Damn dit gaat best gruwelijk hard nu pffff...
Mensen, via een ander 'forum' er komt een tablet langs, getuige het plaatje op het iBOOD hunt forum.
Toch vind ik het raar dat die rare dingen zo snel uitverkocht raken, parfum, schuurmachine, klok, staafmixer en nu deze.... Ik denk dat er iets anders achter zit en dat we deze producten later nog een paar keer voorbij zullen zien komen.
Subwoofer voor bij de set die eerder is aangeboden!
Oh, dacht dat je de nieuwe feature van GoT bedoeldeHahn schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:40:
[...]
Je moet niks, ik heb iBood al 40 minuten openstaan en nog geeneen keer geklikt.
Hier gaat hij ook automagisch...
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Mooie ( design ) sub imo
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Jorian29 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:41:
Mensen, via een ander 'forum' er komt een tablet langs, getuige het plaatje op het iBOOD hunt forum.

Leuk nachtkastje
Waarom hebben ze die sub niet verkocht op de belgische hunt
Dan had ik teminste 5.1 gehad
Huh verkopen ze ook nachtkastjes?
Mooi kan daar de staafmixer in
Mooi kan daar de staafmixer in
"Mensen, via een ander 'forum' er komt een tablet langs"?Jorian29 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:41:
Signature
Die camera op dat plaatje, welke is dat? Die lijkt me wel interessant!
Anoniem: 401255
*zet X-files muziekje aanmouzetc schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:42:
[...]
"Mensen, via een ander 'forum' er komt een tablet langs"?
sony nex5Megamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:42:
[...]
sony nexMegamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:42:
[...]
Dit klinkt wel erg gefrustreerd. Mocht je nooit tv kijken vroeguh?Wouser schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:42:
Ik wil een TVVVVVVV
ik denk niet dat ze alles gaan aanbieden wat op het plaatje staat. ik zie daar een iPad..
Van elk product eerst maar een paar verkopen, dan zien mensen dat het snoeihard gaat met producten en dan gaan ze zo snel mogelijk iets proberen te kopen (het wordt nog meer een impulsaankoop als je weet/denkt dat je maar 30 sec hebt om te beslissenMegamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:41:
Toch vind ik het raar dat die rare dingen zo snel uitverkocht raken, parfum, schuurmachine, klok, staafmixer en nu deze.... Ik denk dat er iets anders achter zit en dat we deze producten later nog een paar keer voorbij zullen zien komen.
The devil is in the details.
Ja, je snapt me wel, interpunctie ftw.mouzetc schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:42:
[...]
"Mensen, via een ander 'forum' er komt een tablet langs"?
Maar inderdaad, via 1dagskoopjes kwam er zo'n kerel langs die dat tipte.
[ Voor 14% gewijzigd door n41r0j op 28-03-2011 00:44 ]
Kan iemand vertellen welke camera op het plaatje staat met die grote lens ? is dat die sony die op de pen series van Olympus lijkt ?
Te gek, een mossel
[ Voor 16% gewijzigd door AW_Bos op 28-03-2011 00:44 ]
most satisfying sex toy for couples...
wie bied, wie bied?
wie bied, wie bied?
Hobbeltje hobbeltje!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Echt jammer van het wachten tussen de producten door. Ik denk dan de hele tijd dat ie niet meer ververst ofzo!
Zucht...
Hmm moet eigenlijk niks hebben, maar ja ff meekijken is leuk
pakt biertje er bij!!
* Got open 'CHECK'
* Ibood open 'CHECK'
* Muziekje aan 'CHECK'
* Krat bier naast me 'CHECK'
* Got open 'CHECK'
* Ibood open 'CHECK'
* Muziekje aan 'CHECK'
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
sony nex5Beakzz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:43:
Kan iemand vertellen welke camera op het plaatje staat met die grote lens ? is dat die sony die op de pen series van Olympus lijkt ?
Dit is voor in combinatie met de staafmixer zeker
mmm nog 1!
nachtkastje raakt vol
nachtkastje raakt vol
Whiskey, proost!mydogisgone schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:44:
Hmm moet eigenlijk niks hebben, maar ja ff meekijken is leukpakt biertje er bij!!
* Got open 'CHECK'
* Ibood open 'CHECK'
* Muziekje aan 'CHECK'
Je moet hem niet in je nachtkastje steken ook...
Welles
Die camera is een nex 5 met 18-55 kitlens van sony.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Zeg, was jij trouwens niet degene met de avatar van die sandisk mp3 spelers?
Doen ze speciaal voor ons. Kunnen we dom lullen tussendoor.SgtElPotato schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:44:
Echt jammer van het wachten tussen de producten door. Ik denk dan de hele tijd dat ie niet meer ververst ofzo!
Leuke bril.. Alleen zelf zou ik voor een RayBan kiezen en niet een of ander vage Police bril
[ Voor 77% gewijzigd door Khayma op 28-03-2011 00:45 ]
Uit de omschrijving van de zonnebril:
Whuut?Je zegt dat je er cool uit wilt zien? Alsof je een baas bent, alsof niemand je wat kan maken? Een look die zegt dat jij de wereld hebt gezien. Turend over een margarita de zon hebt zien ondergaan in een bar in Tijuana, de zwavelachtige stank van sloppenwijken kent maar ook de zoete smaak van het nachtleven in Miami kent. Je hebt over de witte stranden gelopen, de prachtige mensen ontmoet. Er is slechts één ding: dit alles heb jij niet meegemaakt.
Deze topics lijken me trouwens recordhouders qua snelle aanwas van reacties op t.net
Welles
Proost
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Is maar beperkte voorraad bij alles.. logisch
He die doppies heb ik gekocht voor iets van 50 euro paar weken terug op ibood! Zijn trouwens erg goed voor dat geld!
Kut, in ears! daar hou ik niet van! Ze mogen van mij wel leuke oordopjes aanbieden die niet in ears zijn.
"Professionele" oordopjes....voor je iPhone
Yessssss de oordoppen zijn van mij!
Tering, wat gaat dit hard zeg
(topic en de hunt artikelen zelf..)
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Anoniem: 163694
Alles is leuk en aardig maar ik mis iets.. och jah die ene meid van het radio met de vingers in der neus
Ligt het aan mij of gaat het echt snel...
Ow zie nu de normale prijs, lijkt me niet zo'n goed idee als cadeautje
Even 1 minuut niet lezen is zo 10 reacties missen.
Prima dingetje, beetje uit balans en een kinderachtig menuutje, maar voorderest zijn de foto's die eruit komen prima in orde imo.
Alleen er komt binnenkort wel een nieuwe aan, wat ik eigenlijk niet mag vertellen hihi
Hmm te laat voor de "dopjes" m'n moeder stond tegen me aan te lullen...
JA IK BEN SLAPEN!!! DAT JULLIE HET EVEN WETEN!!!
Moet straks iemand een deeltje 2 maken ook nog, net alsof daar tijd voor is ooit
Welles
KLijkt me een prima idee, geef maar hierMegamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:48:
[...]
Ow zie nu de normale prijs, lijkt me niet zo'n goed idee als cadeautje
Haha, ye idd. 3FM webcam.Anoniem: 163694 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:48:
Alles is leuk en aardig maar ik mis iets.. och jah die ene meid van het radio met de vingers in der neus
Signature
Dit gaat me echt te snel dit keer, toch maar slapen dus. Mensen goede hunt!
Bij dit soort artikelen is het jammer dat je geen tijd hebt om de specs even door te bladeren...
Die belkin is best prima dingetje, komt aardig uit de bus voor dat geld geloof ik.
Of je moet er al op georienteerd hebben..
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Ja, maar wel al uit 2008 of zo..
Heb de sub en de printer tot nu toe, gaat goed
Nog een vraagje he, als je 2 dingen besteld, betaal je dan ook 2 keer verzendkosten?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb 'm bij de vorige hunt gekocht, prima ding.Anoniem: 16328 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:49:
Router geen geld voor iemand die nog niets heeft.
Ja.Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:50:
Nog een vraagje he, als je 2 dingen besteld, betaal je dan ook 2 keer verzendkosten?
Vast welQuad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:50:
Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.