http://www.ibood.com/js/stock/nl.js
legenda: [productid, resterend %, bool uitverkocht/niet uitverkocht]
legenda: [productid, resterend %, bool uitverkocht/niet uitverkocht]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
zo snel kun je nooit betalen met iDealWildfire schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:31:
Printer ook al weer weg. Binnen een minuut...
Welles
57% weg?
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
We zien wat er op het scherm staat hoor
Welles
Fail.Wouser schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:33:
Klote!!!!! Ik heb geen geld op me bankrekening xD
truste!Wouser schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:33:
Bankrekening kopen!!Wouser schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:33:
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
HAHAHAAWouser schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:33:
Anoniem: 401255
Persuader of bytes.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Anoniem: 16328
Of gewoon weinig voorraad in de eerste rondes aanbieden... Zodat mensen inderdaad gelokt zijn om op de site te blijven... Tja marketing... Tja tis een stunt/hunt... dude wat wil je?Anoniem: 401255 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:34:
Ik denk dat het toch ook een soort hoax is. Een aantal spullen gewoon snel op uitverkocht zetten om iedereen op scherp te zetten zodat ze sneller beslissen om iets te kopen..
Bijna zelfde schuitje hier. Heb er wel geld op, maar niet veel...Wouser schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:33:
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Dat bedoel ik. Aan blind kopen ga ik me niet wagen, dat is puur kopen om het kopen.Anoniem: 16328 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:34:
Je hebt eigenlijk niet eens tijd om naar de specs te kijken of het type nummer in de T.net Pricewatch te kloppen.
Persuader of bytes.
Of ze hebben slechts 1 of 2 van die dingen over (rest partijen, zooi wat terug komt ivm koop op afstand etc) of ze doen bepaalde producten meerdere keren op de dag zodat je een snel verloop hebt waardoor dus meer mensen blijven kijken (en kopen)Anoniem: 401255 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:34:
Ik denk dat het toch ook een soort hoax is. Een aantal spullen gewoon snel op uitverkocht zetten om iedereen op scherp te zetten zodat ze sneller beslissen om iets te kopen..
Hehe, ik vind het geniaal. Bij mij werkt het iigAapje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:35:
[...]
Of gewoon weinig voorraad in de eerste rondes aanbieden... Zodat mensen inderdaad gelokt zijn om op de site te blijven... Tja marketing... Tja tis een stunt/hunt... dude wat wil je?
Ja einde van de maand he...Joen schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:35:
[...]
Bijna zelfde schuitje hier. Heb er wel geld op, maar niet veel.../fail
Een mooie camera met goede lens en het is m net wel voor mijbasel411 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:35:
t zijn allemaal van die net niet producten...
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Vorige keer was dat inderdaad zo, maar toen was het ook rustig en kon ik toch even wat specs opzoeken.zwAf schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:36:
Ach, soms kom je gewoon een product tegen waarvan je denkt: Ach, dat had ik nou net nodig: Buy!
Persuader of bytes.
ze hadden er 4ManiacsHouse schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:36:
Mmm lekker een staafmixer
weer eens wat verandering in bed.
Leuke dingen hoor, die lumixen. Een van de beste compact series imhoMegamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:35:
Zijn die panasonic camera's trouwens nog wat? Ik zat te twijfelen, denk dat er nog wel 1 voorbij komt,
LOLManiacsHouse schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:36:
Mmm lekker een staafmixer
weer eens wat verandering in bed.
neeAapje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:37:
Hoelang blijft die hunt eig doorgaan? Kan ik nog slapen?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
[Voor 23% gewijzigd door S401 op 28-03-2011 00:38]
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Waarschijnlijk tot morgen ergens in de middag dus neeAapje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:37:
primaro3lie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:36:
[...]
Een mooie camera met goede lens en het is m net wel voor mij
Anoniem: 16328
[Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 28-03-2011 00:39]
Totdat de producten opzijn, of 24 uurAapje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:37:
Welles
Dan heb je wel ff rust!roy.ahuis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:38:
Wel kapot lang wachten tussen de producten door telkens.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
De hunt duurt wss tot 18 of 20 uur.ro3lie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:38:
Zou ibood het nu ook zo gepland hebben dat de ibood het ook 24u volhoud?
De mensen die betalende zijn hebben dan ook nog kansroy.ahuis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:38:
Signature
Dat valt mij dus ook op roy.ahuis. Net alsof ze nu nog de producten even invoeren.roy.ahuis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:38:
[Voor 50% gewijzigd door Manuel op 28-03-2011 00:39]
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
gaat automatisch...Dutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:39:
Damn, hunt begonnen, dit gaat m'n F5 toets niet leuk vinden
Hoeft niet te F5'en, ververst vanzelf.Dutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:39:
The devil is in the details.
Valt mee hoor, pagina auto-refreshedDutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:39:
F5 is niet nodig bij deze huntDutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:39:
Als het goed is gaat alles nu volautomatischDutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:39:
Ik heb nog niet 1x mijn f5 ingedrukt, tweakers + ibood = win combinatie.Dutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:39:
Hoeft niet, hij refreshed automagischDutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:39:
My favorite programming language is solder.
Je moet niks, ik heb iBood al 40 minuten openstaan en nog geeneen keer geklikt.
The devil is in the details.
[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 28-03-2011 00:43]
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details