_██_
(ಠ_ృ)
http://www.ibood.com/be/n...ning_met_Ingebouwde_Muis/
Heb deze ook binnen inmiddels. Geen azerty, maar gewoon qwerty (foutje in de details):)
Gaat gelijk door in de verkoop, heb al een andere remote...
Heb deze ook binnen inmiddels. Geen azerty, maar gewoon qwerty (foutje in de details):)
Wat voor remote heb je precies, als ik vragen mag? De Gyrations zijn namelijk de enige waarvan ik weet die én een PC én IR apparaten kunnen bedienen, en aangezien die niet meer verkocht worden, zou een alternatief niet verkeerd zijn.Matthijs schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:17:
http://www.ibood.com/be/n...ning_met_Ingebouwde_Muis/
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Ik heb al een gyration zonder keyboardPathfinder schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:33:
[...]
Wat voor remote heb je precies, als ik vragen mag? De Gyrations zijn namelijk de enige waarvan ik weet die én een PC én IR apparaten kunnen bedienen, en aangezien die niet meer verkocht worden, zou een alternatief niet verkeerd zijn.
Ik had over deze aankoop tijdens de hunt natuurlijk niet echt lang over nagedacht, ik heb het toetsenbord dan ook niet echt nodig bij nader inzien.
Over die hunt, ik denk eerlijk gezegd niet dat er betere situaties bestaan voor impulsaankopen
Toch jammer
Ik had maar wat graag van een alternatief geweten, al is het maar omdat ik óók al een gyration ab had, die ik helaas enigszins heb beschadigd bij het repareren van niet meer goed werkende knoppen. Het wordt dus voorzichtig omgaan met de nieuwe, en misschien mijn kijkgedrag maar eens wat matigen
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Heeft overigens iemand al zijn knoppen werkend voor zijn gyration remote in xbmc? ik krijg geen xml-file oid gevonden op het xbmc forum, play knop e.d. doet t wel, maar dat was 't dan ook zo'n beetje. Alvast bedankt
. Kan ik anders ook gewoon de xml file van (bijvoorbeeld) de asrock remote gebruiken anders?
Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.