iBOOD hunt voorjaar 2011 **Uitpaktopic** Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:05
@ChicaneBT wat betaald zo'n klikje nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-05 18:53
Resumerend: niets interessants voor mij.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

fvdberg schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:36:
@ChicaneBT wat betaald zo'n klikje nou?
Vraag het http://www.dagaanbieding.net die zullen het vast weten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-05 15:07
Modbreak:Dank voor de gezelligheid tijdens de hunt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:06

Quad

Doof

zeef schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:41:
[modbreak]Dank voor de gezelligheid tijdens de hunt! :) [/modbreak]
Jij ook hè :).
Ik wacht nu inmiddels maar op de HK :P

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is dat een back on-topic hint?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-05 18:53
Dit topic doet het wel goed in de spam top 10 gok ik, binnen een etmaal meer dan 6400 posts ;)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-05 18:56
Tsurany schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:42:
Is dat een back on-topic hint?
Ik vind dat er af en toe hier best humoristische dingen zijn geschreven en dat dit voor dit ene dagje geen kwaad kan.

Edit: die nieuwe feature die laat zien of er nieuwe posts zijn was hier trouwens echt fantastisch. Anders zit je ook maar heel de tijd te F5'en en nu kon je gewoon meteen alleen de nieuwe posts laden.

[ Voor 28% gewijzigd door danielkraak op 28-03-2011 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:50

franssie

Save the albatross

#6k5 posts database vervuiling > dev/null })

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

De mods ook, voor het soepele hk waardige beleid. :+ :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-05 18:23

Roytoch

Nietes

Joopieboy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:44:
[...]

De mods ook, voor het soepele hk waardige beleid. :+ :P
Net alsof het te modereren was :P dan moet je wel een onmenselijk snelle moderator zijn, elke keer modbreak geven die na 4 seconden al twee pagina's terug is...

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:46

ManiacsHouse

Scheisse!

Verrek ben jij nou al die tijd wakker geweest? :? :Z :Y)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vond het deze keer niet zo interessant. Even heb ik over de 3DS getwijfeld, maar ja: 'slechts' 200 euro is toch nog steeds 200 euro. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:08
De 3DS was idd een mooie deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

pven schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:50:
Ik vond het deze keer niet zo interessant. Even heb ik over de 3DS getwijfeld, maar ja: 'slechts' 200 euro is toch nog steeds 200 euro. :Y)
Heldere analyse zo aan het einde van de avond!

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
pven schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:50:
Denk je dat je hem anders te pakken had kunnen krijgen? :P Bij mij was hij al uitverkocht voor de pagina herlaadde. Ik vraag me echt af waaraan dat lag. Het lijkt er sterk op dat iBOOD asynchroon herlaadde, om zo de server te ontzien.

Maarja, die 3DS komt nog wel bij mij. Eerst maar eens wachten tot al die kinderziektes eruit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:52:
[...]

Denk je dat je hem anders te pakken had kunnen krijgen? :P
Ja: vandaag heb ik twee keer de bestelpagina voor mijn neus gehad, maar toch heb ik de 3DS niet besteld. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
pven schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:53:
[...]

Ja: vandaag heb ik twee keer de bestelpagina voor mijn neus gehad, maar toch heb ik de 3DS niet besteld. :Y)
Oke, leuk. :-( Hoe heb je die bestelpagina voor je neus gekregen? Want ik was vrij serieus met er een willen en ik kreeg die bestelpagina niet voor mijn neus maar ipv dat een Gateway error. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:51
Ik wilde Band Hero wel hebben, maar die is helaas niet langs gekomen (2 weken geleden wel :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
MochiGohan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:56:
Ik wilde Band Hero wel hebben, maar die is helaas niet langs gekomen (2 weken geleden wel :'( )
Die is volgens mij wel langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:34
Helaas... zocht een LCD televisie en er zijn twee interessante voorbij gekomen (de samsung 40" en LG 32" LED) maar geen van beiden kunnen bemachtigen. De hunt ging gisternacht echt belachelijk snel.

Mocht iemand een van deze TVs hebben gekocht en spijt hebben.... /DM

Mja, helaas dat ze de hunt hebben gevuld met rommel en alleen een handjevol goede producten hadden als lokkertje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
MochiGohan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:56:
Band Hero Super Bundle Xbox360
Hunt prijs: € 49,95
Normale prijs: € 199,95

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:54:
[...]

Oke, leuk. :-( Hoe heb je die bestelpagina voor je neus gekregen? Want ik was vrij serieus met er een willen en ik kreeg die bestelpagina niet voor mijn neus maar ipv dat een Gateway error. :P
Op het juiste moment klikken. B) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04 16:40
pven schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:01:
[...]

Op het juiste moment klikken. B) ;)
Alsnog duurde het laden teeee lang... :'(

Leuke iBood hunt, bedankt mensen, het was heel gezellig.
Nog een fijne avond toegewenstd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:57:
[...]

Die is volgens mij wel langsgekomen.
Guitar Hero heb ik dacht ik wel gezien (met drumtoestel, microfoon, en alles) voor de Wii als ik mij goed herinner. Band hero niet gezien, maar ik heb vannacht dan ook wel 8 uur geslapen ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActionWaction
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01-05 00:52
franssie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:06:
[...]

Guitar Hero heb ik dacht ik wel gezien (met drumtoestel, microfoon, en alles) voor de Wii als ik mij goed herinner. Band hero niet gezien, maar ik heb vannacht dan ook wel 8 uur geslapen ;)
Ja en toen was ie er, rond 2/3 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:52
Waarom werd het IRC kanaal dan zo zwaar gepromoot? :P

Edit: Ben benieuwd naar het aantal pageviews enzo dat de mensen van ibood hebben gehad. Heb zelf flink llopen F5-en :P

[ Voor 20% gewijzigd door AMD1800 op 28-03-2011 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-05 23:02
roy.ahuis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:47:
[...]

Net alsof het te modereren was :P dan moet je wel een onmenselijk snelle moderator zijn, elke keer modbreak geven die na 4 seconden al twee pagina's terug is...
En tóch een pushmessage gehad van RobIII. :P

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pronezz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05-2023

Pronezz

:D

i pad besteld en geannuleerd, voelde me wel een beetje genaaid om zo maar ff te zeggen...

maar overigens wel leuke steelseries siberia neckband voor 45 euro rijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

ActionWaction schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:29:
[...]

Ja en toen was ie er, rond 2/3 uur
Oh, dan heb ik minder lang geslapen dan ik dacht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeoh
  • Laatst online: 16:34

Jeoh

blaat

De leuke deals hadden wel wat beter verspreid mogen worden. Al het interessante was eigenlijk 's nachts (0:00 - 3:00) en 's avonds (17:00 - 19:00). Creditcardhouders heb ik wel genoeg gezien, net als de staafmixers.

Maar verder was het een leuke eerste iBood hunt ervaring. De volgende keer neem ik een dag vrij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Niemand n av receiver teveel besteld toevallig?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb gescoord:
1x Magcube, De Nieuwste Rage uit Amerika!
1x Gyration Draadloos Toetsenbord en Afstandsbediening met Ingebouwde Muis

Wel grappig dat bij veel items de verzendkosten duurder waren dan het product zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:52
Je een dag lang irriteren om een meier korting.... priceless...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Laatst online: 06-05 16:54
Gewoon niets gescoord. lekker cheap :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:22

Ardana

Moderator General Chat

Mens

@Matthijs: die cube is niet nieuw hoor: die van mij is al zo ongeveer versleten ;) Hoe duur was hij trouwens bij Ibood? 'k Wil nog 'n keer 'm uitbreiden, kun je nog veel leukere dingen maken :)

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.e.s
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:46
Jeoh schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 06:51:
De leuke deals hadden wel wat beter verspreid mogen worden. Al het interessante was eigenlijk 's nachts (0:00 - 3:00) en 's avonds (17:00 - 19:00). Creditcardhouders heb ik wel genoeg gezien, net als de staafmixers.

Maar verder was het een leuke eerste iBood hunt ervaring. De volgende keer neem ik een dag vrij :+
Baal er flink van spreid het dan een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

AMD1800 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:32:
[...]

Waarom werd het IRC kanaal dan zo zwaar gepromoot? :P

Edit: Ben benieuwd naar het aantal pageviews enzo dat de mensen van ibood hebben gehad. Heb zelf flink llopen F5-en :P
Omdat een direct chat eigenlijk een veel handiger medium is voor zoiets. IRC is alleen denk ik niet meer zo bekend als vroeger als medium. Er was ook even een gedachte om een IRC chatwindow in het topic te zetten wat het makkelijk zou maken.

Modereren is altijd mogelijk, desnoods door een topic te sluiten (wat ook even is gebeurd toen het vrijwel alleen nog maar ging over posts scoren en zelfs in de verste verte niet eens een slowchat over iBood meer was.). Uiteindelijk is het natuurlijk ook zo dat we niet blinde oogkleppen opzetten omdat iets in de regels staat, en willen we graag faciliteren als dat mogelijk is - en zo is het ook gebeurd.

Misschien is het een idee als mensen met wat ideeën komen over de invulling van een eventueel volgende hunt. Afgezien van dat velen het op deze wijze gezellig vonden, zijn er ook best een aantal meldingen gekomen dat meer ontopic reacties eigenlijk gelijk ondersneeuwden. Maar goed, dit is niet mijn 'turf', enkel mijn 2 centjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 10:35

MeltedForest

Lenny-t

Het is volgens mij voor veel mensen lastig rustig te blijven met zo'n Hunt. In het enthousiasme wordt het al snel een slowchat/spambende, dat zal je wel houden. Ik vind het wel vermakelijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Eerste keer dat ik hem redelijk gevolgd heb de hunt.

Was opzoek naar een draadloze router voor een buurjongen en die ook uiteindelijk (gisteravond pas) gescoord. Alleen zag ik ook opeens de Mede8er MED400X Mini Full HD Media Player voorbij komen, en toen die ook maar besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 09:06
Anoniem: 27535 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:44:
Misschien is het een idee als mensen met wat ideeën komen over de invulling van een eventueel volgende hunt. Afgezien van dat velen het op deze wijze gezellig vonden, zijn er ook best een aantal meldingen gekomen dat meer ontopic reacties eigenlijk gelijk ondersneeuwden. Maar goed, dit is niet mijn 'turf', enkel mijn 2 centjes :)
Denk dat het standaard beleid prima werkt, en slow-chats dus niet toegestaan hoeven te worden. Op het iBood-forum zelf en bijvoorbeeld bij Fok kun je al roepen wat je wilt, laten we het dan hier gewoon een beetje ontopic proberen te houden.

Het was absoluut gezellig, maar om nou 21x te lezen dat er weer een mediaplayer is, gaat gewoon nergens over. Ik wil weten wat die mediaplayer in de pricewatch kost, of hij srt-ondertitels snapt, en of hij in mijn tv kast past. Maar die posts kun je niet meer terug vinden in de spam, en als je het zelf opzoekt en post kan 'niemand' het lezen.

Wat mij betreft de echte spammers dus gewoon een push-message met een link naar de IRC-chat sturen. Zou wel geweldig zijn als die wat in Tweakers geïntegreerd zou worden, en bijv. standaard je username overneemt (en al die "komt binnen" en "gaat weg" meldingen uitzetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 13:26
Als iemand nog een bandhero (vooral dat drumstel) in de verkoop heeft... Heb hem helaas gemist :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:51
MrBlueEyes schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:00:
[...]

Band Hero Super Bundle Xbox360
Hunt prijs: € 49,95
Normale prijs: € 199,95
Damn, dan heb ik hem gemist :/

Mocht iemand hem gekocht hebben en hem toch niet willen, DM me maar (ben bereid er wat meer voor neer te leggen)

edit: zie dat ik niet de enige ben :P

[ Voor 5% gewijzigd door MochiGohan op 29-03-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:07
Ondanks de slowchat vond ik het heel erg gezellig in het topic. Misschien moet het dan ook niet gezien worden als informatievoorziening, maar als hangplaats voor hunters.

Then again, daar is de IRC wellicht beter voor.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het is begrijpelijk dat mensen na verloop van tijd een beetje melig worden. Moet kunnen. De oplossing lijkt me simpel. Twee hunt topics. Eentje voor slow chat en eentje waar de afspraak is dat het inhoudelijk wordt gehouden. En dan in die 'waarschuwingen' boven de quickreply verwijzingen zetten naar de 'andere' thread.

Moeilijker hoef je het wat mij betreft niet te maken. Gewoon KISS principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:32
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:20:
En dan in die 'waarschuwingen' boven de quickreply verwijzingen zetten naar de 'andere' thread.

Ja, want gelukkig leest iedereen die topic warnings voordat ze hun zinloze bericht versturen ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-05 10:35

MeltedForest

Lenny-t

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:20:
Het is begrijpelijk dat mensen na verloop van tijd een beetje melig worden. Moet kunnen. De oplossing lijkt me simpel. Twee hunt topics. Eentje voor slow chat en eentje waar de afspraak is dat het inhoudelijk wordt gehouden. En dan in die 'waarschuwingen' boven de quickreply verwijzingen zetten naar de 'andere' thread.

Kan je net zo goed een link naar de IRC in de waarschuwing zetten, is een apart topic ook niet nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 286128

Leuke iBood hunt, maar ehm toch, weinig gescoord.

:ananas:

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 29-03-2011 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Brad Pitt schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:23:
Ja, want gelukkig leest iedereen die topic warnings voordat ze hun zinloze bericht versturen ;)
'Gelukkig' zal dat niet de enige informatie zijn op grond waarvan men het gewenste gedrag zal kunnen vertonen (vooraf aankondigen/'wegjagen' door andere forumgebruikers) en 'toevallig' (of nee... heel bewust) zal men dan een prima alternatief hebben.
MeltedForest schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:26:
Kan je net zo goed een link naar de IRC in de waarschuwing zetten, is een apart topic ook niet nodig :+
Kun je proberen maar het regelmatig vermelden in het topic van die optie zoals nu gebeurd is had blijkbaar niet het gewenste resultaat. Vraag is bij mij daarom of IRC voor voldoende mensen een alternatief biedt. Het vereist bekendheid met, en overschakeling naar een andere manier van communiceren. Een ander topic is 'bekend terrein' en vereist een dergelijke aanpassing niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:03
frickY schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:11:
[...]

Het was absoluut gezellig, maar om nou 21x te lezen dat er weer een mediaplayer is, gaat gewoon nergens over. Ik wil weten wat die mediaplayer in de pricewatch kost, of hij srt-ondertitels snapt, en of hij in mijn tv kast past. Maar die posts kun je niet meer terug vinden in de spam, en als je het zelf opzoekt en post kan 'niemand' het lezen.
Als er iets boeiends te koop is op ibood dan is het al weg voordat iemand 1 van die dingen die jij wilt weten kan intypen. Laat staan dat jij het ook nog eens moet lezen en beslissen. De rest blijft heel lang staan dus kan je zelf ff alles nalopen.

Van mij part hoeft er dan ook niks te veranderen. Heb het echte gespam niet meegemaakt , maar vond het hier supergezellig en vind vooral de links tussendoor met een filmpje of foto erg vermakelijk midden in de nacht.

Het was hier iig veeeeeeeel gezelliger dan op het ibood-forum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikkie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:24
Ik vond het ook gezellig! Ben trouwens blij met mijn enige aankoop: Citrus pers...Haha

It's me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-05 17:22
Waarom duurt die hunt maar 24u? waarom kan het niet gewoon 2/3 dagen duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:02
Igor4 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:00:
Omdat het fucking veel werk is voor iBood? Wie zal het zeggen. Vraag het ze.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 09-05 23:52
Ja en waarom kan het niet iedere dag kerstmis zijn, of het hele jaar uitverkoop? ;(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Eikkie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:57:
Ik vond het ook gezellig! Ben trouwens blij met mijn enige aankoop: Citrus pers...Haha
Graag gedaan ;)

Maarja, mijn standpunt blijft, gewoon lekker 1 "carnavals" topic, dat viel bij de meesten wel in de smaak geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:57

nexhil

BAM!

Vandaag is mijn Braun trimmer verstuurd.
Toch jammer dat er in de middag niet 1 receiver meer is geweest :(

[ Voor 45% gewijzigd door nexhil op 30-03-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Omdat hun zooi op was?

Dit is namelijk een hele slimme manier om de retouren en overgebleven producten op te ruimen. Zie het als een "leegverkoop" van een winkel zodat ze ruimte maken (zowel fysiek als budgettair) voor een nieuw assortiment. En wellicht dat ze een of meerdere leuke kleine deals voor de hunt hebben kunnen krijgen, dat kan natuurlijk ook (bijvoorbeeld die vele refurbished producten die langs kwamen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Omdat de SF modjes dan bij het oud vuil kunnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:08
Ik vond de Netgear ReadyNAS Ultra 2 met 2 harde schijven van gisteren trouwens wel een erg mooie aanbieding voor wat je kreeg.

[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 30-03-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Heb inmiddels 3 verzendmails ontvangen van iBood. Ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Laatst online: 11-05 20:09

Bolletje

Moderator Harde Waren
Wat heb je allemaal gekocht?

Ik heb de Beyerdynamics MMX-100 oordopjes. Kreeg vanochtend de verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik hen de hercules router binnen en de mediaspeler is onderweg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Bolletje92 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:52:
Wat heb je allemaal gekocht?

Ik heb de Beyerdynamics MMX-100 oordopjes. Kreeg vanochtend de verzendbevestiging.
De Sennheiser draadloze koptelefoon, Panasonic cameraatje en twee luchtjes voor dushi en mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-05 21:05

SaN

Vandaag de postbode gemist. Ik zit met smart te wachten op mijn citruspers. :')

[ Voor 38% gewijzigd door SaN op 31-03-2011 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10-2024
Ardana schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:33:
@Matthijs: die cube is niet nieuw hoor: die van mij is al zo ongeveer versleten ;) Hoe duur was hij trouwens bij Ibood? 'k Wil nog 'n keer 'm uitbreiden, kun je nog veel leukere dingen maken :)
Vandaag de cubes ontvangen, leuk speelgoed! Zou niet echt kunnen zeggen of ze gebruikt zijn of niet, maakt me ook niet veel uit eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
SaN schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:25:
Vandaag de postbode gemist. Ik zit met smart te wachten op mijn citruspers. :')
Hier ben ik!

Ik heb zelf niets gekocht in de hunt, heb een dag lang voor niets op een box gewacht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 21:45

TheVMaster

Moderator WOS
zeef schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:49:
Heb inmiddels 3 verzendmails ontvangen van iBood. Ben benieuwd. :)
3 al?! Ik pas 1tje :( 'k hoop morgen inderdaad m'n Sennheiser in ontvangst te mogen nemen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Iemand hier die spijt heeft van de aankoop van die 3 persoons Gelert tent? PM me....

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zow, Nu al verzendbevestigingen..?
Heb ik nog niet gehad voor mijn tablet :O
EDIT: Ach, verzending kan 4 tot 7 werkdagen zijn, en er van uitgaande dat iBood altijd de eerst volgende werkdag na aankoop in ogenschouw neemt, verwacht ik dat ik of morgen de melding dat hij verzonden is, of begin volgende week, dus maandag > woensdag.
Helaas is het wel vervelend dat ze op zaterdagen geen post versturen...
EDIT2: En ik wacht nog steeds op mijn HK toegang! xD

[ Voor 74% gewijzigd door Quad op 01-04-2011 01:51 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Quad schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 01:46:
Zow, Nu al verzendbevestigingen..?
Heb ik nog niet gehad voor mijn tablet :O
EDIT: Ach, verzending kan 4 tot 7 werkdagen zijn, en er van uitgaande dat iBood altijd de eerst volgende werkdag na aankoop in ogenschouw neemt, verwacht ik dat ik of morgen de melding dat hij verzonden is, of begin volgende week, dus maandag > woensdag.
Helaas is het wel vervelend dat ze op zaterdagen geen post versturen...
EDIT2: En ik wacht nog steeds op mijn HK toegang! xD
:+ Ik ook niet voor m'n snijplanken, maar alleen voor de Sennheiser headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie

franssie

Save the albatross

vandaag mijn gorilla led lamp al binnen gekregen, snelste ibood bezorging ooit denk ik - TPG/TNT of hoe dat nu heet, zal het druk hebben deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:53
Xbox360 Band Hero-pakket is onderweg, zou vandaag geleverd moeten worden. Eens zien of we vanavond kunnen drummen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-04 20:10

Fid3lity

Spectre X

TheVMaster schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:00:
[...]

3 al?! Ik pas 1tje :( 'k hoop morgen inderdaad m'n Sennheiser in ontvangst te mogen nemen _/-\o_
Die RS170? Goeie keus, zal je zeker niet tegenvallen. Ik heb hem nog uit een vorige iBood van een paar maandjes geleden waar die ook voorbij was gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 07:24:
[...]

Die RS170? Goeie keus, zal je zeker niet tegenvallen. Ik heb hem nog uit een vorige iBood van een paar maandjes geleden waar die ook voorbij was gekomen :)
Idd...'k had hem al ff 'proef-geluisterd' bij m'n buurman, die had hem ook paar mnd geleden al besteld... :+ 'k zit al bij de voordeur te wachten op de TNT-man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

De bestelde Sitecom mediaspeler voor m'n pa was gisteren ook al binnen, erg snelle verzending van iBood.
Spelertje zelf viel me ook niets tegen voor die 6 tientjes. :)

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:06

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Net is de TNT langsgeweest met een grote doos hier op kantoor. Meteen uitgepakt en aangesloten en ik moet zeggen dat AC/DC - Thunderstruck een stuk beter klinkt met die Jamo Sub 210 :+

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jeej :D :D :

Beste Elbert,
Hartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!
Je bestelling is onderweg en verzonden naar:

Morgen met smart wachten ! :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:12
DexterDee schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:30:
Net is de TNT langsgeweest met een grote doos hier op kantoor. Meteen uitgepakt en aangesloten en ik moet zeggen dat AC/DC - Thunderstruck een stuk beter klinkt met die Jamo Sub 210 :+
Op je werk aangesloten? :P

Waar sluit je hem thuis op aan dan? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:42

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Krijg je vooraf eerst een mailtje van ibood voordat alles wordt opgestuurd? Ik heb nog helemaal niets gehoord van mijn aankoop, buiten mijn paypal-betalingsbericht.

edit, hoe groot is het toeval, wat komt er net binnen: mailtje van ibood over verzending :D

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2011 13:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
En binnen! De Sennheiser staat op te laden en de après raisage en eau de toilette zijn vol tevredenheid ontvangen. Morgen komt volgens de verzendmail de Panasonic Lumix DMC-FP1. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:06

DexterDee

I doubt, therefore I might be

LuPo schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:27:
[...]

Op je werk aangesloten? :P

Waar sluit je hem thuis op aan dan? :)
Ik heb 'm aangesloten op m'n werk.
Ik heb 'm aangesloten, op m'n werk.

Wellicht niet geheel de optimale interpunctie, maar voor de meeste tweakers was het in ieder geval wél duidelijk :+

Overigens wel winning dat ik op de zaak tijdens het werk op een redelijk volume muziek kan draaien. Ik draai al de hele morgen muziek waar veel bassen in zitten. Op dit moment 50 cent - candyshop :P

Overigens, ALS ik 'm thuis zou aansluiten, dan zou dat doen op mijn HK receiver. Maar daar is al een (iets zwaardere) JBL subwoofer op aangesloten. Deze hunt was dus alleen iets voor op de zaak 8)

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Laatst online: 11:00
Ik kreeg net ook bericht van iBood dat mijn Samsung SPF-800P fotolijstje naar mij opweg is. Best wel rap voor iBood, want normaal krijg ik een email na een week dat het nog wel even kan duren voordat het product verstuurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
Vandaag is mijn Wii binnengekomen en mijn Jamo 210 Subwoofer verzonden. Erg snel al zeg ik het zelf.

De Wii die ik kreeg was trouwens best nieuw, want er zat Wii Motion Plus in de Wii Mote ingebouwd. Dit had ik niet verwacht.

Erg tevreden tot nu toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Netgear Readynas Ultra 2 laat nog even op zich wachten helaas,

Nog iemand die van zijn Dune HD Smart D1 af wil? graag DMen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 12:58

Naboo

#WINNING!! DUH!

Misschien niet HUNT gerelateerd maar om er nou een apart topic voor te openen:

Vandaag in de aanbieding; alle seizoenen That 70's Show voor 39,95.... Toevallig liep bol.com ook met de prijs te stunten en wilde hem daar eigenlijk al bestellen, maar ja, bij iBood dus nog goedkoper. :)

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Inmiddels heb ik de Lumix ook ontvangen. :) Alle hunt spullen ontvangen en dat binnen een week. Mijn petje af voor de logistieke afhandeling door de mensen van iBood. :)

En ook de Azarro giftset die ik helemaal vergeten was... 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door zeef op 02-04-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:43

painkill

Pain(k)(ill)

That 70's show was niet bij de hunt, want ik wel gehoopt had.

Maar vandaag is hij gewoon te bestellen :)

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tablet binnen gekregen,:) was niemand thuis, maar postbode komt ongeveer 20x pm pakketjes brengen dus gooit hij het altijd in de serre: D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yeah...ook de Joseph Joseph Snijplanken zijn binnen...wauw netjes hoor van iBood alles binnen een week afgehandelt :) de Sennheiser is al volledig opgeladen en wauww....wat een geluidskwaliteit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lourini
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09-2024
Heb vanochtend de Hercules ePlug 200 Duo Mini binnen gekregen.
Meteen maar aangesloten en werkt tot nu toe perfect :)

i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-04 10:11
painkill schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:15:
That 70's show was niet bij de hunt, want ik wel gehoopt had.

Maar vandaag is hij gewoon te bestellen :)
In België krijgen we nog maar ééns die vibrator naar ons hoofd gegooid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Laatst online: 16:09
Vrijdag Geurtje voor mijn vriendin binnen gekregen en zaterdag mijn klok. Bij gebrek aan batterijen nog niet de klok kunnen uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Laatst online: 21:34

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Mijn Gyration Draadloos Toetsenbord en Afstandsbediening zijn nog steeds niet verzonden. Heeft iemand anders dit product al ontvangen? Ik vind >9 dagen na bestelling toch wel aan de lange kant, zelfs voor een hunt.

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:30
Ik wacht ook nog op mijn Gyration draadloos toetsenbord en afstandsbediening, dus helaas ook nog niet ontvangen.

Edit: chauffeur is onderweg

[ Voor 12% gewijzigd door Bastard op 08-04-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Iemand hier die spijt heeft van de aankoop van de Freeplay Companion Kinetische Radio & Reislader? DM me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Laatst online: 11-05 20:09

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vorige week dus die Beyerdynamic MMX 100 binnengekregen. Zitten goed en goed geluid :)

Verpakking was wel slecht van iBood. Je kon gewoon zien wat er in zat zonder het te openen (spleet aan de onderkant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gvd, grasstrimmer binnen, maakt mn pa het open!! Terwijl het voor donderdag bedoelt is, zn verjaardag.. (
Iemand interesse in een grasstrimmer? >:)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gewoon opnieuw inpakken en voor z'n verjaardag geven. Wees es een vent man >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Jejking op 06-04-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathfinder
  • Laatst online: 21:34

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Vandaag eindelijk de gyration afstandsbediening & toetsenbord binnengekregen. Heeft lang geduurd, maar wel een onverwachts positief puntje: het toetsenbord is qwerty, terwijl de beschrijving op de iBOOD site azerty vermeldde. Op naar de volgende hunt!

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste

Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)

De slowchat is daarme ook weer voorbij.