@ChicaneBT wat betaald zo'n klikje nou?
Resumerend: niets interessants voor mij.
De wijzen komen uit het Oosten!
Anoniem: 16328
Vraag het http://www.dagaanbieding.net die zullen het vast wetenfvdberg schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:36:
@ChicaneBT wat betaald zo'n klikje nou?
Jij ook hèzeef schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:41:
[modbreak]Dank voor de gezelligheid tijdens de hunt![/modbreak]
Ik wacht nu inmiddels maar op de HK
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Is dat een back on-topic hint?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dit topic doet het wel goed in de spam top 10 gok ik, binnen een etmaal meer dan 6400 posts
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik vind dat er af en toe hier best humoristische dingen zijn geschreven en dat dit voor dit ene dagje geen kwaad kan.Tsurany schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:42:
Is dat een back on-topic hint?
Edit: die nieuwe feature die laat zien of er nieuwe posts zijn was hier trouwens echt fantastisch. Anders zit je ook maar heel de tijd te F5'en en nu kon je gewoon meteen alleen de nieuwe posts laden.
[ Voor 28% gewijzigd door danielkraak op 28-03-2011 21:46 ]
#6k5 posts database vervuiling > dev/null
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
De mods ook, voor het soepele hk waardige beleid.zeef schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:41:
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Net alsof het te modereren wasJoopieboy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:44:
[...]
De mods ook, voor het soepele hk waardige beleid.![]()
Welles
Verrek ben jij nou al die tijd wakker geweest?zeef schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:41:

Ik vond het deze keer niet zo interessant. Even heb ik over de 3DS getwijfeld, maar ja: 'slechts' 200 euro is toch nog steeds 200 euro.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Heldere analyse zo aan het einde van de avond!pven schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:50:
Ik vond het deze keer niet zo interessant. Even heb ik over de 3DS getwijfeld, maar ja: 'slechts' 200 euro is toch nog steeds 200 euro.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Denk je dat je hem anders te pakken had kunnen krijgen?pven schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:50:
Maarja, die 3DS komt nog wel bij mij. Eerst maar eens wachten tot al die kinderziektes eruit zijn.
Ja: vandaag heb ik twee keer de bestelpagina voor mijn neus gehad, maar toch heb ik de 3DS niet besteld.danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:52:
[...]
Denk je dat je hem anders te pakken had kunnen krijgen?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Oke, leuk.pven schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:53:
[...]
Ja: vandaag heb ik twee keer de bestelpagina voor mijn neus gehad, maar toch heb ik de 3DS niet besteld.
Ik wilde Band Hero wel hebben, maar die is helaas niet langs gekomen (2 weken geleden wel
)
Die is volgens mij wel langsgekomen.MochiGohan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:56:
Ik wilde Band Hero wel hebben, maar die is helaas niet langs gekomen (2 weken geleden wel)
Helaas... zocht een LCD televisie en er zijn twee interessante voorbij gekomen (de samsung 40" en LG 32" LED) maar geen van beiden kunnen bemachtigen. De hunt ging gisternacht echt belachelijk snel.
Mocht iemand een van deze TVs hebben gekocht en spijt hebben.... /DM
Mja, helaas dat ze de hunt hebben gevuld met rommel en alleen een handjevol goede producten hadden als lokkertje.
Mocht iemand een van deze TVs hebben gekocht en spijt hebben.... /DM
Mja, helaas dat ze de hunt hebben gevuld met rommel en alleen een handjevol goede producten hadden als lokkertje.
Band Hero Super Bundle Xbox360MochiGohan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:56:
Ik wilde Band Hero wel hebben, maar die is helaas niet langs gekomen (2 weken geleden wel)
Hunt prijs: € 49,95
Normale prijs: € 199,95
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Op het juiste moment klikken.danielkraak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:54:
[...]
Oke, leuk.Hoe heb je die bestelpagina voor je neus gekregen? Want ik was vrij serieus met er een willen en ik kreeg die bestelpagina niet voor mijn neus maar ipv dat een Gateway error.
Alsnog duurde het laden teeee lang...
Leuke iBood hunt, bedankt mensen, het was heel gezellig.
Nog een fijne avond toegewenstd
Guitar Hero heb ik dacht ik wel gezien (met drumtoestel, microfoon, en alles) voor de Wii als ik mij goed herinner. Band hero niet gezien, maar ik heb vannacht dan ook wel 8 uur geslapen
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
http://www.ibood.com/stat...tlist/index-20110328.htmlBrm-G schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:18:
Kan is ergens alle aanbiedingen terug zien?
Ja en toen was ie er, rond 2/3 uurfranssie schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:06:
[...]
Guitar Hero heb ik dacht ik wel gezien (met drumtoestel, microfoon, en alles) voor de Wii als ik mij goed herinner. Band hero niet gezien, maar ik heb vannacht dan ook wel 8 uur geslapen
Waarom werd het IRC kanaal dan zo zwaar gepromoot?zeef schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:41:
Edit: Ben benieuwd naar het aantal pageviews enzo dat de mensen van ibood hebben gehad. Heb zelf flink llopen F5-en
[ Voor 20% gewijzigd door AMD1800 op 28-03-2011 23:33 ]
En tóch een pushmessage gehad van RobIII.roy.ahuis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:47:
[...]
Net alsof het te modereren wasdan moet je wel een onmenselijk snelle moderator zijn, elke keer modbreak geven die na 4 seconden al twee pagina's terug is...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
i pad besteld en geannuleerd, voelde me wel een beetje genaaid om zo maar ff te zeggen...
maar overigens wel leuke steelseries siberia neckband voor 45 euro rijker
maar overigens wel leuke steelseries siberia neckband voor 45 euro rijker
Oh, dan heb ik minder lang geslapen dan ik dacht
De leuke deals hadden wel wat beter verspreid mogen worden. Al het interessante was eigenlijk 's nachts (0:00 - 3:00) en 's avonds (17:00 - 19:00). Creditcardhouders heb ik wel genoeg gezien, net als de staafmixers.
Maar verder was het een leuke eerste iBood hunt ervaring. De volgende keer neem ik een dag vrij
Maar verder was het een leuke eerste iBood hunt ervaring. De volgende keer neem ik een dag vrij
Niemand n av receiver teveel besteld toevallig?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Ik heb gescoord:
1x Magcube, De Nieuwste Rage uit Amerika!
1x Gyration Draadloos Toetsenbord en Afstandsbediening met Ingebouwde Muis
Wel grappig dat bij veel items de verzendkosten duurder waren dan het product zelf
1x Magcube, De Nieuwste Rage uit Amerika!
1x Gyration Draadloos Toetsenbord en Afstandsbediening met Ingebouwde Muis
Wel grappig dat bij veel items de verzendkosten duurder waren dan het product zelf
Je een dag lang irriteren om een meier korting.... priceless...
@Matthijs: die cube is niet nieuw hoor: die van mij is al zo ongeveer versleten
Hoe duur was hij trouwens bij Ibood? 'k Wil nog 'n keer 'm uitbreiden, kun je nog veel leukere dingen maken
Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!
Baal er flink van spreid het dan een beetjeJeoh schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 06:51:
De leuke deals hadden wel wat beter verspreid mogen worden. Al het interessante was eigenlijk 's nachts (0:00 - 3:00) en 's avonds (17:00 - 19:00). Creditcardhouders heb ik wel genoeg gezien, net als de staafmixers.
Anoniem: 27535
Omdat een direct chat eigenlijk een veel handiger medium is voor zoiets. IRC is alleen denk ik niet meer zo bekend als vroeger als medium. Er was ook even een gedachte om een IRC chatwindow in het topic te zetten wat het makkelijk zou maken.AMD1800 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:32:
[...]
Waarom werd het IRC kanaal dan zo zwaar gepromoot?
Edit: Ben benieuwd naar het aantal pageviews enzo dat de mensen van ibood hebben gehad. Heb zelf flink llopen F5-en
Modereren is altijd mogelijk, desnoods door een topic te sluiten (wat ook even is gebeurd toen het vrijwel alleen nog maar ging over posts scoren en zelfs in de verste verte niet eens een slowchat over iBood meer was.). Uiteindelijk is het natuurlijk ook zo dat we niet blinde oogkleppen opzetten omdat iets in de regels staat, en willen we graag faciliteren als dat mogelijk is - en zo is het ook gebeurd.
Misschien is het een idee als mensen met wat ideeën komen over de invulling van een eventueel volgende hunt. Afgezien van dat velen het op deze wijze gezellig vonden, zijn er ook best een aantal meldingen gekomen dat meer ontopic reacties eigenlijk gelijk ondersneeuwden. Maar goed, dit is niet mijn 'turf', enkel mijn 2 centjes
Het is volgens mij voor veel mensen lastig rustig te blijven met zo'n Hunt. In het enthousiasme wordt het al snel een slowchat/spambende, dat zal je wel houden. Ik vind het wel vermakelijk
.
Eerste keer dat ik hem redelijk gevolgd heb de hunt.
Was opzoek naar een draadloze router voor een buurjongen en die ook uiteindelijk (gisteravond pas) gescoord. Alleen zag ik ook opeens de Mede8er MED400X Mini Full HD Media Player voorbij komen, en toen die ook maar besteld
Was opzoek naar een draadloze router voor een buurjongen en die ook uiteindelijk (gisteravond pas) gescoord. Alleen zag ik ook opeens de Mede8er MED400X Mini Full HD Media Player voorbij komen, en toen die ook maar besteld
Denk dat het standaard beleid prima werkt, en slow-chats dus niet toegestaan hoeven te worden. Op het iBood-forum zelf en bijvoorbeeld bij Fok kun je al roepen wat je wilt, laten we het dan hier gewoon een beetje ontopic proberen te houden.Anoniem: 27535 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:44:
Misschien is het een idee als mensen met wat ideeën komen over de invulling van een eventueel volgende hunt. Afgezien van dat velen het op deze wijze gezellig vonden, zijn er ook best een aantal meldingen gekomen dat meer ontopic reacties eigenlijk gelijk ondersneeuwden. Maar goed, dit is niet mijn 'turf', enkel mijn 2 centjes
Het was absoluut gezellig, maar om nou 21x te lezen dat er weer een mediaplayer is, gaat gewoon nergens over. Ik wil weten wat die mediaplayer in de pricewatch kost, of hij srt-ondertitels snapt, en of hij in mijn tv kast past. Maar die posts kun je niet meer terug vinden in de spam, en als je het zelf opzoekt en post kan 'niemand' het lezen.
Wat mij betreft de echte spammers dus gewoon een push-message met een link naar de IRC-chat sturen. Zou wel geweldig zijn als die wat in Tweakers geïntegreerd zou worden, en bijv. standaard je username overneemt (en al die "komt binnen" en "gaat weg" meldingen uitzetten).
Als iemand nog een bandhero (vooral dat drumstel) in de verkoop heeft... Heb hem helaas gemist
Damn, dan heb ik hem gemistMrBlueEyes schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:00:
[...]
Band Hero Super Bundle Xbox360
Hunt prijs: € 49,95
Normale prijs: € 199,95

Mocht iemand hem gekocht hebben en hem toch niet willen, DM me maar (ben bereid er wat meer voor neer te leggen)
edit: zie dat ik niet de enige ben
[ Voor 5% gewijzigd door MochiGohan op 29-03-2011 14:28 ]
Ondanks de slowchat vond ik het heel erg gezellig in het topic. Misschien moet het dan ook niet gezien worden als informatievoorziening, maar als hangplaats voor hunters.
Then again, daar is de IRC wellicht beter voor.
Then again, daar is de IRC wellicht beter voor.
Het is begrijpelijk dat mensen na verloop van tijd een beetje melig worden. Moet kunnen. De oplossing lijkt me simpel. Twee hunt topics. Eentje voor slow chat en eentje waar de afspraak is dat het inhoudelijk wordt gehouden. En dan in die 'waarschuwingen' boven de quickreply verwijzingen zetten naar de 'andere' thread.
Moeilijker hoef je het wat mij betreft niet te maken. Gewoon KISS principe.
Ja, want gelukkig leest iedereen die topic warnings voordat ze hun zinloze bericht versturenCaptJackSparrow schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:20:
En dan in die 'waarschuwingen' boven de quickreply verwijzingen zetten naar de 'andere' thread.
Nickname does not reflect reality
Kan je net zo goed een link naar de IRC in de waarschuwing zetten, is een apart topic ook niet nodigCaptJackSparrow schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:20:
Het is begrijpelijk dat mensen na verloop van tijd een beetje melig worden. Moet kunnen. De oplossing lijkt me simpel. Twee hunt topics. Eentje voor slow chat en eentje waar de afspraak is dat het inhoudelijk wordt gehouden. En dan in die 'waarschuwingen' boven de quickreply verwijzingen zetten naar de 'andere' thread.
Anoniem: 286128
Leuke iBood hunt, maar ehm toch, weinig gescoord.
:ananas:
:ananas:
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 286128 op 29-03-2011 15:53 ]
'Gelukkig' zal dat niet de enige informatie zijn op grond waarvan men het gewenste gedrag zal kunnen vertonen (vooraf aankondigen/'wegjagen' door andere forumgebruikers) en 'toevallig' (of nee... heel bewust) zal men dan een prima alternatief hebben.Brad Pitt schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:23:
Ja, want gelukkig leest iedereen die topic warnings voordat ze hun zinloze bericht versturen
Kun je proberen maar het regelmatig vermelden in het topic van die optie zoals nu gebeurd is had blijkbaar niet het gewenste resultaat. Vraag is bij mij daarom of IRC voor voldoende mensen een alternatief biedt. Het vereist bekendheid met, en overschakeling naar een andere manier van communiceren. Een ander topic is 'bekend terrein' en vereist een dergelijke aanpassing niet.MeltedForest schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:26:
Kan je net zo goed een link naar de IRC in de waarschuwing zetten, is een apart topic ook niet nodig
Als er iets boeiends te koop is op ibood dan is het al weg voordat iemand 1 van die dingen die jij wilt weten kan intypen. Laat staan dat jij het ook nog eens moet lezen en beslissen. De rest blijft heel lang staan dus kan je zelf ff alles nalopen.frickY schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:11:
[...]
Het was absoluut gezellig, maar om nou 21x te lezen dat er weer een mediaplayer is, gaat gewoon nergens over. Ik wil weten wat die mediaplayer in de pricewatch kost, of hij srt-ondertitels snapt, en of hij in mijn tv kast past. Maar die posts kun je niet meer terug vinden in de spam, en als je het zelf opzoekt en post kan 'niemand' het lezen.
Van mij part hoeft er dan ook niks te veranderen. Heb het echte gespam niet meegemaakt , maar vond het hier supergezellig en vind vooral de links tussendoor met een filmpje of foto erg vermakelijk midden in de nacht.
Het was hier iig veeeeeeeel gezelliger dan op het ibood-forum
Waarom duurt die hunt maar 24u? waarom kan het niet gewoon 2/3 dagen duren?
Omdat het fucking veel werk is voor iBood? Wie zal het zeggen. Vraag het ze.Igor4 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:00:
The devil is in the details.
Ja en waarom kan het niet iedere dag kerstmis zijn, of het hele jaar uitverkoop?Igor4 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:00:
_██_
(ಠ_ృ)
Graag gedaanEikkie schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:57:
Ik vond het ook gezellig! Ben trouwens blij met mijn enige aankoop: Citrus pers...Haha
Maarja, mijn standpunt blijft, gewoon lekker 1 "carnavals" topic, dat viel bij de meesten wel in de smaak geloof ik.
Vandaag is mijn Braun trimmer verstuurd.
Toch jammer dat er in de middag niet 1 receiver meer is geweest
Toch jammer dat er in de middag niet 1 receiver meer is geweest
[ Voor 45% gewijzigd door nexhil op 30-03-2011 15:36 ]
Omdat hun zooi op was?Igor4 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:00:
Dit is namelijk een hele slimme manier om de retouren en overgebleven producten op te ruimen. Zie het als een "leegverkoop" van een winkel zodat ze ruimte maken (zowel fysiek als budgettair) voor een nieuw assortiment. En wellicht dat ze een of meerdere leuke kleine deals voor de hunt hebben kunnen krijgen, dat kan natuurlijk ook (bijvoorbeeld die vele refurbished producten die langs kwamen)
Omdat de SF modjes dan bij het oud vuil kunnen.Igor4 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:00:
Ik vond de Netgear ReadyNAS Ultra 2 met 2 harde schijven van gisteren trouwens wel een erg mooie aanbieding voor wat je kreeg.
[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 30-03-2011 16:09 ]
Heb inmiddels 3 verzendmails ontvangen van iBood. Ben benieuwd.
Wat heb je allemaal gekocht?
Ik heb de Beyerdynamics MMX-100 oordopjes. Kreeg vanochtend de verzendbevestiging.
Ik heb de Beyerdynamics MMX-100 oordopjes. Kreeg vanochtend de verzendbevestiging.
De Sennheiser draadloze koptelefoon, Panasonic cameraatje en twee luchtjes voor dushi en mij.Bolletje92 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:52:
Wat heb je allemaal gekocht?
Vandaag de postbode gemist. Ik zit met smart te wachten op mijn citruspers.
[ Voor 38% gewijzigd door SaN op 31-03-2011 23:26 ]
Vandaag de cubes ontvangen, leuk speelgoed! Zou niet echt kunnen zeggen of ze gebruikt zijn of niet, maakt me ook niet veel uit eerlijk gezegdArdana schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:33:
@Matthijs: die cube is niet nieuw hoor: die van mij is al zo ongeveer versletenHoe duur was hij trouwens bij Ibood? 'k Wil nog 'n keer 'm uitbreiden, kun je nog veel leukere dingen maken
Hier ben ik!SaN schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:25:
Vandaag de postbode gemist. Ik zit met smart te wachten op mijn citruspers.
Ik heb zelf niets gekocht in de hunt, heb een dag lang voor niets op een box gewacht
3 al?! Ik pas 1tjezeef schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 22:49:
Heb inmiddels 3 verzendmails ontvangen van iBood. Ben benieuwd.
Iemand hier die spijt heeft van de aankoop van die 3 persoons Gelert tent? PM me....
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Zow, Nu al verzendbevestigingen..?
Heb ik nog niet gehad voor mijn tablet
EDIT: Ach, verzending kan 4 tot 7 werkdagen zijn, en er van uitgaande dat iBood altijd de eerst volgende werkdag na aankoop in ogenschouw neemt, verwacht ik dat ik of morgen de melding dat hij verzonden is, of begin volgende week, dus maandag > woensdag.
Helaas is het wel vervelend dat ze op zaterdagen geen post versturen...
EDIT2: En ik wacht nog steeds op mijn HK toegang! xD

EDIT: Ach, verzending kan 4 tot 7 werkdagen zijn, en er van uitgaande dat iBood altijd de eerst volgende werkdag na aankoop in ogenschouw neemt, verwacht ik dat ik of morgen de melding dat hij verzonden is, of begin volgende week, dus maandag > woensdag.
[ Voor 74% gewijzigd door Quad op 01-04-2011 01:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Quad schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 01:46:
Zow, Nu al verzendbevestigingen..?
vandaag mijn gorilla led lamp al binnen gekregen, snelste ibood bezorging ooit denk ik - TPG/TNT of hoe dat nu heet, zal het druk hebben deze week.
Xbox360 Band Hero-pakket is onderweg, zou vandaag geleverd moeten worden. Eens zien of we vanavond kunnen drummen.
Die RS170? Goeie keus, zal je zeker niet tegenvallen. Ik heb hem nog uit een vorige iBood van een paar maandjes geleden waar die ook voorbij was gekomenTheVMaster schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 00:00:
[...]
3 al?! Ik pas 1tje'k hoop morgen inderdaad m'n Sennheiser in ontvangst te mogen nemen
Idd...'k had hem al ff 'proef-geluisterd' bij m'n buurman, die had hem ook paar mnd geleden al besteld...Blue-Tiger schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 07:24:
[...]
Die RS170? Goeie keus, zal je zeker niet tegenvallen. Ik heb hem nog uit een vorige iBood van een paar maandjes geleden waar die ook voorbij was gekomen
De bestelde Sitecom mediaspeler voor m'n pa was gisteren ook al binnen, erg snelle verzending van iBood.
Spelertje zelf viel me ook niets tegen voor die 6 tientjes.
Spelertje zelf viel me ook niets tegen voor die 6 tientjes.
"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."
Net is de TNT langsgeweest met een grote doos hier op kantoor. Meteen uitgepakt en aangesloten en ik moet zeggen dat AC/DC - Thunderstruck een stuk beter klinkt met die Jamo Sub 210
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Jeej
:
Beste Elbert,
Hartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!
Je bestelling is onderweg en verzonden naar:
Morgen met smart wachten !
Beste Elbert,
Hartelijk dank voor je bestelling bij iBOOD!
Je bestelling is onderweg en verzonden naar:
Morgen met smart wachten !
⏩ PVOutput☀️
Op je werk aangesloten?DexterDee schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 11:30:
Net is de TNT langsgeweest met een grote doos hier op kantoor. Meteen uitgepakt en aangesloten en ik moet zeggen dat AC/DC - Thunderstruck een stuk beter klinkt met die Jamo Sub 210
Waar sluit je hem thuis op aan dan?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Krijg je vooraf eerst een mailtje van ibood voordat alles wordt opgestuurd? Ik heb nog helemaal niets gehoord van mijn aankoop, buiten mijn paypal-betalingsbericht.
edit, hoe groot is het toeval, wat komt er net binnen: mailtje van ibood over verzending
edit, hoe groot is het toeval, wat komt er net binnen: mailtje van ibood over verzending
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 01-04-2011 13:01 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En binnen! De Sennheiser staat op te laden en de après raisage en eau de toilette zijn vol tevredenheid ontvangen. Morgen komt volgens de verzendmail de Panasonic Lumix DMC-FP1.
Ik heb 'm aangesloten op m'n werk.LuPo schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 12:27:
[...]
Op je werk aangesloten?
Waar sluit je hem thuis op aan dan?
Ik heb 'm aangesloten, op m'n werk.
Wellicht niet geheel de optimale interpunctie, maar voor de meeste tweakers was het in ieder geval wél duidelijk
Overigens wel winning dat ik op de zaak tijdens het werk op een redelijk volume muziek kan draaien. Ik draai al de hele morgen muziek waar veel bassen in zitten. Op dit moment 50 cent - candyshop
Overigens, ALS ik 'm thuis zou aansluiten, dan zou dat doen op mijn HK receiver. Maar daar is al een (iets zwaardere) JBL subwoofer op aangesloten. Deze hunt was dus alleen iets voor op de zaak
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Ik kreeg net ook bericht van iBood dat mijn Samsung SPF-800P fotolijstje naar mij opweg is. Best wel rap voor iBood, want normaal krijg ik een email na een week dat het nog wel even kan duren voordat het product verstuurd wordt.
Vandaag is mijn Wii binnengekomen en mijn Jamo 210 Subwoofer verzonden. Erg snel al zeg ik het zelf.
De Wii die ik kreeg was trouwens best nieuw, want er zat Wii Motion Plus in de Wii Mote ingebouwd. Dit had ik niet verwacht.
Erg tevreden tot nu toe.
De Wii die ik kreeg was trouwens best nieuw, want er zat Wii Motion Plus in de Wii Mote ingebouwd. Dit had ik niet verwacht.
Erg tevreden tot nu toe.
Netgear Readynas Ultra 2 laat nog even op zich wachten helaas,
Nog iemand die van zijn Dune HD Smart D1 af wil? graag DMen
Nog iemand die van zijn Dune HD Smart D1 af wil? graag DMen
Misschien niet HUNT gerelateerd maar om er nou een apart topic voor te openen:
Vandaag in de aanbieding; alle seizoenen That 70's Show voor 39,95.... Toevallig liep bol.com ook met de prijs te stunten en wilde hem daar eigenlijk al bestellen, maar ja, bij iBood dus nog goedkoper.
Vandaag in de aanbieding; alle seizoenen That 70's Show voor 39,95.... Toevallig liep bol.com ook met de prijs te stunten en wilde hem daar eigenlijk al bestellen, maar ja, bij iBood dus nog goedkoper.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
Inmiddels heb ik de Lumix ook ontvangen.
Alle hunt spullen ontvangen en dat binnen een week. Mijn petje af voor de logistieke afhandeling door de mensen van iBood. 
En ook de Azarro giftset die ik helemaal vergeten was...
En ook de Azarro giftset die ik helemaal vergeten was...

[ Voor 34% gewijzigd door zeef op 02-04-2011 12:04 ]
That 70's show was niet bij de hunt, want ik wel gehoopt had.
Maar vandaag is hij gewoon te bestellen
Tablet binnen gekregen,:) was niemand thuis, maar postbode komt ongeveer 20x pm pakketjes brengen dus gooit hij het altijd in de serre: D
⏩ PVOutput☀️
Yeah...ook de Joseph Joseph Snijplanken zijn binnen...wauw netjes hoor van iBood alles binnen een week afgehandelt
de Sennheiser is al volledig opgeladen en wauww....wat een geluidskwaliteit!
Heb vanochtend de Hercules ePlug 200 Duo Mini binnen gekregen.
Meteen maar aangesloten en werkt tot nu toe perfect
Meteen maar aangesloten en werkt tot nu toe perfect
i7-7700K / 32GB DRAM / 3x GTX 1070 8GB / 2x500GB SSD + 3x3TB HDD / 2x Dell Ultrasharp U2515H
In België krijgen we nog maar ééns die vibrator naar ons hoofd gegooidpainkill schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:15:
That 70's show was niet bij de hunt, want ik wel gehoopt had.
Vrijdag Geurtje voor mijn vriendin binnen gekregen en zaterdag mijn klok. Bij gebrek aan batterijen nog niet de klok kunnen uittesten.
Mijn Gyration Draadloos Toetsenbord en Afstandsbediening zijn nog steeds niet verzonden. Heeft iemand anders dit product al ontvangen? Ik vind >9 dagen na bestelling toch wel aan de lange kant, zelfs voor een hunt.
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Ik wacht ook nog op mijn Gyration draadloos toetsenbord en afstandsbediening, dus helaas ook nog niet ontvangen.
Edit: chauffeur is onderweg
Edit: chauffeur is onderweg
[ Voor 12% gewijzigd door Bastard op 08-04-2011 12:16 ]
Iemand hier die spijt heeft van de aankoop van de Freeplay Companion Kinetische Radio & Reislader? DM me....
Vorige week dus die Beyerdynamic MMX 100 binnengekregen. Zitten goed en goed geluid 
Verpakking was wel slecht van iBood. Je kon gewoon zien wat er in zat zonder het te openen (spleet aan de onderkant).
Verpakking was wel slecht van iBood. Je kon gewoon zien wat er in zat zonder het te openen (spleet aan de onderkant).
Gvd, grasstrimmer binnen, maakt mn pa het open!! Terwijl het voor donderdag bedoelt is, zn verjaardag.. (
Iemand interesse in een grasstrimmer?
Iemand interesse in een grasstrimmer?
⏩ PVOutput☀️
Gewoon opnieuw inpakken en voor z'n verjaardag geven. Wees es een vent man
[ Voor 4% gewijzigd door Jejking op 06-04-2011 18:43 ]
Vandaag eindelijk de gyration afstandsbediening & toetsenbord binnengekregen. Heeft lang geduurd, maar wel een onverwachts positief puntje: het toetsenbord is qwerty, terwijl de beschrijving op de iBOOD site azerty vermeldde. Op naar de volgende hunt!
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.