Toon posts:

iBOOD hunt voorjaar 2011 **Uitpaktopic** Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 66 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 07:43

iBOOD hunt topic

iBOOD hunt?

Voor de enkele mensen die geen idee hebben wat een iBOOD hunt is, even de volgende uitleg:
Wat is de iBOOD Hunt?

Normaal gesproken heeft iBOOD slechts 1 super aanbieding per dag.
Tijdens de iBOOD Hunt echter, volgen de aanbiedingen elkaar in hoog tempo op! Zodra een product is uitverkocht verschijnt direct de volgende aanbieding op de website. Dus voor de producten die tijdens de iBOOD Hunt worden aangeboden geldt nog meer dan voor de andere iBOOD aanbiedingen, je moet er heel snel bij zijn want op is op! De producten die tijdens de iBOOD Hunt worden verkocht kunnen wellicht in een lichtbeschadigde verpakking arriveren en het is mogelijk dat de verpakking al eens open is geweest. De producten zijn echter perfect in orde en ook voor deze producten geldt de volledige fabrieksgarantie.

Tijdens de Hunt komen zowel oude als nieuwe aanbiedingen in hoog tempo voorbij. De producten die al eens op iBOOD zijn aangeboden worden tijdens de Hunt vaak nóg goedkoper aangeboden dan voorheen. Dus als jij je favoriete iBOOD aanbieding gemist hebt dan heb je in de Hunt misschien nog een nieuwe kans.

Hoe weet ik wanneer de iBOOD hunt bezig is?

We kondigen een iBOOD Hunt niet altijd van te voren aan, maar je kunt de iBOOD Hunt eenvoudig herkennen aan de blauwe zwaailichten op de website!
Als de Hunt is afgelopen dan verdwijnen deze vanzelf weer en komt het normale ritme van 1 aanbieding per dag weer terug. Je kunt de hunt regelmatig verwachten op iBOOD, dus houd de site goed in de gaten!
Goed, er staat iets in over zwaailichten. Die zien er zo uit: http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

Waarom een iBOOD hunt topic

Tijdens een iBOOD hunt zit half Nederland al dan niet automatisch op de F5 knop te rammen. Helaas is de infrastructuur van iBOOD niet berekend op een dergelijk bezoekersaantal. Het gevolg is dat het forum van iBOOD er als eerste uitvliegt om capaciteit voor de hunt beschikbaar te maken. Bezoekers van iBOOD vonden in het verleden de servers van Tweakers een stabiele en prettige omgeving om te kunnen discussiëren tijdens de iBOOD hunt. Om deze reden zijn dit en voorgaande topics ontstaan.

Regeltjes om te reageren

Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.
  • Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
  • Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
  • Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
  • De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
  • We hebben ook een speciaal iBOOD hunt IRC kanaal : http://irc.tweakers.net/ibood
  • Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif naast de titel van het topic)
http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif Happy posting! http://crew.tweakers.net/FAQ/SF/logo/ibood_hunt_blue_light.gif

[Voor 3% gewijzigd door zeef op 24-03-2011 16:49]

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:00
Van Twitter:
De iBOOD Hunt komt er weer aan! Volg ons op @ibood want hier ben je al eerste op de hoogte van de Hunt! #ibood #hunt

Ik ben benieuwd hoeveel mp3-spelertjes ze deze keer weer in de aanbieding gaan gooien ;)

Wanneer zal hij van start gaan? Ik gok op dinsdag...

[Voor 11% gewijzigd door frumper op 24-03-2011 16:17]

Life is what happens while you're busy making other plans

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:38

BrammT

The one and only!

Dinsdag zou kunnen, dan staan vanaf morgen de zwaailichten aan vermoed ik..

Suzuki SJ413 1.3 GTI - Suzuki King Quad 700cc - Mazda MX5 NA 1990 1.8 Turbo(TD04)

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-03 15:40

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

Heb uit betrouwbare bron vernomen dat het maandag wordt... O-)

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:34
Fijn Iboodhunt tijdens mijn tentamens :(
Dat wordt weer een gezellig nachtje, met waarschijnlijk alleen maar kijken en niks kopen. Maar wie weet komt er nog wat leuks langs.

he ik sta tussen de retweeters :9

• Dirrukje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-03 16:30
lol het is elke keer de nacht van maandag op dinsdag.. wat zal het deze keer worden.. spannend spannend..

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

"We hebben zelfs een product in de #hunt wat morgen wordt gelanceerd! #ibood #hunt #veelgoedkoper"

iPad2? Ik kan het me bijna niet voorstellen, al zou het wel een stunt zijn.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Dirrukje
Hooglander1 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:49:
"We hebben zelfs een product in de #hunt wat morgen wordt gelanceerd! #ibood #hunt #veelgoedkoper"

Is er nergens een lijst beschikbaar met releasedates van dat soort spul? :P

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

Het kan best een iPad2 zijn. Goede reclame voor iBood. Wat ze er niet bij zetten, is dat het waarschijnlijk maar 1 iPad2 zal zijn :+

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-03 19:31

Of natuurlijk een 3DS

[Voor 87% gewijzigd door Kefding op 24-03-2011 16:55. Reden: Quote toegevoegd]

Last.FM | Trakt.TV

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:36
silmaril8 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 16:52:
[...]
Wat ze er niet bij zetten, is dat het waarschijnlijk maar 1 iPad2 zal zijn :+
Jawel, maar gelukkig kan je die dan wel zogenaamd om de paar uur een volle nul komma drie seconden "kopen".

Nickname does not reflect reality

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-03 14:16
Inderdaad, ze geven net een hint op twitter: je kan er games op spelen.... ik gok 3ds :)

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:49
3DS for sure.

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-03 12:27
iPad is onmogelijk ;-) Tenzij ze onder kostprijs gaan verkopen.. Zal inderdaad wel een 3DS zijn. Waar ik weer totaal niet in geïnteresseerd ben.

Zoals al eerder vermeld werd, hebben ze niet nagedacht over de tentamenweken/toetsweken op scholen in Nederland, want die vinden volgende week plaats.

Jammer, maar ik weet zeker dat ik toch naar http://dagaanbiedingen.co ga blijven kijken om de aanbiedingen bij te houden. Heb vorige keer 2 prachtige philips speakers voor 8 euro kunnen scoren :)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:16

Onmogelijk. Die mogen alleen tegen de adviesprijs verkocht worden door officiële retailers, zoals alles van Apple.
3DS kan goed, ook gezien de laatste hint;
RT @erwinfr: @ibood doe eens een hint over dat product!!!! || Je kan er games op spelen
31 minutes ago via HootSuite
Tijdens de hunt enige tijd terug in België was trouwens te zien dat er technisch wel het één en ander verbeterd is. Mogelijk dat het forum dit keer dus ook online blijft.

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:56
Torrentus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:18:
iPad is onmogelijk ;-) Tenzij ze onder kostprijs gaan verkopen.. Zal inderdaad wel een 3DS zijn. Waar ik weer totaal niet in geïnteresseerd ben.

Zoals al eerder vermeld werd, hebben ze niet nagedacht over de tentamenweken/toetsweken op scholen in Nederland, want die vinden volgende week plaats.

Jammer, maar ik weet zeker dat ik toch naar http://dagaanbiedingen.co ga blijven kijken om de aanbiedingen bij te houden. Heb vorige keer 2 prachtige philips speakers voor 8 euro kunnen scoren :)
Ehmmm, jij zit waarschijnlijk in de regio Noord op school?? Mijn tentamenweken lopen morgen ten einde...

Wat betreft de Hunt; Leuk, werd weer eens tijd. De vorige is volgens mij toch al weer 3 maanden geleden.. Het zou wel leuk zijn voor iBOOD als ze zo'n nieuw product kunnen aanbieden, al twijfel ik aan de hoeveelheid en vraag ik mij af voor welke prijs dat dan zou zijn...

• Dirrukje
Mensen met een baan hebben iets meer te besteden. Waarom zouden ze uitsluitend rekening houden met de tantamen weken? Niet alles draait om jullie :P

• Tankiej
  • Laatst online: 15:35
Torrentus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 17:18:

Ik heb nooit tentamen- of toetsweken gehad. Niet elke school heeft zoiets en zeker niet in precies dezelfde week. Hoe moeten ze daar dus ooit rekening mee houden? ;)

• Torrentus
  • Laatst online: 08-03 12:27
Ik zeg niet dát ze er uitsluitend rekening mee moeten houden, maar vanuit hun oogpunt was het misschien financieël aantrekkelijk geweest.

Ik denk dat een flink percentage v.d. doelgroep ook jongeren betreft..

Zit in regio midden btw. ;-)

@Tankiej, De scholen die het hebben, hebben het over het algemeen wel allemaal tegelijkertijd. Kan misschien een week verschillen.. :)

[Voor 22% gewijzigd door Torrentus op 25-03-2011 10:47]

• frickY
Als ze met dergelijke dingen rekening wilde houden deden ze de hunt wel op vrijdag- of zaterdagavond, niet op een werkdag. De afweging "Nog even kijken of toch gaan slapen" is juist grotendeels de lol van de hunt.
Tot 4u 'sochtends naar een duf horloge of walkie-talkie zitten kijken terwijl je om 8u bij de baas wordt verwacht.

[Voor 28% gewijzigd door frickY op 25-03-2011 11:08]

• Tankiej
  • Laatst online: 15:35
Ik vraag me eigenlijk wel af waarom ze het eigenlijk niet op zaterdag doen. Dan heeft eigenlijk iedereen wel tijd.. Of zouden ze dat doen omdat ze zelf niet in het weekend willen werken? :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23
Eens kijken wat er ditmaal met hun forum gebeurt. Bij de laatste hunt van 'n paar weken geleden in België is deze gewoon blijven werken als ik het goed heb.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:47
Maar volgens mij is de Nlhunt ook veel intensiever dan die in BE (dat denk ik dus)

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021
Ja de NL Hunt is altijd veel drukker bezocht, omdat ze in Nederland de grootste klantenkring hebben en naamsbekendheid. Gaat mij benieuwen of dit de eerste Hunt wordt dat ze het forum online kunnen houden :+

Las trouwens op Twitter dat @1dagskoopjes, die erg actief was bij de vorige Hunt, momenteel hard aan het werk is aan een nieuwe versie van zijn hunt pagina:

iBood Hunt Reloader

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

• frickY
Bij de Vlaamse hunt bleef hij gewoon online ja, maar die is inderdaad ook minder populair.
Denk dat het ook wel als test-case was bedoeld om te zien of hun technische wijzigingen effect hebben, dus ben erg benieuwd hoe het de Hollandse hunt doorkomt.

• Tronic
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-03 12:54
Er zaten een paar performance dipjes in en het gebeurde een paar keer dat de "ik neem er een"-knop het niet deed, maar voor de rest was de hunt redelijk vlekkeloos verlopen.

Ook bleven er geen producten uren op staan maar leek het alsof er een soort populariteitscontrole op zat waardoor er na x aantal minuten automatisch werd overgeschakeld op het volgende product. Dit was bij elk product anders: soms veranderde het al na 5 à10 minuten soms pas na een half uur/45 min. (Het kan ook dat dit kwam omdat de hunt in België een test was natuurlijk).

Maar inderdaad het marktaandeel in Nederland is een pak groter, dus ofwel is dit de vuurdoop ofwel de eerste grote hunt van 2011. In ieder geval, succes en dat er veel moois mag langs komen :)

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-03 17:37
http://www.ibood.com/at/de/ in oostenrijk wel de ipad1 nu :p heb zowaar dinsdag niks te doen dus misschien heb ik geluk dit keer.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:43
svenk91 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 05:01:
http://www.ibood.com/at/de/ in oostenrijk wel de ipad1 nu :p heb zowaar dinsdag niks te doen dus misschien heb ik geluk dit keer.
Refurbished == Model met Fabricagefout(en) die daarna gefixed is. Dus niet 100% nieuwe winkelkwaliteit :P

[Voor 6% gewijzigd door D4NG3R op 27-03-2011 05:04]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Anoniem: 244101
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
D4NG3R schreef op zondag 27 maart 2011 @ 05:03:
[...]

Refurbished == Model met Fabricagefout(en) die daarna gefixed is. Dus niet 100% nieuwe winkelkwaliteit :P
Refurbished wil inderdaad zeggen dat het een gerepareerd toestel is maar er is niets mis mee hoor en gewoon dezelfde kwaliteit als een nieuwe.

• S401
Tweet van iBOOD
tip van iBOOD: blijf nog even wakker...
Zal de ibood hunt beginnen? :)

[Voor 7% gewijzigd door S401 op 27-03-2011 23:55]

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-03 10:33
Haha, we krijgen vast een dode mus.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:07
Nou daar is ie dan :D Ik had het niet verwacht, wel relaxed met uurtje terug hehe, maar morgen moet ik er weer half 8 uit :(

[Voor 82% gewijzigd door Megamind op 28-03-2011 00:01]

• Jas Verstoppen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11-2021
Tis begonnen :)

• S401
And it started http://ht.ly/4mqtI

Scheelt dat ik morgen vrij ben en nog wel even blijven hangen.

[Voor 50% gewijzigd door S401 op 28-03-2011 00:01]

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-03 10:33
Vervelend zeg.

• silmaril8
  • Niet online
Hey toch een 3DS en geen iPad2 :+

• S401
En gelijk al de 3ds.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:02
En daar is de eerste 3DS

-

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:47
nintendo 3DS nu. dus geen ipad 2

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:58
daar is ie, de nintendo 3DS. ik moet me nu echt gaan inhouden, of niet...?!!
en weer weg, 5 stuks? :P

[Voor 14% gewijzigd door thijszor op 28-03-2011 00:04]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 14:19

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

3ds is alweer weg ook :P

• RollieBollie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40
Jammer, was zeker 1 3ds.

• Megamind
En poef alweer weg :P

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-03 11:50
Hee leuke nieuwe feature op GoT. :-)
Er zijn 9 nieuwe berichten geplaatst
Beetje Twitter idee. :)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:11
Erg mooie start! Helaas lange dag morgen, dus max tot 1uur, lets hope!

Signature

• sebastius

sebastius

Zeker wel een paar, de meter is in stappies weggegaan.

• silmaril8
  • Niet online
Die nieuwprijzen kloppen ook niet echt. Dat keyboard was 25 euro volgens de pricewatch (volgens iBood 50 euro) en die 2 TB NAS is 150 euro (volgens iBood 210 euro)....

• Megamind
Gelijk een goeie start, lekker veel producten. Ben benieuwd hoeveel Mp3 spelers en dekbedovertrekken er langskomen :P

• thijszor
ja hoor, die WB was in 20-30sec weg? dat was ook echt enkele :p dan...

• Joen
mouzetc schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:05:
Erg mooie start! Helaas lange dag morgen, dus max tot 1uur, lets hope!
Ik moet vroeg op, dus kan ook niet lang volgen. Morgen een soort van training dus kan de Hunt ook niet echt blijven volgen... :/

• BioHazard
  • Laatst online: 13:47
Holy shit, die wakeup light is goedkoop.

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:12

Wildfire

Joy to the world!

thijszor schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:06:
ja hoor, die WB was in 20-30sec weg? dat was ook echt enkele :p dan...
Ha, die Western Digital had ik nog wel te pakken :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• mouzetc
TE LAAT! Nee he.. 2e mooie misser!

Signature

• sebastius

sebastius

Haha, dit gaat echt bizar hard :P

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Gaat mij te snel :|

Smiling as the shit comes down...

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Goedkope Wake-Uplight. Is dit niet het type wat zo op een krom tijdstip aangaat, zonder dat je dat instelt?
Mijne is al 3 keer 's nachts zomaar aangegaan terwijl het alarm echt op uit stond. 8)7.

[Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 28-03-2011 00:07]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• Megamind
He gelijk een bug ondekt met de nieuwe GOT berichten feature, als er een nieuwe pagina is dan laat hij dat bericht niet zien :P

• S401
Ja mij ook.

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:43
lol die Wakeup light.. Binnen 15 seconden uitverkocht ?? :P

3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• thijszor
CK eau de toilette gaat minder hard, geen tweakers in geintresseerd? :P :P :P

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

..of ze hebben er 10.000 van ofzo :P

• FastPinguin
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:27
thijszor schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:09:
CK eau de toilette gaat minder hard, geen tweakers in geintresseerd? :P :P :P
Nee mijn geur kan zoiets niet tegenop. ;)

• sebastius

sebastius

is alweer weg hoor :)

• Possible
Ik zoek nog een 70/200mm lens.. Maar denk niet dat ie komt :+

[Voor 3% gewijzigd door Possible op 28-03-2011 00:10]

• Megamind
He trouwens, geen sirenes deze keer om mee te beginnen?

• ro3lie
  • Laatst online: 21-03 22:46
Kom op Ambi light wil ik wel! :) Performance gaat nog lekker overigens!

edit:
nieuwe soort pagina!
http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-maart-2011/

[Voor 36% gewijzigd door ro3lie op 28-03-2011 00:12]

• Megamind
Performance is deze keer stukken beter, het forum staat zelfs nog aan.

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Dacht ik even een rode box te zien :X

• mouzetc
Ik hoop op een HD Videocamera, een < 32inch TV, een Box of mooie toolset!

Signature

• mouzetc
Megamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:11:
Performance is deze keer stukken beter, het forum staat zelfs nog aan.
Ziet er idd er soepel uit so far!

Signature

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:56
Op het forum hebben ze nu ook 1 hunt topic...

• mouzetc
Tweakers geilheid!

Signature

• Megamind
Zo lekker die OCZ. Het is dat ik die al heb anders had ik m wel gekocht!

• zeef
Lizard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:12:
Op het forum hebben ze nu ook 1 hunt topic...
En ze doen een hunt per land ipv alles tegelijk.

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-03 19:02

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

De SSD die ik laatst voor 250 heb gekocht :O

• significant
  • Laatst online: 01:12
naja weer uitverkocht die SSD tieten zeg dit gaat snel!

• thijszor
de adviesprijs van die ocz is niet helemaal eerlijk :p

• zeef
fsck, te laat voor de SSD :X

• Megamind
Met dit temp zijn we om half 2 al klaar :S

• FastPinguin
Gaat allemaal wel heel snel. :P

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-03 14:40
De auto-refresh functie op iBood is echt handig. Scheelt mij weer sporadisch F5 te rammen.

• Jeoh
  • Laatst online: 11:51

Jeoh

blaat

Pff, de adviesprijs daarvan ligt zo'n 175 euro lager... Beetje slechte aanbieding.

• Joen
zeef schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:13:
[...]

En ze doen een hunt per land ipv alles tegelijk.
Dat verklaart ook waarom het beter loopt. verstandig besluit. :)

• Bolletje
  • Laatst online: 16:49

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nu komt die nieuwe feature van T.net ook wel van pas, geen F5 meer :+

• sebastius

sebastius

Of ze doen steeds kleine batches om het spannend te houden en komen een aantal producten opnieuw in roulatie...

• Anoniem: 303530
  • Niet online
Bolletje92 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:14:
Nu komt die nieuwe feature van T.net ook wel van pas, geen F5 meer :+
:Y

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
sebastius schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:14:
Of ze doen steeds kleine batches om het spannend te houden en komen een aantal producten opnieuw in roulatie...
dat denk ik ook

• mouzetc
Neejoh, gaat vaak zo. Enorme veel producten. Straks de langzame producten weer..

Signature

• Megamind
sebastius schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:14:
logisch, ik denk dat die 3DS ook wel paar keer terugkomt, je gaat me niet vertellen dat ze er maar 3 hebben liggen.

• ro3lie
  • Laatst online: 21-03 22:46
Dat de hunts per landen apart zijn is inderdaad veel beter! Zag net een auto radio in belgie die ik hier wel wil!

Anoniem: 16328

Die SSD was eerder weg dan dat ik een account had gemaakt :( :P.

• mouzetc
Wat een mooie start zeg, damn!

Signature

• zeef
Die camera is van mij. :)

• N0stradamus
  • Laatst online: 05:46
Erg netjes, de nieuwe berichten functie...

Als ik het echt allemaal van te voren wist...

• Possible
Lol dit topic gaat ook als de malle! haha

• Camacha
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 03-07-2017

Camacha

Herder of bits.

Anoniem: 16328 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:15:
Die SSD was eerder weg dan dat ik een account had gemaakt :( :P.
Maar 25 euro goedkoper dan hier in de PW.

Persuader of bytes.

• FastPinguin
Dat mensen zo snel een beslissing kunnen nemen. Lijkt wel of ze gelijk kopen drukken zonder de specs te bekijken.

• Bolletje
  • Laatst online: 16:49

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nou, voor de Tweakers die alle pakketjes straks willen vervoeren :+

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Horen die handtrucks niet in hun magazijn :P?

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02 00:04
Dat is het voornamelijk ook ;)

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Pagina: 1 2 3 ... 66 Laatste

Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)

De slowchat is daarme ook weer voorbij.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee