wet kopen op afstandFastPinguin schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:17:
Dat mensen zo snel een beslissing kunnen nemen. Lijkt wel of ze gelijk kopen drukken zonder de specs te bekijken.
iBood blijft hangen, er kan geen handtruck worden besteld
[ Voor 5% gewijzigd door silmaril8 op 28-03-2011 00:18 ]
Sowieso fijne functie. Ook voor topics die niet zo snel als deze gaan. Bespaart je gewoon onnodige verhalen tikken die al door anderen zijn getikt als je een pagina een poosje in een tab open hebt staan.N0stradamus schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:16:
Erg netjes, de nieuwe berichten functie...
Jeej hunt 
Nergens gelezen, maar goed, leven T.net
.
Vraagje he, vorig jaar had ik soms dat ik in betaal modus zat en dat artikel dan uitverkocht was.
Enig idee hoe het nu zit?
Nergens gelezen, maar goed, leven T.net
Vraagje he, vorig jaar had ik soms dat ik in betaal modus zat en dat artikel dan uitverkocht was.
Enig idee hoe het nu zit?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dan nog, wat moet je nou met zo'n steekwagen, ze zijn uitverkocht als ik nu op verstuur klik.
De SSD in de pricewatch is 25nm toch? Die van Ibood is 34nm. Dat werd daar toen nog uitgebreid besproken.
Anoniem: 16328
Als je precies weet wat je wilt of goed bent ingevoerd hoef je dat natuurlijk niet te bekijkenFastPinguin schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:17:
Dat mensen zo snel een beslissing kunnen nemen. Lijkt wel of ze gelijk kopen drukken zonder de specs te bekijken.
heb m zelf ook, binnen maandje stuk
Vroeger noemde we dat Yoko-kwaliteit...
Edit: de radio dus.
Edit: de radio dus.
[ Voor 21% gewijzigd door Universal Creations op 28-03-2011 00:20 ]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Sterker nog, uitverkocht!
⏩ PVOutput☀️
Jammer, moet ik weer specs opzoeken 
Was leuk voor krat radio
Was leuk voor krat radio
Speciaal voor de casemodders
een schuurmachine!
My favorite programming language is solder.
her- gecertificeerd?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik denk minder, maar ik kan het mis hebben.
Hmm Her gecertificeerd? Wat houdt dat in?
⏩ PVOutput☀️
Neuj, ik gok dat ze het in batches van 48 doen, 50 lijkt me beetje overdreven.bobsqaud schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:21:
Lijkt erop dat ze het in batches van 50 of iets dergelijks doen
The devil is in the details.
Refurbished
heb de radio, zullen wel zien of het iets is. Maar wat Darkstone zei: wet kopen op afstand
Net zoals de Mercedes-Benz A- klasse dus.
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Hmm de site is nu wel veel beter en de ping en alles is ook veel beter als laatst..!
⏩ PVOutput☀️
Meer vlak als bandschuur volgens mij
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
pff 25 minuten bezig en er zijn al iets van 15 producten voorbij gekomen, het is wel goed opletten deze keer
Is ie nou van hout of is ie in "houtstijl"?
even een vraagje; hoeveel dagen duurt de hunt? Of is het dus alleen vandaag/vannacht ?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Blij dat ik morgen een vrije dag heb
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
En de klok gekocht, als hij niet bevalt weet ik je te vinden Rye;)
[ Voor 55% gewijzigd door S401 op 28-03-2011 00:26 ]
1 dagBobF. schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:25:
even een vraagje; hoeveel dagen duurt de hunt? Of is het dus alleen vandaag/vannacht ?
Hoe lang duurt zo'n ibood hunt?
[ Voor 8% gewijzigd door basel411 op 28-03-2011 00:25 ]
Doorgaans tot morgenochtend of middag.basel411 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:25:
Hoe lang duurt zo'n ibood?
lees de FAQ op ibood zelf.. zucht
15 sec. ofzo...basel411 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:25:
Hoe lang duurt zo'n ibood hunt?
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
minder dan een minuut tot nu toe per product
, soms 30sec:P
Laatste 4x was ie tussen 1700 en 2100u afgelopen..
Signature
Mooi trouwens dat je blijkbaar niet hoeft te verversen
. Btw heeft iemand niet toevallig een script zodat je vliegensvlug alle vakjes in kunt laten vullen en enkel op OK hoeft te drukken
?
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 28-03-2011 00:27 ]
Geweldige nieuwe functie op GOT
wil geen aanbieding missen...tijmeng schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:25:
lees de FAQ op ibood zelf.. zucht
Denk dat ie je wel bevalt. Heb al eerder een Karlsson klok gekocht en die bevalt nog steeds primaJefrim schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:25:
En de klok gekocht, als hij niet bevalt weet ik je te vinden Rye;)
www.ping-win.nl
Moet je ook ingelogd zijn, of als je gewoon klikt op 'Kopuh kopuh kopuh!' dan neemt ie aan dat je 'm wilt, en mocht je afbreken dan gooit 'm later weer in de hunt?
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Damn die laptop was echt binnen 5 seconden uitverkocht

When I get sad i stop being sad and be awesome instead
wtf even naar de specs kijken, back en utiverkocht!
Ingelogd zijn.. dan snel klikken klikken klikken
eenmaal bij je betaling ben je safe.
Signature
AAAAH neeeeee!!!! Weer een hunt? WTF? Ik wou net gaan slapen!
Toch maar doen. Slapen dan. Lees morgen wel wat ik niet gemist heb.
Toch maar doen. Slapen dan. Lees morgen wel wat ik niet gemist heb.
Oke dan ben benieuwd.Rye schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:27:
[...]
Denk dat ie je wel bevalt. Heb al eerder een Karlsson klok gekocht en die bevalt nog steeds prima
Holy shit, de producten vliegen wel echt weg hoor. Maar als je nou op ''ik neem er 1 druk'' is er dan sowieso 1 voor jou? Of telt het pas als je al helemaal betaald hebt enzo? Want dat kost toch aardig wat meer tijd dacht ik zo ?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Dit zijn geen warme broodjes meer die over de toonbank gaan, eerder bankbiljetten van 500euro die uitgedeeld worden...
Joseph Joseph Index Special Edition Vierdelige Design Snijplankenset. duur voor € 21,95
Die planken zag ik laatst nog staan voor 25euro, weet alleen niet waar meer.
Mijn rekening is niet echt vol dus moet wel een beetje oppassen
Gekocht door een iBood medewerkerPossible schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:28:
Volgens mij was er maar 1 exemplaar... Dat kan toch niet anders dat het zo snel gaat..
Als je bij het betaal-scherm bent van je bank.BobF. schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:28:
Holy shit, de producten vliegen wel echt weg hoor. Maar als je nou op ''ik neem er 1 druk'' is er dan sowieso 1 voor jou? Of telt het pas als je al helemaal betaald hebt enzo? Want dat kost toch aardig wat meer tijd dacht ik zo ?
Denk je 'even rust' bij een plankenset, ofzo, maar zelfs die zijn in 2 seconden foetsie...
Welles
Je moet haast van tevoren een lijstje maken met wannahaves + richtprijzen ervan.
Binnen 10 sec is het uitverkocht
Volgende keer moeten ze een 1 knop buy knop erin maken
Klikken en direct naar je iDeal scherm
Tegen de tijd dat je het product op je lijstje hebt gezien is het al wegPuch-Maxi schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:29:
Je moet haast van tevoren een lijstje maken met wannahaves + richtprijzen ervan.
Epson printer 4-in-1 kleurenprinter met Wi-Fi- en Ethernet-netwerken « Terug
Merk: Epson
Type: SX610FW
Merk: Epson
Type: SX610FW
Ik had trouwens die plankenset bij ibood gekocht voor 29,95 5 dagen geleden
Even plassen is er niet bij..
Dan maar in m'n bierflesje.

Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Schrijf er een firefox plugin voorMegamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:30:
Volgende keer moeten ze een 1 knop buy knop erin makenKlikken en direct naar je iDeal scherm
Printer ook al weer weg. Binnen een minuut...
En weg...
Damn, gaat lekker snel, ben gelukkig morgen vrij. Zal van de week een hoop pakketjes gaan ontvangen als het zo door gaat
Damn, gaat lekker snel, ben gelukkig morgen vrij. Zal van de week een hoop pakketjes gaan ontvangen als het zo door gaat
Zucht...
Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.