Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
helaas wel!Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:50:
Nog een vraagje he, als je 2 dingen besteld, betaal je dan ook 2 keer verzendkosten?
Signature
Ja helaas wel.Quad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:50:
Nog een vraagje he, als je 2 dingen besteld, betaal je dan ook 2 keer verzendkosten?
Ja idd, eigenlijk moet je gewoon van te voren even een lijstje maken met producten die je eventueel zou willen hebben. Meestal zijn het producten die de laatste tijd al op iBood zijn geweest dus heb je al een redelijk verwachting van wat er kan komen.zwAf schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:49:
Bij dit soort artikelen is het jammer dat je geen tijd hebt om de specs even door te bladeren...
Hey zeef hebben ze jou weer nacht/huntdienst gegeven?zeef schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:50:
[...]
Ik heb 'm bij de vorige hunt gekocht, prima ding.
Awww, maar je krijgt het wel in 1 doos dacht ik.
⏩ PVOutput☀️
"Ik twijfel nog." -> Ik neem er een! -> Bla bla bla, betalen -> Meer informatiezwAf schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:49:
Bij dit soort artikelen is het jammer dat je geen tijd hebt om de specs even door te bladeren...
Vind je het wat? Mooi, dan heb je 'm gekocht.
Vind je het niets? Wet Koop op Afstand.
Zo moet je wel te werk gaan bij iBood hunts...
Voor mij geen Belkin weer in ieder geval!
Zo had ik er nog niet over nagedachtJeoh schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:51:
[...]
"Ik twijfel nog." -> Ik neem er een! -> Bla bla bla, betalen -> Meer informatie
Verwijderd
Ik heb er net eentje op kosten van de huisbaas gekochtharmz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:51:
heb de router:D was net opzoek naar een N routertje

Kost je wel 12 euro aan verzendkosten..Jeoh schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:51:
[...]
"Ik twijfel nog." -> Ik neem er een! -> Bla bla bla, betalen -> Meer informatie
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
ging jij niet slapenManiacsHouse schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:51:
is dat nou weer een staafmixer met extra hulpstukken?
Haha, neen, dat is de beruchte iBood boxQuad schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:51:
[...]
Awww, maar je krijgt het wel in 1 doos dacht ik.
ong 2/3 x per jaarYonni schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
Om de hoeveel tijd wordt er eigenlijk zo'n hunt gedaan door iBood?
⏩ PVOutput☀️
je bedoelt: een tablet? volgens mij wordt het gewoon een Android tablet. Ook leuk....Marijn100 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:51:
Ik zie een iPad staan in de plaatjes, zou het de "oude" of de iPad 2 zijn?
ik zag op 1dagnogwat dat ibood nooit apple producten doet?
Die verkopen ze ook af en toe. Leuk voor wat extra beleving thuis tijdens de huntVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
Kan iemand even die zwaailichten uitzetten misschien?
[ Voor 27% gewijzigd door gwystyl op 28-03-2011 00:53 ]
Ja, het is toch wat he... Moet je als chefke zelf aan de slag.ManiacsHouse schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:51:
[...]
Hey zeef hebben ze jou weer nacht/huntdienst gegeven?
Ik ook! internet is net aangevraagd:PVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
[...]
Ik heb er net eentje op kosten van de huisbaas gekocht
Tsja... iBood Hunt = vaak impulsaankoop... gelukkig kun je voorafgaand aan de verzending nog annuleren.
firefox, adblock plus, blokkerenVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
"Vroeger" om de 3 maanden ongeveer, maar kan nu anders zijn.Yonni schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
Om de hoeveel tijd wordt er eigenlijk zo'n hunt gedaan door iBood?
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Welles
Ik kan in Firefox op escape rammen en dan gaan die animated gifs uit. De pagina wordt wel geupdate.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ga maar pitten hoor; I have it under controlzeef schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
[...]
Ja, het is toch wat he... Moet je als chefke zelf aan de slag.
* RobIII slotje klaar zet
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Firefox > Adblock Plus > Block ImageVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Wel goed om te weten, nu kan je gewoon bestellen en daarna even researchen xD.Wildfire schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:52:
Heb m'n Western Digital NAS toch maar geannuleerd... bij nader inzien nèt iets teveel een impuls-aankoop. Een NAS kan ik wel gebruiken, maar wil toch eerst beter researchen...
Tsja... iBood Hunt = vaak impulsaankoop... gelukkig kun je voorafgaand aan de verzending nog annuleren.
Naja, het is eerder voorjaar, zomer en najaar.Tronic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:53:
[...]
"Vroeger" om de 3 maanden ongeveer, maar kan nu anders zijn.
⏩ PVOutput☀️
Nope en ook ipad niet allemaal hetzelfdeDick schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:53:
Hmm crap, die iPod lader set had ik weg gewild. Toevallig van het weekend mijn iPhone lader ergens vergeten, tussen iPod en iPhone zit wat dat betreft toch geen verschil?
[ Voor 77% gewijzigd door bobsquad op 28-03-2011 00:54 ]
Ja, ik wou hem ook, maar die ging echt snelDick schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:53:
Hmm crap, die iPod lader set had ik weg gewild. Toevallig van het weekend mijn iPhone lader ergens vergeten, tussen iPod en iPhone zit wat dat betreft toch geen verschil?
€ 139,95
Nu! € 29,95 + (5,95)
AB is leuk voor PC. Als universele AB voor andere apparatuur kreeg ik hem niet aan de praat...
Edit: verkeerde copy/paste
[ Voor 36% gewijzigd door Joen op 28-03-2011 00:55 ]
Gouden tip!Jaap-Jan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:53:
[...]
Ik kan in Firefox op escape rammen en dan gaan die animated gifs uit. De pagina wordt wel geupdate.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Dat betwijfel ik, zeker als je al annuleert voor levering.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
Wel met een AZERTY keyboard.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat is wel een naaistreek, het plaatje zegt anders.Wildfire schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:55:
"Gyration Draadloos Toetsenbord en Afstandsbediening met Ingebouwde Muis"
Kwestie van toetsjes wippenWildfire schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:55:
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2
Dan is het gratis, maar als je het terugstuurt nadat je het hebt ontvangen, en je vind het toch niks, dan ben je 2x 6 euro kwijtJeoh schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:54:
[...]
Dat betwijfel ik, zeker als je al annuleert voor levering.
Verwijderd
Had je dan niet beter dat Philips Sense weet ik veel massage ding kunnen kopenmydogisgone schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:53:
Ahhh klote te laat, ik wou die pannen wel!ff me vriendin blij maken.. verdikkeme
Die heeft ze niet nodig mag ik hopenVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:56:
[...]
Had je dan niet beter dat Philips Sense weet ik veel massage ding kunnen kopen.
Ze heeft al zoiets.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:56:
[...]
Had je dan niet beter dat Philips Sense weet ik veel massage ding kunnen kopen.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Wet koop op afstand ben je alleen je eigen verzendkosten kwijt. Ibood moet die van hun ook terugstorten.painkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:56:
[...]
Dan is het gratis, maar als je het terugstuurt nadat je het hebt ontvangen, en je vind het toch niks, dan ben je 2x 6 euro kwijt
Helaas dat geen enkele winkel zich daar OOIT aan houd.I-King schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:57:
[...]
Wet koop op afstand ben je alleen je eigen verzendkosten kwijt. Ibood moet die van hun ook terugstorten.
Soms leuk spul, meestal wat overschot van producten die ze nog over hadden. Soms zelfs (vervallen) snoepzwAf schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:54:
Iemand info over de 'beruchte iBood box'? Zit daar ook wat nuttigs is, of is het allemaal van die bullshit waaronder die zwaailichten?
(YouTube: ibood mystery box)
Hmm hoe zit dat dan? Die connector is toch wel gelijk? Ik kan in ieder geval probleemloos de kabel van mijn 1st gen Nano gebruiken voor mijn iPhone 4. Zit er dan verschil in spanning die de adapter levert oid?
Hoe kan je annuleren voor die verstuurd wordt dan?painkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:56:
[...]
Dan is het gratis, maar als je het terugstuurt nadat je het hebt ontvangen, en je vind het toch niks, dan ben je 2x 6 euro kwijt
Bij een DOA oid wel, maar als JIJ het later toch niks vind, dan vind ik het wel zo logisch dat het bedrijf dan ook niet nog eens de verzendkosten moet betalen..I-King schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:57:
[...]
Wet koop op afstand ben je alleen je eigen verzendkosten kwijt. Ibood moet die van hun ook terugstorten.
Denk dat meneer de rechter het daar niet helemaal mee eens is...Megamind schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:57:
[...]
Helaas dat geen enkele winkel zich daar OOIT aan houd.
https://www.ibood.com/nl/nl/account_orders/Bolletje92 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:58:
[...]
Hoe kan je annuleren voor die verstuurd wordt dan?
Homey — Critics are those without skills to create.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Hier ook. Als ik op ga door klik gebeurd er niks nadaa nopesAppleman schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:58:
ik kan niet bestellen? de site loopt vast
oww daar is ie al
En te laat
[ Voor 3% gewijzigd door S401 op 28-03-2011 00:59 ]
Kan je gewoon gebruiken.Dick schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:57:
[...]
Hmm hoe zit dat dan? Die connector is toch wel gelijk? Ik kan in ieder geval probleemloos de kabel van mijn 1st gen Nano gebruiken voor mijn iPhone 4. Zit er dan verschil in spanning die de adapter levert oid?
Tenminste met iPod Nano, Touch en iPhone (4).
Via de My iBood pagina bij je besteloverzicht.Bolletje92 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:58:
[...]
Hoe kan je annuleren voor die verstuurd wordt dan?
Ik denk dat meneer de rechter weinig anders kan doen als het zo in de wet staat.Jeoh schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:58:
[...]
Denk dat meneer de rechter het daar niet helemaal mee eens is...
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Ik denk niet dat iemand voor € 6 naar de rechter stapt. Maar iBood is daarmee vrij netjes volgens mij. Ik heb goede ervaringen met ze in ieder gevalJeoh schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:58:
[...]
Denk dat meneer de rechter het daar niet helemaal mee eens is...
Die ken ik ja. Maar daar staat annuleren na levering.
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Risico van een webwinkel...painkill schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:58:
[...]
Bij een DOA oid wel, maar als JIJ het later toch niks vind, dan vind ik het wel zo logisch dat het bedrijf dan ook niet nog eens de verzendkosten moet betalen..
AftershaveBrammT schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:59:
wie offert zich op voor de parfum?
Als je doorklikt voor annulering, krijg je ook een optie om voorafgaand aan de levering te annuleren.Bolletje92 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 00:59:
[...]
Die ken ik ja. Maar daar staat annuleren na levering.
Tot 2 ofzoDutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:00:
Wie gaat er trouwens de hele nacht doorIk denk dat ik toch echt zo tegen half 2 afhaak...
..en de Sandisk zooiVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:00:
o nee niet weer deze autotjes, straks zeker weer de horloges en de iriviers
Verwijderd
ik ik ikDutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:00:
Wie gaat er trouwens de hele nacht doorIk denk dat ik toch echt zo tegen half 2 afhaak...
same here, het is dat het eigenlijk nu pas middernacht is anders was ik wel genokt al.Dutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:00:
Goed idee XDcitruspers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:01:
krek RC autootje = massale tweakers plaspauze?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Het Hof van Justitie van de Europese Unie heeft vandaag een arrest gewezen waarin zij heeft bepaald dat wanneer een consument bij koop op afstand van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, de (oorspronkelijke) verzendkosten voor heenverzending niet in rekening mogen worden gebracht (HvJEG 15-04-2010, C‑511/08).
bron: http://www.itenrecht.nl/i...kend//rechtspraak//26543/
Ik dacht dat het scheerschuim was
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 01:02 ]
Als er nog een 32 GB microSD voorbij komt zou ik dat niet erg vinden.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.