Daar heb je een punt, ik zal het dus niet weten nog nooit iets stuk gehad..iMars schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:52:
[...]
Het zijn ook niet de producten (als het werkt, dan werkt het). Maar als iets niet werkt, verwacht dan geen goede/snelle service...
Alles kan down....schalen is net iets makkelijker (sorry, ben al in het praatje getrapt).frickY schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:49:
@lier
Trap nou niet in dat cloud praatje, ook die gaan down.
Een nginx omgeving moet dit prima aankunnen, als het technisch maar goed in elkaar steekt.
Eerst het probleem, dan de oplossing
Inderdaad, NU gaat pas echt iedereen op F5 lopen rammen.....jip_86 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:52:
Die foutpagina refresht natuurlijk ook niet, dan heb je dus juist de problemen
Verwijderd
Je bedoelt toch TMP die op 5 sec staat? F5 is zo....... niet 2011...-LA- schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:54:
[...]
Inderdaad, NU gaat pas echt iedereen op F5 lopen rammen.....
Ik heb nog gewoon de aanbieding pagina open staan die elke x seconden een ajax requestje doet. Zie het vanzelf wel wanneer het weer werkt, maar nu is het idd 500 en 503-LA- schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:54:
[...]
Inderdaad, NU gaat pas echt iedereen op F5 lopen rammen.....
Hoewel het er nu zelfs op lijkt dat de server helemaal onbereikbaar is geworden, krijg nu namelijk helemaal geen response meer...
/isgeenwebtechsavvy
Tuurlijk wel, het zijn gewoon prutsers daar! Ze hadden beter een paar mannetjes van Tweakers staf kunnen inhuren om hun servers daar te regelenmsnguy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:02:
Het ziet er nu gewoon naar uit dat er een DDOS aanval is geplanned op de servers van iBood? Deze extreme server time-out kan never door die paar 1000 nederlanders die op de site kijken lijkt mij....
LOL paar duizend is echt wel wat drukker dan dat, denk zelfs al ene paar duizend tweakers laat staan de non-tweakers... Anyway het is gewoon gokken/raden wat er is, voglens mij heeft niemand hier de infomsnguy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:02:
Het ziet er nu gewoon naar uit dat er een DDOS aanval is geplanned op de servers van iBood? Deze extreme server time-out kan never door die paar 1000 nederlanders die op de site kijken lijkt mij....
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Try not to become a man of success but a man of value.
Verwijderd
even wachten ... nog even wachten ... nog geen beeld!
Misschien moet je een beetje op je monitor slaan!!Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:13:
Hij laad weer, maar zie nog geen pagina....
even wachten ... nog even wachten ... nog geen beeld!
_██_
(ಠ_ృ)
Vooral nog meer f5 drukken, dan doet hij het zeker weer! (Sarcastische)Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:16:
F5, F5, F5... wanneer doet ie t weer?
Dadelijk in de hunt: toetsenborden voor een ieder die hun F5 knopje gesloopt heeft!Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:16:
Trouwens: "Zodra #ibood weer berekbaar is zullen automatisch de #iboodhunts weer getweet worden, je mist niks met @iboodhuntnl #iboodhunt"
Even van Twitter gejat
Verwijderd
zag even een knipperend beeld maar nu niks meer...
Gelukkig heb ik nog 2 macs en 1 pc om de ibood pagina op te monitoren.
even gewacht en er is weer beeld
[ Voor 4% gewijzigd door ovaal op 28-03-2011 10:19 ]
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
D-Link 200Mbit PowerLine AV Starter Kit met Passthrough is het product
Verwijderd
Zie je nou wel, het hielp?davevleugel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:17:
[...]
Vooral nog meer f5 drukken, dan doet hij het zeker weer! (Sarcastische)
De nieuwe iBood USB-F5 key... Refreshment everywhere!msnguy schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:17:
[...]
Dadelijk in de hunt: toetsenborden voor een ieder die hun F5 knopje gesloopt heeft!
Blue-Tiger schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:20:
[...]
De nieuwe iBood USB-F5 key... Refreshment everywhere!
Jawel hoor. Vannacht.Raxious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:22:
hey mensen, die 3DS is toch nog niet langs geweest of wel?
Ik heb er 3 genomen. Meer waren er niet.
[ Voor 9% gewijzigd door ManiacsHouse op 28-03-2011 10:23 ]
net wel weer
nu weer niet... raaaaar
[ Voor 27% gewijzigd door frumper op 28-03-2011 10:23 ]
Life is what happens while you're busy making other plans
Verwijderd
Maar nu weer iets te rustig
Dat was een van de eerste boodsRaxious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:22:
Alleen de blauwe, misschien komt de zwarte ook nog.Raxious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:22:
Ik hoop van wel, heb alles al klaar liggen om te betalen.
Nice, waar te koopBlue-Tiger schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:20:
[...]
De nieuwe iBood USB-F5 key... Refreshment everywhere!
MWah, zou zomaar nogmaals langs kunnen komen.Raxious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:24:
ow gvd... dus die komt niet meer langs -_-'
Nu weer welfrumper schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:23:
alleen de refresh bij eendagskoopjes werkt dus nu niet meer
net wel weer
nu weer niet... raaaaar
Meer spammeniMars schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:24:
Hmmmm dit topic staat niet eens bovenaan de Hot op GoT op frontpage
Ja joh, geef die knul anders nog even hoopBioHazard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:25:
[...]
MWah, zou zomaar nogmaals langs kunnen komen.
[ Voor 17% gewijzigd door Jejking op 28-03-2011 10:26 ]
Ga ik wel van uit, en ik hoop het zelf ook! Populair product dus valt veel winst op te halen lijkt me. Trouwens, sommige grappen op twitter over groene energie en kernenergie kunnen echt niet!BioHazard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:25:
[...]
MWah, zou zomaar nogmaals langs kunnen komen.
Verwijderd
Weet je nu nog niet dat voor de hunt een andere toetscombinatie geldt: ALT F4.... (dan kunnen de anderen tenminste WEL weer wat zien..Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:16:
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Misschien ben ik een noob, maar ik ben niet domVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:27:
[...]
Weet je nu nog niet dat voor de hunt een andere toetscombinatie geldt: ALT F4.... (dan kunnen de anderen tenminste WEL weer wat zien..)
FAIL
JaJejking schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:29:
Que? Voorraadindicator per product?
Je hebt echter wel een nieuwe humor detectie module nodig...Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:28:
[...]
Misschien ben ik een noob, maar ik ben niet dom
FAIL
Gamertag: FinrazielNL
Daar lijkt het wel op: [5046,"9%",0]
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Verwijderd
Misschien kan ik die dan zo op de hunt scoren..finraziel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:31:
[...]
Je hebt echter wel een nieuwe humor detectie module nodig...
... en uitverkochtgwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:30:
En nou moven met die homeplugs en wat leuks graag!
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
WTF
Wat is dit voor gare bedoening?
[ Voor 44% gewijzigd door AW_Bos op 28-03-2011 10:35 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
webloem schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:35:
Special aerodynamic design. Vooral handig als je ze uit het raam wilt gooien.
Firefox + Check for Change-RoB- schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:36:
Is er geen prog die me een melding geeft wanneer de pagina zich ververstkom zo niet aan werken toe
Krijg je een geluidje te horen + popup
https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/check4change/-RoB- schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:36:
Is er geen prog die me een melding geeft wanneer de pagina zich ververstkom zo niet aan werken toe
Verwijderd
Zodat (lelijke) zangkunsten niet teveel teruggekaatst worden!?TommyGun schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:35:
Dat design... Waarvoor heb je binnen iets "aerodynamic" nodig?
Aber, dit is toch gewoon een fake copy van dat JBL setje
Ik dacht aan Star Wars Stormtrooper hahaha
Thnx!SteaRic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:37:
[...]
Firefox + Check for Change![]()
Krijg je een geluidje te horen + popup
Thnx!
Mijn dank is ook groot!!!!!! Zelfs een hunt levert nuttige addons op
Was die baard en haartrimmer niet beter geweest?ManiacsHouse schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:41:
Kun je deze schandknaap draadloos lekker ver weg zetten.
[afbeelding]
Verwijderd
Er valt weinig aan te trimmen volgens mij?!AW_Bos schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:42:
[...]
Was die baard en haartrimmer niet beter geweest?
Er is nog niet eens babydons!AW_Bos schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:42:
[...]
Was die baard en haartrimmer niet beter geweest?
* Fid3lity wordt een beetje moe van die grappen met / over Justin Bieber overal...Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:42:
[...]
Er valt weinig aan te trimmen volgens mij?!
Ik niet, keep 'm coming!Blue-Tiger schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:44:
[...]
* BioHazard wordt een beetje moe van die grappen met / over Justin Bieber overal...
Een fan? (HIER??!)Blue-Tiger schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:44:
[...]
* davevleugel wordt een beetje moe van die grappen met / over Justin Bieber overal...
Zal wel over snr gaan maar toch
Gamertag: FinrazielNL
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.