Tenzij er straks nog een mooi bed te koop is
Verwijderd
Verwijderd
En de Ipad, laat je die aan mij overPronezz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:22:
ik heb het wel gehad met dit soort items, trusten mensen!
Verwijderd
Eenpersoons is al geweest.Jeoh schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:24:
Jammer, zou goed passen bij m'n eerder gekochte kussens maar 240x220 is een beetje te veel van het goede voor een éénpersoonsbed.
Tenzij er straks nog een mooi bed te koop is
Ach, jammer. Zal vast nog wel een keer voorbij komen.
Nu een USB-stofzuiger waarvan de verzendkosten 3x de prijs zijn.
ik kan er niet meer tegen 7 en half uur en heb nog niets
Verwijderd
niet veel gemist blijkt maar weer..
wii was leuk geweest, maar was blijkbaar niet te doen met bestellen!?
eens kijken of er komende uurtjes nog wat langskomt
[ Voor 63% gewijzigd door ManiacsHouse op 28-03-2011 07:50 ]
Verwijderd
Geplaatst op maandag 28 maart 2011 07:44ManiacsHouse schreef op maandag 28 maart 2011 @ 07:48:
Is er serieus sinds 06.11 niet meer gepost?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Verwijderd
goedemorgen idd, ik ben ook rond 2:15 gekapt, nog wat leuks gemist>gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:17:
Goedemorgen allemaal... heb ik nog leuke dingen gemist sinds half twee? 't was wel vroeg iig
Verwijderd
tikfouten? tjah..m..
My favorite programming language is solder.
zou zo'n ding niet vertrouwen
Life is what happens while you're busy making other plans
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Het bedrag dat doorgekrast is, is de orginele prijsKecin schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:47:
Waar vind ik de prijzen van de producten die langsgekomen zijn? Met zoeken vind ik niet al teveel en 100 pagina's, wtf!
tikfouten? tjah..m..
op de iboodhunt pagina van 1dagkoopjes staan ook de producten die geweest zijn met de prijzen erbij. Waarvoor zou je die willen weten? Als je hem gemist hebt heb je er toch niets meer aan?Kecin schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:47:
Waar vind ik de prijzen van de producten die langsgekomen zijn? Met zoeken vind ik niet al teveel en 100 pagina's, wtf!
Gewoon benieuwdgwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:49:
[...]
op de iboodhunt pagina van 1dagkoopjes staan ook de producten die geweest zijn met de prijzen erbij. Waarvoor zou je die willen weten? Als je hem gemist hebt heb je er toch niets meer aan?
Dankjewel voor de wél prettige reactie :)!
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Nee, dat is de adviesprijs. Maar voor die prijs ligt het zelden in de winkel.fatihbatur schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:49:
[...]
Het bedrag dat doorgekrast is, is de orginele prijs
* gwystyl gaat aan het werk
@Kecin: ook gewoon nieuwsgierigheid van mij waarom je het wilde weten
Zouden er nog Geigertellers langskomen
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
dan kan ik gewoon in het tabje in de gaten houden wat er nieuw komt
Life is what happens while you're busy making other plans
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
€250 geloof ik.Spotmatic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:57:
Wat was eigenlijk de prijs van de Sony NEX-5?
Dat is dan zeker een mooie aanbieding geweest!
Excuses, 350 voor de NEX5.Spotmatic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 08:59:
[...]
Dat is dan zeker een mooie aanbieding geweest!
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hem aan het werk zetten.Henkie-Jan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:01:
Mijn collega zit de hele tijd te F5-en op Ibood. Iemand tips om dit te voorkomen!?
Auto-refresh add-on voor Firefox downloaden?Henkie-Jan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:01:
Mijn collega zit de hele tijd te F5-en op Ibood. Iemand tips om dit te voorkomen!?
Toetsenbord uitpluggen.Henkie-Jan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:01:
De pagina herlaad zichzelf.
[ Voor 33% gewijzigd door BioHazard op 28-03-2011 09:03 ]
Dat kan helaas niet, je moet verzendkosten betalen voor elk product apart.JaWSnl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:01:
Ik heb het nog niet eerder gedaan. Nu wil ik iets bestellen, maar kom ik gelijk bij de betalingspagina (incl verzendkosten). Hoe kan ik een 'mandje vullen' met alle producten die voorbij komen voor ik ga betalen en dus niet voor elk los dingetje 6 euro extra betaal?
Gaat op iBood vanzelf, hier op het forum krijg je melding als er nieuwe berichten zijn.Henkie-Jan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:01:
Hier op IE8 refresht de iBOOD site automatisch...Henkie-Jan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:01:
Toetsenbord uitpluggen gaat wat lastig met een laptop. Misschien moet ik er vrijdag even tuinkers in zien te stoppen.BioHazard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:02:
[...]
Toetsenbord uitpluggen.
[...]
De pagina herlaad zichzelf.
En ja, hij drukt toch steeds F5 ondanks autoreload!
[ Voor 8% gewijzigd door Henkie-Jan op 28-03-2011 09:04 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Hem meer werk geven.Henkie-Jan schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:01:
dragon3016 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:06:
Iemand nog een programmatje die de het nieuwe product toont als deze veranderd ? Heb dit programma vorig jaar gebruikt en werkte goed maar weet de naam niet meer. Het programma was van een tweaker volgens mij.
Mensen leer lezen aub. De site herlaadt vanzelf!
[ Voor 7% gewijzigd door TommyGun op 28-03-2011 09:08 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
IE, Firefox, Chrome enzovoorts voldoet aan je eisen.dragon3016 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:06:
Iemand nog een programmatje die de het nieuwe product toont als deze veranderd ? Heb dit programma vorig jaar gebruikt en werkte goed maar weet de naam niet meer. Het programma was van een tweaker volgens mij.
Ja maar dat wil ik dus niet wil niet steeds op een tabje klikken wil dat er gewoon rechts onders een popup getoond wordt zoals toen als er een nieuwe product is dan hoef ik niet steeds om de zoveel tijd te checken.BioHazard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:10:
[...]
IE, Firefox, Chrome enzovoorts voldoet aan je eisen.
iBood dood? Hunt afgelopen? De site is niet echt responsive meer hier.Dutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:17:
Nu al twee keer bluetooth speakers, moeten ze er van af of gaat er hier wat mis ?
edit: En weer running.
[ Voor 4% gewijzigd door BioHazard op 28-03-2011 09:19 ]
Het komt door die collega van Henkie-Jan (en de rest van nederland die weer wakker is blijkbaar). Als iedereen gaat lopen F5-en terwijl het niet nodig is, raakt de site misschien overbelast?BioHazard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:18:
[...]
iBood dood? Hunt afgelopen? De site is niet echt responsive meer hier.
edit: En weer running.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Er is al meerdere malen een link gedeeld hier, waar je kunt zien hoeveel deze gekost hebben.wolterious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:23:
Weet iemand nog wat die onkyo recievers hebben gekost?
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allwolterious schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:23:
Weet iemand nog wat die onkyo recievers hebben gekost?
Eerst het probleem, dan de oplossing
_██_
(ಠ_ృ)
Inderdaad, dezelfde gedachte hier. Overigens rijd ik nog rond met een papieren variant, maar deze heeft al een plekjeR.E. schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:32:
heeft er nog iemand een oud rijbewijs? Beetje achterhaald product....
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Met uitzondering van de 32 inch LED tv voor 300 euro heb ik nou niet echt andere leuke en echt goedgeprijsde topaanbiedingen gezien.
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Wellicht dat het cpb of de rekenkamer de economiche schade van een hunt uit kan rekenen? ;-p)
Boom shaka laka! * Jejking aait z'n eigen papieren rijbewijs uit 2006The Executer schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:34:
[...]
Inderdaad, dezelfde gedachte hier. Overigens rijd ik nog rond met een papieren variant, maar deze heeft al een plekje. In 2006 zijn de laatste papieren versies uitgegeven...
Maar mooi niet dat ik daar zo'n pruldingetje voor ga kopen
Wie weet of de Radio-oplader-dinges Freeplay Companion Kinetische Radio & Reislader ook echt uitverkocht was? Opeens was 't ploef in no-time toen de voorraad nog op 75% stond ofzo. If so en hij komt terug, wil er dan iemand 1 bestellen voor me? DM me even voor een afspraak, ik kan namelijk niet de hele dag op m'n monitor zitten staren helaasjip_86 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:40:
Tot alles op is wat ze hebben. Op een gegeven moment gaan ze herhalen met items die te lang blijven staan bij zo'n hunt. Daarna is het wel klaar.
Ja ikR.E. schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:32:
heeft er nog iemand een oud rijbewijs? Beetje achterhaald product....
Sowieso vind ik de papieren variant veel mooier dan zo'n pasje.. Zo'n pasje gaat kapot in je beurs zoals alle pinpassen en id-kaarten..
[ Voor 18% gewijzigd door GAIAjohan op 28-03-2011 09:46 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Due to maintenance, the iBOOD website or parts of it are temporarily unavailable. Please try again later.
Our apologies for the inconvenience.
Try not to become a man of success but a man of value.
Sorry, this page is unavailable at the moment.
Due to maintenance, the iBOOD website or parts of it are temporarily unavailable. Please try again later.
Our apologies for the inconvenience.
En wat daarvan weer niet verkocht wordt, komt in de iBood box =)jip_86 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:40:
Tot alles op is wat ze hebben. Op een gegeven moment gaan ze herhalen met items die te lang blijven staan bij zo'n hunt. Daarna is het wel klaar.
nginx/0.7.64
Misschien eens tijd om de site naar de cloud te brengen!?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Nooit nooit, het ging juist zo goed vandaag. Ik neem aan dat ze het nu aan het fixen zijn, komt vast weer goed.BioHazard schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:47:
Zucht, ze leren het daar ook never nooit.
* webloem is gelukkig omdat hij voor het eerst iets heeft kunnen kopen op de hunt
Trap nou niet in dat cloud praatje, ook die gaan down.
Een nginx omgeving moet dit prima aankunnen, als het technisch maar goed in elkaar steekt.
Ik bestel daar nooit meer wat. Ze hebben niet eens geld voor een fatsoenlijke server, ook niet voor fatsoenlijke after sales cq RMA diensten.
Tot 2x aan toe duurt het een maand voordat ze een reparatie wat binnen is gekomen, door zetten naar de leverancier toe.
Klopt, de eerste hunt van 2009 was destijds echt een ramp qua downtime! Vooral de eigenwijze mensen die op F5 drukken (terwijl de pagina zichzelf refresht) zijn verschrikkelijk zwaar voor de server!webloem schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:48:
[...]
Nooit nooit, het ging juist zo goed vandaag. Ik neem aan dat ze het nu aan het fixen zijn, komt vast weer goed.
* webloem is gelukkig omdat hij voor het eerst iets heeft kunnen kopen op de hunt
Trouwens, ik heb inmiddels ook al 1 ding gescoord: de Samsung Pleomax Wireless Desktopset voor 2 tientjes
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Koekje d'r bij?
Heb anders een plasma tv van ze hangen die het al 2 jaar netjes doet...geen probleem met ibood producten hoor!iMars schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:50:
Nou ik heb daar 4x wat besteld... 2x een RMA reparatie (3+ maanden) en 1x RMA omdat het niet werkt (geld terug na ~2 maanden)...
Ik bestel daar nooit meer wat. Ze hebben niet eens geld voor een fatsoenlijke server, ook niet voor fatsoenlijke after sales cq RMA diensten.
Tot 2x aan toe duurt het een maand voordat ze een reparatie wat binnen is gekomen, door zetten naar de leverancier toe.
Alleen toen werd hij gewoon sloom, nu krijg je echt een servicepagina of zelfs 500 error.
En in mijn ervaring gaan mensen dan F5-en en wordt het alleen maar erger.
En ik ga weer, een rijbewijs-hoesje die nog wel een hele tijd zal staan
Behoorlijk jammer ja...
In dit tempo zal hij pas om 11.00 opgebokt zijn ofzo.
[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 28-03-2011 09:52 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ze zijn 10 uur bezig in de tijd dat 75% van Nederland slaapt. Zo kan ik dat ook hoorohnotheydidnt schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:51:
Geef ze dan iig wel de kudos dat ie tot kwart voor 10 zonder onderbrekingen (bij mij iig) heeft gewerkt, das wel bijna 10 uur!
Het zijn ook niet de producten (als het werkt, dan werkt het). Maar als iets niet werkt, verwacht dan geen goede/snelle service...davevleugel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 09:51:
[...]
Heb anders een plasma tv van ze hangen die het al 2 jaar netjes doet...geen probleem met ibood producten hoor!
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.