Dat verschilt per box.tweakG5 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:44:
Wat zit er trouwens meestal in die surprise box die elk jaar weer voorbij komt. Want soms hoor je mensen dat er voor meer dan 200 euro aan spullen inzit.
Misschien is dat voor Charlie (low noise)finraziel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:45:
Trouwens wel vaag dat er "low noise" bij dat afgrijselijke speaker ding staat... Een stille speaker?![]()
Zal wel over snr gaan maar toch
Life is what happens while you're busy making other plans
Eensch! Auto-refresher en loopt als een trein! Dankjewel ook vanuit mijn kant.thefox154 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:42:
[...]
Mijn dank is ook groot!!!!!! Zelfs een hunt levert nuttige addons op
Van alles, maar meestal echt restanten. Vroeger, toen er nog geen hunt was zaten er betere dingen in, maar niettemin is het het gokje wel waard.tweakG5 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:44:
Wat zit er trouwens meestal in die surprise box die elk jaar weer voorbij komt. Want soms hoor je mensen dat er voor meer dan 200 euro aan spullen inzit.
Dutchmanic schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:46:
En plaatje staat nu ook op iBood
http://twitpic.com/4e7svl
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Maar schiet niet echt op met deze, nog steeds 65%
mwa, zo te zien heeft er net iemand 33 gekocht 
(ze zullen wel inzien dat het ding niet verkoopt en het handmatig gedaan hebben)
(ze zullen wel inzien dat het ding niet verkoopt en het handmatig gedaan hebben)
Gamertag: FinrazielNL
Ah kijk, dat spul komt later dus terug. Goed, weten we ook hoe die trend werkt.
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Dit was iBoods manier van load balancen. Gewoon een baggeraanbieding en dan neemt de load vanzelf af.
Ik dacht eerst dat het een huistelefoon was.Niellie41 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:50:
Wat een lelijke lamp.
tikfouten? tjah..m..
Eén baggeraanbieding? Er zijn er wel meer hoor...webloem schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:50:
Dit was iBoods manier van load balancen. Gewoon een baggeraanbieding en dan neemt de load vanzelf af.
Pfff... dacht dat dat ding waar hij op zit een lader was, had dan wel handig kunnen zijn, maar er gaan gewoon penlites in.
Ik dacht eerst dat het kunst was, maar dat verkopen ze daar nietfatihbatur schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:51:
[...]
Ik dacht eerst dat het een huistelefoon was.
Verwijderd
Had vannacht wat youtube unboxing filmpjes bekeken, komen allemaal een beetje op hetzelfde neer:tweakG5 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:44:
usb fish tank, Ibood zwaailichten, redbull, shampoo, optische muis, waterpistool, mini racing car en meestal nog 1 'groter' product.
Zat eerst echt te wachten op die box, maar heb nu mijn interesse een beetje verloren..
Dat zeg ik, iedere keer als de load te hoog wordt ...Jejking schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:51:
[...]
Eén baggeraanbieding? Er zijn er wel meer hoor...
Een 2in1 design lamp One!!!!!1111oneoneoneone.
_██_
(ಠ_ృ)
Bij mij wel, maar ik wil hem nietTimbootje schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:52:
`Bij mij werkt die knop ook niet -.-
Mag ik even opmerken dat ik deze lamp nou net wél mooi vind vormgegeven?
Er zijn meerdere combo's achter elkaar van baggeraanbiedingen, dat zeg ik...!webloem schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:52:
[...]
Dat zeg ik, iedere keer als de load te hoog wordt ...
Inderdaad, kunnen ze geen knop eronder maken: Ik wil hem niet! En bij 1000 drukken op die knop een goed product plaatsen?
Bij het eerste videotje zie ik meteen een koffieapparaat van 300 euro dus opzich wel een goede deal.Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:52:
[...]
Had vannacht wat youtube unboxing filmpjes bekeken, komen allemaal een beetje op hetzelfde neer:
usb fish tank, Ibood zwaailichten, redbull, shampoo, optische muis, waterpistool, mini racing car en meestal nog 1 'groter' product.
Zat eerst echt te wachten op die box, maar heb nu mijn interesse een beetje verloren..
Verwijderd
MOEDDE GIJ NIE ZUNNE MOOIE DESIGN LAMP HEBBUH JONGUH? 2IN1 EN HELUMAAL VAN PLASTIC, VEEL BETUR DAN DIE METALE ROTZOOI!
iBood denkt dat de het licht nu zullen zien.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Jij mag denk ik wel een nieuw toetsenbord, je SHIFT toets is blijven hangenVerwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:54:
MOEDDE GIJ NIE ZUNNE MOOIE DESIGN LAMP HEBBUH JONGUH? 2IN1 EN HELUMAAL VAN PLASTIC, VEEL BETUR DAN DIE METALE ROTZOOI!
tikfouten? tjah..m..
Inside info: over drie aanbiedingen komt er een nieuw toetsenbord voorbij met een Caps Lock die je zelfs weer uit kunt zetten. Niet verder vertellen okee!Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:54:
Je hebt eigenlijk nog gelijk ook. Nu ja, het zal wel weer goed komen.Jejking schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:53:
[...]
Er zijn meerdere combo's achter elkaar van baggeraanbiedingen, dat zeg ik...!
Dat heet Caps Lock...(en kan best handig zijn)fatihbatur schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:55:
Jij mag denk ik wel een nieuw toetsenbord, je SHIFT toets is blijven hangen
Eerst het probleem, dan de oplossing
Nee als de SHIFT toets blijft hangen type je GROOT, de capslock hoef je maar 1 keer op te drukken.
tikfouten? tjah..m..
gaat heen met de lelijke lamp made in china
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8
Het is net een design douchekop zo; dat wil je toch niet als lamp
En het regent, ja het regent, zonnestraaaalen!!jip_86 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:58:
Ja, of een huistelefoon + houderjip_86 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:58:
[ Voor 73% gewijzigd door DEiE op 28-03-2011 10:59 ]
Ik zit eigg te wachten op een afstandbediening voor m'n HTPC. Dat ze die eens voorbij laten komen
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
OF iets anders dat wél de moeite waard is:PFreekers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 10:59:
Ik zit eigg te wachten op een afstandbediening voor m'n HTPC. Dat ze die eens voorbij laten komen
Ik klus niet....volgende.
My computer once beat me at chess, but it was no match for me in kickboxing
wat is dit nu weer? een rommelmachineverzameling
E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Ik heb deze gister besteld voordat ik ging slapen:
http://www.ibood.com/be/n...ning_met_Ingebouwde_Muis/
Hoe kan het dat die zelfde lelijke lamp die net nog uitverkocht was, nu weer gewoon te kopen is ?
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Weer zo een AllesIn1 artikel
tikfouten? tjah..m..
Een decoupeerzaag in strak handzaam design van een bokkiewokkiemerk
Een decoupeerzaag met een accu? Als ik zo'n ding nodig heb dan moet ik meestal langer zagen dan 5 minuten... lijkt me niet praktisch.
Accuboor wil ik wel maar de Decoupeerzaag heb ik al
volgens mij is die boor geen boor maar een lasergun... al kreeg ik 69 euro toe...
Die zocht ik ja... Wist niet dat er een iBood hunt was. Moet me misschien toch eens gaan verdiepen in RSS oid dat ik ook op de hoogte blijf van koooopjesMatthijs schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:01:
't probleem is dat ik niet altijd iets nodig heb, dus het merendeel van de tijd zoiets heb van ga weg met je spam
Het is wel een geweldige korting die je krijgtSmilezz schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:02:
Accuboor wil ik wel maar de Decoupeerzaag heb ik al
Hmja bugje in ibood, gewoon even zelf F5 drukkenFreekers schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:01:
Hoe kan het dat die zelfde lelijke lamp die net nog uitverkocht was, nu weer gewoon te kopen is ?
Yup, op moment dat het balkje weer vol is even refreshen.
Ik denk dat de (nog) niemand een (oplaadbare) boormachine heeft die kan kloppen in de de koffer!?kloppen in koffer
Eerst het probleem, dan de oplossing
Dat klopt niet!lier schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:04:
[...]
Ik denk dat de (nog) niemand een (oplaadbare) boormachine heeft die kan kloppen in de de koffer!?
Congrats mate!Matthijs schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:01:
Ik hoop niet dat mijn koffer gaat kloppen als ik binnenkort op Schiphol sta
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Thanks, dat werkte.finraziel schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:04:
Yup, op moment dat het balkje weer vol is even refreshen.
I lol'edThe Executer schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:05:
"Hello! I am Lindsey Lohan!"The Executer schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:05:
Als je er een staafmixer in hebt gaatie wel trillen.The Executer schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:05:
Weet iemand hoeveel 5.1 sets er voorbij zijn gekomen?
Wat dacht je van mijn portomonee?
Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.
ja dat idd. Genoeg te doen, maar zo'n Hunt leidt aardig af
Ff naar beneden scrollen http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allTheck88 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:11:
Wat dacht je van mijn nachtrust (al sinds 0:00 wakker)!
Tis bijna een cult ervaring geworden zeg!
Floccinoccinihilipilification
Wat dacht je van mijn essay ! Die schrijft zich niet vanzelf ! Bovendien moet ik de papers ook nog eens een keer doorlezen (Searle, Turing, Muller, oh jolly)
stuk of 2/3 heb een samsung en een sony voorbij zien komen. Gehele geschiedenis staat trouwens op ibood. Onderaan zie je plaatjes, moet je even naar rechts scrollen.Theck88 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:11:
Ach leren heb ik ook zowat nooit gedaan
Toch diploma mee gehaald.
Thanks!tweakG5 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:11:
[...]
Ff naar beneden scrollen http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
Goedemorgen ik meld me weer. Er zijn maar 1075 nieuwe berichten geplaatst. Gaan ze nog steeds zo snel of niet?
Nee... gaat erg langzaam nu. Deze staat er al een kwartier...
[ Voor 37% gewijzigd door AW_Bos op 28-03-2011 11:14 ]
Niet echt. Zijn een paar baud-producten geweest (nee niet van die 1992 modems), en de site heeft er uit gelegen.Jefrim schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:13:
Goedemorgen ik meld me weer. Er zijn maar 1075 nieuwe berichten geplaatst. Gaan ze nog steeds zo snel of niet?
Haha ik ben het ook maar gaan volgen.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
2 woorden, 9 letters over de boor:
DUURT LANG!
DUURT LANG!
gwystyl schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:14:
Zijn een paar baud-producten geweest (nee niet van die 1992 modems)
Briljante marketing ook zo'n Ibood hunt. Het is onderhand gewoon een begrip.
Sold out... 
het verbaast me dat die Kever maar één keer langsgekomen is...
[ Voor 70% gewijzigd door AW_Bos op 28-03-2011 11:19 ]
... eindelijk ...AW_Bos schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:18:
Sold out...
NEXT!
JEUJ Een verzameling oude DVDs
nou zie toch wel een aantal leuke dingen hoor
nex en een mooi led tv-tje een archos.
maar toch blij dat ik naar bed ben gegaan
nex en een mooi led tv-tje een archos.
maar toch blij dat ik naar bed ben gegaan
Sport box?! Just when you thought it couldn't get worse...
pffff deze zal wel een uurtje blijven staan denk ik
Life is what happens while you're busy making other plans
Ze hebben in het magazijn weer een paar decoupeerzagen gevonden!
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Let op:
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.
De hunt is voorbij. Bespreek hier de koopjes die je hebt gescoord. :)
De slowchat is daarme ook weer voorbij.