Nee, de synology kan niet routeren.Fireman schreef op donderdag 01 september 2011 @ 15:44:
Begrijp ik goed dat ik de DS211j als router kan instellen en dat de Sweex er tussen uit kan?
Je moet inloggen op het ip van je router (te vinden via start > uitvoeren > cmd > ipconfig
Het adres van de gateway is het ip adres van je router.
Inloggen op je router en daar de poort naar je nas openen.
Hoe dat moet (poort openen) kan je vinden in de handleiding van je router, of op http://www.portforward.com
Een HD stream is niet zwaar, die paar MB/sec moet geen probleem zijn naast die paar MB/sec die de cams naar de nas sturen. De 411 support maximaal 12 camera's, dus 1 HD stream plus 3 camera's lijkt me geen probleem. Let wel, ik verwacht dit. Nooit getest.mcchicken schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:29:
Iemand enig idee of je met een DS411 of welk model dan ook een aantal ip camera's (tot nu toe 3) continu kunt laten opnemen en dan ook nog een beetje degelijk HD materiaal kan streamen? Of is dat af te raden?
Ohja, vergeet niet dat je voor meerdere ip camera's nog een extra licentie moet kopen. Standaard kan je 1 camera gebruiken.
[ Voor 85% gewijzigd door job op 01-09-2011 17:22 ]