Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
De extension doet het volgende: het auto-refreshed een website totdat er een bepaald, vooraf opgegeven, woord op de website voorkomt. Voorbeeld: om je aan te melden bij een torrent tracker krijg je 99.9 v/d 100 keer te zien dat het maximale aantal gebruikers bereikt is. Echter eens in de zoveel tijd (f5 f5 f5 f5) krijg je een formulier waarmee je je kunt aanmelden. Als je nu bij de extension invult dat 'ie moet stoppen met refreshen als het woord 'username' in de website voorkomt, krijg je een melding en stopt 'ie. Enfin, de werking is duidelijk dacht ik zo.
Iemand die zo'n extension bekend voor komt? Ik kan 'm niet meer vinden.
Check4Change is 't niet (refreshed alleen)
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
< dit stukje webruimte is te huur >
Dat mocht van mij ook wel, is al snel 500MB...desalniettemin schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 22:06:
Binnenkort verschijnt de eerste beta van Fx 7. Men claimt 30% minder geheugengebruik
BronFirefox 7 uses less memory than Firefox 6 (and 5 and 4): often 20% to 30% less, and sometimes as much as 50% less. In particular, Firefox 7′s memory usage will stay steady if you leave it running overnight, and it will free up more memory when you close many tabs.
This means that Firefox 7 is faster (sometimes drastically so) and less likely to crash, particularly if you have many websites open at once and/or keep Firefox running for a long time between restarts.
Eindelijk! Ben benieuwd hoeveel het daadwerkelijk gaat schelen
Uitschakelen van FirePHP loste het bij mij op.ThE_OwNeR schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:03:
Ok ik start firefox op en ineens krijg ik dit in mijn navigatiebalk:
[afbeelding]
Ik kan klikken wat ik wil op die icoontjes maar ze doen helemaal niks... Ook kan ik Firebug ineens niet meer opstarten. Heeft iemand ditzelfde probleem?
Heb Firefox geupdate naar 5.0.1 maar hielp niet...
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
Ik heb dit probleem ook.ThE_OwNeR schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 11:03:
Ok ik start firefox op en ineens krijg ik dit in mijn navigatiebalk:
[afbeelding]
Ik kan klikken wat ik wil op die icoontjes maar ze doen helemaal niks... Ook kan ik Firebug ineens niet meer opstarten. Heeft iemand ditzelfde probleem?
Heb Firefox geupdate naar 5.0.1 maar hielp niet...
+ onderin firefox heb ik een frame die leeg is die ik kan verslepen over mijn hele browser.
Als ik Adblock plus uninstall gaat dit weg.
Maar ik heb liever niet dat ik die moet uninstallen.
Heb jij misschien ook AdBlock?
Dan ligt daar het probleem.
Oh FirePHP en AdBlock gaan inderdaad niet samen.
Want firePHP verwijderen lost het ook op.
[ Voor 5% gewijzigd door Joostje123 op 13-08-2011 12:31 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zal ik volgende keer doen..Raven schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:54:
Ipv zo'n reactie zou je een directe link kunnen plaatsen-> nieuws: Mozilla zet Firefox 6.0 alvast online
Wel jammer, als ik al die reacties van die mensen lezen over Firefox, het lijkt alsof deze browser veel gebruikers aan het verliezen is.Raven schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:54:
Ipv zo'n reactie zou je een directe link kunnen plaatsen-> nieuws: Mozilla zet Firefox 6.0 alvast online
Ik gebruik Firefox omdat het een opensource applicatie is. Hoe open de bron, des de beter de beveiliging, denk ik.
Ik lees ook overal dat mensen geheugensproblemen hebben met firefox. Ik heb niet zoveel problemen hiermee, omdat ik 8 gig hier gebruik, en ik zeg ook niet dat mensen ook 8 gig moeten gaan halen ofzo.
Maar ik vind het jammer.
Ik blijf bij FF omdat ik hem helemaal heb ingericht als ideale ontwikkelaarsbrowser (ben webdeveloper), maar de performance van Firefox zorgt bij mij ook geregeld voor irritatie. Niet zozeer het geheugengebruik, maar wel het CPU gebruik. Op bepaalde momenten schiet hij naar de 90% en blijft vervolgens 10 seconden hangen. Daarna gaat het weer omlaag en kan ik verder werken.westlym schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 10:39:
[...]
Wel jammer, als ik al die reacties van die mensen lezen over Firefox, het lijkt alsof deze browser veel gebruikers aan het verliezen is.
Ik gebruik Firefox omdat het een opensource applicatie is. Hoe open de bron, des de beter de beveiliging, denk ik.
Ik lees ook overal dat mensen geheugensproblemen hebben met firefox. Ik heb niet zoveel problemen hiermee, omdat ik 8 gig hier gebruik, en ik zeg ook niet dat mensen ook 8 gig moeten gaan halen ofzo.
Maar ik vind het jammer.
Ik weet ook hoe het komt: mijn history zou te vol zitten. Dat komt omdat ik die al een hele tijd niet meer geleegd heb en ook synchroniseer met Firefox Sync. Als ik hem leeg gooi is het probleem opgelost. Maar dat is voor mij geen optie, ik vind het juist heel handig om alles in mijn history te hebben staan.
Dit is de engelse versie. Ik wacht wel tot dinsdagRaven schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 09:54:
Edit: ik heb de Nederlandse versie inmiddels gevonden en geinstallerd
[ Voor 9% gewijzigd door desalniettemin op 14-08-2011 12:01 ]
De link in het artikel is: ftp://ftp.mozilla.org/pub...releases/6.0/win32/en-US/. Logisch dat 'ie dan Engels is. Alle links:desalniettemin schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:53:
[...]
Dit is de engelse versie. Ik wacht wel tot dinsdag
Nederlandstalig
Windows
Mac OS
Linux 32-bit
Linux 64-bit
Engelstalig
Windows
Mac OS
Linux 32-bit
Linux 64-bit
[ Voor 126% gewijzigd door desalniettemin op 14-08-2011 13:27 ]
Update: het komt door add-block plus heb ik al door. Die is denk ik nog niet helemaal compatible ofzo, of er moet nog even een update over ofzo...
[ Voor 27% gewijzigd door DerOllie op 14-08-2011 14:48 ]
www.youtube.com/DerOllie
Sometimes you need to plan for coincidence
Voelt hier (met name bij veel vensters open) wat sneller dan 5.0.1 (Mac OS X Lion).Groentenboer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:40:
Ik heb de indruk dat de browser juist trager reageert ten opzichte van 5.0 (Win7). Meer mensen die indruk?
Zie in de release-opmerkingen niks wat veranderingen in de font behelst. Kan ook met NoSquint te maken hebben, heb de fonts op 120% staan, altijd. Maar waarom deed die dan niet raar met Fx5....?
edit: en weer terug naar Fx5, en alles weer goed. Lekker dan, dus een corrupt profiel lijkt het niet te zijn...?
[ Voor 56% gewijzigd door Sjah op 14-08-2011 16:03 ]
Edit: Ik weet niet of mijn vermoeden klopt, maar de aanmerkingen op stabiliteit en snelheid FF lijken vaker voor te komen dan vroeger. Inmiddels is het aantal gebruikers natuurlijk wel gegroeid.
[ Voor 33% gewijzigd door Aham brahmasmi op 14-08-2011 21:29 ]
Nee, niet echt. Bij mij gaat ie weldegelijk sneller, althans zo voelt het (Win7 Enterprise, 64bit)Groentenboer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:40:
Ik heb de indruk dat de browser juist trager reageert ten opzichte van 5.0 (Win7). Meer mensen die indruk?
[ Voor 3% gewijzigd door MeltedForest op 14-08-2011 21:22 ]
Ja dat had ik ook! Ik heb het verder niet uigezocht en gewoon Opera er op gezet en Firefox erafgehaalddesalniettemin schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 16:29:
Ook last van die 'vette' fonts. Eerst waren ze wazig en rafelig en nu weer vet
Add-on: https://addons.mozilla.or.../switch-to-tab-blacklist/
[ Voor 14% gewijzigd door Aham brahmasmi op 15-08-2011 07:38 ]
Had een shitload een video card driver recoveries vanmorgen met FF maar na paar addons uitgezet te hebben en een forse system freeze, geen problemen meer. Bizar, leuk om het weer eens te proberen

Ik lees bij de reviews dat meer mensen er last van hebben wat ik hier boven beschrijf...Cybpraetorian schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:21:
Iemand die ook een witte balk onderaan het FF scherm heeft? DIe was er anders volgens mij niet... Klopt dit wel? Ik kan ook met de muis hem groter maken en kleiner, dan toont zich een groot wit vlak...
Update: het komt door add-block plus heb ik al door. Die is denk ik nog niet helemaal compatible ofzo, of er moet nog even een update over ofzo...
https://addons.mozilla.or...don/adblock-plus/reviews/
Not proper in FF 6
Scoort 4 van de 5 sterren
door kl7mu op August 13, 2011 #
I love this addon, bu it makes me sad since I've installed FF6. A white or transperant blank area appears when I enabled Adblock Plus, and I can not completely remove this area, i can only make it being there as a tiny status bar, but literally it is not a bar, because nothing could be dragged into this, you can not have a right-click option on that area etc.
www.youtube.com/DerOllie
Btw Fx6 is er nog niet, dit is wel de 16e nu.
Yup... (ook bij FF7, 8 ).Groentenboer schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 14:40:
Net alsof FF even wacht voordat hij een site laadt, bij FF5 geen vertraging.
[Win 7 Ultimate 64bit, 8 GB ram]
Huh? Wat voor videokaart heb jij dan? Ati? Hier nVidia, en voor mij zijn de problemen juist met 6 geintroduceerd...gggrrr.-Edwin- schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:40:
Eindelijk, in Firefox 6 zijn de letters weer zoals vroeger, zelfs met Hardware acceleration aan
Nu alles ok, ook met acceleratie aan dus, weet niet of deze waarde ookal in Fx5 zat.
edit: te vroeg gejuicht, is niet reproduceerbaar. Wat nu wel werkt is gfx.direct2d.disabled op true zetten, je zet dan een gedeelte der hw-acceleratie uit, maar niet alles.
[ Voor 26% gewijzigd door Sjah op 16-08-2011 19:52 ]
Verwijderd
gfx.font_rendering.cleartype.always_use_for_content; falseSjah schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 19:14:
...
edit: te vroeg gejuicht, is niet reproduceerbaar. Wat nu wel werkt is gfx.direct2d.disabled op true zetten, je zet dan een gedeelte der hw-acceleratie uit, maar niet alles.
gfx.font_rendering.directwrite.enabled;false
Heeft sinds dag 1 gewerkt bij FF4 toen HW versnelling beschikbaar was.
(32bit Vista/Nvidia 240m)
ps. jouw waardes staan hier al op false.
[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 16-08-2011 22:43 ]
Krusher gebruikt geen Cleartype in Windows.
Indien je Cleartype gebruikt in windows is de door jou gebruikte oplossing prima:
set gfx.direct2d.disabled to true
Waar blijft FF 7.0 beta1 eigenlijk?
bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD
Waar komt je quote vandaan?
[ Voor 21% gewijzigd door Sjah op 17-08-2011 00:15 ]
Ik heb een ATI videokaart. Wat trouwens wel heel jammer is op de laptop, dat ik voor graphic updates afhankelijk ben van Samsung en niet van Intel. Daardoor werkt Hardware acceleration maar gedeeltelijk op mijn laptop in Firefox.Sjah schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 18:32:
[...]
Huh? Wat voor videokaart heb jij dan? Ati? Hier nVidia, en voor mij zijn de problemen juist met 6 geintroduceerd...gggrrr.
Zucht.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Klopt, de wijzigingen zitten vooral onder de motorkap.BreadFan schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:56:
Ik heb nu 6 draaien, maar ik zie weinig verschillen met 5.zoveel. Enige wat me so far opvalt is dat de domeinnaam in de adresbalk vetgedrukt is, en de rest van de URL heeft een lichtere tint.
En door de snellere updatecyclus zijn de verschillen tussen verschillende versies sowieso natuurlijk kleiner.
Klopt! Ik draai daarom nu ook FF 7 beta (build 1)desalniettemin schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 15:53:
7 wordt pas echt interessant. Geheugengebruik 30% minder
Ik had de volgende bench gedraaid: http://gregor-wagner.com/tmp/mem
Bij FF6 had ik na afloop + alles sluiten + enkele keren "minimize memory usage" in about:memory ~600MB geheugengebruik en bij FF7 "maar" ~400MB, FF8 gaf weinig/geen verdere verbetering tov 7. Het piekverbruik lag ook lager, maar de exacte getallen ben ik alweer vergeten
[ Voor 7% gewijzigd door - J.W. - op 17-08-2011 17:24 ]
Dat staat hier uitgelegd, Firefox 7 komt dus pas over een paar dagen (was ook zo bij Fx6 bèta).
Edit:
Aha, ik snap het. Dacht dat ik alle mogelijkheden wel was afgegaan- J.W. - schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 17:26:
Hier kun je hem downloaden:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/nightly/7.0b1-candidates/
Als build 1 goed is wordt die de officiele beta en anders komt er nog een build 2 (etc).
[ Voor 46% gewijzigd door Chris7 op 17-08-2011 17:34 ]
ftp://ftp.mozilla.org/pub/firefox/nightly/7.0b1-candidates/
Als build 1 goed is wordt die de officiele beta en anders komt er nog een build 2 (etc).
@Deathkill hieronder: Dat lijkt me sterk
[ Voor 56% gewijzigd door - J.W. - op 17-08-2011 17:33 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Onbekend op 17-08-2011 20:18 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
Die feature zou er toch al zijn voor v6? Of vergis ik me nu.desalniettemin schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 19:28:
Ik vraag me af in welke versie je niet meer hoeft te herstarten na installatie extensie
edit: Na even geGoogled te hebben... Het hangt blijkbaar van de plugin af of een herstart nodig is of niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 17-08-2011 20:23 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb dus geen nVidia, maar vermoed dat het aan de standaard drivers van Windows 7 ligt.desalniettemin schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:19:
Schijnt vooral met NVidia zo te zijn. Lees maar eens terug
Speel ook Balls Connect en Repeat
Iemand die hier iets meer over weet?
[ Voor 10% gewijzigd door BreadFan op 18-08-2011 14:15 ]
Dat heette toch electrolitisch of zoiets?
Hopelijk houdt het dan eindelijk een keer op met het versienummer gezeur in de meuktracker elke keer als er een nieuwe release isMozilla to remove Firefox version numbers
Written by Andre Yoskowitz @ 18 Aug 2011 1:44 User comments (3)
Mozilla to remove Firefox version numbers Mozilla has confirmed this week that it plans to begin hiding the version number of Firefox in the "Help-> About" window dialog.
Asa Dotzler, community coordinator for Firefox marketing projects added the entry to Bugzilla, and says the dialog will now just offer more general information like "Firefox checked for updates 20 minutes ago, you are running the latest release."
If you now want to check the version number, you will have to head over to the about:support page, says ghacks.
It appears that Mozilla's ultimate goal is simply to make versions less important to the end user.
Earlier this year, Mozilla announced it would be moving to a more Chrome-like release schedule, and has since moved from Firefox 4 to Firefox 8 nightly (Aurora) in just 6 months.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Kots, en weer die Dotzler he.....
Had ik mij net een beetje verzoend met het tempo, en gezegd dat over 6 jaar een Fx 37 helemaal niet zo gestoord is, krijgen we dit. Als kleine kinderen wil Asa ons behandelen. Weet die wel waar Fx vandaan komt, van de geinformeerde surfer, niet echt het n00bvolk dus.
Ach het is er nog niet doorheen, ik zie in de buglist dat er daar weerstand ook is, mooi mooi.
[ Voor 39% gewijzigd door Sjah op 18-08-2011 18:39 ]

Eens kijken of ze met versie 7 het lagere geheugengebruik en de betere prestaties waar kunnen maken.
Verwijderd
Jejking schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 12:50:
Hmm ik kan niet meer heenenweer slepen met tabs in de laatste FF Nightly?
Had een shitload een video card driver recoveries vanmorgen met FF maar na paar addons uitgezet te hebben en een forse system freeze, geen problemen meer. Bizar, leuk om het weer eens te proberenAl voelt FF weer een tandje responsiever aan, dat mag gezegd worden!
Weet iemand toevallig hoe je dit weer gewoon in zwart krijgt, ik kan niet zo gauw een add-on er voor vinden.
"Above And Beyond The Call"
Typ about:config in de adresbalk, en zet de optie browser.urlbar.formatting.enabled naar false.10K schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:08:
Ik krijg net de nieuwe update binnen, maar ik vind die grijze url tekst verschrikkelijk irritant.
Weet iemand toevallig hoe je dit weer gewoon in zwart krijgt, ik kan niet zo gauw een add-on er voor vinden.
Volgens mij niet, het is nu een mogelijkheid die ze bieden, maar die moet de add-on maker dan wel in zijn/haar add-on stoppen.desalniettemin schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 20:25:
Dat wist ik al, maar het zou volgens mij voor elke extensie gaan gelden
Ik denk niet dat 'het versienummer gezeur' ophoudt (wat ik persoonlijk wel fijn zou vinden), want releases moeten ze, iig intern, alsnog een versienummer meegeven, anders kan je dat niet beheren. Aan de andere kant vind ik als webdeveloper de versienummers wel handig, dan kan ik nog eens kijken welke versie op welke computer draait. Maar als je het alsnog ergens tevoorschijn kan halen vind ik het best.Son Goku schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 16:42:
Ik las op afterdawn het volgende:
[...]
Hopelijk houdt het dan eindelijk een keer op met het versienummer gezeur in de meuktracker elke keer als er een nieuwe release is![]()
Bedankt! veel prettiger leesbaarder voor mij zoChris7 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 09:34:
[...]
Typ about:config in de adresbalk, en zet de optie browser.urlbar.formatting.enabled naar false.
"Above And Beyond The Call"
Blijkt aan de 'smooth scroll' optie van Logitech Setpoint te liggen. Ik snap alleen niet waarom ik dan met Firefox 5 daar geen problemen mee had, maar goed -- opgelost is opgelost.
Als anderen hetzelfde probleem ondervinden weten ze nu iig hoe het opgelost kan worden
Electrolysisdesalniettemin schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 15:22:
[...]
Dat heette toch electrolitisch of zoiets?
Beetje erg druk daar, want duurt laaaaaaaaaaaaaangCubic X schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 10:22:
De FireFox 7 beta is nu te downloaden vanaf de website: https://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html
*vanavond opnieuw proberen gaat*
Betekent ook dat de eerstkomende paar jaar FF in enterprise omgevingen niet gebruikt gaat wordenSjah schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 18:21:
Had ik mij net een beetje verzoend met het tempo, en gezegd dat over 6 jaar een Fx 37 helemaal niet zo gestoord is, krijgen we dit. Als kleine kinderen wil Asa ons behandelen. Weet die wel waar Fx vandaan komt, van de geinformeerde surfer, niet echt het n00bvolk dus.
Ach het is er nog niet doorheen, ik zie in de buglist dat er daar weerstand ook is, mooi mooi.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Wat geheugen-verbruik betreft zie ik weinig verbeteringen, hij gebruikt na een dagje alweer 920MB met 8 tabs open. Heb geen add-ons zoals FireBug draaien, het verbruik van het geheugen stelt mij in die zin dus teleur, echter voelt het geheel wel sneller
problem solved: Combinatie tussen Ad Block Plus en "Progress bar on tab 1.0" (experimenteel blijkbaar). Die 2 wilden niet met elkaar werken, daardoor kreeg ik dus een rand onderaan het scherm en een vreemd context meny. Die progress bar maar even uit gezet, en werkt weer prima...Cybpraetorian schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:09:
[...]
Ik lees bij de reviews dat meer mensen er last van hebben wat ik hier boven beschrijf...
https://addons.mozilla.or...don/adblock-plus/reviews/
[...]
www.youtube.com/DerOllie
Ik probeer de beta nu ook te downloaden, hij doet het met 2 KB/sec (2,5 uur wachten) waar hij er normaal maar 5 seconden over doet, met heel wat MB per seconde. Zeker problemen bij Mozilla ofzo.desalniettemin schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:51:
[...]
Beetje erg druk daar, want duurt laaaaaaaaaaaaaang![]()
*vanavond opnieuw proberen gaat*
Edit: Als ik het via FTP download gaat het wel snel.
[ Voor 13% gewijzigd door Chris7 op 20-08-2011 14:52 ]
Verwijderd
test:

De helft staat bij mij ongeveer stil, ik moet meerdere malen refreshen voordat het werkt.
Geen problemen hier met Firefox 7 beta.Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:56:
Hebben er meer mensen dat .gif-jes het niet doen? De smileys op GoT blijven vaak vaststaan sinds een paar dagen?
test:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De helft staat bij mij ongeveer stil, ik moet meerdere malen refreshen voordat het werkt.

[ Voor 12% gewijzigd door desalniettemin op 21-08-2011 09:58 ]
Zou er wel in moeten zitten, althans volgens deze post. In Firefox 8 wordt het geheugengebruik overigens nog verder verbetert.desalniettemin schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 09:54:
Verbeterd geheugengebruik zie ik overigens niet in Fx 7 beta 1
Neu werkt prima hier ook, FF6.0 Win Vista. Misschien je buffer van FF ff leegmaken?Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:56:
Hebben er meer mensen dat .gif-jes het niet doen? De smileys op GoT blijven vaak vaststaan sinds een paar dagen?
test:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
www.youtube.com/DerOllie

[ Voor 21% gewijzigd door Aham brahmasmi op 21-08-2011 15:33 ]
Nope, inderdaad. Begon vanochtend met een 'schone' Firefox 7 beta 1...geheugengebruik zat toen op een acceptabele 310MB. Nu, een paar uur later, is het verbruik alweer opgelopen tot 918MBdesalniettemin schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 09:54:
Verbeterd geheugengebruik zie ik overigens niet in Fx 7 beta 1

In de comments eronder word gesproken over Ghostery. Ik gebruik nu zelf een aantal dagen de Priv3 add-on voor Firefox welke zich specifiek bezig houd met het blokkeren van "like"-knop trackers van de grote social network sites: Facebook, Twitter, LinkedIn en Google+. Het doet verder niets af aan de functionaliteit van de knoppen. Optioneel zit er een tellertje bij voor het aantal gefilterde items. Bijvoorbeeld voor een Tweakers.net nieuwsartikel zijn dit er bij mij 29.
[ Voor 26% gewijzigd door Blaise op 24-08-2011 20:43 ]
Wat doet ie dan wel? En werkt het in andere browsers (of een nieuw profiel) dan wel?Blaise schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:40:
Ik heb sinds Firefox 7 beta dat een scrollwheel klik (mousebutton 3) op een link de link niet meer opent in een nieuwe tab. Hebben meer mensen daar last van, of heeft iemand een oplossing?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
2 seconden zoeken in about:config:Blaise schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:40:
Ik heb sinds Firefox 7 beta dat een scrollwheel klik (mousebutton 3) op een link de link niet meer opent in een nieuwe tab. Hebben meer mensen daar last van, of heeft iemand een oplossing?
browser.tabs.opentabfor.middleclick
Bedankt voor de hulp! Deze setting had ik al op true zag ik net.mcDavid schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:14:
[...]
2 seconden zoeken in about:config:
browser.tabs.opentabfor.middleclick
Vreemde is dat middleclick nu opeens wel weer werkt zonder settings te hebben veranderd
(na browser paar keer afsluiten en opstarten)
Ben ik de enige die hier last van heeft? Het ziet er nu zo uit:BreadFan schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:15:
Hmm, de RSS feeds op mijn iGoogle pagina werken sinds het installeren van FF6 allemaal niet meer. Mijn Gmail Inbox laat hij daar nog wel zien. Iemand een idee?
Dit topic is gesloten.