Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Kun je niet gewoon kijken onder instellingen -> over de telefoon -> accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

AquaSheep schreef op zondag 24 juli 2011 @ 16:28:
Kun je niet gewoon kijken onder instellingen -> over de telefoon -> accu?
Wat moet ik daar zien behalve dat de accu na een dag leeg is, daar waar ik normaal 1,5 dag met een lading doe? Overigens ben ik niet de enige die het merkt, op xda zag ik ook al opmerkingen over de accuduur. Kan best zijn dat deze radio versie een stuk meer vebruikt.

[ Voor 21% gewijzigd door Dubbeldrank op 24-07-2011 16:49 ]

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Je kan daar zien welke applicaties voor het gebruik zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocodeluxe
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-07 16:50
Nu ben ik de hele zondag bezig geweest met het unrooten, s-offen van me vervelende vodafone toestel, en het kan me niet lukken! Dus uit frustratie stop ik er nu mee voordat me htc in stukjes in een hoekje ligt :)

Als er mensen zijn die het wel gelukt is? zet aub (op me knieën) een tut hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
Wil je m rooten of unrooten of unbranden? Unrooten lijkt me namelijk een beetje nutteloos >:)
Ik moet zeggen dat mijn HTC nog gewoon default is, maar heb me inmiddels aardig ingelezen. Wat is de versie van je HBOOT? als deze niet 0.98.0000 is, is het afaik momenteel sowieso niet mogelijk. (checken door volume-down ingedrukt te houden en daarna op te starten)

Vanaf hier spreek ik uit ervaringen opgedaan met mn oude Wildfire.
Als HBOOT dit wel is, kan je hier alpharevx beta downloaden en betaformuliertje invullen. de howtouse staat bij de link.

Vervolgens moet je gingerbreak hier vandaan halen en de .apk op je DS krijgen rechtstreeks in de browser herkende ie m niet op mn wildfire als n apk. Een rename via dropbox werkte voor mij wel. Deze applicatie installeer je dus en draai je, en dan zou je DS moeten rebooten en zou je S-off en root moeten hebben.

On a different note: Weet iemand het volgende: moet ik S-off hebben of heb ik een goldcard nodig om met een RUU de defaultrom van HTC te flashen over mijn T-mobile gebrande device?
En dan nog één vraag: als ik mn device nu root, kan ik dan nogsteeds OTA updaten? En behoud ik in dat geval dan root? (ook als bijv HBOOT update)

[ Voor 5% gewijzigd door ovigo op 24-07-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwin1103
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:18
Ook in ben aan het kijken om mijn Vodafone branded toestel met Hboot 0.98.0002 te S-offen en te rooten.
Op XDA kwam ik deze link tegen. Ga dit morgen maar eens proberen

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1078497

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocodeluxe
Deze tut heb ik idd ook gevonden, maar mij energie was op.. dat is de enige die naar mijn weten nog overblijft om te rooten, s-off, unbranden Als ik maar van vodafone af ben en een gewone HTC rom op me desire heb draaien :)

Ik heb een Goldcard gemaakt! en mijn h-boot is 0.98.0002 :(

http://www.2realities.com.../how_to_root_htc_desire_s

Succes en laat even weten als je wat wijzer bent geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 23:54
zijn er ergens tuts te vinden over hoe je een goldcard maakt. de guide van XDA gaat daar namelijk niet echt diep verder over in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
jacobdb schreef op maandag 25 juli 2011 @ 00:52:
zijn er ergens tuts te vinden over hoe je een goldcard maakt. de guide van XDA gaat daar namelijk niet echt diep verder over in.
Iets als
http://theunlockr.com/2010/03/10/how-to-create-a-goldcard/
of:
http://android.modaco.com/topic/305672-creating-a-goldcard/
of:
http://www.geeksailor.com...id-and-other-smartphones/
of misschien eenvoudiger (zo te zien zonder ADB):
http://www.droid-den.com/...how-to-create-a-gold-card

?

Google is your friend;)

Edit: http://sites.google.com/site/roothtchero/goldcard-2 Ziet er ook erg fijn uit.

[ Voor 6% gewijzigd door ovigo op 25-07-2011 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocodeluxe
Dat je serieus hier op reageert, 2 paginas terug zet ik nog een link neer voor een goldcard... Lezen leerde ik vroeger op de basis school..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
chocodeluxe schreef op maandag 25 juli 2011 @ 21:31:
[...]

Dat je serieus hier op reageert, 2 paginas terug zet ik nog een link neer voor een goldcard... Lezen leerde ik vroeger op de basis school..
Het is dat ik er zelf ook toevallig naar op zoek was. Heb ik ook voor mezelf ff een lijstje bij elkaar staan(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Dubbeldrank schreef op zondag 24 juli 2011 @ 15:54:
Ik merk dat na de update een acculading aanzienlijk korter mee gaat, ik weet dat ik een hoop apps heb draaien die de hele dag door syncen. Het gebruik is niet veranderd, maar in plaats van 1,5 dag doe ik nu net een dag met een acculading. Zijn er meer mensen die dit opgevallen is?
Zoiets viel mij ook op, weet alleen niet zeker of het door (nieuwe) Apps komt of door de update, maar het is best mogelijk.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Robinski schreef op maandag 25 juli 2011 @ 22:00:
[...]

Zoiets viel mij ook op, weet alleen niet zeker of het door (nieuwe) Apps komt of door de update, maar het is best mogelijk.
Ik had hem na de upgrade nog geen reboot gegeven. Nu lijkt het weer als voorheen, na 1 dag en 4 uur staat de batterij nog boven de 40%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nummer27
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Mede tweakers

Ik heb sinds begin mei met alle tevredenheid een HTC Desire S echt een goed toestel kan niet anders zeggen maar sinds afgelopen weekend heeft hij moeite om de verbinding te houden met mijn carkit. Dit is een Parrot Mki9200 (kan ook anders heten maar het is de Parrot met kleurenscherm en iPod aansluiting).

De telefoon maakt verbinding met de carkit en vervolgens na een paar minuten gooit hij hem er weer uit om daarna weer te verbinden. Ik heb een vermoeden dat het is gekomen door een update van Android (was 2.3 is nu 2.3.3)

Zijn hier oplossingen voor of zijn er meerdere mensen die tegen het zelfde probleem aanlopen?

Ik vermoed dat het niet in de carkit zit aangezien die altijd probleemloos heeft gewerkt met mijn voorgaande toestellen (t-mobile G1 en de HTC Desire)

Ik hoor het graag

Gr Wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

Weet niet precies hoe die Parrot's werken, maar heb je al gekeken of er misschien een update voor beschikbaar is?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nummer27
jacobras schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:43:
Weet niet precies hoe die Parrot's werken, maar heb je al gekeken of er misschien een update voor beschikbaar is?
ik heb nog niet gekeken maar het is pas sinds ik mn phone heb geüpdate maar kan vanavond daar wel ff naar kijken

ik weet wel dat dat het updaten van die parrots niet simpel gaat zonder USB stick (die ik weer eens kwijt ben haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bluetooth lukt ook, als je een laptop hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nummer27
MikeyMan schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 10:58:
Bluetooth lukt ook, als je een laptop hebt...
Ja iets staat me bij dat ik dat vorige keer ook zo gedaan heb, is ook al weer meer dan een jaar geleden zitten nogal wat biertjes tussen zeg maar ;)

maar bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nummer27
Ok bovenstaand probleem is opgelost

ik heb de bluetooth connectie uit mijn telefoon gegooid en op nieuw gemaakt en nu werkt ie weer normaal en zelfs beter, eerst had ik dat als ik een Whatsapp bericht binnen kreeg dat de muziek gemute werd en dat doet ie nu ook niet meer.

met dank aan mijn collega Cyw00d

gr Wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Graag Gedaan! :-)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyBijster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:47

RoyBijster

Rocket Scientist

Vanaf vandaag mag ik mijn contract by KPN-Hi verlengen. Nu vind ik de HTC Desire S een interessante telefoon, maar kreeg vandaag bij de Hi winkel een apart verhaal te horen. Ik hoop dat jullie het kunnen bevestigen of ontkennen.

Het probleem is namelijk dat ik weiger een data bundel bij mijn nieuwe telefoon te nemen, omdat ik 12,50 euro per maand te veel geld vind voor de tijd dat ik het gebruik. Ik dacht dan gewoon WiFi te kunnen gebruiken voor de gelegenheden dat ik het wel nodig had. Echter werd mij verteld dat de HTC Desire S minstens 150 mb/maand aan dataverkeer genereert, of je het wilt of niet.
De enige manier om dat te voorkomen is door de data roaming geheel uit zetten, waardoor bellen en smsén ook niet meer mogelijk zou zijn..

Is dit waar? Of was dit verkoop praat?

- Roy

I make things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Dikke onzin. Ik zou naar een andere (Hi) winkel gaan als ik jou was. Je kunt in de Desire S apart instellen of je mobiel internet wilt aanzetten of niet. Dus helemaal geen dataverkeer genereren is mogelijk. En ik zou totaal niet weten waar die verkoper met die 150 mb/maand komt. Zelf heb ik simyo (kpn netwerk) zonder internetbundel en bellen en sms'en gaat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Ik weet niet of 150MB/maand een feit is wel dat android als het de gelegenheid heeft dataverkeer zal genereren. Op grond van de data-watchdog app die ik net een dag draait gok ik toch gauw een MB per dag. Maar het leuke is inderdaad dat als je de mobiele dataverbinding uit hebt staan, die ook UIT i, en de telefoon geen data zal verbruiken, terwijl smsen en bellen prima gaat. Ik bedoel: zodra ik wifi bereik heb zet ik de optie "mobiel netwerk" uit, (vanwege WiFi-prestaties) maar kan ik nog prima gebeld en gesmst worden. Onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik ben sinds een week een tevreden eigenaar van een Desire S, mijn eerste smartphone trouwens.
Tijdens mijn eerste dag heeft mijn toestel een automatische herstart gedaan nadat ik hem in mijn htc hoes had gestoken (system error), sindsdien niks meer voorgehad.
Vandaag heb ik 2x een herstart gehad, 1 keer nadat ik hem in mijn htc hoes had gestoken en 1 keer toen ik op de android market iets wou opzoeken.

Is dit enigzins normaal?
Ik weet dat je met een kleine computer aan het werken bent en dat hij hier en daar wel eens even kan 'flippen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyBijster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:47

RoyBijster

Rocket Scientist

Bedankt voor jullie antwoord. Was al bang dat het bull-shit was, dat die verkopers me daar verkochten.
Denk dat ik maar eens ga praten met KPN klantenservice..

- Roy

I make things.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hou er dan wel rekening mee dat je veel functies en apps niet kunt gebruiken tot je weer wifi binnen handbereik hebt. Veel apps leunen op een internet verbinding. En als je per MB gaat afrekenen wordt een bundeltje al snel voordelig.

Overigens kun je dan ook nog Telfort overwegen. KPN netwerk, databundels vanaf 4,95 per maand voor de gemiddelde gebruiker.

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-07-2011 11:47 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
Den Deze schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 20:04:
Ik ben sinds een week een tevreden eigenaar van een Desire S, mijn eerste smartphone trouwens.
Tijdens mijn eerste dag heeft mijn toestel een automatische herstart gedaan nadat ik hem in mijn htc hoes had gestoken (system error), sindsdien niks meer voorgehad.
Vandaag heb ik 2x een herstart gehad, 1 keer nadat ik hem in mijn htc hoes had gestoken en 1 keer toen ik op de android market iets wou opzoeken.

Is dit enigzins normaal?
Ik weet dat je met een kleine computer aan het werken bent en dat hij hier en daar wel eens even kan 'flippen' :)
Jammer genoeg had ik hier ook last van.
HTC stelde mij de vraag hoe oud mijn simkaart was, deze is redelijk oud (2007) en adviseerde mij het volgende:
- andere simkaart er in doen (andere provider)
- nieuwe simkaart er in doen (zelfde provider)
- nieuwe simkaart bestellen en kijken of deze dezelfde fout opleverd.
Wanneer dit alles niet helpt opnieuw contact opnemen met HTC en dan zal je de opdracht krijgen je telefoon ter reparatie op te sturen. Zij gaven aan dat dit 2 weken kan duren.
Dit alles heb ik natuurlijk niet gedaan omdat ik daar te lui voor ben en heb besloten op een update te wachten. Na de laatste update heb ik geen herstart meer gehad, dit zegt trouwens nog niets *afkloppen*....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
danbo055 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 15:59:
HBoot wordt geüpdatet naar 0.98.0002
Oei, dat is wel kwalijk. Dus na een automatische update van HTC kun je hem niet meer S-OFFen. Ik ben wel van plan om dat te gaan doen en te rooten om een custom ROM te gebruiken, maar niet nu gelijk.

Als je hem nu eerst S-OFF maakt, en daarna gewoon laat updaten (en daarmee HBOOT naar 0.98.0002 brengt), behoud je dan je S-OFF eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Jochem_ schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:24:
[...]
Oei, dat is wel kwalijk. Dus na een automatische update van HTC kun je hem niet meer S-OFFen. Ik ben wel van plan om dat te gaan doen en te rooten om een custom ROM te gebruiken, maar niet nu gelijk.
Dat wordt wachten totdat HTC zelf bezig gaat met het S-OFFen van toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
ozothebozo schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 12:28:
[...]

Jammer genoeg had ik hier ook last van.
HTC stelde mij de vraag hoe oud mijn simkaart was, deze is redelijk oud (2007) en adviseerde mij het volgende:
- andere simkaart er in doen (andere provider)
- nieuwe simkaart er in doen (zelfde provider)
- nieuwe simkaart bestellen en kijken of deze dezelfde fout opleverd.
Wanneer dit alles niet helpt opnieuw contact opnemen met HTC en dan zal je de opdracht krijgen je telefoon ter reparatie op te sturen. Zij gaven aan dat dit 2 weken kan duren.
Dit alles heb ik natuurlijk niet gedaan omdat ik daar te lui voor ben en heb besloten op een update te wachten. Na de laatste update heb ik geen herstart meer gehad, dit zegt trouwens nog niets *afkloppen*....
Ik heb voor de zekerheid mijn simkaart 3 maanden geleden laten vervangen (was van 2002 geleden dacht ik ^^).
Als ik er last van blijf hebben ga ik eens een reset doen, hopelijk is het dan wel in orde.
Nu alleen maar hopen dat hij 's nachts niet uitvalt zodat ik mijn wekker nog hoor aflopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:07

Sn0zz

Wait... what!?

Den Deze schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 14:00:
[...]

Ik heb voor de zekerheid mijn simkaart 3 maanden geleden laten vervangen (was van 2002 geleden dacht ik ^^).
Hmm... Misschien moet ik mijn "Ben Vaak '99" simkaart (ja, uit 1999 ja) dan ook maar eens gaan vervangen. :P Niet dat ik er ooit problemen mee heb gehad...
Maar ik ben er zo aan gehecht... ;w

[ Voor 5% gewijzigd door Sn0zz op 27-07-2011 14:06 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
Net terug een abnormale reset gehad, telefoon lag gewoon naast mij op mijn bureau.
Als ik op internet even rondkijk dan zie ik dat er ook mensen met een Sensation hetzelfde probleem hebben.
Misschien toch ergens een softwarematig probleem/bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

is het eigenlijk mogelijk om die onoverzichtelijke berg apps op te ruimen in het alle toepassingen overzicht?
(behalve weggooien)

[ Voor 9% gewijzigd door pjottum op 27-07-2011 16:40 ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinus1954
  • Laatst online: 08-06-2022
Net een update gehad en nu werkt Twitter eindelijk wel, geen foutmelding meer!!
Dat wil zeggen, ik keek via het menu van de foon of er software updates waren, op deze manier dus.

[ Voor 38% gewijzigd door marinus1954 op 27-07-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
Sinds de update heb ik een vreemd probleem.

Grote apps in de market willen niet installeren of updaten. Hij loopt of al vast bij het downloaden, of bij het updaten zelf. Mijn telefoon freezes, vervolgens moet ik de batterij er uit halen om hem weer op te kunnen starten.

Als ik na het opstarten niet heel snel de update of nw installatie in de market annuleer loopt hij weer vast.

Ik weet niet precies vanaf welk formaat het niet meer wil, maar angry birds en waze kan ik niet meer updaten.

Iemand een idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Niet online
Robinski schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 13:59:
Dat wordt wachten totdat HTC zelf bezig gaat met het S-OFFen van toestellen.
Nee, dan lees je niet goed. Ik heb namelijk nog niet geupdate, en heb dus de oude HBOOT en kan S-OFFen. Mijn vraag is of ik, na S-OFF, de update kan installeren en dan gewoon S-OFF behoud, of dat hij hem weer S-ON maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
  • Laatst online: 13-04 12:14
Iemand de htc desire s al S-Off gemaakt met behulp van AlpharevX ?
Ben wel iets tegen gekomen maar vroeg me af of iemand hier het al gedaan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

ralphie85 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:28:
Iemand de htc desire s al S-Off gemaakt met behulp van AlpharevX ?
Ben wel iets tegen gekomen maar vroeg me af of iemand hier het al gedaan heeft :)
Ja, (onder andere) ik. Ging erg makkelijk, alleen installeren van cwm direct erachteraan werkte helaas niet (maar dat was via ROM Manager zo gepiept).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
  • Laatst online: 13-04 12:14
jacobras schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:31:
[...]

Ja, (onder andere) ik. Ging erg makkelijk, alleen installeren van cwm direct erachteraan werkte helaas niet (maar dat was via ROM Manager zo gepiept).
Als ik mijn htc desire s al geroot heb ben ik al blij :) is het een kwestie van windows drivers installeren, telefoon aan sluiten, en het programma AlphaRevX doet de rest ?

Ik begrijp goed dat "AlphaRevX" alleen ervoor zorgt dat je htc desire s alleen naar s-off gezet wordt daarmee is die nog niet geroot of wel ? dit kan weer met bv: Oneclick ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-08 16:56
pjottum schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 16:39:
is het eigenlijk mogelijk om die onoverzichtelijke berg apps op te ruimen in het alle toepassingen overzicht?
(behalve weggooien)
Gebruik go launcher... Daarmee kun je apps hiden in je menu!

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Ik had wat force close issues, dus ik voor de grap kijken of er een virtuous unity update was, krijgen we dit verhaal:

http://www.virtuousrom.com/
Virtuous Unity Project On Hold
There are a lot of questions around why we’ve put Virtuous Unity on hold for the time being, so we’re going to give everyone the background on what transpired. This is going to be a long post, as we want to be as concise as possible, in order to paint the full picture of the situation.

It all began when new ROM was released, called Honey Unity, in the DHD forums. This ROM is completely based on Virtuous Unity. Everyone is well aware of our stance with ports/forks of Unity, as every single one of our original posts and website states, permission must be granted by our team, for which we have our reasons. Permission was not granted for Honey Unity.

Their "developers" have flipped-flopped on the truth numerous times themselves here, claiming permission was granted. The truth is, permission was requested but they received no response from us. Every one of us has a backlog of PMs on XDA (I get dozens a day, as do my peers). So, after an arbitrary period of time, the Honey Unity team simply interpreted no response to mean “yes”, which is asinine. If you ask a friend whether you can have or borrow something, via email or otherwise and your friend does not respond, it does not mean you assume yes and go ahead and steal it. That’s what happened here.

Now, this is not the first time Unity has been stolen, either in full or in parts, without permission from us. What made this situation different was how the developers and users within the DHD community responded. Our team made the request to have Honey Unity pulled, purely based on the fact that they had not received a go ahead from us. This is well within the rules of XDA (see section 12) and is simply common courtesy. They broke XDAs rules, despite the reminder from us being present everywhere possible.

One of the moderators on XDA helped us facilitate the request to have Honey Unity removed, which triggered a sickening sequence of events from the community. Rather than understanding that the ROM was breaking the rules, attacks began on both the moderator and the Virtuous development team. For us, this put into perspective there is an absolute lack of respect for the amount of work which has gone into Virtuous Unity and the sense of entitlement people in the community have to claim what they feel is theirs.

The attacks escalated for hours as the situation was playing out. Developers and supporters of the Honey team were in our IRC channel, completely disrespecting our team and disputing our right to require that permission be granted. Supporters went so far as to begin down-rating all of the Virtuous ROMs in the DHD threads and posting flames. The point of the matter is that not only was our work stolen; there was more support on the side of the thieves, than for us. It was at that point we made the decision to pull down all files and links for Virtuous Unity.

If there is that little respect for the effort which has gone into this ROM, which is unmatched by any project which any of us have ever worked on, what’s the point in continuing? For those who do not know, there are hundreds of man hours invested into this project. From building the tools to resize the proprietary binary m10 format, to resizing a qHD ROM end-to-end to fit perfectly into WVGA displays, optimizations to allow it to run on previous generation hardware, so on and so forth. Then, someone can just waltz in, copy any parts of it they want without permission and release it as their own? Add the final cherry on top, where when called out for stealing work, we are made out to be the bad guys. That is simply not OK with us.

This is why Virtuous Unity is currently unavailable until we figure out exactly how we want to proceed. Either there will be a set of changes which allow us to continue or this project will simply end. We have not decided yet but will let everyone know once we do.
:'(

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Zonde zeg! Hoop dat ze er mee verder gaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:10
Ik zat gisteravond in bed ff wat te internetten op mijn redelijk nieuwe toestel.
Nu viel het mij op dat de helderheid van het scherm de hele tijd aan het fluctueren was. Ik verwacht dat je in een donkere omgeving juist een hele lage helderheid hebt, maar voor mijn gevoel was ie echt enorm helder en af en toe werd het iets donkerder om daarna weer helder te worden.
Is dat normaal?
Ik wil gewoon dat het in het felle licht een fel verlicht scherm is en in het donker een matig verlicht scherm is.
Is er misschien een app waarmee je dat beter in kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
De automatische stand van de helderheid is inderdaad ruk. Persoonlijk gebruik ik Widget mbv Widgetsoid die schakelt tussen 10%, 30% en 100% helderheid. Werkt voor mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De automatische stand zou wat mij betreft alleen werken als ze er een gevoeligheid en min/max waarde voor in gaan bouwen..

Tot die tijd Gebruik ik de standaard quick settings widget... Hoewel deze wat mij betreft ook elke keer net de plank misslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:25
Ik heb sinds een dag of twee een probleem als ik de muziekspeler gebruik op de fiets. Soms gebeurt het dat de muziek gewoon stopt met spelen. Als ik dan mijn Desire S uit mijn zak haal, staat het scherm op en probeert hij te bellen naar een of andere contactpersoon...

Heb al wat zitten zoeken, maar nog niets noemenswaardig gevonden hierover. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Ponzi schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:55:
Ik heb sinds een dag of twee een probleem als ik de muziekspeler gebruik op de fiets. Soms gebeurt het dat de muziek gewoon stopt met spelen. Als ik dan mijn Desire S uit mijn zak haal, staat het scherm op en probeert hij te bellen naar een of andere contactpersoon...

Heb al wat zitten zoeken, maar nog niets noemenswaardig gevonden hierover. Iemand enig idee?
Klinkt alsof je schermlock uigaat in je zak. Al geprobeerd een (iets ingewikkelder) ontgrendelingspatroon in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Dat zal ik meteen eens proberen, bedankt... Ik denk echter dat het aan de muziek-app ligt aangezien ik er geen last van heb als mijn GSM gewoon in mijn broekzak zit (dus zonder muziek te luisteren).

Om de schermlock te krijgen moet ik trouwens op het knopje duwen vanboven en daar wordt volgens mij niet opgeduwd... Ik zal je idee alleszins eens testen :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
ovigo schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:29:
De automatische stand van de helderheid is inderdaad ruk. Persoonlijk gebruik ik Widget mbv Widgetsoid die schakelt tussen 10%, 30% en 100% helderheid. Werkt voor mij perfect.
Tx heb m geinstalleerd. Na goed kijken hoe het precies werkt heb ik nu een widget gemaakt :)
Kun je die widget ook nog kleiner maken? Ik vind het zo'n groot icoontje op het 'bureaublad'.
MikeyMan schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:41:
De automatische stand zou wat mij betreft alleen werken als ze er een gevoeligheid en min/max waarde voor in gaan bouwen..

Tot die tijd Gebruik ik de standaard quick settings widget... Hoewel deze wat mij betreft ook elke keer net de plank misslaat...
Ja die automatische stand is gewoon ruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ponzi schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 15:27:
Dat zal ik meteen eens proberen, bedankt... Ik denk echter dat het aan de muziek-app ligt aangezien ik er geen last van heb als mijn GSM gewoon in mijn broekzak zit (dus zonder muziek te luisteren).

Om de schermlock te krijgen moet ik trouwens op het knopje duwen vanboven en daar wordt volgens mij niet opgeduwd... Ik zal je idee alleszins eens testen :) !
Je kan ook een soort van beveiligingscode gebruiken door een aantal puntjes te verbinden met elkaar. Op die manier wordt de telefoon van de 'toetsenblokkering' afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

ovigo schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:57:
[...]

Klinkt alsof je schermlock uigaat in je zak. Al geprobeerd een (iets ingewikkelder) ontgrendelingspatroon in te stellen?
Hoe doe je dat? Ik heb wel geprobeerd dat met die puntjes verbinden, maar dat scherm komt helemaal niet als ik m'n telefoon gewoon uit standby wil halen...

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Gwannoes schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:16:
[...]

Hoe doe je dat? Ik heb wel geprobeerd dat met die puntjes verbinden, maar dat scherm komt helemaal niet als ik m'n telefoon gewoon uit standby wil halen...
Instellingen -> beveiliging -> schermvergrendeling wijzigen en daar een nieuwe instellen -> zichtbaar patroon gebruiken volgens mij aanvinken... zoiets moet het ongeveer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:11
...ik snap geluidsreeksen niet.

- Hoe verwijder ik een geluidsreeks die ik per ongeluk zelf heb aangemaakt?
- Hoe verander ik geluiden in een zelf aangemaakte geluidsreeks :? ?

Ik lijk in dat scherm helemaal niks te kunnen :/ .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel nu twee weken in mijn bezit en naar alle tevredenheid. Mooi toestel, mooi strak vormgegeven, en niet zo kolossaal als de huidige toestellen. De minpunten die me tot nu zijn opgevallen betreffen niet zozeer het toestel als wel het besturingssysteem.

Ten eerste lijkt het onmogelijk om een mp3 uit een mail als bijlage te downloaden uit gmail? Afspelen is geen probleem maar downloaden gaat niet.

Wat me verder stoort is het accuverbruik; een hele dag je internetverbinding aan laten staan verbruikt minder dan een half uur met je telefoon spelen. Als je naar het verbruik gaat kijken zie je dat het scherm het meest verbruikt. Helderheid staat rond de 30% dus neem ik aan dat het het touchscreen gebeuren is dat zoveel vreet. Dit bericht typen kost meer accu dan een hele dag standby blijven.

Verder vind ik het enorm storend dat je bijna alle applicaties nog eens apart moet afsluiten met een taskmanager. Zoveel dingen die blijven meedraaien op de achtergrond en steeds verbinding met internet maken. Twitter, of dat aandelen gedoe steeds apart afsluiten. Geheel in stijl lijkt het ook een hele klus om een liedje te laten stoppen met spelen. Iets dat zelfs winamp niet lijkt te lukken terwijl er toch erg positief over geschreven wordt. Waarom niet gewoon een stop knop toevoegen aan de standaard speler?

Wat me verder niet lekker zit is het toetsenbord. Dat is al ontzettend wennen als Je een fysiek toetsenbord gewenst bent. Je tikt zo vaak de verkeerde toetsen in en deels ook door het touchscreen maak je ontzettend veel typfouten. Typfouteb zonder spellingscorrectie. Ik ben dan ook dringend op zoek naar een goed alternatief.

Verder ben ik enorm enthousiast over dit toestel en iemand die niet op zoek is naar grote afmetingen heeft hier een goeie keuze aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 22:33:
Verder vind ik het enorm storend dat je bijna alle applicaties nog eens apart moet afsluiten met een taskmanager. Zoveel dingen die blijven meedraaien op de achtergrond en steeds verbinding met internet maken. Twitter, of dat aandelen gedoe steeds apart afsluiten.
Nee :N. Taskmanager zijn overbodig. Android houdt applicaties zo lang mogelijk in het geheugen (ze blijven geen processorkracht verbruiken, dat doen backgroundupdates wel) totdat het geheugen ergens anders voor nodig is (als het vol raakt). Als jij Twitter start en je gaat naar je homescreen, zodra je dan weer op Twitter tikt wordt deze direct uit het geheugen ingeladen: veel sneller. Android regelt dit zelf allemaal prima, advies: geen taskmanager :).
Geheel in stijl lijkt het ook een hele klus om een liedje te laten stoppen met spelen. Iets dat zelfs winamp niet lijkt te lukken terwijl er toch erg positief over geschreven wordt. Waarom niet gewoon een stop knop toevoegen aan de standaard speler?
Begrijpelijk. Ben nog geen muziekspeler met stopknop tegengekomen, maar waarom wil je dat? Je drukt op pauze en je gaat uit de applicatie weg (bijvoorbeeld door naar beginscherm terug te keren). Echte stopfunctionaliteit (punt van afspelen resetten naar 0) is voor mij iig overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Laatst online: 13-09 18:02
afraca schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:17:
Ik had wat force close issues, dus ik voor de grap kijken of er een virtuous unity update was, krijgen we dit verhaal:

http://www.virtuousrom.com/

[...]

:'(
Pfff, ze zijn gewoon op hun e-penis getrapt...!
Achja, als ze maar verder gaan met Virtuous Sense :P

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Wat me verder stoort is het accuverbruik; een hele dag je internetverbinding aan laten staan verbruikt minder dan een half uur met je telefoon spelen. Als je naar het verbruik gaat kijken zie je dat het scherm het meest verbruikt. Helderheid staat rond de 30% dus neem ik aan dat het het touchscreen gebeuren is dat zoveel vreet. Dit bericht typen kost meer accu dan een hele dag standby blijven.
Agree, ik vind de batterij echt snel leeg gaan. Heb m elke dag veel aan de lader hangen.
Nu gebruik ik m ook vrij veel, heb nog niet echt dagen gehad dat ik m weinig gebruikte, dus ben benieuwd hoe het dan gaat met de batterij.
Verder vind ik het enorm storend dat je bijna alle applicaties nog eens apart moet afsluiten met een taskmanager. Zoveel dingen die blijven meedraaien op de achtergrond en steeds verbinding met internet maken. Twitter, of dat aandelen gedoe steeds apart afsluiten.
Het valt mij ook op dat er telkens weer programma's instaan, waaronder dat aandelen gedoe.
Ben eigenlijk te lui geweest om alles goed door te spitten om het te verwijderen of uit te schakelen.
Wat me verder niet lekker zit is het toetsenbord. Dat is al ontzettend wennen als Je een fysiek toetsenbord gewenst bent. Je tikt zo vaak de verkeerde toetsen in en deels ook door het touchscreen maak je ontzettend veel typfouten. Typfouteb zonder spellingscorrectie. Ik ben dan ook dringend op zoek naar een goed alternatief.
Ik heb Swype geinstalleerd, is een beta die je alleen van hun site af kan halen. Het werkt erg prettig moet ik zeggen. Het nadeel is dat Engels en Nederlands niet door elkaar gebruikt kan worden, maar in de laatste versie kun je wel snel switchen van taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Batterijduur is volgens mij voor een deel ook optimalisatie van instellingen. Persoonlijk draai ik 1 tot 2 dagen met een acculading, maar ik gebruik te telefoon momenteel niet al te intensief. Er zijn echter een aantal opties die gewoon veel stroom vreten. Een handige guide vond ik op dat gebied trouwens:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1097538

(voorzover deze hier nog niet bekend was.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhvanburk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 20:30
En ik hem 'm weer terug! Sinds gisteravond is de Desire S weer tot mijn beschikking is na een reparatie- en vervangingtraject dat begon begin mei.

Begin vorige week leek er nog steeds weinig schot in de zaak: ben uit frustratie maar berichten gaan twitteren naar @markmoons en @htc_nl dat dit wel erg lang duurde. Op een gegeven moment ook @kassa_vara, @trosradar en @consumentenbond gaan vermelden in de tweets...
Kreeg ik afgelopen dinsdag bericht terug van @markmoons (directeur HTC Benelux) wat mijn storingsnummer was. Dat doorgegeven en die middag kreeg ik gelijk manager escalatie-team van de klantenservice aan de lijn met een uitgebreid excuusverhaal. De Desire S was opeens wel weer op voorraad en deze werd diezelfde dag nog opgestuurd (wat ook gebeurde).

Gisteravond de Desire S in ontvangst genomen en alles doet het weer: eindelijk!
Btw: door dit lange traject heb ik inmiddels een aardige voorraad onderdelen opgebouwd: 2 opladers, 2 headsets, 3 batterijklepjes, 2 SD-kaarten van 8gb.. heb ik er toch nog iets aan over gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Raar dat je de HTC Benelux directeur nodig hebt om gewoon je telefoon gerepareerd terug te krijgen. -O- Slechte klantenservice van Dynafix of HTC dan als het zover moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

jhvanburk schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:32:
De Desire S was opeens wel weer op voorraad en deze werd diezelfde dag nog opgestuurd (wat ook gebeurde).
Schandalig dat je er eerst druk achter moest zetten om fatsoenlijk te worden behandeld |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:58

Matis

Rubber Rocket

Goed nieuws voor (onder andere) Desire S gebruikers: nieuws: Tweaker helpt bij ontgrendelen bootloader HTC Sensation

*O*

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ovigo schreef op zondag 24 juli 2011 @ 20:26:
Wil je m rooten of unrooten of unbranden? Unrooten lijkt me namelijk een beetje nutteloos >:)
Ik moet zeggen dat mijn HTC nog gewoon default is, maar heb me inmiddels aardig ingelezen. Wat is de versie van je HBOOT? als deze niet 0.98.0000 is, is het afaik momenteel sowieso niet mogelijk. (checken door volume-down ingedrukt te houden en daarna op te starten)

Vanaf hier spreek ik uit ervaringen opgedaan met mn oude Wildfire.
Als HBOOT dit wel is, kan je hier alpharevx beta downloaden en betaformuliertje invullen. de howtouse staat bij de link.

Vervolgens moet je gingerbreak hier vandaan halen en de .apk op je DS krijgen rechtstreeks in de browser herkende ie m niet op mn wildfire als n apk. Een rename via dropbox werkte voor mij wel. Deze applicatie installeer je dus en draai je, en dan zou je DS moeten rebooten en zou je S-off en root moeten hebben.

On a different note: Weet iemand het volgende: moet ik S-off hebben of heb ik een goldcard nodig om met een RUU de defaultrom van HTC te flashen over mijn T-mobile gebrande device?
En dan nog één vraag: als ik mn device nu root, kan ik dan nogsteeds OTA updaten? En behoud ik in dat geval dan root? (ook als bijv HBOOT update)
Zie net dat HBOOT versie 0.98.0002 van de Desire S ook is meegenomen in de unlock tool.
Zie: http://unrevoked.com/rootwiki/doku.php/public/revolutionary en http://revolutionary.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Laatst online: 13-06 23:19
Ik ga even een root & custom-roms topic aanmaken nu er een universele unlocker is :)

Poll: Ga jij je Desire S rooten?
Vind ik niet nodig
Wat is rooten?
Geprobeerd maar onsuccesvol :(
Zodra Revolutionary stable is!
Gelukt dankzij Revolutionary!
Pfff, ik had al een goldcard
Ik twijfel nog of ik durf
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=373767&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

edit:

Hiero :)

[ Voor 154% gewijzigd door dtech op 30-07-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik mis "al gelukt dankzij AlphaRev X".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Laatst online: 13-06 23:19
jacobras schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 17:38:
Ik mis "al gelukt dankzij AlphaRev X".
Revolutionary is de nieuwe naam van AlphaRev X :), met een paar verbeteringen. Ik vind het dus niet nodig iets het te onderscheiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

@dtech: in dat geval: "Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:44
Wilde gisteren weer wat apps/games installeren via de android market, loopt mn HTC vast tijdens het downloaden/installeren (is al vaker gebeurd). Opnieuw opgestart, maar ik kwam niet voorbij het inlog scherm aangezien hij weer vast liep. Batterij even er uit gehaald, opnieuw gestart: zelfde verhaal.

Vandaag nog eens geprobeerd, nu reageert hij echter helemaal niet meer... Ook de harde reset wil hij niet doen, krijg 0 reactie van het apparaat. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als ik het geheugenkaartje wil vervangen voor een grotere, hoe gaat dat dan met de apps die erop geinstalleerd staan? Kan ik gewoon het nieuwe kaartje erin drukken en wordt alles er weer automatisch op gezet of moet ik zelf e.e.a. organiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

PascalvE schreef op zondag 31 juli 2011 @ 17:27:
Wilde gisteren weer wat apps/games installeren via de android market, loopt mn HTC vast tijdens het downloaden/installeren (is al vaker gebeurd). Opnieuw opgestart, maar ik kwam niet voorbij het inlog scherm aangezien hij weer vast liep. Batterij even er uit gehaald, opnieuw gestart: zelfde verhaal.

Vandaag nog eens geprobeerd, nu reageert hij echter helemaal niet meer... Ook de harde reset wil hij niet doen, krijg 0 reactie van het apparaat. Iemand enig idee?
Twee weken geleden had ik exact hetzelfde.
Volgens HTC moet hij dan opgestuurd/gerepareerd worden.
Hij is nu dus al twee weken weg... :(

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem_
  • Niet online
dtech schreef op zaterdag 30 juli 2011 @ 15:38:
Poll: Ga jij je Desire S rooten?
Ik mis: zolang m'n garantie loopt wacht ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Jochem_ schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:44:
[...]
Ik mis: zolang m'n garantie loopt wacht ik nog even.
Je garantie is 2 jaar, ik weet niet hoelang jij je desire S al hebt maar dat kan niet al te lang zijn.. Dus dat duurt nog wel ffies..

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Zo af en toe maakt mijn telefoon een sms-geluidje, maar als ik dan kijk dan zie ik helemaal geen nieuwe sms of mail staan. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ossi schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:28:
Zo af en toe maakt mijn telefoon een sms-geluidje, maar als ik dan kijk dan zie ik helemaal geen nieuwe sms of mail staan. Iemand enig idee hoe dit kan?
Gmail misschien? Als ik via Gmail.com of mijn mailprogramma een email lees/op ongelezen zet dan maakt mijn telefoon ook even dat geluidje, terwijl er geen melding in beeld staat. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
jacobras schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:45:
[...]

Gmail misschien? Als ik via Gmail.com of mijn mailprogramma een email lees/op ongelezen zet dan maakt mijn telefoon ook even dat geluidje, terwijl er geen melding in beeld staat. :F
Heb G-Mail bekeken, er stonden nog 3 mailtjes in van toen ik het telefoontje heb geactiveerd vermoed ik.
Lijkt me sterk dat dat het is... we zullen zien wat er de komende dagen gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Hoe ervaart men hier de audiokwaliteit en het maximale volume van afgespeelde muziek via de jack uitgang (headphones) op de Desire S? Ik heb een namelijk een Acer Liquid Metal aangeschaft, maar de audiokwaliteit en het maximale volume valt mij zwaar tegen. Omdat ik enigszins redelijke audiokwaliteit en volume belangrijk vind, overweeg ik om 'm te ruilen voor een andere tel en ik neig naar een Desire (S).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
temp00 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:25:
Hoe ervaart men hier de audiokwaliteit en het maximale volume van afgespeelde muziek via de jack uitgang (headphones) op de Desire S? Ik heb een namelijk een Acer Liquid Metal aangeschaft, maar de audiokwaliteit en het maximale volume valt mij zwaar tegen. Omdat ik enigszins redelijke audiokwaliteit en volume belangrijk vind, overweeg ik om 'm te ruilen voor een andere tel en ik neig naar een Desire (S).
Ik was zelf behoorlijk verbaasd, stukken beter dan de standaard mp3 spelers. De kwaliteit is in ieder geval ook goed op max volume, zo hard als mijn mp3 speler met alternatieve firmware (zonder db limiet) haalt hij niet. Maar hard zat. Je móet niet vergeten dat er tegenwoordig restricties op zitten, om de oortjes van jonge lui te beschermen. Je.kunt altijd eens andere oordopjes proberen (verschil in gevoeligheid, qua dB en speaker specs en in ear vs niet in ear kan veel uit maken qua volume.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Vanochtend was mn telefoon uit, terwijl gisteren de batterij nog behoorlijk vol was. Nu kom ik niet verder dan wit scherm met htc.
Recovery al geprobeerd (zonder sim) werkt ook niet.
Wat nu? Factory reset?
Kan ik nog iets backuppen?
Toestel draait originele rom, heeft paar weken geleden een OTA update gehad.

Factory Reset geprobeerd... blijft ook hangen op wit scherm met groene HTC letters :'( wat een verjaardagscadeau...

[ Voor 26% gewijzigd door Arie-Kanarie op 02-08-2011 09:22 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

temp00 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 19:25:
Hoe ervaart men hier de audiokwaliteit en het maximale volume van afgespeelde muziek via de jack uitgang (headphones) op de Desire S? [...]
Ik heb hem nu een paar keer op de huis-stereo aangesloten, en dat viel mij eigenlijk wel tegen. Het klonk een beetje dof en niet open/levendig. Maar misschien dat dat met hoofdtelefoon anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Ik gebruik mijn Desire constant als MP3-speler... Zeer tevreden van. het geluid is minstens evengoed als met mijn oude Creative Zen. Gaat ook meer dan hard genoeg. Ik gebruik wel nooit oordopjes maar van die gesloten oorverwarmers (hoe heet zoiets nu weer?).

@ Gwannoes: een beetje spelen met de instellingen van de music app doet wonderen ;) .

Edit: @ Arie-Kanarie: proficiat en da's dik balen... Ik vrees een beetje dat je die gaat moeten terugsturen naar HTC.

[ Voor 14% gewijzigd door Ponzi op 02-08-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ponzi schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 12:21:
[...]
@ Gwannoes: een beetje spelen met de instellingen van de music app doet wonderen ;) .
Dat heb ik gemerkt ja; dat help zelf dat laatste beetje dynamiek om zeep >:)
Maar serieus: ik heb inderdaad daarmee geëxperimenteerd, maar ik kreeg het niet naar wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ik gebruik mijn Desire S via Bluetooth in de auto, zeer tevreden over de geluidskwaliteit die daar uit komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Update betreffende Virtuous Unity. Vorige week bericht dat ze het project stopgezet/gepauzeerd hadden, inmiddels is er weer een nieuwe versie van Virtuous Unity uit. Changelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Meer algemene vraag: Wat is het verschil tussen opsturen naar HTC of naar Dynafix.
Volgens de site (studentmobiel.nl) waar ik mijn toestel vandaan heb, kan het naar beide. Wat is het verstandigst?

Contact gehad met HTC, toestel wordt morgen opgehaald en ik zie al dat het service centre gewoon Dynafix in Nuth is.
Benieuwd of het Fixers of Prutsers zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Arie-Kanarie op 02-08-2011 15:30 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Ossi schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 18:01:
[...]

Heb G-Mail bekeken, er stonden nog 3 mailtjes in van toen ik het telefoontje heb geactiveerd vermoed ik.
Lijkt me sterk dat dat het is... we zullen zien wat er de komende dagen gebeurt :)
Had het net een kleine 2 minuutjes geleden weer.
Een sms geluidje en geen sms of nieuwe mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is het geen ontvangstbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
MikeyMan schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:28:
Is het geen ontvangstbevestiging?
Heb vandaag geen sms verzonden... zou je daar ook geen melding van moeten krijgen?
En alle smsjes die ik gisteren heb verstuurd heb ik gisteren ook berichten terug van die mensen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

ToFast schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 01:04:
[...]
Je móet niet vergeten dat er tegenwoordig restricties op zitten, om de oortjes van jonge lui te beschermen. Je.kunt altijd eens andere oordopjes proberen (verschil in gevoeligheid, qua dB en speaker specs en in ear vs niet in ear kan veel uit maken qua volume.
Thanks voor jullie reacties.
@ToFast: Je hebt helemaal gelijk. Ik heb dankzij uitstekende service van sommige winkels + crappy zelfservice bij de Mediamarkt vandaag bij alle smartphones die ik op het oog had het geluid via de koptelefoon geprobeerd. Geen van allen was echt hard. Nu is het echt niet zo dat iedereen in de kamer mee hoeft te genieten van mijn muziek of dat ik perse piepende oren moet hebben na het luisteren, maar ik vond het wel een beetje magertjes allemaal. Ik heb de Htc Desire, Htc Desire S, LG Optimus, LG Optimus Black 2x, Samsung Galaxy S beluisterd en uiteindelijk voor de Galaxy S gekozen omdat deze het beste geluid had. Jammer van die restricties van tegenwoordig :/

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 11:23
Heb overal gezocht, kan het niet vinden.
Is de trilfunctie ergens in te stellen? Vind namelijk dat die wat te hard trilt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Kunnen mensen die de fota-update hebben gedaan nog even wat zinnigs zeggen over de accuduur/prestaties/bereik/gps en of het inderdaad klopt dát de gsm-only (en dus gprs) optie weg is (alleen automatisch of wdcma). Vooral die laatste optie gebruik ik veel, omdat whatsapp en ebuddy (o.a. msn push en hyves push) prima werken en je veel langer doet met de accu (mede door de betere ontvangst vaak op gsm ipv wdcma/3g).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

ToFast schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:56:
Kunnen mensen die de fota-update hebben gedaan nog even wat zinnigs zeggen over de accuduur/prestaties/bereik/gps en of het inderdaad klopt dát de gsm-only (en dus gprs) optie weg is (alleen automatisch of wdcma). Vooral die laatste optie gebruik ik veel, omdat whatsapp en ebuddy (o.a. msn push en hyves push) prima werken en je veel langer doet met de accu (mede door de betere ontvangst vaak op gsm ipv wdcma/3g).
Heb hier de update gedaan, en kan 'gewoon' nog kiezen voor: Alleen wcdma, alleen gsm of automatisch.

Wel heb ik het idee dat mijn accu duur verkort is, maar zoals ik dit al eerder aangaf kan dit ook samenhangen met andere apps die ik nieuw geïnstalleerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn accu al een gek aan het leeglopen is. Hierdoor heb ik mij zelfs een keer verslapen omdat de wekker niet ging. Binnen een nacht ging de 50% accu die ik nog had er doorheen.

Ik heb een monitor gedownload voor mijn gebruik en meet resultaten (idle) van > 50 mA. Daarnaast zie ik ook een schermgebruik van 80%

Mijn telefoon wordt redelijk vaak gebruikt, maar het scherm gebruikt meestal maar 40%. Het lijkt er dus op dat het scherm toch batterij zuigt, ook wanneer hij uit is.

Zijn er meer mensen die dit probleem kennen (misschien een corrupte applicatie?) Alle input is natuurlijk welkom, want ik hoop toch echt dat het geen hardware probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 21:52
ToFast schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 00:56:
Ik kan sinds de update alleen nog maar kiezen tussen automatisch en wdcma only. Ben er niet zo blij mee aangezien GSM inderdaad vaak voor een beter ontvangst zorgt. Iemand een tip wat ik kan doen om alsnog weer de optie GSM only terug te kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerturtle
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-01-2024
Na de OTA (over the air) upgrade naar 1.47.401.4 heb ik zeer veel problemen met wifi ontvangst. DO NOT UPGRADE to 1.47.401.4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

killerturtle schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:26:
Na de OTA (over the air) upgrade naar 1.47.401.4 heb ik zeer veel problemen met wifi ontvangst. DO NOT UPGRADE to 1.47.401.4!
Dan doe je een factory reset en je bent de update weer kwijt. Ik vind het nogal vreemd om te adviseren om niet te updaten, je bent de eerste met deze klacht die ik hier zie. Wat ik van verschillende fora begrijp en uit eigen ervaring is het alleen maar beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dtech zeer geinteresseerd in root topic. Sinds 1 week Desire S Black via simply electronics. Vind zwart iets mooier dan grijs, was ook iets goedkoper dan NL. Komt uit Hong Kong denk ik. Ook een paar navigatiekaarten uit die buurt.
Basistaal Engels en twee soorten Chinees (waarvan ik er maar één spreek _/-\o_ ). Maar goed Engels niet echt een probleem.
Hiervoor Touch Diamond met veel plezier uitgebreid geflashed t/m Shaks. Liever HTC dan Apple niet waar, kan je tenminste zelf wat aan sleutelen :?
Heb je al een voorkeur voor custom rom? Bij Diamond roms waren er altijd prachtige overzichten wat weggelaten en toegevoegd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Heb sinds donderdag-avond de Desire S en de accu is nog voor 20% vol, nadat ik deze op vrijdag ochtend 10u opgeladen had. Dus zeg 33u draaiend en ik ben er wel aardig mee aan het spelen geweest.

Overigens zei Vodafone dat hij gesimlocked was, maar m'n Ben simkaart doet het prima. Dit ter overbrugging tot m'n nummer overgezet is.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja even zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 09:10:
Als ik het geheugenkaartje wil vervangen voor een grotere, hoe gaat dat dan met de apps die erop geinstalleerd staan? Kan ik gewoon het nieuwe kaartje erin drukken en wordt alles er weer automatisch op gezet of moet ik zelf e.e.a. organiseren?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:43
Ik heb een paar dagen geleden de sd-kaart vervangen. Je moet via de pc gewoon alles van je oude kaartje kopieeren op het nieuwe kaartje waarna je het nieuwe kaartje kan gebruiken.
Op een leeg kaartje worden apps niet automatisch geinstalleerd dus.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Pagina: 1 ... 10 ... 27 Laatste