20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik ben benieuwd of ie verbetering geeft of slechts hopeloze meuk...
Release notes: "Verbeterde performance"
Edit: inmiddels upgedate. Aan de nieuwe dockmodus te zien is dit gewoon de T-mobile versie van de al bekende update:
Android-versie
2.3.3
HTC Sense-versie
2.1
Smalbandversie
20.28I.30.085AU_3805.06.02.03_M
Kernelversie
2.6.35.10-g2ee27f5
htc-kernel@and18-2 #1
Wed Jun 8 19:20:03 CST 2011
Buildnummer
1.47.114.3 CL78999 release-keys
Softwarenummer
1.47.114.3
Browserversie
WebKit/533.1
Edit2:
HBOOT-0.98.0002
RADIO-3805.06.02.03_M (=smalbandversie?)
[ Voor 70% gewijzigd door ovigo op 08-08-2011 15:51 ]
Iemand enig idee of een upgrade naar 2.3.4 op de planning staat voor de HTC Desire S?
Look behind you! A three headed monkey!
Titanium lees ik hier op tweakers wat over, maar ook over problemen met terugzetten etc.
Welke software gebruiken jullie? Ik wil een volledige backup van de sms/contacts. Whatsapp enzo staat natuurlijk op de SD. Een lijstje apps die er nu opstaan zou ook makkelijk zijn. Iemand advies?
Ik weet niet goed welke apps deze aanpassing aan het systeemvolume veroorzaken, maar ik vind het behoorlijk irritant dat opeens het volume van toetsaanslagen hoog is.
Iemand ideeën over welke apps mogelijk het systeemvolume aanpassen?
Stock Desire S
Zo ja, nog suggesties voor welke? Of werkt in principe elke bescherming goed?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=270737434798
Kosten echt niks, zijn redelijk dik en zit echt prima.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
http://cgi.ebay.nl/Touch-...Tools&hash=item3a660f54f9
Als de vervangende veel slechter zijn wacht ik nog wel paar maandjes tot mijn abonnement afloopt!
ik heb dezelfde, super en snel geleverd.Jimster schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:35:
Ik heb deze van Ebay;
na 4 maandjes nu maar eens 1 vervangen

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Bij mij is 2 weken geleden precies hetzelfd geweest. Hij is toen opgehaald door HTC voor reparatie (topservice overigens). Na de reparatie heb ik hem 5 dagen probleemloos kunnen gebruiken toen hetzelfde probleem weer ontstond. Vandaag is hij voor de 2de keer door HTC opgehaald, ik hoop dat ze hem deze keer écht kunnen repareren.6/6: Vandaag bevroor het toestel tijdens het internetten. Accu eruit en erin: het toestel start niet meer op.
Fabriekinstellingen terugzetten: het lijkt even te helpen, maar na een paar minuten hangt ie weer. Opnieuw fabrieksinstellingen terugzetten lukt niet meer. Morgen gaat ie terug naar de winkel. Stabiliteit en betrouwbaarheid is veranderd naar 1 ster (reden: zelfs factory reset werkt niet...) .
#StopBurningStuff
Waarschijnlijk een slechte eMMC chip als ik dit forum mag geloven_WgV_ schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:49:
Zijn er meer mensen die problemen met hun Desire S hebben zoals beschreven in deze review:
[...]
Bij mij is 2 weken geleden precies hetzelfd geweest. Hij is toen opgehaald door HTC voor reparatie (topservice overigens). Na de reparatie heb ik hem 5 dagen probleemloos kunnen gebruiken toen hetzelfde probleem weer ontstond. Vandaag is hij voor de 2de keer door HTC opgehaald, ik hoop dat ze hem deze keer écht kunnen repareren.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1150917
Signature

heeft er iemand ervaring met hoe vodafone het kwa reparatie doet? wil namelijk wel voorbereid zijn (aangezien ik alle verscheidenen horror verhalen heb gehoord) ga sowieso voor reparatie foto's van toestel maken met datum ect zichtbaar op de foto. dat moet veel problemen kunnen verhelpen.
Zit er wel heel erg aan te denken, maar hoe ga ik een migratie van m'n spullen naar een nieuwe telefoon doen als ik niet meer de beschikking heb over de oude telefoon
Alleen m'n savegames (Paradise island, Mycountry) zal ik kwijt zijn.
Edit: Het klopt inderdaad wel dat je in dat geval je savegames kwijt bent. Of je die op één of andere manier kunt bewaren weet ik alleen niet zeker.
[ Voor 19% gewijzigd door Bastiaan op 19-08-2011 12:04 ]
De link verwijst naar een "digitizer", dit is wat anders dan een nieuw scherm. Aangezien je aangeeft dat het touch gedeelte nog prima werkt, is dit niet wat je nodig hebt.The Yorick schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 13:28:
Ik heb gisteren mijn Desire S gesloopt, hele scherm is gebarsten (laat we het er maar niet over hebben hoe het gebeurt is...)! Heeft er iemand al ervaring met vervangende glasplaten? Het touch gedeelte doet het nog gewoon prima. Heb al zitten kijken op ebay en zie ze daar al voor een leuk prijsje:
http://cgi.ebay.nl/Touch-...Tools&hash=item3a660f54f9
Als de vervangende veel slechter zijn wacht ik nog wel paar maandjes tot mijn abonnement afloopt!
Ik raad je aan om op Youtube eens naar instructiefilmpjes te zoeken.
[ Voor 4% gewijzigd door danbo055 op 19-08-2011 15:42 ]
2 augustus geconstateerd dat 'ie behoorlijk defect was. Opstarten duurde 20 min en vervolgens werkte touch screen niet. Gebeld met HTC. Kon de volgende dag opgehaald worden op mijn werk. Kon ook wel 2-3 weken duren als onderdelen niet op voorraad waren en het was ook nog eens vakantie.
3 augustus geheel volgens afspraak een koerier met een doosje waar mn telefoon inging
4 augustus een e-mail: telefoon was gerepareerd, lag op het schap en zou binnenkort verzonden worden.
Toen ging ik dus met vakantie voor 1,5 week. Laatste vrije dag met collega gemaild: hij had mijn telefoon netjes in zijn la liggen.
Wanneer het bezorgd is weet ik niet, maar dat is dan ook het enige wat tegenviel: van alles netjes een mail gehad, behalve een mail dat de telefoon daadwerkelijk verzonden was.
Accu, sim en geheugenkaart er in en daar ging het weer heen. Apps werden bijna allemaal netjes gedownload. Alleen Appie, Whatsapp en QRDroid mistte ik. Waarom weet ik niet. Iemand?
Eenmaal thuis zag ik dat zelfs de wifi instellingen bewaard zijn gebleven (de spreekwoordelijke joost mag weten waar)
Ik hoop dat ik er iets langer plezier van heb... Mooi balen, ondanks de topservice, dat mag gezegd worden, gebruik je die service toch liever niet._WgV_ schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:49:
Zijn er meer mensen die problemen met hun Desire S hebben zoals beschreven in deze review:
[...]
Bij mij is 2 weken geleden precies hetzelfd geweest. Hij is toen opgehaald door HTC voor reparatie (topservice overigens). Na de reparatie heb ik hem 5 dagen probleemloos kunnen gebruiken toen hetzelfde probleem weer ontstond. Vandaag is hij voor de 2de keer door HTC opgehaald, ik hoop dat ze hem deze keer écht kunnen repareren.
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
Om deze reden vraag ik om feedback via DM op de huidige zodat deze meegenomen kan worden
Wat nu minimaal op de planning staat:
- FAQ uitbreiding/update (extra vragen zijn zeer welkom!)
- Accesoires topic link
- Voorwoord => Intro en update daarvan
- Beter foto's+video's (links zijn welkom)
- HTC geencrypte bootloaders (waarschijnlijk summier hier, uitgebreid in root-topic)
Waarom die apps niet worden teruggezet weet ik ook niet. Was bij mij hetzelfde. Maar instellingen zoals je wifi wachtwoord slaat hij op in je Google Account. In de set-up wizard zit ook een vraag of je dat wil blijven gebruiken.Arie-Kanarie schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:16:
Accu, sim en geheugenkaart er in en daar ging het weer heen. Apps werden bijna allemaal netjes gedownload. Alleen Appie, Whatsapp en QRDroid mistte ik. Waarom weet ik niet. Iemand?
Eenmaal thuis zag ik dat zelfs de wifi instellingen bewaard zijn gebleven (de spreekwoordelijke joost mag weten waar)
[...]
Ik hoop dat ik er iets langer plezier van heb... Mooi balen, ondanks de topservice, dat mag gezegd worden, gebruik je die service toch liever niet.
Ik hoop ook dat ik er nu wat langer plezier van heb, anders mogen ze me een nieuwe opsturen.
#StopBurningStuff
komt google google maps in je buurt gebruiken ze je wifi_WgV_ schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:16:
[...]
Waarom die apps niet worden teruggezet weet ik ook niet. Was bij mij hetzelfde. Maar instellingen zoals je wifi wachtwoord slaat hij op in je Google Account. In de set-up wizard zit ook een vraag of je dat wil blijven gebruiken.
Ik hoop ook dat ik er nu wat langer plezier van heb, anders mogen ze me een nieuwe opsturen.
Verwijderd
Excuses, ik bedoelde dat het glas gebroken was. Scherm is dus nog gewoon goed en het touch gedeelte werkt ook nog, alleen zitten er barsten in het glas. Dus als het goed is heb ik wel nodig wat er op die link te zien is! Toch?danbo055 schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:37:
[...]
De link verwijst naar een "digitizer", dit is wat anders dan een nieuw scherm. Aangezien je aangeeft dat het touch gedeelte nog prima werkt, is dit niet wat je nodig hebt.
Ik raad je aan om op Youtube eens naar instructiefilmpjes te zoeken.
Een goed (en tevens enige) filmpje is: YouTube: Desire S KR - YouTube
Misschien wat voor in de start post?
Jep, installeer My Data Manager Free! Biedt duidelijke overzichten hoeveel dataverkeer elke applicatie verbruikt, erg handig!Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 18:26:
Heeft iemand tips?
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Verwijderd
Hartstikke bedankt, lijkt me idd handiger dan een algeheel overzicht aan dataverbruik.jacobras schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:30:
[...]
Jep, installeer My Data Manager Free! Biedt duidelijke overzichten hoeveel dataverkeer elke applicatie verbruikt, erg handig!
Nou, helaas. Lijkt er op dat ik hetzelfde heb als _WgV_ Ook 5 dagen (vanaf woensdag) weer met veel plezier gebruik van gemaakt en net begon die weer kuren te vertonen.Arie-Kanarie schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 20:16:
Mijn telefoon is ook weer terug.
2 augustus geconstateerd dat 'ie behoorlijk defect was. Opstarten duurde 20 min en vervolgens werkte touch screen niet. Gebeld met HTC. Kon de volgende dag opgehaald worden op mijn werk. Kon ook wel 2-3 weken duren als onderdelen niet op voorraad waren en het was ook nog eens vakantie.
3 augustus geheel volgens afspraak een koerier met een doosje waar mn telefoon inging
4 augustus een e-mail: telefoon was gerepareerd, lag op het schap en zou binnenkort verzonden worden.
Toen ging ik dus met vakantie voor 1,5 week. Laatste vrije dag met collega gemaild: hij had mijn telefoon netjes in zijn la liggen.
Wanneer het bezorgd is weet ik niet, maar dat is dan ook het enige wat tegenviel: van alles netjes een mail gehad, behalve een mail dat de telefoon daadwerkelijk verzonden was.
[...]
Ik hoop dat ik er iets langer plezier van heb... Mooi balen, ondanks de topservice, dat mag gezegd worden, gebruik je die service toch liever niet.
Na het uit standby halen heel traag reageren, op een gegeven moment niets meer, toen maar accu eruit gehaald. Nu weer opgestart, dat ging nog wel normaal, maar pincode invoeren is er niet meer bij.
Dat zal morgen wel weer bellen worden
Zou dit dan toch mijn laatste HTC worden? Met SE telefoons nooit problemen gehad. Alleen een niet werkende volume-harder knop na 1,5 jaar zonder hoesje.
EDIT: Het enige wat ze daar in Nuth is software flashen. Kan ik dat zelf niet doen? Vorige keer was 'ie met 2 dagen weer terug... Als ik de verhalen over DynaFix lees is dat meer uitzondering dan regel, dus dat geluk heb ik vast geen 2 keer.
EDIT2: Heb de batterij er een paar minuten uit gehad en het geheugenkaartje eruit gehaald en weer erin gedaan (las iets over eMMC paar posts terug) en daarna de accu er weer in en toen deed alles weer normaal.
Nu al zo'n 13 uur. Gelukkig werkt het nu weer, maar het vertrouwen in dit apparaat is er niet door gestegen.
De case is wel lekker stevig, maar wat is het accuklepje moeilijk te verwijderen. Blijft elke keer weer een "uitdaging" om het fatsoenlijk er af en er weer op te krijgen.
[ Voor 15% gewijzigd door Arie-Kanarie op 22-08-2011 13:07 ]
Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1230029
edit: Volgens HTC Turkey komt het aan het begin van september uit
http://www.facebook.com/HTC?sk=wall
HTC Turkije Berkcan Hallo, Sense 3.0 update voor HTC Desire S aan het begin van september as, maar op het net is nog niet duidelijk.
Vanaf 8 uur
[ Voor 49% gewijzigd door X_lawl_X op 23-08-2011 23:16 ]
Zolang er nog een gelockte bootloader op mijn Desire S zit, heb ik niets aan deze ontwikkelingenX_lawl_X schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 20:43:
Ik lees opeens op allerlei plaatsen dat HTC bezig is met sense 3.0 voor de Desire.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1230029
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Want? Als HTC Het uitbrengt zal er geen unlock nodig zijn...Matis schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:08:
[...]
Zolang er nog een gelockte bootloader op mijn Desire S zit, heb ik niets aan deze ontwikkelingen
Dat klopt, maar op XDA wordt een "gelekte" versie van Sense 3.0 ter download aangeboden.MikeyMan schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:19:
Want? Als HTC Het uitbrengt zal er geen unlock nodig zijn...
Ik zou het graag willen proberen, ware het niet, dat dat simpelweg niet gaat omdat mijn bootloader nog op slot zit
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Er is al een tijdje een root/unlock uit hoor... Check het topic.Matis schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:08:
[...]
Zolang er nog een gelockte bootloader op mijn Desire S zit, heb ik niets aan deze ontwikkelingen
Lang verhaal kort.
Mijn Desire S met Alpharevx S-OFF gemaakt, verschillende rom's draaiend gehad. Laatste rom die ik ging proberen was de CyanogenMod blijkbaar ging er iets niet goed tijdens het flashen het toestel ging niet voorbij CyanogenMod start scherm.
Daarop heb ik de batterij er uit gehaald en weer geplaatst (later blijk waarschijnlijk te snel) hierdoor is de eMMC chip gefried waardoor het hele toestel nog weigerde op te starten. Ik kon wel in recovery komen maar er viel niks meer te recoveren of terug te brengen naar de oorspronkelijke staat (dus ook niet de bootloader en S-ON)
Uiteraard heb ik door het toestel S-OFF te maken de garantie verspeeld, (ook al staat dit probleem TOTAAL lost van S-OFF of wat dan ook) ik wilde toch mijn toestel laten repareren. Uiteraard was dit mogelijk wel tegen de kosten van de reparatie.
Vandaag de prijsopgave binnen gekregen... schrik niet... €205 euro. Ik zit nu in dubio wat te doen. Voor dat geld heb ik geen nieuwe (vergelijkbaar toestel). Maar zelf zat ik in mijn hoofd met een limiet van 130 euro.
Afijn laat het in elk geval een waarschuwing zijn m.b.t. het terugplaatsen van de batterij bij vastlopers (wacht minimaal 30 seconden) en een indicatie wat het gaat kosten als je je garantie verspeeld.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
Hij ligt nu ter reparatie bij Dynafix (via HTC). Nu heb ik niks met het toestel gedaan in de zin van rooten ofzo. Als het de eMMC chip is, zal het dan bij mij onder de garantie vallen? Of is in die staat niet te zien of hij geroot is of niet en zullen ze het daar op gooien?
Ik had onlangs exact hetzelfde. HTC gebeld, volgende dag is de telefoon opgehaald. Vier dagen later had ik 'm weer terug. Gerepareerd, netjes in een mooie verpakking met strik, pen en poetsdoekje-aad- schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:25:
Dan hoop ik niet dat ik dat probleem heb. Die van mij was een paar keer vastgelopen, waarbij de batterij er uit halen de enige optie was. Terugzetten van de fabrieksinstellingen ging ook niet goed. Vervolgens kwam hij niet meer voorbij het eerste scherm en alleen het recovery/boot menu werkte nog.
Hij ligt nu ter reparatie bij Dynafix (via HTC). Nu heb ik niks met het toestel gedaan in de zin van rooten ofzo. Als het de eMMC chip is, zal het dan bij mij onder de garantie vallen? Of is in die staat niet te zien of hij geroot is of niet en zullen ze het daar op gooien?
Niet geroot oid.
Ik dacht dat het aan mij lag, omdat ik misschien het klepje een keer niet goed open/dicht had gedaan. Ik heb het dus ook aan de onderkant. Ik kan het inderdaad een beetje induwen en maakt dan een raar krakend geluid.TranceDJ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:51:
Tussen mijn toestel en het batterijklepje zit enige spoeling. Namelijk onderaan de voorkant van het toestel. Als ik het toestel op die plek vastpak dan veert het batterijklepje een beetje en hoor je een krakend geluid. Erg irritant. Hetzelfde toestel van mijn broertje heeft hetzelfde probleem, maar dan aan de zijkant en niet aan de onderkant. Meer mensen hier last van?
@zwelgh Klinkt goed. Ik zie online nog geen status (gisteren opgehaald), ga er maar van uit dat ik hem binnenkort weer heb.
[ Voor 8% gewijzigd door -aad- op 24-08-2011 19:21 ]
Meer mensen last van dus. Bij mij is het een krakend geluid, en bij mijn broertje een tikkend geluid. Maar dat komt omdat die spoeling bij ons op een verschillende plaats zit. Zie daarvoor deze foto waarbij mijn broertje dit probleem aan de zijkant heeft (gele gebied) en ik aan de onderkant (rode gebied). Als het je eenmaal is opgevallen blijft het je ook onbewust steeds opvallen. En in een stille omgeving is het kraken irritant...-aad- schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:20:
[...]
Ik dacht dat het aan mij lag, omdat ik misschien het klepje een keer niet goed open/dicht had gedaan. Ik heb het dus ook aan de onderkant. Ik kan het inderdaad een beetje induwen en maakt dan een raar krakend geluid.
Als je een goede case gebruik bijv. Casemate Barely There dan heb je geen last van krakende klepjes. Deze case zit er strak omheen zodat er ook geen speling kan ontstaan. En dit klepje van DS is sowieso niet ontworpen om vaak open en dicht te doen.TranceDJ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:23:
[...]
Meer mensen last van dus. Bij mij is het een krakend geluid, en bij mijn broertje een tikkend geluid. Maar dat komt omdat die spoeling bij ons op een verschillende plaats zit. Zie daarvoor deze foto waarbij mijn broertje dit probleem aan de zijkant heeft (gele gebied) en ik aan de onderkant (rode gebied). Als het je eenmaal is opgevallen blijft het je ook onbewust steeds opvallen. En in een stille omgeving is het kraken irritant...
pricewatch: Case-Mate Barely There Case (HTC Desire S)TranceDJ schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:58:
Als zo'n case er strak omheen zit, kan dat het probleem misschien wel oplossen ja. Heb nu een zachte silicone case maar dat lost het probleem niet op. Heb jij diezelfde case ook? Waar kan ik deze het beste kopen (i.v.m. laagste prijs bijv.).
of anders ebay uk
Ik heb wel geprobeerd wat te vinden, maar wat ik er van tegenkom via Google op fora, weten de meeste daar ook geen oplossing. (Los van voor elk type een andere app waarin je het geluid instelt en daar heb ik ook geen zin in.) Ik wil bij voorkeur gewoon 1 app die het regelt als het niet anders kan. (En op stock ROM)
Deze heb ik ook, erg fijne case.
Je kunt gewoon in al die apps zelf bij opties -> meldingen een ander geluid kiezen. Heb ik ook zo ingesteld.-aad- schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:46:
Is het trouwens mogelijk om voor verschillende apps verschillende meldingsgeluiden mee te geven? Nu heb ik voor Gmail, Whatsapp, SMS e.d. allemaal hetzelfde geluid. Lijkt me wel handig...
[...]
[ Voor 117% gewijzigd door _WgV_ op 30-08-2011 01:25 ]
#StopBurningStuff
Nu kan hij naar de inbox en vervolgens via de opties naar mappen, hij krijgt dan echter 500+ folders te zien. Het is nogal lastig om daar doorheen te scrollen.
Het zou nog makkelijker zijn als je vanuit de inbox direct naar die subfolder kan of vanuit de homescreen zou ook prima zijn.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of is er een andere oplossing?
Maar dat werkt dus voor geen meter. Verder dan de contactgegevens komt het toestel niet. Nogal een zwaktebod lijkt me.
Ik ga binnenkort de overstap maken, ben blij dat in ieder geval de contacten overgezet kunnen worden! Want ik heb er bijna 300 instaan dat was het meeste werk geweest..MikeyMan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:38:
Goede grap ook; ik heb zojuist een nieuwe (HI) desire s ontvangen. Dacht daarmee met de wizard wel op simpele wijze de gegevens van mijn oude desire s over te kunnen zetten.
Maar dat werkt dus voor geen meter. Verder dan de contactgegevens komt het toestel niet. Nogal een zwaktebod lijkt me.
Alle verjaardagen overzetten is ook een beetje kl*te!
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Contacten heb ik al in gmail staan, dus dat is nieteens een issueOpperclowntje schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:33:
[...]
Ik ga binnenkort de overstap maken, ben blij dat in ieder geval de contacten overgezet kunnen worden! Want ik heb er bijna 300 instaan dat was het meeste werk geweest..
Alle verjaardagen overzetten is ook een beetje kl*te!
24 x Phono Solar 410W Oost-West - SMA Tripower 10kW - Sunny Home Manager 2.0 - Alfen Eve Single Pro-Line - EQB 250+ 74kWh - WP Nibe S1255 6kW
google kan die al uit je contact gegevens halen en als aparte kalender toevoegen...DarkSideX schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 19:26:
Verjaardagen van facebook kan je automatisch in je agenda zetten, en de rest zet je in google calendar, dan zit je meteen goed voor al je volgende android toestellen en die kan je nog eens op pc bekijken en zo
Signature
Inmiddels is die van mij ook weer gereed, al met al met de reparatietijd dus wel meegevallen (vorige week dinsdag opgehaald en vandaag klaar met reparatie. Even afwachten hoe lang het duurt voordat hij echt is verstuurd.zwelgh schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:10:
[...]
Ik had onlangs exact hetzelfde. HTC gebeld, volgende dag is de telefoon opgehaald. Vier dagen later had ik 'm weer terug. Gerepareerd, netjes in een mooie verpakking met strik, pen en poetsdoekje
Niet geroot oid.
Ik heb trouwens voor problemen met Dynafix een apart topic aangemaakt, voor de liefhebbers... Ervaringen met Dynafix
Weet iemand misschien of er voor de Desire S ook nog een update komt naar 2.3.4? (Net als de Sensation)
Allemaal onbekend. Net als de update naar Sense v 3.0. Ik heb gemaild met de klantenservice van HTC en van hun dit antwoord gekregen op die vraag. 'Helaas is het bij ons niet bekend of, en zo ja wanneer er een update komt.-aad- schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 19:05:
Vandaag terug ontvangen via PostNL en hij is weer in perfecte staat terug. Vooralsnog geen problemen en hij is weer up&running. Voelt weer lekker vertrouwd aan.
Ik heb trouwens voor problemen met Dynafix een apart topic aangemaakt, voor de liefhebbers... Ervaringen met Dynafix
Weet iemand misschien of er voor de Desire S ook nog een update komt naar 2.3.4? (Net als de Sensation)
Ik kan u alleen maar adviseren om onze website in de gaten te houden of ons te volgen op Facebook of Twitter.'.
Afwachten dus.
Bedankt Lufkin. Ik heb hem op Ebay gekocht voor circa 15 euro incl. verzending. Gisteren ontvangen en hij zit inderdaad goed strak om het toestel. Het 'kraken' van het batterijklepje is hiermee dan ook opgelost. Verder is het een hele mooie case. Je ziet eigenlijk niet dat er een case om de telefoon heen zit, zo dun is die. Meer info.
Zat er bij jullie een screenprotector bij? Die kon ik er niet bij vinden namelijk...
[ Voor 31% gewijzigd door TranceDJ op 05-09-2011 19:44 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
Hmm... Apart, ik had alleen de case, zonder screenprotector en doekje.TranceDJ schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:38:
Ja, bij mij precies hetzelfde pakketje zoals ook in dit filmpje te zien is. Dus met poetsdoekje en screen protector. Let op: dit filmpje gaat wel over de Desire en niet over de Desire S.
Ik hoor erg goed dingen over Viber.TranceDJ schreef op maandag 05 september 2011 @ 19:44:
Wat is eigenlijk de beste app voor het 'gratis' kunnen bellen middels internet? Zoals Whatsapp de beste app is voor het 'gratis' kunnen smsen/chatten.
http://www.viber.com/
Pas is die van mij dus bij Dynafix geweest en heb ik een boardswap gekregen. Toen ik hem terug had was het gekraak weg (dacht ik). Maar nu is het dus teruggekomen op een andere plek (zelfde plek als bij jouw broertje i.p.v. in het midden). Het is nu nog erger en eigenlijk best irritant inderdaad. Eens kijken of ik via HTC net als bij veel Sensations een nieuwe batterij-cover kan krijgen. Misschien dat het dan is opgelost...TranceDJ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:23:
[...]
Meer mensen last van dus. Bij mij is het een krakend geluid, en bij mijn broertje een tikkend geluid. Maar dat komt omdat die spoeling bij ons op een verschillende plaats zit. Zie daarvoor deze foto waarbij mijn broertje dit probleem aan de zijkant heeft (gele gebied) en ik aan de onderkant (rode gebied). Als het je eenmaal is opgevallen blijft het je ook onbewust steeds opvallen. En in een stille omgeving is het kraken irritant...
En over 3G? Of gaat dat slecht? Ik zal vrijwel overal waar ik ben WiFi hebben, maar het zou best relax zijn om af en toe via 3G te skype-bellen.Creep schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:19:
skype over wifi werkt prima op HTC Desire, op de S versie niet geprobeerd.
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
In theorie is het mogelijk, Skype was vorig jaar bezig met een versie voor 3G. (Weliswaar betaald) Ik vraag me alleen af hoe stabiel het zal zijn als ik zie hoe traag browsen is via 3G._the_crow_ schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:17:
[...]
En over 3G? Of gaat dat slecht? Ik zal vrijwel overal waar ik ben WiFi hebben, maar het zou best relax zijn om af en toe via 3G te skype-bellen.
edit: zie dat ze het uiteindelijk toch gratis hebben gemaakt (en dan gaat het om de iPhone app, voor android zal die er inmiddels ook wel zijn)
[ Voor 14% gewijzigd door -aad- op 06-09-2011 15:30 ]
Heb ik geprobeerd, met Wifi werkt het redelijk tot goed, zodra op mobiel netwerk zit is de kwaliteit slecht dwz er kan geen gesprek worden opgebouwd. Ander bezwaar is dat Viber kopie van alle contactgegevens van je phone op hun server bewaart... dat lijkt me niet zo fijn, een certificaatje kan tegenwoordig zelfs een Iraans hackertje namaken op zijn Atari computertje...Ik hoor erg goed dingen over Viber.
http://www.viber.com/
[ Voor 3% gewijzigd door Mike Smartphone op 06-09-2011 18:28 ]
het is wel een verbetering t.o.v mn htc smart, al waren mn verwachtingen hoger dan dan mn nieuwe toestel is.
maar ja een htc smart is een net-niet smartphone
dat word waarschijnlijk een andere muziek app.
het grootste nadeel tot nu toe is " death grip" bij bluethooth, want ik luister via headset. ik kijk het een paar dagen aan, en als het me niet bevalt ruil ik m in voor een incredeble S (zelfde prijs)
ora et labora
Verwijderd
Hierna liep toestel nog vast maar toen heb ik snel na invoeren van pincode totale synchronisatie uit geschakeld zodat (later) zelfs Market moest vragen om verbinding.
Het leek beter te gaan met het toestel en heb ik zelfs enkele Apps weer kunnen installeren maar toestel resette zich in de nacht spontaan. Na nog een paar vastlopers in de dagen erna toch besloten om contact op te nemen met T-mobile. Tijdens het telefoongesprek (via vaste telefoon) haalde ik de telefoon uit mijn broekzak en bleek deze uit te staan.
Maar het was niet alleen uitstaan. Hij was overleden. Wat ook deed, hij ging niet meer aan. Batterij eruit etc..
Hij reageerde zelfs niet meer via USB kabel op opladen.
Toestel is op woensdag 7 september op de post gegaan, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren en of ik een nieuwe krijg of een gerepareerde.
Klinkt een beetje als wat ik heb gehad. Ook misgegaan bij updaten van een paar apps, waarna hij elke keer crashte. Ik heb hem na de factory reset al niet meer aan de gang gekregen. Bij mij is uiteindelijk een boardswap uitgevoerd en hij werkt nu weer als een zonnetje. Heeft voor mij 1,5-2 weken geduurd.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:14:
Vorige week ook mijn Desire S van een maand oud op moeten sturen naar Dynafix. Problemen begonnen toen toestel vast liep tijdens downloaden van een update voor een App (Angry Birds Rio). Na diverse malen batterij eruit te hebben gehaald was download klaar maar liep toestel telkens vast wanneer hij wat zocht (rond cirkeltje met pijltjes) direct na het invoeren van de pincode. Toestel bleef vastlopen en toen heb ik een factory rest uitgevoerd.
Hierna liep toestel nog vast maar toen heb ik snel na invoeren van pincode totale synchronisatie uit geschakeld zodat (later) zelfs Market moest vragen om verbinding.
Het leek beter te gaan met het toestel en heb ik zelfs enkele Apps weer kunnen installeren maar toestel resette zich in de nacht spontaan. Na nog een paar vastlopers in de dagen erna toch besloten om contact op te nemen met T-mobile. Tijdens het telefoongesprek (via vaste telefoon) haalde ik de telefoon uit mijn broekzak en bleek deze uit te staan.
Maar het was niet alleen uitstaan. Hij was overleden. Wat ook deed, hij ging niet meer aan. Batterij eruit etc..
Hij reageerde zelfs niet meer via USB kabel op opladen.![]()
Toestel is op woensdag 7 september op de post gegaan, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren en of ik een nieuwe krijg of een gerepareerde.
Automatische updates heb ik nu voor de zekerheid maar gewoon helemaal uitgezet.
Verwijderd
Heb net even al je berichten doorgelezen en inderdaad lijkt wat ik heb gehad op wat er ook met jou toestel is gebeurd. Gewoon al het feit dat het downloaden na een uit/aan gewoon weer hervat wordt zonder te vragen is zo irritant vooral als software daar op vastloopt. De mijne deed het na een factory reset dus nog een paar dagen langerKlinkt een beetje als wat ik heb gehad. Ook misgegaan bij updaten van een paar apps, waarna hij elke keer crashte. Ik heb hem na de factory reset al niet meer aan de gang gekregen. Bij mij is uiteindelijk een boardswap uitgevoerd en hij werkt nu weer als een zonnetje. Heeft voor mij 1,5-2 weken geduurd.
Automatische updates heb ik nu voor de zekerheid maar gewoon helemaal uitgezet.
Met 1,5 - 2 weken ben ik tevreden. Afwachten dus.
Het batterijklepje doet er blijkbaar niet toe, zelfde signaalsterkte met of zonder batterijklepje ...
ik ging eerst voor de disire s omdat ie iets kleiner is (past makkelijker in je broekzak)Frank!in schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:02:
Mijn Desire S is een maand geleden gesneuveld, nu mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken uit de zelfde prijsklasse (+/- 350 euro) Nu twijfel ik tussen de Desire S en de Incredible S. Heeft hier iemand ervaring met beide telefoons? En waarom hebben jullie voor de Desire S gekozen ipv de Incredible S?
en hij ziet er gewoon mooier uit, bij de achterkant.
helaas is de deathgrip en slecht bereik van bleuthooth de reden dat hem in ga ruilen voor de incredeble s.
ik heb net getest: wifi in landscape mode (dus handen aan uiteinde) levert een slechter berijk op. maar kan nog steeds browsen
het is heus geen slechte mobiel ofzo. meeste gebruiken niet eens bleuthooth, maar ik heb een headset en wil zonder haperingen naar mn muziek kunnen luisteren.
ora et labora
Bedoel je slecht bereik met Bluetooth als je het toestel vast hebt of slecht bereik met Bluetooth in het algemeen? Hier namelijk geen last van (gebruik vrijwel dagelijks Bluetooth). Afstanden van 15 meter en meer worden moeiteloos behaald.mrc4nl schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:06:
[...]
helaas is de deathgrip en slecht bereik van bleuthooth de reden dat hem in ga ruilen voor de incredeble s.
ik heb net getest: wifi in landscape mode (dus handen aan uiteinde) levert een slechter berijk op. maar kan nog steeds browsen
Heb wel last van probleem dat Bluetooth niet altijd goed wordt afgekoppeld, waardoor ik het toestel eerst moet herstarten voordat de verbinding met de auto weer gelegd wordt (geen idee of dat aan het toestel of auto ligt).
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Beide, als ik een spelletje aan het spelen ben en ik houd het toestel boven en onder vast hapert ie waar ik bij sta. Als il hem imn broekzak heb dan maakt de positie van mm arm uit, anders hoor ik ook niets.jacobras schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:10:
[...]
Bedoel je slecht bereik met Bluetooth als je het toestel vast hebt of slecht bereik met Bluetooth in het algemeen? Hier namelijk geen last van (gebruik vrijwel dagelijks Bluetooth). Afstanden van 15 meter en meer worden moeiteloos behaald.
Heb wel last van probleem dat Bluetooth niet altijd goed wordt afgekoppeld, waardoor ik het toestel eerst moet herstarten voordat de verbinding met de auto weer gelegd wordt (geen idee of dat aan het toestel of auto ligt).
Met het afkoppelen heb ik TOT nu toe geen ervaring
ora et labora
Werkt bij mij perfect hoor, allicht je auto dus?jacobras schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:10:
[...]
Verwijderd
Ben benieuwd naar dit stukje techniek.
Mijn huidige (HTC Touch2) heeft het dit weekend begeven. Gaat niet meer aan of uit..
HIj gaat OF niet meer aan, OF niet meer uit. Een van de tweeVerwijderd schreef op maandag 12 september 2011 @ 11:03:
Net ook de Desire S besteld..
Ben benieuwd naar dit stukje techniek.
Mijn huidige (HTC Touch2) heeft het dit weekend begeven. Gaat niet meer aan of uit..
[ Voor 19% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 12-09-2011 13:16 ]
Verwijderd
Ik krijg mijn telefoon niet meer aan.. (van uit naar aan).BeQuietAndDrive schreef op maandag 12 september 2011 @ 13:15:
Maar als 'ie aan staat, en niet meer uit wilt, dan kun je de telefoon nog altijd 100% gebruiken. Andersom nieten als beide nog lukt, dan is 'ie niet stuk!
Maar soms als ik de batterij eruit haal en weer erin stop, of de tel een knal geef gaat die wel aan (backlight alleen verder geen beeld) en reageert hij ook nergens meer op en krijg hem dus niet uit (behalve batterij eruit)
Hij is gewoon kaduuk..
Nieuwe is besteld, hoop hem morgen of woensdag binnen te krijgen.
zelfde verhaal hier bij de Desire S van mijn vriendin.Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:14:
Vorige week ook mijn Desire S van een maand oud op moeten sturen naar Dynafix. Problemen begonnen toen toestel vast liep tijdens downloaden van een update voor een App (Angry Birds Rio). Na diverse malen batterij eruit te hebben gehaald was download klaar maar liep toestel telkens vast wanneer hij wat zocht (rond cirkeltje met pijltjes) direct na het invoeren van de pincode. Toestel bleef vastlopen en toen heb ik een factory rest uitgevoerd.
Hij reageerde zelfs niet meer via USB kabel op opladen.![]()
+/- 10 apps in de market updaten. (alles bijwerken gedaan). Telefoon loopt vast, scherm ging niet meer uit, geen 1 knopje werkte meer en toen de accu eruit getrokken.
accu terug erin, gaat niet meer aan. usb aangesloten, geen lampje of niks. totaal levenloos.
Het was al vaker gebeurd dat hij vastliep tijdens market apps updaten, accu eruit/erin en hij deed het weer. Ik heb de telefoon net ingeleverd bij de Vodafone winkel.
Download de PowerAMP app, werkelijk briljant voor het afspelen van muziek!mrc4nl schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 20:32:
dat word waarschijnlijk een andere muziek app.
Reden is dat deze map 1,99GB is, en dat is een beetje veel op 8GB totaal als je er geen gebruik van maakt.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Hier precies hetzelfde meegemaakt en ook op Angry Birds Rio totaal vastgelopen. Ongeveer 30 x de accu eruit moeten halen totdat de update uiteindelijk binnen was. Ik in dat hele proces nog wel de kans gehad om de app Angry Birds Rio te kunnen verwijderen. Ik heb nu geen last meer gehad en werkt weer prima. Let op wanneer je gaat updaten en je kiest voor alles updaten en daar zit ook Angry Birds Rio bij!Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 10:14:
Vorige week ook mijn Desire S van een maand oud op moeten sturen naar Dynafix. Problemen begonnen toen toestel vast liep tijdens downloaden van een update voor een App (Angry Birds Rio).
Ik doe het nu per app via market.
kun je veilig verwijderen, download ook even de app om google maps te activeren ipv navigator..Moby schreef op maandag 12 september 2011 @ 20:12:
Op de bijgeleverde SD kaart staat een map genaamd navigator. Kan ik die gewoon verwijderen als ik daar geen gebruik van kan maken? Of is er een andere manier om dit te verwijderen.
Reden is dat deze map 1,99GB is, en dat is een beetje veel op 8GB totaal als je er geen gebruik van maakt.
https://market.android.co...enshinn.htccalendarfilter
Signature
geen idee waarom maar mn linkerbroekzak geeft minder storing dan mn rechter
heb m dus niet ingeruild, integendeel: heb een mooi hoesje gekocht.
UPDATE ik zie kleine stofdeeltjes achter het scherm D:
De bouwkwaliteit houd te wensen over, er zitten kieren in de rand waar stof door naar binnen kan.
[ Voor 27% gewijzigd door mrc4nl op 14-09-2011 11:51 ]
ora et labora
Verwijderd
ik twijfel echter nog wel. Heb nu een Desire die het an sich nog prima doet. Grootste ergerpunt is echter het feit dat bij de Desire de FM het nauwelijks doet (tuner is ontzettend 'doof' of een andere productiefout). En de extra geheugenruimte en GPU-versnelling voor de UI brengen hopelijk nog een voordeeltje.
Toch lees ik ook bij een productreview op tweakers.net negatieve dingen over de bouwkaliteit (ondanks dat hij unibody is) en is het eigenlijk ook weer niet zo'n heel grote upgrade tov. de Desire.
Desire HD, Incredible S of de Sensation zijn ook evt. nog kandidaten. Het blijft echter dubben aangezien schijnbaar alle HTC's qua geluidskwaliteit nog steeds teleurstellen, netals de originele Desire......
Hoeveel ruimte heb je eigenlijk voor data en apps op de Desire S?
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
zitten er gaatjes in voor de sensor die bij het htc logo zit?Jimster schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 23:35:
Ik heb deze van Ebay;
Verwijderd
kun je deze wel activeren, zo ja hoe?Eboman schreef op maandag 12 september 2011 @ 21:20:
[...]
kun je veilig verwijderen, download ook even de app om google maps te activeren ipv navigator..
https://market.android.co...enshinn.htccalendarfilter
Desire S met HI Messaging 52.50 (1jaar) krijg hem morgen waarschijnlijk al in huis!
Voordeel van Messaging t.o.v. Web is dat je veel sneller internet hebt en meer data, vandaar de keuze!
[ Voor 32% gewijzigd door Opperclowntje op 16-09-2011 09:34 ]
Ding is dus echt helemaal dood. Toen ik de batterijen aan het verwisselen was rook ik ook een brandlucht in de telefoon. De bekende lucht net of er iets doorgebrandt is. Telefoon van mijn collega heeft dat niet.
Gekocht bij Smartphoneshop. Misschien niet helemaal op zijn plaats in dit topic, maar wat zijn mijn rechten? Ik vind defect na 2 maanden wel erg snel. Toestel is goed behandeld en nooit gevallen. Ik heb geen zin om een week zonder telefoon te zitten. Gebruik het toestel ook zakelijk en heb geen vervangend toestel liggen..
Eigenlijk wil ik gewoon dat Smartphoneshop mij per direct een nieuwe levert, en dan zoeken ze het zelf maar uit met HTC. Eventueel ga ik akkoord met een leentoestel.. Maargoed, ze zullen wel gaan schermen met fabrieksgarantie enzo. Iemand ervaring hiermee?
Ga er maar vanuit dat het gewoon fabrieksgarantie wordt ZONDER leentelefoon. Mijn telefoon Desire S is drie (!) keer stuk geweest, de laatste keer was hij ook helemaal dood (nieuw moederbordje is er nu ingezet, ipv mij een nieuw toestel te geven). Elke keer werd hij opgehaald door Dynafix en was ik hem telkens ruim 3 weken kwijt. Heb hierover verschillende malen mijn beklag gedaan bij HTC en bij Dynafix, zonder resultaat.FreakNL schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:28:
Mijne is vanochtend overleden. Gekocht op 23 juli. Haalde hem uit mijn tas en was helemaal dood. Er gaat ook geen lampje branden als ik hem aan de oplader hang. Mijn batterij doet het wel in een (zelfde) toestel van een collega, en zijn batterij doet het niet in mijn telefoon.
Ding is dus echt helemaal dood. Toen ik de batterijen aan het verwisselen was rook ik ook een brandlucht in de telefoon. De bekende lucht net of er iets doorgebrandt is. Telefoon van mijn collega heeft dat niet.
Gekocht bij Smartphoneshop. Misschien niet helemaal op zijn plaats in dit topic, maar wat zijn mijn rechten? Ik vind defect na 2 maanden wel erg snel. Toestel is goed behandeld en nooit gevallen. Ik heb geen zin om een week zonder telefoon te zitten. Gebruik het toestel ook zakelijk en heb geen vervangend toestel liggen..
Eigenlijk wil ik gewoon dat Smartphoneshop mij per direct een nieuwe levert, en dan zoeken ze het zelf maar uit met HTC. Eventueel ga ik akkoord met een leentoestel.. Maargoed, ze zullen wel gaan schermen met fabrieksgarantie enzo. Iemand ervaring hiermee?