Dat wilden ze dus in 1e instantie ook. Kreeg het standaard mailtje dat ik contact op kan nemen met HTC en dat een koerier hem dan op komt halen enzo..emile75 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:17:
[...]
Ga er maar vanuit dat het gewoon fabrieksgarantie wordt ZONDER leentelefoon. Mijn telefoon Desire S is drie (!) keer stuk geweest, de laatste keer was hij ook helemaal dood (nieuw moederbordje is er nu ingezet, ipv mij een nieuw toestel te geven). Elke keer werd hij opgehaald door Dynafix en was ik hem telkens ruim 3 weken kwijt. Heb hierover verschillende malen mijn beklag gedaan bij HTC en bij Dynafix, zonder resultaat.
Dat is leuk en aardig, maar ik heb een koopovereenkomst met Smartphoneshop, niet met HTC. "Zo gaat dat" was de dooddoener.. Zo gaat dat helemaal niet. Als ik een auto koop die binnen 2 maanden stuk gaat zegt de dealer ook niet dat ik bij de importeur moet zijn. Dat de auto daar uiteindelijk terecht komt geloof ik allemaal wel, maar dat moet de dealer maar afhandelen..
Dit soort service past niet bij de prijs van de telefoon en de korte tijd waarin hij stuk gegaan is. Als dat ding nou bijna 2 jaar oud is...
Na lang aandringen was er WEL een goed alternatief beschikbaar. Ik krijg een HTC Wildfire demo model als leentoestel en Smartphoneshop handelt de rest voor me af. Zo hoort het ook. Uiteindelijk toch een pluspunt voor deze winkel.