Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:11

FreakNL

Well do ya punk?

emile75 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:17:
[...]

Ga er maar vanuit dat het gewoon fabrieksgarantie wordt ZONDER leentelefoon. Mijn telefoon Desire S is drie (!) keer stuk geweest, de laatste keer was hij ook helemaal dood (nieuw moederbordje is er nu ingezet, ipv mij een nieuw toestel te geven). Elke keer werd hij opgehaald door Dynafix en was ik hem telkens ruim 3 weken kwijt. Heb hierover verschillende malen mijn beklag gedaan bij HTC en bij Dynafix, zonder resultaat.
Dat wilden ze dus in 1e instantie ook. Kreeg het standaard mailtje dat ik contact op kan nemen met HTC en dat een koerier hem dan op komt halen enzo..

Dat is leuk en aardig, maar ik heb een koopovereenkomst met Smartphoneshop, niet met HTC. "Zo gaat dat" was de dooddoener.. Zo gaat dat helemaal niet. Als ik een auto koop die binnen 2 maanden stuk gaat zegt de dealer ook niet dat ik bij de importeur moet zijn. Dat de auto daar uiteindelijk terecht komt geloof ik allemaal wel, maar dat moet de dealer maar afhandelen..

Dit soort service past niet bij de prijs van de telefoon en de korte tijd waarin hij stuk gegaan is. Als dat ding nou bijna 2 jaar oud is...

Na lang aandringen was er WEL een goed alternatief beschikbaar. Ik krijg een HTC Wildfire demo model als leentoestel en Smartphoneshop handelt de rest voor me af. Zo hoort het ook. Uiteindelijk toch een pluspunt voor deze winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emile75
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09-2022
Dat is inderdaad een mooi gebaar. Had die van mij via GSMwijzer.nl.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:04

mrc4nl

Procrastinatie expert

heeft iemand al de dlna functie geprobeerd?
onder vista heb ik het nog niet aan de praat gekregen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06:18
Op mijn tv werkt het prima (zij het sloom), maar op de pc niet geprobeerd.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stroom
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 13:30
DLNA;
Op mijn TV werkt het met filmpjes (via mijn WD mediaplayer Live omdat mijn TV geen DLNA heeft), en op mijn muziekinstallatie kan ik muziek van de DS via mijn Squeezebox afspelen.
Werkt dus ok, maar geen ervaring via de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
Ook via pc werkt het, tenminste, deels. DS>PC: alleen foto's en muziek, PC>DS: Alleen getest met muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Mijn Blackberry heeft het gister begeven door waterschade, was zo slim om een fietstocht (5 uur) te gaan fietsen door de stromende regen terwijl mijn telefoon in een niet waterdicht zadeltasje zat. Een HTC Desire S lijkt me wel wat, ik lees op sommige reviews wat over wifi deathgrip, dus, dat het wifi-signaal heel erg naar beneden gaat als je de telefoon normaal vast hebt. Klopt dit? Hebben mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

stijnislike schreef op maandag 19 september 2011 @ 10:58:
[...] Een HTC Desire S lijkt me wel wat, ik lees op sommige reviews wat over wifi deathgrip, dus, dat het wifi-signaal heel erg naar beneden gaat als je de telefoon normaal vast hebt. Klopt dit? Hebben mensen hier last van?
Persoonlijk nog nooit (in 2 maanden) gemerkt.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:49
Ik heb van mijn werkgever een desire s als werk-smartphone gekregen en dit is ook mijn eerste android device (hiervoor 2,5 jaar een BB bold gehad). Ik moet zeggen dat het erg goed werkt en veel mogelijkheden heeft. Wifi signaal is bij mij overal prima.

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Gwannoes schreef op maandag 19 september 2011 @ 11:29:
[...]

Persoonlijk nog nooit (in 2 maanden) gemerkt.
Ik weet niet wat je precies bedoelt met normaal vasthouden, maar mijn wifi signaal valt bijna weg als ik de telefoon vasthoud met 2 handen (horizontale stand). Mijn linkerhand blokkeert dan het wifi signaal.
Als ik de telefoon met 1 hand vasthoud (verticale stand) (in mijn geval de rechterhand) dan gebeurd er niks met het wifi signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Ik heb er geen last van maar kan het wel bevestigen: met Wifi analyzer heb je een app met realtime alle netwerken qua sterkte/bereik. Als ik de ds met twee handen horizontaal vasthoud schieten de netwerken qua sterkte naar beneden, klopt dus idd, die deathgrip. Ik hou hem alleen nooit zo vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Die deathgrip is er inderdaad. Heb ik hier ook. Maar alleen als je met je hand (links of rechts maakt niet uit) om de bovenkant (daar waar speaker en camera zitten) zit.
Horizontaal of verticaal maakt ook niet (veel) uit. Gaat er gewoon om dat je de bovenkant (niet) afdekt. Daar zal wel de antenne van WiFi zitten.
Heb je echt vol bereik dan is er nog weinig aan de hand, dan val je terug naar de helft van het aantal streepjes en kan je nog rustig internetten of YouTube-filmpjes kijken.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasC
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Sinds enkele dagen loop ik tegen het volgende probleem aan op mijn Desire S:

Mijn schermvergrendeling gaat niet meer aan (scherm gaat wel uit). Als ik op de knop bovenop het toestel druk gaat het scherm uit (dit gebeurt ook automatisch na enkele minuten). Wanneer ik dan nogmaals op de knop bovenop het toestel druk moest ik eerst over het scherm heen “swypen” (van midden naar onder) om vervolgens mijn beveiliging in te toetsen.

Nu vraagt mijn toestel niet meer om het “swypen” en ook niet meer om de beveiliging. Als ik de beveiliging wijzig gaat het enkele uren goed, maar na verloop van tijd (paar uur) vervalt het weer. Toestel opnieuw opstarten is ook geen oplossing geweest..

Iemand enig idee?

Verwijderd

Ik heb iets vreemds:

Ik heb 2 Desire S phones. beiden met hetzelfde Voda abo met internet. Thuis echter zijn ze verbonden met mijn Draytek Vigor. Zodra de toestellen "thuiskomen" zie ik in het log van de Vigor dat beide toestellen een IP-request doen en een Ip-adres toegewezen krijgen.

's Nachts echter zie ik dat het ene tostel gewoon zijn IP-adres behoud en verder niks, terwijl toestel nummer 2 exact elke 5 minuten een IP-request doet.Ik kan op dat toestel niets vinden wat elke 5 minuten wil syncen en dan nog hoeft ie niet elke 5 minuten om een IP adres te vragen.

iemand een idee waarom dit is? Enig verschil is dat de Desire die elke 5 minuten om een Ip-adres bedelt de hele nacht aan de lader ligt en de andere niet.

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Laatst kon ik een update voor de Dolphin HD browser niet downloaden, maar nu zijn het een stuk ok 7 apps waarbij de updates maar niet worden gedownload. Hij blijft maar staan op 'update starten'... maar doe vervolgens niks!
Dit doet hij zowel via GPRS als via WIFI.

Opzich geen grote ramp, verder werkt alles gewoon, maar vind het zeer vreemd dat de updates niet meer naar binnen worden gehaald.
Er is nog wel gewoon genoeg ruimte beschikbaar voor de eventuele updates.

Kent iemand dit probleem? Is er een oplossing?

Rookworst zonder 'r' is ookworst

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
Dit is mijn eerste smartphone, de vorige was een eenvoudige Nokia. Die Nokia had een Silent-profiel waarmee je alle geluid kon blokkeren. Laatst had ik een uitvaart, en kon geen vergelijkbare functie op de Desire S vinden? Ik heb maar helemaal uitgezet.
Dit was vast niet de laatste keer, dus weet iemand hoe je het apparaat helemaal stil krijgt? Sommige sites zeggen dat als je de standby knop lang indrukt, dan komt een menu met Uitschakelen, Vliegmodus, Herstarten en Stil. Dat heb ik ook, maar de laatste optie ontbreekt.

Misschien heb ik andere updates: Kernel 2.6.35.10, HTC kernel 18-2 dd 8 juni 2011, Build 1.47.161.2. De telefoon heeft Vodafone branding. Iemand een idee?

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
Gewoon met de volumeknop aan de zijkant het toestel op stil zetten. Dan krijg je ook een geluidsnoot met een streepje erdoor.
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 13:54:
[...]

zitten er gaatjes in voor de sensor die bij het htc logo zit?
Nee, is dat nodig? Proximity sensor werkt gewoon.

[ Voor 49% gewijzigd door Jimster op 21-09-2011 23:58 ]

• Frank!in
Ik kan met mijn volumeknop aan de zijkant van het toestel al het geluid uitzetten, ook trillen uit. Probeer maar eens zo ver mogelijk de volume naar beneden te doen als je in je homescreen zit.

Edit: Ik zie net dat Jimster mij net voor is. Maar zo moet het lukken.

[ Voor 16% gewijzigd door Frank!in op 21-09-2011 23:58 ]

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb nu krap 2 maandjes mijn htc desire s en nu is de trilfunctie kapot.
Ding maakt meer lawaai dan dat ie trilt, echt een ijzer op ijzer tril geluid. Klinkt echt niet goed.
Maar nu ben ik m na 2 maanden, 3 weken kwijt voor reparatie..
Dat vind ik toch wel weer jammer van HTC..
En ik heb m bij een telefoonkopen.nl winkel gekocht, dus vervangend toestel zal er wel niet in zitten.

Verwijderd

Inmiddels via http://www6.dynafix.com/a...airorder_tracestatus.aspx kunnen zien dat mijn telefoon bij Dynafix gerepareerd is (board swap). Nu dient hij nog opgestuurd te worden. Hopelijk gaat dat niet zo lang duren als het proces tussen opsturen en inboeken. Daar zat 8 dagen tussen i.p.v. 1 a 2.

Het lijkt er gewoon op dat een bepaalde batch van de Desire S niet goed is maar dat een recall niet nodig is en dat de defecte toestellen toch wel terugkomen via het reparatie traject,

• dennisvh
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 20:20
Free rider schreef op woensdag 21 september 2011 @ 23:55:
Dit was vast niet de laatste keer, dus weet iemand hoe je het apparaat helemaal stil krijgt?
Ga naar instelllingen - Geluid - Geluidsprofiel. Hier kun je kiezen tussen Normaal, Trillen en Stil
Je kunt eventueel ook een widget plaatsen waarin je meteen kunt toggelen tussen deze profielen.

• LuPo
  • Laatst online: 09:09
dennisvh schreef op donderdag 22 september 2011 @ 09:35:
[...]

Ga naar instelllingen - Geluid - Geluidsprofiel. Hier kun je kiezen tussen Normaal, Trillen en Stil
Je kunt eventueel ook een widget plaatsen waarin je meteen kunt toggelen tussen deze profielen.
Het is veel makkelijker om het met de knopjes links op je toestel te doen. Als je het geluid zachter doet en je gaat door terwijl hij al op '0' staat kom je bij 'stil', doe je dan nog 1 tikkie naar beneden dan staat hij op 'tril'. Vele malen handiger dan helemaal het menu in moeten.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• vandermark
Daarom noemt dennisvh ook de widget, die heb ik ook, is weer minder vaak drukken/toetsen ;)

• LuPo
  • Laatst online: 09:09
vandermark schreef op donderdag 22 september 2011 @ 11:03:
Daarom noemt dennisvh ook de widget, die heb ik ook, is weer minder vaak drukken/toetsen ;)
Lijkt me nog steeds omslachtiger dan de fysieke knopjes aan de zijkant van de telefoon.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
Ralf Bimbo schreef op woensdag 21 september 2011 @ 21:04:
Laatst kon ik een update voor de Dolphin HD browser niet downloaden, maar nu zijn het een stuk ok 7 apps waarbij de updates maar niet worden gedownload. Hij blijft maar staan op 'update starten'... maar doe vervolgens niks!
Dit doet hij zowel via GPRS als via WIFI.

Opzich geen grote ramp, verder werkt alles gewoon, maar vind het zeer vreemd dat de updates niet meer naar binnen worden gehaald.
Er is nog wel gewoon genoeg ruimte beschikbaar voor de eventuele updates.

Kent iemand dit probleem? Is er een oplossing?
Krijg je dan ook dat laadbalkje te zien met die strepen? Probeer eens of je de update kunt annuleren en dan opnieuw starten.

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
masterBunny schreef op donderdag 22 september 2011 @ 17:06:
[...]

Krijg je dan ook dat laadbalkje te zien met die strepen? Probeer eens of je de update kunt annuleren en dan opnieuw starten.
Werkt inderdaad, stom dat ik dat niet had geprobeerd. Danku :)!

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is vandaag verzonden vanaf Dynafix. Dit wordt voor T-Mobile klanten gewoon per briefpost gedaan en niet aangetekend. Hopelijk is hij morgen al binnen. Qua omschrijving gaf Dynafix zoals verwacht een boardswap.

Heb overigens van T-Mobile een normaal telefoonnummer van Dynafix gekregen en geen 0900-nummer. Altijd makkelijk.

Verwijderd

Twee uur geleden mijn telefoon per post mogen ontvangen. Tot nu toe lijkt hij goed te werken. Al met al 2 1/2 week weg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Ik heb de Desire S nu 2 weken in mijn bezit en heb hem al intensief gebruikt, ik heb tot op heden geen van de problemen ervaren die ik hier op het forum tegenkom...

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddywouter
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-10-2024
Wie weet raad? De "oude" versie van HTC sync werkte prima, maar sinds de update naar V 3.5.5 kan ik niet meer synchroniseren met Outlook 2002. Het veld agenda" blijft grijs en ik kan in het keuze veld niet meer kiezen voor outlook. Deze staat op outlook express en is niette wijzigen. Mijn PC draait op XP en de GSM is HTC Desire S. kan iemand me helpen?

• caddywouter
Na contact met de HTC "helpdesk" is het probleem met mijn sync nog steeds niet opgelost. Zij zeggen dat outlook 2002 niet kan communiceren met de HTC desire S. Terwijl het in het verleden vlekkeloos verliep.
Mijn telefoon is wel een week geleden gecrasht, ik kon het niet meer aankrijgen, alleen maar resetten via het opstart scherm.

Is er iemand met het zelfde probleem? en heeft die het opgelost? ik heb outlook 2002 en HTC snyc V 3.5.5 mijn pc draait op XP en ik heb een HTC desire S.
Momenteel kan ik mijn contacten niet synchroniseren, super vervelend want ik werk dagelijks met outlook.

alvast bedankt voor jullie hulp!!

• X_lawl_X
  • Laatst online: 14-09 18:06
Ik heb gelezen dat HTC is begonnen met een OTA update. (Sense 3 + Android 2.3.5)

http://www.htcinside.de/h...optimierung-aktualisiert/
http://www.smartdroid.de/...artdroid+%28SmartDroid%29

Ik denk, als het waar is, er alleen nog uitgerold wordt in Duitsland. Ik heb zelf nog niks ontvangen.

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
X_lawl_X schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:40:
Ik heb gelezen dat HTC is begonnen met een OTA update. (Sense 3 + Android 2.3.5)

http://www.htcinside.de/h...optimierung-aktualisiert/
http://www.smartdroid.de/...artdroid+%28SmartDroid%29

Ik denk, als het waar is, er alleen nog uitgerold wordt in Duitsland. Ik heb zelf nog niks ontvangen.
Geen Android 4.x a.k.a. Android Ice Cream Sandwich? Die zou toch wel draaien op de Desire S?

AULXJMHR

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Ice Cream Sandwich is nog niet eens uit dus daar kunnen ze geen OTA update voor aanbieden...

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
dtech schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:37:
Ice Cream Sandwich is nog niet eens uit dus daar kunnen ze geen OTA update voor aanbieden...
Dat snap ik. Maar had verwacht dat HTC nog even zou wachten en Sense 3 met Ice Cream Sandwich zou uitrollen.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
http://www.xda-developers...-desire-s-with-sense-3-0/

Het schijnt dat meer landen ook al een OTA update hebben gekregen. Waarschijnlijk kloppen de eerdere berichten dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Ik twijfel aan de betrouwbaarheid. De bovengenoemde websites verwijzen naar 1 bron. Vervolgens verwijst andere websites naar deze 2 terug. Daarnaast hebben degene die updates ontvangen gek genoeg geen screenshot van de ota update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Ik twijfelde eerst ook, totdat ik dit zag:

http://liveimage.htc.com/...17301kjfuq12qqm0wuhg7.zip

We moeten gewoon nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

X_lawl_X schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:24:

Die is vast niet te installeren zonder nieuwe hboot gok ik. ;(

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, hoe sluit je een applicatie nou goed af?
Ik had op mijn galaxy een optie verbindings beheer en dan kon je gewoon alle app,s afsluiten.
Moet ik nu iedere keer op de touch toets (pijltje terug) drukken om in het homescreen te eindigen.
Want als ik de touch knop met het huisje indruk dan kon ik gelijk op mijn home screen. Maar dan blijft de app toch gewoon door draaien op de achtergrond? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 16:24:
Even een vraagje, hoe sluit je een applicatie nou goed af?
Ik had op mijn galaxy een optie verbindings beheer en dan kon je gewoon alle app,s afsluiten.
Moet ik nu iedere keer op de touch toets (pijltje terug) drukken om in het homescreen te eindigen.
Want als ik de touch knop met het huisje indruk dan kon ik gelijk op mijn home screen. Maar dan blijft de app toch gewoon door draaien op de achtergrond? Iemand?
Apps blijven in principe gewoon draaien maar krijgen geen processortijd toegewezen. Apps afsluiten heeft dus geen enkel voordeel, als je andere apps opent die dan meer geheugen nodig hebben dan sluit Android uit zichzelf inactieve apps.

[ Voor 3% gewijzigd door Dubbeldrank op 01-10-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MalleEppie71
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 22:11
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:14:
Twee uur geleden mijn telefoon per post mogen ontvangen. Tot nu toe lijkt hij goed te werken. Al met al 2 1/2 week weg geweest.
Best lang, die van mij is 8 dagen weg geweest (camera deed het niet meer). Gebracht door de pakketdienst, keurig in een doosje met pen en poetsdoekje terug gekregen. Prima afhandeling.

[ Voor 3% gewijzigd door MalleEppie71 op 01-10-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag voor alle desire s bezitters. Ik ben vandaag de trotse eigenaar van de desire s, nou is me net opgevallen dat het scherm links onder wat hoger ligt dan het aluminium. (Een klein beetje maar) nu mijn vraag heeft iemand van jullie dit ook? Dat het scherm ietsje hoger ligt,en je hem een beetje kunt indrukken
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
X_lawl_X schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:24:

Maar wat bewijst dit bestand? Er waren diverse leaked roms beschikbaar. Wellicht met enkele aanpassingen te faken. Ik zie wat dat betreft liever een venster vd ota update. PhotoShop gevoelig, maar een stuk concreter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 22:49:
Ik heb een vraag voor alle desire s bezitters. Ik ben vandaag de trotse eigenaar van de desire s, nou is me net opgevallen dat het scherm links onder wat hoger ligt dan het aluminium. (Een klein beetje maar) nu mijn vraag heeft iemand van jullie dit ook? Dat het scherm ietsje hoger ligt,en je hem een beetje kunt indrukken
Alvast bedankt!
heeft die van mij ook, vraag me niet waarom.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Michiele93 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:20:
[...]

Maar wat bewijst dit bestand? Er waren diverse leaked roms beschikbaar. Wellicht met enkele aanpassingen te faken. Ik zie wat dat betreft liever een venster vd ota update. PhotoShop gevoelig, maar een stuk concreter.
Dit is een update bestand naar sense 3 en android 2.3.5, met een naamgeving die verwijst naar de Desire S (Saga), op de servers van HTC. (liveimage.htc.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Michiele93 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 00:20:
[...]

Als het je echt gelukkig maakt, dit is precies de versie die nu uitgerold wordt in meerdere landen. Al die mensen liegen en maken er speciaal een topic voor aan?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kD8Q3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hl2tO.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dCaRQ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Wat zijn jullie van mening? Is de Desire S nog steeds een telefoon die het kopen waard is?
En hoe verhoudt de telefoon zich ten opzichte van de Sensation?

Ten slotte: verwachten jullie nog een prijsdaling de komende weken? Zowel van de Desire S als de Sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
Dubbeldrank schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

Als het je echt gelukkig maakt, dit is precies de versie die nu uitgerold wordt in meerdere landen. Al die mensen liegen en maken er speciaal een topic voor aan?
Het is natuurlijk gemakkelijk iemand de kop gek maken. Iedereen hoopt t, maar Htc kondigt zelf niets aan en heeft niets beloofd.
Hoe weet je nu zeker dat die update wordt uitgerold met dit versie nummer? Of zie ik een detail over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
deejaylethal schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:35:
Wat zijn jullie van mening? Is de Desire S nog steeds een telefoon die het kopen waard is?
En hoe verhoudt de telefoon zich ten opzichte van de Sensation?

Ten slotte: verwachten jullie nog een prijsdaling de komende weken? Zowel van de Desire S als de Sensation?
Zit nog steeds met hetzelfde Dilemma :).

De HTC Desire S lijkt me een zeer waardige opvolger van m'n huidige Desire (waar ik stiekem eigenlijk moeilijk afscheid van kan nemen). Ik zie het eigenlijk als de Desire maar dan met GPU versnelling en een wel werkende FM Radio :P. En wat steviger.

Aan de andere kant lijkt de HTC Sensation me ook wel aanlokkelijk (met z'n gorilla glass? en nog wat sneller systeem). Aan de andere kant vraag ik me af of dat toestel me niet gaat irriteren qua grootte, zowel met bedienen als in de broekzak. De Desire HD van een collega vind ik bv. ook net aan de brede kant.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dubbeldrank schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 13:56:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ik vraag me meer af of de update daadwerkelijk van htc komt en niet een custom rom is.
t valt me op dat bij het custom rond topic zeer klein is ivm andere toestellen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
mrc4nl schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 23:59:
[...]

ik vraag me meer af of de update daadwerkelijk van htc komt en niet een custom rom is.
t valt me op dat bij het custom rond topic zeer klein is ivm andere toestellen
Sinds wanneer staan custom roms op de server van HTC? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Aan de andere kant lijkt de HTC Sensation me ook wel aanlokkelijk (met z'n gorilla glass? en nog wat sneller systeem).
Desire S heeft ook Gorilla glass...

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hmmm ok..... nou ja, het is geen main feature maar goed :D. Het is altijd fijn om te weten natuurlijk.

Mja, dan blijft van de sensation dus eigenlijk alleen het grotere scherm (wat ik dus een nadeel zou kunnen vinden) over, wat snellere cpu en betere camera. Maar of ik dat laatste nou zo heel belangrijk vind....

Als de Desire S minstens even goede foto's maakt als de Desire, dan vind ik dat in principe al goed genoeg.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:08
Dan zou ik voor een Desire S gaan ! Kost je nog minder ook. De grootte is ook een van de redenen dat ik voor de Desire S heb gekozen: groter dan 3.7" is gewoon te groot voor mijn kleine handjes :) . En ik denk dat je verder weinig verschil in gebruikssnelheid gaat merken tussen beide apparaten, de Desire S is al snel, vind ik. En bovendien lijkt de S nu ook een update naar Sense 3.0 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Michiele93 schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:54:
[...]
Het is natuurlijk gemakkelijk iemand de kop gek maken. Iedereen hoopt t, maar Htc kondigt zelf niets aan en heeft niets beloofd.
Hoe weet je nu zeker dat die update wordt uitgerold met dit versie nummer? Of zie ik een detail over t hoofd?
Er zijn wel een paar sterke aanwijzingen. Naast het feit dat inmiddels meerdere mensen hebben aangegeven dat ze de update hebben, is er na het uitwisselen van wat bestanden in de development sectie van het XDA forum ook een ROM te vinden die rechtstreeks op de OTA is gebaseerd. Met bijbehorende bugloze werking. Toegegeven, dit kan allemaal gefaked zijn, en die rom kan een zeer goedgelukte port zijn, maar het lijkt er toch echt op dat ie er aan zit te komen. Wat ook iemand op XDA noemde, is dat HTC vaak eerst een klein aantal mensen de update laat krijgen, bij wijze van testbatch, en pas als dat allemaal probleemloos verloopt het groot aankondigt en volledig uitrolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-08 09:15
Ponzi schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:44:
Dan zou ik voor een Desire S gaan ! Kost je nog minder ook. De grootte is ook een van de redenen dat ik voor de Desire S heb gekozen: groter dan 3.7" is gewoon te groot voor mijn kleine handjes :) . En ik denk dat je verder weinig verschil in gebruikssnelheid gaat merken tussen beide apparaten, de Desire S is al snel, vind ik. En bovendien lijkt de S nu ook een update naar Sense 3.0 te krijgen.
Toch heeft de Sensation een veel snellere chipset, en lijkt het scherm op foto's helderder dan die van de Desire S. Tevens verwacht ik nog een prijsdaling van de Sensation.
Ik heb zelf ooit de Hero genomen, maar ben van mening dat de Legend een veel betere gebruikservaring biedt. Hoewel licht sneller in specs, maakt dit in de praktijk wel veel uit met de huidige apps.

Graag nog jullie visie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
Opperclowntje schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 08:20:
[...]

Desire S heeft ook Gorilla glass...
HTC vermeldt nergens dat de Desire S hierover beschikt. Gorilla glass zou niet krasbaar zijn. Onzin, mijn heeft twee diepe barsten. Waarschijnlijk beschikt hij er dus niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
ovigo schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 10:57:
[...]

Er zijn wel een paar sterke aanwijzingen. Naast het feit dat inmiddels meerdere mensen hebben aangegeven dat ze de update hebben, is er na het uitwisselen van wat bestanden in de development sectie van het XDA forum ook een ROM te vinden die rechtstreeks op de OTA is gebaseerd. Met bijbehorende bugloze werking. Toegegeven, dit kan allemaal gefaked zijn, en die rom kan een zeer goedgelukte port zijn, maar het lijkt er toch echt op dat ie er aan zit te komen. Wat ook iemand op XDA noemde, is dat HTC vaak eerst een klein aantal mensen de update laat krijgen, bij wijze van testbatch, en pas als dat allemaal probleemloos verloopt het groot aankondigt en volledig uitrolt.
Mijn ervaring met HTC (Hero update) was echt dramatisch, maanden beloven: geen daadkracht. HTC Desire ook zelfde vorm van werkwijze. Zou HTC dan eindelijk door hebben hoe de wereld in elkaar zit. Ik denk het niet. Ben echt zeer skeptisch. Straks word je blijgemaakt met een doodvogeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:08
Michiele93 schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 12:44:
[...]

HTC vermeldt nergens dat de Desire S hierover beschikt. Gorilla glass zou niet krasbaar zijn. Onzin, mijn heeft twee diepe barsten. Waarschijnlijk beschikt hij er dus niet over.
Desire S heeft weldegelijk Gorilla glass: http://www.corninggorillaglass.com/products-with-gorilla/htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Tsja.... dan stelt het eigenlijk dus gewoon niets voor (en dat geldt dan dus voor alle producten met gorilla glas, incl. tv's en zo ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
Die site is onbetrouwbaar. Mail HTC maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07 08:35
Als er al Gorilla glas in zit ben ik er niet zo van onder de indruk. Ook bij mij zitten er twee flinke krassen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
De HTC Desire S maakt gebruik van Gorilla glass. Echter biedt Gorilla glass meer weerstand tegen krassen in vergelijking met normaal glas, maar voorkomt het niet!

(Tegen vallen is het helemaal niet bestand!)

[ Voor 13% gewijzigd door X_lawl_X op 03-10-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Zooo... dan toch een beslissling genomen :). Het wordt GEEN Sensation maar ook geen Desire S ;). Ik ga weer eens m'n 'oude' merk (Sony Ericsson) uitproberen.

Toch bedankt voor het meedenken hier iig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

-aad- schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 19:38:
Als er al Gorilla glas in zit ben ik er niet zo van onder de indruk. Ook bij mij zitten er twee flinke krassen in.
Het is en blijft glas, geen diamant. Als je onfatsoenlijk met je toestel omgaat is de kans op krassen zeker aanwezig, glas dat krasbestendig is bestaat niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dubbeldrank schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:07:
[...]

Het is en blijft glas, geen diamant. Als je onfatsoenlijk met je toestel omgaat is de kans op krassen zeker aanwezig, glas dat krasbestendig is bestaat niet!
kortom: gebruik die screenprotector :)

ik krijg aleen zo last van vieze vette vinger vegen op mn scherm met screenprotector, heeft gorrilaglass hier minder last van?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
mrc4nl schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 23:35:
[...]

kortom: gebruik die screenprotector :)

ik krijg aleen zo last van vieze vette vinger vegen op mn scherm met screenprotector, heeft gorrilaglass hier minder last van?
Dat heeft het zeker niet. Voor mijn gevoel had ik er minder last van met screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Ik heb een vraag over de HTC Desire S.

Ik mag mijn abb. verlengen en zoek naar een sneller toestel dan mijn huidige Wildfire.

Zelf twijfel ik of de Sensation en de Galaxy S2 wel aan mijn wensen voldoen omdat ik deze toestellen erg groot vind, vooral om in de broekzak te dragen.

Ik zoek dus een snel toestel maar wat komt er na de S2 en Sensation dan aan bod? Het mag ook een Samsung zijn, als het maar Android is en een goede camera heeft met flitsfunctie.

Het is misschien niet het juiste topic: maar over het algemeen wat zijn de verschillen tussen HTC en Samsung met Androidbesturing? Ik zie, behoudens individuele specs als camera, etc, geen verschillen.
Ondanks mijn jaar ervaring met de Wildfire kan ik niet de vinger erop leggen waarin een Samsung zich dan onderscheid of juist niet van de HTC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Wat ik wel heb gemerkt met samsungs van collega's en ook van samples video's op Youtube e.d., is dat de geluidskwaliteit van Samsung bij het opnemen van filmpjes of gebruik van de memorecorder stukken beter is. Gewoon veel voller geluid, geen lage tonen cut-off en hogere sample frequentie.

Overigens ook 1 van de redenen om mijn volgende telefoon maar eens ff geen HTC meer te laten zijn (Maar in mijn geval een SonyEricsson xperia Neo ).

HTC moet eerst maar eens een fatsoenlijk speakertje en microfoontje gaan inbouwen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Daar wilde ik nog eens wat over vragen, hebben jullie ook werkelijk dramatisch geluid bij eigen opgenomen video's? Bij normaal gebruik gaat het nog wel maar een auto opnemen klinkt al voor geen meter, laat staan 60 raceauto's ;)

Hier een mooi voorbeeld. Ben benieuwd of dat normaal is of dat mijn toestel een defect heeft:
YouTube: Modena Track Days 2011 - YouTube

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik vrees dat ik moet zeggen dat dit Exemplarisch is voor HTC. Hetzelfde effect heb ik ook als ik geluid opneem met mijn Desire. En 'normaal' geluid met de Desire S klinkt ook al niet veel beter dan met mijn Desire.

Nou is dit wel een extreem voorbeeld natuurlijk (vraag is of er telefoons zijn die dit wel aan kunnen) maar ook als je rustiger voorbeelden opzoekt zul je al horen dat het niet geweldig is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 09:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, als er net zoveel variatie aan geluid is als aan schermen (heb onlangs mijn tweede desire s ontvangen), is het goed voor te stellen dat sommigen het geluid positief ervaren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caddywouter
Is er nog iemand die mijn kan helpen met m'n eerder gepost probleem? Mijn DesireS maakt geen verbinding met mijn PC. Op een andere pc lukt het wel, dus moet wel bijna aan de instellingen van mijn pc liggen. Al van alles geprobeerd (opstart met alleen benodigde prog; herinstallatie; tel aan/uit; enz) maar krijg geen verbinding. De helpdesk HTC weet mij (tot nu toe) ook nog niet te kunnen helpen... Wie weet raad??
Software: W vista en Outlook 2007. Voor de rest een pas geinstalleerde (schone) pc)
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Hoeveel vrij geheugen heeft de Desire S voor apps? Er staat 1.1 Gb Rom, maar hoeveel is daadwerkelijk beschikbaar voor apps (naast je SD kaart natuurlijk).
Ik ben de telefoon aan het vergelijken met de SE Arc (S) en die heeft 320Mb vrij voor apps volgens de website, maar vermeld niet hoeveel ROM er in totaal in zit.

Ben bang dat de 320Mb te weinig is, maar wanneer dit niet veel verschilt van de Desire S, dan zal ga ik dus maar weer twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik heb sinds gisteren de SE Neo binnen. Die had op moment van uitpakken rond de 260 MB vrij voor apps :).

Misschien verkeerde topic, maar sinds je er naar vraagt :). Ik ben dus benieuwd naar dat van de Desire S (aangezien dat m'n tweede keus zou zijn geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb nog 750 mb over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik zelf heb met heel veel apps nog 690 mb over. de grootste apps zijn ong 25 mb.
plek zat :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Weet iemand hoe die branding er snel vanaf te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

pathfinder2k schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:08:
Weet iemand hoe die branding er snel vanaf te krijgen is?
S-OFF en rooten, dan kan je alles doen wat je wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik had vandaag weer eens een domper,
mn mobiel vergeleken met die van een klasgenoot (zelfde model)
blijt mijn mobiel een vette kier bovenaan te hebben :(
er past een papiertje tussen.
reden om terug te brengen :?
het is geen defect namelijk

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Weet iemand al meer over een eventuele update (met HTC sense 3.0) voor de desire S? Wanneer die bijvoorbeeld uitkomt?

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
staringgg schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:58:
Weet iemand al meer over een eventuele update (met HTC sense 3.0) voor de desire S? Wanneer die bijvoorbeeld uitkomt?
Als het goed is komt de update met Android 2.3.5 en Sense 3.0 wel
Op XDA wachten ze ook met smart:
http://forum.xda-develope...ead.php?t=1282019&page=31
fingers crossed... overigens net getest en nog niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
staringgg schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 00:58:
Volgens mij komt die gewoon niet: HTC beantwoordt niet één vraag mbt deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
ICS met sense 3.5 dan? *kwijlkwijl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Laatst online: 08-07 13:38
ovigo schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 16:58:
ICS met sense 3.5 dan? *kwijlkwijl*
HTC beantwoord geen enkele vraag omtrent iets tbh, op dat vlak zijn ze echt wel enorm slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met Google Talk. Als ik de App open wordt hij meteen weer afgesloten vanzelf, krijg geen Force Close melding of wat dan ook. Het "Gedwongen stoppen" en "Gegevens wissen" via de applicatiemanager van zowel "Talk" als "Google Services Framework" mocht niet baten.

Is er iemand met hetzelfde probleem?

[ Voor 6% gewijzigd door _WgV_ op 11-10-2011 15:29 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:04
Vraag 1:
Via Facebook kun je berichten van bepaalde vrienden (gedeeltelijk of helemaal) blokkeren. Dit heb ik bij een aantal vrienden gedaan en dat werkt goed (zowel op internet als in de app). Maar in de FriendStream van HTC worden deze berichten nog wel gewoon weergegeven. Iemand een oplossing?

Vraag 2:
Misschien een stomme vraag maar ik heb er geen verstand van. Ik heb een originele HTC autolader gekocht. Deze werkt perfect. Momenteel heb ik de lader altijd ingestoken via de sigarettenaansteker. Dit ook op momenten (dus eigenlijk bijna altijd) dat ik mijn telefoon niet oplaad. Kan dit kwaad voor de autolader of voor de accu van de auto? Er brand iig wel altijd een klein blauw led lampje op de autolader. Of kan ik de autolader beter alleen insteken wanneer ik de telefoon daadwerkelijk ga opladen? Dat is eigenlijk ook weer irritant, want dan moet ik steeds de sigarettenaansteker insteken en eruit halen wanneer ik weer de autolader wil gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

TranceDJ schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 00:18:
Vraag 1:
Via Facebook kun je berichten van bepaalde vrienden (gedeeltelijk of helemaal) blokkeren. Dit heb ik bij een aantal vrienden gedaan en dat werkt goed (zowel op internet als in de app). Maar in de FriendStream van HTC worden deze berichten nog wel gewoon weergegeven. Iemand een oplossing?

Vraag 2:
Misschien een stomme vraag maar ik heb er geen verstand van. Ik heb een originele HTC autolader gekocht. Deze werkt perfect. Momenteel heb ik de lader altijd ingestoken via de sigarettenaansteker. Dit ook op momenten (dus eigenlijk bijna altijd) dat ik mijn telefoon niet oplaad. Kan dit kwaad voor de autolader of voor de accu van de auto? Er brand iig wel altijd een klein blauw led lampje op de autolader. Of kan ik de autolader beter alleen insteken wanneer ik de telefoon daadwerkelijk ga opladen? Dat is eigenlijk ook weer irritant, want dan moet ik steeds de sigarettenaansteker insteken en eruit halen wanneer ik weer de autolader wil gebruiken :P
Op vraag2: Het zou niet veel kwaad moeten kunnen. De accu van je auto zou theoretisch er van leeg kunnen lopen, maar ik denk dat dat wel meer dan een maand zal duren. Als je de auto regelmatig gebruikt zal dat geen enkel probleem zijn. Verder zal je lader iets eerder aan het eind van z'n leven zijn; ze kunnen een x aantal uren operationeel zijn. Hoe meer je hem inplugt, hoe eerder hij versleten/stuk is. Maar ook hier geld: ik denk dat je al lang een nieuwe telefoon hebt voordat die lader stuk gaat.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 10:04
Bedankt voor het duidelijke antwoord! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Ik denk niet dat het lang meer duurt voordat Sense 3 naar onze Desire S komt.

http://www.facebook.com/htcuk/posts/287663784596443

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Laatst online: 11-07 11:06
Bijgaande pic is te vinden via XDA die weer naar Facebook verwijst. Of het waar is? :?
Afbeeldingslocatie: http://attachments.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=749163&d=1318548738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zou top zijn... Word vooral gek van het lockscreen, waarmee ik telkens automatisch m'n telefoon opneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
Deze vraag heb ik eerder gepost, maar per ongeluk 'nieuw topic starten' aangeklikt. Ik kan de vraag nu niet meer vinden op GT. Wellicht door moderatoren (terecht) verwijderd.

Kan iemand mij vertellen hoe ik het herhalen van het meldingsbericht dat er nieuwe email is kan uitzetten.
Ik doel hier op de standaard email app, dus niet de Gmail app.

Als ik een email ontvang komt er keurig een meldingsgeluid. Alleen, als ik niet meteen de app open, krijg ik na een aantal minuten de melding opnieuw. En dat blijft maar door gaan. Zeer irritant als de telefoon beneden ligt, en ik boven probeer te slapen.
Op mijn Legend (froyo, 2.2) kon je instellen dat je een meldingsgeluid maar één keer wilde horen.
Deze instelling kan ik op de Desire S niet vinden.

Weet iemand waar ik dit kan instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over de GPS functie, want ik ben al twee keer teleurgesteld.

Twee maanden geleden ging ik een weekendje op stedentrip naar Berlijn en heb ik vooraf via Google Maps Labs de kaarten van het centrum gecached, maar daar aangekomen kon ik die niet gebruiken want ik kreeg geen GPS fix. Alleen als ik ergens Wifi had lukte het wel.

Vervolgens heb ik afgelopen week voor mijn vakantie naar Fuerteventura de Locus Free app gedownload en daarin verschillende maps gecached (deze kan ik ook echt zien als de telefoon verder offline is), maar wederom geen GPS fix. Ik heb echt wel een half uur gewacht, maar de GPS kreeg geen fix. Totdat ik wederom op een wifi hotspot verbinding maakte... toen was het binnen 2 seconden geregeld.

Waar gaat het fout? GPS zou toch onafhankelijk van internet moeten werken en overal ter wereld een fix moeten kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:08:

Twee maanden geleden ging ik een weekendje op stedentrip naar Berlijn en heb ik vooraf via Google Maps Labs de kaarten van het centrum gecached, maar daar aangekomen kon ik die niet gebruiken want ik kreeg geen GPS fix. Alleen als ik ergens Wifi had lukte het wel.

Vervolgens heb ik afgelopen week voor mijn vakantie naar Fuerteventura de Locus Free app gedownload en daarin verschillende maps gecached (deze kan ik ook echt zien als de telefoon verder offline is), maar wederom geen GPS fix. Ik heb echt wel een half uur gewacht, maar de GPS kreeg geen fix. Totdat ik wederom op een wifi hotspot verbinding maakte... toen was het binnen 2 seconden geregeld.

Waar gaat het fout? GPS zou toch onafhankelijk van internet moeten werken en overal ter wereld een fix moeten kunnen krijgen?
jep, geen interet benodigd.Maar in stedelijk gebied werkt het niet perfect, doch het zou kunnen dat je toestel iets mankeert aan de gps.Een half uur is idd wel heel erg lang.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Smartphone
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:08:

Gebruik je misschien een hoesje om je DS? Er zijn berichten dat sommige hoesjes GPS ontvangst blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 21:08
Mike Smartphone schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:13:
[...]

Gebruik je misschien een hoesje om je DS? Er zijn berichten dat sommige hoesjes GPS ontvangst blokkeren.
Ik heb ook veel problemen om een gps fix te krijgen. "Vroeger" had je een programmatje met de naam "Quickfix" en dan haalde je de meest recente data van het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 14:43
GPS Status doet dit ook, kan je dus eventueel proberen te gebruiken voor je de gps wil gebruiken.
https://market.android.co...us2&feature=search_result

Bij mij duurt het denk ik in het slechtste geval een 5 minuten voor ik een fix heb, maar meestal binnen de minuut.

[ Voor 24% gewijzigd door Adion op 16-10-2011 22:03 ]

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:12

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Er zit gewoon een onwijs irritante bug in de GPS-ontvanger van de desire S. Als ik de wildfire S van m'n vriendin en mijn desire S naast elkaar leg heeft haar telefoon binnen 3 seconden een fix en moet ik 5 minuten wachten :(

ls je met GPS Info kijkt zie je ook dat er geen satellieten gevonden worden. Zet je vervolgens je telefoon uit en weer aan, dan is er opeens binnen een paar seconden een fix.

Hopelijk wordt dit ook opgelost met een update...

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Pagina: 1 ... 12 ... 27 Laatste