Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Ethnocentrix schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:50:
Er zit gewoon een onwijs irritante bug in de GPS-ontvanger van de desire S. Als ik de wildfire S van m'n vriendin en mijn desire S naast elkaar leg heeft haar telefoon binnen 3 seconden een fix en moet ik 5 minuten wachten :(

ls je met GPS Info kijkt zie je ook dat er geen satellieten gevonden worden. Zet je vervolgens je telefoon uit en weer aan, dan is er opeens binnen een paar seconden een fix.

Hopelijk wordt dit ook opgelost met een update...
Ik heb dit ook gemerkt en gemeld in dit topic. Na de laatste update zag ik vaak geen enkele (!) satelliet (en toen stond ik ergens op een berg in Peru). Tegenwoordig altijd wel ontvangst, maar merkelijk slechter dan vroeger... Ik verdenk de update, of anders is mijn antenne gewoon om zeep of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:55

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik heb zelf tot heden nooit 5 minuten moeten wachten op fix. in de open lucht is na 2 minuten wel een fix.

in de auto als ie rijdt duurt wel langer. zeker als laatste fix lang geleden was.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:03

Sr_Ogel

Klop klop klop

Zijn er hier ook mensen die hun telefoon spontaan zagen uitvallen. Heb het twee weken geleden voor het eerst gehad en met pijn en moeite weer aan gekregen. Het bleef alleen zwaar irritant werken, steeds vastlopers bij het booten en/of in het instellingen menu bij het eerste gebruik. Dezelfde avond helemaal geen reactie meer.

Heb hem ter reparatie aangeboden maar ben eigenlijk wel benieuwd of er eerder mensen zijn geweest die hier last van hadden en wat daarvan gezegd is door de reparateur/htc

[ Voor 4% gewijzigd door Sr_Ogel op 17-10-2011 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik koppel gisteren mijn Desire S aan mijn PC voor het eerst in een week of zes, wil HTC Sync een geheel nieuwe synchronisatie aanmaken en herkent de oude niet meer. Hoe krijg ik de oude terug? Ben bang dat 'ie straks mijn hele telefoon leeg maakt.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

alexkroeze schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:01:
Zijn er hier ook mensen die hun telefoon spontaan zagen uitvallen. Heb het twee weken geleden voor het eerst gehad en met pijn en moeite weer aan gekregen. Het bleef alleen zwaar irritant werken, steeds vastlopers bij het booten en/of in het instellingen menu bij het eerste gebruik. Dezelfde avond helemaal geen reactie meer.

Heb hem ter reparatie aangeboden maar ben eigenlijk wel benieuwd of er eerder mensen zijn geweest die hier last van hadden en wat daarvan gezegd is door de reparateur/htc
Ik had afgelopen donderdagavond precies het zelfde!
Ik kwam thuis; zag dat er diverse apps updates waren. Klikte op "Alles bijwerken", en legde hem weg. Twee uur later kwam ik er weer bij, en stond hij uit. Opnieuw opgestart, en daarna steeds vastlopen. Hij kwam steeds minder ver met booten; bleef telkens hangen. Factory reset geprobeerd, maar bleef ook hierin hangen.
Daarna deed hij helemaal niets meer. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Gwannoes op 18-10-2011 10:58 ]

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
pathfinder2k schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:08:
Weet iemand hoe die branding er snel vanaf te krijgen is?
Ik zou Cyanogenmod 7.1 erop flashen als ik jouw was! Heel eenvoudig te doen en de telefoon wordt er (imo) veel beter van! Vooral de energieverbruik wordt veel en veel minder!

Ik heb een week geleden Cyanogenmod erop gezet en wil nu absoluut niet meer terug, wat een fijne rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Het installeren van die Cyanogenmod zorgt er zeker wel voor dat je toestel weer helemaal leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ja dat klopt. Maar als je van te voren een backup maakt met een applicatie zoals mybackup kun je het meeste overzetten, apps kun je simpelweg opnieuw installeren via de market.

Ik heb voor het flashen een backup gemaakt van SMS/MMS, Call log, bookmarks enz. en dat naderhand weer terug gezet.

Contacten worden via mn google account geregeld.

Let wel: Je hebt geen HTC Sense meer en dus ook geen HTC Widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drent-tiddo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-09 08:34
EnigmaNL schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:39:
Ja dat klopt. Maar als je van te voren een backup maakt met een applicatie zoals mybackup kun je het meeste overzetten, apps kun je simpelweg opnieuw installeren via de market.

Ik heb voor het flashen een backup gemaakt van SMS/MMS, Call log, bookmarks enz. en dat naderhand weer terug gezet.

Contacten worden via mn google account geregeld.

Let wel: Je hebt geen HTC Sense meer en dus ook geen HTC Widgets.
alleen met een goede duidelijke nederlandse uitleg wil ik dit wel doen.Wie heeft de link of uitleg hiervoor?
Dank voor de moeite in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik denk dat ik wacht op de volgende officiële update. Afgezien van het lockscreen heb ik niks te klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 18:06
alexkroeze schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:01:

Klinkt als een dode eMMC chip. Komt vaker voor bij de eerste batch van de Desire S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
klein vraagje :)
hoort het dat ik nu android 2.3.3 en sense 2.1 hoor te hebben? of kan ik het nog upgraden legaal? (zonder s-off)

en wanneer komen die officiele sense 3 ofzo? (srry ben nogal newb)

[ Voor 21% gewijzigd door megadoom op 18-10-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
megadoom schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:00:
klein vraagje :)
hoort het dat ik nu android 2.3.3 en sense 2.1 hoor te hebben? of kan ik het nog upgraden legaal? (zonder s-off)

en wanneer komen die officiele sense 3 ofzo? (srry ben nogal newb)
Je krijgt vanzelf een melding als er een update binnenkomt. Als je niet kunt wachten kun je hem altijd rooten. De kans dat er iets mis bij gaat is vrijwel nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

X_lawl_X schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 19:49:
[...]

Klinkt als een dode eMMC chip. Komt vaker voor bij de eerste batch van de Desire S
Tegen alle verwachting in heb ik vandaag m'n/een telefoon terug gekregen. Het emienummer is anders, volgens de klantenservice is het goed mogelijk dat ik een nieuwe heb gekregen. Uit de reparatiebon is niks op te maken. Hoop maar dat ik geen telefoon van iemand anders heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
als je vodafone hebt, krijg je gewoon dezelfde mobiel terug......
ervaring: mijn desire s was in anderhalve maand stuk> naar winkel> ik had al eerder een heeel klein krasje perongeluk gemaakt> krijg mobiel terug> grote open verfplekken+ het krasje dat ik al eerder had. anders heb je een nieuw mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
alexkroeze schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:05:
[...]

Tegen alle verwachting in heb ik vandaag m'n/een telefoon terug gekregen. Het emienummer is anders, volgens de klantenservice is het goed mogelijk dat ik een nieuwe heb gekregen. Uit de reparatiebon is niks op te maken. Hoop maar dat ik geen telefoon van iemand anders heb gekregen.
Als je IMEI nummer anders is heb je waarschijnlijk een andere telefoon ja.

offtopic:
Wel even je scherm schoonmaken voor het geval dat het een telefoon van iemand anders is geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
Als je telefoon er hetzelfde uitziet hebben ze alleen de printplaat vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr_Ogel

Sr_Ogel

Klop klop klop

X_lawl_X schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:10:
[...]
offtopic:
Wel even je scherm schoonmaken voor het geval dat het een telefoon van iemand anders is geweest. ;)
offtopic:
Ik zal hem gelijk in een emmer met een sopje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik ben nu in Duitsland op vakantie, met mobiel internet,
en heb een raar probleem. Ik kan geen verbinding krijgen met sporify, Firefox youtube App.
Maar de standaard browser werkt als een zonnetje.

Is dit blockage bij provider ,of een falende htc Desire s?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Kan best zijn dat ze streamende dingen blokkeren. Maar je zit in Duitsland met een 3G-verbinding? Dan zal je ook wel te maken hebben met een redelijk strak limiet, dus weet je zeker dat je YouTube en Spotify wilt gebruiken? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

jazeker Duitsers prepaid flatrate, 500 Mb
Maar alle Apps weigeren behalve internet.
( dus ook geen market :/ )
Heel raar

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 22:22
Wat ik hier lees over de GPS herken ik maar al te goed, vergeleken met mijn Legend is het echt een schande. En als ik dan al eens een fix heb ben ik die paar minuten later opnieuw kwijt. Onbruikbaar in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtjak
  • Laatst online: 08:00
Heb zojuist de OTA update naar android 2.3.5 en sense 3 ontvangen en geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
mrtjak schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:20:
Heb zojuist de OTA update naar android 2.3.5 en sense 3 ontvangen en geinstalleerd
Via officieel kanaal? Bedankt voor de melding, ik ben benieuwd.

edit: als ik de softwareupdater handmatig laat checken komt hij ook met de update.

@BeQuietAndDrive: ik zal mijn bevindingen posten

[ Voor 23% gewijzigd door ozothebozo op 20-10-2011 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ben benieuwd naar jullie ervaringen ermee, vooral of het niet te traag wordt misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
ben het nu ook aan het downloaden, thanks voor het melden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Inderdaad, hier ook de update aan het binnenhalen, gelukkig heb ik een volle accu! :)

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
en ik niet :( Telefoon ligt aan de lader te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
ik heb geen update :( :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Joepie! Ik ben de update nu ook aan het downloaden..
als je een update wilt 'forceren', ga dan naar instellingen -> Over de telefoon -> Software updates -> Nu controleren

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
desire s hoofdscherm, instellingen, over de telefoon, software-updates, nu controleren.

Zojuist is de update geintalleerd, duurde 5 minuten en toen nog een tijdje laden om alle instelling goed te zetten.
Ziet er goed uit, loopt soepel door het menu (je kunt voortaan gewoon doorscrollen)
De opzet van het lockscreen is ook handig.

[ Voor 9% gewijzigd door ozothebozo op 20-10-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
staringgg schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:58:
Joepie! Ik ben de update nu ook aan het downloaden..
als je een update wilt 'forceren', ga dan naar instellingen -> Over de telefoon -> Software updates -> Nu controleren
heb ik ook gedaan, maar niks!!

er staat: your phone is up to date, there are no updates available for your phone.
ik heb nu android 2.3.3 en sense 2.1 nog

[ Voor 16% gewijzigd door megadoom op 20-10-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
megadoom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 13:59:
[...]

heb ik ook gedaan, maar niks!!
Heb je wel een unbranded toestel?

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
staringgg schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:00:
[...]

Heb je wel een unbranded toestel?
unbranded? :o? (rooted?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
Ik bedoel dat wanneer je een toestel bijvoorbeeld in een vodafone/kpn/tmobile winkel hebt gekocht, dat je de software updates ook van vodafone/kpn/tmobile krijgt en dus niet direct van HTC. Ik heb mijn HTC los gekocht bijvoorbeeld dan weet je zeker dat je dit dus niet hebt!

edit: ik zeg niet dat dit altijd zo hoeft zijn, maar de kans bestaat.

[ Voor 8% gewijzigd door staringgg op 20-10-2011 14:04 . Reden: Verduidelijken ]

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
staringgg schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:03:
[...]

Ik bedoel dat wanneer je een toestel bijvoorbeeld in een vodafone/kpn/tmobile winkel hebt gekocht, dat je de software updates ook van vodafone/kpn/tmobile krijgt en dus niet direct van HTC. Ik heb mijn HTC los gekocht bijvoorbeeld dan weet je zeker dat je dit dus niet hebt!
..... damn, zou de simkaart eruit halen helpen? (heb vodafone)
of moet ik gewoon wachten.....

[ Voor 4% gewijzigd door megadoom op 20-10-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
megadoom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:04:
[...]

..... damn, zou de simkaart eruit halen helpen? (heb vodafone)
Nee, denk het niet.. maar misschien moet je gewoon even wachten omdat HTC de updates (weet ik niet zeker) in stages vrij geeft, om de servers niet te overbelasten.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opperclowntje
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 21:58
Ik heb ook de update.. thx voor het melden!

Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Thanks voor het laten weten! Ben ik ff blij dat ik nu op wifi zit, ff 226mb downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
... hoe kan t dat iedereen update heeft en ik niet... :( zal dus maar moeten wachten totdat mijn stage aan de beurt is...

edit: ff de check update now knopje spammen <3

[ Voor 17% gewijzigd door megadoom op 20-10-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arendhorst
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 13:30
Ik gok dat die van mij ook van Vodafone is, maar geen update. Hoe vaak/lang heb je op dat knopje lopen spammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik moet zeggen dat het erg fijn werkt dat nieuwe lock screen! O+

Zo te zien hebben de meeste widgets allemaal een nieuwer uiterlijk, de weather widget is zowaar bruikbaar geworden met meer informatie. Het side scrollen van de home screens ziet er ook een stuk beter uit, al hadden ze bij het scrollen door de appslijst het aantal fps wat hoger mogen zetten dan de standaard 15 fps. Dan ziet het er gelijk een stuk gelikter uit als je scrollt.

Niet ontevreden dus, al is het nog even afwachten wat alle eye-candy met de accuduur doet evenals de nieuwe radio ROM. Wat me trouwens wel opgevallen is dat er bij bluetooth nu 3.0 staat in plaats van 2.1, het toestel werd verkocht als zijnde bluetooth 3.0 maar het menu gaf 2.1 weer. Is dit een gevalletje van de hardware zat er al in maar de software was nog niet aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Vreemd, ik kan mijn toestel niet meer uitschakelen via de knop bovenop. Hoe lang ik hem ook ingedrukt houd er gebeurd niks. Als ik hem loslaat locked het toestel. Na de batterij eruit gehaald te hebben nog steeds hetzelfde probleem. Iemand anders ook last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nopes, dat probleem heb ik niet...

Moet wel zeggen dat het berichtencentrum ook aardig is opgeknapt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtjak
  • Laatst online: 08:00
Ja, ik heb zelfde met het uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ben de update nu ook aan het binnenhalen. Ik maak nu gebruik van Launcher PRO, hoe gaat dat straks? Heb ik straks sense 3.0 of staat Launcher Pro nog aan?

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tv-d
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-06 22:31
Ook zojuist de update binnengehaald, mijn desire s is van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Tv-d schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:57:
F*** heb hem nog steeds niet, ook van vodafone.. waarschijnlijk zit ik dan in het tweede rondje? hopelijk krijg ik hem om 3 uur. x fingers crossed x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
vandermark schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:56:
Ben de update nu ook aan het binnenhalen. Ik maak nu gebruik van Launcher PRO, hoe gaat dat straks? Heb ik straks sense 3.0 of staat Launcher Pro nog aan?
Launcher pro staat nog aan. Ik heb even de standaard actie voor homescreen gewist om te kijken of er verder wat was veranderd aan de sense launcher. Kan alleen nu niet launcher pro meer tevoorschijn halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
megadoom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:59:
[...]

F*** heb hem nog steeds niet, ook van vodafone.. waarschijnlijk zit ik dan in het tweede rondje? hopelijk krijg ik hem om 3 uur. x fingers crossed x
Ik snap dat je 'm nu ook graag wilt, maar er is niet zoveel veranderd. Dus je hoeft jezelf niet helemaal op te vreten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
masterBunny schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:51:
Vreemd, ik kan mijn toestel niet meer uitschakelen via de knop bovenop. Hoe lang ik hem ook ingedrukt houd er gebeurd niks. Als ik hem loslaat locked het toestel. Na de batterij eruit gehaald te hebben nog steeds hetzelfde probleem. Iemand anders ook last van dit probleem?
Ik heb dit al vaker gehoord van anderen. Ik weet niet of er een oplossing is. En voor het geval dat je het gemist hebt, HAAL NOOIT DE BATTERIJ UIT DE DESIRE S ALS HIJ NOG AANSTAAT!!@@. Vindt de eMMC chip niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Geen probleem hier met de aan/uitknop, werkt hetzelfde als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De fotogalerij is ook aardig aangepast. Tot nu toe aardig content met de nieuwe update!

edit: het tikken van de letters lijkt wel wat minder vanzelf te gaan...

[ Voor 30% gewijzigd door MikeyMan op 20-10-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Nu online
Update prima verlopen, alles staat nog zoals het was, incl Launcher Pro, uitzetten gaat ook zoals het hoort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
nog steeds geen update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Zie er allemaal mooi uit inderdaad. Na 1 keer checken voor update meteen gevonden. Geen problemen met uitknop en alle instellingen precies zoals hiervoor. Lijkt vooral wat eyecandy, maar wel mooi imho.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
Is t-mobile (branded) al aan de beurt? bij mij niet dus :N
(ander vraagje: welke versie van Sense zit trouwens in de update?)

[ Voor 36% gewijzigd door Mikemkm op 20-10-2011 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Mikemkm schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:00:
Is t-mobile (branded) al aan de beurt? bij mij niet dus :N
(ander vraagje: welke versie van Sense zit trouwens in de update?)
vogensmij heeft het niet met branded te maken, tv-d heeft al van vodafone een update, ik heb ook vodafone maar ik heb ook nog geen update :(.

edit: en om 5 uur nog steeds geen update :( :( :'(

[ Voor 6% gewijzigd door megadoom op 20-10-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Niet online
Er is ook een nieuwe app toegevoegd door HTC, een Taakbeheer (zo heet deze app ook). Hier kun je zien wat er allemaal voor apps worden gebruikt in het werkgeheugen. En je kan de apps stoppen.

[ Voor 7% gewijzigd door staringgg op 20-10-2011 17:28 ]

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
:( zoals dat nu gaat heb ik hem morgen pas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
megadoom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 16:19:
[...]

vogensmij heeft het niet met branded te maken, tv-d heeft al van vodafone een update, ik heb ook vodafone maar ik heb ook nog geen update :(.

edit: en om 5 uur nog steeds geen update :( :( :'(
Doe even normaal zeg. Wat voor meerwaarde heeft het als je om het uur meldt dat je nog geen update hebt? Gewoon wachten, het komt vanzelf. Als je 'm over een week ons niet hebt, dan horen we het wel.
En melden dat je de update wel hebt, is nou ook niet echt nuttige informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
megadoom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:05:
Het is verschrikkelijk, wat een kutleven heb je!

Serieus, ga je druk maken om andere dingen, alsjeblieft. Voor zowel je eigen gesteldheid als die van ons.

edit:
Ik zit te overwegen om de Desire S black te bestellen bij MidiMedia, alleen weet ik niet zeker of ze wel echt de zwarte gaan leveren. Ik heb ze gisteren een mailtje gestuurd met de vraag of 'ie wel echt zwart is en volgens de reactie is 'ie zwart, maar zit er geen Nederlandse handleiding bij. Dus hij zal wel uit het buitenland zijn gehaald, maar toch... :P

[ Voor 36% gewijzigd door Hahn op 20-10-2011 18:16 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
megadoom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:05:
Je kunt ook gewoon een custom rom flashen. Dan hoef je nooit meer te wachten op HTC.

[ Voor 9% gewijzigd door X_lawl_X op 20-10-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:41
Ik heb ook nog geen update, ik heb een branded van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilslayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 14:28
masterBunny schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:51:
Heb er ook last van. Al iemand een mogelijke oplossing gevonden?

btw een Belgische HTC Desire S gebruiker hier.

*edit
Volume Down + Power Off inhouden does the trick :-)

[ Voor 5% gewijzigd door Evilslayer op 20-10-2011 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet de goede plek om deze vraag te stellen maar toch:

*knip* dit hoort hier inderdaad niet.

[ Voor 47% gewijzigd door RoD op 20-10-2011 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Je hoeft hier niet te melden of je de update wel of niet hebt. Dat voegt niets toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
officieel hoort de verkoper dit af te handelen, sommige verwijzen je door na de fabrikant en mag je het zelf uitzoeken. Gelukkig hoef je de klantenlijn van HTC alleen maar te bellen en je toestel word opgehaald bij je thuis.

edit: dit kan dus ook wel weg :P

[ Voor 7% gewijzigd door masterBunny op 20-10-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

masterBunny schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:34:
officieel hoort de verkoper dit af te handelen, sommige verwijzen je door na de fabrikant en mag je het zelf uitzoeken. Gelukkig hoef je de klantenlijn van HTC alleen maar te bellen en je toestel word opgehaald bij je thuis.

edit: dit kan dus ook wel weg :P
ah thnx! Gelukkig dat er een backup is vanuit HTC, sommige webshops en aftersales :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Evilslayer schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:23:
[...]

Heb er ook last van. Al iemand een mogelijke oplossing gevonden?

btw een Belgische HTC Desire S gebruiker hier.

*edit
Volume Down + Power Off inhouden does the trick :-)
Dan gebeurd er bij mij niks. Moet het ook nog in een speciale volgorde gebeuren? krijg je dan dat venster met uitschakelen, vliegtuigmodus enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
blijven alle apps en dingen nog op je telefoon als je hem hebt geupdate, of is het slim om snel nog alles even te backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
megadoom schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:59:
blijven alle apps en dingen nog op je telefoon als je hem hebt geupdate, of is het slim om snel nog alles even te backuppen.
Alles blijft gewoon staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Alleen bij OTA update toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Bij een update zal je data altijd bewaard blijven. Bij een nieuwe install is dit niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
japie06 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 18:36:
Ik heb ook nog geen update, ik heb een branded van t-mobile.
Hier ook een T-mobile branded, ook nog geen update. Vorige keer was T-mobile een week later ofzo, dus ik wacht rustig af. (Voor de mensen die het precies willen weten, lees dit topic maar terug, heb vrij uitgebreid gemeld dat ik de update gekregen heb, direct na het binnenhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

De update is een ware openbaring.

Het nieuwe lockscreen is enorm handig, dingen in de ring slepen is even wennen als je automatisch (zoals ik ondertussen) de swipe naar beneden maakt.
Ook kun je gedeelten van sms berichten lezen in het lockscreen, enorm handig.

Animaties zijn ook vernieuwd en het is niet langzaam! _/-\o_

Voor de rest heeft HTC heel wat dingen enorm verbeterd. Ik ben iig nog veel gelukkiger met deze telefoon dan ik al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:08
I second that motion !

Wat een geweldige update ! Het lockscreen is echt ongelooflijk handig om snel even naar een applicatie te springen en ook het continu van links naar rechts scrollen is veel gemakkelijker. Bovendien werkt de DLNA implementatie in de gallery en music app geweldig goed.

Nu nog ICS *gulzig* :p !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik kan niet eerder dan za. Kijken of de update beschikbaar is, aangezien mn mobiel met duitse provider nogal raar doet, alle apps behalve standaard browser hebben geen toegang tot internet.

Terwijl de verbinding prima is , deze post getuigt hiervan :( weet iemand wat de oorzaak kan zijn?

[ Voor 46% gewijzigd door mrc4nl op 21-10-2011 00:50 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 14:51
mrc4nl schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:47:
Ik kan niet eerder dan za. Kijken of de update beschikbaar is, aangezien mn mobiel met duitse provider nogal raar doet, alle apps behalve standaard browser hebben geen toegang tot internet.

Terwijl de verbinding prima is , deze post getuigt hiervan :( weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
Proxy instelling verkeerd? Is je APN goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Daantje20 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 21:48:
De update is een ware openbaring.

Het nieuwe lockscreen is enorm handig, dingen in de ring slepen is even wennen als je automatisch (zoals ik ondertussen) de swipe naar beneden maakt.
Ook kun je gedeelten van sms berichten lezen in het lockscreen, enorm handig.

Animaties zijn ook vernieuwd en het is niet langzaam! _/-\o_

Voor de rest heeft HTC heel wat dingen enorm verbeterd. Ik ben iig nog veel gelukkiger met deze telefoon dan ik al was.
Eensch :) mooie update, HTC is goed bezit, mag ook wel eens gezegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Ligt het aan mij of zijn er na de update heel wat minder skins beschikbaar? Als ik op "get more" klik krijg ik er maar vijf te zien en eigenlijk zijn die allemaal hetzelfde?

Beetje spijtig mocht dat zo zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 06:18
Zit je niet toevallig bij de scenes te kijken?

Ik heb trouwens nooit meer dan 5 skins gehad, maar zijn wel allemaal anders. Maar allemaal lelijk! :)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Neeje, ik bedoel echt de skins. Bij Sense 2.1 had ik echt een tiental opties waarbij de menubalken er ook anders uitzagen (minder rond en wat grijzer), nu heb je enkel de standaard look precies en daar wat (lelijke) kleurvariaties op? Spijtig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Jimster schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:52:
[...]

Proxy instelling verkeerd? Is je APN goed?
mijn held! _/-\o_ , ik gebruikte de oude wap.eplus.de in plaats van internet.eplus.de.

het werkt!, getypt vanaf mn laptop met wifi hotspot van mn htc :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ponzi schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:55:
Neeje, ik bedoel echt de skins. Bij Sense 2.1 had ik echt een tiental opties waarbij de menubalken er ook anders uitzagen (minder rond en wat grijzer), nu heb je enkel de standaard look precies en daar wat (lelijke) kleurvariaties op? Spijtig !
Vind ik ook, heb mijn desire s nu maar 3 weken (na mijn desire werd gestolen), en vond het leuk dat je sense schil er toch wat anders uit kon zien (was zelf best van de "vierkante" dock balk). Hoewel sense 3 best leuk is, en met name de messaging en lockscreen netjes verbeterd zijn, vind ik dat 3d effect er wat goedkoop uit ogen, en zie ik ook de traditionele dock zoals deze nu in sense 3 weer ingebakken zit minder graag. Toch is hij wel heerlijk snel en heb ik wat genoeg van launcherpro zodat ik wrschl nog wel even met sense blijf werken. Hopelijk komen er nog wat minimalistische skins binnen dit en een paar weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Nu online
Hmm, ik heb wel een probleempje na de update: Sense blijft Launcher Pro verdringen. Ik heb home switcher geinstalleerd waarnee ik LP als default heb ingesteld en heb gelaunched, maar als ik daarna een keer vanuit een programma of gewoon in een homescreen op Home druk komt direct sense erin vliegen, iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Is er niet gewoon een update nodig voor Launcher Pro? Ken het programma verder niet maar ik kan me voorstellen dat ze niet binnen 1 dag met een update komen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Nu online
Maar de update die wij nu hebben; 2.3.5 en sense 3.0 is toch al veel langer in gebruik op andere telefoons? En dan zouden problemen met LP al eerder gesignaleerd zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 22:22
Probleem is ook dat de developer van Launcher Pro blijkbaar andere prioriteiten heeft, dat ding wordt al even niet meer aangepast. Zoals de Gmail unread count bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

caoim schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:22:
Probleem is ook dat de developer van Launcher Pro blijkbaar andere prioriteiten heeft, dat ding wordt al even niet meer aangepast. Zoals de Gmail unread count bug.
Die Gmail unread count gaat voor zover ik weet nooit meer werken. Ik had er zelf een losse widget voor die ook niet meer werkte na de laatste update van Gmail, Google heeft de deur voor alle externe apps dicht gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
Beetje jammer dit, ben alles kwijt na de update. Wat helemaal geen update was, want ik had nog gewoon 2.3.3 en de oude sense. Het lijkt net alsof hij een factory reset heeft gedaan... Installatie heb ik uitgevoerd vanuit "controleren op updates" en hij gaf toch echt 2.3.5. en sense 3.0 aan bij de gegevens. Nu nog een keer de update aan het proberen, duurt al wel wat langer.

Kan ik straks als hij het al weer heel die telefoon opnieuw instellen. (Pas al na een reparatie moeten doen... Gelukkig stond er daardoor al niet heel veel spannends op, maartoch...)

Met de vorige update van HTC was het gewoon goed gegaan, beetje vreemd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Er staat dat het leeghalen/resetten gaat gebeuren voor je je update uitvoert. Je hebt er zelfs voor op OK getikt! :)

Dat er daarna toch weer 2.3.3/oude sense opstaat is inderdaad wel een beetje vreemd; hier ging het meteen goed zonder problemen. Overigens had ik nu wel alle data er nog opstaan. Mijn vorige update was er wel weer één waarbij er ook een volle reset overheen werd gefietst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Laatst online: 14-09 21:31

zwelgh

-**-

Ik had precies hetzelfde. Eerst ging de telefoon downloaden, daarna installeren. Bleek een factory reset te zijn. Daarna opnieuw laten zoeken naar update, downloaden en installeren. Toen had ik pas 2.3.5 en sense 3.0. En alles kwijt.. (behalve wat op de sd kaart staat).
-aad- schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:05:
Beetje jammer dit, ben alles kwijt na de update. Wat helemaal geen update was, want ik had nog gewoon 2.3.3 en de oude sense. Het lijkt net alsof hij een factory reset heeft gedaan... Installatie heb ik uitgevoerd vanuit "controleren op updates" en hij gaf toch echt 2.3.5. en sense 3.0 aan bij de gegevens. Nu nog een keer de update aan het proberen, duurt al wel wat langer.

Kan ik straks als hij het al weer heel die telefoon opnieuw instellen. (Pas al na een reparatie moeten doen... Gelukkig stond er daardoor al niet heel veel spannends op, maartoch...)

Met de vorige update van HTC was het gewoon goed gegaan, beetje vreemd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Eboman

Ondertitel

Tv-d schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:57:
@Tv-d heb jij een branded toestel? Dus met het VF logo als je hem aanzet en de VF apps ?

Dit is wat ik van VF webcare terugkreeg, op mijn vraag wanneer ik 2.3.5 kon verwachten via FOTA.
Deze geldt ook voor de Vodafone versie. Het is helaas nog niet bekend wanneer deze beschikbaar is. ^LM

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

vandermark schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:54:
Maar de update die wij nu hebben; 2.3.5 en sense 3.0 is toch al veel langer in gebruik op andere telefoons? En dan zouden problemen met LP al eerder gesignaleerd zijn toch?
Dat zou ik niet weten, ik zit niet zo in de telefoonmaterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
Bastiaan schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:13:
Er staat dat het leeghalen/resetten gaat gebeuren voor je je update uitvoert. Je hebt er zelfs voor op OK getikt! :)
Bij mij weten stond dat er niet. Ik heb tweemaal de schermen gehad: "Wilt u deze downloaden" en vervolgens "Wilt u deze installeren" Met de versie-gegevens. Reset en verwijdering stond er niet bij. Zeker gezien het feit dat dat de tweede keer niet gebeurde lijkt het me sterk dat het de bedoeling was. (Daarnaast zeggen een aantal mensen hier dat het niet gebeurd. Vorige OTA behield ook gewoon al mijn gegevens.)

Hoe kan ik overigens alle apps weer laten installeren? Deze keer gaat het niet automatisch en online in de market staat alles als geinstalleerd. In de market op mijn telefoon zie ik niet alle apps bij "my apps". (Nu lijkt het dat ik alles weer individueel moet installeren)

Edit: Ben maar handmatig bezig. Alleen weer irritant dat niet alle apps in mijn online market staan, moet ik ze alsnog weer gaan opzoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door -aad- op 21-10-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik heb sinds de update weer het probleem dat de 'Dialer' 36% van m'n accu heeft verbruikt, terwijl 'Voice calls' maar 4% heeft verbruikt. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilslayer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 14:28
masterBunny schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 19:57:
[...]
Dan gebeurd er bij mij niks. Moet het ook nog in een speciale volgorde gebeuren? krijg je dan dat venster met uitschakelen, vliegtuigmodus enz?
Ik kreeg het venster met uitschakelen, enz. na mijn volume down + powerknop zo'n 10 seconden vast te houden. Eenmaal gereboot heeft dit probleem zichzelf blijkbaar opgelost. Nu kan ik gewoon uitschakelen & herstarten zoals iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Evilslayer schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:14:
[...]

Ik kreeg het venster met uitschakelen, enz. na mijn volume down + powerknop zo'n 10 seconden vast te houden. Eenmaal gereboot heeft dit probleem zichzelf blijkbaar opgelost. Nu kan ik gewoon uitschakelen & herstarten zoals iedereen.
Mijn telefoon gaat ook niet meer uit :/ volume down + powerknop zo'n 10 seconden gebeurd ook niks bij mij, alleen dan trilt ie continue :P

Heeft er iemand nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Batterij eruit en nog een keer proberen?

Ik heb overigens htc een bedank-mailtje gestuurd, en daarin de hoop geuit op 4.0.

[ Voor 51% gewijzigd door MikeyMan op 21-10-2011 17:39 ]

Pagina: 1 ... 13 ... 27 Laatste