Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Dat schijnt de eMMC chip niet zo leuk te vinden (zie pagina 51) Dus daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Reboot widget/app zoeken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Frank!in schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:48:
Dat schijnt de eMMC chip niet zo leuk te vinden (zie pagina 51) Dus daar heb ik eigenlijk niet zo veel zin in.
lol toen mn telefoon niet aan wilde en kapot was heb ik hem er een stuk of 100x uitgehaald :) terwijl hij een halfuurtje probeerde te booten

[ Voor 6% gewijzigd door megadoom op 21-10-2011 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supertrom
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 17:28
Frank!in schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:31:
[...]

Mijn telefoon gaat ook niet meer uit :/ volume down + powerknop zo'n 10 seconden gebeurd ook niks bij mij, alleen dan trilt ie continue :P

Heeft er iemand nog een andere oplossing?
Ik heb er met mijn HTC Desire S ook last van ja. Ik kan hem ook niet meer uitzetten, en de volume down + powerknop combinatie werkt ook niet bij mij. Is dit al een officiële bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 18:06
megadoom schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 17:57:
[...]

lol toen mn telefoon niet aan wilde en kapot was heb ik hem er een stuk of 100x uitgehaald :) terwijl hij een halfuurtje probeerde te booten
Niet iedere Desire S heeft last van verkeerde eMMC chips - alleen de eerste batch. Bij latere batches is een betere chip ingebouwd. Het is via adb te controleren of je Desire hier last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat is adb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Android Debug Bridge. Je kan daar met een commando zo uitlezen welke chip er in je telefoon zit. (en nog veel meer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
iemand hier ervaringen met de update en vodafone branded toestel??

of dit?
Eboman schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:19:
[...]

@Tv-d heb jij een branded toestel? Dus met het VF logo als je hem aanzet en de VF apps ?

Dit is wat ik van VF webcare terugkreeg, op mijn vraag wanneer ik 2.3.5 kon verwachten via FOTA.

[...]

[ Voor 71% gewijzigd door megadoom op 21-10-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Hoe kun je eigenlijk de icons op het lockscreen van Sense 3.0 customizen? Nog nergens gevonden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Oke, hoe ga je terug naar de officiële ROM van HTC? Ik wil de officiele ook wel even proberen. Ik had niet verwacht dat hij toch nog zou komen. Zoveel speculaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
DieterVDW schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:51:
Hoe kun je eigenlijk de icons op het lockscreen van Sense 3.0 customizen? Nog nergens gevonden ...
Via Aanpassingmenu, rechtsonder bij t homescreen, dan lockscreen. Kies een lockscreen en dan krijg je als het goed is de icoontjes. Als je daar opklikt, dan kun je de gewilde applicaties selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Laatst online: 10-08 08:18
vandermark schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:22:
Hmm, ik heb wel een probleempje na de update: Sense blijft Launcher Pro verdringen. Ik heb home switcher geinstalleerd waarnee ik LP als default heb ingesteld en heb gelaunched, maar als ik daarna een keer vanuit een programma of gewoon in een homescreen op Home druk komt direct sense erin vliegen, iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Met de ClearDefaultHomescreen app lukte het mij wel. Even installeren, switchen en daarna weer verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello123456
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 12:23
supertrom schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 19:26:
[...]

Ik heb er met mijn HTC Desire S ook last van ja. Ik kan hem ook niet meer uitzetten, en de volume down + powerknop combinatie werkt ook niet bij mij. Is dit al een officiële bug?
Hier ook hetzelfde probleem, toestel gaat op geen enkele manier uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik zie op verschillende sites mensen met het aan/uitknop probleem, heeft iemand het al bij HTC gemeld?

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrtjak
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:00
Heb het zelf maar "opgelost" door een factory reset uit te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-09 23:49
DieterVDW schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:51:
in het menu aanpassen (scen, skin, enz.) --> scherm blokkeren --> achtergrond (huidig) --> instellingen

Hebben jullie ook problemen ondervonden met de nieuwe update? Wanneer iemand mij belt en de screenlock staat aan, krijg ik een foutmelding en wordt het toestel op 'flightmode' gezet waardoor ik de verbinding verlies..

[ Voor 12% gewijzigd door ozothebozo op 24-10-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:31

mrc4nl

Procrastinatie expert

wat ben ik weer een sjomp. ik zit de hele tijd android market te updaten, moet ik bij software updates zijn :P

nouja hij word gedownload. ik zie wel wat er gebeurd, goede update, al mn gegevens/apps werden behouden. iets mooier+meer widgets. snelheid is ook dik in orde

ik ben toch van plan mn mobiel in te leveren onder het kopje "mankementen" : stof onder scherm en scherm zit niet goed in behuizing

[ Voor 16% gewijzigd door mrc4nl op 23-10-2011 17:12 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:28
Mijn telefoon vindt geen updates. Ik heb deze desire S 2de hand gekocht. De vorige eigenaar heeft hem ge-unbrand . Hij is nu S-Off. Zou dit de reden kunnen zijn dat er geen updates gevonden worden?

Gegevens:
Android versie: 2.3.3
Smallbandversie: 20.28I.30.085AU_3805.06.02.03_M
Softwarenummer: 1.47.401.4
hboot: 6.98.1002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
S-Off = Geen Update. (Zelfs als er een updatemelding komt, moet je deze niet uitvoeren!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 20:11
Weet je zeker dat-ie s-off is? Die hboot-versie komt me bekend voor namelijk, die heb ik nu niet meer :Y) .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
HBOOT 6.98.1002 is de Revolutionary/unrevoked HBOOT, dus S-off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 20:11
Oeps :$ ... Normale begon met 0.98 idd :$ .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginkgo
  • Laatst online: 09:28
Op xda staat wel e.e.a. over s-off --> naar s-on maar duidelijk is het me allemaal nog niet. Ik krijg de indruk dat het niet mogelijk is om alleen de hboot te updaten, maar dat je daarna ook nog een RUU er overheen moet halen. voor ik daar aan ga beginnen wil ik eerst goed weten wat ik doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1186401

misschien staat daar iets bruikbaars tussen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 21:08
Iemand ervaring met de volgende rom?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1230029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
iemand al een update met een vodafone branded toestel? :? , of een branded toestel (word moe van t check update now knopje te spammen :9 )

[ Voor 42% gewijzigd door megadoom op 24-10-2011 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

megadoom schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:38:
iemand al een update met een vodafone branded toestel? :? , of een branded toestel (word moe van t check update now knopje te spammen :9 )
Dat kan weken of maanden gaan duren, ik zou jezelf niet gek maken. Als er een update is krijg je vanzelf een melding.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 11:56
Hoi,

Ik heb hier een HTC desire S die wanneer hij standby staat, na een tijdje spontaan uitvalt, iemand ook ervaringen mee. Want wat je normaal leest is dat ze overhit raken en rebooten of vast lopen. Deze doet letterlijk niks (scherm uit, en ligt gewoon te liggen op tafel) en schakelt gewoon uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

megadoom schreef op maandag 24 oktober 2011 @ 22:38:
Denk dat men hier evengoed moe wordt van het "waar blijft mijn update" spammen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heb zoals velen de update geïnstalleerd op mijn Desire S..
Heb toch heel wat opmerkingen/problemen...

- Aan/uit-probleem zoals heel wat onder jullie
- (niet echt een probleem maar wel jammer) de lelijke standaard dock-balk van htc is terug,
had liever wat meer keuze gehad zoals in de vorige versie van sense...
- het probleem hierbij is ook dat ik wel al een paar skins heb gedownload, maar die kan ik niet terugvinden
bij de skins en kan ik niet selecteren om te gebruiken, ik zit dus vast aan de standaard skins van htc
- sinds gisteren had ik geen data-verbinding meer, is ondertussen wel opgelost...
- verder werkt mijn navigatie (copilot live professional) niet meer... ik heb geen idee wat de reden is..
is toch een duur app en vind dit wel klote, hoop dat dit snel opgelost raakt...

Als iemand dezelfde problemen heeft (of andere) laat het 's weten en liefst van al met een oplossing erbij :P

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Mijn aan/uit knop werkt dus ook niet meer na de update. Dus ik berichtje naar HTC gestuurd. Moet ik dus een factory reset uitvoeren. Daarvoor moet je je telefoon _uitzetten_ .

Wat ben ik eigenlijk allemaal kwijt na zon factory reset?
En hoe zou ik dat eventueel kunnen backuppen? Heb geen betaalde apps, belangrijke foto's. Eigenlijk zijn alleen mn contactpersonen belangrijk.

stappenplan HTC:
Om een harde reset uit te voeren volgt u de volgende stappen:
1. Schakel het toestel volledig uit. Verwijder de SD-kaart.
2. Terwijl het toestel uitgeschakeld staat, houdt u de "Volume Omlaag" knop ingedrukt.
3. Terwijl u deze knop ingedrukt houdt, drukt u kort de "Power" knop in.
4. Wanneer u drie skateboardende androids ziet, kunt u de Volume knop loslaten.
5. Gebruik de Volume Omlaag knop om "Clear Storage" of "Factory reset" te selecteren en druk dan op de "Power" knop.
6. Indien daarom wordt gevraagd, drukt u op de Volume Omhoog knop om door te gaan met de harde reset.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
Ik gebruik versie 2.1 nog van deze rom. Ik heb weinig reden tot nu toe om over te stappen. Hij werkt echt fantastisch, snel, goede batterijduur en geen bugs. Perfect geoptimaliseerd. Aanrader. 3.0 zal nog wel beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 09:45:
Ik koppel gisteren mijn Desire S aan mijn PC voor het eerst in een week of zes, wil HTC Sync een geheel nieuwe synchronisatie aanmaken en herkent de oude niet meer. Hoe krijg ik de oude terug? Ben bang dat 'ie straks mijn hele telefoon leeg maakt.
Weet iemand hoe ik die oude synchronisatie instelling weer zie? Was al voor de update, durf hem nu niet te synchroniseren namelijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
W00t Vodafone branded update is er nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:50

Eboman

Ondertitel

megadoom schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 14:17:
W00t Vodafone branded update is er nu!
Yups, hier ook, nu hopen dat we geen factory reset hoeven te doen..

Mijn friend-stream laat geen twitter meer zien ? (hmm peep opnieuw aanmelden bij twitter)..

[ Voor 24% gewijzigd door Eboman op 25-10-2011 15:09 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greoo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09-2024
De update geinstaleerd, geen enkel probleem ondervonden. Sence 3.0 is prachtige en draait soepel zonder haperingen. De weer wiget en ook sterk verbetert. Je moet wel geduld hebben met het updaten. Het scherm gaat een paar keer op zwart zonder dat er maar iets lijkt te gebeuren, gewoon laten liggen even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Nu T-mobile nog... Hier nog niets te zien nl.
Wel Nice dat HTC dus bij de update 3 GB aan dropbox opslag kado doet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 15:00
Mooie verbeteringen! Sommige dingen zijn nu net weer wat handiger geworden. En m'n mobiel lijkt zelfs wat sneller geworden.

Twee dingen die ik ook herken:
1) Jammer dat je die vierkante skin niet meer kan selecteren, misschien komt dit nog? Kan dit op de Sensation bijvoorbeeld wel?
2) Het energieopties menu werkte bij mij ook niet. Ik heb contact opgenomen met HTC en ze kenden het probleem niet. Raar als ik nu lees dat veel van jullie hetzelfde hebben. Een reset (gewoon vanuit het menu, niets met batterij verwijderen en knoppen ingedrukt houden) heeft het verholpen. Wel weer alles opnieuw instellen....

Al met al ben ik toch heel blij dat HTC deze update uitgebracht heeft. Het laat maar weer eens hoe belangrijk een goede interface is om prettig met je mobiel om te kunnen gaan. Een dual-core of groot scherm (Sensation) is nergens voor nodig, de Desire S draait perfect zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
Inderdaad T-Mobile we wachten met smart :P
hier ook niets namelijk. Wordt een beetje moe van het check knopje indrukken.
:Y mijn eigen schuld...ongeduld :+

[ Voor 8% gewijzigd door Mikemkm op 27-10-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Huh? Ik heb sinds gisteren (heb het eerder nog niet geprobeert) Sense 3.0 al en ik heb ook een T-mobile abo. Kan het zijn dat mijn toestel dan niet branded is of iets? Krijgt verder ook geen T-mobile schermpjes/reclame of iets..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Speek schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 15:56:
Huh? Ik heb sinds gisteren (heb het eerder nog niet geprobeert) Sense 3.0 al en ik heb ook een T-mobile abo. Kan het zijn dat mijn toestel dan niet branded is of iets? Krijgt verder ook geen T-mobile schermpjes/reclame of iets..
Dat denk ik wel. Mijne is duidelijk "branded" Bij opstarten een T-Mobile scherm en standaard een T-Mobile beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ah oke. Da's apart.. Heb ik vast "geluk" gehad, heb hem toch echt in de winkel gehaald (was wel net de eerste dag dat ze hem binnen kregen).

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
YouTube: How to S-Off and Root the HTC Desire S, Sensation, Wildfire, Evo, Flyer HD - A step-by-step tutorial

Dit kan ik iedereen aanraden voor het rooten en s-off maken van je desire s!

[ Voor 82% gewijzigd door vanWalsum op 25-10-2011 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Wel S-off gekregen met revolutionairy? Dat is op HTC telefoons vereist om permanente root te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Dutch Lion schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:11:
Mijn aan/uit knop werkt dus ook niet meer na de update. Dus ik berichtje naar HTC gestuurd. Moet ik dus een factory reset uitvoeren. Daarvoor moet je je telefoon _uitzetten_ .

Wat ben ik eigenlijk allemaal kwijt na zon factory reset?
En hoe zou ik dat eventueel kunnen backuppen? Heb geen betaalde apps, belangrijke foto's. Eigenlijk zijn alleen mn contactpersonen belangrijk.

stappenplan HTC:

[...]
Je bent dan alles kwijt wat niet op je sd kaartje staat (voor de zekerheid er wel even uithalen). Contacten kan je exporteren naar je sd kaartje met menu en dan exporteren. Je kan ook je contacten laten synchroniseren met je google account.

[ Voor 4% gewijzigd door masterBunny op 25-10-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
Ik heb alles geexporteerd naar sd kaart en al mn contacten gemoved naar mn gmail, kan ze daar ook zien staan. Morgen maar even kijken of ik verder echt niets belangrijks heb. En even kijken welke apps ik wil bewaren/naar mn sd kan moven.

kwam dit toevallig in incredible s topic tegen: http://www.androidplanet....-sandwich-update-krijgen/

Als die lijst waar is, zou dat enorm relaxt zijn. ICS is toch wel een stuk nicer.

edit: Als ik nou m'n batterij helemaal leeg laat gaan, gaat de telefoon ook uit. Als ik hem dan weer aan de stroom hang, moet de telefoon weer booten. Kans dat het aan/uit knop probleem dan al over is, heb ik bovendien al m'n spullen nog. Of zal deze truc niet werken?

[ Voor 22% gewijzigd door Dutch Lion op 25-10-2011 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Relaxed! Ik zie de desire s niet staan...

O-)

[ Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 25-10-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Ik wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
ovigo schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 17:36:
Wel S-off gekregen met revolutionairy? Dat is op HTC telefoons vereist om permanente root te krijgen.
Ja perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nog even over de ICS Update; de ontwikkelaar geeft aan dat apparaten die na mei uitgekomen zijn als nieuw toestel worden aangemerkt. Daar valt de Desire S net buiten... Hoop dat het goed komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Hier een aanvulling van de eerder gemelde persoon mbt ICS 4
Hoe betrouwbaar het is... geen idee (linkje https://plus.google.com/1...8827378/posts/PxQ6cVjVdUd)

Samarth Rasiwasia - 05:07 (bewerkt) - Openbaar
Technically all the Android powered devices capable of running of Android Gingerbread will be able to run Android 4.0 ICS but Practically all devices may not give an overall good user experience . So all the manufactures are reviewing ICS on their devices to check the user experience and will release the latest OS according to the results.

HTC's list of devices that will surely get ICS :
* HTC Sensation (XL,XE,Original)
* HTC EVO 3D
* HTC Incredible S
* HTC Desire HD
* HTC Flyer
* HTC Rhyme
* HTC Desire S
* Google Nexus One

Update (1) : No ETA's as yet. But may take 2-4 months because of the integration of Sense UI. HTC is definitely making every effort to provide update to most of the phones. Testing is under process. Desire Z and Salsa is going out of the list ,usability issues.

Update (2) : The phones exclusively on carriers such as HTC Amaze 4G,Thunderbolt,etc. will receive the update late.

Update (3) : New devices,i.e,Released after May 2011 will receive the updates prior to the old phones like Desire HD

[ Voor 3% gewijzigd door Mikemkm op 26-10-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphie85
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:14
Ik heb die van mij ook S-Off en geroot begrijp ik hieruit goed dat je het toestel
dan beter niet kunt updaten ? krijg namelijk wel elke keer de melding dat er
updates zijn. En wat als je dit wel doet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 19:49
Voor iedereen met het probleem dat na de update de uit knop niet meer werkt.

Ik heb het volgende gedaan: mijn telefoon helemaal laten leeglopen, zodat hij vanzelf uit gaat. Daarna de batterij er even uit gehaald. Toen de telefoon weer opgestart en opgeladen en de knop werkt weer zoals voorheen. Geen factory reset nodig dus :) Wel heb ik het idee dat ik de knop langer ingedrukt moet houden voordat die popup met opties verschijnt.

Succes allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2011 @ 10:07:
Hey, heb zoals velen de update geïnstalleerd op mijn Desire S..
Heb toch heel wat opmerkingen/problemen...

- Aan/uit-probleem zoals heel wat onder jullie
- (niet echt een probleem maar wel jammer) de lelijke standaard dock-balk van htc is terug,
had liever wat meer keuze gehad zoals in de vorige versie van sense...
- het probleem hierbij is ook dat ik wel al een paar skins heb gedownload, maar die kan ik niet terugvinden
bij de skins en kan ik niet selecteren om te gebruiken, ik zit dus vast aan de standaard skins van htc
- sinds gisteren had ik geen data-verbinding meer, is ondertussen wel opgelost...
- verder werkt mijn navigatie (copilot live professional) niet meer... ik heb geen idee wat de reden is..
is toch een duur app en vind dit wel klote, hoop dat dit snel opgelost raakt...

Als iemand dezelfde problemen heeft (of andere) laat het 's weten en liefst van al met een oplossing erbij :P

Gr
Wat mijn problemen hierboven betreft:
De volgende dingen zijn al opgelost:

- Dataverbinding is terug oké, was een instelling die na de update was veranderd.
- Navigatie: daarvoor heb ik contact opgenomen met Copilot Helpdesk. Ik moet zeggen dat hun service zeer snel en correct is. Ik moest Copilot volledig verwijderen, cache legen van de Market en daarna alles opnieuw installeren en inloggen met mijn gegevens van Copilot. Werkt weer perfect!
- Wat aan/uit probleem betreft, ik zal de tip van Ties86 's proberen, zien of het werkt..
- Nu enkel nog de esthetische kant van de zaak :) Hopelijk binnekort meer skins beschikbaar!
Voor de rest alles oké!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Ties86 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 11:05:
Voor iedereen met het probleem dat na de update de uit knop niet meer werkt.

Ik heb het volgende gedaan: mijn telefoon helemaal laten leeglopen, zodat hij vanzelf uit gaat. Daarna de batterij er even uit gehaald. Toen de telefoon weer opgestart en opgeladen en de knop werkt weer zoals voorheen. Geen factory reset nodig dus :) Wel heb ik het idee dat ik de knop langer ingedrukt moet houden voordat die popup met opties verschijnt.

Succes allemaal.
Heeft bij mij helaas niks geholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
Ik heb toch een factory reset uit moeten voeren voordat die aan/uit knop het weer deed. Wel gewoon vanuit menu gedaan.
Ik was eigenlijk niets noemenswaardig kwijt op alle instellingen van m'n telefoon zelf na dan. Kost wel weer ff om terug te krijgen zo als het was. Apps werden automatisch weer uit de market gehaald en contacten had ik naar mn google account gemoved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:27

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Ik mis de ehm, coverflow in de mediaspeler. Mocht niet meer van Apple denk ik?
Wel jammer, want die gebruikte ik regelmatig.

Verder stoor ik me aan de animatie die je krijgt als je uit de lockscreen komt, dus dat gedraai, zeg maar. Heeft iemand al gevonden of dat dat uitkan?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
pjottum schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:20:
Ik mis de ehm, coverflow in de mediaspeler. Mocht niet meer van Apple denk ik?
Wel jammer, want die gebruikte ik regelmatig.

Verder stoor ik me aan de animatie die je krijgt als je uit de lockscreen komt, dus dat gedraai, zeg maar. Heeft iemand al gevonden of dat dat uitkan?
ja ik mis dat ook bij de mediaspeler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothee
  • Laatst online: 10-09 17:08
Iemand ervaring met de GPS functie van de Desire S i.c.m. een tracker voor het hardlopen? Ik gebruik Sygic om te navigeren in de auto en daarmee werkt de GPS van de telefoon uitstekend; heb snel een fix en hij doet het prima.

Vreemd genoeg heb ik nu pas 1,5 keer (1x halverwege mijn ronde en 1x direct vanaf het begin) een GPS fix gekregen wanneer ik GPS activeer om te gebruiken in zo'n tracker app tijdens het hardlopen.

Ik heb de volgende progs/apps geprobeerd:

- Runtastic
- Sports Tracker (die het op mijn oude Nokia E71 uitstekend deed)
- SportsTracker (vrijwel identieke naam, maar andere app)
- My Tracks
- Endomondo Sports Tracker

Enkel bij de tweede, Sports Tracker, die origineel voor Symbian is gemaakt maar sinds kort ook voor Android beschikbaar is, is het mij zoals gezegd 1,5x gelukt om een fix te krijgen. Alle overige keren ben ik na enkele minuten (buiten) wachten maar begonnen met hardlopen en bleek hij onderweg en aan het eind van de ronde nog steeds geen fix te hebben :(

Nu heb ik juist een mooi hoesje (Tune Belt AB10) om het toestel om de arm te kunnen dragen tijdens het hardlopen en nu krijg ik geen GPS fix :( Zoals gezegd werkt Sygic prima, dus ik zou zeggen dat de GPS hardware in orde is.

Iemand een idee wat de oorzaak kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

pjottum schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 20:20:
ik weet wel van een custom rom met sense3 die dat kan

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1290895
  • Enable/disable Unlock animation (the spinning carousel)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:58

Matis

Rubber Rocket

Pfff, nieuwe update is waardeloos. Ik kan het "schoolbord" thema niet meer kiezen :'(

* Matis wil terug naar de vorige! Of iig dat thema/skin terug :(

[ Voor 31% gewijzigd door Matis op 26-10-2011 23:18 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
timothee schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:29:
Iemand ervaring met de GPS functie van de Desire S i.c.m. een tracker voor het hardlopen?

...knip...

Nu heb ik juist een mooi hoesje (Tune Belt AB10) om het toestel om de arm te kunnen dragen tijdens het hardlopen en nu krijg ik geen GPS fix :( Zoals gezegd werkt Sygic prima, dus ik zou zeggen dat de GPS hardware in orde is.

Iemand een idee wat de oorzaak kan?
Ik heb tot nu toe Runkeeper en Mytracks geprobeerd. Beide hebben over het algemeen geen probleem om een fix te krijgen. (MyTracks geeft wel standaard de melding dat geen GPS-apparatuur is gevonden, maar fixen doet hij wel) Ik heb wel een periode gehad met beroerde fixes, maar tegenwoordig heb ik binnen enkele seconden een fatsoenlijke fix.

Meestal gebruik ik Runkeeper of beide. Ik heb wel eens de routes van Runkeeper en Mytracks vergeleken en die waren identiek. Software krijgt in principe dus dezelfde data door.

Heb je het wel eens zonder hoesje geprobeerd, misschien dat die het signaal teveel blokt. Zou niet zo moeten zijn.. (bij de initiele fix speelt dat sowieso natuurlijk niet)

Overigens mis ik na de update ook de vierkante balk, hoop dat die weer terugkomt in de skins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
Als ik het zo lees gebruikten veel mensen hier, net als ik, die vierkante balk. Ik hoop wel dat die terug komt. Was net iets fijner en net meer mijn stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Dutch Lion schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 07:04:
Als ik het zo lees gebruikten veel mensen hier, net als ik, die vierkante balk. Ik hoop wel dat die terug komt. Was net iets fijner en net meer mijn stijl.
Dat vond ik nou ook een van de nadelen dat ie er niet meer bij zat. Wie weet volgt deze skin later nog. Ik hoop het!

Ik gebruik ook Endomondo Sports Tracker met hardlopen. Meestal start ik het programma + gps al op voor dat ik ga lopen. Kleed me eerst ff om, schoenen aan ect. Dan heb ik altijd al wel een fix. Dus niet echt problemen hier mee. Ik moet wel zeggen dat ik sneller een fix heb als ik mobiel internet ook aan het heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Ook ik heb last van een enorm slechte GPS-fix. Ik heb slechts een keer of 3 gehad dat ik een fix kreeg, alle keren in de buitenlucht en pas na een minuut of 10, die overigens ook nog eens zeer instabiel is. De andere 15 pogingen zijn gestrand na vaak wel een kwartier zoeken. Ik baal er behoorlijk van, maar aangezien er heel veel mensen zijn met gps-problemen met de Desire S neem ik aan dat het niet aan mijn toestel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik ben zeer content met deze update. Sense werkt snel en er zijn talloze upgrades/bugfixes gedaan. Mail is nieuw, standaardherrinering voor agendapunt kan nu uit worden gezet. 3d ziet er mooi uit.

Ook toetsenbord spellingscontrole is verbeterd, de balk is groter, wel iets minder mooi. Nu wachten op de vierkante skin inderdaad.
Verder geen dataverlies gehad en mijn uit knop werkt nog goed. Gps werkt hier nog steeds snel en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello123456
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 12:23
Omdat er geen echte oplossing kwam heb ik maar een Factory Reset uitgevoerd via Settings -> Geheugen -> Factory Reset, gezien de andere optie van uitzetten en dan weer aanzetten met volume knop + powerknop niet mogelijk is omdat ik mijn telefoon niet uit kan zetten... (Toch grappig om mensen dan die suggestie te zien doen...)

ECHTER, deze factory reset heeft maar een tijdelijke oplossing geboden, een reboot van de telefoon later ben ik weer terug bij af, powerknop werkt alweer niet...

Nog iemand anders bij wie het probleem is teruggekeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door hello123456 op 28-10-2011 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Poeh, mijn desire s begint voor de 3x spontaan uit te vallen. Leg hem op tafel, boem uit. Ook geeft de accu regelmatig een uitroepteken in het icoontje. Als je bij de instelling kijkt krijg je de melding dat er geen accu gegevens bekend zijn. Op buitenlandse netwerken doet hij ook erg vreemd. Niet willen aanmelden, geen data (settings staan goed!). Uitvallen niet meer aan willen. Pak hem 10 minuten later op en hij kan het zomaar weer doen. Accu die niet wilt laden. Rood - groen knipperende led als indicatie dat er iets fout is ofzo..

Hebben jullie ook zoveel defecte pixels in het scherm? Als ik in bed lig en het is donker, en het scherm wordt zwart met backlight heb ik denk ik wel een stuk of 20 in andere kleur oplichtende pixels erin zitten.

Denk maar 3e keer weer opsturen.. Wat een drama toestel. Wordt voor mij hierna duidelijk een ander merk, 2e htc toestel dat alleen maar klachten vertoont. Pech hebben :X

[ Voor 13% gewijzigd door thefox154 op 28-10-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
geen enkele dead pixel hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
@thefox: Dat klinkt als een extreem slecht maandagochtendexemplaar. Dat gebeurt. Ik zou kijken of je via garantie een nieuwe kan krijgen. Want dit slaat natuurlijk nergens op. Klinkt als een slecht contact bij de accu en die dode pixels zijn natuurlijk ook idioot. Nieuwe eisen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The One Pizza
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-09 09:44
hello123456 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 01:46:
Omdat er geen echte oplossing kwam heb ik maar een Factory Reset uitgevoerd via Settings -> Geheugen -> Factory Reset, gezien de andere optie van uitzetten en dan weer aanzetten met volume knop + powerknop niet mogelijk is omdat ik mijn telefoon niet uit kan zetten... (Toch grappig om mensen dan die suggestie te zien doen...)

ECHTER, deze factory reset heeft maar een tijdelijke oplossing geboden, een reboot van de telefoon later ben ik weer terug bij af, powerknop werkt alweer niet...

Nog iemand anders bij wie het probleem is teruggekeerd?
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Al 2x een reset gedaan, maar nadat ik al mijn apps weer had geinstalleerd was het afsluitmenu weer verdwenen. Voordat ik al mijn apps had geinstalleerd heb ik een paar keer mijn telefoon opnieuw opgestart en dat ging goed. Dus waarschijnlijk ligt het toch aan een applicatie... Kan je wel een lijstje van mijn apps sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
Geen idee wat er gebeurd is, maar mijn uitknop doet het opeens weer. Sinds de update werkte hij niet, en ik heb er niets noemenswaardigs mee gedaan waardoor het nu weer oké is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
Sinds gister deed die van mij het ook "opeens" weer! weet niet wat HTC gedaan heeft maar ik vind het prima :)

Ik heb daarvoor 3 programma's laten updaten, misschien zat het daar ook wel in. 1 daarvan was Bump, de rest kan ik me helaas niet meer herinneren.

[ Voor 40% gewijzigd door masterBunny op 28-10-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Heb sinds kort de Desire s en heb daar een vraag over die misschien wel al in een van de andere delen te spraken is gekomen, maar met de search kan ik het niet vinden....

Ik heb dat op willekeurige tijdstippen mijn internet wegvalt. Door even ''verbinding'' uit- en weer aan te vinken heb ik wel weer direct verbinding maar het is gewoon vervelend dat dit moet doen, omdat ik niet altijd door heb dat er geen verbinding meer is.
Bij WiFi heb ik daar trouwens geen last van.
In de instellingen staat de optie ''mobiele gegevens altijd aan'' aangevinkt.
Ik weet zeker dat het niet aan mijn provider ligt want ik heb hetzelfde simkaartje (met abo) van mijn vorige toestel (Nokia N96) in mijn HTC zitten. Bij de Nokia had ik nooit problemen dat mijn internet verbinding verbrak.

Iemand een oplossing? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Voor de Desire S is er een apart topic ;) HTC Desire S

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Hahn schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 12:18:
Voor de Desire S is er een apart topic ;) HTC Desire S
oh ok :D wist niet dat het zo een populair toestel was. :P
Misschien wil een mod mijn vraag verplaatsen zodat ik geen dubbelpost heb. ;)
tnx voor de tip. :)

Done :Y)

[ Voor 2% gewijzigd door RobIII op 28-10-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Laatst online: 14-09 22:21
Hallo,

Ik ben een student en ga voor het eerst een abbo nemen. Heb tot nu toe alleen nog prepaid gehad met alleen sms en bel. Ik heb me al wat laten informeren door mijn broertje maar ik weet het nog niet. Ik heb een abbo gevonden waarmee ik goedkoper uit ben dan met mijn prepaid. Dat terwijl ik dan internet bellen en smsen heb.

Nu weet ik niet of het verstandig is om nu nog voor de desire S te gaan of dat je tegenwoordig toch echt al wel voor een dual core moet gaan aangezien ik een 2jarig abbo heb gevonden. Ik ben geen grootgebruiker maar maar houd wel van vlekkeloos gebruik. Wat ik nu kwijt ben is ongeveer 80 belminuten en 250/300 smsjes in de maand. Ik weet ook niet hoe al dat internet werkt en of 400mb (nieuwe abbo) veel is of niet.

In winkels krijg je altijd te horen dat dat van hun het beste is dus daar heb ik weinig aan...
Ik wil eigenlijk weten of de desire s nog een beetje futureproof (2jaar) is voor een basis gebruiker.

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

stevens20 schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 17:05:
Hallo,

Ik ben een student en ga voor het eerst een abbo nemen. Heb tot nu toe alleen nog prepaid gehad met alleen sms en bel. Ik heb me al wat laten informeren door mijn broertje maar ik weet het nog niet. Ik heb een abbo gevonden waarmee ik goedkoper uit ben dan met mijn prepaid. Dat terwijl ik dan internet bellen en smsen heb.

Nu weet ik niet of het verstandig is om nu nog voor de desire S te gaan of dat je tegenwoordig toch echt al wel voor een dual core moet gaan aangezien ik een 2jarig abbo heb gevonden. Ik ben geen grootgebruiker maar maar houd wel van vlekkeloos gebruik. Wat ik nu kwijt ben is ongeveer 80 belminuten en 250/300 smsjes in de maand. Ik weet ook niet hoe al dat internet werkt en of 400mb (nieuwe abbo) veel is of niet.

In winkels krijg je altijd te horen dat dat van hun het beste is dus daar heb ik weinig aan...
Ik wil eigenlijk weten of de desire s nog een beetje futureproof (2jaar) is voor een basis gebruiker.
voor basis gebruiker lijkt me prima. Desire s is ook nog niet zo'n oud toestel. heeft na 2 jaar ook nog wat waarde over.
en voor je abo. ik heb zelf simlock vrij + simyo. ik ben alle providers afgestruind en zelf combineren is echt het goedkoopst (als je ook 1gb internet in de maand wil). let wel op. na 12 maanden gaat bij simyo de prijs omhoog, maar kun je gewoon switchen naar een ander.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
mrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:22:
[...]

voor basis gebruiker lijkt me prima. Desire s is ook nog niet zo'n oud toestel. heeft na 2 jaar ook nog wat waarde over.
en voor je abo. ik heb zelf simlock vrij + simyo. ik ben alle providers afgestruind en zelf combineren is echt het goedkoopst (als je ook 1gb internet in de maand wil). let wel op. na 12 maanden gaat bij simyo de prijs omhoog, maar kun je gewoon switchen naar een ander.
Eigenlijk is mijn oude prepaid mobiel overleden (goedkoop 25,- ding). Ik wilde een grotere inbox omdat ik het zat was hem de hele tijd te moeten legen. Nu heb ik de mobiel van mijn broertje (best een goed ding) maar die is ondertussen verouderd en heeft vaak geen bereik bij ons thuis (binnen in het dorp). Nu is het zo dat ik steeds meer gebruik maak van mijn google agenda doordat ik nu een laptop heb. Maarja, is de laptop er niet of heb je geen internet moet je weer moeilijk gaan doen. Dat is eigenlijk het enige waar ik internet(400mb) voor nodig heb.

Voor de sms, die is onbeperkt in het abonnement en ik heb 120 belminuten waar ik meer dan genoeg aan heb. Ik bel alleen wanneer het echt nodig is, wanneer ik later thuis kom of ergens met een lekke band sta ofzo (of ik bel met mn vriendin maar dat kan ook met de huistel.)

Dat abbonement heeft dus:
120 belminuten
onbeperkt sms
400mb internet
2jarig
eerste 9 maanden 16,- daarna 32,-

Ik ga over op een abbo omdat de prepaid kosten uit de klauwen lopen en ik wil een nieuwe mobiel omdat ik met mijn huidige geen bereik heb. Daarbij zal ik internet gebruiken voor het broodnodige. Maargoed, waar het me om gaat is of de desire s makkelijk is in gebruik en of hij qua hardware nog even mee kan. Makkelijk in gebruik vind ik best belangrijk want ik ben echt een leek met mobieltjes (mijn oma van 90 weet meer). Ik ga ook voor het eerst een mobiel met touchscreen halen en ben er totaal niet in thuis. De hardware wil ik ook voor elkaar hebben omdat ik geen zin heb in een traag mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

stevens20 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:42:
[...]
Voor de sms, die is onbeperkt in het abonnement en ik heb 120 belminuten waar ik meer dan genoeg aan heb. Ik bel alleen wanneer het echt nodig is, wanneer ik later thuis kom of ergens met een lekke band sta ofzo (of ik bel met mn vriendin maar dat kan ook met de huistel.)

Dat abbonement heeft dus:
120 belminuten
onbeperkt sms
400mb internet
2jarig
eerste 9 maanden 16,- daarna 32,-

Ik ga over op een abbo omdat de prepaid kosten uit de klauwen lopen en ik wil een nieuwe mobiel omdat ik met mijn huidige geen bereik heb. Daarbij zal ik internet gebruiken voor het broodnodige. Maargoed, waar het me om gaat is of de desire s makkelijk is in gebruik en of hij qua hardware nog even mee kan. Makkelijk i
kun je ook vertellen welk abo je op het oog hebt, je noemt namelijk nergens een naam.

als je een totaallast van 670 euro of minder bij 2 jaar hebt, zit je goed.
voor mij:((380+10)/24 +11.)*24= 670
(toestelprijs+startkosten)/24 maanden +abo maandlast)*24 maanden

[ Voor 31% gewijzigd door mrc4nl op 29-10-2011 01:02 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
mrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:46:
[...]

kun je ook vertellen welk abo je op het oog hebt, je noemt namelijk nergens een naam.
Klopt maar aangezien dat niet de bedoeling is (zie beginpost) maar welke ik op het oog heb is de volgende:
http://shop.www.hi.nl/hi/...ISgy.html?xart_id=AMS24H1
Wanneer bovenstaande link niet werkt: (zelfde abbo maar dan zonder mobiel)
http://www.hi.nl/Abonnementen/Hi-Studentenabonnement-1.htm

Hi studentenabbo 37,5 (voor studenten 33,- en de eerste 9 maanden 16,-)

[ Voor 12% gewijzigd door stevens20 op 29-10-2011 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

stevens20 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:52:
[...]

Klopt maar aangezien dat niet de bedoeling is (zie beginpost) maar welke ik op het oog heb is de volgende:
http://shop.www.hi.nl/hi/...ISgy.html?xart_id=AMS24H1

Hi studentenabbo 37,5 (voor studenten 33,- en de eerste 9 maanden 16,-)
zou ik doen. is erg goedkoop 0+16,87*9maanden+33.75*14maanden +30 =654 euro. totaal

en anders lege je de vraag in het abonementen topic

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
mrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 00:58:
[...]

zou ik doen. is erg goedkoop 0+16,87*9maanden+33.75*14maanden +30 =654 euro. totaal

en anders lege je de vraag in het abonementen topic
Klopt, dat viel me dus ook al op (heb de berekening niet gemaakt). Maar de hamvraag is: Is het slim om nu nog een 2jarig abbo aan te gaan i.c.m. een desire s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

stevens20 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:00:
[...]

Klopt, dat viel me dus ook al op (heb de berekening niet gemaakt). Maar de hamvraag is: Is het slim om nu nog een 2jarig abbo aan te gaan i.c.m. een desire s?
ik denk dat het zeker geen verkeerde keus is.
heeft een goede proccesor, is zeker niet sloom. je kan er (zolas bij elke android) een custom rom opknallen mocht het je niet snel genoeg gaan.

anders moet je misschien kijken naar een zte blade (voor 100 euro, veel waar voor je geld, maar mindere prestaties.)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
mrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:05:
[...]

ik denk dat het zeker geen verkeerde keus is.
heeft een goede proccesor, is zeker niet sloom. je kan er (zolas bij elke android) een custom rom opknallen mocht het je niet snel genoeg gaan.

anders moet je misschien kijken naar een zte blade (voor 100 euro, veel waar voor je geld, maar mindere prestaties.)
Ik ben een mobielen leek hoor, dus zoals het is zal het zijn. Ik zal niet heel erg met instelling lopen klooien en ditjes en datjes doen voor wat prestatie winst. Wel wil ik dat het soepel loopt en dat het dat over 2 jaar nog doet (voor zover dat te voorspellen is) Het zal ook niet zijn dat ik dat ding helemaal vol gooi met allerlei apps enzo... het broodnodige komt erop en meer niet. Dus de blade is leuk dat je me die optie aangeeft maar daar ga ik dan toch liever niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

stevens20 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:18:
[...]

Ik ben een mobielen leek hoor, dus zoals het is zal het zijn. Ik zal niet heel erg met instelling lopen klooien en ditjes en datjes doen voor wat prestatie winst. Wel wil ik dat het soepel loopt en dat het dat over 2 jaar nog doet (voor zover dat te voorspellen is) Het zal ook niet zijn dat ik dat ding helemaal vol gooi met allerlei apps enzo... het broodnodige komt erop en meer niet. Dus de blade is leuk dat je me die optie aangeeft maar daar ga ik dan toch liever niet voor.
het is jou keus, mijn glazen bol is transparant, ik kan ook geen toekomst voorspellen. Maar meer power zal je als leek zeker niet nodig hebben.
Vòòr je beslist, zou ik je aanraden om naar de media markt gaan om eerst alle toestellen te "voelen" dat weet je een beetje hoe ze zijn.
De Desire S zal zeker niet te kort doen aan jou eisen.maar aangezien je zelf aangeeft snel genoegen te nemen, zijn er toestellen die beter aansluiten bij jou wensen.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
mrc4nl schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 01:25:
[...]

het is jou keus, mijn glazen bol is transparant, ik kan ook geen toekomst voorspellen. Maar meer power zal je als leek zeker niet nodig hebben.
Vòòr je beslist, zou ik je aanraden om naar de media markt gaan om eerst alle toestellen te "voelen" dat weet je een beetje hoe ze zijn.
De Desire S zal zeker niet te kort doen aan jou eisen.maar aangezien je zelf aangeeft snel genoegen te nemen, zijn er toestellen die beter aansluiten bij jou wensen.
Maar dan zou je dus gaan voor een minder mobiel voor een mindere prijs terwijl deze ook volledig in het abonnement zit ;) Dan zou je toch gek zijn om dat te doen of begrijp ik je nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
  • Laatst online: 18-02 20:49
Ik heb een tijdelijke oplossing gevonden voor het 'powerbuttonprobleem':

Het lijkt erop dat het 'uitschakel' menu weer verschijnt, na het invoeren van het wachtwoord dat o.a. benodigd is voor het beheren van favoriete netwerken.
Dit kan bijvoorbeeld door Instellingen -> Beveiliging -> 'Beveiliginsreferenties gebruiken' aan te vinken (indien aagevinkt eerst uitvinken). Na het invullen van het gevraagde wachtwoord is het uitschakelmenu weer bereikbaar.

Give it a try! :)

Zoals ook voor de factory reset geldt: het is een tijdelijke oplossing, na het volledig uitschakelen en opnieuw opstarten van de telefoon is het opnieuw invoeren van het wachtwoord vereist om het menu weer tevoorschijn te toveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Laatst online: 14-08 12:18
Heb sinds vandaag me Desire terug van reparatie. Nieuw binnenwerk erin.
Dus ik dacht hij is wel helemaal up to date met nieuwe sense en zo maar nope :-(

Dus ik meteen naar software update maar er word niks gevonden. Niet via wifi en 3G.

Toestel is niet van een provider, puur HTC.

Iemand enig idee waarom hij niks vind van een software update ??

HTC klantenservice bericht gestuurd en kreeg het volgende terug:

Hartelijk bedankt voor uw email betreffende uw HTC Desire S.

Ik begrijp dat u op zoek bent naar een update voor uw telefoon.

Op dit moment is er voor uw telefoon geen update beschikbaar.
De laatste update was in Juli 2011, wanneer de volgende komt weet ik helaas niet.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Ik snap er niks meer van. Jullie hebben allemaal een nieuwe versie en nieuwe sense en nieuwe market. :?

[ Voor 41% gewijzigd door auroortje op 30-10-2011 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 06:18
Omdat je blijkbaar een Desire hebt en geen Desire S?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
mastair schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 10:32:
Omdat je blijkbaar een Desire hebt en geen Desire S?
Ik heb een S anders doe ik hier geen post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vanmorgen heeft m'n telefoon automatisch de tijd aangepast naar de wintertijd. Maar hier kreeg ik geen melding van. Vind dat wel een beetje storend; aangezien ik vanmorgen in enige verwarring wakker werd toen de wekker ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
masterBunny schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:56:
Sinds gister deed die van mij het ook "opeens" weer! weet niet wat HTC gedaan heeft maar ik vind het prima :)

Ik heb daarvoor 3 programma's laten updaten, misschien zat het daar ook wel in. 1 daarvan was Bump, de rest kan ik me helaas niet meer herinneren.
Dit was voor korte duur want mijn knopje reageert alweer niet meer. Kan het ook te maken hebben dat mijn proximity sensor stuk is? Gister werd ik gebeld, telefoon dacht dat het scherm uit moest, probeer ik het scherm weer aan te drukken met de aan/uit knop, gebeurd er niks. Moest eerst de lader er in doen zodat het scherm aan springt en toen kon ik alles weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net dat er blijkbaar al bijna een maand een update naar Sense 3.0 is voor de Desire S.
Ik heb nog niets gezien op mijn telefoon. Weet iemand hier meer van?
Ik heb hem via telfort gekocht en kreeg wel de update van Juli 2011.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:40:
Ik zie net dat er blijkbaar al bijna een maand een update naar Sense 3.0 is voor de Desire S.
Ik heb nog niets gezien op mijn telefoon. Weet iemand hier meer van?
Ik heb hem via telfort gekocht en kreeg wel de update van Juli 2011.
Ik kreeg hem ook niet automatisch, maar controleren op updates deed wonderen (via instellingen/software menu). Misschien dat eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-aad- schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:43:
[...]

Ik kreeg hem ook niet automatisch, maar controleren op updates deed wonderen (via instellingen/software menu). Misschien dat eens proberen?
Ja dat heb ik al twee keer geprobeerd, maar geen geluk.
Heeft misschien iemand anders de telefoon ook via Telfort en hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
Verwijderd schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 21:45:
[...]

Ja dat heb ik al twee keer geprobeerd, maar geen geluk.
Heeft misschien iemand anders de telefoon ook via Telfort en hetzelfde probleem?
Zoals je een paar posts hierboven kon lezen heb ik hetzelfde. Alleen die van mij heeft net een nieuw binnenwerk erin en daardoor ook een nieuw imei/sn en dat kan er mee te maken hebben volgens HTC klantenservice waardoor het langer duurt voor ik de update krijg. Wrom dat is dat weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auroortje schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:26:
[...]

Zoals je een paar posts hierboven kon lezen heb ik hetzelfde. Alleen die van mij heeft net een nieuw binnenwerk erin en daardoor ook een nieuw imei/sn en dat kan er mee te maken hebben volgens HTC klantenservice waardoor het langer duurt voor ik de update krijg. Wrom dat is dat weet ik ook niet.
Maar het komt in ieder geval wel?
Nou dan kunnen we alleen maar geduldig afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 07:33:
[...]

Maar het komt in ieder geval wel?
Nou dan kunnen we alleen maar geduldig afwachten.
Ja. Als je niet kunt wachten kun je natuurlijk altijd een custom rom flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X_lawl_X schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 07:39:
[...]

Ja. Als je niet kunt wachten kun je natuurlijk altijd een custom rom flashen.
Dan wacht ik liever nog even af, anders ben ik misshien mijn verzekering kwijt.
Pagina: 1 ... 14 ... 27 Laatste