Ik heb sinds 7 juni dit jaar de HTC Desire S in mijn bezit.
Tot 1,5 maand geleden toe heb ik totaal nergens last van gehad. Tot dan dus.
Hij bleef opeens (nadat ik een nieuw spelletje had geinstalleerd en begon te spelen) hangen, de touchtoetsen noch de aan/uit knop noch de volumeknopjes deden het meer. Heb toen de batterij eruit gehaald, opnieuw opgestart, mara toen bleef hij opnieuw hangen, dit keer al in het beginscherm waarbij je alleen een wit scherm zag met het HTC logo. Heb toen meerdere malen recovery en factory reset gedaan, maar niks hielp. De broer van mijn vriend werkt bij de phonehouse (heb hem via gigavolt.nl gekocht) en heeft hem toen kunnen opsturen, aangezien ik geen doos ter beschikking had.
Kreeg hem (wonderbaarlijk) al na 1,5 week terug, zelfs met een nieuwe displayfolie omdat ze die eraf hadden gehaald blijkbaar. Dingetje deed het weer helemaal perfect en ze vertelden dat ze de hele binnenkant vernieuwd hadden omdat het een bordswap was geweest (fatal error).
Helemaal blij was ik, aangezien ik die 1,5 week lang met een telefoontje moest vertoeven dat van mijn vader was, dat zogezegd nog maar net kleurenscherm had, verschrikkelijk irritant als je smartphones gewend bent dus!
Nu vandaag bleef hij opeens wéér hangen en ik zat me al kwaad te maken.. Net terwijl ik m'n apps aan het updaten was. Batterij eruit gehaald want de toetsen deden het weer totaal niet, dit keer startte hij wel opnieuw op. Mooi mijn pincode in kunnen toetsen en alles opgestart gekregen. Maargoed, te mooi om waar te zijn natuurlijk.. Nog geen 5 seconden later deed ie het weer, bleef compleet vasthangen, dit keer al gewoon in het scherm zelf (niks opgestart of open staan). Weer batterij eruit gehaald, pincode kunnen intoetsen en weer bleef hij na 5 seconden hangen. Hierna heb ik weer de batterij eruit gehaald en een recovery proberen te doen door middel van de volumeknop naar beneden en de powerknop. Kreeg zwart scherm met een telefoontje met een sync-logo'tje in het groen, dat gevolgd werd door een zwart scherm met een afbeelding van een telefoon met een rood driehoekje en een rood uitroepteken. Nogmaals batterij eruit gehaald, weer recovery geprobeerd. Eerste schermpje kreeg ik weer, 2e schermpje ook, tot 3 keer toe. De 4e keer leek hij het wel te doen, waarna hij 7 keer trilde en uit ging. Maar opstarten deed ie weer niet, dit keer preccies hetzelfde probleem als 1,5 maand geleden.. Bleef hangen in het opstartscherm. SD-kaart en simkaart eruit gehaald (ofja, dat had ik al gedaan voor de recovery) en factory reset gedaan. Hierna bleef hij toch weer hangen in het opstartscherm. Weer batterij eruit gehaald, en nu start ie het opstartscherm niet eens meer op.
Heb het meerdere malen geprobeerd in combinatie met de oplader erin steken (ondanks dat ik gewoon nog ongeveer 25% batterij had), maar dit alles mocht niet baten...
Zal ik nu een mailtje sturen naar gigavolt.nl of meteen weer laten opsturen? Ben bang dat het weer gaat gebeuren aangezien de vorige keer al zo genaamd de hele binnenkant vernieuwd was en ik 'm dan weer 1,5 week kwijt ben..
Alvast bedankt, sorry voor het lange bericht!
Groetjes