Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Vreemd ik heb weer een iets andere radio dan:

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/slpb0y.jpg

Unbranded, ergens in mei/juni gekocht dacht ik. Maat van me heeft de telefoon net een maand, maar exact dezelfde versie(ook smallband/radio)

[ Voor 46% gewijzigd door ToFast op 13-11-2011 21:44 . Reden: typo op htc ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
ToFast schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:39:

[afbeelding]

Unbranded, ergens in mei/juni gekocht dacht ik. Maat van me heeft de telefoon net een maand, maar exact dezelfde versie(ook smallband/radio)
Heb exact de zelfde als jij, maar hoe heb je deze screenshot gemaakt,

( power/home button lukt niet ! )

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/82803/SRo0rdg.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 13-11-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Albert020 schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:51:
[...]

Heb exact de zelfde als jij, maar hoe heb je deze screenshot gemaakt,

( power/home button lukt niet ! )

[afbeelding]
Precies zoals het plaatje uitlegt, komt ook heel kort in scherm te staan, 'screenshot saved' in de map DCIM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ToFast schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:00:
[...]

Precies zoals het plaatje uitlegt, komt ook heel kort in scherm te staan, 'screenshot saved' in de map DCIM
He he gelukt, wel een gepriegel zeg ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/82804/medium/o3AZlMuB6iR.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/82805/medium/LpUf0CGDVgd2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Albert020 op 13-11-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
ToFast schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:00:
[...]
Is echt onmogelijk met die van mij. Met een Sensation was dat geen enkel probleem (vanmiddag toevallig nog getest), maar mijn Desire S doet dat gewoon niet. Wellicht ook wel weer met software versie te maken. Rare boel zeg dat er verschillende in omloop zijn die ook echt praktisch van elkaar verschillen dan.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

dinkelover schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:08:
[...]
Is echt onmogelijk met die van mij. Met een Sensation was dat geen enkel probleem (vanmiddag toevallig nog getest), maar mijn Desire S doet dat gewoon niet. Wellicht ook wel weer met software versie te maken. Rare boel zeg dat er verschillende in omloop zijn die ook echt praktisch van elkaar verschillen dan.
eerst de power/vergrendel en heel snel daarna de home toets. heb het ook net geprobeerd

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
mrc4nl schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:10:
[...]

eerst de power/vergrendel en heel snel daarna de home toets. heb het ook net geprobeerd
Tja, ik heb vanmiddag al minutenlang geoefend en zojuist weer. Vanmiddag zonder problemen 20 screenshots op een HTC Sensation gemaakt, zonder dat het 1 keer fout ging. Nog geen enkele keer gelukt op deze Desire S. Hetzij vergrendel ik hem, hetzij komt gewoon het "uitschakelen/opnieuw opstarten tevoorschijn, hetzij kom ik op beginscherm terecht. Ook de eigenaar van de Sensation lukte het niet met die van mij ;w Vind het maar vaag en interessant, maar uiteindelijk hoef ik het niet te hebben, het viel me alleen wel op.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:20
ToFast schreef op zondag 13 november 2011 @ 21:39:

[afbeelding]

Jij hebt de update gehad. Ik heb precies dezelfde versie als jij.
-TNT- en dinkelover hebben de update nog niet.
dinkelover schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:08:
[...]
Volgens mij moet het met 2.3.5 op deze manier. Jij hebt de update nog niet, dus dan moet het anders geloof ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Jimster op 13-11-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Zeer plausibel! Ik zit nog op 2.3.3 + Sense 2.1, dus die anderen hebben kennelijk wel allen al de update gehad :)

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TNT-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 15:50
dinkelover schreef op zondag 13 november 2011 @ 22:27:
Zeer plausibel! Ik zit nog op 2.3.3 + Sense 2.1, dus die anderen hebben kennelijk wel allen al de update gehad :)
Idem :)

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Hier ook (al een tijdje) netjes de update binnen.
Jullie proberen toch niet via de Market te updaten toch?

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
Robinski schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:22:
Hier ook (al een tijdje) netjes de update binnen.
Jullie proberen toch niet via de Market te updaten toch?
Nee, gewoon via software, maar denk dat de problemen op dit moment met de "branded" versies is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Mikemkm schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:48:
[...]

Nee, gewoon via software, maar denk dat de problemen op dit moment met de "branded" versies is
Ik denk t ook.

Vraag aan -TNT- en dinkelover; welke provider hebben jullie en waar hebben jullie het toestel vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
Ik heb ook nog geen update binnen.
Mijn toestel komt bij belcompany vandaan met KPN abbo.
Maar sinds 2 weken een nieuw binnenwerk erin dus ook nieuw imei nummer.

Kreeg hem terug maar zonder software update, wat ik niet had verwacht, want de update was toen al uitgerold naar 2.3.5 en sense 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJOG
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-04 13:16
Hallo allen,

Ik heb ook een HTC desire S met android 2.3.3 en HTC sense versie 2.1. Ik krijg de nieuwe update nog niet binnen, maar dat komt ongetwijfeld spoedig.

Hoe is jullie ervaring met de snelheid van de telefoon vóór de update en ná de update? Draait alles nog mooi snel en soepel? Mijn telefoon werkt namelijk nu super, zonder enige vertraging in menu en apps en dat wil ik graag zo houden.

Kunnen jullie mij meer vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
PJOG schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:07:
Hallo allen,

Ik heb ook een HTC desire S met android 2.3.3 en HTC sense versie 2.1. Ik krijg de nieuwe update nog niet binnen, maar dat komt ongetwijfeld spoedig.

Hoe is jullie ervaring met de snelheid van de telefoon vóór de update en ná de update? Draait alles nog mooi snel en soepel? Mijn telefoon werkt namelijk nu super, zonder enige vertraging in menu en apps en dat wil ik graag zo houden.

Kunnen jullie mij meer vertellen?
Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb namelijk de Saga3D v3.0 geflashed na m geroot te hebben, omdat ik het wachten zat was, maar deze is bij mij behoorlijk haperig en zelf buggy bij tijd en wijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ovigo schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:52:
[...]

Hier ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb namelijk de Saga3D v3.0 geflashed na m geroot te hebben, omdat ik het wachten zat was, maar deze is bij mij behoorlijk haperig en zelf buggy bij tijd en wijlen.
Hier werkt alles perfect snel zonder haperingen ;)
Android 2.3.5 en sense 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 22:22
Mikemkm schreef op maandag 14 november 2011 @ 11:48:
[...]

Mijn unbranded heeft de update nochtans nog niet ontvangen, ook niet wanneer ik er zelf op check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:35
caoim schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:19:
[...]

Mijn unbranded heeft de update nochtans nog niet ontvangen, ook niet wanneer ik er zelf op check :)
Hier idem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
caoim schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:19:
[...]
Zulke informatie is volstrekt nutteloos zonder verdere informatie. Wat is je softwareversie/kernelversie etc.? Welk netwerk heb je. Waar heb je je toestel vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Persoonlijk vind ik de discussie over het al-dan-niet ontvangen van de update niet echt constructief. Er valt van onze kant weinig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Het is dan ook geen discussie. Blijft wel apart dat sommige Desire S'en allang een update hebben gekregen, maar dat er ook veel zijn die nog niks hebben ontvangen, ongeacht branded of niet.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat snap ik, maar dat was 10 pagina's geleden al vastgesteld. Sindsdien is niemand wijzer geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TNT-
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-09 15:50
Jimster schreef op maandag 14 november 2011 @ 12:30:
[...]
Ik denk t ook.

Vraag aan -TNT- en dinkelover; welke provider hebben jullie en waar hebben jullie het toestel vandaan?
Vodafone, maar het is een unbranded toestel. Komt volgens mij bij de mediamarkt vandaan.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Jimster schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:59:
[...]

[...]

Zulke informatie is volstrekt nutteloos zonder verdere informatie. Wat is je softwareversie/kernelversie etc.? Welk netwerk heb je. Waar heb je je toestel vandaan?
Je hebt gelijk dus bij deze: ;)

Androidversie 2.3.3
Sence: 2.1

Smalbandversie 20.28I.30.085AU-3805.06.02.03-m

kernel
2.6.35.10-g2ee27f5
httc-kernel@and18-2#1
Wed jun 8 19:20:03 CST 2011

build
1.47.401.4 cl78999 release-keys

softwarenr.
1.47.401.4

Netwerk: KPN
Toestel gehaald bij primafoon winkel van KPN

[ Voor 4% gewijzigd door Artwido op 14-11-2011 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Mijn toestel heb ik een week geleden bij Studentmobiel gekocht, los, geen abo dus (KPN sim-only erin). Sense 3.0 ben ik wel benieuwd naar, maar het is dat mijn oude Desire de wasmachine ternauwernood niet heeft overleefd anders had ik die nog lang lang gebruikt. Desire S is wat snelheid en soepelheid wel een enorme vooruitgang en bied mij alles wat ik wil. Als halverwege volgens jaar ICS er ook nog op komt (waarvan ik heilig ben overtuigd, maar bevestiging van HTC nog even afwachten) dan kan ik wellicht wel 3 jaar vooruit als ie dat volhoud :) Na een week gebruik kan ik alleen maar zeggen, toptoestel! Top hardware in een mooie kleine behuizing, ik vind die 4 inch en grotere telefoons echt te groot en mijn ogen zijn nog uitstekend, 3,7 inch vind ik perfect!

Wellicht ook handig te vermelden, wanneer je toestel is aangeschaft. Lijkt er een beetje op dat alle recent aangeschafte nog niet geupdate zijn, maar de oude wel. Wellicht andere fabriek geproduceerd vanaf bepaald moment en dat HTC die update daarom nog aan het testen is. Je kunt er bar weinig mee uiteraard als je het éénmaal hebt gevonden, waarom... het blijft wachten natuurlijk :z

[ Voor 20% gewijzigd door dinkelover op 14-11-2011 20:58 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Opmerkingen als "ik heb de update nog niet" of "Ik heb hem!" voegen weinig toe aan de discussie. Laten we die dus vooral on-topic houden. Dergelijke berichten zullen hierna dan ook gewoon verwijderd worden

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 22:22
Jimster schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:59:
[...]

[...]

Zo'n reactie is ook volstrekt nutteloos aangezien ik dat reeds gepost heb en er geen reactie is op gekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Misschien bij iemand bekend:
Ik heb sinds kort het volgende probleem met mijn HTC Desire S.(branded toestel op t-mobile netwerk)

Telefoontjes gaan direct naar Voicemail als het toestel vergrendeld staat. Ik ontvang dan wel een sms dat ik een telefoontje gemist heb. Bellen gaat prima. Als het toestel onvergrendeld is gaat hij wel gewoon over.
Ik heb een factory reset gedaan. Helaas geen oplossing. Iemand wellicht een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een htc Desire s van drie maanden oud maar ik heb een probleem:
Ik heb de laatste tijd problemen met mijn muziek, als ik de ingebouwde speakers gebruik hapert het geluid af en toe, evenals bij een koptelefoon of oortjes, alleen is het dan nog erger, heeft iemand hier een verklaring voor of eventueel een oplossing?

• ToFast
Mikemkm schreef op woensdag 16 november 2011 @ 15:56:
Misschien bij iemand bekend:
Ik heb sinds kort het volgende probleem met mijn HTC Desire S.(branded toestel op t-mobile netwerk)

Telefoontjes gaan direct naar Voicemail als het toestel vergrendeld staat. Ik ontvang dan wel een sms dat ik een telefoontje gemist heb. Bellen gaat prima. Als het toestel onvergrendeld is gaat hij wel gewoon over.
Ik heb een factory reset gedaan. Helaas geen oplossing. Iemand wellicht een idee?
Heb je toevallig geen bereik in je zak op 3g (en je hem daar vast op het staan)?

• Mikemkm
Heb je toevallig geen bereik in je zak op 3g (en je hem daar vast op het staan)?
Nee, ligt voor me op tafel met vergrendeling erop (en vol bereik) en bellen met vaste lijn of andere GSM gelijk naar VM. Vergrendeling eraf en hij gaat gewoon over...(getest met of zonder slot / pin etc)

[ Voor 3% gewijzigd door Mikemkm op 17-11-2011 08:14 ]

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Kun je het niet testen met een ander (t-mobile) simkaartje?

• Mikemkm
AquaSheep schreef op donderdag 17 november 2011 @ 08:16:
Kun je het niet testen met een ander (t-mobile) simkaartje?
eh zeker een goeie d:)b, maar (had ik wel even kunnen vermelden) ik heb al een nieuwe simkaart van T-mobile gekregen. Dat was namelijk ook mijn eerste gedachte en had al ergens gelezen dat dit de oplossing kon zijn. helaas met beide simkaarten hetzelfde probleem.

[ Voor 4% gewijzigd door Mikemkm op 17-11-2011 08:23 ]

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 00:21
Probeer eens mobiel internet/3G uit te zetten op je telefoon.

http://androidforums.com/...s-straight-voicemail.html

[ Voor 45% gewijzigd door AquaSheep op 17-11-2011 10:44 ]

• Mikemkm
Bedankt. Ik ga eens kijken :)

Vreemd, ik heb ongeveer alles geprobeerd en ook klantenservice van T-Mobile gebeld. Daar gingen ze het verder uitzoeken na een nieuwe sim-kaart etc. Nu schijnt het weer gewoon te werken :*) (nog geen melding gehad van T-Mobile)

[ Voor 26% gewijzigd door Mikemkm op 18-11-2011 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterrikkie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-01 08:52
Ik heb sinds update geen gps lock meer, iemand enig idee? Verder top-toestel formaat is perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Masterrikkie schreef op zondag 20 november 2011 @ 14:38:
Ik heb sinds update geen gps lock meer, iemand enig idee? Verder top-toestel formaat is perfect
Even proberen met een programmaatje zoals gps status agps data te downloaden en een fix te krijgen? Wil nog wel eens helpen, ook als Maps geen fix krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

mrc4nl

Procrastinatie expert

:r moet mn mobiel weer inleveren vanwege defect. dit maal geven de capative toetsen geen kick.
touchscreen werkt wel gewoon. :? je komt nergens zonder die knoppen.

ik heb filmpjes. zal ze later posten

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
Laatst contact gezocht met HTC omdat de Desire s van mijn broer wél de update had gekregen, maar die van mijn vader niet. Met als enige verschil dat mijn broer hem nu een maand of 2 heeft, en mijn vader pas. Onderstaand het antwoord van HTC nadat ik hen alle serienummers ed. had gestuurd van beide toestellen:

Ik heb beide toestellen eens vergeleken maar ze zijn nagenoeg gelijk, met als enige verschil dat ze via een verschillende leverancier gekomen zijn (Brightpoint vs MCC)Ik denk dat het probleem dus zit in dat de update ingetrokken is en dat het ene toestel wel de update op tijd gehad heeft voordat deze ingetrokken is (er zijn toestellen welke een probleem geven, en een aantal functies missen, zo is het voorgekomen dat een toestel niet meet uitgezet kon worden omdat deze functie niet beschikbaar was in de uitschakel menu)helaas is hij maar heel kort in de omloop geweest dat zelfs wij hier geen info over gekregen hebben, en is hij ook alleen maar voor een aantal modellen beschikbaar geweest.het is nu gewoon afwachten tot de aangepaste versie weer opnieuw uit zal komen.

Dus voor de mensen die zich afvroegen waarom de update niet meer komt; hij is ingetrokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-08 08:18
Zeer handige info Hakkow! :)

Ik heb mijn Desire s opgestuurd omdat de proximity sensor het al een tijdje niet doet, stof achter het scherm en het ontbreken van het uitschakel menu. Ben benieuwd met wat voor software ik hem terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Probleem met uitschakel menu heb ik ook zo af en toe.
Door in de instellingen onder beveiliging, Beveiligings referenties opslaan aan te zetten werkte het weer.
Maar deze wordt om onduidelijke reden ook regelmatig weer uitgezet.

Wellicht dat een nieuwe update deze problemen gaat verhelpen..
Hopelijk schiet HTC een beetje op met een nieuwe versie

[ Voor 37% gewijzigd door Robinski op 21-11-2011 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Alles leuk en aardig, maar ik vind het in dat geval wel erg lang duren voordat er een nieuwe update wordt uitgerold. Een update terugtrekken is één, maar dan moet je wel zorgen dat de opvolger snel klaar is.

Overigens werk ik al sinds de update uit is zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
Hakkow schreef op maandag 21 november 2011 @ 15:22:
Laatst contact gezocht met HTC omdat de Desire s van mijn broer wél de update had gekregen, maar die van mijn vader niet. Met als enige verschil dat mijn broer hem nu een maand of 2 heeft, en mijn vader pas. Onderstaand het antwoord van HTC nadat ik hen alle serienummers ed. had gestuurd van beide toestellen:

Dus voor de mensen die zich afvroegen waarom de update niet meer komt; hij is ingetrokken
een tijdje geleden stond onderstaande al ergens op een site:
Back in early October came update 2.10.401.4, which brought the European HTC Desire S Android 2.3 .5 and proprietary shell HTC Sense 3.0. Unfortunately, the devices are sold officially in Russia, have not received any updates, it is clearly delayed. HTC is correct this oversight and updates, both European and Russian HTC Desire S.

new update for HTC Desire S was the number 2.10.401.5. Owners of smart phones that do not have installed an update 2.10.401.4, will Android 2.3.5, HTC Sense 3.0, performance improvements and bug fixes. Owners of European Desire S with 2.10.401.4 can also update their smartphone to the new version. They will receive a “patch” on HTCLoggers, which has caused so many problems, fix time zones, small changes in widgets, and other minor adjustments.

update for owners of Russian equipment is about 220-280 MB, depending on the current version. Owners of “Europeans” with pre-installed 2.10.401.4 say 28 MB upgrade. The new version is distributed via FOTA, that is “on air”. If an alert about the possibility of renewal for you has not come yet, use the instructions below.

er zijn ook verrmeldingen van een versie 2.13.x.x maar dit schijnt een branded versie voor Orange te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Moet toch even kwijt dat ik de accu duur met de nieuwe firmware 2.3.5 + sense 3.0
van uitmuntende kwaliteit vindt hoor ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files3/83908/medium/HCnhDtca9Z.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

En je hebt het apparaat gekocht om naar te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
MikeyMan schreef op maandag 21 november 2011 @ 21:45:
En je hebt het apparaat gekocht om naar te kijken?
Nee hoor, gebruik hem vaak genoeg, even snel mail checken, krantje lezen, sms'en, en bellen..... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Ik heb heb sinds kort dat m'n navigatie zomaar opent nadat ik het scherm aan zet en de screenlock eraf haal. Heel irritant. Meer mensen met dit probleem?
Ik wil het liefst niet resetten, maar misschien ontkom ik daar niet aan.

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik krijg nu op dit moment een update binnen voor de Android 2.3.5 ROM met Sense 3.0, de update is 6,79 MB groot en zal hoogstwaarschijnlijk een paar bugfixes bevatten. Met name de aan/uitknopbug waar ik overigens geen last van had. De mensen die nu nog geen update gehad hebben naar 2.3.5 zullen deze dan binnenkort wel krijgen als blijkt dat deze update goed werkt.

Het versienummer is nu: 2.10.401.8

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EoTzN.jpg Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ajp96.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Dubbeldrank op 22-11-2011 14:15 ]

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:08
Dubbeldrank schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 13:59:
Ik krijg nu op dit moment een update binnen voor de Android 2.3.5 ROM met Sense 3.0, de update is 6,79 MB groot en zal hoogstwaarschijnlijk een paar bugfixes bevatten. Met name de aan/uitknopbug waar ik overigens geen last van had. De mensen die nu nog geen update gehad hebben naar 2.3.5 zullen deze dan binnenkort wel krijgen als blijkt dat deze update goed werkt.

Het versienummer is nu: 2.10.401.8
Update komt hier ook binnen... Ben eens benieuwd wat er wordt aangepast. Had zelf geen last van bugs of iets dergelijk !

Edit: niets speciaal te zien, gewoon bugfixes waarschijnlijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Ponzi op 22-11-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb nu ook 2.10.401.8
Maar ik kwam van 2.3.3 en ik vind het nogal een vooruitgang (uiterlijk dan:P)

En ik heb 1 dingetje, htc Sense heeft standaard rechtsonder in beeld het knopje om naar 'aanpassen' te gaan, kan ik deze ook vervangen door een andere?
Want als ik eenmaal mijn mobiel zo heb 'aangepast' als ik wil, dan hoef ik geen sneltoets meer naar dit menu en heb daar dus liever een andere menu staan xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ponzi schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:06:
[...]

Update komt hier ook binnen... Ben eens benieuwd wat er wordt aangepast. Had zelf geen last van bugs of iets dergelijk !

Edit: niets speciaal te zien, gewoon bugfixes waarschijnlijk...
Hier ook de update binnen ;)

Edit:

Zie hier geen veranderingen... !

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 22-11-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ja, ik krijg hem nu ook!

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Ben zelf niet zo benieuwd naar wie hem wel/niet krijgt.
Ben meer benieuwd naar de eventuele bugfixes... is daar ergens een changelog van te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Interessant is natuurlijk of de mensen die hun toestel niet meer uitkregen, dat nu wel kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:01
Mijn toestel ging dus niet uit met die update, dus ik helemaal blij en vandaag de nieuwe update geinstalleerd. Helaas het werkt nog steeds niet :(

Heeft er iemand enig idee wat er wel gefixt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Frank!in schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 20:40:
Mijn toestel ging dus niet uit met die update, dus ik helemaal blij en vandaag de nieuwe update geinstalleerd. Helaas het werkt nog steeds niet :(

Heeft er iemand enig idee wat er wel gefixt is?
Ja dat zou ik ook wel eens willen weten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsoeting
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-05 14:53
Na update kan ik melden, nope on/off button werkt nog steeds niet. 8)7
Workaround nog wel trouwens

[ Voor 16% gewijzigd door rsoeting op 22-11-2011 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Heb ook de update gedaan en alles werkt verder goed. Maar kan op een kleine verandering na nog niet echt zien dat er iets verandert is.
Mijn aan/uit knop werkt gewoon en als ik nu aan druk dan kom ik eerst in een nieuw beginscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
remoendoo schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 14:40:
Ik heb nu ook 2.10.401.8
Maar ik kwam van 2.3.3 en ik vind het nogal een vooruitgang (uiterlijk dan:P)

En ik heb 1 dingetje, htc Sense heeft standaard rechtsonder in beeld het knopje om naar 'aanpassen' te gaan, kan ik deze ook vervangen door een andere?
Want als ik eenmaal mijn mobiel zo heb 'aangepast' als ik wil, dan hoef ik geen sneltoets meer naar dit menu en heb daar dus liever een andere menu staan xd
Weet iemand of je deze knop kan aanpassen?
En ik heb tot nu toe nog geen problemen ervaren met android 2.3.5 en htc sense 3.0 :)
(aan/uit-knop nog niet geprobeerd maar die gebruik ik toch nooit xd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

remoendoo schreef op woensdag 23 november 2011 @ 07:53:
[...]

Weet iemand of je deze knop kan aanpassen?
En ik heb tot nu toe nog geen problemen ervaren met android 2.3.5 en htc sense 3.0 :)
(aan/uit-knop nog niet geprobeerd maar die gebruik ik toch nooit xd)
Nee, dat kan niet, dan zou je een andere launcher moeten nemen en van de Sense launcher af moeten stappen.

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Zijn jullie eigenlijk tevreden over de Desire S? Of zijn er dingen die jullie missen/anders zouden willen zien.
Ik vraag dit omdat ik twijfel er een aan te schaffen.

Mijn shortlist

Samsung Omnia W, WP7.5
Nokia 701 Symbian Belle
HTC Desire S Android
SE Experia Ray Android
Nokia Lumia 800 WP7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik ben super tevreden met mijn toestel.
Alles loopt soepel. Dat was met mijn vorige Nokia wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
Hier ook zeer tevreden. En zoals een paar posts terug te zien is, goede lange accuduur mogelijk.

Ik durf de update naar 2.3.5 + sense 3.0 niet :+ Ik ben bang dat een bepaalde app dan niet goed meer functioneert. En terugdraaien van deze update is toch onmogelijk zover ik begrepen heb? Tenzij je root uiteraard.

pepernooot

• remoendoo
Huh welke apps zouden er niet meer werken dan?
Bij mij werkt alles gewoon hoor, voor een update moet je niet bang zijn...

• Artwido
ik heb na de update ook even de voor mij belangrijke apps getest zoals navigatie. Maar alles werkt gewoon hoor.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Er wordt zelfs gesproken over "een bepaalde app"... Doet me toch afvragen waar dat vandaan komt ;)

• Artwido
MikeyMan schreef op donderdag 24 november 2011 @ 08:36:
Er wordt zelfs gesproken over "een bepaalde app"... Doet me toch afvragen waar dat vandaan komt ;)
De Blackmarket app werkt ook nog gewoon. :P

• dinkelover
Nee nee, gewoon een bepaalde app (Run.GPS Pro) die ik dagelijks gebruik en waarvan ik weet dat als het niet goed werkt, de update van hun kant pas over maanden verschijnt, vermoedelijk. :P Op basis van fora berichten, dat wel, wellicht dat de praktijk anders is. Ook al is het een dure app, van support verwacht ik nooit zoveel.

Hoe dan ook, kon toch niet wachten, dus maar ge-update vannacht >:) En de app werkte nog prima gelukkig, vanmorgen getest.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _the_crow_
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Nu gaat de telefoon altijd op de speakerfunctie als ik opneem. Misschien toch maar eens resetten en kijken of alles weer normaal is. :/

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
De grote update naar sense 3.0 en Android 2.3.5 ging goed, alles werkte nog. Nu heb de kleine update van 6.9MB gedaan en werkt mijn aan en uit knop ook niet meer :s hoe krom is dat!
2011-11-25_17-33-58.jpg: Afbeeldingslocatie: http://imageupload.org/thumb/thumb_140415.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeyMan schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 16:52:
Interessant is natuurlijk of de mensen die hun toestel niet meer uitkregen, dat nu wel kunnen...
Bij mij is het júist andersom :/ Eerst was er niks mis mee, maar nu krijg ik 'em dus niet meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2011 @ 18:12:
[...]

Bij mij is het júist andersom :/ Eerst was er niks mis mee, maar nu krijg ik 'em dus niet meer uit.
Inderdaad vrij bijzonder. Ik ben er niet blij mee, het heeft altijd goed gewerkt zelfs bij de vorige grote update. De standaard berichtenapp is vorige update al erg onder handen genomen, waarvoor mijn dank aan HTC want hij is echt aangenamer, mooier en sneller. Echter met deze kleine update is er niet meer te selecteren dat je geen berichtvoorbeeld wilt. Je moet nu een veel langere lijst door voor initiatie, zo noem ik het maar even, voor het smsen.

[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 25-11-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hello123456
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 12:23
Mijn aan/uit knop werkt ook na de kleine update nog altijd niet. Ik heb gelukkig wel op xda-developers een workaround gevonden.

Ga naar Instellingen -> Beveiliging -> Beveiligingsreferenties gebruiken, en zet deze aan.

Hoe stom het misschien ook klinkt, het werkt echt, helaas wordt de instelling iedere keer opnieuw uitgezet wanneer je de telefoon opnieuw opstart (niet bij uitschakelen), maar het is nog altijd beter dan je telefoon resetten of telefoon leeg laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Heb vandaag spb 3D shell geïnstalleerd.
Moet zeggen dat ziet er wel gelikt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Artwido schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:25:
Heb vandaag spb 3D shell geïnstalleerd.
Moet zeggen dat ziet er wel gelikt uit.

[video]
idd erg cool!!

Ik bedenk me nu ook dat ik eigenlijk te weinig gebruik maak van de mogelijkheden van Android. Draai nu braaf Sense op mn HTC. En daar mis ik bepaalde functionaliteiten welke wellicht in een andere launcher oid wel zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 15:00
hello123456,
Goede tip, het werk inderdaad echt!

Na de Sense 3.0 update werkte het menu bij mij niet, na een factory reset weer wel. Daarna na een tijd weer niet en later weer wel. Tot die update van 6.9 het weer niet werkte. Gelukkig weet ik nu wat ik er aan kan doen. Waarschijnlijk heb ik het vorige keer ook 'per ongeluk' opgelost door de beveiliging referenties aan te zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
hello123456 schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 01:00:
Mijn aan/uit knop werkt ook na de kleine update nog altijd niet. Ik heb gelukkig wel op xda-developers een workaround gevonden.

Ga naar Instellingen -> Beveiliging -> Beveiligingsreferenties gebruiken, en zet deze aan.

Hoe stom het misschien ook klinkt, het werkt echt, helaas wordt de instelling iedere keer opnieuw uitgezet wanneer je de telefoon opnieuw opstart (niet bij uitschakelen), maar het is nog altijd beter dan je telefoon resetten of telefoon leeg laten lopen.
ik kan deze niet aanvinken.
Ook ik kan, hoewel ik eerst dacht van wel de telefoon niet uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

Voor degenen die geïnteresseerd zijn in Ice Cream Sandwich. Ik volg dit topic op XDA al een tijdje, is van Superkid die bezig is aan een ICS rom voor de Desire S. In de nieuwste versie heeft hij de telefoonfunctie (bellen e.d.) volledig werkend en is WiFi bruikbaar.

Het grootste gedeelte wat nog mist (en lastig is op te lossen) is hardware acceleratie, daardoor voelt het toestel nog erg traag aan. Zie hier een demonstratie van ICS op de Desire S door een ander Nederlands XDA-lid: YouTube: ICS SuperKid V2.4 [ALPHA] .

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Met de spb 3D shell werkt de aan/uit functie weer. :D
Werkt sowieso. Je moet alleen eerst die ring omhoog trekken.

Heb mij voor het eerst aangemeld bij HTC sense. Handige opties! Als je telefoon gepikt word kun je hem traceren, blokkeren met zelf geschreven bericht en je gegevens wissen.

[ Voor 74% gewijzigd door Artwido op 27-11-2011 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
Hey ineens een firmware upgrade vanochtend, best wel wat dingen veranderd merk ik :P

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
YoshiBignose schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:43:
Hey ineens een firmware upgrade vanochtend, best wel wat dingen veranderd merk ik :P
beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Hem hem ook net binnen gehaald, nog niet veel gemerkt. Maar goed, ik ben aan het werk dus geen tijd om te spelen :+

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
welke firmware? :p (android 2.3.5, sense 3?)

[ Voor 41% gewijzigd door megadoom op 28-11-2011 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Android 2.3.5 hier :) Sense was bij mij al v3 geloof ik.

[ Voor 45% gewijzigd door speek1984 op 28-11-2011 12:23 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Speek schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:23:
Android 2.3.5 hier :) Sense was bij mij al v3 geloof ik.
bij mij kwamen ze paar maanden geleden, sense 3 en android 2.3.5 tegelijk. vodafone branded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
2.3.5 inderdaad, in het begin heb je nu niet dat je omlaag moet scrollen, maar een ring naar boven. En tekst, toetsenbord, weer, agenda zijn allemaal beetje veranderd bij mij.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Ook ik kreeg begin van de avond de mogelijkheid om te upgraden. Dit uitgevoerd, en alles ziet er weer een stuk gelikter uit. Hopelijk dat de accu net zo lang (of kort?) meegaat, en niet korter...

Ik liep alleen tegen het probleem aan dat ik de telefoon niet meer kon uitschakelen dmv power button aan de bovenkant. Gelukkig kwam ik hier de oplossing tegen. (met dank aan vdnoort :*) )
Waarschijnlijk komt het alleen voor als je synchroniseert met een Exchange-server, waarop een beveiligingspolicy is ingesteld.

Samengevat is dit dus de oplossing om de aan/uit knop (powerbutton) weer te activeren:
1) Open het menu 'Instellingen'
2) Kies hier voor 'Beveiliging'
3) Kies voor 'Alle referenties wissen'. (onderste optie)
4) Kies voor 'Wachtwoord instellen'
5) Zet het vinkje uit bij 'Beveiligingsreferenties gebruiken'
6) Zet daarna het vinkje weer aan bij 'Beveiligingsreferenties gebruiken'

En voila, de knop aan de bovenkant van de telefoon is weer te gebruiken! 8)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
En ben ik de enige die de connectie tussen Exchange-servers/beveiligingsreferenties aan de ene kant een powerbuttons aan de andere kant niet snapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:40
Ook ik heb vanavond de 6,9 MB update uitgevoerd. Daarna geen enkel probleem met de powerknop, alles draait prima :)

Ik heb ook een exchange server met mijn werk, maar alles doet het prima. Ik kwam van 2.3.5, sense 3.0

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:45
Sinds gisteren @ 2.3.5

Doet hij goed!

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martino-s
  • Laatst online: 05-09 16:24

Martino-s

Nieuw?! www.ictmasters.nl

Sinds de de update naar 2.3.5 doet de Widget 'Friend Stream' het niet meer goed.
Alle Facebook berichten worden goed weergeven, maar de LinkedIn berichten, incl. afbeelding worden niet getoond, terwijl er wel een (lege) regel bij komt te staan.

Waarschijnlijk is er iets mis met 'LinkedIn for HTC Sense'. Hebben jullie hier ook last van?

(heb nu in de instellingen de LinkedIn-berichten uitgezet, maar deze heb ik natuurlijk graag weer werkend)

Martino's | Google is your friend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Ik had maandag ook de melding dat er een OTA update was. Nu heb ik gisteren op de melding geklikt, kreeg ik de waarschuwing: "is groot (237 mb), kan best even duren", heb ik onderaan op de opties "alleen downloaden via WiFi of kabel" en daarna op annuleren geklikt.
Gevolg: melding is weg, en ik krijg um met geen mogelijkheid terug. Via instellingen-> over telefoon-> software updates al diverse keren geklikt, telefoon al gereboot. WiFi aan en WiFi uit, maakt geen zak uit, hij blijft melden: "er is geen update op deze telefoon".
Hoe krijg ik nu de laatste versie? (Android 2.3.5 en sense V3)

Heb ook al gegoolged, maar nog niet gevonden. Maar dat kan goed aan de zoekterm hebben gelegen, dus als het eenvoudig te vinden is, dan mag je ook alleen de zoekterm(en) geven ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door Arie-Kanarie op 30-11-2011 10:22 ]

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Arie-Kanarie schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:20:
Ik had maandag ook de melding dat er een OTA update was. Nu heb ik gisteren op de melding geklikt, kreeg ik de waarschuwing: "is groot (237 mb), kan best even duren", heb ik onderaan op de opties "alleen downloaden via WiFi of kabel" en daarna op annuleren geklikt.
Gevolg: melding is weg, en ik krijg um met geen mogelijkheid terug. Via instellingen-> over telefoon-> software updates al diverse keren geklikt, telefoon al gereboot. WiFi aan en WiFi uit, maakt geen zak uit, hij blijft melden: "er is geen update op deze telefoon".
Hoe krijg ik nu de laatste versie? (Android 2.3.5 en sense V3)

Heb ook al gegoolged, maar nog niet gevonden. Maar dat kan goed aan de zoekterm hebben gelegen, dus als het eenvoudig te vinden is, dan mag je ook alleen de zoekterm(en) geven ;-)
Je zou op zoek kunnen gaan naar een RUU en via je computer kunnen updaten/flashen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

lama (hoe verwijder je een post hier?)

[ Voor 69% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 30-11-2011 12:21 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

Robinski schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:23:
[...]

Je zou op zoek kunnen gaan naar een RUU en via je computer kunnen updaten/flashen oid.
Kan ik die gewoon op de site van HTC vinden, of moet ik daarvoor meer richting custom roms? Heb niet zo'n zin in rooten en flashen. Wil het gewoon de normale manier doen, en die firmware krijgen die anders via de update had gekregen..

Waar ik vooral van baal is dat, een systeem dat verder gewoon goed werkt, dan weer net hier de mist in gaat.
Als ik zeg update nu maar even niet, dan bedoel ik niet: update de komende weet niet hoeveel tijd maar niet.
Wie of wat triggert mijn telefoon om die melding te tonen, en waarom krijg ik die melding niet weer als ik het handmatig doe?

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:34
Ik heb twee dagen geleden een melding gekregen van een grote update, die ik gedaan heb. Ik heb inmiddels Android-versie 2.3.5 en HTC Sense-versie 3.0. Dit is de eerste software-update die ik met deze telefoon heb uitgevoerd, want ik heb hem nog niet zo lang.

Ik merkte al direct dat de aan/uitknop niet meer het menu opriep waarmee je de telefoon kunt uitschakelen. Hoe kort of lang ik de knop ook indrukte, hij ging alleen maar op stand-by. Ik vond dit geen grote ramp, maar zojuist is mijn telefoon blijven hangen in stand-by en knipperde het gele batterijlampje nog wel, maar kreeg ik de telefoon op geen enkele manier meer aan. De batterij zit bijna vol, dus daar kan het niet aan liggen. Ik heb nu de batterij eruit gehaald en er weer in gestopt en de telefoon is nu weer gewoon opgestart. Ik ben bang dat dit dus vaker gaat gebeuren, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik concludeer dat ik dus ook last heb van een of andere bug in de software en vraag me af hoe ik dit nu kan verhelpen. Wie geeft mij raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:34
Martino-s schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:03:
Ook ik kreeg begin van de avond de mogelijkheid om te upgraden. Dit uitgevoerd, en alles ziet er weer een stuk gelikter uit. Hopelijk dat de accu net zo lang (of kort?) meegaat, en niet korter...

Ik liep alleen tegen het probleem aan dat ik de telefoon niet meer kon uitschakelen dmv power button aan de bovenkant. Gelukkig kwam ik hier de oplossing tegen. (met dank aan vdnoort :*) )
Waarschijnlijk komt het alleen voor als je synchroniseert met een Exchange-server, waarop een beveiligingspolicy is ingesteld.

Samengevat is dit dus de oplossing om de aan/uit knop (powerbutton) weer te activeren:

Ik heb deze stappen inmiddels gevolgd, en heb inderdaad het menu onder de powerbutton weer terug! Nu alleen nog afwachten of ik geen standy-by perikelen meer krijg.

Ik snap alleen niets van dit systeem want naar mijn weten synchroniseer ik helemaal niets met een Exchange-server, maar dat kan ook aan mij liggen. Ik had voorheen in ieder geval helemaal geen wachtwoord ingesteld bij 'beveiligingsreferenties'. Wat is dit dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-02 20:49
Martino-s schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:03:

Deze methode is al meerdere malen op dit forum genoemd.
Zoals ook al eerder gezegd: deze methode werkt totdat de telefoon opnieuw opgestart/gereset is.
Hierna moeten de genoemde stappen opnieuw doorlopen worden.
Met andere woorden: een definitieve oplossing voor dit probleem bestaat er naar mijn weten nog niet.

[ Voor 20% gewijzigd door danbo055 op 01-12-2011 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
hmm lekker is dat.
gisteren crashde mn mobiel, wilde niet aan en werd erg warm.
vandaag zei die: com.htc.mobile stopped working
force close, wait, tell htc..
druk ik op wait, werkt alles wel maar krijg ik het bericht weer na 5 seconden.
Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste