Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Na de update naar 2.3.5 en Sense 3.0 worden de agenda items niet meer aangepast wanneer ze vanuit Exchange gewijzigd worden, verwijderen en opnieuw toevoegen wordt echter wel toegepast. Andersom, wijzigingen doorvoeren in afspraken worden vanaf de telefoon naar Exchange wel goed doorgevoerd. Het verwijderen van afspraken en opnieuw toevoegen werkt wel allebei de kanten op.

Toestellen die deze update (nog) niet gehad hebben, hebben deze problemen niet, komt dit iemand bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

Nice! Ice Cream Sandwich voor de Desire S maakt aardig vaart. Ik ben nu een nandroid backup aan het maken om straks deze rom te flashen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=19924023 .
Works:
oSound
oBoots withought any issue
oWallpapers
oLive Wallpapers
oPhone works 2G/3G
oTouch
oKeys
oSD Card
oWifi
oSensors
oRoot
oHeadphones
oBluetooth
oEGL
oAdvanced Power Menu
oScreenshots
omore

Not working:
oCamera
o3D Games
oGallery
oMic ( not sure if works)
oMount usb to can access on pc
omore

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

joepie heb mn DS weer terug!
(was voor 2e keer in reparatie)

nou toch echt eens die custom rom erop knallen

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

jacobras schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 23:00:
Nice! Ice Cream Sandwich voor de Desire S maakt aardig vaart. Ik ben nu een nandroid backup aan het maken om straks deze rom te flashen:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=19924023 .

[...]
Waarom zou je hem flashen als de 'Mic' het niet doet, dat heb je een onbruikbare telefoon... :')

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:35
Leuk project maar er werken nog wel héél veel functies niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Dubbeldrank schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 10:38:
[...]

Waarom zou je hem flashen als de 'Mic' het niet doet, dat heb je een onbruikbare telefoon... :')
/care, dan heb je wel ICS! :P Maar zonder gekheid: de microfoon werkt wel, maar nog niet helemaal goed. Vanmorgen testgesprek gedaan, de andere kant kan me wel verstaan maar het kost wel moeite omdat het geluid verstoord klinkt.

Overigens is bellen één van de minst gebruikte functies op mijn smartphone, bel niet vaker dan een paar keer per week

Maar als je ziet hoe snel de ontwikkelingen zich opvolgen denk ik niet dat het lang duurt voordat het is gefixt.

Update:
Microfoon en Market schijnt gefixt te zijn, zal testen zodra de nieuwe versie beschikbaar is.

ICS ziet er trouwens erg mooi uit en werkt heel fijn :)

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16890458/Desire%20S%20ICS/Main%20screen%20-%20small.jpg Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16890458/Desire%20S%20ICS/Notifications%20-%20small.jpg
Wallpaper komt van Zedge.

[ Voor 33% gewijzigd door jacobras op 03-12-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ics is leuk ik ik wacht tot er eentje komt met htc sense.
heb betaald voor die navigatie app en wel er gebruik van maken ook.!

tot die tijd gewoon sense 3.0 draaien.

[ Voor 26% gewijzigd door mrc4nl op 03-12-2011 12:48 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intelcore
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09 21:29
Nog meer mensen die de update niet hebben gehad? Beetje vreemd dat ik hem niet heb gehad terwijl de update toch al enige weken uit is.

Ik heb mijn telefoon slechts een week maar ik heb geen update melding gehad en via het menu kan ik hem ook niet updaten. Telefoon is niet branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook nog steeds geen update gekregen. Kan dit dat de update nog steeds niet in België is uitgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:01:
Hier ook nog steeds geen update gekregen. Kan dit dat de update nog steeds niet in België is uitgegeven?
Heb de update al sinds ergens in oktober (België), dus daar kan het niet aan liggen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danbo055
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-02 20:49
Ik synchroniseer mijn agenda ook via Exchange.
Nu je het zegt, bij mij treedt dit probleem ook op. Zowel wijzigingen op de telefoon/laptop worden op het andere platform niet doorgevoerd..
Ward85 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:32:
Na de update naar 2.3.5 en Sense 3.0 worden de agenda items niet meer aangepast wanneer ze vanuit Exchange gewijzigd worden, verwijderen en opnieuw toevoegen wordt echter wel toegepast. Andersom, wijzigingen doorvoeren in afspraken worden vanaf de telefoon naar Exchange wel goed doorgevoerd. Het verwijderen van afspraken en opnieuw toevoegen werkt wel allebei de kanten op.

Toestellen die deze update (nog) niet gehad hebben, hebben deze problemen niet, komt dit iemand bekend voor?

[ Voor 15% gewijzigd door danbo055 op 05-12-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-08 12:57
Arie-Kanarie schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:20:
Ik had maandag ook de melding dat er een OTA update was. Nu heb ik gisteren op de melding geklikt, kreeg ik de waarschuwing: "is groot (237 mb), kan best even duren", heb ik onderaan op de opties "alleen downloaden via WiFi of kabel" en daarna op annuleren geklikt.
Gevolg: melding is weg, en ik krijg um met geen mogelijkheid terug. Via instellingen-> over telefoon-> software updates al diverse keren geklikt, telefoon al gereboot. WiFi aan en WiFi uit, maakt geen zak uit, hij blijft melden: "er is geen update op deze telefoon".
Hoe krijg ik nu de laatste versie? (Android 2.3.5 en sense V3)

Heb ook al gegoolged, maar nog niet gevonden. Maar dat kan goed aan de zoekterm hebben gelegen, dus als het eenvoudig te vinden is, dan mag je ook alleen de zoekterm(en) geven ;-)
heb je al een oplossing gevonden hiervoor?
miss kan je hier iets mee:
http://www.htcdesireblog....kbaar-voor-de-htc-desire/

het is mij echter ook nog niet gelukt, en met handmatig zoeken vind tie ook niets..beetje jammer..

gr niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
danbo055 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:08:
Ik synchroniseer mijn agenda ook via Exchange.
Nu je het zegt, bij mij treedt dit probleem ook op. Zowel wijzigingen op de telefoon/laptop worden op het andere platform niet doorgevoerd..
Bij mij treedt het niet op en ik heb ook 2.3.5 met Sense 3.0 (Exchange 2007 server). Ik heb wel een rooted standaard rom dus ik heb de laatste versie niet via een OTA update. Maar dat zou niet uit mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-Kanarie
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-06 13:40

Arie-Kanarie

Een keer wat anders

nelsch schreef op maandag 05 december 2011 @ 20:43:
[...]

heb je al een oplossing gevonden hiervoor?
miss kan je hier iets mee:
http://www.htcdesireblog....kbaar-voor-de-htc-desire/

het is mij echter ook nog niet gelukt, en met handmatig zoeken vind tie ook niets..beetje jammer..

gr niels
Hier ook nog steeds niet gelukt. Probeer het zo om de dag, met en zonder WiFi, maar het mag weinig baten tot nu toe.

Software ontwikkelen in de Achterhoek voor leuke klanten door heel Nederland? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Laatst online: 10:56
Sinds afgelopen week heb ik een Desire S.
Perfect formaat voor in de broekzak... maar daar heb ik ook meteen een probleem.
Hij schakelt namelijk vaak uit als ik hem in de broekzak heb (uiteraard is gelocked).
Iemand een idee?

Ik heb al gezocht op schakelt en uit maar dan krijg ik enorm veel hits ;-(.

Android 2.3.3 sence 2.1 dus nog geen update gehad.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.

Voel een trilling, pak mijn telefoon uit mijn broekzak en zie dat deze uitstaat.

Bij mij wel de update naar nieuwste Sense versie. (Vodafone branded toestel) Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Dit lijkt een generiek probleem te zijn van deze reeks. Ik heb dat probleem een tijdje gehad, is spontaan (?) overgegaan.
Mijn collega zijn Desire S die viel regelmatig uit als we op een conferentie waren, daarbuiten nooit.
(Iets met heel veel WIFI/3G signalen in de ether of zo? No idea, extreem bizar...)

Wij hebben op het werk allemaal een Desire S, en volgens de IT verantwoordelijke heeft +- 1/4e hardware problemen / spontane reboots (we zijn hier met +- 100). We gaan dan allicht ook switchen naar Samsung in de hoop dat dat verbetering heeft...

Ik hou van HTC, maar in essentie blijven ze de Lidl onder de smartphones: zo goedkoop mogelijk (merk je aan microfoon/speakertje/GPS performantie/stabiliteit).
Mochten ze de toestellen gewoon 20€ duurder prijzen, en betere hardware gebruiken, zouden fantastische toestellen zijn...

[ Voor 3% gewijzigd door DieterVDW op 07-12-2011 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

Ice Cream Sandwich http://forum.xda-develope...php?t=1373449beta van XDA werkt prettig :) Nieuwste versie heeft alles werkend behalve camera, tethering, usb mount en een paar kleine grafische bugs.
DieterVDW schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:06:
Ik hou van HTC, maar in essentie blijven ze de Lidl onder de smartphones: zo goedkoop mogelijk (merk je aan microfoon/speakertje/GPS performantie/stabiliteit).
Mochten ze de toestellen gewoon 20€ duurder prijzen, en betere hardware gebruiken, zouden fantastische toestellen zijn...
Mee eens! Mijn Desire S is een hartstikke mooi toestel, zou 'm zo weer kopen. Maar ik vind het wel vervelend dat de behuizing op sommige punten (bijv. linksonder bij mij) kraakt. Net als bij mijn HTC Legend: twee hardwareknoppen zijn netjes afgewerkt en de andere twee zijn van brakke kwaliteit. Of bij de HTC Wildfire: de camera steekt met een scherpe rand uit aan de achterkant. Moet beter kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
Mijn Desire S is een hartstikke mooi toestel, zou 'm zo weer kopen. Maar ik vind het wel vervelend dat de behuizing op sommige punten (bijv. linksonder bij mij) kraakt.
Dat doet ie van mij ook ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Albert020 op 07-12-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 21:52
Mijne ook maar dan rechtsonder, vrij irritant. Het lijkt erop dat het batterijklepje niet goed aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

enpe schreef op woensdag 07 december 2011 @ 14:55:
[...]

Mijne ook maar dan rechtsonder, vrij irritant. Het lijkt erop dat het batterijklepje niet goed aansluit.
Hier idem. De home knop op het scherm kan je ook een beetje induwen.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ah, ik ben er achter waarom hij uitschakeld-valt in mijn broek zak.
Als ik op de batterij cover druk gaat hij uit..... pffff

http://forum.xda-develope.../index.php/t-1295498.html

[ Voor 25% gewijzigd door Sneezzer op 07-12-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Sneezzer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:48:
Ah, ik ben er achter waarom hij uitschakeld-valt in mijn broek zak.
Als ik op de batterij cover druk gaat hij uit..... pffff

http://forum.xda-develope.../index.php/t-1295498.html
vaag verhaal is dat zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Klopt, maar het werkt (helaas)...
Als ik stevig op de cover druk gaat hij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Sneezzer schreef op woensdag 07 december 2011 @ 15:56:
Klopt, maar het werkt (helaas)...
Als ik stevig op de cover druk gaat hij uit.
Gewoon slecht contactje tussen batterij en toestel dan?
Niet te fixen door contactpinnetje wat te kuisen/plooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:04
Voor alle gebruikers die de update nog NIET hebben gehad, je kunt de Rom Update Utility van HTC downloaden. Hiermee kun je de telefoon updaten via de USB kabel. Hiermee wordt wel je hele toestel gewist.

Ik heb hem er zojuist opgezet en he werkt als een trein :)

Je kunt de RUU downloaden op XDA Developers via deze link:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1002506

Vervolgens kies je voor de onderste: RUU_Saga_S_HTC_Europe_2.10.401.8_Radio_20.4801.30. 0822U_3822.10.08.04_M_release_225161_signed.exe

Success allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
DieterVDW schreef op woensdag 07 december 2011 @ 18:20:
[...]

Gewoon slecht contactje tussen batterij en toestel dan?
Niet te fixen door contactpinnetje wat te kuisen/plooien?
Waarschijnlijk een slecht contactje.

Ik heb het opgelost door wat papier onder de accu te schuiven, hierdoor kan hij niet weg gedrukt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg soms bovenin mijn scherm een "E" te zien bij de netwerkverbinding. heb er normaal eenm "G"(gsm) "3G"of een "H"(hsdpa) staan.

waar staat die "E" voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Verwijderd schreef op donderdag 08 december 2011 @ 12:05:
ik krijg soms bovenin mijn scherm een "E" te zien bij de netwerkverbinding. heb er normaal eenm "G"(gsm) "3G"of een "H"(hsdpa) staan.

waar staat die "E" voor?
EDGE netwerk

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Sneezzer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 09:34:
[...]

Waarschijnlijk een slecht contactje.

Ik heb het opgelost door wat papier onder de accu te schuiven, hierdoor kan hij niet weg gedrukt worden.
Overigens schijnt het heel slecht te zijn voor de eMMC chip van de Desire S als de batterij afgekoppeld raakt als het toestel aanstaat. Als het systeem "hangt" wordt het ook afgeraden om de batterij eruit te trekken. In plaats daarvan kun je de accu beter leeg laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Hmmm nog iets waar ik geen antwoord op heb.
Ik gebruik een gmail mail account, deze heb ik met de standaard applicatie "mail" ingesteld als exchance account zodat push mail zou werken.

Nu komt een mail soms direct aan en soms pas als ik handmatig sync. Ligt dit aan de app?
Voordat ik pushmail had ingesteld had ik de refresh op 15 minuten staan maar deze sloeg soms ook zo een paar uur over. Iemand een idee?

ps. De search gebruiken op t.net met woorden als mail, gmail, android of push levert een topscore aan hits op O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Sneezzer op 08-12-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
biobak schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:27:
[...]
Als het systeem "hangt" wordt het ook afgeraden om de batterij eruit te trekken. In plaats daarvan kun je de accu beter leeg laten lopen.
NOFI, maar dit is tikje van de pot gerukt advies hoor. Als mijn toestel hangt, dan wil ik dat op redelijke termijn weer werkende krijgen en bereikbaar zijn. Ik (en met mij vele anderen vermoed ik) kan echt geen dagje wachten tot de batterij leeg is hoor ...
IMO moet elk toestel er tegen kunnen als er op gelijk welk moment de power er af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik heb HTC SYNC op mn laptop geïnstalleerd nu zet hij wel netjes agenda punten van mijn outlook naar de agenda van mijn htc maar andersom dus niet.
Iemand een idee hoe dit goed te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:49
Artwido schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:21:
Ik heb HTC SYNC op mn laptop geïnstalleerd nu zet hij wel netjes agenda punten van mijn outlook naar de agenda van mijn htc maar andersom dus niet.
Iemand een idee hoe dit goed te krijgen?
Kan het zijn dat je de instelling zo hebt staan dat de outlook settings overrullen?

Vraagie

Ik heb de Desire 2 jaar gehad. En was daar tevreden over. Helaas moest ik die inleveren bij mijn werkgever ( ontslag genomen) En nu heb ik een andere foon nodig. Ik dacht aan de Desire S. raden jullie deze aan met deervaringen die jullie hebben met dit toestel?

Ik gebruik toestel voor

bellen
whats app
facialbook

En af en toe een spelletje ofzo en btje browsen tijdens toilet uren }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Unknown Alien schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:33:
[...]

Kan het zijn dat je de instelling zo hebt staan dat de outlook settings overrullen?

Vraagie

Ik heb de Desire 2 jaar gehad. En was daar tevreden over. Helaas moest ik die inleveren bij mijn werkgever ( ontslag genomen) En nu heb ik een andere foon nodig. Ik dacht aan de Desire S. raden jullie deze aan met deervaringen die jullie hebben met dit toestel?

Ik gebruik toestel voor

bellen
whats app
facialbook

Facialbook, is dat een Facebook voor 18+?? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Batsu schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:41:
[...]

Daar lijkt het wel op ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Albert020 op 08-12-2011 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Unknown Alien schreef op donderdag 08 december 2011 @ 17:33:
[...]

Vraagie

Ik gebruik toestel voor

bellen
whats app
facialbook

ik denk dat de Desire S daar prima voor voldoet. ik heb hem zelf (nog) niet maar je vraagt geen bijzonder zware eisen dus een desire S moet alles vlot kunnen draainen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R8dical
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-01 12:44
Flappie schreef op woensdag 07 december 2011 @ 21:14:
Voor alle gebruikers die de update nog NIET hebben gehad, je kunt de Rom Update Utility van HTC downloaden. Hiermee kun je de telefoon updaten via de USB kabel. Hiermee wordt wel je hele toestel gewist.

Vervolgens kies je voor de onderste: RUU_Saga_S_HTC_Europe_2.10.401.8_Radio_20.4801.30. 0822U_3822.10.08.04_M_release_225161_signed.exe

Klinkt goed, maar hoe zit het nou met de garantie als je via deze weg een update doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Sneezzer schreef op donderdag 08 december 2011 @ 14:34:
Hmmm nog iets waar ik geen antwoord op heb.
Ik gebruik een gmail mail account, deze heb ik met de standaard applicatie "mail" ingesteld als exchance account zodat push mail zou werken.

Nu komt een mail soms direct aan en soms pas als ik handmatig sync. Ligt dit aan de app?
Voordat ik pushmail had ingesteld had ik de refresh op 15 minuten staan maar deze sloeg soms ook zo een paar uur over. Iemand een idee?

ps. De search gebruiken op t.net met woorden als mail, gmail, android of push levert een topscore aan hits op O-)
Niemand met hetzelfde probleem?
Dan moet ik komend weekend maar eens een reset gaan doen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 18:59
R8dical schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:14:
[...]

Klinkt goed, maar hoe zit het nou met de garantie als je via deze weg een update doet?
RUU is de zelfs de enige manier om met behoud van garantie te flashen. de RUU is van HTC zelf, bedoelt om te gebruiken als je toestel gebricked is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
Sneezzer schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 09:24:
[...]

Niemand met hetzelfde probleem?
Dan moet ik komend weekend maar eens een reset gaan doen. :?
Waarom gebruik je niet gewoon de Gmail app? Die doet exact wat jij wil, denk ik? Werkt perfect bij mij :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R8dical
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-01 12:44

Bedankt voor de tip Flappie! Vanmorgen de RUU gedraaid. Works like a charm _/-\o_ . Tevens meteen verlost van die branded troep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
ik heb de file nu gedownload, maar hoe moet je exact een backup van je contacten maken? htc sync vind mn tel niet.. en hoe werkt die RUU precies? gewoon filee op je tel zetten en aan uit zetten oid?

gr niels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
nelsch schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:45:
ik heb de file nu gedownload, maar hoe moet je exact een backup van je contacten maken? htc sync vind mn tel niet.. en hoe werkt die RUU precies? gewoon filee op je tel zetten en aan uit zetten oid?

gr niels
Je kunt ook aangeven dat je je contacten naar je gmail wilt exporteren.

contacten-->importeren/exporten-->exporteren naar sd kaart-->google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:04
nelsch schreef op zondag 11 december 2011 @ 12:45:

gr niels
Je meot eerst even HTC Sync Downloaden. Daar zitten de drivers bij zodat je toestel wordt herkend in Windows. Vervolgens de RUU op je PC uitvoeren, deze zorgt ervoorvoor dat je toestel opnieuw wordt geflashed :)
Dit duurt wel even. Soms lijkt het te hangen maar gewoon geduld hebben! :Y)

Dat HTC Sync je toestel niet ziet weet ik niet, als Windows het toestel maar ziet en de driver installeerd is het goed. Maar dan blijf je nog met de backup van je contacten zitten natuurlijk. Heb je je contacten niet allemaal op GMail staan? Als je opnieuw je credentials voor Gmail invoert worden ze vanzelf weer gesynchroniseerd als je de nieuwe ROM erop hebt staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Flappie op 11-12-2011 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-06 12:45
Sindskort kan ik mn abonnement verlengen en ben nu aan het zoeken naar een nieuwe smartphone. Op dit moment heb ik een Wildfire; destijds voor gekozen om uit te zoeken of een smartphone iets voor mij is.

Het is me goed bevallen, maar merk dat een hogere resolutie en een iets groter scherm fijner werkt. De Desire S zie ik als een hele grote kanshebber als opvolger van mn Wildfire: Ik ben erg tevreden over de bouwkwaliteit en Sense van HTC (Samsung voelt imo toch wat plastic aan en hun skin vind ik persoonlijk niet heel mooi).

Inmiddels is de Desire S al even op de markt. Weet iemand of er binnenkort nog een opvolger komt?

(De Rhyme vind ik niet mooi en de Sensation en Incredible te groot.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
FlashM schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:01:
Sindskort kan ik mn abonnement verlengen en ben nu aan het zoeken naar een nieuwe smartphone. Op dit moment heb ik een Wildfire; destijds voor gekozen om uit te zoeken of een smartphone iets voor mij is.

Het is me goed bevallen, maar merk dat een hogere resolutie en een iets groter scherm fijner werkt. De Desire S zie ik als een hele grote kanshebber als opvolger van mn Wildfire: Ik ben erg tevreden over de bouwkwaliteit en Sense van HTC (Samsung voelt imo toch wat plastic aan en hun skin vind ik persoonlijk niet heel mooi).

Inmiddels is de Desire S al even op de markt. Weet iemand of er binnenkort nog een opvolger komt?

(De Rhyme vind ik niet mooi en de Sensation en Incredible te groot.)
Weet natuurlijk niet of je het bij Android wilt houden maar de HTC Rader
heeft nog het meeste weg van de Desire S, alleen dan WP7... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
Albert020 schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:07:
[...]

Weet natuurlijk niet of je het bij Android wilt houden maar de HTC Rader
heeft nog het meeste weg van de Desire S, alleen dan WP7... :r
Ja, ik wil eigenlijk bij Android blijven.

Maar waar ik vooral mee zit is dat ik wil voorkomen dat als ik nu voor de Desire S kies, niet over 2 of 3 maanden lees dat er een nieuwer (maar vergelijkbaar in grootte) htc-model wordt geïntroduceerd.

De DS is qua formaat prima, maar heeft bv nog geen dualcore en al met al 1 Ghz processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
FlashM schreef op zondag 11 december 2011 @ 17:27:
[...]

Maar waar ik vooral mee zit is dat ik wil voorkomen dat als ik nu voor de Desire S kies, niet over 2 of 3 maanden lees dat er een nieuwer (maar vergelijkbaar in grootte) htc-model wordt geïntroduceerd.

De DS is qua formaat prima, maar heeft bv nog geen dualcore en al met al 1 Ghz processor.
Volgens mij is er nog geen opvolger in de maak voor de Desire S hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
[...]

Ik snap helemaal wat je bedoeld. Persoonlijk vind ik de dial-core race nogal overdreven en onnodig. Hoe kan het zijn dat een gsm met een klein scherm meer processoren heeft als mijn laptop?
Ook de grote schermen kunnen mij niet boeien.

Persoonlijk zou ik zeker voor de Desire S gaan als ik voor Android zou gaan. Voor mij de perfecte Android gsm. compact, alu-body!!, goed scherm, goede reviews en snel genoeg.
Natuurlijk weet je nooit hoe future-proof een gsm is. Als je maar een jaar vooruit wilt kunnen is de Desire S zeker voldoende. Wil je een tweejarig contract dan kan ik me voorstellen dat aan het einde vcan die twee jaar je gsm wel echt niet meer aan de dan geldende eisen voldoet. Maar dat is mijn persoonlijke gedachte en moeilijk te voorspellen!

Ik twijfel nog tussen de Desire S en een Lumia van Nokia. Gewoon omdat de Lumia een fraaie gsm is met een mooi OS dat goed (b)lijkt te werken!

Dus, wil je bij Android blijven, dan is er voor jouw wensen geen betere als de Desire S naar mijn mening. Echter indien je er twee jaar mee vooruit wilt kunnen zou ik denk ik voor een dual-core of een 1.4/1.5GHz single core (bv SE Arc) gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

snelheid van DS is echt meer dan voldoende.

ik kan alle grote/zware 3d spelletjes zonder haperingen draaien.
en dual core toestellen zijn als samsung GS2 zijn flink aan de prijs.

GX2: 400
Desire s:290

de DS heeft alle functies aan boord, die een smartphone kan hebben.
prijs is goed te doen :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
[...]

kijk eens naar de HTC Sensation. Is wel wat groter maar niet extreem veel duurder dan de Desire S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
Ponzi schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:08:
[...]

Waarom gebruik je niet gewoon de Gmail app? Die doet exact wat jij wil, denk ik? Werkt perfect bij mij :) !
Klopt,
Ik vind alleen de conversatie-stijl niet fijn.
Heb de mail nu maar weer op pop3/imap staan en elke 15 minuten checken gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Batsu schreef op donderdag 08 december 2011 @ 18:41:
[...]

bedoel gewoon Facebook ;)

Heb de Desire S net besteld bij pdashop. Na 1 week me oude Nokia 6300 slide te hebben moeten gebruiken..... Morgen weer een normale foon. Als de Desire 2 jaar goed gewerkt heeft dan zal de opvolger toch ook wel prima zijn.

Apps die ik ook nog gebruikte was wel

3G watchdog, omdat me VF SO tot 400MB is qua data verbuik. Al heb ik 1 x met moeite 300mb gebruikt. Normaal kom ik niet boven de 100mb uit. Thuis en op kantoor wifi aangezien dat toch stuk sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
@ Batsu, MrcrNL en Albert020:

bedankt voor jullie reacties!

Opzich ben ik absoluut geen poweruser van mn smartphone alleen merk ik dat ik met mn Wildfire gewoon tegen een aantal beperkingen aanloop die ik bij een volgende telefoon natuurlijk graag probeer op te lossen. :)

De Lumia is zeker een chique toestel; heb het toevallig afgelopen weekend in handen gehad. Voelt ook erg solide aan! Maar ik weet nog niet wat ik van WP7 kan verwachten ook wat betreft het aanbod van app's.

Android is wat dat betreft ok voor hetgeen ik gebruik en de DS vind ik momenteel (voor mij) een compleet en mooi toestel wat goed aanvoelt (bouwkwaliteit). Radar en Sensation vind ik gezien mijn gebruikstoepassing dan al weer te groot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
FlashM schreef op maandag 12 december 2011 @ 20:05:
@ Batsu, MrcrNL en Albert020:

bedankt voor jullie reacties!

Opzich ben ik absoluut geen poweruser van mn smartphone alleen merk ik dat ik met mn Wildfire gewoon tegen een aantal beperkingen aanloop die ik bij een volgende telefoon natuurlijk graag probeer op te lossen. :)

De Lumia is zeker een chique toestel; heb het toevallig afgelopen weekend in handen gehad. Voelt ook erg solide aan! Maar ik weet nog niet wat ik van WP7 kan verwachten ook wat betreft het aanbod van app's.

Android is wat dat betreft ok voor hetgeen ik gebruik en de DS vind ik momenteel (voor mij) een compleet en mooi toestel wat goed aanvoelt (bouwkwaliteit). Radar en Sensation vind ik gezien mijn gebruikstoepassing dan al weer te groot. :)
Jij hebt duidelijk je keuze gemaakt! Ik denk ook dat hey voor jou de juiste keuze is! Laat je hier weten hoe ie bevalt!? Wanneer krijg je m?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashM
Batsu schreef op maandag 12 december 2011 @ 21:20:
[...]

Jij hebt duidelijk je keuze gemaakt! Ik denk ook dat hey voor jou de juiste keuze is! Laat je hier weten hoe ie bevalt!? Wanneer krijg je m?
Heb inderdaad mn keuze wel gemaakt maar nog niks besteld. Zit bij Tmobile met Ismart abo naar tevredenheid. Zit nu in de laatste 2 mnd van mn contract en kan dus al verlengen, maar ik wil nog even wachten op een actie van Tmobile voordat ik definitief ga bestellen. Ik heb zo het vermoeden dat ze op het eind van mn contract gewilliger zijn met aanbiedingen dan nu al ;)

Een verhaal apart en niet echt on-topic.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:09
R8dical schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:59:
[...]

Bedankt voor de tip Flappie! Vanmorgen de RUU gedraaid. Works like a charm _/-\o_ . Tevens meteen verlost van die branded troep ;)
Van welke provider was de branding?
Ik heb een DS van tmobile welke niet begrijpen wat service is en helaas dus voorlopig geen update uitbrengen naar 2.3.5.
Ik wil graag deze officiële RUU installeren maar weet niet of dit problemen oplevert? (buiten het garantie verhaal)

Heb de RUU wel al gedownload maar nog steeds niks mee durven doen omdat ik bang ben mijn phone te bricken.....

Met andere woorden weet iemand hier een duidelijk antwoordt op te geven? alle forums al langs geweest maar nergens is een duidelijk antwoordt te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door Monkeyk2010 op 14-12-2011 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
Zo de Desire S nu 2 dagen in bezig.

vergeleken met de Desire en de 2.2 os. Is dit model toch een mooie verbetering. uiteraard is tie geleverd met gingerbread 2.3 en meteen de systeem update uitgevoerd. De GUI ziet er mooier uit. Het beeld lijkt scherper. de nieuwe sence bevalt me ook prima. Uiterlijk is ook beter en voelt beter aan dan het plastik van de Desire. Heb een SO abbo van VF dus heb deze bij de pdashop gekocht. Fijne vind ik zeker intern geheugen wat verdubbeld is en voor mij genoeg is. 512 was dan weer net te weinig 8)7

Als vervanging van de Desire na 2 jaar zeker tevreden. En voor het geld €330 prima. Hopelijk gaat deze ook 2 jaar mee en dan is het zelfs een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

R8dical schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 16:59:
[...]

De branded troep waarover je het hebt: bedoel je daarmee de Amazon MP3-app en Aandelen-app, bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeyk2010
Bastiaan schreef op woensdag 14 december 2011 @ 11:32:
[...]

De branded troep waarover je het hebt: bedoel je daarmee de Amazon MP3-app en Aandelen-app, bijvoorbeeld?
Of branding van VF/Tmobile etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
vraagie.

tijdens video bellen ( Tango) is de front camera 180gr gedraait . Dus ik sta bij de ontvanger op ze kop. Enig idee of dit een instelling is van de foon of de App?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeri369
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:21
Hey allen,

Ik loop nu rond met een nokia n97 mini waar ik tot een paar maand nog tevreden over was. Nu dacht de telefoon een paar maanden geleden leuk te gaan doen en werkt het touchscreen alleen als hij er zin in heeft(dat is niet vaak :( ). Nu ben ik even aan het kijken naar een nieuwe foon en is het voor mij eigenlijk wel zeker dat het een desire s/z/gewoon gaat worden, het enige probleem waar ik nu nog mee zit is dat ik lees dat de desire s kuren heeft met de batterij en dat de soms niet werkt? Nou heb ik sinds mijn n97 een beetje een fobie gekregen met kapotte telefoons en wil ik graag weten of het probleem makkelijk verholpen kan worden, dat het aan een bepaalde app ligt o.i.d. Als er andere problemen zijn of juist dingen waarom ik een desire s/z/gewoon moet kopen hoor ik dat ook graag.

Joeri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
Ben uiteindelijk gegaan voor de Nokia Lumia 800. Was denk ik een foutje op de site van The Phone House waardoor deze gratis werd met mijn gewenste contract ipv 169 euro.... Makkelijke keuze dan, en ik kan hem ruilen binnen twee weken als ie niet bevalt (of als ik toch een blauwe wil ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(België / Base met desire S van f-mobile.be, UK versie, unbranded)

Blijkbaar is de kans dat hij een update krijgt zeer klein, dus maar de RUU laten lopen, update is perfect gelukt buiten dat ik al mn smsen kwijt ben. Het kan een gevoel zijn, maar sinds de update naar android 2.3.5 en sens 3 heb, vindt hij veel sneller zijn gps positie! (aan/uit knop werkt ook perfect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Batsu schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:30:
Ben uiteindelijk gegaan voor de Nokia Lumia 800. Was denk ik een foutje op de site van The Phone House waardoor deze gratis werd met mijn gewenste contract ipv 169 euro.... Makkelijke keuze dan, en ik kan hem ruilen binnen twee weken als ie niet bevalt (of als ik toch een blauwe wil ;-))
Laat maar weten wanneer je hem omgeruild hebt voor een Android toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Ook de update gedraaid. Het lijkt erop alsof het death grip-probleem verdwenen is?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

• Batsu
Albert020 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 22:31:
[...]

Laat maar weten wanneer je hem omgeruild hebt voor een Android toestel ;)
haha ok maar misschien wel nooit ;)

• Monkeyk2010
Heeft iemand de RUU geflashed op een tmobile branded phone?

• vDR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-07 09:55

vDR

zit er een geheugenkaartje in de verpakking bij aanschaf ?

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

vDR schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:45:
zit er een geheugenkaartje in de verpakking bij aanschaf ?
nee zit in de mobiel zelf. een sd kaardje van samsung. classe 4 ofzo.

ora et labora

• vDR

vDR

mrc4nl schreef op donderdag 15 december 2011 @ 22:47:
[...]

nee zit in de mobiel zelf. een sd kaardje van samsung. classe 4 ofzo.
welke grootte?

• Artwido
8 gig

• vDR

vDR

ok thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelsch
beste mensen,

ik heb mijn telefoon geüpdatet naar de sense 3.0, alleen kan ik nu met geen mogelijkheid mn google account inloggen, dus ik kan ook neit op de market op mn telefoon of agenda syncen...Wel kan ik inloggen op de app market via de pc, en daar zegt deze ook dat al mijn apps die erop stonden nog geinstaleert zijn. via daar een app installeren werkt ook niet. ik denk dat het ligt dat Google nog denkt dan mn account geactiveerd is op mn tel voordat ik hem updatete.

weet iemand hoe ik dit weer normaal krijg? ook wachtwoord veranderen en dan opnieuw in loggen werkt ook niet..:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Weet iemand of android 4.0 gaat uitkomen voor de HTC desire S?
Ik heb het vandaag gezien op een nexus S en het is wel echt vet namelijk.
Ik kan er op internet nog niks over vinden maar misschien dat 1 van jullie er wat over weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik denk het zelf niet, de update naar sense3 kan nog wel eens de laatste zijn.
Volgend jaar zal htc met nieuwe modellen komen die 4.0 krijgen, hopelijk met nieuwe versie van sense.
Ik hoop dat die getipt word naar de Ds

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Er is momenteel al een redelijk werkbare versie van pure android 4 beschikbaar via XDA. Deze zal ongetwijfeld uiteindelijk gewoon werkbaar worden. Net zoals CM9 gewoon op de DS zal draaien. Of we echter iets van HTC zelf gaan zien... Ik weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ovigo schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:07:
Er is momenteel al een redelijk werkbare versie van pure android 4 beschikbaar via XDA. Deze zal ongetwijfeld uiteindelijk gewoon werkbaar worden. Net zoals CM9 gewoon op de DS zal draaien. Of we echter iets van HTC zelf gaan zien... Ik weet het niet.
als de sensation een upgrade naar 4.0 , is er een grote kans dat de DS het ook krijgt.
maar het blijft nu nog speculeren aangezien we geen concrete datum/antwoord van htc hebben gekregen.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
mrc4nl schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:15:
[...]

als de sensation een upgrade naar 4.0 , is er een grote kans dat de DS het ook krijgt.
maar het blijft nu nog speculeren aangezien we geen concrete datum/antwoord van htc hebben gekregen.
Waarom is die kans dan groot? DS is toch een behoorlijk meer lowend device dan de Sensation. Vergelijk het met de Legend vs Desire voor Gingerbread.
Goed, uiteindelijk blijft het gewoon gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
Goed, ik draai nu dus die ICS-rom, gewoon even proberen. Inmiddels Google agenda ook werkend, ik heb alleen een probleem: mijn device wordt niet meer herkend in de market web interface. Op de DS zelf werkt het nog wel, maar de market roept dat ik geen telefoons aan mn account gekoppeld heb. Iemand hier ervaring mee en ideeen voor een oplossing?

Edit:ik weet niet wat ik precies gedaan heb, maar nu werkt het in ieder geval weer. Zal wel weer een geval zijn van "geduld is een schone zaak".

[ Voor 17% gewijzigd door ovigo op 19-12-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Laatst online: 14-09 22:22

Alles ging goed, tot hij moest heropstarten. Ik zie al een uur dat wit scherm met "HTC" op. Normaal kan dat toch niet zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

ovigo schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:55:
Edit:ik weet niet wat ik precies gedaan heb, maar nu werkt het in ieder geval weer. Zal wel weer een geval zijn van "geduld is een schone zaak".
Mooi dat het inmiddels werkt :). Er is sinds vanmorgen weer een nieuwe versie van de ICS-rom beschikbaar, draai 'm hier. Scrollen door app drawer gaat een stuk soepeler, en de artifacts in Google Music en de People app zijn weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Kom er net achter dat de klok van mijn DS ongeveer 5 minuten achterloopt, terwijl deze 'vanuit het netwerk' wordt ingesteld.

Meen me te herinneren dat iets vergelijkbaars eerder is voorgekomen.
De vraag is nu alleen ligt dit aan de telco (Telfort), of aan de Telefoon (HTC).
Zodat ik gericht een probleem melding kan maken.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dit heb ik vorige week ook gehad, en was opgelost na een reboot. Was de eerste keer en heb het vooralsnog niet nogmaals terug zien komen (netwerkgestuurd, Vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
caoim schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:03:
[...]

Alles ging goed, tot hij moest heropstarten. Ik zie al een uur dat wit scherm met "HTC" op. Normaal kan dat toch niet zijn :(
Toestel lijkt stuk, als ik recovery probeer krijg ik een telefoon te zien met rode driehoek en rood uitroepteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovigo
jacobras schreef op maandag 19 december 2011 @ 22:30:
[...]

Mooi dat het inmiddels werkt :). Er is sinds vanmorgen weer een nieuwe versie van de ICS-rom beschikbaar, draai 'm hier. Scrollen door app drawer gaat een stuk soepeler, en de artifacts in Google Music en de People app zijn weg :)
Ik had m gezien ja. Ik doe nu maar ff eens in 2 twee versies ofzo, Ben anders de hele dag bezig met telkens opnieuw instellen :P Werkt de speech-to-text inmiddels al weer trouwens? Niet dat ik m nou nodig heb, maar viel toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras

jacobras

Developer

ovigo schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 15:47:
[...]

Ik had m gezien ja. Ik doe nu maar ff eens in 2 twee versies ofzo, Ben anders de hele dag bezig met telkens opnieuw instellen :P Werkt de speech-to-text inmiddels al weer trouwens? Niet dat ik m nou nodig heb, maar viel toch op.
Nog niet getest, maar ik heb eSpeak TTS geïnstalleerd zodat text-to-speech apps in ieder geval wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkds
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:26
caoim schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 11:05:
[...]

Toestel lijkt stuk, als ik recovery probeer krijg ik een telefoon te zien met rode driehoek en rood uitroepteken.
Dat had ik laatst ook. Toen heb ik hem maar factory reset gegeven en sindsdien (alweer een kleine twee weken) werkt hij weer goed. Hij hing dus eerst helemaal, en na accu eruit halen dus ook het witte scherm met HTC en verder niets. Dus dan maar factory reset en na alles opnieuw instellen werkte het weer.

Goed man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
robkds schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 20:47:
[...]

Dat had ik laatst ook. Toen heb ik hem maar factory reset gegeven en sindsdien (alweer een kleine twee weken) werkt hij weer goed. Hij hing dus eerst helemaal, en na accu eruit halen dus ook het witte scherm met HTC en verder niets. Dus dan maar factory reset en na alles opnieuw instellen werkte het weer.
Hier werkt hij ook niet na een factory reset, komt gewoon opnieuw op het witte bootscherm en blijft daar hangen. Ze komen er vandaag achter, heb voorlopig een Desire HD van een collega dus mijn afzien valt goed mee :)

[ Voor 8% gewijzigd door caoim op 21-12-2011 12:12 ]

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Robinski schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 09:40:
Kom er net achter dat de klok van mijn DS ongeveer 5 minuten achterloopt, terwijl deze 'vanuit het netwerk' wordt ingesteld.

Meen me te herinneren dat iets vergelijkbaars eerder is voorgekomen.
De vraag is nu alleen ligt dit aan de telco (Telfort), of aan de Telefoon (HTC).
Zodat ik gericht een probleem melding kan maken.
Hier ook dinsdag (toen Kpn), 6 minuten achter. Vandaag weer, nu 10 minuten (inmmiddels toevallig geporteerd, nu t-mobile). Daar gaat mijn wekkerfunctie, hiermee volledig onbetrouwbaar geworden grrrr. Was er al bang voor dat het een keer zou gebeuren, gezien historie hiervan met Android (en iPhone).

pepernooot

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:39

Robinski

A.K.A. RHarmsen

dinkelover schreef op donderdag 22 december 2011 @ 07:49:
[...]
Hier ook dinsdag (toen Kpn), 6 minuten achter. Vandaag weer, nu 10 minuten (inmmiddels toevallig geporteerd, nu t-mobile). Daar gaat mijn wekkerfunctie, hiermee volledig onbetrouwbaar geworden grrrr. Was er al bang voor dat het een keer zou gebeuren, gezien historie hiervan met Android (en iPhone).
bij mij loopt de klok inmiddels weer goed, maar het blijft irritant.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• remoendoo
Dit is mij ook al vaker opgevallen, ik heb de optie 'vanuit het netwerk' gewoon uitgezet en de klok 5 minuten vooruit gezet. Werkt prima :D toch vaag dat deze tijd totaal niet klopt

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
heb een vraagje, is het mogenlijk om de desire s op te laden door asus usb 3.0 turbo charge ai charger+ (of zoiets ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door megadoom op 22-12-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Sense 3.0 is nu al een tijdje uit voor de DS, maar ik heb hem nog steeds niet. Updaten doe je toch bij instellingen> over de telefoon> software updates? Mijn provider is Telfort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Het zou mij benieuwen of Android 4.0 ook voor de Desire S in 2012 gaat komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaxz
  • Laatst online: 09-07 16:47

Slaxz

.be

Zou wel mogen. HTC toestel krijgen meestal een Major bump update dus voor ons is dat 2.3 -> 4
Al zal het nog wel een eind duren en ik vermoed dat ze het daarom nog niet wereldkundig gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Is het ook mogelijk om in actieve services bepaalde apps niet automatisch te laten opstarten,
of moet je daarvoor een geroot toestel hebben ?

[ Voor 25% gewijzigd door Albert020 op 24-12-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendoo
Slaxz schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 10:13:
Zou wel mogen. HTC toestel krijgen meestal een Major bump update dus voor ons is dat 2.3 -> 4
Al zal het nog wel een eind duren en ik vermoed dat ze het daarom nog niet wereldkundig gemaakt hebben.
Ja maar je zou 2.2 -> 2.3 (met htc sense 3.0) ook als de major bump update kunnen zien toch? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ponzi
remoendoo schreef op zondag 25 december 2011 @ 22:41:
[...]

Ja maar je zou 2.2 -> 2.3 (met htc sense 3.0) ook als de major bump update kunnen zien toch? :(
De Desire S werd standaard met 2.3.3 geleverd, als ik mij niet vergis ;) ...
Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste