Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:37

Singular1ty

EV Evangelist

Mystikal schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:57:
Ik vind op de laatste foto de buizen die bovenin te zien zijn niet zo mooi gepositioneerd. Ik had liever gezien dat de langste buis bovenaan zat. Daarnaast had ik de buiging van de buizen (linksboven) gelijk gehouden, zodat het wat netter oogt. Dit doet wat mij betreft wel wat afbreuk aan het gehele lijnenspel.

Verder ziet het er natuurlijk prachtig uit!
Vind ik niet eerlijk gezegd, met alles op 1 lijn gaat juist het organische van deze build eraf met die belletjes enzo :)
SytseHartvelt schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:11:
Wacht, kun je even een plaatje maken van de flow door de GPU's? Want zoals het er nu uit ziet gaat hij linksboven in en rechtsonder uit, waarna hij linksonder er weer in gaat en rechtsboven er uit.. Dan zou je twee tegengestelde stromen hebben door je bovenste GPU, dat gaat hem niet worden?
Dit werkt prima, water in een gesloten circuit verdeelt zich over de beschikbare ruimte, waardoor beide kaarten in deze situatie evenveel flow krijgen. Dit lijkt misschien onlogisch maar dat is hoe het werkt.
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:18:
Wat een mooie build zeg _/-\o_ :9~

Verder zat ik net ook ff te spieken bij Kier zijn laatste case mod, daar kwamen de backplates voor de gpus voorbij. Misschien dat er nog custom made witte backplates komen ;) ach ja weet niet of dat mss iets te overkill is.

Iig ik heb genoten van je build!
Dat zou misschien het enige zijn wat je zou kunnen doen om dit geheel nóg spectaculairder te maken, custom witte backplates of glimmende nickel exemplaren van EK. Komt die laatste shot nog beter tot z'n recht, als je de CPU block weerspiegeld ziet enzo :)

[ Voor 47% gewijzigd door Singular1ty op 01-08-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-03-2024
Het ziet er echt super goed uit Alain en die vernikkelde buizen doen het hem.Petje af voor de afwerking. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 15:16
iMars schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:24:
[...]
Mooi strak design! Love it!
Mercie :D
Thanks Blue Tiger
Mavamaarten schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:34:
:o die laatste foto toont echt hoeveel detail er in deze build zit...
Het ziet er echt prachtig uit ! :9~
* snelleeddie vind hem ook awesome :D
Bedankt Mavamaarten
Singular1ty schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:47:
_O_ Dit is zonder twijfel een de mooiste build die momenteel op Tnet actief is. Zoveel custom parts en aandacht voor detail, en dan heb ik het nog niet eens over de kwaliteit van de afwerking, de beestige hardware of simpelweg de extreem wrede kleurencombinaties :D
Bedankt Singular1ty echt tof om zo een comment te lezen/krijgen ^^
Mystikal schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:57:
Ik vind op de laatste foto de buizen die bovenin te zien zijn niet zo mooi gepositioneerd. Ik had liever gezien dat de langste buis bovenaan zat. Daarnaast had ik de buiging van de buizen (linksboven) gelijk gehouden, zodat het wat netter oogt. Dit doet wat mij betreft wel wat afbreuk aan het gehele lijnenspel.

Verder ziet het er natuurlijk prachtig uit!
Mercie, tja die buizen dat is voor iedereen anders is puur smaak en goesting. :D
SytseHartvelt schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:11:
Wacht, kun je even een plaatje maken van de flow door de GPU's? Want zoals het er nu uit ziet gaat hij linksboven in en rechtsonder uit, waarna hij linksonder er weer in gaat en rechtsboven er uit.. Dan zou je twee tegengestelde stromen hebben door je bovenste GPU, dat gaat hem niet worden?
Deze Staan parralel met elkaar verbonden op deze manier krijgt elke gpu even veel water en ook allebei de zelfde temperatuur van water
MrJaeqx schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:43:
Gewoon een geweldige case! De afwerking is geweldig!
Love it! :9~
Thx MrJaegx
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:18:
Wat een mooie build zeg _/-\o_ :9~

Verder zat ik net ook ff te spieken bij Kier zijn laatste case mod, daar kwamen de backplates voor de gpus voorbij. Misschien dat er nog custom made witte backplates komen ;) ach ja weet niet of dat mss iets te overkill is.

Iig ik heb genoten van je build!
Thanks FabiaZ
Ik heb er wel liggen over na denkt om backplate te plaatse of maken. Maar met een backplate van EK hangen de kaarte nog meer door en dit wou ik niet. Custom made backplate had zeker gekund maar dat had een beetje te veel geworden. en had ik voor het moederbord ook iets moete verzinnen.
paslis schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:19:
Het ziet er echt super goed uit Alain en die vernikkelde buizen doen het hem.Petje af voor de afwerking. :)
Mercie Pascal zonder u hulp had ik nu nog ni klaar geweest met de front en GPU covers waarvoor nog maals dank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:07

iMars

Full time prutser

Het is zelfs zo erg dat ik iedere keer dit topic open om te kijken of er nieuwe foto's geplaatst zijn zodra ik zie dat er iemand in deze topic gereageerd heeft. :Y

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Die leidingen zijn natuurlijk tof, maar ik vind eigenlijk vooral de kleurencombinatie bij je sleeving er mooi.
KUTGW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-09 08:18
Volg deze al een tijdje en ziet er zeeeeeeer strak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o
Een eenvoudigweg schitterend design en zo'n keurige afwerking zie je vrijwel nooit en eigenlijk nergens. Het is geen kermisontwerp, maar gewoon een supernet afgewerkte supernette kast - mooi, in plaats van opzichtig wat doorgaans het geval is.
Absoluut hoogste klasse en ik vind dit momenteel de sjiekste kast op GoT. :Y

/me moet met enige regelmaat z'n horloge afdoen en lospeuteren uit de kabelkluwen die de binnenkant van zijn PC is... dat heb jij vast nooit. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat een episch geweldige afwerking. Het idee is sowieso gaaf, maar je hebt het ook daadwerkelijk heel netjes uitgewerkt. En dat tot in de kleine details _o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Heel mooi systeem geworden. Complimenten d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Gruwelijk mooi systeem. Toevallig ga ik morgen mijn kabels (voornamelijk) wit sleeven :P Moet mooi worden ;-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Echt supervet, hoe strak je alles gedaan hebt, en tot in de details hebt uitgewerkt. d:)b
Ik vind de vervlochten PCI-e-kabels echt vet!

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
iMars schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:21:
Het is zelfs zo erg dat ik iedere keer dit topic open om te kijken of er nieuwe foto's geplaatst zijn zodra ik zie dat er iemand in deze topic gereageerd heeft. :Y
Lol zalig man, de volgende reeks foto's zal dit weekend wss wel komen met wat nacht foto's.
Tegen dan is de case voledig klaar.
zynex schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 14:46:
Die leidingen zijn natuurlijk tof, maar ik vind eigenlijk vooral de kleurencombinatie bij je sleeving er mooi.
KUTGW
Gixxer27 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:43:
Volg deze al een tijdje en ziet er zeeeeeeer strak uit
:D
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 16:58:
[...]

:o
Een eenvoudigweg schitterend design en zo'n keurige afwerking zie je vrijwel nooit en eigenlijk nergens. Het is geen kermisontwerp, maar gewoon een supernet afgewerkte supernette kast - mooi, in plaats van opzichtig wat doorgaans het geval is.
Absoluut hoogste klasse en ik vind dit momenteel de sjiekste kast op GoT. :Y

/me moet met enige regelmaat z'n horloge afdoen en lospeuteren uit de kabelkluwen die de binnenkant van zijn PC is... dat heb jij vast nooit. :$
Thanks voor de super comment man
Het probleem met de horloge heb ik niet. Omdat ik er geen draag :p
Hier 2foto's van de achter met alle kabels van hoe het er nu uit ziet.
Zoals je kan zien moeten er nog wat kabels aan gepast worden en gesleeved.
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10468-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10467-1.jpg
Terw_Dan schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 17:06:
Wat een episch geweldige afwerking. Het idee is sowieso gaaf, maar je hebt het ook daadwerkelijk heel netjes uitgewerkt. En dat tot in de kleine details _o_
Mercie Terw
_ferry_ schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:29:
Heel mooi systeem geworden. Complimenten d:)b
Bedankt Ferry :D
Mu.siQ schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:53:
Gruwelijk mooi systeem. Toevallig ga ik morgen mijn kabels (voornamelijk) wit sleeven :P Moet mooi worden ;-)
Thx en veel plezier met het sleeven :p
Ghost Dog schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:59:
Echt supervet, hoe strak je alles gedaan hebt, en tot in de details hebt uitgewerkt. d:)b
Ik vind de vervlochten PCI-e-kabels echt vet!
Thanks op deze manier beginnen ze ook niet door te hangen + oogt het ook mooi. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylistar
  • Laatst online: 03-09 00:05
Wow, je bent egt bruut bezig.

je bent nog niet klaar en de puntjes staan al op de i. :D

gl nog, ik zal je blijven volgens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg kicken man!!

Zeker respect!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 17:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

Afbeeldingslocatie: http://www.openclipart.org/people/nicubunu/nicubunu_Emoticons_Amazed_face.svg
*mrc4nl is sprakeloos*

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ianovski
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Eigenlijk kan ik hier niet op reageren, want ik heb hier gewoon geen woorden voor. Maar het lijkt er op alsof je casemodden opnieuw hebt uitgevonden.

Ianovski Designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Zeer proper!!! _/-\o_ d:)b *O*

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

sweetjesus
Sweet Jesus have mercy...

[ Voor 25% gewijzigd door Singular1ty op 05-08-2011 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:40

Mystikal

It never hurts to help!

Ziet er erg mooi uit. Ik zou alleen nog iets doen aan de zichtbaarheid vd sticker op de hd. Ik vind de voorste casefan met dat zwart ook een beetje afsteken tegen het wit. Wellicht kun je daar nog wat an doen?

En hij staat aan de verkeerde kant van je bureau! :p

KUTGW!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
Thanks ^^
Ianovski schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 00:42:
Eigenlijk kan ik hier niet op reageren, want ik heb hier gewoon geen woorden voor. Maar het lijkt er op alsof je casemodden opnieuw hebt uitgevonden.
Proberen de lat altijd hoger te legen he :p
Mercie ^^
haha thx :p
Mystikal schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 07:23:
Ziet er erg mooi uit. Ik zou alleen nog iets doen aan de zichtbaarheid vd sticker op de hd. Ik vind de voorste casefan met dat zwart ook een beetje afsteken tegen het wit. Wellicht kun je daar nog wat an doen?

En hij staat aan de verkeerde kant van je bureau! :p

KUTGW!
Thanks
Ik weet het die HDD en de stickers moet er nog iets op vinden persoonlijk wil ik de stickers er op houden in geval van als ik de HDD wil verkopen.
Met de voorste casefan bedoel je zeker de controller. het zwarte gedeelte is moeilijk te vervangen want dat gedeelte is thought screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieNIelzie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10-2023
Zo'n groen ledje op je mobo past niet bij de rest van de kleur. Heb dat zelf opgelost met een stukje zwart isolatie-tape.

Maar zonder meer: super macho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

_/-\o_ :9~ O+

Ik blijf gewoon in herhaling vallen ;) Echt VET!!!!

Witte toetsenbord + muis erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokmaaa
  • Laatst online: 13-01-2023
Prachtige case geworden, complimenten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:40

Mystikal

It never hurts to help!

Mbt de harde schijf. Scoor een mooie kwaliteit witte sticker? Dat zou al mooi kunnen zijn?

Ik zit met onze case precies hetzelfde voor de SSD. Ik probeer daar ook iets van een sticker voor te scoren.

Zou je voor de controller niet nog een witte metalen strook kunnen maken die het uit het zicht wegneemt?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chad Chubatcha
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-08 17:45
Prachtig! _/-\o_

Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik volg deze mod al een tijd heel stilletjes. Ik moet zeggen inderdaad zeer mooie mod en heel netjes afgewerkt. Het ene wat ik dan niet consistent vind aan de hele mod is het rode licht achter het white teken. Nergens anders in de kast kom je rood tegen. Ik zelf persoonlijk zou dan daar voor een blauw licht zijn gegaan (niet dat ik kan modden), maar in het geheel zou ik het mooier hebben gevonden. Eventueel een witte led zou ook wel leuk zijn geweest, maar zou weinig contrast hebben met de mooie witte lak om het white teken heen. Nevermind ik zie net op een van je laatste foto's dat de kleur van het white teken kan worden aangepast.

Zeer mooie mod dus!

[ Voor 11% gewijzigd door Gizzy op 05-08-2011 11:01 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit is veruit de beste mod die ik ooit heb gezien. De details, de afwerking, het idee, de stijl.. en de stijl is gewoon briljant. Fantastisch werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Cleanste mod die ik gezien heb. Èrg netjes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:47
Ben deze mod ook al hele tijd aan het volgen, en vind hem echt prachtig! Echt geweldige afwerking, mooi glanzend wit gespoten, koperen leidingen, geweldig gewoon. Hoop nog meer werk van je te zien, je vorige mods waren ook niet mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Net even de video gezien van het eindresultaat..... WAUW! :9~ Dit is million dollar PC materiaal, ik zou zeker even Nils dit laten zien, want deze komt vrijwel zeker op zn site te staan!

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 17:25

mrc4nl

Procrastinatie expert

FiXeL schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:56:
Net even de video gezien van het eindresultaat..... WAUW! :9~ Dit is million dollar PC materiaal, ik zou zeker even Nils dit laten zien, want deze komt vrijwel zeker op zn site te staan!
werd al eerder genoemd, mag niet. iets met sponsoren ofzo....
(of ik moet in de war zijn met mdpc)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
DieNIelzie schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:06:
Zo'n groen ledje op je mobo past niet bij de rest van de kleur. Heb dat zelf opgelost met een stukje zwart isolatie-tape.

Maar zonder meer: super macho!
Thanks Mss dat ik dit nog wel doe voor Gamescom
iMars schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:15:
_/-\o_ :9~ O+

Ik blijf gewoon in herhaling vallen ;) Echt VET!!!!

Witte toetsenbord + muis erbij?
Haha :p wel een witte muis en toetsenbord zal er helaas niet in zitten daar zie je direct al het vuil op :p
Bokmaaa schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:15:
Prachtige case geworden, complimenten!
Mystikal schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:54:
Mbt de harde schijf. Scoor een mooie kwaliteit witte sticker? Dat zou al mooi kunnen zijn?

Ik zit met onze case precies hetzelfde voor de SSD. Ik probeer daar ook iets van een sticker voor te scoren.

Zou je voor de controller niet nog een witte metalen strook kunnen maken die het uit het zicht wegneemt?
Sticker kan ik mss nog doen maar dan heb je mss zo een cheapo look op die schijf. Dono zal zeker wel is teste met oude schijf dat ik hier nog heb liggen.
Aan die fan controller ga ik niks meer veranderen het uiterlijk blijft zo.
Het gene dat ik mss nog wel ga doen is een andere radiator steken omdat ik niet echt te vrede ben van de koelprestaties van de rad (kan mss komen omdat ik de koelfins ook heb gespoten)
Thx!!
Gizzy schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:00:
Ik volg deze mod al een tijd heel stilletjes. Ik moet zeggen inderdaad zeer mooie mod en heel netjes afgewerkt. Het ene wat ik dan niet consistent vind aan de hele mod is het rode licht achter het white teken. Nergens anders in de kast kom je rood tegen. Ik zelf persoonlijk zou dan daar voor een blauw licht zijn gegaan (niet dat ik kan modden), maar in het geheel zou ik het mooier hebben gevonden. Eventueel een witte led zou ook wel leuk zijn geweest, maar zou weinig contrast hebben met de mooie witte lak om het white teken heen. Nevermind ik zie net op een van je laatste foto's dat de kleur van het white teken kan worden aangepast.

Zeer mooie mod dus!
Mercie Goed dat je het zelf hebt gevonden ik krijg die vraag veel. :p
Blue-eagle schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:24:
Dit is veruit de beste mod die ik ooit heb gezien. De details, de afwerking, het idee, de stijl.. en de stijl is gewoon briljant. Fantastisch werk!
Thanks Blue Eagle ^^
Daan00 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:24:
Cleanste mod die ik gezien heb. Èrg netjes!!!
Thx Daan00
Jo... schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:27:
Ben deze mod ook al hele tijd aan het volgen, en vind hem echt prachtig! Echt geweldige afwerking, mooi glanzend wit gespoten, koperen leidingen, geweldig gewoon. Hoop nog meer werk van je te zien, je vorige mods waren ook niet mis!
Thanks man, mss komt er in de herfst winter wel een ander project :p Heb wel wat ideeën op moment voor een volgende build ^^
FiXeL schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 00:56:
Zoals iedereen hier al zeg zou het geen pc's kunnen zijn die gesponsord zijn. +Heb deze CM gemaakt voor liefhebberij om dat ik dit graag doen. Het gene dat er met volgt is altijd leuk als extraatje
mrc4nl schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 01:00:
[...]

werd al eerder genoemd, mag niet. iets met sponsoren ofzo....
(of ik moet in de war zijn met mdpc)
kan zijn :p zou het zelf niet wete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Mdpc is dezelfde geloof ik... Jammer, want dit is toch wel een stukje kwaliteit van heb ik jou daar ff.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Even een toevoeging over de 'sponsoring en MDPC', je mag er geen sponsoren vermelden of iets promoten.
Waar men niet over spreekt, deert niet ;) Als je daar dus een log zou maken zonder sponsor vermelding, no problem. Maar al is een kast nog zo mooi, de lat ligt er hoog! Het gaat dan echt om de kleinste details, originaliteit en afwerkingen die een pc echt uniek maken. Ik bedoel daar niet meer dat deze daar niet tussen past, integendeel, maar het is gewoon echt moeilijk om de aandacht te trekken!

[ Voor 39% gewijzigd door UgotHeinzzd op 06-08-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Tja ik ben het daar wel mee eens, jouw PC is zonder twijfel MDPC-materiaal qua kwaliteit, originaliteit en uitvoering, ik zou het gewoon proberen. Vraag me af hoeveel MDPCs er niet stiekem toch wel gesponsord zijn, de meeste van die bakken zijn onbetaalbaar voor Jan in de straat. En jij hebt niet voor honderden euro's gratis hardware gekregen dus daar hebben we het ook niet over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
Project White is Completed !!!

Als eerste Thx aan freddy van Highflow om korting te geven op het assortiment in zijn ]webshop
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/header.png

Natuurlijk een Thx aan Pascal van CaseMod
CaseMod Parts

Na een half jaar bezig te zijn met deze mod is de CaseMod eindelijk tot een einde gekomen.
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10506-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10505.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10503.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10495.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10496.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10490.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10493-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10486-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10492-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10483-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10501-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10485-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10499-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10498.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10494-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10482-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10481-1.jpg
Nu word het weer eens tijd om terug te gamen en mss al wat verder te denke aan een volgende CM.
Ik hoop da jullie allemaal van deze build even hard hebben kunnen genieten als ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Kudos man, echt heel strak geworden! d:)b :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldig apparaat, lijkt wel een showobject van een of ander professioneel bedrijf, heb in stilte gevolgd én genoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNOOM172
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-07-2016

GNOOM172

Gewoon een Gnoom

Héél erg mooi geworden! Proficiat met deze build. Erg van genoten.

Ik weet nu ook waar het logo op lijkt, afgezien van het "Melk de witte motor logo".

Nu die van jouw er nog bij... http://www.google.nl/imgr...,r:7,s:0&biw=1224&bih=716

LED staat toch voor Licht En Duurzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylistar
  • Laatst online: 03-09 00:05
hijs er erg netjes uitgekomen, proficiat!

ik heb genoten van je kunsten.

+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Ik heb elke update met veel interesse en bewondering voor je creativiteit en originaliteit gevolgd!
Alain, dit is een stukje vakwerk waar je met alle recht trots op kan zijn!

Goed gedaan kerel ;)

[ Voor 5% gewijzigd door UgotHeinzzd op 06-08-2011 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg vet uit!!
Maar ben je niet bang dat over, pakkum beet, 6 jaar je kast geel gaat zien?
Da's mijn ervaring met witte apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt dikke respect voor dit systeem en al het werk.
Dit is geen computer meer maar gewoon een kunstwerk eerste klas.

Ik ben helemaal fan van casemodding en ben er zelf ook erg druk mee bezig maar dit is echt een droom om te verwezelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-03-2024
Graag gedaan Alain en het resultaat mag er zijn.Super afwerking mooie kleuren combo echt petje af.Veel plezier met de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
Blue-Tiger schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:53:
Kudos man, echt heel strak geworden! d:)b :Y)
Thanks Blue Tiger
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:56:
Wat een geweldig apparaat, lijkt wel een showobject van een of ander professioneel bedrijf, heb in stilte gevolgd én genoten :P
hihi thx :D
GNOOM172 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:57:

Ik weet nu ook waar het logo op lijkt, afgezien van het "Melk de witte motor logo".

Nu die van jouw er nog bij... http://www.google.nl/imgr...,r:7,s:0&biw=1224&bih=716
Thanks
Tja dat logo iedereen zegt wel dat ik het ergens vandaan heb. Persoonlijk vind ik dat het logo van melk witte motor, mini,Bentley of wat nog allemaal heb maar als je elk logo pakt waar een wing op zit kun je nog lang bezig zijn :p
Sylistar schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:26:
hijs er erg netjes uitgekomen, proficiat!

ik heb genoten van je kunsten.

+1
UgotHeinzzd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:32:
Ik heb elke update met veel interesse en bewondering voor je creativiteit en originaliteit gevolgd!
Alain, dit is een stukje vakwerk waar je met alle recht trots op kan zijn!

Goed gedaan kerel ;)
Mercie Marnix
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 18:07:
Ziet er erg vet uit!!
Maar ben je niet bang dat over, pakkum beet, 6 jaar je kast geel gaat zien?
Da's mijn ervaring met witte apparatuur.
Niet echt ik rook al niet + binnen 6 jaar heb ik lag iets anders:p
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 18:17:
Echt dikke respect voor dit systeem en al het werk.
Dit is geen computer meer maar gewoon een kunstwerk eerste klas.

Ik ben helemaal fan van casemodding en ben er zelf ook erg druk mee bezig maar dit is echt een droom om te verwezelijke.
Thanks Peerke :p
paslis schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:03:
Graag gedaan Alain en het resultaat mag er zijn.Super afwerking mooie kleuren combo echt petje af.Veel plezier met de case.
MerciePascal ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJaeqx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-06 18:39
Respect!
Dit is echt vakwerk! (Misschien je vak van gaan maken ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 17:00

BTU_Natas

Superior dutchie

Zeer goede mod! Een van de weinige builds waar de pci-express kabels heel mooi zijn weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Singular1ty

Singular1ty

EV Evangelist

Misschien een heidense vraag, maar hoe ziet het geheel er nou uit met de panelen erop? :9 Voorderest val ik in herhaling, dit is MDPC kwaliteit. Hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ vakwerk, en inderdaad MDPC materiaal!

Damn, goed gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:45

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

SUPERNICE! _/-\o_

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

GNOOM172 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:57:

Vind het toch meer op de Bentley logo lijken.

Maar wat een mooie mod man!!! Clean, strak en stijlvol! Super mooi gedaan. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dit ziet er echt tering netjes uit zeg, complimenten! _O_

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chad Chubatcha
  • Laatst online: 07-08 17:45
Niccceee!!!! _/-\o_ _/-\o_

Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
MrJaeqx schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:14:
Respect!
Dit is echt vakwerk! (Misschien je vak van gaan maken ;) )
Thanks MrJeaqx
Beroep van maken zou wel echt super tof zijn.
BTU_Natas schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:43:
Zeer goede mod! Een van de weinige builds waar de pci-express kabels heel mooi zijn weergegeven.
Thx !
Singular1ty schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:45:
Misschien een heidense vraag, maar hoe ziet het geheel er nou uit met de panelen erop? :9 Voorderest val ik in herhaling, dit is MDPC kwaliteit. Hulde.
Haha Thanks man
Hier foto van de case met de panelen
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10477-1.jpg
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:23:
_/-\o_ vakwerk, en inderdaad MDPC materiaal!

Damn, goed gedaan!
Thx
iMars schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:47:
[...]

Vind het toch meer op de Bentley logo lijken.

Maar wat een mooie mod man!!! Clean, strak en stijlvol! Super mooi gedaan. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Thanks iMars
Joopieboy schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:48:
Dit ziet er echt tering netjes uit zeg, complimenten! _O_
lol thx :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
Nog een paar nacht foto's :D

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10514-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10513-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10515-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10516.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10519.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10520.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10528.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10534.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10524-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10525.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ianovski
  • Laatst online: 02-03-2024

Ianovski

Rawr!

Dude, dit is echt unbelievable! Wat een prachtplaatje!

Ianovski Designs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo...
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:47
Prachtig! Verlichting heb je ook mooi gedaan vind ik, niet belachelijk veel LED' s, gewoon subtiele verlichting, vind het echt heel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompoe
  • Laatst online: 10-09 14:38
Stille volger hier, maar na zulke foto's kun je niet meer stil zijn...
Echt een van de mooiste pc's die ik ooit gezien heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Zulke foto's maken mij juist wel stil... O-) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulaiman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11-2024
1 woord: WAUW...

Deze wil ik echt zien op de Million Dollar Pc website hoor :)

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToCuS
  • Laatst online: 08:29

ToCuS

It begins in the brain!

Ziet er zeker goed uit. Deze gaat punten scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-08 08:49
Echt super, hier wordt je stil van _/-\o_

Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Heel mooi gedaan :)

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceSam
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Nice, heel knap gedaan echt de nacht foto's zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
Ianovski schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 00:52:
Dude, dit is echt unbelievable! Wat een prachtplaatje!
Mercie Ianovski
Jo... schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:04:
Prachtig! Verlichting heb je ook mooi gedaan vind ik, niet belachelijk veel LED' s, gewoon subtiele verlichting, vind het echt heel mooi :)
Thx :D
Grompoe schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:10:
Stille volger hier, maar na zulke foto's kun je niet meer stil zijn...
Echt een van de mooiste pc's die ik ooit gezien heb!
hihi :p
Blue-Tiger schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 01:54:
Zulke foto's maken mij juist wel stil... O-) :o
tja het zal bij iedereen een ader effect hebben :p
Soulaiman schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 03:57:
1 woord: WAUW...
Deze wil ik echt zien op de Million Dollar Pc website hoor :)
^^
ToCuS schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 07:25:
Ziet er zeker goed uit. Deze gaat punten scoren..
Laten we hope nog een week en dan staat ie in duitsland op gamescom
Reveltoorn schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 12:37:
Echt super, hier wordt je stil van _/-\o_
:d
Thx Brinks :p
IceSam schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:32:
Nice, heel knap gedaan echt de nacht foto's zijn ^^
Mercie Icesam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Eind resultaat mag er zijn, ziet er echt geweldig uit. :9~
[b]snelleeddie schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:28:
Laten we hope nog een week en dan staat ie in duitsland op gamescom
Dat is mooi nieuws, want dan kan ik hem volgende week misschien van dichtbij aanschouwen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic Waste
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-06 15:56
heb de hele log gevolgd en het is een prachtig resultaat dat je bent bekomen, alleen vraag ik me af, als dat een SilverStone TJ07 is, heb je dan de mobo tray aan de andere kant gezet? normaal zit die toch niet zo in de case, of zie ik da nu fout op de website ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrstein
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-05-2024

Harrstein

show me ya caffëine

nice build. het enige wat wel opvalt is dat het cpublok niet zo mooi glad is als de rest. doet in mijn optiek onder voor de cleanlook van de rest.

Where's my !@#$% booze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harrstein schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 02:04:
nice build. het enige wat wel opvalt is dat het cpublok niet zo mooi glad is als de rest. doet in mijn optiek onder voor de cleanlook van de rest.
Vind ik juist wel.
Normaal is het koelblok verhoogd tegenover de rest.
Natuurlijk heb je de boutjes op het einde.

Hij moet toch vast.

Dit is een van de voorbeelden die mij er toe zet om mijn kast ook te gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrstein
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-05-2024

Harrstein

show me ya caffëine

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 07:06:
[...]

Vind ik juist wel.
Normaal is het koelblok verhoogd tegenover de rest.
Natuurlijk heb je de boutjes op het einde.

Hij moet toch vast.

Dit is een van de voorbeelden die mij er toe zet om mijn kast ook te gaan aanpassen.
ik doelde meer op het ruwe hobbelige oppervlak van de cooler zoals je hieronder ziet. Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Project%20White/SDC10493-1.jpg

Where's my !@#$% booze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:03

Pixeltje

Woo-woohoo!

Heel.Erg.Gaaf! Bizar!

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harrstein schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 11:59:
[...]

ik doelde meer op het ruwe hobbelige oppervlak van de cooler zoals je hieronder ziet. [afbeelding]
Daar heb je wel gelijk in.
Maar ik vind het nog wel meevallen.

Denk dat je dat alleen niet ziet bij gespoten of plexi blokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic Waste
bij gebrek aan antwoord op men vorige vraag, kan er mij iemand vertellen welke case dit is? Ik dacht dat het een SilverStone TJ07 was, maar ben niet zeker, iemand dat dit weet? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-09 22:26
Toxic Waste schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 14:35:
bij gebrek aan antwoord op men vorige vraag, kan er mij iemand vertellen welke case dit is? Ik dacht dat het een SilverStone TJ07 was, maar ben niet zeker, iemand dat dit weet? :p
Ja het is een tj07, ik heb er zelf hier ook 1 staan. Bij deze kast is het mobo tray omgedraaid. Het enige wat je dan moet doen is de rails aan de andere kant zetten en een andere achterkant op je mobo tray (waar je mobo aansluitingen zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:23:
[...]

Je krijgt het ook glad als je het gaat polijsten, maar ik denk dat de macrostand van de camera ook een groot gedeelte van de "ruwheid" bepaalt. Ik denk dat in het echt het amper opvalt dat het oppervlak van het CPUblok niet glad is.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic Waste
yniezink schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:29:
[...]

Ja het is een tj07, ik heb er zelf hier ook 1 staan. Bij deze kast is het mobo tray omgedraaid. Het enige wat je dan moet doen is de rails aan de andere kant zetten en een andere achterkant op je mobo tray (waar je mobo aansluitingen zitten).
en is dat standaard te doen? want de window zit toch ook aan de foute kant, of is dat echt al een project voor de betere modder? het moederbord op zen kop vind ik geweldig, daarom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Laatst online: 09-09 22:26
Toxic Waste schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 00:26:
[...]

en is dat standaard te doen? want de window zit toch ook aan de foute kant, of is dat echt al een project voor de betere modder? het moederbord op zen kop vind ik geweldig, daarom :p
je zult dan ook een window moeten maken in het andere paneel. en de andere zorgen dat je een gesloten paneel hebt. (je kunt ze namenlijk niet zo omdraaien door de mesh aan de onderkant van het panel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Stille volger hier die je topic bij elke update nauwlettend heeft gevolgd! Speechless! Echt een pracht van een mod!

Misschien wel het beste compliment dat je kan krijgen is van mijn vriendin. Geen groot fan van casemodden hoewel ze er geen problemen mee heeft als de HTPC bij de verhuizing gemod wordt. Ik liet haar het totaalplaatje zien van de mod en ze zei gelijk: "Dat vind ik echt mooi! Kan je het niet vergelijkbaar doen?"...... Enige dat ik koen doen is lachen en :F Want dit is een niveau wat je niet vaak tegenkomt! _/-\o_

Waar ik alleen wel benieuwd naar ben, aangezien de HTPC in de huiskamer komt te staan, hoeveel omgevingslicht geeft zo'n systeem nou? Je hebt de verlichting erg subtiel aangepakt en het lijkt erop dat de uitstraling van licht naar buiten toe beperkt is. Is het misschien mogelijk om daar ook een foto van te kunnen zien?

[ Voor 23% gewijzigd door Swedish Clown op 16-08-2011 15:22 ]

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Laatst online: 05-09 08:18
Kan maar een ding zeggen zwaar respect voor je skills en ziet er super strak uit. _/-\o_

Verwijderd

in 1 woord: Wauw!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2011 11:25 ]

• snelleeddie
rm_a_rayman schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:00:
Eind resultaat mag er zijn, ziet er echt geweldig uit. :9~

[...]

Dat is mooi nieuws, want dan kan ik hem volgende week misschien van dichtbij aanschouwen. :9
Als je daar bent moet je zeker is langs komen. Ben zelf ook wel benieuwd daar ik hoop dat ik zelf kan gaan rond zien zou graag diablo 3 teste en battlefield 3:p
Toxic Waste schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:50:
heb de hele log gevolgd en het is een prachtig resultaat dat je bent bekomen, alleen vraag ik me af, als dat een SilverStone TJ07 is, heb je dan de mobo tray aan de andere kant gezet? normaal zit die toch niet zo in de case, of zie ik da nu fout op de website ?
Jep het is een Silverstone TJ07 het veranderen van kant is echt heel makkelijk. Alleen wel oplette als je inverted ATX gaat is dat de backplate van het mobo tray moet aangepast worden.
Harrstein schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 02:04:
Jep was mij dirrect opgevallen wanneer ik het blok in handen had. Maar persoonlijk stoort het niet zo hard.
Brakkie41 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 15:21:
Stille volger hier die je topic bij elke update nauwlettend heeft gevolgd! Speechless! Echt een pracht van een mod!
Mercie Brakkie
Misschien wel het beste compliment dat je kan krijgen is van mijn vriendin. Geen groot fan van casemodden hoewel ze er geen problemen mee heeft als de HTPC bij de verhuizing gemod wordt. Ik liet haar het totaalplaatje zien van de mod en ze zei gelijk: "Dat vind ik echt mooi! Kan je het niet vergelijkbaar doen?"...... Enige dat ik koen doen is lachen en :F Want dit is een niveau wat je niet vaak tegenkomt! _/-\o_

Waar ik alleen wel benieuwd naar ben, aangezien de HTPC in de huiskamer komt te staan, hoeveel omgevingslicht geeft zo'n systeem nou? Je hebt de verlichting erg subtiel aangepakt en het lijkt erop dat de uitstraling van licht naar buiten toe beperkt is. Is het misschien mogelijk om daar ook een foto van te kunnen zien?
Ik zal zorgen dat ik vanavond een foto maak zodat je het kan zien.
Gixxer27 schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 16:24:
Kan maar een ding zeggen zwaar respect voor je skills en ziet er super strak uit. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Hallelujah, het eindresultaat is prachtig geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toxic Waste
snelleeddie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:33:

Jep het is een Silverstone TJ07 het veranderen van kant is echt heel makkelijk. Alleen wel oplette als je inverted ATX gaat is dat de backplate van het mobo tray moet aangepast worden.
en de zijpanelen, hoe heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
snelleeddie schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 17:33:
[...]

Als je daar bent moet je zeker is langs komen. Ben zelf ook wel benieuwd daar ik hoop dat ik zelf kan gaan rond zien zou graag diablo 3 teste en battlefield 3:p
Ben net terug, maar wat een teleurstelling. (De beurs zelf wel te verstaan).
Maar ja, frontpage nieuws en de reacties op tweakers zeggen daar al genoeg over. Wij hadden geluk, vlak voor de deuren definitief dicht gingen konden er mondjesmaat mensen binnen komen. Wij gelukkig ook.

Maar ontopic, heb de case gezien en mensen wat geniaal mooi.
Dan zie je werkelijk van dichtbij hoe netjes de afwerking is.
Mijn vrienden stonden met ontzag te kijken, want die hadden deze CIP niet gevolgd.
Complimenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Laatst online: 11:50
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:23:
[...]

En daarom zijn oppervlakken waarop autolakken worden gespoten ook zo hobbelig... :N

Ga voor de grap eens bij een autoschadebedrijf langs... Een beetje een middelmatig bedrijf, dus niet groot, maar wel met een spuitcabine. Ik heb daar afgelopen vakantie gewerkt, waar ze van alles en nogwat binnen krijgen om te spuiten van bedrijven uit de buurt, echt van een vespa scooter naar een bijna total loss Toyota tot 40 voet boten van carbon voor de america's cup. Dit ziet er uit als een 'niet opgeschuurt voor spuiten' gevalletje.

Gewoon eens langsgaan en vragen of ze hem glad kunnen afwerken. Of doe het zelf als je er de materialen voor hebt. opschuren met 160, spuitklaar met 320 en dan even langsbrengen bij een autoschadebedrijf. die gronden hem, schuren hem daar nog eens met 320 en dan gaat de lak erop. Dan krijg je hem glad en duurzamer terug. Zelf een erg goede ervaring, heb mijn hele casemod laten spuiten in een mooie (niet partuculiere) kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snelleeddie
CokeZero schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:04:
Hallelujah, het eindresultaat is prachtig geworden :D
Toxic Waste schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 16:59:
[...]

en de zijpanelen, hoe heb je dat gedaan?
Ik had een de case gekocht zonder window dus heb er dan gewoon een gat in gezaagd.
rm_a_rayman schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 21:54:
[...]

Ben net terug, maar wat een teleurstelling. (De beurs zelf wel te verstaan).
Maar ja, frontpage nieuws en de reacties op tweakers zeggen daar al genoeg over. Wij hadden geluk, vlak voor de deuren definitief dicht gingen konden er mondjesmaat mensen binnen komen. Wij gelukkig ook.

Maar ontopic, heb de case gezien en mensen wat geniaal mooi.
Dan zie je werkelijk van dichtbij hoe netjes de afwerking is.
Mijn vrienden stonden met ontzag te kijken, want die hadden deze CIP niet gevolgd.
Complimenten.
Thx Rayman
Het was wel tof om daar complimenten te krijgen van de mense die men build hebben mee gevolgd op forums.
Ediejo schreef op zondag 21 augustus 2011 @ 14:29:
Prachtig en subliem afgewerkt. Zo zie je de niet veel.

Even kleine Update over de wedstrijd van DCMM@Gamescom

Heb met mijn case de 3de plaats gekregen in categorie casemodding

Eerste plaats : Obsidian
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Gamescom%202011/SDC10019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Gamescom%202011/SDC10037.jpg

Tweede plaats : Venom VS: Phenom
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Gamescom%202011/SDC10044.jpg

Derde plaats : Project White
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Gamescom%202011/SDC10053.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1187.photobucket.com/albums/z382/alain-s/Gamescom%202011/SDC10056.jpg

toch nog een 3de plaats voor mij :p

Gamescom was wel fun. Alleen spijtig dat we geen VIP pas hebben gekregen om wat games te kunnen spelen zonder in de lange wacht rijen te staan. Maar heb wel Battlefield 3 kunnen spelen en het was zeker de moeite. Ik kan al niet wachte tot het uit komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Snuss
  • Laatst online: 13:38
Volgens mij hebben ze het kaartje met de prijzen verkeerd om gehouden, het had omgekeerde volgorde moeten zijn.

Gefeliciteerd!

[ Voor 7% gewijzigd door General_Snuss op 23-08-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars

iMars

Full time prutser

General_Snuss schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:04:
Volgens mij hebben ze het kaartje met de prijzen verkeerd om gehouden, het had omgekeerde volgorde moeten zijn.

Gefeliciteerd!
Met ^^

Maar goed, het is een kwestie van smaak ;) Gefeliciteerd!

edit: ik zit even te kijken, maar waarop wordt eigenlijk beoordeelt? Ik vind de nummer 1 er niet echt spectaculair uitzien. Nummer 2 kan ik niet goed zien op de foto. Ik vind de #3 by far het mooiste! Veel mooier afgewerkt, meer details i.v.t. #1

[ Voor 28% gewijzigd door iMars op 23-08-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieprutser
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-08 01:01
iMars schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:01:
[...]
edit: ik zit even te kijken, maar waarop wordt eigenlijk beoordeelt? Ik vind de nummer 1 er niet echt spectaculair uitzien. Nummer 2 kan ik niet goed zien op de foto. Ik vind de #3 by far het mooiste! Veel mooier afgewerkt, meer details i.v.t. #1
Ik denk dat de anderen wat minder op een standaard computerkast lijken en dat ze dat dan zwaar meetellen...

Ik vind daarentegen dat deze casemod veel strakker en netter is dan die andere twee en inderdaad eerste had moeten worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:24

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Met ^^ Ik vind de witte ook veel mooier. Zeker qua afwerking en 'wil-ik-ook-op-mijn-buro-hebben-staan' categorie.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18:01
Meeste mods hebben toch altijd behoorlijke vormen, wat je kan zien aan winnaars 1 en 2. Maar dat soort behuizingen ben je veel sneller op uitgekeken. Liever zo'n witte strakke zowel heel veel details maar het is tegelijk heel discreet en juist daarom tijdloos.

En denk dat er straks ook veel meer strakkere casemods komen zoals Project White. En dat het straks ook de nieuwe Norm word. dat alles wel veel detail heeft maar een subtiel uiterlijk heeft.

En dan heb je nog hele scratch builds maar dan moet je in L3p d3sk topic kijken voor mijn mening :)

Lijkt mij ook nog wel eens leuk om zoiets te doen maar zit met geld helaas en zou dan eerst ook graag willen leren omgaan met WaterCooling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook van mening dat de prijzen verkeerd verdeeld zijn.

White op 1.
2 staat goed maar 1 had echt 3 moeten zijn.

Vind er weinig custom aan op het eerste gezicht en in die van jou zit HEEL wat meer werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:07
Ik vind 1 gewoon lelijk en onaf :P
Maar in ieder geval gefeliciteerd met de 3e plaats. Betekend wel mooi dat je van de honderdduizenden mensen daar de derde plaats en eigenlijk de mooiste mod hebt.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceSam
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
De eerste heeft wel iets maar 1 en 3 hadden omgekeerd moeten staan zoals al vermeld die 2de vind ik anders ook wel heel knap gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urza-
  • Laatst online: 13:30
2de is wel een verdiende hoge plek, slangthema ziet er erg goed uit imo.
De 1e plek doet aan alsof die niet helemaal af is, of voor een soort industriële look wil gaan en daar niet helemaal in slaagt (gevalletje vriendjespolitiek/omkoperij imo) zeker omdat 2 en 3 stukken beter zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:20
Waw echt mooie kast. Netjes gedaan!
Leuk om al die foto's te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online