Vind ik niet eerlijk gezegd, met alles op 1 lijn gaat juist het organische van deze build eraf met die belletjes enzoMystikal schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 10:57:
Ik vind op de laatste foto de buizen die bovenin te zien zijn niet zo mooi gepositioneerd. Ik had liever gezien dat de langste buis bovenaan zat. Daarnaast had ik de buiging van de buizen (linksboven) gelijk gehouden, zodat het wat netter oogt. Dit doet wat mij betreft wel wat afbreuk aan het gehele lijnenspel.
Verder ziet het er natuurlijk prachtig uit!
Dit werkt prima, water in een gesloten circuit verdeelt zich over de beschikbare ruimte, waardoor beide kaarten in deze situatie evenveel flow krijgen. Dit lijkt misschien onlogisch maar dat is hoe het werkt.SytseHartvelt schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 11:11:
Wacht, kun je even een plaatje maken van de flow door de GPU's? Want zoals het er nu uit ziet gaat hij linksboven in en rechtsonder uit, waarna hij linksonder er weer in gaat en rechtsboven er uit.. Dan zou je twee tegengestelde stromen hebben door je bovenste GPU, dat gaat hem niet worden?
Dat zou misschien het enige zijn wat je zou kunnen doen om dit geheel nóg spectaculairder te maken, custom witte backplates of glimmende nickel exemplaren van EK. Komt die laatste shot nog beter tot z'n recht, als je de CPU block weerspiegeld ziet enzoVerwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 14:18:
Wat een mooie build zeg![]()
![]()
Verder zat ik net ook ff te spieken bij Kier zijn laatste case mod, daar kwamen de backplates voor de gpus voorbij. Misschien dat er nog custom made witte backplates komenach ja weet niet of dat mss iets te overkill is.
Iig ik heb genoten van je build!
[ Voor 47% gewijzigd door Singular1ty op 01-08-2011 18:47 ]