Zonde van de 3e plaats maar tja je kan niet altijd winnen. Blijft zeker een mooie kas hoor, zo lekker clean en rustig kwa uiterlijk.
LolGeneral_Snuss schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:04:
Volgens mij hebben ze het kaartje met de prijzen verkeerd om gehouden, het had omgekeerde volgorde moeten zijn.
Gefeliciteerd!
De jury zal wss zien op de hoeveelheid dat er veranderd is aan de case zelf. Denk ikiMars schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:01:
[...]
Met ^^
Maar goed, het is een kwestie van smaakGefeliciteerd!
edit: ik zit even te kijken, maar waarop wordt eigenlijk beoordeelt? Ik vind de nummer 1 er niet echt spectaculair uitzien. Nummer 2 kan ik niet goed zien op de foto. Ik vind de #3 by far het mooiste! Veel mooier afgewerkt, meer details i.v.t. #1
Thanks Rikstroinkkoffieprutser schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:37:
[...]
Ik denk dat de anderen wat minder op een standaard computerkast lijken en dat ze dat dan zwaar meetellen...
Ik vind daarentegen dat deze casemod veel strakker en netter is dan die andere twee en inderdaad eerste had moeten worden
Mercie Zonoskarzonoskar schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:50:
Met ^^ Ik vind de witte ook veel mooier. Zeker qua afwerking en 'wil-ik-ook-op-mijn-buro-hebben-staan' categorie.
Kan zijn Psyonara maar je zult altijd wel verschillende stijlen behouden van mods. Het hangt allemaal af van wat er in de modder zijn hoofd afspeeltPsyonara schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:47:
Meeste mods hebben toch altijd behoorlijke vormen, wat je kan zien aan winnaars 1 en 2. Maar dat soort behuizingen ben je veel sneller op uitgekeken. Liever zo'n witte strakke zowel heel veel details maar het is tegelijk heel discreet en juist daarom tijdloos.
En denk dat er straks ook veel meer strakkere casemods komen zoals Project White. En dat het straks ook de nieuwe Norm word. dat alles wel veel detail heeft maar een subtiel uiterlijk heeft.
En dan heb je nog hele scratch builds maar dan moet je in L3p d3sk topic kijken voor mijn mening![]()
Lijkt mij ook nog wel eens leuk om zoiets te doen maar zit met geld helaas en zou dan eerst ook graag willen leren omgaan met WaterCooling.
De Obsidian case is grotendeels om gebouwd hij heeft een custom made mobo tray + in de top of de case zijn 2 panelen die heel de tijd open en dicht gaan met daar onder een 240mm rad. Over de 2de case weet ik zelf niet veel.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:21:
Ik ben ook van mening dat de prijzen verkeerd verdeeld zijn.
White op 1.
2 staat goed maar 1 had echt 3 moeten zijn.
Vind er weinig custom aan op het eerste gezicht en in die van jou zit HEEL wat meer werk.
Thx SiempieSiempie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:26:
Ik vind 1 gewoon lelijk en onaf![]()
Maar in ieder geval gefeliciteerd met de 3e plaats. Betekend wel mooi dat je van de honderdduizenden mensen daar de derde plaats en eigenlijk de mooiste mod hebt.
IceSam schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:56:
De eerste heeft wel iets maar 1 en 3 hadden omgekeerd moeten staan zoals al vermeld die 2de vind ik anders ook wel heel knap gedaan
Ik zou niet meteen zegen vriendjespolitiek/omkoperij hoor het is niet 1 jury die je case komt bezien maar het zijn 6 of meer en elke jury heeft een ander beeld over het modden van cases.Urza- schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:09:
2de is wel een verdiende hoge plek, slangthema ziet er erg goed uit imo.
De 1e plek doet aan alsof die niet helemaal af is, of voor een soort industriële look wil gaan en daar niet helemaal in slaagt (gevalletje vriendjespolitiek/omkoperij imo) zeker omdat 2 en 3 stukken beter zijn.
ThxStollie schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 00:52:
Waw echt mooie kast. Netjes gedaan!
Leuk om al die foto's te zien.
Mercie MarnixUgotHeinzzd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:55:
Alain, gefeliciteerd met je derde plek!
Je had eerste moeten zijn, maar dat is mijn bescheiden mening
Thx !ToCuS schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 07:16:
Zonde van de 3e plaats maar tja je kan niet altijd winnen. Blijft zeker een mooie kas hoor, zo lekker clean en rustig kwa uiterlijk.
Als je deze afbeelding bekijkt:

Vind ik eigenlijk dat deze nog slecht is afgewerkt ook. Nu heb ik geen ervaring met case modden en zou ik het zelf niet beter kunnen
Maar als ik naar de rand rechts boven de kast kijk, zie ik een naad/kier wat imho netter had kunnen worden afgewerkt. En in het midden aan de voorkant van de case zie je een profiel waarin het bovenste metalen blad zit. Deze is aan de zijkant open, had ook netter kunnen worden afgewerkt...
Mja, smaken verschillen en als ik mocht kiezen, zou ik veeeeeel liever de witte case op mijn bureau willen hebben staan

Vind ik eigenlijk dat deze nog slecht is afgewerkt ook. Nu heb ik geen ervaring met case modden en zou ik het zelf niet beter kunnen
Maar als ik naar de rand rechts boven de kast kijk, zie ik een naad/kier wat imho netter had kunnen worden afgewerkt. En in het midden aan de voorkant van de case zie je een profiel waarin het bovenste metalen blad zit. Deze is aan de zijkant open, had ook netter kunnen worden afgewerkt...
Mja, smaken verschillen en als ik mocht kiezen, zou ik veeeeeel liever de witte case op mijn bureau willen hebben staan
Verwijderd
Er zit wel een custom stalen front op.
Er zal echt wel heel wat werk in de kast zitten maar ik vind dat deze zeker geen eerste prijs had moeten krijgen
Er zal echt wel heel wat werk in de kast zitten maar ik vind dat deze zeker geen eerste prijs had moeten krijgen
En aan de onderkant dan, hij heeft niet eens een plaatje voor de voeding --> berg kabels --> CM Fan gezet, het ziet erg gewoon slordig uit met die kabels.
Met ^^General_Snuss schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 12:04:
Volgens mij hebben ze het kaartje met de prijzen verkeerd om gehouden, het had omgekeerde volgorde moeten zijn.
Gefeliciteerd!
Vind jou kast sowiezo mooier dan de nr. 1, nummer 2 kan ik niet goed zien, maar die van jou is wit, en dus beter
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Van harte gefeliciteerd, en zo op foto's te zien vind ik de afwerking van de winnaar ook niet echt geweldig.
Maar goed, feli!
Maar goed, feli!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Hehe thx je weet natuurlijk niet op wat de jury allemaal let ivm met het modden.iMars schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:17:
Als je deze afbeelding bekijkt:
[afbeelding]
Vind ik eigenlijk dat deze nog slecht is afgewerkt ook. Nu heb ik geen ervaring met case modden en zou ik het zelf niet beter kunnen![]()
Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:57:
Er zit wel een custom stalen front op.
De jury zal meer letten op wat er allemaal veranderd is aan de case enzo. Zoals je kan zien is deze van binnen en buite gemod. Wat bij mij het geval niet is.Tim_ofzo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:59:
En aan de onderkant dan, hij heeft niet eens een plaatje voor de voeding --> berg kabels --> CM Fan gezet, het ziet erg gewoon slordig uit met die kabels.
thx :dPixeltje schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:04:
[...]
Met ^^
Vind jou kast sowiezo mooier dan de nr. 1, nummer 2 kan ik niet goed zien, maar die van jou is wit, en dus beter
MercieJoopieboy schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:00:
Van harte gefeliciteerd, en zo op foto's te zien vind ik de afwerking van de winnaar ook niet echt geweldig.
Maar goed, feli!
Helemaal top! Gefeliciteerd met je 3e plek! Wat ik me afvraag hoe ben je daar nu terecht gekomen?
Mystikal had ook wel met zijn Exo-S willen staan (ookal is ie nog niet af..) Misschien volgend jaar
Mystikal had ook wel met zijn Exo-S willen staan (ookal is ie nog niet af..) Misschien volgend jaar
Basement Bios ---- Exo-S
Een Lurker hier, maar i'm with Imars hierboven. Die beoordeling is dus echt mm gedaan door een "visually challanged person"?iMars schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:01:
[...]
Met ^^
Maar goed, het is een kwestie van smaakGefeliciteerd!
edit: ik zit even te kijken, maar waarop wordt eigenlijk beoordeelt? Ik vind de nummer 1 er niet echt spectaculair uitzien. Nummer 2 kan ik niet goed zien op de foto. Ik vind de #3 by far het mooiste! Veel mooier afgewerkt, meer details i.v.t. #1
flickr - WOT Profile - Game PC
Kleine Update.
Heb vandaag mijn nieuwe radiator kunnen ontvangen een Black Ice GT Xtreme 480. + nog een inline temp sensor van aqua computer.
In dit verlengd weekend ga ik de GTXrad in het wit spuiten en de laatste puntjes op de i zetten van afwerking aan de case.
Zoals alle caps op het moederbord en GPU's cleanen dan nog de rand van de PCB's in het zwart maken. Dan natuurlijk ook nog de radiator veranderen.
De rede waarom ik de radiator vervang is omdat ik iegenlijk niet echt te vrede ben over de koelprestaties. Dus proberen we een andere waar meer FPI op zit (Fins Per Inch) Black Ice GT Xtreme heeft 20 FPI en de Thermochill heeft 10 FPI dus denk dat dat de Black beter zal presteren dan de Thermochill.

Samen met BF 3 dat momenteel nog langs geen kanten werkt -.-

Hier even de rad spoelen tot morgen zodat ik morgen de eerste primer laag kan toedienen.
Heb vandaag mijn nieuwe radiator kunnen ontvangen een Black Ice GT Xtreme 480. + nog een inline temp sensor van aqua computer.
In dit verlengd weekend ga ik de GTXrad in het wit spuiten en de laatste puntjes op de i zetten van afwerking aan de case.
Zoals alle caps op het moederbord en GPU's cleanen dan nog de rand van de PCB's in het zwart maken. Dan natuurlijk ook nog de radiator veranderen.
De rede waarom ik de radiator vervang is omdat ik iegenlijk niet echt te vrede ben over de koelprestaties. Dus proberen we een andere waar meer FPI op zit (Fins Per Inch) Black Ice GT Xtreme heeft 20 FPI en de Thermochill heeft 10 FPI dus denk dat dat de Black beter zal presteren dan de Thermochill.

Samen met BF 3 dat momenteel nog langs geen kanten werkt -.-

Hier even de rad spoelen tot morgen zodat ik morgen de eerste primer laag kan toedienen.
Mooi nieuw rad, zul je wel gaan merken.
En waarom de gewone BF3 en niet de LE?
Heb gewoon de eerste beste gepakt die ik tegen kwam. Had er eigenlijk niet echt op gelet.
Mooie mod man:) wou dat ik zoiets thuis had Respect
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Woosj! Net nog even het hele buildlog zitten bekijken.
Very Very Very Very Tight!!
Very Very Very Very Tight!!
Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!
Tja, als je performance zoekt, is zo'n GTX gewoon de shit. Je moet er alleen hele snelle fans op zetten om er de max uit te halen, dus echt stille systemen bouw je er niet mee. Deze dingen presteren het lekkerst vanaf 2000rpm 
Ik kijk natuurlijk uit naar de update, nieuwe foto's van dit monster zijn altijd welkom
Ik kijk natuurlijk uit naar de update, nieuwe foto's van dit monster zijn altijd welkom
White is genomineerd voor Mod Of The Year samen met nog 25 andere prachtige mods.
Kies voor je zelf de 10 beste mods uit de top 25.
May the best mod win
http://www.bit-tech.net/m...23/mod-of-the-year-2011/1
Kies voor je zelf de 10 beste mods uit de top 25.
May the best mod win
http://www.bit-tech.net/m...23/mod-of-the-year-2011/1
gratz met je nominatie
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Verwijderd
Mijn god, wat een mooie kast (en inhoud
) Ik ben benieuwd naar nieuwe projecten van je!!!
Echt respect. Wat een coole case 
Ik zou zeggen, in massa productie, hoge prijs vragen zoals Apple en je hebt een hit
Enige is dat ik de opgepoetste glanzende koperen buizen ook wel wat vond hebben. De zilver look is cleaner en past wel in de "White" filosofie, maar met dat koper had 't wellicht wel een mooi contrast gegeven. Maja, dat moet je dan ook zien in het uiteindelijke resultaat om goed te kunnen oordelen. Misschien voor de White Limited Edition
Overigens snap ik geen reet van die uitslag, die andere 2 komen niet eens in de buurt van die van jou. Qua afwerking lijken die andere 2 gewoon meer op een chaotische manier in elkaar geprutst. Al krijg je dan wellicht abstract t.o.v. strak concept discussie, plus de meeste tweakers hebben een hele andere smaak doorgaans als een ander mens
Voor mij was er geen discussie geweest, nummer 1
Ik ben benieuwd naar je komende projecten
Ik zou zeggen, in massa productie, hoge prijs vragen zoals Apple en je hebt een hit
Enige is dat ik de opgepoetste glanzende koperen buizen ook wel wat vond hebben. De zilver look is cleaner en past wel in de "White" filosofie, maar met dat koper had 't wellicht wel een mooi contrast gegeven. Maja, dat moet je dan ook zien in het uiteindelijke resultaat om goed te kunnen oordelen. Misschien voor de White Limited Edition
Overigens snap ik geen reet van die uitslag, die andere 2 komen niet eens in de buurt van die van jou. Qua afwerking lijken die andere 2 gewoon meer op een chaotische manier in elkaar geprutst. Al krijg je dan wellicht abstract t.o.v. strak concept discussie, plus de meeste tweakers hebben een hele andere smaak doorgaans als een ander mens
Hele coole case inderdaad. Oog voor detail kleur combinatie/componenten heel goed bijmekaar gezocht.
Deze kwam ik toevallig nog tegen deed mee heel erg aan white denken, maar dan wat duisterder.
http://www.million-dollar...box-mk2/murderbox-mk2.htm
Deze kwam ik toevallig nog tegen deed mee heel erg aan white denken, maar dan wat duisterder.
Thanks
Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:58:
Mijn god, wat een mooie kast (en inhoud) Ik ben benieuwd naar nieuwe projecten van je!!!
Merciexs4me schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:56:
Echt respect. Wat een coole case
Ik zou zeggen, in massa productie, hoge prijs vragen zoals Apple en je hebt een hit![]()
Klopt charles heeft het idee overgenomen ^^Psyonara schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 14:17:
Hele coole case inderdaad. Oog voor detail kleur combinatie/componenten heel goed bijmekaar gezocht.
Mercie Peter ^^
Nog een kleine traktatie heb nog wat foto's die ik nog niet had gepost, dus enjoy

Damn wat een creatie en wat een perfectie. Het doet me denken aan de ultracleane interieur in een space film. Beetje Mass Effect, Star Wars, etc.
Wauw, wat een prachtding, geweldig mooi!
Damn zeg, wat een resultaat!
Ik heb deze even compleet gemist
Wat een vette kast en geliciteerd met je 7e plek!
Complimenten voor de finesse

hmm ziet er heel erg geil uit
, nog succes verder
jezus ik droom joh weg bij die waterkoeling ^^ heerlijk mooi gedaan 
alleen jammer dat je I/O shield niet wit is.
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Relief2009 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:33:
Damn wat een creatie en wat een perfectie. Het doet me denken aan de ultracleane interieur in een space film. Beetje Mass Effect, Star Wars, etc.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:55:
Echt een kunstwerk hier! Super!
TFDMartijn schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:56:
Wauw, wat een prachtding, geweldig mooi!
Humma Kavula schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 22:55:
Ik heb deze even compleet gemistWat een vette kast en geliciteerd met je 7e plek!
![]()
megadoom schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 23:00:
hmm ziet er heel erg geil uit, nog succes verder
Geen stres dat is ondertussen al onder handen genomen.Fordox schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 14:52:
jezus ik droom joh weg bij die waterkoeling ^^ heerlijk mooi gedaan

Hier is linkje van youtube filmpje
YouTube: Project White Completed
Enjoy
Voor al de rest mercie voor jullie positieve reacties.
Dit blijft toch echt één van de mooiste bakken, goed gedaan kerel!!
[ Voor 4% gewijzigd door UgotHeinzzd op 09-01-2012 15:05 ]
zeker een van de mooiste die ik ooit gezien heb op tweakers.net
[ Voor 92% gewijzigd door Venraiden4K op 11-10-2013 22:38 ]
Professioneel koffiedrinker en stoelzitter
Je filmpje werkt niet op you tube.
Jammer want is hele mooie mod.
Hij heeft het ondertussen al verwijderd denk ikkobus71 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:00:
Gamertag: timmie271
Het is al weer een tijdje geleden hoor!kobus71 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 14:00: