Beste moderators
Ik doe hierbij een aanvraag om een nieuw build log te starten met mijn nieuwe casemod dat nu al een 2weken bezig is Project White (in titel staat speling fout Prject White moet Project White zijn)
Hey mede tweakers dit zal mijn eerste build log worden op tweakersnet zelf.
Met ondersteuning van Highflow webshop

Ik zit juist geen jaartje in de modding wereld van PC. Ondertussen heb ik toch al 2 hele leuke builds neer gezet: Project Umbrella en Black Obsession Deze 2 build log kan je vinden op Highflow forum
Na deze te hebben voltooid begon het dus terug te kriebelen voor een nieuwe build.
Daarvoor heb ik mijn case van Project Umbrella afgebroken om daarna een nieuw project te kunnen
starten.
Zoals de naam het al zegt word het een witte case.
Het idee is om alles echt tot in de puntjes af te werken(proberen
)en zo clean mogelijk te werk te gaan.
De binnen kant van de case komt in het wit. De sleeving word wit met blauw en grijs.
Voor de tubbing ben ik er nog niet uit hoe ik het ga doen dual loop of niet. 1 ding staat vast de leidingen zullen allemaal in het koper komen dat dan zal vernikkeld worden. Ik zal alleen slangen gebruiken bij de pomp. Omdat deze zorgt voor veel trillingen.
Ook is de bedoeling om alles te water koelen mss buiten de ram.
De waterblokken zullen allemaal nickel plexi worden met blauwe koelvloeistof in.
De hardware dat zal gebruikt worden is:
Gigabyte P67 UD5
Intel I5 2500K
Kinston Hyper X 1600Mhz 2x4gb
Corsair HX850W
XFX HD 6970 in Xfire
hier zijn al wat pic's van de hardware
Gigabyte P67 UD5

met I5 2500K

XFX HD 6970

Corsair HX850W

zo dat zijn de pic's van de hardware.
Momenteel staat alles nu nog op lucht te koeling omdat ik volop bezig ben met mijn case te modden.
Ik zal in de loop van de dag de rest van de updates posten als het wat minder druk is op het werk.

Ik doe hierbij een aanvraag om een nieuw build log te starten met mijn nieuwe casemod dat nu al een 2weken bezig is Project White (in titel staat speling fout Prject White moet Project White zijn)
Hey mede tweakers dit zal mijn eerste build log worden op tweakersnet zelf.
Met ondersteuning van Highflow webshop

Ik zit juist geen jaartje in de modding wereld van PC. Ondertussen heb ik toch al 2 hele leuke builds neer gezet: Project Umbrella en Black Obsession Deze 2 build log kan je vinden op Highflow forum
Na deze te hebben voltooid begon het dus terug te kriebelen voor een nieuwe build.
Daarvoor heb ik mijn case van Project Umbrella afgebroken om daarna een nieuw project te kunnen
starten.
Zoals de naam het al zegt word het een witte case.
Het idee is om alles echt tot in de puntjes af te werken(proberen
De binnen kant van de case komt in het wit. De sleeving word wit met blauw en grijs.
Voor de tubbing ben ik er nog niet uit hoe ik het ga doen dual loop of niet. 1 ding staat vast de leidingen zullen allemaal in het koper komen dat dan zal vernikkeld worden. Ik zal alleen slangen gebruiken bij de pomp. Omdat deze zorgt voor veel trillingen.
Ook is de bedoeling om alles te water koelen mss buiten de ram.
De waterblokken zullen allemaal nickel plexi worden met blauwe koelvloeistof in.
De hardware dat zal gebruikt worden is:
Gigabyte P67 UD5
Intel I5 2500K
Corsair HX850W
XFX HD 6970 in Xfire
hier zijn al wat pic's van de hardware
Gigabyte P67 UD5

met I5 2500K

XFX HD 6970

Corsair HX850W

zo dat zijn de pic's van de hardware.
Momenteel staat alles nu nog op lucht te koeling omdat ik volop bezig ben met mijn case te modden.
Ik zal in de loop van de dag de rest van de updates posten als het wat minder druk is op het werk.

Completed Projects
[ Voor 158% gewijzigd door snelleeddie op 18-03-2011 09:57 . Reden: Ineens goede start topic gemaakt ]