Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
IN !
( nu echt )
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl
Ik wel.. Heb ook gepreordered, echter, hoor je deze pas te krijgen bij release, dacht ik..
Ik kreeg inderdaad de melding dat het niet geverifiëerd was, maar ik heb nog geen mail ontvangen waarmee ik het zou kunnen verifiëren.Iryl schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:02:
Yeah, krijg al meldingen dat m'n e-mail adress niet geldig is etc...
Currently playing: MTG Arena (PC)
Verwijderd
Ik krijg niet eens een email, maar kan wel spelen...Creqaw schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:05:
Ok, email bevestigd en ingelogt en het eerste dat me opvalt is dat het lettertyp anders lijkt.
Heb ook nog niks gekregen maar er zullen wel makkelijk 10.000+ mensen zijn die voor een bevestigingsmail vragen.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:06:
[...]
Ik krijg niet eens een email, maar kan wel spelen...
Dan kan het wel fout lopen/vertragingen oplopen.
Steam: Grim
[ Voor 17% gewijzigd door PhysicalMagic op 21-08-2012 21:08 ]
Beetje vroeg niet?Creqaw schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:08:
Oh, Hero's Band gekregen...
Idem hier.. had hem pas verwacht bij release.. hoop maar dat ik hem wel houd
The game client is unable to gain acces to the log-in server at this time. This is most commonly caused by firewall or router settings, security applications, or connecting through campus network. For additional support please visit..
EDIT: En als ik dan op de support link druk kan die hem niet laden
[ Voor 12% gewijzigd door DivineNL op 21-08-2012 21:14 ]
Kreeg de volgende mail terwijl er 'waiting for authentication' staat bij de GW2 launcher.
Kudo's voor deze beveiliging.
EDIT: hier zijn blijkbaar nog wat probleempjes mee, krijg 'service not available'A login attempt from the following location is currently awaiting your authorization.
Address: xxx.xxx.xxx.xxx
City: Koersel
Region: 05
Country: BE
For security purposes, we alert you each time your account is accessed from an unrecognized location. To authenticate this login attempt, please click the link below:
-verificatie url hier-
Need help or have questions about your Guild Wars account? Visit our support site: http://en.support.guildwars2.com/
Thanks!
--The ArenaNet Team
[ Voor 5% gewijzigd door Grim op 21-08-2012 21:16 ]
Verwijderd
Heb de pet geactiveerd, iedereen direct whisp spam naar mijLasteraar schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:13:
[...]
Idem hier.. had hem pas verwacht bij release.. hoop maar dat ik hem wel houd
maarja 32fps zonder GPU acties je moet het maar doen
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2012 21:20 ]
Ik krijg nu niet eens die mail meer. Een uur geleden al een poging tot inloggen gedaan, toen kreeg ik nog wel mail. Helaas service not availableNuCl3aR schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:14:
EDIT: hier zijn blijkbaar nog wat probleempjes mee, krijg 'service not available'
Het irritante is dat ik nu niet kan spelen tot dat ik mijn IP/plaats bevestigd heb.zero_cool89 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:20:
[...]
Ik krijg nu niet eens die mail meer. Een uur geleden al een poging tot inloggen gedaan, toen kreeg ik nog wel mail. Helaas service not available
Damn, dan is ie wegVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:19:
H for Hero Panel, onderste tabblad for PvP.. als het goed isDaar staat een knop met "Go to the heart of the mists" oid.
Jammer... dat was mn doel voor vandaag.
Heb hier hetzelfde.. hoop dat ze dit wel oplossen voor zaterdag...NuCl3aR schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:21:
[...]
Het irritante is dat ik nu niet kan spelen tot dat ik mijn IP/plaats bevestigd heb.
Heb hier zojuist gekeken op een level 3 karakter en het is gewoon beschikbaar. Heb je wel eerst de tutorial af gemaakt?ixl85 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:22:
[...]
Damn, dan is ie weg
Jammer... dat was mn doel voor vandaag.
Ahh... voor 1 char wel, de andere nietXylon schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:26:
[...]
Heb hier zojuist gekeken op een level 3 karakter en het is gewoon beschikbaar. Heb je wel eerst de tutorial af gemaakt?
Verwijderd
kan nu niet meer inloggen en kan ook niet naar https://account.guildwars2.com want de site ligt plat...
Email: https://twitter.com/GuildWars2/status/237993268707749889We're aware of problems reaching the website & forums. Our team is working on it right now. Sorry about that & thanks for understanding ^RB
EDIT: wat betreft de pre-purchase items: https://twitter.com/GuildWars2/status/237995185777287168We're looking into issues related to email authentication. Thank you for bearing with us during this Stress Test. ^RB
If you got your CE pre-purchase items on your character during the Stress Test: it is intentional. You'll get those on headstart/launch. ^RB
[ Voor 22% gewijzigd door Grim op 21-08-2012 21:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik had deze ook, mijn mailbox nagekeken, had authenticatie mail, de link geopend, gevalideerd en daarna kon ik spelenVerwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:35:
"WAITING FOR AUTHENTICATION" is de boodschap voor mij. Eerste keer kwam ik er gelijk in en nu is het over.Zolang dat maar geregeld is voor de launch (of vanavond
), vind ik alles best.
hoe kom je in sPvP? nog niet geprobeerd, maar wil dat wel even proberen..ActualFantasy schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:46:
Nieuwe sPvP Map..
dus toch kleine moeite ^^.
Kijk vooruit naar zaterdag.
LOL EU: InXzitoWeTrust
Hero panel met de H knop, dan onderste knopje, dan Enter the mists..PhysicalMagic schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:49:
[...]
hoe kom je in sPvP? nog niet geprobeerd, maar wil dat wel even proberen..
Dan staat er daar een mannetje en dan druk je op Play Now.
Ah thanks, ik was al op dat eiland gekomen, maar het leek meer een soort temple of balthazar, waar je gewoon alleen je dmg kon testen enzoActualFantasy schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 21:51:
[...]
Hero panel met de H knop, dan onderste knopje, dan Enter the mists..
Dan staat er daar een mannetje en dan druk je op Play Now.
edit 1:
oh btw, de wereld loopt bij mij een beetje vast..
edit 2:
Nu ben ik eruit gekickt.. (riverside)
[ Voor 12% gewijzigd door PhysicalMagic op 21-08-2012 21:58 ]
welke Server spelen de meeste hier? of gaan ze spelen?
Far Shiverpeaks schijnt de server te zijn waar de meeste Nederlanders heen gaan en zit ook de Tweakers guild.Ricmaniac schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:45:
Thief is toch echt een beest hoor! heb nu toch maar guildwars 2 gekocht. dan maar geen benzine deze week hahah
Far Shiverpeaks, gezien hier ook de GoT guild, Guild of Tweakers gevestigd zal zijn.Ricmaniac schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:45:
Lompe brute agressieve stompkracht.. Zeker met greatsword is het echt een (hak)feest.
Er is een cap van 500 dus dat komt wel goed. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.Creqaw schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:55:
Oh, nooit gezien dat de Tweakers guild een site had. maar even gechecked en we hebben (als iedereen in de forum memberlist een guildmember word) 200+ members. Dat is niet niks.
Verwijderd
Welke combi speel jij met warrior, ik nu rifle / greatsword, speelt wel lekker...Lasteraar schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:35:
Wat is de warrior toch heelijk om te spelen............... !
Verwijderd
Maar zijn dit 500 verschillende mensen, of 500 verschillende characters? Want als iedereen er 5 maakt, dan passen er maar 100 in de guild...NuCl3aR schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:56:
[...]
Er is een cap van 500 dus dat komt wel goed. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Verwijderd
Zoals ze hier al zeggen is een guild joinen account based.Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:00:
[...]
Maar zijn dit 500 verschillende mensen, of 500 verschillende characters? Want als iedereen er 5 maakt, dan passen er maar 100 in de guild...
Het enige verschil GW1 <--> GW2 is dat je in GW2 meerdere guilds kan joinen en dan kan je kiezen welke guild je 'represent'.
Voor die guild verdien je dan influence en krijg je de evt. bonussen die die guild dan actief heeft, etc.
Ik zat net even te zoeken, maar inderdaad. Ik durf te zweren dat ik ze er laatst nog tussen zag staan.Creqaw schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:58:
Ik keek net maar de Tweakers guild staat niet op http://www.gw2guilds.org/, hoort dat zo of heeft het gewoon een andere naam?
Ik start in ieder geval met een warrior.
met release hou je alleen je contact listRicmaniac schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 23:57:
ik met een thiefweet iemand trouwens of je dit houd of dat alles gereset wordt? want deze stress test en vorige stress test zijn wel die characters gebleven
Verwijderd
Kan alleen als je alle chars delete, en dan naar world selection gaat...pascal073 schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:06:
Jammer ik zit al op een andere server dus kan nu niet op Far shiverpeak komen![]()
achjaa dan zaterdag maar
Maar ja dan ben je al je chars wel kwijt (ander kant, dat ben je zaterdag toch)
Oeff ja dan verwijder ik me chars welVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:11:
[...]
Kan alleen als je alle chars delete, en dan naar world selection gaat...
Erg slim , ik verwijder me chars en ik wil naar jullie server komen, want denk je ? Server volVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:11:
Kan alleen als je alle chars delete, en dan naar world selection gaat...
[ Voor 14% gewijzigd door pascal073 op 22-08-2012 00:17 ]
is dat 03:00 am hier?Seditiar schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 00:19:
We'll be extending today's stress test by one hour. The stress test will now end at 5:00 PM PACIFIC. ~RB2
Heb er erg veel zin in.
-
Verwijderd
PVE niet zoveel aangeraakt
Verwijderd
PVP voor een strestest gespeelt. En ook dat is geweldig goed gedaan...yzx schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 01:03:
* yzx denkt pvp pvp pvp pvp pvp pvp pvp pvp pvp must have pvp
PVE niet zoveel aangeraakt
Kan me niet voorstellen dat dit "just another MMO" wordt...
Volgens de planning wel ja.SniperFox schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 01:07:
Hoe zit het nou eigenlijk met de client, kan je gewoon de huidige beta client laten updaten voor de officiele release?
Nee om 2 uur stopt dat toch met het extra uur?Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 01:43:
En nog een uur extra...
Verwijderd
Is nog een uur bijgekomen, was 4 PST toen 5 PST en nu 6 PSTyzx schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 01:48:
[...]
Nee om 2 uur stopt dat toch met het extra uur?
zie het net op twitterVerwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 01:49:
[...]
Is nog een uur bijgekomen, was 4 PST toen 5 PST en nu 6 PST
Gvd dat ze morgen de release doen
Verwijderd
Latern ze zo maar een bericht uit sturen dat dat gebeurt ja...yzx schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 01:50:
[...]
zie het net op twitter![]()
Gvd dat ze morgen de release doen
Weet iemand overigens of ik de client voor launch opnieuw moet downloaden? Ik heb de huidige client tot aan deze stresstest ge-update, kan ik deze gewoon updaten bij launch of moet ik via GuildWars2.com opnieuw downloaden?
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.