Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 09:36
Devata schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:05:
@Gytax
Ik vraag me af of de ingame extra's ook al direct beschikbaar zijn of pas beschikbaar komen nadat je de uiteindelijke code hebt ingevoerd.
Ik gok dat die pas beschikbaar zijn na het invoeren van de CE code, omdat ze waarschijnlijk aan die key hangen.
Het kan zijn dat de ingame extra's ook al aan de huidige key hangen (omdat het in feite al een CE key is), maar ik gok op het eerste.
Sneezzer schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:22:
[...]
Bijv. van xs4all.

HTTP-proxy: proxy.xs4all.nl
Poort (Port): 8080
Geen proxy voor (No proxy for): localhost, 127.0.0.1, 192.168.178.1, 192.168.1.254 *

Is allemaal een stuk eenvoudiger dan een bureaublad overnemen met alle lag , afstemming etc.
Dat is leuk voor sites maar GW2 zal niet over poort 8080 lopen lijkt me ;)
Gytax schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:24:
[...]

Ik gok dat die pas beschikbaar zijn na het invoeren van de CE code, omdat ze waarschijnlijk aan die key hangen.
Het kan zijn dat de ingame extra's ook al aan de huidige key hangen (omdat het in feite al een CE key is), maar ik gok op het eerste.
Lijkt me op zich ook wel want wat als iemand met de CE pre-purchase registreert en uiteindelijk zich met een gewone code aanmeld. Van de andere kant, het betreft echt een andere code (stond echt CE code op het papier) maar in de praktijk heeft dat dan totaal geen verschil uitgemaakt.

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Ach, misschien is het gemakkelijkste gewoon een familielid of goede vriend vragen om je namen even te registreren voor je.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Verwijderd

Sneezzer schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:56:
Ach, misschien is het gemakkelijkste gewoon een familielid of goede vriend vragen om je namen even te registreren voor je.
Daar heb ik ook aan gedacht, maar wil zaken als het definitief koppelen van accounts en HoM niet laten verpesten. Dus wil ik zelf de characters aanmaken en meteen kijken wat verder gedaan moet worden. Of is de verwachting zo dat je de 25ste hiermee nog niets hoeft te doen? Want als er niet perse gekoppeld dient te worden (maar bijv pas mogelijk is bij de release als je de definitieve code hebt) dan kan ik het ook door iemand anders laten doen...hmm..keuzes..

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-11 22:23

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

is er al een topic gemaakt over welke ras en class je gaat spelen?

ik was erg overtuigd in de beta van de Warrior. en laatste beta even guardian gespeeld, die valt me ook.
ik houd van heavy en hack/slash en ranged skills/weapons erbij. dus trek ik meer naar de guardian denk.. weet niet zeker, ook ga ik uiteraard een ranger maken. met pets/ranged spelen is gaaf.

engineer/mesmer/necromancer laat ik links liggen, trekken mij niet.

Dus kans dat ik een elementist maak is ook groot.
Maar wat nu mn 1e word weet ik niet.

Wat doen jullie?

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Longbow Ranger met Greatsword, past precies bij mij :) Of het goed is weet ik niet, maar dat intereseerd me ook niet :p, als het maar leuk is. Elementalist ziet er ook wel leuk uit.

[ Voor 12% gewijzigd door Iryl op 08-08-2012 15:25 ]

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Uhmmie schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:44:
[...]

Ik ben eens in mijn gedachte gaan spitten en ik heb de volgende MMORPGS gespeeld (dus ook de mmorpgs die me wel goed bevielen):

Heel lang terug begonnen met Dark Age of Camelot (ik geloof ergens eind '98 of '99 begonnen in closed beta en tot ergens in 2004 gespeeld, vervolgens nog wel eens opgepakt voor een paar maanden met veel plezier).. Mijn cijfer: 9.

...
Tja, DAoC heeft het voor velen van ons verpest voor de opvolgers >:) . Er is veel hoop bij de originele DAoC spelers dat dit em eindelijk wordt, want ik vrees dat er weinig in de pijplijn zit naar de toekomst toe...

Verwijderd

1e: Human Ele,
2e: Human Mesmer,
3e: Sylvari Ele,
4e: Asura Ele

Duidelijk dat ik dus gewoon weer meerdere eles ga maken, waarom? Daarom.

5e: Sylvari Ranger of Guardian.
6e (ik heb al genoeg gems gekocht voor een extra charslot :p) Norn Warrior, Ele of Guardian

En als ik ooit nog eens een extra charslot koop: een Necro. (Asura, Human of Norn)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 15:38 ]

• Nickrsd

Nickrsd

ik weet nog niet heel veel van het spel, wat kan je met gems doen?

Verwijderd

Gems kan je voor echt / ingame geld kopen en daarmee kan je verschillende dingen in de ingame shop kopen. Zoals bv charslots, bank uitbreidingen en een tijdelijke exp boost. Ook kan je ze gebruiken om van home server te switchen.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Iryl schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 15:24:
Longbow Ranger met Greatsword, past precies bij mij :) Of het goed is weet ik niet, maar dat intereseerd me ook niet :p, als het maar leuk is. Elementalist ziet er ook wel leuk uit.
Haha, precies wat ik in gedachten heb. Eigenlijk heb ik het wel gehad met mmo's maar na heel veel gameplay filmpjes (en vooral de class spotlights van yogscast), ben ik echt hyped geworden over deze game. Het WvWvW wat ik zo geweldig vond uit DAoC zit hier in en het feit dat je echt moet kiezen welke skills je wil gebruiken en niet gewoon toegang heb tot alles lijkt me echt tof. Ik ben nu echt serieus aan het overwegen deze game te kopen. En dan word het een Ranger met Longbow en Greatsword. De twee tofste wapens in de geschiedenis van wapens :)

Ras nog niet over uit, dat word sylvari of norn. Die charr vind ik maar niets, humans speel ik over het algemeen niet en vind ik hier wat klein en de asura zie ik meer als een caster. Norn en Sylvari staan het dichts bij de natuur, en bij gebruik aan een monk is ranger als 1 van die rassen het geen wat het dichst bij me staat :) Nu hopen dat me nieuwe TB op tijd binnen is, anders moet ik 2 keer gaan wennen. Daarna misschien een warrior met een rifle en een hamer :) shit, ik ben al aan een 2de char aan het denken... dat word bestellen :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Devata schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:45:
[...]

Lijkt me op zich ook wel want wat als iemand met de CE pre-purchase registreert en uiteindelijk zich met een gewone code aanmeld. Van de andere kant, het betreft echt een andere code (stond echt CE code op het papier) maar in de praktijk heeft dat dan totaal geen verschil uitgemaakt.
Je vergeet 1 ding. Alleen de CE pre-purchasers moeten opnieuw een code invoeren. Alle andere pre-purchase codes blijven gewoon werken na release.
Standard Edition (Europe)--Customers will buy the Standard Edition Pre-Purchase box and receive their serial code. This is the only serial code customers will receive and will grant access to the Beta Weekend Events, three-day Headstart Access, the Hero's Band digital item, and full access to the final live game. Customers will not need to return to the retailer to receive another serial code.
Dus het moet in je pre-purchase code al staan dat je een CE hebt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 10:20:
[...]

Ik ook! :*) vraag me af wanneer we hem kunnen afhalen (bijv Gamemania) of thuisgestuurd krijgen (bijv bol).
Ik hoop op vrijdag. Aangezien de game toch pas live gaat om 9 uur 's ochtends zaterdag zou het niet uit moeten maken dat ik de doos voor zaterdag al in huis heb.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Devata schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 14:45:
[...]

Dat is leuk voor sites maar GW2 zal niet over poort 8080 lopen lijkt me ;)
[...]
@Devata:
die poort heeft niets met GW2 te maken. Das gewoon de verbindingspoort tussen jou en de xs4all server.

@SyNqii:
RDP gebruiken is ook niet 1,2,3. Omdat de standaard oplossing daar niet voorzien voor is.
http://www.theregister.co.uk/2012/01/06/remotefx/
Hier leggen ze uit hoe je het wel kan proberen.Maar een proxy is de beste kans denk ik

En om er toch nog maar een proggy bij te smijten voor remote toegang. https://secure.logmein.com/NL/. Deze werkt via een web interface. Dus kan je ver overal gebruiken ;) heeft ook de mogelijkheid voor naar veilige modus te laten opstarten en toegang te krijgen. ( met de gratis versie ook. Alleen goed verstopt )
Spijtig genoeg ook niet echt geschikt voor bewegende beelden weer te geven

[ Voor 3% gewijzigd door GuardMoony op 08-08-2012 17:50 ]

Wailing_Banshee schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 16:03:

Je vergeet 1 ding. Alleen de CE pre-purchasers moeten opnieuw een code invoeren. Alle andere pre-purchase codes blijven gewoon werken na release.

Dus het moet in je pre-purchase code al staan dat je een CE hebt...
Dat wist ik niet, raar eigenlijk dan dat ze dat voor de CE mensen anders hebben gedaan als voor de mensen die een gewone versie hebben gekocht.
Al vraag ik me dan nog af wat er gebeurd als je een CE pre-purchase code hebt en later met een gewone code registreert.

Verwijderd

Devata schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 19:34:
[...]

Dat wist ik niet, raar eigenlijk dan dat ze dat voor de CE mensen anders hebben gedaan als voor de mensen die een gewone versie hebben gekocht.
Al vraag ik me dan nog af wat er gebeurd als je een CE pre-purchase code hebt en later met een gewone code registreert.
Niks bijzonders, als je tussen de 25ste en 28ste wilt inloggen (je account staat dan nog verbonden met je PP code) wordt je waarschijnlijk gevraagd of je een retailcode wilt invoeren, je hoeft hem niet meteen in te voeren (wellicht heb je deze dan nog niet) en 5 dagen na de 28ste moet je hem eerst invoeren om verder te kunnen spelen. Nou maar hopen voor de mensen die de CE via een webshop hebben gekocht (ala bol), dat ze niet te laat opsturen.

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
http://twitter.com/GuildWars2

We've got another stress test coming up tomorrow! Details are here: http://ow.ly/cPOcF

En dan ga ik dus met vakantie, zit weer mee ;)

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
We will be conducting a stress test on Thursday, August 9 from 12:00 Noon PACIFIC Time to 4:00 PM PACIFIC Time.

The stress test is open to anyone who has pre-purchased Guild Wars 2.

We will be actively working on the game during the event, so you might experience connectivity problems or discover features that are not working as designed. Any issues you experience are a result of the rigorous conditions of the stress test, and are in no way representative of the state of the game at launch. By participating in this stress test, you’re helping us make Guild Wars 2 a better game. Thanks for your cooperation—we’ll see you in-game! ~RB2

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk niet meer had verwacht, maar of ik ga inloggen, dat weet ik nog niet zeker. Ik denk dat ik op dit moment liever al m'n enthousiasme spaar tot het daadwerkelijk uit is.

Wat ik wel kan gaan doen is alvast alle karakters maken die ik uiteindelijk wil gaan spelen. Even aanmaken en screenshots maken zodat ik met de daadwerkelijke release direct kan beginnen.

[ Voor 85% gewijzigd door Xylon op 08-08-2012 22:02 ]

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:49
Toch mooi dat ze nog een èn pulbique willen devven :) Helaas moet ik deze ronde overslaan.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Mooi zo, vorige beta gemist doordat ik op vrijdag op vakantie ging en de stresstest gemist doordat ik op een vrijdag terug kwam. Gelukkig toch nog de kans om mijn characters vast te designen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 08-08-2012 22:04 ]

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Stroopwafel Inc schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:03:
Mooi zo, vorige beta gemist doordat ik op vrijdag op vakantie ging en de stresstest gemist doordat ik op een vrijdag terug kwam. Gelukkig toch nog de kans om mijn characters vast te designen :)
Heb vorige stresstest ook alleen maar met de character designer gekloot, nadat het wat stabieler was geworden. Ga misschien morgenavond dan nog even wat fijntunen, zodat ik precies weet wat ik met de headstart wil aanmaken. ;)

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Dat is toch 22:00-02:00 in Nederland?
Als dat zo is dan zou ik best wel kunnen deelnemen... Als ik het snel even koop.

• dragoni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-08-2012
als ik het even snel uitreken is het van 18h tot 22h (als ik me niet vergis natuurlijk) dus komt overeen dat ik ook deze stress test aan men neus kan laten voorbij gaan

• Xufuja
Hm, ik kan nergens een webshop vinden waar je met iDeal kan betalen en een pre-purchase code krijgt.

• Xylon
Volgens Wolfram is het van 21:00 tot 01:00.

• dragoni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-08-2012
als het zo is zou ik wel kunne spelen... dus laten we hopen dat het dat is :P :D
Ik hoop eigenlijk dat alles dan verwijderd is. Kan iedereen nog een laatste keer een andere server testen zou hij dat willen.

Op zich weinig interesse in de stresstest, meer zin in de 25e maar ik zal toch even inloggen.

(Dit was eigenlijk voor een ander topic bedoeld, maar past hier ook wel ;) )

[ Voor 57% gewijzigd door Devata op 09-08-2012 11:26 ]

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-11 19:20
Inderdaad 9 uur tijdverschil, en voor de Crossfire setups onder ons een mooie manier om deze uit te testen!

• Nickrsd

Nickrsd

ik ga nog wel eventjes een ranger maken, nog nooit mee gespeeld, wel de bedoeling.
kijken of ze de pet beter gemaakt hebben, daar was toch altijd zoveel gezeik mee?

verder speel ik denk alleen human. zal nu is een norn maken

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Misschien dat ik ga testen hoeveel stress een afkende speler op de server uitoefend. Heb niet zo'n zin echt actief te zijn vanavond, maar kan niet wachten tot de 25ste.

Verwijderd

Xylon schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 19:42:
Voor diegene die Guild Wars 2 nog willen, op GreenManGaming kun je nu Guild Wars 2: Digital Edition en Guild Wars 2: Digital Deluxe Edition kopen met 25% korting!

Na het toevoegen aan je mandje moet je de code PCGMR-ALLIN-GREEN gebruiken.

Beide zijn pre-purchase, dezelfde versie als op de officiële Guild Wars 2 site, inclusief de head-start dus.

Guild Wars 2: Digital Edition -- €54.95 --> €41.21
Guild Wars 2: Digital Deluxe Edition -- €74.95 --> €56.21

Deze code geldt voor alle digitale games op GreenManGaming, dus als je nog andere wilt, dit is je kans!
Kan iemand me zo de betaalmogelijkheden zeggen? Alleen cc of paypal of ook ideal ofzo?
En of de korting nog steeds geldt?

• Calderas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-02 22:41

• GuardMoony
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:32:
[...]

Kan iemand me zo de betaalmogelijkheden zeggen? Alleen cc of paypal of ook ideal ofzo?
En of de korting nog steeds geldt?
Kijk ff: https://www.greenmangaming.com/checkout/basket/
Handig :)
Strestest is dus Thu 9th Aug, 21:00 CEST.

En headstart om 00:00 PDT betekent 09:00 voor ons! Wat betekent dat wij goed uitgeslapen zijn als we beginnen en lekker lang kunnen doorgaan *O*

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21-11 19:32
Ik vermoed eigenlijk dat er nu elke week een stresstest op donderdag komt tot de pre-release.

[ Voor 11% gewijzigd door Nfear op 09-08-2012 10:20 ]

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:53
Zojuist gekocht via greenmangaming.
Kreeg gelijk een key die ik heb ingevoerd op register guild wars 2.

Denk dat het wel goed is gegaan. Hoe kan ik zien dat het gekoppeld is aan mijn account?

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

misschien ga ik vanavond nog even stressen in gw2 , maar weet het niet zeker . ben op het moment al mijn oude games nog eens aan het spelen om de tijd door te komen totdat gw2 er is. maar wil eigenlijk geen gw2 meer spelen voor de release, ik heb namelijk al de closed beta gespeeld en alle open beta weekenden +strestests. heb het dus eigenlijk wel al genoeg getest , ik ben klaar voor de real deal
Ryatzu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:24:

Denk dat het wel goed is gegaan. Hoe kan ik zien dat het gekoppeld is aan mijn account?
als je al een guildwars 1 acount heb, dan heb je tijdens het registreren van guildwars 2 als het goed is je gebruikersnaam en ww ingevoerd van guildwars 1, dan is het gelijk gekoppeld (als ik het mij goed herinner)

[ Voor 39% gewijzigd door Freakiebeakie op 09-08-2012 10:27 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Xylon
Ryatzu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:24:

Voor zo ver ik weet, helemaal nergens. Ik zat hier een tijd terug ook mee, waarna ik ook even rond heb gevraagd, Een van de antwoorden die ik kreeg was het volgende:
Nope. I had to contact Guild Wars support, and from what it seems even they don't know what version of the game I have. They gave me a generic answer saying that the game version depends on what version I bought, and where they key was bought (odd... I know). Guess they don't have an easy way to check.
Kan natuurlijk ook zijn dat die persoon bij support gewoon niet de goede privileges had of misschien gewoon te lui was.
Wat wel werkt is gewoon wachten tot vanavond en kijken of je in de stresstest komt, dan weet je in ieder geval zeker dat er iets is geactiveerd.

• Ryatzu
Ah vandaar, ja ik had al een guild wars 2 account vanwege de beta (die ik nooit gespeeld heb..)
Beetje jammer dat je het niet kan zien nee. Even afwachten dus..

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Nog een stresstest! Niet verwacht en vanavond ook nog eens tijd om even te spelen.
Heb al veel getest zoals questen, craften etc, maar nog geen pvp dus wellicht dat ik hier mijzelf even in ga verdiepen.

21:00 - 01:00 toch?
Loadichus schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 10:50:
Nog een stresstest! Niet verwacht en vanavond ook nog eens tijd om even te spelen.
Heb al veel getest zoals questen, craften etc, maar nog geen pvp dus wellicht dat ik hier mijzelf even in ga verdiepen.

21:00 - 01:00 toch?
Yep.

Ik denk dat ik vanavond eens een warrior ga uitproberen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:12:
[...]

Yep.

Ik denk dat ik vanavond eens een warrior ga uitproberen.
Ik twijfel zelf tussen Ranger en Necromancer als eerste profession. Ranger heb ik vorige week geprobeerd, dus kan ik vanavond mooi Necromancer proberen. Voor mensen die geen beta's gespeeld hebben zijn deze stress test handig om nog wat te proberen. Als je al alle beta's heb gespeeld kan ik me voorstellen dat je het wel gezien hebt en gewoon op de 25e echt wil beginnen.

• Ryatzu
Het ligt eraan hoe groot de client is en hoe snel het downloaden gaat. Anders wordt het voor mij niet nog even testen.

Ik moest na het invoeren van de key en me account login/wachtwoord mijn account gegevens updaten.
Ik kreeg een nieuw nummer achter mijn gebruikersnaam.

Zal wel goed zitten :)
RoseSolane schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:24:
[...]

Ik twijfel zelf tussen Ranger en Necromancer als eerste profession. Ranger heb ik vorige week geprobeerd, dus kan ik vanavond mooi Necromancer proberen. Voor mensen die geen beta's gespeeld hebben zijn deze stress test handig om nog wat te proberen. Als je al alle beta's heb gespeeld kan ik me voorstellen dat je het wel gezien hebt en gewoon op de 25e echt wil beginnen.
M'n eerste is ranger, daar heeft bij mij nooit twijfel over bestaan!

Ranger, Necromancer, Guardian, Elementalist en Thief. Dat zijn de 5 die ik gelijk ga maken.

• Xylon
Wailing_Banshee schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

Ranger, Necromancer, Guardian, Elementalist en Thief. Dat zijn de 5 die ik gelijk ga maken.
Weet je ook al welke rassen? ;) Die combinaties kiezen vind ik vaak nog moeilijk.

Anyway mensen, niet vergeten je client op tijd te updaten! Anders zit je daar vanavond samen met duizenden anderen op te wachten.

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 22:09
Leuk om te horen dat er een stress test komt. Kan ik mijn PC ook even een beetje testen. Zijn alle servers dan ook te testen?

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Pff :P voor 4 uurtjes helemaal bedenken wat je gaat doen ;-)

Ik heb de pre-purchase, en de eerste keer dat ik het spel weer ga opstarten is pas 25 augustus.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Wailing_Banshee schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

Mooi rijtje. Ik twijfel zelf over de Guardian, omdat ik meestal niet zo goed ben in het vechten tegen iemand waarvan ik het oogwit kan bekijken. Maar het is wel iets heel anders. Daarom de twijfel. Een Thief lijkt me erg lastig. Maar misschien als ik wat geoefend heb dat de Thief een mooie uitdaging is. Elementalist staat bij mij ook in het rijtje.
Xylon schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

Weet je ook al welke rassen? ;) Die combinaties kiezen vind ik vaak nog moeilijk.
Sylvari Ranger met Fern hound. Een menselijke plant met een plant hond als unieke pet :)
Xylon schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:39:
[...]

Yep.

Human Ranger, Charr Elementalist, Norn Guardian, Asuran Necromancer en Sylvari Thief.
Anyway mensen, niet vergeten je client op tijd te updaten! Anders zit je daar vanavond samen met duizenden anderen op te wachten.
Ik hoorde vanmorgen pas op m'n werk dat er een stress test kwam, dus ik kan vanavond pas m'n client updaten...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik wil alle classes gaan spelen en dan in deze volgorde (alle characters female) , asura elementalist, human thief, charr engineer,asura necromancer ,silvari ranger, norn guardian, human warrior,asura mesmer

[ Voor 11% gewijzigd door Freakiebeakie op 09-08-2012 12:06 ]

• martijntb1991
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik ga voor deze vier

Asura / Gaurdian (main)
Norn / Ranger
Human / Mesmer
Sylvari / Necromancer

Verwijderd

RoseSolane schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:44:
[...]

Mooi rijtje. Ik twijfel zelf over de Guardian, omdat ik meestal niet zo goed ben in het vechten tegen iemand waarvan ik het oogwit kan bekijken. Maar het is wel iets heel anders. Daarom de twijfel. Een Thief lijkt me erg lastig. Maar misschien als ik wat geoefend heb dat de Thief een mooie uitdaging is. Elementalist staat bij mij ook in het rijtje.

[...]

Sylvari Ranger met Fern hound. Een menselijke plant met een plant hond als unieke pet :)
De Guardian heeft ook ranged mogelijkheden met de staff of scepter & focus/shield :)

Ik vind zelf de thief erg leuk spelen, heel snel, vloeiend en beweeglijk. Maar ik vond tijdens de BWEs dat er nog veel aan die class moet gebeuren. Ben benieuwd hoe het bij release zal zijn.

Deze stress test ga ik ook niet halen. Brakke internetverbinding en een 10gb cap per maand dus ik spaar ze voor de grote download bij de headstart.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 12:09 ]

• Judge Nl
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-05-2018
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:07:
[...]

De Guardian heeft ook ranged mogelijkheden met de staff of scepter & focus/shield :)

Ik vind zelf de thief erg leuk spelen, heel snel, vloeiend en beweeglijk. Maar ik vond tijdens de BWEs dat er nog veel aan die class moet gebeuren. Ben benieuwd hoe het bij release zal zijn.

Deze stress test ga ik ook niet halen. Brakke internetverbinding en een 10gb cap per maand dus ik spaar ze voor de grote download bij de headstart.
Een andere optie zou zijn om de gw2 map van iemand anders te kopiëren naar naar externe schijf, en daarna op je eigen computer zetten via copy en paste. Maar ja, dan moet je toevallig iemand in de buurt hebben die dat heeft.
Ik denk dat guildwars een van de weinige spellen is waarbij deze methode kan. 8)

36 maxed titles op monk GW1 , Playing A Game [TaG], Mesmers Are Evil

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-11 19:50

shoney24

The Dude Abides!

Judge Nl schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:17:
[...]

Een andere optie zou zijn om de gw2 map van iemand anders te kopiëren naar naar externe schijf, en daarna op je eigen computer zetten via copy en paste. Maar ja, dan moet je toevallig iemand in de buurt hebben die dat heeft.
Ik denk dat guildwars een van de weinige spellen is waarbij deze methode kan. 8)
Dit werkt inderdaad, maar je moet hierna wel nog even de updater opnieuw draaien. Hierna start het spel zonder problemen op.

De enige andere MMO die dit kan, voor zover ik weet, is WoW.

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:07:
[...]

10Gb cap :S dat is 1 dag voor mij in het weekend :s

Ik denk dat ik de digitale editie van het spel maar ga betalen en bij thuiskomst zo de client downloaden. Als ik nu voor ras/class combi's zou moeten gaan dan denk ik zoiets als dit:

Sylvari Ranger (main)
Norn Warrior
Asura Elementist/Mesmer
Human Thief
Charr, mja, mocht dat ras ooit door mij gespeeld worden, dan een Engineer of Guardian.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

[...]

Ja, echt ideaal! Ik was blij dat ze dat meegenomen hadden van GW1. Zo heb ik hem ook op m'n laptop "geïnstalleerd". Eerst gedownload op m'n PC en toen de exe en dat gekopieerd :D

• Judge Nl
Voor de copy en paste methode via een externe schijf heb je voor GW2 wel een externe schijf nodig die ntfs geformat is. Dit is vanwege dat gw2 tot nu toe één .dat bestand heeft van ommedebij 17GB. Schijven die geformateerd zijn met Fat 16 / 32 trekken deze grote bestanden niet)

• Dakreal
Judge Nl schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:38:
Voor de copy en paste methode via een externe schijf heb je voor GW2 wel een externe schijf nodig die ntfs geformat is. Dit is vanwege dat gw2 tot nu toe één .dat bestand heeft van ommedebij 17GB. Schijven die geformateerd zijn met Fat 16 / 32 trekken deze grote bestanden niet)
Gebruiken mensen nog Fat32 laat staan Fat16? :|

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27
Focus gaat naar human, mischien een Char Engineer en een Asura ele, Sylvari thief.

En over maandje of 2 meteen berg characterslots erbij kopen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dakreal
RoseSolane schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:50:
[...]

Waarschijnlijk de mensen die nog XP gebruiken.
Vanaf windows NT 4 is ntfs al het betere filesysteem :p Volgens mij wordt er bij het installeren van XP ook aangeraden om ntfs te gebruiken ipv fat :P

maar goed :)

RoseSolane schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:50:
[...]

Waarschijnlijk de mensen die nog XP gebruiken.
XP converteert ook al automatisch naar NTFS hoor. Misschien niet de oorspronkelijke XP, maar zeker vanaf SP2.

Ze hebben het over externe harde schijven en die zijn standaard heel vaak Fat32 geformatteerd. Hoe vaak ik niet de vraag heb gekregen waarom ze grotere bestanden niet erop konden zetten. Ondertussen wel al flink wat GB erop staan. Kun je alles weer voor ze eraf halen, formatteren (ik doe altijd slow wat dan wel een halve dag kan duren) en weer alles erop zetten. Beetje raar dat ze standaard nog met Fat32 verkopen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja is idd erg vreemd usb sticks het zelfde , ik ging er zo vanuit dat het ntfs zou zijn dat ik het bij mijn usb stick niet had gechecken tot ik een keer iets groots kwijt wou op me stick .kon idd me hele stick leeghalen :(
SinergyX schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:51:
Focus gaat naar human, mischien een Char Engineer en een Asura ele, Sylvari thief.

En over maandje of 2 meteen berg characterslots erbij kopen :P
in guildwars 1 had ik 14 slots maar in guildwars 2 is dat minder nodig, was in guildwars 1 voornamelijk om ook pvp characters te kunnen maken naast al me pve characters.

[ Voor 49% gewijzigd door Freakiebeakie op 09-08-2012 13:29 ]

Verwijderd

[...]

Inderdaad geniaal :D Ik zag op reddit iemand die voor niks dvdtjes stuurde aan Australiërs met een cap probleem. Echt super. Ik ben erg blij dat ze dat zo hebben ingericht én dat de beta client de live client is (scheelt me ook weer aardig wat downloadwerk)

Helaas voor mij op het moment geen optie, ik heb zelfs (nog) niet eens een adres om post te ontvangen 8)7 Ik zit in Libië. Gelukkig kan ik wel extra gbs erbij kopen maarja dat telt uiteindelijk wel aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 13:58 ]

• Judge Nl
Weet iemand toevallig of het maximaal aantal vrienden op de friendslist in GW2 langer is als de gebruikelijke max van 30 in GW1?

• Tyoi
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

Het copy & pasten van programmatuur kan voor heel veel software pakketten. Zo ook bijvoorbeeld voor WoW, EvE-online ect. ect.

[ Voor 12% gewijzigd door Tyoi op 09-08-2012 14:29 ]

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Tyoi schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:28:
Het copy & pasten van programmatuur kan voor heel veel software pakketten. Zo ook bijvoorbeeld voor WoW, EvE-online ect. ect.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik WoW heb geprobeerd, maar ik weet wel dat die een heel stuk meer installeerde dan alleen een .exe en en .dat...

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:41:
[...]

Het is alweer een tijdje geleden dat ik WoW heb geprobeerd, maar ik weet wel dat die een heel stuk meer installeerde dan alleen een .exe en en .dat...
maakt niks uit... gewoon copy van de hele folder, en op de pc waar je wow op wil zetten paste, launcher laten lopen en alles is in orde :)
net zoals bij veel software pakketen die niks naar het register schrijven :)
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 15:44:
[...]

maakt niks uit... gewoon copy van de hele folder, en op de pc waar je wow op wil zetten paste, launcher laten lopen en alles is in orde :)
net zoals bij veel software pakketen die niks naar het register schrijven :)
Ah, maar GW schrijft wel degelijk iets naar het register!

Maar ik bedoelde meer het systeem van maar twee bestanden hebben :D

• Xufuja
M'n neefje heeft net een pre-purchase gedaan, vanavond maar even toekijken hoe het spel werkt.

Verwijderd

Devata schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 11:29:
Ik heb het over DX10 omdat als ze daar support voor in de core hebben ze dus ook gemakkelijker (op een fatsoenlijke manier) kunnen upgraden naar DX11.
Nee geen DX10 :)

• Ryatzu
Klopt het dat je nog niet kan inloggen op de client?
Pas zeker om 9 uur vanavond voor de stres test?

• Nfear
Ryatzu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:56:
Klopt het dat je nog niet kan inloggen op de client?
Pas zeker om 9 uur vanavond voor de stres test?
Wanneer het begint, dus om stipt 9 uur kun je pas inloggen.

Verwijderd

Of, zoals gewoonlijk, ongeveer een uurtje eerder wanneer ze de server opengooien :+

(al staat dit niet vast)

• Ryatzu
Bedankt voor de snelle reactie. Hoe groot is de client? Ik neem aan rond de 10GB?
@Athlon-pv
Ik heb het over de core, niet of het spel het ook al ondersteund.

@sanderev66
Vorige week hebben ze zich wel strikt aan de tijden gehouden.

• microoo
  • Laatst online: 22:47
Ryatzu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 17:02:
Bedankt voor de snelle reactie. Hoe groot is de client? Ik neem aan rond de 10GB?
17-18gb

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 16:59:
Of, zoals gewoonlijk, ongeveer een uurtje eerder wanneer ze de server opengooien :+

(al staat dit niet vast)
Die "gewoonlijkheid" was laatst ook al niet van toepassing. ;p
Vanavond eventjes nog eens kijken, maar niet veel.. tis gewoon tijd voor de game. :)

• Ryatzu
Phoe denk niet dat ik dat gaat redden voor 9 uur de client downloaden haha

• Stroopwafel Inc

(al staat dit niet vast)
Het 'gewoonlijke' uurtje open ging alleen op voor de beta weekenden (al kan ik het niet met zekerheid zeggen over BWE3). Op zich een logische keuze aangezien je zo alle wachtende mensen tegelijk aan het inloggen krijgt, wat weer helpt bij het stressen van de servers.

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-10 14:50

Ley

!Tranquilo!

Ik kan niet wachten tot ik het spel kan proberen! :P

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

• breagor
  • Laatst online: 16:24
even een quick specs question: ik ga dit met mijn vriendin spelen, die heeft echter nog een laptopje (dell studio 1749) met de volgende specs:

i5 2,4Ghz
4 Gig mem
radeon mobility hd5650

voldoet ruim aan de minimum specs die ik zie op hun site, echter minum zegt natuurlijk niet zoveel. Any beta testers die een educated guess kunnen doen of er geupgrade moet worden voor een beetje performance?

Indien dit namelijk zeker moet, doe ik dit liever voor release dan dat we na release nog weer op de laptop bestelling moeten wachten.
(indien nodig wordt er dan geupgrade naar een dell inspiron 17R SE met een i7 3,3Ghz, 6G ram,een gt650M kaartje en een hoger res scherm)

• Stroopwafel Inc
Geen echte kenner, maar het lijkt me toch echt verstandiger te wachten tot na de release met beslissen. Anet is nog druk bezig met optimaliseren, dus de huidige ervaringen zullen wellicht niet erg representatief zijn. Tenzij een geheel nieuwe laptop sowieso gewenst is, dan kan je die natuurlijk al gelijk bestellen.

Verwijderd

Judge Nl schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:18:
Weet iemand toevallig of het maximaal aantal vrienden op de friendslist in GW2 langer is als de gebruikelijke max van 30 in GW1?
Voor zover ik weet is daar nog niets over bekend.. maar in GW1 was het 50.

En ik zou inderdaad ook even wachten tot na release in verband met optimalisering. Performance was tijdens de Beta weekenden nog zeer gevarieerd, met sommige high end systemen die minder goed presteerden dan mid-range systemen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 18:14 ]

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Hmm balen dat de stress test vandaag is. Ik heb net mijn laptop verkocht en zit nu de voordeur te campen voor de postbode die mijn nieuwe systeem komt brengen. Denk niet dat het me gaat lukken om alles in 2 uur in elkaar te zetten, te installeren en dan ook nog GW2 te downloaden :+

Zonnepanelen

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
voxxel schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 18:59:
Hmm balen dat de stress test vandaag is. Ik heb net mijn laptop verkocht en zit nu de voordeur te campen voor de postbode die mijn nieuwe systeem komt brengen. Denk niet dat het me gaat lukken om alles in 2 uur in elkaar te zetten, te installeren en dan ook nog GW2 te downloaden :+
Waar post je dit bericht dan mee :X

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Is het bij de stress tests gewoon open world of een speciaal event?

Die ene, met die snor

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Laptop van mijn vriendin? Telefoon? Mogelijkheden genoeg hoor.

Zonnepanelen

• Nfear

(al staat dit niet vast)
Met een stresstest doen ze dit niet ;) Vorige week was het ook precies op de minuut.

• GuardMoony
Dat zal wel automatisch ingesteld staan :) Heb toch zoiets tss een van de vorige beta post gelezen van de devs

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 23:09
Vast een stomme vraag... heb pas van de week GW2 gekocht.... krijg sindsdien de boodschap dat er geen event is waar ik aan mee mag doen etc. Het leek me normaal omdat er ook geen event is maar de andere reden is dat mn account niet authorized is. Neem aan dat iedereen die melding krijgt zolang er geen event is toch?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:08
JohnnyV76 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:39:
Vast een stomme vraag... heb pas van de week GW2 gekocht.... krijg sindsdien de boodschap dat er geen event is waar ik aan mee mag doen etc. Het leek me normaal omdat er ook geen event is maar de andere reden is dat mn account niet authorized is. Neem aan dat iedereen die melding krijgt zolang er geen event is toch?
Ja.

• Nfear
JohnnyV76 schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:39:
Niemand is op het moment geautoriseerd, pas als de servers toegankelijk worden gemaakt.

• Ryatzu
Ik ben nog steeds bezig met downloaden, ik krijg wel telkens een melding dat inloggen niet lukt.

• Nfear
Ryatzu schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 20:48:
Ik ben nog steeds bezig met downloaden, ik krijg wel telkens een melding dat inloggen niet lukt.
Zie de post boven je ;)

• Ryatzu
Ja precies nadat ik poste. Bijna 9 uur maar ik denk dat ik pas rond een uur of 10 kan inloggen :)
Pagina: 1 ... 75 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.