Haha, precies wat ik in gedachten heb. Eigenlijk heb ik het wel gehad met mmo's maar na heel veel gameplay filmpjes (en vooral de class spotlights van yogscast), ben ik echt hyped geworden over deze game. Het WvWvW wat ik zo geweldig vond uit DAoC zit hier in en het feit dat je echt moet kiezen welke skills je wil gebruiken en niet gewoon toegang heb tot alles lijkt me echt tof. Ik ben nu echt serieus aan het overwegen deze game te kopen. En dan word het een Ranger met Longbow en Greatsword. De twee tofste wapens in de geschiedenis van wapens
Ras nog niet over uit, dat word sylvari of norn. Die charr vind ik maar niets, humans speel ik over het algemeen niet en vind ik hier wat klein en de asura zie ik meer als een caster. Norn en Sylvari staan het dichts bij de natuur, en bij gebruik aan een monk is ranger als 1 van die rassen het geen wat het dichst bij me staat

Nu hopen dat me nieuwe TB op tijd binnen is, anders moet ik 2 keer gaan wennen. Daarna misschien een warrior met een rifle en een hamer

shit, ik ben al aan een 2de char aan het denken... dat word bestellen