Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

En inloggen in de game? Krijg telkens de melding dat er geen beta event is of niet geautoriseerd ben voor de beta.

Verwijderd

ja die heb ik ook code=9.... bla bla 101

maar dan zal het wel goed zijn.. ik was ff bang dat heel mijn account weg was omdat dat forum zo raar doet.. geen foutmelding of iets.. gebeurd gewoon niets :P

geen paniek dan.. morgen beta avond/nacht :D

Verwijderd

Ah, fuk. Ik ben een dag te vroeg. Vandaar dat ik er niet in kom 8)7 _/-\o_

Verwijderd

Haha, dat zal het zijn :P Die melding is normaal. Ik denk trouwens ook al de hele dag dat het maandag is.

Ze zijn waarschijnlijk het forum aan het inrichten voor de stress test, het is bijna altijd even down voordat er een beta of andere gebeurtenis is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 21:03 ]

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:49

Ypho

Allround Nerd

Vanavond ook maar eens testen. Heb vorige week de pre-purchase gedaan en nu kijken of het spel een beetje werkt op de laptop.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 13:03:
Het zou me niks verbazen als we nog eens zoveel moeten downloaden voor morgenavond. Ik hoop het, want hoe meer updates des te meer vooruitgang richting de release.

Mensen al plannen wat ze gaan doen morgen? Ik ga in ieder geval niet verder met de story line, aangezien ik het zonde vind om alles al te zien en dan na de release overal doorheen vlieg omdat ik het allemaal een keer gezien en gedaan heb. Ik denk dat ik voor crafting ga, andere rassen en professions proberen die ik normaal gesproken niet zou nemen.
dan kies je net even andere antwoorden tijdens je character maken en je verhaal is anders ,probleem opgelost

YO! fucknuts! It's Probing time!

Verwijderd

zo mogguh.. komt wel bizzar goed uit deze stress test.. haha heb de hele week vakantie.. kan ongestoord van begin tot einde gamen :P

Is het trouwens het snelst om via de mists naar LA te gaan?

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-11 17:10
Heeft iemand trouwens al gevonden wat range 900 of range 1200 betekend (als in welke eenheid hanteren ze voor afstanden?)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

• Sneezzer
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:17:

Is het trouwens het snelst om via de mists naar LA te gaan?
De snelste manier? Denk uitloggen, koffer pakken, trein/auto naar schiphol en dan met het vliegtuig naar LA.
Koffer pakken is optioneel natuurlijk (vertraagd je weer wat).

Verwijderd

lol slimmerrik :P.. Lion Arch

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Waarschijnlijk als je gaat timen, is het de snelste manier, maar via je home town ben je er ook binnen de 2 minuten.
Sneezydevil schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:36:
Waarschijnlijk als je gaat timen, is het de snelste manier, maar via je home town ben je er ook binnen de 2 minuten.
Als je in de middle of nowhere zit, zou ik via de mists gaan. Is waarschijnlijk goedkoper...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Haha dat is zeker waar, die waypoint prijzen kunnen in de papieren lopen.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-11 22:38
Guild Wars 2 heeft 500k fans op Facebook. "final piece of artwork": http://www.flickr.com/pho...2/sizes/l/in/photostream/

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

valt mij een beetje tegen de kwaliteit van deze. Andere zijn imho stukken mooier.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
D-rez schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:00:
valt mij een beetje tegen de kwaliteit van deze. Andere zijn imho stukken mooier.
Dat kan, dit is echter een daadwerkelijke ingame screenshot die achteraf door Daniel Dociu opgeleukt is.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-11 08:16

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Sagaris schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:04:
[...]

Dat kan, dit is echter een daadwerkelijke ingame screenshot die achteraf door Daniel Dociu opgeleukt is.
Kan de kwaliteit vind ik niet goed beoordelen hoor. Vol met jpeg compressie artifacts.

De poppetjes zijn wel redelijk nog, maar die draak behoort ook onscherp te zijn vanwege dieptefocus, ik denk dat je je daarop verkijkt omdat dat niet goed doorkomt door de slechte kwaliteit van de scan/jpg.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Wrong thread*

[ Voor 93% gewijzigd door Xeiji op 14-05-2012 15:29 ]

• Sneezzer
Ik word me daar toch een partijtje gestresst voor die test ;-)

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-11 18:22
Sneezzer schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:48:
Ik word me daar toch een partijtje gestresst voor die test ;-)
Haha, ik ook. Moet studeren, maar icm dit weer en vanavond, kan ik mijn gedachten er maar moeilijk bijhouden. Achja, we zullen zien of we vanavond nog iets kunnen spelen. ;)

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:33
ninc schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:05:
[...]

Haha, ik ook. Moet studeren, maar icm dit weer en vanavond, kan ik mijn gedachten er maar moeilijk bijhouden. Achja, we zullen zien of we vanavond nog iets kunnen spelen. ;)
Zit hier nog op het werk en het laatste uurtje kruipt voorbij. ;(
Kan niet wachten tot vanavond, ik hoop nog even een uurtje of 4 te kunnen spelen op mijn thief. Ben erg benieuwd naar de events in de 2de zone, hoop dat ze moeilijker zijn dan de starting zone events. Ach, ben allang blij dat we een tussentijdse fix krijgen voor onze gw2 addictions. :9

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Xato schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:12:
[...]

Zit hier nog op het werk en het laatste uurtje kruipt voorbij. ;(
Kan niet wachten tot vanavond, ik hoop nog even een uurtje of 4 te kunnen spelen op mijn thief. Ben erg benieuwd naar de events in de 2de zone, hoop dat ze moeilijker zijn dan de starting zone events. Ach, ben allang blij dat we een tussentijdse fix krijgen voor onze gw2 addictions. :9
En nou maar hopen dat het vanavond een beetje speelbaar is. Bij de vorige stresstest (was nog closed beta toendertijd) kon ik er de gehele tijd niet inloggen of was het onspeelbaar door lag...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Verwijderd

Ik denk dat het daar wel op neer gaat komen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
En dat is ook precies de bedoeling. Het is niet een "yay ga maar spelen" beta. Nee het is een beta puur bedoeld om de servers te laten crashen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Mooie art van Destiny's Edge. Alleen wel jammer dat ze de lore niet goed laten zien, dat valt dan toch weer nét even tegen.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
lanerios schreef op maandag 14 mei 2012 @ 17:34:
En dat is ook precies de bedoeling. Het is niet een "yay ga maar spelen" beta. Nee het is een beta puur bedoeld om de servers te laten crashen.
Achja, dit gaat mijn eerste aanraking met GW2 worden. Hoop echt dat ik even kan spelen maar ga er niet van uit!

Als ik mag/kan spelen dan ga ik voor een ele, lijkt mij leukste char en wil graag dat hooked gevoel krijgen ;-).

19.15: krijg andere melding! Client kan geen connectie maken naar de server!

Code=58:11:5:218:101

[ Voor 9% gewijzigd door Vecodo op 14-05-2012 19:22 ]

Verwijderd

Ik ga vanaf nu maar eens op enter rammen

Verwijderd

doe ik al vanaf 19:00... maar nog steeds die code=9:4:5:1148:101

een guildy van mij logt net aan en hij gaat bij hem 20gb downloaden.... kan toch nooit goed zijn.. ik had maar iets van 60mb ofzo

Verwijderd

Ik heb gister 45 mb gedownload en vanavond 21 dacht ik. Na het beta-weekend heb ik de launcher niet meer gestart.

/edit, misschien stond het de vorige keer in de Temp map geïnstalleerd, dan moet je hem weer opnieuw downloaden. Dat had ik vorige keer ook.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 19:27 ]

Verwijderd

nee precies.. ik ook.. zoiets

denk dat er ergens dan iets stuk is in zijn file.. want 20gb slaat nergens op.. nou ja we kunnen voorlopig toch nog niet inloggen.... misschien willen ze juist wel iedereen om 20:00 hebben.. vorig keer ging het ook mis toen het 21:00 was.... rond 20:00.. ging alles nog prima

Verwijderd

Guild Wars 2 ‏ @GuildWars2

We're one hour away from the start of the stress test. Thanks in advance to all of you who jump in to help make Guild Wars 2 better! ~RB2

Test begint gewoon om 8 zo te zien. Hoopte eigenlijk op early access, zoals met de beta-weekend

Verwijderd

Paar keer proberen dadelijk, zo niet jammer dan. Na de vorige stress test en de stress test van D3, ben ik genezen van volhouden tot ik eindelijk lekker kan spelen. :p Als het teveel tegen zit wacht ik wel op next beta weekend. :)
Wil gewoon de retail nu! :p

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 19:31 ]

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
koffie check
Flesje water check
Client started check
Inloggen Pending

Bah heb er zin aan aangezien ik morgen mooi pas om half een hoef te beginnen.
Had idd ook gehoopt dat ze hem wat eerder zouden open gooien. -O-

hehe gek onnie

• Xanaroth
log in
connecting
fail
press ok ---^ return to 1

Verwacht elk moment dat het wordt open gegooid, exact 8 uur heb je gelijk server down :9

In de tussentijd. German kid wants to play UT GW2.

[ Voor 101% gewijzigd door Xanaroth op 14-05-2012 19:37 ]

Verwijderd

haha ik pak ook nog maar ff een bakkie dan

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:35
Ik zit weer met een ping van 1000ms en hoger, dus stresstest helaas niet voor mij :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Kun je er al op?
Ik krijg nog steeds die melding van; of je hebt geen toegang, of het is nog niet zover. Heerlijke duidelijke info trouwens....., zou zeggen dat ze weten dat ik m heb. :p

Beetje offtopic btw.. meer mensen sinds laatste ATI drivers last dat af en toe t beeld zwart gaat met melding van stuurprogramma werkte niet meer?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 19:56 ]

• Xanaroth
Ja.
...

als je bijvoorbeeld beta tester bent (dus niet afhankelijk van events).

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:53
Remz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:49:
Guild Wars 2 heeft 500k fans op Facebook. "final piece of artwork": http://www.flickr.com/pho...2/sizes/l/in/photostream/
Waarom maken ze dit niet met een fatsoenlijke resolutie..

• SinergyX
Joostjah schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:57:
[...]

Waarom maken ze dit niet met een fatsoenlijke resolutie..
Klik voor de grap eens 'original' aan ;)

Extra hint: Original (3213 x 2344)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 14-05-2012 19:58 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xanaroth
Zit erin!

Verwijderd

ik ben binnen

suc6 allemaal

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-10 14:41
same here :) , en straks gelijk van gw2 naar diablo :) , word een lange nacht (morgen ook nog werken :P )

Verwijderd

Zit erin :)

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

veel plezier allemaal! :D

Edit: Map laden naar Lion's Arch duurde aantal minuten en toen werd ik naar de eternal battlegrounds gestuurd. Vervolgens kwam ik in divinitys reach terecht om weer terug te gaan naar de battlegrounds :P

[ Voor 80% gewijzigd door MarluXiaXl op 14-05-2012 20:05 ]

Verwijderd

Zit er ook in, enkel het laden van de map duurt heeeeel lang dit keer. :s

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:03:
Same...

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:17

Melkaz

Melkazar

Hmm hier krijg ik nog steeds de melding dat mijn account niet geschikt of dat er geen beta is momenteel. Heb toch echt de beta gespeeld vorig open weekend. Meer mensen hier last van?

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Verwijderd

Melkaz schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:06:
Hmm hier krijg ik nog steeds de melding dat mijn account niet geschikt of dat er geen beta is momenteel. Heb toch echt de beta gespeeld vorig open weekend. Meer mensen hier last van?
Even je beta client afsluiten en opnieuw starten.

edit: al 2 min stuck op 95% map laden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 20:07 ]

Verwijderd

Ik probeer nu een nieuwe charr aan te maken maar ik krijg helaas een zwart scherm.

Verwijderd

Tering zeg he, Queensdale laden duurt al ff 5 minuten hier :'(

Maarja, it's all for a good cause!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:03:
Gaat idd tergend traag. Hij lijkt bij mij nu te hangen op 95%...

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
ook aantal minuten bij mij op 95%

Verwijderd

Nog een geluk dat ze de stresstest niet in een weekend houden.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:54
superbassie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:07:
[...]

Gaat idd tergend traag. Hij lijkt bij mij nu te hangen op 95%...
Dit heb ik ook, al bijna 10 minuten. De servers zitten al aardig in de stress blijkbaar :o

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:20
Hehe, mijn gedachten. Stresstest succesfull! :)

Specs

• Vecodo
staat nu 30 seconde te laden en op 25% hier!
Eerste indruk voor mij is goed!

minuut en 60%

1:30 = 85%

[ Voor 15% gewijzigd door Vecodo op 14-05-2012 20:10 ]

Verwijderd

Oh lol.... net me beta client opnieuw gestart omdat ik dacht ik wellicht een time out had op 95%...

Lees ik dat ik niet de enige ben. =.= eens zien.... of ik nu wel verder kom. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 20:09 ]

Verwijderd

Nope 95% hier ook, misschien is dit wel de hele stresstest, niet van de systemen maar van ONS! ;)

• Robbin90
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:07:
Ik probeer nu een nieuwe charr aan te maken maar ik krijg helaas een zwart scherm.
Hier net zo... :(

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:33
wezzal schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:08:
ook aantal minuten bij mij op 95%
Black Citadel op Far Shiverpeaks is opgeblazen denk ik. Vriend van mij is Norn en kon nog wel in Halbroek komen. Broer en ik zijn Char en blijven beide hangen op 95%.

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Zijn er al mensen die daadwerkelijk spelen?

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
ik geraakte in Divinity's reach en teleporte naar kessex hills en blijft precies ook op 95% hangen

• Vecodo
Crash de client bij jullie of blijft hij gewoon hangen op 95%?

Verwijderd

Op hun FB :)

Guild Wars 2
Let's talk stress testing! Stress testing starts at login. If you're running into problems with logging in, character creation, or loading screens, then you are officially helping us! This is part of the process. ~RB2

• Sagaris
Ik heb het spel net opgestart, log in, kies een character en 10 seconden later zit ik ingame?

En OMG OMG OMG! Het is zo vloeiend! Game is niet CPU bound meer, lijkt het.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:12:

Guild Wars 2
Let's talk stress testing! Stress testing starts at login. If you're running into problems with logging in, character creation, or loading screens, then you are officially helping us! This is part of the process. ~RB2
Idd welkom in de wereld van de stresstest.

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:35
Sagaris schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:12:
Ik heb het spel net opgestart, log in, kies een character en 10 seconden later zit ik ingame?

Tsssk wat een geluk, ik log in en zie een zwart scherm :( (eerste keer dat ik mee doe aan een beta event (ja ik weet dat het niet een beta event is, maar om het zo maar te noemen dan hé) dus moet nog een char. aanmaken enzo :P

Wilt iig niet echt lukken nu :'(

*edit*
Yes! Ben nu verder dan een zwart scherm :D Is even een Charr aanmaken :D

[ Voor 7% gewijzigd door Jveer op 14-05-2012 20:17 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:12:

Guild Wars 2
Ja, hier ook.

Queensdale, Kessex Hill, Norn start & Charr start area's, allemaal op 95%.

Ik was alweer bang dat de Kessex Hills bug weer terug was :/

Verwijderd

spel ook weer opnieuw opgestart, kom nu verder dan 95% ;) zit erin.

Verwijderd

Dat is hun hele opzet nu. Ze willen dat iedereen gaat inloggen..iedereen komt op 95%..over 10 minuten ofzo laten ze iedereen binnen en kijken ze wat er gebeurt...beetje logisch bij een stresstest..dus geen paniek..gewoon wachten en hopen dat het geen boooooom wordt.

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
5x opgestart, still stuck 95% :(

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Sagaris schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:12:

Er is niks veranderd aan de client ;)

Verwijderd

Binnen!:-)

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31
Even opnieuw gestart en ik zit er nu wel in!

• SinergyX
Ik heb toch even kunnen spelen, nouja.. random spawn van plek naar plek :P

• Robbin90
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-03-2021
zwart scherm is weg hier :D

Verwijderd

Binnen = overflow :P

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:54
Reloggen hielp voor mij ook, zit er nu ook in (zou je in een werkelijke situatie ook direct proberen, dus waarom nu niet ook :) Daarvoor ist een test immers)

• Sagaris
Brummetje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:16:
[...]

Er is 60-70-80 mb aan bestanden gedownload sinds de BWE. Anyhoo, waar ik normaal tussen de 20-40 FPS zat heb ik nu constant 40-60 FPS, ook met mensen in de buurt.

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Waar ik eerst niet alles op ultra kon zetten omdat de performance dan gruwelijk was kan dat nu wel en het loopt ontzettend soepel! Die hebben hun werk goed gedaan :)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:30

On_E

Housemusic

Krijg steeds een netwerkfout na 'play' te hebben gedrukt in het char select scherm. :'(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Verwijderd

Net een nieuwe char aangemaakt en als ik die aan klik krijg ik te zien dat er een netwerkprobleem is wat uiteraard aan mijn internetverbinding ligt volgens hunnie.

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-11 23:28
Same here. Network error, check your internet connection.

Misschien worden er wat servers gereboot =)

Edit: Loading screen!

[ Voor 10% gewijzigd door Gytax op 14-05-2012 20:26 ]

Verwijderd

Brummetje schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:16:
[...]

Vorige test moest ik op medium doen en kreeg framerate problemen. Zojuist alles op max gezet en draait vloeiend met 20+ mobs en 10 gastjes om mij heen. Lijkt er op dat er wel degelijk iets is veranderd.

De human start is bugged nu. 3 keer op rij de eindbaas afgefakkeld maar event blijft resetten. Ben maar uitgelogd, niet zo veel zin om 2 uurtjes aan te pielen en dan weer 2 maanden te moeten wachten. Zal een vreemde eerste indruk wekken voor velen. De allereerste event die je tegenkomt en hij is niet af te ronden. Belooft veel goeds.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 20:38 ]

Verwijderd

Even op mn ranger bezig geweest, en het mapje in laden met mn warrior ging wel weer ouderwets snel.
Wat ik wel jammer vind is dat de performance nog steeds bagger is, had stiekem wel gehoopt op wat optimalisatie. :) Hoge of lage instellingen doen weinig kwa performance bij mij iig.
Dat wastie weer voor mij, niet veel tijd en zo op de maandag avond.... Maar is ook niet erg, gewoon opschieten met die officiele launch! :p
Have fun, voor de rest. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 20:36 ]

Verwijderd

Mee eens PROT. Het voelt alsof mijn GTX680 OC op dit moment useless is :'(

Maarja, ga ervan uit dat dat later gefixt gaat worden. Het kan iig niet aan mijn systeem en videokaart liggen..

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Super! Bij mij waren de graphics een stuk fijner om te zien dan de vorige keer, zag nu alle particle effects e.a. zaken zoals deurtjes in PvP forten en CTF cirkels op de grond.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:30

On_E

Housemusic

Speel voor het eerst, en blij dat ik m al heb gekocht zeg.
Was bang dat mijn oude PC het niet zou trekken, maar het loopt echt prima op medium settings.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Vecodo
heb nu weer een 95% issue..

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:53
On_E schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:13:
Speel voor het eerst, en blij dat ik m al heb gekocht zeg.
Was bang dat mijn oude PC het niet zou trekken, maar het loopt echt prima op medium settings.
Vreemd, ik heb een redelijke game pc, loopt vrij slecht. Beter dan de vorige keer, maar nog vaak rond de 20fps.

Verwijderd

Leuk weer kwartiertje te hebben rondgerend, laat het echter wel bij dat kwartiertje.
Ik laat het stressen tijdens de stresstest aan andere over ^^.

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Hoelbrak en queensdale 100% explore.

Rewards zijn best crappy :P

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
hehehe story line stopt bij lvl 20 : Demo story complete. Story will continue in release...

Was wel mooi, heb er traantje bij weggepinkt

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-11 22:34
Nu overweeg ik toch ook serieus om Guild Wars 2 te pre-orderen om mee te kunnen doen aan de beta-events. Bij een online spel ben ik er altijd graag in het begin bij, het heeft altijd een lekker unieke sfeer dat iedereen tesamen de wereld nog moet ontdekken :)

Hoe zit het nu echter met de cpu performance, maakt het spel nu gebruik van meer cores? Gaat mijn q9400 dit nog wel lekker draaien?

Verwijderd

Docho schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:02:
Nu overweeg ik toch ook serieus om Guild Wars 2 te pre-orderen om mee te kunnen doen aan de beta-events. Bij een online spel ben ik er altijd graag in het begin bij, het heeft altijd een lekker unieke sfeer dat iedereen tesamen de wereld nog moet ontdekken :)

Hoe zit het nu echter met de cpu performance, maakt het spel nu gebruik van meer cores? Gaat mijn q9400 dit nog wel lekker draaien?
Bij mij draait alles prima op een 3+ gieg quadcore. Alles op max en totaal geen problemen.

Verwijderd

Hoe upload ik een screenie?

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:14
Zijn de PvP achievements bugged? Ik krijg namelijk geen punten.

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Zo nu is het genoeg geweest.....( vriendin )
Helaas de pc uit en lekker slapen t was een leuke stresstest en heb aardig kunnen spelen.
Nu wachten op de volgende BWE.

hehe gek onnie

Pagina: 1 ... 49 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.