Deels, mijn broer en ik werken beide 40 uur in de week. Ik eigenlijk 48 uur, zit in mijn afstudeerperiode dus 5 dagen stage en 1 dag werk. Alleen dit weekend volledig vrij gemaakt. Als je de kans krijg moet je hem ook met beide handen aanpakken.ninc schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:00:
[...]
Hahahah, studentenleven natuurlijk? Het is dat ik niet meer op kamers zit, anders had ik het waarschijnlijk ook zo aangepakt
Hoe staan de grafische settings bij jullie? Bij mij stond alles op medium de eerste keer dat ik GW2 opstartte. Heeft iedereen dit of checkt GW2 wat het beste bij jouw configuratie past?
Bij mijn weten geldt dat juist niet voor ingame namen. Dat gaat juist in tegen alles wat ze de afgelopen jaren gezegd hebben, dat ingame namen niet meerdere keren kunnen voorkomen. Die 4-cijferige code geldt zoals ik het heb begrepen alleen voor je account (dus je forum naam en je inlognaam).Remy669 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:49:
Namen reserveren hoeft niet. Meerdere namen kunnen voorkomen, als er twee spelers zijn met dezelfde naam komt die 4-cijferige code van je account naam erachter te staan als de 2 in de buurt zijn.
Stond bij mij ook op medium. (Specs te vinden in mijn sig.)ninc schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:05:
Hoe staan de grafische settings bij jullie? Bij mij stond alles op medium de eerste keer dat ik GW2 opstartte. Heeft iedereen dit of checkt GW2 wat het beste bij jouw configuratie past?
[ Voor 23% gewijzigd door Sagaris op 27-04-2012 13:12 ]
kak. volgende keer niet op quote drukken.
[ Voor 157% gewijzigd door Sagaris op 27-04-2012 13:08 ]
Verwijderd
Bij mij stonden de settings ook op medium.
"We are currently optimizing Guild Wars 2, making ongoing improvements to the game’s frame rate. Presently, the game is CPU-bound on most high-end systems, so lowering graphics settings or upgrading your video card may not have a large impact on performance."
Laptop hier met i7 2670QM, 8gb ram en HD6770M. Ben benieuwd
"We are currently optimizing Guild Wars 2, making ongoing improvements to the game’s frame rate. Presently, the game is CPU-bound on most high-end systems, so lowering graphics settings or upgrading your video card may not have a large impact on performance."
Laptop hier met i7 2670QM, 8gb ram en HD6770M. Ben benieuwd
laptop hier met I3, 1gb video kaart en 4Gig geheugen, laten we hopen dat het een beetje speelt. SWTOR kon op High
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
CPU-bound, lees CPU-speed. Een 6 of 8 core doet weinig beters dan een quad core op soortgelijke snelheiden (zelfde generatie).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik ben rete benieuwd naar hoe dit spel is. Maar ik moet eerst mijn huisje afklussen voordat ik uberhaupt weer kan gaan gamen. Geen beta voor mij, maar ik ben benieuwd naar de meningen van Tweakers hier. Hoe meer verhalen en ervaringen, hoe beter/leuker voor mij
Mij lijkt de rogue , euh thief , wel wat :-)
Ranger lijkt me een erg sterke class.
Ranger lijkt me een erg sterke class.
Uhm ... hij spreekt zichzelf tegen.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:08:
... the game is CPU-bound on most high-end systems...
Als de game cpu bound is dan heb je daar juist meer last van op langzamere systemen. High end systeem heeft meer cpu kracht dus zal automatisch het spel dan minder snel tegen de limiet aan lopen.
Ze zullen waarschijnlijk bedoelen dat high-end systems vaak meerdere krachtige videokaarten hebben, en dat dit voor de beta weinig verschil zal maken.InflatableMouse schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:31:
[...]
Uhm ... hij spreekt zichzelf tegen.
Als de game cpu bound is dan heb je daar juist meer last van op langzamere systemen. High end systeem heeft meer cpu kracht dus zal automatisch het spel dan minder snel tegen de limiet aan lopen.
Ik hoop maar dat mijn Dell XPS 17 het trekt, anders moet ik toch echt achter me bureau gaan zitten. Heb ik eigenlijk weinig trek in.
Ik heb me ook aangemeld bij de Guild of Tweakers
Ben benieuwd vanavond.
Ik heb me ook aangemeld bij de Guild of Tweakers
Ben benieuwd vanavond.
[ Voor 0% gewijzigd door ZeroCode op 27-04-2012 14:00 . Reden: roflcopter typo ]
(m'n of mijn Dell)ZeroCode schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:58:
Ik hoop maar dat me Dell XPS 17 het trekt, anders moet ik toch echt achter me bureau gaan zitten. Heb ik eigenlijk weinig trek in.
Ik heb me ook aangemeld bij de Guild of Tweakers![]()
Ben benieuwd vanavond.
Mijn xps 15 gaat het redden met de gt525, dus waarschijnlijk je 17 ook wel.
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
Ik ben erg benieuwd wat je er van vindt om het spel te spelen op je Dell XPS 17, want ik ben in dubio om hem wellicht te kopen t.z.t. tweede beta event gaat beginnen.ZeroCode schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:58:
Ik hoop maar dat me Dell XPS 17 het trekt, anders moet ik toch echt achter me bureau gaan zitten. Heb ik eigenlijk weinig trek in.
Ik heb me ook aangemeld bij de Guild of Tweakers![]()
Ben benieuwd vanavond.
Heb wel de 3GB nvidia variant, ik zal het vanavond ( lees: midden in de nacht ) even melden hier in het topic hoe het bevalt.Doler schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:00:
[...]
Ik ben erg benieuwd wat je er van vind met het spelen van het spel op je Dell XPS 17, want ik ben in dubio om hem wellicht te kopen t.z.t. tweede beta event gaat beginnen.
Als je op TS 3 komt mag je live verslag doen ;-)!ZeroCode schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:01:
[...]
Heb wel de 3GB nvidia variant, ik zal het vanavond ( lees: midden in de nacht ) even melden hier in het topic hoe het bevalt.
Aantal GB zegt niks over prestatie's. Die 3GB is echt overkill voor een gaming op een laptop en al helemaal voor een laptop in het algemeen....
Het gaat er niet slechter van lopen als je teveel geheugen hebt. Het was meer ook een indicatie welke variant ik van de XPS 17 heb. Standaard zit er volgens mij een 1GB GPU bijGropah schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:02:
Aantal GB zegt niks over prestatie's. Die 3GB is echt overkill voor een gaming op een laptop en al helemaal voor een laptop in het algemeen....
Het heeft waarschijnlijk weinig zin om een oordeel te maken over de performance van de beta in relatie tot de performance die je krijgt na release:
Daarnaast wordt SLI en CFX nog niet ondersteund.Hardware Compatibility
Display: the graphics-settings slider has only a minor impact on performance at this time.
We are currently optimizing Guild Wars 2, making ongoing improvements to the game’s frame rate. Presently, the game is CPU-bound on most high-end systems, so lowering graphics settings or upgrading your video card may not have a large impact on performance.
On older or lower-end machines, it is recommended that you try disabling reflections to improve frame rate.
@ZeroCode
Hij gaat er zeker niet slechter van lopen, maar ik was van indruk dat je dacht dat geheugen alles uitmaakt, wat totaal niet zo is, als meer dan 1GB hebt
Hij gaat er zeker niet slechter van lopen, maar ik was van indruk dat je dacht dat geheugen alles uitmaakt, wat totaal niet zo is, als meer dan 1GB hebt
Nee het was puur even om makelijk onderscheid te maken tussen de 2 gpu's. Ik wist de exacte benaming niet meer, maar nu wel:Gropah schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:07:
@ZeroCode
1GB NVIDIA® GeForce® GT 550M Graphics Card
3GB NVIDIA® GeForce® GT 555M Graphics Card
Ik kan iig niet wachten tot vanavond, eerst nog een 3 uurtjes werken en dan klaarmaken voor de beta.
[ Voor 9% gewijzigd door ZeroCode op 27-04-2012 14:15 ]
Engineers
Net weer zitten lezen en die zien er echt goed uit. Veel beter dan die meuk in warhammer. Grotoste teleurstelling in dat spel waren de engineers.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
ja ... ettelijke testen gedaan met die turrets ... man man man die stelden echt in WH niks voor.lanerios schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:15:
EngineersNet weer zitten lezen en die zien er echt goed uit. Veel beter dan die meuk in warhammer. Grotoste teleurstelling in dat spel waren de engineers.
Maar ik hield van mn grenade build
Oops.. wist niet dat alles al was opgezetSoniqueta schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:40:
[...]
Heya Tweakers, hier mijn 1e post op het forum, ik ben ook van mening dat het gezamenlijk starten op zelfde server vele leuke voordelen met zich mee kan brengen![]()
Gaan we allemaal voor Far Shiverpeaks? Ik neem aan dat we dan nog wel onze charnames / account names moeten posten hier om elkaar op de lijst te zetten? / Maken we een Tweakers.net guild voor de BETA?
CU 21.00
Heb me zojuist aangemeld op http://www.guildoftweakers.com/home
Discord: Soni#2089 / Battle.net: Soni#2241
Verwijderd
In dorp is er feestweek en mijn vriendin sleept me naar alles toe, dus ik kan niet spelen. Ach ja, er komen er nog meer en sociaal leven gaat voor... Hoewel ik me wel had verheugd om eventjes te kunnen spelen.
En nu dan?
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Bijna! Chill hem even op de sofa en kijk wat national geographic, dan is het zo voorbij! Ik ga nu boodschappen doen en koken voor de misses
Denk dat ik deze beta maar begin met een Mesmer, retail word het waarschijnlijk een Thief maar eerst even kijken wat leuk speelt!
Wat duurt een werkdag lang als je met smacht aan het wachten ben op een proefje van een spel waar je al 2 jaar op wacht.
Ik denk dat ik er wel uit ben wat voor character ik ga aanmaken vanavond. Ik twijfelde eerst tussen de verschillende races en dan vooral tussen Char en Norn. Ik heb besloten om een Char vanavond aan te maken en de Norn te bewaren tot de release. Female Norn Ranger wordt het dan met de release waarschijnlijk. En vanavond voor de beta wordt het een Char Thief. Althans dat denk ik nu, kan vanavond nog veranderd zijn

Verwijderd
Zo ik ga naar huis nog wat laatste voorbereidingen treffen voor een totaal ongestoorde beta ervaring 
suc6 allemaal.. dat het maar EPIC mag gaan worden!!!
Mzzlss
suc6 allemaal.. dat het maar EPIC mag gaan worden!!!
Mzzlss
Vandaag toch maar de knoop doorgehakt en het spel (digitaal) ge-preorderd! Ik denk dat ik dit weekend een Human Necromancer ga spelen. En daarna de Thief eens uitprobeer in het volgende beta weekend.
Verwijderd
Vandaag deze mail ontvangen van anet;
Just a friendly reminder to register your Guild Wars 2 account here: ,,
,, ,,
Wat is dat voor onzin? Als ik dat wil doen zegttie dat de key al verbonden is aan mij email adres, dus wat is het probleem dan..
En als ik wil inloggen op het forum zetg de site me nu opeens; Please check your information and try again.
Gewoon de boel beetje fucked up daar atm, of iets niet in orde van mijn kant?
edit: via een ander linkje naar de site is het wel allemaal in orde, en kom ik ook op het forum.
Denk dat het dus idd gedoe is ivm de drukte, maar dat mailtje met het de reminder om de game te registreren is wel zeer verwarrend indien dit een standaard mailtje is.
Just a friendly reminder to register your Guild Wars 2 account here: ,,
,, ,,
Wat is dat voor onzin? Als ik dat wil doen zegttie dat de key al verbonden is aan mij email adres, dus wat is het probleem dan..
En als ik wil inloggen op het forum zetg de site me nu opeens; Please check your information and try again.
Gewoon de boel beetje fucked up daar atm, of iets niet in orde van mijn kant?
edit: via een ander linkje naar de site is het wel allemaal in orde, en kom ik ook op het forum.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 17:07 ]
Verwijderd
Klinkt alsof alles inderdaad in orde is =) Ik zou me geen zorgen maken, hun mail server heeft al eerder wat problemen gehad. Ik kreeg een paar dagen geleden ook een reminder om te registreren terwijl ik dat al lang gedaan had.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:01:
edit: via een ander linkje naar de site is het wel allemaal in orde, en kom ik ook op het forum.Denk dat het dus idd gedoe is ivm de drukte, maar dat mailtje met het de reminder om de game te registreren is wel zeer verwarrend indien dit een standaard mailtje is.
Heb je geprobeerd in te loggen in het spel zelf? 't zou gewoon moeten zeggen dat alles in orde is maar dat er nog geen event is.
Verwijderd
Ja Uilskuiken dat zegttie nog steeds. 
Wel verwarrend allemaal, maar goed om te horen dat je dat ook hebt ontvangen.
Dus het word iig Far Shiverpeaks vanavond.
Wel verwarrend allemaal, maar goed om te horen dat je dat ook hebt ontvangen.
Dus het word iig Far Shiverpeaks vanavond.
Zo ik heb mijn copy nu ook geregistreerd ( gelukkig zonder problemen.)
Had hem al een week liggen maar heb hem mooi bewaard tot nu.
Moet zo nog even naar de winkel om wat spul op te halen zodat ik door kan halen vanacht.
Heb er echt zin in en hoop wel dat ie een beetje fatsoenlijk loopt op mijn laptopje want anders moet ik mijn pc in elkaar zetten en daar op spelen.(en dat kost weer gametijd)
Had hem al een week liggen maar heb hem mooi bewaard tot nu.
Moet zo nog even naar de winkel om wat spul op te halen zodat ik door kan halen vanacht.
Heb er echt zin in en hoop wel dat ie een beetje fatsoenlijk loopt op mijn laptopje want anders moet ik mijn pc in elkaar zetten en daar op spelen.(en dat kost weer gametijd)
hehe gek onnie
BBBRRRrrrrrrr zenuwachtig 
ik merkt dat iedereen er ontzettend veel zin in heeft
ik heb hier hetzelfde. Kan niet wachten! Nu hopen dat we kunnen inloggen als het eenmaal start, ik heb er wel vertrouwen in.kaasaanfiets schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:41:
BBBRRRrrrrrrr zenuwachtig
Verwijderd
Oja is waar ook, dit is voor de meeste hun eerste beta weekend in GW2.
Dat is helemaal speciaal met het oudjaarsavondgevoel enzo he. ;p
Zo tis leeg hier. Gisteren dacht ik, ik doe gewoon niet genoeg voor mijn vriendin en heb ik samen met een vriendin van haar een spa arrangement voor dit weekend uitgekozen. Soort last minute actie, net iedereen uitgezwaaid, nu is het tijd om alles klaar te zetten voor een lekker ongestoord weekendje beta actie.
Trouwens, misschien nuttig, zet alvast instelling zo laag mogelijk. Iedereen zal op tenslotte om 9:00 inloggen en dan allemaal op dezelfde plek gaan beginnen. Dat is vragen om 0-1 FPS.
Nog wat tips die ik van een ander forum heb geplukt:
quote: het internet- Don't just skip through the questions after you design your character. Your answers impact your story and will also impact some NPC interactions in different areas.
- Guilds can be created the second you are out of the cinematic. Hit "G" to create a guild or to represent/stand down from a guild.
- The intro instance boss encounter WILL down you. This is so you can see how downed works. Even if you stay downed, the NPCs will win the encounter for you. For most classes, the 3 button will get you back up.
- Right away, hit H then select the PVP tab. Hit "Be in the Mists". After you port, there will be an Asura Gate in front of you. Take it to Lion's Arch. After this port, cross the bridge to Lion's Arch. At the fountain make a left. Here there are Asura Gates to every major city. The gates to Asura and Sylvari land will be blocked. Port to each major city and get the waypoint for zippy travel around the world. (This of course will also let you choose your newbie leveling zone)
-Waypoints are graveyards. As you begin exploring and leveling, you want to collect waypoints as fast as possible. Before you start working on a heart or dynamic event, get the closest waypoint or you will be very sad when you die and have to schlep all the way back.
- Go to Divinity's Reach because... god damn it's amazing. Best city in any MMO ever.
- Your weapon skill unlock makes progress by killing a mob. When you get a new weapon, grinding out the unlocks real quick will make for a more varied and strategic game experience early on.
- You can buy AND sell to the auction house (trading post) from anywhere. You have to go to a city to pick up what you have bought or sold however. You can also place buy orders.
- There are no breadcrumbs and no quest hubs. You progress in this game by EXPLORING. Pick a direction that looks good and you will stumble upon adventure. Getting sidetracked is how you will spend most of your time.
- There is no character trading. The mail system is instant, can be done from anywhere, requires no mailbox, and is the primary method for exchanging things between characters.
- You want to gather. There is no gathering skill. If two people hit a node, both get full reward. You can get upgrades for your equipment in the form of crystals from gathering. Even if you don't intend to craft you should gather for the crystals. You will need a consumable to gather. Axes are for logging, picks are for mining, sickles are for herbs and veggies. Most merchants sell these.
- You will start getting karma quickly. When you fill up a heart, the NPC will sell you gear or other goodies for karma. DO NOT BANK KARMA. Keep in mind you aren't getting gear quest rewards... because there are no quests. If a karma vendor has an upgrade for you, buy it then and there. This will insure that your relative power stays above the mobs you are fighting.
- DO NOT RUN AWAY AFTER COMPLETING ANY DYNAMIC EVENT. This is the best advice I can give. Most of the time, after a dynamic event completes, the NPCs will chat for a minute and then another dynamic event will start. You owe it to yourself to hang out and see what the next bit is. If you stay in a place for 3 minutes or so and nothing happens, it is safe to move on. The world around will change A LOT. Whether you are there to see it, is entirely up to you.
- If you have no idea where to go, look for a scout. They are marked with binoculars. They will reveal hearts for you. Also sometimes NPCs will beckon to you or run up to you and say "hey jerky, help a bro". Talk to these NPCs. They will reveal previously hidden dynamic events.
- If you see a different looking dynamic event box that has a background and stays active in a wide area, this is the zones meta dynamic event and requires coordination over a wide area to progress. The end of these events are usually really really satisfying. For instance in the human zone, there is a gigantic scary netherworld monster.
- There is no reason why you have to go to a higher level zone. You will automatically downlevel for an area and get appropriate rewards. If you finish a 1-15 zone, consider going to another 1-15 zone.
- Combat: Your 1 skill is autoattack. Everything else has a cooldown. Since you have a small number of skills this means you can do something you've probably never done in an MMO: look up. The primary thing holding your attention should be where and how you are moving and tells from the mob. To take care of that, you've got to watch carefully.
- Combat: Circle-strafe is your friend.
- Combat: If you run up to a mob, usually they will pause for a split second to punch you or to wind up a big attack. Use this to your advantage.
- Combat: Look at your skill tool tips and check for conditions. Conditions are fight changers. Sure you can just spam 1 and win, but proper use of conditions will greatly increase your survival and speed of killing.
- Combat: COMBOS - If you pull off a combo (a special attack combining your skills with another players skills) you will see "combo" in the heads-up combat spam. Experiment with this for hilarity and hi-jinks. The easy combos involve a field + a projectile or a field + a jumping/leaping attack.
- Combat: Move, move, move!
- Your 7, 8, 9 skills unlock at 5, 10, and 20 respectively. To get skills you need skill points. Do skill challenges for skill points. Every major city has a few skill points that you can just buy.
- Traits unlock at 11.
- In combat weapon switching unlocks at 7.
[ Voor 198% gewijzigd door stime op 27-04-2012 19:10 ]
Verwijderd
Dit is een open beta toch?
of moet je eerst de game pre-orderen voordat je mee mag doen aan de beta?
Je moet eerst pre-purchasen. Volgens mij komen er ook geen open beta's, de Beta Weekend Events zijn de enige 'semi-publieke' beta's. En semi-publiek als in dat je het spel eerst gepre-purchased moet hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:03:
Dit is een open beta toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 27-04-2012 19:05 ]
Verwijderd
Nee, het is geen open beta. Je moet pre-purchasen, dus het hele bedrag betalen, en dan krijg je een code.
Not entirely true, hij moet een pre-purchase editie kopen. Betaal je een pre-order volledig dan heb je er nog geen drol aan.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:04:
Nee, het is geen open beta. Je moet pre-purchasen, dus het hele bedrag betalen, en dan krijg je een code.
Verwijderd
Ja inderdaad, dat had een vriendin van mij... zonde! Gamestop was daar ook heel erg vaag mee, die hielden maar vol dat pre-order en pre-purchase hetzelfde waren
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 19:07 ]
Hoeveel GB is de download voor deze beta eigenlijk?
13GB
Oh, dat valt me dan nog mee
Ik heb hem ook maar gekocht. Wilde ik toch al doen en zo kan ik dit weekend alvast een kijkje nemen?
Zijn alle classes beschikbaar? Zo ja, dan gaat deze ex-wow-main-mage natuurlijk voor elementalist.
[ Voor 40% gewijzigd door Morgion op 27-04-2012 19:18 ]
tot zo in the far shiverpeaks
hoop dat me characters uit dfe closed nog niet zijn gewiped
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ga daar maar wel van uit.Freakiebeakie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:30:
tot zo in the far shiverpeakshoop dat me characters uit dfe closed nog niet zijn gewiped
En ik vroeg me al af hoe iedereen GW2 nu nog kon pre-purchasen, maar schijnbaar heeft ArenaNet alleen in Amerika de digitale verkoop gestopt.
twinken zuigt in woe en dus slecht planMOO!!!! schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:18:
Kun in Guildwars 2 ook twinken? Dus je char op lvl xx op slot zetten van levellen om zo in die range te kunnen blijven spelen in PVP? Ik las dat je in pvp al meteen lvl 80 bent met max skills en een basis set, misschien kun zou men dat uit kunnen zetten o.i.d. In WoW had ik de meeste pvp fun wel als twink
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ik start GW2 eens even op en ik denk: "Ach waarom niet gewoon inloggen voor de lol" Toen zat ik opeens in char select
**
[ Voor 101% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:36 ]
Far Shiverpeaks dus?
* Morphix is ook (bijna) ingame.
* Morphix is ook (bijna) ingame.
[ Voor 52% gewijzigd door Morphix op 27-04-2012 19:40 ]
Verwijderd
Lol.. halverwege het maken van mn char... Verbinding verbroken en terug op het inlogscherm. Jammer.
Kijk nu naar een intro filmpje na character creation.... Servers zijn vroeg !
Zit nu ook al lekker in game op far shiverpeaks natuurlijk 
Dit word een geweldig weekend
Dit word een geweldig weekend
Yup, dat is weer onderdeel van de betaVerwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:49:
ook allemaal email in achtergrond?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waar download ik de client? Kan ik morgen ook inloggen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Inloggen op guildwars2.com, Forum, Getting Started topicCthulhu schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:51:
Waar download ik de client? Kan ik morgen ook inloggen
HET WERKT!tooter schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 19:50:
zit er in jongens !! hup allemaal opstarten haha
Verwijderd
Na een char gemaakt te hebben achter gekomen dat de world server keuze niet in beeld kwam, of ik heb m gemist. Kan nu niet meer naar tweaker server, transfer werkte niet. Later nog maar eens proberen, nu spelen. ^^
Who-ever die Gathering of Tweakers heeft aangemaakt zijn gegevens posten? Nogal lastig guild te joinen als namen niet bekend zijn voor contact...
Wow, weet iemand die link uit zijn hoofd? Net toch maar aangeschaft, wil nu opnieuw downloaden.
Verwijderd
Het spel hapert verschrikkelijk bij mij.
Heeft iemand er ook last van?
*huilt
*huilt
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 20:16 ]
Was character aan het maken maar server ging ineens down.
EDIT: word er steeds uitgetrapt en kom er nu niet eens meer in. Firewall al uitgezet, maar niets.
EDIT: word er steeds uitgetrapt en kom er nu niet eens meer in. Firewall al uitgezet, maar niets.
[ Voor 46% gewijzigd door Wolfos op 27-04-2012 20:13 ]
Er is GEEN NDA dus je mag ervaringen etc sharen.
Zet graphics zo laag mogelijk. Zijn honderden op hetzelfde stukje grond, houden pc's niet zo van. Teveel om te verwerken.Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:05:
Het spel hapert verschrikkelijk bij mij.
*huilt
Ziek mooi spel, niet normaal
2560x1600.. snel verder spelen 
edit: wel echt MEGA druk lol
edit: wel echt MEGA druk lol
[ Voor 26% gewijzigd door no00waa op 27-04-2012 20:18 ]
Ik log in op forum en zie geen beta download knop. Hij is not available.
Wat nu?
Wat nu?
**
[ Voor 121% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:35 ]
Gevonden, google helpt.Fantasma schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:20:
[...]
Zit je verkeerd!
https://forum-en.guildwars2.com/forum#post23793 log in klik "news and announcements" en dan "Getting Started"
Zo dan, ook m'n eerste stappen in de GW2 wereld gezet.
Aangezien m'n PC naar de gallemiezen is gegaan moet ik noodgedwongen op m'n laptop spelen.
Loopt een stuk minder soepel maar zo kan ik toch even de sfeer proeven!
Aangezien m'n PC naar de gallemiezen is gegaan moet ik noodgedwongen op m'n laptop spelen.
Booho. Moest even opnieuw opstarten, kom er nu niet meer in.. '' Transaction in progress, please wait a few minutes and try again'' ... Tip: Blijf dus ingelogged >_>
Nevermind, ben alweer ingelogged!
Nevermind, ben alweer ingelogged!
[ Voor 11% gewijzigd door Slickx op 27-04-2012 20:23 ]
Ja, maar diegene post zijn naam niet... dus valt niet te bereiken voor invite.
`goeie vraag
<-- Dwarfhamster
<-- Dwarfhamster
Meh, ik kom er al niet meer in... Ik las net al wel op de site van de GoT Guild dat die er al moet zijn.
Verwijderd
Vind je 't heel gek.. officieel begint de beta niet tot 21 uur Nederlandse tijd.. wss alles wat nu gebeurt zal weer gewiped worden
Verwijderd
Dat maakt weinig uit. Kan zijn dat het ligt aan mijn grafische kaart die maar 256MB heeft (9600GT chip in een macbook pro). Gw 1 speel ik makkelijk op maxMyrdreon schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 20:17:
[...]
Zet graphics zo laag mogelijk. Zijn honderden op hetzelfde stukje grond, houden pc's niet zo van. Teveel om te verwerken.
Chicken Fang
WinterCold
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 20:35 ]
Net snel gekocht.
Blijft bij jullie de download ook zo lang op 0% staan?
Blijft bij jullie de download ook zo lang op 0% staan?
Servers zijn dood. Inloggen gaat niet, en als je daar al voorbij komt dan kom je niet langs character select.
Sorry, ik heb het guild gestart.
Mn naam: Basekid Dib
edit: inviten gaat niet altijd goed, dus kan ff duren
Mn naam: Basekid Dib
edit: inviten gaat niet altijd goed, dus kan ff duren
Character gemaakt , eerste boss gekilled , ga ik er ff uit om mn audio device te switchen , kom ik er niet meer in grrrrrgrgrgrg
Pfff log ff uit om een andere character te maken, kan ik niet meer inloggen. Hopelijk kunnen we snel weer
PSN: Deltoidius
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.