Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Dacuuu schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 10:25:
Ik heb GW2 pre purchase via de website gekocht. Account aangemaakt. Ik kreeg direct een code, die geactiveerd. En nu?
Hoe activeer je die code dan ? Heb hem in de mail gehad maar kan er toch verder nog niks mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felsch
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-09 00:24
Hmm.. Ik ga de game wel kopen, maar eerst ff wachten totdat er weer wat geld binnen is... Dus wellicht doe ik helemaal geen prepurchase :) maar kijken of ze er over nog over 2 weken zijn (iets met geld binnen krijgen). En zo niet, dan gewoon pech.

Eerste character van mij wordt een gaurdian. Verder ook nog wat meer filmpjes bekijken, ziet er echt gaaf uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Fantasma schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:29:
[...]

Je krijgt een mail.

Thank you for pre-purchasing Guild Wars 2!
IMPORTANT! Please take a moment to register your Guild Wars 2 account.

Registering your Guild Wars 2 account lets you play the game before launch by providing you with Headstart Access and guaranteed access to all Beta Events.
REGISTER YOUR ACCOUNT > (In een rood kadertje)
Register is wat anders dan activeren in mijn ogen ;) maar dat heb ik al gedaan.. kan alleen nergens bij @ncsoft email fout... dus is daar nu op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Mijn pre purchasing ligt al een paar dagen ingepakt op de kast. Eerst een fatsoenlijke laptop kopen, dan pas uitpakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Lasteraar schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 14:34:
Mijn pre purchasing ligt al een paar dagen ingepakt op de kast. Eerst een fatsoenlijke laptop kopen, dan pas uitpakken :)
Kunt er nu toch nog niks mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de kast? Zoiets moois zet je toch gewoon in je gezichtsveld =P (onder mijn beeldscherm.... :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
... weg

[ Voor 97% gewijzigd door Helmet op 14-04-2012 18:17 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Brummetje schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 13:58:
[...]

Hoe activeer je die code dan ? Heb hem in de mail gehad maar kan er toch verder nog niks mee ?
https://register.guildwars2.com/ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Zojuist geweldig nieuws van Zavvi.nl ontvangen. CE is verzonden :D

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Guido001 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:21:
Zojuist geweldig nieuws van Zavvi.nl ontvangen. CE is verzonden :D
Zelfde, 2 min ago. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
Alleen die 10 tot 15 werkdagen levertijd is dan weer jammer :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guido001 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:23:
Hopen dat je de eerste beta niet mist dan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Laatst online: 12-10 19:20
*knipt originele bericht en raadt Helmet aan z'n bericht aan te passen want de test van gister valt wel onder de NDA*
Guido001 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:23:
Als het als TheHut werkt, heb je soms mazzel dat het binnen 5 dagen op de mat ligt.

[ Voor 72% gewijzigd door AppieNL op 14-04-2012 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
AppieNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:38:
*knipt originele bericht en raadt Helmet aan z'n bericht aan te passen want de test van gister valt wel onder de NDA*

[...]

Als het als TheHut werkt, heb je soms mazzel dat het binnen 5 dagen op de mat ligt.
Inderdaad, daarnaast is de lange tijd ook meer als zekerheid voor hun ingebouwd. Ook wil ik even toevoegen dat ze mij (bij navraag) hebben verteld dat de pre-purchase kit via de brievenpost wordt gestuurd. Je hoeft dus ook niet thuis te zijn voor ontvangst o.i.d. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
RevenNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:46:
[...]

Inderdaad, daarnaast is de lange tijd ook meer als zekerheid voor hun ingebouwd. Ook wil ik even toevoegen dat ze mij (bij navraag) hebben verteld dat de pre-purchase kit via de brievenpost wordt gestuurd. Je hoeft dus ook niet thuis te zijn voor ontvangst o.i.d. :9~
Ooh, dat is fijn om te weten ^^
En anders hou ik die Digital Deluxe versie ook. 2 accounts kan ook geen kwaad :P

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Guido001 schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 16:51:
[...]

Ooh, dat is fijn om te weten ^^
En anders hou ik die Digital Deluxe versie ook. 2 accounts kan ook geen kwaad :P
Je kan GEEN refund meer krijgen zodra de beta is gestart. (Op Digital Deluxe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-10 13:15
en ook weg omdat het officieel onder NDA valt.

[ Voor 75% gewijzigd door Helmet op 14-04-2012 18:18 ]

Icons are overrated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Helmet schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:00:
[...]

Ik durf je het tijdstip niet precies te vertellen maar zeker wel rond een uur of 12, heb zelfs paar (nou ja een loading screen, een ingame screen en een npc converstion) screenshots gemaakt maar weet niet of ik die mag plaatsen omdat officieel het event NDA was. Op een gegeven moment werd je inderdaad (zonder melding) gewoon gekicked en kwam er in beeld dat er op dit moment geen beta events draaien
Als jij geen uitnodiging hebt gehad voor dat event heb je nergens een NDA moeten "ondertekenen". Dan kan je het gewoon onder de noemer "onderzoeksjournalistiek" online gooien ;)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik zou het risico niet willen lopen. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik alleen aan beta weekend meedoe. Mag ik tenminste gewoon zonder problemen babbelen. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ja, ik denk ik speel safe voor Helmet (en Tweakers) door me bericht aan te passen voor hem, maar blijkbaar zit Helmet er niet mee en haalt ook me originele post naar voren XD

Ik weet niet hoe moeilijk ANet zou doen over het feit dat je de download link niet via de reguliere manier (email) hebt gekregen namelijk, verder kunnen ze je weinig maken, je hebt geen NDA getekend.

Maar goed met 1 of 2 weken mag je sowieso lullen wat je wil dankzij de eerste BWE *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 23:07
AppieNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:32:
Ja, ik denk ik speel safe voor Helmet (en Tweakers) door me bericht aan te passen voor hem, maar blijkbaar zit Helmet er niet mee en haalt ook me originele post naar voren XD

Ik weet niet hoe moeilijk ANet zou doen over het feit dat je de download link niet via de reguliere manier (email) hebt gekregen namelijk, verder kunnen ze je weinig maken, je hebt geen NDA getekend.

Maar goed met 1 of 2 weken mag je sowieso lullen wat je wil dankzij de eerste BWE *O*
Aangezien jij geen NDA hebt getekend en door een fout van arenanet kon inloggen. Mag je die screenshots gewoon posten. (Denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Alleen is het dus geen fout van ANet, ze hebben je immers geen download link gestuurd voor de beta client, dus je had niet eens de game op je pc horen te hebben. Een client die mensen onder NDA eigenlijk ook voor zichzelf moeten houden geloof ik (geen idee of dat onder de NDA valt). Maar goed, volgens mij doet ANet niet zo moeilijk over die link, want die is al een tijdje op het internet en ik heb ze er nooit over gehoord op twitter of fora.

[ Voor 8% gewijzigd door AppieNL op 14-04-2012 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AppieNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:44:
Alleen is het dus geen fout van ANet, ze hebben je immers geen download link gestuurd voor de beta client, dus je had niet eens de game op je pc horen te hebben. Een client die mensen onder NDA eigenlijk ook voor zichzelf moeten houden geloof ik (geen idee of dat onder de NDA valt). Maar goed, volgens mij doet ANet niet zo moeilijk over die link, want die is al een tijdje op het internet en ik heb ze er nooit over gehoord op twitter of fora.
Ze mogen alleen wel wat groter aankondigen dat de beta-weekenden deze client niet kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:46:
[...]

Ze mogen alleen wel wat groter aankondigen dat de beta-weekenden deze client niet kunnen gebruiken.
Schijnt niet waar te zijn. De aankomende beta zal dezelfde client gebruiken als de laatste closed beta. Client van de beta ervoor (dus feb) werkt niet meer geloof ik, dus als je daar een download link van hebt gebruikt, moet je idd een nieuwe downloaden. Helmet had iig de goede versie blijkbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
[...]

Want? We horen deze client niet eens te hebben? En ze hebben op Twitter vermeld dat de BWE's een andere client gebruiken dan de vorige beta's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 17:50:
[...]

Want? We horen deze client niet eens te hebben? En ze hebben op Twitter vermeld dat de BWE's een andere client gebruiken dan de vorige beta's.
Als je ze niet mag gebruiken, dan moeten ze dat wat groter aankondigen. Ik bedoel maar. Ik heb me computer voor lucht aan laten staan en 8 uur laten downloaden. Maar als wat hierboven staat waar is, dan zou dat mooi zijn. Ik moet steeds als ik hem opstart wel updaten, dus zou kunnen dat hij het wel gaat doen. Hoop het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de link dan van de laatste closed beta? Is die hier al post? Dan kan ik alvast de dl aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
[...]

Ben ik het totaal niet mee eens. Dat jij deze client hebt zonder hun toestemming is niet hun 'probleem / fout'. Ze hebben op hun facebook/twitter duidelijk aangegeven dat ze enkele dagen voor de beta's de client vrijgeven zodat je genoeg tijd hebt om het spel te downloaden. Dus ik vind niet dat mensen daar nu een probleem over moeten maken, aangezien niemand behalve degenen met een uitnodiging hem zouden mogen hebben.

Als ik A.net was zou ik bewust een nieuwe beta client aanmaken, om ze iedereen eruit te filteren die toegang mag hebben en de rest het opnieuw te laten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Zit al een tijdje te neuzen naar een nieuwe laptop.
Moet er een aanschaffen want mijn oude gaat echt niet meer.

Kom ik deze tegen:
Afbeeldingslocatie: http://i.dell.com/das/xa.ashx/global-site-design%20WEB/2d0aca4c-b0d9-5429-5f90-38c74dbcd1ee/1/OriginalPng?id=Dell/Product_Images/Dell_Client_Products/Notebooks/Alienware_Notebooks/Alienware_m14x/overview/alienware-m14x-design1.jpg

Tja.... dat moet het gewoon zo zijn zeg ik dan maar :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 18:21:
[...]

Ben ik het totaal niet mee eens. Dat jij deze client hebt zonder hun toestemming is niet hun 'probleem / fout'. Ze hebben op hun facebook/twitter duidelijk aangegeven dat ze enkele dagen voor de beta's de client vrijgeven zodat je genoeg tijd hebt om het spel te downloaden. Dus ik vind niet dat mensen daar nu een probleem over moeten maken, aangezien niemand behalve degenen met een uitnodiging hem zouden mogen hebben.

Als ik A.net was zou ik bewust een nieuwe beta client aanmaken, om ze iedereen eruit te filteren die toegang mag hebben en de rest het opnieuw te laten downloaden.
wat dacht je van eerder doen? Ik doe er normaal gesproken gewoon 10 dagen over om een client te downloaden omdat ik niet achter elkaar kan/ wil downloaden. Dan wil ik het dus iets eerder doen. Nu heb ik hem voor niks, maar ok... mensen die snel internet hebben snappen dit wrs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Wat is dan precies "snel" internet volgens jou, want een file van 11 gig downloaden (grote van die beta client download link) kost mij zo'n 5 uur en ik dacht toch dat ik met 630 kb/s "sloom" internet had, vooral als je het vergelijkt met wat vandaag de dag haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
AppieNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:16:
Wat is dan precies "snel" internet volgens jou, want een file van 11 gig downloaden (grote van die beta client download link) kost mij zo'n 5 uur en ik dacht toch dat ik met 630 kb/s "sloom" internet had, vooral als je het vergelijkt met wat vandaag de dag haalbaar is.
Inderdaad. Ik download ook met max. 415 kb/s, maar ik laat mijn PC gewoon aanstaan terwijl ik ben werken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RevenNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:31:
[...]

Inderdaad. Ik download ook met max. 415 kb/s, maar ik laat mijn PC gewoon aanstaan terwijl ik ben werken ofzo.
Dat ga ik niet doen. Dat kost me veel te veel stroom. Zonde. Ik heb hem alleen aan als ik thuis ben en hem gebruik. Ik doe er denk ik 7 a 8 uur over om hem te downloaden. Dus, als jullie al het geld van de wereld hebben om je energierekening te betalen, prima, maar bij mij is het krap en dat doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:38:
[...]

Dat ga ik niet doen. Dat kost me veel te veel stroom. Zonde. Ik heb hem alleen aan als ik thuis ben en hem gebruik. Ik doe er denk ik 7 a 8 uur over om hem te downloaden. Dus, als jullie al het geld van de wereld hebben om je energierekening te betalen, prima, maar bij mij is het krap en dat doe ik niet.
Dat respecteer ik zeker, het is niet aan mij om jouw op te leggen hoe je bepaalde software wel of niet moet downloaden. Het enigste wat ik probeerde aan te geven is dat je geen support moet verwachten op software die je niet rechtmatig hebt verkregen.

Verder denk ik trouwens dat het veel gezelliger is om over andere zaken dan geld in dit topic te hebben. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BinaryRun op 14-04-2012 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 17:10
Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 19:38:
[...]

Je computer gebruikt misschien 200 Watt als ie niet hard bezig is, dus dan gebruikt ie 1,6 KwH in die 8 uur (veel downloadmanagers kunnen je computer afsluiten als de download klaar is, als je deze niet hebt kom je na 8 uur werken waarschijnlijk zelf thuis).
1 kilowattuur kost je ongeveer 22 cent dus 35 cent voor de download.

Ik kan in niemands portemonnee kijken en zal je ook niet voorschrijven hoe je iets moet downloaden, maar als je kosten als een probleem ziet moet je je wel bewust zijn van de cijfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Vandaag ook maar pre-order gedaan, "natuurlijk" de deluxe. Die paar kleine dingetjes zijn wel leuk maar wou gewoon die extra elite skill hebben en de miniature. Door gebrek aan secondary proffessions geeft het toch net iets meer mogelijkheden. Hij zal in pvp wel onbruikbaar zijn of nét niet sterk genoeg, maar dat komt dan wel weer.

Nu wachten op de eerste beta's....hoop dat ze niet te lang wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Laatst online: 12-10 21:49
12GB, da's behoorlijk wat om te redownloaden ja. Ik betwijfel of hij bij mij max speed zou behalen, anders zou hij er al bijna een halfuur over doen.
Als het met de snelheden van Guild Wars 1 gaat (10kb/s is snel) dan is het helemaal niet te doen.

Maar ja, ik ben ooit ook nog eens ongeveer 24 uur bezig geweest met WoW downloaden. Deed je gewoon meerdere dagen over.

[ Voor 19% gewijzigd door Wolfos op 14-04-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wolfos schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:43:
12GB, da's behoorlijk wat om te redownloaden ja. Ik betwijfel of hij bij mij max speed zou behalen, anders zou hij er al bijna een halfuur over doen.
Als het met de snelheden van Guild Wars 1 gaat (10kb/s is snel) dan is het helemaal niet te doen.

Maar ja, ik ben ooit ook nog eens ongeveer 24 uur bezig geweest met WoW downloaden. Deed je gewoon meerdere dagen over.
Ik heb de beta data wel met volle snelheid kunnen downloaden, fyi. ;) Dat was volgens mij ook op een vrij druk moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Ja, de snelheid gaat praktisch de hele download op de max van wat je ISP je laat doen, iig tot 2-3 mb/s van wat ik heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Dat !
Heb het gelijk op een externe HD geplaatst na het downloaden, zo van, dat doen we niet nog een keer :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Myrdreon schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 20:49:
Vandaag ook maar pre-order gedaan, "natuurlijk" de deluxe. Die paar kleine dingetjes zijn wel leuk maar wou gewoon die extra elite skill hebben en de miniature. Door gebrek aan secondary proffessions geeft het toch net iets meer mogelijkheden. Hij zal in pvp wel onbruikbaar zijn of nét niet sterk genoeg, maar dat komt dan wel weer.

Nu wachten op de eerste beta's....hoop dat ze niet te lang wachten.
Je bedoelt de collecter's edition? Want de Deluxe (Digital) is zonder miniature...
Ik heb trouwens gisteren een mailtje gehad van bol.com dat de uitlevering werd uitgesteld, maar vervolgens kreeg ik m'n (pre-purchase) gewoon binnen.

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Swandertj schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:10:
[...]

Je bedoelt de collecter's edition? Want de Deluxe (Digital) is zonder miniature...
Ik heb trouwens gisteren een mailtje gehad van bol.com dat de uitlevering werd uitgesteld, maar vervolgens kreeg ik m'n (pre-purchase) gewoon binnen.
Ingame mini pet bedoelt ie.

*edit: Als iemand nog een digitale GW2 (SE of DDE) wil kopen, bij Green Man Gaming krijg je 10% korting. http://www.greenmangaming.co.uk/promo/guildwars2/?

[ Voor 17% gewijzigd door Sagaris op 14-04-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02 17:38

po1son

They call me captain.

Hmm, ik vraag me wel af hoelang van tevoren we de download link van de beta client krijgen. Ik heb geen zin om een hele vrijdag te downloaden ipv te kunnen spelen..

Maar ik heb waarschijnlijk sowieso een probleem want ik kan doordeweeks niet op m'n computer dus als we de link op woensdag krijgen kan ik hem nog steeds pas vrijdag downloaden :( |:( .

But I just want to play it right, we are gonna get there tonight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

po1son schreef op zondag 15 april 2012 @ 00:37:
Hmm, ik vraag me wel af hoelang van tevoren we de download link van de beta client krijgen. Ik heb geen zin om een hele vrijdag te downloaden ipv te kunnen spelen..

Maar ik heb waarschijnlijk sowieso een probleem want ik kan doordeweeks niet op m'n computer dus als we de link op woensdag krijgen kan ik hem nog steeds pas vrijdag downloaden :( |:( .
Als we maandag/dinsdag geen info krijgen over een beta weekend zal het waarschijnlijk voor de 27ste zijn. Tenzij ze echt niet alle pre-purchase mensen in de beta willen en dus gewoon laat hun beta weekend date releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ze laten iedereen die heeft gepre-purchased en heeft geregistreerd erin. Het kan zijn dat je je nog niet kan registreren. In dat geval zijn er te veel aanmeldingen voor de beta's en kun je niet mee doen. Heb je al geregistreerd, dan doe je gewoon mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Gropah schreef op zondag 15 april 2012 @ 08:59:
Ze laten iedereen die heeft gepre-purchased en heeft geregistreerd erin. Het kan zijn dat je je nog niet kan registreren. In dat geval zijn er te veel aanmeldingen voor de beta's en kun je niet mee doen. Heb je al geregistreerd, dan doe je gewoon mee
Ze hebben alleen aangegeven de verkoop te zullen stoppen als het nodig is, niet de registratie. Anders zou hget erg lullig zijn als een postbedrijf o.i.d. vertraging oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De verkoop is in ieder geval nog niet stop gezet, heb net gekocht en geregistreerd. Wel vreemd dat mijn GW1 account niet meer bekend was bij hun maar een nieuwe op hetzelfde emailadres was gelukkig geen probleem.

Het is vooral de sfeer en de frisse aanpak van de game die mij hebben doen besluiten om toch maar te preorderen. Heb nog bergen vrije dagen en dan kan die straks mooi besteden aan Diablo en GW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Ik hoop echt heel er dat gw2 voor de zomervakantie uitkomt... dat zijn eigenlijk de enige 2 maanden dat ik veel kan spelen ;d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe ver GW af is maar kan me niet voorstellen dat ie voor augustus gereleased wordt als nu de beta's voor de preorders pas gaan beginnen of het moeten vooral stresstests zijn waar we aan mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
GW2 is heel ver af, we hebben alle spelonderdelen gezien behalve Asura en Sylvari start gebieden, maar ANet heeft gezegd dat ze die 2 misschien gewoon willen bewaren tot de release zodat er nog iets onbekend is voor de beta spelers. Maar de rest van de game is al af en speelt behoorlijk soepel (kijk de filmpjes maar). ANet heeft altijd al gezegd dat ze de beta's willen gebruiken als demo's, omdat heel veel mensen tegenwoordig beta's zo zien. Dus ja, het zijn voornamelijk stress tests.

Ik ga echt heel verbaasd zijn als spel niet voor september uitkomt, persoonlijk denk ik dat ze voor eind juni of ergens in juli mikken en dat is met de huidige staat van GW2 goed haalbaar. Mocht je nog twijfelen aan hoever GW2 is gevorderd, dan kun je het zelf lezen (of spelen) met een week of 2 van mensen hier na de BWE. Ik verwacht heel veel berichtjes als "wat speelt het soepel", "kan niet geloven dat dit pas een beta is" e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beta video's zien er goed uit en zijn gelukkig ook erg gevarieerd uit waardoor je een goede indruk krijgt. Ik ben eigenlijk niets tegengekomen wat nog flink bugged is en wellicht redden ze het dan voor augustus.

Hopelijk kan er volgend weekend al een beta ronde gespeeld worden voor de preorders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Ik denk dat de releasedate 29 juni 2012 wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk 28 september. Kom, laten we allemaal een andere datum roepen.

Totdat het officieel aangekondigd is, weet alleen Arenanet wanneer het spel uit gaat komen.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:01:
Ik denk 28 september. Kom, laten we allemaal een andere datum roepen.

Totdat het officieel aangekondigd is, weet alleen Arenanet wanneer het spel uit gaat komen.
Ik zei het alleen omdat het mijn verjaardag is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Volgende maand mijn alienware laptop bestellen en dan mag de game zsm komen !

Heel veel zin in :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
pre purchase net binnen <3 kan niet wachten. Tot die tijd maar bezig met Minecraft lol

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
lanerios schreef op zondag 15 april 2012 @ 16:52:
pre purchase net binnen <3 kan niet wachten. Tot die tijd maar bezig met Minecraft lol
Waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:00
Ik heb hem op de site gekocht, maar snap nog niet of het dan al geregistreerd is. Zie het niet terug bij ncsoft account.
Of moet ik toch nog wat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 00:25
Arunia schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:49:
Ik heb hem op de site gekocht, maar snap nog niet of het dan al geregistreerd is. Zie het niet terug bij ncsoft account.
Of moet ik toch nog wat doen?
Kijk even op de GW2 account site, daar zou hij normaal moeten bijstaan.

Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als daarop je gw2 account staat (en evt. je gw1), dan ben je klaar (zo ver het kan). Het koppelen met MA van NCSoft zal waarschijnlijk later kunnen.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij kun je je serial niet invoeren bij je MA? Iemand geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:13:
Als daarop je gw2 account staat (en evt. je gw1), dan ben je klaar (zo ver het kan). Het koppelen met MA van NCSoft zal waarschijnlijk later kunnen.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar volgens mij kun je je serial niet invoeren bij je MA? Iemand geprobeerd?
Ik heb netjes mijn gw2 serial geactiveerd en verder niets meer gedaan. Het lijkt mij ook volstrekt zinloos zolang de site aangeeft: Work In Progress om überhaupt dit soort dingen te blijven controleren.

Gewoon wachten totdat het klaar is.

Waar ik wel benieuwd naar ben is hoe GW2 op mijn laptop gaat draaien. Heb net een topic op gw2guru gelezen en daar werd het op een gegeven moment: Desktop VS Laptop discussie, dus dat schoot ook niet op :)
Verwacht (en hoop) dat GW2 op mijn XPS 15 goed te spelen is op medium of tussen medium en low in. Alles wat hoger is, is een extraatje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
AppieNL schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:50:
Ja, de snelheid gaat praktisch de hele download op de max van wat je ISP je laat doen, iig tot 2-3 mb/s van wat ik heb gelezen.
Nou komt dat niet in de buurt bij max, maar een uur/anderhalf uur downloaden vind ik best redelijk. Zoals ik al genoemd had zat je vroeger gewoon 2 á 3 dagen WoW te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninc schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:23:
[...]

Ik heb netjes mijn gw2 serial geactiveerd en verder niets meer gedaan. Het lijkt mij ook volstrekt zinloos zolang de site aangeeft: Work In Progress om überhaupt dit soort dingen te blijven controleren.

Gewoon wachten totdat het klaar is.
Ik stel volgens mij een normale vraag en dat ging niet over het activeren/registeren via de gw2 site, maar via NCSoft MA en of iemand daar ook zijn serial heeft geprobeerd in te voeren? Dat de account site van GW2 WIP is, dat weet ik. Maar dat was niet mijn vraag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
RevenNL schreef op zondag 15 april 2012 @ 17:41:
[...]

Waar had je hem besteld?
Game Mania, had er ook nog genoeg liggen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 14:46
Ik zou je BETA cliënt ergens opslaan, die kan je waarschijnlijk gebruiken als de game uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Tijmenn schreef op zondag 15 april 2012 @ 19:53:
Ik zou je BETA cliënt ergens opslaan, die kan je waarschijnlijk gebruiken als de game uitkomt.
Nee, voor de game zelf komt een nieuwe client. De beta weekend client is waarschijnlijk wel dezelfde als de closed beta client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 22:57
Zo groot zal die client nu ook weer niet zijn toch? Persoonlijk maakt mij het niet uit hoe groot het is, snelle verbinding hier en op werk.
Als het een installer is die je download is het ook een kleine moeite om er even een torrent van te maken en te delen met mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 14:46
po1son schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:02:
[...]

Nee, voor de game zelf komt een nieuwe client. De beta weekend client is waarschijnlijk wel dezelfde als de closed beta client.
Wat wel raar is, want het is niet zo moeilijk om van de huidige beta cliënt een release cliënt te maken. Bij Guild Wars 1 hebben ze dat ook niet gedaan nadat er een nieuwe uitbreiding uitkwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• po1son

po1son

They call me captain.

Ashilh schreef op zondag 15 april 2012 @ 20:05:
Zo groot zal die client nu ook weer niet zijn toch? Persoonlijk maakt mij het niet uit hoe groot het is, snelle verbinding hier en op werk.
Als het een installer is die je download is het ook een kleine moeite om er even een torrent van te maken en te delen met mensen hier.
De client niet, maar de game zelf is iets van 11gig :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Cooki3s schreef op zondag 15 april 2012 @ 18:04:
[...]

Kijk even op de GW2 account site, daar zou hij normaal moeten bijstaan.

Linkje
Vaag, ik kan daar niet eens inloggen om één of andere reden. Als ik zeg forgot password, dan zegt ie ook failed. Lijkt dus net alsof ik geen account heb voor GW2.

Heb in totaal tijdens pre-purchase 2 emails gehad, meer niet. Geen van beide rept over een inlog oid.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 16-04-2012 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
Als het goed is heb je zo'n email gehad, dit is de eerste dus.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VJIQA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Die mail krijg je alleen als je via buy.gw2 koopt. Anders staat die tekst op een kaartje bij je pre-purchase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nope, die heb ik niet gehad.
Geen idee of mijn vrouw die wel heeft. Ik heb trouwens via buy.gw2 gekocht.
Of, die heb ik na het kopen meteen voor mijn snufferd gehad. Dit ging allemaal in één keer goed.
Zal wel even kijken. Staat me iets bij dat ze een twitter hebben geplaatst om contact op te nemen met support. Zal dat even nalezen en doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Van het weekend mailtje van Bol.com gekregen dat ze door hun voorraad heen zijn.. Nu moet ik tot 20 april wachten op een mailtje over wat er met mijn bestelling wordt gedaan. Ik vrees dat ik hem ergens anders moet bestellen... :(

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Wolfos schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 21:43:

Ik heb vorige week woensdag via die oude cliënt die iemand hier had gepost ook maar even die files gedownload. En ik heb die 12 gig echt met 100% 5,7mbps kunnen downloaden! en dat met UPC 50mbit. Er zal zeker bijna niemand op het zelfde moment aan het downloaden zijn geweest, maartoch :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Over het downloaden...
Het is gewoon een feit dat je de game alleen digitaal krijgt, deal with it or leave it.
Anno 2012 kan iedereen die niet met een 56kbps modem zit hem rustig binnen hengelen én we mogen er vanuit gaan dat a.net hem ruim op tijd beschikbaar stelt.
voor de mensen die de electra rekening een probleem vinden (zeg circa 1 euro max), vraag of iemand in je omgeving hem voor je op een USB stick zet.
(Ps Kajlaurent, ik had je al verteld dat de client waarschijnlijk niet te gebruiken is volgens de @guildwars2 twitter, dus die verspilde download is geheel voor je eigen rekening)

Misschien een mooi moment om deze discussie te staken? Hij komt wanneer het komt.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Prepurchase van Bol.com netjes voor het weekend binnen gekregen, en met behulp van het kaartje netjes geregistreerd. Zal vanzelf wel meer informatie krijgen.
Congratulations on successfully completing the registration process for Guild Wars 2!

The game client will be available shortly; we will send you an e-mail with a download link

[ Voor 38% gewijzigd door Loadichus op 16-04-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik die mail kreeg, dacht ik dat de volgende mail snel zou volgen. Shortly doet bij mij vermoeden dat het dezelfde dag nog zou zijn. Maar in GW2 termen is shortly inderdaad een paar dagen/weken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik ben aan het hopen dat de beta nog dit weekend is, maar dat moeten ze die toch vandaag of morgen gaan aankondigen. Lijkt me ook een beetje raar om dit tegelijk te doen met een groot event in GW1 (7th anniversary)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt een beetje op Valve Time :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
qanar schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:03:
Ik ben aan het hopen dat de beta nog dit weekend is, maar dat moeten ze die toch vandaag of morgen gaan aankondigen. Lijkt me ook een beetje raar om dit tegelijk te doen met een groot event in GW1 (7th anniversary)
Dit weekend lijkt me niet de birthday weekend. Dat zal eerder volgend weekend zijn.
Dus, dit weekend beta en volgend week feest?

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

NVM

[ Voor 99% gewijzigd door Fantasma op 16-04-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:01
Wailing_Banshee schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:06:
Dit weekend lijkt me niet de birthday weekend. Dat zal eerder volgend weekend zijn.
Ik gok eerder op laatste weekend birthday en eerste week mei de beta, denk dat ze uitstellen.

Al hoop ik natuurlijk op dit weekend, maar dan nog verwacht ik servers die continue offline gaan door de bizar hoeveelheid mensen die wil spelen (vanaf dat moment heeft elke prepurchase toegang).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 103% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met al dat gepraat over bestellingen en data is het wel weer eens tijd voor een filmpje - ff wat anders dan gameplay: YouTube: Guild Wars 2 - Vs Other MMOs (Get A Mac Parody) The Karma System=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:08:
[...]

Ik gok eerder op laatste weekend birthday en eerste week mei de beta, denk dat ze uitstellen.

Al hoop ik natuurlijk op dit weekend, maar dan nog verwacht ik servers die continue offline gaan door de bizar hoeveelheid mensen die wil spelen (vanaf dat moment heeft elke prepurchase toegang).
Ik denk wel dat ze daar rekening mee gehouden hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:08:
Met al dat gepraat over bestellingen en data is het wel weer eens tijd voor een filmpje - ff wat anders dan gameplay: YouTube: Guild Wars 2 - Vs Other MMOs (Get A Mac Parody) The Karma System=
Hij is goed!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hij is goed! Dat soort filmpjes laten gewoon zien dat de fans gewoon grappig zijn. Niet zoals sommige andere games die met de "we're not in azeroth anymore" dingen komen. Zucht... dat was gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen.. zo ik ben er klaar voor. mijn characters in Guild Wars 2 zullen Legend of the Mist zijn :D

Zo Mallyxs neergemept. Gek genoeg had ik dit vroeger nooit gedaan (zat alleen in UW en verschillende dungeons).. ondanks dat ik een full hero party had, stelde die aap stelt weinig voor. hexses uitgezet bij de heroes en feitelijk was het dan gewoon een beetje rondlopen.

Wilde er ook ff haast achter zetten want denk dat de beta 1 week voor de verjaardag van gw komt.. lijkt mij wel strategisch.. dan wordt het straks weer druk in gw. Verder weet ik niet of er nog actieve gw spelers hier zijn, maar ik had gisteren echt de indruk dat het vrijwel overal nu al veel drukker was dan +- 1-2 maanden terug.

Nou ja nu echt alleen maar afwachten.. want mijn portie grinden in gw heb ik eigenlijk wel gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, het is de afgelopen maanden weer wat drukker geworden. Mensen die al een tijdje geleden gestopt zijn, komen allemaal weer uit de kieren en gaten gekropen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Wailing_Banshee schreef op maandag 16 april 2012 @ 13:06:
[...]

Dat bedoel ik ook... 20-21-22 beta, 27-28-29 birthday. Indien ze nog 2 weken wachten met de beta is die dus gelijk met de birthday, wat me raar lijkt :)

En ik kan me de woede al voorstellen als ze nu voor het eerste weekend van mei gaan, terwijl ze al ZO VAAK gezegd hebben dat er voor eind april een BWE komt. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat zou ze volledig ongeloofwaardig maken, en ik denk niet dat ze dat doen...

Hoop dat ik een beta uitnodiging krijg, nu bol.com zo gefaald heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Ik denk dat we er snel achter gaan komen wanneer de eerste BWE is.
Als het aanstaande weekend is, krijg je uiterlijk morgen mail.
Ik verwacht zelf echter volgende week aangezien ze dan nog wat kunnen fine tunen nav. de afgelopen stress test.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 22:54
Sneezzer schreef op maandag 16 april 2012 @ 15:25:
Ik denk dat we er snel achter gaan komen wanneer de eerste BWE is.
Als het aanstaande weekend is, krijg je uiterlijk morgen mail.
Ik verwacht zelf echter volgende week aangezien ze dan nog wat kunnen fine tunen nav. de afgelopen stress test.
Die mail kan een dag van te voren komen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke profession gaan jullie spelen? Heb geen idee. Voel me als een klein kind in een snoepwinkel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 16 april 2012 @ 16:11:
Welke profession gaan jullie spelen? Heb geen idee. Voel me als een klein kind in een snoepwinkel.. :)
Als ik in de beta kom (kans schat ik niet hoog in), dan ga ik eens met een warrior spelen. Eens kijken wat de verschillen zijn tussen warrior en ranger (die ik met de vorige beta gespeeld heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Engineer voor beta
Thief of Mesmer voor release.

Allemaal Charr of plant race

Pagina: 1 ... 26 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.