Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat ze er behoorlijke marges tussen hebben gezet is wel slim om speculeren te voorkomen. Bij veel dingen is het weinig zinvol om er echt in te gaan zitten nu. Je moet al ergens die 15% marge goed kunnen maken voordat het lucratief wordt en vaak lukt dat niet. Een beetje het idee van een transactietaks die men nu in het echt ook overweegt. Haalt een hoop snelheid uit de markt
Naar een instructor ga je alleen voor een reset en een upgrade (unlocken van de volgende tier van traits op level 20 etc).Je gaat gewoon naar H en drukt dan op traits.Yorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:04:
Ik kom er zelf niet meer uit. Hoe gebruik je nu die Traits? Ik moet naar een Warrior Instructor, maar waar vind ik die?
Het zit bij hetzelfde stuk als je skill points. Alleen een ander sub-tabje. Vervolgens deel je wat punten in.
Adept 11
Allows spending up to 10 points in each trait line.
Master 40
Allows spending up to 20 points in each trait line.
Grandmaster 60
Allows spending up to 30 points in each trait line
[ Voor 49% gewijzigd door sdk1985 op 19-09-2012 15:08 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
En dan te bedenken dat ik er naast stond, zonder te weten.SinergyX schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:05:
[...]
In de buurt van je startplek, check je map voor een icoon van een boekje, dat is je warrior trainer.
Voor human staat hij direct naast de TP (vanaf eerste spawnpunt).
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
In het begingebied. Op je map staat die als een boekje. Zowel in als vlak buiten de stad kun je ze vinden.Yorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:04:
Ik kom er zelf niet meer uit. Hoe gebruik je nu die Traits? Ik moet naar een Warrior Instructor, maar waar vind ik die?
Je moet idd een manual kopen bij zo'n trainer, kost 10 silver voor de eerste. Manual is een consumable, als je hem gebruikt wordt de eerst kolom traits unlocked.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Vergeet niet dat de manuals ook op de TP kunnen staan! Je kunt ze mogelijk goedkoper krijgen.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:06:
[...]
In het begingebied. Op je map staat die als een boekje. Zowel in als vlak buiten de stad kun je ze vinden.
Je moet idd een manual kopen bij zo'n trainer, kost 10 silver voor de eerste. Manual is een consumable, als je hem gebruikt wordt de eerst kolom traits unlocked.
Lol, nooit aan gedacht... goeie! Lekker zinloos maar ik kan me voorstellen dat sommigen de verkeerde kopen ofzo.Xeiji schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:08:
[...]
Vergeet niet dat de manuals ook op de TP kunnen staan! Je kunt ze mogelijk goedkoper krijgen.
Wel stom dat ze niet account bound of zelfs character bound (1 pp) zijn ofzo.
Staat me ff niet meer 100% zeker voor de geest maar ik meende dat je die reset gewoon deed door in de dialoog met de trainer aan te geven dat je wilde resetten, niet door een nieuwe manual te kopen?qanar schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:13:
Nee want je kan ze heraankopen om je traits te resetten. (tenminste ik dacht dat het zo werkte)
Ja trainer reser je traits voor een paar silver op level 80. Waarschijnlijk goedkoper dan een manual, zeker als je de level 60 variant zou moeten kopen daarvoorSnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:14:
[...]
Staat me ff niet meer 100% zeker voor de geest maar ik meende dat je die reset gewoon deed door in de dialoog met de trainer aan te geven dat je wilde resetten, niet door een nieuwe manual te kopen?
Het haalt de snelheid er niet uit. De snelheid zit er namelijk goed in. Als ik een buy order plaats wordt deze meestal binnen 20 seconde uitgevoerd.Morrar schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:05:
Mja die 1 copper bovenop de vendor price is pure onkunde van de spelers + gigantisch aanbod van items. Eigenlijk droppen er per character genoeg blauwe en groene items om 2 characters mee aan te kleden. Ik verwacht dus eigenlijk niet dat de prijs voor blauwe en groene items echt omhoog zal gaan. Maar als ANet eindelijk duidelijk die 10% cut aangeeft zal de 1 copper boven de vendorprijs waarschijnlijk wel omhoog gaan naar minimaal vendorprijs + 15%.
Dat ze er behoorlijke marges tussen hebben gezet is wel slim om speculeren te voorkomen. Bij veel dingen is het weinig zinvol om er echt in te gaan zitten nu. Je moet al ergens die 15% marge goed kunnen maken voordat het lucratief wordt en vaak lukt dat niet. Een beetje het idee van een transactietaks die men nu in het echt ook overweegt. Haalt een hoop snelheid uit de markt
Wat het wel doet is dus inderdaad speculaten wegjagen. TP is momenteel alleen interessant voor mensen die echt iets willen kopen omdat ze het nodig hebben en voor verkopers die van iets af willen.
Andere oorzaak is overigens dat je direct uit je bags kunt plaatsen op TP. Het is hierdoor soms best handig om iets op TP te zetten. Scheelt weer een tripje naar de merchant. Het wordt hierdoor een soort vuilnisbelt van onzin items.
Interface is erop gericht om simpel te zijn dus ik zie ze ook niet zo snel die 10% aangeven (bij WoW moest je per verkocht item naar je mailbox waar je dan de specificatie kon lezen, dat zie ik hier echt niet gebeuren).
Ik zie dus die prijzen van de trade post niet snel stijgen, ondanks eventuele influx van goldsellers (daar was je eerste post op gebaseerd).
Waarom vind je dat stom?SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:10:
[...]
Lol, nooit aan gedacht... goeie! Lekker zinloos maar ik kan me voorstellen dat sommigen de verkeerde kopen ofzo.
Wel stom dat ze niet account bound of zelfs character bound (1 pp) zijn ofzo.
Persoonlijk vind ik juist dat er veel te veel account of character bound was. Zo had ik wat leuks gekocht voor op de guild-bank en wilde ik het ook wel eens kijken wat je er op de TP voor kreeg omdat je het alleen kon kopen na een bepaald event. Characterbound, voor een doodgewoon fun-item. Nu spaar ik siegeweapons op, wilde ze eerst op de guild-bank zetten maar dat gaat dus ook niet, account-bound. En waarom? Ik vraag het me af. Laat mensen gewoon een beetje handelen of items overdragen aan anderen.
Wat betreft die siegewapons betekend het dus ook dat de personen in de guild die er hebben aanwezig moeten zijn om ze te gebruiken. Als nou iets bij uitstek voor een guild-bank geschikt was, was het dat wel.
Ik heb het niet over andere items, alleen over een item wat je per character maar 1x nodig hebt, in je hele GW2-leven. Als er 1 item is waarvan het zinloos is er ooit 2 te kopen op 1 character, dan is het wel zo'n manual. Ik heb op TP al wel eens gehad dat ik maar 2x op een buy knop drukte omdat er de eerste keer niks gebeurde, en er achteraf wel 2 items gekocht bleken te zijn. Pure lag. Als me dat met zo'n manual gebeurt en ik verspil 10s dan ben ik chagrijnig, die trainer neemt ze niet voor dat bedrag terug namelijk.Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:16:
[...]
Waarom vind je dat stom?
Persoonlijk vind ik juist dat er veel te veel account of character bound was.
Bij 10s chagrijnig, wat gebeurt er als je dezelfde fout op level 60 maakt (2 goud)SnoeiKoei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:20:
[...]
Ik heb het niet over andere items, alleen over een item wat je per character maar 1x nodig hebt, in je hele GW2-leven. Als er 1 item is waarvan het zinloos is er ooit 2 te kopen op 1 character, dan is het wel zo'n manual. Ik heb op TP al wel eens gehad dat ik maar 2x op een buy knop drukte omdat er de eerste keer niks gebeurde, en er achteraf wel 2 items gekocht bleken te zijn. Pure lag. Als me dat met zo'n manual gebeurt en ik verspil 10s dan ben ik chagrijnig, die trainer neemt ze niet voor dat bedrag terug namelijk.
Rare NPC's altijd.
Had er eentje ingame leuke opmerking over:Ero-Sensei schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:25:
Ik wordt sowieso chagrijnig van dat soort manuals bij MMORPG's. Eerst vragen ze je de wereld / het ras te redden, vervolgens moet je geld betalen voor de middelen om dat te doen.
Rare NPC's altijd.
i've taken down dragons, saved millions of lives, i am the hero of Chaimor.. but i still pay 12s to repair my armor.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mja met 'snelheid' bedoelde ik inderdaad niet zozeer de snelheid waarmee orders gevuld worden, maar de snelheid waarmee je op prijsfluctuaties kunt reageren. Zonder fee en cut zou je bij 1 copper prijsstijging al winst pakken, nu moet je eerst 15% zien goed te maken.sdk1985 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:16:
[...]
Het haalt de snelheid er niet uit. De snelheid zit er namelijk goed in. Als ik een buy order plaats wordt deze meestal binnen 20 seconde uitgevoerd.
Wat het wel doet is dus inderdaad speculaten wegjagen. TP is momenteel alleen interessant voor mensen die echt iets willen kopen omdat ze het nodig hebben en voor verkopers die van iets af willen.
Andere oorzaak is overigens dat je direct uit je bags kunt plaatsen op TP. Het is hierdoor soms best handig om iets op TP te zetten. Scheelt weer een tripje naar de merchant. Het wordt hierdoor een soort vuilnisbelt van onzin items.
Interface is erop gericht om simpel te zijn dus ik zie ze ook niet zo snel die 10% aangeven (bij WoW moest je per verkocht item naar je mailbox waar je dan de specificatie kon lezen, dat zie ik hier echt niet gebeuren).
Ik zie dus die prijzen van de trade post niet snel stijgen, ondanks eventuele influx van goldsellers (daar was je eerste post op gebaseerd).
Overigens vraag ik me af of die vuilnisbelt van items zo handig is voor ANet. Database groeit toch behoorlijk op die manier en orders verlopen nooit (je kunt ze alleen zelf cancellen, maar daar is niet veel reden toe tenzij je accuut goud nodig hebt). Veel data is het waarschijnlijk niet per item (OwnerID, ItemID, prijs en timestamp), maar toch...
Ik vind het overigens slecht dat die 10% niet aangegeven wordt; mensen 'missen' nu geld omdat ze minder krijgen dan verwacht. Vervolgens moeten ze ergens buiten het spel om uitvogelen dat er ook nog zoiets is als een 10% cut. Daar komen ze dan misschien pas achter als ze al een hoop items gelist hebben en da's toch een beetje lullig naar mijn mening. De cut kan verder prima achter / onder de listing fee vermeld worden zonder dat dit de UI nou veel ingewikkelder maakt.
Daarom blijf ik er ook bij, het is te groot opgezet. Zelfs hetzelfde soort armor (Cleric's Gladiator bijvoorbeeld) heeft allemaal eigen entries als er al een Rune in zit (of Blood, of Death etc), en nog eens alle prefix varianten. Dus lomp gezegt zijn er al 96 verschillende entries (8 soorten, 12 runes) van 1 specifiek armorstuk.Morrar schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:30:
Overigens vraag ik me af of die vuilnisbelt van items zo handig is voor ANet. Database groeit toch behoorlijk op die manier en orders verlopen nooit (je kunt ze alleen zelf cancellen, maar daar is niet veel reden toe tenzij je accuut goud nodig hebt). Veel data is het waarschijnlijk niet per item (OwnerID, ItemID, prijs en timestamp), maar toch...
Maar waarom je dan wel kan filteren op van alles en nog wat, maar grappig genoeg niet op light/leather/heavy
Mjah, op lvl11 is 10s best een uitgave, op lvl60 is 2G zo verdiend. Zit wel verschil in vind ik. Maar goed, ik zeg niet dat het alleen voor de low-lvl-manuals moet gelden he.sdk1985 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:24:
[...]
Bij 10s chagrijnig, wat gebeurt er als je dezelfde fout op level 60 maakt (2 goud).
Het is inderdaad vreemd zeker gezien TP nog niet echt stabiel is te noemen.Morrar schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:30:
[...]
Cut van te voren weergeven naast deposit kan, maar dan moet je weer zelf gaan rekenen (of netto ook weergeven en dan wordt het snel onduidelijk en rommelig).
Het zou wellicht handig zijn om die minimum requirement (je mag niet op vendor value sellen) gewoon met 10% te verhogen en dan de uitleg in de warning te verwerken.
@dude
Dat is vreemd. Items op low level zijn (vendor value) ongeveer evenveel waard als 30 levels hoger. Wellicht heb je te veel gesalvaged.
[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 19-09-2012 15:38 ]
Wat het eerste punt betreft; aantal unieke items bepaalt alleen het aantal ItemIDs dat je nodig hebt en hooguit de lengte van zo'n ID. Die paar bits aan lengte zullen niet zoveel impact hebben, maar het aantal records is wel gigantisch.SinergyX schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:33:
[...]
Daarom blijf ik er ook bij, het is te groot opgezet. Zelfs hetzelfde soort armor (Cleric's Gladiator bijvoorbeeld) heeft allemaal eigen entries als er al een Rune in zit (of Blood, of Death etc), en nog eens alle prefix varianten. Dus lomp gezegt zijn er al 96 verschillende entries (8 soorten, 12 runes) van 1 specifiek armorstuk.
Maar waarom je dan wel kan filteren op van alles en nog wat, maar grappig genoeg niet op light/leather/heavy
Overigens is het wel ruk dat er geen light / medium / heavy filter is, maar daar valt met naamgeving wel omheen te werken. Heavy armor heeft een andere naam dan medium, medium en andere naam dan light etc. Als je die naam eenmaal weet is het makkelijk zoeken.
@sdk1985: Ja oplossing met warning aanpassen zou ook netjes zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 19-09-2012 15:41 ]
Verwijderd
Alvast bedankt
Ik heb daarnaast ook problemen met de "OR" implementatie... Rune of the Flame levert alles met Rune, Flame, the, enz op. Honderden items dus.Morrar schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:38:
[...]
Overigens is het wel ruk dat er geen light / medium / heavy filter is, maar daar valt met naamgeving wel omheen te werken. Heavy armor heeft een andere naam dan medium, medium en andere naam dan light etc. Als je die naam eenmaal weet is het makkelijk zoeken.
Komt er op neer dat ik eerst de naam moet vinden met de autoaanvul functie (in dit geval flamelegion) en vervolgens alleen het laatste woord intyp om zo de drie varianten te vinden. Niet echt handig
Met dat steenkolen engels kun je er beter snel mee stoppen, hier zit niemand op te wachtenVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:42:
Hallo iedereen, Ik ben pas met een paar vrienden een YouTube channel begonnen YouTube: FenatusTV er staan guild wars 2 filmpjes op en misschien zouden jullie kunnen liken/dingen om in het volgende filmpje beter te doen aangeven/subscriben want het is moeilijk om een channel aan de praat te krijgen dus ik hoop dat jullie wat kritiek kunnen geven zodat we de volgende keer betere filmpjes kunnen maken.
Alvast bedankt
Wikipedia: Steenkolenengels
[ Voor 34% gewijzigd door sdk1985 op 19-09-2012 15:45 ]
Jup irriteert mij ook wel eens. Overigens heb ik nooit geprobeerd om ergens "quotes" omheen te knallen, misschien dat die werken? Zal wel niet, maar goed... je kan het proberen. Ik verwacht eigenlijk wel dat ANet dit op het to-do-lijstje heeft staansdk1985 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:42:
[...]
Ik heb daarnaast ook problemen met de "OR" implementatie... Rune of the Flame levert alles met Rune, Flame, the, enz op. Honderden items dus.
Komt er op neer dat ik eerst de naam moet vinden met de autoaanvul functie (in dit geval flamelegion) en vervolgens alleen het laatste woord intyp om zo de drie varianten te vinden. Niet echt handig.
Tip, besteed eens wat zorg aan je taal. Zowel Engels als NL. Met wat interpunctie en goede zinsbouw komt de boel een stuk verzorgder en volgbaarder over.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:42:
Hallo iedereen, Ik ben pas met een paar vrienden een YouTube channel begonnen YouTube: FenatusTV er staan guild wars 2 filmpjes op en misschien zouden jullie kunnen liken/dingen om in het volgende filmpje beter te doen aangeven/subscriben want het is moeilijk om een channel aan de praat te krijgen dus ik hoop dat jullie wat kritiek kunnen geven zodat we de volgende keer betere filmpjes kunnen maken.
Alvast bedankt
Verwijderd
Schpamm?Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:42:
Alvast bedankt
Mja ik heb er ook maar heel even naar gekeken omdat ik het vrij goedkope spam vond...
Ook ik vind zeker bij de Guild Wars 2 filmpjes dat het engels gewoon niet goed genoeg is voor een internationaal publiek. Daar zal je echt aan moeten werken of het in het Nederlands gaan doen. Kan me zomaar voorstellen dat daarvoor ook nog wel een markt is. We hebben niet echt (volgens mij) een Nederlandse evenwicht van bijvoorbeeld The Cinical Brit.
Verder vond ik dat je meer moet nadenken over wat nu je meerwaarde is. De grote jongens (IGN, Cynical Brit, etc) leveren al behoorlijk veel content van goede kwaliteit; wat heb je extra te bieden? Een videootje over een jumping puzzle is nu ook weer niet zo uniek.
Een kanaal als dat van Wooden Patatoes levert bijvoorbeeld top kwaliteit videos over de lore en wordt daarom goed bekeken, maar ik vind zijn presentatie vaak wat langdradig. The cynical britt heeft een goede kijk op games een daarbij een erg vlotte stijl van presenteren.
Kortom een video kanaal starten kan iedereen, maar als je het wat groter wilt maken moet je niet alleen ff snel tweakers spammen maar er ook wat moeite in stoppen.
@SythAdmin: Holy shit!
Deze is ook lol: http://www.escapistmagazi...punctuation/5777-Diablo-3
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 19-09-2012 16:23 ]
Verwijderd
vlotte stijl van presenteren nodig? Yahtzee van Zero Punctuation!Morrar schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:09:
[...]
Mja ik heb er ook maar heel even naar gekeken omdat ik het vrij goedkope spam vond...
Ook ik vind zeker bij de Guild Wars 2 filmpjes dat het engels gewoon niet goed genoeg is voor een internationaal publiek. Daar zal je echt aan moeten werken of het in het Nederlands gaan doen. Kan me zomaar voorstellen dat daarvoor ook nog wel een markt is. We hebben niet echt (volgens mij) een Nederlandse evenwicht van bijvoorbeeld The Cinical Brit.
Verder vond ik dat je meer moet nadenken over wat nu je meerwaarde is. De grote jongens (IGN, Cynical Brit, etc) leveren al behoorlijk veel content van goede kwaliteit; wat heb je extra te bieden? Een videootje over een jumping puzzle is nu ook weer niet zo uniek.
Een kanaal als dat van Wooden Patatoes levert bijvoorbeeld top kwaliteit videos over de lore en wordt daarom goed bekeken, maar ik vind zijn presentatie vaak wat langdradig. The cynical britt heeft een goede kijk op games een daarbij een erg vlotte stijl van presenteren.
Kortom een video kanaal starten kan iedereen, maar als je het wat groter wilt maken moet je niet alleen ff snel tweakers spammen maar er ook wat moeite in stoppen.
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation
ik heb een bug ingeschoten dat mensen wel voor een item onder de merchant value kunnen vragen, maar jij kan (en wilt natuurlijk!) niet onder mechant value verkopen. Ik vind het dan een bug dat je dat dan wel kunt vragen.Morrar schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:30:
[...]
Mja met 'snelheid' bedoelde ik inderdaad niet zozeer de snelheid waarmee orders gevuld worden, maar de snelheid waarmee je op prijsfluctuaties kunt reageren. Zonder fee en cut zou je bij 1 copper prijsstijging al winst pakken, nu moet je eerst 15% zien goed te maken.
Ik vind het overigens slecht dat die 10% niet aangegeven wordt; mensen 'missen' nu geld omdat ze minder krijgen dan verwacht. Vervolgens moeten ze ergens buiten het spel om uitvogelen dat er ook nog zoiets is als een 10% cut. Daar komen ze dan misschien pas achter als ze al een hoop items gelist hebben en da's toch een beetje lullig naar mijn mening. De cut kan verder prima achter / onder de listing fee vermeld worden zonder dat dit de UI nou veel ingewikkelder maakt.
Maar die merchant+1 items zijn vreselijk irritant als jij wel een item fatsoenlijk wilt verkopen. Want dat gebeurt natuurlijk nooit. En mensen zijn schapen dus ze zien dat hun item al te koop aangeboden wordt en dan drukken ze gewoon op de knop zonder te kijken wat ze werkelijk ervoor krijgen...
Een maximale tijd waarop een item op de TP staat zou zeer wenselijk zijn. Dan heb je niet zo'n enorme overschot als dat je nu hebt. Ik denk dat "vraag" en "aanbod" dan dichter bij elkaar gaan groeien en dat zou de economie een heel stuk beter maken.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Mja vragen mag altijd toch? Krijgen is een tweede. Wel vreemd is dat zo'n buy order meteen automatisch geselecteerd staat als je een item gaat verkopen. Ik zie de laatste tijd steeds vaker belachelijk lage buy orders verschijnen (tot 1 copper aan toe), dus ik gok dat er genoeg mensen zijn die erin trappen. Overigens verschijnt de waarschuwing ook bij buy orders wel (dat je onder vendor price verkoopt), maar het is inderdaad niet onmogelijk gemaakt zoals bij sell orders.Wailing_Banshee schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:17:
[...]
ik heb een bug ingeschoten dat mensen wel voor een item onder de merchant value kunnen vragen, maar jij kan (en wilt natuurlijk!) niet onder mechant value verkopen. Ik vind het dan een bug dat je dat dan wel kunt vragen.
Ja dat zou goed kunnen. Sowieso lijkt het me fijn voor het verloop van de prijzen. Nu zetten mensen dingen er voor belachelijke prijzen op en die meuk moet eerst allemaal wegverkocht worden voordatd prijzen kunnen gaan stijgen. De TP heeft dus een vrij lange geschiedenis nu en die wat inkorten zou denk ik handiger zijn. Dan moet je ook wat meer gaan nadenken of je de listing fee wel of niet wilt gaan dokken.Maar die merchant+1 items zijn vreselijk irritant als jij wel een item fatsoenlijk wilt verkopen. Want dat gebeurt natuurlijk nooit. En mensen zijn schapen dus ze zien dat hun item al te koop aangeboden wordt en dan drukken ze gewoon op de knop zonder te kijken wat ze werkelijk ervoor krijgen...
Een maximale tijd waarop een item op de TP staat zou zeer wenselijk zijn. Dan heb je niet zo'n enorme overschot als dat je nu hebt. Ik denk dat "vraag" en "aanbod" dan dichter bij elkaar gaan groeien en dat zou de economie een heel stuk beter maken.
Hee, ik ben niet zo van het in de grond stampen hoor, maar zoals al eerder is aangegeven, gebruik leestekens en een logische opbouw van zinnen als je serieus wil overkomen.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:22:
Iedereen bedankt voor het kijken ik weet dat het soms steenkolen engels is maar we zijn pas begonnen en we hopen dit ook zeker te verbeteren. Wat betreft de plaatsing van ons kanaal tussen andere daar heb ik zelf ook aangedacht maar ook bedacht dat als je een goed kanaal volgt er niet perse 24/7 een filmpje is waar je naar moet kijken dus er is ook tijd om andere filmpjes te kijken. Dus we gaan er nu veel tijd investeren zodat er echt verbetering komt en een (studio) microfoon want de kwaliteit van het praat geluid is ook niet allerbest!
Daarnaast heb ik je youtube-filmpje van GW2 gezien, maar na tien seconden begon er iemand vreemd te gillen en dat is gewoonweg 'not done'. Net als een kind van zes die voor het eerst met een microfoon speelt. Ik heb toen ik dat hoorde ook meteen alles weggeklikt...
Voor een succesvol kanaal:
* Kies een duidelijk en specifiek onderwerp. 'Game reviews' kan nog net, maar 'gaming' is al te breed.
* Kies de doelgroep en pas daar op aan.
* Zoek naar het gat in de markt, dus breng iets nieuws. Denk bijvoorbeeld aan de presenteerstijl van The Escapist.
* Plan van te voren de inhoud, zodat er iets interessants komt, in plaats van vreemde humor met gillende jongens die nog maar een halve baard in de keel hebben.
* Zorg dat je structureel nieuwe inhoud toevoegt, anders haken fans af. Hou fans ook op de hoogte van de plannen.
* Tenslotte. Beter goed gejat, dan slecht bedacht. Check andere succesvolle kanalen en leer ervan.
Nou, het zal bij jullie van ver moeten komen, maar succes. Mocht het mislukken dan hoop ik dat jullie zelf nog wel lol hebben gehad.
Playa del C. schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:40:
Daarnaast heb ik je youtube-filmpje van GW2 gezien, maar na tien seconden begon er iemand vreemd te gillen en dat is gewoonweg 'not done'. Net als een kind van zes die voor het eerst met een microfoon speelt. Ik heb toen ik dat hoorde ook meteen alles weggeklikt...
Ik vermoed dat het een gevalletje "slecht gejat" van de Yoggscast is...* Tenslotte. Beter goed gejat, dan slecht bedacht. Check andere succesvolle kanalen en leer ervan.
[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 19-09-2012 16:45 ]
Starters area's en grote steden als Divinity's reach of Black Citadel.Yorin schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:04:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
Probeer te transferen van PS naar FS maar krijg error melding
psn: HertogJack
Verwijderd
Thanks!
Verwijderd
Met stomheid geslagen na zo'n reactie. Jammer.Playa del C. schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:22:
Ik snap niet waarom mensen een spel niet gewoon 'zelf' kunnen spelen. Al die vragen over wat een goede build is. Je kan toch gewoon zelf kijken, lezen en kiezen in het 'hero menu'? Ik snap echt niet wat er aan is om het spel te spelen en dan een vage build van een onbekende mede-tweaker te gaan volgen. Je zegt zelf dat je burning leuk vindt. Dan verzin je daar een leuke combinatie bij, of juist niet en dan ga je doen wat je zelf wil.
Ik hoef echt geen kant-en-klare build die ik 1-op-1 ga overnemen. Een voorbeeld kan me wel aan nieuwe inzichten helpen van; "dit is misschien nog leuker of juist niet".
AidanTaylor
English Community Manager
Here are the patch notes for today’s game update:
General
Fixed missing female voice over lines that were not playing during some story cinematic sequences
Fixed an issue where NPCs would stop moving and result in some events from being blocked
Fixed a Mac client crash and added better crash reporting support
Iseci
naja nu maar verder op gandara
hehe gek onnie
Eerste ervaringen zijn niet zo positief op deze manier...
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Voor builds zou ik gewoon googlen op b.v. "guild wars 2 <profession> <build>". Op gw2db.com staan er b.v. ook. Niets mis met iemand anders' build te gebruiken en die dan eventueel naar eigen smaak te tweaken.
Guardian builds op gw2db.com: http://www.gw2db.com/skill-builds/guardian
[ Voor 9% gewijzigd door ambi op 19-09-2012 19:20 ]
Steam/uPlay: EvulKlowne
Verwijderd
Op deze reactie had ik gehoopt.ambi schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:18:
Iedereen speelt het spel zoals hij/zij zelf wil en sommigen hebben wat meer begeleiding nodig dan anderen, daar is op zich niets mis mee zou ik denken.
Voor builds zou ik gewoon googlen op b.v. "guild wars 2 <profession> <build>". Op gw2db.com staan er b.v. ook. Niets mis met iemand anders' build te gebruiken en die dan eventueel naar eigen smaak te tweaken.
Guardian builds op gw2db.com: http://www.gw2db.com/skill-builds/guardian
Thanks en
Als ik op Buy diamonds klik wordt gevraagd om een billing country (en daarna voor CC of Paypal).
Als ik Netherlands kies kosten 800 diamanten 10€, als ik verenigde staten kies kosten 800 diamanten 10 dollar (7,50€).
Weet iemand of je United states kan kiezen en of dit door Arenanet gecontroleerd wordt?
Hmm, bij mij waren het niet alleen maar female voices die niet werden afgespeeld. Ongeveer de helft van alle lines werd niet afgespeeld...tntkiller schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:42:
Update Notes - September 18th 2012
AidanTaylor
English Community Manager
Here are the patch notes for today’s game update:
General
Fixed missing female voice over lines that were not playing during some story cinematic sequences
Fixed an issue where NPCs would stop moving and result in some events from being blocked
Fixed a Mac client crash and added better crash reporting support
Inderdaad. Dat zal je niet snel leren..Dikke respect voor zijn doorzettingsvermogen.Coevering schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:42:
Nu live. Bizar maar respect!
http://nl.twitch.tv/aieron
Verwijderd
Dat komt vast omdat je een female character hebt gemaakt. Reacties van npcs zijn dan wel eens andersXerion404 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:50:
[...]
Hmm, bij mij waren het niet alleen maar female voices die niet werden afgespeeld. Ongeveer de helft van alle lines werd niet afgespeeld...
Nu de Mac client eens uitproberen. Startup scherm voelt al veel lekkerder aan dan met Parallels en Wine.
[ Voor 38% gewijzigd door The_Bash op 19-09-2012 21:14 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Je mag van mij ook best een voorgekauwde build naspelen hoor, ik heb natuurlijk ook niks te bepalen over hoe jij speelt. Ik geef alleen aan dat ik het zo vreemd vind dat spelers op die manier willen spelen. Met mijn eerdere reactie probeer ik jou ook alleen maar te prikkelen om eens na te denken over waarom je niet gewoon zelf het spel in duikt en lekker alles doet zoals je zelf wil.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:22:
[...]
Op deze reactie had ik gehoopt.
Thanks en
Dit hoeft niet een discussie te worden, dat vervuilt alleen maar het forum. Ik zou wel graag horen waarom je graag een build-idee van een ander wil naspelen. Om even vooruit te lopen op je antwoord. Er bestaat (in GW2) geen foute build of verkeerde keuze. Het idee van het spel is ook dat iedereen wat anders gaat doen, vandaar de vele keuzes. Daarnaast hangt het erg van je eigen speelstijl en keuzes af, of een build bij jou wel of niet gaat werken.
Je kan traits en skills constant resetten, ook al kost het bij traits 2 gold. Het spel is zo gemaakt dat je je karakter op level 80 nog helemaal kan veranderen in alle mogelijkheden die er zijn.
Ik denk zelf trouwens dat als je een stevig aantal uur in het spel zit en je level 60 - 80 bent, je me meer zal begrijpen. In ieder geval veel speelplezier gewenst!
Verwijderd
2 gold? Ik dacht dat het bij de retrainer veel minder was.. hebben ze dat veranderd?Playa del C. schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:33:
Je kan traits en skills constant resetten, ook al kost het bij traits 2 gold. Het spel is zo gemaakt dat je je karakter op level 80 nog helemaal kan veranderen in alle mogelijkheden die er zijn.
Ik werd net uit het spel gegooid en krijg nu login errors.
dus dan wet je al: goh die combo zal BETER zijn voor mijn speel stijl dan ..... maar dat je ondertussen zelf wel gaat kijken goh kan ik er wat aan veranderen en beter maken?
Kijk naar de builds in Dota2, in het begin volg je hem tot dat je weet: deze hero doet dit en heeft dit nodig dus als ik deze items pak, zal het vast lukken en ga je het proberen.
Nou ja eens even kijken of ik nog wat kan verbeteren aan mijn build voor mijn necro (heb een MinionMaster build maar als ik die effectief wil gebruiken moet ik al mijn traits weer veranderen.
Mijn necro gaat naar sensation white heen.
[ Voor 19% gewijzigd door tooter op 19-09-2012 21:52 . Reden: typo`s en exttra ]
hehe gek onnie
Verwijderd
Ik begrijp je ook wel. Alleen is mijn doel met een voorgekauwde build anders dan jij denkt. Jaren GW1 gespeeld en wel vaker naar standaard builds gekeken, maar nooit exact aangehouden. Altijd, voor mij beter werkende, builds gemaakt door de goede dingen over te nemen, mindere dingen eruit te halen en betere toe te voegen. Dat is mijn ding. Ik ken mensen die alleen standaard builds gebruiken of alles zelf doen. Dat is hun ding.Playa del C. schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:33:
[...]
Je mag van mij ook best een voorgekauwde build naspelen hoor, ik heb natuurlijk ook niks te bepalen over hoe jij speelt. Ik geef alleen aan dat ik het zo vreemd vind dat spelers op die manier willen spelen. Met mijn eerdere reactie probeer ik jou ook alleen maar te prikkelen om eens na te denken over waarom je niet gewoon zelf het spel in duikt en lekker alles doet zoals je zelf wil.
Dit hoeft niet een discussie te worden, dat vervuilt alleen maar het forum. Ik zou wel graag horen waarom je graag een build-idee van een ander wil naspelen. Om even vooruit te lopen op je antwoord. Er bestaat (in GW2) geen foute build of verkeerde keuze. Het idee van het spel is ook dat iedereen wat anders gaat doen, vandaar de vele keuzes. Daarnaast hangt het erg van je eigen speelstijl en keuzes af, of een build bij jou wel of niet gaat werken.
Ik denk zelf trouwens dat als je een stevig aantal uur in het spel zit en je level 60 - 80 bent, je me meer zal begrijpen. In ieder geval veel speelplezier gewenst!
Thanks, dat zal wel lukken en laat je wel wat weten als ik 60-80 ben.
Die prijzen kloppen wel (ongeveer) hoor. Wij betalen de BTW bij aankoop, de US betaalt de BTW pas bij de belasting aangifte Mensen vergeten dit altijd.alucard.erbacam schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:38:
Heb net even gekeken naar het diamanten kopen gebeuren.
Als ik op Buy diamonds klik wordt gevraagd om een billing country (en daarna voor CC of Paypal).
Als ik Netherlands kies kosten 800 diamanten 10€, als ik verenigde staten kies kosten 800 diamanten 10 dollar (7,50€).
Weet iemand of je United states kan kiezen en of dit door Arenanet gecontroleerd wordt?
En tenzij je een niet-Europese CC of Paypal hebt, zal het je niet lukken om in dollars te betalen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Vervolgens nog even naar de mystic forge om een aantal armor boxes recepten te ontdekken, omdat het craften dan wel veel sneller gaat (maar aangezien het skillpoints cost, het uit eindelijk maar gehouden bij 1 recept).
Dus ik alles craften... Met als gevolg dat ik nu over 3 characters + bank 216 items heb die ik op de TP moet posten voor de verkoop.. Maar dat gaat dus niet want de TP was net 2 minuten voor dat ik klaar was down..
Vanochtend nog gekeken, maar hij lijkt nog steeds down te zijn.. Ik hoop maar dat als ik vanavond thuis kom uit mijn werk dat hij weer up is, want dit is niet echt handig
[edit] Ohja en de gemprijs heeft weer een nieuw record van 47s/100.. Wat ben ik blij dat ik al 5000 gems heb gekocht voor gold voor max 31s/100.. Bijna jammer dat ik er niet meer had gekocht.. Want gems lijken om dit moment nog wel bijna de beste investering om je goud waar je niks mee doet te laten groeien
[ Voor 7% gewijzigd door Uhmmie op 20-09-2012 08:37 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Heeft tweakers zijn eigen guild by the way? (to lazy to read the OP)
Je had het ook kunnen zien toen je je post maakte...HertogJack schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:42:
Heb gisteravond laat eindelijk succesvol kunnen transferen naar FS..
Heeft tweakers zijn eigen guild by the way? (to lazy to read the OP)
Ik wil eigenlijk een totaal andere build dus wil ik mijn traits helemaal veranderen
Traits resetten kan bij je profession trainer. Eerste keer gratis geloof ik, daarna betaal je een bedrag afhankelijk van je level.luuj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:58:
Weet iemand of het mogelijk is om m'n traits te resetten?
Ik wil eigenlijk een totaal andere build dus zal ik mijn traits helemaal veranderen
"Paypal" ansich of een specifieke "niet-Europese Paypal" ? Je zet me aan het denken.Wailing_Banshee schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:06:
[...]
Die prijzen kloppen wel (ongeveer) hoor. Wij betalen de BTW bij aankoop, de US betaalt de BTW pas bij de belasting aangifte Mensen vergeten dit altijd.
En tenzij je een niet-Europese CC of Paypal hebt, zal het je niet lukken om in dollars te betalen.
In Paypal kun je altijd iets in Dollars betalen, en dan wordt het omgerekend naar Euro's en dat gaat van je bankrekening of creditcard af (afhankelijk wat je gekoppeld hebt aan je Paypal). Dus dan zou een aanschaf via / aanmaken van een gratis Paypal toch aardig wat Euro's voordeel opleveren ?
Probeer maar eens op paypal.com in te loggen. Gaat je niet lukken. Je paypal account is Nederlands. Er zit een Nederlandse CC or bank aan gekoppeld.StarWolf schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:16:
[...]
"Paypal" ansich of een specifieke "niet-Europese Paypal" ? Je zet me aan het denken.
In Paypal kun je altijd iets in Dollars betalen, en dan wordt het omgerekend naar Euro's en dat gaat van je bankrekening of creditcard af (afhankelijk wat je gekoppeld hebt aan je Paypal). Dus dan zou een aanschaf via / aanmaken van een gratis Paypal toch aardig wat Euro's voordeel opleveren ?![]()
Gisteren heb ik wel een paar WTF-momentjes gehad in GW2. Ben naar een (voor mij) nieuwe zone gegaan, Harathi Hinterlands. Dat is een lvl35-45 gebied en ik was al 45 toen ik er aankwam. Maar goed, ik wil alle gebieden zien dus ook deze maar ff gaan verkennen. Nou, het bleek al snel een heel andere map te zijn dan de anderen. Veel contested stukken die nogal eens van eigenaar wisselen (Seraphs en centaurs), wel gaaf gemaakt want je kunt echt in het hele gebied zien dat er keihard gevochten wordt. Veel rokende puinhopen enzo. Rond die strijd loopt ook een hele chain van events die begint met Kol, een reus die je neer kunt halen. Die reus was het eerst WTF-moment want je bent er gerust 10 minuten mee bezig en dat is echt verreweg het saaiste gevecht dat ik ooit in een MMO heb gezien.
Tweede WTF-moment was de serie events die erna komt… en vooral de XP die je ermee krijgt. Ik heb me er even door laten verleiden, heb de hele chain 4x gedaan en ging van lvl45 naar lvl49. Heb er iig met 2 vingers in de neus de 100k-xp-zonder-doodgaan-achievement mee gehaald voor de monthly (enige wat ik nog niet heb is pvp-kills, als ik de monthly wil halen moet ik daar snel mee beginnen maar WvWvW trekt me niet erg en helemaal niet als ik er uren voor in een queue moet staan).
Volgende WTF-moment kwam toen ik daarna verder ging met verkennen en 2 coyotes tegenkwam die me keihard afmaakten. Downscalen is leuk maar waarom word je naar 37 gedownscaled in een gebied waar de coyoytes lvl42 zijn?
Dat lukt dus wel. www.paypal.com/us/ of paypal.com/nl/ maakt niet uit. Ik heb al heel vaak wat in het buitenland besteld, en dan betaal ik in Dollars of Ponden (UK), wat dan omgerekend wordt.Wailing_Banshee schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:21:
[...]
Probeer maar eens op paypal.com in te loggen. Gaat je niet lukken. Je paypal account is Nederlands. Er zit een Nederlandse CC or bank aan gekoppeld.
Zal vanavond is proberen hoe ver ik kom.
Necromancer is meer een guardian/warrior achtige mage. Betere dps in melee combat, goede condition, debuffs/cc en is een lifestealende tank
Verwijderd
Viel me op trouwens dat de set voor lvl 80 precies de set is die Eir Stegalkin aan heeft
Zo kan je in een handomdraai meer defensief of meer offensief, meer crowd control of support doen. Dat is m.i. niet één enkele build.
Zo kan ik echt niet zeggen dat mijn guardian een greatsword build, een shield+x build of een staf build is, ik probeer afhankelijk vd situatie het meeste geschikte wapen en skills te gebruiken.
Ik wissel op zich met mijn guardian ook af, maar ... uiteindelijk kun je met je traits wel een bepaald wapen een heel stuk sterker maken. Ik speel nu vooral met greatsword, omdat ik in mijn traits deze op meer damage heb gezet en met de 30 points trait meppen met een greatsword me ook nog eens healed. Daarmee wordt het een stuk minder interessant om nog te switchen.BadRespawn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:31:
Wat ik mbt builds niet begrijp is de focus op één enkele build. Ook zonder traits te veranderen is per character al heel veel variatie mogelijk door een ander wapen te gebruiken en andere utitilty skills te kiezen.
Zo kan je in een handomdraai meer defensief of meer offensief, meer crowd control of support doen. Dat is m.i. niet één enkele build.
Zo kan ik echt niet zeggen dat mijn guardian een greatsword build, een shield+x build of een staf build is, ik probeer afhankelijk vd situatie het meeste geschikte wapen en skills te gebruiken.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik ken die coyotes! Die staan op de grens tussen de 42 en 37 levels.... Als je van beneden komt, ben je 37. Loop je een stukje door, zit je in het 42 gebiedSnoeiKoei schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:28:
Volgende WTF-moment kwam toen ik daarna verder ging met verkennen en 2 coyotes tegenkwam die me keihard afmaakten. Downscalen is leuk maar waarom word je naar 37 gedownscaled in een gebied waar de coyoytes lvl42 zijn?
Mja die Kol heeft een beetje te veel hitpoints, of schaalt een beetje slecht. Ik heb em ook twee keer gedaan. Overigens is ie als melee helemaal irritant met z'n stomps. Dan moet je echt constant op blijven letten terwijl het gevecht verder behoorlijk saai is. Als ranged hoef je alleen op te letten dat je geen steen op je harses krijgtSnoeiKoei schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:28:
Tijd voor een "lief dagboekje"?
Gisteren heb ik wel een paar WTF-momentjes gehad in GW2. Ben naar een (voor mij) nieuwe zone gegaan, Harathi Hinterlands. Dat is een lvl35-45 gebied en ik was al 45 toen ik er aankwam. Maar goed, ik wil alle gebieden zien dus ook deze maar ff gaan verkennen. Nou, het bleek al snel een heel andere map te zijn dan de anderen. Veel contested stukken die nogal eens van eigenaar wisselen (Seraphs en centaurs), wel gaaf gemaakt want je kunt echt in het hele gebied zien dat er keihard gevochten wordt. Veel rokende puinhopen enzo. Rond die strijd loopt ook een hele chain van events die begint met Kol, een reus die je neer kunt halen. Die reus was het eerst WTF-moment want je bent er gerust 10 minuten mee bezig en dat is echt verreweg het saaiste gevecht dat ik ooit in een MMO heb gezien.
Hehe ja de XP uit die hele chain is echt best stevig. Overigens vind ik het eindgevecht (3 honden + shaman) mogelijk nog saaier dan Kol. Vooral die honden hebben een pak HP waar je gewoon lastig doorheen komt. ook vreemd is dat ik nog nooit meer dan bronze heb gehaald voor dat event...Tweede WTF-moment was de serie events die erna komt… en vooral de XP die je ermee krijgt. Ik heb me er even door laten verleiden, heb de hele chain 4x gedaan en ging van lvl45 naar lvl49. Heb er iig met 2 vingers in de neus de 100k-xp-zonder-doodgaan-achievement mee gehaald voor de monthly (enige wat ik nog niet heb is pvp-kills, als ik de monthly wil halen moet ik daar snel mee beginnen maar WvWvW trekt me niet erg en helemaal niet als ik er uren voor in een queue moet staan).
Dit heb ik ook wel eens gehad. Ik werd toen ook te ver gedownscaled en werd in de pan gehakt door hogere level mobs. Bleek dat het op de rand van een 'zone grens' was, dus drie stappen verder en toen werd ik minder ver gedownscaled en waren de mobs geen enkel probleem.Volgende WTF-moment kwam toen ik daarna verder ging met verkennen en 2 coyotes tegenkwam die me keihard afmaakten. Downscalen is leuk maar waarom word je naar 37 gedownscaled in een gebied waar de coyoytes lvl42 zijn?
Edit: Wat Wailing_Banshee dus ook zegt
Verwijderd
Zo blij met me heal steath skill als Thief. Pull je perongeluk wat mobs, ff stealthe en pleite makenWailing_Banshee schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:05:
[...]
Ik ken die coyotes! Die staan op de grens tussen de 42 en 37 levels.... Als je van beneden komt, ben je 37. Loop je een stukje door, zit je in het 42 gebied(en een stukje kan al 1 stap zijn...)
Dus na lang overwegen (want hoge damage getallen blijven leuk op je scherm) toch maar besloten om meer een tank achtige te maken. (mace/mace, hammer). Heb me traits nu op zoveel mogelijke armor staan met wat punten in power. Moet alleen nog al me gear gaan switchen (alles heeft nu nog crit) en wil me gear switchen naar power/touchness.
Heel even nog een dungeon gepakt en wat een verschil. Blijf veel langer staan en lig niet meer na een paar slagen op de grond. En de mace/mace combo is zeer leuk.
Ergens vind ik toughness best gaar. Ik ben bijna maximaal focused op toughness, maar je winst is marginaal. Zelfde geld voor healing, ik heb nu 200 punten meer healing, maar zelfs een signet heal geeft niet meer dan 20% van mijn totale HP. Moet nog 3 items omzetten naar Cleric (die geeft healing,toughness/power), dan zit in aan mijn theoretische max qua stats.itsleon schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:07:
Dus na lang overwegen (want hoge damage getallen blijven leuk op je scherm) toch maar besloten om meer een tank achtige te maken. (mace/mace, hammer). Heb me traits nu op zoveel mogelijke armor staan met wat punten in power. Moet alleen nog al me gear gaan switchen (alles heeft nu nog crit) en wil me gear switchen naar power/touchness.
Heel even nog een dungeon gepakt en wat een verschil. Blijf veel langer staan en lig niet meer na een paar slagen op de grond. En de mace/mace combo is zeer leuk.
Mja ik zit hetzelfde te overwegen. Speelde GS Warrior met signet build en al m'n gear op Power + Crit + Crit Damage. Voor solo spelen ideaal omdat je lekker snel alles neermaait. Zeker in de latere maps is dat nogal handig gezien het aantal en de respawn tijd van de mobs. Maar in dungeons is het inderdaad minder, want als iets ook maar een scheet laat ga je tegen de vlakte. Goed om te horen dat andere focus zoveel impact heeft en wellicht respec ik m'n warrior ook wel ff. Gear kan ik gelukkig zelf maken met armor smith op 400.itsleon schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:07:
Gisteren me build maar eens veranderd voor me warrior. Ik zat voorheen veel in crit met niet zo heel veel survivability. Dit werkte lekker in de normale wereld maar als je veel dungeons gaat doen is het kut. Helemaal als je als enigste melee rondloop dan weet je zeker dat ze allemaal op jou gaan slaan.
Maar goed, heb tijdelijk m'n Warrior sowieso even geparkeerd om alts te levellen. Was met een Ranger bezig, maar rond level 50 vond ik dat toch te saai worden. Speelde die toch vooral voor het "gotta catch em all"-gevoel dat me bekruipt iedere keer als ik ergens een Juvenile beestje tegenkom (ook op andere chars)
Ben nu bezig met een Mesmer, daar lijkt wat meer diepgang in te zitten maar het is wel erg wennen. Sowieso Sylvari... Ergens is het allemaal schitterend, maar toch ook wel weer een beetje braafjes ofzo
Laat zeker weten hoe dat gaat! Ik was de andere dag nog aan't vloeken op dit prijsverschil (alhoewel het horen van die BTW kwestie het iets minder pijnlijk maaktStarWolf schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:29:
[...]
Dat lukt dus wel. www.paypal.com/us/ of paypal.com/nl/ maakt niet uit. Ik heb al heel vaak wat in het buitenland besteld, en dan betaal ik in Dollars of Ponden (UK), wat dan omgerekend wordt.
Zal vanavond is proberen hoe ver ik kom.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Ben benieuwd of die euro prijzen dan ook omhoog gaan als over twee weken de BTW met 2% stijgtKnightX schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:13:
[...]
Laat zeker weten hoe dat gaat! Ik was de andere dag nog aan't vloeken op dit prijsverschil (alhoewel het horen van die BTW kwestie het iets minder pijnlijk maakt)
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Aha, ik kwam idd van benedenWailing_Banshee schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:05:
[...]
Ik ken die coyotes! Die staan op de grens tussen de 42 en 37 levels.... Als je van beneden komt, ben je 37. Loop je een stukje door, zit je in het 42 gebied(en een stukje kan al 1 stap zijn...)
Wij hadden hetzelfde.... Zijn weer terug naar beneden gegaan. Maar op een gegeven moment kwamen we in de buurt (alleen nu vanaf de bovenkant) en toen hadden we beiden het idee: "revenge!" En toen viel het me op dat het level van m'n vriend ineens naar beneden dook toen hij te dicht bij de rand kwam...SnoeiKoei schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:24:
[...]
Aha, ik kwam idd van benedenHad dus een stukje door moeten lopen maar ja, je ziet niet dat je dan minder ver gedownscaled zal worden en je ziet wel dat daar nog veel meer coyotes staan
"Keep the hands alive!", "Do not hit the hands!", "STOP HTTING THE HANDS!"Morrar schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:06:
Hehe ja de XP uit die hele chain is echt best stevig. Overigens vind ik het eindgevecht (3 honden + shaman) mogelijk nog saaier dan Kol. Vooral die honden hebben een pak HP waar je gewoon lastig doorheen komt. ook vreemd is dat ik nog nooit meer dan bronze heb gehaald voor dat event...
Nooit opgevallen in de chat daar? Zou het dan toch waar zijn en je alleen goud kunnen halen als je die stenen handen met rust laat? Ik weet het niet, want van de pak-m-beet twintig keer dat ik dat event heb gedaan werd er niet 1x gedaan wat in de chat werd gegild.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Welke server het meest geschikt is moet je zelf bepalen. Ik zit met de guild op Piken Square. Een internationale en vriendelijke community en minder (lange) overflow en minder que-tijden in WvW.Nickrsd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:24:
ik speel nu al een tijd op desolation, maar krijg meer de neiging om naar GOT server te komen, welke van de 2 is nu de meest geschikte? far shiver of piken square? en zou dan ook graag in de guild willen
Far Shiverpeaks is wat minder internationaal maar daar vind je dus wel meer Nederlanders (al zitten er op PS of een flink aantal). FS doet het in WvW een stuk beter maar er zijn wel enorme que-tijden (2 uur). Als je echter perse in de GOT guild wilt zul je naar FS moeten.
Er is een topic over dit onderwerp: Guild Wars 2 server topic daar kun je meer info vinden.
OeiWailing_Banshee schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:32:
[...]
Wij hadden hetzelfde.... Zijn weer terug naar beneden gegaan. Maar op een gegeven moment kwamen we in de buurt (alleen nu vanaf de bovenkant) en toen hadden we beiden het idee: "revenge!" En toen viel het me op dat het level van m'n vriend ineens naar beneden dook toen hij te dicht bij de rand kwam...
Totally unrelated, ik vermaak me wel met kijken naar de creativiteit van andere spelers. Zo zie je soms leuke dingetjes verwerkt in de guild names incl. de verkorte naam tussen [ ]. Gisteren zag ik iemand van een guild waarvan de naam zoiets was als:
Time for Plan B [RUN]
Geen idee of dat klopt. Volgens mij waren er wel mensen bij die goud kregen, maar dat weet ik niet zeker. Probleem is dat ik als ranged ook vaak "Obstructed" kreeg en daardoor wellicht te weinig schade kon doen (mag ANet wel eens iets aan doen, net als mobs die at random invulnerable worden en resetten).Weakling schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:36:
[...]
"Keep the hands alive!", "Do not hit the hands!", "STOP HTTING THE HANDS!"
Nooit opgevallen in de chat daar? Zou het dan toch waar zijn en je alleen goud kunnen halen als je die stenen handen met rust laat? Ik weet het niet, want van de pak-m-beet twintig keer dat ik dat event heb gedaan werd er niet 1x gedaan wat in de chat werd gegild.
Zou wel een stunt zijn als je die handen moet laten leven... Net zoiets als STOP DPS in WoW... Dat was ook altijd een drama
Strikt genomen kun je vanaf elke server in elke guild komen, want guilds zijn server wide, maar je mist dan wel het samenspelen.Devata schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:36:
Als je echter perse in de GOT guild wilt zul je naar FS moeten.
Ik geloof er niet veel van dat het wel of niet laten leven van die handen enige invloed heeft op de loot. Sterker nog, gisteren was er iemand op de map chat die beweerde dat ze het een keer voor elkaar hebben gekregen om de handen te laten leven, en dat het event toen gewoon niet verder liep en op een gegeven na een time-out verdween. Klinkt plausibeler.Morrar schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:39:
[...]
Geen idee of dat klopt. Volgens mij waren er wel mensen bij die goud kregen, maar dat weet ik niet zeker. Probleem is dat ik als ranged ook vaak "Obstructed" kreeg en daardoor wellicht te weinig schade kon doen (mag ANet wel eens iets aan doen, net als mobs die at random invulnerable worden en resetten).
Zou wel een stunt zijn als je die handen moet laten leven... Net zoiets als STOP DPS in WoW... Dat was ook altijd een drama
Ghehe, herkenbaar.Morrar schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:39:
Geen idee of dat klopt. Volgens mij waren er wel mensen bij die goud kregen, maar dat weet ik niet zeker. Probleem is dat ik als ranged ook vaak "Obstructed" kreeg en daardoor wellicht te weinig schade kon doen (mag ANet wel eens iets aan doen, net als mobs die at random invulnerable worden en resetten).
Ik ben met mijn DPS guardian nooit verder dan zilver gekomen, terwijl ik toch vanaf moment 1 stond mee te meppen.
Ik heb ook de neiging uit te gaan van een red herring die ooit eens door iemand de GW2 wereld is ingeslingerd en vervolgens door heel wat mensen klakkeloos is overgenomen.SnoeiKoei schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:41:
Ik geloof er niet veel van dat het wel of niet laten leven van die handen enige invloed heeft op de loot.
[ Voor 22% gewijzigd door Plekuz op 20-09-2012 10:44 ]
Dat klopt, al werkt het volgens mij niet geweldig. Maar als hij in die guild wilt neem ik aan dat hij niet op een andere server wilt zitten. GOT is actief op FS.Weakling schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:40:
[...]
Strikt genomen kun je vanaf elke server in elke guild komen, want guilds zijn server wide, maar je mist dan wel het samenspelen.
Ik ben gisteren op dat event niet 1x lager dan goud uitgekomen. Ben wel ranged gegaan en heb ervoor gezorgd dat ik op alle 3 de honden en de shaman zelf goed dmg heb gedaan, misschien scheelt dat?Weakling schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:41:
[...]
Ghehe, herkenbaar.
Ik ben met mijn DPS guardian nooit verder dan zilver gekomen, terwijl ik toch vanaf moment 1 stond mee te meppen.
Edit: en bij alle 4 de keer dat ik die event deed gingen de handen dus meteen neer. Maakt dus niet uit voor goud.
[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-09-2012 10:45 ]
Ja lijkt me ook een "urban myth" inderdaad. Grappig hoe dat soort dingen altijd in het leven komenSnoeiKoei schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:41:
[...]
Ik geloof er niet veel van dat het wel of niet laten leven van die handen enige invloed heeft op de loot. Sterker nog, gisteren was er iemand op de map chat die beweerde dat ze het een keer voor elkaar hebben gekregen om de handen te laten leven, en dat het event toen gewoon niet verder liep en op een gegeven na een time-out verdween. Klinkt plausibeler.
Trouwens een vraagje over Mesmer; welke build en wapens gebruikt men hier? Ik zit nu een beetje te vogelen met Staff en GS. Staff ligt me wel lekker (Chaos Storm ftw) ook al is het misschien niet het beste wapen voor solo PVE. Voor AoE en groepen is Staff lijkt me de enige juiste keuze. GS ben ik nog niet zo uit. Ga denk ik toch weer naar Sword / Sword of Sword / Pistol. Met name Sword / Pistol en dan conditions zou kunnen werken, aangezien de Duelist snel een zooi bleeds erin kan gooien.
Heb me nu gericht op condition damage, maar begin hierover nog wel een beetje te twijfelen. Condition damage is toch vaak te langzaam voor Dynamic Events en dus is een power build misschien toch de betere optie... Dan zou GS en Sword / Sword wellicht een betere combinatie kunnen worden.
Verder vind ik bij Dynamic Events het redelijk irritant dat clones en illusions eigenlijk zinloos zijn, behalve als het om bosses gaat natuurlijk. Targets gaan gewoon te snel neer om clones en illusions neer te planten. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat clones niet blijven voor een bepaalde tijd of todat het gevecht over is (net wat het eerste komt).
[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 20-09-2012 11:01 ]
Hmm, dat zou best eens kunnen. Als je met melee meppers in drie gescheiden groepen op de honden staat in te beuken, dan heb je uiteindelijk maar grofweg een derde van de totale damage gedaan in het event. Nou ja, nog minder, want je bent met een hele hoop man op hetzelfde beest aan het meppen, maar okay.SnoeiKoei schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:43:
Ik ben gisteren op dat event niet 1x lager dan goud uitgekomen. Ben wel ranged gegaan en heb ervoor gezorgd dat ik op alle 3 de honden en de shaman zelf goed dmg heb gedaan, misschien scheelt dat?
Edit: en bij alle 4 de keer dat ik die event deed gingen de handen dus meteen neer. Maakt dus niet uit voor goud.
[ Voor 7% gewijzigd door Plekuz op 20-09-2012 10:48 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Ik ga vanavond ook whisperen of ik er bij kan
"Mensen die nog in de Guild of Tweakers willen komen moeten de guildmaster persoonlijk benaderen aangezien de laatst genoemde guild vol zit."
Zal zo even een reactie neerzetten dan
Je moet die handen met rust laten om Loot te krijgen uit die schatkist. 2 keer dat event gedaan en de 1e keer stond iedereen op die handen te meppen -> geen loot in de chest. Daarna werden ze zo goed als mogelijk met rust gelaten -> wel loot in de chest.Morrar schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:39:
[...]
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.