Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
m4rtyr schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:
Heb hem net opgehaald, idd een mooi scherm voor het geld en na een kwartier kloten maar 5% eraf.. dat is wel anders dan bij mijn S4. Waar ik wel super gevoelig voor ben is het choppy scrollen op websites, jezus wat gaat dat schokkerig, ik kan daar gewoon niet naar kijken... heb jij dat ook??
Ja ook wel. Alleen niet extreem naar mijn gevoel. Maar dat verschilt per persoon. Bij de Onda v975m klagen ook veel mensen over lag in de interface, maar daar merk ik ook niet zoveel van. :$

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
In inmiddels 50% minder geworden, het is niet zozeer de interface, het lijkt bijna aan het touchscreen te liggen alsof hij het niet perfect registreert. Heb de tablet geroot en Seeder geinstalleerd, op moderate gezet en hij werkt nu echt een stuk beter, heel gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Ik zie net dat er een screenprotector op zit, zou dat het probleem kunnen oplossen? Waarschijnlijk is het zo een el cheapo screenprotector, maar wil wel zeker weten dat dat het is, hij zit er zo netjes op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
welke zullen jullie kiezen cube talk 9x of de pipo talk t9

kan namelijk geen goeie vergelijkingen vinden...

is er hier iemand met de pipo talk t9??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Laatst online: 01:21
patrickkok schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:15:
welke zullen jullie kiezen cube talk 9x of de pipo talk t9

kan namelijk geen goeie vergelijkingen vinden...

is er hier iemand met de pipo talk t9??
ik heb alleen ervaring met een andere cube(cube u30gt) en die hebben we inmiddels al 1,5 jaar en doet het nog naar alle tevredenheid, pipo is wel een wat bekender merk dat altijd wel goed scoort, maar hier iig een blije cube gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
krissie100 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:05:
[...]

ik heb alleen ervaring met een andere cube(cube u30gt) en die hebben we inmiddels al 1,5 jaar en doet het nog naar alle tevredenheid, pipo is wel een wat bekender merk dat altijd wel goed scoort, maar hier iig een blije cube gebruiker
aah oke
ik zit gewoon te twijfelen. tussen

de pipo heeft een fijnere formaat
en de cube die is gwn beter maar wel groter...

is hier een verband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
patrickkok schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 00:36:
[...]

aah oke
ik zit gewoon te twijfelen. tussen

de pipo heeft een fijnere formaat
en de cube die is gwn beter maar wel groter...

is hier een verband?
Kijk hier maar eens naar. Redelijke info over de Pipo.

YouTube: Pipo T9 Octa-Core 1.7ghz MTK6592 Phone Tablet PC Review - World Premiere!

Hoe zit het eigenlijk met de ondersteuning van de Cube? Komen er ook regelmatig rom updates, custom roms en dat soort zaken uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
m4rtyr schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:12:
Ik zie net dat er een screenprotector op zit, zou dat het probleem kunnen oplossen? Waarschijnlijk is het zo een el cheapo screenprotector, maar wil wel zeker weten dat dat het is, hij zit er zo netjes op :)
Als ie alleen in bepaalde apps lag heeft, niet vrees ik. Dan zou je met alles iets moeten merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
mm
enigste verschillen zijn:

android 4.2.2 voor pipo en 4.4 voor cube
zitteb daar verschillen in?

en hoe kan het dat de cube met dezelfde processor dan de pipo en ook de ram 40000 point halen en de pipo 25000?

en zitten er grote verschillen tussen retina screen en 1920×1200??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:12
1920x1200=2304000 pixels * 40000 = 92160000000
2048x1536=3145728 pixels * 25000 = 78643000000

Zie je dat er een redelijk lineair prestatie verschil is tussen de hogere resolutie en de lagere prestaties? Er lijkt een afwijking van een kleine 20% in te zitten, die afkomstig lijkt te zijn van andere factoren (software en hardware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
guapper schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:41:
1920x1200=2304000 pixels * 40000 = 92160000000
2048x1536=3145728 pixels * 25000 = 78643000000

Zie je dat er een redelijk lineair prestatie verschil is tussen de hogere resolutie en de lagere prestaties? Er lijkt een afwijking van een kleine 20% in te zitten, die afkomstig lijkt te zijn van andere factoren (software en hardware).
zou je die berekening even willen uitleggen want ik snap er niet veel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
tablet bevalt tot nu toe prima, de 2300 mah accu houdt zich wel goed moet ik zeggen, langer dan verwacht. Dat schokkerig scrollen heb ik niet alleen met websites maar ook in apps, het is geen lagg, ligt volgens mij echt aan het touchscreen maar ach, no biggie. Nu zit ik ermee dat wanneer ik hem aan de pc aansluit hij op mijn pc niks laat zien, Media device of gewoon als opslag, beiden pakt ie niet. Iemand een idee? Erg irritant om met One drive te moeten rotzooien om wat bestandjes erop te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foxbow
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-03-2024
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een quad core cube talk 7x.
In eerste instantie super blij, want alles werkte naar behoren en snel etc.
Echter flikkert het scherm sinds vandaag in de rechter boven hoek als ik het scherm aanzet. Het komt altijd als ik het scherm aanzet, en na een minuut knipperen stabiliseert het, en is het goed. Als ik het scherm dan weer een minuut uit laat en aan zet begint hetzelfde verhaal weer.
Het is de helderheid dat knippert, dus hier heb ik al van alles in de instellingen geprobeerd zonder succes.
Zijn er mensen bekend met dit probleem en een mogelijke oplossing?
[YouTube: http://youtu.be/cCj1MTG5q9w]

[ Voor 14% gewijzigd door foxbow op 27-06-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
foxbow schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:18:
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een quad core cube talk 7x.
In eerste instantie super blij, want alles werkte naar behoren en snel etc.
Echter flikkert het scherm sinds vandaag in de rechter boven hoek als ik het scherm aanzet. Het komt altijd als ik het scherm aanzet, en na een minuut knipperen stabiliseert het, en is het goed. Als ik het scherm dan weer een minuut uit laat en aan zet begint hetzelfde verhaal weer.
Het is de helderheid dat knippert, dus hier heb ik al van alles in de instellingen geprobeerd zonder succes.
Zijn er mensen bekend met dit probleem en een mogelijke oplossing?
[video]
Tja, lijkt hardwarefout, stuur in ieder geval dat filmpje naar de site waar je hem kocht en vraag om een oplossing en dan wachten, ik zou zo snel niet een oplossing voor dit weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
starcopy schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 01:50:
[...]

Kijk hier maar eens naar. Redelijke info over de Pipo.

YouTube: Pipo T9 Octa-Core 1.7ghz MTK6592 Phone Tablet PC Review - World Premiere!

Hoe zit het eigenlijk met de ondersteuning van de Cube? Komen er ook regelmatig rom updates, custom roms en dat soort zaken uit?
~26000 benchmark score is netjes, maar ik vraag mij af hoe dat in real-world performance zit.

Maken veel Android apps gebruik van die cores? Een BIG.little configuratie lijkt mij gunstiger.

[ Voor 65% gewijzigd door jerkitout op 28-06-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
zijn er eigenlijk "exotische" tablets die te vergelijken zijn met de toptablets die je hier overal in de winkel liggen, maar toch goedkoper zijn? Ben van plan een Tablet te kopen om op vakantie te gaan, en wil een GOEDE tablet zonder daar 600 euro voor neer te tellen. En ik ben een leek als het op exotische tablets neerkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
jerkitout schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 23:28:
[...]

~26000 benchmark score is netjes, maar ik vraag mij af hoe dat in real-world performance zit.

Maken veel Android apps gebruik van die cores? Een BIG.little configuratie lijkt mij gunstiger.
Antutu scores zijn feitelijk nep. Zo ongeveer alle devices zijn zo ingesteld dat als Antutu gedraaid wordt, tijdelijke alle hardware voor die test op hoogste/snelste stand geschakeld wordt.

Bovendien wat je jezelf al afvraagt, als je een 1080p h254 wil kijken hoe is het dan? Ik heb een M9pro waar dat vloeiend op gaat, maar probeer ik het met een 1080p hi10p dan is dat via Wifi ook niet flitsend meer. Ondanks hoge benchmark.
Acemath schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:04:
zijn er eigenlijk "exotische" tablets die te vergelijken zijn met de toptablets die je hier overal in de winkel liggen, maar toch goedkoper zijn? Ben van plan een Tablet te kopen om op vakantie te gaan, en wil een GOEDE tablet zonder daar 600 euro voor neer te tellen. En ik ben een leek als het op exotische tablets neerkomt.
Tablets genoeg, het zal eerder aan jouw eisen liggen of er 1 voldoet. Wat wil je er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
@starcopy: Hetzelfde waar een normale tablet voor wordt gebruikt. Maar ik wil HD films en foto's kunnen trekken, office toepassingen, etc. Maar ik wil een goede tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Acemath schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:29:
@starcopy: Hetzelfde waar een normale tablet voor wordt gebruikt. Maar ik wil HD films en foto's kunnen trekken, office toepassingen, etc. Maar ik wil een goede tablet.
Dan is de keuze nog steeds heel groot. Pipo M9pro voldoet aan jouw wensen, maar er zijn er meer. Hoe groot moet het scherm zijn, moet dat ding 3G hebben, moet er Gps op zitten, Bluetooth, en ga zo maar door. Je zit dan al in een prijsklasse van pak em beet 120 tot 220 euro.

Je geeft zo ruim aan dat het niet mogelijk is om te zeggen, dat is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Acemath schreef op zondag 29 juni 2014 @ 13:04:
Hoe groot mijn fanship voor tablets uit China ook is, het is niet zo dat je in China een tablet voor € 250,- haalt die alles even goed doet als de top tablets van Samsung of een iPad (bijvoorbeeld). De betere Chinatabs zijn goed, maar niet zo goed.

Soms scoren ze op bepaalde aspecten net zo goed of beter dan een top tablet, maar dat lever je op andere vlakken dan weer net zo hard in. Heb je een prachtig scherp scherm, is de Wifi minder, is de Wifi uitstekend, dan is de processor weer net niet. Is de processor top, dan is het interne geheugen traag. Zie het ongeveer zo: een tablet die in China € 200,00 kost (Pipo M9 pro en vergelijkbare) levert 90% van de mogelijkheden en prestaties van een 'Westerse' tablet die ongeveer € 350,-/€ 400,- kost.

De echte westerse top tablets zijn gewoon echt duidelijk beter dan de Chinatabs (even los van persoonlijke smaak), maar dan hebben we het wel over apparaten die 3x zo duur zijn (de € 600,- tablets). Er zullen ongetwijfeld mensen zijn hier die nog grotere die-hards zijn als ik en die het niet met me eens zijn, maar dat zij dan maar zo.

Wil je een Galaxy tab 3 of iets in die klasse, ga dan absoluut in China shoppen. Dat spaart je een hoop geld. Wil je echt iPad of Galaxy Note pro, koop dat dan. Er is in china geen tablet te vinden in die klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:16
Toch kan je in europa ook hele leuke tablets halen. Als je toch van plan bent meer dan 200 euro uit te geven, dan is een Samsung TabPro 8.4" niet veel duurder met zijn 271 euro. En dat is echt een toptablet eigenlijk:
reviews: Samsungs TabPro's: 8,4" en 10,1"

De meeste europese tablets in het prijssegment zijn erg brak (of een crap 1280x800 resolutie, dat merk je), of heel duur. Maar als je even zoekt zijn er een aantal pareltjes voor een leuke prijs. Plus, je weet wat je haalt. IMHO zijn chinese tablets alleen interessant als ze echt goedkoop zijn (~150 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Mijn Ainol Novo 7 Fire is gisteren overleden :( Beide power-connectoren (power + USB) zijn volledig omzeep, dus voor de vuilbak.
Nu de vraag: welke tablet nu kopen?
Ben op zoek naar 7-8" tablet. Deze keer moet het wel een GPS bevatten... Maar liefst niet te duur (max. 150€)
De Xiaomi MiTab ziet er echt mijn droomtablet uit, moest het effectief aan de chinese prijs verkocht worden. (175€ heb ik er wel voor over). Maar aan de huidige prijzen (250€), is het buiten mijn budget.
Eigenlijk wordt de tablet voor 80% vd tijd door mijn zus gebruikt, dus ben zeker niet bereid om veel geld aan uit te geven.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Dima_2005 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 17:20:
Mijn Ainol Novo 7 Fire is gisteren overleden :( Beide power-connectoren (power + USB) zijn volledig omzeep, dus voor de vuilbak.
Ben op zoek naar 7-8" tablet. Deze keer moet het wel een GPS bevatten... Maar liefst niet te duur (max. 150€)
De Xiaomi MiTab ziet er echt mijn droomtablet uit, moest het effectief aan de chinese prijs verkocht worden. (175€ heb ik er wel voor over). Maar aan de huidige prijzen (250€), is het buiten mijn budget.
Eigenlijk wordt de tablet voor 80% vd tijd door mijn zus gebruikt, dus ben zeker niet bereid om veel geld aan uit te geven.
Pipo u9t

www.banggood.com/PIPO-Ult...tina-Tablet-p-928951.html

Ifive
www.banggood.com/index.ph...reDesc&products_id=926408

[ Voor 10% gewijzigd door krissie100 op 29-06-2014 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
krissie100 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 13:18:
[...]

serieus? jesus, heftig. 100 euro.. tja, 7 inch ga ik vanuit?
http://www.banggood.com/P...tina-Tablet-p-928951.html
http://www.banggood.com/C...d-42-Tablet-p-924589.html
http://www.banggood.com/C...d-42-Tablet-p-932092.html
http://www.banggood.com/V...hone-Tablet-p-924437.html
colorfly lijkt mij dan wel een leuke keus,
gebruik zelf ook sygic, vind dat verreweg de beste navigatieapp
qua accuduur wordt het als je naar de specs kijkt een voyo of de pipo

Edit: bij banggood is er een nieuwe gratis verzendmethode
Netherland direct mail en die is zeer snel(7-10) dagen levertijd, en dat klopt ook nog eens
Zie hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 10:54
Zit zelf naar iets te zoeken wat waterproof en gps heeft , liever nog wat meer rugged.
En kwam deze tegen, is moeilijk in te schatten, waar de verschillende prestatie liggen, t.o.v. wat hier allemaal besproken wordt.
Neptune X 7 inch IPX7

Display Resolution: 1280x800 IPS

CPU: Allwinner A31S Quad Core
Kan iemand hier wat meer zinnigs over zeggen, waarmee je deze kan vergelijken, welke range.
Of zeggen jullie bij voorbaat al links laten liggen.

[ Voor 5% gewijzigd door KLX16 op 30-06-2014 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
KLX16 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 04:30:
Zit zelf naar iets te zoeken wat waterproof en gps heeft , liever nog wat meer rugged.
En kwam deze tegen, is moeilijk in te schatten, waar de verschillende prestatie liggen, t.o.v. wat hier allemaal besproken wordt.
Neptune X 7 inch IPX7

Display Resolution: 1280x800 IPS

CPU: Allwinner A31S Quad Core
Kan iemand hier wat meer zinnigs over zeggen, waarmee je deze kan vergelijken, welke range.
Of zeggen jullie bij voorbaat al links laten liggen.
Ik heb eens zitten google'n maar afgezien van veel verkoop en promo spul, vind jer niets over. En dan bedoel ik testen van dat ding. Ook gaan ze nergens in op dat waterdicht gebeuren. Qua inhoud is het niets bijzonders en daardoor te duur. Als dat ding echter waterdicht zou zijn dan was het voor een aantal mensen heel interessant en had je er ook wel meer over gelezen denk ik.

Ik zou er niet eerder aan beginnen voordat er meer over bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Dima_2005 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 17:20:
Ik kan je de Lenovo Yoga 8 aanbevelen. Die heeft dezelfde resolutie als jouw Novo 7 Fire, maar dan een 8" scherm. Ook is de bouwkwaliteit veel beter dan andere (goedkope) chinatablets. Bij de Yoga 8 zit de USB namelijk in een metalen behuizing, geen speling mogelijk. Verrassend goede bouwkwaliteit voor een tablet van 150,- , vergelijkbaar met Samsung of Apple.

Want ik zie het toch wel erg veel, die problemen met de DCin / USB. :/

En ik moet inmiddels mijn tablet ook delen.. Mijn eega pakt hem telkens :'(
Dus dan is het wel handig dat hij 18 uren accuduur heeft, anders zit je te vaak met een half lege accu.

Over de specs en launcher van dit ding wordt een hoop gezeken, maar daar merk je in de praktijk niet veel van, omdat het verder wel een goed scherm is, en omdat het een unieke tablet is. De lelijke Lenovo launcher is in 10 seconden vervangen. Enige echte grote probleem is dat een aantal spellen zoals Riptide niet soepel spelen.
Dat zie je ook op professionele review websites als Engadget; de reviewers zijn niet zo positief, de gebruikers wel.

http://www.engadget.com/products/lenovo/yoga/tablet-8-inch/
http://www.engadget.com/2...enovo-yoga-tablet-review/ (zie usercomments)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Thanks, heb de Ifive besteld. Ziet er super uit :)

@hierboven: damn, had ik dat eerder gezien...
Al heeft die maar 1GB RAM en duidelijk een slechtere CPU+GPU... Ziet er wel mooi uit. Maar die accu is wel stukken beter. Het heeft ook geen 3G, dusja.

Ik hoop dat de ifive me bevalt :)

[ Voor 24% gewijzigd door Dima_2005 op 30-06-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Dima_2005 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:10:
[...]

Al heeft die maar 1GB RAM en duidelijk een slechtere CPU+GPU... Ziet er wel mooi uit. Maar die accu is wel stukken beter. Het heeft ook geen 3G, dusja.

bij banggood besteld? heb je dan wel de netherland direct mail verzendmethode genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Yup, bij banggood... Heb 5% off coupon gebruikt en betaald in USD, wat final price tot 135EUR gebracht heeft inclusief PU leather case en NLDirect.

[ Voor 4% gewijzigd door Dima_2005 op 30-06-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
weet iemand een betrouwbare chinese site?
zoalls ebay banggood dx..

waar je wel met paypal kan betalen...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
patrickkok schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:59:

Je hebt er net 3 opgenoemd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
starcopy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:02:
[...]

Je hebt er net 3 opgenoemd. ;)
haha ja dat weet ik maar daar zijn ze niet te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Dima_2005 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 17:10:
[...]

Je had geschreven dat je GPS moest hebben, maar je bedoelde dus 3G? 8)
patrickkok schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:59:

pandawill.com volgens mij wel, maar misschien ook aliexpress.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
patrickkok schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:04:
[...]

haha ja dat weet ik maar daar zijn ze niet te vinden...
Als je aangeeft wat je zoekt, is een advies makkelijker te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
starcopy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:08:
[...]

Als je aangeeft wat je zoekt, is een advies makkelijker te geven.
ik zoek de cube talk 9x

bij banggood kost die 174 euro maar wol nog verder zoeken naar misschien een goedkopere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
patrickkok schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:10:
[...]

ik zoek de cube talk 9x

bij banggood kost die 174 euro maar wol nog verder zoeken naar misschien een goedkopere
Zo te zien is BG de goedkoopste met paypal optie.

http://chinaprices.us/

Of je zou op dhgate kunnen kijken, daar kun je betalen met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
starcopy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 21:17:
[...]

Zo te zien is BG de goedkoopste met paypal optie.

http://chinaprices.us/

Of je zou op dhgate kunnen kijken, daar kun je betalen met ideal.
mm banggood ziet er inderdaad het goedkoops uit..

aleen jammer dat die daar in het wit is.. heb liever zwart of blauw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KLX16
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 10:54
starcopy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:57:
[...]

Ik heb eens zitten google'n maar afgezien van veel verkoop en promo spul, vind jer niets over. En dan bedoel ik testen van dat ding. Ook gaan ze nergens in op dat waterdicht gebeuren. Qua inhoud is het niets bijzonders en daardoor te duur. Als dat ding echter waterdicht zou zijn dan was het voor een aantal mensen heel interessant en had je er ook wel meer over gelezen denk ik.

Ik zou er niet eerder aan beginnen voordat er meer over bekend is.
Ik had dan ook al zelf gebruiksinfo proberen te zoeken maar kon ook niks vinden, anders had ik het hier wel gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik was even aan het zoeken naar een lijstje voor nieuwe tablets en dan kom ik de volgende tegen: de Onda V989
Nieuwe Octacore met Allwinner A80 core met Big Little concept. Dus 4 A7 gecombineerd met 4 A15 cores. Lijkt mij wel een heel interessant ding, maar omdat deze zo nieuw is is er bijna niets over te vinden.
Weet er al iemand meer over de Allwinner A80 chip?

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
Weet iemand nog een hoes voor de Colorfly CT801.. De orginele was niet te koop bij bg en bovendien ook erg lelijk. :X

[ Voor 40% gewijzigd door jroersma op 01-07-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
ovaal schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:41:
Ik was even aan het zoeken naar een lijstje voor nieuwe tablets en dan kom ik de volgende tegen: de Onda V989
Nieuwe Octacore met Allwinner A80 core met Big Little concept. Dus 4 A7 gecombineerd met 4 A15 cores. Lijkt mij wel een heel interessant ding, maar omdat deze zo nieuw is is er bijna niets over te vinden.
Weet er al iemand meer over de Allwinner A80 chip?
A80, RK3288, MT6595 en andere octa-cores komen deze maand uit. Ik zou geen early adopter zijn, wacht maar op reviews.

Vaak zijn de eerste producten op het markt met een nieuwe SOC ook heel buggy.

[ Voor 13% gewijzigd door jerkitout op 01-07-2014 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
jerkitout schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:09:
[...]

A80, RK3288 en andere octa-cores komen deze maand uit. Ik zou geen early adopter zijn, wacht maar op reviews.

Vaak zijn de eerste producten op het markt met een nieuwe SOC ook heel buggy.
+1. Ik kan me de drama's nog herinneren toen vorig jaar de eerste batches rk3188 uitkwamen. Pas na een maand of 2 begonnen de problemen af te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
bij mij tablet.
is die oplaad punt dc die pinnetje in de tablet te kort (miss ingedeukt) en daardoor laad die niet op

iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Net te horen dat die FNF iFive Mini 3GS die ik besteld had nog lang onderweg gaat zijn.
BangGood heeft beslist om mijn tablet via Sweden Post te sturen ipv NLDirect. Zogezegd omdat het te duur is en NL direct geen tracking number heeft!
Hele verhaal:
Dima_2005 in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
patrickkok schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 23:38:
bij mij tablet.
is die oplaad punt dc die pinnetje in de tablet te kort (miss ingedeukt) en daardoor laad die niet op

iemand ideeen?
Naar een voor jou lokale reparateur brengen en een nieuwe in laten solderen. Snelste en goedkoopste oplossing.
Dima_2005 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:56:
Net te horen dat die FNF iFive Mini 3GS die ik besteld had nog lang onderweg gaat zijn.
BangGood heeft beslist om mijn tablet via Sweden Post te sturen ipv NLDirect. Zogezegd omdat het te duur is en NL direct geen tracking number heeft!
Hele verhaal:
Dima_2005 in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
Tja, zoals je zelf al aan geeft, je woont in België. Ze hadden dus NL direct niet aan moeten bieden. Verder is en blijft het een gok. Want ook al heeft BG het verstuurd, wat de koerier/verzenddienst er mee doet ligt niet in hun handen. Ik heb op dit moment 2 pakjes die al meer dan een maand vastliggen op het vliegveld ivm verscherpte controles. Daar kun jij ook nog mee geconfronteerd worden.

Jouw reactie in het andere topic is dus erg kort door de bocht. Lees de voorwaarden maar eens van BG, dan zul je zien dat je voorlopig met een refund geen poot hebt om op te staan. Ook bij paypal zul je dat te horen krijgen.

[ Voor 59% gewijzigd door starcopy op 03-07-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
heeft of had een van jullie ervaringen met dinodirect?
en wat waren jou ervaringen dan? (goed slecht )

wil namelijk de tablet daar bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

starcopy schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:44:

Tja, zoals je zelf al aan geeft, je woont in België. Ze hadden dus NL direct niet aan moeten bieden. Verder is en blijft het een gok. Want ook al heeft BG het verstuurd, wat de koerier/verzenddienst er mee doet ligt niet in hun handen. Ik heb op dit moment 2 pakjes die al meer dan een maand vastliggen op het vliegveld ivm verscherpte controles. Daar kun jij ook nog mee geconfronteerd worden.

Jouw reactie in het andere topic is dus erg kort door de bocht. Lees de voorwaarden maar eens van BG, dan zul je zien dat je voorlopig met een refund geen poot hebt om op te staan. Ook bij paypal zul je dat te horen krijgen.
Ondertussen accessoires via NL Direct besteld en dat werd zonder problemen via NL Direct verstuurd. Dus naar België met NL Direct is geen enkel probleem!
Kort door de bocht, akkoord, maar het blijft onaanvaardbaar dat ze de keuze vd klant niet respecteren. Zeker als de klant ervoor kiest om bij hun te bestellen ipv bij een concurrent vanwege die optie! Ik heb de prijzen van hun met DHL vergeleken omdat ik weet dat NLDirect snel werkt.

In ieder geval ook nog een korte update:
Heb nogmaals per chat met Banggood gesproken om te vragen: "als ik een andere tablet bestel nu, gaan ze per NLDirect versturen of per gewone post". Nu hebben ze toegegeven dat het een fout was bij hun en dat het hele verhaal dat ze me verteld hebben, dat het een vergissing was. Dus als ik opnieuw bestel, zal het wel per NL Direct verstuurd worden. (of zeggen ze)
Kijk, moesten ze dat direct zeggen, had ik het misschien in deze topic niet gepost. Maar als ze aan mij zeggen dat NL Direct tegenwoordig untracked is en daarom dat ze geen tablets per NL Direct in het algemeen versturen, vond ik het waard om die waarschuwing hier even te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
patrickkok schreef op zondag 06 juli 2014 @ 11:04:
heeft of had een van jullie ervaringen met dinodirect?
en wat waren jou ervaringen dan? (goed slecht )

wil namelijk de tablet daar bestellen
Goede webshop en betrouwbaar en goede aftersale.
Wel is de site duurder dan de concurrenten, dus ik vraag me af waarom je hem specifiek daar wilt kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 17-09 22:32
Ik zit nu een tijdje te kijken naar een leuke kleine tablet. Ben helaas nog niet zo thuis in de chinese tablets. Nu ben ik wel vrij bekend met de chinese smartphones, maar de gebruikte SoC verschillen vaak en het zijn toch echt andere merken die in omloop zijn!

Ik zag de iFive Mini 3GS, met een voor mij bekende octacore van MediaTek. Deze heeft ook een bel functie, wat voor mij overbodig is.
Verder zie ik een aantal Onda's, is dit een 'goed' merk voor chinese begrippen? Er worden echter veel verschillende SoC's gebruikt icm een FHD scherm vraag ik me af of ze dat aan kunnen.
De Pipo's lijken mij wat te lomp of te duur, of mis ik hier het juiste model?

Ik zoek namelijk een tablet van 7 à 8 inch, met een FHD of beter scherm (IPS) in een zo compact mogelijke behuizing. Het zou prettig zijn als de prijs tussen de 150$-200$ zit (minder mag altijd ;) ). Welke SoC's zouden FHD of beter aan moeten kunnen? Ik weet dat de MTK 6592 dit prima aan kan, welke Allwinner of RockChip kan dit ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Smobbo schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:37:
Ik zit nu een tijdje te kijken naar een leuke kleine tablet. Ben helaas nog niet zo thuis in de chinese tablets. Nu ben ik wel vrij bekend met de chinese smartphones, maar de gebruikte SoC verschillen vaak en het zijn toch echt andere merken die in omloop zijn!

Ik zag de iFive Mini 3GS, met een voor mij bekende octacore van MediaTek. Deze heeft ook een bel functie, wat voor mij overbodig is.
Verder zie ik een aantal Onda's, is dit een 'goed' merk voor chinese begrippen? Er worden echter veel verschillende SoC's gebruikt icm een FHD scherm vraag ik me af of ze dat aan kunnen.
De Pipo's lijken mij wat te lomp of te duur, of mis ik hier het juiste model?

Ik zoek namelijk een tablet van 7 à 8 inch, met een FHD of beter scherm (IPS) in een zo compact mogelijke behuizing. Het zou prettig zijn als de prijs tussen de 150$-200$ zit (minder mag altijd ;) ). Welke SoC's zouden FHD of beter aan moeten kunnen? Ik weet dat de MTK 6592 dit prima aan kan, welke Allwinner of RockChip kan dit ook aan?
3gs is een goede keuze,
Of misschien de pipo u9t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Inderdaad, ik ben ook voor de 3GS gegaan aangezien de minimale meerprijs tov een Pipo U9T, maar dan krijg je een 20% beter performance EN een stukken beter scherm. Ook vind ik 7" net iets aan de kleine kant, dus 7.9" is een stuk beter :)
Nu nog zien dat ik de baan nog zie als ik het al GPS gebruik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Bedankt voor de feedback!
Ik denk dat ik dan inderdaad maar voor de 3GS ga!
Volgens mij is hij op het moment bij banggood het goedkoopst, ff goed zoeken en googelen naar een kortingscode. Mocht iemand er 1 hebben dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Bij het inschrijven voor nieuwsbrief, krijg je een 5% kortingscode. Soms moet je een 2de artikel toevoegen zodat het werkt (was bij mij het geval).
Weet niet hoe snel je het nodig hebt, maar Banggood verzendt steeds minder en minder met NLDirect. Zelf ervaren en lees ik nogal rond ook...
ALs je zeker wilt zijn, misschien op ALiexpress bestellen voor 5€ meer, maar dan met DHL/UPS/....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smobbo schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:36:
Bedankt voor de feedback!
Ik denk dat ik dan inderdaad maar voor de 3GS ga!
Volgens mij is hij op het moment bij banggood het goedkoopst, ff goed zoeken en googelen naar een kortingscode. Mocht iemand er 1 hebben dan hoor ik het graag!
Ifive mini 3GS is een prima keus! Heb hem zelf nu 3 weken in gebruik en het is absoluut waar voor je geld!
Een gouden tip: als je hem eenmaal binnen hebt, gelijk rooten (is heel simpel) en alle Chinese bloatware/meuk er af gooien en een andere launcher installeren (gebruik zelf Nova). Dat maakt echt een enorm verschil.
Je schijnt ook MIUI er op te kunnen zetten. Heb dat zelf nog niet geprobeerd.

- Scherm is prima (hoge resolutie, maar had wel iets helderder gemogen en de kleuren zijn wat mat).
- Behuizing is niet super, maar ok (beetje scherpe randen rondom het scherm en her en der een kraakje. Het is geen Apple he...)
- Snelheid en multitasken is harstikke goed (met name na rooten en deinstalleren bloatware)
- Batterij-duur ook heel goed: met gemak een dikke dag ermee spelen met wifi en bluetooth aan (ook mede dankzij deleten bloatware en Greenify)
- Wifi bereik en snelheid is wat je er van mag verwachten. (Heb GPS en 2g/3g nog niet geprobeerd.)

Let wel op: om te updaten, rooten etc moet je een microSD kaartje hebben die -bij mij in elk geval- niet standaard werd meegeleverd. Maar goed die kosten tegenwoordig ook bijna niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:31

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:38:
[...]

Ifive mini 3GS is een prima keus! Heb hem zelf nu 3 weken in gebruik en het is absoluut waar voor je geld!
Een gouden tip: als je hem eenmaal binnen hebt, gelijk rooten (is heel simpel) en alle Chinese bloatware/meuk er af gooien en een andere launcher installeren (gebruik zelf Nova). Dat maakt echt een enorm verschil.
Je schijnt ook MIUI er op te kunnen zetten. Heb dat zelf nog niet geprobeerd.

- Scherm is prima (hoge resolutie, maar had wel iets helderder gemogen en de kleuren zijn wat mat).
- Behuizing is niet super, maar ok (beetje scherpe randen rondom het scherm en her en der een kraakje. Het is geen Apple he...)
- Snelheid en multitasken is harstikke goed (met name na rooten en deinstalleren bloatware)
- Batterij-duur ook heel goed: met gemak een dikke dag ermee spelen met wifi en bluetooth aan (ook mede dankzij deleten bloatware en Greenify)
- Wifi bereik en snelheid is wat je er van mag verwachten. (Heb GPS en 2g/3g nog niet geprobeerd.)

Let wel op: om te updaten, rooten etc moet je een microSD kaartje hebben die -bij mij in elk geval- niet standaard werd meegeleverd. Maar goed die kosten tegenwoordig ook bijna niks meer...
Wil je misschien een wifi speedtest doen? Ben nog steeds zeer gecharmeerd van deze tablet maar de wifi moet wel 25+ Mbps halen voor mijn gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chmod
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-07-2024
Ben op zoek naar tablet onder de 100. Er is zo veel keus.
Enige eis (wellicht al te veel): kit-kat die vloeiend draait en micro sd slot
Welke opties zijn de beste. Zie door de bomen het bos niet meer.

Is dit wat?
http://www.banggood.com/C...d-44-Tablet-p-923609.html

[ Voor 22% gewijzigd door chmod op 08-07-2014 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoCuTuS2000 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:47:
[...]

Wil je misschien een wifi speedtest doen? Ben nog steeds zeer gecharmeerd van deze tablet maar de wifi moet wel 25+ Mbps halen voor mijn gebruik.
Gaat prima hoor! Zit op gemiddeld 32Mbps download en 10Mbps upload op zo'n 5 meter afstand van de router. (Op m'n Sony tablet Z2 haal ik op dezelfde plek zo'n 48Mbps om 10Mbps.) Heb het meest standaard ziggo internet abonnement (60mbits) met de stock-router.
(Had je graag een plaatje van de speedtest laten zien maar heb geen idee hoe ik dat in dit bericht geplaatst krijg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:10:
[...]

Gaat prima hoor! Zit op gemiddeld 32Mbps download en 10Mbps upload op zo'n 5 meter afstand van de router. (Op m'n Sony tablet Z2 haal ik op dezelfde plek zo'n 48Mbps om 10Mbps.) Heb het meest standaard ziggo internet abonnement (60mbits) met de stock-router.
(Had je graag een plaatje van de speedtest laten zien maar heb geen idee hoe ik dat in dit bericht geplaatst krijg...)
Top! Keurige score, bedankt voor het checken! Twijfel nu nog tussen Onda v975m en de 3GS. Xbmc is belangrijk voor me maar twijfel over schermgrote. Morgen even een film kijken op een iPad mini voor het vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 21:10:
[...]

Die score haal ik ook wel, maar hoe loopt een film op 1080p voor 30 minuten of meer? Daar zie je pas hoe constant de de upload is vanaf je netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Ik heb de iFive Mini 3GS besteld! Bij Banggood.
Ik ben benieuwd.
Zodra ik hem binnen heb update ik hem naar versie 1.0.10 en gooi ik de root update.zip van XDA erop.
Ik zag dat er al een custom rom staat op Freaktab, heeft iemand die al geprobeerd? Is het wat ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 14:03
Ik heb eergisteren ook de Ifive Mini 3GS besteld. Kan niet wachten!
Zocht een vervanging van mijn Galaxy Tab 8.9 en wilde een handzaam, licht, formaat.

Mijn vriendin heeft de Ipad mini liggen en vond dat wel een mooi maatje. Gezien de filmpjes en reviews is het uiteindelijk de Ifive geworden.

Heb ook nog getwijfeld over een teclast p89, maar deze heeft geen hardware buttons voor audio en de micro-sd en simkaart sleuven zijn niet afgesloten.

In een poging geen BTW te hoeven te betalen heb ik gekozen voor de standaard verzending.

[ Voor 9% gewijzigd door Robbie T op 09-07-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 21:18
Wat is een beetje een redelijk tablet voor <50 euro ?

Wil er eentje kopen om aan de muur te hangen, beetje domotica dingen mee doen. Tweedehands ook al gekeken maar kan maar weinig vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 10-07-2014 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ThinkPadd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:15:
Wat is een beetje een redelijk tablet voor <50 euro ?

Wil er eentje kopen om aan de muur te hangen, beetje domotica dingen mee doen. Tweedehands ook al gekeken maar kan maar weinig vinden.
Deze
www.banggood.com/Colorfly...d-4_2-Tablet-p-88159.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Thanks :) Nog goedkopere opties? Hoe goedkoper hoe beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
ThinkPadd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 19:28:
Thanks :) Nog goedkopere opties? Hoe goedkoper hoe beter :+
Zoek maar op Q88 met A13 of A23. Erg goedkoop, maar slecht vergeleken met de genoemde Colorfly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Thanks, dat ligt meer in lijn met m'n budget. Welke punten is die slechter op dan?

Als het scherm accuraat reageert (dus niet een dikke afwijking heeft) en het ding niet al te traag is dan is het al best. Meer eisen heb ik eigenlijk niet.

[ Voor 3% gewijzigd door ThinkPad op 10-07-2014 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ThinkPadd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:23:
Thanks, dat ligt meer in lijn met m'n budget. Welke punten is die slechter op dan?

Als het scherm accuraat reageert (dus niet een dikke afwijking heeft) en het ding niet al te traag is dan is het al best. Meer eisen heb ik eigenlijk niet.
www.aliexpress.com/item/7...x600pixels/677956355.html

www.aliexpress.com/item/F...-512M-4GB/1790568342.html

Allebei a23, voor jouw doeleinden denk ik genoeg, alleen de 1ste heeft het beste en mooiste scherm en bekend merk,
Dus ik zou voor de onda gaan, maar die andere voldoet ook wel qua snelheid, alleen kan je daar de pixels tellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Onderste is toch ook gewoon 1024x600 ? Of heeft die lagere DPI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Gisteren heb ik de knoop doorgehakt en de iFive Mini 3GS besteld. Ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor ik hem binnen heb van Geekbuying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
ThinkPadd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 23:28:
Onderste is toch ook gewoon 1024x600 ? Of heeft die lagere DPI ?
Onderste is 800x480, kijk maar bij de specs tabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
Mm
Wat is het verschil tussen de

Ifive mini 3gs en de teclast p89?

Ik zie alleen de batterij...

In revieuws lijkt het alsof de software van de teclast netzo als de iPad mini is en de mini 3gs als Android software standaard....

[ Voor 39% gewijzigd door patrickkok op 11-07-2014 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
patrickkok schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 20:49:
Mm
Wat is het verschil tussen de

Ifive mini 3gs en de teclast p89?

Ik zie alleen de batterij...

In revieuws lijkt het alsof de software van de teclast netzo als de iPad mini is en de mini 3gs als Android software standaard....
Dat zijn ook de 2 apparaten waar ik tussen twijfelde.
Het verschil wat ik heb kunnen vinden:
- De teclast heeft geen fysieke knoppen voor het volume. De Ifive wel.
- De teclast heeft geen klepje over de micro-sd en simkaart ingang zitten. De Ifive wel.
- De teclast is dikker dan de Ifive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Mogen in dit topic ook Windows tablets of is daar een apart topic voor? Ik vroeg mij af wat mensen vinden van onderstaande tablet...

Http://www.dx.com/p/m840-...white-330695#.U8F44UvCSSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
warcow schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:07:
Mogen in dit topic ook Windows tablets of is daar een apart topic voor? Ik vroeg mij af wat mensen vinden van onderstaande tablet...

Http://www.dx.com/p/m840-...white-330695#.U8F44UvCSSE
Officieel geen windows, gezien de topic titel ;-).
Voor de rest ben ik niet onder de indruk van de tablet. Bouwkwaliteit lijkt me heel plastic. Verder stoort het mij persoonlijk dat je niet kan laden met micro-usb. Zul je altijd zien, gaat je lader stuk en daar zit je dan met je tablet.

Schermresolutie ook wat aan de lage kant, evenals het intern geheugen.

Maar nou moet ik wel zeggen dat ik geen idee heb wat er verder voor dat geld te koop is aan windows tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zo, geld terug bij Intertoys omdat de eerste 10" steeds vastliep, toen de 8" Pro 4 gehad die niet meer reageerde en daarna dezelfde die niet meer aan ging.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
Heb je met netherlands direct mail meer kans dat je door de douane wordt "gepakt" en invoerkosten moeten betalen?

Of ik het hetzelfde dan de standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Robbie T schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 22:09:
[...]

Dat zijn ook de 2 apparaten waar ik tussen twijfelde.
Het verschil wat ik heb kunnen vinden:
- De teclast heeft geen fysieke knoppen voor het volume. De Ifive wel.
- De teclast heeft geen klepje over de micro-sd en simkaart ingang zitten. De Ifive wel.
- De teclast is dikker dan de Ifive.
Ik zou alleen al vanwege de ondersteuning vanuit de comunity en de beschikbaarheid van customs ROM's zonder enige twijfel voor de iFive gaan. Ga je geen spijt van krijgen! :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
JunkO schreef op zondag 13 juli 2014 @ 10:38:
[...]

Ik zou alleen al vanwege de ondersteuning vanuit de comunity en de beschikbaarheid van customs ROM's zonder enige twijfel voor de iFive gaan. Ga je geen spijt van krijgen! :)
Heb je nog specifieke sites voor me waar ik terecht kan? Heb via xda al gevonden hoe ik moet rooten en heb eigenlijk maar 1 custom Rom gevonden. Gebaseerd op kitkat. Dat was via freaktab.Com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

PcDealer schreef op zondag 13 juli 2014 @ 09:41:
Zo, geld terug bij Intertoys omdat de eerste 10" steeds vastliep, toen de 8" Pro 4 gehad die niet meer reageerde en daarna dezelfde die niet meer aan ging.
Netjes dat je het geld weer terug hebt gekregen.
Ik zou zeggen, spaar even door voor de Xiaomi MiPad ;)
Die van mij is gisteren in het sorteercentrum van Eindhoven geregistreerd en ik verwacht dat ie morgen bij mij zal arriveren. De eerste indruk, specificaties en andere interessante weetjes, zullen vanaf morgen in een nieuw Xiaomi MiPad topic worden geplaatst. Dat topic is nu nog "under construction".

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
Robbie T schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:20:
[...]

Officieel geen windows, gezien de topic titel ;-).
Voor de rest ben ik niet onder de indruk van de tablet. Bouwkwaliteit lijkt me heel plastic. Verder stoort het mij persoonlijk dat je niet kan laden met micro-usb. Zul je altijd zien, gaat je lader stuk en daar zit je dan met je tablet.

Schermresolutie ook wat aan de lage kant, evenals het intern geheugen.

Maar nou moet ik wel zeggen dat ik geen idee heb wat er verder voor dat geld te koop is aan windows tablets.
Zal er na deze post over ophouden, misschien tijd voor een windows tablets topic gezien er meer goedkopere windows tablets aan zitten te komen. Het mooie van windows (normaal, phone, rt) is dat het vaak erg soepel draait op minder snelle hardware. Dat is mijn grootste bezwaar nog bij (goedkopere) android tablets. Zie ook onderstaande video voor een idee, deze tablet die rond de $100 zou moeten kosten heeft ongeveer dezelfde hardware dan die ik eerder noemde.

http://www.dailymotion.co...-hands-on-4k-deutsch_tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
warcow schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:13:
[...]

Zal er na deze post over ophouden, misschien tijd voor een windows tablets topic gezien er meer goedkopere windows tablets aan zitten te komen. Het mooie van windows (normaal, phone, rt) is dat het vaak erg soepel draait op minder snelle hardware. Dat is mijn grootste bezwaar nog bij (goedkopere) android tablets. Zie ook onderstaande video voor een idee, deze tablet die rond de $100 zou moeten kosten heeft ongeveer dezelfde hardware dan die ik eerder noemde.

http://www.dailymotion.co...-hands-on-4k-deutsch_tech
Waarom nog een windows tablet topic. Er is toch al 1? Windows- en overige tablets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
Nadat m'n tablet een paar maanden lang thuis niets heeft liggen doen, heb ik voor mezelf besloten dat ik geen tablet nodig heb dus ik ga 'm verkopen :)

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
starcopy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:31:
[...]

Waarom nog een windows tablet topic. Er is toch al 1? Windows- en overige tablets
Een heel subforum zelfs. Misschien wil hij een windowstablet-topic in het Android subforum? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Hyp Hyper schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:08:
[...]

Een heel subforum zelfs. Misschien wil hij een windowstablet-topic in het Android subforum? :P
Oww, hostile take-over. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
starcopy schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:31:
[...]

Subforum ja, nog geen topic over goedkope tablets. Als ik tijd over heb begin ik daar wel een dan hoef ik hier geen mensen er mee lastig te vallen of een topic te kidnappen. :P

Zal ook dit topic volgen, binnenkort weer tijd voor een tablet en de chinezen komen met steeds beter spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
patrickkok schreef op zondag 13 juli 2014 @ 10:31:
Heb je met netherlands direct mail meer kans dat je door de douane wordt "gepakt" en invoerkosten moeten betalen?

Of ik het hetzelfde dan de standaard?
Niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Het Xiaomi MiPad topic is af :) [Xiaomi MiPad] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
Geen idee daarom vraag ik het juist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
patrickkok schreef op maandag 14 juli 2014 @ 19:58:
[...]

Geen idee daarom vraag ik het juist....
Tjonge. Ongeacht wat voor verzending je kiest, het zal altijd 50/50 zijn. Het maakt geen zak uit. Die conclusie hebben ze hier al eerder getrokken. Of zoals CE zou zeggen: Do you feel lucky punk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 12:15
Maakt niks uit. Als je pech hebt en je pakketje wordt in de steekproef eruit gehaald ben je gewoon de sjaak… :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
intraxi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:08:
[...]

Maakt niks uit. Als je pech hebt en je pakketje wordt in de steekproef eruit gehaald ben je gewoon de sjaak… :+
Kijk daar heb je teminste wat aan....

Heb de ifive mini 3gs besteld.. Hopelijk is die snel binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
patrickkok schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:33:
[...]

Kijk daar heb je teminste wat aan....

Heb de ifive mini 3gs besteld.. Hopelijk is die snel binnen
Als ik me niet vergis, dan heb je dit antwoord een paar maand geleden ook al in het Chia phone topic gehad. Wat is er nu anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
starcopy schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:35:
[...]

Als ik me niet vergis, dan heb je dit antwoord een paar maand geleden ook al in het Chia phone topic gehad. Wat is er nu anders aan?
hoebedoel je anders aan?

Toen was er via Banggood geen netherlands direct
En nu vroeg ik of je met netherlands meer of minder risico heb dan met de standaard verzending...

[ Voor 3% gewijzigd door patrickkok op 14-07-2014 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
patrickkok schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:42:
[...]

hoebedoel je anders aan?

Toen was er via Banggood geen netherlands direct
En nu vroeg ik of je met netherlands meer of minder risico heb dan met de standaard verzending...
Die verzendmethode bestaat al een maand of 4. Bovendien zou je onderhand moeten weten dat er geen betere, of slechtere, verzending is. Je hebt geluk, of je hebt pech. En natuurlijk eerlijke of oneerlijke shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
starcopy schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:39:
[...]

Die verzendmethode bestaat al een maand of 4. Bovendien zou je onderhand moeten weten dat er geen betere, of slechtere, verzending is. Je hebt geluk, of je hebt pech. En natuurlijk eerlijke of oneerlijke shops.
Die telefoon had ik 22 januari besteld ;)

Maar het zal wel ik heb nu het antwoord waar ik naar zocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

starcopy schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 09:39:
[...]

Wel iets langer dan vier maanden. Heb er vorige week nog wel gebruik van gemaakt. Komen deze week binnen de orders.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Heb net de Ifive Mini 3GS ontvangen.
Heb bij BangGood ook de case voor Mini 3 bij besteld en het past half. Eigenlijk is het geen ideale fit en had beter er geen geld aan uitgegeven.

Eerste indruk: ZEER GOED. Prachtig scherm, lekker vloeiend.
Root zeer gemakkelijk te verkrijgen en meteen de Chinese apps verwijderd. Op zich dus zeer goed. Zeker icm Nova Launcher heb je een erg prettig systeem. Batterij duur ziet er ook goed uit. Het kwam toe met 51% batterij en na een uur te prutsen (volle helderheid) was er nog 35% over.

Qua bouwkwaliteit: hoogwaardige plasiek (zeker beter dan Samsung) en voelt degelijk aan. Hoor geen gekraak o.d. Dus zeker een solide tablet.

Nu nog wachten op de MIUI ROM. Er zijn mensen ermee bezig. En hopelijk komt het snel voor de 3GS uit. Zal deze tablet toch op een andere niveau brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:40
patrickkok schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 10:12:
[...]

Die telefoon had ik 22 januari besteld ;)

Maar het zal wel ik heb nu het antwoord waar ik naar zocht..
IQ van een visstick :O

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Pagina: 1 ... 88 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.