Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:03
Dima_2005 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:24:
Heb net de Ifive Mini 3GS ontvangen.
Heb bij BangGood ook de case voor Mini 3 bij besteld en het past half. Eigenlijk is het geen ideale fit en had beter er geen geld aan uitgegeven.

Eerste indruk: ZEER GOED. Prachtig scherm, lekker vloeiend.
Root zeer gemakkelijk te verkrijgen en meteen de Chinese apps verwijderd. Op zich dus zeer goed. Zeker icm Nova Launcher heb je een erg prettig systeem. Batterij duur ziet er ook goed uit. Het kwam toe met 51% batterij en na een uur te prutsen (volle helderheid) was er nog 35% over.

Qua bouwkwaliteit: hoogwaardige plasiek (zeker beter dan Samsung) en voelt degelijk aan. Hoor geen gekraak o.d. Dus zeker een solide tablet.

Nu nog wachten op de MIUI ROM. Er zijn mensen ermee bezig. En hopelijk komt het snel voor de 3GS uit. Zal deze tablet toch op een andere niveau brengen.
Ben zeer benieuwd naar je verdere indrukken. Heb deze tablet ook besteld.

Heb je de root verkregen middels de update.zip zoals die op xda staat?

Hoe lang heeft het verzenden in beslag genomen bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:33
ff een vraagje. Ik heb een Pipo M9 gehad.
Deze heeft mijn nichtje laten vallen en het scherm is kapot. (valt niet meer te maken)

Nu krijgen wij geld van de verzekering, en ben ik op zoek naar een nieuwe tablet.
9,7 of 10,1 inch.

De tablet wordt voornamelijk gebruikt om spelletjes te spelen en internetten.
Wat zijn tegenwoordig aanraders? of kan ik net zo goed een Samsung Galaxy Tab 3 10.1 halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Robbie T schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 23:27:
[...]

Ben zeer benieuwd naar je verdere indrukken. Heb deze tablet ook besteld.

Heb je de root verkregen middels de update.zip zoals die op xda staat?

Hoe lang heeft het verzenden in beslag genomen bij jou?
Oeps, vergeten te antwoorden (was aan het wachten op de OPO).

Verdere indrukken: gewoonweg een fijne tablet. Best ok batterijduur (4-5uur), goede wifi, goede GPS, lekker snel. Eigenlijk kan ik er zelfs geen kritiek op vinden behalve dat de camera op niks trekt.
Ik had wel graag een custom ROM gezien zoals CM of MIUI, maar ik denk dat het gewoon even afwachten is.
Root werkte probleemloos via update.zip vanop xda.
Verzenden was in totaal zo'n 2.5 weken.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Aggressor schreef op zaterdag 19 juli 2014 @ 16:11:
ff een vraagje. Ik heb een Pipo M9 gehad.
Deze heeft mijn nichtje laten vallen en het scherm is kapot. (valt niet meer te maken)

Nu krijgen wij geld van de verzekering, en ben ik op zoek naar een nieuwe tablet.
9,7 of 10,1 inch.

De tablet wordt voornamelijk gebruikt om spelletjes te spelen en internetten.
Wat zijn tegenwoordig aanraders? of kan ik net zo goed een Samsung Galaxy Tab 3 10.1 halen?
Is de onda v975m niet iets voor jou?Onda V975M Quad Core 2.0GHz 9.7 Inch Retina Screen

[ Voor 6% gewijzigd door Robbie T op 20-07-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ja die ben ik ook tegengekomen, ziet er goed uit... en is ongeveer 190 dollar.
En ik ben ook de FNF ifive 3 tegengekomen .. wat vinden jullie hiervan?

http://www.banggood.com/F...-4_4-Tablet-p-921133.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Aggressor schreef op zondag 20 juli 2014 @ 10:15:
Ja die ben ik ook tegengekomen, ziet er goed uit... en is ongeveer 190 dollar.
En ik ben ook de FNF ifive 3 tegengekomen .. wat vinden jullie hiervan?

http://www.banggood.com/F...-4_4-Tablet-p-921133.html
Is volgens mij ook niet heel slecht. Maar als ik me niet vergis is de RK3188 niet een hele geweldige processor. Daarnaast is de Onda eigenlijk op bijna elk punt beter.
(Betere CPU, betere GPU, betere camera, meer opslag.

Daarnaast is er redelijk wat over te vinden op internet en loopt er ook op tweakers een heel topic over. Waar je dus ook redelijk wat support zal kunnen krijgen.

Niet verder zoeken lijkt mij ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
nee idd, en bij banggood is die ook lekker goedkoop, alleen je krijgt de originele doos er niet bij.
Maar dat maakt niet uit =) dat wordt hem!

nu nog ff kijken voor coupon code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Gewoon inschrijven voor nieuwsbrief of:
http://chinakorting.nl/co...nggood-com-5-coupon-code/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Chuwi vx8 hier binnen gekregen, prima tablet die voor 95 dollar te halen is via BIC (met recommender, en zonder originele verpakking). Bevalt prima, 8 inch tablet met 1280*800 IPS scherm. GPS lijkt prima te werken, nog wel even een koude test doen zonder wifi erbij.

Leuk tabletje voor de makkelijke dingen (facebook, nu.nl, internetten etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Robbie T schreef op zondag 20 juli 2014 @ 11:51:
[...]

Is volgens mij ook niet heel slecht. Maar als ik me niet vergis is de RK3188 niet een hele geweldige processor.
Daar vergis je je toch echt gruwelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16-09 12:15
René90 schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:39:
Chuwi vx8 hier binnen gekregen, prima tablet die voor 95 dollar te halen is via BIC (met recommender, en zonder originele verpakking). Bevalt prima, 8 inch tablet met 1280*800 IPS scherm. GPS lijkt prima te werken, nog wel even een koude test doen zonder wifi erbij.

Leuk tabletje voor de makkelijke dingen (facebook, nu.nl, internetten etc.)
Waar heb je die aangeschaft? Bic linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
Wat is een recommender?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Je kan bij buyincoins als je een nieuwe klant bent een 'recommender' invullen, dus bijv. rene90fok (die van mij), houdt in dat je via mij bij de website bent gekomen en dan krijg je 5% korting en ik krijg daar een bepaald percentage coins voor omdat ik jou heb 'aangedragen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Ik heb nog steeds geen tablet gekocht omdat ik nog niet helemaal weet wat ik wil, maar ik heb nu twee opties.
Of ik haal een goedkope tablet uit China met een goed scherm (mininmaal 1920x1080) en het liefst ook Android 4.4 en een fatsoenlijke batterijduur voor onder de 150 euro inclusief shipping, of een fatsoenlijke high-end tablet uit Nederland.

Wat zijn mijn opties met deze eisen als ik een tablet uit China haal?
Het liefst zo goedkoop mogelijk natuurlijk, want voor 220 heb ik al een Tab Pro 8.4 van Samsung en voor niet veel meer een MiPad of een Nvidia Shield Tablet die dit jaar uitkomt.
Ik ga m vooral als media device gebruiken, dus een beetje browsen, filmpjes kijken en emulators draaien, een goede GPU is mooi meegenomen maar dat hoeft niet persé, zolang ik maar goed emulators kan draaien.

Ik zou voor bijvoorbeeld een Pipo of Onda kunnen gaan maar ik ben benieuwd hoe laag ik qua prijs kan gaan zitten.

E: De FNF iFive X3 ziet er wel interresant uit, iemand ervaring met die tablet?
Ik kan ook wel wachten op de next-gen soc's (RK3288 etc) maar dat doe ik alleen als op het moment niks kan vinden wat aan mijn eisen voldoet.

E2: Is dit te vertrouwen? http://www.tinydeal.com/f...ablet-phone-p-126621.html

[ Voor 21% gewijzigd door Remcom00 op 22-07-2014 02:01 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 23:25
Goede tablet en goede webshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Thanks, wacht nog even op een zwarte… ;)
Oh, dan zou een Cube u27gt ook kunnen… zelfde specs en prijs zo te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door intraxi op 22-07-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remcom00 schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 00:47:
Ik heb nog steeds geen tablet gekocht omdat ik nog niet helemaal weet wat ik wil, maar ik heb nu twee opties.

...

E2: Is dit te vertrouwen? http://www.tinydeal.com/f...ablet-phone-p-126621.html
Tja... lastig kiezen he!? Des te langer je wacht zullen er altijd nieuwe modellen uitkomen die nog beter, sneller, etc. zijn. Wat dat betreft brengen de Chinezen in een moordend tempo nieuwe producten uit. Nadeel is dat je niet veel moet verwachten van product-ondersteuning (bijv. updates). Dat is eerder uitzondering dan regel. Maar als je er een beetje vertrouwd mee bent zijn er voor veel populaire China-tablets best nog wat custom-roms te vinden. Sowieso geldt voor vrijwel alle China-tablets: direct rooten, Chinese bloatware eraf gooien en een andere launcher installeren. Dan heb je in veel gevallen al vrij eenvoudig veel verbetering.

Als je voor die Samsung kiest, maak je natuurlijk een prima, veilige keuze. Niks mis mee met die tab pro 8.4. En NL garantie. Maar is het ook echt de meeste bang for the buck?

Ik denk ook dat je niet op een paar eurootjes moet gaan beknibbelen. De website waar je naar linked ken ik niet (anderen klaarblijkelijk wel), maar ken die tablet wel -heb hem namelijk zelf. Is heel goed en diverse mensen hierboven hebben hem ook al. Bestel hem op een site waarvan mensen eerder hebben aangegeven het te hebben besteld. Dat geeft een stuk meer vertrouwen. Is misschien 4 euro meer, maar dat mag niet uitmaken lijkt me.
Voorbeeld Banggood of Pandawill (en schijnbaar is die site waar je naar verwijst ook betrouwbaar). Ik heb de mijne hier besteld

Als ik nu mocht kiezen, zou ik even doorsparen en voor de MiPad gaan. Maar als je max 150 euro wil uitgeven ga je van die IFive 3gs geen spijt krijgen.
Success met kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
7,9 vind ik net wat te klein.
zijn er nog tablets max 9 inch? 8,9 ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Aggressor schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:04:
7,9 vind ik net wat te klein.
zijn er nog tablets max 9 inch? 8,9 ofso?
Genoeg
Een pipo als ik het goed heb en nog veel meer
Pipo m7 pro of m8 pro van 9,4 inch

[ Voor 17% gewijzigd door krissie100 op 23-07-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik heb ook ooit een ifive x2 gehad, deze vond ik ook geweldig... maar is overal uitverkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Aggressor schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 16:26:
ik heb ook ooit een ifive x2 gehad, deze vond ik ook geweldig... maar is overal uitverkocht
http://www.aliexpress.com...-RAM-16GB/1314725361.html

Op aliexpress is hij wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
beetje prijzig he ;)

Maar ik zal wel even kijken
Misschien valt 7,9 inch ook wel mee

[ Voor 62% gewijzigd door Aggressor op 23-07-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Aggressor schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:38:
beetje prijzig he ;)

Pak dan een nieuwer model, bijv. de teclast p90hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 10:05:
[...]

Tja... lastig kiezen he!? Des te langer je wacht zullen er altijd nieuwe modellen uitkomen die nog beter, sneller, etc. zijn. Wat dat betreft brengen de Chinezen in een moordend tempo nieuwe producten uit. Nadeel is dat je niet veel moet verwachten van product-ondersteuning (bijv. updates). Dat is eerder uitzondering dan regel. Maar als je er een beetje vertrouwd mee bent zijn er voor veel populaire China-tablets best nog wat custom-roms te vinden. Sowieso geldt voor vrijwel alle China-tablets: direct rooten, Chinese bloatware eraf gooien en een andere launcher installeren. Dan heb je in veel gevallen al vrij eenvoudig veel verbetering.

Als je voor die Samsung kiest, maak je natuurlijk een prima, veilige keuze. Niks mis mee met die tab pro 8.4. En NL garantie. Maar is het ook echt de meeste bang for the buck?

Ik denk ook dat je niet op een paar eurootjes moet gaan beknibbelen. De website waar je naar linked ken ik niet (anderen klaarblijkelijk wel), maar ken die tablet wel -heb hem namelijk zelf. Is heel goed en diverse mensen hierboven hebben hem ook al. Bestel hem op een site waarvan mensen eerder hebben aangegeven het te hebben besteld. Dat geeft een stuk meer vertrouwen. Is misschien 4 euro meer, maar dat mag niet uitmaken lijkt me.
Voorbeeld Banggood of Pandawill (en schijnbaar is die site waar je naar verwijst ook betrouwbaar). Ik heb de mijne hier besteld

Als ik nu mocht kiezen, zou ik even doorsparen en voor de MiPad gaan. Maar als je max 150 euro wil uitgeven ga je van die IFive 3gs geen spijt krijgen.
Success met kiezen!
De 3gs word het denk ik toch niet, die is qua gpu power (oa door het scherm) toch net ff een wat mindere game/media tablet, haalt net iets minder dan m'n Huawei Ascend P7 in de benchmarks.

Dus het word toch maar ff wat meer geld neerleggen, maar de 'next gen' china tablet soc's zijn ook net uit, de PIPO P1 (RK3288, quadcore Cortex A17, @1.6GHZ + Mali T760 _/-\o_ ) en de Onda V989 (Allwinner A80, octa-core big.little A7+A15 @ 2.0 GHz + PowerVR G6230, ook niet mis) zijn al te bestellen/preorderen op Banggood.

De Pipo is iets duurder maar die lijkt me ook een stuk krachtiger (al zijn het natuurlijk net nieuwe soc's dus dat is een beetje lastig te zeggen), en de Pipo heeft ook nog eens een 10.000 mah batterij en de Cortex A17 schijnt erg zuinig te zijn.
Pipo is ook populair dus custom roms zijn snel te verwachten, dus dat is ook mooi mee genomen.
Ik zal morgen even verder kijken, als het geen pre-order is dan ga ik m zo snel mogelijk bestellen.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 21:04
Is PIPO een goede tegenstander voor de Xiaomi MIPAD?
Aangezien ze vaak toch wel beide wel de betere en bekendere specificaties hebben tegenover andere brands....

Want qua prijs van 240 inclusief DHL verzending zag ik laatst voor de Xiaomi is toch wel een leuk tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Naar mijn mening is de Pipo een betere tablet, qua performace (voor zover ik kan vinden, de tabet is pas net uit en de SOC, GPU, CPU en CPU architectuur zijn gloedjenieuw) vergelijkbaar met de Mipad.
Op Antutu halen ze beide ongeveer even hoge scores (40-42k)
Maar ik vind de Pipo juist zo interresant omdat ie net ff wat groter is en er echt een enorme batterij + een zuinige en snelle CPU in zit, en hij is net ff wat goedkoper.

Maar het is wel een beetje een gok omdat alles zo nieuw is.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 17-09 22:32
Het is toch lastig om een goede afweging te maken.
Ik heb de iFive Mini 3GS in bestelling (zit al een paar dagen in het vliegtuig, zal wel een heeeeel langzaam vliegtuig zijn :P ).

Ter inspiratie voor de vele twijfelaars ;) :

Voor mij waren de overwegingen (heb nu als vergelijkingsmateriaal een iPad 3):

Grootte: 7,9inch lijkt me prettiger dan een full size tablet. Puur gevoel.
Gewicht: 300gram (de helft van de nieuwe Pipo P1 bijvoorbeeld). Begin het irritant te vinden hoe zwaar de iPad 3 is (met een hoesje erbij helemaal).
Scherm: scherp beeld vind ik belangrijk. Het verschil tussen een iPad 2 en iPad 3 (en later) vind ik echt best wel groot en voor mij was full HD voor een tablet dan ook de ondergrens.

Dingen waar ik toch nog over twijfel bij de iFive Mini 3GS:
Soepele interface met de octacore (hier twijfel ik over, het schijnt prima te zijn als je de bloatware eraf haalt, maar ik moet het nog zien).
Batterijduur, is niet zo goed naar het schijnt, vind ik ook niet zo belangrijk. Ik gebruik hem enkel thuis en nooit onderweg, dus hij kan altijd ff aan een kabeltje gehangen worden.
Bouwkwaliteit, heb alleen nog maar chinaphones gehad nog geen tablets dus ik kan er simpelweg nog niet over oordelen. Wat voor de één prima is, is voor de ander matig tot slecht ;) .

Zodra ik de iFive binnen heb zal ik even wat punten aan stippen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Aggressor schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 18:38:
beetje prijzig he ;)

Ze hebben de prijs aangepast nadat ik de link stuurde. Anders deze:

http://www.aliexpress.com...PS-Retina/1875085897.html

170$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
René90 schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 22:57:
[...]

Pak dan een nieuwer model, bijv. de teclast p90hd.
is ook meteen 70 euro duurder ;)
ik ga even rondkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik ga een Pipo m7 pro bestellen. (wifi)
Voor ong 135 euro inclusief DHL shipping, als iemand interesse heeft ... heb ik wel een linkje.

8,9 inch vind ik een perfecte maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Aggressor schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 12:47:
Ik ga een Pipo m7 pro bestellen. (wifi)
Voor ong 135 euro inclusief DHL shipping, als iemand interesse heeft ... heb ik wel een linkje.

8,9 inch vind ik een perfecte maat.
Waarom ga je niet voor de pipo p4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
is ook een mooie ja, had ik nog niet eens gezien

-edit-

maar voor de pipo m7 pro zijn een helehoop custom roms, stabiel enz.
Bij de pipo p4 ben ik hier een beetje bang voor, op internet kan er nog niks voor vinden....

En scheelt het zoveel kwa spec? verschil in prijs is ongeveer 25 euro

[ Voor 72% gewijzigd door Aggressor op 24-07-2014 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 19:58
Goedendag,

Zijn er mensen die al ervaring hebben met de G10pro van Deal Extreme ?

Ze zijn er in 3 uitvoeringen namelijk 8,16 en 32 Gb.

En de chipset is de Allwinner 31S.

De spec's zien er niet verkeerd uit en een accu van 6000 mah.

Zie http://www.dx.com/nl/p/g1...white-305580#.U9ULjmOiGSo

Tevens heeft er iemand een filmpje van gemaakt:

YouTube: Tablet pc (G10pro,unboxing)

[ Voor 9% gewijzigd door JBnl op 27-07-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
Smobbo schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 09:58:
Het is toch lastig om een goede afweging te maken.
Ik heb de iFive Mini 3GS in bestelling (zit al een paar dagen in het vliegtuig, zal wel een heeeeel langzaam vliegtuig zijn :P ).

Ter inspiratie voor de vele twijfelaars ;) :

Voor mij waren de overwegingen (heb nu als vergelijkingsmateriaal een iPad 3):

Grootte: 7,9inch lijkt me prettiger dan een full size tablet. Puur gevoel.
Gewicht: 300gram (de helft van de nieuwe Pipo P1 bijvoorbeeld). Begin het irritant te vinden hoe zwaar de iPad 3 is (met een hoesje erbij helemaal).
Scherm: scherp beeld vind ik belangrijk. Het verschil tussen een iPad 2 en iPad 3 (en later) vind ik echt best wel groot en voor mij was full HD voor een tablet dan ook de ondergrens.

Dingen waar ik toch nog over twijfel bij de iFive Mini 3GS:
Soepele interface met de octacore (hier twijfel ik over, het schijnt prima te zijn als je de bloatware eraf haalt, maar ik moet het nog zien).
Batterijduur, is niet zo goed naar het schijnt, vind ik ook niet zo belangrijk. Ik gebruik hem enkel thuis en nooit onderweg, dus hij kan altijd ff aan een kabeltje gehangen worden.
Bouwkwaliteit, heb alleen nog maar chinaphones gehad nog geen tablets dus ik kan er simpelweg nog niet over oordelen. Wat voor de één prima is, is voor de ander matig tot slecht ;) .

Zodra ik de iFive binnen heb zal ik even wat punten aan stippen!
Ik heb de iFive Mini 3GS ondertussen binnen en ben er vandaag/vanavond al even mee bezig geweest.
Mijn eerste indruk is in ieder geval erg goed!
Het apparaat ziet er solide uit, het scherm is erg mooi en de formfactor (gewicht/grootte) bevalt mij zeker! De interface is gewoon helemaal soepel, draai hem in root met alle chinese apps verwijderd (maar een stuk of 3-4) en de Nova Launcher erop.
De batterijduur lijkt met zo'n paar uur klungelen niet bijzonder. Hij zat op ongeveer 60% toen ik hem uit de (zeer sterke door banggood gefabriceerde) verpakking haalde. Na 3-4 uur pielen (incl. een paar reboots om root te krijgen) dook hij onder de 20%. Ik betwijfel echter of ik hem vaker zo intensief ga gebruiken voor langere tijd, dus ik denk dat ik er wel een weekend mee door kom ;) . Hij blijft bij mij toch thuis liggen, dus de batterij is voor mij genoeg.

Eigenlijk is de enige conclusie die ik op dit moment kan geven dat ik toch wel echt verbaasd ben over wat je voor 135€ in huis kan halen! _/-\o_

Enige minpuntje die ik nu heb is meer android gerelateerd, ik hoopte heel soepel video's uit apps als de NOS naar mijn XBMC installatie te kunnen gooien (met Yatse zou je video's over kunnen gooien), maar dit werkt helaas alleen met apps als youtube...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Pipo P4 met speciale case, screenprotector en DHL shipping besteld op AE voor 165 euro, ben benieuwd :).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Remcom00 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:14:
Pipo P4 met speciale case, screenprotector en DHL shipping besteld op AE voor 165 euro, ben benieuwd :).
Laat eens weten wanneer je de Dhl tracking krijgt. Ben NL benieuwd of deze ook daadwerkelijk binnen een paar dagen verstuurt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Is goed, maar blijkbaar is het een preoder waardoor ie pas over een week of twee word verzonden :X.
Stond er ook niet echt duidelijk bij, alleen processing time 15 days maar dat is wel vaker zo.
Dus nog even geduld, maakt me niet heel veel uit want ik ga toch op vakantie.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Remcom00 schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:03:
Is goed, maar blijkbaar is het een preoder waardoor ie pas over een week of twee word verzonden :X.
Stond er ook niet echt duidelijk bij, alleen processing time 15 days maar dat is wel vaker zo.
Dus nog even geduld, maakt me niet heel veel uit want ik ga toch op vakantie.
Dat dacht ik al. Ik heb de laatste week al een hoop gelezen over kapotte schermen en andere zaken waardoor de bestelde P4 niet geleverd kon worden. Blijkbaar nog steeds allemaal pre-orders. Dus als er al iemand is die hem deze week nog krijgt, dan was dat blijkbaar een toevalstreffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinho74
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23-01 14:46
Heb de 8.9" Teclast P90hd besteld met bundle a (hoes otg kabel en standaard) voor €196 over een week moet deze binnen zijn, kan niet wachten!

http://www.aliexpress.com...G-Ram-16G/1918900688.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26

LoCuTuS2000

Resistance is futile

starcopy schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 19:31:
[...]

Dat dacht ik al. Ik heb de laatste week al een hoop gelezen over kapotte schermen en andere zaken waardoor de bestelde P4 niet geleverd kon worden. Blijkbaar nog steeds allemaal pre-orders. Dus als er al iemand is die hem deze week nog krijgt, dan was dat blijkbaar een toevalstreffer.
De mijne is in ieder geval onderweg met Singapore post, heeft de 26e china verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Marinho74 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:26:
Heb de 8.9" Teclast P90hd besteld met bundle a (hoes otg kabel en standaard) voor €196 over een week moet deze binnen zijn, kan niet wachten!

Deze tablet ziet er ook super uit, alleen jammer dat ie alleen in het wit is.
En zonet is mijn pipo p4 verzonden met dhl tracking, ben benieuwd!

heb 163 betaald inclusief pipo case en gifts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Laatst online: 13-09 08:19
Marinho74 schreef op donderdag 31 juli 2014 @ 12:26:

Ben erg benieuwd naar de ervaring. Zijn er ook custom roms voor deze tablet? Pipo heeft die vaak wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
Iemand al een pipo p8 besteld? Lijkt mij een erg mooie tablet, maar misschien prijs een tikkeltje aan de hoge kant (usd. 206).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 23:03
Hebben jullie dit al gezien?

Een GPS ontvanger voor een tablet met een micro usb aansluiting om hem direct in de otg poort te doen

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wat is het voordeel tov een Bluetooth GPS ontvanger? Die zijn volgens mij goedkoper, hebben betere compabiliteit en handiger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Laatst online: 03-09 23:03
Dima_2005 schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 21:15:
Wat is het voordeel tov een Bluetooth GPS ontvanger? Die zijn volgens mij goedkoper, hebben betere compabiliteit en handiger :)
Tsja.... dat moet ieder voor zich uitmaken, denk ik. Als je niet allemaal losse kastjes wil laten slingeren in je auto, die je afzonderlijk moet laden, dan is dit wat. Of je hebt nog een oudere tablet zonder bluetooth.

[ Voor 0% gewijzigd door Rudi Vader op 02-08-2014 22:38 . Reden: typo ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:35

JT

VETAK y0

Ik heb even wat rondgekeken, ik zoek een tablet voor films en browsen als belangrijkste activiteit. Belangrijk: lange accuduur, goede beeldkwaliteit, laag gewicht. 3G/4G hoeft niet. Scherm minimaal 8,4". Donkere behuizing. Ik vind de Pipo P4 interessant maar kan helaas niks vinden over de accuduur. Verder vond ik niet echt iets van zeg, 160 of minder, dat aan mijn eisen voldoet. Vooral mijn eis voor een donkere behuizing lijkt een probleem....Iemand nog andere suggesties?
Remcom00 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 23:14:
Ben benieuwd naar de accuduur, kon er niks over vinden. Vind het een interessant ding.

[ Voor 44% gewijzigd door JT op 03-08-2014 00:27 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

iFive heeft nog een paar interresante tablets, Ramos volgens mij ook.
De P4 is pas net uit dus er is nog niet zo veel over te vinden, maar hij maakt gebruik van de Cortex A17 architectuur (nieuwe, erg goede power/performance ratio dus zuinig), heeft een 1080p scherm en er zit iets van een 6600mah batterij is dus dat moet wel goed zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Remcom00 op 03-08-2014 01:33 ]

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
Ik zag wat dingen over de allwinner a80t processor. Dit lijkt me ook wel interessant. Iemand toevallig al een onda v989?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Remcom00 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 01:33:
iFive heeft nog een paar interresante tablets, Ramos volgens mij ook.
De P4 is pas net uit dus er is nog niet zo veel over te vinden, maar hij maakt gebruik van de Cortex A17 architectuur (nieuwe, erg goede power/performance ratio dus zuinig), heeft een 1080p scherm en er zit iets van een 6600mah batterij is dus dat moet wel goed zitten.
Ik zou niet weten welke van die twee merken aan mijn eisen voldoet nu ik hun producten heb bekeken...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Laatst online: 16-09 19:57
Ik wil een tablet kopen
maar ik zit te twijfelen tussen 2
1:http://www.coolicool.com/cube-u65gt-97-inch-2048-1536-ips-screen-tablet-pc-mtk8392-17ghz-octa-core-android-44-g-33591?currency=EUR
2 http://www.aliexpress.com...na-Screen/1954809713.html
welke zouden jullie aanbevelen?
Ik ga er films op kijken soms een licht spelletje veel browsen en wat pdfjes openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

De Teclast, is gewoon een betere tablet.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009

Cogency

Ginnunga

Iemand ervaring met;

http://www.aliexpress.com...-inch-IPS/1971050667.html

Of weet misschien een soort van review. Ziet er best goed uit toch?

Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik zoek een tablet om op te lezen. Dus goed scherm is van belang en niet al te groot. Hij moet ook vlot zijn, dus fatosenlijke cpu onder de motorkap. Spelletjes zal ik niet doen. Waarom een tablet en geen Ereader? omdat ik er ook wil kunnen surfen, mail, etc. Ruimte voor een simkaart is ook fijn want ik heb 200mb gratis bij mijn ISP dus daar wil ik wel gebruik van maken ipv mijn telefoon als hotspot te gebruiken.

Eerst zat ik te denken aan een nexus7, of misschien zelfs wel een Ipad mini Retina. Maar toen dacht ik, waarom niet exotisch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Je zou ook kunnen kijken naar de Galaxy Tab S met AMOLED scherm. Die heeft namelijk een energiebesparende modus waarin het scherm op grijstinten gaat en allerlei onnodige dingen uitgeschakeld wordt. Schijnt dat de indicatie van gebruikstijd en standbytijd in die modus een factor 20 omhoog gaat tov normale modus. Zolang je dan alleen ebooks leest heb je toch nog enigzins het voordeel van veel langere accuduur. Edit: wel even checken of je in die modus ook ebooks kunt lezen (lees: de app daarvoor kunt starten).

Als dat je niks interesseert dan kun je inderdaad ook naar exotisch kijken :)

[ Voor 9% gewijzigd door JT op 03-08-2014 19:23 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Merkloze kloon, zou d'r niet aan beginnen.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
Cogency schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 18:17:
Iemand ervaring met;

http://www.aliexpress.com...-inch-IPS/1971050667.html

Of weet misschien een soort van review. Ziet er best goed uit toch?

Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik zoek een tablet om op te lezen. Dus goed scherm is van belang en niet al te groot. Hij moet ook vlot zijn, dus fatosenlijke cpu onder de motorkap. Spelletjes zal ik niet doen. Waarom een tablet en geen Ereader? omdat ik er ook wil kunnen surfen, mail, etc. Ruimte voor een simkaart is ook fijn want ik heb 200mb gratis bij mijn ISP dus daar wil ik wel gebruik van maken ipv mijn telefoon als hotspot te gebruiken.

Eerst zat ik te denken aan een nexus7, of misschien zelfs wel een Ipad mini Retina. Maar toen dacht ik, waarom niet exotisch. :)
Is wel een behoorlijke Samsung kloon. Atuntu score slaat nergens op. Android 4.5.2 bestaat ook niet. Ik zou er niet aan beginnen. Je weet niet wat je koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ok, nu Onda gecheckt; alles wit :/ Teclast heeft niks interessants, Ainol niet....lijkt erop dat met mijn eisen de Pipo P4 de enige optie is...

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
JT schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 21:57:
Ok, nu Onda gecheckt; alles wit :/ Teclast heeft niks interessants, Ainol niet....lijkt erop dat met mijn eisen de Pipo P4 de enige optie is...
Misschien nog de Pipo T9?

http://www.banggood.com/P...d-42-Tablet-p-924721.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Kun je beter voor de P4 gaan, goedkoper en beter.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Daar kwam ik eerder bij uit,b toen vond ik de P4 doe toch een betere deal leek. Maar bedankt voor de tip :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Een paar dagen geleden heb ik mijn eerste tablet op tinydeal besteld (Octa core voor 160eur). Zelf heb ik dus niet veel ervaring met tablets, maar dit lijkt me een krachtpatser met de octa core van Allwinner (Allwinner A80T Quad-core A15+ Quad-core A7 Octa-core ARMv7 Processor). Verder zit er ook een goede GPU in (PowerVR Rogue G6230). Er zit standaard bluetooth 4 op, dus dat is ook wel makkelijk. Let op: er staat bijna overal vermeld dat er GPS op de tablet zit, maar bij onda-tablet.com staat dat dit niet zo is. Dus reken voor alle zekerheid maar niet op GPS.
Verder is de antutu score 48000!! Meestal moet je die scores van de Chinese tablets met een korreltje zout nemen, omdat ze de score schijnbaar een beetje rooskleuriger kunnen presenteren dan die in werkelijkheid is. Maar goed, een 8 core tablet lijkt me wel goed ;)
Ze proberen in de meegeleverde image de look van de ipad te benaderen, maar dit zie ik helemaal niet zitten. Zelf zal ik de standaard android image zo snel mogelijk er op zetten.
De aan knop is het scherm. Ze maken gebruik van de energie zuinige capacitieve scherm sensor om het apparaat snel aan te zetten (2 keer tikken). Verder kan de tablet je gezicht in de gaten houden om een film te pauseren (heb ik ook op mijn galaxy s4), maar ik gebruik dat nooit. De tablet kan 4k beelden weergeven (op een 2048px x 1536px scherm, dus geen 4k scherm) en ook opnemen. De opname kwaliteit is wellicht geen 4k omdat de sensor net niet de 4k standaard haalt (8 megapixel). 4k/UHD is 8.3megapixels.
Desondanks denk ik wel dat het toch een hele goede tablet is (zeker voor de prijs). Zelf ga ik de miracast en de MEASY A2W WiFi Display gebruiken om het scherm/films draadloos zichtbaar te maken op mijn HD scherm.
Ik kan niet wachten tot ik de tablet in bezit heb, maar helaas toch nog eventjes wachten dus....
Dit zijn de linkjes naar de verschillende sites:
http://www.tinydeal.com/o...-w-miracast-p-132523.html
http://www.neowin.net/new...er-48000-points-in-antutu
http://www.onda-tablet.co...droid-tablet-pc-32gb.html

Groetjes,
Mark

Ps. Als je ergens iets gaat bestellen, laat het dan NIET via DHL versturen. De D in DHL staat voor Douane ;). DHL doet moeilijk met invoer. Je krijgt meestal een fikse import heffing. Bij Tinydeal beloven ze me om het goed te versturen, zodat ik hier geen importheffingen heb. Andere express services zijn meestal niet zo moeilijk en daarbij ontloop je veelal de hoge invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LamSchaap
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 19:44
Boven 22 euro hoor je gewoon BTW te betalen en boven 150 euro ook invoerrechten te betalen.
Invoer(4,2%) 6,72 euro
BTW(21%) 35,01 euro
Dan nog inklaringskosten dat is rond 10 euro.
Je kan dus € 50+ invoerkosten verwachten.

Kwalitatief blaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marinho74
  • Laatst online: 23-01 14:46
iceme schreef op vrijdag 01 augustus 2014 @ 11:45:
[...]

Ben erg benieuwd naar de ervaring. Zijn er ook custom roms voor deze tablet? Pipo heeft die vaak wel.
Bij arctablet.com is de OMA build 2.1 te downloaden, zijn vast nog meer.
http://www.arctablet.com/...ms-development-and-croms/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Ik ben nog steeds aan het kijken voor een tablet, dit zijn een beetje mijn eisen:
- 8.9" of groter (liefst zo groot mogelijk, maar dat is geen harde eis)
- Minimaal FullHD
- 2GB (of meer) geheugen
- Prijs maximaal regio 200 dollar
- WiFi die goed werkt
(CFW flashen vind ik geen probleem als dat nodig is)

Ik ben nu tot dit rijtje gekomen qua tablets:
PrijsFormaatSoCRAMROMResolutie
Onda V975m$ 187,999,7"Amlogic M802 Quad Core2GB32GB2048x1536
PIPO P4$ 189,998,9"RK3288 Quad Core2GB32GB1920x1200
Onda V975i$ 208,999,7"Bay Trail-T Z3735D Quad Core2GB32GB2048x1536
Onda V989$ 213,999,7"Allwinner A80 Octa Core2GB32GB2048x1536
Onda V975W (Windows 8 )$ 238,999,7"Intel Z3735D Quad Core2GB32GB2048x1536
PIPO P1$ 243,999,7"RK3288 Quad Core2GB32GB2048x1536
Teclast P90HD$ 245,298,9"RK3288 Quad Core2GB16GB2560x1600
PIPO TALK-T9 3G$ 249,498,9"MT6592 Octa Core2GB32GB1920x1200

Heb ik ze allemaal die aan mijn eisen voldoen? Ik kon er niet meer vinden.

Die laatste lijkt me al af te vallen want volgens mij presteert de MT6592 veel minder goed dan de overige SoC. En de P90HD valt denk ik ook af vanwege de 16GB en de hogere prijs.
Het uiterlijk van alle tablets vind ik prima zat en alle resoluties zijn mij ook prima. Dus dan zal ik moeten kijken naar de gebruikte SoC, de overige hardware (WiFi en scherm bijvoorbeeld), de software en de prijs natuurlijk.

Daarom zou ik graag jullie meningen willen horen wat jullie denken van dit lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
pipo p4 lijkt mij een mooie tablet, heb zelf de v975m, maar daar zijn toch wat puntjes minder van: accu, wifi bij sommigen en wat bootloop probleempjes, volgens mij had hier iemand al de p4 en de p1 ontvangen vraag aan hun zijn ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:18:
Ik ben nog steeds aan het kijken voor een tablet, dit zijn een beetje mijn eisen:
- 8.9" of groter (liefst zo groot mogelijk, maar dat is geen harde eis)
- Minimaal FullHD
- 2GB (of meer) geheugen
- Prijs maximaal regio 200 dollar
- WiFi die goed werkt
(CFW flashen vind ik geen probleem als dat nodig is)

Ik ben nu tot dit rijtje gekomen qua tablets:
PrijsFormaatSoCRAMROMResolutie
Onda V975m$ 187,999,7"Amlogic M802 Quad Core2GB32GB2048x1536
PIPO P4$ 189,998,9"RK3288 Quad Core2GB32GB1920x1200
Onda V975i$ 208,999,7"Bay Trail-T Z3735D Quad Core2GB32GB2048x1536
Onda V989$ 213,999,7"Allwinner A80 Octa Core2GB32GB2048x1536
Onda V975W (Windows 8 )$ 238,999,7"Intel Z3735D Quad Core2GB32GB2048x1536
PIPO P1$ 243,999,7"RK3288 Quad Core2GB32GB2048x1536
Teclast P90HD$ 245,298,9"RK3288 Quad Core2GB16GB2560x1600
PIPO TALK-T9 3G$ 249,498,9"MT6592 Octa Core2GB32GB1920x1200

Heb ik ze allemaal die aan mijn eisen voldoen? Ik kon er niet meer vinden.

Die laatste lijkt me al af te vallen want volgens mij presteert de MT6592 veel minder goed dan de overige SoC. En de P90HD valt denk ik ook af vanwege de 16GB en de hogere prijs.
Het uiterlijk van alle tablets vind ik prima zat en alle resoluties zijn mij ook prima. Dus dan zal ik moeten kijken naar de gebruikte SoC, de overige hardware (WiFi en scherm bijvoorbeeld), de software en de prijs natuurlijk.

Daarom zou ik graag jullie meningen willen horen wat jullie denken van dit lijstje.
Vraag ff in het Pipo topic voor die modellen. Van in elk geval de P4 en de T9 zijn er al gebruikers die ze hebben. P1 dacht ik ook maar weet het zo niet zeker. Ze kunnen je in elk geval de plus en min punten al vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
Ik zat zelf te denken aan de teclast X89HD. Deze heeft een intel soc. Ik zie bij alle intel socs dat er android 4.2 op staat. Weet iemand of het mogelijk is 4.4 kitkat te draaien op een intel soc? Of is dit een beperking van de soc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
Redesign1 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 15:01:
Ik wil een tablet kopen
maar ik zit te twijfelen tussen 2
1:http://www.coolicool.com/cube-u65gt-97-inch-2048-1536-ips-screen-tablet-pc-mtk8392-17ghz-octa-core-android-44-g-33591?currency=EUR
2 http://www.aliexpress.com...na-Screen/1954809713.html
welke zouden jullie aanbevelen?
Ik ga er films op kijken soms een licht spelletje veel browsen en wat pdfjes openen
al een keuze gemaakt? zit zelf ook erg te twijfelen tussen die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

iceme schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:20:
Ik zie bij alle intel socs dat er android 4.2 op staat. Weet iemand of het mogelijk is 4.4 kitkat te draaien op een intel soc? Of is dit een beperking van de soc?
De Asus transformer TF103C met Intel Z3745 SoC draait op 4.4, dus het kan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
Zit ook twijfelen tussen www.coolicool.com/cube-u6...d-44-g-33591?currency=EUR en http://www.aliexpress.com...na-Screen/1954809713.html

Wat zeggen jullie andere suggesties zijn ook welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redesign1
  • Laatst online: 16-09 19:57
lennardd21 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 17:25:
[...]

al een keuze gemaakt? zit zelf ook erg te twijfelen tussen die 2
ik heb de keuze gemaakt het is de teclast geworden

als het goed is krijg ik het binnen 2 weken zal ik dan mn mening erover hier delen?

[ Voor 15% gewijzigd door Redesign1 op 09-08-2014 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Cube zou ik niet aanraden. Kijk maar eens hoeveel klachten er over de afgelopen modellen zijn. Volgens mij zijn er weinig blije gebruikers als ze hem een paar maand gehad hebben. Ook de ondersteuning was nooit best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
starcopy schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 00:11:
[...]

Cube zou ik niet aanraden. Kijk maar eens hoeveel klachten er over de afgelopen modellen zijn. Volgens mij zijn er weinig blije gebruikers als ze hem een paar maand gehad hebben. Ook de ondersteuning was nooit best.
Hier een blije cubegebruiker ;)
Mijn vader, al bijna 2 jaar de cube u30gt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
krissie100 schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 00:25:
[...]

Hier een blije cubegebruiker ;)
Mijn vader, al bijna 2 jaar de cube u30gt
En hij doet het nog steeds? Pfieuw, onmiddellijk in een vitrinekast stoppen. Ik heb meer gelezen over kapotte dan over lang werkende. De 30gt2 was helemaal een drama als ik het me goed herinner. Maare, wat doet je vader er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
starcopy schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 01:21:
[...]

En hij doet het nog steeds? Pfieuw, onmiddellijk in een vitrinekast stoppen. Ik heb meer gelezen over kapotte dan over lang werkende. De 30gt2 was helemaal een drama als ik het me goed herinner. Maare, wat doet je vader er mee?
Internetten ;) , niet meer dan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 1 week een Ramos i10 pro dual boot Win8.1 en Android Tablet.Mijn bevindingen zijn, alles loopt vlooiend win 8.1 update ze Eigen en android is 4.2.2 Ik heb hem all geroot en Chinese spul is er af.Hij komt met 32gb maar hou je weinig over maar heb 64gb sdcard en met app Link2sd kan je alles over zetten op sd.Ik zocht tablet voor een beetje serieus werk win 8.1 en af en toe een speeltje op android maar ik heb geen 2 tablets nodig.Ik lees ook dat duure win tablets ook problems hebben dus i10 vind ik schapelijk prijs.Ik heb hem gekocht in Finland bij w.w.w.freewebstore.org/tablet voordeel geen invoer rechten +als wat is is makelijk opsturen naar Finland als china.Zit gratis Bluetooth keyboardcover+Huawei Ultrastick 3g bij.Zit gps ingebouwd.Meer info op forum http://www.android-hilfe....ein-erfahrungsthread.html en op w.w.w.slatedroid.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickkok
  • Laatst online: 29-10-2024
Hallo
Ik heb een vraag je..
Ik heb dus de ifive mini 3gs en als ik horizon TV kijk zit er onder een hele irritante balk...
Iemand een idee hoe ik dat weg krijg?
Want me broer heeft een ipad mini en die heeft dat probleem niet

Tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Mijn Pipo P4 ligt al sinds donderdag in Nederland via Singpost, een ander pakje die tegelijk aankwam van Singpost is vrijdag al bezorgd, de tablet echter niet, ik vrees dat die nu bij de douane ligt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ff je T&T nr naar een 3S om laten zetten. Weet je gelijk waar die uithangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000

LoCuTuS2000

Resistance is futile

starcopy schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:23:
Ff je T&T nr naar een 3S om laten zetten. Weet je gelijk waar die uithangt.
Gebeld met PostNL, pakket ligt bij douane :(

[ Voor 10% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 11-08-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kan via twitter, of 0900-0570 of 0900-0990. Die nummers moet je ff kijken welke nu precies de goede is. Die laatste is in elk geval klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Heeft iemand met een iFive Mini 3GS al de 3G getest op Vodafone netwerk? Ben benieuwd of het werkt? Kan eigenlijk alleen maar vinden dat 2G werkt in Nederland en 3G alleen voor WCDMA netwerken is? Of vergis ik me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
LoCuTuS2000 schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 19:07:
Mijn Pipo P4 ligt al sinds donderdag in Nederland via Singpost, een ander pakje die tegelijk aankwam van Singpost is vrijdag al bezorgd, de tablet echter niet, ik vrees dat die nu bij de douane ligt :(
Als je hem binnen heb hoor ik graag hoe die bevalt :)
Denk namelijk dat ik hem ook ga halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-07 17:06
Na het lezen van dit topic overwogen om een pipo p1 te nemen, maar dan toch voor de cube talk x9 gegaan wegens lichter en kleiner + gorilla glass :) performance lijkt volgens reviews met dan voldoende, zal dan ook niet veel games erop spelen ;)
Besteld bij banggood, mn eerste tablet en meteen een Chinees :p
Zal m mijn bevindingen plaatsen als ik hem heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Even een vraagje. We hebben zojuist de Ipad 2 verkocht om over te stappen naar iets nieuws. Nu wilden we gaan voor een Ipad Air, maar vind dit ten eerste erg prijzig en ten tweede begin ik nu wel een freak te worden met CN toestellen (in ieder geval voor telefoons). Is er net als met de telefoons, ook met de tablets een model die net zo goed is als de top tablets op dit moment (net als de OnePlus One t.o.v. van S5 bijv.). Op de forum is ook te zien dat er meer activiteiten zijn rondom de telefoons dan tablets, dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Ja, de Xiaomi MiPad.
Is te krijgen voor 250-300 euro.
De Nvidia Shield Tablet is ook een optie maar die is iets duurder.

Voor 150-200 heb je een Pipo P1, P4 of een Onda V989.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15:29
MiPad heeft standaard alleen geen playstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
zit nu nog te twijfelen tussen de onda v989 of de pipo p4 zeker naar de software problemen met de onda v975m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er_Damn
  • Laatst online: 08-09 13:21
Remcom00 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:15:
Ja, de Xiaomi MiPad.
Is te krijgen voor 250-300 euro.
De Nvidia Shield Tablet is ook een optie maar die is iets duurder.

Voor 150-200 heb je een Pipo P1, P4 of een Onda V989.
Had over de Mipad al over gelezen op het forum, maar zag toch dat er aardig wat gebreken had. Nog even een maand of twee wachten, met de hoop dat andere merken of nieuwere types van de MiPad komen.

Thanks anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
laat maar weten hoe die bevalt ik denk dat ik hem ook ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 15:15

migros

Nooit meer een Samsung

zit te zoeken naar een goede android 10.1 inch tablet. Nu kwam ik de Gigaset QV1030 in de pricewatch tegen welke mooie specs heeft. Een 2560x1600 scherm en quadcore etc. Nu zoek ik eigenlijk meer info over dit apparaat maar kom bar weinig tegen op internet, in ieder geval kan ik geen supportforum vinden hiervoor, wel genoeg reviews van bekende sites.

Mijn vraag is eigenlijk zijn er chinese tablets met een tablet formaat van 10,1 inch (bijna alles uit china is 9,7 heb ik gemerkt) met een scherm van 2560 x 1600?? Ik kan ze in ieder geval niet echt vinden.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
migros schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:10:
zit te zoeken naar een goede android 10.1 inch tablet. Nu kwam ik de Gigaset QV1030 in de pricewatch tegen welke mooie specs heeft. Een 2560x1600 scherm en quadcore etc. Nu zoek ik eigenlijk meer info over dit apparaat maar kom bar weinig tegen op internet, in ieder geval kan ik geen supportforum vinden hiervoor, wel genoeg reviews van bekende sites.

Mijn vraag is eigenlijk zijn er chinese tablets met een tablet formaat van 10,1 inch (bijna alles uit china is 9,7 heb ik gemerkt) met een scherm van 2560 x 1600?? Ik kan ze in ieder geval niet echt vinden.
Misschien niet het antwoord dat je zoekt, maar: Waarom perse 10.1, is die 0,4inch groter ergens specifiek voor nodig? Ik zou ook kijken naar de verhouding behuizing-scherm.
De resolutie 2048 x 1536 is volgens mij ondertussen vrij gangbaar, dus iets meer hoog als die 2560x1600.
Kijk eens rond op banggood.com en dergelijke om te zien wat er zoal is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
Smobbo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:48:
[...]

Misschien niet het antwoord dat je zoekt, maar: Waarom perse 10.1, is die 0,4inch groter ergens specifiek voor nodig? Ik zou ook kijken naar de verhouding behuizing-scherm.
De resolutie 2048 x 1536 is volgens mij ondertussen vrij gangbaar, dus iets meer hoog als die 2560x1600.
9,7 heeft gewoon een andere beeldverhouding dan 10,1.

9,7 heeft een beeldverhouding van 4:3 (zoals oude televisies) en 9,7 heeft een breedbeeldverhouding. Afhankelijk van je gebruik kan dat een big issue zijn.

Zelf heb ik trouwens een 9,4 inch, welke ook een verhouding heeft zoals 10,1 (namelijk breedbeeld). Ik vind 9,4 prettiger werken dan 10,1. Het is net wat compacter om vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 15:15

migros

Nooit meer een Samsung

Smobbo schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 12:48:
[...]

Het beeldformaat van 2560 x 1600 bevalt mij gewoon meer. Ook naar aanleiding van de nieuwe Samsung Tab Pro etc. Maar het valt mij dus op dat er alleen 9,7 inchers worden besproken hier. Ik heb al een ipad en dat formaat is best leuk alleen is 10,1 net iets leuker.

Bij banggood.com is eigenlijk niets te vinden in de beeldresolutie die ik wil hebben. Verder zoek ik dus nog een forum of supportpage voor de Gigaset.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
migros schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 14:11:
[...]

Het beeldformaat van 2560 x 1600 bevalt mij gewoon meer. Ook naar aanleiding van de nieuwe Samsung Tab Pro etc. Maar het valt mij dus op dat er alleen 9,7 inchers worden besproken hier. Ik heb al een ipad en dat formaat is best leuk alleen is 10,1 net iets leuker.

Bij banggood.com is eigenlijk niets te vinden in de beeldresolutie die ik wil hebben. Verder zoek ik dus nog een forum of supportpage voor de Gigaset.
Afgezien van de beeldresolutie en de cpu, is de Pipo P1 in de andere opzichten qua specs de betere tov de Samsung als ik het zo zie. Die resolutie zal denk ik nog niet zo heel makkelijk zijn.

Voor die Gigaset zal je ook geen forum od custom rom gaan vinden denk ik. Het is van de maker van de dect telefoons, en die zijn Europees. Is hun eerste poging om wat op de Tablet markt te gaan doen.

Wil je daar verder mee dan zal je een ander topic moeten gaan zoeken. In een Chinees topic komt deze echt niet ter sprake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Mijn P4 is vandaag afgeleverd, ben alleen nog op vakantie :'(.
Niet normaal hoe snel, 2 dagen met DHL 8).

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
denk maar voor de onda v989 te gaan alleen kan geen ervaringen/reviews vinden. Heeft iemand hier ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
lennardd21 schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 22:33:
denk maar voor de onda v989 te gaan alleen kan geen ervaringen/reviews vinden. Heeft iemand hier ervaring?
Er is een speciaal Onda topic, vraag daar eens hoe ze er over denken. Iets waar nog niks van bekend is, lijkt me niet echt aantrekkelijk om te kopen. Voor hetzelfde geld koop je een miskleun.

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

-Tarantula- schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:12:
Na het lezen van dit topic overwogen om een pipo p1 te nemen, maar dan toch voor de cube talk x9 gegaan wegens lichter en kleiner + gorilla glass :) performance lijkt volgens reviews met dan voldoende, zal dan ook niet veel games erop spelen ;)
Besteld bij banggood, mn eerste tablet en meteen een Chinees :p
Zal m mijn bevindingen plaatsen als ik hem heb
Nu mijn 2 jaar oude Aoson M11 na een ongeplande aanraking met de vloer nog maar een half scherm heeft ben ik op zoek gegaan naar iets nieuws. Ik heb mij niet in kunnen houden en zojuist ook de Cube talk 9x 16gb op Aliexpress gekoscht (bij Eternal). Ze hadden een leuke aanbieding en ik kon mij niet inhouden.
Ik heb lang getwijfeld tussen de Onda V975M, V989 en de Cube. De V989 is nog iets te nieuw, daar verwacht ik de komende tijd nog wel wat issues, de V975M is leuk maar de Cube heeft ook 3G voor dezelfde prijs.

Als het goed is komt de Cube in 7 dagen (DHL), ik ben benieuwd. :)

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Pagina: 1 ... 89 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.