Mooie review, maar waar heb je deze gekocht??DesertRose schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:56:
[...]
Bingo, we hebben een winnaar. Heb overigens ook een Engelstalige review op tabletrepublic geschreven (met twee filmpjes): http://tabletrepublic.com.../pipo-m9-review-3928.html
Ik zag die Zenithink C97 op marktplaats nieuw worden aangeboden voor € 142,50 !
Nu twijfel ik dus tussen de n70HD en die C97. Het is maar voor "erbij" op de bank bv.
( Of gewoon een iPad1 16GB wifi 2de hands voor +/- € 180,-- ? )
Nu twijfel ik dus tussen de n70HD en die C97. Het is maar voor "erbij" op de bank bv.
( Of gewoon een iPad1 16GB wifi 2de hands voor +/- € 180,-- ? )
hij is vanmiddag binnengekomen de Vido N70 HD wel €26,78 betaald
maar het is het waard voor in totaal €130 euro incl. DHL en kosten wat een mooie tablet zeg
volledig in het wit wat ik zelf nog mooier vindt dan het zwart witte
ik denk een nieuwe editie want de knopjes zijn niet zwart maar mooie zilveren
witte lader erbij met blauwe led erin ziet er voor dat geld erg premium uit
ik moet zeggen het beeld is super vloeiende tablet alle games draaien er op
browser is echt snel play store is niet volledig maar is opgelost door jb script kant en klaar
wel de dpi terug gezet naar 200 want de jb script zet m terug naar 160 dpi en das naar mijn mening te klein
batterij duur kan ik nog niet beoordelen
inmiddels de batterij getest en heb er 7 uur en 16 minuten uit gekregen met scherm op 60% dan is ie wel helemaal leeg met wifi aan en internetten et cetera gamen is ie zo'n 4 uur leeg al met al zeer goed te noemen het is geen nexus 7 maar toch zeer goede tablet
hier ook wat screen shots
voor de liefhebber

ik denk een nieuwe editie want de knopjes zijn niet zwart maar mooie zilveren
witte lader erbij met blauwe led erin ziet er voor dat geld erg premium uit
ik moet zeggen het beeld is super vloeiende tablet alle games draaien er op
browser is echt snel play store is niet volledig maar is opgelost door jb script kant en klaar
wel de dpi terug gezet naar 200 want de jb script zet m terug naar 160 dpi en das naar mijn mening te klein
batterij duur kan ik nog niet beoordelen
hier ook wat screen shots
voor de liefhebber

[ Voor 46% gewijzigd door Paperbag24 op 09-03-2013 12:36 ]
Bij Pandawill is hij iets goedkoper, ook redelijk betrouwbaar toch?janesh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:13:
Als je de cube u21gt wil kopen, zou ik hem met DHL bij Shenzhen IT360 kopen, heb ik ook goede ervaringen mee.
Misschien een ander toetsenbord installeren....eentje met een . , "shift" ? Leest voor ons ook wat makkelijker.Paperbag24 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:50:
hij is vanmiddag binnengekomen de Vido N70 HD wat een mooie tablet zegvoledig in hwt wit wat ik zelf nog mooier vindt dan het zwart witte ik denk een nieuwe editie want de knopjes zijn niet zwart maar mooie zilver witte lader erbij met blauwe led erin ziet er voor dat geld erg primium uit moet ik zeggen het beeld is super vloeiende tablet alle games draaien er op browser is echt snel playstore is niet volledig maar is op gelost door jb script kant en klaar wel de dpi terug gezet naar 200 want de jb script zet m terug naar 160 dpi en das naar mijn mening te klein
excusespoema schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 22:03:
[...]
Misschien een ander toetsenbord installeren....eentje met een . , "shift" ? Leest voor ons ook wat makkelijker.
Wat jij wil, pandawill met DHL 145,50 usd, geen voorraad, week wachten. Wil je 128 usd betalen, week wachten, dan twee weken chinapost, of hongkongpost of singapore post 6 usd duurder plus een redelijke kans BTW betalen.D-Three schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:54:
[...]
Bij Pandawill is hij iets goedkoper, ook redelijk betrouwbaar toch?
If so, nog twee weken langer wachten, minimaal 12,50 euro inklaringskosten betalen plus 21% BTW over de prijs plus evt verzendkosten.
De 'gewone' webwinkeltjes, de pandawill's, mixeshop's, merimobiles, dealsprime's of hoe ze allemaal mogen heten, houden je aan het lijntje. Bij aliexpress, na betaling gaat de klok lopen, als de gelistte tijd verstreken is wordt je order door aliexpress automatisch gecancelled.
[ Voor 11% gewijzigd door janesh op 07-03-2013 23:28 ]
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Geen idee van waar je die prijzen haalt
Maar je zal wel gelijk hebben
Bedankt voor de info. Ik heb geen ervaring met Pandawill. Dealextreme heb ik ooit nog wat rommel besteld, geen problemen mee gehad. Behalve dat het inderdaad wel een paar weken geduurd heeft.
Ik ben net ook even de Ployer Momo7 Talent aan het bekijken, ziet er mij ook niet slecht uit. Maar hoe zit het eigenlijk met de compatibiliteit op al die goedkope tablets? Als ik zo wat topics lees op slatedroid, zijn er toch altijd wel wat problemen en kan er enkel via een omweg of rooten bepaalde apps geïnstalleerd worden.
Ik ben net ook even de Ployer Momo7 Talent aan het bekijken, ziet er mij ook niet slecht uit. Maar hoe zit het eigenlijk met de compatibiliteit op al die goedkope tablets? Als ik zo wat topics lees op slatedroid, zijn er toch altijd wel wat problemen en kan er enkel via een omweg of rooten bepaalde apps geïnstalleerd worden.
Ik heb redelijk goede ervaring met pandawill vier keer,maar alleen goede ervaringen met aliexpress, zo'n dertig keer.
Ployer is niet slecht, ik heb er twee, maar de verschillende uitvoeringen zijn vaak moeilijk te onderscheiden.
Zo ook bij de momo 7, ik zou even op slatedroid kijken als ik jou was.
Soms komt het inderdaad voor dat je sommige apps niet kunt vinden of niet compatible zijn.. Dit is inderdaad via root, en daarna evt. XML files, force stop , clear data van google service framework en playstore, evt aanpassen fingerprint, te verhelpen.
Ployer is niet slecht, ik heb er twee, maar de verschillende uitvoeringen zijn vaak moeilijk te onderscheiden.
Zo ook bij de momo 7, ik zou even op slatedroid kijken als ik jou was.
Soms komt het inderdaad voor dat je sommige apps niet kunt vinden of niet compatible zijn.. Dit is inderdaad via root, en daarna evt. XML files, force stop , clear data van google service framework en playstore, evt aanpassen fingerprint, te verhelpen.
Hi Solona. Dit lijkt me echt een leuke tablet, maar ik heb alleen nog maar prijzen gezien van 250$? Waar haal jij er 1tje voor 128$?Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:08:
Heeft iemand ervaring/kennis van de Hyundai Play XX 900 retina tablet PC9.7,android 4.1?
Ik ben al tijden bezig om mij een beeld te vormen van dit tablet en de recenties zijn over het algemeen positief,heb zelf totaal geen kennis van tablets oid.dus moet afgaan revieuws.Dit tablet is te koop via Alibaba.com voor 68$ als je er 10 besteld,heb er maar 1 nodig en dan is de prijs incl.verzendkosten 128$,ook niet duur.In de familie Ipad en Samsung,maar die zijn mij veel te duur voor een tablet,heb ook hier de sites doorgelezen en kom vaak de Pipo M9 en Ramos W 42 tegen.Wie kan mij informeren, en werken deze tablets hetzelfde als de bekende
na heel wat berichten te hebben gelezen,nog een paar veel voorkomende types, Pipo M9, Ramos W32, Cube U21 GT en de Yuandoo N101, de keus wordt er niet gemakkelijker op.
Ik wil een tablet met dezelfde mogelijkheden dan een PC, IPS scherm en voorkeur 3G, welke voorkeur,
spelletjes ,video ed.is alleen maar bijzaak.
Hmm, ik denk dat ik toch voor de u21gt zal gaan. Is die china air mail te vertrouwen?
Vandaag mijn nextway f9x binnen. 16-2 shipped door everbuying. Moest wel 21 euro bij betalen.
Mooi apparaat met een waanzinnig mooi scherm. Ben wel at prutsen met android, is nieuw voor mij:-)
Moet nog wel van wat Chinese apps af, geen idee hoe dit moet. Wifi is idd ok, tabletje loopt mooi zonder haperingen, met de standaard Rom nog geen vastloper lid gehad. Staat nu bijna 4 uur aan' met wifi, zonder opladen nog.
Mooi apparaat met een waanzinnig mooi scherm. Ben wel at prutsen met android, is nieuw voor mij:-)
Moet nog wel van wat Chinese apps af, geen idee hoe dit moet. Wifi is idd ok, tabletje loopt mooi zonder haperingen, met de standaard Rom nog geen vastloper lid gehad. Staat nu bijna 4 uur aan' met wifi, zonder opladen nog.
Verwijderd
Voor iemand die een super tablet zoekt, heb mijn zwager zijn Onda V812 hier liggen en moet zeggen dat de specs zeer goed zijn, voor mijn gevoel sneller dan een ipad en galaxy tab. Ook het formaat 8inch is zeer leuk. Vooral geen ipad prijzen.. !
Ik heb net uit china een Ramos W30HD tablet besteld. ben benieuwd wanneer ie aankomt en of de douane nog lastig gaat doen. Ziet er veel belovend uit met een Exynos 4412 soc en 2gb ddr3 ram i.c.m. een 1900x1200 ips screen.
Heeft iemand in Nederland er al een?
[ Voor 8% gewijzigd door Dejagan op 09-03-2013 00:25 ]
Ik wou er ook een bestellen maar las dan dat er veel problemen waren met hw video playback. Heeft iemand een idee of deze al verholpen zijn?Dejagan schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 00:07:
Ik heb net uit china een Ramos W30HD tablet besteld. ben benieuwd wanneer ie aankomt en of de douane nog lastig gaat doen. Ziet er veel belovend uit met een Exynos 4412 soc en 2gb ddr3 ram i.c.m. een 1900x1200 ips screen.
Zenbook UX31A | Nexus 4 | Pipo M9
Voor zover ik weet nog niet, dat is de reden dat ik voor de gewone (1280*800) W30 ben gegaan. Als ze het na 3 maanden nog niet gefixt hebben, heb ik niet erg veel vertrouwen in een goed werkende fix vanuit de kant van Ramos. Er gaan ongetwijfeld goed werkende custom ROM's komen, maar ik wil liever direct een goed werkende tablet als ik hem ontvangCsharp schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:29:
[...]
Ik wou er ook een bestellen maar las dan dat er veel problemen waren met hw video playback. Heeft iemand een idee of deze al verholpen zijn?
Edit: het lijkt erop dat een deel van de problemen is opgelost in de nieuwste firmware, youtube, de movie player en chrome werken goed, maar sommige (alle?) andere video-apps doen het nog niet. Ik lees ook dat er nog problemen zijn met de audio via de koptelefoon-uitgang (veel distortion en ruis) omdat er iets niet goed zit in de drivers van de audio-chip.
Er is trouwens al 1 custom ROM voor de W30HD, maar daar zijn dus nog niet alle problemen mee verholpen.
[ Voor 33% gewijzigd door StarLite op 09-03-2013 11:53 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik vond deze review over de update en ramos w30hd zelf.
http://rawberries.blogspo...2013-firmware-update.html
Blijkbaar heeft Ramos ook een 4.1 update in het verschiet beloofd dus dat is hoopvol.
Zag elders een teardown en er zit inderdaad een exynos in i.c.m. 1600mhz ram van samsung en het scherm wat ook gebruikt wordt in de acer a700.
http://rawberries.blogspo...2013-firmware-update.html
Blijkbaar heeft Ramos ook een 4.1 update in het verschiet beloofd dus dat is hoopvol.
Zag elders een teardown en er zit inderdaad een exynos in i.c.m. 1600mhz ram van samsung en het scherm wat ook gebruikt wordt in de acer a700.
[ Voor 24% gewijzigd door Dejagan op 09-03-2013 12:28 ]
Verwijderd
Wanneer je bij aliexpress besteld en ik neem aan ook verzend via DHL, moet je dan niet standaard invoer belasting betalen? Of kun je er bij DHL ook wel tussendoor glippen?janesh schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:11:
Ik heb redelijk goede ervaring met pandawill vier keer,maar alleen goede ervaringen met aliexpress, zo'n dertig keer.
Gefeliciteerd met je 9.7" Quad Core CPU Quad Core PowerVR SGX543MP4 tablet met Retina Scherm voor €158,- :Japiooo schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:39:
Vandaag mijn nextway f9x binnen. 16-2 shipped door everbuying. Moest wel 21 euro bij betalen.
Om de Chinese meuk te verwijderen hoef je alleen maar een Factory Reset te doen.
Ik heb de mijne helaas nog niet binnen
€ 158??? Bij welke site dan, als ik mag vragen?Mastermind schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:03:
[...]
Gefeliciteerd met je 9.7" Quad Core CPU Quad Core PowerVR SGX543MP4 tablet met Retina Scherm voor €158,- :![]()
Om de Chinese meuk te verwijderen hoef je alleen maar een Factory Reset te doen.
Ik heb de mijne helaas nog niet binnen
Ik heb nu deze tablets als kanshebber uitgezocht : Nextway F9X , Ramos W30HD, Pipo M9 en de Cube U30GT2. Welke zouden jullie mij aanraden en waarom?
Het ligt er aan hoe hij verstuurd is, ze kijken bij de inklaring naar de omschrijving en waarde van het pakket, op basis daarvan worden de kosten bepaald. Als je gelukt hebt geloven ze dat het maar $25-$50 waard is en betaal je niks, als je pech hebt maken ze het open en moet je gewoon betalen. Wat ik hier heb gelezen is het een beetje geluk hebben. Meestal ben je voor €25-€40 wel klaar, dan is de tablet alsnog een heel stuk goedkoper dan hier in de winkel kopenVerwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:26:
[...]
Wanneer je bij aliexpress besteld en ik neem aan ook verzend via DHL, moet je dan niet standaard invoer belasting betalen? Of kun je er bij DHL ook wel tussendoor glippen?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Zojuist tot aanschaf van deze overgegaan, enige minpuntje voor mij is dat opladen via een aparte DC-jack gaat, maar wellicht is dat met wat soldeerwerk te verhelpen. Exynos 4412 voor 130 euro lijkt me een prima deal. Hopen op wat custom roms, altijd leuk om mee te spelen. Vooral het goed werken van xbmc was voor mij een dealmaker.janesh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:13:
Tenslotte de hyundai T7 is met zijn exynos 4412 met GPS, de top tot nu toe in 7 inch in china. Kijk maar even op slatedroid voor ervaringen.
Niet uit China, wel redelijk onbekend, de Denver TAC 90012. Nu te krijgen bij de Kijkshop voor 99 euro.
Ik kan er verder weinig over vinden, heb even gezocht op Aliexpress naar een soortgelijk tablet en deze Momo9 lijkt er een beetje op qua specs (maar ook geen reviews verder).
Nu is het zo dat ik nog 20 euro tegoed heb bij Kijkshop, dus deze voor 80 euro kan halen.
9", 800x480, A13 1.2Ghz, 512Mb RAM, 8Gb internet, wifi, geen 3G, Android 4.1, Google market.
Is het de moeite voor een instappertje, of loopt dit qua specs echt teveel achter?
Ik probeer een beetje bij te blijven via dit topic, maar da's nog best moeilijk
Ik kan er verder weinig over vinden, heb even gezocht op Aliexpress naar een soortgelijk tablet en deze Momo9 lijkt er een beetje op qua specs (maar ook geen reviews verder).
Nu is het zo dat ik nog 20 euro tegoed heb bij Kijkshop, dus deze voor 80 euro kan halen.
9", 800x480, A13 1.2Ghz, 512Mb RAM, 8Gb internet, wifi, geen 3G, Android 4.1, Google market.
Is het de moeite voor een instappertje, of loopt dit qua specs echt teveel achter?
Ik probeer een beetje bij te blijven via dit topic, maar da's nog best moeilijk
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Bedankt!StarLite schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:32:
[...]
Het ligt er aan hoe hij verstuurd is, ze kijken bij de inklaring naar de omschrijving en waarde van het pakket, op basis daarvan worden de kosten bepaald. Als je gelukt hebt geloven ze dat het maar $25-$50 waard is en betaal je niks, als je pech hebt maken ze het open en moet je gewoon betalen. Wat ik hier heb gelezen is het een beetje geluk hebben. Meestal ben je voor €25-€40 wel klaar, dan is de tablet alsnog een heel stuk goedkoper dan hier in de winkel kopen
Dus het blijft hoe dan ook een kwestie van geluk hebben.
Wellicht dan toch maar proberen om de Pipo M9 te bestellen via Aliexpress. Met DHL hopelijk binnen een week binnen!
Alleen nog geen ervaring met Aliexpress. Altijd via webshops besteld omdat ik geen creditcard heb..
800*480 is wel een erg lage resolutie voor een 9" tablet en ook die 512MB RAM ga je in de praktijk flink merken. Ik zou zelf €30-50 meer uitgeven, en een tablet kopen die in de praktijk een heel stuk sneller en fijner zou werken.anandus schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 16:46:
Niet uit China, wel redelijk onbekend, de Denver TAC 90012. Nu te krijgen bij de Kijkshop voor 99 euro.
Ik probeer een beetje bij te blijven via dit topic, maar da's nog best moeilijk![]()
\o/
Heeft iemand nog ervaring met de Primal P9X
Ziet er best goed uit met toch wel hele goede specs ??
Prijs 234.99 $ niet duur toch..
Model Primal P9x Quad Core Tablet PC
CPU Samsung Exynos 4412, 1.4GHz, Cortex A9 quad core; GPU: Mali 400 MP4
Operation System Android 4.0.4
RAM 2GB (DDR 3)
ROM(Memory) 16GB Nand Flash
Shell Material Aluminum
Screen Size 9.7 Inch
Type Capacitive Screen, IPS
Display LCD
Resolution 1024 x 768px
Visible Angle 180°
Extend Card Support TF card up to 32GB extended
Camera Dual camera, front is 2MP and back is 5.0MP
Gravity Sensor Yes
Multi-Touch Yes, 10 points touch
Play Store Yes
Bluetooth Yes
Video 1080P, AVI/MOV/MP4/RMVB/FLV/MKV…
Music MP3/WMA/WAV/APE/AAC/FLAC/OGG
Ebook UMD, TXT, PDF, HTML, RTF, FB2…
Skype Yes
Email and Browser Yes, built in
WIFI Yes, 802.11 b/g/n
3G Not built in, support external 3G dongle: E1916, ZTE AC2736, HUAWEI E1750, HUAWEI EC122, HUAWEI EM770W
Earphone Interface 3.5mm
Work Time Up to 6-7 hours
Battery 7500mAh
Other Applications File Manager, OfficeSuite, Google Search, Task Manager, Browser, Gallery, Android Webkit, Clock, Calculator, Calendar, iReader, Gmail…
Product Size 245 x 189 x 9.5mm
Product Weight 611g
RAM 2GB (DDR 3)
Shell Material Aluminum
Screen Size 9.7 Inch
Display LCD
Resolution 1024 x 768px
Visible Angle 180°
Gravity Sensor Yes
Play Store Yes
Bluetooth Yes
Skype Yes
WIFI Yes, 802.11 b/g/n
3G Not built in, support external 3G dongle: E1916, ZTE AC2736, HUAWEI E1750, HUAWEI EC122, HUAWEI EM770W
Earphone Interface 3.5mm
Battery 7500mAh
Other Applications File Manager, OfficeSuite, Google Search, Task Manager, Browser, Gallery, Android Webkit, Clock, Calculator, Calendar, iReader, Gmail…
Product Weight 611g
Dat zijn nette specs, als je 9.4 inch niet erg vindt is de Ramos W42 ook het bekijken waard. Zelfde prijs ong.diquan2001 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:47:
Heeft iemand nog ervaring met de Primal P9X
RAM 2GB (DDR 3)
Shell Material Aluminum
Screen Size 9.7 Inch
Display LCD
Resolution 1024 x 768px
Visible Angle 180°
Gravity Sensor Yes
Play Store Yes
Bluetooth Yes
Skype Yes
WIFI Yes, 802.11 b/g/n
Earphone Interface 3.5mm
Battery 7500mAh
Product Weight 611g
Moeilijke keuze beter scherm op de Ramos ,maar de P9X heeft weer 1 GB extra werkgeheugen..
Dejagan schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:59:
[...]
Dat zijn nette specs, als je 9.4 inch niet erg vindt is de Ramos W42 ook het bekijken waard. Zelfde prijs ong.
Dank voor de reactieStarLite schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 19:31:
[...]
800*480 is wel een erg lage resolutie voor een 9" tablet en ook die 512MB RAM ga je in de praktijk flink merken. Ik zou zelf €30-50 meer uitgeven, en een tablet kopen die in de praktijk een heel stuk sneller en fijner zou werken.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Vraagje waar is die Primal P9X dan te koop voor $ 234,99 ?
En hoezo is het scherm van de Ramos W42 iets beter ?
En hoezo is het scherm van de Ramos W42 iets beter ?
http://dealsprime.com/9-7...-quad-core-tablet-pc.aspx
Één keer googelen,
, maar waarom beginnen veel mensen hier over echt onbekende chinese merken, waarvan je maar moet afwachten of je ooit een update zult krijgen.
Om maar niet te spreken over een custom rom.
En tenslotte de laatste keer, het LG scherm op de Ramos W42, is echt héél bright en goed, dus straks heel goed buiten te gebruiken, waar de meeste tablets ook van premium merken , het laten afweten.
Één keer googelen,
En tenslotte de laatste keer, het LG scherm op de Ramos W42, is echt héél bright en goed, dus straks heel goed buiten te gebruiken, waar de meeste tablets ook van premium merken , het laten afweten.
Nou niet om wat hoor maar er staat toch topic voor onbekende en exotische Android-tablets
En ja hoe kom ik er anders achter of een tablet wel iets is als je er niet over gaat praten en informeren.
Maar trouwens Janesh heb jij ervaringen met de Ramos W30HD ?? Vooral accuduur en het scherm natuurlijk is dat wat ?
En ja hoe kom ik er anders achter of een tablet wel iets is als je er niet over gaat praten en informeren.
Maar trouwens Janesh heb jij ervaringen met de Ramos W30HD ?? Vooral accuduur en het scherm natuurlijk is dat wat ?
janesh schreef op zondag 10 maart 2013 @ 08:47:
http://dealsprime.com/9-7...-quad-core-tablet-pc.aspx
Één keer googelen,, maar waarom beginnen veel mensen hier over echt onbekende chinese merken, waarvan je maar moet afwachten of je ooit een update zult krijgen.
Verwijderd
Hallo android tablet mensen. ;-)
Ik heb 2 jaar geleden ooit een nice tablet gekocht dat op android 2.2 draait en niet kan worden geupdate.
(Is een9.7" ipad 1 clone met camera cortex a8 ongeveer 6 uur op wifi werkend)
Maar goed, nu zoek ik een snellere uiteraard met lange accu duur 3G, en eventueel GPS.
Ik zie de tablets in de winkels niet meer...
.. (bomen in het bos)
Was gisteren in Hannover - Cebit beurs met een hal vol met chinese tablets.
Maar kreeg daar ook niet echt een hoogte van alle verkoop tablets.
Wie kan mij advies geven?
Uiteraard met goed werkend Google Play store.
Tablet moet wel wat power hebben en grafisch spel kunnen draaien.
De app Ziggo Tv moet ook wel werken. (TV out geen must)
ThanX for your time ;-)
Ik heb 2 jaar geleden ooit een nice tablet gekocht dat op android 2.2 draait en niet kan worden geupdate.
(Is een9.7" ipad 1 clone met camera cortex a8 ongeveer 6 uur op wifi werkend)
Maar goed, nu zoek ik een snellere uiteraard met lange accu duur 3G, en eventueel GPS.
Ik zie de tablets in de winkels niet meer...
Was gisteren in Hannover - Cebit beurs met een hal vol met chinese tablets.
Maar kreeg daar ook niet echt een hoogte van alle verkoop tablets.
Wie kan mij advies geven?
Uiteraard met goed werkend Google Play store.
Tablet moet wel wat power hebben en grafisch spel kunnen draaien.
De app Ziggo Tv moet ook wel werken. (TV out geen must)
ThanX for your time ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2013 10:25 ]
Er staat bij de Mediamarkt een 9,7" tablet van het merk Viewpia TB-310. Zijn er tweakers met ervaringen met dit merk of type?
Overigens kan ik me niet voorstellen dat een dual core processor de 2048 x 1536 resolutie goed kan aansturen.
Overigens kan ik me niet voorstellen dat een dual core processor de 2048 x 1536 resolutie goed kan aansturen.
Het is een beetje onduidelijk welke processor er precies in zit maar ik betwijfel inderdaad ook of er games e.d. goed op draaien aangezien het wel heel veel vergt. Maar als hij bij de mediamarkt ligt is er misschien de mogelijkheid hem te testen in de winkel of dat niet?zeezuiper schreef op zondag 10 maart 2013 @ 10:31:
Verwijderd
Hoi ,
Ik heb even een vraagje , hoop dat jullie me helpen kunnen ,
Zit te twijfelen. Tussen twee tablets , het is voor mijn moeder dus hoef geen super snel ding te zijn,
Ik twijfel tussen de. Denver tablet tac 90011
En de 10.1 android tm 4.1 tablet pc van de kruidvat ,
Nu weet ik dat de Denver wel een degelijk tablet is , m'n schoonmoeder heeft er ook een
Maar heeft iemand ervaring met de andere tablet ?
Hoop graag iets te horen
BVD
Zit te twijfelen. Tussen twee tablets , het is voor mijn moeder dus hoef geen super snel ding te zijn,
Nu weet ik dat de Denver wel een degelijk tablet is , m'n schoonmoeder heeft er ook een
Hoop graag iets te horen
BVD
Over het kruidvat tablet is genoeg te vinden: Topic @ GoT met 807 replies, heb je wel even wat te lezenVerwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:08:
Hoi ,
Hoop graag iets te horen
BVD
\o/
Verwijderd
Dankje star , heb een beetje zitten lezen over de tablets , maar hebben nog best wat gedoen die 10.1
En deze met de resolutie 1024x600 is na wat ik gelezen heb niet
Beschreven de resolutie is hoger van de gene die beschreven is.
Maar lees. Nog even verder :-)
En deze met de resolutie 1024x600 is na wat ik gelezen heb niet
Beschreven de resolutie is hoger van de gene die beschreven is.
Maar lees. Nog even verder :-)
No feedback score...NO2 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:53:
Kan iemand mij vertellen wat hier het addertje onder het gras is? Is het gewoon een nepper waar je 112 usd aan kwijt bent en vervolgens niets krijgt? Een rk3066 met fullhd+ scherm is normaal gewoon dik over de 200 usd toch?
Lijkt me dus niet echt betrouwbaar.
En de rest van de winkels bieden deze allemaal boven de 200 dollar aan. Niet doen lijkt me dus.
[ Voor 8% gewijzigd door wielrenner op 11-03-2013 10:59 ]
Klopt zou ik ook laten gaan hoor ..daarbij versturen ze alleen met chinapost nou daar raakt dus wel eens vaker een pakje kwijt .. 
wielrenner schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:59:
[...]
No feedback score...
En de rest van de winkels bieden deze allemaal boven de 200 dollar aan. Niet doen lijkt me dus.
Misschien offtopic maar mijn inziens hoort 'levering en hoe gaat dat dan in zijn werk' ook onder het kopje exotische tablets: Hoe lossen zulke oplichtersshops dan die "Seller Promise: Full refund if product isn't received in 30 days" op? Want als je product niet geleverd wordt, begrijp ik daaruit dat je je geld gewoon terug krijgt?
Het zou kunnen dat ze bijvoorbeeld een andere goedkopere tablet sturen die er bijna hetzelfde uitziet. Als ze die in de doos van de beloofde tablet doen, zullen veel mensen al op 'delivery accepted' hebben gedrukt. Daarom moet je ook altijd alles uitgebreid controleren (juiste geleverd, alles compleet, geen 2e hands/refurbished model etc) voordat je accepteert.henkpeters schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:33:
Misschien offtopic maar mijn inziens hoort 'levering en hoe gaat dat dan in zijn werk' ook onder het kopje exotische tablets: Hoe lossen zulke oplichtersshops dan die "Seller Promise: Full refund if product isn't received in 30 days" op? Want als je product niet geleverd wordt, begrijp ik daaruit dat je je geld gewoon terug krijgt?
\o/
Nou ik krijg hem morgen binnen, want ik was vandaag niet aanwezig om het pakketje te ontvangen. Heb even nagevraagd en geen extra kosten
Mooie prijs 100 euro voor een tablet en een case
Weet iemand of CM10 portable is naar een RK3066 chip?
Gert-Jan
Weet iemand of CM10 portable is naar een RK3066 chip?
Gert-Jan
Hier in V&A staat een Cherry M906. Dit is de Kruidvat 9,7" met Allwinner A10 chip. Ik heb hem zelf en ben er tevreden over. Ik zou wel een andere ROM erop zetten. Dit is relatief eenvoudig en maakt het gebruik veeeeel vloeiender.Verwijderd schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:08:
Hoi ,
Hoop graag iets te horen
BVD
too old, too cold
Ik volg dit topic nu al weken omdat ik voor m'n dochters (8 en 10) een tablet zoek. Gebruik: spelletjes, opzoekwerk op Google en af en toe een eBook denk ik.
Met al het leeswerk ben ik er wel achter dat het eigenlijk een dual core moet zijn (of is er een snelle single core?) en een IPS scherm - willen ze er samen wat op kunnen zien.
In de Kruidvat folder staat nu de 10,1" single core voor 99,99. Maar ik lees veel negatieve ervaringen over de kwaliteit en de specs & scherm zijn ook niet super.
Veel hardware bekeken in diverse winkels, om te kijken welk formaat bevalt (heb verder geen tablet ervaring). Ik vind zelf nog steeds het 9,7" formaat het aantrekkelijkst. Wat denken jullie, is het haalbaar om voor rond de 100 euro een 9,7" dual core IPS tablet uit China te halen? Ik heb de nodige uren op de diverse genoemde sites doorgebracht maar het lijkt er niet te zijn.
Ik vind het opvallend dat je voor een Nextway F9X (quad core met IPS, 4K resolutie en 2 GB RAM) dan "maar" 160-180 euro kwijt zou zijn. Ik ben tevreden met dual core/IPS en 1024*768 resolutie
thx,
Met al het leeswerk ben ik er wel achter dat het eigenlijk een dual core moet zijn (of is er een snelle single core?) en een IPS scherm - willen ze er samen wat op kunnen zien.
In de Kruidvat folder staat nu de 10,1" single core voor 99,99. Maar ik lees veel negatieve ervaringen over de kwaliteit en de specs & scherm zijn ook niet super.
Veel hardware bekeken in diverse winkels, om te kijken welk formaat bevalt (heb verder geen tablet ervaring). Ik vind zelf nog steeds het 9,7" formaat het aantrekkelijkst. Wat denken jullie, is het haalbaar om voor rond de 100 euro een 9,7" dual core IPS tablet uit China te halen? Ik heb de nodige uren op de diverse genoemde sites doorgebracht maar het lijkt er niet te zijn.
Ik vind het opvallend dat je voor een Nextway F9X (quad core met IPS, 4K resolutie en 2 GB RAM) dan "maar" 160-180 euro kwijt zou zijn. Ik ben tevreden met dual core/IPS en 1024*768 resolutie
thx,
Nee wel een Sletway (Nextway) F9Xigi0n schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:19:
Iemand hier al een Pipo M9 binnen?
Beetje te laat denk ik, maar bij de Saturn is er tot 0:00 vanavond een Archos 80 tablet die eigenlijk voldoet aan al jouw eisensubwaysurfer schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:38:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Verwijderd
@Quad
Dat is geen IPS scherm
. Plus dat je beter Android 4.1 kunt hebben.
Dat is geen IPS scherm
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2013 23:52 ]
Volgens de specificaties wel hoor.
Maar Archos eigen website zegt er vrij weinig (niets dus) over. Enkel dat de resolutie van het scherm 1024 x 768 pixels is.1,6 GHz dual-core processor
Quad-core grafische processor
8 inch IPS-scherm
Android 4.0
8GB intern geheugen
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
ja, voor die Saturn actie was ik dus te laat. En stiekum zou ik liever 9,7" willen.
Gisteren nog even bij de MediaMarkt geweest. Het viel me op hoeveel modellen die inmiddels hebben. Al de goedkope 7" modellen vind ik niks. In 8" is er nog weinig keuze en 9,7" is daar weer veel te duur voor mijn budget.
Iemand nog een idee uit China?
Gisteren nog even bij de MediaMarkt geweest. Het viel me op hoeveel modellen die inmiddels hebben. Al de goedkope 7" modellen vind ik niks. In 8" is er nog weinig keuze en 9,7" is daar weer veel te duur voor mijn budget.
Ik heb zelf net deze besteld .Ben benieuwd hoe de RK3188 zal presteren met een niet retina display.
En ja 199$ is toch geen geld
NEW 8" yuandao N80 IPS quad core RK3188 tablet pc Capacitive Screen 5 point touch 1024x768pixels 16GB 199$
Item Type: Tablet PC
Tablet Data Capacity: 16GB
Network Communiction: Built-in 3G,Wifi
Screen Size: 8"
Brand Name: Yuandao/Window
Processor Manufacture: Rockchip
Touch Screen Type: Capacitive Screen
Processor Main Frequency: Quad Core
Feature: Multi Touch,HDMI,G Sensor,OTG,Dual Cameras
Memory Capacity: 2GB
Operating System: Android 4.0
Display resolution: 1024x768
Model Number: N80 quad core
Processor Model: RK3188
En ja 199$ is toch geen geld
NEW 8" yuandao N80 IPS quad core RK3188 tablet pc Capacitive Screen 5 point touch 1024x768pixels 16GB 199$
Item Type: Tablet PC
Tablet Data Capacity: 16GB
Network Communiction: Built-in 3G,Wifi
Screen Size: 8"
Brand Name: Yuandao/Window
Processor Manufacture: Rockchip
Touch Screen Type: Capacitive Screen
Processor Main Frequency: Quad Core
Feature: Multi Touch,HDMI,G Sensor,OTG,Dual Cameras
Memory Capacity: 2GB
Operating System: Android 4.0
Display resolution: 1024x768
Model Number: N80 quad core
Processor Model: RK3188
subwaysurfer schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:51:
ja, voor die Saturn actie was ik dus te laat. En stiekum zou ik liever 9,7" willen.
ziet er goed uit niet duur ik heb mijne een aantal dagen en ik ben zeer te spreken over de kwaliteit boven verwachtingforzav schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 09:04:
Ik heb ook de Vido / Yuandao N80IPS besteld maar dan de dual core variant, totaal 130dollar
Mensen, wat vinden jullie van deze tablet?
Terra PAD 1001 met de volgende specs:
9.7" WSVGA (1024x768)
Cortex A9 Dual Core
1GB
16GB
Mali 400 quad core GPU
2x Micro USB 2.0,1x Mini HDMI, TF Cardreader,
WLAN
Bluetooth
2x Webcam
Li-Ion Akku 8000 mAh
Android 4.0 (Multi-Language)
Deze kan ik aanschaffen voor € 189,-
Terra PAD 1001 met de volgende specs:
9.7" WSVGA (1024x768)
Cortex A9 Dual Core
1GB
16GB
Mali 400 quad core GPU
2x Micro USB 2.0,1x Mini HDMI, TF Cardreader,
WLAN
Bluetooth
2x Webcam
Li-Ion Akku 8000 mAh
Android 4.0 (Multi-Language)
Deze kan ik aanschaffen voor € 189,-
Ja hoor bijvoorbeeld voor €110 desubwaysurfer schreef op maandag 11 maart 2013 @ 19:38:
Wat denken jullie, is het haalbaar om voor rond de 100 euro een 9,7" dual core IPS tablet uit China te halen? Ik heb de nodige uren op de diverse genoemde sites doorgebracht maar het lijkt er niet te zijn.
Window N90 S RK3066 Dual Core Cortex A9 1.6GHz 9.7 Inch Android 4.1 Tablet
Overigens kun je dit makkelijk zelf opzoeken via bijvoorbeeld www.xdcenter.com
Hier bijvoorbeeld de zoekcriteria hoe je die tablet had kunnen vinden:
http://www.xdcenter.com/f...aspx?filter=case$0$1000$2
Verwijderd
Weet iemand misschien of een ipad smartcover compatibel is met een Onda V972/971 of Nextway F9x? Qua afmetingen komen ze praktisch perfect overeen, maar weet nie hoe het zit met magneten/uitstulpingen..
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2013 13:04 ]
@Mastermind, dankje. Die kende ik nog niet
http://www.aliexpress.com...ore-RK3188/760565376.html
Deze lijkt me zeer interessant... maar of deze te verkrijgen is?
Deze lijkt me zeer interessant... maar of deze te verkrijgen is?
Mooi zo, ben zeer benieuwd. Heb jij er toevallig een mooie case voor gevonden, die perfect aansluit?Paperbag24 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:08:
[...]
ziet er goed uit niet duur ik heb mijne een aantal dagen en ik ben zeer te spreken over de kwaliteit boven verwachting
Is die Rockchip quadcore nou echt zo krachtig als ze beweren eigenlijk, kan er geen goeie onafhankelijke test van vinden nog.
Beetje late reactie, maar las bovenstaand berichtje nu pas. Ik heb mijn tablet teruggestuurd naar China omdat hij niets meer deed na een mislukte firmware upgrade. Eerst contact opgenomen met de verkoper (Elijah), die had er helemaal geen trek in dat ik iets terug ging sturen. Uiteindelijk toch gelukt. Hele reparatieproces heeft een paar maanden geduurd, was deels mijn eigen fout omdat ik het verzendformulier onvolledig had ingevuld.Takkiedroid1970 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:17:
Ik heb een exotische tablet, die het niet meer doet.Het gaat om een momo 12. Bewezen is dat de lader stuk is. Heb een andere lader en na 6 uur op de lader geeft tablet geen gehoor, start niet op. Iemand ervaring met terugsturen van spullen naar China en hoe e.e.a. aan te pakken. Repareren, vervangen door ander exemplaar of een hele andere tablet, refund. Hoe pak je een en ander aan? Heeft iemand ervaring tips hints, links hoe een en ander aan te pakken?
Een paar dingen om te weten:
* Chinese verkopers repareren tablets kosteloos onder garantie maar betalen niet de verzendkosten. Je moet zowel de kosten voor verzending als kosten voor retourzending betalen.
* Je moet een internationaal verzendformulier ophalen bij het postkantoor. Je moet hierop het volledige adres zetten dat de verkoper opgeeft, inclusief alle telefoonnummers (ook al is er geen plaats voor). Ik heb het mobiele telefoonnummer niet opgeschreven waardoor mijn pakket een paar weken in China op het postkantoor heeft gelegen. Na contact met de verkoper en doorgeven van de pakketcode werd het pakket alsnog opgehaald.
* Op het verzendbiljet moet je met een code aangeven wat er in het pakje zit. Welke code dit was ben ik helaas vergeten.
* Ik heb het pakket verstuurd als "aangetekend buitenland", dit kostte iets van 25 euro. Omdat reparatie zo lang duurde heeft de verkoper het gratis terug gestuurd via HongKong Post. Ik had hem binnen 2 weken terug.
* Als de verzender je gerepareerde tablet terug stuurt moet erop staan dat het een gerepareerd product is, met het oorspronkelijke bestelnummer. Mocht de douane (PostNL) om opheldering vragen kun je bewijzen dat je het product al eerder gekocht hebt en al eerder inklaringskosten hebt betaald.
nee helaas niet ik heb op het moment een universele tablet hoes eromheen sluit wel aan maar is voor het mooie te strak dus dat is nog even verder zoeken voor de vido N70 HD helaasforzav schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 14:50:
[...]
Mooi zo, ben zeer benieuwd. Heb jij er toevallig een mooie case voor gevonden, die perfect aansluit?
Heb net die Ramos W42 besteld op focalprice voor € 177,40 ben benieuwd
Nou ze zijn eindelijk binnen . De Pipo M9 en de Hyundai T7 ..Jeetje wat een mooie Tablets ..
Ik heb de Onda V972 Maar de Pipo M9 laat de Onda toch echt achterliggen Qua gewicht en bouwkwaliteit .
En die Hyundai wat een kleine Tablet ik had wat groter verwacht maar het is een perfect maatje voor mijn zoontje van 6 ..Hij is er erg blij mee :-)
Het scherm van de T7 is ook superscherp en hij is ook nog lekker snel met de Exynos 4412.
Update :
Even de nieuwe scores van Antutu met de nieuwe ROM van Pipo ..
Gaat een stukje hoger in de Benchmark..

Binnenkort meer ga nu even spelen met de Tablets ..

Ik heb de Onda V972 Maar de Pipo M9 laat de Onda toch echt achterliggen Qua gewicht en bouwkwaliteit .
En die Hyundai wat een kleine Tablet ik had wat groter verwacht maar het is een perfect maatje voor mijn zoontje van 6 ..Hij is er erg blij mee :-)
Het scherm van de T7 is ook superscherp en hij is ook nog lekker snel met de Exynos 4412.
Update :
Even de nieuwe scores van Antutu met de nieuwe ROM van Pipo ..
Gaat een stukje hoger in de Benchmark..

Binnenkort meer ga nu even spelen met de Tablets ..

[ Voor 20% gewijzigd door diquan2001 op 15-03-2013 21:29 ]
Nice! Waar gekocht? En van welke tablet zijn die Antutu scores?
Na een weekje twijfelen over de U21GT heb ik echter ook beslist om iets meer uit te geven en de Hyundai T7 aan te schaffen. Bedankt voor de tip janesh! De Exynos 4412 is veel krachtiger, Hyundai heeft beloofd om up te daten naar 4.2 en met een Exynos heb je ook een veel grotere kans op een CyanogenMod port. De 8 GB en de mindere batterij zal ik dan maar voor lief nemen
Zou je ook een idee over de batterijduur kunnen geven als je wat meer gespeeld hebt?
Na een weekje twijfelen over de U21GT heb ik echter ook beslist om iets meer uit te geven en de Hyundai T7 aan te schaffen. Bedankt voor de tip janesh! De Exynos 4412 is veel krachtiger, Hyundai heeft beloofd om up te daten naar 4.2 en met een Exynos heb je ook een veel grotere kans op een CyanogenMod port. De 8 GB en de mindere batterij zal ik dan maar voor lief nemen
[ Voor 4% gewijzigd door D-Three op 12-03-2013 22:31 ]
Ik heb deze bij Aliexpress gekocht ,Eigenlijk had ik ze al in februari gekocht maar deze seller was niet echt zo keurig met wat hij op voorraad had en wat niet .maar goed uiteindelijk naar bijna 3 weken toch binnen ..De scores zijn trouwens van de M9 .
D-Three schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:29:
Nice! Waar gekocht? En van welke tablet zijn die Antutu scores?
Na een weekje twijfelen over de U21GT heb ik echter ook beslist om iets meer uit te geven en de Hyundai T7 aan te schaffen. Bedankt voor de tip janesh! De Exynos 4412 is veel krachtiger, Hyundai heeft beloofd om up te daten naar 4.2 en met een Exynos heb je ook een veel grotere kans op een CyanogenMod port. De 8 GB en de mindere batterij zal ik dan maar voor lief nemenZou je ook een idee over de batterijduur kunnen geven als je wat meer gespeeld hebt?
Verwijderd
Waar kan ik het beste een witte Vido / Yuandao N80IPS dual core kopen?
Betrouwbaar.
wit
En via DHL.
Vido / Yuandao N80 IPS dual core
Betrouwbaar.
wit
En via DHL.
Vido / Yuandao N80 IPS dual core
Ik zou zeggen koop onderstaande, iets duurder maar met de RK3188.
Met coupon 'firstorderreward4' nog 4 usd, ja ja, goedkoper.
http://www.aliexpress.com...e-Screen-5/771721038.html
Met coupon 'firstorderreward4' nog 4 usd, ja ja, goedkoper.
Verwijderd
Is prachtig spul.janesh schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 23:59:
Ik zou zeggen koop onderstaande, iets duurder maar met de RK3188.
Met coupon 'firstorderreward4' nog 4 usd, ja ja, goedkoper.![]()
Maar toch boven het budget.
Dus moet toch de dual worden
En een verkoper zonder feedback.
Maar bedankt voor de tip.
Die is ook goed, ik heb hem vijf weken geleden verkocht op marktplaats, ik ga over een paar dagen even kijken wat het verschil is tussen RK3066 en RK3188.
Bovenstaande antutu score van de pipo M9 is weinig beter dan die van mijn ployer Momo11 quad, (exynos 4412) die ook met gemak over de 16000 scoort op 1.4 Ghz.
Bovenstaande antutu score van de pipo M9 is weinig beter dan die van mijn ployer Momo11 quad, (exynos 4412) die ook met gemak over de 16000 scoort op 1.4 Ghz.
[ Voor 63% gewijzigd door janesh op 13-03-2013 08:10 ]
[quote]diquan2001 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:07:
Nou ze zijn eindelijk binnen . De Pipo M9 en de Hyundai T7 ..Jeetje wat een mooie Tablets ..
Kun je wat zeggen over de wifi van de T7?
Hier bij mij werkt de wifi prima ik heb 2 netwerken hier in huis zit namelijk met 3 verdiepingen gewapend beton .
Maar 1e en 2e verdieping doet de T7 het prima op de beneden wifi .En op de 3e verdieping ziet hij de wifi wel maar dan met 1 streepje soms 2 maar net iets te weinig .Dus gebruik ik op de 3e verdieping meer de 2e router.
Maar 1e en 2e verdieping doet de T7 het prima op de beneden wifi .En op de 3e verdieping ziet hij de wifi wel maar dan met 1 streepje soms 2 maar net iets te weinig .Dus gebruik ik op de 3e verdieping meer de 2e router.
Fresno schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:41:
[quote]diquan2001 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:07:
Mijn Pipo S2 doet net geen 12000 met de RK3066 en dat is vrij standaard voor deze chip geloof ik.janesh schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 07:55:
Die is ook goed, ik heb hem vijf weken geleden verkocht op marktplaats, ik ga over een paar dagen even kijken wat het verschil is tussen RK3066 en RK3188.
Ik heb de TB-310 een paar dagen en het retina scherm is fantastisch. Prachtig om met bv. Radaee PDF Reader A4 PDF documenten te lezen. Speelt full HD vanaf 1TB NTFS HD via the OTG USB host connector.
Minpuntjes zijn de 12V/2A voeding, geen HDMI uitgang, speakers.
Geen IPAD 3 killer, maar verder een mooie tablet voor dat geld.
Het ding wordt blijkbaar onder allerlei merknamen verkocht, ook met 16 GB. Ik kwam ook soorgelijke types tegen met quad core CPU en 8 core GPU, maar (nog) niet in NL.
Het ding wordt blijkbaar onder allerlei merknamen verkocht, ook met 16 GB. Ik kwam ook soorgelijke types tegen met quad core CPU en 8 core GPU, maar (nog) niet in NL.
Aangezien ik deze ook voor mijn zoon wil kopen heb ik nog een vraag, aangezien tweaken niet helemaal mijn ding nog is.diquan2001 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 09:44:
Hier bij mij werkt de wifi prima ik heb 2 netwerken hier in huis zit namelijk met 3 verdiepingen gewapend beton .
[...]
Is deze al gewoon te gebruiken zonder tweaks? Ik doel dan op googleplay, facebook, youtube enz..
Zag de tablet bij de mediamarkt idd, ik zit te denken tussen de Viewpia TB-310 of de Cresta CTP-989.BertMor schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:47:
Ik heb de TB-310 een paar dagen en het retina scherm is fantastisch. Prachtig om met bv. Radaee PDF Reader A4 PDF documenten te lezen. Speelt full HD vanaf 1TB NTFS HD via the OTG USB host connector.
De Cresta heeft 2GB maar ben bang dat de cpu/gpu het retina display niet goed kan trekken.
Ik heb maandag mijn Ramos W30 binnen gekregen en heb er nu 2 dagen mee gespeeld. Ik heb direct de nieuwste officiele firmware geflashed en heb hem best veel gebruikt.
De tablet is heerlijk snel, met name het installeren van apps gaat veel sneller dan op mijn HTC One X, verder loopt eigenlijk alles wat ik heb geprobeerd soepel.
WiFi heb ik nog niet uitgebreid getest, maar lijkt vooralsnog prima te werken.
Wat me wel opvalt is dat het scherm soms zichtbare color banding heeft, net alsof de tablet in 16 bits kleuren modus draait ipv 32 bits. Ik ga ervan uit dat dit een firmware/driver issue is en dat het opgelost gaat worden. Het is op zich niet heel erg storend, maar het kan soms wel opvallen bij subtiele kleurovergangen.
De tablet is heerlijk snel, met name het installeren van apps gaat veel sneller dan op mijn HTC One X, verder loopt eigenlijk alles wat ik heb geprobeerd soepel.
WiFi heb ik nog niet uitgebreid getest, maar lijkt vooralsnog prima te werken.
Wat me wel opvalt is dat het scherm soms zichtbare color banding heeft, net alsof de tablet in 16 bits kleuren modus draait ipv 32 bits. Ik ga ervan uit dat dit een firmware/driver issue is en dat het opgelost gaat worden. Het is op zich niet heel erg storend, maar het kan soms wel opvallen bij subtiele kleurovergangen.
\o/
In eerste instantie moest ik denken aan het nieuwsbericht op t.net. Maar de tablet van PoV blijkt een quadcore proc. en 2Gb geheugen te hebben.zeezuiper schreef op zondag 10 maart 2013 @ 10:31:
Er staat bij de Mediamarkt een 9,7" tablet van het merk Viewpia TB-310. Zijn er tweakers met ervaringen met dit merk of type?
nieuws: Point of View introduceert 9,7"-tablet met resolutie van 2048x1536 pixels
[ Voor 6% gewijzigd door cc12 op 13-03-2013 13:11 ]
Verwijderd
Allemaal mooie tablets, maar geen van alle hebben een GPS aan boord.
Waarom doen ze dit?
Welke tablets hebben het wel en welke niet??
Ben van plan om een tablet in te bouwen in mijn auto, daarvoor heb ik er wel 1 nodig met GPS.
Zodat ik ook mijn navigatie kan gebruiken.
Waarom doen ze dit?
Ben van plan om een tablet in te bouwen in mijn auto, daarvoor heb ik er wel 1 nodig met GPS.
Omdat een gps module geld kost, dus minder winst en de meeste kopers hebben geen behoefte aan gps in hun tablet. Je zou overigens ook gewoon een bluetooth gps module kunnen kopen en die kunnen gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:19:
Waarom doen ze dit?
\o/
Verwijderd
Kost dat dan zoveel extra om een gps module in te bouwen?StarLite schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:30:
[...]
Omdat een gps module geld kost, dus minder winst en de meeste kopers hebben geen behoefte aan gps in hun tablet. Je zou overigens ook gewoon een bluetooth gps module kunnen kopen en die kunnen gebruiken.
Een Bluetooth GPS module is een optie. Alleen heb ik dan de volgende vraag.
Zoals ik al zei wil ik een tablet inbouwen in mijn auto.
Stel ik heb mijn telefoon en mijn gps muis gekoppelt aan mijn tablet.
Is het dan mogelijk inkomende gepsrekken te ontgvangen terwijl ik aan het navigeren ben??
(Er schijnt namelijk een app te zijn die er voor zorgt dat binnenkomende telefoongespreken op je tablet worden weergeven).
Een GPS module kost maar een paar dollar, maar chinese tablets hebben een lage winstmarge (daarom zijn ze zo goedkoop) dus procentueel maken die paar dollar best een groot verschil.Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:47:
[...]
Kost dat dan zoveel extra om een gps module in te bouwen?
Een Bluetooth GPS module is een optie. Alleen heb ik dan de volgende vraag.
Zoals ik al zei wil ik een tablet inbouwen in mijn auto.
Stel ik heb mijn telefoon en mijn gps muis gekoppelt aan mijn tablet.
Is het dan mogelijk inkomende gepsrekken te ontgvangen terwijl ik aan het navigeren ben??
(Er schijnt namelijk een app te zijn die er voor zorgt dat binnenkomende telefoongespreken op je tablet worden weergeven).
Qua Bluetooth vragen weet ik het niet zeker, maar volgens mij kan je met meerdere bt apparaten tegelijk zijn geconnect, zolang ze maar niet dezelfde resources gebruiken (2 verschillende headsets kan dus meestal niet, maar een BT keyboard en een headset kan wel). Dit ligt aan veel verschillende dingen (gebruikte BT chipse, drivers en BT apparatuur die je connect), dus je weet het vantevoren nooit zeker, maar het *zou* moeten kunnen werken.
\o/
Verwijderd
Het kan aan mij liggen hoor, Maar als een GPS module een paar dollar kost,
Dan maak je de tablet toch ook een paar dollar duurder?
Anyways....
Weet iemand een mooie tablet die zowel Bluetooth als GPS ondersteund?
Anyways....
Scoor een nexus 7 op marktplaats, of kijk naar de hyundai t7.
Ongeveer een jaar geleden een Yeahpad (http://goo.gl/KozPi) aangeschaft, maar deze werkte niet echt lekker. Launcher slaat vaak vast en internetten is een ramp. Gek genoeg eenmaal in een app (m.u.v. browser apps) draait de tablet prima. Lijkt dat de communicatie met de wifi-chip niet goed gaat...
Maar: Nu wil ik graag een tablet waar ik wel goed mee het internet op kan en gebruiken als XBMC remote. Spellen houd me niet bezig. Niet echt zware eisen, dus verwacht de tablet ook voor een leuke prijs te kunnen aanschaffen.
-Minimaal 9.7'
-Prijs 50 - 120 euro
Iemand suggesties?
Maar: Nu wil ik graag een tablet waar ik wel goed mee het internet op kan en gebruiken als XBMC remote. Spellen houd me niet bezig. Niet echt zware eisen, dus verwacht de tablet ook voor een leuke prijs te kunnen aanschaffen.
-Minimaal 9.7'
-Prijs 50 - 120 euro
Iemand suggesties?
Maar dan is je tablet een paar euro duurder dan de concurentie en verkoop je er dus minderVerwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:10:
Anyways....
\o/
De Hyundai T7 heeft volgens mij gewoon GPS hoor.
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:19:
Waarom doen ze dit?
Verwijderd
Je kunt eventueel de Galaxy Tab 2 7" inch kopen. Je krijgt nu dacht ik 50 euro cashback via Samsung. De processor is wel wat langzamer dan de hier genoemde tablets
.
Verwijderd
Mooie actie, alleen kost hij dan nog steeds rond de 200 euro.Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 23:12:
Je kunt eventueel de Galaxy Tab 2 7" inch kopen. Je krijgt nu dacht ik 50 euro cashback via Samsung. De processor is wel wat langzamer dan de hier genoemde tablets.
Volgens de specifacties op deze site, kan je met de Ainol NOVO7 navigeren met de Google Navigatie.
Dus er zit wel een GPS in? Of werkt dit weer anders?
En wat is het verschil tussen de types Fire, Flame, Crystal, Venus, Myth en Legend?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 16:17 ]
Ze zijn allemaal weer wat anders in die serie, op wikipedia staan een deel van de specs.Verwijderd schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 15:57:
[...]
Mooie actie, alleen kost hij dan nog steeds rond de 200 euro.
Volgens de specifacties op deze site, kan je met de Ainol NOVO7 navigeren met de Google Navigatie.
Dus er zit wel een GPS in? Of werkt dit weer anders?
En wat is het verschil tussen de types Fire, Flame, Crystal, Venus, Myth en Legend?
Wikipedia: NOVO7
Nou ik heb de Nextway F9X binnen hoor! Met nog 12% extra korting dus heb 162 euro betaald 4 weken geleden.
Tablet met iPad-4 retina scherm.
CPU: All Winner A31 Quad Core Cortex A7 1.5GHz
GPU: PowerVR SGX544 MP2
RAM: 2GB DDR3
Internal storage capacity: 16GB
External storage: Micro SD card (up to 32GB) - not included
Screen: 9.7 inch 4:3 Retina IPS LCD capacitive 5-point panel 2048 x 1536 (QXGA)
Front camera: 0.3 Megapixel
Back camera: 2.0 Megapixel
Flash: Flash 11.0
Support 3D games
Wat een mooi scherp beeld!
- Het is volgens mij wel een afgekeurde iPad4 scherm, want er is wat backlight-bleeding in de linkerbovenhoek.
- Tablet loopt in de eerste instantie vast als je veel apps installeert
- Chinese meuk erop
Oplossing:
- Chinese meuk en andere troep verwijderen met Titanium Backup
- Opstarten in dingesen-modus en formatteren, cache wissen en reset to factory defailt
- Andere launcher erop zetten
- Live achtergrond van strand op een andere zetten.
Verder:
- Goede WiFi ontvangst
- Speelt 4K video af
- HDMI-out, SD-in, USB-HOST
- Erg goede stock-browser met veel opties
Let op, firmware 1.2 is stabieler dan 1.3 dus mocht je 'm hebben 1.2 erop laten zitten.
Support 3D games
- Het is volgens mij wel een afgekeurde iPad4 scherm, want er is wat backlight-bleeding in de linkerbovenhoek.
- Chinese meuk erop
Oplossing:
- Opstarten in dingesen-modus en formatteren, cache wissen en reset to factory defailt
Verder:
- Goede WiFi ontvangst
- Speelt 4K video af
Let op, firmware 1.2 is stabieler dan 1.3 dus mocht je 'm hebben 1.2 erop laten zitten.
Hm, het kriebelt toch. Als ik met Paypal betaal loop ik toch geen enkel risico?wielrenner schreef op maandag 11 maart 2013 @ 10:59:
[...]
No feedback score...
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ik heb laatst een paar veel te goed om waar te zijn besteld. Kreeg van Ebay al een mailtje dat het waarschijnlijk niet goed ging. Toen meteen een klacht laten escaleren bij Paypal. Hun onderzoek heeft wel even geduurd, maar ik heb uiteindelijk alles teruggekregen. Hou er wel rekening mee dat het 1 tot 2 maanden kan duren voordat je alles terug heb. En ik heb ook wel gevallen gelezen die het niet teruggekregen hebben. Maar bij mij ging alles iig goed!SeatRider schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 09:02:
[...]
Hm, het kriebelt toch. Als ik met Paypal betaal loop ik toch geen enkel risico?
Heeft het niet, net zoals met 3G, te maken met royalties?Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:10:
Andere launcher vond ik persoonlijk slechter werken, meer laggy tussen het swipen van de homescreens etc. Ik heb na format, cache wipe en reset FD gewoon de stock launcher erop laten staan en die werkt het meest soepel bij mij iig.Mastermind schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:37:
Nou ik heb de Nextway F9X binnen hoor! Met nog 12% extra korting dus heb 162 euro betaald 4 weken geleden.
Support 3D games
- Chinese meuk erop
Oplossing:
Verder:
- Goede WiFi ontvangst
- Speelt 4K video af
Kun jij eens testen hoe de uitzending gemist app het doet? Ik krijg eigenlijk 0 aflevering van welke serie/show dan ook afgespeeld... ''video kan niet geladen worden'' Als je de aflevering dan eerst download en later bekijkt werkt het natuurlijk wel, maar streamen dus niet. Voordeel is dan wel dat de kwaliteit ook veel beter is dan streaming....
MX player is wel een goeie, kun je veel meer veranderen (ook scaling etc) itt de standaard video speler. 4k player presteert daar weer tussenin.
Backlight bleeding heb ik gelukkig geen last van, het is wel zo dat het scherm mooier wordt (lees in warmte van de kleuren) als je de brightness hoog zet. Jammer dat je zoals bij samsung die kleuren niet op dynamisch kunt zetten ofzo.
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES
Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES
Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.