Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Nou net even gekeken op de tmall van Ainol, wat ik begrepen heb bied Ainol veel bang for bucks en die Novo 7 ziet er wel aardig uit en ook heel scherp geprijsd.

Ik heb maar eventjes gelezen, maar hij lijkt bijna hetzelfde als een Nexus 7 in eerste instantie, maar dan wel met sd kaart slot en dergelijke ( Naja de Nexus 7 is natuurlijk veel en veel beter, maar kost iets meer ).

Mijn moeder maakt me namelijk helemaal gek dat ik haar een tablet moet kopen en inderdaad er zijn wel waty leuke tablets in China, die Novo 7 kost nog geen € 90 en wat ik begrepen heb is die CPU dus ook een quadcore.

Op internet zijn ze er iedere geval niet lovende over en zou rockchip rk3188 beter moeten zijn, persoonlijk heb ik nu een RK3066 mini pc, dus persoonlijk zou ik ook eerdere voor rockchip gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 21:28 ]

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:56
Even een bump ivm nieuwe ROM en nieuwe benchmark scores..
diquan2001 schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:07:
Nou ze zijn eindelijk binnen . De Pipo M9 en de Hyundai T7 ..Jeetje wat een mooie Tablets ..
Ik heb de Onda V972 Maar de Pipo M9 laat de Onda toch echt achterliggen Qua gewicht en bouwkwaliteit .
En die Hyundai wat een kleine Tablet ik had wat groter verwacht maar het is een perfect maatje voor mijn zoontje van 6 ..Hij is er erg blij mee :-)
Het scherm van de T7 is ook superscherp en hij is ook nog lekker snel met de Exynos 4412.

Update :
Even de nieuwe scores van Antutu met de nieuwe ROM van Pipo ..
Gaat een stukje hoger in de Benchmark..

[afbeelding]

[afbeelding]

Binnenkort meer ga nu even spelen met de Tablets ..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:36
Ik heb mijn order voor een Ramos W42 ingetrokken bij focalprice.
Kreeg gisteren een mail dat het nog circa 10 dagen zou duren voordat ze hem weer op voorraad zouden hebben. En dan zou hij verstuurd worden via Chinapost. Hij was a betaald met PayPal.
Dat gaat me te lang duren.

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 17:45
Als je er nog belang bij hebt, op aliexpress kun je nog genoeg verkopers vinden, en met DHL zijn hier, hier , hier en hier betrouwbare verkopers te vinden uit eigen ervaring voor prijzen rond 190 euro.
Coupon 'firstorderreward4' geeft nog 4usd korting, en shenzhen IT360 geniet mijn voorkeur.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

• WiLLoW_TieN
janesh schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 09:19:
Als je er nog belang bij hebt, op aliexpress kun je nog genoeg verkopers vinden, en met DHL zijn hier, hier , hier en hier betrouwbare verkopers te vinden uit eigen ervaring voor prijzen rond 190 euro.
Coupon 'firstorderreward4' geeft nog 4usd korting, en shenzhen IT360 geniet mijn voorkeur.
Tja...kan bij focalprice was hij met een coupon € 177,40 incl. FREE porto :/

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:05
diquan2001 schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:30:
Even een bump ivm nieuwe ROM en nieuwe benchmark scores..

[...]
Wel wat hoger idd, maar toch niet de 18000+ wat overal op internet staat. Of zal dat met CFW gedaan zijn?
Heb mijne bij Geekbuying besteld, omdat ik daar wel vaker besteld heb met goeie ervaring. Er stond dat ze gister uit gingen leveren, maar tot nu toe nog geen statusupdate...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
peakaboo schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:07:
[...]

Andere launcher vond ik persoonlijk slechter werken, meer laggy tussen het swipen van de homescreens etc. Ik heb na format, cache wipe en reset FD gewoon de stock launcher erop laten staan en die werkt het meest soepel bij mij iig.

Kun jij eens testen hoe de uitzending gemist app het doet? Ik krijg eigenlijk 0 aflevering van welke serie/show dan ook afgespeeld... ''video kan niet geladen worden'' Als je de aflevering dan eerst download en later bekijkt werkt het natuurlijk wel, maar streamen dus niet. Voordeel is dan wel dat de kwaliteit ook veel beter is dan streaming....

MX player is wel een goeie, kun je veel meer veranderen (ook scaling etc) itt de standaard video speler. 4k player presteert daar weer tussenin.

Backlight bleeding heb ik gelukkig geen last van, het is wel zo dat het scherm mooier wordt (lees in warmte van de kleuren) als je de brightness hoog zet. Jammer dat je zoals bij samsung die kleuren niet op dynamisch kunt zetten ofzo.
Ik heb de Uitzending Gemist app getest, en inderdaad speelde in de eerste instantie niks af. Na het installeren van VPlayer werkt het wel.

De stock launcher heeft bekende problemen dat deze gaat crashen als je veel op het homescreen hebt. Misschien heb je dat nog niet... bij mij liep hij iig helemaal vast en kun je hem alleen uitzetten door 20 sec. op de powerknop te drukken (reset).

Verder presteert hij uitstekend, vooral het scherpe Retina-scherm bevalt me erg goed! Voor ~160 euri is dit echt wel de beste tablet die ik gehad heb. Voor het eerst geen WiFi- problemen op de slaapkamer, gewoon goede snelle ontvangst! Ik heb op slatedroid trouwens wel gelezen dat sommige versies (die met een zwarte achterkant) mindere WiFi hebben.

• danbo055
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-10 21:28
Gisteren heb ik mijn Onda v812 (8 inch IPS 1024x768, allwinner a31 quadcore CPU, PowerVR SGX544 MP2 GPU, 2GB ram, 16GB rom) ontvangen, exact twee weken na het plaatsen van mijn bestelling bij MeriMobiles.com. Verzending verliep via 'Free shipping' (China Post), dus uiteindelijk een stuk sneller in huis dan verwacht! Geen inklaringskosten e.d. hoeven te betalen, de uiteindelijke kosten komen zodoende op nog geen 140€.

Zegel van tabletverpakking was verbroken, vermoedelijk omdat verkoper EU-plugje erbij levert en volgens mij ook Engelse taal instelt op de tablet. Na vijf minuten spelen met het apparaat kwam ik wel tot een onaangename ontdekking: drie krasjes op het scherm, hoewel tablet met screen protector was geleverd.
Daar zal ik maar aan moeten wennen, of zijn er andere opties?

Eerste indruk van tablet is erg goed: zeer degelijke bouwkwaliteit (daardoor wel ietwat zwaar), prachtig design & een helder scherm. Navigeren, gamen en films kijken gaat erg soepel. Heb nog wel wat problemen met compatibiliteit van bepaalde apps: Nu.nl & Uitzending Gemist heb ik bijv. nog niet aan de praat.

Als eerste heb ik een rooted CFW geïnstalleerd van ArcTablet (http://www.arctablet.com/...irmware-v1-35-2013-03-09/)
In vergelijking met mijn eerdere ervaringen met rooten/installeren van CFW's met o.a. PSP/Desire S/Samsung Omnia was dat een fluitje van een cent.
Hierna was ik verlost van alle Chinese bloatware & was mijn tablet voorzien van fixes voor de Play Store.

Over de accu kan ik nog niets zeggen. Als ik wat langer met mijn tablet heb gespeeld zal ik mijn verdere ervaringen met jullie delen.

[ Voor 2% gewijzigd door danbo055 op 16-03-2013 13:20 . Reden: Specs toegevoegd ]

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Mastermind schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 10:31:
[...]

Ik heb de Uitzending Gemist app getest, en inderdaad speelde in de eerste instantie niks af. Na het installeren van VPlayer werkt het wel.

De stock launcher heeft bekende problemen dat deze gaat crashen als je veel op het homescreen hebt. Misschien heb je dat nog niet... bij mij liep hij iig helemaal vast en kun je hem alleen uitzetten door 20 sec. op de powerknop te drukken (reset).

Verder presteert hij uitstekend, vooral het scherpe Retina-scherm bevalt me erg goed! Voor ~160 euri is dit echt wel de beste tablet die ik gehad heb. Voor het eerst geen WiFi- problemen op de slaapkamer, gewoon goede snelle ontvangst! Ik heb op slatedroid trouwens wel gelezen dat sommige versies (die met een zwarte achterkant) mindere WiFi hebben.
Thnx for testing, dan ligt het dus aan de app! Hmm das apart dan want mijn startscreen staat vol met shortcuts :+ Tot zo ver nog geen crashes gehad dus ik laat het zo! Anders de andere launcher weer erop.

Heb jij verder nog optimalisaties toegepast (met of zonder apps)?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
Ik heb alleen Apex Launcher geinstalleerd en de Chinese meuk verwijderd.

Zet maar eens een paar widgets op de homescreen, dan crasht die wel ;)

De Nextway F9X is trouwens hier in de aanbieding voor $190 (€145)

[ Voor 37% gewijzigd door Mastermind op 16-03-2013 22:56 ]

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Verleidelijk, de Nextway F9X voor $190!

Op de homepage staat dat A15 soc's op komst zijn. Iemand een suggestie hoe lang het duurt voordat ze te bestellen zijn?

Ik blijf het lastig vinden om een goeie vervanger voor m'n gebarsten w13pro te vinden. Wat ik eigenlijk wil:
- 4:3 beeldschermverhouding. Resolutie maakt niet vele uit, wel ips.
- snelle cpu (gpu minder belangrijk, want ik speel geen games)
- rond de 10 inch, 8 is net wat te klein voor mij
- kleine bezel
- bluetooth (voorkeur)

Eigenlijk zit ik op een A40 1024*768 ips zonder bezel voor $150 te wachten ben ik bang :p

• davey s.
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-11 19:46
Mooie deal idd. Zit nu ook te twijfelen om aan te schaffen maar heb het niet zo om uit het buitenland te bestellen.

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 08:16
Er komen nog wel verzendkosten bij die Nextway F9X (20$ china post, 26$ UPS)

Iemand ervaring met de geluidskwaliteit (via headphones) van de F9X? Wil 'm namelijk vaak met headphones gebruiken en heb geen zin in ruis.

• WiLLoW_TieN
Heb die Nextway F9X maar besteld kwam op € 172,21 via China Post ben benieuwd.

Zag dat die Allwinner Quad Core op 1,5 Ghz draait hoe verhoudt dat zich tv de CPU in de Ramos W42 en de PiPo M9 ?

• janesh
Ik moet je helaas vertellen, dat valt niet mee. Misschien een geluk dat je het niet kunt vergelijken, maar de Allwinner A31 is geen verbetering van de RK3066.
De exynos 4412 is zo veel beter, dan die twee, en de A31 op 1,5 Ghz moet je zeer waarschijnlijk vergeten.

• Arson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:47
Interessant:
http://www.onda-tablet.co...ifi-dual-camera-16gb.html

Vind 8 inch een prima maat. Tot nu toe eigenlijk alleen te vinden met een resolutie van 1024x768. Deze gaat 1280x800 krijgen. En de prijs is ook erg aantrekkelijk. Komt als het goed is 20 maart beschikbaar.

In the beginning there was nothing,and even that exploded!

Verwijderd

BertMor schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:47:
Ik heb de TB-310 een paar dagen en het retina scherm is fantastisch. Prachtig om met bv. Radaee PDF Reader A4 PDF documenten te lezen. Speelt full HD vanaf 1TB NTFS HD via the OTG USB host connector.
Minpuntjes zijn de 12V/2A voeding, geen HDMI uitgang, speakers.
Geen IPAD 3 killer, maar verder een mooie tablet voor dat geld.
Het ding wordt blijkbaar onder allerlei merknamen verkocht, ook met 16 GB. Ik kwam ook soorgelijke types tegen met quad core CPU en 8 core GPU, maar (nog) niet in NL.
Ik heb hem gister gekocht :) , ik wilde eigenlijk een samsung tab 2 7 inch kopen.

WOW wat een top ding(voor het geld), dat scherm :9 heerlijk, ik was wat met de tablets aan het spelen bij de MM en ik drukte deze aan en WOW. Zoveel meer icoontjes en zoveel meer webpagina in beeld en toen vond ik bij de specs de resolutie van 2048 x1536 pix, dat verklaarde een hoop.

Speelt vrolijk 1080P af via nas -> wifi -> tablet _/-\o_

spelletjes en andere dingen gaan behoorlijk goed, de cpu heeft nog een losse video chip (Quad-core GPU Mali 400 MP4) ernaast die behoorlijk vooruit wil, GTA III gaat perfect!

OS is android 4.1 zonder skin of andere meuk gewoon kaal android.

minpuntjes:

- geluid is matig ( via speaker), via de koptelefoon wel perfect, geen zoem storing of andere dingen die je wel eens hebt bij goedkope tablets.

- camera's zijn beide van webcam kwaliteit en niet meer dan dat.

- geen GPS / HDMI

De tablet is overigens gelijk aan de ARCHOS 97 Titanium HD - 9.7 Retina IPS

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-09 11:37
In de pipo m9 zit toch een rk3188? En spijtig dat die exynoss alleen in de ramos tablethhetzit ( om alleen de noemenswaardige te noemen) , want ik zou graag de pipo m9 of de cube u30gt2 met rk3188 bestellen maar die slopen de batterij zo vlug leeg, en de ramos tabletten spreken mij niet echt aan ;/ maar toch klagen kan je bijna niet voor de winst die je maakt met zon tablet ;d

Vraagje : die retina schermen, is dat aanraadbaar? Werkt dat vlotjes en hoe zit dat met het energieverbruik hierbij?

• WiLLoW_TieN
janesh schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:33:
Ik moet je helaas vertellen, dat valt niet mee. Misschien een geluk dat je het niet kunt vergelijken, maar de Allwinner A31 is geen verbetering van de RK3066.
De exynos 4412 is zo veel beter, dan die twee, en de A31 op 1,5 Ghz moet je zeer waarschijnlijk vergeten.
Wat ik zo gauw op youtube vindt aan reviews valt mij niet tegen Antutu CPU score rond de 11300.

YouTube: Nextway F9x Fast 9x Quad Core Retina IPS vs iBex Flytouch 10 - Benchmark Comparison Review

Ben geen gamer. Gaat mij puur om mail & surfen en resolutie lijkt mij TOP ;)

• Rctworld
  • Laatst online: 22-11 15:08
janesh schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:33:
Mja, het staat of valt allemaal met optimalisaties. Sowieso nu ook de UI op de GPU gerenderd wordt is deze veel belangrijker dan de CPU, en volgens mij is de SGX 544MP2 toch nog een behoorlijk stukje krachtiger dan de Mali 400 MP4's van deze wereld.

Hoe dan ook, mijn ouders hebben nog een oude A10 tablet met AOKP ROM die sneller aanvoelt dan mijn V972 met A31, maar het scherm van de V972 is simpelweg geweldig en werkt verder prima met de eerste custom ROM's die er nu zijn, het is alleen wachten tot er echt ontwikkeld gaat worden door mensen als CM...

• diquan2001
Net even de W30HD besteld ben wel benieuwd wat die kan qua prestaties.Na de Nexus10, V972,PipoM9 ,Hyundai T7..Ik moet wel zeggen dat het allemaal echt wel leuke Tablets zijn .Maar je moet ze wel een beetje Tweaken ..Dan worden ze alleen maar beter van :-)

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zijn er nog dingen die je bij ontwikkelaarsopties moet aanzetten/uitzetten om het beter te laten lopen? Bijv. GPU weergave forceren (2d hardwareversnelling gebruiken in applicaties)

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:22
diquan2001 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:51:
Net even de W30HD besteld ben wel benieuwd wat die kan qua prestaties.Na de Nexus10, V972,PipoM9 ,Hyundai T7..Ik moet wel zeggen dat het allemaal echt wel leuke Tablets zijn .Maar je moet ze wel een beetje Tweaken ..Dan worden ze alleen maar beter van :-)
Leuk dat je ook een W30HD besteld hebt, wat heeft je voor die tablet laten kiezen? Hier komt er binnenkort ook een aan! (hopelijk zonder douane vertragingen)

• diquan2001
Nou de Ramos kwam wel over als een goede stevige Tablet .De Exynos die ik ken van de Hyundai T7 heeft mij ook wel een beetje tot een beslissing gebracht hij draait gewoon soepel.En ja die 300 $ das toch geen geld voor zo een tabletje 8)7
Dejagan schreef op zondag 17 maart 2013 @ 20:58:
[...]

Leuk dat je ook een W30HD besteld hebt, wat heeft je voor die tablet laten kiezen? Hier komt er binnenkort ook een aan! (hopelijk zonder douane vertragingen)

• Dejagan
diquan2001 schreef op zondag 17 maart 2013 @ 21:38:
Nou de Ramos kwam wel over als een goede stevige Tablet .De Exynos die ik ken van de Hyundai T7 heeft mij ook wel een beetje tot een beslissing gebracht hij draait gewoon soepel.En ja die 300 $ das toch geen geld voor zo een tabletje 8)7

[...]
Ja zelfde hier, die tablets van ramos zien er echt netjes uit en hebben op xda-developers echt al een zooi volgelingen haha. En ik wou per-se een Exynos, ik vertrouw samsung soc's toch meer dan die onbekende dingen ookal zijn die misschien sneller.

Ben echt benieuwd wie hem als eerste heeft :P komt per china post hier dus gaat nog wel ff duren ben ik bang. maar inderdaad 300 dollar is een super deal ervoor.

• janesh
Had je hem toch beter hier kunnen bestellen.
Veel sneller en de laatste tijd veel minder kans op btw met onze duitse vrienden. :)

• Dejagan
janesh schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:14:
Had je hem toch beter hier kunnen bestellen.
Veel sneller en de laatste tijd veel minder kans op btw met onze duitse vrienden. :)
Ja daar dacht ik later ook aan helaas. Naja zal zien hehe.

• janesh
Maar desondanks, exynos 4412, zeer goede keuze, voorlopig hopelijk met de RK3188, veruit de beste processor in een chinatab. Kan ook wedijveren met de exynos 5250 qua prestaties.
Sinds ik er twee heb, de Ployer momo11 quad en de Ramos W42 ben ik de rest van mijn chinatabs ( RK3066 en Allwinner A31) vergeten.
Snel, geen force closes, geen lag, en niet meer het irritante browserlag, waar alle Rk3066 en Allwinner A31 apparaten aan lijden, en inderdaad met de Mali 400MP4, veel betere video playback.

• Dejagan
Hoe is die Ramos W42 in 't echt, volgens mij hebben die echt een super bouwkwaliteit en vormgeving. Ben benieuwd of dat bij de w30hd ook zo is. Tis heel wat anders dan de resistieve 500mhz tabs die je vroeger had zo'n flypad ofzo.

• diquan2001
Oei ja ik heb het zelf niet zo met de China post moet ik eerlijk zeggen hoor.
Als de chinezen zelf al zeggen dat er soms een pakje verloren gaat en ook nog eens dat het erg lang duurt ..
Nou dan maar een paar tientjes extra vind ik zelf..
Maar goed dat is denk ik wel iets persoonlijks ..Ik wil namelijk ook het speeltje ZSM in huis hebben 8)7
Ben ook wel door janesh een beetje overgehaald om die W30HD te bestellen ..Zo te lezen is hij er erg blij mee namelijk :) ..Maar goed ik geef de andere merken ook een kans ..De volgende word toch wel de U30GT2 ..Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar.
Dejagan schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:05:
[...]

Ja zelfde hier, die tablets van ramos zien er echt netjes uit en hebben op xda-developers echt al een zooi volgelingen haha. En ik wou per-se een Exynos, ik vertrouw samsung soc's toch meer dan die onbekende dingen ookal zijn die misschien sneller.

Ben echt benieuwd wie hem als eerste heeft :P komt per china post hier dus gaat nog wel ff duren ben ik bang. maar inderdaad 300 dollar is een super deal ervoor.

[ Voor 12% gewijzigd door diquan2001 op 17-03-2013 23:24 ]

• Rctworld
  • Laatst online: 22-11 15:08
janesh schreef op zondag 17 maart 2013 @ 22:41:
Maar desondanks, exynos 4412, zeer goede keuze, voorlopig hopelijk met de RK3188, veruit de beste processor in een chinatab. Kan ook wedijveren met de exynos 5250 qua prestaties.
Sinds ik er twee heb, de Ployer momo11 quad en de Ramos W42 ben ik de rest van mijn chinatabs ( RK3066 en Allwinner A31) vergeten.
Snel, geen force closes, geen lag, en niet meer het irritante browserlag, waar alle Rk3066 en Allwinner A31 apparaten aan lijden, en inderdaad met de Mali 400MP4, veel betere video playback.
Ik heb maanden geleden flink zitten twijfelen tussen W30HD en V972, de eerste was al heel vroeg aangekondigd maar heel laat leverbaar en er was veel gedoe over het kleurbereik van het scherm en problemen met touch aan de randen van het scherm. Daarnaast las ik overal dat de support van RAmos niet zo best was... Maarja, die Exynos is wel leuk ja. Maar als ik het goed begrijp is die W42 wat beter qua scherm en dergelijke dan de W30HD.

Overigens geloof ik die video playback niet, die A31 kan werkelijk alles afspelen 8)7 Nouja, behalve 4K want ondanks dat de specs het voorschrijven loopt het toch niet bepaald vloeiend bij mij (15FPS ofzo, maarja wat kun je ervan zeggen? :P ) maar dat is altijd nog 100x beter dan dat dit op een Mali 400 zou draaien :P

• WiLLoW_TieN
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 06:05:
Ik heb mijn order voor een Ramos W42 ingetrokken bij focalprice.
Kreeg gisteren een mail dat het nog circa 10 dagen zou duren voordat ze hem weer op voorraad zouden hebben. En dan zou hij verstuurd worden via Chinapost. Hij was a betaald met PayPal.
Dat gaat me te lang duren.
De terugbetaling van focalprice via PayPal is al binnen toch vlot van ze ;)

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:50
Ik heb gisteren deze Teclast P98 besteld voor mijn dochter, lijkt me een goed alternatief voor een Ipad2 :-)
Ik ben wel erg benieuwd hoe de tablet zich houdt en of de prestaties goed zijn. Iemand al ervaring met deze?

Het grote nadeel van tablets die niet van Apple of Samsung zijn is dat je er nauwelijks leuke hoesjes voor kunt vinden. Weet iemand of hoesjes voor een Ipad hier ook omheen passen? Of zijn we aangewezen op de meer algemene leren boekkaft-hoesjes?

• forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb dit weekend de Vido Yuandao Window N80IPS binnen gekregen, prima tabletje! Meteen de nieuwste firmware erop gegooid en hij draait als een zonnetje.

Scherm
Het scherm is erg scherp maar wel wat aan de donkere kant (bij bijv. video's met zwart op zwart.) De inkijkhoek is, zoals je mag verwachten van een IPS scherm, prima.

Behuizing
Behuizing zit solide in elkaar en is behoorlijk stevig. Het afdekken van de micro usb en geheugenslot middels een klepje werkt prima en zal veel stof voorkomen. De achterkant van de tablet is van plastic en het nadeel hiervan is dat je niet al teveel grip hebt.

Wifi
Het wifi signaal is voldoende, iets minder dan ik met mijn SGS2 haal maar meer dan voldoende. hij haalt goede snelheden door het hele huis heen.

Al met al zeer tevreden en vooralsnog lijkt hij aan al mijn eisen te kunnen voldoen. 8 inch is perfect voor ereading en video's zijn prima te kijken ondanks dat het geen 16:9 is. De snelheid die de RK3066 haalt is meer dan voldoende voor mijn gebruik.

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb die Cresta CTP-989RX hier nu liggen. Ben bang dat de aangegeven resolutie niet klopt mensen. Screenshots zijn maar 1600x1200 klein en ook sysinfo apps geven allen een resolutie aan van 1600x1200 dit in tegensttelling tot de bewering 2048x1536

Heb hier ook maar meteen een topicje hiervoor aangemaakt

http://www.mijncresta.nl/...-info-schermresolutie#666

[ Voor 35% gewijzigd door Sayko op 18-03-2013 13:53 ]

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:12
_.-SuperstaR-._ schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:52:
Interessant:
http://www.onda-tablet.co...ifi-dual-camera-16gb.html

Vind 8 inch een prima maat. Tot nu toe eigenlijk alleen te vinden met een resolutie van 1024x768. Deze gaat 1280x800 krijgen. En de prijs is ook erg aantrekkelijk. Komt als het goed is 20 maart beschikbaar.
Erg interessante tablet! Ik hoop dat de prijs nog iets lager uitvalt, dan valt ie precies binnen mn budget :)

Zijn er nog meer mensen die deze tablet willen aanschaffen?

• davey s.
Sayko schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:47:
Ik heb die Cresta CTP-989RX hier nu liggen. Ben bang dat de aangegeven resolutie niet klopt mensen. Screenshots zijn maar 1600x1200 klein en ook sysinfo apps geven allen een resolutie aan van 1600x1200 dit in tegensttelling tot de bewering 2048x1536

Heb hier ook maar meteen een topicje hiervoor aangemaakt

http://www.mijncresta.nl/...-info-schermresolutie#666
Ik geloof dat je kan kiezen tussen de resolutie van 1600x1200 of 2048x1536.
Zoiets: Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2i966q.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door davey s. op 18-03-2013 14:01 ]

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

davey s. schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:57:
[...]

Ik geloof dat je kan kiezen tussen de resolutie van 1600x1200 of 2048x1536.
Verrek ja nu zie ik het. Weergave>HD mode

Dank je!

Hij wordt er wel trager door zeg......

• davey s.
Sayko schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:02:
[...]

Verrek ja nu zie ik het. Weergave>HD mode

Dank je!

Hij wordt er wel trager door zeg......
Geen probleem, ik geloof dat er ergens een update is voor de RK3066 chip of voor de tablet. Misschien helpt dat. Denk ook dat de RK3066 het gewoon niet aan kan met die resolutie.
Ook bij Bart Smit gekocht btw? Kwa specs is die het zelfde als de viewpia tb-310 maar dan met 2GB aan geheugen.

[ Voor 12% gewijzigd door davey s. op 18-03-2013 14:13 ]

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

davey s. schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:10:
[...]

Geen probleem, ik geloof dat er ergens een update is voor de RK3066 chip of voor de tablet. Misschien helpt dat. Denk ook dat de RK3066 het gewoon niet aan kan met die resolutie.
Ook bij Bart Smit gekocht btw? Kwa specs is die het zelfde als de viewpia tb-310 maar dan met 2GB aan geheugen.
Is nu aan het installeren. Er stond inderdaad nog een rom van 2012 op.

• davey s.
Sayko schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:30:
[...]

Is nu aan het installeren. Er stond inderdaad nog een rom van 2012 op.
Oke prima, hoor graag of het heeft geholpen kwa performance.

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

davey s. schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:34:
[...]

Oke prima, hoor graag of het heeft geholpen kwa performance.
Prestaties vallen opzich wel mee merk ik. Alleen het opbouwen van schermen gaat wat traag, maar ach voor die prijs.

Uitzetten van animaties lost het probleem op >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Sayko op 18-03-2013 14:47 ]

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-11 16:15

S2K

Frank!in schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:48:
[...]

Erg interessante tablet! Ik hoop dat de prijs nog iets lager uitvalt, dan valt ie precies binnen mn budget :)

Zijn er nog meer mensen die deze tablet willen aanschaffen?
Ik heb gisteren mijn Nexus 7 laten vallen en scherm kapot grr. Ben me aan het orienteren op of een nieuwe Nexus 7 (was erg tervreden mee) of de opvolger daarvan (verwachting is mei samen met Key Lime Pie) of een Chinese tablet.
Ik wil geen 10" die heb ik gehad en gebruikte ik eigenlijk nooit omdat hij te groot en te zwaar was. Ik zoek nu dus iets van 7" a 8", 1280x800 resolutie, redelijke snelheid. Eigenlijk een Nexus 7, maar dan met mogelijkheid tot SD kaartje en een camera aan de achterkant (voor QR-codes) zou ook fijn zijn. Accuduur vind ik ook erg belangrijk. Ik ben eigenlijk verbaasd hoe weinig die worden gemaakt.

Ik kwam tot nog toe op:
Onda V818 (nog niet leverbaar)
Hyundai T7 (slechts 8GB geheugen, maar er kan een SDCARD in)
Ainol Novo 7

Ik neig naar de Hyundai. Zijn er hier mensen met een Hyundai T7?

• Dejagan
Die Hyundai T7 staat erg goed te boek en er zijn hier mensen die er een hebben inderdaad. Denk dat je daar echt super blij van wordt.

• S2K

S2K

Dejagan schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:43:
Die Hyundai T7 staat erg goed te boek en er zijn hier mensen die er een hebben inderdaad. Denk dat je daar echt super blij van wordt.
Hoi dank je, ik heb de gok maar genomen. 172$ is een mooi prijsje met DHL delivery. Vreemd genoeg kan je nergens er 32GB bij bestellen, maar die zijn hier nu ook niet zo duur meer.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ook ik ben aan het twijfelen tussen 3 tablets tussen de 170,- en 175,- (FP 8% korting)

- Ramos W42 - 9,4" - QC Exynos4412 4x1.5GHz - 1280x800 - 1Gb - 16Gb - 6000mAh
- Ramos W30 - 10,1" - QC Exynos4412 4x1.5GHz - 5400mAh - 1Gb - 16Gb - 5400mAh
- Pipo M9 - 10,1" - QC RK3188 1.8GHz - 1280x800 - 2Gb - 16Gb - 7800mAh

De verschillen zitten dus vooral in de CPU, RAM en Accu.
Hij is bedoeld als cadeautje voor mijn zusje, veel meer dan FB en youtube zal het ding niet zien.
Is dat genoeg reden om voor de grootste accu te gaan of verbruikt de RK3188 ook meer?
1280x800 op een 9,4 en 10,1 is qua verschil te verwaarlozen gok ik

[ Voor 6% gewijzigd door arjants op 18-03-2013 20:10 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Dejagan
arjants schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:10:
Ook ik ben aan het twijfelen tussen 3 tablets tussen de 170,- en 175,- (FP 8% korting)

- Ramos W42 - 9,4" - QC Exynos4412 4x1.5GHz - 1280x800 - 1Gb - 16Gb - 6000mAh
- Ramos W30 - 10,1" - QC Exynos4412 4x1.5GHz - 5400mAh - 1Gb - 16Gb - 5400mAh
- Pipo M9 - 10,1" - QC RK3188 1.8GHz - 1280x800 - 2Gb - 16Gb - 7800mAh

De verschillen zitten dus vooral in de CPU, RAM en Accu.
Hij is bedoeld als cadeautje voor mijn zusje, veel meer dan FB en youtube zal het ding niet zien.
Is dat genoeg reden om voor de grootste accu te gaan of verbruikt de RK3188 ook meer?
1280x800 op een 9,4 en 10,1 is qua verschil te verwaarlozen gok ik
Denk dat de Pipo m9 een goede keus is, ook een goede fotocamera, wel zo handig met facebook 5mp back camera. Maar ik geloof dat mensen hier er een hebben dus die kunnen het denk ik beter beoordelen. Verder zijn de W42 en W30 ook erg mooi! De W42 vooral ziet er goed solide uit.

• diquan2001
Nou ik heb m ook binnen hoor de niet bestelde maar wel gekregen N80 IPS RK3066 :-(
Waarom kunnen die chinezen niet gelijk de 1e opsturen wat men besteld ..
Vraag nog aan de seller in stock yes in stock RK3188 yes in stock ..
En wat sturen ze op precies Rk 3066..Jezus wat moet ik hier nu mee .. 8)7
Ga m zo op MP knallen ik heb er zelf niets aan helaas.
Maar hij ziet er wel goed uit stevig goed bouwkwaliteit mooi schermpje en die RK3066 is lang niet zo slecht..
Dat wil wel wat zeggen van de Yuandao makers hoor..
forzav schreef op maandag 18 maart 2013 @ 13:32:
Ik heb dit weekend de Vido Yuandao Window N80IPS binnen gekregen, prima tabletje! Meteen de nieuwste firmware erop gegooid en hij draait als een zonnetje.

Scherm
Het scherm is erg scherp maar wel wat aan de donkere kant (bij bijv. video's met zwart op zwart.) De inkijkhoek is, zoals je mag verwachten van een IPS scherm, prima.

Behuizing
Behuizing zit solide in elkaar en is behoorlijk stevig. Het afdekken van de micro usb en geheugenslot middels een klepje werkt prima en zal veel stof voorkomen. De achterkant van de tablet is van plastic en het nadeel hiervan is dat je niet al teveel grip hebt.

Wifi
Het wifi signaal is voldoende, iets minder dan ik met mijn SGS2 haal maar meer dan voldoende. hij haalt goede snelheden door het hele huis heen.

Al met al zeer tevreden en vooralsnog lijkt hij aan al mijn eisen te kunnen voldoen. 8 inch is perfect voor ereading en video's zijn prima te kijken ondanks dat het geen 16:9 is. De snelheid die de RK3066 haalt is meer dan voldoende voor mijn gebruik.

Verwijderd

Ik ga ook voor de Pipo M9, maar ga hem in Nederland kopen voor EUR 249,- incl. BTW.
Het enige wat mij tegenhoudt is de accuduur. Daar weet ik nog te weinig over net zoals arjants. Heeft hier daar al wat ervaring mee nu?

• janesh
Ik heb de N80 IPS RK3066 vanochtend geweigerd diquan, DHL heeft hem weer meegenomen, terug naar china.
Hij kost je 150 euro. Ik heb er twee maanden geleden op marktplaats met moeite nog 90 euro voor gekregen en had mij 115 gekost.
Ik heb toch nog een claim lopen op aliexpress, deze kan er evt. nog wel bij. :(

[ Voor 6% gewijzigd door janesh op 18-03-2013 21:05 ]

• diquan2001
wat heb je geweigerd janesh?? Oh :? Ik wist niet eens dat dat kon ??
trouwens zou je mij wat advies willen geven ??
Ik mag van deze seller http://www.aliexpress.com/store/711493 een andere Tablet uitkiezen waar ik dan weer een paar tientjes korting op krijg .Welke zou jij nemen van de Ramos modellen janesh??
Of natuurlijk iets anders beters wat deze seller heeft liggen ..Die W30HD is trouwens al onderweg dus die hoef ik niet meer..
janesh schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:59:
Ik heb hem geweigerd diquan, DHL heeft hem weer meegenomen, terug naar china.
Hij kost je 150 euro. Ik heb er twee maanden geleden op marktplaats met moeite nog 90 euro voor gekregen en had mij 115 gekost.
Ik heb toch nog een claim lopen op aliexpress, deze kan er evt. nog wel bij. :(

[ Voor 31% gewijzigd door diquan2001 op 18-03-2013 21:12 ]

Verwijderd

RK3188 tablets zullen nog wel niet echt op de markt zijn, maar ik ben niet onder de indruk van die a7 alwinner chipset, dus zou wel willen zien hoe goed RK3188 het doet.

Ik heb nu zo'n RK3066 mini pc en die scoort al 8000+ in Antutu en sticky speelt ook gewoon 1080p af enzo, dus ben wel benieuwd naar de RK3188.

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Verdorie, vorige week mijn T7 besteld, nu blijkt er een T7S te zijn: http://www.pandawill.com/...dmi-dark-blue-p72518.html

• diquan2001
Ja precies zie het ook net ..wat een pech ..Ach mijn zoontje is er wel echt blij mee ;)
D-Three schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:39:
Verdorie, vorige week mijn T7 besteld, nu blijkt er een T7S te zijn: http://www.pandawill.com/...dmi-dark-blue-p72518.html

• S2K

S2K

Pfff vanmiddag de T7 besteld, balen maar ja.

• D-Three
diquan2001 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:50:
Ja precies zie het ook net ..wat een pech ..Ach mijn zoontje is er wel echt blij mee ;)

[...]
Kan ik mij wel inbeelden dat ie er tevreden mee is :) Het is ook vooral voor mijn zoontje bedoeld al zal de papa er ook wel mee spelen uiteraard ;) Nog altijd tevreden over tot nu toe, hoe is de batterij? By the way, er schijnt een Lite firmware versie voor de T7 uit te zijn, een bijna zo goed als kale android versie.

En 2gb RAM en 16 GB flash is wel leuk maar waarschijnlijk had ik er toch geen 30 dollar extra voor over gehad. De tablet zal er nu niet extreem sneller of beter van worden, de Exynos cpu is gewoon al super. Al vind ik die blauwe kleur wel iets hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door D-Three op 18-03-2013 22:02 ]

• diquan2001
Jij kan het nog cancellen toch /??
S2K schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:00:
[...]

Pfff vanmiddag de T7 besteld, balen maar ja.

• S2K

S2K

diquan2001 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:01:
Jij kan het nog cancellen toch /??

[...]
Mag dat bij Aliexpress? Sorry ben totaal nieuw met bestellen in China. Kan niks in de interface vinden om te cancelen.

[ Voor 9% gewijzigd door S2K op 18-03-2013 22:08 ]

• diquan2001
Jawel zolang niet verzonden is dat gewoon makkelijk te cancellen doormiddels het cancel order knopje in te drukken ..
S2K schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:05:
[...]

Mag dat bij Aliexpress? Sorry ben totaal nieuw met bestellen in China.

Verwijderd

Jammer dat ze er geen grotere accu in hebben gestopt dat had een forse verbetering kunnen opleveren.

• Eef89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 12:54
Ik heb de T7S dus wel besteld (vandaag), ik ben erg benieuwd want ik kan er erg weinig info over vinden. Hopen dat de levertijden een beetje ok zijn.

Wel wat info gevonden: http://bbs.imp3.net/thread-10958240-1-1.html

[ Voor 6% gewijzigd door Eef89 op 19-03-2013 01:52 ]

• S2K

S2K

diquan2001 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:07:
Jawel zolang niet verzonden is dat gewoon makkelijk te cancellen doormiddels het cancel order knopje in te drukken ..

[...]
Hmmm, de cancel knop is er gewoonweg niet. In de helpinfo op de site staat ook dat het zou moeten kunnen, maar de credit card transactie is al geprocessed. Is dat wellicht de reden dat de cancel knop er niet is.

• diquan2001
Nou ik heb hier 3 orders open staan op ali er staat bij dat het awaiting shipment is .maar ik kan nog steeds cancellen hoor.
S2K schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:50:
[...]

Hmmm, de cancel knop is er gewoonweg niet. In de helpinfo op de site staat ook dat het zou moeten kunnen, maar de credit card transactie is al geprocessed. Is dat wellicht de reden dat de cancel knop er niet is.

• S2K

S2K

Ik zie dit, geen cancel knop.

Afbeeldingslocatie: http://img94.imageshack.us/img94/8427/ality.jpg

• D-Three
@diquan2001: Waarschijnlijk heb je de vraag in mijn laatste post niet gezien (ongeveer tegelijk gepost) maar hoe zijn jouw ervaringen met de batterijduur van de T7? Ik heb er trouwens nog deze case bij besteld, ik hoop dat hij dan iets meer kleuter-proof is: http://www.pandawill.com/...or-hyundai-t7-p71580.html :) Maar ik vind het wel fantastisch om te zien hoe voorzichtig ze daar mee om springen, al mag hij toch nooit langer dan een half uurtje hoor :P

[ Voor 49% gewijzigd door D-Three op 18-03-2013 23:11 ]

• janesh
[quote]diquan2001 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:05:
Ik mag van deze seller http://www.aliexpress.com/store/711493 een andere Tablet uitkiezen waar ik dan weer een paar tientjes korting op krijg .Welke zou jij nemen van de Ramos modellen janesh??
Of natuurlijk iets anders beters wat deze seller heeft liggen ..Die W30HD is trouwens al onderweg dus die hoef ik niet meer.quote]

Ik had die N80IPS RK3188 besteld bij de zelfde verkoper. Hij heeft mij beloofd dat ik hem op zijn kosten terug kon sturen en liever niet met dhl, of als ik hem zou houden, een gedeeltelijke refund voor het goedkopere verkeerde produkt
Bij terugsturen zou hij dan de N80IPS RK3188 opsturen, die hij na vijf dagen vanaf donderdag j.l. weer in stock kon hebben.
Dus jij kunt hem ook gewoon terug sturen met post.nl voor 25 euro, en wachten op de RK3188. Of via een claim bij aliexpress je geld terug vragen zoals ze via escrow buyer protection beweren, ben je hooguit die 25 euro kwijt.

• diquan2001
Nou deze vraag zou eigenlijk mijn zoontje van 6 moeten beantwoorden ;)
Maar ik denk dat hij zou zeggen dat hij er dagelijks ongeveer een uur of 3 tot 5 uur mee speelt en filmpjes mee kijkt..Ik heb wel Gps uitstaan en scherm staat op 50% .
D-Three schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:08:
@diquan2001: Waarschijnlijk heb je de vraag in mijn laatste post niet gezien (ongeveer tegelijk gepost) maar hoe zijn jouw ervaringen met de batterijduur van de T7? Ik heb er trouwens nog deze case bij besteld, ik hoop dat hij dan iets meer kleuter-proof is: http://www.pandawill.com/...or-hyundai-t7-p71580.html :) Maar ik vind het wel fantastisch om te zien hoe voorzichtig ze daar mee om springen, al mag hij toch nooit langer dan een half uurtje hoor :P

• diquan2001
Raar hoor bij mij staat er dit ...

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2rf3hph.jpg

• S2K

S2K

Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen, ik bestel nog een Hyuandai H7S erbij, de H7 raak ik wel weer kwijt.

• diquan2001
Dankje voor je reactie janesh ..Ik stuur het morgen ook maar terug ..Toch snap ik niet waarom ze blijven liegen .
janesh schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:13:
[quote]diquan2001 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:05:
Of natuurlijk iets anders beters wat deze seller heeft liggen ..Die W30HD is trouwens al onderweg dus die hoef ik niet meer.quote]

Ik had die N80IPS RK3188 besteld bij de zelfde verkoper. Hij heeft mij beloofd dat ik hem op zijn kosten terug kon sturen en liever niet met dhl, of als ik hem zou houden, een gedeeltelijke refund voor het goedkopere verkeerde produkt
Bij terugsturen zou hij dan de N80IPS RK3188 opsturen, die hij na vijf dagen vanaf donderdag j.l. weer in stock kon hebben.
Dus jij kunt hem ook gewoon terug sturen met post.nl voor 25 euro, en wachten op de RK3188. Of via een claim bij aliexpress je geld terug vragen zoals ze via escrow buyer protection beweren, ben je hooguit die 25 euro kwijt.

• Dejagan
S2K schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:35:
Ik begon al bijna aan mezelf te twijfelen, ik bestel nog een Hyuandai H7S erbij, de H7 raak ik wel weer kwijt.
:) denk het ook, Hyundai dus bekend merk en een exynos dus das zo weg.

• S2K

S2K

Dejagan schreef op maandag 18 maart 2013 @ 23:38:
[...]

:) denk het ook, Hyundai dus bekend merk en een exynos dus das zo weg.
Lijkt me ook, de H7S is slechts 11$ duurder.

• diquan2001
Let wel op met de aliexpress sellers ..Nieuwe items zijn altijd (in stock ) maar niet heus 8)7
S2K schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 00:02:
[...]

Lijkt me ook, de H7S is slechts 11$ duurder.

• diquan2001
ff de frames vergeleken tussen de V972 A31 en de Pipo M9 RK3188

Pipo M9

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/qxrm86.png

V972

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/213n6gx.png
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:18:
RK3188 tablets zullen nog wel niet echt op de markt zijn, maar ik ben niet onder de indruk van die a7 alwinner chipset, dus zou wel willen zien hoe goed RK3188 het doet.

Ik heb nu zo'n RK3066 mini pc en die scoort al 8000+ in Antutu en sticky speelt ook gewoon 1080p af enzo, dus ben wel benieuwd naar de RK3188.

Verwijderd

De V972 moet die niet meer pixels aansturen dan de Pipo M9? Namelijk 2048*1536, waar de Pipo M9 er maar 1280*800 hoeft aan te sturen.

• janesh
Juist ja, en hier een uitgebreide PiPo M9 review van Roman 2025 op slatedroid, exotische tablet verkoper in de US.
Hij zegt hetzelfde als ik , hier een paar posten hoger, de exynos 4412 is, ook vergeleken met de RK3188 in de PiPo M9, op het ogenblik de beste processor in een chinatab.
En géén retina scherm in een RK3066, Allwinner A31 en een ATM7029 apparaat.

[ Voor 8% gewijzigd door janesh op 19-03-2013 10:09 ]

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21
De Hyundai T7S vind ik dus wel erg interessant en ben van plan om deze ook te bestellen, heb alleen totaal geen ervaring met bestellen in china of pandawill.

Neem aan dat het we redelijk safe is, maar hoe zit het met evt garantie of DOA's?
En je hoeft verder geen btw of invoerrechten te betalen?

Daarnaast las ik hier nog dat nieuwe items niet direct leverbaar zijn, wat is de gemiddelde levertijd van deze tablet denken jullie?

Stop chasing the dream, you're already living it

• S2K

S2K

Eef89 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:48:
[...]

Ik heb de T7S dus wel besteld (vandaag), ik ben erg benieuwd want ik kan er erg weinig info over vinden. Hopen dat de levertijden een beetje ok zijn.

Wel wat info gevonden: http://bbs.imp3.net/thread-10958240-1-1.html
Het lijkt er op dat ze JB4.2.2 in Beta hebben op de T7S!

• arjants
  • Niet online
janesh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:21:
Juist ja, en hier een uitgebreide PiPo M9 review van Roman 2025 op slatedroid, exotische tablet verkoper in de US.
Hij zegt hetzelfde als ik , hier een paar posten hoger, de exynos 4412 is, ook vergeleken met de RK3188 in de PiPo M9, op het ogenblik de beste processor in een chinatab.
Duidelijke review idd, tnx voor het delen.
Ik lees dat jij de Ployer momo11 quad en de Ramos W42 beide gebruikt.
Welke zou jou voorkeur hebben gezien accuverbruik en kun je de 2Gb RAM in de MOMO11 merken in gebruik?

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

janesh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:21:
Eerlijk gezegd ben ik niet onder de indruk, ik heb een RK3066 mini pc op 1080p lopen hier en dat loopt prima en ja is inderdaad best wel krachtig.

Maar als ik hem dan praktische hoor zeggen dat de RK3188 niet direct snellere aanvoelt, op een paar dingen na dan denk ik van hier klopt iets niet helemaal, want ik vind mijn RK3066 nou niet bepaald sneller dan mijn Huawei Honor 2 en Nexus 7 en ik zou verwachten dat die RK3188 het even goed doet, of de reviewer zit het verschil gewoon niet.

Want hij scoort in benchmarks hogere dan de Exynos 4412.

Deze review is weer wat positiever.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 10:52 ]

• janesh
Ja dat klopt die iets hogere scores, dat wisten wij wel, maar Roman2025 heeft het ook over hoe het aanvoelt in het dagelijks gebruik.
Dit had ik hem ook al een keer verteld op slatedroid, de exynos 4412 draait op ICS gewoon heel snel, goed en soepel.
Ik heb en had heel wat JB tablets met de RK3066 en ook A31, maar met de exynos 4412, en ook de 4210 in de galaxy tab 7.7, ben ik mijn JB devices vergeten.

• janesh
arjants schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:26:
Duidelijke review idd, tnx voor het delen.
Ik lees dat jij de Ployer momo11 quad en de Ramos W42 beide gebruikt.
Welke zou jou voorkeur hebben gezien accuverbruik en kun je de 2Gb RAM in de MOMO11 merken in gebruik?
De accu van de Ramos W42 is beter, evenals de wifi en een helderder scherm. Zoals ik ze gebruik merk ik niets van meer of minder ram.
De ployer heeft ook weer zijn voordelen b.v. iets sneller en iets soepeler scrollen.

De ployer momo11quad is trouwens precies gelijk aan de freelander PD80 vogue met de exynos 4412 waar Roman het in zijn review over heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door janesh op 19-03-2013 10:57 ]

• Qosmic
Enige wat me een beetje tegenstaat aan de Hyundai T7S is de accu. 3300maH.
Is dat wel ok? Hoe lang doe je daar ongeveer mee?

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 11:18
Zie trouwens op aliexpress een aantal aanbiedingen voor 26 maart.

http://www.aliexpress.com...eview/index.html#list/318

o.a. Ainol Novo Venus 7 voor 111 dollar.

Verwijderd

janesh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:53:
Ja dat klopt die iets hogere scores, dat wisten wij wel, maar Roman2025 heeft het ook over hoe het aanvoelt in het dagelijks gebruik.
Dit had ik hem ook al een keer verteld op slatedroid, de exynos 4412 draait op ICS gewoon heel snel, goed en soepel.
Ik heb en had heel wat JB tablets met de RK3066 en ook A31, maar met de exynos 4412, en ook de 4210 in de galaxy tab 7.7, ben ik mijn JB devices vergeten.
Ja dat begrijp ik inderdaad wel en daarom ben ik juist niet onder de indruk, omdat je er toch wel meer van verwacht.

Maar die A31 heeft geloof ik wel een betere GPU, of ze gewoon on par? Maar die pipo m9 is nog duur ook zeg, hij kost hetzelfde als de Onda V972, alleen het scherm is inferior, de Onda V972 heeft namelijk een retina scherm.

1280x800 vind ik meer iets voor een 7inch of 8inch tab.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 11:17 ]

• Qosmic
DesertRose schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:13:
Zie trouwens op aliexpress een aantal aanbiedingen voor 26 maart.

http://www.aliexpress.com...eview/index.html#list/318

o.a. Ainol Novo Venus 7 voor 111 dollar.
Ook een mooie aanbieding, helemaal voor dat geld.
Hmm... twijfel... de Ainol Novo Venus 7 of Hyundai T7S.

Wordt voornamelijk gebruikt voor beetje browsen, gamen en mssn filmpje naartoe streamen

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:50
Mooie aanbieding inderdaad. Maar als ik die toevoeg aan mij cart staat er geen 111 dollar maar een hogere prijs.

[ Voor 3% gewijzigd door voil op 19-03-2013 14:19 ]

• arjants
  • Niet online
voil schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:07:
Mooie aanbieding inderdaad. Maar als ik die toevoeg aan mij cart staat er geen 111 dollar maar een hogere prijs.
Afbeeldingslocatie: http://img.alibaba.com/images/cms/upload/wholesale/home_banner/2013/03/14_326preview/en/logo.png

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:59
Sinds ik hier gelezen heb dat er prima china alternatieven zijn voor de bij ons gevestigde merken smartphone's en tablets en op deze manier ene hoop geld bespaard kan worden lees ik hier mee.

Nu ik deze aanbieding voorbij zie komen vind ik het toch wel erg interessant om een tablet te kopen voor mijn vriendin.

Mijn pc is mijn pc en dat beetje browsen wat zij doet kan prima op een tablet en is een nieuwe laptop zeker niet voor nodig.

Haar activiteiten op het tablet zullen hoofdzakelijk browsen, facebook, youtube en een spelletje ala angrybirds zijn. Beetje zoals Qosmic in zijn post aangeeft.

Is het mogelijk om met een dergelijk tablet een film (1080) te kijken vanaf mijn netwerk ?

Het formaat ben ik nog niet helemaal uit, ikzelf neig naar 7/8" maar m'n vriendin vind rond de 10 fijner denk ik, helemaal als ze er op bed ofzo een filmpje mee wil kijken.

Gezien het budget op dit moment niet hoog ligt ivm een kleine op komst en een keuken die verbouwd gaat worden wilde ik nog niks gaan kopen maar maakt deze aanbieding het wel aantrekkelijk.

Zit hier iets tussen voor ons of moet ik het lekker op de lange baan zetten en nog ff wachten ?

i7-4770 + GTX1070 → 7800X3D + 9070XT #Gamerdad

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

Misschien dat het 26 maart dan deze yandao n90s gaat worden voor $103.36. Het lijkt er alleen op dat het geen ips scherm heeft, ondanks de 9.7 inch 1024*768 specs.

Verwijderd

Qosmic schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:05:
[...]

Ook een mooie aanbieding, helemaal voor dat geld.
Hmm... twijfel... de Ainol Novo Venus 7 of Hyundai T7S.

Wordt voornamelijk gebruikt voor beetje browsen, gamen en mssn filmpje naartoe streamen
Ik vind Ainol Novo 7 kwa design wel mooi opzich, alleen het is een A5 Quadcore, dat is dus veel langzamere dan een A9 quadcore, maar hij is wel echt goedkoop, omgerekend € 85 kost hij in China.

Zo slecht is een A5 namelijk niet. Maar de Onda V801 heeft zo'n A31, alleen wel een lagere schermresolutie, maar wel meer geheugen, namelijk 2GB maar hij kost bijna hetzelfde.

Deze N80 is wel interessant, een RK3188 en 8 inch scherm, beetje jammer van de lage resolutie maar voor de rest prima.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 17:13 ]

• D-Three
S2K schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:25:
[...]

Het lijkt er op dat ze JB4.2.2 in Beta hebben op de T7S!
Nice, had ik niet gezien :) Normaal komt de officiële JB rom in april uit, waarschijnlijk voor beide dan. Hopelijk dan ook in een lite versie! Hopelijk is ie gauw binnen. Vandaag kreeg ik wel een mailtje dat ze mijn adres nog moeten hebben alhoewel de status al op shipped staat? :?
douwe.nl schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:26:
Gezien het budget op dit moment niet hoog ligt ivm een kleine op komst en een keuken die verbouwd gaat worden wilde ik nog niks gaan kopen maar maakt deze aanbieding het wel aantrekkelijk.

Zit hier iets tussen voor ons of moet ik het lekker op de lange baan zetten en nog ff wachten ?
Welke aanbieding? :P Volgende jaar zijn die dingen ook nog te krijgen. Trouwens iets wat je nu koopt kan je binnen een paar maanden al voor minder krijgen of een beter model voor evenveel. Of je er nu of binnen pakweg een jaar geld aan wil spenderen, moet je voor jezelf uit maken hé. Dat kunnen wij niet bepalen. Uiteindelijk is het gewoon een luxeprobleem. ;)

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:59
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar eigenlijk wil ik er gewoon 1 en zo'n aanbieding als 26 maart is dan best verleidelijk.

Ik neig alleen naar de hyundai T7S, op een of andere manier trekt dat ding me... any con's ?

i7-4770 + GTX1070 → 7800X3D + 9070XT #Gamerdad

• Dejagan
douwe.nl schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 19:53:
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar eigenlijk wil ik er gewoon 1 en zo'n aanbieding als 26 maart is dan best verleidelijk.

Ik neig alleen naar de hyundai T7S, op een of andere manier trekt dat ding me... any con's ?
Batterij is 3300mah wat aan de kleine kant, verder geloof ik dat iedereen met een T7 super tevreden is hoor.

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
Ik ben ook op zoek naar een tablet.
10inch, goede resolutie, bluetooth (voor audiostreaming) en vlot mkv 1080's draaien (liefst via wifi en xbmc).
Het is voor mijn moeder (65j). Ze is absoluut niet high tech aangelegd, maar met het spelen van mp3's en misschien wat youtube en film kan ik haar zeker laten bezig houden in haar saaie avonden. Liefst ook met degelijk schermpje.
Ik koop me er dan nog een tweede zelf bij.
Kan ik zo'n tablet automatisch laten connecteren via bluetooth naar een bluetooth receiver zonder ergens instellingen te moeten veranderen elke keer? Niet dat ik elke week opnieuw die connectie moet maken voor mijn moeder en ze in volle paniek geraakt als het geluid weggevallen is via haar radio.
Ik zie hierboven redelijk veel Quad cores, maar is dat nodig voor mij? Liefst natuurlijk een degelijke tablet en het komt niet op 20 euro aan, maar zou toch max 200 euro per tablet willen spenderen.
Ik woon in Belgie, is 't even makkelijk om uit China te bestellen (zonder import tax natuurlijk) zoals bij jullie? Welke webstore is betrouwbaar? Is bestellen via aliexpress of pandawill altijd betrouwbaar?
Ik vind volgende tablets interessant qua prijs en mogelijkheden:
http://www.pandawill.com/...h-dual-camera-p71814.html 240 dollar
http://www.pandawill.com/...th-hdmi-white-p72291.html 170 dollar
http://www.pandawill.com/...h-hdmi-silver-p70843.html 207 dollar
http://www.pandawill.com/...era-hdmi-gray-p69989.html (maar 7 inch, maar wat een prijs) 147 euro
http://www.pandawill.com/...h-dual-camera-p68713.html 206 Euro

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-11 20:14
Via PandaWill kan je de M9 krijgen voor 200 euro inclusief DHL shipping en leather case. Ook krijg je nog 5% korting als je de coupon "panda4fok" gebruikt.

• Pluppie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09-2021
http://www.pandawill.com/...h-dual-camera-p69460.html

En deze? 175 dollar, bluetooth en al en IPS scherm. Draait het xbmc?

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:17
igi0n schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:19:
Via PandaWill kan je de M9 krijgen voor 200 euro inclusief DHL shipping en leather case. Ook krijg je nog 5% korting als je de coupon "panda4fok" gebruikt.
Alleen wel lang wachten voordat hij binnen is.
Ik heb wel belangstelling voor de Cube U30GT2 of de Pipo M9, maar ik moet hem zeker binnen 14 dagen hebben.
Iemand nog goed adres waar dat mogelijk is?

[ Voor 19% gewijzigd door doggy1 op 19-03-2013 22:05 ]

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 08:16
doggy1 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:04:
[...]

Alleen wel lang wachten voordat hij binnen is.
Ik heb wel belangstelling voor de Cube U30GT2 of de Pipo M9, maar ik moet hem zeker binnen 14 dagen hebben.
Iemand nog goed adres waar dat mogelijk is?
Met DHL shipping zou hij toch in 8 dagen binnen moeten zijn, al kan pandawill wel traag zijn met het versturen, en is de kans op BTW betalen met DHL dacht ik relatief groot (?? al hoor ik soms zeggen van net niet)

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:17
Dit staat op hun site, is niet helemaal duidelijk vind ik.

How is my order at Pandawill shipped?”

If you want to switch from free shipping to an alternate shipping method, there will be additional shipping costs based on the value of the order placed and will vary from country to country.

The delivery time for normal airmail is usually 15 to 35 days and 3 to 7 days for express. The registry airmail time varies depending on the country. For the United States and the UK, it takes about 6 to 12 days. For South America (excluding overseas territories), it will take about 15 to 25 days. For France, Spain, Italy and Germany, it will take about 7 to 14 days. For Thailand or Malaysia, it will take 7 to 20 days. For other countries that are not mentioned above, it will take about 15to 25 days. The actual delivery time could vary, due to delays caused by customs clearance, flight delays, and weekends.

Before ordering

1. Can I change my delivery address after placing an order?
Pandawill will only ship to the Paypal address due to safety concerns. For people wishing to change their address, please leave the delivery address through a Paypal message. Addresses noted in email or via the Livechat are invalid.

2. How are Tax and Customs duties handled?
At Pandawill, no products are taxed. However, customs officials inspect shipping packages at random. Pandawill cannot ensure that your package will remain uninspected and the customer will need to pay taxes at the request of authorities.

3. How long does it take for Pandawill to process the order?
Your order goes through several steps before it reaches your door.
Step 1 (1-2 business days): The order(s) are double checked by our QC staff.
Step 2 (1-2 business days): The Product(s) are packed and posted to the corresponding courier/shipping agent (e.g. Hong Kong Post, HK DHL, EMS, China Post)
Step 3 (5-15 variable days): The Product(s) are en route to the shipping destination via Express or Air mail.
However, due to customs inspection and cl
Pagina: 1 ... 56 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.