BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Moet je eerst eens beter lezen!janesh schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:53:
Jongens, moeten we dat nou allemaal lezen, pandawill heeft niks in stock. Duurt een week voordat ze het hebben, dan express shipping , vier vijf dagen, tel maar uit.
Neem gewoon een verkoper op aliexpress, met een feedbackscore van meer dan 95%, en hem shipped binnen drie dagen. Dat wordt meestal vijf dagen, maar de klok gaat lopen na ordering. Is de tijd verstreken, wordt de order automatisch gecancelled door aliexpress. Je weet waar je aan toe bent, en je word niet aan het lijntje gehouden door verkopers die je iedere keer weer een sprookje vertellen.
Er staat bij Alieexpress dat levering van bv Cube 30gt2(die in voorraad is) idd binnen 5-7 dg verzonden wordt dmv DHL, maar er staat bij:
De geschatte levertijd is de hoeveelheid tijd die het zal de rederij te nemen om uw bestelling te leveren na de verwerkingstijd.
nb verwerkingstijd is 30 dagen
en dit bij een feedbackscore>95
zie: http://www.aliexpress.com...B-RAM-32GB/755050562.html
[ Voor 6% gewijzigd door doggy1 op 19-03-2013 23:37 ]
Dat de cube u30gt2 al geleverd wordt heb ik nog nergens gezien, kijk op slatedroid en niet hier.
Dus dat was geen optie, de pipo m9, die bedoelde ik dus, wordt wel uitgeleverd, moet je als je hem snel wilt hebben niet bij pandawill zijn.
dit zou ik ook graag willen weten, ben namelijk ook niet in het bezit van een cc, of zou iemand hem voor mij willen bestellen??Trishul schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:06:
Is er trouwens een europese verkoper van de hyundai T7S? Wil m erg graag kopen, maar het mooiste zou zijn als het gewoon binnen europa kan. Ik dacht bv. dat androidmall.co.uk dus een engelse verkoper was, maar dat is het dus niet...
zo ja graag een dm,,
Verwijderd
Misschien had ik toch maar die Nexus 7 refurb moeten kopen via iBood
Bij pandawil kun je gerust bestellen, duurt altijd wat langer want ze hebben als gezegd geen stock.Pluppie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:01:
Maar levert Pandawill gegarandeerd? Ik wil gerust 4 weken wachten voor 50 euro korting...
Bij andere shops moet je goed opletten of er "Ships within 24hrs" bij staat, want dan wordt het binnen 24 uur verzonden, anders duurt het daar soms ook wel een week.
Zit in Tilburg en heeft de pipo M9 en Onda V972 tegen een schappelijke prijs voor als je niet in China wil bestellen.
Weet alleen niet hoe betrouwbaar de site is.
http://goo.gl/maps/oNyMi
http://tweakers.net/shopr...peed.html#tab:shopreviewsizzo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:38:
Kent iemand de webshop http://www.bitspeed.nl/tablets/tablets-nl/ ?
Zit in Tilburg en heeft de pipo M9 en Onda V972 tegen een schappelijke prijs voor als je niet in China wil bestellen.
Weet alleen niet hoe betrouwbaar de site is.
Gezien de shopreviews zou ik er wel wat bestellen
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Stop chasing the dream, you're already living it
too old, too cold
Verwijderd
Maar als er een apparaat is dat beter is dan mijn Nexus 7 dan zou ik er ook eentje kopen, maja ik vind 1280x800 resolutie eigenlijk wel een must, de Ainol Novo 7 heeft dat, alleen die chipset is dan weer minder, maar de prijs is wel er naar.
De N80 is ook wel interessant, maar jammer van die 1024x768 resolutie, ja ik weet de iPad 2 en iPad mini hebben die resolutie ook.
Maar ik zelf vind Huawei een goed merk, die hebben ook tablets, maar zijn wat duurdere.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 11:14 ]
Verwaarloosbaar, zeker gezien de beperkte markt voor Chinese OEM tablets in Nederland. China maakt evenveel winst, of je nou via een reseller in Nederland koopt of direct in China. Ze geven hooguit een beetje bulk rate korting maar het blijft een niche produkt met een kleine afzetmarkt. De Nederlandse economie wordt eerder gesteund als bijvoorbeeld grote Nederlandse bedrijven en werkgevers geen diensten meer afnemen in India en omstreken. Niet als de consument een paar Chinese tablets bij een paar Nederlandse resellers koopt.
Ik denk dat er pas plek is voor een Nederlandse reseller op het moment dat deze een echte meerwaarde biedt. Ik zelf zou bijvoorbeeld graag meer uitgeven als zo'n lokale reseller bijvoorbeeld een betere Android implementatie levert dan de Chinees. Dat scheelt mij weer een paar uur rooten, flashen en tweaken. En tijd is geld.
too old, too cold
Verwijderd
Bij de meeste andere krijg je namelijk een 1024x768 scherm, uiteraard mensen die een iPad mini kopen vinden die resolutie ook prima blijkbaar, dus ik snap het wel.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 11:26 ]
Verwijderd
Ik heb hem na twee dagen verkocht, wat een traag ding die quadcore ATM7029.
Mijn idee, vermijd zeker apparaten met die processor.
Dus zoals je hierboven kunt lezen, de RK3066, is een stuk beter, alsook de Allwinner A31.
[ Voor 17% gewijzigd door janesh op 20-03-2013 11:37 ]
Verwijderd
Maar weer een 1024x768 scherm of je moet een van die A31 tablets nemen van 10 inch en dan heb je een retina scherm.
De N80 kost ook ruim meer dan € 110, de Ainol Novo 7 kost iets meer dan € 85 en de SoC die is inderdaad niet zo goed, maar ze hebben er wel een 1280x800 scherm in gedaan, of ben ik te verwend met mijn Nexus 7 welke ook die resolutie heeft?
ik ben zelf op zoek naar een tablet:
- 7 of 8 inch
- 1280 x 800 resolutie
- geschikt voor internet, film streamen (720p of 1080p) en af en toe een game
- max 150 euro
zelf denk ik dat de Hyundai T7S behoorlijk in de buurt komt.
Mijn vraag is: zijn er betere voor dit geld en deze doeleinde of evt nog een goedkopere optie?
zag namelijk ook nog de Ainol Novo7 Venus 7 voor een mooi prijsje.
Welke van deze 2 zouden jullie adviseren?
Verwijderd
Vooral de SoC (CPU + GPU) in de T7S is veel beter. Alleen kom je in het slechtste geval uit op 185 euro (inclusief 21% BTW en 10 euro inklaringskosten). Daarom schreef ik zelf ook dat ik eigenlijk beter die refurb Nexus 7 van iBood had kunnen halen want die kostte ook zoiets en die heeft een bettere accuduur en makkelijker te claimen garantie.
Ga wel voor de Hyundai T7S, alleen ff kijken waar ik hem het beste kan bestellen.
Zit daar nog veel verschil in? Zag hem nu bij pandawill. Zijn die een beetje ok qua btw en inklaringskosten?
Verwijderd
Ik heb begrepen dat die CPU in de Ainol Novo 7 nog niet zo slecht is, maar dat de GPU niet erg goed is, en als ik youtube video's zie dan loopt die Ainol Novo 7 ook gewoon soepel.Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:01:
Heb je de reacties hierboven gelezen? Geen moeilijke keus dus wat mij betreft.
Vooral de SoC (CPU + GPU) in de T7S is veel beter. Alleen kom je in het slechtste geval uit op 185 euro (inclusief 21% BTW en 10 euro inklaringskosten). Daarom schreef ik zelf ook dat ik eigenlijk beter die refurb Nexus 7 van iBood had kunnen halen want die kostte ook zoiets en die heeft een bettere accuduur en makkelijker te claimen garantie.
Kijkend naar de prijs en feature set van Ainol Novo 7, dan moet ik toch zeggen, ondanks dat de chipset niet erg goed is, hij toch veel voor zijn geld bied, want waar vind je voor € 85 een tablet met een 1280x800 resolutie? Goed ik zou zelf ook liever wat meer geld uitgeven voor een RK3188, maar dan nog heb ik geen 1280x800 resolutie, de N80 is zo'n € 25 duurdere en heeft een 1024x768 resolutie.
En alle 10 inch retina tablets hebben een A31.
Is er iets vergelijkbaars als de Hyundai T7S maar dan in 8" of 9,7" ?
Als jij je een hoop ergernis wil besparen neem de T7, alleen battery life is een beetje minder.Qosmic schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:47:
wat is op dit moment dat 1 van de betere videochips? Ik dacht de mail400, deze is toch ook wel ok om te gamen en filmpje op te kijken?
ik ben zelf op zoek naar een tablet:
- 7 of 8 inch
- 1280 x 800 resolutie
- geschikt voor internet, film streamen (720p of 1080p) en af en toe een game
- max 150 euro
zelf denk ik dat de Hyundai T7S behoorlijk in de buurt komt.
Mijn vraag is: zijn er betere voor dit geld en deze doeleinde of evt nog een goedkopere optie?
zag namelijk ook nog de Ainol Novo7 Venus 7 voor een mooi prijsje.
Welke van deze 2 zouden jullie adviseren?
Wat heb je aan een goed scherm als het apparaat niet vooruit te branden is.
Je wilt niet weten hoeveel verchil er zit tussen een quadcore cortex A5 en een quadcore cortex A9.
Kies je voor de T7, ben je voorlopig klaar in china, omdat de RK3188 echt niet veel beter is.
Ook de Vivante gpu in de ATM7029 is bar slecht, dus geen moeilijke keus.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 14:56 ]
Nou je leest nogal eens wat verhalen over spullen die niet aankomen , paypal disputes, en over garantie met terugsturen ( kosten voor jezelf) wat niet altijd vlekkeloos verloopt.Negakinu schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:01:
Met alle respect voor Nederlanders die winst proberen te maken met Chinese import tablets, maar ik zie persoonlijk niet in waarom een consument niet gewoon zelf in China zou bestellen. Zelfs met douane en importbelasting ben je als consument nog goedkoper uit. Een Nederlandse handelaar heeft alleen een voordeel als hij een grote voorraad heeft of lokaal kan repareren waardoor hij betere garantie kan bieden dan de verkoper in China. Dit komt in de praktijk echter nauwelijks voor.
Een Nederlandse reseller moet het ook gewoon terugsturen naar China als je garantie wilt. De enige manier om dit te voorkomen is om als reseller een grote voorraad te hebben maar dat is economisch niet verantwoord bij een niche produkt als een Chinatablet. Als je als consument met Paypal betaalt ben je tevens goed verzekerd tegen defecten/oplichters/verdwenen pakketjes waardoor garantie via een reseller nog minder voordeel biedt. Een beetje Tweaker is trouwens goed genoeg geïnformeerd om alleen de verkopers uit te kiezen met goede feedback en een betrouwbare historie. Ik zelf bestel sinds 2008 in China en heb nog nooit verlies gemaakt of een probleem gehad. Ik ben er van overtuigd dat als je een beetje studie doet je een heel eind komt.izzo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:53:
[...]
Nou je leest nogal eens wat verhalen over spullen die niet aankomen , paypal disputes, en over garantie met terugsturen ( kosten voor jezelf) wat niet altijd vlekkeloos verloopt.
too old, too cold
Als je gewoon met DHL bestelt, heb je van niet aankomen weinig last.
Die ene, uit China.Cabo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:03:
Wat is nu de chinese tablet voor de meeste bangs for bucks als je kijkt naar 9,7, retina, hdmi.
Volgens mij zijn de meningen verdeeld. Hangt ook af van je budget. Retina zou ik zelf nog niet pakken omdat je veel performance inlevert, zelfs met de laatste chipsets.
[ Voor 27% gewijzigd door Negakinu op 20-03-2013 16:01 ]
too old, too cold
Vind 8 of 9.7 toch fijner....
Verwijderd
Valt mij juist op dat meeste 10 inch tablets nu met een retina scherm komen en volgens mij kunnen de GPU's dat ook wel prima aan.Negakinu schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 16:00:
[...]
Die ene, uit China.
Volgens mij zijn de meningen verdeeld. Hangt ook af van je budget. Retina zou ik zelf nog niet pakken omdat je veel performance inlevert, zelfs met de laatste chipsets.
Mijn MK808B draait ook op 1080p en dat werkt prima. Vooral de PowerVR SGX544MP2 die in de Alwinner A31 zit zou ongeveer even krachtig zijn als de PowerVR GPU in de iPad 3, dus ik geloof wel dat die PowerVR SGX544MP2 dat prima aan kan.
Mijn moeder wil ook zo'n 9.7 of 10 inch en ja kom je eigenlijk bijna direct uit bij deze A31 modellen, ik was het denken aan de Ainol Novo 9 of Onda 972, maar retina is niet een must, maar het is toch bijna allemaal retina.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 17:25 ]
Verwijderd
Pipo M9 had ik ook al bekeken.
Qua specs ontlopen die 2 elkaar niet zoveel toch?
Ik zelf twijfel tussen deze twee. Prijsverschil, aluminium-design, batterij en scherm doen me neigen naar de Window. Ramos heeft natuurlijk wel een betere processor, maar is door 9,4 inch-model waarschijnlijk moeilijker om accessoires te krijgen. Daarnaast vind ik de capaciteit van de batterij magertjes..
Misschien dat iemand me kan overtuigen en hopelijk help ik andere ermee. De code kun je vinden onder het kopje 'Clearence'.
[ Voor 4% gewijzigd door Sheva op 20-03-2013 19:25 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Hij kost 1299 yuan, niet erg duur, de Ainols en Onda's kosten ja ongeveer hetzelfde maar dan met een A31.
http://www.mistertao.com/...bao-item-23017188570.html
Onderstaande je prijs op mr tao incl. shipping and fee. Doe er 10% af voor je eerste aankoop, kom je op ruw geschat 260 usd met sing post.
China Post Registered Air Mail :
with a tracking number;< 2000g;15-30 Working Days $239.84 $1.6 $15.37 $20.54 $277.35
China post Air Parcel :
with a tracking number;> 2000g;15-30 Working Days $239.84 $1.6 $37.66 $22.33 $301.43
Express Mail Service :
EMS; with a tracking number;4-7 Working Days $239.84 - - - -
Singapore post Air Mail :
with a tracking number;< 2000g;7-15 Working Days $239.84 $1.6 $25.17 $21.33 $287.94
The Estimated Delivery Time is the amount of time it will take the Shipping Company to deliver your order after the stutas "shipped".
Dan is onderstaande N80 toch voor een leuker prijsje 157,78 usd met DHL als je de 20 usd coupon kunt gebruiken van aliexpress.
http://www.aliexpress.com...uch-Screen/800677882.html
Of als je het geduld kunt opbrengen over vijf, zes dagen voor 141,99 met china post.
[ Voor 4% gewijzigd door janesh op 20-03-2013 20:25 ]
Verwijderd
Ik kan namelijk gewoon zelf rechtstreeks vanaf taobao.com en amazon.cn kopen. De Mistertao links zijn alleen bedoeld voor vertaling en mensen die niet luxe hebben zoals ik die heb.
Die N80 vind ik trouwens ook wel goed, maar jammer van die 1024x768 resolutie.
Voor mij gewone sterveling
En inderdaad die yuandao vido N80IPS RK3188 is een heel leuk ding voor die prijs, en ik hoef geen retina.
Een lagere resolutie maakt hem alleen maar iets sneller dan een hogere, en dat vind ik belangrijker.
Hij komt op aliexpress trouwens aardig in stock.
Verwijderd
Dus ik moet toch eens kijken wat er voor de rest nog te krijgen is, ik ben tevreden met mijn Nexus 7, dus het is niet echt voor mij bedoeld, meer voor mijn moeder.
Op Pandawill staat de Hyuandai T7S in blauw zonder dat vermeld staat of deze op voorraad is. Meen eerder deze week gezien te hebben dat deze via pre-sell te bestellen was. Houdt dit nu in dat deze nu wel direct leverbaar is?
Sinds ik mijn exynos apparaten heb, pakt ze die als haar ipad boven ligt. Dat zegt voor mij alles, zo ook misschien voor jou moeder.
Ik zou als ik jou was in china toch eens naar een Ramos met exynos 4412 kijken voor minder dan wij hier betalen.
Verwijderd
Het is voor mijn moeder, die zit niks anders te doen dan te facebooken enzo, dus ben nu eens kijken naar de RK3066 omdat die goedkoper zijn.janesh schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:23:
Diqiu-Long, ik zou er toch nog eens over nadenken. Mijn vrouw, ipad gebruikster, was als ze een exoot van mij gebruikte, het binnen de kortste keren helemaal zat. Browser lag, force close etc.
Sinds ik mijn exynos apparaten heb, pakt ze die als haar ipad boven ligt. Dat zegt voor mij alles, zo ook misschien voor jou moeder.
Ik zou als ik jou was in china toch eens naar een Ramos met exynos 4412 kijken voor minder dan wij hier betalen.
Ik ben nu voor 699 yuan ( € 85 ) dit model tegen gekomen, de ICOO D90PRO
Als het voor mijzelf was dan gaf ik inderdaad wel wat meer geld uit, want als ik haar niet eentje mee neem uit China, gaat ze straks gewoon eentje bij zo'n stom post order bedrijf bestellen en dat is duur en die tablets stellen niks voor tegenover wat je in China krijgt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 21:38 ]
En de T7S heeft GPS wat op zich wel een leuke gadget is, ik vind het alleen jammer dat de T7S 7 inch is.
Voor gewoon gebruik op de bank, browsen, of filmpje kijken in bed/bad lijkt me 7 inch te klein en is 9 inch beter.. wat vinden jullie van 7 inch tablets? Ik vind het formaat net niet... of zit ik er helemaal naast
Verwijderd
Nee, ik heb contact gehad via de live support. 19 maart kreeg ik te horen dat het nog 4-5 dagen zou duren voordat de voorraad wordt aangevuld. Dus...Fresno schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:09:
Vraag:
Op Pandawill staat de Hyuandai T7S in blauw zonder dat vermeld staat of deze op voorraad is. Meen eerder deze week gezien te hebben dat deze via pre-sell te bestellen was. Houdt dit nu in dat deze nu wel direct leverbaar is?
Wat wel gek is dat op de site van de producent het model nog niet te vinden is (http://www.hyundai-digital.cn/).
Ben benieuwd of ze reageren ..
Eef89 schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:48:
[...]
Nee, ik heb contact gehad via de live support. 19 maart kreeg ik te horen dat het nog 4-5 dagen zou duren voordat de voorraad wordt aangevuld. Dus...
Wat wel gek is dat op de site van de producent het model nog niet te vinden is (http://www.hyundai-digital.cn/).
Verwijderd
Je zou deze eens kunnen bekijken in de winkel. 9" inch, Tegra 3, 1280x800 pixels en GPS. Scherm is volgens de reviews niet helemaal lekker. pricewatch: Lenovo IdeaTab A2109 (MARA2MH) ZilverQosmic schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 21:37:
denk dat ik voor de ramos w42 ga ipv de Hyundai T7S, enige jammere van die ramos is 2MP back camera ipv 5.
En de T7S heeft GPS wat op zich wel een leuke gadget is, ik vind het alleen jammer dat de T7S 7 inch is.
Voor gewoon gebruik op de bank, browsen, of filmpje kijken in bed/bad lijkt me 7 inch te klein en is 9 inch beter.. wat vinden jullie van 7 inch tablets? Ik vind het formaat net niet... of zit ik er helemaal naast
Enkele opmerkingen: nadat de chinese brol eraf is en andere launcher erop gezet heb reageerd hij tot nu toe altijd snel en vlot. Mooi scherm, geen dode pixel of andere opmerkingen hier.
Wel had ik een screen protector meebesteld, (diegene die erop zat had wat luchtbelletjes). Helaas kreeg ik he mer niet goed op, nog meer luchtbelletje sdan ervoor. Iemand een aanrader waar ik er nieuwe kan kopen voor dit formaat?
http://www.aliexpress.com...-16GB-1280/693343997.html
Voordelen zijn: dat je 2 jaar Europese garantie hebt, minder verzendkosten ook bij retouren, wordt helemaal gebruiksklaar geleverd.
Misschien wel iets duurder, maar meer zekerheid.
En voordat ik weer een hoop gezeur krijg van dat je zonder problemen kan bestellen in China: ik bestel heel regelmatig dingen in China en idd zonder problemen.
In dit geval wilde ik hem zeker binnen 10 dagen hebben en vind ik de garantie van 2 jaar ook wel belangrijk.
Ook heb ik een goed gevoel over deze shop, want de keren dat ik belde, werd ik zeer snel en heel accuraat te woord gestaan.
Enige probleem is dat ik nog geen goede case in Nederland heb kunnen vinden(wie het wel weet mag het zeggen). In China wel, maar dan duurt het wel heel erg lang voordat je hem binnen hebt, of je moet meer verzendkosten betalen dan het ding kost.
Verwijderd
Die neppe sites van die Chinese tablet merken, Google Chrome redirect mij dan naar Google.nl, gebeurt vooral bij dit soort sites.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 12:11 ]
Ik heb meer vertrouwen in het Europese consumentenrecht dan het Chinese. De shop waar ik hem gekocht heb bestaat al meer dan 20 jaar, dus het is niet een van de vele webshops die naar paar maanden met Noorderzon zijn vertrokken.
En van het kastje naar de muur, dat gebeurt overal wel eens, maar als je daar van uit gaat dan kun je niets meer kopen. Wie geeft jou de garantie dat dit niet gebeurt?(Chinese shop?)
Verwijderd
Dat is waar, maar zou jij een rechtzaak beginnen voor zo'n apparaat? De fabrikant zit niet in Europa dus garantie is hoe dan ook iets wat je eigenlijk zou moeten beschouwen als het niet hebben.doggy1 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 13:51:
In principe val je onder het Europees consumentenrecht.
Ik heb meer vertrouwen in het Europese consumentenrecht dan het Chinese. De shop waar ik hem gekocht heb bestaat al meer dan 20 jaar, dus het is niet een van de vele webshops die naar paar maanden met Noorderzon zijn vertrokken.
En van het kastje naar de muur, dat gebeurt overal wel eens, maar als je daar van uit gaat dan kun je niets meer kopen. Wie geeft jou de garantie dat dit niet gebeurt?(Chinese shop?)
Als jouw tablet stuk gaat, dan stuur je hem terug naar die webshop en hij zal hem waarschijnlijk laten maken in China, laat dat ding na een jaar toevallig stuk gaan? Wat heb je liever dat lastige process in? Of maar een nieuwe Chinese tablet kopen.
Zouden jullie trouwens een Nexus 7 vervangen door zo'n RK3188 tablet met retina scherm?
Verwijderd
Verwijderd
En als je pech heb geven ze gewoon niet thuis zodra je voor garantie met ze contact op neemt, dus ik zou gewoon zelf rechtstreeks in China kopen, dat is veel goedkoper en anders zou ik een Nexus 7 ofzo kopen (Die heb ik dus zelf ).
Wat ik zei: als je zo denkt dan kun je nergens meer wat kopen en ik neem aan dat je soms toch wel wat kooptVerwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:50:
Dat bedoel ik niet echt, natuurlijk moeten zij zich aan de wetgeving houden, maar wat als ze niet thuis geven? En sowieso mogen ze jouw lekker een maand of 1 a 3 lekker laten wachten tot dat ding eindelijk eens gerepareerd is.
En als je pech heb geven ze gewoon niet thuis zodra je voor garantie hebt, dus ik zou gewoon zelf rechtstreeks in China kopen, dat is veel goedkoper en anders zou ik een Nexus 7 ofzo kopen (Die heb ik dus zelf ).
In China heb je die zekerheid wel dan??? Vreemde redenatie imo.
Verwijderd
Jawel gewoon bij normale webshops en winkels, stel ik koop een HTC bij zo'n zaak die wel heel goedkoop is, maar bij aftersales allerlei excuses heeft, dan bel ik HTC en laat ik ze mijn HTC op halen, dat is nog snellere ook.doggy1 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:52:
[...]
Wat ik zei: als je zo denkt dan kun je nergens meer wat kopen en ik neem aan dat je soms toch wel wat koopt![]()
In China heb je die zekerheid wel dan??? Vreemde redenatie imo.
In China heb jij die zekerheid helemaal niet ( Al doen ze zeker aan garantie ), maar als je bereidt bent zelf die dure TNT te betalen dan heb je via Chinese webshops ook garantie, ze geven meestal een jaar ofzo.
Maar omdat je zoveel bang for buck krijgt bij Chinese tablets / smartphones zal het niet zo erg zijn als die het na een jaar niet meer doen, want de waarde is niet moeite waard om garantie te gaan claimen, omdat zolang duurt.
In zekere zin zou jouw garantie niet bepaald een pretje zijn, als je in Nederland een op Nederland uitgebrachte markt een tablet of smartphone koopt dan word ie als ie stuk gaat door dynafix gerepareerd, vaak duur dat maar een week, onze Chinese devivces moeten helemaal terug naar China, dus houdt maar rekening met twee maanden a drie je tablet kwijt te zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 15:08 ]
Waarom denk jij dat ik geen goede aftersales heb bij de shop waar ik hem heb gekocht?Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:00:
[...]
Jawel gewoon bij normale webshops en winkels, stel ik koop een HTC bij zo'n zaak die wel heel goedkoop is, maar bij aftersales allerlei excuses heeft, dan bel ik HTC en laat ik ze mijn HTC op halen, dat is nog snellere ook.
In China heb jij die zekerheid helemaal niet ( Al doen ze zeker aan garantie ), maar als je bereidt bent zelf die dure TNT te betalen dan heb je via Chinese webshops ook garantie, ze geven meestal een jaar ofzo.
Maar omdat je zoveel bang for buck krijgt bij Chinese tablets / smartphones zal het niet zo erg zijn als die het na een jaar niet meer doen, want de waarde is niet moeite waard om garantie te gaan claimen, omdat zolang duurt.
In zekere zin zou jouw garantie niet bepaald een pretje zijn, als je in Nederland een op Nederland uitgebrachte markt een tablet of smartphone koopt dan word ie als ie stuk gaat door dynafix gerepareerd, vaak duur dat maar een week, onze Chinese devivces moeten helemaal terug naar China, dus houdt maar rekening met twee maanden a drie je tablet kwijt te zijn.
Verwijderd
Ik heb dat zelfde idee, maar ik dacht dat Ainol en Onda bekend stonden als de Jiayu op tablet gebied. Maar het is me nu duidelijk dat er heel veel bang for buck te krijgen is bij Chinese tablets.Cabo schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:25:
Ik heb zo het idee dat er geen musthave tablets zijn die high end zijn. Als je kijkt naar smartphones dan heb je JiaYu, Newman, Xiaomi etc. Als je kijkt naar de tablets dan wordt er nog veel gerefereerd naar oude dual core tablets van een jaar geleden. confused
Ik kwam gister de Window N90 FHDRK tegen, dat is een retina tablet met een hele krachtige chipset voor omgerekend zo'n € 165 en als je genoegen neemt met 8 inch en een lagere resolutie dan ben je nog goedkoper uit.
Maar er komt ook een nieuwe versie van de Nexus 7 in Q2 waarschijnlijk.
Ik denk alleen dat het een lang durende aftersales zal worden als je er aanspraak op moet maken, want jouw defecte tablet sturen ze toch naar China en dat duurt een maand of 2 a 3, nou ik zou me dan liever iets nieuws kopen.doggy1 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 15:27:
[...]
Waarom denk jij dat ik geen goede aftersales heb bij de shop waar ik hem heb gekocht?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 15:33 ]
Ik heb mijn tablet (SmartQ K7) ook bij Pandawill besteld, 12 dagen na betaling had ik hem in huis. Geen btw of inklaring hoeven betalen en het ding was degelijk verpaktFresno schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:09:
Dan ga ik deze vanmiddag maar bestellen bij Pandawill. Wordt voor mij de eerste keer dat ik op deze manier iets koop, moet ik nog ergens opletten?
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Ze hebben bv. een Onda V811 voor 144 euro. Ook de Onda V972 hebben ze. Maar, standaard krijg je maar 14 dagen garantie. Daarna moet je bijkopen blijkbaar. Ze zeggen dat ze de volgende dag kunnen leveren. Misschien een alternatief voor de mensen die niet iets willen bestellen uit China?
Maar ik weet niet hoe betrouwbaar deze shop is...
Komt niet echt betrouwbaar overTrishul schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:40:
[...]
Maar, standaard krijg je maar 14 dagen garantie.
[ Voor 6% gewijzigd door Ruzor op 21-03-2013 18:49 ]
Hij heeft een kvk nummer en btw nummer. Dus geleverd zal er wel worden maar geen webshop keurmerk en dus vage garantievoorwaarden.Trishul schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 18:40:
Er beginnen steeds meer Nederlandse webshops Chinese tablets te verkopen. Gisteren kwam ik deze tegen: http://www.tablet-import....roller=category&id_lang=7
Ze hebben bv. een Onda V811 voor 144 euro. Ook de Onda V972 hebben ze. Maar, standaard krijg je maar 14 dagen garantie. Daarna moet je bijkopen blijkbaar. Ze zeggen dat ze de volgende dag kunnen leveren. Misschien een alternatief voor de mensen die niet iets willen bestellen uit China?
Op de andere webshop van dezelfde eigenaar staat wel wat over die garantie:
"U heeft bij Tabletkloon invloed op de prijs: Garantie Keuze. U heeft op uw aankoop 6 maanden wettelijke garantie! U kunt deze garantie periode verkorten naar 14 dagen of verlengen naar 1 jaar (minder of meerprijs) u krijgt een keuze tijdens het bestellen"
Ik vraag me echter af of dat wettelijk mogelijk is om een klant af te laten zien van zijn rechten voor extra korting.
[ Voor 5% gewijzigd door Dejagan op 21-03-2013 19:06 ]
Verwijderd
XPad Retina Tablet PC 9.7 Inch RK3188 Android 4.1 2G RAM Bluetooth HDMI Dual Camera Silver

Model XPad Quad Core Tablet PC
CPU Rockchip RK3188, Cortex A9 quad core, 1.8GHz; GPU: Mali 400 MP4
Operation System Android 4.1.1
RAM 2GB (DDR 3)
ROM(Memory) 16GB Nand Flash
Shell Material Aluminum shell
Screen Size 9.7 Inch
Type Retina Screen, IPS
Display LCD
Resolution 2048 x 1536px
Visible Angle 180°
Verwijderd
Specs komen goed overeen met deze: http://www.aliexpress.com...066/700168_646791636.html
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2013 21:40 ]
Wat is die mooi scherp ..Qua snelheid van de Exynos zit het ook wel goed .
Hij draait lekker vlot geen lags tot nu toe kunnen zien .
Prima tabletje zo op het eerste oog.
Thmz159 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:37:
De Ramos W30 is onderweg naar hier. Had een (relatief) mooi prijsje. Maar nu begin ik toch te twijfelen of het zo'n goede beslissing was (typisch ik: had ik toch niet beter die tablet gekocht?), ook omdat er (nog altijd) geen Jelly Bean op staat. De laatste update van Ramos is echter wel van 5 maart dus het lijkt me wel dat hij nog ondersteunt wordt. Over de kleine batterij weet ik, maar de tablet gaat volgens de reviews toch lang genoeg mee op een lading. Iemand die nog ervaring heeft met deze tablet? Ik lees namelijk her en der dat het toch niet zo'n goede zou zijn maar andere reviews zeggen dan weer dat het kwaliteit is.
Met de exynos 4412 op ICS merk je zeker geen verschil met exoten met de RK3066 of Allwinner A31 die op JB draaien, integendeel moet ik zeggen.Thmz159 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 22:37:
De Ramos W30 is onderweg naar hier. Had een (relatief) mooi prijsje. Maar nu begin ik toch te twijfelen of het zo'n goede beslissing was (typisch ik: had ik toch niet beter die tablet gekocht?), ook omdat er (nog altijd) geen Jelly Bean op staat. De laatste update van Ramos is echter wel van 5 maart dus het lijkt me wel dat hij nog ondersteunt wordt. Over de kleine batterij weet ik, maar de tablet gaat volgens de reviews toch lang genoeg mee op een lading. Iemand die nog ervaring heeft met deze tablet? Ik lees namelijk her en der dat het toch niet zo'n goede zou zijn maar andere reviews zeggen dan weer dat het kwaliteit is.
Mooi ding, ziet er qua design en build ook wat degelijker uit. Maarja, niet in handen gehad dus of het ook zo is. Is die CPU een goeie? Heb nu een Allwinner 31 quad core.Cabo schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 20:07:
Deze ziet er ook wel leuk uit.
XPad Retina Tablet PC 9.7 Inch RK3188 Android 4.1 2G RAM Bluetooth HDMI Dual Camera Silver
[afbeelding]
Model XPad Quad Core Tablet PC
CPU Rockchip RK3188, Cortex A9 quad core, 1.8GHz; GPU: Mali 400 MP4
Operation System Android 4.1.1
RAM 2GB (DDR 3)
ROM(Memory) 16GB Nand Flash
Shell Material Aluminum shell
Screen Size 9.7 Inch
Type Retina Screen, IPS
Display LCD
Resolution 2048 x 1536px
Visible Angle 180°
https://mega.co.nz/#!a9gF...utTwMN9jIIXeoyI8Z-9ojMxzo
[ Voor 27% gewijzigd door diquan2001 op 22-03-2013 09:00 ]
Allwinner A31
Exynos 4412 of
RK 3188?
maar hoor hier ook goede verhalen over de exynos 4412, geen lag, forced closes etc.
Qua specs ook wel een leuk ding denk ik, de T7S is 2x zo duur
Dual Core RK3066, Mali400, 1Gb RAM, 16Gb NAND, 7" IPS, 1024x600, 3200mAh, Android 4.1, BT, HDMI
Met couponcode die ik nog had voor omgerekend 68,- kunnen kopen.
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Ik zou toch hieronder even doorlezen, ik heb het hier al zo vaak verteld.Qosmic schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 11:54:
wat is op dit moment sowieso de beste quadcore cpu?
Allwinner A31
Exynos 4412 of
RK 3188?
De link hierboven van Cabo is niet de meest recente, de exynos 4412 is tot nu toe de beste uit mijn eigen 'redelijke' ervaring.
http://www.slatedroid.com...eview-of-the-pipo-max-m9/
is dus exynos vs RK3188, die 2 ontlopen elkaar niet zo veel volgens mij.
Heb jou voorkeur gezien voor de 4412, maar de RK3188 heeft toch ook geen browser lag en forced closes etc?
Helaas heb ik nog geen RK3188 apparaat, komt er aan, maar die Rockchip moet echt heel goed zijn wil hij beter zijn.
Met de Ramos 42 loop je geen risico, is echt heel goed, de pipo m9 even afwachten, en als ik die review van Roman lees, kies ik voor de Ramos W42, of ook de W30HD.
[ Voor 21% gewijzigd door janesh op 22-03-2013 14:37 ]
Niet echt vergelijkbaar met de T7s hoor. Slechts 1024x600 vs 1280x800, 1GB vs 2GB. Maar prima prijs.arjants schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 12:40:
Gisteravond in een opwelling een Nextway F7 besteld voor mijn neefje. ($99 / €76,-)
Qua specs ook wel een leuk ding denk ik, de T7S is 2x zo duur
Dual Core RK3066, Mali400, 1Gb RAM, 16Gb NAND, 7" IPS, 1024x600, 3200mAh, Android 4.1, BT, HDMI
Met couponcode die ik nog had voor omgerekend 68,- kunnen kopen.
edit: de T7s heb ik in bestelling staan voor 157.89$ dus niet echt het dubbele hoor.
[ Voor 6% gewijzigd door S2K op 22-03-2013 13:40 ]
Ja de specs zijn soms niet precies hetzelfde, die afweging kan ik niet maken, ik heb onderstaande ook, ook heel goed, gebruik hem veel evenals de Ramos W42, alleen ben ik bang dat ployer hem niet update.Qosmic schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 13:22:
Ik wil ook best voor een exynos gaan, maar kan geen 10.1 of 9.7 exynoss apparaat vinden met voor de rest dezelfde specs als de M9, of jij moet nog een suggetie hebben
http://www.aliexpress.com...tive_id=SB_20130322042610
Ik zou deze ook bij shenzhen IT360 kopen, goede betrouwbare verkoper, en let op de actie van aliexpress die over een dag of vier afloopt.
Verwijderd
De A31 en RK3188 en ook dat Koreaans ding zitten kwa prijs een stuk hogere. Zelf heb ik de ICOO D90PRO gevonden, een RK3066 9.7 inch tablet met Android 4.1, omgerekend kost ie ongeveer € 85 in China.
Maar als je voor een 7 inch zou gaan dan kan het nog goedkoper, maja mijn moeder wilt dat niet en ik wil niet veel geld spenderen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 13:46 ]
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES
Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.