Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

hey dankjewel voor de reactie , het probleem is juist dat er geen aparte reset knop aanwezig is .
Ik krijg hem misschien wel in de bios maar dan moet ik dat blind doen .
is er geen andere manier om het besturingssysteem misschien te resetten als je hem aan een computer hangt met de juiste software ?

Alvast bedankt

• Paperbag24
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-07 17:48
ben toch gegaan voor de Ramos W28 gegaan over een paar dagen een review als ie binnen is P: :9 :9~

met fotos uiteraard

[ Voor 10% gewijzigd door Paperbag24 op 23-02-2013 14:28 ]

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Paperbag24 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 14:27:
ben toch gegaan voor de Ramos W28 gegaan over een paar dagen een review als ie binnen is P: :9 :9~

met fotos uiteraard
Die ziet er best goed uit voor de prijs, alleen jammer van die dual core mali 400 ipv de gebruikelijke quad core.
Waar heb jij hem besteld?

Is het normaal dat er verschillen tussen dezelfde tablet zit bij verschillende leveranciers? De ene zegt dat er android 4.1 op staat de ander 4.0, één zegt dat de batterij 3000mah is de ander 4000 :S

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Iemand ervaring met de Cube U21GT 7? Alu body, en is iets goedkoper dan de Yuando N70HD, kan er alleen nergens buiten winkels iets over vinden, geen reviews enzo.

• Paperbag24
Meessen schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 23:54:
[...]

Die ziet er best goed uit voor de prijs, alleen jammer van die dual core mali 400 ipv de gebruikelijke quad core.
Waar heb jij hem besteld?

Is het normaal dat er verschillen tussen dezelfde tablet zit bij verschillende leveranciers? De ene zegt dat er android 4.1 op staat de ander 4.0, één zegt dat de batterij 3000mah is de ander 4000 :S
ja idd ik heb hem besteld bij http://www.mixeshop.com/r...mera-tablet-pc_p1822.html

voor 94 euro inclusief DHL

die mali mp4 had van mij ook gemogen maar wat ik las op internet is daar in de praktijk wijnig van te merken en draaien games vloeiend

er staat als het goed is android 4.0 op maar er is firmware uit met android 4.1 dus das niet zon probleem

er zit een 3000 mah accu in volgens de revieuws moet de accu met 60 % brichtness wifi 5,5 uur mee gaan
met gamen 4 uur maar das ook afwachten

ik heb de gok genomen ondanks de slechte ervaringen met tablets die kapot aankomen met DHL we wachten af :9~ :9~

• honda4life
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:22
Mag ik even jullie suggestie vragen voor een goede tablet?

Ik vind persoonlijk 7 inch te klein, en 10 inch te groot.
Wat ik wel al heb gemerkt als ik tablets in m'n handen heb dat een goede/prachtige beeldkwaliteit een doorslaggevende factor is.

Heeft iemand een suggestie?

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
Die W28 ziet er inderdaad wel goed uit. Misschien kan je wel iets krachtiger vinden voor die prijs maar dan heb je wel een lagere resolutie. Afgaand op de specs lijkt het toch een prima scherm en het gewicht ziet er ook goed uit. Benieuwd om jouw ervaringen te horen :)

[ Voor 10% gewijzigd door D-Three op 24-02-2013 14:46 ]

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 17:45
http://www.slatedroid.com...view__findpost__p__570418

Honda4life, de Ramos W42, een fantastisch apparaat, iets meer dan 500 gr, 9.4 inch, heel goed bright LG scherm, snel, (exynos 4412) héél goede wifi reach en goede battery life.
Kijk naar mijn fingerprint op slatedroid, heb er een 'paar' getest de laatste tijd, voor mij de beste chinatab tot nu toe.

[ Voor 7% gewijzigd door janesh op 24-02-2013 15:04 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Voor een project waar we nu een pilot mee draaien ben ik op zoek naar wat goedkope android tablets om te proberen. Op dit moment hebben we 12 Huawei Mediapads 7" in gebruik. Op zich prima, maar toch nog vrij prijzig met 300,- euro in land waar ze gebruikt worden. Daarom op zoek naar wat goedkopere alternatieven voor we opschalen naar 50/60 tablets.

De mediapads zelf zijn prima, enig nadeel is de battery life, ze worden in het 'veld' gebruikt en halen een werkdag van 8 a 10 uur gewoon amper, tijdens lunchen en tussendoor moeten ze bijgeladen worden. Helaas zie ik in dit topic en op de bekende sites weinig tablets die dit veel beter doen? Opzich is dikte en gewicht ondergeschikt aan battery life, maar vanwege handzaamheid willen we wel bij 7" blijven.

Eisen zijn eigenlijk simpel:
- Handzaam ~7"
- 3G + GPS
- Android 4 of 4.1
- Camera met acceptabele resolutie (3+ MP)
- Batterylife van rond de 10 uur bij 70% gebruik (dus 7u effectief)
- En dan uiteraard zo goedkoop mogelijk :-)
- De App zelf is heel straight forward zonder 3D elementen oid dus CPU / Mem zijn geen issue zolang Android zelf soepel draait.

Heb na wat zoeken de volgende modellen gevonden, het 9" model is om even de 'sprong' in batterylife te illustreren:
7" Model with GPS + 3G: http://www.aliexpress.com...tooth-HDMI/626617382.html and
http://www.mixeshop.com/f...s-3g-tablet-pc_p1744.html
Pros: Ton of good reviews, Dual-SIM, 1G RAM, Dual Core CPU, Hi-Res
Cons: Lowres Cam (2MP), Battery Life 5-6 hours

7" Model with GPS + 3G: http://www.aliexpress.com...h-WIFI-GPS/750691739.html
Pros: Hi-Res, dualcore, 1G Ram, Sold by Vodafone!
Cons: Working time of 3 hrs

9" Model with GPS + 3G: http://www.aliexpress.com...id-4-0-5MP/682197087.html
Pros: Batterylife (8 hours acc to specs), highres cam
Cons: 9" + 512MB RAM

7" Model with GPS + 3G: http://www.aliexpress.com...ly-Bean-OS/741242033.html
Pros: Hi-Res, 1GB Ram
Cons: Seller has no feedback yet.

7" Model with GPS + 3G: http://www.mixeshop.com/v...mtk-6575-12ghz_p1799.html
Pros: Dead-cheap (110$)
Cons: Low Mem, Low storage (both 512MB) so most likely SD-card needed to extend. Lower res screen.

Iemand ervaring met 1 van de genoemde tablets, of anderen die voldoen?

offtopic:
Excuses voor engelse taal in mijn lijstje, dit is geen jat-werk maar een lijst die ik intern ook naar (engelstalige) collega's door heb gestuurd.

[ Voor 19% gewijzigd door Sander op 24-02-2013 17:01 ]

• Paperbag24
update:na een paar dagen gewacht te hebben met de status op Processing toch maar gevraagd hoe het ermee stond kreeg ik leuk te horen this tablet Ramos w28 not in stock terwijl ik dit nog had gevraagd afijn nu gekozen voor de window N70HD deze was wel in stock we wachten het weer af

http://www.mixeshop.com/w...16gb-tablet-pc_p1816.html

[ Voor 20% gewijzigd door Paperbag24 op 26-02-2013 17:03 ]

• SanderVt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-04 12:13
Ik heb vanmiddag mijn, gister via Taobao, bestelde Onda V972 ontvangen (RMB 1299 = 159 euro).
Gelukkig kon ik met wat youtube filmpjes (veel info op arctablet.com) de Engelse taal instellen en rooten om de Chinese apps te verwijderen.
Daarna...wat een top apparaat.
In veel opzichten wel vergelijkbaar met ipad: superscherp scherm, films spelen soepel, camera voor en achter, gewicht is gelijk (te zwaar).
Heb nul ervaring met Android, dus kan nog niets zeggen over de snelheid van apps. Deze zal ik de komende dagen installeren. Ook kan ik dan wel wat zeggen over de accu, vlieg vrijdag weer naar NL.

• Paperbag24
SanderVt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:22:
Ik heb vanmiddag mijn, gister via Taobao, bestelde Onda V972 ontvangen (RMB 1299 = 159 euro).
Gelukkig kon ik met wat youtube filmpjes (veel info op arctablet.com) de Engelse taal instellen en rooten om de Chinese apps te verwijderen.
In veel opzichten wel vergelijkbaar met ipad: superscherp scherm, films spelen soepel, camera voor en achter, gewicht is gelijk (te zwaar).
Heb nul ervaring met Android, dus kan nog niets zeggen over de snelheid van apps. Deze zal ik de komende dagen installeren. Ook kan ik dan wel wat zeggen over de accu, vlieg vrijdag weer naar NL.
ziet er top uit prijs valt me nog mee ipad specs voor een zachte prijs _/-\o_

• Aziona
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
HIerbij een linkje voor Groxgrox om zijn Pipo S1 te unbricken:
http://www.slatedroid.com/topic/49698-bricked-s1/

WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh

• laserfreak
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 00:11
Ik ben van plan om een Cube U30GT2 tablet te pre-orderen. De zwarte versie. Ik wil alleen wel zeker weten dat cube-tablet.com de officiële webshop is van het cube merk. Heeft er al iemand ervaring met het bestellen bij cube-tablet zelf?

Liefhebber van embedded hardware en software

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-11 18:58
Is niet de officiële webshop, gewoon een verkoper die allemaal domeinnamen heeft gekocht. Volgens mij kan je niet direct bij Cube kopen, de echte site is 51cube.com. Ik had mijn eerste chinese tablet, de U30GT, ooit bij cube-tablet gekocht. Duurde zo lang dat ik een dispute had geopend bij paypal. Uiteindelijk wel de tablet binnen gekregen maar duurde erg lang, een week of 5. Maar dat is mijn ervaring.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:56
Hoe heb je het eigenlijk voorelkaar gekregen om via Taobao te bestellen ?
Ik heb het geprobeerd maar kwam erachter dat alleen inwoners van china daar kunnen bestellen .
SanderVt schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:22:

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zit te wachten op onderstaande. Met name de resolutie van het scherm is een uitblinker en het WIFI bereik en signaal schijnt goed te zijn, met dankzij de plastic behuizing.

Model Nextway F9X - Quad Core Tablet PC
CPU Allwinner A31, Cortex A7 quad core, 1.5GHz; GPU: PowerVR SGX544 MP2
Operation System Android 4.1.1
RAM 2GB (DDR 3)
ROM(Memory) 16GB Nand Flash
Shell Material Plastic
Screen Size 9.7 Inch
Type Retina Screen, IPS
Display LCD
Resolution 2048 x 1536px
Visible Angle 180°

Extend Card Support TF card up to 32GB extended
Camera Dual camera, front is 0.3 megapixels, back is 2.0 mega AF
Gravity Sensor Yes
Multi-Touch Yes, 5 points touch

Play Store Yes, built in
Bluetooth No

Video 4K(4096 x 2160 px), support BlueRay 3D video, AVI/MOV/MP4/RMVB/FLV/MKV…
Music MP3/WMA/WAV/APE/AAC/FLAC/OGG
Ebook UMD, TXT, PDF, HTML, RTF, FB2…
Skype Yes

Email and Browser Yes, built in
WIFI Yes, 802.11 b/g/n
3G Not built in, support external 3G dongle: E1916, ZTE AC2736, HUAWEI E1750, HUAWEI EC122, HUAWEI EM770W
Earphone Interface 3.5mm
Work Time Up to 8 hours
Battery 8000 MAh, 3.7V

[ Voor 14% gewijzigd door peakaboo op 27-02-2013 20:34 ]

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:28
diquan2001 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:48:
Ik heb het geprobeerd maar kwam erachter dat alleen inwoners van china daar kunnen bestellen .

[...]
Google even naar hoe bestellen op Taobao...

• diquan2001
Thanks ff gekeken maar toch niet zo goedkoop als ik dacht 8)7 ..
Dan ben ik bij Ali toch goedkoper uit ..
Damocles.NL schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:27:
[...]

Google even naar hoe bestellen op Taobao...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
peakaboo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 20:27:
Zit te wachten op onderstaande. Met name de resolutie van het scherm is een uitblinker en het WIFI bereik en signaal schijnt goed te zijn, met dankzij de plastic behuizing.

Model Nextway F9X - Quad Core Tablet PC
CPU Allwinner A31, Cortex A7 quad core, 1.5GHz; GPU: PowerVR SGX544 MP2
Operation System Android 4.1.1
RAM 2GB (DDR 3)
ROM(Memory) 16GB Nand Flash
Shell Material Plastic
Screen Size 9.7 Inch
Type Retina Screen, IPS
Display LCD
Resolution 2048 x 1536px
Die krijg ik volgende week binnen 8)
Tijdens de chinese nieuwjaarsvakantie weten te scoren bij Everbuying voor €162,- (19% korting + nog een extra korting van 12%)
japioo had hem ook besteld had hij hem zelfs voor €158,- (iets gunstiger dollarkoers).

Quad-core CPU met iPad4-retina scherm en PowerVR SGX544 MP2 voor maar €162 :D

• peakaboo
  • Niet online
Mastermind schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:45:
[...]

Die krijg ik volgende week binnen 8)
Tijdens de chinese nieuwjaarsvakantie weten te scoren bij Everbuying voor €162,- (19% korting + nog een extra korting van 12%)
japioo had hem ook besteld had hij hem zelfs voor €158,- (iets gunstiger dollarkoers).

Quad-core CPU met iPad4-retina scherm en PowerVR SGX544 MP2 voor maar €162 :D
Ja mooi apparaatje he :) Bookmark dit forum maar, ze zeggen daar dat je hem sowieso bij binnenkomst meteen moet flashen omdat je anders probleempjes gaat krijgen.

http://www.slatedroid.com...retina-ips-screen-2g-ram/

Hoe weet jij trouwens dat je hem volgende week binnenkrijgt?

• laserfreak
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-11 00:11
poema schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:39:
Is niet de officiële webshop, gewoon een verkoper die allemaal domeinnamen heeft gekocht. Volgens mij kan je niet direct bij Cube kopen, de echte site is 51cube.com. Ik had mijn eerste chinese tablet, de U30GT, ooit bij cube-tablet gekocht. Duurde zo lang dat ik een dispute had geopend bij paypal. Uiteindelijk wel de tablet binnen gekregen maar duurde erg lang, een week of 5. Maar dat is mijn ervaring.
Bedankt, het feit dat je kan betalen met paypal en het feit dat de tablets wel degelijk toekomen stelt mij gerust. Bedankt voor je reactie.

Liefhebber van embedded hardware en software

• Mastermind
peakaboo schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:03:
[...]

Ja mooi apparaatje he :) Bookmark dit forum maar, ze zeggen daar dat je hem sowieso bij binnenkomst meteen moet flashen omdat je anders probleempjes gaat krijgen.

http://www.slatedroid.com...retina-ips-screen-2g-ram/
Ik was op de hoogte van dat topic :)
Ik doe voorlopig alleen een factory reset om de Chinese meuk te verwijderen en zie dan wel hoe het loopt.
Hoe weet jij trouwens dat je hem volgende week binnenkrijgt?
Kan ook vandaag of morgen zijn, want de andere pakketjes die ik met chinees nieuwjaar besteld had zijn ook al binnen.

• Wortelstok
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-11-2023
Wat vinden jullie van die Nextway F9X ten opzichte van de Pipo M9?
  • Nextway heeft hogere resolutie (en iets groter) scherm (trouwens maar 5 pt touch als dat iets uitmaakt)
  • Pipo heeft BT en betere camera en flash, 20$ duurder op Pandawill.
  • Maar vooral: Allwinner A31 versus Rockchip RK3188. Ik heb toch zitten wachten op die nieuwe Rockchip chipset.

• SanderVt
diquan2001 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:48:
[...]
Ik kom regelmatig in China en laat het dan door Chinese collega's bestellen, op kantoor bezorgen en betaal cash.

• SanderVt
diquan2001 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:39:
Thanks ff gekeken maar toch niet zo goedkoop als ik dacht 8)7 ..
Dan ben ik bij Ali toch goedkoper uit ..
[...]
Bij veel sites ben je misschien iets goedkoper uit, maar Taobao is toch wel het meest betrouwbare en de aanbieders leveren snel. Vaak contacten we de verkopers eerst via QQ en regelen het dan buiten de site om.

• bora
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-02 22:38
diquan2001 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 20:16:
Yes volgende week moet hij bij mij binnen zijn :)

[...]
En heb je hem al binnen??

• diquan2001
Helaas ben ik overgeleverd aan de chinese verkoper .Die in mijn geval erg slecht zijn afspraken kan houden. 8)7
Denk dat ik nog wel een week ofzo moet wachten .. :'(

Verwijderd

Ok, tijd om jullie hulp even in te roepen, want ik zie door het bos de bomen niet meer.

Ik heb dus een tweede wagen gekocht, en heb daar dus ook een navigatiesysteem voor nodig. M'n smartphone vind ik te klein nu ik in de andere wagen een 7" scherm gewend ben, dus kwam het idee er om me hier in plaats van een dedicated PND gewoon een deftige Chinese Android Tablet voor te kopen, die dan ook nog eens kan dubbelen om vlot te surfen op de bank en dergelijke.

Door de wildgroei aan aanbieders, chipsets, androidversies,... kan ik echter moeilijk een geïnformeerde keuze maken zonder me eerst enkele dagen in te lezen. Hopelijk heeft er hier iemand ervaring met een tablet die voor mij aan te raden is.

Wat moet het apparaatje zeker hebben/kunnen.

- GPS
- 7-10" (Aspect ratio maakt me niet echt uit)
- Capacative scherm
- Degelijke bouwkwaliteit
- Recente chipset (Ik wil ook af en toe wel eens een spelletje kunnen spelen.
- Luide speaker (Moet niet kraakhelder zijn, maar het ding zal gebruikt worden in een cabrio)

Nice to have:
- 3G
-FM-transmitter

Kan iemand me zoiets aanraden? Des te goedkoper des te beter natuurlijk.

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:10
@FORZA M: Op zich geen slecht idee, zolang je het zicht door je voorruit maar blijft behouden. :P Voor het geval dat de GPS module van een tablet niet goed genoeg is, zou je ook een aparte gps-ontvanger kunnen aanschaffen. Er zijn wel een aantal van die ontvangers te koop die je mbv bluetooth met je tablet zou kunnen verbinden.

Edit: Aangezien je net een nieuwe auto erbij hebt gekocht, kun je denk ik een tablet van 250E ook wel veroorloven. Kijk eens naar de Nexus 7, of een van de samsung-tablets. Wellicht dat die een optie zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door AMD1800 op 28-02-2013 17:40 ]

Verwijderd

AMD1800 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 17:36:
@FORZA M: Op zich geen slecht idee, zolang je het zicht door je voorruit maar blijft behouden. :P Voor het geval dat de GPS module van een tablet niet goed genoeg is, zou je ook een aparte gps-ontvanger kunnen aanschaffen. Er zijn wel een aantal van die ontvangers te koop die je mbv bluetooth met je tablet zou kunnen verbinden.

Edit: Aangezien je net een nieuwe auto erbij hebt gekocht, kun je denk ik een tablet van 250E ook wel veroorloven. Kijk eens naar de Nexus 7, of een van de samsung-tablets. Wellicht dat die een optie zijn.
Tablet wordt gemonteerd voor de ventilatieroosters, dus zicht wordt niet gehinderd, en ik wil nu net iets met een groot scherm zodat de tijd dat ernaar gekeken moet worden beperkt blijft in de wagen.

En ik kan me veroorloven wat ik wil, maar op dat punt ben ik net gekomen door steeds de oplossing te zoeken die het meeste waar voor z'n geld biedt. Als ik in de Pricewatch kijk zie ik dat de Nexus 7 minimum 244€ kost, terwijl ik ervan uit ga dat ik in China voor €100 minder ook iets vind dat aan m'n noden zal voldoen. Daarom dat ik hier post ;)

• peakaboo
  • Niet online
Mastermind schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:54:
[...]

Ik was op de hoogte van dat topic :)
Ik doe voorlopig alleen een factory reset om de Chinese meuk te verwijderen en zie dan wel hoe het loopt.

[...]

Kan ook vandaag of morgen zijn, want de andere pakketjes die ik met chinees nieuwjaar besteld had zijn ook al binnen.
Mag ik vragen wanneer jij hem hebt besteld en wanneer hij is verzonden? Flat rate shipping?

• Mastermind
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:14:
- GPS
- 7-10" (Aspect ratio maakt me niet echt uit)
- Capacative scherm
- Degelijke bouwkwaliteit
- Recente chipset (Ik wil ook af en toe wel eens een spelletje kunnen spelen.
- Luide speaker (Moet niet kraakhelder zijn, maar het ding zal gebruikt worden in een cabrio)

Nice to have:
- 3G
-FM-transmitter

Kan iemand me zoiets aanraden? Des te goedkoper des te beter natuurlijk.
Alstublieft:

Afbeeldingslocatie: http://cloud.faout.com/E/201302/source-img/1359679310965-P-445777.jpg

http://www.everbuying.com/product238391.html

Gebruik couponcode EBFB09 bij checkout en hij kost je
€98

CPU: Qualcomm Cortex A8 Dual Core Each Core 1.2GHz
RAM: 512MB DDR3
Internal storage capacity: 4GB
External storage: Micro SD card (up to 32GB) - not included
Screen: 7 inch 16:9 TFT LCD capacitive multi-touch panel 480 x 800 (WVGA)
Front camera: 1.0 Megapixel
Back camera: 1.0 Megapixel
Flash: Flash 11.3
With GPS function
3G and Bluetooth function supported
Support Video Calls Online
Networking:
Wi-Fi: WiFi 802.11 b/g/n Wireless internet
Built in 3G (WCDMA)
GSM: 850/900/1800/1900MHz WCDMA 2100MHz
Bluetooth: Built in bluetooth 3.0
3G Web Surfing: Yes
GPS: Yes

Ohja, je kunt er ook gewoon een SIM-kaart instoppen zodat je handsfree kan bellen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mastermind op 28-02-2013 19:58 ]

Verwijderd

Thx, als ik dan op deze site kijk zie ik echter ook deze: http://www.everbuying.com/product180683.html.

Die lijkt op papier beter te zijn, of zie ik dat verkeerd?

• Goofy21nl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2021
Dit lijkt ook wel een interessante. Beetje duurder, maar ook weer wat beter..

http://www.pandawill.com/...i-white-debut-p71301.html

Verwijderd

Goofy21nl schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 20:34:
Dit lijkt ook wel een interessante. Beetje duurder, maar ook weer wat beter..

http://www.pandawill.com/...i-white-debut-p71301.html
Da's inderdaad een mooi exemplaar, maar die heeft dan weer geen sim-slot voor 3G.

Verwijderd

Ik ben dus uiteindelijk voor dit exemplaar gegaan aan 108.375€ (Heb 2 stuks besteld, m'n vader wilde er ook eentje:

http://www.priceangels.co...-GPS--Brown--s862098.html

General Specs
Product Type Tablet PC
Brand Freelander
Model Genuine PD10
Color Brown
Operating System Android 4.0
Processor Type MTK6577 Cortex-A9 1GB DDR3 Dual Core
Processor Clock Speed 1.5GHz
RMA/Technology DDR3 1GB
Network Support GSM900/1800; WCDMA850/900/1900/2100
Display Technology TFT
Display Diagonal Size 7.5"
Touch Screen Capacitive
Max Resolution 1024*600
Languages English, French, German, Spanish, Portuguese, Turkish, Japanese, Korean, Arabic, Russian, Italian, Vietnamese, Indonesian, Dutch
Supported Format
Video Format MP4, AVC , WMV, 3GP, MPG, AVI, FLV
Audio Format MP3, WMA, AMR, WAV
Image Format JPG, GIF, PNG
Ebook Format PDF, TXT
Storage and Expansion
Hard Drive Capacity 8GB
External Memory Support 32G MAX (not included)
Battery & Power
Battery Type 1 X 3000MAH Cell Li-ion Battery
Voltage Required 100/240V
Input/ Output Connectors
USB Ports 1 x Mini USB
Audio Ports 1 x 3.5mm Microphone Jack
HDMI Ports 1 x Output HDMI
Card Slots 1 x TF Card Slot
DC Jack 1 x DC IN
Communications
Wireless Connection Wi-Fi
Wireless Protocol 802.11 a/b/g,3G
Additional Features
G-sensor Yes
GPS Yes
Webcame Front: 0.3mp;Rear:2.0mp
3D Games Yes
Tools MSN, E-book ,FM radio ,E-mail
Package Contents
* Tablet PC
* USB Cable
* Charger
* User Manual

Aankoop ook maar gedaan via Pandacashbacks.com, ze beloven 7.5% cashback, dus dat zou nog een cashback van zo'n €15 na paypal-fees moeten opleveren ook.

• Mastermind
Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:26:
Aankoop ook maar gedaan via Pandacashbacks.com, ze beloven 7.5% cashback, dus dat zou nog een cashback van zo'n €15 na paypal-fees moeten opleveren ook.
Je had daar bovenop nog $20 extra korting kunnen krijgen.
Price Angels: $10 Off $100 or More on Tablet PCs
Coupon code 100OFF10
Had je de tablets in 2 orders moeten bestellen.
http://www.retailmenot.com/view/priceangels.com

Verwijderd

Mastermind schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:05:
[...]

Je had daar bovenop nog $20 extra korting kunnen krijgen.
Price Angels: $10 Off $100 or More on Tablet PCs
Coupon code 100OFF10
Had je de tablets in 2 orders moeten bestellen.
http://www.retailmenot.com/view/priceangels.com
Die coupon is vervallen, dus dat had niet gelukt.
Maak je echter geen zorgen, ik heb zowat alle coupons geprobeerd die er online te vinden zijn, maar deze werken geen van allen aan gezien het al om een afgeprijsd item gaat. Ik vond genoeg actieve coupons die op andere tablets op die site werkten, maar niet op deze aangezien hij al afgeprijsd was.

(Ik doe niets liever dan coupon- en cashbackhunten om toch het laatste centje eruit te puren ;))

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 15:24

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

luckyjan schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 08:23:
Ik heb gisteren de Ramos W42 besteld. Lijkt me een hele goede stabiele tablet met dezelfde quad processor (Exynos 4412) als bijv. de Samsung Galaxy S3 en een mooi 9.4 inch IPS scherm met 1280x800 resolutie. De prijs is rond de 170 euro via:
http://www.banggood.com/W...d-4_0-Tablet-p-59631.html
Zal nog wel ff duren voordat ik hem heb i.v.m. het Chinese nieuwjaar.
Hier kan je er behoorlijk wat info over vinden:
Als ik hem binnen krijg maak ik er wel een review van.
Ik ben erg benieuwd naar deze tablet, de prijs is nu echter alweer €193, maar dat blijft een erg mooie prijs voor een tablet met die specs :)
Weet iemand hoe het met de betrouwbaarheid van banggood zit, ik zie niks van buyer protection oid, dus ik ben zelf wat terughoudend.

[ Voor 7% gewijzigd door StarLite op 01-03-2013 17:33 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• janesh
Koop toch gewoon een Ramos W42 op aliexpress, zoek een goedkope seller uit met goede feedback, b.v deze betrouwbare verkoper.
Een paar dollar meer dan bij banggood, maar met DHL.

Voor gebruikers reviews moet je op slatedroid zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door janesh op 01-03-2013 18:11 ]

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

janesh schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 18:07:
Koop toch gewoon een Ramos W42 op aliexpress, zoek een goedkope seller uit met goede feedback, b.v deze betrouwbare verkoper.
Een paar dollar meer dan bij banggood, maar met DHL.

Voor gebruikers reviews moet je op slatedroid zijn.
Beide linkjes voeren naar het overzichtsscherm, maar ik denk dat je deze seller bedoeld? : http://www.aliexpress.com...2-1GB-16GB/728075892.html

Excuses als dit wat offtopic gaat: Ik heb geen apart topic kunnen vinden voor het bestellen bij dit soort shops :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• janesh
JA, had me even vergist, maar had het ook al hersteld.
Ik bedoelde dus deze---> http://www.aliexpress.com...c-external/716211923.html , jou link heeft mij iets te weinig feedback.
Ik heb de mijne hier gekocht, maar die verkoper heeft hem niet meer.
Met beide verkopers heb ik goede ervaringen, en als je langer wil wachten koop je hem gewoon hier, 10 usd goedkoper met hongkong post.
Ik kan je trouwens ten sterkste aanraden te shippen met DHL, vraag te versturen als digital equipment, value 25 usd. ;)
Er is trouwens geen apart levertijden en prijzen topic voor onze exoten.

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-11 20:16
Heeft iemand ervaring met de Ainol Novo7 Venus ($140) of de Novo9 Spark ($240)? Beide hebben zeer goede resoluties (1280x800 en 2048x1536) en een quad-core CPU.

[ Voor 8% gewijzigd door Geen12 op 02-03-2013 16:35 ]

• danbo055
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-10 21:28
Geen12 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:34:
Heeft iemand ervaring met de Ainol Novo7 Venus ($140) of de Novo9 Spark ($240)? Beide hebben zeer goede resoluties (1280x800 en 2048x1536) en een quad-core CPU.
Ik heb ook een tijdje over Ainol Novo7 Venus gedacht, maar zie er uiteindelijk van af.
De CPU en GPU presteren namelijk ondermaats.
Novo9 Spark weet ik niets van.

Zelf heb ik een 8 inch tablet besteld: Onda v812.
Zal binnenkort mijn ervaringen met jullie delen!

• diquan2001
Goeiemorgen allen ,
Ik heb even gekeken maar zag niet dat er een Topic is over AliExpress ervaringen .

Maar zouden jullie het mischien ook interesant vinden om hier een topic te hebben over Sellers waar je goede ervaringen mee hebt ??
En natuurlijk ook ervaringen met Sellers waar je absoluut geen goede ervaring mee hebt gehad.

Mijn excuses als er wel al een topic is hiervoor.

• janesh
De ervaringen met aliexpress staan op aliexpress zelf.
Ik heb de laatste acht maanden er zeker twintig tablets gekocht bij verschillende verkopers en geen problemen.
Ik zoek wat ik wil hebben en kijk vervolgens naar de goedkoopste, met een positieve feedback score van 95% en meer, en een fatsoenlijk aantal verkopen.
Dit is één van mijn laatste aankopen, eerste keer een tablet gekocht, zeer goede ervaring.
Ook van dit soort verkopers zijn altijd wel negatieve ervaringen te vinden op het internet, b.v. van één van de grootste, eternal team.

Op slatedroid is er misschien wel een topic waar jij naar zoekt.

• diquan2001
Dat klopt er staan ervaringen .
Maar mij gaat het meer om ervaringen van de nederlanders/Belgen .

En wat je bij aliexpress het meest ziet is bij een goede ervaring exellent.Maar wat was nou zo exellent?
En bij slechte ervaringen is het ook niet altijd duidelijk wat nou zo slecht was of is ?
De reactie van de seller is ook niet duidelijk wat ik zie.

Lijkt mij makkelijker als je hier een topic zou hebben met daarin de reviews van onze ervaringen .
bvb Naam van de store en storenummer en daarbij als tekst jou ervaringen met deze seller.
Als men dan gaat zoeken heb je alleen de storenummer nodig en zo kan je gelijk een review zien die wel duidelijk uitgelegd word door een nederlandse/belgische koper.

Ik heb nu zelf een paar bestellingen gedaan bij Aliexpress en de eerste 2 bestellingen gingen inderdaad erg soepel en snel .
Maar nu heb ik een grotere bestelling gedaan bij ene Kingdragon top supplier en dat word nu langzamerhand een drama .Het enige wat ik nu al 2 weken hoor is (friend just Trust us ) 8)7 nou daar word je ook niet wijzer van als je dat 2 weken hoort.

Maar goed als er geen behoefte aan is maakt het ook niet uit .
Ik hou wel zelf een lijstje bij met wie ik wel zaken doe en wie niet op Aliexpress 8)
janesh schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:25:
De ervaringen met aliexpress staan op aliexpress zelf.
Ik heb de laatste acht maanden er zeker twintig tablets gekocht bij verschillende verkopers en geen problemen.
Ik zoek wat ik wil hebben en kijk vervolgens naar de goedkoopste, met een positieve feedback score van 95% en meer, en een fatsoenlijk aantal verkopen.
Dit is één van mijn laatste aankopen, eerste keer een tablet gekocht, zeer goede ervaring.
Ook van dit soort verkopers zijn altijd wel negatieve ervaringen te vinden op het internet, b.v. van één van de grootste, eternal team.

Op slatedroid is er misschien wel een topic waar jij naar zoekt.

• janesh
diquan2001 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:45:
Ik heb nu zelf een paar bestellingen gedaan bij Aliexpress en de eerste 2 bestellingen gingen inderdaad erg soepel en snel .
Maar nu heb ik een grotere bestelling gedaan bij ene Kingdragon top supplier en dat word nu langzamerhand een drama .Het enige wat ik nu al 2 weken hoor is (friend just Trust us ) 8)7 nou daar word je ook niet wijzer van als je dat 2 weken hoort.
Het mooie van aliexpress vind ik o.a. dat na plaatsing van je order de klok gaat lopen, en als de tijd voorbij is, je order automatisch wordt gecanceld.
Maar ja ik ben een gewone klant, die er één koopt. Je moet je realiseren dat veel verkopers en niet alleen op aliexpress, ook b.v. pandawill, zelf geen of weinig voorraad aanhouden en jouw order ook zelf nog even moeten orderen. ;)

• echtp
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-11 12:25
giganielsie schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:00:
[...]

Iemand die enig idee heeft of deze tablet een beetje mee kan komen met de spellen van tegenwoordig? Ik heb nu een Ipad 2 maar zit te kijken naar een Android tablet. Of gaat de snelheid of support tegenvallen (updates etc.)?
Wij hebben er een gekocht bij Focalprice. Was binnen een week hier. Was een 16G versie. Het scherm is erg mooi helder, ruime kijkhoek. Maar géén Android 4 en er zit een groot probleem in: hij ontwaakt vaak niet uit de slaapstand. We hebben naar updates gezocht om hem te flashen naar Android 4 maar geen 'officiele' Roms gevonden. Wel een paar bruikbare, zoek dan naar de Bmorn V99, die is bijna dezelfde. Ook met deze ROM hetzelfde probleem met wakker worden, dus wellicht een hardwareprobleem.
En dan heb je dus een probleem: terugsturen kost 20 euro en dan moet je afwachten of je een goede terug krijgt...

Hoor graag of er nog anderen zo een tablet hebben en hoe de ervaringen zijn?

Edit: het gaat om de Benss B9 die bij Focalprice zeerrr goedkoop is op het moment.

[ Voor 4% gewijzigd door echtp op 03-03-2013 15:56 ]

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

janesh schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:46:
http://www.slatedroid.com...view__findpost__p__570418

Honda4life, de Ramos W42, een fantastisch apparaat, iets meer dan 500 gr, 9.4 inch, heel goed bright LG scherm, snel, (exynos 4412) héél goede wifi reach en goede battery life.
Kijk naar mijn fingerprint op slatedroid, heb er een 'paar' getest de laatste tijd, voor mij de beste chinatab tot nu toe.
Wat merk je in het dagelijks gebruik van de beperkte RAM? (628MB ipv 1GB)

\o/

• janesh
Zoals ik hem gebruik merk ik daar niks van, is misschien het enige minpuntje. Mijn galaxy tab 7.7 heeft ook maar een totaal van 809 Mb op 1 Gb, terwijl de ployer momo11 quad van de opgegeven 2 Gb een totaal van 1,62 Gb heeft.
Ik vroeg Nickos-V op slatedroid waar de rest van de 1 Gb was, hieronder zijn commentaar.
http://www.slatedroid.com...view__findpost__p__570690

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Wat me opvalt is je sig @ slatedroid dat je de W42 beter vind dan de MOM11 Quad, terwijl de MOMO11 betere specs heeft (meer RAM), vanwaar dit verschil? Zit dit in de behuizing etc?

Zelf twijfel ik nog heel erg welke tablet ik zal kopen, de Ramos W42 is het goedkoopst @ €195, maar de 628MB Ram zit me een beetje dwars, mijn HTC One X met ViperX heeft altijd al RAM tekort en die heeft 200MB meer tot zijn beschikking (en ik kan me niet voorstellen dat Sense 200MB+ inneemt). Hij ziet wel het mooist uit van de tablets die ik heb gezien.

Verder heb je voor €16 meer een PiPo M9 (minder mooi en nog onbewezen chipset, wel snel) of een Aussuepad 2 (Doet wel erg plastic aan. Wel een exynos 4211 met 2 GB Ram, maar is die site betrouwbaar?)

De Ployer MOM11 is qua specs prima (Exynos, 2GB), maar direct weer €30 duurder @ €225.

Als de W42 nou eens 2GB had, had ik het zeker wel geweten... :P

Verder heb ik het idee dat er voor geen van deze china tabs een erg actieve custom ROM scene is, zoals bijv XDA-Developers, zodat je nooit zeker weet of je ooit android 5.0 gaat krijgen bijvoorbeeld. Zijn hier nog uitzonderingen in voor bepaalde populaire merken?

[ Voor 22% gewijzigd door StarLite op 03-03-2013 17:24 ]

\o/

• janesh
De exynos 4412 is naar mijn ervaring veruit de beste processor in een china tab tot nu toe. Of de RK3188 ook slechts maar een stukje beter zal zijn staat voor mij nog niet vast.
Veel verschil zit er niet tussen mijn twee exynos 4412 aparaten.
Als er één moest kiezen is het de Ramos W42. De laatste heeft een beter scherm, veel beter wifi, beter battery life en de bouwkwaliteit is iets beter. Voor mij zijn ook zijn afmetingen en lichter gewicht een voordeel.
De Ployer Momo11 quad voelt iets sneller aan, scrollen in de browser gaat iets soepeler en heeft dus een groter Ram geheugen. Ook denk ik dat de ployer geen firmware updates krijgt, omdat hij op de ployer website niet te vinden is.
Bij beide geen lag, browser lag of force closes, wat bij iedere andere chipset in een china tab geregeld voorkomt.
En eigenlijk moet je ze allemaal zelf proberen, iedere tab heeft zijn eigen eigenaardigheden, en als ik jou zo hoor, is misschien de Ramos W30HD ook nog een optie.
De laatste komt hier op zo'n 220 euro als je geluk hebt( één van de goedkoopste op aliexpress met DHL), bij de verkoper, met zeer goede feedback, van mijn Ramos W42, die daar 190 euro kostte.
Je laatste vraag kan ik niet beantwoorden, en ik denk dat je m.b.t. android 5 met de RK3188 beter af bent.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

janesh schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:14:
De exynos 4412 is naar mijn ervaring veruit de beste processor in een china tab tot nu toe. Of de RK3188 ook slechts maar een stukje beter zal zijn staat voor mij nog niet vast.
Veel verschil zit er niet tussen mijn twee exynos 4412 aparaten.
Als er één moest kiezen is het de Ramos W42. De laatste heeft een beter scherm, veel beter wifi, beter battery life en de bouwkwaliteit is iets beter. Voor mij zijn ook zijn afmetingen en lichter gewicht een voordeel.
De Ployer Momo11 quad voelt iets sneller aan, scrollen in de browser gaat iets soepeler en heeft dus een groter Ram geheugen. Ook denk ik dat de ployer geen firmware updates krijgt, omdat hij op de ployer website niet te vinden is.
Bij beide geen lag, browser lag of force closes, wat bij iedere andere chipset in een china tab geregeld voorkomt.
En eigenlijk moet je ze allemaal zelf proberen, iedere tab heeft zijn eigen eigenaardigheden, en als ik jou zo hoor, is misschien de Ramos W30HD ook nog een optie.
De laatste komt hier op zo'n 220 euro als je geluk hebt( één van de goedkoopste op aliexpress met DHL), bij de verkoper, met zeer goede feedback, van mijn Ramos W42, die daar 190 euro kostte.
Je laatste vraag kan ik niet beantwoorden, en ik denk dat je m.b.t. android 5 met de RK3188 beter af bent.
Die had ik inderdaad ook al gezien en het was ook mijn favoriet totdat ik de problemen met hardware accelerated video's las, het schijnt dat dat in 2 maand tijd nog steeds een issue is, waardoor alle video's softwarematig worden afgespeeld en alles boven de 720p schokkerig gaat. Tenzij ik er naast zit, dan is die inderdaad erg interessant, met name de resolutie lijkt me een erg groot pluspunt boven de 1280*800 tablets.

Ik heb nog eens goed rondgezocht op aliexpress en eigenlijk hebben alle alternatieven van de W42 wel ook nadelen, de MOMO11 die niet (meer) gesupport wordt, de W30HD die probemen met de HW accel heeft etc.

Hoeveel vrij RAM heeft de W42 na het booten bij jou?
Bij mijn One X hou ik na het stoppen van alle 3rd party apps zo'n 185MB over (misschien neemt sense ook onzichtbaar heel veel in?). Als dat bij de W42 een stuk meer is, zal me dat wss wel over de drempel halen om hem te nemen, anders blijven eigenlijk alleen de PiPo M9 (unproven) en de Aussiepad 2 over, maar die is wel iets duurder en heeft geen buyer protection zoals bij AliExpress...

[ Voor 16% gewijzigd door StarLite op 03-03-2013 21:31 ]

\o/

• janesh
Direct na boot heeft de Ramos W42 nog 360Mb over.
Je hebt gelijk en zoals ik ook al zei, er is altijd wel wat.
Ik val in herhaling maar voor mij is de Ramos W42 één van de weinige chinatabs die het bijna allemaal heeft.
Zoek er maar één die snel is zonder lag en fc's, met een héél bright scherm, waar je ook buiten op kunt lezen, een zeer sterke wifi reach, -45dBm (naar mijn idee de beste tot nu toe voor mij) , goed battery life, goede video playback, mooi formaat en gewicht en ja, 3 usd bespaart op het Ram geheugen.
Succes, als ik nog wat moet doen hoor ik het wel.

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

360MB is altijd nog het dubbele wat mijn One X over heeft, niet slecht. Ik denk dat het dan toch de W42 wordt, jammer van die $3 besparing die Ramos doet, ik had zo $10-$15 extra over gehad voor die extra GB RAM.

Ach jah, als het geheugen me ooit in de weg gaat zitten over 2 jaar oid, koop ik wel weer een nieuwe tablet, tegen die tijd zijn ze toch al weer 3 keer zo snel geworden ;)
Tnx voor alle tips iig, zelf zou ik er nooit uitgekomen zijn :)

Zo maar eens op zoek gaan naar de goedkoopste en betrouwbaarste leverancier :P

Edit:
Het is uiteindelijk via deze seller geworden @ $245/€195. Hoge ratings en 'Ships out within 4 days', waar andere sellers soms 'tot 25 dagen' nodig hadden.
Kreeg direct een message @ aliexpress: 'We have it in stock, shipping is fast. Please check and pay it.'. Heb betaald via Credit Card, dus ik verwacht dat hij binnenkort wel verstuurd zal gaan worden :)

Janesh: Ik neem aan dat ik er een chinese 'wall charger' bij krijg, moet ik dan zo'n of zo'n reisadapter hebben? De 1e lijkt meer op degene op het plaatje, maar de 2e is voor china, waar de tablet vandaan komt.

[ Voor 58% gewijzigd door StarLite op 04-03-2013 13:24 ]

\o/

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

M'n Ramos W13pro is van de verwarming gevallen.... Barsten door het scherm en een touchscreen wat het meeste van de tijd niet meer werkt :(

zie foto

Eigenlijk gebruikte ik m'n tablet met name voor bladmuziek. Ik ben nu in twijfel of ik voor een low-budget 10 inch 1024*768 ips tablet ga, of meteen het maar goed aanpak met bijvoorbeeld de W42. Eigenlijk gaat m'n voorkeur uit naar 4:3 ipv 16:9 ivm de bladmuziek... Iemand tips?

Ik zag dat de W42 ook gewoon bij dealextreme te bestellen is. Super betrouwbaar toch? DX-W42

[ Voor 8% gewijzigd door NO2 op 04-03-2013 15:12 ]

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

NO2 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:11:
M'n Ramos W13pro is van de verwarming gevallen.... Barsten door het scherm en een touchscreen wat het meeste van de tijd niet meer werkt :(

zie foto

Eigenlijk gebruikte ik m'n tablet met name voor bladmuziek. Ik ben nu in twijfel of ik voor een low-budget 10 inch 1024*768 ips tablet ga, of meteen het maar goed aanpak met bijvoorbeeld de W42. Eigenlijk gaat m'n voorkeur uit naar 4:3 ipv 16:9 ivm de bladmuziek... Iemand tips?

Ik zag dat de W42 ook gewoon bij dealextreme te bestellen is. Super betrouwbaar toch? DX-W42
Volgens mij is dealextreme wel betrouwbaar ja, alleen versturen ze daar volgens mij via China mail, dus het kan 15-40 dagen duren voor je je bestelling binnen hebt. Maar het is volgens mij wel een scherpe prijs, dus als je het wachten niet erg vind lijkt me dat een goede shop.

Als je 4:3 wil, zou je ook kunnen kijken naar een tablet met een resolutie van 2048*1536, zoals bijvoorbeeld: deze. Gamen zal niet goed gaan gezien de resolutie, maar je hebt wel 4 keer zoveel pixels in dezelfde verhouding.

[ Voor 17% gewijzigd door StarLite op 04-03-2013 16:20 ]

\o/

• janesh
StarLite schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:05:
Janesh: Ik neem aan dat ik er een chinese 'wall charger' bij krijg, moet ik dan zo'n of zo'n reisadapter hebben? De 1e lijkt meer op degene op het plaatje, maar de 2e is voor china, waar de tablet vandaan komt.
Ja standaard sturen eigenlijk alle verkopers de goede stekker, adapter, mee voor je land.
Bij Elijah heb ik er ook één gekocht dit jaar, is een powerseller op aliexpress met een goede feedback.
Stuur ze via aliexpress nog even een berichtje om het te versturen als digital equipment, of gaming accessoiries with value 25 usd.
Dit doen de meeste uit zich zelf, maar kan zo maar 30 euro schelen. :)

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-11 12:08
Bart Smit heeft een Cresta tablet in de aanbieding met een 9.7" 2048*1536 scherm. Zie http://www.bartsmit.com/c...l-core-android-4-1-tablet

Is dat wat?

• diquan2001
@Janesh .Jij komt over als een kenner op het chinese tablet gebeuren .

Nu kom ik deze 2 Tablets tegen op dealsprime .

http://dealsprime.com/cube-u30gt-ii-quad-core-tablet-pc.aspx

Camera Front Camera 0.3MP + Back Camera 2.0MP & Storage 16GB voor 306.99$
Dimension 240 x 172 x 10.8mm
Net Weight 590g

http://dealsprime.com/cub...id-4-1-2gb-ddr3-32gb.aspx

Allebij RK3188

Enig verschil wat ik kan vinden is de camera :Dual Camera Front 2.0 Megapixels,Back 5.0 Megapixels with AutoFus LED Flashlight & Storage: 32GB deze is dus 269.99$
Size: 261*171*9.5mm
Weight: 681g

Deze klantenservice van Dealsprime kan mij niet echt een verklaring geven voor dit prijsverschil .
Niet dat ik het erg vind lijkt mij wel een goede deal..Mischien zie jij nog iets wat ik mis??
Ik wil er wel 1 kopen om te testen namelijk ..Welke zou jij bestellen??
janesh schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:10:
[...]

Ja standaard sturen eigenlijk alle verkopers de goede stekker, adapter, mee voor je land.
Bij Elijah heb ik er ook één gekocht dit jaar, is een powerseller op aliexpress met een goede feedback.
Stuur ze via aliexpress nog even een berichtje om het te versturen als digital equipment, of gaming accessoiries with value 25 usd.
Dit doen de meeste uit zich zelf, maar kan zo maar 30 euro schelen. :)

• janesh
Hallo Diquan, dat kenner laat er maar af dat valt tegen. Ik heb de laatste jaren een redelijk aantal chinatabs getest, en heb op mijn manier van gebruik redelijk wat ervaring.
Maar vraag me niet naar gamen, video players enz enz , ik weet er weinig van.
Als ik naar jouw twee links kijk, dan komt in mij op, chinese specs, moet je vaak ruim zien. Ik denk dat het eigenlijk over het zelfde apparaat gaat, wat in 16- en 32 Gb te krijgen is. Als dat zo is, heeft dealsprime de prijs en ook de specs niet goed.
In dat geval zou ik zeker, en ook als het toch twee verschillende zijn, voor de goedkoopste gaan, die ook nog eens een iets grotere batterij zou hebben.
Als ik naar aliexpress kijk, lijkt mij de prijs van jouw goedkoopste niet slecht. Kijk ik bij powerseller eternal team dan zie ik er één, die in 16 Gb en 32 Gb te krijgen is, en de 32 Gb duurder.
Ook op slatedroid heb ik volgens mij geen twee verschillende bijna identieke cube's u30gt2 kunnen ontdekken.
Ik hoop dat je er iets aan hebt, je zou de vraag ook nog op slatedroid kunnen droppen.

Verwijderd

Cinner schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:19:
Bart Smit heeft een Cresta tablet in de aanbieding met een 9.7" 2048*1536 scherm. Zie http://www.bartsmit.com/c...l-core-android-4-1-tablet

Is dat wat?
Je moet op Google zoeken naar ervaringen. Type je in 2048*1536 + RK3066. Archos heeft voor iets meer geld dezelfde tablet als die jij linkt bij Bart Smit. Archos komt als het goed is ook met een quad core Cortex A7, 2GB intern en een gpu die wel officieel deze hoge resoluties aankan.

In principe is die RK3066 volgens de specificaties niet in staat om zo'n hoge resolutie scherm aan te sturen, in de praktijk schijnt het wel gewoon te werken. Bijv: http://liliputing.com/201...-rockchip-rk3066-cpu.html

Ik denk dat 219 euro geen slechte prijs is als je de prijzen op Padawill ziet: http://www.pandawill.com/...-c306.html?resolution=229 Voordeel bij Bart Smit is dat je Nederlandse garantie hebt en daar betaal je dus ook een beetje voor.

• Paperbag24
update:

eindelijk is de tablet vandaag verzonden vidoN70HD na een hoop vragen naar het tracking nummer gekregen 23e besteld zou afgelopen woensdag verzonden zijn niet dus slechte shop www.mixeshop.com nu nog hopen dat het heel aankomt

• Cinner
  • Laatst online: 21-11 12:08
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 00:32:
[...]

Je moet op Google zoeken naar ervaringen. Type je in 2048*1536 + RK3066. Archos heeft voor iets meer geld dezelfde tablet als die jij linkt bij Bart Smit. Archos komt als het goed is ook met een quad core Cortex A7, 2GB intern en een gpu die wel officieel deze hoge resoluties aankan.

In principe is die RK3066 volgens de specificaties niet in staat om zo'n hoge resolutie scherm aan te sturen, in de praktijk schijnt het wel gewoon te werken. Bijv: http://liliputing.com/201...-rockchip-rk3066-cpu.html

Ik denk dat 219 euro geen slechte prijs is als je de prijzen op Padawill ziet: http://www.pandawill.com/...-c306.html?resolution=229 Voordeel bij Bart Smit is dat je Nederlandse garantie hebt en daar betaal je dus ook een beetje voor.
Bedankt voor je reactie, daar kan ik wat mee!

• Takkiedroid1970
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-07 18:36
Ik heb een exotische tablet, die het niet meer doet.Het gaat om een momo 12. Bewezen is dat de lader stuk is. Heb een andere lader en na 6 uur op de lader geeft tablet geen gehoor, start niet op. Iemand ervaring met terugsturen van spullen naar China en hoe e.e.a. aan te pakken. Repareren, vervangen door ander exemplaar of een hele andere tablet, refund. Hoe pak je een en ander aan? Heeft iemand ervaring tips hints, links hoe een en ander aan te pakken?

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
NO2 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:11:

zie foto

pandawill en focalprice hebben hem voor $239,-
met couponcode AFF7OFF op focalprice heb je hem dan voor $223,- -> €171,- :9~

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Prom0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11 10:17
weet iemand of de PiPo M9 wat is?
http://www.focalprice.com...Currency=EUR#.UTZyyDBhUcU

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Bah:
Hi,
Sorry, the Ramos stopped W42 produce. Could you please changed it to W30 or W41? The price for this order is 254.23USD.
The price for one W30 with DHL to Netherlands is 269.23USD. If you would like to change it to W30, we will not ask you pay this extra 15USD price differeence.
And the price for one W41 with DHL to Netherlands 186.23USD. If you would like to change it to W41, we will send you accessories cost about 68USD or refund you 68USD.
This link for W30 http://www.aliexpress.com...hip/100712_702909812.html
And this link for W41: http://www.aliexpress.com...4-1/100712_744927952.html
De W41 is bagger, die neem ik 100% zeker niet.
De W30 heeft volgens mij identieke specs als de W42, alleen 10.1" en een andere behuizing, alleen vind ik wit minder mooi dan zwart. Ik ben alleen bang dat de andere sellers de W42 ook niet meer op voorraad gaan hebben (ook al zeggen ze van wel, deze seller claimde hem ook op voorraad te hebben).
Zometeen eens kijken welke tablets de seller nog meer heeft, misschien dat ik hem toch omruil voor een PiPo M9 als dat kan.

\o/

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik heb vorige week bij DealsPrime de Ainol Novo 9 Spark gekocht. Een Android 4.1 tablet met retina scherm, 2 GB RAM en Quad-core 1,5 ghz processor. Ik ben heel benieuwd naar wat ik ervan kan verwachten, naast de bekendere firmwareprobleempjes volgens reviews op Youtube. Dat Retinascherm heeft me namelijk overgehaald. Heeft iemand deze tablet, is hij een beetje snel en gangbaar voor games zoals GTA Vice City? Hoelang duurt de verzending vanuit China met SingPost? Hij staat nu al sinds maandag op "Despatched to overseas (Country code: NL)".

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

msnguy schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:22:
Ik heb vorige week bij DealsPrime de Ainol Novo 9 Spark gekocht. Een Android 4.1 tablet met retina scherm, 2 GB RAM en Quad-core 1,5 ghz processor. Ik ben heel benieuwd naar wat ik ervan kan verwachten, naast de bekendere firmwareprobleempjes volgens reviews op Youtube. Dat Retinascherm heeft me namelijk overgehaald. Heeft iemand deze tablet, is hij een beetje snel en gangbaar voor games zoals GTA Vice City? Hoelang duurt de verzending vanuit China met SingPost? Hij staat nu al sinds maandag op "Despatched to overseas (Country code: NL)".
Van wat ik heb gelezen kunnen de meeste chipsets zulke hoge resoluties nog niet goed aansturen, alhoewel die PowerVR chip relatief best snel is. Verwacht geen super performance in grafisch zware games. Soms hebben zulke tablets wel een 'dual-resolution' modus, waarbij je de tablet in een lagere resolutie kan zetten (1024x768 ipv 2048x1536) waardoor games wel soepel draaien, alleen dan op de helft/een kwart van de resolutie. Ik weet echter niet hoe dat zit met die tablet, de maker zou het in de firmware moeten hebben gemaakt.

\o/

• davey s.
  • Laatst online: 16-11 19:46
Zag in de Bart Smit folder een Cresta CTP-989RX tablet staan. Is deze niet hetzelfde als de Archos 97 Titanium HD? Kan niet zoveel informatie erover vinden.

• Mister_GJ
  • Laatst online: 23-11 13:45
Wat is op het moment voor ongeveer 150 euro de beste tablet op het moment?

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 11:18
Ik vind het een topper. Eergisteren aangekomen en is een erg mooi ding.

• danbo055
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-10 21:28
Nee, de Cresta CTP-989RX heeft een dual core processor volgens de Bart Smit website, terwijl de Archos 97 Titanium een quadcore processor bevat. De Archos 97 Titanium lijkt overigens wel een rebranded Onda v972 te zijn. (bron: http://liliputing.com/201...72-with-another-name.html)
davey s. schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:59:
Zag in de Bart Smit folder een Cresta CTP-989RX tablet staan. Is deze niet hetzelfde als de Archos 97 Titanium HD? Kan niet zoveel informatie erover vinden.

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:05
DesertRose schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:42:
[...]

Heb jij de Pipo M9? Waar heb je hem besteld. Hoe werkt de WIFI, hoe houd de batterij zich? Ik zoek naar reviews van gebruikers, want wat nu online staat zijn oudere reviews van pre-production modellen.

Ik twijfel zelf nog steeds over de Pipo M9 en de Cube U30GT2 aangezien die laatste een hogere resolutie en groter geheugen heeft. Daarintegen is de M9 lichter. En ik weet niet of het betere scherm goed draait met deze processor. Ik hoor het graag van je!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Woudtwe schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Heb jij de Pipo M9? Waar heb je hem besteld. Hoe werkt de WIFI, hoe houd de batterij zich? Ik zoek naar reviews van gebruikers, want wat nu online staat zijn oudere reviews van pre-production modellen.

Ik twijfel zelf nog steeds over de Pipo M9 en de Cube U30GT2 aangezien die laatste een hogere resolutie en groter geheugen heeft. Daarintegen is de M9 lichter. En ik weet niet of het betere scherm goed draait met deze processor. Ik hoor het graag van je!
Wat ik van de RK3188 tablets lees is dat de accu-duur een heikel punt is, 4-6 uur volgens de sellers, waar de exynos 4412 tablets in de praktijk 7-8 uur lijken te halen. We zullen zien hoe dit in de praktijk uit blijkt te pakken.

\o/

• diquan2001
Zo nou ik ben wel benieuwd naar jou ervaring met deze Pipo M9 .
Accuduur scherm kwaliteit bouw enz enz ..
DesertRose schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:42:
[...]

• janesh

• Mister_GJ
Na ongeveer 40 pagina's gelezen te hebben weet ik het nog steeds niet.

Wel wat wijzer want een IPS scherm is een must en een RK3066 chip schijnt ook goed te werken

Misschien als ik wat dingen opsom kunnen jullie mij beter helpen:

Maximale prijs: 150 euro
Scherm: 7"

Ik zie het merk PiPo, Ramos en die WH70ND veel voorbij komen, ook andere namen zijn favoriet.

Nou is mijn vraag welke aan te raden is. Ik ga hem gebruiken als vervanging van mijn laptop op de bank en mogelijk in de trein. Dan is het veelal voor browsen en gamen.

Laat maar horen wat jullie zeggen welke het beste is voor maximaal 150 euro. Het budget kan niet echt opgerekt worden. Wel ben ik handig met android en kan ik best wat dingen zelf fixen.

Groetjes,

Gert-Jan

• janesh
Koop gewoon deze yuandao window N70, 7 inch,, RK3066, IPS scherm, héél bright, JB.
Voor 118 usd met DHL, ver beneden je budged, goed en snel ding, al 8 maanden op de markt. Als je hem laat versturen als 'digital equipment, value 25 usd, heb je hem binnen één week zeer waarschijnlijk zonder extra kosten in huis.
Voor het zelfde geld met DHL, heb je 'HD' versie met een iets hogere resolutie, bij dezelfde powerseller op aliexpress met een zeer goede feedback score.

• Paperbag24
mijn n70HD wordt vanmiddag geleverd is in NL dus ben benieuwd deel mn ervaringengen en wat fotos :)

• Mister_GJ
Nou zit nu in gesprek met een mannetje van die jij linkte, ik wil namelijk met paypal betalen en dat was heel goed mogelijk. Het is besteld wordt binnen 24 uur verzonden en zie wel hoe het gaat. Had hem gevraagd over digital equipment, value 25 usd. En hij zegt dat het beter is om als ebook te doen ofzo. ach we praten verder.

Dankjewel voor de tip en het weghalen van twijfels!

Heb de HD versie genomen!

• janesh
Oke, normaal gesproken krijg je er geen spijt van. Kleine kans dat je bij aflevering plm. 30 euro BTW gepast moet betalen, maar ik heb de laatste twintig keer niet hoeven te betalen. :)

• Paperbag24
janesh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:00:
Oke, normaal gesproken krijg je er geen spijt van. Kleine kans dat je bij aflevering plm. 30 euro BTW gepast moet betalen, maar ik heb de laatste twintig keer niet hoeven te betalen. :)
ik hrb de tip van jou ook opgevolgd en ook $25uds verzonden is afwachten of ik vanmiddag moet betalen :) maar ik hou dr rekening mee dat ik wel zo'n € 30 kwijt ben :)

Verwijderd

Heeft iemand ervaring/kennis van de Hyundai Play XX 900 retina tablet PC9.7,android 4.1?
Ik ben al tijden bezig om mij een beeld te vormen van dit tablet en de recenties zijn over het algemeen positief,heb zelf totaal geen kennis van tablets oid.dus moet afgaan revieuws.Dit tablet is te koop via Alibaba.com voor 68$ als je er 10 besteld,heb er maar 1 nodig en dan is de prijs incl.verzendkosten 128$,ook niet duur.In de familie Ipad en Samsung,maar die zijn mij veel te duur voor een tablet,heb ook hier de sites doorgelezen en kom vaak de Pipo M9 en Ramos W 42 tegen.Wie kan mij informeren, en werken deze tablets hetzelfde als de bekende
na heel wat berichten te hebben gelezen,nog een paar veel voorkomende types, Pipo M9, Ramos W32, Cube U21 GT en de Yuandoo N101, de keus wordt er niet gemakkelijker op.
Ik wil een tablet met dezelfde mogelijkheden dan een PC, IPS scherm en voorkeur 3G, welke voorkeur,
spelletjes ,video ed.is alleen maar bijzaak.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2013 15:28 . Reden: aanvulling ]

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48
janesh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 10:02:
Koop gewoon deze yuandao window N70, 7 inch,, RK3066, IPS scherm, héél bright, JB.
Voor 118 usd met DHL, ver beneden je budged, goed en snel ding, al 8 maanden op de markt. Als je hem laat versturen als 'digital equipment, value 25 usd, heb je hem binnen één week zeer waarschijnlijk zonder extra kosten in huis.
Voor het zelfde geld met DHL, heb je 'HD' versie met een iets hogere resolutie, bij dezelfde powerseller op aliexpress met een zeer goede feedback score.
Maar heeft wel maar 8GB. Zelf zit ik te twijfelen over de Cube U21GT, die heb je voor 100 euro inclusief verzendkosten. Al vind ik de Ramos W28 mooier... Maar waarschijnlijk ga ik toch de Cube nemen, de rk3066 is inderdaad krachtiger. Tenzij iemand toch aanraadt om toch de andere te nemen? Geen gekende compatibiliteitsissues tussen bepaalde apps en Cube/rk3066??

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:36
Staat op die 7" n70HD ook standaard al de echte Google Market ?

Zag dat hij NU ( via DHL ) maar € 90,35 kost !

• janesh
D-THREE, de laatste vraag kan ik niet beantwoorden. 8Gb had ik even over het hoofd gezien, maar de 'HD' versie is nog iets goedkoper en heeft wel 16Gb.
Als je de cube u21gt wil kopen, zou ik hem met DHL bij Shenzhen IT360 kopen, heb ik ook goede ervaringen mee.
De Window N70 HD is toch nog een kleine 20 usd goedkoper.

Tenslotte de hyundai T7 is met zijn exynos 4412 met GPS, de top tot nu toe in 7 inch in china. Kijk maar even op slatedroid voor ervaringen.

• janesh
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 12:08:
Staat op die 7" n70HD ook standaard al de echte Google Market ?

Zag dat hij NU ( via DHL ) maar € 90,35 kost !
En inderdaad WiLLoW_TieN, tegenwoordig staat op de meeste exoten een redelijk complete google playstore, zo ook op de Window N70HD.

• gerly
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Hallo,
Ik heb al een tijdje een Onda v972 en onlangs de laatste firmwire 1.33 erop gezet.
Gisteren was ik een spel aan het spelen en had de uit knop per ongeluk ingeduwd en die viel ineens uit.
Geen probleem dacht ik en de tablet opnieuw opgestart maar die stond terug naar fabriekswaarden.
Alles terug geinstalleerd van apps en nu komt die niet verder dan het core4 logo.
Nu kan ik niks meer :(

• janesh
Hang hem aan je computer en probeer de firmware opnieuw te installeren.
Ik heb mijn onda V812 allang verkocht, maar heb op slatedroid deze 'how to' achter gelaten.
Zelfde chipset, zelfde werkwijze.

• gerly
Al gedaan maar de pc ziet de tablet niet meer.

• gerly
Wow,
Net de how to gelezen en er gebeurd iets.
Ik hou je op de hoogte.
Alvast bedankt!

• gerly
Joejahee,
Het werkt en start nu weer verder:)
Mijn grote dank daarvoor!

• janesh
Mooi zo, ga ik weer schoolexamens van mijn l.l. nakijken. :'(

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:05
Dank je! Klinkt goed

Ik hoop van onze mede tweaker ook nog wat te horen. Altijd lekker als een verhaal van meer kanten komt!

• janesh
Zou, denk het wel, dezelfde persoon kunnen zijn. :)

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-11 11:18
janesh schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 14:08:
Zou, denk het wel, dezelfde persoon kunnen zijn. :)
Bingo, we hebben een winnaar. Heb overigens ook een Engelstalige review op tabletrepublic geschreven (met twee filmpjes): http://tabletrepublic.com.../pipo-m9-review-3928.html
Pagina: 1 ... 54 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.