29 aug de PIPO UP-U1 bij focal besteld, vandaag 20 sept binnengekregen zonder xtra kosten

wel aangetekend aangekomen.
ik had met apps van microSD kaart installeren, al meteen de playstore laten crashen

( hoe weet ik niet, maar ik kreeg hele tijd , dat de appstore gesloten was, en moest ik OK drukken )
toen naar fabrieksinstellingen terug gezet, en dan is het allemaal ( letterlijk ) chinees

maar snel weer Nederlands ( België ) in de instellingen kunnen vinden
toetsenbord heb ik wel op français staan anders krijg ik nergens AZERTY
ik heb het scherm op 40% gezet vind ik meer dan genoeg, en alle gsm functies af ( je kan er toch niet mee bellen ) en dan heb ik continu geflippert ( pinball ) en dingen geïnstalleerd, achtergronden instellen, customizing etc...
en dan doet hij een goeie 4,5u op de batterij als hij vol is, en wifi continu aan.
Ik heb meteen golauncher ex erop gezet met de weatherwidget, vind ik wel mooi, en dan gaat het flippen van scherm ( horizontaal/verticaal ) toch net iets fijner ( maar dat is mijn mening )
wifi is wel heel wispelturig, dan goed bereik, dan ineens minder, of verbroken....
Hij werkt lekker snappy en vlot, enkel facebook en ebay appz krijg ik er van geen meter op, mijn toestel is niet compatible

dit vind ik wel héél jammer
ik hoop dat dat binnenkort toch nog wel komt.
er is android 4.1.1 op.
Ik ben er heel blij mee voor de +-120euro die ik betaalde. Hij is een stuk sneller met toch dezelfde resolutie als mijn vorige ( sanei n10 ) ook het surfen gaat hier veel vlotter mee.
de tablet heeft ook een hele leuke grootte en voelt stevig aan. er zitten 2 plastics over het scherm. Een die je er meteen af moet halen en later merkte ik nog een hele dunne over het scherp op. wel zo fijn.
en nu maar wordfeuden