Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 13:30
KoffieAnanas schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:47:
[...]

60 dollar / 1,22 * 19% + 17= 26,3 euro. Kortom, de 30 euro is 3,70 euro meer dan je verwachtte??? Wat bedoel je met 'alsnog gewoon'? Je hebt of geluk en je pakketje passeert 'onopgemerkt' de douana, of je moet belasting & inklaringskosten betalen. En dan zit 30 euro niet ver van het bedrag af wat je zou moeten betalen.
Ik weet niet hoe iedereen bij die 17 euro komt, maar op de factuur stond dus duidelijk dat ik 19,95 omzetbelasting heb betaald en 10,50 'voorschot provisie'.. Kortom, als die 10,50 het vaste deel is en de 19,95 het variabele deel dan vraag ik mij af hoe en over welk bedrag die laatste berekend is.

Met 'alsnog gewoon' bedoelde ik dat je er met een 'ebook reader' declaratie met lower value dus gewoon niet onderuit komt met UPS, wat misschien eerder wel gedacht werd.

[ Voor 13% gewijzigd door Cooler_King op 18-07-2012 13:01 ]

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
De YuanDao N70 is in de presell bij Pandawill $140,99

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 12:32
Verwijderd. Reactie wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 91% gewijzigd door KoffieAnanas op 18-07-2012 14:34 ]

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-11 15:09
Waarschuwing:

Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen.
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.

too old, too cold

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11 17:30
NO2 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:58:
Ramos W13Pro eindelijk binnen! Leuk leuk!

Eerste bevindingen: Snel! AML8726-MX is toch een flink stuk sneller dan een A10. Zeker een halveringstijd met de standaard browser voor de MX t.o.v de A10 met firefox. Het scherm is van mindere kwaliteit. Hoge pixeldichtheid met 1024*768 op 8 inch, maar zwart is geen zwart, zeker onder een kijkhoek.

Nu eerst tweaken en installeren, daarna meer.
Gisteren ook de Ramos W13Pro binnen gekregen. Had hem inclusief wat accessoires besteld maar deze zijn niet van bijzondere hoge kwaliteit.

De tablet zelf ziet er prima uit en zoals eerder aangegeven supersnel!

Heb de tablet geroot met de volgende stappen:
http://www.slatedroid.com...ge__p__389358#entry389358
1. Turn ON USB-debug in TabletPC settings.
2. Attach Ramos W13 Pro to PC with USB-cable
3. Run TPSparkyRoot.bat . TabletPC will reboot. Don't press any keys during reboot
4. When TabletPC started - press any key in TPSparkyRoot.bat window to continue. TabletPC will reboot again
5. Wait for TabletPC boot. Press any key in TPSparkyRoot.bat window to continue. TabletPC will reboot again
Total 3 reboots during Root-process.
Check result of Root in TPSparkyRoot.bat window

Vervolgens wou ik de play store installeren. Dat heb ik gedaan met de volgende handleiding:
http://forums.whirlpool.n...s.cfm?t=1912510&p=6&#r109 (stap 1 en 2 overslaan!)

Nu werkt ie perfect! Alle apps geinstalleerd en werkt prima.

Scherm is inderdaad het minste van de tablet, daarnaast weet ik nog niet hoe de accu presteert.
Voor de rest zeer tevreden tot nu toe.

Less is more

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:34
Heeey cool, thanks voor de uitleg vanavond ff doen.

Mijne is dus vandaag binnen gekomen, ben er blij mee.
Formaat, gewicht prima en is gewoon snel!

Hehe, accessoires is prima, leuk hoesje en screenprotecter erbij, waren de kosten niet

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/292361_4406979583744_1685444558_n.jpg

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Cooler_King
  • Laatst online: 21-11 13:30
Die hoes heb ik dus in het zwart. De Aurora II past er dus ook goed in :)

Wat de Aurora II betreft: Er wordt nu toch geopperd dat de matige wi-fi een hardware probleem is. Op slatedroid zag ik dat er al een Nederlander aan het modden was geslagen: http://www.slatedroid.com...fi-hardware-modification/

Wellicht zijn er capabele tweakers bereid om dergelijke diensten aan te bieden hier voor Aurora II gebruikers? Of is een retourtje China wellicht een betere oplossing (weet niet of het binnen de garantie valt?). Zou zelf niet eens weten hoe het ding open moet :X.

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-11 17:45
kickassmen schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:31:
[...]

Gisteren ook de Ramos W13Pro binnen gekregen. Had hem inclusief wat accessoires besteld maar deze zijn niet van bijzondere hoge kwaliteit.

1. Turn ON USB-debug in TabletPC settings.
2. Attach Ramos W13 Pro to PC with USB-cable
3. Run TPSparkyRoot.bat . TabletPC will reboot. Don't press any keys during reboot
4. When TabletPC started - press any key in TPSparkyRoot.bat window to continue. TabletPC will reboot again
5. Wait for TabletPC boot. Press any key in TPSparkyRoot.bat window to continue. TabletPC will reboot again
Total 3 reboots during Root-process.
Check result of Root in TPSparkyRoot.bat window

Vervolgens wou ik de play store installeren. Dat heb ik gedaan met de volgende handleiding:

Nu werkt ie perfect! Alle apps geinstalleerd en werkt prima.

Scherm is inderdaad het minste van de tablet, daarnaast weet ik nog niet hoe de accu presteert.
Voor de rest zeer tevreden tot nu toe.
Voor root heb je inderdaad bovenstaande methode nodig, voor de playstore staat op www.ramos.com.cn het Google playstore installatie pakket, wat zonder root te installeren is.
De batterij duur is niet indrukwekkend, maar ook niet slecht, zo'n 4 a 5 uur voor wat dat waard is, hangt natuurlijk wel af van wat je er mee doet, brightness enz.
Het scherm zou achteraf voor mij een dealbreaker zijn geweest, terwijl dat wel iets beter kan bij ramos gezien de schermen op de w17 pro, w6 hd en de w10, die ik allemaal beter vind.
Maar goed het is geen playbook, galaxy ..... enz. en geen IPS, de aurora II is een stukje mooier, ik ga vanmiddag eens kijken hoe de Window N70 met IPS, er uit ziet.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

• guy5927
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07-2017
Cooler_King schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:26:
Die hoes heb ik dus in het zwart. De Aurora II past er dus ook goed in :)

Wat de Aurora II betreft: Er wordt nu toch geopperd dat de matige wi-fi een hardware probleem is. Op slatedroid zag ik dat er al een Nederlander aan het modden was geslagen: http://www.slatedroid.com...fi-hardware-modification/

Wellicht zijn er capabele tweakers bereid om dergelijke diensten aan te bieden hier voor Aurora II gebruikers? Of is een retourtje China wellicht een betere oplossing (weet niet of het binnen de garantie valt?). Zou zelf niet eens weten hoe het ding open moet :X.
De aurora II is weer echt zo'n geval van nét niet .... het scherm is fantastisch, de FW update is een enorme verbetering, en eigenlijk ging het de perfécte zevenincher zijn tegen een zotte prijs, alleen die wifi idd doet veel teniet : wat heb je aan een massa's snelle CPU als de aan te voeren en te verwerken gegevens niet snel genoeg binnen komen door een crappy wifi .... blijf enorm happy met mijn tablet, maar het was heaven geweest met een deftige wifi antenne ...

• Negakinu
guy5927 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:53:
[...]

De aurora II is weer echt zo'n geval van nét niet .... het scherm is fantastisch, de FW update is een enorme verbetering, en eigenlijk ging het de perfécte zevenincher zijn tegen een zotte prijs, alleen die wifi idd doet veel teniet : wat heb je aan een massa's snelle CPU als de aan te voeren en te verwerken gegevens niet snel genoeg binnen komen door een crappy wifi .... blijf enorm happy met mijn tablet, maar het was heaven geweest met een deftige wifi antenne ...
Die reparatie van de wifi antenne lijkt me echt piece of cake en ik ben echt niet zo ervaren met component reparatie van hardware. Als je goed kijkt zie je dat in de meeste gevallen de slechte wifi veroorzaakt wordt door een dode soldeer brug. Als je deze verwijdert, schoonmaakt en de antenne weer bevestigt moet het probleem verholpen zijn.

Afbeeldingslocatie: http://wdtv.com/downloads/SolderBridge.JPG

too old, too cold

• bartvangils
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2021
Cooler_King schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:19:
Leg de 30-40 euro maar alvast klaar. Ik had ook vorige week tablet via aliexpress en UPS.. gedeclareerd als ebook reader met 60 dollar waarde en alsnog gewoon 30 euro betaald.
idem hier in België via DHL: Yuandao N90 dual-core (http://www.aliexpress.com...6-tablet-wholesalers.html) gedeclareerd als MID met waarde 40 dollar en ook 38 euro moeten bijbetalen :'(

BTW wel een zeer leuk toestel:
- goede bouwkwaliteit
- mooi scherm
- en zeer snel !! zeker in vergelijking met m'n Ainol Novo Advanced II (single-core) is dit een echte vooruitgang; dit zowel voor het opstarten (ongelooflijk snel; een paar seconden maar!!), het gewoon gebruik (scrollen/apps/...), surfen, e-mail en games (GTA III)

een echte aanrader dus!!

[ Voor 37% gewijzigd door bartvangils op 19-07-2012 20:37 ]

Verwijderd

bartvangils schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:33:
[...]

idem hier in België via DHL: Yuandao N90 dual-core (http://www.aliexpress.com...6-tablet-wholesalers.html) gedeclareerd als MID met waarde 40 dollar en ook 38 euro moeten bijbetalen :'(

BTW wel een zeer leuk toestel:
- goede bouwkwaliteit
- mooi scherm
- en zeer snel !! zeker in vergelijking met m'n Ainol Novo Advanced II (single-core) is dit een echte vooruitgang; dit zowel voor het opstarten (ongelooflijk snel; een paar seconden maar!!), het gewoon gebruik (scrollen/apps/...), surfen, e-mail en games (GTA III)

een echte aanrader dus!!
Zo te zien net even iets duurder en helaas net even wat minder qua specificaties als de Window N101.

Kom op China, waar blijft die prijs drukkende concurrentie voor de 10.1 1280x800 dual core tablets :9~

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 23:29

agaam

dit is mijn huisdier

Cooler_King schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:19:
Leg de 30-40 euro maar alvast klaar. Ik had ook vorige week tablet via aliexpress en UPS.. gedeclareerd als ebook reader met 60 dollar waarde en alsnog gewoon 30 euro betaald.
ik heb hem vandaag binnen gekregen, en moest 31,79 bijbetalen, dus ja viel wel mee, maar blijft goedkoop.
de black one backside versie, is heel mooi

• kickassmen
Zojuist de laatste update op de W13Pro geinstalleerd vanaf http://www.ramos.com.cn/product.php?action=support&id=76. (bestand uitpakken en de bestanden factory_update_param.aml, u-boot.bin, uImage, uImage_recovery en update.zip in de root van een sd kaartje zetten. vervolgens sd kaart erin, tablet uit, volumeknop naar beneden inhouden en power button inhouden)

Versie datum 20120615 geinstalleerd. Nu helemaal schone tablet, stond wel standaard in het chinees maar eenvoudig aan te passen naar nederlands. Let wel op, als je update, dat alle data wordt gewist van de interne opslag.

Nu de google apps ff installeren.

Less is more

• inztigator
  • Laatst online: 24-04-2024
Vanmiddag eveneens de zwarte N101 binnengekregen, wel 40 euro moeten bijleggen helaas (België).

Tot nu toe : wauw.

Voor zo'n prijs is het echt een topper imo.

Enige minpuntje is wifi bereik : in appartement met modem in living ging het in de slaapkamer slecht tot zelfs niet.

Oja, het is dus de 32gb versie : deze zit echter in het NAND geheugen, mn apps worden echter op de internal memory plaats gesaved. Iemand een idee hoe ik dit oplos? :/

[ Voor 23% gewijzigd door inztigator op 20-07-2012 19:12 ]

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

inztigator schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:48:
Vanmiddag eveneens de zwarte N101 binnengekregen, wel 40 euro moeten bijleggen helaas (België).

Enige minpuntje is wifi bereik : in appartement met modem in living ging het in de slaapkamer slecht tot zelfs niet.

Oja, het is dus de 32gb versie : deze zit echter in het NAND geheugen, mn apps worden echter op de internal memory plaats gesaved. Iemand een idee hoe ik dit oplos? :/
-edit-
ik denk dat je deze vraag beter in het forum kan stellen van Teun, die heeft een apart topic over de N101, http://lyt.no-ip.org/forum/viewforum.php?f=44,
en je wordt snel geholpen
-edit-

was mij nog niet opgevallen van dat geheugen, zal er es even naar kijken voor je, heb ook de zwarte en ook heel mooi,
-edit-

met het wifi gebeuren ben ik met je eens, is niet zo best, maar er komen nog firmware update,s aan, dus mischien dat het binnen kort goed komt.

• kickassmen
Nog een kleine update mbt de Ramos W13Pro. Vanmiddag (na het aansluiten van een USB stick) ging de tablet ineens niet meer aan. Reageerde nergens meer op. Vanalles geprobeerd en de oplossing was uiteindelijk de powerbutton 10 seconden inhouden en vervolgens de stroom adapter aansluiten. Toen sprong ie weer aan. Raar maar waar, hopen dat het eenmalig was.

Less is more

• janesh
Je had ook de reset knop kunnen indrukken met een paperclip en vervolgens weer gewoon aanzetten met de power button.

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-11 08:12

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Vrijdag kwam mijn Aoson M11 binnen, is een erg mooi ding :)
Voelt stevig aan, niet als een plastic gevalletje zoals mijn oude PoV Tegra2, heeft een mooi IPS scherm, bluetooth en natuurlijk een snelle RK3066 dual core. Vergeleken met mijn EKEN A90 is deze echt een slag sneller met alles. De goede eigenschappen op een rijtje:
- Snelle cold-boot
- Apps openen stuk sneller
- Speelt alle videos af
- Mooi IPS scherm
- Bluetooth
- Grotere batterij

Een minpuntje lijkt de iets mindere wifi antenne te zijn, niet storend maar vergeleken met de EKEN wel iets minder. In de woonkamer 1 in plaats van 2 streepjes. Surfen gaat prima, maar even iets uit je dropbox downloaden duurt wat langer.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• kickassmen
janesh schreef op maandag 23 juli 2012 @ 00:02:
Je had ook de reset knop kunnen indrukken met een paperclip en vervolgens weer gewoon aanzetten met de power button.
Dat werkte helaas niet, meerdere keren geprobeerd.

Less is more

• flaskk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:38
Heb nu een weekje de Icoo d50w voor 66,- bij Dealextreme gekocht (euro dollar stonden goed), moet zeggen dat het een prima tablet is.

specs

Single core a13 max snelheid 1ghz (is over te clocken evt)
Gpu mali 400
7" Capacitive sherm met 5 points touch (ik had niet verwacht dat zo'n goedkope tablet zo'n goed scherm kon hebben)
512mb ram
droid 4.0.

Tja prima tablet voor zijn prijs. ben er echt blij mee playstore kun je bijna alle apps downloaden en de games wie ik geïnstalleerd heb lopen vloeiend (tablet is met benchen een tikkeltje langzamer dan een samsung gx1) en voelt redelijk stevig/zwaar aan)

zijn wel wat mins, in het donker heeft die een heel klein beetje blacklight bleeding. Daarnaast als je in de zon gaat zitten buiten dan zie je niet zo veel meer. en de accu gaat met normaal gebruik zo'n 3,5-4 uur mee.

Mijne is trouwens tegengehouden bij de douane moet 24.- extra te betalen. hij is het wel dubbel en dwars waard!

• leeyuentuen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-11 22:35
agaam schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 21:59:
[...]

-edit-
ik denk dat je deze vraag beter in het forum kan stellen van Teun, die heeft een apart topic over de N101, http://lyt.no-ip.org/forum/viewforum.php?f=44,
en je wordt snel geholpen
-edit-

was mij nog niet opgevallen van dat geheugen, zal er es even naar kijken voor je, heb ook de zwarte en ook heel mooi,
-edit-

met het wifi gebeuren ben ik met je eens, is niet zo best, maar er komen nog firmware update,s aan, dus mischien dat het binnen kort goed komt.
eerste en vooral is mijn domein nu veranderd naar een externe hosting bedrijf (zodat het nu iets stabieler wordt)
http://vondroid.com/viewforum.php?f=44

over de apps van je interne geheugen kan je gebruik maken van het gratis app App2SD om je apps naar je SD-kaart te verplaatsen.
Let op: niet alle apps mogen daar verplaatst worden zie meer info op deze topic:
http://vondroid.com/viewtopic.php?f=65&t=335

Verwijderd

ik probeer al een paar dagen www.mistertao.com te bekijken echter krijg steeds de melding dat de pagina niet gevonden kan worden..ik heb er wel wat besteld..iemand anders hetzelfde probleem? (of juist niet) thx!

• Negakinu
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:58:
ik probeer al een paar dagen www.mistertao.com te bekijken echter krijg steeds de melding dat de pagina niet gevonden kan worden..ik heb er wel wat besteld..iemand anders hetzelfde probleem? (of juist niet) thx!
Ligt er voor de hele wereld uit. Zie ook Fok Forum.

too old, too cold

Verwijderd

oh ok..we wachten gewoon af..thx negakinu

Verwijderd

kon het bericht niet vinden op het fok forum..heb je een linkje?

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

leeyuentuen schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:46:
[...]

eerste en vooral is mijn domein nu veranderd naar een externe hosting bedrijf (zodat het nu iets stabieler wordt)
http://vondroid.com/viewforum.php?f=44

over de apps van je interne geheugen kan je gebruik maken van het gratis app App2SD om je apps naar je SD-kaart te verplaatsen.
Let op: niet alle apps mogen daar verplaatst worden zie meer info op deze topic:
http://vondroid.com/viewtopic.php?f=65&t=335
ja had het al gezien Teun, erg mooi geworden je site, en veel info over de mooie tablet, _/-\o_ _/-\o_

• Negakinu
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 21:00:
kon het bericht niet vinden op het fok forum..heb je een linkje?
Due to China goverment policy, In next a few days, www.mistertao.com
might not be able to enter of this reason, If in that situation, Please
enter www.mistertao.net. Thank you for your understanding!
Best regards
Mistertao Teams

http://forum.fok.nl/topic/1843187/6/50

too old, too cold

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-11 18:58
Ik kon deze site niet maar net even gekeken. Is echt de meest vage site die ik ooit ben tegengekomen. Geweldig! Meteen een supermooi ITX kastje besteld :). Sorry voor het offtopic.

Mijn U30GT werkt overigens nog steeds prima. Wel een ongeveer 3 keer meegemaakt dat de tablet niet uit slaapstand wilde komen. Power knop ingedrukt houden en dan start hij vanzelf weer opnieuw op

Verwijderd

Hallo,

heeft iemand ervaring met onderstaande 8" tablets?

- Smartq Q8; CPU: TI Omap4430 dual core; GPU: VR SGX540. prijs: 151 euro
- Onda Vi30 DC; GPU: AML8726-MX dual core; GPU Mali 400 MP2 quad core, prijs 127 euro
- Ramos W13pro (gezien op dit forum!!!!) prijs 130 euro
- Newsmy S5; CPU: AML8726-M6 dual core; CPU Mali 400 dual core. prijs 162 euro

Gezien de prijs en snelheid van de CPU/GPU is de Onda Vi30 misschien de beste keus.Maar hoe zit het met de support voor deze nieuwe tablet?

Heinz

Verwijderd

mijn windows n101 is ook binnengekomen, de volledige zwarte.
en ik hoefde maar 25 euro bij betalen aan de deur...

wel vreemd al die verschillende prijzen :S

• KaiZer
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-05 11:05
net windows n101 binnen en de knop om het volume stiller te zetten werkt niet, luider wel. pft
(ups belgie was 37euro)

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:03
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:49:
Hallo,

heeft iemand ervaring met onderstaande 8" tablets?

- Smartq Q8; CPU: TI Omap4430 dual core; GPU: VR SGX540. prijs: 151 euro
- Onda Vi30 DC; GPU: AML8726-MX dual core; GPU Mali 400 MP2 quad core, prijs 127 euro
- Ramos W13pro (gezien op dit forum!!!!) prijs 130 euro
- Newsmy S5; CPU: AML8726-M6 dual core; CPU Mali 400 dual core. prijs 162 euro

Gezien de prijs en snelheid van de CPU/GPU is de Onda Vi30 misschien de beste keus.Maar hoe zit het met de support voor deze nieuwe tablet?

Heinz
De VI30 is een Allwinner A10 single core en geen dual core

Verwijderd

Zoals bijna alle exotische tablets is ook de Onda Vi30 er in vele varianten, en die ik op het oog heb is echt de Vi30 dual core:

http://ipadalternative.co...reen-8gb-hdmi-camera.html

Heinz

Zojuist de Onda Vi30 dual core besteld voor 127 euro + 17 euro verzendkosten. De tablet wordt volgens DHL op 1-8-2012 geleverd. We gaan het zien, zodra hij binnen is volgt een kleine review.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 09:07 ]

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:37
kickassmen schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:31:
[...]

Ik heb 'm ook nu.
Hij is net zo breed als een 7" tablet, alleen 2 centimeter hoger (als je 'm landscape houd). Fijner scrollen dus.
Resolutie is 1024x768 en dat is vrij hoog voor een scherm dat net zo breed is als een 7"er.
De kijkhoek is erg slecht, je moet er net als bij een laptop recht ernaar toe kijken.
Wat fijn is, is dat het lader-kabeltje in een USB-lader kan. De bijgeleverde is echter 2000mAh. Dit heeft hij ook echt nodig, want zelfs met de 1000mAh lader van m'n Galaxy Note gaat de accu leeg als je er mee bezig bent.
M'n Galaxy Note laadt echter razendsnel op met deze 2000mAh lader! :)
Werkte niet bij mij, sterker nog, ik dacht dat ik hem gebricked had omdat ook de reset knop niet hielp.
Hij kwam bij het scherm "muimui" en werd dan zwart.
Ik zag bij de tool dat hij bij stap 2 was blijven hangen. Gelukkig kon ik door de reset-knop met een naald in te drukken en vervolgens de usb-kabel aan te sluiten via de debug bridge in het OS komen.
Daar heb ik de volgende commando's ingetypt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
adb remount
adb push su /system/bin/su
adb shell chown 0.0 /system/bin/su
adb shell chmod 06755 /system/bin/su
adb push busybox /system/bin/busybox
adb shell chown 0.0 /system/bin/busybox
adb shell chmod 0755 /system/bin/busybox
adb push Superuser.apk /system/app/Superuser.apk
adb shell chown 0.0 /system/app/Superuser.apk
adb shell chmod 0644 /system/app/Superuser.apk
adb push RootExplorer.apk /system/app/RootExplorer.apk
adb shell chown 0.0 /system/app/RootExplorer.apk
adb shell chmod 0644 /system/app/RootExplorer.apk
adb shell rm /data/local.prop
adb shell rm /data/local/tmp
adb shell mv /data/local/tmp.bak /data/local/tmp
adb reboot

Daarna werkte hij gelukkig weer en was hij ook geroot.
Wat nog makkelijker is, is het Google Installatiepack van Ramos te downloaden. Je tab hoeft niet geroot te zijn!:
http://www.microsofttrans...Faction%3Dview%26id%3D332

- Kopieer factory_update_param.AML en google_patch_ics0316.zip naar de root van je sdcard.
- Open de app "Update" op je tablet (staat al geinstalleerd)
- Kies de file google_patch_ics0316.zip
- De tab reboot en het is klaar!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 11:03
Nu op Groupon een aanbieding van de Robotpad V2. Vroeg me af of dit iets is?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:59

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik kwam zojuist een wel erg interessante nieuwe 7'' tegen op McBub, de PiPo U1.
PiPo U1PiPo U1PiPo U1PiPo U1PiPo U1
Hij is alleen nog niet beschikbaar: This is for pre-sell, and we will ship before 15th Aug

Key features:
• 7''
1280x800 (216dpi)
• IPS, 800:1, 400 nit, 178°
Rockchip RK3066 1,6GHz / Mali400
Android 4.1 Jellybean
• 16 GB nand
• 197,5 x 116,6 x 11,5mm
• 300 g
metal cover
• Micro-sd-slot

De prijs is op dit moment $ 169,99 / € 138,44 incl. shipping bij McBub en $ 189,99 bij Merimobiles

[ Voor 33% gewijzigd door Pinobigbird op 27-07-2012 14:24 . Reden: afbeeldingen toegevoegd, specs aangevuld ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:03
Pinobigbird schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:45:
Ik kwam zojuist een wel erg interessante nieuwe 7'' tegen op McBub, de PiPo U1.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hij is alleen nog niet beschikbaar: This is for pre-sell, and we will ship before 15th Aug

Key features:
• 7''
1280x800 (216dpi)
• IPS, 800:1, 400 nit, 178°
Rockchip RK3066 1,6GHz / Mali400
Android 4.1 Jellybean
• 16 GB nand
• 197,5 x 116,6 x 11,5mm
• 300 g
metal cover
• Micro-sd-slot

De prijs is op dit moment $ 169,99 / € 138,44 incl. shipping bij McBub en $ 189,99 bij Merimobiles
Dat is inderdaad een hele interessante optie, HDMI, bluetooth, jelly bean, zeer snelle CPU, eigenlijk alles wat je van een tablet zou willen.

Hier een review van het grote broertje (9.7 inch): http://www.slatedroid.com...ssions-top-notch-tablets/

Veel belovend!

• janesh
......................Nexus 7.....Galaxy Tab 7.7....Transformer Pad Infinity....Window N70

Vellamo......1,706..........1,215.....................1,573.....................................1,650

Sunspider...1,711..........1,993.....................1,745................................... 1,829
0.9.1
GL Egypt.........63...............47.......................... 75.......................................102
Off(fps)
CF bench ..11,620.........7,135.....................8,357.....................................8,921

Geekbench2.1570......................................................................................1525
Antutu...........8761......................................................................................8138

Hierboven een door mij aangepast lijstje van engadget waaraan toegevoegd de prestaties van de RK3066 processor in de Window N70 16 Gb met android 4.0.4
In de quadrant benchmark scoort de Nexus 7 zeg maar 3700 en de Window N70 4200.
In de browsermark scoort Nexus 7 114268 en de Window N70 131563.
Mijn conclusie, de Window N70 doet in gebruik weinig onder voor de Nexus 7, de N70 heeft ook een heel helder heel gevoelig IPS touchscreen en heeft bij buitengebruik een helderder scherm en beter wifi bereik.
De batterij van de N7 is daarentegen een stuk beter, maar hij is zeker de helft duurder.

http://www.engadget.com/2012/06/28/nexus-7-early-benchmarks/

[ Voor 8% gewijzigd door janesh op 27-07-2012 21:24 ]

• kdw2060
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-07 22:02
inztigator schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:48:

Hoi, waar heb je deze gekocht? Ben ook aan het kijken om deze te bestellen en naar België te laten verzenden.

Verwijderd

Ik ben al tijdje opzoek naar een tablet pc en kwam laatst via een vriend van mij deze website www.tabletuniverse.nl tegen en vroeg me af of iemand ervaring heeft met de tablets op deze website ? Ik ben zelf niet zo bekend met exotische tablets.

• poema
Zoals ze zelf zeggen: een beginnend internet bedrijfje. Ik vraag me alleen af wat voor doelgroep ze voor ogen hebben: mensen die er niks van af weten kopen een tablet bij de blokker, aldi, mediamarkt etc. Diegene die er wel wat kaas van hebben gegeten zien dat zelfs via engelse ebay shops de prijzen stukken lager liggen, laat staan direct uit china.

• leeyuentuen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-11 22:35
kdw2060 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 00:56:
[...]

Hoi, waar heb je deze gekocht? Ben ook aan het kijken om deze te bestellen en naar België te laten verzenden.
hij zou het gekocht hebben bij eternal team van aliexpress
maar er is hier nog een lijst van beschikbare verkopers voor window N101
http://vondroid.com/viewtopic.php?f=61&t=235

Verwijderd

kdw2060 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 00:56:
[...]

http://www.aliexpress.com...B-1-6GHz-wholesalers.html

ik heb hem hier besteld, en ik heb gevraagd of zo op de box "ereader 90 dollar inc shipping" wouden zetten.
Dit hebben ze gedaan en ik hoefde maar 25,50 aan de deur te betalen.

• zessen
  • Laatst online: 19:19
Amlogic8726-M6 Dual Core kun je nu ook gewoon in een nederlandse webwinkel kopen voor nog geen 190 Euro.
Betreft Zenithink C97 (9,7 inch IPS scherm)

[ Voor 8% gewijzigd door zessen op 29-07-2012 00:45 ]

Verwijderd

Gisteren de Ainol Novo Aurora II gekocht. Hij is echt snel en volop gegamed ermee zonder haperingen. Warm wordt hij wel.

Week op zoek geweest naar welke tablet met Android 4. Voor wat ik wilde zat je in de prijsklasse van minimaal €350,-. Nu deze tablet met dezelfde hardware voor €155,-.

• Mastermind
De Ramos W13Pro is inderdaad erg snel, maar de tablet is vooral geschikt als je hem in je eentje gebruikt.
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/va/534375.big.jpg

+ Absolute topper qua performance. Je merkt echt dat er een Dual core CPU en dual core MALI-400 in zit.
+ Hoge resolutie voor een 8" scherm, websites passen zonder in te zoomen scherp in beeld.
+ Lange accuduur
+ Sterke WiFi ontvangst
- Kijkhoek erg beperkt
- Scherm is wat stroef

Vanwege de minpunten, en dat ik het scherm toch wat de klein vind verkoop ik hem denk ik maar. Echt jammer van de kijkhoek want anders was het een erg mooi ding geweest. :-(

[ Voor 6% gewijzigd door Mastermind op 30-07-2012 11:30 ]

• Negakinu
Mastermind schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:28:

Vanwege de minpunten, en dat ik het scherm toch wat de klein vind verkoop ik hem denk ik maar. Echt jammer van de kijkhoek want anders was het een erg mooi ding geweest. :-(
Eigenlijk had je dit van tevoren kunnen weten. Er zijn alleen 7" en 9,7" IPS schermen in omloop met die resolutie. De laatste tijd verschijnen er ook 10,1" schermen met nog hogere res. 8" is helaas altijd van het TN-panel type.

too old, too cold

Verwijderd

Zijn er ervaringen met de 10"Zenithink C91 en/of C92 ? Worden momenteel in NL webshops aangeboden voor rond de 150 euro MET capacitief scherm en Android 4.0.3 !

Specs zien er netjes uit maar "is het wat" is de vraag ? :Y :N

Verwijderd

Afgelopen vrijdag de Onda Vi30 Dual Core besteld via ipadalternativ.com en morgen wordt deze bezorgt door DHL. Even gebeld met DHL of er kosten betaald moesten worden. Volgens DHL niet; geen invoerrechten of BTW. Mazzel of een leuke tip voor anderen die bestellen via Hong Kong.

De review van Vi30 volgt!

[ Voor 148% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2012 15:24 . Reden: Ervaring met de Onda Vi30 dual core. ]

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Hoi,

Heb deze gevonden, http://www.wholesaleonepi...id-40-ics-16gb_p4560.html
Wat denken jullie ervan.

Iemand die daar al gekocht heeft?

Verwijderd

hallo nog enige specifike reden waarom je die tablet neemt?
waarom ga je niet voor de window n101 .. veel positieve ervaringen hier, en eigen forum.

http://www.aliexpress.com...2GB-Dual-wholesalers.html

of

http://www.tabletpc-handy...-otg-tablet-pc-p-356.html

• shevchenko
Nog ff een noob vraag.
Als je de 32gb versie neemt, is dat sd kaartje inbegrepen of is dit ingebouwd en kan je later nog eens uitbreiden tot 32gb?

Verwijderd

Ik had al een tijd een Uppo PO8003 9,7inch Alwinner A10 tablet. Opzich best een leuk dingetje maar vond hem toch te traag met browsen en gamen. Vorige week de knoop doorgehakt en een Aoson M11 besteld op DHgate. De Aoson kwam maandag al binnen met DHL.
Wat is die RK3066 dualcore in combinatie met de quadcore Mali400 GPU toch een wereld van verschil met de Alwinner A10. Alles gaat zo soepel en snel van opstarten tot gamen, heerlijk gewoon :D. Over de Aoson zelf ben ik erg tevreden. Tablet voelt heel stevig en solide aan en werkt gewoon heerlijk soepel. Ben er erg blij mee, van bouwkwaliteit tot prestaties.

• Negakinu
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 14:49:
Vorige week de knoop doorgehakt en een Aoson M11 besteld op DHgate. De Aoson kwam maandag al binnen met DHL.
Nice! Geen klachten verder? Moest je douanekosten en belasting betalen?

too old, too cold

• shevchenko
Omdat dat product een eigen site had dacht ik.
Met eigen firmware.

ware enz
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:15:
waarom ga je niet voor de window n101 .. veel positieve ervaringen hier, en eigen forum.

of

• rattejong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-11 13:21
Wat is nou het verschil met de 101S en de 101N, of het dat gewoon een andere naam?
http://www.ebay.nl/itm/10...3379e0a554#ht_6780wt_1163
Dit is toch 'de goede'?

[ Voor 55% gewijzigd door rattejong op 02-08-2012 15:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:38:
Gisteren de Ainol Novo Aurora II gekocht. Hij is echt snel en volop gegamed ermee zonder haperingen. Warm wordt hij wel.

Week op zoek geweest naar welke tablet met Android 4. Voor wat ik wilde zat je in de prijsklasse van minimaal €350,-. Nu deze tablet met dezelfde hardware voor €155,-.
Nav. jouw bericht ff gezocht, is het deze tablet : http://www.retailheaven.n...-1gb-ddr3-16gb-403nl.html ?

Of heb je hem ergens anders gekocht, zo ja : graag ff linkje ?

Is de Google Market (Play Store) ook aanwezig ?

Hoe zijn jouw verdere ervaringen ? Specs zien er goed uit maar hoe is de kwaliteit, bouw, alu of plastic enz ?

Ben benieuwd naar jouw ervaringen want op papier ziet het er goed uit ! :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2012 17:09 ]

Verwijderd

Nice! Geen klachten verder? Moest je douanekosten en belasting betalen?
Nee tot nu toe nog geen klachten, ook niet wat betreft wifi ontvangst. Ik moest 25 euro betalen aan BTW.. agg ik had een euro of 40 ingecalculeerd dus het viel me nog mee... Verder erg blij met het apparaat. Het komt op mij over alsof het een tablet uit de duurdere prijsklassen is en dat vind ik knap van die Chinezen :)

• shevchenko
Naar aanleiding van mijn vraag ivm de epad van Haipad kreeg ik als suggestie de volgende:
,bedankt aggressor voor de tip.

Blijkbaar is er al een 2de batch van op de markt.
Op facebookpagina gevraagd wat het verschil met de 1ste versie was en kreeg enkele later al volgend bericht.

Window/YuanDao N101 schreef: new design, loudspeaker on backside?, I/O are hidden behind a clip

Normaal zal dit ook mijn aankoop worden, nu nog een betrouwbare/goedkope verkoper vinden.

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11 20:51
Vandaag mn Ainol Novo 7 Aurora 2 binnen gekregen.
Uiteraard de hele avond mee zitten rommelen, custom firmware erop gezet etc.
http://www.slatedroid.com/topic/36570-newuser2012-novo7-aurora-ii-0727-firmware/

Tot nu toe moet ik zeggen dat ie echt lekker snel is, via wireless kan ik al mn .mkv's 720p/1080p prima streamen, en dat voor €125 inc. een extra 16GB sd card :)

Een aantal weken geleden besteld bij Pandawill in de happyhour, verstuurd via chinapost als gift met waarde $20,- en verder geen douane papieren erbij gehad dus dat zit wel goed !!!
Het weekend ga ik er weer verder mee, dus dan kan ik wat meer over vertellen over de pro en cons.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-11 11:28
Iemand bekend met http://www.dserve-technology.com/ tablets?
Zo te zien een nederlands bedrijf!

Als ik zo naar de tablets kijk en de prijs bij yourtablet.nl dan zien deze er goed uit!

Verwijderd

Ik ben zelf ook op zoek naar een rk 3066 tablet rond de 200-250euro. Maar ik vind nergens een deftige vergelijking tussen de cube u30gt, aason m11 of window N101. Bij alle drie heeft men een minder wifi bereik, maar als je wil skypen, is dit toch wel een vereiste. Wat is de ervaring van jullie of waar kan ik een review van deze 3 vinden (google is not my friend this time). Thanks!

• shevchenko
Ik heb de mijne hier gehaald http://www.myefox.com/win...ooth-dual-camera-p-329184

Even op chat gaan en nog 10usd korting gekregen.
Heb 175.58euro betaald verzending via china registered mail.

Hopelijk kan ik dan ook mijn mening geven over deze tablet.

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ryatzu schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 13:16:
Iemand bekend met http://www.dserve-technology.com/ tablets?
Zo te zien een nederlands bedrijf!

Als ik zo naar de tablets kijk en de prijs bij yourtablet.nl dan zien deze er goed uit!
7" met 800x480, een slome A10 processor, 512MB RAM, TFT display (geen IPS) en dat aan 149€.

Zelfs de kruidvat tablet is stukken beter voor 100€. Dus nee, niet overtuigd.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:22
Iemand al ervaring met de Matrix One ?

De 7-inch Matrix One is al verkrijgbaar vanaf $80. Kopers krijgen hiervoor een tablet die draait onder Android 4.0 met 4GB ingebouwd geheugen, een 1.5GHz ARM Cortex A8 chip en 512MB werkgeheugen. Verder beschikt het apparaatje over een 2-megapixel camera aan de voorzijde en een USB en HDMI poort.

De Matrix One is ook verkrijgbaar in een duurdere variant ($130) met 16GB geheugen en 1GB werkgeheugen. Dankzij een microSD slot kunnen gebruikers het geheugen van zowel de $GB als de 16GB versie uitbreiden.

http://mtxtablet.com/shop/Matrix-One.html

Ook op engadget.com:

http://www.engadget.com/2...-one-ics-tablet-hands-on/

Nexus 7 killer ?

[ Voor 7% gewijzigd door mdouble op 03-08-2012 21:18 ]

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:59

Pinobigbird

doesn't share food!

mdouble schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 21:14:
Iemand al ervaring met de Matrix One ?

[...]

Nexus 7 killer ?
Met een resolutie van slechts 800 x 480? Dacht het niet! Kijk nog eens naar de specs van de PiPo U1 en vind je Nexus 7-killer: Pinobigbird in "Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets"

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• janesh
Een Nexus killer, met verouderde veel te dure hardware, hieronder staat een nexus 7 killer, ik gebruik hem al twee weken evenals mijn nexus 7, maar wel veel meer dan mijn Nexus 7.
In veel benchmarks komt de RK3066 er heel goed af vergeleken met de tegra3 kai.

http://www.aliexpress.com...roid-4-0-wholesalers.html

Voor 125 euro heb je hem in een dag of vijf als je geluk hebt, en btw de pipo U1 is ook zeer interessant maar nog niet verkrijgbaar.

Hieronder nog een artikel over de prestaties van de RK3066 in een gaming benchmark.

http://m.tech2.com/news/t...nos-and-snapdragon/348042

Mijn window N70 scoorde 32.40 en mijn Nexus 7 kwam niet boven de 18.0 , en nog even dit, de AML8726-MX komt in de diverse benchmarks ook veel te kort t.o.v. de RK3066.

[ Voor 32% gewijzigd door janesh op 04-08-2012 09:02 ]

Verwijderd

Nieuwe NL leverancier van exotische/chinese tablets ?

http://www.retailheaven.n...derway=desc&id_category=5

Geen idee hoe de prijzen liggen in vgl. eigen import maar is wel interessant voor degenen die zelf importeren een te groot risico vinden en/of geen geschikte buitenlandse betaalmethode/creditkaart hebben.

• janesh
Tsja, die gasten zoals retailheaven, die trouwens niet nieuw is, moeten ook wat verdienen.
Maar als je b.v. de Window N70 koopt van de mijn link boven jou post, kost die je als je BTW moet betalen plm 155 euro en heb je met vijf dagen thuis met DHL Geen BTW, komt ook voor, 125 euro. :)
Als je meer geduld hebt vraag je ze te versturen met china, hongkongpost wordt hij nog 10 usd goedkoper.
Bij verkopers in nederland zou bovenstaand tablet minimaal 175 euro kosten en moet je vaak ook wachten tot zij hem uit china binnen hebben.
Dussss ik weet het wel, heb er zelf het afgelopen jaar zeker vijfentwintig plus uit china gehaald.

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:35

Wirehub

Blaat

Verwijderd schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 12:31:
Nieuwe NL leverancier van exotische/chinese tablets ?

http://www.retailheaven.n...derway=desc&id_category=5

Geen idee hoe de prijzen liggen in vgl. eigen import maar is wel interessant voor degenen die zelf importeren een te groot risico vinden en/of geen geschikte buitenlandse betaalmethode/creditkaart hebben.
hier nog een verkoper in NL , geen ervaring mee btw
http://www.jks-electro.nl/

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-11 18:00
Foto's hier zien er heel anders uit:

De real life foto's bedoel ik dan, geen zwarte rand bijvoorbeeld, en een zwarte klep met daarachter de IO poorten. Iemand meer informatie over hoe en wat?

EDIT:

http://www.aliexpress.com...012/100712_609184383.html

N101 2<<<<

http://www.aliexpress.com...uch/100712_598165975.html

N101 zonder 2

Hmm... :(

[ Voor 29% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 05-08-2012 00:23 ]

Verwijderd

ik heb de laatste, bevalt erg goed tot nu toe!

Verwijderd

Ik zit nu in China en ik ga hier de Ainol Aurora 2 halen. Binnenkort komt ook de laatste versie uit de line-up uit, Ainol Flame/Burning, met een hogere resolutie, verbeterde camera en betere accu, maar laat ik maar aan mij voorbij gaan. Het gaat mij met name om het ISP scherm.

Heeft er iemand al een mooie handige hoes gekocht voor de Aurora 2?
Daarnaast: hoe is 1080p playback op deze tablet?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2012 11:32 ]

Verwijderd

Woensdag 1 augustus 2012 werd de ONDA Vi30 Dual Core bezorgt door DHL, en zoals eerder vermeld GEEN extra kosten betaald.

Tablet uit de doos gehaald, aan gezet en direct contact gezocht met de draadloze router en op internet. Daarbij meteen een kritische noot; mijn router staat beneden in huis, normaal is dat met mijn computer geen probleem maar de Onda heeft moeite het contact vast te houden. Heb wel gelezen dat Onda daar wat aan gaat doen met de volgende update van de firmware.

Op de Onda staan veel Chinese apps die ik direct heb verwijderd met het volgende programma: ES File Explorer.
Dat gaat als volgt:
1. Open up ES File Exlpoer
2. Go to settings (three dots)
3. Scroll down to button and tick “Root Explorer” and tick “Mount File System”
4. Go back, select “Favourites” then select the picture of a phone with a “/” underneath it.
5. Select “System” folder
6. Select “App” Folder”
7. You will then see all the apps. Choose one you don’t want and long press the icon. It will then give you a number of options. Select “delete”. That app is now gone forever.
8. Repeat for all the Chinese apps.
(bron: http://forums.whirlpool.net.au/archive/1946775)

Vervolgens een aantal verschillende video bestanden afgespeeld: als een zonnetje, geen haperingen; zeer goed geluid via mijn Skullcandy koptelefoon; en wat het belangrijkste is: super beeld!

Via Googleplay (was al geïnstalleerd door Onda) Need for Speed Hot Pursuit op de tablet geïnstalleerd. Het spel ziet er heel goed uit en speelt goed.

Kortom: voor 144 euro incl. verzendkosten voor mij een uitstekende koop! _/-\o_

Voor een zeer uitgebreide review verwijs ik naar deze link:
http://forums.whirlpool.net.au/archive/1946775

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-11 16:20
De Kruidvat heeft ook weer een tablet, heeft iemand die al?

https://online.kruidvat.n...PROFESSIONALTABLETPC.html

[ Voor 42% gewijzigd door Kapot op 05-08-2012 15:46 ]

• Negakinu
Volgens mij is dit de Newsmy N97 weer alleen voor een iets goedkopere prijs dan eerst. In ieder geval exact dezelfde specs en behuizing. Er is hier al een thread over op Tweakers: Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0

Ik heb 'm. Prima budget tablet die snel genoeg aanvoelt ondanks de verouderde A8 cpu. Na het installeren van de custom ROM die hier op Tweakers ontwikkeld is loopt hij prima. Speelt 720p vloeiend af, ook via HDMI uit. Bouwkwaliteit is ERG matig. Veel klachten over losse schermen. Die van mij heb ik zelf gelijmd en zit nu gelukkig muurvast. :) Voorkant behuizing is erg plastic en kraakt als je er op drukt. Voelt kwetsbaar. Voor het geld echter geen miskoop, mits je rekening houdt met "you get what you pay for".

[ Voor 32% gewijzigd door Negakinu op 05-08-2012 16:10 ]

too old, too cold

• Eefnoe
  • Laatst online: 23-07-2022
Negakinu schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 16:04:
[...]

Volgens mij is dit de Newsmy N97 weer alleen voor een iets goedkopere prijs dan eerst. In ieder geval exact dezelfde specs en behuizing. Er is hier al een thread over op Tweakers: Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0

Ik heb 'm. Prima budget tablet die snel genoeg aanvoelt ondanks de verouderde A8 cpu. Na het installeren van de custom ROM die hier op Tweakers ontwikkeld is loopt hij prima. Speelt 720p vloeiend af, ook via HDMI uit. Bouwkwaliteit is ERG matig. Veel klachten over losse schermen. Die van mij heb ik zelf gelijmd en zit nu gelukkig muurvast. :) Voorkant behuizing is erg plastic en kraakt als je er op drukt. Voelt kwetsbaar. Voor het geld echter geen miskoop, mits je rekening houdt met "you get what you pay for".
Of deze thread Kruidvat ProLine 7/9,7 Inch IPS :)

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
Iemand ervaring met deze tablet: Digiko DK700N. Kan hem nu krijgen bij een abonnement op Computeridee. Specs zijn: Allwinner A10 , Cortex A8  Multi-Core, Max 1.5Ghz +GC400GPU7 inches 16:9, 800 * 480 ,Capactitive five point touch screenDDR3 512M 4GB(8G/16G optional)4GB-32GB SD/TF Support802.11b/g/nFront 1.3MPAll gravity inductionGoogle Android 4.0 ,Support Flash 10.32800mAH Web browsing about 5 hours, Video play about 6 hours.

• Negakinu
Hahaha ja of die. :) Precies hetzelfde ding trouwens, zelfs de OEM verpakking is gelijk.

too old, too cold

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Negakinu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:04:
[...]

Hahaha ja of die. :) Precies hetzelfde ding trouwens, zelfs de OEM verpakking is gelijk.
Niet dezelfde als de Newsmy in ieder geval... Tenzij die ook door FirstView gemaakt worden... Dat is namelijk de OEM van de Kruidvat tablet. Volgens mij is die TomTec sowieso niet hetzelfde maar goed O-) (en niet zeggen "ze zien er toch hetzelfde uit" want alle Chinese OEM's gebruiken praktisch hetzelfde design voor die 9.7" IPS maar hebben bijvoorbeeld wel andere touch-screen's en schermen waardoor ROM's niet 1 op 1 overgezet kunnen worden)

Anyway, al die nieuwe RK3066's 7" tablets kosten hier(China, want daar woon ik :+ ) omgerekend 88 tot 100 euro dus ook als je rechtstreeks van alibaba koopt is het niet echt goedkoop :P

[ Voor 16% gewijzigd door Rctworld op 06-08-2012 09:12 ]

• Negakinu
Rctworld schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:11:
[...]

Niet dezelfde als de Newsmy in ieder geval... Tenzij die ook door FirstView gemaakt worden... Dat is namelijk de OEM van de Kruidvat tablet. Volgens mij is die TomTec sowieso niet hetzelfde maar goed O-)
Wat raar, het zijn namelijk wel exact dezelfde specs en behuizing... Ik snap niets meer van die Chinezen. :D

Ik heb zelf een 7" Nook Color met CyanogenMod erop en een Newsmy N97, beiden met een A8 cpu. Ik ben wel benieuwd naar de performance upgrade van een Rockchip 3066

[ Voor 16% gewijzigd door Negakinu op 06-08-2012 09:15 ]

too old, too cold

• Rctworld
  • Nu online
Negakinu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:12:
[quote]Rctworld schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:11:
[...]

Niet dezelfde als de Newsmy in ieder geval... Tenzij die ook door FirstView gemaakt worden... Dat is namelijk de OEM van de Kruidvat tablet. Volgens mij is die TomTec sowieso niet hetzelfde maar goed O-)

Wat raar, het zijn namelijk wel exact dezelfde specs en behuizing... Ik snap niets meer van die Chinezen. :D
Ik kan je er zo nog 100 geven die er hetzelfde uit zien en bijna dezelfde specs hebben 8)7 Heb de TomTec niet één op één vergeleken maar zag sowieso al dat de accu maar 4000 mAh was terwijl de kruidvat 6000 heeft. Ook zit er vaak verschil in de camera's en de touch-screen aansturing...

En niet spotten met Chinezen :+

• Negakinu
Rctworld schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:15:
[...]

Ik kan je er zo nog 100 geven die er hetzelfde uit zien en bijna dezelfde specs hebben 8)7 Heb de TomTec niet één op één vergeleken maar zag sowieso al dat de accu maar 4000 mAh was terwijl de kruidvat 6000 heeft. Ook zit er vaak verschil in de camera's en de touch-screen aansturing...
I stand corrected then! :) Thanks voor de info. Dit zou dus ook logischerwijs betekenen dat de ROMs niet inwisselbaar zijn?

too old, too cold

• Rctworld
  • Nu online
Negakinu schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:16:
[...]

I stand corrected then! :) Thanks voor de info. Dit zou dus ook logischerwijs betekenen dat de ROMs niet inwisselbaar zijn?
In de basis is het allemaal hetzelfde(zelfde SoC) maar enkele details verschillen, zie ook:
http://www.slatedroid.com...9-nightlies-cm10-preview/
Dan zie je hoeveel verschillende versies van dezelfde tablets er in omloop zijn maar ook dat elke serie toch zijn eigen "compatability" pack nodig heeft om goed te kunnen werken ;)

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-10 14:22

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Ik krijg net een mailtje van Pandawill met deze aanbieding... Anyone?

http://www.pandawill.com/happy-hour/?current=tuesday

PD20 Smart FreeLander Tablet PC 7 Inch Android 4.0 512MB RAM 8GB 1080P White

Specs even gezocht:

Google Android 4.0 ICS
CPU Telechips, TCC 8923,Cortex-A5 Dual Core;
RAM DDR3 512MB
Nand Flash 8GB
Screen 7 inch Capacitive Multi-Touch Screen, Resolution: 800x480Pixels. 5-Point Touch
Wireless WiFi 802.11b/g/n
Webcam Dual Cameras, Front 0.3MP/Rear 2MP
3 Way G-sensor
GPS
Graphics Type Integrated Graphics, Supports 1080P video (1920*1080)
Input/Output Connectors
Ports
1 x Mini USB OTG
1 x TF Card slot
1 x HDMI Out
1 x Earphone Jack
Keys
Power on/Off; Return; Menu.
Power
Battery
3.7V 3000mAh Rechargeable Li-ion Battery
Working Time
5-6hours with Wi-Fi on. 6-7 hours with Wi-Fi off.
Power Device
AC Adapter Input 100/240V
Device Specification
Dimensions
185X122X9.5mm
Net Weight
About 330g
Software Performance
Android Market
Support Android Market Place
Online Video
Support Adobe Flash 11, HTML5
Office
Support MS Office Word, PPT, Excel
Gaming
Built-in 3D Accelerator. Powerful 3D gaming
Email
Gmail, POP3/SMTP/IMAP4. Emailing is easier than ever before when there is network connection
Multi-Media
Video
AVI, MP4, FLV, 3GP, MKV, WMV (1080p) etc. Please note that some video formats may require additional downloaded software from the Android Market
Audio
MP3, WMA, OGG, AAC, WAV etc.
Picture
JPEG, PNG, BMP, GIF
E-Book
PDF, TXT etc.
What's in the box
1 X Tablet PC
1 X USB Cable
1 X User Manual
1 x Standard Charger
1 X Charger adapter as gift ( European Charger Standard, UK Standard, AU Standard )
1 X Otg cable for gift

Ik heb geen idee, ik kan namelijk weinig vinden over die processor, maar het is een dual core =snel?

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

• Negakinu
Mijn eerste indruk is: maar 512mb ram, lage resolutie.. niet duur voor $71 maar als daar weer BTW en douane opkomt heb je nog niet echt veel tablet voor je geld...

too old, too cold

• Mastermind
Er zit GPS in. Ter vergelijking kost een GPS-navigatieapparaat meer dan dit dingetje. Dus als je een navigatiesysteem wou aanschaffen kun je beter dit apparaat kopen lijkt mij (71 dollar = 63 euro).

Sidenote:
* Pandawill is erg traag met shippen. De processing time (tijd voor ze het werkelijk versturen) kan in sommige gevallen wel oplopen tot een maand. Ze hebben net als DealExtreme haast geen eigen voorraad.
* Pandawill schrijft een laag bedrag op het pakket en markeert het als gift.

• Negakinu
Mastermind schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 13:06:
Er zit GPS in. Ter vergelijking kost een GPS-navigatieapparaat meer dan dit dingetje. Dus als je een navigatiesysteem wou aanschaffen kun je beter dit apparaat kopen lijkt mij (71 dollar = 63 euro).

Sidenote:
* Pandawill is erg traag met shippen. De processing time (tijd voor ze het werkelijk versturen) kan in sommige gevallen wel oplopen tot een maand. Ze hebben net als DealExtreme haast geen eigen voorraad.
* Pandawill schrijft een laag bedrag op het pakket en markeert het als gift.
GPS is inderdaad een leuke toevoeging voor dit geld. Dat maakt het al iets interessanter. Het lage bedrag opschrijven en als gift markeren is echter geen garantie voor succes. Ik heb vaak genoeg moeten betalen ondanks deze voorzorgsmaatregel. Ze zijn echt niet achterlijk bij de douane.

too old, too cold

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-11 19:43
Heeft iemand een mirrortje voor de Window N101 officiele firmware?
N101 dual-engine-4.04-20,120,714-official version of the firmware.Zip
Downloaden via een of andere chinese site duurt 4 dagen...

• agaam

agaam

dit is mijn huisdier

R Kuipers schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:17:
Heeft iemand een mirrortje voor de Window N101 officiele firmware?
N101 dual-engine-4.04-20,120,714-official version of the firmware.Zip
Downloaden via een of andere chinese site duurt 4 dagen...
hier is hij te Downloaden http://www.mediafire.com/?7mn2xgt30tng2bl

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Kan de mod van finlesbob ook aanraden btw. Tenminste geen batterij problemen meer.

.

• rob2011
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:36
Maar als je nu voor een redelijk bedrag een tablet wilt met +/- 10 inch scherm en er zeker van wilt zijn dat de apps van google store er op werken. het zal voor de kids zijn,muziek,filmpies ( vanSD en of USBdisk) ,games,web.

Wat zou dan een leuke keus zijn :
Window N90 of N101, of een aoson m11,ainol flame,pipo u1 of zijn er andere modellen. of een 7" elcheapo leuk voor in de auto

Graag jullie mening.

• poema
Oh, Jelly Bean is uit voor de U30GT. 's kijken of het wat is :)

Edit:geweldig!

[ Voor 12% gewijzigd door poema op 07-08-2012 20:31 ]

Verwijderd

is de U30GT voorzien van een aluminium achterzijde, of is dit plastic?

• poema
vrij zacht plastic, niet de hardheid van een telefoon. Het is zelfs wat buigzaam.

Verwijderd

En weet iemand of de Aoson M11 wel een aluminium achterkant heeft?

is naar mijn gevoel iets steviger dan plastic.

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:59
Ik ben op zoek naar een degelijke 9,7 / 10 inch tablet en ik zie hier wel vaker de Window N101 en de Cube U30GT langskomen. Voor mij is het belangrijkste dat hij relatief stabiel (betrouwbaar) is en een beetje goede bouwkwaliteit. De Cube lijkt me, gebaseerd op foto's, qua bouwkwaliteit misschien wat beter.

Jullie advies, betere opties?

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-11 19:43
Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:15:
Heb hier vorige week de N101 voor een vriend besteld. Vandaag ontvangen. Android 4.0.4 stond er al op. Kwam nog 31 euro toeslag bij. Eerste indruk; erg mooi ding, en volledig geleverd (uiteraard voedingsadapter, micro-usb kabel, micro-usb 2 usb verloopje, oortjes, boekje, beschermfolie). Scherm reageert snel. Wel veel reflectie. Heel tevreden over.

@agaam... thanx voor de link

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

cbernardini schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 15:10:
Ik ben op zoek naar een degelijke 9,7 / 10 inch tablet en ik zie hier wel vaker de Window N101 en de Cube U30GT langskomen. Voor mij is het belangrijkste dat hij relatief stabiel (betrouwbaar) is en een beetje goede bouwkwaliteit. De Cube lijkt me, gebaseerd op foto's, qua bouwkwaliteit misschien wat beter.

Jullie advies, betere opties?
Kijk eens 2 posts boven je.... :)

Te koop....

Pagina: 1 ... 43 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.