Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 11:03
Kan iemand bevestigen dat het 7 inch Kruidvat tablet een resolutie van 1024x768 heeft, want dan is deze wel interessant! Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:52:
[...]

Dat vraag ik me ook af inderdaad... Verklaar me gek maar ik speel Backyard Monsters en ik hoop eigenlijk dat dat op die tablet gaat werken. Ik verwacht dat het niet werkt maar als het wel werkt is dat heel leuk. :)
...het is hier i.p bijna de hoofdreden om tot aanschaf over te gaan, dus enige zekerheid zou fijn zijn ;)
Kan er (geopend en getest) geruld worden bij kruidvat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:54:
[...]

...het is hier i.p bijna de hoofdreden om tot aanschaf over te gaan, dus enige zekerheid zou fijn zijn ;)
Kan er (geopend en getest) geruld worden bij kruidvat ?
Als je online koopt wel: Wet Koop op Afstand. ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 21:40

Swordlord

Act first, think never

JokerLash schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:52:
Kan iemand bevestigen dat het 7 inch Kruidvat tablet een resolutie van 1024x768 heeft, want dan is deze wel interessant! Alvast bedankt
Het lijkt er eerder op dat de resolutie 1024x600 is.
http://www.tabletworld.nl...ch-tablet-met-ips-scherm/

Maar dat maak hem voor mij niet minder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De 7" is een Cherry M-677, volgens deze bron heeft die een resolutie van 800x480...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04

Smarron

The bend

Zojuist gekocht bij 't Kruidvat, ik zal straks als ik tijd heb kijken om welke resolutie het gaat. Nu heeft mijn zoon aandacht nodig ... :+

Het is in elk geval een Cherry M-728 zoals op de doos staat:

Cherry Pro-Line PCM-728

[ Voor 9% gewijzigd door Smarron op 18-06-2012 20:07 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-08 21:40

Swordlord

Act first, think never

Als ik de filmpjes bekijk van kruidvat en de Hyundai, dan lijken die zeer sterk op elkaar.
De plaatsing van de knoppen en de 2 speaker gaten op de achterkant dan zeg ik toch echt, een variant op die hyundai.
http://i.imgur.com/2cl5Y.jpg
Dan check dit filmpje in het begin, als ze tablets roteren.
YouTube: ANDROID 4.0 PRO-LINE TABLET PC

Edit
@hierboven.
Ziet er nice uit xD

Nu je hem toch in je handen hebt, wat is de resolutie? En natuurlijk de eerste indruk ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Swordlord op 18-06-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:06:
Zojuist gekocht bij 't Kruidvat, ik zal straks als ik tijd heb kijken om welke resolutie het gaat. Nu heeft mijn zoon aandacht nodig ... :+

Het is in elk geval een Cherry M-728 zoals op de doos staat:

[afbeelding]
...is het mogelijk dat je het facebook spel "Bubble wich saga" eens probeert te spelen ? Zou mij ENORM helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Ainol Novo 7 Aurora II is hier binnen.

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/c3kkw2kvf/img20120618200934.jpg
(foto is gemaakt met een gsm zonder flitser, rechts is iig. de iPad 2 ;-), neem de foto niet als representatief)

Heb hem pas 30 minuutjes aan, maar de standaard rom loopt goed. Heb er vertrouwen dat een custom-rom de tablet helemaal power geeft.

Na 30 minuten kan ik niet veel zeggen, maar:
+ Kijkhoek is goed
+ Scherpbeeld: websites zien bijv er niet blokkerig uit. Iets wat ik bij andere tablets met vergelijkbare resolutie helaas wel heb mogen zien.
+ Snel: geen geneuzel dat je niet kan browsen als je wat apps binnen haalt
+ Voelt stevig aan. Niet zo plastic-achtig als de Ainol Novo 7 Paladin/ZT Pads/Intertoys tablets/etc.
+ Mijn N300 netwerk wordt herkend, hij pakt hem.
Snelheid moet ik uiteraard meten, zal vast geen 300 zijn, maar dat die hem herkend vind ik een positieve meevaller.

- Bloatware op standaard-rom

Meer volgt later :)
Straks/vanaaf de boel instellen...eventueel een custom-rom opknallen.

edit
Dit is iets duidelijkere foto van de Aurora II
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimage.org/u8953u2in/IMG_20120618_203004.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door ezra070 op 19-06-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Ben al een aantal uurtjes met die 9,7 van het kruidvat aan het spelen.
Moet zeggen werkt prima mooi scherm snel , dus helemaal geen tegenvaller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:25
Theodor schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:04:
Ben al een aantal uurtjes met die 9,7 van het kruidvat aan het spelen.
Moet zeggen werkt prima mooi scherm snel , dus helemaal geen tegenvaller....
Hoe ben je er de winkel mee uitgekomen? :+
Hier willen ze het ding nog niet verkopen, moet wachten tot morgen.
Maar dan ben ik er ook wel om 9 uur bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kun je gerust doen, want in de webshop zijn ze alweer uitverkocht!!
Maar de mijne is al onderweg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Ben DRIE Kruidvats langs geweest, nergens gaven ze ze mee. :( Waar hebben jullie ze vandaan?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

JT schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:32:
Ben DRIE Kruidvats langs geweest, nergens gaven ze ze mee. :( Waar hebben jullie ze vandaan?
Slechts 1 of 2 personen hebben hem gehad, de meesten krijgen hem niet mee. Morgen pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 14:03
Nou weet ik toch vrij zeker dat ik 1 van de eerste was die 'em heeft besteld zondag (namelijk om 0:01 uur ;-)) en ook wel een mail met bevestiging ontvangen maar normaal versturen ze de volgende werkdag. Tot op heden nog geen mail met verzendgegevens ontvangen... Had ik beter morgenochtend vroeg bij de Kruidvat kunnen gaan staan..

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ezra070

Helaas werkt je 2e foto niet, ik benieuwd naar jou ervaringen, heb namelijk ook interesse in deze tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Swordlord schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:08:
Als ik de filmpjes bekijk van kruidvat en de Hyundai, dan lijken die zeer sterk op elkaar.
De plaatsing van de knoppen en de 2 speaker gaten op de achterkant dan zeg ik toch echt, een variant op die hyundai.
http://i.imgur.com/2cl5Y.jpg
Dan check dit filmpje in het begin, als ze tablets roteren.
YouTube: ANDROID 4.0 PRO-LINE TABLET PC

Edit
@hierboven.
Ziet er nice uit xD

Nu je hem toch in je handen hebt, wat is de resolutie? En natuurlijk de eerste indruk ;)
Bij deze de resolutie van de 7" Cherry M-728 (plastic zit nog op het scherm):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/asXbufx9KA8jFwNTEJTrLvYO/medium.jpg

Eerst indruk? Wow .. Echt een heel mooi apparaatje vergeleken met de Q-Ware Pro3 7" van mijn zoontje.

Resolutie dus hoger, materiaal voelt heel erg solide, echt een mooie afgewerkt product. ICS voelt echt snel aan en de resolutie icm het IPS-scherm maakt het gewoon een supermooi product voor erg weinig geld. Balen dat ik hem af moet geven. :o Gelukkig heb ik nog een Transformer om mijn gevoel weer wat op te krikken.

Maar de Q-Ware Pro3 is voor mijn zoontje dan wel weer extreem geschikt, rubberen sleeve eromheen, dus vallen boeit niet. Dat moet je met deze denk ik niet doen.

Ik zal zo nog even wat benchmarks proberen te draaien en wat pics van de bovenkant en achterkant.
JT schreef op maandag 18 juni 2012 @ 21:32:
In Ede. Toen ik stipt om 17.30u terugkwam en ik weer bij de kassa stond, stonden er 2 mensen achter mij met ook een tabletje in de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:22
Barre73 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:16:
Nou weet ik toch vrij zeker dat ik 1 van de eerste was die 'em heeft besteld zondag (namelijk om 0:01 uur ;-)) en ook wel een mail met bevestiging ontvangen maar normaal versturen ze de volgende werkdag. Tot op heden nog geen mail met verzendgegevens ontvangen... Had ik beter morgenochtend vroeg bij de Kruidvat kunnen gaan staan..
Heb hem zondag rond een uur of elf in de avond besteld, meteen orderbevestiging per mail en vanavond mail dat ie voor verzending is aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Laatst online: 21-09 14:03
En bedankt voor die bemoedigende woorden.... :-(

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Cherry Pro-Line M-728 7"
Cherry Pro-Line PCM-728Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/asXbufx9KA8jFwNTEJTrLvYO/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JvKuJhnyY54WzPsBHazsINKy/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OvCjFVa7gEVht3WngDVZH7Yy/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/83ZmHaqRTwvTyBkzDOHEaTZe/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jmNKSQjze4XmSpWk7WXzLZg4/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/s7hHxf330Frg6CJROqOeIKlg/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S8NgdqWd9yDQRjcNBw5piXyq/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barre73 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:16:
Ik heb hem vanmiddag besteld (9.7 versie), wel een orderbevestiging.. alleen geen verzendbevestiging tot nu toe helaas.. Terwijl er toch bijstond dat ik hem morgen zou moeten krijgen. Ook de meneer van de klantenservice zei dat ik hem morgen binnen zou krijgen. Ik ga er maar niet van uit aangezien er geen verzendbevestiging is verstuurd en anderen dit wel hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 07:06
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:24:
@ezra070

Helaas werkt je 2e foto niet, ik benieuwd naar jou ervaringen, heb namelijk ook interesse in deze tablet.
Kopieer de link uit de eigenschappen en plak die weer in een browser. Of klik hieronder.

http://postimage.org/image/7jjy49l4t/

[ Voor 3% gewijzigd door mpx200_05 op 18-06-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
Ik pleit voor een kruidvat tablet topic, hoef ik al deze..... ... niet te lezen, gaan wij gewoon verder met onze meer up to date exotische tablets.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Big_Easy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:53:
[...]

Heb hem zondag rond een uur of elf in de avond besteld, meteen orderbevestiging per mail en vanavond mail dat ie voor verzending is aangeboden :)
Same here, alleen iets eerder op de avond besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

janesh schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:21:
Ik pleit voor een kruidvat tablet topic, hoef ik al deze..... ... niet te lezen, gaan wij gewoon verder met onze meer up to date exotische tablets.
Ja, misschien een algemeen "In Nederland verkrijgbaar B-merk tablet-topic" ofzo?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

janesh schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:21:
Ik zie zojuist dat er al een topic voor is. Mooi, gaan we daar verder. :)

Kruidvat ProLine 7/9,7 Inch IPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tall0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:06
Kun je op die Kruidvat tablet ook een beetje ebooks lezen (in vol zonlicht)? anders is het misschien nog wel iets voor mijn vruow...(lees: kan ik zelf in de rij staan :| , maar misschien ook nog wel wat met dat ding doen :P )

Try to hack me, my IP = 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Weet je toevallig het aantal pixels van de camera? Ik zie het nl alleen bij de specs van de geotere versie.
Ik probeer te kiezen tussen deze en die qware pro. Maar die is dus minder zeg jij.
Ik hoor het graag. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:43:
Hallo,
Weet je toevallig het aantal pixels van de camera? Ik zie het nl alleen bij de specs van de geotere versie.
Ik probeer te kiezen tussen deze en die qware pro. Maar die is dus minder zeg jij.
Ik hoor het graag. Thanks!
Camera (enkel front) is slechts 640*480, dus niet echt om over naar huis te schrijven.

Ik heb nu beide tablets voor mijn neus liggen en ik zou iedereen de Cherry aanraden. Ik zie nog niks waarin de Pro 3 beter zou zijn, althans, wellicht is de Pro 3 wat valbestendiger, mits gebruik wordt gemaakt van de silliconen hoes. Lees zojuist dat 720p streaming ook vlekkeloos gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 07:06
Terug naar de exoten: de binnenkant van de Aurora hier te vinden inclusief een review en benchmarks.

Afbeeldingslocatie: http://ainolstore.com/blog/wp-content/uploads/2012/06/ainolstore-ainol-novo-7-aurora-ii-review-disassembling-01.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door mpx200_05 op 19-06-2012 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
mpx200_05, thanks!
Heb trouwens de ROM uitgeprobeerd die je gestuurd had.

Deze werkt stukken beter: de Aurora II is sneller.
Als voorbeeld neem ik de standaardbrowser (het duurde echt lang als je een site als www.ad.nl wilde openen - grafische sites met veel jpg's & flash vond de standaardrom niet fijn), deze laadt nu erg snel.
(Buiten deze rom om, wat algemeens: een grafische game als GT Free+ HD die soms schokkerig wilt lopen op mijn SII met CM9 erop, loopt op de Aurora II vloeiend...ja ik heb weinig aanstaan in de achtergrond op mijn SII)
Alle bloatware is er af en in de Playmarket kan je alle apps downen: deze ROM laat Play denken dat je een Samsung SII bent. No worries, je ROM werkt/functioneert/instellingen zijn verder als een tablet.

Kortom, tot op heden ben ik een blije gebruiker.

Edit:
Je kan je Ainol Novo 7 Aurora II, net als alle vorige Novo 7 modellen, gewoon opladen via de (mini-)USB-kabel.
Mocht je bij je bestelling geen adapter geleverd krijgen, is het geen ramp.

[ Voor 9% gewijzigd door ezra070 op 19-06-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Smarron.
Ik had ze vannochtend gehaald. Maar ik vind ze inderdaad erg kwetsbaar en heb besloten ze terug te brengen. Ik vind het achterscherm ook niet mooi aansluiten met het voorscherm. Hij is zeker wel strakker qua model dan de qware en mooi licht in de handen. Maar ze dienen voor twee kinderen, dus dat is minder belangrijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Tall0ne schreef op maandag 18 juni 2012 @ 23:32:
Kun je op die Kruidvat tablet ook een beetje ebooks lezen (in vol zonlicht)?
Volgens mij kan dat met geen enkele tablet, ook niet de duurste. Een eReader met eInk scherm is onovertroffen voor lezen in de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Ik heb sedert enkele weken al de Ramos W17Pro, maar er verschijnt telkens weer nieuwe (slecht werkende) firmware. Hoe werkt firmware precies? Is het bijvoorbeeld ook mogelijk om firmware van de Ainol Novo Elf II of Aurora II te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
DesertRose schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 13:21:
Ik heb sedert enkele weken al de Ramos W17Pro, maar er verschijnt telkens weer nieuwe (slecht werkende) firmware. Hoe werkt firmware precies? Is het bijvoorbeeld ook mogelijk om firmware van de Ainol Novo Elf II of Aurora II te installeren?
De Ainol Novo 7's en Ramos W17Pro zijn 2 verschillende tablets. Je kan helaas niet elkaar firmware/rom gebruiken.

Wat je evt. kan proberen, is terug te gaan naar fabrieksinstellingen.
Je bent wel alles kwijt (wat je ingesteld hebt en niet gebackupped heb), maar je begint wel met een schone lei.

Als je dan nogsteeds problemen hebt, kijk of je een werkende ROM (inprinciepe je firmware) op de site van Ramos kan vinden of zoek naar een costum-rom (een ROM die vaak beter werkt, maar niet van de leverancier is).

Check Google hier voor (ben helaas zelf niet bekend met Ramos) of check http://www.androidtablets.net/forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn U30GT is onderweg naar Nederland, nu nog in HONGKONG. Hopen dat ik geen extra BTW betaal, heb verzocht het als een E-reader te verzenden. Dit betreft de 2e batch, hebben ze echt net een dag in stock. Verwacht hem morgen/overmorgen in huis. Duimen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
Smarron schreef op maandag 18 juni 2012 @ 22:49:
[...]
Bij deze de resolutie van de 7" Cherry M-728 (plastic zit nog op het scherm):

[afbeelding]

Eerst indruk? Wow .. Echt een heel mooi apparaatje vergeleken met de Q-Ware Pro3 7" van mijn zoontje.

Resolutie dus hoger, materiaal voelt heel erg solide, echt een mooie afgewerkt product. ICS voelt echt snel aan en de resolutie icm het IPS-scherm maakt het gewoon een supermooi product voor erg weinig geld. Balen dat ik hem af moet geven. :o Gelukkig heb ik nog een Transformer om mijn gevoel weer wat op te krikken.

Maar de Q-Ware Pro3 is voor mijn zoontje dan wel weer extreem geschikt, rubberen sleeve eromheen, dus vallen boeit niet. Dat moet je met deze denk ik niet doen.

Ik zal zo nog even wat benchmarks proberen te draaien en wat pics van de bovenkant en achterkant.

[...]
In Ede. Toen ik stipt om 17.30u terugkwam en ik weer bij de kassa stond, stonden er 2 mensen achter mij met ook een tabletje in de hand. :)
Bedankt voor het posten van de resolutie, vandaag er ook maar eentje gehaald. Moet zeggen voor 100 euro is dit echt een prima apparaat!

Heeft iemand Angry Birds kunnen installeren vanuit de PlayStore want deze geeft aan dat hij niet compatible is met het apparaat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Staat op de website van Kruidvat: voor 17:00 besteld, morgen in huis! Gisteren ochtend zo'n tablet besteld, krijg ik vandaag laat in de middag een mailtje dat het ding is verstuurd en binnen 2 werkdagen aankomt... Totaal kan dat dus oplopen tot 3 dagen terwijl er wordt geadverteerd met volgende dag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:16
JokerLash schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 20:28:
[...]
Heeft iemand Angry Birds kunnen installeren vanuit de PlayStore want deze geeft aan dat hij niet compatible is met het apparaat :(
Heeft ongetwijfeld te maken met het niet beschikken over de volledige google play store.
Gelukkig zijn er manieren genoeg om dat te omzeilen, maar dit is niet het juiste topic daarvoor.

Voor uitgebreide support kun je terecht op http://www.tabletsupport.eu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
guapper schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:52:
[...]

Heeft ongetwijfeld te maken met het niet beschikken over de volledige google play store.
Gelukkig zijn er manieren genoeg om dat te omzeilen, maar dit is niet het juiste topic daarvoor.

Voor uitgebreide support kun je terecht op http://www.tabletsupport.eu/
Bedankt, dan ga ik daar verder snuffelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik ben opzoek naar een Tablet, zoiets als wat de kruitvat nu heeft. Alleen dan het liefst met GPS en bluetooth, voor ongeveer dezelfde prijs. Is er een tablet wat hieraan voldoet? Ik heb zo nu en dan rondgekeken maar alle tablets die ik hier tegen komt hebben bijna allemaal geen GPS helaas. Is er toevallig iemand die een leuke weet?

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Alleen mogelijk met externe GPS en Bluetooth (los aan te schaffen) als je het in dezelfde prijscategorie zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gistermorgen tablet van kruidvat gehaald direct opgeladen en om 11.00 aan de slag. om11.30 zat er geen beweging meer in .terug naar kruidvat en kreeg gelijk andere mee. opgeladen en om 15.00 aan de slag .16.00 zelfde probleem, toen maar gebeld naar telefoon nummer wat is bijgeleverd.antwoord was om tablet terug te brengen en geld terrug vragen.ik was nummer 124 die belde voor zelfde probeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Laatst online: 21-09 14:11
rikadoo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:03:
Ik ben opzoek naar een Tablet, zoiets als wat de kruitvat nu heeft. Alleen dan het liefst met GPS en bluetooth, voor ongeveer dezelfde prijs. Is er een tablet wat hieraan voldoet? Ik heb zo nu en dan rondgekeken maar alle tablets die ik hier tegen komt hebben bijna allemaal geen GPS helaas. Is er toevallig iemand die een leuke weet?
Archos 80G9, Arnova 7c G3? Zijn wel ~50EUR duurder, maar ja... Verder moeten er vast een aantal goedkopere zijn, maar dan moet je in China bestellen.

[ Voor 11% gewijzigd door exelletor op 20-06-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dat maakt me niet zoveel uit waar die vandaan komt, als er goede ervaring mee is. Vandaar dat ik het me afvroeg in dit topic aangezien er vast wel meer waren die er besteld hebben in China. Ik ga eens kijken naar die jij noemt!

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

De Kruidvat-tablets hebben nu een levertijd van 4 weken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Dan is de nieuwe firmware getest?
(Gezien de gemeldde problemen met vastlopen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg ook een kruidvat tablet pc te kopen. Wil graag weten of dit apparaat pdf bestanden leest en jpeg en videobestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:05:
Ik overweeg ook een kruidvat tablet pc te kopen. Wil graag weten of dit apparaat pdf bestanden leest en jpeg en videobestanden.
Welkom op dit forum! :)

Wat heb je zelf zoals onderzocht voordat je je vraag hier plaatste? We verwachten hier minimaal eigen inzet, zie ook Het algemeen beleid

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die een aurora elf II heeft, die netflix of bbc iplayer aan het werken krijgt?

Apps laden, ik kan films/series aanduiden, ik heb geluid, beeld wordt gewoon zwart

al tig keer flash player (verscheidene versies) geflashed, geen succes.

Ik zit op de Freyu custom rom btw :)

edit : heb mn vraag zelf al kunnen beantwoorden, 5 minuten na hier te posten :)

"auto hide status bar" aanpassingen in de display instellingen, heb deze nu op "system default" gezet, netflix & iplayer werken :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben bij het kruidvat geweest en de verkoper wist niet zeker of het apparaat pdf bestanden leest, bij kieskeurig staat deze tablet er niet op vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Kwestie van Adobe Reader installeren toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-09 10:56
Inderdaad, ik heb een tablet die een stuk trager is met een lagere resolutie en pdf lezen is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:11:
iemand die een aurora elf II heeft, die netflix of bbc iplayer aan het werken krijgt?

Apps laden, ik kan films/series aanduiden, ik heb geluid, beeld wordt gewoon zwart

al tig keer flash player (verscheidene versies) geflashed, geen succes.

Ik zit op de Freyu custom rom btw :)

edit : heb mn vraag zelf al kunnen beantwoorden, 5 minuten na hier te posten :)

"auto hide status bar" aanpassingen in de display instellingen, heb deze nu op "system default" gezet, netflix & iplayer werken :)
Heftig! Heb je een VPN op dat tablet draaiend? Zul je wel root voor nodig hebben? Ik weet het niet heel zeker maar ik dacht dat netflix niet werkte buiten de VS en iplayer niet buiten het VK. Kun je me even inlichten hoe je dat gedaan hebt? Ben wel geinteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
Ik heb zojuist mijn tablet alweer terug gebracht naar het Kruidvat, de WIFI verbinding was echt slecht. Erg spijtig want voor de rest was het apparaat top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn U30GT vandaag ontvangen. Ik helemaal blij, werd al wat minder toen ik 36,49 moest betalen aan BTW maar goed. Ik dat ding uitpakken, gaat hij niet aan. Ik al die kabels aansluiten, oplader via stroom, oplader via pc, hij gaat niet aan. Dat Europese verbindingsstuk aan de chinese electriciteitsoplader paste ook voor geen meter, ik hard duwen, gaat net lol. Ben bang dat ik hem verrot heb geduwd maar hij paste echt niet lekker. Heb hem nu in mijn laptop zitten om te laden. Toen ik ze er allebei had inzitten, dus 1 oplader in laptop, en 1 in stopcontact en allebei in mijn tablet deed, deed hij het heel even, zag het beginlogo maar werd daarna weer zwart.
Even contact opgenomen met chinees vrouwtje. Zegt dat ik 12 uur moet opladen. Ze was enorm verrast door de snelle levering, was gisteren om 17.30 verzonden, had hem vandaag ook om 17.30. DHL is echt snel. Nou, ik gaat nog even opladen. Duimen dan maar. Mzl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mijn Kruidvat 9.7" Cherry tablet vandaag ontvangen. Leuk ding! Er stond al de laatste firmware van Cherry op met Android 4.0.3... Ik vind alleen geen gallery tussen de apps???

[edit]

O wacht, al gevonden, in de file manager. :D

[ Voor 14% gewijzigd door Mx. Alba op 20-06-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ceejay schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 17:57:
[...]

Heftig! Heb je een VPN op dat tablet draaiend? Zul je wel root voor nodig hebben? Ik weet het niet heel zeker maar ik dacht dat netflix niet werkte buiten de VS en iplayer niet buiten het VK. Kun je me even inlichten hoe je dat gedaan hebt? Ben wel geinteresseerd!
ik gebruik een VPN ja, via hidemyass dot com , heb daar een 1 year membership :) krijg je US/UK/NL/DE/etc vpns voor 1 prijs :)

mijn tablet is geroot, maar normaal kan je vanop stock rom ook via VPN werken in ICS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
ik post hier nooit, maar zag een exotisch andriod tablet in de Makro folder: http://www.makro.nl/publi...lders/nonfood#anker700010
pagina 6.

GoTab Xerios TAB424 10"
99,- (excl)
android 4.0
hdmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:48

sjaool

Every life should have 9 cats

De Yarvik TAB424 heeft een resistief touchscreen, ik zou hem dus links laten liggen.

[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 20-06-2012 23:38 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zijn er "onbekende exotische" alternatieven die beter zijn dan de nieuwe kruidvat tablet?

99euro

- IPS capacitive full HD display 1024 x 600 pixels.
- Full HD video bestanden worden ondersteund
- 8 GB flash opslag uitbreidbaar met micro SD.
- Camera (9.7 inch 2 camera's).
- Android 4.0.3 besturingssysteem.
- Wifi.
- Superdunne aluminium behuizing.
- USB & HDMI ingang/uitgang.

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:55
kaasaanfiets schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 00:22:
Zijn er "onbekende exotische" alternatieven die beter zijn dan de nieuwe kruidvat tablet?

99euro
...
- IPS capacitive full HD display 1024 x 600 pixels.
...
- Camera (9.7 inch 2 camera's).
...
Mi zelfs het Kruidvat niet. nl € 149,99.
De 7 inch is €99.99 en de 10 inch € 134.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:34
kaasaanfiets schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 00:22:

99euro
Beter dan de 7" van de Kruidvat neem ik aan? Of beter dan de 9.7"? En wat is 'beter' in jouw ogen? Wat mist de 7" tablet, of welk onderdeel zou je verbeterd willen zien? En mag de tablet meer kosten dan de 7" van de Kruidvat a 99 euro per stuk, of maximaal ook 99 euro? Je stelt geen eenduidige vraag, dus ik verwacht ook geen eenduidige antwoorden.

En heb je al het forum al doorgelezen, en zelf gegoogelt? Of bel anders de helpdesk van http://www.aliexpress.com/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

KoffieAnanas schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 08:02:
[...]

Beter dan de 7" van de Kruidvat neem ik aan? Of beter dan de 9.7"? En wat is 'beter' in jouw ogen? Wat mist de 7" tablet, of welk onderdeel zou je verbeterd willen zien? En mag de tablet meer kosten dan de 7" van de Kruidvat a 99 euro per stuk, of maximaal ook 99 euro? Je stelt geen eenduidige vraag, dus ik verwacht ook geen eenduidige antwoorden.

En heb je al het forum al doorgelezen, en zelf gegoogelt? Of bel anders de helpdesk van http://www.aliexpress.com/ :+
Ja ik weet ook wel dat er betere alternatieven zijn voor 5 keer zoveel geld.

Ik bedoel inderdaad de 7" versie, de 9,7" heeft een andere resolutie en kost ook geen 99euro. Ik kom zelf van de Qware Pro 3 af. Dat is een soortgelijke tablet maar dan met minder geheugen en een ander scherm. Wat mij daar aan ergerde wat het feit dat hij vrij traag was met bv het laden van websites.
Ik neem aan dat dit aan de processor ligt.
elinx schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 07:57:
[...]

Mi zelfs het Kruidvat niet. nl € 149,99.
De 7 inch is €99.99 en de 10 inch € 134.99
Geen idee wat je daarmee wilt zeggen maar uuh: ja?

[ Voor 11% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-06-2012 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Negakinu schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:02:
[...]

Kijk eens in het Tomtec/Xirion topic hier op Tweakers. Er wordt op dit moment gewerkt aan een universele custom rom voor de Newsmy 9,7" en 8". Lizardrom gaat 'ie heten. :)
Negakinu bedankt voor de goede bericht! Ik ga even kijken naar de Tomtec topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 09:50

TVL

Weet niet of de Motorola Xoom 2 exotisch genoeg is maar is dit een beetje een goede tablet?
http://nl-nl.forum.ibood....oom_2_media_edition_wifi/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
TVL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:02:
Weet niet of de Motorola Xoom 2 exotisch genoeg is maar is dit een beetje een goede tablet?
http://nl-nl.forum.ibood....oom_2_media_edition_wifi/
De Tegra2 uit de Xoom1 is vervangen met een OMAP van TI. Qua CPU-speed weinig verbetering, maar qua media support misschien wel. Dus hiermee is 1080p content misschien wel goed af te spelen. Verder is het kwalitatief wel een goed ding, a la Galaxy Tab en de Transformer. De iBood prijs is dus ok, de reguliere verkoopprijs (349 ofzo) dus niet: veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

janesh schreef op maandag 18 juni 2012 @ 14:30:
Hij staat sinds een uur op processing ....
Hier staat ie nu op 'in stock' Ik heb nu nog 22.70 op de rekening daar staan. Met een beetje geluk zijn dat net de verzendkosten.

Zonet heb ik even een sleeve + houder gekocht. Als alles binnen is zal ik ff laten weten of het wat is:
8 inch case
bracket/mount voor alle tablets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Ik had me even iets te rijk gerekend, dacht dat ems shipping gratis was, heb nu 1100 gram ingevuld in de shipping fee calculator, dan komt ems op 41.45 usd en china post op 12.53 usd.
Dus heb ik shipping maar even veranderd in chinapost dan geeft de shipping fee caculator een final price van 155.12 usd, (135.20 + 12.53 + 7.39commission fee?=155.12usd.
Hier moet je nog afhalen de 10% korting op je eerste storting, waar ze ook een fee afdeden, zeg maar 10usd.
Dus als we dit tablet voor ruw geschat 145 usd thuis bezorgd krijgen over een aantal weken lijkt me dat zeker niet te duur.

Zeker niet als je het vergelijkt op aliexpress waar b.v. Grace, waar ik de ainol novo 7 elf ii en aurora ii besteld heb, voor de ramos w13 pro dik 200 usd vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 13:08
Net mn tablet ontvangen uit China, wel 30 euro aan import tax moeten betalen, ondanks dat de verkopers gezegd hebben het voor 59 dollar te declareren.

Totaal prijs is dus flink gestegen (hele ding was eerst 75 euro) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
als dat inclusief de € 12,50 inklaringskosten is betaal je dus € 17,50 aan btw. Dat hebben ze dan toch wel goed weten in te schatten. (edit: je betaalt pas importheffing als de waarde groter is dan € 150,-)
Ach, het is crisistijd moet je maar denken, en jij draagt toch weer mooi een klein steentje bij om dat gapende gat in de begrotingen te dichten...
;)

[ Voor 10% gewijzigd door guapper op 21-06-2012 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Is er iemand met een Aurora II die wilt delen hoe helder het scherm is? Bruikbaar in de zon?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Ik krijg hem morgen of maandag, maar ik kan je verzekeren, valt tegen,.
De beste is de blackberry playbook als je buiten wilt lezen, niet te duur als je op marktplaats kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

janesh schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:01:
Ik krijg hem morgen of maandag, maar ik kan je verzekeren, valt tegen,.
De beste is de blackberry playbook als je buiten wilt lezen, niet te duur als je op marktplaats kijkt.
Nuja, is niet echt per se voor buiten hoor. Het is voor op de trein, voor mijn ma. Ze zit nu met een Archos 70 en zegt dat het nu in de zomer gewoon onwerkbaar is, kun je geen film kijken.
Nu, als Aurora II betere brightness heeft, is het toch misschien de moeite... (zou trouwens tof zijn moest je iets vergelijkbaar geven, bv. scherm van xxxx op xx% of veel meer spiegelend dan xxxx) (eventueel met een matte screenprotector, misschien zou dat helpen)

[ Voor 6% gewijzigd door Dima_2005 op 21-06-2012 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
In de trein kan ik gewoon mijn Aurora II gebruiken.

De brightness heb ik op gemiddeld staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

ezra070 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:08:
In de trein kan ik gewoon mijn Aurora II gebruiken.

De brightness heb ik op gemiddeld staan.
Heb je pics? (en ernaast bv. je/iemands gsm)

(of thuis onder de lamp)

[ Voor 5% gewijzigd door Dima_2005 op 21-06-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

Dima_2005 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:19:
[...]

Nuja, is niet echt per se voor buiten hoor. Het is voor op de trein, voor mijn ma. Ze zit nu met een Archos 70 en zegt dat het nu in de zomer gewoon onwerkbaar is, kun je geen film kijken.
Nu, als Aurora II betere brightness heeft, is het toch misschien de moeite... (zou trouwens tof zijn moest je iets vergelijkbaar geven, bv. scherm van xxxx op xx% of veel meer spiegelend dan xxxx) (eventueel met een matte screenprotector, misschien zou dat helpen)
Mon archos functioneert prima, ook in de zon gewoon prima. Of helderheid heel laag of heel hoog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Dima_2005 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:40:
[...]

Heb je pics? (en ernaast bv. je/iemands gsm)

(of thuis onder de lamp)
Ik weet niet of je daar neutraal een foto van kan maken: op een foto zie je niet 1 2 3 de evt. weerspiegeling...
Dus ik kan je niet blij maken :)

Maar mocht je een suggestie hebben.

De onderste foto van de 2 foto's die ik gepost heb, is van onder een lamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Basekid schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:00:
Net mn tablet ontvangen uit China, wel 30 euro aan import tax moeten betalen, ondanks dat de verkopers gezegd hebben het voor 59 dollar te declareren.

Totaal prijs is dus flink gestegen (hele ding was eerst 75 euro) :(
Waarmee is het verzonden? DHL?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
albino71 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 00:35:
[...]

Waarmee is het verzonden? DHL?
Yep - 19 euro aan Omzetbelasting en 10.50 aan voorschot Provisie.... Op die manier is een tablet uit china natuurlijk weer niet voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Basekid schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:29:
[...]

Yep - 19 euro aan Omzetbelasting en 10.50 aan voorschot Provisie.... Op die manier is een tablet uit china natuurlijk weer niet voordelig.
Dan schiet je er weinig mee op idd.

Ik heb begrepen dat het met DHL altijd langs de douane gaat en dus de kans op extra tax groter is, maar of dat echt zo is...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Eigenlijk is dat dus gewoon goed: als je een apparaat uit China laat komen wat daar erg goedkoop is, maar na belasting en provisie nog maar net onder de NL aankoopprijs zit, houd dat in dat je hier gewoon een nette prijs betaald. En daar heb hier krijg je dan ook een betere garantieregeling bij ook.

Het enige voordeel dat ik zie is dat je in China apparaten kunt kopen tegen een nette prijs die hier over 3 tot 6 maanden pas beschikbaar zijn. Bijvoorbeeld de budget dualcore tablets.
De Allwinner A10 tablets waren hier een tijdje geleden dun gezaaid, maar op het moment kun je die ook tegen dumpprijzen kopen. Zie de Kruidvat 9,7 inch aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob323f
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 19:31:
Heb mijn U30GT vandaag ontvangen. Ik helemaal blij, werd al wat minder toen ik 36,49 moest betalen aan BTW maar goed. Ik dat ding uitpakken, gaat hij niet aan. Ik al die kabels aansluiten, oplader via stroom, oplader via pc, hij gaat niet aan. Dat Europese verbindingsstuk aan de chinese electriciteitsoplader paste ook voor geen meter, ik hard duwen, gaat net lol. Ben bang dat ik hem verrot heb geduwd maar hij paste echt niet lekker. Heb hem nu in mijn laptop zitten om te laden. Toen ik ze er allebei had inzitten, dus 1 oplader in laptop, en 1 in stopcontact en allebei in mijn tablet deed, deed hij het heel even, zag het beginlogo maar werd daarna weer zwart.
Even contact opgenomen met chinees vrouwtje. Zegt dat ik 12 uur moet opladen. Ze was enorm verrast door de snelle levering, was gisteren om 17.30 verzonden, had hem vandaag ook om 17.30. DHL is echt snel. Nou, ik gaat nog even opladen. Duimen dan maar. Mzl.
Kun je ondertussen al meer vertellen over deze tablet? ik heb er ook 1 besteld (via pandawill.com) ik ben zeer benieuwd naar jou ervaringen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 22:40

RobertowNL

For your gear!

Basekid schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 16:29:
[...]

10.50 voorschot provisie?! dat heb ik bij DHL nog nooit hoeven te betalen op de kwitantie staat als ik iets moet betalen altijd alleen BTW.

Overigens zeer tevreden met de Aurora vooral het scherm is toch weer een aardige vooruitgang in vergelijking met de elf II. Wellicht aankomende week eens een vergelijkings video maken over de elf II, aurora II en Mars :) (en evt een P76ti van teclast en de Bmorn)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
albino71 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:03:
[...]

Dan schiet je er weinig mee op idd.

Ik heb begrepen dat het met DHL altijd langs de douane gaat en dus de kans op extra tax groter is, maar of dat echt zo is...
DHL heb ik idd. bijna altijd BTW ed. moeten betalen.
Chinapost, UPS, etc. nog nooit.

Maar, dat wilt geen garantie zijn dat dat bij hen ook nooit gebeurd dat je invoer/btw/etc. moet dokken :)

[ Voor 4% gewijzigd door ezra070 op 23-06-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-09 22:12
RobertowNL schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:14:
[...]

Overigens zeer tevreden met de Aurora vooral het scherm is toch weer een aardige vooruitgang in vergelijking met de elf II. Wellicht aankomende week eens een vergelijkings video maken over de elf II, aurora II en Mars :) (en evt een P76ti van teclast en de Bmorn)
Hoe zit het met de warmte productie? Ik zag een video weliswaar van de Aurora 2, maar daar piekte hij op 47 graden en dat is best warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
ezra070 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:50:
[...]

DHL heb ik idd. bijna altijd BTW ed. moeten betalen.
Chinapost, UPS, etc. nog nooit.

Maar, dat wilt geen garantie zijn dat dat bij hen ook nooit gebeurd dat je invoer/btw/etc. moet dokken :)
Rare is nog dat er boven staat "Niet Belastbaar" - maar die geld alleen voor invoerrechten denk ik. Ik ga ze maar eens mailen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rob323f schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 08:45:
[...]

Kun je ondertussen al meer vertellen over deze tablet? ik heb er ook 1 besteld (via pandawill.com) ik ben zeer benieuwd naar jou ervaringen! _/-\o_
Het kan zijn dat mijn tablet gewoon een uitzondering is, maar mijn batterij laadde gewoon simpelweg niet op. Ik kreeg hem al moeilijk aan, aangezien hij op 1% zat. Als ik het pinnetje van de oplader in de tablet iets omhoog duwde, ging hij aan en startte hij op. Bij de lock screen gaf hij aan: 1%, Charging. Dus ik wachten, hele nacht opgeladen, tot 99%. Als ik hem ook maar een klein tikkeltje bewoog, of ook maar iets aan dat pinnetje van de oplader zat, vloog hij al gelijk uit. Hij was tot 99% opgeladen, dus ik trek de kabel eruit. Gaat hij uit. Ik denk, wat is dit nu. Dus ik hem weer opstarten, wat sowieso niet ging, dus ik weer de opalder erin gedaan, pinnetje iets omhoog duwen, opstarten, en ja hoor 1% en charging.
Kan misschien aan de oplader zelf liggen maar heb hem met een volt meter gemeten en doet het opzich goed (was moeilijk meten aangezien het pinnetje vrij dun was), maar gaf telkens 12V aan, alhoewel niet steeds constant maar dat komt denk ik doordat het meten moeilijk ging.
Dus ik had gewoon een Cube U30GT met een waarschijnlijk kapoote batterij. Heb al van andere gelezen dat ze geen problemen hadden en anderen weer wel. Maar het staat er wel om bekend dat de quality control niet om naar huis te schrijven is van die Cube. Lees deze thread maar, heb ik zelf om advies gevraagd: http://www.slatedroid.com...-cube-u30gt/page__st__700
Uiteindelijk heb ik hem vandaag teruggestuurd en ze zouden een nieuwe sturen en verzendkosten betalen. (25 euries). Uiteraard heb ik ook om terugbetaling van de mogelijke BTW voor de nieuwe Cube gevraagd. Moet het nog zien allemaal. Misschien heb ik gewoon pech, kan natuurlijk ook. Hoop dat je er geen slechte gevoelens van krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik ben trouwens erg tevreden met de batterijduur van mijn Ainol Tornados.

Heb er iets van 9 uur mee gehaald op 1 charge, en 3.5 daarvan waren films (1 op 1080p qualiteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NVT
  • Laatst online: 17-11-2021

NVT

Heb al een tijdje mijn SmartQ T20 met custom rom draaien (Android 4.0.4) heel erg tevreden over de kwaliteit van mijn tablet.

Er is een nieuwe firmware uit om Ubuntu te kunnen draaien zie hieronder filmpje

en hieronder mijn benchmarks

Quadrant CPU op 350 MHz

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/P9JUX.png

Quadrant CPU op 1500 MHz

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x90FY.png

AnTuTu

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xLCjv.png

CF-Bench

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zl6K9.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CEFdg.png

Gr,

[ Voor 6% gewijzigd door NVT op 23-06-2012 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 21-09 08:33
Aldi belgie heeft vanaf woensdag ook weer een lifetab in promo zie ik net, 299€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hikhakhok
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:22
iemand enige idee of dit een leuk tab is? http://www.gamma.com/asso...biedingen/difrnce_tablet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Die Gamma tablet ziet er qua specs en qua uiterlijk exact het zelfde uit als die Cherry 9.7" van Kruidvat van €149... Behalve dat je er bij Gamma een oortelefoon bij krijgt maar die kan je wel krijgen voor minder dan die €30 prijsverschil denk ik ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Mx. Alba op 25-06-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Drwho1 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:58:
Aldi belgie heeft vanaf woensdag ook weer een lifetab in promo zie ik net, 299€
In Nederland dus vanaf zaterdag 30 juni, ook voor 299€. Ik haak echter af door de processor, de TI OMAP 4430. Daarmee is het nu al bijna een tablet van de vorige generatie geworden. Ik vind Android daar niet lekker op draaien, je mist de aanwezigheid van een tweede GPU (of meer). Positief is wel een 9.7" IPS scherm, de aansluitmogelijkheden, bluetooth, 1GB werkgeheugen en 16GB opslag. En de aanwezigheid van een GPS sensor (die vind je eigenlijk nooit terug in de Chinese tablets).

http://aldi.nl/aldi_vanaf...062012_48_243_2662_5.html
http://aldi.medion.com/md...#technische_details_anker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Laatst online: 21-09 08:33
KoffieAnanas schreef op maandag 25 juni 2012 @ 20:28:
[...]

In Nederland dus vanaf zaterdag 30 juni, ook voor 299€. Ik haak echter af door de processor, de TI OMAP 4430. Daarmee is het nu al bijna een tablet van de vorige generatie geworden. Ik vind Android daar niet lekker op draaien, je mist de aanwezigheid van een tweede GPU (of meer). Positief is wel een 9.7" IPS scherm, de aansluitmogelijkheden, bluetooth, 1GB werkgeheugen en 16GB opslag. En de aanwezigheid van een GPS sensor (die vind je eigenlijk nooit terug in de Chinese tablets).

http://aldi.nl/aldi_vanaf...062012_48_243_2662_5.html
http://aldi.medion.com/md...#technische_details_anker
Ik heb me vorige week in kruidvat de 9.7" gehaald, deze lifetab lijkt me toch wel de betere te zijn al lijkt me dat voor een prijsverschil 130 euro wel logisch. Maar er zitten ook iets meer toebehoren bij.

M'n moeder begint ook zin te krijgen in een tab, dus nu moet ik haar daarover adviseren. De lifetab lijkt me wel een kandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Drwho1 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 21:00:
[...]
Ik heb me vorige week in kruidvat de 9.7" gehaald, deze lifetab lijkt me toch wel de betere te zijn al lijkt me dat voor een prijsverschil 130 euro wel logisch. Maar er zitten ook iets meer toebehoren bij.

M'n moeder begint ook zin te krijgen in een tab, dus nu moet ik haar daarover adviseren. De lifetab lijkt me wel een kandidaat.
Mee eens dat de lifetab een betere optie lijkt / is in vergelijking met de kruidvat/intertoys 9.7". Het is zeker geen slechte tablet. Mijn vrouw heeft de Intertoys 9.7" en die is er erg tevreden over, en deze tablet van Aldi zal dus zeker niet slechter zijn. Geluid lijkt me ook een plus bij de lifetab, al moet dat in de praktijk nog blijken. Ik wacht zelf alleen op de nieuwere generatie... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezhost
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:23
Vraagje: ik ben ook op zoek naar een tablet maar heb geen zin de hoofdprijs te betalen. Wat is op dit moment de beste keuze in de budget modellen? Kruidvat/Yarvik/Etc?

Die tablet van Aldi ziet er ook wel goed uit maar die is 299 euro dat scheelt niet veel meer met de ipad

[ Voor 24% gewijzigd door Freezhost op 26-06-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

De Ramos W13pro is blijkbaar in de aanbieding bij mistertao.com
Ik heb hem besteld voor $135, voordat die van mij verzonden is, staat ie er voor $108.

Er komen ongeveer $25 aan extra kosten bij. Nog steeds een hele scherpe prijs voor een dualcore A9 met een 1024*768 8 inch scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 19:15
Heb ook de Ramos W13Pro besteld bij mistertao, inclusief keyboard standaard en nog wat opties (package 4).
Moest 148 dollar betalen. Via EMS dus hopelijk volgende week binnen. Ben benieuwd.
NO2 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:19:
De Ramos W13pro is blijkbaar in de aanbieding bij mistertao.com
Ik heb hem besteld voor $135, voordat die van mij verzonden is, staat ie er voor $108.

Er komen ongeveer $25 aan extra kosten bij. Nog steeds een hele scherpe prijs voor een dualcore A9 met een 1024*768 8 inch scherm.

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Mijn Aurora II is binnen. Een dag of 9 geleden besteld bij alibaba. Geen btw of andere heffingen hoeven betalen. Hij zag er keurig uit en voelde plezier aan. Nog geen tijd gehad om ermee te spelen, helaas.
Pagina: 1 ... 40 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.