Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Inmiddels heb ik mijn Ramos w17 Pro al weer een weekje binnen. Indrukken zijn redelijk tot goed. Standaard is er geen Google Play Store geïnstalleerd; maar met een patch van Ramos zelf (ik vraag me erg af hoe legitiem dat is, maar goed, dat is de fabrikant z'n probleem) is dat op te lossen. Vervolgens heb je nog geen toegang tot alle apps, maar met een tweak van de build.prop kun je de play store laten denken dat je ramos een Samsung Galaxy SII is... en dan vind je ineens veel meer appjes - ondanks dat de SII geen tablet is.

Wat me wel opviel is dat de tablet de neiging had erg heet te worden. In de laatste firmware is de processor begrensd op 1200 ipv 1500 mhz en dat lijkt te helpen. Komt ook de accuduur ten goede; qua prestaties merk ik weinig verschil hoewel gebruikers van zware 3D games dat wel ondervinden.

Het vervelendst vind ik op dit moment de stabiliteit van de Ramos. Hij heeft de neiging random vast te lopen in standby; waarna het ding opnieuw opgestart moet worden. Thuis gaat het vaak prima, maar op mijn werk slaat ie om de haverklap vast. Ik vermoed dat het iets wifi-gerelateerds is, omdat het zo verschilt per locatie. Maar ook thuis weigert het ding af en toe uit standby te komen. Mogelijk ook gerelateerd aan rooten, play store installeren en de build.prop aanpassen... maar zonder goed functionerende play store ben je nergens imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2012 @ 20:40:
Kruidvat heeft 9.7" IPS 8gb flash / 1gb RAM voor 149euro en 7" IPS 8gb flash / 1gb RAM voor 99euro op zondag 17/06 t/m 24/06.

Op is Op!!!
Waar heb je die info vandaan dan?

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 17:01
Hallo heb mij ook gewaagd aan een tablet, en ben deze in in topic nog niet tegengekomen.
http://www.azpenpc.com/product_t49.html
Leuk tabletje met de Google Play Store , dus apss halen is geen probleem.
Voor 119 euro geen slechte koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:24
Theodor schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:01:
Hallo heb mij ook gewaagd aan een tablet, en ben deze in in topic nog niet tegengekomen.
http://www.azpenpc.com/product_t49.html
Leuk tabletje met de Google Play Store , dus apss halen is geen probleem.
Voor 119 euro geen slechte koop.
Lage resolutie, 4 GB opslag, 512 MB ram, veroudere CPU, voor hetzelfde geld heb je de Ramos of de nieuwe Ainol met hogere reso, meer ram en dual core CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superbaddd schreef op zondag 10 juni 2012 @ 21:48:
Heb ik iets gemist?
Wanneer was dat?
Week of zes geleden, ik denk oude voorraad. Ding moest eigenlijk 80 euro kosten maar verkocht niet, voor 40 hoefde ik niet lang te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
thecompany schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 22:11:
[...]

Lage resolutie, 4 GB opslag, 512 MB ram, veroudere CPU, voor hetzelfde geld heb je de Ramos of de nieuwe Ainol met hogere reso, meer ram en dual core CPU.
Klopt maar die moeten we dan weer in China bestellen , en daar heb ik een zeer nare ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:48
Theodor schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:40:
[...]

Klopt maar die moeten we dan weer in China bestellen , en daar heb ik een zeer nare ervaring mee.
Er zijn genoeg Chinese winkels. Ook in Europa/Nederland heb je genoeg slechte (web)shops.
Als je echt iets uit Europa/Nederland wilt hebben, zou ik sowieso verder zoeken als deze tablet.

Overigens:
http://www.azpenpc.com/about.html
Vermoedt dat ze wel uit China verschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07-2017
De Cube is naar minimaal begin juni verschoven ... Aurora II ( ainol kennende ) zal ook wel zijn ETA niet halen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
** srry, moet natuulijk begin juli zijn ... **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 13:08
Heb net via aliexpress de Ainol Novo 7 Tornados Black 8GB besteld. Kost me precies 75 euro inclusief shipping.

Waneer ik hem heb ontvangen laat ik wel even weten hoe de qualiteit etc is als mensen daar geintereseerd in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
okay, juist een AURORA II besteld ...

ben al tijdje in gesprek met die mensen, zijn bevoorrechte afnemers van AINOL die voetje vóór hebben bij hun distributie ... selecteer HK post , ideaal evenwicht tussen snelheid, kost en pakkans ... hebben geen paypal, maar vraag op de online chat dat ze een PP factuur maken, je betaalt terwijl je rechtstreeks chat met hun ... zeer goede comm en goed gevoel ( ik importeer al 8 jaar vanuit china dus kan op ervaring buigen ) ..

er zijn er 200 in stock .... get them while they're hot, guys !

http://www.aliexpress.com...4-0-7-Inch-tablet-pc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
@guy5927 Maar je moet nu dus wel een halve maand wachten tot je het pakketje krijgt. Is dat het waard?

[ Voor 4% gewijzigd door DesertRose op 14-06-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
DesertRose schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:53:
@guy5927 Maar je moet nu dus wel een halve maand wachten tot je het pakketje krijgt. Is dat het waard?
Twee weken wachten is zelfs kort voor een bestelling uit China. Als ik iets bestel houd ik rekening met een maand. Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten moet je ook niet miepen over levertijd.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 21:18
Barre73 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:44:
[...]

Waar heb je die info vandaan dan?
+1
Vraag ik me ook af, klinkt interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
DesertRose schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:53:
voor 125 euro aan de deur een 7 inch IPS met 16gig en de nieuwste dualcore aanboord, ben je gek ? natuurlijk is dit het wachten waard ... en ik weet nie hoe het in nederland is, maar hier heb ik 80 percent van mijn china-aankopen netjes binnen de 10 dagen op de mat ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

guy5927 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:20:
okay, juist een AURORA II besteld ...

ben al tijdje in gesprek met die mensen, zijn bevoorrechte afnemers van AINOL die voetje vóór hebben bij hun distributie ... selecteer HK post , ideaal evenwicht tussen snelheid, kost en pakkans ... hebben geen paypal, maar vraag op de online chat dat ze een PP factuur maken, je betaalt terwijl je rechtstreeks chat met hun ... zeer goede comm en goed gevoel ( ik importeer al 8 jaar vanuit china dus kan op ervaring buigen ) ..

er zijn er 200 in stock .... get them while they're hot, guys !

http://www.aliexpress.com...4-0-7-Inch-tablet-pc.html
HK Post is helaas niet te kiezen wanneer je voor Netherlands kiest.....

Jammer, ik wil 'm ook wel.....

edit: Ik heb gemaild naar de verkoper, misschien kan het niet via de site, maar wel op een andere manier.
Anders moet jij er maar 1 bestellen voor mij guy, en dan even doorsturen :)

[ Voor 9% gewijzigd door albino71 op 14-06-2012 16:22 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DookiE_
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 20:46
Wat is het verschil met deze:
? Scheelt hem weer 7 euro voor hetzelfde binnen dezelfde winkel lijkt me?

Ik word echt gek van die site, zo'n chaos. 80 000 aanbiedingen die op elkaar lijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

_DookiE_ schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:21:
Wat is het verschil met deze:
? Scheelt hem weer 7 euro voor hetzelfde binnen dezelfde winkel lijkt me?

Ik word echt gek van die site, zo'n chaos. 80 000 aanbiedingen die op elkaar lijken :p
Tja het is ook een soort ebay/amazon. En niet gewoon een internet winkel.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
Shuriken schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:28:
[...]

Tja het is ook een soort ebay/amazon. En niet gewoon een internet winkel.
zelfe tablet, zelfde winkel, zelfde prijs als je de kassa passeert ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Mijn Aurora II is vandaag verstuurd!
Met geluk, heb voor prio gekozen, heb ik hem volgende week al binnen.

Kortom: hij is nu echt leverbaar en ik laat binnenkort meer horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 07:06
ezra070 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:28:
Mijn Aurora II is vandaag verstuurd!
Kortom: hij is nu echt leverbaar en ik laat binnenkort meer horen :)
En er is al een custom rom beschikbaar!
Mijn exemplaar is ook onderweg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:34
kwaazaar schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:30:
[...]

Ik heb zelf naast die kruidvat-tablet (Cherry) ook een Asus Transformer met Tegra2. Games doen het op beide tabs even goed, maar dingen als browsen of apps uit de market downloaden gaat toch echt vele malen soepeler op de Asus, ondanks dat die inmiddels ook alweer een jaar oud is. Het is dus een illusie dat de China-tabs tot op heden de Tegra2 al geevenaard hebben. Misschien dat dat met de nieuwe chipsets die nu zo'n beetje beschikbaar komen anders is, daar kan ik niet over oordelen.
(Overigens een belangrijke uitzondering is video-playback: daar zijn die chinese tabs dus wel VEEL beter in dan de Tegra2!)
Mij lijkt de Aoson M11 wel wat. Er zijn alleen nog geen reviews over te vinden. Met name of 3G goed werkt.
9.7" IPS scherm (1024x768px)
Rockchip 3066 (2 x 1.5GHz)
16GB opslag
1GB memory
Bluetooth
3G

Prijzen liggen in de range van $240 tot $300. Met BTW, douaneheffing en inklaringskosten komt dit uit op rond de 260 tot 330 euro. Nette prijs toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Iemand al de Ainol Aurora II binnen ? Zie net dat deze gratis verzonden wordt bij merimobiles, eigenlijk iets over mijn budget, maar dat ding heeft wel erg goed specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
Hier een link die misschien wel aan je budget voldoet
http://www.mistertao.com/...bao-item-14982698266.html
of deze, http://www.aliexpress.com...d-4-0-A9-wholesalers.html
als je vraagt versturen ze 10 dollar goedkoper met hongkongpost, en misschien met de werkende coupon op aliexpress 15noorder20120614 nog weer 5 dollar goedkoper.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
BeArt schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 15:00:
[...]

+1
Vraag ik me ook af, klinkt interessant.
Hij heeft wel gelijk!

Even een URL aanpassen met de aanbiedingen van week 24 (deze week). Veranderen in 25, en kijk eens aan..
http://www.kruidvat.nl/do...12-25-internetacties.aspx

Android 4.0 PRO-LINE Tablet PC 7 inch
Supersnelle professionele tablet PC met 1.2 Ghz Cortex processor en 8 GB opslag. Ook verkrijgbaar in 9.7 variant. € 99,99 voor de 7"inch. Prijs voor de 9.7 is nog niet zichtbaar maar zal dan wel kloppen met wat er werd gezegd (€ 149)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 Juni een Cube U30GT besteld. De 2e batch zal begin volg. week verstuurd worden. De test versies hadden wat problemen met WIFI. Had al eens een Ramos W17 Pro gekocht maar heb ik verkocht omdat ik 7 inch echt te klein vind maar verder prima dingetje en toch vrij helder beeld.
Wil je de Belasting en Invoerrechten ontduiken voor importbedragen lager dan 150 euries raad ik je aan de leverancier op de factuur te vermelden dat het een E-reader betreft met een factuurwaarde van $20.. Bedragen geconverteerd hoger dan 150 euro betaal je sowieso meer.
Cube is 10,1 inch, en IPS. Speaker werd als wat minder gezien, maar gebruik zelf altijd hoofdtelefoon.
Hier heb ik wederom gevraagd om het als een E-reader te versturen. Alles laat ik versturen door DHL met free shipping aangezien het proces sneller wordt afgehandeld en ook het idee heb dat er qua controles minder wordt gelet, maar dit is puur mijn ervaring. Cube is pakweg 200 euro maar is afhankelijk van de wisselkoers, wordt pas toegepast op het moment dat ik het pakketje daadwerkelijk ontvang en daarbij dus de betaling in feite goedkeur. Misschien een idee om de betaling pas goed te keuren wanneer je een koers hebt van rond de 1,27 dollar. (Ik houd dit goed bij en zie dat de dollar wat terrein verliest laatste week)
Nog een leuk keyboardje voor $15 erbij en screenprotectortje van 1$ en je hebt een mooi pakketje, totaalprijs excl evt douanekosten: $ 257,99 - $5 couponcode = $252,99 + $16 accesoires = $268,99 / 1.2637 = € 212.
Cube heeft Bluetooth dus een draadloos keyboardje zou ook een optie zijn geweest maar ben bang dat dit veel energie vreet.

Benchmarks zijn zeer hoog, komt ook door die Dual Core RK 3066, 1,5Ghz. Ramos W17Pro had een Single Core uit mijn hoofd ,1.2 Ghz. Cube heeft 10 Points Touch, HDMi, kortom bijna alles. Helaas maken die Chinezen bijna geen GPS built tablets, daarentegen allemaal in de Europese tablets. Misschien is dit mogelijk met een extender, ga ik nog uitzoeken. Heb hem zelf van deze website: http://www.aliexpress.com...ablet-PC-wholesalers.html
Er is een vervanger van de Cube U30GT, genaamd Window N90, bijna zelfde specs, tikkeltje goedkoper. Zou persoonlijk voor Cube gaan, betere firmware. Laat wel wat fotootjes zien, en benchmarks.

Heb even een korte vergelijking gemaakt van 4 populaire tablets qua benchmarks:
Cube U30GT vs Ipad 3 vs Ainol Elf 2 vs Ramos W17 Pro

http://www.glbenchmark.co...Pad%203&D4=Ramos%20W17pro

Cube komt zeker niet slecht uit de verf tegenover de Ipad 3, helemaal als je kijkt naar de Egypt Standard benchmark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Dankje voor deze info. Ik heb ook de Cube U30GT op het oog, maar wilde deze bij PandaWill bestellen als pre-order (voor $220). Deze leverancier heeft alleen vertraging met uitleveren dus even zien hoe lang dat gaat duren.

De Window N90 is trouwens geen vergelijkbaar alternatief aangezien deze 9.7" is ipv 10.1", en dus een andere beeldverhouding. Wellicht bedoel je de Window N101, die komt vrijwel overeen.

Groot minpunt van de Cube lijkt me het mono luidsprekertje dat ook nog eens erg zacht schijnt te zijn. Wel een misser voor een verder zo fraai tablet.

Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met de Cube, dus laat deze svp hier weten!

[ Voor 5% gewijzigd door JPS op 16-06-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Uit de folder van volgende week, geldig vanaf 19 juni:

Afbeeldingslocatie: http://img685.imageshack.us/img685/4580/kruidvat.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door FlyEragon op 16-06-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Laatst online: 13:08
FlyEragon schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:24:
Nice! net helaas via aliexpress al een ding besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JPS schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:20:
Dankje voor deze info. Ik heb ook de Cube U30GT op het oog, maar wilde deze bij PandaWill bestellen als pre-order (voor $220). Deze leverancier heeft alleen vertraging met uitleveren dus even zien hoe lang dat gaat duren.
Idd, kwam Pandawill ook tegen maar ik vond de reviews niet al te veel belovend, en daarbij hebben ze ook geen betalingsbescherming. Puur vooruitbetaling. Ook las ik dat ze niet veel vragen beantwoorden, weinig bereikbaar zijn.
Aliexpress beschermt de klant m.b.v. Escrow. Je kan veel feedback scores bekijken van leveranciers, Ga zeker niet bij een chinese leverancier kopen die minder dan <500 a 1000 feedbacks heeft, en koop wanneer hij 95% of meer positive feedback heeft. Bij vragen krijg ik altijd de volgende dag gelijk antwoord.

Waren toch redenen om het toch niet bij Pandawill te doen maar is voor ieder een keuze om af te wegen. Voordeel van Pandawill is wel dat je hem € 26 goedkoper hebt. :*)

De Window N101 is met z'n $300 aan de wat prijzige kant. De Window N90 heeft idd 9,7 inch IPS.
Resolutie bij een 9,7 inch is 1024 * 768 pix en 10,1 inch 1280 * 800 pix dus wel een groot verschil.
Maar de Ipad 3 heeft bijv. weer 9,7 inch en een resolutie van 2048 * 1536 pix. Dus ja, verschilt per tablet, merk en grootte scherm I guess.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2012 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Pandawill, Is een goede Chinese webwinkel, waar ik zeker vijf tablets heb gekocht het afgelopen jaar, niks minder of beter dan de gemiddelde aliexpress seller, die mij er het afgelopen jaar er zeker tien gestuurd hebben.
Inderdaad net als op ebay wel even goed kijken naar de feedback, hoewel 500 tot 1000 feedback mij een tikje overdreven lijkt, > 95% positief is wel oké.
En btw, de Aml 8726-MX in de ramos W17 pro is wel degelijk een dualcore processor vergelijkbaar met de RK 3066.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:04

Smarron

The bend

FlyEragon schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:24:

[afbeelding]
Heb er toevallig 1 nodig voor mijn moeder. Ik had de Qware Pro3 (wit) op het oog, maar deze is dezelfde prijs en met een IPS scherm!

Ik heb al een Pro3 voor mijn zoontje in bezit, maar die van 't Kruidvat ziet er wel even een stuk strakker uit! Dinsdag gelijk maar even richting de winkel.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 22:40

RobertowNL

For your gear!

Smarron schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:27:
[...]
Heb er toevallig 1 nodig voor mijn moeder. Ik had de Qware Pro3 (wit) op het oog, maar deze is dezelfde prijs en met een IPS scherm!

Ik heb al een Pro3 voor mijn zoontje in bezit, maar die van 't Kruidvat ziet er wel even een stuk strakker uit! Dinsdag gelijk maar even richting de winkel.
De foto lijkt op een Hyundai AHD7 maar helemaal zeker ben ik niet :)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
De specs van de 9.7" tablet op kruidvat.nl zijn ook erg duidelijk.

Niet te vinden dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

RobertowNL schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 17:32:
[...]

De foto lijkt op een Hyundai AHD7 maar helemaal zeker ben ik niet :)
Deze zou het dan zijn: http://www.tabletworld.nl...ch-tablet-met-ips-scherm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

De QR code op de folder brengt me naar :
http://www.kruidvat.nl/do...e=2012-25-tablet&token=-1

Maandag zal de rest van de info wel aangevuld worden, maar ik ga zelf niet meer voor een china tablet (2 jaar garantie om de hoek is gewoon erg lekker), dinsdag hunten bij de kruidvat !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

FlyEragon schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 18:28:
De QR code op de folder brengt me naar :
http://www.kruidvat.nl/do...e=2012-25-tablet&token=-1

Maandag zal de rest van de info wel aangevuld worden, maar ik ga zelf niet meer voor een china tablet (2 jaar garantie om de hoek is gewoon erg lekker), dinsdag hunten bij de kruidvat !
Die pagina heb ik idd ook al gebookmarked :P
Wilde eigenlijk eerst een 300T halen, maar volgens mij heb ik hier net zoveel plezier van. Zit de market er ook op denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik zie toch heeeel erg veel overeenkomsten met de A7HD.
Het zou heel erg mooi zijn, via Ali kun je nog steeds deze aan zo'n 100€ krijgen, maar dan heb je geen garantie en een pakkans door douane. Dan liever bij de Kruidvat.

Spijtig genoeg ben ik van Belgie, en ik zou toch liever 30€ bijleggen en een Aurora II kopen hoor... (maar goed, dit is ook een heel mooie deal)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Laatst online: 15-09 10:43

rik

Filmpje voor de liefhebbers:

Ben zeer benieuwd naar de 9,7"

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=N3LswzM0CFM&feature=player_embedded]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:16
lol @ Kruidvat folder:
IPS capacitive full HD display 1024x768 pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Zou dit niet gewoon weer de Cherry M906 zijn die ze tot een paar weken geleden ook via de webshop van Kruidvat aanboden? Specs zijn in ieder geval exact gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
ja, maar nu weer wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
guapper schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:54:
lol @ Kruidvat folder:
Goh ja.. dringt nu pas tot me door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Dat kruidvat tablet deed me zelf hier aan de Point of View Protab 2 denken:

pricewatch: Point of View ProTab 2 9.7" 8GB Aluminium

Er zijn nogal wat overeenkomsten. 9.7 inch, aluminium kast, IPS capacitief scherm, 1024x768 scherm, 8 GB, Android ICS, tablet dikte, ARM Cortex A8 ("Allwinner A10"), CPU snelheid (1.2 GHz). De processor is single core en wat traag maar de tablet heeft wel een goede grafische processor (MALI-400) en volgens Hardware.info zou het 9.7 scherm dezelfde zijn als voorheen in de iPad 2.

Ik kon van Cherry niets vinden. Zou het kunnen dat er een Chinese fabrikant is die met die iPad 2 schermen productielijn Android tablets aan het bouwen is? Ik vind de overeenkomst in elk geval erg toevallig.

Die Point of View was net bij Hardware info onder de loep genomen (YouTube: Point of View Protab 2 - 9.7" IPS tablet review - Hardware.Info TV (Dutch)) en zo goed en goedkoop hadden ze hem daar nog niet gezien. Als de specs van Kruidvat kloppen dan zou dit een vergelijkbare tablet moeten zijn, maar dan nog veel goedkoper.

Ergens denk ik dat er iets aan die specificaties niet klopt want dit is eigenlijk te mooi. Als het wel klopt dan is er een behoorlijke prijzenoorlog onderweg...

[ Voor 4% gewijzigd door pe1dnn op 16-06-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
er zijn zoveel varianten van dit apparaat te krijgen onder tig verschillende namen dat het erg moeilijk is om door de bomen het bos te zien. De OEM leverancier (Cherry in dit geval) besteld gewoon een paar pallets tablets, waarbij ze de keuze hebben uit een aantal beproefde configuraties. Betere specificaties kost meer; wil je goedkoop, dan kan dat ook...

Er is een topic op Slatedroid waar een ontwikkelaar voor een aantal varianten in elk geval een zeer behoorlijke ICS rom uit brengt en onderhoud. Je moet alleen het geluk hebben dat de hardware met 1 van de ondersteunde types overeen komt.

[ Voor 19% gewijzigd door guapper op 16-06-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
guapper schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:55:
er zijn zoveel varianten van dit apparaat te krijgen onder tig verschillende namen dat het erg moeilijk is om door de bomen het bos te zien.
Als ik echter in de pricewatch kijk en filter op exact 9.7 inch, alle fabrikanten behalve Apple en capicitief scherm dan blijven alleen Yarvik, Point of View, HP en Viewsonic over.

Die Yarviks zijn alle 10 mm, zou een meetfoutje kunnen zijn want voor de rest lijken ook die dezelfde spects te hebben. De HP is echt iets anders met Web OS en die Viewsonic lijkt ook anders met een oude Andoid versie en CCFL backlight.

Kortom, van al die tig verschillende merken zijn er blijkbaar maar 2 die in elk geval zover boven het maaiveld uitsteken dat de in de pricewatch staan en goed leverbaar lijken te zijn en niet te vergeten gebruikersreviews hebben wat handig is om een goede keuze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
- pricewatch geeft alleen NL shops weer; de tabletwereld is een stuk groter dan dat.

- de Yarviks en Viewsonic zijn in de basis hetzelfde apparaat als de Cherry. Quote van de Viewsonic website:
ViewPad® 10e Android™ 2.3 Gingerbread 9.7" tablet features a brilliant, high-resolution IPS 1024x768 display with capacitive multi-touch and
- Ik zou me niet blind staren op de Android versie die meegeleverd wordt: dat heeft meer te maken met het moment van uitbrengen. Ze krijgen op den duur allemaal een update (al dan niet officieel).

edit:
wat betreft de prijzenoorlog: dat is correct. De pakhuizen liggen nog vol met componenten, en de nieuwe generatie hardware begint zijn weg naar de distributeurs te vinden. Via de Chinese webwinkels worden de eerste budget dualcores verscheept, voor prijzen van rond de €200,-. De software loopt daarop een stuk beter, waardoor de vraag naar de Allwinner A10 en andere cortex A8 zal afnemen.

[ Voor 24% gewijzigd door guapper op 16-06-2012 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
pe1dnn schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 21:23:
Dat kruidvat tablet deed me zelf hier aan de Point of View Protab 2 denken:

pricewatch: Point of View ProTab 2 9.7" 8GB Aluminium

Er zijn nogal wat overeenkomsten. 9.7 inch, aluminium kast, IPS capacitief scherm, 1024x768 scherm, 8 GB, Android ICS, tablet dikte, ARM Cortex A8 ("Allwinner A10"), CPU snelheid (1.2 GHz). De processor is single core en wat traag maar de tablet heeft wel een goede grafische processor (MALI-400) en volgens Hardware.info zou het 9.7 scherm dezelfde zijn als voorheen in de iPad 2.

Ik kon van Cherry niets vinden. Zou het kunnen dat er een Chinese fabrikant is die met die iPad 2 schermen productielijn Android tablets aan het bouwen is? Ik vind de overeenkomst in elk geval erg toevallig.

Die Point of View was net bij Hardware info onder de loep genomen (YouTube: Point of View Protab 2 - 9.7" IPS tablet review - Hardware.Info TV (Dutch)) en zo goed en goedkoop hadden ze hem daar nog niet gezien. Als de specs van Kruidvat kloppen dan zou dit een vergelijkbare tablet moeten zijn, maar dan nog veel goedkoper.

Ergens denk ik dat er iets aan die specificaties niet klopt want dit is eigenlijk te mooi. Als het wel klopt dan is er een behoorlijke prijzenoorlog onderweg...
En waarom zouden die specs niet kloppen? Zoals ik hierboven al schreef had Kruidvat tot een paar weken geleden online de aanbieding (alleen voor voordeelkaarthouders dan..) van een 9.7" tablet met precies diezelfde specs. Kostte 159,- toen. Ik heb 'em voor mijn schoonmoeder bekeken en geadviseerd om te kopen. Bij levering was het dus een Cherry M906. Heb er nu een paar keer mee gespeeld en werkt prima.

Maar volgens mij zet jij er nu een paar specs bij op basis van de aanname dat het een POV zou kunnen zijn (processor en Ipad2 scherm). Dat staat niet bij de Kruidvat info..

Ik zeg Cherry M906, maar dan nog een tientje goedkoper in de aanbieding.

Maar zo te zien niet online, dus naar de winkel. En dan kijken hoeveel er per winkel beschikbaar zijn... zal vast tegenvallen. En nog erger: Sommige Kruidvat winkels hebben de irritante neiging om de aanbiedingen al o maandag te verkopen. Kom je op dinsdag mooi te laat :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de Ainol Novo 7 Elf II nu 5 dagen in mijn bezit, wat een heerlijke tablet zeg :)

alles loopt lekker (wel custom rom installed voor volledige play store & flash ondersteuning)

scherm is goed, glare is niet beter of slechter als ander scherm, anti glare hoesje & klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Daar heb je het al: 7" dualcore amlogic, 1024x600px, voor iets van $130,-
Dan hoef je binnenkort ook als je Kruidvat heet niet meer aan te komen met een A10...

[ Voor 3% gewijzigd door guapper op 16-06-2012 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

guapper schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 22:57:
Daar heb je het al: 7" dualcore amlogic, 1024x600px, voor iets van $130,-
Dan hoef je binnenkort ook als je Kruidvat heet niet meer aan te komen met een A10...
Nadeel is alleen dat als er iets mee is je toch lastig moet gaan doen met terugsturen, tickets aanmaken, verzenden, hopen dat pakje aankomt etc, lastige communicatie met engels/chinees etc.

De tabs bij de kruidvat zijn nu trouwens via de webshop te bestellen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Inderdaad. om 0:00 uur precies ging de aanbieding open en heb ik er eentje besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na veel speurwerk op het net en bij diverse forums (waaronder deze) is mijn keuze voor een 8 inch tablet gereduceerd tot de volgende 3:

- Smartq Q8; cpu TI omap 4430 dual core, gpu Power vr sgx540, prijs: 151,- euro.
- Ramos W13pro; cpu AMlogic AML8726M-MX dual core, prijs: 139,- euro.
- Newsmy S5; cpu Amlogic8726-M6,1.5GHz dual core, gpu:dual core Mali-400, prijs: 143,- euro.

Voor Smartq en Ramos is voldoende ondersteuning te vinden op het net (nieuwe firmware, root opties etc etc) maar voor Newsmy niet.
Nu is mijn vraag: waar vind ik Newsmy ondersteuning. Ze hebben geen eigen site, wordt Newsmy door een andere fabrikant gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 03:24
Hoe presteert die amlogic dan in vergelijking met de A10? Ik had juist begrepen dat het niet al te best gesteld was, maar dit was misschien enkel de mindere amlogic die in de thunder zit bijv en niet in de aurora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Ik heb de ramos w13 pro 16 Gb zonet gekocht voor plm 110 euro incl. ems shipping. Bij eerste aankoop op mistertao ook nog 10% korting.

http://www.mistertao.com/...bao-item-15738759951.html

Nog goedkoper maar 8 Gb en iets betere rating voor plm 125 usd :>
Dus deze moet onder 100 euro komen met 10% voor eerste aankoop.

http://www.mistertao.com/...bao-item-16556808002.html

[ Voor 38% gewijzigd door janesh op 17-06-2012 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Heb mijn 7 inch Azpen retour gedaan, en die 9.7 van het kruidvat besteld.
Lijkt me voor die paar tientjes meer toch een beter tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:34:
Na veel speurwerk op het net en bij diverse forums (waaronder deze) is mijn keuze voor een 8 inch tablet gereduceerd tot de volgende 3:

- Smartq Q8; cpu TI omap 4430 dual core, gpu Power vr sgx540, prijs: 151,- euro.
- Ramos W13pro; cpu AMlogic AML8726M-MX dual core, prijs: 139,- euro.
- Newsmy S5; cpu Amlogic8726-M6,1.5GHz dual core, gpu:dual core Mali-400, prijs: 143,- euro.

Voor Smartq en Ramos is voldoende ondersteuning te vinden op het net (nieuwe firmware, root opties etc etc) maar voor Newsmy niet.
Nu is mijn vraag: waar vind ik Newsmy ondersteuning. Ze hebben geen eigen site, wordt Newsmy door een andere fabrikant gemaakt?
Kijk eens in het Tomtec/Xirion topic hier op Tweakers. Er wordt op dit moment gewerkt aan een universele custom rom voor de Newsmy 9,7" en 8". Lizardrom gaat 'ie heten. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Mooi, DHL is met mijn Aurora II onderweg naar mijn huis.

Dus als DHL langskomt als er iemand thuis is, kan ik vanavond wat posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Enige nuancering wellicht wel handig, want ik lees hier ook dat het juist om de Hyundai zou gaan.

http://www.tabletworld.nl...ch-tablet-met-ips-scherm/

Of is de Cherry ook hetzelfde als de Hyundai (onder een andere naam) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 7 inch versie betreft waarschijnlijk de Hyundai A7HD. Maar hij heet bij kruidvat : Tablet 7inch M-728 Pro-Line zoals te zien is op http://www.tabletsupport.eu/.

De 9.7 versie is inderdaad de Tablet M-906 9.7 inch Pro-Line, dus de Cherry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:30:
De 7 inch versie betreft waarschijnlijk de Hyundai A7HD. Maar hij heet bij kruidvat : Tablet 7inch M-728 Pro-Line zoals te zien is op http://www.tabletsupport.eu/.

De 9.7 versie is inderdaad de Tablet M-906 9.7 inch Pro-Line, dus de Cherry.
Helder, thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je op de filmpjes kunt zien, zijn de achterkant van de tablets wit. Dit zijn tot nu toe alle modellen van de cherry ook.
Het betreft ook geen toeval, dat alle voorgaande modellen die door de kruidvat zijn verkocht, cherry's waren.
Waarsschijnlijk ook geen toeval, dat juist dit weekend, de 7 inch proline is toe gevoegd op het tabletsupport forum van cherry. Dus naar alle waarnemelijkheid zal de 7 inch en de 9.7 inch versie van de kruidvat uit de cherry tablets bestaan.

deze tablets hebben volledige market ondersteuning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik heb die 9.7" van Kruidvat besteld. Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen... Alleen jammer dat die keyboard hoesjes uitverkocht zijn, kent iemand een goed(koop) alternatief? :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:55
Weet iemand hier of die Kruidvat 9.7" tablet (cq Cherry) Wifi op de 5GHz band support? Bij mij thuis pik ik ruim 30 routers op de 2.4GHz uit te lucht, wat misschien veel te druk is voor HD video streaming (wat mijn plan is voor de tablet). Met m'n laptop haal ik 1-2MB/s over de 2.4GHz, wat me gewoon te karig lijkt.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Als je in china wil, durft te kopen, voor hetzelfde geld of als je pech hebt een paar tientjes duurder, een behoorlijke stap verder, en ja je moet er een paar dagen langer op wachten.

http://www.mistertao.com/...bao-item-16025179523.html.
http://www.mistertao.com/...0novo%20aurora%202&page=1

Beide ook nog 16 gig en dualcore en ips.

[ Voor 14% gewijzigd door janesh op 18-06-2012 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

janesh schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:03:
Als je in china wil, durft te kopen, voor hetzelfde geld of als je pech hebt een paar tientjes duurder, een behoorlijke stap verder, en ja je moet er een paar dagen langer op wachten.

http://www.mistertao.com/...bao-item-16025179523.html.
http://www.mistertao.com/...0novo%20aurora%202&page=1

Beide ook nog 16 gig en dualcore en ips.
Ik zit daar ook te kijken, maar hoe weet ik wat de verzendkosten zijn?

BTW...Hoe zijn jouw ervaringen als je daar besteld? Goed, anders heb je het er niet over... 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 18-06-2012 11:18 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Klikken op 'shipping fee calculator' naar beneden scrollen, land selecteren enz, met ems meestal 0 usd, wel komt er nog een fee bij voor mister tao, afh. van het bedrag een paar dollar.
Voor je eerste aankoop krijg je 10% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

janesh schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:20:
Klikken op 'shipping fee calculator' naar beneden scrollen, land selecteren enz, met ems meestal 0 usd, wel komt er nog een fee bij voor mister tao, afh. van het bedrag een paar dollar.
Voor je eerste aankoop krijg je 10% korting.
Geen gewicht invullen?
Als ik nl een gewicht van 2000gr invul, dan komen er wel kosten bij te staan....

Twee tegelijk bestellen is net zoveel risico als één qua douane shizzle?

[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 18-06-2012 11:23 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Het is 1000 gr meestal, en ervaring, is mijn eerste bestelling moet ik je zeggen, ik heb er gisteren deze 8 inch besteld, voor plm 110 euro, alleen geen ips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ok, dus nog geen ervaring :)

Ik zie dat, wanneer je in de gevonden resultaten na een zoekaktie met je muis op een leverancier blijft staan, je ziet of het een risky of reliable store is....

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Nee geen ervaring, een soort aliexpress, waar ik er het afgelopen jaar meer dan 10 gekocht heb maar dan nog een stukje goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Brent schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:56:
Weet iemand hier of die Kruidvat 9.7" tablet (cq Cherry) Wifi op de 5GHz band support? Bij mij thuis pik ik ruim 30 routers op de 2.4GHz uit te lucht, wat misschien veel te druk is voor HD video streaming (wat mijn plan is voor de tablet). Met m'n laptop haal ik 1-2MB/s over de 2.4GHz, wat me gewoon te karig lijkt.
Nee, alleen 2.4Ghz. Sowieso haalt hij geen 300Mbps, maar max 130Mbps, wat concreet 65Mbps in houd (65 up, 65 down). ALS hij al de theoretische max haalt, dan is het nog 'krap an', volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Waarom wil je überhaupt HD video streamen naar een tablet met een resolutie van 1024x768? :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
HDMI uit ;) En ik wil niet om te haverklap hoeven recoden als ik wel eens op het ding zelf kijk.

Jammer dus, al heb ik maar weinig materiaal dat meer dan 10Mbit/s vergt, wat dus wel mogelijk moet zijn. Zijn er appjes die netjes kunnen bufferen? Over een duur van een film haal ik die 10Mbit denk ik wel, maar kan wat flikkeren zullen we maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

janesh schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:25:
Het is 1000 gr meestal, en ervaring, is mijn eerste bestelling moet ik je zeggen, ik heb er gisteren deze 8 inch besteld, voor plm 110 euro, alleen geen ips.
Ik heb hem ook besteld. Tnx voor de link. Volgens mij één van de weinige 1024*768 kleinere tablets.
Hoe lang stond het bij jou op first paid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Hij staat sinds een uur op processing na ong. 24 uur geleden betaald te hebben. We wachten af, ik benieuwd maar deze is toch vooralsnog twintig euro goedkoper dan de goedkoopste op aliexpress met dhl shipping.

Klopt, één van de weinige 8 inch tablets met zo'n resolutie, hoewel mijn herotab mid 816 met 800*600, die ook nog ergens ligt, heb ik ook heel veel gebruikt.
De W13 pro is helaas waarschijnlijk verhoudingsgewijs niet zo licht als de ramos w17 pro van 300 gram

[ Voor 38% gewijzigd door janesh op 18-06-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Zojuist even bij 't Kruidvat geweest. Mevrouw wilde de 7" al wel verkopen, maar werd teruggeroepen dat het nog geen dinsdag was. Toch nog kunnen regelen dat ik hem vanmiddag om 17.30u alsnog mag kopen. Er is er in elk geval wel alvast 1 apart gelegd voor mij.

Ik kan trouwens enkel foto's van de doos maken, want het is een cadeau voor mijn moeder en maak hem dus echt niet open (of er moet geen tape opzitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Brent schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:50:
HDMI uit ;) En ik wil niet om te haverklap hoeven recoden als ik wel eens op het ding zelf kijk.

Jammer dus, al heb ik maar weinig materiaal dat meer dan 10Mbit/s vergt, wat dus wel mogelijk moet zijn. Zijn er appjes die netjes kunnen bufferen? Over een duur van een film haal ik die 10Mbit denk ik wel, maar kan wat flikkeren zullen we maar zeggen :P
Je kunt de film eerst lokaal zetten als alternatief. 720p is via wifi geen issue overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
kwaazaar schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:15:
[...]

Je kunt de film eerst lokaal zetten als alternatief. 720p is via wifi geen issue overigens.
Ja, dat kan altijd natuurlijk, maar dat duurt met een beetje tegenwind dus ongeveer evenlang, misschien de helft, als de film zelf, en m'n hele idee is dat ik zo'n tablet samen met een NAS een handige surf/film oplossing wordt, waarbij 1080p streamen gewoon goed moet functioneren.

Toch maar even op de uitkijk staan naar een 5GHz gevalletje. Weet iemand of die Chinese toko die verkoopt? Ik heb bij het hier juist besproken model en een paar andere rond geneusd, maar er wordt nergens melding gemaakt van Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Had hem besteld bij het kruidvat onder rembours , zag nu pas dat dit 2 to 4 werkdagen ging duren.
Dus maar ff geannuleerd , en naar de winkel gegaan en kreeg er al een mee...mooi.
Is inderdaad een Cherry..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Die 9.7 inch van het Kruidvat is dus zowel in online als in de winkel te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:22
supestw schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:49:
Die 9.7 inch van het Kruidvat is dus zowel in online als in de winkel te koop?
Ja. Heb hem gisteren al besteld en vandaag ff in de winkel proberen te bekijken, maar ze waren vrij duidelijk, aanbieding geldt vanaf morgen... Ze verwachtten wel dat ie hard zal gaan (als in snel uitverkocht :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
Is er al bekend of custom roms voor deze cherry (nu bij de kruidvat verkrijgbaar) tablets zijn?

[ Voor 27% gewijzigd door Epiphany op 18-06-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:27
The_Big_Easy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:54:
[...]

Ja. Heb hem gisteren al besteld en vandaag ff in de winkel proberen te bekijken, maar ze waren vrij duidelijk, aanbieding geldt vanaf morgen... Ze verwachtten wel dat ie hard zal gaan (als in snel uitverkocht :+ )
Hier wilden ze m ook niet verkopen, helaas.
Enig idee hoe snel ze morgen zijn uitverkocht? ze zijn volgens mij al eerder in de aanbieding geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel vreemd, want ik zag gisteren in de webshop staan dat hij (9.7") alleen online verkrijgbaar zou zijn.
Daarom heb ik hem maar besteld.

Maar maakt niet uit, ik heb overdag toch geen tijd om met slaapzak voor de Kruidvat te gaan liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Hier kon ik hem ook niet meekrijgen.
De 9.7" is inderdaad de M-906.

Ow ja, en ze hebben een zwarte achterkant.

[ Voor 25% gewijzigd door Superbaddd op 18-06-2012 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Epiphany schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:55:
Is er al bekend of custom roms voor deze cherry (nu bij de kruidvat verkrijgbaar) tablets zijn?
Mijn zwager wil dat Kruidvat-ding ook gaan kopen en zei dat hij al een paar custom roms had gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Mx. Alba schreef op maandag 18 juni 2012 @ 17:24:
[...]

Mijn zwager wil dat Kruidvat-ding ook gaan kopen en zei dat hij al een paar custom roms had gedownload...
Dat klinkt positief :) ik ben wel geïnteresseerd in de 9,7" tab, maar ik vraag mij af welke custom roms er te downloaden zijn, kan CM9 vinden, maar of dat nou op deze tabs werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:34
Voor custom roms kan je ook terecht op het Interoys Qware forum. De Kruidvat 9.7" tablet is vrijwel identiek aan de Intertoys 9.7" tablet. Je kan dezelfde custom roms gebruiken. Let op, in sommige gevallen werkt het touchscreen niet meer, maar hier is een fix voor (lees na op het genoemde forum).
Intertoys Qware Pro3 7"/9,7"/10" Tablets - DEEL 2
Intertoys Qware Pro3 7"/9,7"/10" Tablets - DEEL 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 10:44

JT

VETAK y0

Theodor schreef op maandag 18 juni 2012 @ 15:57:
Had hem besteld bij het kruidvat onder rembours , zag nu pas dat dit 2 to 4 werkdagen ging duren.
Dus maar ff geannuleerd , en naar de winkel gegaan en kreeg er al een mee...mooi.
Is inderdaad een Cherry..
Waar dan?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 09:50

TVL

Ik vind die 7 inch voor dat geld zeker interessant. Ik zat te denken om een Ainol te kopen maar is dit niet net zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul van Druten
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 14:12
Helpdesk voor Cherry M-906 te bellen op +32 3 3265694
http://www.tabletsupport.eu/cherry/index.php

Men bevestigd de Kruidvat actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:54:
lol @ Kruidvat folder:
...ik mis even de 'valkuil' of onjuisthied wellicht... wat klopt er dan niet aan de beschrijving ? (...wel effe handig wellicht om te weten voordat ik /anderen toto koop overgaan..) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:05:
[...]

...ik mis even de 'valkuil' of onjuisthied wellicht... wat klopt er dan niet aan de beschrijving ? (...wel effe handig wellicht om te weten voordat ik /anderen toto koop overgaan..) ;)
Full HD en 1024x768 spreekt elkaar tegen. Full HD is 1920x1080.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iceman1987 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:07:
[...]Full HD en 1024x768 spreekt elkaar tegen. Full HD is 1920x1080.
...mpf... inderdaad 8)7 .... Mmm, dus wat moeten we nu verwachten van dit Tablet ? Miskoop (ook kijkend naar overige specs) of best aardig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Zeker een aardig tablet voor die prijs. Ik ga m ook halen voor mijn ouders. Je hoeft in iedergeval geen full HD tablet verwachten voor die prijs. Maar IPS scherm, 10 inch, ICS, 1GB ram en de play store. Niet slecht voor 150 euro,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:11:
[...]

...mpf... inderdaad 8)7 .... Mmm, dus wat moeten we nu verwachten van dit Tablet ? Miskoop (ook kijkend naar overige specs) of best aardig ?
Depends, als je je verwachtingen afstemt op de vraagprijs denk ik dat je een leuk apparaatje hebt. Heb een demo filmpje met CM9 op de tab gezien, waar alles wel erg smooth ging. Verwacht er geen iPad killer of Transformer prime prestaties voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iceman1987 schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:13:
Zeker een aardig tablet voor die prijs. Ik ga m ook halen voor mijn ouders. Je hoeft in iedergeval geen full HD tablet verwachten voor die prijs. Maar IPS scherm, 10 inch, ICS, 1GB ram en de play store. Niet slecht voor 150 euro,
...dus in ieder geval Google Play... okee, dan de hamvraag (wellicht lastig te beantwoorden hoor...), ... Mijn vrouw speelt graag op Facebook het pel "Bubble wich saga" . Dat kon niet ingeladen/gespeeld worden op de Samsung Tab1 (om wat voor reden dan ook...). Iemand een idee of dit wel op dit tablet gaat lukken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 19:44:
...dus in ieder geval Google Play... okee, dan de hamvraag (wellicht lastig te beantwoorden hoor...), ... Mijn vrouw speelt graag op Facebook het pel "Bubble wich saga" . Dat kon niet ingeladen/gespeeld worden op de Samsung Tab1 (om wat voor reden dan ook...). Iemand een idee of dit wel op dit tablet gaat lukken ?
Dat vraag ik me ook af inderdaad... Verklaar me gek maar ik speel Backyard Monsters en ik hoop eigenlijk dat dat op die tablet gaat werken. Ik verwacht dat het niet werkt maar als het wel werkt is dat heel leuk. :)

Pagina: 1 ... 39 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.