De kruidvat tablet is een cherry !whiteguy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:45:
Voor de yarvik 260 kun je een android 4.0.3 update downloaden, maar als ik de site zo zie heb je dan nog steeds gewoon die getjar market.
Op http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=191 staat echter dat je na het flashen van een cherry tablet naar 4.0.3 'volledige store toegang' hebt (is dat het zelfde als android market / google play?)
Klopt dat ? En kan je die cherry rom ook gewoon installeren op een yarvik of kruidvat tablet ?
Kruidvat tablet = Cherry tabletwhiteguy schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:45:
Voor de yarvik 260 kun je een android 4.0.3 update downloaden, maar als ik de site zo zie heb je dan nog steeds gewoon die getjar market.
Op http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=191 staat echter dat je na het flashen van een cherry tablet naar 4.0.3 'volledige store toegang' hebt (is dat het zelfde als android market / google play?)
Klopt dat ? En kan je die cherry rom ook gewoon installeren op een yarvik of kruidvat tablet ?
Doos bij de Kruidvat heeft zelfs als merk Cherry er op staan, dat forum is inderdaad het forum dat je in de gaten moet gaan houden met zo'n Kruidvat tablet. Zijn 2 sub-forums, 1 voor de Kruidvat/Cherry 7 inch en de ander voor de 10 inch.
Don't rely on their truth alone
Ja, maar die kruidvat/yarvik/cherry komen voor zo ver ik het begrijp wel bij de zelfde fabrikant vandaan, maar je kan als je dat wilt als inkoper de specs tot op zekere hoogte zelf bepalen. Dus, hoeveelheid geheugen, type cameraatje, type scherm misschien, enzovoorts.
Vandaar dus mijn vraag; gaat die rom van cherry ook werkend op die van yarvik en/of kruidvat gezet worden, en heeft iemand hier al ervaring mee..?
Of de Cherry van dezelfde fabrikant afkomt als de Yarvik vraag ik me af.
http://www.tabletsupport.eu/ hier staat ie niet bij vermeld. (wat ook niet veel zegt....)
http://www.tabletsupport.eu/ hier staat ie niet bij vermeld. (wat ook niet veel zegt....)
Er staat inderdaad al de play market op maar je kan standaard niet alle apps vinden.
Als je de patch van het tabletsupporr.eu forum installeerd kan je wel alle apps in de play store vinden en daarnaast bevat de patch ook nog wat andere verbeteringen. Let er wel op dat hij met de patch ook meteen geroot wordt.
Als je de patch van het tabletsupporr.eu forum installeerd kan je wel alle apps in de play store vinden en daarnaast bevat de patch ook nog wat andere verbeteringen. Let er wel op dat hij met de patch ook meteen geroot wordt.
Dat doet die van mij niet eens......
Ik ben weer terug bij 1ghz, ik heb namelijk het vermoeden dat hij door de cpu snelheid (1100mhz) niet uit standby kwam.
Ik ben weer terug bij 1ghz, ik heb namelijk het vermoeden dat hij door de cpu snelheid (1100mhz) niet uit standby kwam.
Verwijderd
@Blij dat tie het weer doet Mod_aap!
Het maakt volgens mij niet uit of je hem root, want als het goed is behoud je je garantie n.l. Ook omdat dit zelf aanbevolen word volgens het cherry forum.
Ik begrijp in ieder geval dat de tablet an sich niet sneller word, maar dat de apps sneller opstarten en dat alles wat vlotter werkt.
Aan te raden dus
Het maakt volgens mij niet uit of je hem root, want als het goed is behoud je je garantie n.l. Ook omdat dit zelf aanbevolen word volgens het cherry forum.
Ik begrijp in ieder geval dat de tablet an sich niet sneller word, maar dat de apps sneller opstarten en dat alles wat vlotter werkt.
Aan te raden dus
hoi heb deze een camera aan bord
en is er filmpje er van hoe deze tablet in echt werkt
en is er filmpje er van hoe deze tablet in echt werkt
Ik heb nog nooit met een tablet kunnen spelen, pas van de week had ik voor het eerst een tablet in handen. Dit was een QWare QW1010
resolutie 1024x768
Processor : 1GHZ
Screen : 10” 16:9 TFT capacative
Memory : 512 MB DDR / 4GB
Wifi : 802.11b/g/n.
Google Android : 2.2 OS
Die vond ik prima qua snelheid/reactie. Dan zal die Kruidvat/Cherry toch ongeveer hetzelfde moeten zijn? Of is Android 4.0.3 erg veel vertragender dan 2.2 (net als Win7 op een Win98 machine zetten) ?
resolutie 1024x768
Die vond ik prima qua snelheid/reactie. Dan zal die Kruidvat/Cherry toch ongeveer hetzelfde moeten zijn? Of is Android 4.0.3 erg veel vertragender dan 2.2 (net als Win7 op een Win98 machine zetten) ?
Verwijderd
Volgens mij is die cherry identiek aan de qware, kan het echter niet 100% bevestigen.LessRam schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:00:
Ik heb nog nooit met een tablet kunnen spelen, pas van de week had ik voor het eerst een tablet in handen. Dit was een QWare QW1010
resolutie 1024x768
Wat voor custom roms zijn er allemaal voor deze tablet. Ik kan ze moeilijk vinden want geen idee waar ik moet zoeken...
Voor m'n xperia arc is het makkelijk, XDA, SE, Xperia en klaar. Maar als ik zoek op CHerry m-1007 komt er niks, ook niet op google, qua custom roms.
Voor m'n xperia arc is het makkelijk, XDA, SE, Xperia en klaar. Maar als ik zoek op CHerry m-1007 komt er niks, ook niet op google, qua custom roms.
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Aan de mensen die de 10" kruitvat tablet hebben:
Wat zijn nou uiteindelijk de specificaties?
zit er nou wel of geen 1024*600 pixels scherm in?
Zit er een gps chip in?
Zit er een bluetooth module in?
Hoe werkt de verbinding tussen het toetsenbord en de tablet kost dat je de usb host port of gaat dit via bluetooth?
Wat zijn nou uiteindelijk de specificaties?
zit er nou wel of geen 1024*600 pixels scherm in?
Zit er een gps chip in?
Zit er een bluetooth module in?
Hoe werkt de verbinding tussen het toetsenbord en de tablet kost dat je de usb host port of gaat dit via bluetooth?
Ingeschreven op dat Cherry forum om de scherm en de camers resolutie bevestigd te krijgen, maar krijg maar geen bevestigingsmail ondanks nogmaals aanvragen.R-P schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:49:
EDIT: link waar wordt uitgelegd dat het standaard 1GB heeft, maar de Kruidvatversie inderdaad maar 512MB. Wat niet wordt besproken of het Kruidvat ook de schermresolutie EN DE CAMERARESOLUTIE heeft laten aanpassen...
Inmiddels hebben jullie de schermresolutie bevestigd, maar klopt de camera resolutie ook?
Overigens is hij nog steeds te bestellen, zelfs zonder verzendkosten
Dat zuigt. Letterlijk in stap 5: "Vul in het veld 'kortingscode' de volgende code in: android010412"Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:16:
^ helaas, actiecode werkt niet... de verzendkosten blijven aanwezig.
Zal 'm zelf eens proberen.
Edit: het werkt wel, maar je moet even doorhebben dat je het pijltje drukt naast waar je de kortingscode hebt ingevuld!
Zelf ook een kwartier zitten kloten voordat ik dat doorhad...
Edit2: er staat op het formulier van het Kruidvat bij stap 6: "Klik op het rode pijltje."
Lezen is ook een kunst...

[ Voor 34% gewijzigd door R-P op 03-04-2012 22:42 ]
Heb vandaag bij kruidvat de 10inch tablet gescoord voor mijn dochter van 9, hier mij bevindingen:
Het is niet de tablet die op de kruidvat site staat (foto met meerdere knoppen) maar
WEL die in het kruidvat filmpje voorkomt (met 1 knop rechts), het is dus een Cherry M-1007
Bij het uitpakken zit er aan de achterkant plastic bescherming wat er best nog lastig af te krijgen is
Hij voelt degelijk aan, nog best "zwaar" zelfs.
Bij het aanzetten had ik gelijk een volle batterij.
Het scherm is ok voor deze prijsklasse. Heb wel gemerkt dat als ik met mn vingers de tablet
vasthoudt aan de achterkant en een beetje druk zet dat in het scherm terugkomt.
10inch is echt aan te raden boven 7 inch
De response is redelijk tot goed, internetten met de standaard geinstalleerde browser gaat soms traag,
, bijvoorbeeld bij nu.nl: de foto's verschijnen soms met vertraging op het scherm, ook
het scrollen heeft soms wat vertraging, dat moet je dus voor lief nemen of een andere browser proberen.
Spelletjes gaan prima (angry birds / ninja chicken etc),
Youtube filmpjes draaien prima, goede kwaliteit
Skype, gewoon bellen werkte, videobellen niet helemaal, op de tablet zie je jezelf, maar de andere
kant ziet paarse strepen ipv het beeld van de tablet.
Camera: redelijk
WIFI: ingesteld en verbonden, geen disconnects gehad (54mbit router, dus geen N-standaard getest)
Geluid: redelijk
Usb stick met een bestand erop in de tablet gestoken, kon gewoon benadert worden door de file browser
Standby: standaard op 1 minuut, op 2 gezet, dimt uiteindelijk en dan scherm uit, OK
Spraakherkenning browser / youtube: prima !
Android market, de meeste apps worden gezien, maar niet allemaal, met een fix op het tabletsupport forum van cherry heb ik de market getweaked zodat er meer functies werken
Verder Safe Browser erop gezet en youtube op "streng" gezet om nog een beetje parental control te hebben
Al met al geen spijt van de koop tot nu toe, sommige zaken gaan wat minder vloeiend, als je daarmee
kan leven kan ik deze iedereen aanraden.
Het is niet de tablet die op de kruidvat site staat (foto met meerdere knoppen) maar
WEL die in het kruidvat filmpje voorkomt (met 1 knop rechts), het is dus een Cherry M-1007
Bij het uitpakken zit er aan de achterkant plastic bescherming wat er best nog lastig af te krijgen is
Hij voelt degelijk aan, nog best "zwaar" zelfs.
Bij het aanzetten had ik gelijk een volle batterij.
Het scherm is ok voor deze prijsklasse. Heb wel gemerkt dat als ik met mn vingers de tablet
vasthoudt aan de achterkant en een beetje druk zet dat in het scherm terugkomt.
10inch is echt aan te raden boven 7 inch
De response is redelijk tot goed, internetten met de standaard geinstalleerde browser gaat soms traag,
, bijvoorbeeld bij nu.nl: de foto's verschijnen soms met vertraging op het scherm, ook
het scrollen heeft soms wat vertraging, dat moet je dus voor lief nemen of een andere browser proberen.
Spelletjes gaan prima (angry birds / ninja chicken etc),
Youtube filmpjes draaien prima, goede kwaliteit
Skype, gewoon bellen werkte, videobellen niet helemaal, op de tablet zie je jezelf, maar de andere
kant ziet paarse strepen ipv het beeld van de tablet.
Camera: redelijk
WIFI: ingesteld en verbonden, geen disconnects gehad (54mbit router, dus geen N-standaard getest)
Geluid: redelijk
Usb stick met een bestand erop in de tablet gestoken, kon gewoon benadert worden door de file browser
Standby: standaard op 1 minuut, op 2 gezet, dimt uiteindelijk en dan scherm uit, OK
Spraakherkenning browser / youtube: prima !
Android market, de meeste apps worden gezien, maar niet allemaal, met een fix op het tabletsupport forum van cherry heb ik de market getweaked zodat er meer functies werken
Verder Safe Browser erop gezet en youtube op "streng" gezet om nog een beetje parental control te hebben
Al met al geen spijt van de koop tot nu toe, sommige zaken gaan wat minder vloeiend, als je daarmee
kan leven kan ik deze iedereen aanraden.
Verwijderd
^ bedankt voor de korte maar duidelijke review henk, ik ga morgen maar ook eens naar de kruidvat, ook een 10 inch.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 23:51 ]
Bij mij is hij ook onderweg en ik verwacht hem morgen.
Voor dat geld gaat het wel een leuk dingetje worden voor een filmpje in bed oid
.
Ben benieuwd.
Ik kijk vooral series in DIVX maar af en toe zit er eentje tussen met MKV materiaal, dus dat hoop ik dat hij die wel af speelt.
Verder heeft hij geen GPS en Bluetooth volgens mij als ik de specs goed doorgenomen heb, maar dat is ook niet een gemis.
10" is te groot als navi in de auto, en verder heb ik niets mbt BT om te koppelen met de tab.
We wachten af tot morgenavond
.
Voor dat geld gaat het wel een leuk dingetje worden voor een filmpje in bed oid
Ben benieuwd.
Ik kijk vooral series in DIVX maar af en toe zit er eentje tussen met MKV materiaal, dus dat hoop ik dat hij die wel af speelt.
Verder heeft hij geen GPS en Bluetooth volgens mij als ik de specs goed doorgenomen heb, maar dat is ook niet een gemis.
10" is te groot als navi in de auto, en verder heb ik niets mbt BT om te koppelen met de tab.
We wachten af tot morgenavond
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bedankt voor de review, zou je ook kunnen vertellen hoe lang de accuduur is bij normaal gebruik (bijv. surfen/youtube)? Alvast bedankt.
DivX, MP4 en MKV gaan foutloos, zelfs een 720p/1080p.
Zowel de eigen player als bv. MX Player gebruiken HW Acceleratie en daardoor draait het super.
Getest met een 480p (550MB) divx aflevering van mythbusters, een 720p (1.09GB) MKV van NCIS en via de USB aangesloten externe HDD een 1080p (8.3GB) MKV van de film Blitz.
Dat drukken op de achterkant die plekken in het scherm geeft heb ik ook, wel een groot nadeel imo.
Zowel de eigen player als bv. MX Player gebruiken HW Acceleratie en daardoor draait het super.
Getest met een 480p (550MB) divx aflevering van mythbusters, een 720p (1.09GB) MKV van NCIS en via de USB aangesloten externe HDD een 1080p (8.3GB) MKV van de film Blitz.
Dat drukken op de achterkant die plekken in het scherm geeft heb ik ook, wel een groot nadeel imo.
[ Voor 13% gewijzigd door Imprezzion op 04-04-2012 06:15 ]
~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~
Hoe zit dat eigenlijk met die hoes en toetsenbord die je samen met het kruidvat tablet kunt bestellen. zit daar iets op wat als muis dient, of moet je dat weer gewoon met je vingers doen?
Ben bang dat je dat met je vinger moet doen.gooddaddy schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:09:
Hoe zit dat eigenlijk met die hoes en toetsenbord die je samen met het kruidvat tablet kunt bestellen. zit daar iets op wat als muis dient, of moet je dat weer gewoon met je vingers doen?
Houdt ook een pen bij de hand want een printer zit ook niet in die hoes.
Hahah!LessRam schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:24:
[...]
Ben bang dat je dat met je vinger moet doen.
Houdt ook een pen bij de hand want een printer zit ook niet in die hoes.
Ik begrijp de vraag wel: heb zelf een Asus Transformer met keyboard dock met daarin een mousepad. En het is makkelijk om tijdens het typen ook te kunnen muizen (hoewel ik ook wel met m'n vinger op het scherm 'muis'). Op de foto van de accessoires is te zien dat het toetsenbord dmv een USB-kabeltje verbonden wordt. Wat let je om er een hubje tussen te hangen en het toetsenbord én een muis er aan te hangen? (M'n Transformer werkt prima met een externe muis).
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Als aanvulling van mijn bevindingen nog vergeten te vertellen dat het scherm
een resolutie heeft van 1024*600
Er zit geen gps chip in en ook geen bluetooth
Over de accuduur kan ik nog niet veel zeggen helaas
De 7" is zeker 800x480 of iets dergelijks?gangsterhenk schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:45:
Als aanvulling van mijn bevindingen nog vergeten te vertellen dat het scherm
Verwijderd
Gvd, die 10" is bij geen Kruidvat meer te verkrijgen
online bestellen kan 4 weken duren zeggen ze.
Das vervelend ja, ik zag ze niet in de winkel liggen, toen zei een medewerkster vraag even aan de balie misschien liggen ze daar nog, uiteindelijk hadden ze nog 1 kleine en 1 grote achter de balie liggen...Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:14:
Gvd, die 10" is bij geen Kruidvat meer te verkrijgenonline bestellen kan 4 weken duren zeggen ze.
Slechte voorraad
Ik zal vanmiddag even langs de kruidvat gaan, als je hem graag wilt valt er wellicht wat te regelen, stuur hier in elk geval een DM voor want we gaan off topicVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:14:
Gvd, die 10" is bij geen Kruidvat meer te verkrijgenonline bestellen kan 4 weken duren zeggen ze.
Ik ben verder erg benieuwd, heb een budget android telefoon, nu nog een budget android tablet en het feest is compleet
⏩ PVOutput☀️
Mmmm ik vind trouwens de Cherry M-1007 heel erg op de Yarvik TAB464 GoTab Xerios Zwart
lijken (achterkant is wit alleen bij Cherry)...ook kwa specs, Yarvik heeft dan wel 8GB storage...
lijken (achterkant is wit alleen bij Cherry)...ook kwa specs, Yarvik heeft dan wel 8GB storage...
Ja precies..voor iets meer opslag, dan liever de drogistVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:52:
En kost 50 euro meer....
Net even gebeld met een filiaal bij ons in de buurt. Ze houden de laatste 10" voor mij apart
Ik vind die 10inch prijs + specs niet echt 140 euro waard, die 7inch is meer bang for buck imo
half jaar geleden een hannspad (tegra2, 16gb, bluetooth) gekocht voor 3 tientjes meer....
edit; + een batterij die 8 uur meegaat
half jaar geleden een hannspad (tegra2, 16gb, bluetooth) gekocht voor 3 tientjes meer....
[ Voor 10% gewijzigd door nizzuts op 04-04-2012 15:41 ]
Ja maar wel android 2.2 itt hier met ICS 4.0.3nizzuts schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:39:
Ik vind die 10inch prijs + specs niet echt 140 euro waard, die 7inch is meer bang for buck imo
Edit: Hij is nu 199,- volgens de PW.
[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 04-04-2012 16:05 ]
⏩ PVOutput☀️
klopt, maar er zijn wel onofficiële roms van gingerbread (cm zeer stabiel), honeycomb en icsQuad schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:59:
[...]
Ja maar wel android 2.2 itt hier met ICS 4.0.3..
Edit: Hij is nu 199,- volgens de PW.
zelf net een 7 inch gehaald, cadeautje voor m'n ouders > android noobs
Verwijderd
Intertoys misschien goed alternatief ? Is zelfde qua specs !Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:14:
Zojuist ook bij de kruidvat een tablet gehaald, de cherry m-677 7 inch met 4.0.3. Ben er al de hele middag zoet mee maar krijg het niet voor elkaar om video af te spelen. De youtube app start kan filpjes laden maar geeft geen audio en beeld. Het vak waar beeld zou moeten verschijnen blijft zwart terwijl de progressie balk wel vult en werkt. Uitzendinggemist en dumpert hetzelfde. Flash video in de stock browser of dolphin ook geen beeld. Ook met moboplayer of mxplayer geen beeld. Games als angry birds ed spelen goed dus de mali GPU lijkt het wel te doen.
Nu na een half uur zoeken op google schijnt niemand dit zelfde probleem te hebben. Iemand een idee hoe dit te fixen is?
@misterx2
Ben tot februari terug gebladerd in dit forum, maar op een aantal niet beschreven dropbox links zie ik geen updates. Iemand hier met een link?
Update:
Twee verschillende roms eroverheen gezet, eerst de officiële qware en daarna nog de laatste van cherry. Nergens geluid of video, niet via een headset of een lokale video of audio file via verschillende players. Vrees dat deze DOA is.
Nu na een half uur zoeken op google schijnt niemand dit zelfde probleem te hebben. Iemand een idee hoe dit te fixen is?
@misterx2
Ben tot februari terug gebladerd in dit forum, maar op een aantal niet beschreven dropbox links zie ik geen updates. Iemand hier met een link?
Update:
Twee verschillende roms eroverheen gezet, eerst de officiële qware en daarna nog de laatste van cherry. Nergens geluid of video, niet via een headset of een lokale video of audio file via verschillende players. Vrees dat deze DOA is.
[ Voor 33% gewijzigd door bb80 op 04-04-2012 22:48 ]
Heb hem ondanks de 4 weken levertijd vanmiddag besteld en wat kreeg ik vanavond? Een mailtje dat ie morgenvroeg bezorgd wordt 
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:09:
[...]
Intertoys misschien goed alternatief ? Is zelfde qua specs !
Welke resolutie heeft die Cherry M677 ? 800x600 ?
EDIT: waarom lees ik niet een paar posts terug
EDIT: waarom lees ik niet een paar posts terug

[ Voor 37% gewijzigd door abusimbal op 04-04-2012 19:58 ]
Verwijderd
Heb je de update er over gegooid die besproken word op het support forum ? (link is wel te vinden een paar pagina's terug)bb80 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:07:
Zojuist ook bij de kruidvat een tablet gehaald, de cherry m-677 7 inch met 4.0.3. Ben er al de hele middag zoet mee maar krijg het niet voor elkaar om video af te spelen. De youtube app start kan filpjes laden maar geeft geen audio en beeld. Het vak waar beeld zou moeten verschijnen blijft zwart terwijl de progressie balk wel vult en werkt. Uitzendinggemist en dumpert hetzelfde. Flash video in de stock browser of dolphin ook geen beeld. Ook met moboplayer of mxplayer geen beeld. Games als angry birds ed spelen goed dus de mali GPU lijkt het wel te doen.
Ik heb een Zenithink ZT-180 gekregen omdat ie niets meer doet. Nou ja, niets meer... als je hem start kom het ePad logo in beeld, dan het android poppetje, en dan blijft er een knipperende cursor met ANDROID_ over.
Ik heb 3x geflasht via burntool maar hij blijft hetzelfde doen.. nog tips? Of zit ik hier dan verkeerd?
Ik heb 3x geflasht via burntool maar hij blijft hetzelfde doen.. nog tips? Of zit ik hier dan verkeerd?
Heb je wellicht niet het correcte firmware geinstalleerd.maarud schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:36:
Ik heb een Zenithink ZT-180 gekregen omdat ie niets meer doet. Nou ja, niets meer... als je hem start kom het ePad logo in beeld, dan het android poppetje, en dan blijft er een knipperende cursor met ANDROID_ over.
Kan je clockwordmod recovery installeren?
Wellicht dat die het wel voor elkaar krijgt.
Probeer eens power en dan menu knop in te houden.
Edit:
Heb de Kruidvat tab de update erop gezet en kan bij alle apps komen, nice!
Inmiddels mooi de CL aan het kijken via de tab, werkt prima!
Edit2: Is het nu niet zo dat die update de tablet een resolutie geeft van de 7" versie? Vind dat kleinere maar niet zo
[ Voor 17% gewijzigd door Quad op 04-04-2012 21:03 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Blijf support forum in de gaten houden, want er komt een update waardoor de resolutie van de pictogrammen aangepast gaat worden aan de 10 inch. Samen met wat meer updates voor apart de 10 inch.
Ze zijn daar echt actief bezig om alles zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te laten draaien. Ik hou het goed in de gaten daar
Ze zijn daar echt actief bezig om alles zo snel mogelijk en zo goed mogelijk te laten draaien. Ik hou het goed in de gaten daar
Verwijderd
Bij mijn zoektocht naar beter alternatief voor de kruidvat 7 inch kwam ik volgende tegen op amazon:
http://www.amazon.de/dp/B...8&creativeASIN=B007KRNBYS
ZTPad ZT-280 C71 Tablet PC
512MB RAM,
1GHz CPU (cortex A9),
4GB RAM
Android 4.0,
7 inch 1024x600l Multitouch-Display,
WLAN, USB, HDMI, 3G via USB möglich
Kent iemand deze?
Betere resolutie dan de kruidvat 7 inch / betere cpu, lijkt me ...
512MB RAM,
1GHz CPU (cortex A9),
4GB RAM
Android 4.0,
Kent iemand deze?
Betere resolutie dan de kruidvat 7 inch / betere cpu, lijkt me ...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 09:15 ]
Dit is gewoon een Zenethink rebrand.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:08:
Bij mijn zoektocht naar beter alternatief voor de kruidvat 10 inch kwam ik volgende tegen op amazon:
512MB RAM,
1GHz CPU (cortex A9),
Android 4.0,
Ik zie niet onmiddellijk hoeveel internal storage maar dat zal allicht 4GB zijn voor die prijs ...
Kent iemand deze?
ZTPAD <--> ZTE ???
[ Voor 18% gewijzigd door Negakinu op 05-04-2012 09:19 ]
too old, too cold
Heb het idee dat de adapter bij de geleverde kruidvat tablet niet voldoende power geeft.
Hij laad wel, maar bij simpel browsen blijft percentage op het zelfde niveau, enkel als je hem in standby laat laden gaat hij omhoog (tergend langzaam
.
Wellicht iets wat meerderen ervaren?
Hij laad wel, maar bij simpel browsen blijft percentage op het zelfde niveau, enkel als je hem in standby laat laden gaat hij omhoog (tergend langzaam
⏩ PVOutput☀️
Dit heb ik als ik mijn Nook Color oplaad met de adapter van mijn telefoon. Dit is het verschil tussen 500mA en 2A volgens mij.Quad schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:23:
Heb het idee dat de adapter bij de geleverde kruidvat tablet niet voldoende power geeft.
Hij laad wel, maar bij simpel browsen blijft percentage op het zelfde niveau, enkel als je hem in standby laat laden gaat hij omhoog (tergend langzaam.
too old, too cold
Korte beschrijving van het 7" Kruidvat tablet.
Op de doos staat dat het een Cherry model M-677 is, met een " 7" Capacitive Multi-touch Screen; 1.2 GHz Cortex A8 Processor with 3D Accelerator; Android 4.0; WiFi; Web Browsing; E-mail en YouTube Video Streaming". Als extra'tje nog een klein stickertje met "Google Android 4.0" ten overvloede.
De zijkant van de doos geeft de "Systeem Specificaties" weer: "LCD van 7 inch met 800*480 pixels; 1.2 GHz Cortex A8-processor met 3D-versneller; 512 MB intern geheugen; Ingebouwd 4GB flashgeheugen; Camera; Micro SD-kaartgleuf; Ingebouwde luidsprekers; Voorgeïnstalleerde toepassingen, waaronder een alarmklok, contactpersonen, en een kalender."
De andere zijkant beschrijft de "Artikellijst": "1 tablet met een kleuren touchscreen van 7 inch; A/C-oplader; 1 gebruiksaanwijzing". Op de bovenkant staat het telefoonnummer van de Hotline (in België) en een website voor reparaties van een bedrijf in Antwerpen.
Vergeleken met een 10" Asus Transformer is hij klein, maar niet te klein; het ligt prettig in de hand.

Naast de software-buttons van Android 3 en 4, heeft het ook nog een werkende (maar stugge) Home, Menu en Terug-knop. De bovenkant van het tablet wordt gesierd door een camera die op VGA, 1, 2, 3 en 5 megapixels foto's maakt volgens de camera app (waarschijnlijk geïnterpoleerd).
Aan de zijkant van het tablet zien we achtereenvolgens de 5 volt aansluiting, een schroefje, een mini-USB waar volgens de Nederlandstalige handling ook mee op te laden is; een klein gaatje waar 'MIC' bij staat, een mini-HDMI aansluiting, nog een schroefje, een mini-SD kaartlezer en een 3,5mm hoofdtelefoonaansluiting. Of het gaatje echt een microfoon is, is niet zeker: de handleiding en de opdruk aan de achterkant van het tablet geven aan dat het een resetknopje is!

Bijgeleverd zijn 2 USB-kabeltjes: een mini-USB naar USB data/laadkabel voor de PC en een kort mini-USB naar USB female kabeltje om bijvoorbeeld een USB-stick aan te sluiten.
De lader heeft volgens het label een input van 0,3A en een output capaciteit van 2000mA, wat mij veel lijkt voor de afmetingen. De handleiding heeft het over een input van 180mA en output van 1,5A.
Verder zitten er een Engels- en Franstalige handleiding in de doos, een accessories vel en een garantie vel (2 jaar) bij.

Vreemd genoeg laat de interne opslag 1,15+2Gb zien in plaats van de beloofde 4Gb! Via de computer is met de USB-kabel het 2Gb geheugen te benaderen.
Ook is onderaan te zien dat er een SD-kaart en een USB-apparaat verbonden kunnen worden voor extra geheugenuitbreiding.

Het tablet kent tientallen verschillende talen, van Nederlands tot Pools, van Swahili tot Zulu.
Qua sensors zit er alleen een Accelerometer op; GPS, licht, gyroscoop en andere sensors ontbreken. Vreemd genoeg wordt ook geen Oriëntatie-sensor gezien. Dat verklaart wellicht waarom het even duurt voordat het scherm van oriëntatie wisselt (waarschijnlijk iets mechanisch?).
Youtube filmpjes afspelen is geen probleem, maar de vertikale kijkhoek is beperkt.

Ook is alles een beetje blauwig (ook spelletjes).

De patch voor de Play Store is nog niet uitgevoerd op dit tablet. Het resultaat is bijvoorbeeld dat er maar 2 Angry Birds (Seasons en Space Premium) worden getoond.

De handleiding heeft het achterin het ineens over "Installeren". Waarvoor het dient en waar het te verkrijgen is wordt niet gemeld. Het betreft LiveSuitPack 1.00 waar blijkbaar de firmware mee is te upgraden.
Het tablet zelf: het gewicht valt mee en is handzaam. Het scherm is erg gevoelig voor vingervlekken en de fysieke knoppen voorop zijn nogal stug. Gelukkig biedt Android ook schermknoppen. De snelheid van het apparaat is fijn, het reageert vlot op aanrakingen. Angry Birds speelt ook zonder hapering. Het scherm heeft een geringe kijkhoek: meekijkers zien weinig. Ook zit er een lichte blauwe zweem over het scherm, maar dat is voor spelletjes of boeken lezen niet echt een probleem.
Als dit apparaat 125 euro had gekost, had ik het ook geloofd; voor een bedrag van bijna 90 euro is het een leuke aankoop!
Op de doos staat dat het een Cherry model M-677 is, met een " 7" Capacitive Multi-touch Screen; 1.2 GHz Cortex A8 Processor with 3D Accelerator; Android 4.0; WiFi; Web Browsing; E-mail en YouTube Video Streaming". Als extra'tje nog een klein stickertje met "Google Android 4.0" ten overvloede.
De zijkant van de doos geeft de "Systeem Specificaties" weer: "LCD van 7 inch met 800*480 pixels; 1.2 GHz Cortex A8-processor met 3D-versneller; 512 MB intern geheugen; Ingebouwd 4GB flashgeheugen; Camera; Micro SD-kaartgleuf; Ingebouwde luidsprekers; Voorgeïnstalleerde toepassingen, waaronder een alarmklok, contactpersonen, en een kalender."
De andere zijkant beschrijft de "Artikellijst": "1 tablet met een kleuren touchscreen van 7 inch; A/C-oplader; 1 gebruiksaanwijzing". Op de bovenkant staat het telefoonnummer van de Hotline (in België) en een website voor reparaties van een bedrijf in Antwerpen.
Vergeleken met een 10" Asus Transformer is hij klein, maar niet te klein; het ligt prettig in de hand.

Naast de software-buttons van Android 3 en 4, heeft het ook nog een werkende (maar stugge) Home, Menu en Terug-knop. De bovenkant van het tablet wordt gesierd door een camera die op VGA, 1, 2, 3 en 5 megapixels foto's maakt volgens de camera app (waarschijnlijk geïnterpoleerd).
Aan de zijkant van het tablet zien we achtereenvolgens de 5 volt aansluiting, een schroefje, een mini-USB waar volgens de Nederlandstalige handling ook mee op te laden is; een klein gaatje waar 'MIC' bij staat, een mini-HDMI aansluiting, nog een schroefje, een mini-SD kaartlezer en een 3,5mm hoofdtelefoonaansluiting. Of het gaatje echt een microfoon is, is niet zeker: de handleiding en de opdruk aan de achterkant van het tablet geven aan dat het een resetknopje is!

Bijgeleverd zijn 2 USB-kabeltjes: een mini-USB naar USB data/laadkabel voor de PC en een kort mini-USB naar USB female kabeltje om bijvoorbeeld een USB-stick aan te sluiten.
De lader heeft volgens het label een input van 0,3A en een output capaciteit van 2000mA, wat mij veel lijkt voor de afmetingen. De handleiding heeft het over een input van 180mA en output van 1,5A.
Verder zitten er een Engels- en Franstalige handleiding in de doos, een accessories vel en een garantie vel (2 jaar) bij.

Vreemd genoeg laat de interne opslag 1,15+2Gb zien in plaats van de beloofde 4Gb! Via de computer is met de USB-kabel het 2Gb geheugen te benaderen.
Ook is onderaan te zien dat er een SD-kaart en een USB-apparaat verbonden kunnen worden voor extra geheugenuitbreiding.

Het tablet kent tientallen verschillende talen, van Nederlands tot Pools, van Swahili tot Zulu.
Qua sensors zit er alleen een Accelerometer op; GPS, licht, gyroscoop en andere sensors ontbreken. Vreemd genoeg wordt ook geen Oriëntatie-sensor gezien. Dat verklaart wellicht waarom het even duurt voordat het scherm van oriëntatie wisselt (waarschijnlijk iets mechanisch?).
Youtube filmpjes afspelen is geen probleem, maar de vertikale kijkhoek is beperkt.

Ook is alles een beetje blauwig (ook spelletjes).

De patch voor de Play Store is nog niet uitgevoerd op dit tablet. Het resultaat is bijvoorbeeld dat er maar 2 Angry Birds (Seasons en Space Premium) worden getoond.

De handleiding heeft het achterin het ineens over "Installeren". Waarvoor het dient en waar het te verkrijgen is wordt niet gemeld. Het betreft LiveSuitPack 1.00 waar blijkbaar de firmware mee is te upgraden.
Het tablet zelf: het gewicht valt mee en is handzaam. Het scherm is erg gevoelig voor vingervlekken en de fysieke knoppen voorop zijn nogal stug. Gelukkig biedt Android ook schermknoppen. De snelheid van het apparaat is fijn, het reageert vlot op aanrakingen. Angry Birds speelt ook zonder hapering. Het scherm heeft een geringe kijkhoek: meekijkers zien weinig. Ook zit er een lichte blauwe zweem over het scherm, maar dat is voor spelletjes of boeken lezen niet echt een probleem.
Als dit apparaat 125 euro had gekost, had ik het ook geloofd; voor een bedrag van bijna 90 euro is het een leuke aankoop!
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Heb dat ding van het Kruidvat gekregen (van client) is wel een leuk ding. Kijk wel of ik hem hou of in de verkoop gooi.
Het is trouwens de 7 inch uitvoering.
Het is trouwens de 7 inch uitvoering.
[ Voor 15% gewijzigd door Pierre op 05-04-2012 12:43 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Thanx !!barchettanl schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:33:
Korte beschrijving van het 7" Kruidvat tablet....
Als dat je Korte Beschrijving al is, kan ik niet wachten op je volledige beschrijving
Hoe is webbrowsen hierop? Ik heb nu een Archos 10" singletouch ding, qua formaat en kwaliteit perfect om film te kijken, maar elke webpagina openen kost zeker 10 seconden en is daardoor nauwelijks bruikbaar...barchettanl schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:33:
Korte beschrijving van het 7" Kruidvat tablet.
Bedankt voor de duidelijke review barchettani
Ben ook voornemens een android tablet aan te schaffen. Zit alleen in dubio: een galaxy tab 10.1 of een goedkopere exotische tablet? Heb de volgende opties:
1. Galaxy tab 10.0
2. Zenithink Z280 plus (1ghz)
3. Sanei N90
4. Smartq ten3 T15
De galaxy tab heb ik in handen gehad, het alternatief moet minimaal zo goed en soepel draaien. Ga hem gebruiken voor browsen en sporadisch een spelletje. De sanei N90 lijkt mij een goed compromis, wat raden jullie aan?
1. Galaxy tab 10.0
2. Zenithink Z280 plus (1ghz)
3. Sanei N90
4. Smartq ten3 T15
De galaxy tab heb ik in handen gehad, het alternatief moet minimaal zo goed en soepel draaien. Ga hem gebruiken voor browsen en sporadisch een spelletje. De sanei N90 lijkt mij een goed compromis, wat raden jullie aan?
Zit zowat met dezelfde keuzes. Heeft iemand een idee of die Sanei met singlecore Allwinner A10 krachtig genoeg is voor wat browsen zonder je je echt begint te ergeren aan de traagheid?Thiess schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:28:
Ga hem gebruiken voor browsen en sporadisch een spelletje. De sanei N90 lijkt mij een goed compromis, wat raden jullie aan?
De update zoals hier staat beschreven gedraaid, maar nog steeds geen andere Angry Birds te zien. Ook zie ik geen Chrome browser in de Play Store staan. ~edit~ Buitenradar en Buienradar HD zijn ook niet zichtbaar.
De stock browser:
Vanaf de frontpage van Tweakers een artikel aangeklikt (CBP: Street View-aanpassingen Google zijn voldoende).
De banner kwam vrijwel direct in beeld. Na zo'n 10 seconden was de pagina leesbaar, na 19 seconden was de inlaad-balk bovenin verdwenen.
Tweede test: vanaf de frontpage naar een artikel over GIMP 2.8: binnen 8 seconden het hele artikel ingeladen.
Derde test: 9 seconden. Lijkt traag, maar vind het niet echt storend want de helft van de wachttijd blijf je op de oude pagina zitten. Dus je ziet maar 4 seconden een blanco scherm.
Pagina's scrollen als een dolle
Het tablet is 5-vingers multi-touch (piano-appje).
De stock browser:
Vanaf de frontpage van Tweakers een artikel aangeklikt (CBP: Street View-aanpassingen Google zijn voldoende).
De banner kwam vrijwel direct in beeld. Na zo'n 10 seconden was de pagina leesbaar, na 19 seconden was de inlaad-balk bovenin verdwenen.
Tweede test: vanaf de frontpage naar een artikel over GIMP 2.8: binnen 8 seconden het hele artikel ingeladen.
Derde test: 9 seconden. Lijkt traag, maar vind het niet echt storend want de helft van de wachttijd blijf je op de oude pagina zitten. Dus je ziet maar 4 seconden een blanco scherm.
[ Voor 3% gewijzigd door barchettanl op 05-04-2012 14:04 ]
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Voor full-market access moet je dit maar even doorkijken(ben er zeker van dat je de ICS versie van het google play script hebt!):barchettanl schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:00:
De update zoals hier staat beschreven gedraaid, maar nog steeds geen andere Angry Birds te zien. Ook zie ik geen Chrome browser in de Play Store staan. ~edit~ Buitenradar en Buienradar HD zijn ook niet zichtbaar.
De stock browser:
http://www.slatedroid.com...blets-google-play-script/
Succes!
Bedankt voor de link, LVL, maar ik wacht even tot iemand anders dat scriptje heeft uitgetest op dit tablet
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Verwijderd
heb nu al 1en een half maand de samsung galaxy s wifi 5.0 de ultieme itouch killer, 180 euro met een schermdiagonaal van 5 inch
Dit lijkt me ten eerste geen onbekende en exotische android tablet. Met 5 inch kan ik het ook niet echt een tablet noemen. Dus wat mij betreft offtopic.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:45:
heb nu al 1en een half maand de samsung galaxy s wifi 5.0 de ultieme itouch killer, 180 euro met een schermdiagonaal van 5 inch
[ Voor 3% gewijzigd door Shuriken op 05-04-2012 17:24 ]
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
En nu is Bart Smit aan de beurt om reclame te maken met hun TomTec tablets.
Ze hebben er 3 in de aanbieding, een 10", een 8" en een 7"
alle 3 hebben ze een "Snelle cortex A8 processor"
Ik gok een 2,5 Ghz ?????
Of zou het 1,0 Ghz zijn, misschien 1,2 Ghz?
alle 3 hebben ze een "Snelle cortex A8 processor"
Ik gok een 2,5 Ghz ?????
yep, maar nu maken ze reclame op TV. Voelen blijkbaar de warme adem van de Kruidvat tablets.....
Allemaal vast nog de oude vertrouwde RK2918 en die draait maar op 1Ghz.LessRam schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:05:
Ik gok een 2,5 Ghz ?????![]()
"When you grow up your heart dies"
Check dat gewicht: 1660 gram! Lijkt me vrij veel...LessRam schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:05:
Verwijderd
Kan iemand me vertellen welke cheap tablet een goed geluid heeft? Er staat nu in de keuken een radio cd speler en dat kan moderner. Hij moet connectie kunnen maken met mijn nas waar muziek op staat. Goedkoop dus maar wel goed geluid zijn de enige eisen (en neer kunnen zetten
)
Er is bij mijn weten geen enkele tablet die met de ingebouwde speakers goede hifi kwaliteit muziek kunnen weergeven. Externe speakers zullen dan uitkomst moeten bieden.
En met het scherm aan !guapper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:56:
Da's met afgeladen volle accu hè.
Mensen!
De kruidvat tablet heeft een update voor de resolutie: http://www.tabletsupport....thread.php?tid=224&page=2
Hiermee heb je de resolutie weer normaal (althans de DPI instelling
).
Tevens werkt de tab veel, veel smoother en prettiger!
Gewoon relaxed nu
De kruidvat tablet heeft een update voor de resolutie: http://www.tabletsupport....thread.php?tid=224&page=2
Hiermee heb je de resolutie weer normaal (althans de DPI instelling
Tevens werkt de tab veel, veel smoother en prettiger!
Gewoon relaxed nu
⏩ PVOutput☀️
Hmm heb zelf nu de 7" Qware, en ik had een Asus Transformer prime in bestelling, maar dat duurt me te lang ( 5 - 10 weken ).
Ben dus op zoek naar een tablet met de volgende vereisten:
9.7 of 10.1" scherm ( IPS is gewenst )
Android ICS
micro SD slot
3G ( al dan niet met dongle )
HDMI ( micro of mini )
Iemand een suggestie?
Ben dus op zoek naar een tablet met de volgende vereisten:
9.7 of 10.1" scherm ( IPS is gewenst )
Android ICS
micro SD slot
3G ( al dan niet met dongle )
HDMI ( micro of mini )
Iemand een suggestie?
Het liefst in NL ivm garantie en dergelijkeguapper schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:07:
in NL of China?
Heb je al gekeken naar de Yarvik tab 465? Heeft een eigen topic
Bij MM vandaag een Point of View Pro Tab 2 XXL. Deze heeft 10" ,ICS, HDMI, Micro SD, maar volgens mij geen IPS.
Die actiecode werkt trouwens ook om de verzendkosten van alleen een hoesje te verwijderen. Bij mijn Kruidvat hadden ze vanochtend nog wel een 10 inch, die ik nu uitgebreid aan het testen ben.R-P schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:12:
Overigens is hij nog steeds te bestellen, zelfs zonder verzendkostenDat zeiden ze tenminste in de winkel: gebruik actiecode android010412
Wat opvalt is dat ik in de Market (Play 3.4.7) bij een aantal apps te zien krijg dat mijn apparaat er niet geschikt voor is. Voorbeelden: maildroid en zelfs Google Maps (!). Google maps werkt overigens wel, alleen krijg ik de locatie op basis van Wifi gegevens niet aan de praat.
En een aantal voorgeinstalleerde apps kan ik niet updaten. Document To Go is niet correct ondertekend en Hi-Q MP3 Recorder schijn ik niet aangeschaft te hebben.
Het ding schijnt trouwens 3G Doogles van Huawei en ZTE te ondersteunen. Zie Instellingen -> Meer (onder datagebruik) -> 3G Support Information.
Verwijderd
Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik 4 week mag wachten op mijn afgelopen zondag besteld tablet! Stupid!!!!!!!
Ditto.... jij was dus net als ik ook zo dom om het hoesje bij te bestellen. Omdat daar 5 dagen levertijd op zat hebben ze de tablet ook niet gereserveerd gelegd. En nu zijn ze allemaal weg, en ligt ons hoesje met keyboard te wachten op de levering van een tablet.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:38:
Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik 4 week mag wachten op mijn afgelopen zondag besteld tablet! Stupid!!!!!!!
Annuleren en een andere winkel zoeken? Met 4 weken levertijd moet er ergens iets te regelen zijn lijkt me.
Enige die overeenkomt is de Yarvik 465, die heeft dan wel 1GB ipv 512MB maar is ook meteen 80 Euro duurder...guapper schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:24:
Annuleren en een andere winkel zoeken? Met 4 weken levertijd moet er ergens iets te regelen zijn lijkt me.
En ik bestelde nogwel online om "Sorry Uitverkocht" te voorkomen in de winkel.
Verwijderd
Hallo, ik overweeg de 10 inch tablet van de kruidvat te kopen.
Kan iemand mij vertellen of hij een beetje snel is bij webbrowsen?
Werkt whatsapp op de tablet?
Kan er een simkaart in?
Kun je bestanden van je pc op de tablet zetten?
Alvast bedankt!
Kan er een simkaart in?
Alvast bedankt!
Had je zelf ok kunnen vinden maar vooruit:
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:08:
Hallo, ik overweeg de 10 inch tablet van de kruidvat te kopen.
Na de update werkt het erg goed!
Ja, aanmelden via sms naar huis telefoon (als je geen WA op mobiel hebt)
Kan er een simkaart in?
Nee
Ja via mini usb naar usb (meegeleverd)
Alvast bedankt!
⏩ PVOutput☀️
Vandaag (6/4) m'n tabletje ontvangen (11/3 besteld en leveren via Free Shipping).bartvangils schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:16:
In tussentijd toch al een 7" tabletje (voor m'n zoontje) gekocht bij Merimobiles: Ainol Novo7 Advanced II.
Als ik hem ontvangen heb zal ik m'n bevindingen hier meedelen.
Voor 2 tablets totaal nog 25€ extra moeten betalen aan Bpost (10€ kosten + 15€ BTW): op een bedrag van 200€ valt dat vrij goed mee vind ik
Dus totaal kost dit me 113€ per stuk (inclusief hoesje!!).
Eerste indrukken: vrij goed toestelletje voor z'n prijs: snelheid is naar behoren en 't heeft een redelijk goed display (kijkhoek echter niet zo denderend... maar dat zou nog kunnen komen omdat het beschermingsplastiekje er nog aan hangt..
Wifi-bereik is goed.
Batterij is nu aan 't laden (via normale lader; er zat een Europese verloopstekker bij!!) dus kan ik nu nog niet zeggen hoe lang de werkduur is.
Morgen ga ik me eens wagen aan de Slatedroid-scripts
Verwijderd
Dank je, ik zie door de bomen het bos niet in dit topic met alle verschillende namen voor de tablets.
Bedoel je de update voor de resolutie die een pagina terug genoemd is? Is die ook voor de 10 inch?
Bedoel je de update voor de resolutie die een pagina terug genoemd is? Is die ook voor de 10 inch?
Verwijderd
Juistem wij dus ookLessRam schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:33:
[...]
Enige die overeenkomt is de Yarvik 465, die heeft dan wel 1GB ipv 512MB maar is ook meteen 80 Euro duurder...
En ik bestelde nogwel online om "Sorry Uitverkocht" te voorkomen in de winkel.

Stelletje apen daar zijn het! Mja ergens anders een soortgelijk betaal je direct veel meer voor, dus helaas maar gedwongen afwachten op de levering...
Maar.... je krijgt dan wel van de week een 5 euro kruidvat kadobon ter compensatie.Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:28:
[...]
Juistem wij dus ook![]()
Stelletje apen daar zijn het! Mja ergens anders een soortgelijk betaal je direct veel meer voor, dus helaas maar gedwongen afwachten op de levering...
Dat vergoelijkt het chagrijnige gezicht van mijn dochter tijdens de Pasen helemaal NOT!!!
.... die had al zo lang gespaard (zakgeld, verjaardaggeld etc) voor het tablet.
Ze sliep nog net niet op de deur mat de afgelopen dagen.
Tja, dat wordt 4 weken kokosmat liggen meid.
Verwijderd
Ja idd, nou die 5 euro maakt 4 week wachten echt niet goed hoor! Ik voelde me ook net een klein kind de afgelopen week, maar helaas....
Ik wens je dochter succes
Maar 1 voordeel, nu kunnen ze de nieuwe versie die voor de 10 inch komt optimaliseren! Zodat tie nog wat beter draait !
Ik wens je dochter succes
Maar 1 voordeel, nu kunnen ze de nieuwe versie die voor de 10 inch komt optimaliseren! Zodat tie nog wat beter draait !
Allemachtig, wat een geleuter, sorry voor de tweakers, moest ik even kwijt.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Verwijderd
Hoeft geen goede kwaliteit hifi te zijn! Nu staat staat er een noname radio met bagger geluid.. ik gebruik het ding zelf niet trouwens. Losse boxen komen er zeker niet te staan.sjaool schreef op donderdag 05 april 2012 @ 22:40:
Er is bij mijn weten geen enkele tablet die met de ingebouwde speakers goede hifi kwaliteit muziek kunnen weergeven. Externe speakers zullen dan uitkomst moeten bieden.
Meer ideeën?
mijn zoontje heeft eerder een 7"qware gekocht van het kruidvat, viel in het geheel niet tegen. Viel wel op de grond trouwens waardoor hij nu kaduuk is.LessRam schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:05:
alle 3 hebben ze een "Snelle cortex A8 processor"![]()
Ik gok een 2,5 Ghz ?????![]()
Bart Smit maakt expliciet reclame met 1GB intern geheugen, zou deze echt beter zijn dan?
volgens mij zit er op de 10inch alleen 1gb, niet op de 7 en dat maakt op de 7 ook niets uit, 512mb waarvan 128mb videogeheugen is genoeg .maxtrash schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:49:
[...]
mijn zoontje heeft eerder een 7"qware gekocht van het kruidvat, viel in het geheel niet tegen. Viel wel op de grond trouwens waardoor hij nu kaduuk is.
Bart Smit maakt expliciet reclame met 1GB intern geheugen, zou deze echt beter zijn dan?
Zelf de 7inch versie van Kruidvat gekocht, lag hier in het dorp nog op voorraad (itt de 10 inch, maar daar blijven we dan gewoon 4 wkn op wachten)
Net even de Bart Smit ingelopen om die nieuwe 10" en 8" aangezet en gebruikt. Lag aardig in de hand en Angry Birds deed het prima! Verder kon ik niks testen. Maar euh is er hier een apart topic voor? Kon er alleen 1 vinden voor 8". Verder vraag ik me af wat de ervaringen zijn
Er is inderdaad een thread voor de 8" tablet van Bart Smit en Blokker. Mijn ervaringen zijn in ieder geval goed.
Verwacht alleen geen hoge resolutie scherm met een geweldige kijkhoek maar voor gewoon internet e.d. voldoet het prima. Lees anders die thread eens door.
Verwacht alleen geen hoge resolutie scherm met een geweldige kijkhoek maar voor gewoon internet e.d. voldoet het prima. Lees anders die thread eens door.
Wij hebben gisteren de 7" bij kruidvat gehaald waren nog een paar op voorraad. Nu heb ik de rtl xl app geinstalleerd maar heb als ik een programma selecteer een zwart beeld heeft iemand een oplossing? op het tablet forum ook nog geen oplossing gevonden die werkt.
Gr Broer
Gr Broer
Verwijderd
Instelling staat ergens op ipad instelling, deze moet op android worden gezet en dan heb je goed beeld.
Staat wel op dat forum..
Staat wel op dat forum..
Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES
Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES
Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.