Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:16
Afbeeldingslocatie: http://www.sweex.com/userfiles/persberichten/banner_TAB465EUK_NWlogo_m939_m317.png
Afbeeldingslocatie: http://www.eurodroid.com/pics2/yarvik-tab465-1.jpg

De GoTab Exxa wordt aangestuurd door het nieuwe Android 4.0 besturingssysteem met als codenaam ‘Ice Cream Sandwich’, welke specifiek ontwikkeld is voor gebruik op tablets. Nieuw in Android 4.0 zijn onder andere de opnieuw ontworpen gebruikersinterface, de geheel nieuwe en zeer intuïtieve manier van multitasking en een vernieuwde webbrowser.

Standaard meegeleverde applicaties op de GoTab Exxa zijn onder andere een alarmklok, webbrowser, ES File Explorer, fotoalbum en een muziek- en videospeler. Dankzij de voorgeïnstalleerde applicatiewinkel ‘GetJar’ kan de gebruiker de mogelijkheden nog verder uitbreiden door direct op de GoTab eenvoudig extra applicaties te downloaden en te installeren.

De tablet
De Yarvik GoTab Exxa is voorzien van een krachtige Cortex A8-processor van 1.2 GHz, welke dankzij een ‘dedicated’ grafische chip prima overweg kan met HD-video en games. De TAB465EUK is voorzien van een prachtig helder IPS-scherm, met een kijkhoek van maar liefst 178 graden. Dit 10-punts capacitive multi-touch screen is vervaardigd van krasbestendig glas. De GoTab Exxa speelt de meest gangbare videoformaten af tot een maximale resolutie van 2160p Quad HD. Met de 1080p mini-HDMI™-uitgang kijk je eenvoudig films vanaf de GoTab direct op je HD TV. Is dit een 3D TV? De tablet kan ook prima uit de voeten met het populaire Half SBS 3D-formaat en stuurt dan een loepzuiver 3D-beeld door naar het driedimensionale scherm.

Als vanzelfsprekend beschikt de tablet over een ingebouwde Wi-Fi-verbinding met N-standaard. Hierdoor is de nieuwe GoTab simpel en snel draadloos aan te sluiten op het internet.

De GoTab Exxa is uitgerust met een interne opslagcapaciteit van 8 GB, welke met maximaal 32 GB is uit te breiden middels een MicroSD™-kaart. De tablet beschikt daarnaast over twee ingebouwde camera’s: 300K VGA op de voorzijde en 2.0 Megapixel op de achterzijde, waarmee je eenvoudig foto’s en filmpjes kunt vastleggen.

Verder is de GoTab Exxa bijzonder handzaam, meet hij op het dikste punt slechts 10 mm en heeft het apparaat een fraaie ‘unibody’ van geanodiseerd aluminium meegekregen.

Video preview:

Merk Yarvik
Type TAB465

Technische Specificaties

CPU-type ARM Cortex A8
Snelheid 1,2GHz
Geheugengrootte 1GB
Geheugentype DDR3
Videointerface
Schermdiagonaal 9,7"
Schermresolutie 1024x768 (XGA)
Touchscreentechniek Capacitief
Multitouch touchscreen Ja
Video uit Mini-HDMI
Cameraresolutie 2M
Opslag
Opslagcapaciteit 8GB
Hardeschijftype Solid State Disk
Extern geheugen Secure Digital Micro, Secure Digital Micro eXtended Capacity, Secure Digital Micro High Capacity
Interfaces
Verbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n
Fysieke specificaties
Gewicht 655g
Hoogte 191mm
Breedte 244mm
Diepte 10mm
Kleuren Zwart
Overige specificaties
Besturingssysteem Google Android 4.0
Taal Nederlands
Accucapaciteit 8000 mAh
Fabrieksgarantie 2 jaar pickup & return

Voordelen: zie specificaties
prijs vanaf +/- €224,-
Nadelen: ik heb hem nog niet

-pricewatch-

[ Voor 54% gewijzigd door gram501 op 18-02-2012 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knud
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 22:33

Knud

Sandvich

Leuke tablet qua looks, echter geen officiele android market aanwezig.
Plus ook geen bluetooth.
(en accu capaciteit is 8000mAh)

AMD 3900X | MSI X570 MEG UNIFY | TridenZ 32GB | EVGA GTX 1080 | Samsung 970 Pro 1TB, 860 1TB & 840 EVO 1TB | LianLi O11 XL | Seasonic Prime PX 1300 | Audio set: RME ADI-2 DAC + SMSL DA-9 + 2x Klipsch B2 bookshelf speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Interessant tablet inderdaad, helaas nog niet leverbaar maar dat kan niet lang meer duren. De afwezigheid van bluetooth vind ik persoonlijk niet zo boeiend, ik zoek een tablet vooral voor op de bank. Mocht je thuis een flexibele werkplek willen creëren kun je natuurlijk altijd een draadloze set met adapter aansluiten...

In plaats van de officiële Android market is Getjar standaard aanwezig, daar zou ook veel op te vinden moeten zijn. Daarnaast zou het installeren via apk bestand moeten werken. Persoonlijk denk ik dat dit best een interessante aanschaf kan zijn, de specificaties zijn immers prima. Misschien dat voor de echte die-hards de market te belangrijk is (maar is dan het plaatsen van ROM met market geen optie? Die zullen er vast wel komen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
de market kan er op gezet worden, zie het youtube filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 445489

Zeker interessante tablet... Verkoopprijzen zien er ook zeer gunstig uit t.o.v. de specs.
Zat te denken aan de Qware Pro3 10", maar voor ff 3 tientjes meer heb je deze dus...
Standaard al ICS erop en 1G werkgeheugen. En een 8G SSD met de mogelijkheid er nog meer hersens in te stoppen...
De Ipad 2 krijgt nog het nakijken! Okee, misschien niet op elk vlak, maar dit is wel een stap in de goede richting, toch? ;)

Bluetooth is voor mij niet belangrijk. Wifi is prima, gebruik hem straks toch alleen op de bank of ergens waar Wifi aanwezig is (op mijn werk bijvoorbeeld). Kan altijd not tetheren met mijn telefoon (SGS2).
Nog even de volledige Market erop zien te freubelen en dan is-ie wat mij betreft helemaal af!
Ik denk dat ik nog even 2-3 weken wacht met mijn aankoop...

Geduld is een schone zaak... Echt waar... gewoon geduld hebben... :X

KANNIE WACHTEN! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Ik heb het zelfde probleem (wachten)

Maar voor die prijs is ie ZEKER interessant !!

..ik ben ook benieuwd hoe de accu het volhoudt met 8000 mAh
En hoe de tablet met zware 3d games omgaat!!
duzz kom op met die reviews!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:57
Geen dual-core? Dat is toch wel een must voor een Android 4 tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-06 06:47
mijn qware pro 3 (welke nu een dikke scheur heeft) trok ics niet echt super.
die heeft ook de a8,1/2ghz en trok +/-1800 in quadrant
oorzaak daarvan was (waarschijnlijk) een brakke videodriver. mocht men dit onder controle hebben, wat ik wel verwacht, dan is dit zeker een leuk apparaat.

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larszzie
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-06 10:50
Ik wil hem ook :) zeer mooie tablet voor deze prijs. Market is er volgens mij makkelijk op te krijgen. Omdat ook ik niet kan wachten, heb ik een mailtje gestuurt naar Dixons. Deze verwacht de tablet vanaf halverwege maart te kunnen leveren. Dat wordt dus nog wel even wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HondaRacer
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-03-2024
Je kunt ook gewoon voor ruim €50 minder een Teclast A10 kopen. Ik durf zelfs nog te wedden dat dit een re-brand er van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
HondaRacer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:44:
Je kunt ook gewoon voor ruim €50 minder een Teclast A10 kopen. Ik durf zelfs nog te wedden dat dit een re-brand er van is.
Is ook leuk natuurlijk... Maar voor mij persoonlijk is het juist prettig dat Yarvik via de officiële Nederlandse verkoopkanalen geleverd wordt. Dat vergemakkelijkt eventueel retourneren of afhandelen van garantie gevallen.

In de pricewatch staat op de sites van een paar leveranciers 8 maart als leverdatum vermeld. Ben benieuwd of dat gaat lukken. Voor mij zou de Archos 101 op ICS ook nog wel interessant zijn, maar ik vermoed dat deze langer op zich laat wachten. (Tevens duurder en geen uni-body, maar misschien betere ondersteuning.) Hoe dan ook, we houden het in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidion1987
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06 19:15
Ik hoop dat deze tablet snel te koop word aangeboden in de winkels, want ik kan niet wachten! Vooral de resolutie is een pre voor mij. :-)

Anoniem: 430542

net contact gehad met yarvik,
tablet komt echt uit in de loop van maart pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vind persoonlijk de Archos toch interessanter omdat de nieuwe Turbo versies inmiddels een 1.5 GHz cpu aan boord hebben, en de 10 inch versie van Archos een 1280 bij 800 resolutie hebben. Daarbij hebben de nieuwe modellen van Archos gewoon standaard de Google Market erop staan, en ICS komt komende maand ook eraan.

Verder in elk geval een stap in de goede richting van Yarvik want de voorgaande tablets vond ik toch echt wel ver beneden peil en vaak zonde van het geld. Alleen weer jammer dat Yarvik nu een goede behuizing heeft maar toch net weer wat achter loopt qua hardware, terwijl de prijs toch wel veel meer richting duurdere tablets gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:14
Roel1966 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 01:17:
Alleen weer jammer dat Yarvik nu een goede behuizing heeft maar toch net weer wat achter loopt qua hardware, terwijl de prijs toch wel veel meer richting duurdere tablets gaat.
Ik dacht juist hetzelfde. Ik heb geen idee hoe deze processor zich verhoudt tov een Tegra 2 of OMAP 4 maar ik had liever een dualcore gezien. En geen GPS én geen Bluetooth maakt het verschil met een iets duurdere tablet toch wel groot vindt ik.

Probleem bij de Archos is dan weer voor mij de bouwkwaliteit en die witte vlekken die je krijgt bij het neerleggen. Dan hadden ze voor mij gerust die Archos 2 tientjes duurder mogen maken voor een goede behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Thmz159 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 10:19:
Ik dacht juist hetzelfde. Ik heb geen idee hoe deze processor zich verhoudt tov een Tegra 2 of OMAP 4 maar ik had liever een dualcore gezien. En geen GPS én geen Bluetooth maakt het verschil met een iets duurdere tablet toch wel groot vindt ik.

Probleem bij de Archos is dan weer voor mij de bouwkwaliteit en die witte vlekken die je krijgt bij het neerleggen. Dan hadden ze voor mij gerust die Archos 2 tientjes duurder mogen maken voor een goede behuizing.
De processor die erin zit is ook dual core van 1.2 GHz dus qua prestaties zal die niet veel onder doen voor de Tegra 2, maar daarentegen zijn de 1.5 GHz OMAPS weer qua snelheid op sommige punten zelfs sneller als de Tegra 3.

Offtopic: de nieuwe Archos tablets hebben dat schermprobleem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
Roel1966 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:43:
De processor die erin zit is ook dual core van 1.2 GHz dus qua prestaties zal die niet veel onder doen voor de Tegra 2
Ik dacht dat dit een single-core was? Waar vindt jij dat dit dual-core is? Dat veranderd de zaak namelijk wel.

Offtopic: ik vroeg me al af of Archos er iets aan ging doen, blijkbaar wel dus. Dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:31
HondaRacer schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 11:44:
Waar dan ergens kan bijna niks vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
tumtum100 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:02:
[...]

Waar dan ergens kan bijna niks vinden?
In China, zoals op Merimobiles en dergelijke. Moet je voor jezelf uitmaken of het het waard is om van China te bestellen voor dat verschil;

[ Voor 18% gewijzigd door Thmz159 op 25-02-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Thmz159 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 18:48:
Ik dacht dat dit een single-core was? Waar vindt jij dat dit dual-core is? Dat veranderd de zaak namelijk wel.

Offtopic: ik vroeg me al af of Archos er iets aan ging doen, blijkbaar wel dus. Dankje
Er zit een OMAP 4430 in hetgeen een dualcore cpu is met een clocksnelheid van 1 of 1.2 GHz maar dan is het nog ervan afhankelijk welke grafische processor er naast zit. Als het een single core cpu zou zijn dan zou het wel erg traag worden allemaal maar evenzogoed is 1.2 GHz met een groter scherm nog niet zo ideaal.

Offtopic: sowieso is de Archos 80 G9 met 250 GB harddisk ietwat dikker en zit de harddisk aan de achterkant die ook voor stevigheid zorgt. Maar goed dit hoort verder niet in dit topic thuis en kan je beter even bij de Archos tablet ervaringentopci kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
Roel1966 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:54:
[...]

Er zit een OMAP 4430 in hetgeen een dualcore cpu is met een clocksnelheid van 1 of 1.2 GHz maar dan is het nog ervan afhankelijk welke grafische processor er naast zit. Als het een single core cpu zou zijn dan zou het wel erg traag worden allemaal maar evenzogoed is 1.2 GHz met een groter scherm nog niet zo ideaal.
Ik bedoelde dat de processor van de Yarvik single-core is ;) Type is een "Boxchip cortex A8" maar GPU oid is niet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Het vergelijk met de nieuwe Archos is naar mijn idee niet helemaal terecht. Momenteel kun je, volgens de pricewatch, nog steeds niet expliciet kiezen voor een 1.5ghz versie. De versie met 1.5ghz, 1gb ram is er nog niet. Daarbij is het de vraag wat voor prijskaartje deze laatste meekrijgt. Ik verwacht zelf dat deze +/- 350 euro moet gaan opbrengen.

De Yarvik is denk ik vergelijkbaar met de turbo versie die nu beschikbaar is. Voordelen van de Archos zijn dan: bluetooth, mogelijkheid tot 3g en de market natuurlijk. Maar daarbij ook de mogelijkheid om hd media zonder problemen te bekijken, dit wordt bij de Yarvik nog afwachten. Voordelen die de Yarvik meebrengt zijn een alu body, 1 gb ram en een IPS paneel. En een prijs die waarschijnlijk op ongeveer 230 uitkomt. Scheelt toch snel 70 euro met de Archos tegenhanger, ofwel 30 procent.

Al met al valt het te hopen dat er snel na release (liever eerder!) wat reviews beschikbaar komen. Persoonlijk lijkt een review op tweakers (of hardware info) van een tablet met <300 euro prijsstelling mij een welkome aanvulling. Daarbij klinkt de Yarvik goed, toch ben ik wel nieuwsgierig naar de daadwerkelijke bouwkwaliteit. Full alu body klinkt fantastisch, maar als het aluminium folie is dan heb je er nog niets aan (nouja, kun je er een hoedje van maken ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epep
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 20:50
De Yarvik heeft wel een single core processor Boxchip A10, (cortex A8) met een Mali 400 grafische chip.
Denk dat het wel gaat uitmaken in performance t.o.v. Archos G9. De archos is gemiddeld echter wel weer 50 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Epep schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:04:
De Yarvik heeft wel een single core processor Boxchip A10, (cortex A8) met een Mali 400 grafische chip.
Denk dat het wel gaat uitmaken in performance t.o.v. Archos G9. De archos is gemiddeld echter wel weer 50 euro duurder.
Hetgeen ik gelezen had bij een pre-review was dat er een OMAP 4430 in zou zitten en die is dual-core, maar ja je weet nooit waar ze hun cpu's van betrekken. Als het een single core cpu is dan word het nog minder interessant eerlijk gezegd ondanks dat ik ook echt heb zitten twijfelen tussen deze Yarvik en Archos.

Wat betreft het IPS panel zegt op zich nog niet zoveel want het Blokker Xiron tablet heeft ook een IPS panel maar komt toch uit een test van Tros Radar slechter uit de bus qua scherm als het Archos tablet. Dus verkijk je niet te zeer op de term IPS want daar kan ook nog tamelijk verschil in zitten en is niet per definitie goed.

Qua prijs heb ik zelf voor de Archos 80 G9 Turbo 250 GB met een 1.5 GHz cpu 255 euro betaald dus dat scheelt nog geen 30 euro volgens pricewatch. Ding is razendsnel en op sommige vlakken zelfs met de Tegra 3 vergelijkbaar qua snelheid dus in die zin valt de prijs van de Yarvik ook toch tegen.

Yarvik had beter kunnen kiezen voor b.v. 250 euro met dan wel een dual core cpu erin en een betere grafische gpu, en dan was het natuurlijk wel interessanter geworden en het verschil weer kleiner. Nu heb je dan wel een goede behuizing en redelijk paneel maar tja, wat heb je eraan als alles laggy werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 18:45
Roel1966 schreef op zondag 26 februari 2012 @ 19:53:
[...]

Hetgeen ik gelezen had bij een pre-review was dat er een OMAP 4430 in zou zitten en die is dual-core, maar ja je weet nooit waar ze hun cpu's van betrekken. Als het een single core cpu is dan word het nog minder interessant eerlijk gezegd ondanks dat ik ook echt heb zitten twijfelen tussen deze Yarvik en Archos.

Wat betreft het IPS panel zegt op zich nog niet zoveel want het Blokker Xiron tablet heeft ook een IPS panel maar komt toch uit een test van Tros Radar slechter uit de bus qua scherm als het Archos tablet. Dus verkijk je niet te zeer op de term IPS want daar kan ook nog tamelijk verschil in zitten en is niet per definitie goed.

Qua prijs heb ik zelf voor de Archos 80 G9 Turbo 250 GB met een 1.5 GHz cpu 255 euro betaald dus dat scheelt nog geen 30 euro volgens pricewatch. Ding is razendsnel en op sommige vlakken zelfs met de Tegra 3 vergelijkbaar qua snelheid dus in die zin valt de prijs van de Yarvik ook toch tegen.

Yarvik had beter kunnen kiezen voor b.v. 250 euro met dan wel een dual core cpu erin en een betere grafische gpu, en dan was het natuurlijk wel interessanter geworden en het verschil weer kleiner. Nu heb je dan wel een goede behuizing en redelijk paneel maar tja, wat heb je eraan als alles laggy werkt.
mja... ligt eraan wat je er mee wilt doen: het is niet voor niets een budget tablet! Veel gebruikers willen helemaal geen goede GPU; voor mijn vriendin is 1080p output voldoende voor dit apparaat. Daarom kies ik liever voor een wat steviger model (alhoewel ik m nog niet vast heb gehad uiteraard) dan iets betere specs, want voor 100 euro meer heb je uiteraard weer een betere!

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
TheNymf schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 14:44:
mja... ligt eraan wat je er mee wilt doen: het is niet voor niets een budget tablet! Veel gebruikers willen helemaal geen goede GPU; voor mijn vriendin is 1080p output voldoende voor dit apparaat. Daarom kies ik liever voor een wat steviger model (alhoewel ik m nog niet vast heb gehad uiteraard) dan iets betere specs, want voor 100 euro meer heb je uiteraard weer een betere!
Ik denk dat de gpu eerder van belang is dan een super snelle cpu in een tablet vooral wanneer je net 1080p beelden wilt gaan streamen. En vaak willen net mensen die een budget tablet kopen toch wel eens een spelletje erop spelen ( denk aan een tablet voor de kids ).

Als ik bv mijn eigen tablet pak namelijk de Archos 80 G9 Turbo zijn de specs niet iets beter maar vele malen beter en het verschil is net hooguit 30 euro. De behuizing is wel dan ietwat minder maar voor normaal gebruik meer als voldoende dus in die zin zou ik niet voor de Yarvik gaan.

Vind het gewoon echt jammer dat ze niet net eventjes een stapje verder gegaan zijn en laten we wel wezen dat voor een bedrag van pak weg 250 euro met betere specs dit net zo goed zal verkopen. Nu heb je toch dat mensen twijfelen gezien de matige specs en daardoor het tablet links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 11:00
Alleen die Archos is 8" en deze Yarvik (bijna) 10 inch en dat vind ik ook wel weer een pluspunt voor de Yarvik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
jongetje schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:22:
Alleen die Archos is 8" en deze Yarvik (bijna) 10 inch en dat vind ik ook wel weer een pluspunt voor de Yarvik.
Mee eens. Ben zelf wel benieuwd naar de verschillen tussen de Archos en de Yarvik. De cpu in de Archos is beter, maar de Yarvik heeft wel 1gb ram ipv 512 (die keuze heb ik bij Archos nooit begrepen...)

Ik vermoed dat de Archos op de meeste vlakken net even sneller zal zijn, maar ik denk ook dat de Yarvik voor dagelijks gebruik (beetje internet, e-mail, youtube) niet veel onder zal doen. Daarbij is de mali400 gpu in de Yarvik volgens mij helemaal niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
jongetje schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:22:
Bedenk wel erbij dat de Yarvik dan wel 10 inch is maar een relatief lage resolutie van 1024 bij 768 en de Archos 8 inch met kleiner scherm dezelfde resolutie heeft. Dus of je dan zoveel voordeel hebt van een groter scherm zal zich in de praktijk moeten gaan uitwijzen vanwege de lage resolutie oftwel minder scherp beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435248

Sorry Roel1966 maar toch kies ik denk ik voor een 10 inch juist vanwege het formaat. De Ipad heeft dezelfde resolutie en is voldoende voor wat ik er mee wil, en na 3 archos tablets heb ik het wel gehad met dat hele Archos. En de Archos 10 inch kost 300 euro dat is ff meer als 30 euro. Maar blijf vooral bij Archos en laat ons zelf beslissen of we ook die gok willen wagen met een Yarvik. Niet kwaad bedoeld hoor maar je dramt wel een beetje door met die Archos 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Anoniem: 435248 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:04:
Sorry Roel1966 maar toch kies ik denk ik voor een 10 inch juist vanwege het formaat. De Ipad heeft dezelfde resolutie en is voldoende voor wat ik er mee wil, en na 3 archos tablets heb ik het wel gehad met dat hele Archos. En de Archos 10 inch kost 300 euro dat is ff meer als 30 euro. Maar blijf vooral bij Archos en laat ons zelf beslissen of we ook die gok willen wagen met een Yarvik. Niet kwaad bedoeld hoor maar je dramt wel een beetje door met die Archos 80.
Laat ik het anders zeggen namelijk de vorige serie Archos tablets zou ik never nooit willen gezien de specs en ook de bouwkwaliteit ervan, maar nu bij die laatste series hebben ze wel er iets aan gedaan. Yarvik is nu ook op de goede weg bezig maar de vorige Yarviks was gewoon regelrecht geld weggooien net als de Archos tablets.

Het is momenteel zo dat ik vanwege de financien voor de Archos gekozen heb maar als ik het geld er voor had dan viel sowieso Yarvik als Archos al meteen af. Dus in die zin heb ik verder niks met een specifiek merk en blijft mijn keuze nog altijd richting Asus Prime of de Ipad 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het wordt alleen wel een beetje onduidelijk allemaal bij Yarvik nu ze naast de Tab465 ook de Tab 467 aan gaan bieden met dezelfde specs (op de site). Mischien kan iemand van jullie het verschil zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Anoniem: 435248 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:22:
Het wordt alleen wel een beetje onduidelijk allemaal bij Yarvik nu ze naast de Tab465 ook de Tab 467 aan gaan bieden met dezelfde specs (op de site). Mischien kan iemand van jullie het verschil zien :).
Voor zover ik de verschillen kan zien zou de kijkhoek groter zijn en een krasbestendig glazen ips scherm, althans dat kan ik zo direct dan op de site als verschil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zie jij meer dan ik :) , allebeide een krasbestending glazen ips scherm, alleen staat bij de tab467 178graden als maximale kijkhoek extra vermeld. de kijkhoek bij de tab465 staat niet vermeld dus geen idee of die hetzelfde is.
Dat is dan weer het nadeel van goedkope merken dat ze vaak een beetje sumier zijn met wat erin zit.
Ik wacht wel af en ga het checken in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stin0
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 23:09
Ik ben van plan deze tablet te gaan kopen. Voor mijn moeder, ze wil zo graag Wordfeud spelen :'). Alleen een probleem: als er geen Android Market is, hoe krijg ik die app er dan op? Want zonder Market kan ik geen file explorer erop zetten, en dus ook geen .apk files. Heeft er iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Anoniem: 435248 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 20:34:
Dan zie jij meer dan ik :) , allebeide een krasbestending glazen ips scherm, alleen staat bij de tab467 178graden als maximale kijkhoek extra vermeld. de kijkhoek bij de tab465 staat niet vermeld dus geen idee of die hetzelfde is.
Dat is dan weer het nadeel van goedkope merken dat ze vaak een beetje sumier zijn met wat erin zit.
Ik wacht wel af en ga het checken in de winkel.
Volgens mij is het verschil tussen de twee types de kleur, dat is althans het enige wat ik kan terugvinden in het vergelijkingsoverzicht. Een andere optie zou te maken kunnen hebben met lokalisatie? Misschien dat de tablets gelijk zijn maar bedoeld voor een andere Europese markt (speciale UK versie bijvoorbeeld...)

Hoe dan ook, de Komplett website maakt nog steeds melding van levering op 8 maart... Hopelijk verschijnt er voor die tijd ergens een hands-on. Maar ik ben bang dat de enige reviews die er komen van gebruikers zelf zullen zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-06 23:39

Shuriken

Life is all about priorities

Roel1966 schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 19:54:
[...]

De OMAP is een Cortex A9 ;) . Maar ik vermoed dat het een Allwinner A10 is. Single Core en Mali400 gpu.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 448933

Hallo allemaal, ik ben hier nieuw in maar heb ook wel interesse in deze tablet, nou is dit voor mij de eerste tablet die ik aanschaf en om nou gelijk zo'n hele dure aan te schaffen leek mij niet wat. Ik wil het eerst proberen. Maar goed, als ik op de productsheet kijk van de 465 staat bij Graphics ARM Mali 400 MHz, en bij de 467 staat Boxchip Cortex A8, ook 400 MHz. Ik weet ook niet of dit verder iets uitmaakt want voor mij als leek is 400 MHz tegenover 400 MHZ gelijk maar daar heb ik ook geen idee van Verder zie ook ik geen veranderingen behalve de kleur. Verder lijkt het mij een mooie tablet om mee te beginnen. Beetje huis tuin en keuken internet en zo. Spelletje hier en daar. Volgens mij is deze daar wel geschikt voor. Maar ik wil hem natuurlijk wel eerst in m'n handen hebben voor dat ik hem koop. Ik hou dit topic goed in de gaten en hoop een boel bij te leren van jullie. Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
Anoniem: 435248 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 11:22:
Als ik de spec sheets bekijk zie ik alleen dat de behuizing anders is. (465 heeft een lichtgrijze behuizing en 467 een zwart-grijze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 449016

Configuratie van beiden is gelijk. Verschil is dat de 467 de 'slimline' versie is van de 465.
http://www.yarvik.com/nl/producten/tablets_97/TAB467EUK/

Verder: the Yarvik GoTab Zetta TAB467, which will be released in April. Thinner, lighter and more powerful than any previous model, it will feature the popular 9,7" IPS capacitive screen format. Naturally it will run on Android 4.0. Upon many requests, this model will also be released in a 16GB version, the Yarvik TAB468.

Even over de Market, Getjar. Lijkt me enigszins wat omslachtig maar goed heb hem nog niet geprobeerd.
Weet iemand een site waar je de APK bestanden kunt downloaden op PC (en ze daarna via USB op de tablet zet)?

Heb zelf nog geen tablet maar heb de Tab465 besteld bij Dixons.
Greetz

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 449016 op 05-03-2012 05:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik vind de informatie op die Yarvik site wel erg summier en niet correct. De 465 zou namelijk al halverwege februari rereleased worden volgens hun eigen persbericht. Verder nooit een update op gekomen, maar we wachten af. Donderdag in de winkels volgens de status van diversen (web)winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Anoniem: 449016 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 05:16:
Configuratie van beiden is gelijk. Verschil is dat de 467 de 'slimline' versie is van de 465.
http://www.yarvik.com/nl/producten/tablets_97/TAB467EUK/

Verder: the Yarvik GoTab Zetta TAB467, which will be released in April. Thinner, lighter and more powerful than any previous model, it will feature the popular 9,7" IPS capacitive screen format. Naturally it will run on Android 4.0. Upon many requests, this model will also be released in a 16GB version, the Yarvik TAB468.

Even over de Market, Getjar. Lijkt me enigszins wat omslachtig maar goed heb hem nog niet geprobeerd.
Weet iemand een site waar je de APK bestanden kunt downloaden op PC (en ze daarna via USB op de tablet zet)?

Heb zelf nog geen tablet maar heb de Tab465 besteld bij Dixons.
Greetz
Er zijn maar genoeg websites. Het enige 'probleem' is dat je een file explorer app moet hebben om te browsen op de tablet, of je moet het downloaden via de browser en dan de APK openen via 'downloads' OF je installeert het via ADB.... maar da's eenmalig, waarna het vast wel mogelijk gaat zijn om de gewone android market te installeren

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stin0
Ik heb bij een site gelezen dat bij de TAB465 er een file explorer inbegrepen zit. Stel, deze app kan geen .apk files installeren, dan heb je nog altijd de site apkinstall.com. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Stin0 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 15:29:
Ik heb bij een site gelezen dat bij de TAB465 er een file explorer inbegrepen zit. Stel, deze app kan geen .apk files installeren, dan heb je nog altijd de site apkinstall.com. Toch?
Ik verwacht dat dit helemaal goed komt. Ook verwacht ik een apk voor de google android market beschikbaar, zoals deze voor meer Yarvik devices gemaakt is :)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stin0
Ja ik heb een apk gevonden van de Market, alleen ik vraag me af of deze geoptimaliseerd is voor tablets. Ik hoop dat dit geen probleem zal zijn, omdat Android 4.0 toch automatisch scaled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 12:56
Knud schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 09:01:
Leuke tablet qua looks, echter geen officiele android market aanwezig.
Plus ook geen bluetooth.
(en accu capaciteit is 8000mAh)
Mooie opening post. Na het verhaal gelezen te hebben was dit het eerste dat ik wilde weten, en jij antwoord meteen ;)

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidion1987
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-06 19:15
Weet iemand of je wel een officiele android market kan installeren en updaten? Ik heb namelijk een APK van de Android Market gedownload...

Ik heb geen ervaring met de Getjar market, iemand een idee of het een beetje het zelfde werkt als de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Getjar werkt wel een beetje gelijk als A.M. maar het zoeken is nog niet zo geweldig als in de A.M. Er zijn genoeg andere website's waar de de app's kan downloaden. Een vriend van mij heeft de getjar market op zijn tablet en gebruikt hem niet zo veel. Als de gewoon onder Google zoekt naar android app's downloaden krijg je genoeg hits. Via die site's vind je vast wel iets wat je bevalt. Er is genoeg te vinden. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Even ter bevestiging: Yarvik zal een file explorer geïnstalleerd meeleveren, zoals ik op elke website zie

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 21:02
ik las bij de groothandel dat hier android 4.0.1 op zou staan, lijkt me niet een van de betere versies, iemand al ergens iets gelezen over de exacte versie van android 4. Want 4.0.3 is toch wel zo'n beetje de standaard aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
jgelauff schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:14:
ik las bij de groothandel dat hier android 4.0.1 op zou staan, lijkt me niet een van de betere versies, iemand al ergens iets gelezen over de exacte versie van android 4. Want 4.0.3 is toch wel zo'n beetje de standaard aan het worden.
Dat zal denk ik ermee te maken hebben dat het een niet Google gecertificeerd tablet is en ze daarvoor misschien dan ietwat achter zullen blijven qua updates. Maar vast en zeker zullen er wel custom roms komen met ook dan de laatste updates erin verwerkt denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
nou, de verschillen tussen 4.0.1 en 4.0.3 zijn niet zo groot:
Social stream API in Contacts provider to show updates associated to your contacts
Video stabilization and QVGA video resolution API access
Accessibility API refinements for screen readers
Calendar provider updates
minor fixes

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Volgens verscheidene sites moet de tablet vanaf morgen leverbaar zijn. Ben benieuwd, hopelijk komen er dan ook snel reviews beschikbaar. Maar goed, nu doe ik hier al het bank internetten mey mijn teledoon (galaxy ace) en zelfs dat gaat redelijk. Kan het alleen maar beter worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens de productsheet van beide toestellen draaien ze beiden gewoon op 4.0.3 en zijn dezelfde apps voorgeinstalleerd. Hoop dat er gauw een review komt want hij ziet er toch wel mooi uit eigenlijk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

blegh irritant zeg dat wachten op dit apparaat.
en ook geen nieuws of duidelijkheid wanneer deze te koop is.
doen andere fabrikanten dat toch beter ...

toch maar weer mailtje gestuurd naar yarvik .
hun reply:
De TAB465EUK zal hoogstwaarschijnlijk rond eind maart/ begin april op de markt verschijnen.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 430542 op 08-03-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Anoniem: 430542 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:08:
blegh irritant zeg dat wachten op dit apparaat.
en ook geen nieuws of duidelijkheid wanneer deze te koop is.
doen andere fabrikanten dat toch beter ...

toch maar weer mailtje gestuurd naar yarvik .
hun reply:
De TAB465EUK zal hoogstwaarschijnlijk rond eind maart/ begin april op de markt verschijnen.
ik voel hetzelfde. Vandaag zou hij bij diverse webshops leverbaar moeten zijn!

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
Levertijd is onbekend bij de distributeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
jgelauff schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 14:07:
Levertijd is onbekend bij de distributeur.
Tja, ze hebben een voordeel dat er nu nog weinig Android 4 tablets zijn maar als ze nog veel langer wachten is dat voordeel ook weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yup ik ben zelf eigenlijk ook al aan zoeken naar vervanging hiervoor dat eerder uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Vind het ook jammer dat ze nog niet kunnen leveren maar als je bij pricewatch kijkt is dat bij meerdere nieuwe tablets dat blijkbaar de levertijd langer dan verwacht is. En wat jongetje schrijft ben ik ook wel bang voor want sinds vandaag is de ICS update voor Archos de lucht in gegaan.

Evenzogoed blijf ik toch wel nieuwsgierig er naar hoe de Yarvik in de praktijk gaat werken want het blijft toch net zo goed een interessant tablet vanwege het formaat en ips scherm.

[ Voor 24% gewijzigd door Roel1966 op 08-03-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361319

Na een vraagje op Facebook over de levertijd en het verschil tuissen de 465 en 467 kreeg ik binnen een paar uur deze reactie:

Hoi JaBri, de release voor de TAB465 wordt verwacht in de tweede helft van maart. De verraging heeft te maken met het optimaliseren van Android 4.0 voor deze specifieke configuratie. De TAB467 zal daarna in april volgen. Hardware configuraties van beide modellen zijn overigens identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-04 00:01
Idd 465 en 467 zijn bijna zo goed al shetzelfde, doch de 467 zou dunner en iets betere batterij hebben, kan enkel niet meer terugvinden waar ik het gelezen heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien in dit topic, bij TheNymf hier boven. Jammer dat hij niet vandaag niet in de winkel lag, meeste winkels geven aan in de tweede helft van maart. Misschien kun je dan beter wachten op de 467?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
  • Laatst online: 18-01-2024
MrMorePhun schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:39:
Idd 465 en 467 zijn bijna zo goed al shetzelfde, doch de 467 zou dunner en iets betere batterij hebben, kan enkel niet meer terugvinden waar ik het gelezen heb...
Mmmmmm ik zie dat niet terug in de productsheets. Wat ik daar wel zie is dat de gpu van de 465 een losse Mali 400 is en dat het zover ik kan zien de 467 een alles in 1 is.

467 productsheet

465 productsheet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Hoewel het mij niet verbaasd is het jammer dat we nog even moeten wachten. Hopelijk komt de tablet binnenkort beschikbaar, vind het voor de prijs nog steeds een van de interessantste.

Wat betreft de types, volgens mij zijn ze gelijk behalve de kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De afmetingen zijn bij beide 244 x 191 x 10 mm en de batterij is 8000mAh dus de specs zijn gelijk volgens de Yarvik site.
De foto's van de achterkant zijn wel verschillend ,bij de tab467 zitten de knoppen op de bovenkant aan de andere kant.
Is inderdaad nog steeds een interessant tablet maar afwachten hoe die in het gebruik is.
Van het optimaliseren door de Yarvik boys verwacht ik niet zoveel eigenlijk, bij de Tab210 was de rom die van de gebruikers kwam een stuk sneller en veel langere batterijduur. Maar afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
Ik heb volgende week een tablet "nodig" i.v.m. verjaardag van mijn vrouw. Ik zie dat de Ipad2 nu ook aan het dalen is en dan weet ik zeker dat het allemaal goed werkt en ook geen risico op custom rom perikelen met een tablet van een onbekend bedrijf die zijn beloftes tot nog toe niet is nagekomen. Dan betaal ik liever iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorcula
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-04 11:21
jongetje schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:30:
... en ook geen risico op custom rom perikelen met een tablet van een onbekend bedrijf die zijn beloftes tot nog toe niet is nagekomen. Dan betaal ik liever iets meer.
Een echte tweaker zie ik al :-) Op zich geef ik je geen ongelijk maar de reden om een een android te kopen voor velen hier is denk ik dat je er juist wel een custom rom op kunt gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
floorcula schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:33:
[...]

Een echte tweaker zie ik al :-) ........
Ok geen echte custom rom maar jailbraken is in mijn opinie toch wel tweakers waardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
floorcula schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:33:
[...]

Een echte tweaker zie ik al :-) Op zich geef ik je geen ongelijk maar de reden om een een android te kopen voor velen hier is denk ik dat je er juist wel een custom rom op kunt gooien
Hij is voor mijn vrouw dus moet het gewoon doen 8)

Dan wil ik best met een Yarvik tablet met een Yarvik rom werken maar volgens hun eigen berichten zou hij halverwege februari al te koop zijn en blijkbaar lukt het niet om in een maand tijd de ICS ROM werkend te krijgen op hun eigen tablet. Hierdoor zakt bij mij het vertrouwen op dit moment...

Uiteraard hoop ik dat het wel een succes wordt en dan heb je een goede prijs kwaliteit verhouding.

[ Voor 35% gewijzigd door jongetje op 09-03-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verwp01
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-04 23:27
Antwoord van Yarvik op het forum.

Availability
Yarvik TAB465EUK GoTab Exxa 9.7" availability: end of March.

With Kind Regards / Met vriendelijke groet,

Yarvik Team
www.yarvik.com

20 x 260Wp, fabr. Qixin SL260CE-48MBlack, Omvormer Power One PVI 5000, Homewizard , deursensoren AMST-606,bewegingsmelders AWST-6000 en rookmelders Smartwares FA21RF. Amysoft C200 waterontharder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 20:57
Vandaag even gevraagd bij een Computerland winkel wanneer Yarvik de tab 465 leverbaar zal zijn.
De medewerker keek even in het computersysteem en kreeg als antwoord dat ze vanaf aanstaande maandag uitgeleverd zullen worden aan alle filialen, het aantal wat geleverd zou worden wist hij niet maar in de winkel waar ik geweest ben waren al veel reseveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In welk filiaal ben jij geweest dan? In welke stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Zoals ik al eerder schreef is het mij opgevallen als ik in Pricewatch kijk dat ook de levering van andere merken tablets blijkbaar langer duurt dan verwacht. Dus ik denk dat dit niet iets specifieks van Yarvik is maar gewoon de totale levering op de tablet markt een beetje achter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-06 20:57
Anoniem: 448933 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:00:
In welk filiaal ben jij geweest dan? In welke stad?
's-Hertogenbosch
Daar is er maar een. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mischien heeft de late levering iets te maken met het bericht dat Apple zoveel vliegtuigen nodig heeft voor hun nieuwe ipad :) , zou me niets verbazen money rules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
Een goed alternatief is deze: http://www.mixeshop.com/9...om-dual-camera_p1140.html

Lijkt er veel op en kost na versturen, inklaring ongeveer hetzelfde, Maar heeft meer geheugen, een snellere CPU, 3G (extern) , Ik heb goede ervaringen met deze Chinese webshop, snellere levering en goede service. Helaas heb ik nog geen praktijk ervaringen van deze tablet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Heb m net besteld bij
http://pdazaak.nl/Webwinkel-Product-12025744/TAB465.html
voor €185!

klinkt te goed om waar te zijn, maar ik hoop toch dat ik ze tot die prijs (als het niet klopt) te dwingen

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMorePhun
Zo...dat is wel heel goedkoop zeg.....Very tempting >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:24

Vis

Raar hoor die prijs... ik zie dat ze ook een iPad 2 verkopen voor 335,-

Klinkt te mooi om waar te zijn

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Erg gunstige prijs inderdaad. Kan de shop ook niet terug vinden in de review lijst. Ik begin er niet aan :p Vind het ook vreemd dat er niet vermeld is dat de tablet nog niet beschikbaar is. Maar goed eerder melde al iemand dat er binnenkort levering wordt verwacht dus wie weet. Woon zelf in groningen en mycom lijkt mij een goede optie ook met oog op mogelijke garantie, misschien dat dat bij budget tablet toch belangrijk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05 12:56
Beetje obscure amateuristische website, die ook nogeens pas sinds december bestaat..... Logo van "thuisvergelijken.nl", wat toch al dubieus is, maar daar zijn ze niet eens bij aangesloten
Ook at FSK "keurmerk" stelt weinig voor, en hebben ze pas heel recent...
En het KvK nummer? Dat geeft dubieuze info. Kijk eens hoeveel VERVALLEN handelsnamen (even op het vergrootglasje klikken).
De paar recensies die je kunt via google vinden zijn netjes gezegd "niet vertrouwenwekkend"

Ik zou er nog geen euro aan betalen.

[ Voor 23% gewijzigd door LessRam op 11-03-2012 23:02 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:02

Goner

What can I do you for ?

jgelauff schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:14:
Ik las bij de groothandel dat hier android 4.0.1 op zou staan, lijkt me niet een van de betere versies,
Voor wat het waard is, ik keek net even bij Alternate voor de prijzen en daar staat overal expliciet vermeld Android 4.0.3 (Ice Cream Sandwich) ...
Heel interessant allemaal, ook die van 7" en 8" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaze
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-02-2023
De opmerking van yarvik met betrekking tot de latere levering door het optimaliseren van ICS heeft volgens mij te maken met het probleem waar de de Cube u9gt2 ook mee kampt na de 4.0.3 update namelijk dat o.a. de usb poorten niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Ik heb hem hier besteld, meer vertrouwingswekkend dan pdazaak.nl. Meteen een mooie lederen beschermhoes erbij besteld voor €9.- :-). Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
LessRam schreef op zondag 11 maart 2012 @ 22:53:
Beetje obscure amateuristische website, die ook nogeens pas sinds december bestaat..... Logo van "thuisvergelijken.nl", wat toch al dubieus is, maar daar zijn ze niet eens bij aangesloten
Ook at FSK "keurmerk" stelt weinig voor, en hebben ze pas heel recent...
En het KvK nummer? Dat geeft dubieuze info. Kijk eens hoeveel VERVALLEN handelsnamen (even op het vergrootglasje klikken).
De paar recensies die je kunt via google vinden zijn netjes gezegd "niet vertrouwenwekkend"

Ik zou er nog geen euro aan betalen.
Als het te mooi is om waar te zijn, is dat het meestal ook. Zeker als je die site bekijkt met alleen postbusnummer en reclame van andere aanbieders erop (thuisbezorgd, ben.nl etc.). En ze bieden 5 jaar garantie...

Dit is trouwens de site van het moeder bedrijf volgens hun twitter account (http://twitter.com/#!/lesroyalcompany): http://www.lesroyalcompany.com/ (offline gehaald door de hoster)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
pandit schreef op maandag 12 maart 2012 @ 07:48:
[...]

Ik heb hem hier besteld, meer vertrouwingswekkend dan pdazaak.nl. Meteen een mooie lederen beschermhoes erbij besteld voor €9.- :-). Ben benieuwd
Ik las dat je aardig wat ervaring had met deze winkel.
Je gaf aan dat ze snel leveren en betrouwbaar waren.
Nu heb ik wel de volgende vraagjes nog aan je
Wat is snel?
Hoe zit het met garantie?
Wat zijn de kosten?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
Buiten het verschil van de behuizing en gpu.
Is deze dan niet het zelfde? (met als voordeel bluetooth)

[url="[TOPIC=1483591#specs]Tomtec Ultimate10 Tablet Excellent met Android 2.3 of 4.0[/TOPIC]"]TOMTEC/XIRION[/url]

Wat maakt deze Yarvik dan beter?(GPU????)
Begrijp me niet verkeerd hoor, als hij verkrijgbaar was dan had ik hem direct gekocht maar helaas moeten we nog steeds wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMorePhun
Ben mss verkeerd, maar die tomtec draait volgens specs geen ICS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
21-02-2012 Blokker kondigt een office update naar Android 4 (ICS) aan voor xiron ultimate 10
Uit link

Aangezien dit ook eigenlijk dezelfde tablets zijn verwacht ik hier geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Het xiron tablet en de yarvik lijken inderdaad erg op elkaar, er zijn wat (kleine) verschillen die voornamelijk zullen afhangen van persoonlijke voorkeur. Heb de, naar mijn idee, belangrijkste op een rijtje gezet:

- de gpu; vivante GC800 (xiron) vs Mali400 (yarvik)
- accu 4000mAh vs 8000 mAh
- 4gb vs 8gb intern mem
- bluetooth vs geen bluetooth
- android market vs getjar market
- kunstof vs alu-body

Kan zelf eigenlijk geen goede info vinden over de vivante vs mali prestaties, maar ik vermoed dat het gelijkwaardige gpu's zijn. Het belangrijkste voordeel van de Xiron tov de Yarvik is de aanwezigheid van BT en de market. Persoonlijk vind ik echter een hoge capaciteit accu, alubody en grotere opslagcapaciteit belangrijker. Maar goed, daar heeft ieder zijn eigen ideeën over lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
de yarvik is een andere machine met andere CPU en GPU en draait al sinds december vorig jaar op ICS, met dank aan de chinese producent, zoals je in het topic hier kan zien is 4.0.3 al volledig operationeel als custom rom met tevreden mensen. Koop je nu blij blokker de Xiron versie dan kun je ICS 4.0.3 er opzetten. De TOMTEC versie doe nu bij bartsmit verkrijgbaar is is zonder BT en kan nog niet worden geupgrade i.v.m. andere wifi driver/chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
kixor schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:17:
Het xiron tablet en de yarvik lijken inderdaad erg op elkaar, er zijn wat (kleine) verschillen die voornamelijk zullen afhangen van persoonlijke voorkeur. Heb de, naar mijn idee, belangrijkste op een rijtje gezet:

- de gpu; vivante GC800 (xiron) vs Mali400 (yarvik)
- accu 4000mAh vs 8000 mAh
- 4gb vs 8gb intern mem
- bluetooth vs geen bluetooth
- android market vs getjar market
- kunstof vs alu-body

Kan zelf eigenlijk geen goede info vinden over de vivante vs mali prestaties, maar ik vermoed dat het gelijkwaardige gpu's zijn. Het belangrijkste voordeel van de Xiron tov de Yarvik is de aanwezigheid van BT en de market. Persoonlijk vind ik echter een hoge capaciteit accu, alubody en grotere opslagcapaciteit belangrijker. Maar goed, daar heeft ieder zijn eigen ideeën over lijkt mij :)
Ik kan alleen deze lijst vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpfan
Vandaag bericht gehad van Yarvik.

Ze verwachten de eerste exemplaren pas in de laatste dagen van maart(bij hun)
Dus voordat hij in de winkel ligt is het zeker april.

Na wat berichten van Jgelauff
Toch maar ff dat ding bij de blokker opgepikt.(je kunt hem binnen 30 dagen terug brengen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450829

Ik kwam deze review tegen van de Gemei G9. Deze tablet lijkt van de buitenkant sprekend op de Yarvik 467.
Bekijk de review maar een en zie ook de foto's van de Gemei G9.
Lijkt me geen toeval..

Dus de specs van de Yarvik zijn veelkans hetzelfde als deze Gemei G9.

http://www.slatedroid.com...scussion-reviews-w-video/

In het youtube filmpje op YouTube: Gemei G9 - First Review - 9.7" IPS Tablet w/ ICS - Purchase at: Merimobiles.com#!
rond 2:33 zie je bijvoorbeeld precies dezelfde achterkant van de tablet met de 2 speakers langs de camera.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 450829 op 14-03-2012 13:46 . Reden: Youtube link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450324

bij pdazaak.nl staat de yarvik tab 465 nu te koop voor € 240,50. mag t ietsje meer zijn (185 e)

gr

johnny65

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 450324 op 14-03-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Anoniem: 450324 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 21:42:
bij pdazaak.nl staat de yarvik tab 465 nu te koop voor € 240,50. mag t ietsje meer zijn (185 e)

gr

johnny65
nvm

[ Voor 12% gewijzigd door sjongenelen op 17-03-2012 12:12 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
TheNymf schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:58:
[...]

Ja ik heb een mailtje gehad dat wegens drukte. Heb al betaald dus
Wegens drukte... wat precies? Tablet is momenteel nog niet leverbaar, dat heeft niets met drukte te maken. Adviesprijs is 249, dat maakt 185 bij introductie bijzonder onwaarschijnlijk... Denk dat de veel geliste prijs van +_229 reeeler is. Maar misschien heb je geluk en komt het allemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:40
Kreeg vandaag de nieuwe Dixons folder in de bus. Daarin staat de Yarvik Tab465 voor een prijs ad € 199,99.
Erg verleidelijk, maar de website laat nog niets zien.

Edit: Correctie, de Tab465 staat wel op de site, maar nog niet leverbaar en (nog) niet voor de folderprijs.

[ Voor 25% gewijzigd door RicoK op 16-03-2012 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
pandit schreef op maandag 12 maart 2012 @ 07:48:
[...]

Wachten jullie maar lekker op de Yarvik :-). Ik heb de Cortex die ik afgelopen zondag in China heb besteld (http://www.mixeshop.com/9...om-dual-camera_p1140.html) gisteren binnen gekregen.Met de import heffing en de lederen hoes goedkoper dan de Yarvik, snellere CPU, meer geheugen, Android 4.03 en de Android market. Ben er een poosje mee aan het spelen, en het is een fantastisch apparaat, heerlijk snel, perfect beeld en heel intuïtief.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste