Tot die binnen 2 jaar stuk gaat en je garantie moet claimen... Begrijp me niet verkeerd, het is leuk voor je dat je een fijne tablet hebt gevonden voor een gunstig bedrag. Echter verwoord je dat nogal ongelukkig inje post... Daarbij het punt van garantie, dat laat zich toch makkelijker afhandelen wanneer je een NL dealer hebt.pandit schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:21:
[...]
Wachten jullie maar lekker op de Yarvik :-). Ik heb de Cortex die ik afgelopen zondag in China heb besteld (http://www.mixeshop.com/9...om-dual-camera_p1140.html) gisteren binnen gekregen.Met de import heffing en de lederen hoes goedkoper dan de Yarvik, snellere CPU, meer geheugen, Android 4.03 en de Android market. Ben er een poosje mee aan het spelen, en het is een fantastisch apparaat, heerlijk snel, perfect beeld en heel intuïtief.
Idd... in de Dixons folder staat ie voor 199,-
Toch wel wat aantrekkelijker nu! Misschien morgen eens langs de plaatselijke dixons gaan om te checke naar de leverdata.
Toch wel wat aantrekkelijker nu! Misschien morgen eens langs de plaatselijke dixons gaan om te checke naar de leverdata.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ik denk dat je verkeerd gegokt hebt.TheNymf schreef op zondag 11 maart 2012 @ 19:31:
Heb m net besteld bij
http://pdazaak.nl/Webwinkel-Product-12025744/TAB465.html
voor €185!
klinkt te goed om waar te zijn, maar ik hoop toch dat ik ze tot
die prijs (als het niet klopt) te dwingen
staat nl nu op inactive!
Ik hoop voor je dat je je geld kan terug halen.
Anoniem: 430542
de website van pdazaak staat op inactive,
er staat op de site dat ze niet over de kop zijn...
maar......
als je kijkt op de website van KVK ,en zoekt op pdazaak
kom ik uit op Cooldream BV.
Cooldream BV, Cooldream. Cooldream BV io, BELZAAK.nl, BELZAKELIJK. nl, PDAZAAK.nl, Bestelzaak.nl, Ringtonezaak.nl. ...
Vestiging is uitgeschreven uit het handelsregister
er staat een nummer bij voor de curator.
http://www.kvk.nl/#?q=pdazaak
maar......
Cooldream BV, Cooldream. Cooldream BV io, BELZAAK.nl, BELZAKELIJK. nl, PDAZAAK.nl, Bestelzaak.nl, Ringtonezaak.nl. ...
Op de Site van Dixons.nl staat ie nu ook voor 199.-
Als ik hem in mijn winkelwagen prop moet hij toch €227.99 kosten.arnoutzw schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:54:
Op de Site van Dixons.nl staat ie nu ook voor 199.-

Cooldream BV is volgens de KVK website zelfs failliet. Riekt naar bedrog: nog even snel cashflow genereren met aanbiedingen die je nooit gaat uitleveren, snel een andere BV oprichten en daar alle liquide middelen onderbrengen, en vervolgens faillisement aanvragen.Anoniem: 430542 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 10:42:
de website van pdazaak staat op inactive,
maar......
Een vraag aan Pandit: hoe bevalt die? Zou je misschien wat foto's kunnen plaatsen oid? Ik wil heel graag een laptop, en het liefst met een 10.1 of 9.7 scherm, om zo artikelen te kunnen lezen die ik normaal anders moet uitprinten voor mijn studie. Werkt het rap?
ik had hem tijdje terug al gereserveerd via de website van dixons,
maandag maar even bellen naar ze kijken hoe dat zit als ik hem bestel tijdens de aanbiedings periode of dat dan ook geldt voor nalevering.
maandag maar even bellen naar ze kijken hoe dat zit als ik hem bestel tijdens de aanbiedings periode of dat dan ook geldt voor nalevering.
Ging niet helemaal goed
[ Voor 97% gewijzigd door thecompany op 17-03-2012 16:50 ]
Ik ben ook erg geinteresseerd in deze tablet, een paar vraagjes:pandit schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:21:
[...]
Wachten jullie maar lekker op de Yarvik :-). Ik heb de Cortex die ik afgelopen zondag in China heb besteld (http://www.mixeshop.com/9...om-dual-camera_p1140.html) gisteren binnen gekregen.Met de import heffing en de lederen hoes goedkoper dan de Yarvik, snellere CPU, meer geheugen, Android 4.03 en de Android market. Ben er een poosje mee aan het spelen, en het is een fantastisch apparaat, heerlijk snel, perfect beeld en heel intuïtief.
Hoeveel waren de import kosten?
Speelt 1080p content (mkv) soepel af?
Op de site kan ik niet echt een type nummer vinden waardoor ik bovenstaande vragen zou kunnen googlen, weet jij die toevallig?
Alvast dank:)
[ Voor 5% gewijzigd door thecompany op 17-03-2012 16:53 ]
Het kan aan mij liggen en misschien zie ik iets over het hoofd, maar is deze niet gewoon beter dan de Yarvik?
http://dx.com/d90w-androi...camera-1-5ghz-16gb-115583
tuurlijk,
reden voor meeste mensen om zo een device niet te kopen in buitenland is : garantie.
wat als hij binnenkomt en scherm is kapot, ben je minstens 6 weken verder .
evt zelfs compatability.
stats kunnen beter zijn maar slechte combinatie in hardware en software kun je een ding kopen wat slecht functioneerd.
reden voor meeste mensen om zo een device niet te kopen in buitenland is : garantie.
wat als hij binnenkomt en scherm is kapot, ben je minstens 6 weken verder .
evt zelfs compatability.
stats kunnen beter zijn maar slechte combinatie in hardware en software kun je een ding kopen wat slecht functioneerd.
Lees eerst eens even de enige review die erbij staatDjerro123 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 11:56:
Het kan aan mij liggen en misschien zie ik iets over het hoofd, maar is deze niet gewoon beter dan de Yarvik?
http://club.dx.com/reviews/text/115583/244935
Ik hoop dat de yarvik positievere reacties gaat krijgen!
Ook al 3 weken kei-ongeduldig, gister daarom bijna de playbook gekocht. Toch maar niet... 7 inch is het niet voor mij....
De mensen bij dixons verwachten hem zeker komende week, welke dag wisten ze niet.
Ik wil hem dan toch eerst even uitproberen, naast de playbook, ben nog altijd niet zeker wat voor mij gaat winnen, grootte scherm of specs...
De mensen bij dixons verwachten hem zeker komende week, welke dag wisten ze niet.
Ik wil hem dan toch eerst even uitproberen, naast de playbook, ben nog altijd niet zeker wat voor mij gaat winnen, grootte scherm of specs...
Levertijd bij distributeur is nog steeds onbekend, dus vind het erg knap dat winkels voorspellen wanneer ze hem krijgen.
Een paar puntjes:
1. Ik vraag me toch af hoe wifi gaat werken met zo'n volledige aluminium achterkant bij de tab465...
2. Ik verwacht niet zo'n goede support aangezien het hoogstwaarschijnlijk een rebrand is van een chinese tablet. Yarvik moet dus altijd zijn eigen fw updates maken of aanvragen. Daar houden ze denk ik al snel mee op ben ik bang...
3. De tab467(Zetta) is overduidelijk een rebrand van de "momo11 bird". De Gemei G9 is hier een chinese rebrand van.
4. De yarvik tabs worden waarschijnlijk niet geleverd met 1.2Ghz. Dit blijkt namelijk een aardig instabiele klokfrequentie te zijn op de Allwinner A10 SoC's. Je haalt in veel gevallen max 1.152Ghz met de Allwinner A10. Het verbaasd me niets als mensen problemen krijgen met hitte of uitval. Wat ik verwacht is dat de yarviks geleverd zullen worden met een klokfrequentie van 1Ghz.
5. In vergelijking met de 'chinese' 9.7 inch Allwinner A10 tablets hebben deze tegenwoordig gewoon Google Play/Android market in de fw-updates verwerkt. Maar dit zou met een simpel scriptje ook voor de yarviks moeten kunnen worden gemaakt. Ik denk dat veel mensen hier op tweakers zich gaan ergeren aan de GetJar app store
6. Als je het ipad-ish design je aanspreekt, koop dan sowieso de yarvik tab465. €199 is niets voor zo'n tablet. Men kan het goedkoper krijgen in china waarbij de tablet beter is, maar je hebt ten minste wel betere garantie bij yarvik!
7. De voorraden van zo'n beetje elke 9.7 inch Allwinner A10 tablet in china is laag. Waarom? De IPS schermen zijn zeer moeilijk leverbaar. Ik verwacht dat yarvik de tablet pas voldoende op voorraad heeft in eind april. Ik ben al sinds 9 januari aan het wachten op een 9.7" tablet uit china
Het is niet voor niets dat yarvik had gedacht zijn tablet te kunnen leveren in februari, heel china wil blijkbaar ook zo'n ding
Voor meer info omtrent 9.7 inch Allwinner A10 tablets: http://www.slatedroid.com/forum/276-all-other-a10-tablets/
(Voor degene die dit forum nog niet kennen
)
1. Ik vraag me toch af hoe wifi gaat werken met zo'n volledige aluminium achterkant bij de tab465...
2. Ik verwacht niet zo'n goede support aangezien het hoogstwaarschijnlijk een rebrand is van een chinese tablet. Yarvik moet dus altijd zijn eigen fw updates maken of aanvragen. Daar houden ze denk ik al snel mee op ben ik bang...
3. De tab467(Zetta) is overduidelijk een rebrand van de "momo11 bird". De Gemei G9 is hier een chinese rebrand van.
4. De yarvik tabs worden waarschijnlijk niet geleverd met 1.2Ghz. Dit blijkt namelijk een aardig instabiele klokfrequentie te zijn op de Allwinner A10 SoC's. Je haalt in veel gevallen max 1.152Ghz met de Allwinner A10. Het verbaasd me niets als mensen problemen krijgen met hitte of uitval. Wat ik verwacht is dat de yarviks geleverd zullen worden met een klokfrequentie van 1Ghz.
5. In vergelijking met de 'chinese' 9.7 inch Allwinner A10 tablets hebben deze tegenwoordig gewoon Google Play/Android market in de fw-updates verwerkt. Maar dit zou met een simpel scriptje ook voor de yarviks moeten kunnen worden gemaakt. Ik denk dat veel mensen hier op tweakers zich gaan ergeren aan de GetJar app store
6. Als je het ipad-ish design je aanspreekt, koop dan sowieso de yarvik tab465. €199 is niets voor zo'n tablet. Men kan het goedkoper krijgen in china waarbij de tablet beter is, maar je hebt ten minste wel betere garantie bij yarvik!
7. De voorraden van zo'n beetje elke 9.7 inch Allwinner A10 tablet in china is laag. Waarom? De IPS schermen zijn zeer moeilijk leverbaar. Ik verwacht dat yarvik de tablet pas voldoende op voorraad heeft in eind april. Ik ben al sinds 9 januari aan het wachten op een 9.7" tablet uit china

Het is niet voor niets dat yarvik had gedacht zijn tablet te kunnen leveren in februari, heel china wil blijkbaar ook zo'n ding
Voor meer info omtrent 9.7 inch Allwinner A10 tablets: http://www.slatedroid.com/forum/276-all-other-a10-tablets/
(Voor degene die dit forum nog niet kennen
[ Voor 11% gewijzigd door LVL op 18-03-2012 17:30 ]
Betreffende punt 4, waar heb je gevonden dat de yarvik de allwinner soc gebruikt? Op de site lees ik cortex a8 icm mali400. Voor zover mij bekend is dat niet perse gelijk aan de allwinner?
Simpel, in de productsheet van de tab465 en tab467 staat "Boxchip A8 Cortex".kixor schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:54:
Betreffende punt 4, waar heb je gevonden dat de yarvik de allwinner soc gebruikt? Op de site lees ik cortex a8 icm mali400. Voor zover mij bekend is dat niet perse gelijk aan de allwinner?
De allwinner SoC wordt ook vaak boxchip of soms Quanzhi genoemd. Hierbij wordt wel vaak A10 vernoemd.
Een voorbeeld van een seller op ebay die beide in de cpu-naam heeft verwerkt(naar beneden scrollen): http://www.ebay.com/itm/7...231959caa1#ht_3842wt_1396
En wat betreft die 8000Mah, dat lijkt me sterk. Ik heb tot nu toe alleen nog maar rockchip rk2918 tablets gezien met deze capaciteit.(Cube u9gt2, window N90, newsmy A1)
Wie gaat er als eerst zijn yarvikje openschroeven?
mocht deze tablet makkelijk uit elkaar te halen zijn zal ik dat zeer zeker doen en van alle stappen foto's maken en bevindingen noteren.
maar dat is alleen als ik direct duidelijk kan zien hoe dit model in elkaar is gezet, heb geen zin hem te slopen.
maar dat is alleen als ik direct duidelijk kan zien hoe dit model in elkaar is gezet, heb geen zin hem te slopen.
De Dixons heeft 'em zelfs al in hun folder staan voor deze en volgende week (17 maart tot 1 april, pagina 10).
Ik zie dat hij alleen microUSB aansluitingen heeft. Niet handig..... moet ik op zoek naar een MicroUSB->MicroUSB kabeltje. Maar dat is vast nog wel te doen.
daarnaast;
Ik gebruik tijdens weekendjes-weg altijd een USB-dongle (gewone USB aansluiting) gaat dit ook werken op deze Yarvik? Komen er Huawei drivers bij / werkt zo'n dongel meteen? Of zit er ook een SIM-kaart "gleuf" in?
daarnaast;
Ik gebruik tijdens weekendjes-weg altijd een USB-dongle (gewone USB aansluiting) gaat dit ook werken op deze Yarvik? Komen er Huawei drivers bij / werkt zo'n dongel meteen? Of zit er ook een SIM-kaart "gleuf" in?
Don't rely on their truth alone
micro usb naar usb kabel zit er als het goed is bij in de verpakking.
de usb dongle , zul je moeten zoeken of er drivers zijn om het product werkend te krijgen.
verder zat er volgens mij geen 3g mogelijkheid op
de usb dongle , zul je moeten zoeken of er drivers zijn om het product werkend te krijgen.
verder zat er volgens mij geen 3g mogelijkheid op
De yarvik tab467/tab465 zullen waarschijnlijk dezelfde firmware draaien als de gemei G9/momo11 bird. De tab467 is hetzelfde namelijk. De tab465 zal op zijn beurt waarschijnlijk van dezelfde fabrikant komen.LessRam schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:16:
Ik zie dat hij alleen microUSB aansluitingen heeft. Niet handig..... moet ik op zoek naar een MicroUSB->MicroUSB kabeltje. Maar dat is vast nog wel te doen.
daarnaast;
Linkje naar de gemei G9: http://www.gemeitech.com/Products.asp?id=54&Act=1
Onderin staan de ondersteunde huawei dongles
Ik zeg niet dat deze met 100% zekerheid worden ondersteund, maar ik kan je wel vertellen dat de kans vrij groot is
Ik ben zelf wel benieuwd hoe het met de levering zit bij de Dixons filialen. Het is toch raar om een tablet in de aanbieding te gooien zonder dat deze op voorraad is... Of zouden ze dan toch in de loop van de week beschikbaar komen? Wanneer ik de Dixons folder bekijk zie ik niets staan over verwachte levertijd, misschien later eens bellen
het is natuurlijk wel zo dat reclame & aanbiedingen weken van te voren al worden gemaakt en bestelling geplaatst bij leverancier.
normaal gesproken staat ook in de kleine letters dat het kan zijn dat een product niet op voorraad kan zijn en onder voorbehoud van druk & zet fouten.
verder voor de zekerheid gebeld met dixons filiaal , hebben nog geen verdere informatie behalve dat ze verwachten dat levering komende dagen plaatsvind.
normaal gesproken staat ook in de kleine letters dat het kan zijn dat een product niet op voorraad kan zijn en onder voorbehoud van druk & zet fouten.
verder voor de zekerheid gebeld met dixons filiaal , hebben nog geen verdere informatie behalve dat ze verwachten dat levering komende dagen plaatsvind.
Anoniem: 361319
Vanmiddag er eentje voor € 200,-- gereserveerd bij Dixons. Ze gaven aan dat de Yarvik eind volgende week binnen zal komen. Nog even geduld dus! (Wel vreemd dat hij nu in de folder staat!)
Ja blijft een beetje wazig, laten we hopen dat eind volgende week correct is. Denk dat ik hem ook maar even bij Dixons ga reserveren voor 200. Scheelt toch weer +/- 25 euro met de andere prijzen.
Had eerst de reviews nog wel even af willen wachten maar daar heb ik eigenlijk het geduld niet meer voor, daarbij kan je zo'n apparaat eigenlijk altijd terugbrengen binnen een dag of 2 als het niet bevalt...
Had eerst de reviews nog wel even af willen wachten maar daar heb ik eigenlijk het geduld niet meer voor, daarbij kan je zo'n apparaat eigenlijk altijd terugbrengen binnen een dag of 2 als het niet bevalt...
jammer dat er zo weinig (1 maar???) review van is op youtube van dit ding... ben zeer benieuwd naar de performance
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
En die review is dan ook nog eens door Yarvik zelf en dat is ook wel te horen aan de reviewer... (niets dan positieve dingen en nogal overdreven uitspraken)
levertijd bij een distributeur is verschoven van maart naar verwachte levertijd april
Zoals ik al zei een paar posts terug:jgelauff schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 22:20:
levertijd bij een distributeur is verschoven van maart naar verwachte levertijd april
"7. De voorraden van zo'n beetje elke 9.7 inch Allwinner A10 tablet in china is laag. Waarom? De IPS schermen zijn zeer moeilijk leverbaar. Ik verwacht dat yarvik de tablet pas voldoende op voorraad heeft in eind april. Ik ben al sinds 9 januari aan het wachten op een 9.7" tablet uit china
Het is niet voor niets dat yarvik had gedacht zijn tablet te kunnen leveren in februari, heel china wil blijkbaar ook zo'n ding."
Degene die hem als een van de eerste besteld hebben zullen waarschijnlijk wel een yarvik ontvangen.
De rest moet meer dan een week wachten op een nieuwe levering.
[ Voor 4% gewijzigd door LVL op 20-03-2012 23:48 ]
In Nederland is de Arnova 9G2 toch bijna overal ruim op voorraad. Over een paar weken komt de 9G3 en haar klonen. Dus aan de beschikhaarheden van 9.7" IPS panelen kan het niet echt liggen, misschien aan Allwinner A10...
ik moet zeggen dat ik de nieuwewaarde van yarvik wel heb gedowngrade naar een 3/10 .
ik zie op hun website oo kdat ze 3 nieuwe modellen uitbrengen "soon"
ik zie op hun website oo kdat ze 3 nieuwe modellen uitbrengen "soon"
Die chinese modellen gebruiken volgens mij alleen maar LG panelen. Misschien heeft de Arnova een Chi-Mei paneel? Daarbij denk ik dat een fabrikant als Archos die panelen al ver vantevoren heeft ingekocht én voorrang krijgt op de 'chinese' fabrikanten, het is immers een aardig groot bedrijf dat over de hele wereld zit.exelletor schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:26:
In Nederland is de Arnova 9G2 toch bijna overal ruim op voorraad. Over een paar weken komt de 9G3 en haar klonen. Dus aan de beschikhaarheden van 9.7" IPS panelen kan het niet echt liggen, misschien aan Allwinner A10...
Ik zou het wel grappig vinden als allwinnertech de A10 niet zou kunnen leveren, dan is hij dus blijkbaar zeer populair
Niet te vergeten dat de cube u9gt2 en window N90 ook IPS schermen hebben met een rockchip rk2918 en dat deze eigenlijk altijd op voorraad waren. Deze waren echter wel eerder op de markt...
Edit: Ik heb met merimobiles gesproken, dit is wat ik krijg:
LVL: why are most 9.7" Allwinner A10 tablets low on stock?
Sales Team: becz the touchscreen dont have enough and also the a10 chips
LVL: so it is not the IPS screen that is low on stock?
Sales Team: mostly is the IPS screen problem
LVL: IPS screen problem like problems with delivering the screen or actual problems with the IPS screens?
Sales Team: both
LVL: I see, thank you!
Dit kan opzich wel kloppen want zowel de Onda VI40 en JXD S9000(ook oem versies) hebben last van touchscreen problemen. Deze zijn bij Onda inmiddels opgelost en volgens mij bij JXD ook.
Daarbij bleken er aardig wat problemen te zijn met het IPS paneel in de Teclast A10t...
Het is helemaal verontrustend dat allwinnertech het niet bij kan benen. Geen chip betekent geen tablet, het scherm kan altijd nog bij een andere fabrikant gehaald worden(bijv. Chi-Mei).
Ik denk dat yarvik het nogal moeilijk heeft in deze tijd aangezien ze waarschijnlijk een aantal afspraken gemaakt hebben met distributeurs en winkelketens die ze niet niet na gaan komen door de bovengenoemde problemen...
[ Voor 46% gewijzigd door LVL op 21-03-2012 10:30 ]
Sorry voor de late reactie, Nu ik deze tablet heb, volg ik dit topic niet meer. Ten eerste over de garantie. Ik heb goede ervaringen met deze webwinkel. Ik heb er een dreambox gekocht. Hier bleek het oled scherm een streepje te bevatten. Ik kreeg direct een complete voorkant met oled scherm toegestuurd. Service bij chinese webshops is vaak erg goed, Alleen als iets echt helemaal stuk is na 1 jaar weet ik ook niet. Dit risico neem ik gezien de prijs voor lief. DOA's komen vaker voor.thecompany schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 16:50:
[...]
Ik ben ook erg geinteresseerd in deze tablet, een paar vraagjes:
Hoeveel waren de import kosten?
Speelt 1080p content (mkv) soepel af?
Op de site kan ik niet echt een type nummer vinden waardoor ik bovenstaande vragen zou kunnen googlen, weet jij die toevallig?
Alvast dank:)
Ik moest 25 euro's bij de postbode aftikken, zodat de tablet incl lederen hoes op ca 220 euro's kwam. Hij is van buiten identiek aan deze yarvik. Daar dit mijn eerste tablet is, kan ik geen objectief oordeel geven. hij reageert wel snel, Ben nog aan het vogelen. 1080P zou jij gewoon aan moeten kunnen, moet ik nog testen. Ik ben nu op cursus, zal eerdaags mijn ervaringen in dit topic zetten
Anoniem: 452329
Vraagje: Ik heb inmiddels de Cortex Android binnen uit China......echter de handleiding;
Chinees!! Wie kan mij helpen....is de taal ook te veranderen?? Nu staat bijna alles in Chinees!

taal instellingen van ics bedoel je?Anoniem: 452329 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:16:
Vraagje: Ik heb inmiddels de Cortex Android binnen uit China......echter de handleiding;Chinees!! Wie kan mij helpen....is de taal ook te veranderen?? Nu staat bijna alles in Chinees!
in de settingsmenu moet je kiezen voor de A
en dan taal veranderen met de bovenste optie.
zie ook:
http://www.marcel-xl.nl/2011_12_01_archive.html
Hallo Pandit Wil je even reageren op mijn vraag?
De tablet die jij hebt besteld heb ik nu ook binnen....heb jij de gebruiksaanwijzing bij ons is het Chinees.....niet echt handig........kan je de taal op de tablet veranderen en zo ja hoe??
De tablet die jij hebt besteld heb ik nu ook binnen....heb jij de gebruiksaanwijzing bij ons is het Chinees.....niet echt handig........kan je de taal op de tablet veranderen en zo ja hoe??
waarom is mijn antwoord niet goed dan?Anoniem: 452329 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:25:
Hallo Pandit Wil je even reageren op mijn vraag?
en het is hier wel het topic over de yarvik
Sorry, je hebt gelijk....het gaat hier om de Cortex
(http://www.mixeshop.com/9...om-dual-camera_p1140.html)Het "probleem" is inmiddels al opgelost en we kunnen nu lekker gaan Wordfeuten. Bedankt in ieder geval voor het meedenken.
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 452329 op 23-03-2012 18:41 ]
Als de gekochte tablet hardware matig gelijk is aan de yarvik is een korte review wel interessant. Met name afspelen van media en internet gebruik.
Ik heb ook zeker interesse in die 'Chinese' tablet. Ik weet dat dit officieel het Yarvik topic is, maar weten jullie het 'merk' van deze tablet? Welke (custom) firmwares erop kunnen?
Mag ook in een DM als het niet in dit topic mag
hoe zit t met de aftersales van yarvik? ik lees regelmatig over het uitblijven van updates voor de bestaande tablets.
je zult meer moeten zoeken naar custom roms en dergelijke wil je volledige up to date blijven
ook komen deze sneller uit en zijn soms nog stabieler ook
ook komen deze sneller uit en zijn soms nog stabieler ook
Volgens mij is het de UPPO PO8003, deze heeft dezelfde specs iig. Staan ook genoeg reviews en video's over op YT.redah schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 00:41:
Ik heb ook zeker interesse in die 'Chinese' tablet. Ik weet dat dit officieel het Yarvik topic is, maar weten jullie het 'merk' van deze tablet? Welke (custom) firmwares erop kunnen?
edit:
toch niet, gewoon merkloos.
[ Voor 4% gewijzigd door Ferron op 25-03-2012 23:07 ]
Merk is vooralsnog onbekend. Dit komt omdat Yarvik het waarschijnlijk direct bij een fabrikant haalt. Deze fabrikanten blijven vaak op de achtergrond. Ga maar na dat zelfs Apple zijn producten laat maken bij Foxconn en dat, ik gok, 95% van de apple consumenten dit niet weet.redah schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 00:41:
Aangezien de firmwares via de fabrikant gaan moet je of wachten op de firmware van yarvik of op een compatible firmware. De A10 wordt vrij standaard uitgevoerd en meeste fabrikanten gebruiken het standaard design. Op moment zie je alleen verschil in aantal camera's, usb hub chip(Gemei G9) en touchscreen chips. Verder NIETS. De kans dat één van de Allwinner A10 firmware compatible is, is in ieder geval heel hoog. Het probleem is een beetje de knopjes(keymapping) en camera's. Dit zijn kleine veranderingen waardoor een firmware ook weer snel onbruikbaar kan worden...
Custom firmwares zijn op moment nog niet beschikbaar. Maar daar wordt aan gewerkt. (zie slatedroid.com)
Veel tablets zijn gelijk aan de yarvik. Uppo PO8003, ICOO D90W, SysBay S-MP99 zijn in grote lijnen gelijk. Ampe A90 en Sanei N90 hebben bluetooth, maar werken verder hetzelfde. Teclast A10t en Onda VI40 hebben slechts 5 points multitouch, dit werkt ietsjes anders in aanraakgevoeligheid enzo.kixor schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:41:
Als de gekochte tablet hardware matig gelijk is aan de yarvik is een korte review wel interessant. Met name afspelen van media en internet gebruik.
Voor de werking zeg ik: zoek maar op youtube of google op een van deze tablets.
[ Voor 11% gewijzigd door LVL op 26-03-2012 00:08 ]
Hallo,
Ik wel ook wel de Yavin465 maar hoop dan wel dat de HANDLEIDING niet uit de 6 velletjes wc papier bestaan zo als bij de 420 of 460 wand daar heb ik te wijnig aan.
Ik wel ook wel de Yavin465 maar hoop dan wel dat de HANDLEIDING niet uit de 6 velletjes wc papier bestaan zo als bij de 420 of 460 wand daar heb ik te wijnig aan.
het ligt er precies aan wat je wilt weten.
het is net zoals een PC kopen , je krjgt daar ook geen handleiding bij, de reden:
Yarvik maakt de hardware, niet de software .
yarvik zal wat tips en trucs kunnen geven maar voor echte support zul je bij de fabrikant aan moeten kloppen van de software, en dan ben je beter af bij fora met users .
het is net zoals een PC kopen , je krjgt daar ook geen handleiding bij, de reden:
Yarvik maakt de hardware, niet de software .
yarvik zal wat tips en trucs kunnen geven maar voor echte support zul je bij de fabrikant aan moeten kloppen van de software, en dan ben je beter af bij fora met users .
Yarvik quote (FB bericht): "..Zoals het er nu uitziet zullen de TAB465 en TAB467 ongeveer gelijkertijd op vooraad komen, in de eerste of uiterlijk tweede week van april."
De TAB467 is een lichtere en dunnere variant (verder precies dezelfde specs)
De TAB468 is wederom exact hetzelfde alleen heeft deze 16gb aan boord.
Ze zullen het wel lastig hebben met de leveringen, vooralsnog prijs technisch gezien ga ik er zeker 1 halen!
Ze zullen het wel lastig hebben met de leveringen, vooralsnog prijs technisch gezien ga ik er zeker 1 halen!
zo in een rijtje... ga je je toch afvragen over de Yarvik TAB466
Oh wacht, die bestaat ook evenals de TAB464
Oh wacht, die bestaat ook evenals de TAB464
[ Voor 29% gewijzigd door LessRam op 26-03-2012 20:24 ]
Heeft er al iemand deze tablet bij een winel zien liggen.
Lijkt me persoonlijk een super tablet. (Qua prijs/prestatie).
Zaterdag ben ik bij de Dynabyte geweest, daar was i wel te bestellen, voor de Dixons prijs, maar daar was de tablet nog niet te zien.
Zaterdag ben ik bij de Dynabyte geweest, daar was i wel te bestellen, voor de Dixons prijs, maar daar was de tablet nog niet te zien.
Met het mooie weer zat ik meer buiten, Inmiddels gelezen dat je eruit bent. De mijne was wel in het Engels. Ik heb nog even wat testjes gedaan. 1080p afspelen is geen enkel probleem. Ik heb bij dealextreme een HDMI kabel besteld met aan de ene kant micro-hdmi, om te kijken of het beeld op de TV ook goed is. Inmiddels een ander probleempje met deze tablet. Bij het prutsen met apps (waaronder een batterij save app) heb ik hem moeten resetten door een paperclip in het gaatje te prikken. Nu worden de instellingen niet meer bewaard. terugzetten naar de fabrieksinstellingen werkt ook niet. Hij zegt nu dat er 0byes intern geheugen is waardoor veel apps niet geïnstalleerd kunnen worden. Hij werkt verder met andere apps (spelletjes) gewoon prima. Al googelend kwam ik er achter dat dit probleem vaker voorkomt bij Android devices en dat een reflash het probleem oplost. probleem is dat ik geen firmware file van deze tablet heb. Ik ga onze Chinese vrienden maar benaderen. Ook heb ik me suf gezocht naar een ICS user-manual, Heb alleen een Samsung Galaxy manual kunnen vinden waar ik het e.e.a uit heb kunnen halen. Al met al vindt ik het een fijne tablet. lekker snel, perfect scherm en goed bedienbaar.Anoniem: 452329 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:16:
Vraagje: Ik heb inmiddels de Cortex Android binnen uit China......echter de handleiding;Chinees!! Wie kan mij helpen....is de taal ook te veranderen?? Nu staat bijna alles in Chinees!
nee leverdata word steeds uitgesteld,erwinb schreef op maandag 26 maart 2012 @ 23:38:
Heeft er al iemand deze tablet bij een winel zien liggen.
was in februari gepland maar inmiddels eerste of tweede week van april
Bij Alternate staan ze ook al een tijdje in de online catalogus, maar nog geen datum ...
Wel dat er Android 4.0.3 op staat.
Wel dat er Android 4.0.3 op staat.
als je hem echt wilt ..
bestel hem dan bij de dixons of dynabyte voor 199.99
hij is nu nog in de aanbieding!
bestel hem dan bij de dixons of dynabyte voor 199.99
hij is nu nog in de aanbieding!
Door alle wachttijd heb ik veel bedenktijd gekregen, ik ben ook al aan het wachten vanaf eind februari. Inmiddels zijn er al verschillende aankondigingen van andere fabrikanten, zoals ik al heb gezien en uit mijn hoofd weet: Archos, Point of View, Huawei, en nog een paar, met zelfde 9.7 inch, verhouding 4:3, IPS schermen, redelijke specs, draaiend op ICS. Baal er als een speer van, want wil eigenlijk gewoon NU een tablet, vnl om als ereader te gebruiken. Ik ben in het bezit van een ipad2, een qware 7 inch pro3 en een sgs. Kan me wel redden met alle verschillende systemen en merken, maar weet in ieder geval zeker dat ik liever geen ipad meer wil, dit ivm converteren films, itunes en stomme arrogante andere dingen, zoals het vertikken van bluetooth verbinding tussen de ipad en mijn telefoon, de sgs, uitblijven van flash etc. Kortom, ik wil een ipad, maar dan met android, en ook nog de helft goedkoper. Deze Yarvik leek mij daarom ideaal. Maar mijn vertrouwen in Yarvik is nu zowat gedaald tot een absoluut nulpunt.
Waarom deze yarvik kopen als er binnen nu en 2 maanden bijvoorbeeld een soortgelijke archos uitkomt? voor dezelfde prijs?
Waarom deze yarvik kopen als er binnen nu en 2 maanden bijvoorbeeld een soortgelijke archos uitkomt? voor dezelfde prijs?
ben het er wel mee eens dat het echt drama is met yarvik.
maar ik ga er ook van uit als ik het product heb dat ik dan niks meer met ze te maken heb.
defect = terug naar winkel,
software, zoek ik zelf wel uit.
het is op het moment van release toch een van de meest aantrekkelijke tablets voor mij, dat is ook de enige reden, komt er een andere fabrikant met een betere tablet voor dezelfde prijs annuleer ik mijn bestelling en ga ik voor die.
maar ik ga er ook van uit als ik het product heb dat ik dan niks meer met ze te maken heb.
defect = terug naar winkel,
software, zoek ik zelf wel uit.
het is op het moment van release toch een van de meest aantrekkelijke tablets voor mij, dat is ook de enige reden, komt er een andere fabrikant met een betere tablet voor dezelfde prijs annuleer ik mijn bestelling en ga ik voor die.
Kan hij 1080p mkv video afspelen op hdmi uit?
Waarom die Archos kopen als er over 4 maand later een betere Yarvik uit komt?[b][message=37935976,noline]
Waarom die Yarvik over 4 maand kopen als er over 6 maand een betere Archos uitkomt?
Waarom die Archos over 6 maand kopen als er over 8 maand een nog betere Yarvik uitkomt?
Je raadt het al, ik heb nog steeds een zwart-wit TV. Want over een paar maand komt er een nog betere uit dan er nu op de markt is..... Echt ik heb gelijk, let maar op, en dan zit jij met je simpele 3D OLED HDTV met WiFi van maar 117CM
Je moet het anders zien:LessRam schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:51:
[...]
Waarom die Archos kopen als er over 4 maand later een betere Yarvik uit komt?
Waarom die Yarvik over 4 maand kopen als er over 6 maand een betere Archos uitkomt?
Waarom die Archos over 6 maand kopen als er over 8 maand een nog betere Yarvik uitkomt?
Je raadt het al, ik heb nog steeds een zwart-wit TV. Want over een paar maand komt er een nog betere uit dan er nu op de markt is..... Echt ik heb gelijk, let maar op, en dan zit jij met je simpele 3D OLED HDTV met WiFi van maar 117CM
Waarom de Yarvik kopen die over x maanden komt als er over x maanden een betere Archos uitkomt?
Verder ga ik niet in op de discussie of de Arnova 9 G3 beter is, of de Yarvik Tab 465.
LessRam schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:51:
[...]
Waarom die Archos kopen als er over 4 maand later een betere Yarvik uit komt?
ha, grapjas
juist ja, het gaat mij om Yarvik, wel of niet doen
over 8 maanden ben ik toe aan mijn 4e tablet, van ?, ? of ?
ik moet een groot gezin voorzien van tablets
[ Voor 13% gewijzigd door Anny op 27-03-2012 20:39 ]
Ik vond onderstaande link met recensie van een soortgelijke tablet
http://tabletrepublic.com...essions-will567-1331.html
Interessant leesvoer
Interessant leesvoer
blijft wel aantrekkelijk, een erg goede eerste indruk dus...pandit schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:42:
Ik vond onderstaande link met recensie van een soortgelijke tablet
Interessant leesvoer
Wat betreft de verschillen tussen de 465 en 467 zegt Yarvik zelf:drachir2 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:12:
Yarvik quote (FB bericht): "..Zoals het er nu uitziet zullen de TAB465 en TAB467 ongeveer gelijkertijd op vooraad komen, in de eerste of uiterlijk tweede week van april."
Our reply regarding your question:
The diffrence between these 2 models are the colour. The TAB467 is only availbe in Silver colour. The TAB465 is available in black/Silver.
Ook in de specs staat de zelfde afmeting en gewicht, dus technisch geen verschil.
Deze tablet blijkt een kopie te zijn van deze van mixeshop , de JXD S9000 en mischien ook van de Yarvik. Het Model nummer = 3C97. Ik heb de in dit topic genoemde Image op mijn Mixeshop tablet gestopt, en alle problemen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Het flashen blijkt niet zo moeilijk te zijn, Het was voor mij de eerste keer dat ik een android device flash. Hier staan de instructies die ik gevolgd heb:Anny schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:55:
[...]
blijft wel aantrekkelijk, een erg goede eerste indruk dus...
http://www.uplaytablet.com/tag/upgrade/ , In dit topic staat de link naar de flash image. http://tabletrepublic.com...essions-will567-1331.html
Succes
Anoniem: 419865
@Pandit
Is het je gelukt om android market te installeren?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 419865 op 29-03-2012 09:40 ]
je hebt als het goed is wel root access nodig voor het flashen vaak hebben chinese tablets dat wel al..
Deze stond er al origineel op, maar werkte niet lekker, na het flashen werkt de market perfectAnoniem: 419865 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:38:
@Pandit
bij dixons is hij niet meer leverbaar?? staat op site. er was mij eerder verteld door iemand van klantenservice Dixons dat hij er waarschijnlijk morgen zou zijn...
[ Voor 4% gewijzigd door Anny op 29-03-2012 12:37 ]
goh inderdaad,
maar zou kunnen ivm de reclame periode die verloopt / is verlopen.
of dat ze maar gelimiteerd aantal hadden bestelt bij yarvik en die nu allemaal op zijn.
wie weet komt hij wel weer terug maar dan voor € 227,-
maar zou kunnen ivm de reclame periode die verloopt / is verlopen.
of dat ze maar gelimiteerd aantal hadden bestelt bij yarvik en die nu allemaal op zijn.
wie weet komt hij wel weer terug maar dan voor € 227,-
Anoniem: 452947
bestel de TAB465 by Mycom en meld dat je de prijs wil betalen van Dixons (n.l 199,99 Euro) want dat is van hetzelfde concern, morgen 30 Maart zou de TAB465 by Mtcom hoofd kantoor binnen komen en ligt dan hopelijk Zaterdag al in de winkel, anders is het de dinsdag daarna.Ik heb er twee stuks in de bestelling staan want ze zijn zo weer uitverkocht.
Bij mycom ook niet meer leverbaar. Die 28 euro meer of minder vind ik niet echt spannend. Ik wil het ding wel eerst even zien en vasthouden voor ik tot koop overga, daarom is dixons voor mij ideaal.
Niet meer leverbaar? Dit ding is nog nooit leverbaar geweest. Als je het topic een beetje doorleest zie je dat je hem pas halverwege april kunt verwachten. Maar toezeggingen van Yarvik blijken niet veel waard te zijn wat betreft levertijden. Op hun site staat nog steeds dat hij halverwege februari leverbaar zal zijn... Wordt elke maand met een maand opgeschoven.
Hiermee snijden ze zichzelf in de vingers want in de zomer komen er veel Android 4 (ICS) tablets uit.
Hiermee snijden ze zichzelf in de vingers want in de zomer komen er veel Android 4 (ICS) tablets uit.
Net gebeld met Dixons, en degene die de tab465 reeds besteld hebben krijgen hem gewoon uitgeleverd. Vanwege de grote belangstelling is de internetvoorraad verkocht, vandaar dat men hem van de site af heeft gehaald. Men wil een deel van de batch beschikbaar houden voor verkoop in de winkel. Volgens de dame worden ze morgen uitgeleverd en zijn ze zaterdag of dinsdag af te halen.
Hou er persoonlijk rekening mee dat hij ergens in de 1e of 2e week van april wordt uitgeleverd, het kan dan alleen maar meevallen
Hou er persoonlijk rekening mee dat hij ergens in de 1e of 2e week van april wordt uitgeleverd, het kan dan alleen maar meevallen
je zou bijna denken dat dit allemaal een aanloop is naar een 1 April grap/reclame stunt
zou kunnen maar een goede grap is het dan zeker wel.barry_lw schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:16:
je zou bijna denken dat dit allemaal een aanloop is naar een 1 April grap/reclame stunt
( om je bedrijf naar de klote te helpen)
Anoniem: 361319
Aflevering bij Dixons inmiddels wederom vertraagd, nu eind volgende week, begint wel een slapstick te worden.
Ik kreeg een heel ander bericht van dixons
namelijk volgende week weten ze of ze hem wel of niet gaan uitleveren
dus het gaat zeker langer duren dan een week of zo
namelijk volgende week weten ze of ze hem wel of niet gaan uitleveren
dus het gaat zeker langer duren dan een week of zo
Een beetje op internet zitten zoeken en kom daar uit dat de release al een hele tijd staat op eind maart begin april.
Dixons heeft sinds vandaag ook een afbeelding bij de TAB465 staan.
Yarvik heeft gister op de website een update naar 4.0 vrij gegeven voor al hun andere tablets, dit betekend in elk geval dat ze 4.0 stabiel hebben gekregen.
Ga mijn oude Vega tablet dit weekend verkopen en dan maar ff een paar weken zonder tablet. Aangezien de werkelijke release nu heel dicht bij komt.
Dixons heeft sinds vandaag ook een afbeelding bij de TAB465 staan.
Yarvik heeft gister op de website een update naar 4.0 vrij gegeven voor al hun andere tablets, dit betekend in elk geval dat ze 4.0 stabiel hebben gekregen.
Ga mijn oude Vega tablet dit weekend verkopen en dan maar ff een paar weken zonder tablet. Aangezien de werkelijke release nu heel dicht bij komt.
[ Voor 3% gewijzigd door DonDragon-1 op 31-03-2012 12:37 ]
Ik heb weer een ander verhaal, hoewel wellicht al gedateerd: woensdag Dixons gebeld met de vraag wat de geschatte levertijd zou zijn. Volgens de medewerker heeft Dixons er 300 besteld, waarvan er reeds via internet 180 waren verkocht (tot hun eigen verbazing...
) Waarschijnlijke afleverdatum, ergens die week daarop.
Ik heb de tablet gekocht, in de wetenschap dat het wel eens langer zou kunnen duren, aangezien ik elke dag toch wel even dit forum raadpleeg... in ieder geval kan de bestelling geannuleerd worden als je hem ergens anders al zou kunnen scoren. Restitutie van het betaalde vindt dan binnen 4 dagen plaats.
Ik gok zelf dat het eind april wordt... en je weet tog, "de verkrijging van de zaak, is het einde van het vermaak", dus voorlopig zullen we ons nog wel even vermaken...
Ik heb de tablet gekocht, in de wetenschap dat het wel eens langer zou kunnen duren, aangezien ik elke dag toch wel even dit forum raadpleeg... in ieder geval kan de bestelling geannuleerd worden als je hem ergens anders al zou kunnen scoren. Restitutie van het betaalde vindt dan binnen 4 dagen plaats.
Ik gok zelf dat het eind april wordt... en je weet tog, "de verkrijging van de zaak, is het einde van het vermaak", dus voorlopig zullen we ons nog wel even vermaken...
vanaf vandaag is de tablet niet meer leverbaar bij Mycom en men weet ook niet of bestellingen uitgeleverd worden
Kruidvat heeft nu van 3 t/m 8 april ook een leuke aanbieding;
- 10 inch
- capacitive multi touch HD
- 1.2 Ghz Cortex A8
- 3D accelerator
- 512 MB DDR3
- 4GB opslag (uitbreidbaar met MicroSD)
- 1.3 MP camera, speakers, mic.
- USB
- HDMI full HD
- WiFi b/g/n
- Android 4.0
okee 4GB ipv 8GB opslag, maar met een goedkoop MicroSD is dat opgelost
Er staat niets vermeld over Android Market, dus zal net als bij de Yarvik wel een eigen app store zijn
Enige min punt t.o.v. de Yarvik 465 is volgens mij de 512MB werkgeheugen ipv 1024MB van de Yarvik
Maar de prijs is er dan wel naar 139,99 euro
- 10 inch
- 1.2 Ghz Cortex A8
- 3D accelerator
- 512 MB DDR3
- USB
- HDMI full HD
- WiFi b/g/n
- Android 4.0
Er staat niets vermeld over Android Market, dus zal net als bij de Yarvik wel een eigen app store zijn
Enige min punt t.o.v. de Yarvik 465 is volgens mij de 512MB werkgeheugen ipv 1024MB van de Yarvik
Wel toevallig dat jij dat ons komt vertellen ''lessram''.LessRam schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:21:
Kruidvat heeft nu van 3 t/m 8 april ook een leuke aanbieding;
- 10 inch
- 1.2 Ghz Cortex A8
- 3D accelerator
- 512 MB DDR3
- USB
- HDMI full HD
- WiFi b/g/n
- Android 4.0
Maar vinden jullie 512mb 60 euri waard?
Tja.... soms is er toeval in het spel.
Mijn alias is al +10 jaar lessram op Internet (lessram - marssel - marcel)
Ik denk dat mij die 512 ipv 1024 inderdaad dat prijsverschil van minstens 60 euro waard is, uitgaande van 139,99 versus 199,99 (wetende dat de Yarvik misschien zelfs 224,95 gaat kosten wordt het veschil zelfs nog groter; 85 euro)
Er zitten wel meer verschillen tussen die 2 dan alleen maar die 0.5Gb RAM.
-Geen IPS scherm in de Kruidvat tablet. (of het staat toch niet vermeld)
-Resolutie is waarschijnlijk maar 1024x600, dus DPI van de yarvik is hoger.
-Behuizing is waarschijnlijk van plastic
-batterijcapaciteit staat niet vermeld
-16:10 vs 4:3 (voor mij persoonlijk is 4:3 beter, maar voor films is 16:0 dan weer beter)
Eigenlijk is de kruidvat tablet beter te vergelijken met een Yarvik TAB460 of 464. (dan nog is de kruidvat relatief goedkoop maar het verschil is al kleiner)
-Geen IPS scherm in de Kruidvat tablet. (of het staat toch niet vermeld)
-Resolutie is waarschijnlijk maar 1024x600, dus DPI van de yarvik is hoger.
-Behuizing is waarschijnlijk van plastic
-batterijcapaciteit staat niet vermeld
-16:10 vs 4:3 (voor mij persoonlijk is 4:3 beter, maar voor films is 16:0 dan weer beter)
Eigenlijk is de kruidvat tablet beter te vergelijken met een Yarvik TAB460 of 464. (dan nog is de kruidvat relatief goedkoop maar het verschil is al kleiner)
[ Voor 16% gewijzigd door Thmz159 op 01-04-2012 10:36 ]
Ik zie dat Neckerman zelfs de Yarvik 468 al aanbied.
In zowel 8 GB uitvoering(229 euro) en de 16GB uitvoering(249)
Zal wel over een half jaar geleverd worden dan.
Mijn geduld was op en ik heb een nieuwe Ricatech (gratis aktie van Leenbakker) overgenomen van iemand voor 130. Upgrade naar android 4.0.3 uitgevoerd.
Specs zijn verder gelijk met de enige verschillen dat er maar 4 GB intern in zit en het scherm 10.1 inch is ipv 9,7 en de hdmi poort mist. Extra geheugen 32 GB erbij gekocht en voor 160 zijn we helemaal klaar.
In zowel 8 GB uitvoering(229 euro) en de 16GB uitvoering(249)
Zal wel over een half jaar geleverd worden dan.
Mijn geduld was op en ik heb een nieuwe Ricatech (gratis aktie van Leenbakker) overgenomen van iemand voor 130. Upgrade naar android 4.0.3 uitgevoerd.
Specs zijn verder gelijk met de enige verschillen dat er maar 4 GB intern in zit en het scherm 10.1 inch is ipv 9,7 en de hdmi poort mist. Extra geheugen 32 GB erbij gekocht en voor 160 zijn we helemaal klaar.
De leverbetrouwbaarheid van Yarvik lijkt tot nu toe nergens op... Ding had er al lang en breed moeten zijn. Voor basis gebruik lijkt de kruidvat tablet wel interessant, maar eens afwachten wat de praktijk ervaringen daar van zijn. Gezien de specs is de Yarvik nog steeds een, voor mij, zeer interessant tablet maar het begint wel tergend lang te duren. Ze hadden inmiddels op zijn minst enkele review exemplaren kunnen uitsturen, dan hadden we wat extra info gehad

Ik zat ook op de 465 te wachten maar het duurde mij allemaal te lang toen zag ik een aanbieding van de acer aconia A500 32 gb voor 300 euro.
Ben er tot nu tot heel blij mee en voor de yarvik wachters ik wens jullie veel succes
Ben er tot nu tot heel blij mee en voor de yarvik wachters ik wens jullie veel succes
Anoniem: 448933
Yarvik heeft in ieder geval de update naar 4.0 vrijgegeven dus zal het inieder geval wel stabiel zijn denk ik, misschien was dat de oorzaak van de vertraging, het stabiel krijgen van 4.0? Laten we het hopen want ik wil e'm nu toch wel hebben. Wachten duurt lang !
Er zijn wel veel tegenstrijdige berichten over de 465 en de 467. Is die laatste nu wel sneller en lichter dan de 465 of is het echt alleen de kleur? Er zijn verschillende berichten op F.B. Ik snap er eigenlijk nog maar weinig van. Speaker zit in ieder geval op de achterzijde en dat is niet altijd even handig als je je tablet op de tafel of bank legt. Even wachten nog maar dan. Een review was inderdaad wel fijn geweest.
Lees net op F.B. dat de 465 en 467 in eerste week April uiterlijk tweede week april uitgeleverd worden, maar dat wisten we al en de 468 eind April begin Mei. De 468 (die met 16 GB) kost ongeveer €269,- De 467 is idd alleen maar dunner en iets lichter en met dezelfde specs. en de andere kleur dus.

Lees net op F.B. dat de 465 en 467 in eerste week April uiterlijk tweede week april uitgeleverd worden, maar dat wisten we al en de 468 eind April begin Mei. De 468 (die met 16 GB) kost ongeveer €269,- De 467 is idd alleen maar dunner en iets lichter en met dezelfde specs. en de andere kleur dus.
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 448933 op 01-04-2012 14:51 ]
wie weet of er enkel mono audio is te beluisteren, er zit maar 1 luidspreker in.
ik heb nog geen spec kunnen vinden over de audio uitgang want die zou maar best eens wel stereo zijn.
wachten duurt wel erg lang nu, ik heb al twee weken zitten spinnen om de tablet op te halen maar het blijkt dat Yarvik daar niet veel aan doet.
ik geef het nog 1 week en dan geef ik het op met Yarvik als ze dan nog steeds niet leveren, helaas is is Mycom dan een klant kwijt voor twee stuks.
Het begint soms te kriebelen om eens te kijken naar een tablet uit China, ik heb mijzelf helaas als eens later belazeren door een bedrijf www.cinamob.com dus ben erg voorzichtig met die handel.
ik heb nog geen spec kunnen vinden over de audio uitgang want die zou maar best eens wel stereo zijn.
wachten duurt wel erg lang nu, ik heb al twee weken zitten spinnen om de tablet op te halen maar het blijkt dat Yarvik daar niet veel aan doet.
ik geef het nog 1 week en dan geef ik het op met Yarvik als ze dan nog steeds niet leveren, helaas is is Mycom dan een klant kwijt voor twee stuks.
Het begint soms te kriebelen om eens te kijken naar een tablet uit China, ik heb mijzelf helaas als eens later belazeren door een bedrijf www.cinamob.com dus ben erg voorzichtig met die handel.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 452947 op 01-04-2012 16:55 ]
Anoniem: 453338
Heb de Yarvik Tab465 op zondag 25 maart bij Mycom besteld. Daar stond vermeld dat ik hem binnen 4 tot 10 werkdagen zou krijgen. Ze beloofden mij op de hoogte te houden over de bestelling maar dit deden ze dus niet. Op donderdag 29 maart belde ik ze op (best stressend met zo'n ingesproken vrouw die iedere minuut verteld dat je de eerst wachtende bent terwijl je 25 cent per minuut betaald) en er werd mij verteld dat er een vrachtwagen op vrijdag 30 maart zou arriveren om een uur of 7 met de tablets en dat ik heb dan op zaterdag 31 maart thuis zou moeten ontvangen.
Nou had ik op die zaterdag nog niets gehoord of gezien betreft de tablet en ben vervolgens weer gaan bellen. Vervolgens krijg ik zeer vaag te horen dat de leverancier zich niet aan de leveringsdatum heeft gehouden en dat hierdoor de leveringsdatum geheel onbekend is geworden!
Na dit telefoontje ben ik maar gaan emailen naar de klantenservice en heb verteld wat er dus allemaal gebeurt was en of ze mij wat duidelijker willen uitleggen wat er nou precies aan de hand is en wanneer ik ongeveer mijn tablet kan verwachten.
Maar weer kreeg ik dus te horen dat het totaal onduidelijk is wanneer ik de tablet kan ontvangen. Er werd mij zelfs erbij gemeld dat ik mijn bestelling mag veranderen of annuleren, een teken van wanhoop dus!
Ik begin nu ook wel mijn twijfels te krijgen over mijn bestelling en ben maar alvast gaan kijken naar andere tablets. Is de Archos 101 G9 tablet beter dan de Yarvik tab465 of zijn er nog wat betere tablets te vinden rond de 250 euro? En is de GetJar market erg gelimiteerd? Is er een mogelijkheid de Android Market toch (goedwerkend )nog te krijgen op de Yarvik Tab465?
Nou had ik op die zaterdag nog niets gehoord of gezien betreft de tablet en ben vervolgens weer gaan bellen. Vervolgens krijg ik zeer vaag te horen dat de leverancier zich niet aan de leveringsdatum heeft gehouden en dat hierdoor de leveringsdatum geheel onbekend is geworden!
Na dit telefoontje ben ik maar gaan emailen naar de klantenservice en heb verteld wat er dus allemaal gebeurt was en of ze mij wat duidelijker willen uitleggen wat er nou precies aan de hand is en wanneer ik ongeveer mijn tablet kan verwachten.
Maar weer kreeg ik dus te horen dat het totaal onduidelijk is wanneer ik de tablet kan ontvangen. Er werd mij zelfs erbij gemeld dat ik mijn bestelling mag veranderen of annuleren, een teken van wanhoop dus!
Ik begin nu ook wel mijn twijfels te krijgen over mijn bestelling en ben maar alvast gaan kijken naar andere tablets. Is de Archos 101 G9 tablet beter dan de Yarvik tab465 of zijn er nog wat betere tablets te vinden rond de 250 euro? En is de GetJar market erg gelimiteerd? Is er een mogelijkheid de Android Market toch (goedwerkend )nog te krijgen op de Yarvik Tab465?
en dit is dus een van de grote nadelen van yarvik.
berichtgeving 1/10
klantenservice 2/10
houden aan gemaakte afspraken 0/10
hopen maar dat de producten die ze afleveren van betere kwaliteit zijn.
de originele leverdata stond op de website voor midden februari,
sindsdien uitstel na uitstel.
ik heb hem besteld en betaald, hoop wel dat ik hem nog krijg (deze maand)
toen het bericht uitkwam van deze tablet was het de beste specs / prijs combo,
dat is nu nog steeds goed , maar niet meer heel erg interessant.
berichtgeving 1/10
klantenservice 2/10
hopen maar dat de producten die ze afleveren van betere kwaliteit zijn.
de originele leverdata stond op de website voor midden februari,
sindsdien uitstel na uitstel.
ik heb hem besteld en betaald, hoop wel dat ik hem nog krijg (deze maand)
toen het bericht uitkwam van deze tablet was het de beste specs / prijs combo,
dat is nu nog steeds goed , maar niet meer heel erg interessant.
Anoniem: 453338
tja, dit is natuurlijk ook deels Mycom's schuld maar Yarvik had dit ook wel wat beter moeten melden.Anoniem: 430542 schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:08:
en dit is dus een van de grote nadelen van yarvik.
berichtgeving 1/10
klantenservice 2/10
....
Je kan dit niet op yarvik of mycom afschuiven.
Het zijn de chinese fabrikanten of leveranciers die het vertikken.
Er is zo'n verschrikkelijke grote vraag naar dit soort tablets in china, dat ze met moeite de vraag van de buitenlanders kunnen bijhouden.
Nederland is klein, ga maar na als een grote leverancier in Amerika voorrang krijgt op yarvik, dan kan het nog wel even duren dus!
Het zijn de chinese fabrikanten of leveranciers die het vertikken.
Er is zo'n verschrikkelijke grote vraag naar dit soort tablets in china, dat ze met moeite de vraag van de buitenlanders kunnen bijhouden.
Nederland is klein, ga maar na als een grote leverancier in Amerika voorrang krijgt op yarvik, dan kan het nog wel even duren dus!
Anoniem: 449016
@Franky 205
Zag die Yarvik 486 ook bij Neckermann (8Gb 229E en 16gb 249E).
Maar... waarom staat de 468 nog niet op de site van Yarvik zelf???
Is de 468 weer uitgebreider dan de 465 of 467?
Someone?
Someone?
Anoniem: 448933
De 468 is de 16 gb versie van de 467 welke weer een slimline versie is van de 465.Anoniem: 449016 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:34:
@Franky 205
Someone?