Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:30:
maar iemand nog enig idee wanneer we de 465 ongeveer kenne ontvangen?
Volgens Yarvik op F.B. in de eerste of tweede week van April, maar dat passen ze net zo makkelijk ook weer aan. Je weet het gewoon niet. Gewoon site's in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry_lw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:38
zelf op het yarvik forum meer klachten omtrent de laate Kuchhh niet leveren van de tablets

http://forum.yarvik.com/s...ilability&p=6629#post6629

niet echt reclame voor yarvik dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit te wachten vanaf 11 maart.

Informatie van zowel dynabyte als yarvik blijft uit 8)7
Zonde voor yarvik want dit komt hun imago niet ten goede lijkt mij.
Op diverse fora worden verschillende data genoemd maar ik geloof het pas als de postingooimeneer hier staat met dat ding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barry_lw schreef op maandag 02 april 2012 @ 08:16:
zelf op het yarvik forum meer klachten omtrent de laate Kuchhh niet leveren van de tablets

http://forum.yarvik.com/s...ilability&p=6629#post6629

niet echt reclame voor yarvik dus
mjah ik heb gisteren maar even een grote mond gegeven ook op dat forum :p
niet netjes maar goed , wel de waarheid , ja kan hiermee je bedrijf naar de klote helpen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 10:06
We hebben er hier ook 1 besteld bij Mycom, na alle berichten hebben we vanmorgen toch maar gebeld en er werd ons verzekerd dat ze a.s. woensdag de tablets binnen zouden krijgen. Wat nog binnen de verwachte levertijd volgens de website zou zijn op het moment van bestellen.

Ik verbaas me alleen enorm over de houding van Yarvik, het zou bijzonder weinig moeite zijn om wat status updates omtrent de beschikbaarheid te geven.
Mits ze daadwerkelijk wat meer willen afzetten, zou het enorm helpen als ze het communicatie niveau zouden opschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit schreef Yarvik in reactie op mijn e-mail:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beste Richard,

Het klopt dat er vertraging is opgetreden in het de-buggen van Android 4.0 voor onze nieuwe modellen tablets. De OS moet per model specifiek worden aangepast en op onderdelen worden herschreven om een optimale performance te garanderen. Aangezien klant-tevredenheid erg belangrijk voor ons is hebben we hier niet op beknibbeld. Vorige week is er veel van dit maatwerk afgerond en daarom hebben we direct een aantal upgrades online gezet, maar nog niet voor alle modellen zoals je kunt zien.

Op dit moment zijn de eerste shipments van de TAB465 en andere modellen onderweg van Azië naar Nederland. Wij verwachten dan ook dat we de eerste bestellingen deze week kunnen uitleveren aan de retailers.

Afhankelijk van waar je hem besteld hebt verwacht ik dus dat je zeer binnenkort wort benaderd om hem op te komen halen. Wij danken je voor je geduld en hopen dat je veel plezier zult beleven aan je tablet.

Met vriendelijke groeten,
With kind regards,

Beschrijving: Sweex

Hans Hello

Telephone

+31 (15) 7501732

Fax

+31 (15) 7501711

Email

hans@sweex.com

Internet

corporate.sweex.com

Head Office

Sweex Europe BV | Ampèreweg 3 | 2627 BG

Delft | The Netherlands

P.O. Box 110 | 2600 AC Delft | The Netherlands
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Maar weer wachten dus. 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze dit bericht nou op fora zetten / fb/ twitter enzovoorts ipv persoonlijk aan mensen te sturen die vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja snap ik, maar nog kan deze Hans zeggen wat hij wil.
Ik ben pas blij als ik dat ding in me handen heb.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Uit dat bericht maak ik op; Yarvik = Sweex ?

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt,

En volgens mij is Sweex weer onderdeel van GE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry_lw
Proest ik kreeg net dit veel zegende reply van yarvik/sweex
Wij kunnen u alleen maar adviseren om onze website goed in de gaten te houden voor verdere ontwikkelingen. ww w.yarvik.co M

erg klant vriendelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barry_lw schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:58:
Proest ik kreeg net dit veel zegende reply van yarvik/sweex
Wij kunnen u alleen maar adviseren om onze website goed in de gaten te houden voor verdere ontwikkelingen. ww w.yarvik.co M

erg klant vriendelijk
de website staat alleen specs en producten die soon uitkomen,
verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Ik blijf niet langer wachten op de Yarvik. Besloten om voor de Kruidvat tablet te gaan. Meteen online besteld (altijd als ik voor een aanbieding naar Kruidvat ga, is ie zgn. "net uitverkocht") incl. etui met toetsenbord 160 euro. En ook de Volledige Market zit erop of is erop te krijgen. wat me vooral overhaalde is een NL forum. Lees voornamelijk goede berichten over dit tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:38:
Ik blijf niet langer wachten op de Yarvik. Besloten om voor de Kruidvat tablet te gaan. Meteen online besteld (altijd als ik voor een aanbieding naar Kruidvat ga, is ie zgn. "net uitverkocht") incl. etui met toetsenbord 160 euro. En ook de Volledige Market zit erop of is erop te krijgen. wat me vooral overhaalde is een NL forum. Lees voornamelijk goede berichten over dit tablet.
tja,

ik heb het forum bekeken en het heeft net zo goede specs als de yarvik alleen,
je hebt maar 512 mb ram en dit is toch wel een best groot verschil.
Wat wel dan weer mooi is, is dat je de Android Market (Google Play Store) hebt wat de yarvik dus niet heeft.

Conclusie:

Toch maar wachten op de yarvik... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Ik sluit me aan bij LessRam, we hebben vandaag alsnog onze Yarvik bestelling geannuleerd. Een kennis van ons had er ook 1 besteld en had een bijzonder treurige E-mail van Yarvik terug gehad, dit samen met de al povere indruk en de lange wacht tijd was het gewoon over.

We zijn voor een Sanei N90 gegaan bij een Nederlandse winkel.Sanei N90 link
Ik kon nergens reviews van de winkel vinden, maar de service was uitmuntend en het zit hier nog geen 10 minuten vandaan,dus het zal wel los lopen.

Succes nog met de Yarviks, blijf het topic wel volgen puur uit interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashilh schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:32:
Ik sluit me aan bij LessRam, we hebben vandaag alsnog onze Yarvik bestelling geannuleerd. Een kennis van ons had er ook 1 besteld en had een bijzonder treurige E-mail van Yarvik terug gehad, dit samen met de al povere indruk en de lange wacht tijd was het gewoon over.

We zijn voor een Sanei N90 gegaan bij een Nederlandse winkel.Sanei N90 link
Ik kon nergens reviews van de winkel vinden, maar de service was uitmuntend en het zit hier nog geen 10 minuten vandaan,dus het zal wel los lopen.

Succes nog met de Yarviks, blijf het topic wel volgen puur uit interesse :)
Ziet eruit als een supertablet met de zelfde prijs als yarvik!
Zou je ons een korte review willen geven erover, want ik ben bang dat het net als bij andere Chinese tablets een in elkaar gezette tablet is van aparte hardware en dat er vervolgens even snel een androidsoftware op is geinstalleerd. En dat soort tablets krijgen al gauw complicaties en fouten enz.

Trouwens, is het zo dat deze tablet naast Sanei N90 ook Ampe A90 is want daar lijkt het wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-01 15:54
LessRam schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:38:
Ik zou het je echt afraden, ik heb soortgelijke qware van 7 inch. Schermkwaliteit kan bij lange na niet tippen aan het ips scherm van de yarvik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anny schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:51:
[...]

Ik zou het je echt afraden, ik heb soortgelijke qware van 7 inch. Schermkwaliteit kan bij lange na niet tippen aan het ips scherm van de yarvik
nauwww,

volgens mij is de yarvik scherm ook niet zo bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redah
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 15:03
Ook ik (en 'n kennis) hebben afgehaakt en hebben beide een Acer Iconia Tab 500 in de aanbieding (€ 249,-) gehaald: 32GB opslag en wifi, en nieuwe versies van de ICS software lekken iedere week het internet op nog voordat Acer hem officieel uitbrengt.

Jammer voor Yarvik, maar ik heb met dit soort toestanden dus ook echt 0,0 vertrouwen in garantie-afhandeling, en dat was zo'n beetje de enige reden om in NL een tablet aan te schaffen i.p.v. uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Even voor de duidelijkheid.
De 465 en de 467 zijn gelijk. Alleen de kleur verschilt.
De 468 is de 16GB uitvoering en is iets dunner. Maar die komt dus nog veel later uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:05:
[...]

Ziet eruit als een supertablet met de zelfde prijs als yarvik!
Zou je ons een korte review willen geven erover, want ik ben bang dat het net als bij andere Chinese tablets een in elkaar gezette tablet is van aparte hardware en dat er vervolgens even snel een androidsoftware op is geinstalleerd. En dat soort tablets krijgen al gauw complicaties en fouten enz.

Trouwens, is het zo dat deze tablet naast Sanei N90 ook Ampe A90 is want daar lijkt het wel op?
Ja, zodra ik hem binnen heb zal ik foto's maken en een eerste indruk posten. Zover ik begrepen heb is het een Ampe a90 "kloon"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 uur geleden op FB van Yarvik:

De TAB465 heeft idd vertraging opgelopen omdat we graag een perfect product op de markt willen brengen. Het foutloos maken van Android 4.0 heef meer tijd gekost dan verwacht, maar is nu geheel afgerond. Deze week wordt de eerste voorraad bij ons verwacht die daarna direct naar de retailers zal worden doorgestuurd. Bedankt voor jullie geduld!

Dus ben benieuwd... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
redah schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:15:
Ook ik (en 'n kennis) hebben afgehaakt en hebben beide een Acer Iconia Tab 500 in de aanbieding (€ 249,-) gehaald: 32GB opslag en wifi, en nieuwe versies van de ICS software lekken iedere week het internet op nog voordat Acer hem officieel uitbrengt.

Jammer voor Yarvik, maar ik heb met dit soort toestanden dus ook echt 0,0 vertrouwen in garantie-afhandeling, en dat was zo'n beetje de enige reden om in NL een tablet aan te schaffen i.p.v. uit China.
Het bedrag dat jij noemt is ex btw, maar 296 euro was idd te mooi om waar te wezen. Ze zijn inmiddels dan ook door deze laatste voorraad heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:58
Ashilh schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:21:
[...]

Ja, zodra ik hem binnen heb zal ik foto's maken en een eerste indruk posten. Zover ik begrepen heb is het een Ampe a90 "kloon"
De versie met plastic achterzijde heeft zo te zien inderdaad dezelfde behuizing als de Ampe A90.
Ik zag dat ze ook een luxe versie met aluminium achterzijde verkopen, en de oplettende kijker zal het direct opvallen dat die behuizing wel heel erg veel lijkt op de Yarvik. Ook op de Eken A90 (advanced uitvoering heeft zelfs dezelfde accu specs) trouwens.
Deze uitvoering (Sanei N90) is dan wel uitgevoerd met 16Gb, maar kost dan ook € 30,- meer dan de Yarvik gemiddeld kost.

Het is dus niet zo dat deze tablet nog niet op de markt is verschenen, alleen Yarvik heeft de zending nog niet binnen gekregen. (Via Chineese webshops is deze ook pas een dag of 10 verkrijgbaar.)
Toch lijkt het me de moeite van het wachten waard, omdat de prijs wel erg scherp is. Als je 'm in China online bestelt en douanerechten en belasting betaald, ben je ook meer dan € 200,- kwijt met de bijkomende nadelen (garantie/support).
Ik doe nog even vingers kruisen en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sanei N90 was bij de webwinkel ook uitverkocht
"In verband met de erg grote belangstelling voor de Sanei N90, zijn alle versies van dit erg snelle model sinds vrijdag uitverkocht (binnen 24 uur na het plaatsen van dit model op de site).
Op dit moment is er een heel grote nieuwe voorraad van de N90 onderweg naar Nederland, die naar schatting overmorgen binnen is."
Iedereen wil wel zo'n goedkoop chinees tablet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:46:
De Sanei N90 was bij de webwinkel ook uitverkocht
"In verband met de erg grote belangstelling voor de Sanei N90, zijn alle versies van dit erg snelle model sinds vrijdag uitverkocht (binnen 24 uur na het plaatsen van dit model op de site).
Op dit moment is er een heel grote nieuwe voorraad van de N90 onderweg naar Nederland, die naar schatting overmorgen binnen is."
Iedereen wil wel zo'n goedkoop chinees tablet :)
Ik zat toch nog eens bij Pandawill te kijken: daar koop je die versie ZONDER bluetooth (doen ze daar niet aan?) met Pasen kortingscode voor iets minder dan €150,- incl.verzenden. Daar komen geen douanekosten bij (want minder dan €150,-), misschien wel 19% BTW. Dan heb je dezelfde tablet minus bluetooth dus voor ongeveer €175,- als je belasting moet betalen.
Toch interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:18:
[...]

Ik zat toch nog eens bij Pandawill te kijken: daar koop je die versie ZONDER bluetooth (doen ze daar niet aan?) met Pasen kortingscode voor iets minder dan €150,- incl.verzenden. Daar komen geen douanekosten bij (want minder dan €150,-), misschien wel 19% BTW. Dan heb je dezelfde tablet minus bluetooth dus voor ongeveer €175,- als je belasting moet betalen.
Toch interessant...
klopt, dat bluetooth kenne ze bij de luxe versie er niet bij doen omdat je dan een aluminium behuizing hebt(en daar kan bluetooth kennelijk niet doorheen met zn signaal). Je krijgt er dan wel een extra usb poortje bij (bij de luxe versie dus) en dat schijnt handig te zijn voor android-app-ontwerpers.

Kheb de hoop in Yarvik maar opgegeven en heb gisteren mijn bestelling geannuleerd. ik ben voor de Senei N90 gegaan en heb hem bij de zelfde winkel als Ashilh gekocht. de verkoper zei dat hij ze woensdag of donderdag binnen kreeg dus das tenminste wat duidelijker dan bij de Yarvik. Trouwens, de Senei n90 is ook voorzien van de normale Android Market (Google App Store).

Alleen nog even een vraagje aan Ashilh.
Vind je de winkel zelf betrouwbaar want het is naturlijk niet zo'n grote winkel en hun nummer is een 06 nummer. Is het een winkel waar je gewoon naar binnen kan lopen of hebben ze geen pand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgelauff
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:46
Is het hier nog het yarvik topic? Blijf dan on topic graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jgelauff schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:50:
Is het hier nog het yarvik topic? Blijf dan on topic graag!
excuus,

trouwens, wisten jullie dat vanochtend op de yarvik website de yarvik465 op "Sold out" stond? Een paar uur later in de middag stond hij weer op "Coming soon".

Het kan zijn dat jullie dit allang wisten maar ik zag het nergens staan op het topic dus ik post het maar ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jscheffers schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:23:
Hallo,

Ik wel ook wel de Yavin465 maar hoop dan wel dat de HANDLEIDING niet uit de 6 velletjes wc papier bestaan zo als bij de 420 of 460 wand daar heb ik te wijnig aan.
Op de site van Yarvik kun je je alvast inlezen, de handleiding is geplaatst. Wanneer de tab dan uitkomt kun je je gelijk uitleven, of net als ieder ander het doet, eerst proberen en dan pas lezen hoe het moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 20:49:
[...]
Op de site van Yarvik kun je je alvast inlezen, de handleiding is geplaatst. Wanneer de tab dan uitkomt kun je je gelijk uitleven, of net als ieder ander het doet, eerst proberen en dan pas lezen hoe het moest.
Of op zijn tweakers; eerst rooten en custom Rom er op en dan pas gaan lezen hoe het had gemoeten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-03 09:00
jscheffers schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:23:
Hallo,

Ik wel ook wel de Yavin465 maar hoop dan wel dat de HANDLEIDING niet uit de 6 velletjes wc papier bestaan zo als bij de 420 of 460 wand daar heb ik te wijnig aan.
Als je de productsheet en garantiebepalingen eraf laat, heb je vanaf vandaag inderdaad precies 6 velletjes handleiding...

Voor de voorpret hoef je ze niet te lezen, dan kun je beter elke dag even de berichten op dit forum doornemen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:49:
[...]

klopt, dat bluetooth kenne ze bij de luxe versie er niet bij doen omdat je dan een aluminium behuizing hebt(en daar kan bluetooth kennelijk niet doorheen met zn signaal). Je krijgt er dan wel een extra usb poortje bij (bij de luxe versie dus) en dat schijnt handig te zijn voor android-app-ontwerpers.

[...]
Dat verhaal van de bluetooth en aluminium geloof ik niet helemaal. Schijnt bij aluminium unibody telefoons en de iPad bijvoorbeeld ook geen probleem te zijn. Het zijn gewoon 2 compleet verschillende tablets waarvan de specs grotendeels overeen komen.

Die 2e extra USB poort op de 'luxe uitvoering' is bedoelt om de tablet op je pc/laptop aan te kunnen sluiten neem ik aan. Zoals je met een telefoon ook doet. De andere poort is bedoelt om keyboards, externe opslag en dergelijke randapparatuur aan te hangen (host port).

./offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jos020 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:16:
[...]

Als je de productsheet en garantiebepalingen eraf laat, heb je vanaf vandaag inderdaad precies 6 velletjes handleiding...

Voor de voorpret hoef je ze niet te lezen, dan kun je beter elke dag even de berichten op dit forum doornemen... :)
Dan heb je inderdaad wel iets meer dan 6 velletjes. ;) Yarvik neemt z'n tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDragon-1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 18:26
De handleiding die zij hebben is wel een redelijk vriendelijke handleiding moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry_lw
er schijnt een partij geleverd te zijn aan de belcompany en de lever datum van yarvik aan Dixons is vermoedelijk 18 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDragon-1
barry_lw schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:40:
er schijnt een partij geleverd te zijn aan de belcompany en de lever datum van yarvik aan Dixons is vermoedelijk 18 april
Weer uitstel van levering :S

[ Voor 19% gewijzigd door DonDragon-1 op 04-04-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:26
En jij bent verbaasd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDragon-1
Ja en nee helaas. Argument is debuggen maar ze kunnen geen licentie krijgen voor google play terwijl alle chinezen tablets het wel hebben? Dit snap ik niet helemaal.
Uit eindelijk draaien al deze chineze tablets met een 9.7 ips scherm op de zelfde rom aangezien de tablets kwa hardware allemaal het zelfde zijn. Het enige verschil zal het boot filmpje zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door DonDragon-1 op 04-04-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ook een leuke site (zit zelf te overwegen daar te bestellen)

http://www.efox-shop.com/...0-13,0,0,0,0,0,0?sort=20a

Hebben een breed scala aan tablets die erg op de Yarvik lijken en vanaf zo'n 165 euro heb je iets vergelijkbaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDragon-1
Offtopic,

Heb voor de sanei N90 gekozen, ze hebben hem nu op voorrraad :). Heel vriendelijk geholpen via de chat en reageerd heel snel.

Wens iedereen nog succes zal wel wat posten als ik hem morgen binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashilh
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:49:
[...]

Kheb de hoop in Yarvik maar opgegeven en heb gisteren mijn bestelling geannuleerd. ik ben voor de Senei N90 gegaan en heb hem bij de zelfde winkel als Ashilh gekocht. de verkoper zei dat hij ze woensdag of donderdag binnen kreeg dus das tenminste wat duidelijker dan bij de Yarvik. Trouwens, de Senei n90 is ook voorzien van de normale Android Market (Google App Store).

Alleen nog even een vraagje aan Ashilh.
Vind je de winkel zelf betrouwbaar want het is naturlijk niet zo'n grote winkel en hun nummer is een 06 nummer. Is het een winkel waar je gewoon naar binnen kan lopen of hebben ze geen pand?
Hoi, laatste offtopic post van mij hier ;)
Ze hebben geen winkel , het is een woonhuis. Ik heb hem vandaag opgehaald, zoals ik al zei het is hier in de buurt dus zo heen en weer. Bijzonder beleefde en vriendelijke service. Het is een cadeau voor iemand anders dus ik kan niet meteen het ding door de mangel gooien, zal een thread maken later op de avond.
Ik heb zeer waarschijnlijk je tablet zien liggen voor deze naar het postkantoor ging, daar waren ze naar op weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDragon-1
Mijn Sanei N90 is onderweg :)
Kreeg zelfs een persoonlijk telefoontje van de man dat de tablet is verzonden en morgen hoogst waarschijnlijk binnen komt, verder goede service tot op heden

Sorry kon het niet laten

[ Voor 90% gewijzigd door DonDragon-1 op 04-04-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Uit de folder van computerland:

Yarvik 9,7" TAB465 - 8GB
WiFi - Android 4.0 ICS
Beschikbaarheid: Geen voorraad voor thuisbezorging, voorraad verwacht op 12 april
Computerland Amsterdam CB: geen voorraad, voorraad verwacht op 12 april kies andere winkel
€ 225,00 € 225,00

Ik kan me niet voorstellen dat Computerland een week eerder zou beschikken voor de TAB465 dan Dixons. Voor de 180 (waaronder ik) die hem al bij Dixons hebben besteld....: na de Pasen dus...

en offtopic, geen probleem al die offtopic berichten.... het doodt de tijd een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal het je nog sterker vertellen jos020, ik heb al tijd terug bij computerland besteld en daar konden ze ook al heel mooi vertellen dat ze hem op 3 april bij distributie centrum zouden hebben en dan direct naar alle filiallen zouden uitleveren.

geloofde er al geen zak van na alle uitstel berichten en gister belde ik ze op en zeiden ze idd dezelfde datum als jij, 12 april.

heb nu maar de houding, eerst zien dan geloven!
als dat ding er volgende week (nog steeds) niet is dan cancel ik ook maar mijn order en dan gaan voor een sanei n90 denk ik... zo te zien hebben een paar die stap al gemaakt, ben benieuwd hoe ie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 23:47
is er ook een Sanei N90 forum?
op zich ben ik wel benieuwd naar de bluetooth van dat ding, omdat ik wireless bluetooth speakers heb...
het mooie van de jarvik (het enige waarmee het zich van veel andere tablets met dezelfde specs onderscheid) is de alumunium unibody dan wel weer.
als de bluetooth van de Sanei crap is ga ik zeker voor de jarvik, maar anders toch de Sanei denk ik.

ik ben benieuwd naar de gebruiks ervaringen van beide apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artimunor schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:40:
op zich ben ik wel benieuwd naar de bluetooth van dat ding, omdat ik wireless bluetooth speakers heb...
het mooie van de jarvik (het enige waarmee het zich van veel andere tablets met dezelfde specs onderscheid) is de alumunium unibody dan wel weer.
als de bluetooth van de Sanei crap is ga ik zeker voor de jarvik, maar anders toch de Sanei denk ik.

De Yarvik heeft geen bluetooth, dit zal je met een externe aansluiting moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remysan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 09:24
Gisteren gemailt naar belcompany en een keurig andwoord gekregen.

Onze inkoop afdeling verwacht dat de Yarvik Tab 465 donderdag binnen komt bij onze leverancier en dat deze vanaf vrijdag in onze winkels liggen.

Helaas zal deze tab pas eind volgende week verwacht worden in het magazijn van onze internetshop.
Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
[..]
Op slatedroid.com en pandawill.com forums kun je wel informatie vinden.
De Sanei N90 is overigens 100% gelijk aan de Ampe A90, dus info daarover is ook relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
remysan schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:15:
Gisteren gemailt naar belcompany en een keurig andwoord gekregen.

Onze inkoop afdeling verwacht dat de Yarvik Tab 465 donderdag binnen komt bij onze leverancier en dat deze vanaf vrijdag in onze winkels liggen.

Helaas zal deze tab pas eind volgende week verwacht worden in het magazijn van onze internetshop.
Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Dat klinkt interessant, misschien dan toch vrijdag even langs de Belcompany fietsen om eens te kijken. :)

Momenteel zit ik als zovelen ook andere opties te overwegen maar kom ik telkens terug bij de Yarvik. Voor thuis zou een kruidvat (cherry) of een tomtec ook nog best interessant kunnen zijn. Maar de kruidvat ontbreekt het aan werkgeheugen en de tomtec schijnt een erg schrale gpu te hebben (om over de bouwkwaliteit nog maar te zwijgen..). We wachten dus nog even af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
kixor schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:45:
[...]
Maar de kruidvat ontbreekt het aan werkgeheugen en de tomtec schijnt een erg schrale gpu te hebben (om over de bouwkwaliteit nog maar te zwijgen..). We wachten dus nog even af ;)
de tomtec heeft ook maar een halve GB toch?
maar heeft wel een Rockchip gpu die beter is dan de mali 400 voor zover ik weet, het nadeel daarvan vind ik dat het stroom vreet en heet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
De tomtec heeft volgens de specs in het topic 1gb aan sys mem en als gpu eenVivante GC800. Ik meende wat overzichten te hebben gezien waarin deze slechter presteerde dan de mali400. Het is echter lastig om een goede vergelijking te vinden. Als het er al is dan vaak op basis van telefoons ipv tablet performance.

(Maar ik meende dat de tomtec wat problemen had met het vloeiend afspelen van 1080p mkv? Echter geen idee meer hoe ik hierbij kom... dus misschien wel onzin 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:51

LVL

Dan zou ik zeker even op slatedroid.com kijken als ik jou was. (Forum -> Cortex A8 -> Allwinner A10 cpu devices -> other A10 tablets --> Sanei A90 thread en het Ampe A90 thread)
Ampe A90 was er eerder, maar de site van Ampe en Sanei lijken zo ontzettend veel op elkaar dat ik ervan uit ga dat de fabrikanten hetzelfde zijn, net als hardware die in de tablets zit. Alleen het bootscherm is anders.
Als ik jou op dit moment een tablet aan zou raden, dan zou dat sowieso de Ampe A90/Sanei N90 zijn. Wil je het iets goedkoper, dan wil je misschien naar de Eken A90 kijken, heeft echter geen bluetooth. De yarvik tab 465 is hier volgens mij een rebrand van, en ik denk dat yarvik zijn tablet bij Eken laat maken. Eken is namelijk ook zeer internationaal gericht, aangezien hun site 7 verschillende talen heeft en ze op de CES beurs in Las Vegas te zien zijn in hun eigen 'booth'.

[ Voor 3% gewijzigd door LVL op 05-04-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
De geruchten dat de 456 morgen bij de belcompany is te vinden zouden nog wel eens waar kunnen zijn. Het tablet staat namelijk ook op hun website: http://www.belcompany.nl/...etail.aspx?pid=p2105002_1

Persoonlijk had ik deze daar nog niet zien staan, morgen maar eens bellen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen!
Koop de Sanei N90 op loveandroid.nl!
Ik heb hem gekocht en hij werkt super!
De service is uitmuntend en erg betrouwbaar (ben zelf bij ze langs geweest).
Hij werkt super en het beeldscherm is scherp en helder net als bij de Ipad

Geloof me, je hebt hier veel meer aan dan de yarvik, sterker nog, je hebt ook nog eens de android market(nu google play store) erop staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:48:
Iedereen!
Koop de Sanei N90 op loveandroid.nl!
Ik heb hem gekocht en hij werkt super!
De service is uitmuntend en erg betrouwbaar (ben zelf bij ze langs geweest).
Hij werkt super en het beeldscherm is scherp en helder net als bij de Ipad

Geloof me, je hebt hier veel meer aan dan de yarvik, sterker nog, je hebt ook nog eens de android market(nu google play store) erop staan!
dit klinkt meer als een spammer met ene belachelijk verkoop praatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
De tablet die jij hebt ontvangen heb ik deze week besteld voor minder dan € 150,- (Pandawill, 8% paas-korting) dus je kunt wel uitrekenen dat er een aardige marge op zit. Logisch dat ze je daarvoor graag van de nodige informatie voorzien.
Voor die meerprijs verwacht je ook service wanneer er problemen zijn, en gelukkig heb je daar nog geen ervaring mee. Ik hoor graag van iemand die problemen heeft gehad met een niet werkende tablet hoe ze geholpen worden. Dat geeft een betere indicatie van de service en betrouwbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:41:
[...]

dat kan wel zo zijn maar wat ik zeg meen ik ook egt, hij is gwn goed en de service ook en als jij lkkr op je yarvikje wilt w8en doe je dat maar lkkr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDragon-1
guapper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:42:
De tablet die jij hebt ontvangen heb ik deze week besteld voor minder dan € 150,- (Pandawill, 8% paas-korting) dus je kunt wel uitrekenen dat er een aardige marge op zit. Logisch dat ze je daarvoor graag van de nodige informatie voorzien.
Voor die meerprijs verwacht je ook service wanneer er problemen zijn, en gelukkig heb je daar nog geen ervaring mee. Ik hoor graag van iemand die problemen heeft gehad met een niet werkende tablet hoe ze geholpen worden. Dat geeft een betere indicatie van de service en betrouwbaarheid.
Ik heb ook de Sanei N90 besteld, door de problemen bij vodafone komt die pas morgen :(.
Er schijnen ook namaak Sanei N90 in omloop te zijn, deze hebben touch problemen en het harde schijf geheugen loopt vol. Op de chinese sites vind je ze inderdaad tussen de 150 en 190 $. Maar vanwege die dingen die ik gelezen heb heb ik er voor gekozen om toch maar voor de duurdere bij loveandroid te gaan.
Aanrader zoek even op internet en test je talbet zorgvuldig als deze binnen is. Ik hoop natuurlijk dat je er geen last van hebt maar dat je er van op de hoogte bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag bij Dixons navraag gedaan over de afleverdatum van mijn bestelde Yarvik. Zou nu volgende week vrijdag binnen moeten komen, inderdaad vrijdag de 13de!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artimunor
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:41:
[...]

inderdaad, en daarna nmet zijn turbo taal de yarvik-afwachters in het yarvik forum min of meer beledigen.. ik stem voor het moderaten van die persoon die niet alleen een zeer gesatureerde bril draagt maar ook persoonlijk belang lijkt te hebben.

misschien is het verkoopsucces van zijn sanei's door de leverings problemen van jarvik hem naar het hoofd gestegen. terwijl er gewoon veel kapotte modellen zijn

de rede van jarvik dat ze later zijn met het uitbrengen, net als vele vele andere tablet merken, is dat een aantal fabrieken van basis componenten door de enorme populariteit van en vraag naar goedkope tablets het niet zo nauw met de kwaliteitscontroles genomen hebben, niet allemaal A-grade zeg maar.
of dat de uiteindelijke kwaliteit van de jarviks ten goede is gekomen moeten we natuurlijk nog maar afwachten, maar het lijkt erop dat een aantal slechte batches (met hoog percentage fouten) afgewezen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Vanmiddag even contact opgenomen met de Belcompany. De medewerker wist mij te vertellen dat de 456 morgen zou moeten binnenkomen (enigszins vertraagd, de eerdere verwachtte datum was 4 april). Direct maar een gereserveerd, de medewerker wist mij te vertellen dat er al 1 andere reservering was (jeetje!). Hopelijk kregen ze genoeg binnen... Mag toch verwachten dat ze per filiaal meer dan 1 van die tablets ontvangen, naja we zullen zien ;)

Zodra de tablet binnen is zal ik mijn eerste ervaringen hier even posten en indien er specifieke vragen zijn kan ik die ook beantwoorden. Morgen meer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannonball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:26
Op de website van Belcompany staat dat de Yarvik bluetooth 2.0 heeft
Zal wel een foutje zijn.
Belcompany Yarvik 465

merk toestel Yarvik
type Yarvik Tab 465
bluetooth Info Ja
bluetooth versie Info V 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kixor schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:36:
Vanmiddag even contact opgenomen met de Belcompany. De medewerker wist mij te vertellen dat de 456 morgen zou moeten binnenkomen (enigszins vertraagd, de eerdere verwachtte datum was 4 april). Direct maar een gereserveerd, de medewerker wist mij te vertellen dat er al 1 andere reservering was (jeetje!). Hopelijk kregen ze genoeg binnen... Mag toch verwachten dat ze per filiaal meer dan 1 van die tablets ontvangen, naja we zullen zien ;)

Zodra de tablet binnen is zal ik mijn eerste ervaringen hier even posten en indien er specifieke vragen zijn kan ik die ook beantwoorden. Morgen meer! :)
En???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Net telefoontje van de belcompany, tablet is binnen. Ga em vanmiddag ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
ben benieuwd naar je ervaring(en) ook van de bouwkwaliteit, yarvik/sweek is (in mijn ogen) niet altijd zo nauwkeurig met de kwaliteitscontrole/bouwkwaliteit. Ik hoop dat het wel wat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Yarvik bouwt hem waarschijnlijk niet zelf, maar bestelt hem bij Eken. Zie ook deze review (volg de link naar AlieExpress voor foto's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anny
Ik was alle frustraties van de uitgestelde leveringen ook helemaal zat, heb sinds gister ook de acer a500. Blijf met veel interesse dit topic volgen. Hopelijk hoeven jullie niet meer te lang te wachten. Want eerlijk is eerlijk.... Het blijft een heerlijk moment als je eindelijk de langverwachte tablet in je handen hebt en er mee kunt gaan prutsen, ik blijf vandaag ook weer als een kind zo blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kixor schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:24:
Net telefoontje van de belcompany, tablet is binnen. Ga em vanmiddag ophalen!
Welke belcompany is dat dan? Hier in dordrecht is die voorlopig ook nog niet leverbaar... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oudbeijerland wel,
ga hem nu ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz...

Dynabyte zegt nu weer 13 april... Wordt weer een week wachten...

Veel plezier ermee jullie 2 geluksvogels en post ff een goeie revieuw...

Laterssssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flee01
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb hem zojuist gehaald bij Bel Compagny in Sittard.
Deze hadden er vandaag om 12.00uur 2 binnen gekregen per express levering.
Ze moesten nog in de voorraad worden geboekt.
De eerste is daar nu verkocht ;-), prijs 229,=.

Nou, ben ik dan de eerste die echt kan rapporteren dat ie een Yarvik TAB 465EUK heeft.
Na maanden dit topic te hebben gevolgd, kan ik het bijna niet geloven.
Maar het is waar:

:O IK HEB UHM!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos020
Yo flee, van harte gefeliciteerd!!!

graag hands-on review!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb hem binnen nu nog kijken of ik betaalde geld bij dixons ook terug krijg :-)
Verder reageert hij goed , post er nu Op. Heb nu niet veel tijd maar zal vanavond mijn bevindingen posten.
Scherm doet het erg lekker,multi touch werkt ook goed, getjar staat er al voor op geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stin0
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 23:09
Bij Komplett is ie volgens mij nog niet binnen. Hoe loopt de UI van deze tablet? Ik verwacht niet heel smooth, maar wel goed genoeg. En gamen? Zou je HD games kunnen draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angry birds space erop gezet,
direct via getjar market , maar sftware reageerd best goed. niet optimaal zoals verwacht maar ik ben met de response tijd / delay zeer tevreden.
multitoch zoom doet automatisch scherpte herstellen van de text wat zeer fijn werkt om te lezen.
wireless snelheid nog niet getest maar browsen gaat lekker en voel natuurlijk aan.
zoals eerder gezegd atm niet heel tijd moet zo naar arts ..
geluid productie op max volume is stuk harder dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:11:
angry birds space erop gezet,
direct via getjar market , maar sftware reageerd best goed. niet optimaal zoals verwacht maar ik ben met de response tijd / delay zeer tevreden.
multitoch zoom doet automatisch scherpte herstellen van de text wat zeer fijn werkt om te lezen.
wireless snelheid nog niet getest maar browsen gaat lekker en voel natuurlijk aan.
zoals eerder gezegd atm niet heel tijd moet zo naar arts ..
geluid productie op max volume is stuk harder dan verwacht.
Sluit mij hier voledig bij aan! Ik heb de tablet gehaald bij de belcompany in groningen (paddepoel). Post er nu mee. Dadelijk op zoek naar wat extra apps. Getjar heeft veel te bieden maar moet nog een youtube app zien te vinden. Uitgebreide review volgt later' maar in het kort:

Bouwkwaliteit
Erg goed, zit stevig in elkaar. Alu body voelg kwalitatief hoogwaardig.

Scherm
Mooi en helder, kijkhoek is erg groot.

Browsen
Snel maar niet sneller dan bijv de galaxy s van vriendin. Moet echter nog even wat andere browsers testen.

Al met al zeer tevreden :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy21nl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik heb hem ook en ben zeer tevreden. Moet er wel bij vertellen dat het mijn eerste tablet is, maar weet wel dat ie goed reageert en het scherm een goede kijkhoek heeft en goed duidelijk is.

Nu eerst maar weer even verder spelen :*) en proberen of er een manier is de echte android market (of google play dan..) erop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remysan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 09:24
Heb hem vandaag opgepik bij de belcompany te almere! Het is me eerste tab maar eerste indruk is goed. nu proberen play der op te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-06 12:37
Tot mijn verbazing had de Belcompany in Houten er nog 1. Hoera voor mij dus.
Eerste indruk: toetsenbord reageert niet fijn. Misschien calibreren?
2. Geen google play. ALs iemand mij kan vertellen hoe ik die er op kan krijgen: heel graag.
Ik ga stoeien en laat weten hoe hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een kleine soort van gebruiks review ingestuurd.
nevermind , fucking website geeft aan ongeldige invoer en daardoor is review weg.
fuck it.

daar ging anderhalf uur werk

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
inderdaad niet erg grappig, had (met nadruk op had) dan af-en-toe je tekst gekopieerd en geplakt naar kladblok of iets dergelijks....voorlopig zal je er geen zin meer in hebben om nog een keertje dit te tikken... (denk ik zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah voor de toekomst dan maar , vandaag ga ik het niet nog eens doen.
Misschien later dit weekend,
Normaal doe ik bij online forms we'll opslaan maar ik dacht dit is tweakers , die slaat wel regelmatig data op maar niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:43
Hier staat een generiek script om Google Play toe te voegen aan tablets op basis van de Allwinner A10 chip. Als je geen Novo tablet hebt moet je nog wel met de hand de build.prop aanpassen. Daarvoor moet je wel root hebben. In het topic staat ook een root script, maar ik weet niet of dat werkt op de Yarvik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Dank je wel. Begrijp ik uit je woorden dat het zonder Root niet mogelijk is om Google Play te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de getjar market heeft inderdaad een vrij lage hoeveelheid aan apps
en juist de apps die ik wil hebben , totaal niet.
streaming player , handige netwerk browser , nu is beetje omslachtig.
andere netwerk tools en meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:) >:) >:) Jaloers... >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 20:41:
de getjar market heeft inderdaad een vrij lage hoeveelheid aan apps
en juist de apps die ik wil hebben , totaal niet.
streaming player , handige netwerk browser , nu is beetje omslachtig.
andere netwerk tools en meer ;)
Probeer anders via: www.1mobile.com Daar vind je veel meer app's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Bedankt voor de tip. Dit lost al veel van het gemis van google play op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top ik ga die site even uitpluizen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kixor schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:08:
[...]

Sluit mij hier voledig bij aan! Ik heb de tablet gehaald bij de belcompany in groningen (paddepoel). Post er nu mee. Dadelijk op zoek naar wat extra apps. Getjar heeft veel te bieden maar moet nog een youtube app zien te vinden. Uitgebreide review volgt later' maar in het kort:

Bouwkwaliteit
Erg goed, zit stevig in elkaar. Alu body voelg kwalitatief hoogwaardig.

Scherm
Mooi en helder, kijkhoek is erg groot.

Browsen
Snel maar niet sneller dan bijv de galaxy s van vriendin. Moet echter nog even wat andere browsers testen.

Al met al zeer tevreden :) :>
Zou je misschien de hdmi out kunnen testen op je tv, ik zou graag willen weten hoe dit loopt. Hij zou bij mij mee gaan op vakantie met een x aantal films op de sd kaart. Hoe is de WiFi ontvangst? Goed door het hele huis? Ben benieuwd, een review van een van jullie is welkom, laat mijn beslissing tot aanschaf van de Yarvik deels op jullie review rusten. Ik heb nog iets geduld over. (1,2% van de 100%), dus dat even wachten bij Dixons lukt mij ook nog wel denk ik. :X

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wireless hier op afstand van meter of 8 zonder door muren te hoeven op laat zeggen 70 procent.
Accu laad wel vrij traag op
Verder nu via 1mobile een youtyube player erop gezet en een vlc player
Heb toen via netwerk iso geprobeerd af te spelen. , hij opent wel via rechter klik , openen als , video file.
Alleen snelheid is te traag via wireless om het af te spelen dus video file reset steeds naar eerste seconde, zal zo een film op usb zetten ik draai dvd5 en dvd9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franky205
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024
Aptoide is ook fijn voor apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt kovenant, toch wel een redelijk bereik voor de wifi, voor zijn prijs dan he. Ik wacht af wat je verder post, rot van je review man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg op het moment nog niet voor elkaar om iso of andere video file af te spelen vanaf usb stick , herkend wel fat32 en ntfs staat alleen weg gestopt in de folders , file explorer folder mnt/usbhost1 ligt wel aan de port , je kan wel snelkoppeling maken naar home screen .
Ga straks wedg , neem dan een micro sd kaart mee om daarmee te proberen , mocht iedmand anders wel via usb film af kunnen spelen let me know .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi. Ik ben eigenlijk wel benieuwd, nu de eerste mensen de yarvik 465 in hun handen hebben, of de firmware van de yarvik 465 daarmee nu ook beschikbaar is gekomen.

Aangezien ik de Eken A90 Advanced en de Visture V3 uit China bestel, ben ik wel benieuwd naar de uitwisselbaarheid van de firmware.

Geen idee of Yarvik ook de Livesuite gebruikt voor hun firmware...
Ik vind zojuist dit document op de Yarvik site: http://www.yarvik.com/dow...465EUK_manual_eng_qig.pdf
Hierin zie ik duidelijk dat ze een soort van aangepaste ClockWork recovery gebruiken.

Op de Eken A90 Advanced heb ik inmiddels met succes de firmware van de Ployer MOMO 11 bird kunnen installeren. Op Slatedroid heeft Christian Troy hiervoor een topic aangemaakt http://www.slatedroid.com...om-pwn3d-momo11907cs9000/
Er kan zeer waarschijnlijk op de yarvik ook CWM recovery worden geinstalleerd. Waarna je de firmware van Christian kunt flashen. Deze firmware bevat standaard al de Google play store en maakt het mogelijk om veel andere Google applicaties van de market te installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 16:05 . Reden: link toegevoegd naar Yarvik handleiding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:43:
krijg op het moment nog niet voor elkaar om iso of andere video file af te spelen vanaf usb stick , herkend wel fat32 en ntfs staat alleen weg gestopt in de folders , file explorer folder mnt/usbhost1 ligt wel aan de port , je kan wel snelkoppeling maken naar home screen .
Ga straks wedg , neem dan een micro sd kaart mee om daarmee te proberen , mocht iedmand anders wel via usb film af kunnen spelen let me know .
Denk dat je gewoon avi bestanden moet afspelen. Gaat misschien beter?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuis10000
Belcompany Nieuwegein had er om 14.00 uur nog een staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peewee51
  • Laatst online: 29-05 07:20
Wie komt er met de eerste goede review van de Yarvik Tab465? :) :*)

alvast bedankt

[ Voor 11% gewijzigd door peewee51 op 07-04-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASF86
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 15:34
De afgelopen dagen zit ik ook met erg veel interesse dit topic te volgen en ben ook benieuwd naar de eerste reviews! Mocht het inderdaad wel goed bevallen dan overweeg ik er ook een te halen :)
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste