Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, dan is de kans vrij groot dat ik aan mijn 1e tablet ga beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 15:51

LVL

Red devil schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:42:
Vallen de Archos tablets nog onder exotische tablets? Mijn zoontje (7) wil een tablet voor simpele spelletjes (pissige vogels etc). Mijn oog was al gevallen op de Archos 8 G2 (resistief) maar Archos heeft onlangs de G3 versie met ICS aangekondigd, dat leek me wel het wachten waard. De reden dat 8 inch beter leek, was de aspect ratio van 4:3. Hij wil ook comics gaan lezen en dan is 16:10 toch wat onhandig (terwijl Kindle Fire dat ook is, snap dat eigenlijk niet). Maar ik vraag me af of je wel goed full page kunt lezen met de resolutie van dat ding (800x600). Iemand die daar ervaring mee heeft? Is het te doen zonder steeds te moeten inzoomen? Of kun je beter dan voor 1024*768 gaan.
Ik zou in ieder geval nooit voor een resistief scherm gaan, dat is echt over en uit. Eenmaal een capacitief scherm, wil je nooit, nooit meer een resistief scherm. Deze schermen beschadigen ook redelijk snel doordat de bovenste laag van plastic is.
Misschien is de Yarvik tab465 iets voor je? Is in nederland te koop voor €200. Maar is nog niet uit en ik verwacht dat je hem pas midden april of eind april kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:32
LVL schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:30:
[...]

Ik zou in ieder geval nooit voor een resistief scherm gaan, dat is echt over en uit. Eenmaal een capacitief scherm, wil je nooit, nooit meer een resistief scherm. Deze schermen beschadigen ook redelijk snel doordat de bovenste laag van plastic is.
Misschien is de Yarvik tab465 iets voor je? Is in nederland te koop voor €200. Maar is nog niet uit en ik verwacht dat je hem pas midden april of eind april kan kopen.
Mmm ja, mbt capacitief en resistief, ik snap dat capacitief veel beter is maar lees dat resistief lang zo erg niet is als iedereen doet overkomen. Het is met name voor wat simpele spelletjes enzo, zal het dan alsnog zo'n verschil maken?

Zoontje wil 100 euro neerleggen voor tablet, de rest betaal ik. De 8 inch kost ongeveer 130 euro, dat verschil wil ik nog wel bijleggen. Die Yarvik lijkt 8 inch wat beter qua formaat voor een 7 jarige, de overige specs zijn wel veel beter.

Ik zie nu al die 7 inch kruidvat tablets, veel met ICS, en zelfs capacitief scherm. Jammer alleen dat de verhouding vaak 16:10 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVL

LVL

Red devil schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:34:
[...]

Mmm ja, mbt capacitief en resistief, ik snap dat capacitief veel beter is maar lees dat resistief lang zo erg niet is als iedereen doet overkomen. Het is met name voor wat simpele spelletjes enzo, zal het dan alsnog zo'n verschil maken?

Zoontje wil 100 euro neerleggen voor tablet, de rest betaal ik. De 8 inch kost ongeveer 130 euro, dat verschil wil ik nog wel bijleggen. Die Yarvik lijkt 8 inch wat beter qua formaat voor een 7 jarige, de overige specs zijn wel veel beter.

Ik zie nu al die 7 inch kruidvat tablets, veel met ICS, en zelfs capacitief scherm. Jammer alleen dat de verhouding vaak 16:10 is.
Kies kwaliteit over kwantiteit. Een groot, resistief scherm is dan misschien GROOT, maar een 7" capacitief scherm is vele malen beter, geloof me.
Misschien is de qware pro 3 7" van de intertoys iets voor je zoontje. Dit is een prima tablet qua specs, én het heeft android 4.0. De tablets die tot nu toe resistief zijn, zijn supertraag. Het is niet voor niets dat zelfs de chinezen vrijwel geen tablets meer maken met resistieve schermen. Wat jij wilt kopen is een oude voorraad, zou ik niet aan beginnen als ik jou was...

Houdt er ook rekening mee dat spelletjes niet zo goed draaien op die resitieve dingen!

Over de touch: ik ben in de mediamarkt geweest en ik heb er een stuk of 20 naast elkaar zien staan. Die resistieve dingen zijn echt helemaal niets, traag én de touch is vreselijk.
En aangezien het om je zoontje van 7 gaat: Een resistief scherm gaat sneller kapot omdat je zoontje moet gaan drukken. Ik denk niet dat jou zoontje van 7 rustig om zal gaan met zo'n tablet. Alles het drukken niet lukt, verwacht ik dat hij de tweede keer, 2x zo hard zal drukken :P

EDIT: kijk even de Tros Radar aflevering over de goedkope tablets. The point: resistief komt niet zo goed uit de bus.

[ Voor 19% gewijzigd door LVL op 01-04-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
LVL schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:40:
[...]

Kies kwaliteit over kwantiteit. Een groot, resistief scherm is dan misschien GROOT, maar een 7" capacitief scherm is vele malen beter, geloof me.
Misschien is de qware pro 3 7" van de intertoys iets voor je zoontje. Dit is een prima tablet qua specs, én het heeft android 4.0. De tablets die tot nu toe resistief zijn, zijn supertraag. Het is niet voor niets dat zelfs de chinezen vrijwel geen tablets meer maken met resistieve schermen. Wat jij wilt kopen is een oude voorraad, zou ik niet aan beginnen als ik jou was...

Houdt er ook rekening mee dat spelletjes niet zo goed draaien op die resitieve dingen!

Over de touch: ik ben in de mediamarkt geweest en ik heb er een stuk of 20 naast elkaar zien staan. Die resistieve dingen zijn echt helemaal niets, traag én de touch is vreselijk.
En aangezien het om je zoontje van 7 gaat: Een resistief scherm gaat sneller kapot omdat je zoontje moet gaan drukken. Ik denk niet dat jou zoontje van 7 rustig om zal gaan met zo'n tablet. Alles het drukken niet lukt, verwacht ik dat hij de tweede keer, 2x zo hard zal drukken :P

EDIT: kijk even de Tros Radar aflevering over de goedkope tablets. The point: resistief komt niet zo goed uit de bus.
Mmm ok thanks, ben benieuwd hoe duur de 8 inch cap van archos gaat worden. Ze brengen dat ding uit met resistief en cap scherm, ze willen kennelijk de hele markt targetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 17:24
Voor de SmartQ Ten3 T15 is vandaag de v3 firmware gereleased.

Changes :
Upgrade to Android 4.0.3 system.
Optimize the system to enhance the 3D acceleration performance.
Bug fixes:
Increase the stability of the USB data transfer.

Als ik weet of dit mijn probleempje heeft opgelost dan laat ik dit hier weten.

[ Voor 11% gewijzigd door S.Death op 01-04-2012 19:27 ]

PC | Server | FP4All.org | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je die tablet van kruidvat 7 inch is geen miskoop toch? Hij werkt gewoon normaal toch, niet mega snel, maar tja en verder kan je er gewoon alles meedoen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Bedankt voor de info.
In de kruidvat folder staat een gecombineerde advertentie voor de 7 en de 10 inch. Er staat 512MB bij, wat dan voor beiden zou gelden. Maar op dat support forum staat bij de 10 inch dat er 1GB in zit. Weet iemand wat de juiste hoeveelheid is?
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:30:
Kruidvat tablet is al sinds 12 maart te koop via internet, betwijfel of ze nog in de winkel komen ivm. voorraad.

Was vorige keer ook zo: slechts enkele stuks per filiaal; dus bestel via Kruidvat website als er nu voorraad is !

Paar pagina's terug (112-113) in dit topic is dat al aangegeven (!) en vindt je nodige informatie hierover.

Voordeel is het NL support via volgend forum : http://www.tabletsupport.eu/cherry/forumdisplay.php?fid=2

Het is inderdaad de Cherry tablet en die is hetzelfde als de 7" Qware van Intertoys (zie ook 112-113 !).

Dat betreft de 7"Pro 3 : http://www.intertoys.nl/g...t-7-inch-pro3-581520.html

Op dit forum gaat volgende topic hierover : Intertoys Qware Pro2/3 Tablets - DEEL 1

Met beide goede ervaringen qua prijs/prestatie verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeeft deze tablet van de kruidvat een market weten jullie dat? of moet ik via mijn laptop de apps erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:34:
Maar je die tablet van kruidvat 7 inch is geen miskoop toch? Hij werkt gewoon normaal toch, niet mega snel, maar tja en verder kan je er gewoon alles meedoen toch?
We verwachten hier wel wat meer initiatief dan wat je hier laat zien. We gaan je hier niet aan het handje houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tablet van de kruidvat? Heeft de tablet een google playstore of een eigen market?
Of zelfs geen een? groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand bevestigen of de nieuwe 7 en 10 inch tablets van de Kruidvat dezelfde zijn als die van Qware Pro (Intertoys)?

Ze lijken verdacht veel op elkaar namelijk...

Maar wel een stuk goedkoper, vooral de 10 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red devil schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:34:
[...]

/offtopic

Jeetje, je kind is 7 jaar en je hebt het al over geld bijleggen. Een 7 jarige 100 euro laten dokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:30:
[...]

/offtopic

Jeetje, je kind is 7 jaar en je hebt het al over geld bijleggen. Een 7 jarige 100 euro laten dokken...
Beter dan alles kado geven.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
S.Death schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:26:
Voor de SmartQ Ten3 T15 is vandaag de v3 firmware gereleased.

Changes :
Upgrade to Android 4.0.3 system.
Optimize the system to enhance the 3D acceleration performance.
Bug fixes:
Increase the stability of the USB data transfer.

Als ik weet of dit mijn probleempje heeft opgelost dan laat ik dit hier weten.
Geen oplossing zag ik?

Wel vervelend. Klinkt als een kortsluiting tussen de touchtoetsen aan de zijkant van het scherm, en het gewone touchscreen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellever
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-07 08:45
Ik ben al een tijdje op zoek naar een redelijke tablet en niet al te duur. Ik heb vandaag de EKEN T10 besteld voor 150 euries: http://www.eken.com/t10/
Mijn vraag is nu wat jullie van deze tablet vinden? Niet te veel betaald?
Ik heb een filmpje van de T10A kunnen vinden die, naar wat ik kan zien, niet verschilt qua specs met de T10.
YouTube: Eken $108 10.1" and $75 7" Ice Cream Sandwich Boxchip AllWinner 1.2Ghz ARM Cortex-A8

Ik zat ook te twijfelen voor een Hannspree HANNSpad SN10T1 maar dat was mij iets te duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-09 23:47
op de Kruidvat tablet van aankomende folder zit de standaard market voorgeinstalleerd.. kan het weten omdat ik er al even mee heb mogen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
wat vinden jullie trouwens van deze: http://www.loveandroid.nl/android-tablets/n90.html

ben van plan deze te gaan bestellen.. ook super goede service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
dvdl25 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:46:
wat vinden jullie trouwens van deze: http://www.loveandroid.nl/android-tablets/n90.html

ben van plan deze te gaan bestellen.. ook super goede service!
http://www.pandawill.com/...gb-1g-ram-hdmi-white.html

Lijkt me voordeliger.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:30:
[...]

/offtopic

/offtopic

Och ja, meneer krijgt 1 euro zakgeld per week sinds hij 6 is +geld voor rapporten en verjaardagen. Je kunt een kind wel stimuleren om alles te sparen, maar je kunt er beter maar nu plezier van hebben. Als je eenmaal werk hebt, stelt die hele spaarrekening ook niet veel meer voor. Nu is dat geld relatief gezien meer waard. Daarbij leert het ze om beetje met geld omgaan, hij weet nu hoe lang hij heeft moeten sparen, dan zal hij hopelijk ook extra voorzichtig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke heb je mogen gebruiken de 7" of 10" en hoe is deze bevallen ben erg benieuwd naar je ervaringen. Ik ben voornemend de 10" aan te schaffen.
dvdl25 schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:45:
op de Kruidvat tablet van aankomende folder zit de standaard market voorgeinstalleerd.. kan het weten omdat ik er al even mee heb mogen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
de 10 inch heb ik gebruikt.. werkte allemaal soepel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
Ja alleen ben ik niet zo van uit het buitenland halen.. betaal ik liever iets meer.. al vind ik de witte uitvoering wel erg gaaf! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafnold
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
dvdl25 schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:00:
Had die 10 inch 512mb ram of 1GB?

Op de site van Kruidvat staat duidelijk 512mb, maar hier (link) wordt wat anders gezegd. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:24:
Kan iemand bevestigen of de nieuwe 7 en 10 inch tablets van de Kruidvat dezelfde zijn als die van Qware Pro (Intertoys)?

Ze lijken verdacht veel op elkaar namelijk...

Maar wel een stuk goedkoper, vooral de 10 inch.
De 7" Kruidvat (Cherry M677) is zelfde als 7" Qware Pro 3 : dochter heeft 1e ik de 2e en beide zijn voorzien van originele Market cq. Google Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:36
aanbieding bij groupon...

http://www.groupon.nl/dea...anpid=1621672798684931073

beetje matige specs, mja 110 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overprized : voor 89.99 bij Kruidvat en voor 99.99 bij Intertoys een beter product, resp. de Cherry M677 en de Qware Pro 3, beiden 7" met capacitief scherm en ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 17:24
XBOXCenturion schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:35:
[...]

Geen oplossing zag ik?

Wel vervelend. Klinkt als een kortsluiting tussen de touchtoetsen aan de zijkant van het scherm, en het gewone touchscreen.
Maar dan wel alleen bij de v2 en v3 firmware.
Heb wel een soort van omweg gevonden om er toch mee te werken namelijk een vinger op die toetsen houden.
Ben benieuwd wat Smart Devices ervan zegt.

PC | Server | FP4All.org | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen,

Even een algemene vraag over app gebruik. Is het verstandig om zon gratis virusscanner app er op te zetten ? (avg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, als het goed is ontvang ik de tablet morgen. (zondag besteld, dus geld maandag als werkdag, dus dinsdag ontvangst)

En uiteraard zal ik jullie dan laten weten of de tablet mooi werkt en voldoet aan de prijs/kwaliteit eisen.
(en ja mijn moeder heeft ook 1 besteld.. En ik kan jullie vertellen dat dit zeer uniek is! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theclown_1
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-10-2023
dvdl25 schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:00:
Ik zit er ook over na te denken om deze tablet te kopen. Zal skype een beetje soepel draaien op deze tablet of kan ik dat vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-P
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:34

R-P

Hoi,

Mijn schoonmoeder (!) wil ook een tablet. Heeft plotseling een voorliefde ontwikkeld voor gadgets :)

Ze wil de 7" van het Kruidvat. Is geloof ik geen slechte koop gezien de meningen hier.

Maar, gezien het feit dat haar ogen niet beter zullen worden ;) ben ik geneigd haar naar de 10" te sturen.
Kan iemand de betere resolutie* en het dubbele geheugen** bevestigen van de 10"? Zo ja, dan is de keuze makkelijk, anders is de 7" toch wel erg aantrekkelijk...

De 7" lijkt sprekend op de "Yarvik TAB264 GoTab Velocity 7" Tablet" (staat nog niet in de pricewatch) met als opmerking dat de Kruidvatfoto in spiegelbeeld staat (?) en de Yarvik slechts een 300k VGA camera claimt te hebben...

*Resolutie zou volgens iemand in een eerdere post 1024 of zo zijn voor de 10". Resolutie van de Yarvik 7" is 800x480, en ik neem aan van de Kruidvatversie ook. Kan geen Qware 10" vinden met 1.2GHz processor.
**Iemand stelde hierboven eveneens dat de 10" 1GB geheugen zou hebben i.p.v. 512MB.

EDIT: link waar wordt uitgelegd dat het standaard 1GB heeft, maar de Kruidvatversie inderdaad maar 512MB. Wat niet wordt besproken of het Kruidvat ook de schermresolutie EN DE CAMERARESOLUTIE heeft laten aanpassen...

[ Voor 13% gewijzigd door R-P op 02-04-2012 13:07 . Reden: Typfuotjes ;) en meer informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 14:31
Ik heb de Kruidvat 10inch maar besteld online. Altijd als ik naar een Kruidvat winkel ga voor een aanbieding krijg ik als antwoord "Nee, ze zijn allemaal verkocht" (Vraag me altijd af of ze het product in kwestie echt wel op voorraad hadden...) Heb er maar meteen een etui incl. toetsenbord bij gekocht, haalt een beetje het effect weg van touchpad, maar zal toch even gewenningtijd nodig hebben om echt lekker met een touchpad toetsenbord overweg te kunnen, ben nogal aktief op veel fora.
Met name het eigen NL forum voor deze Cherry en de aanwezigheid van de officiele market, hebben me over de streep getrokken.

Edit; oh, en er zit een gewone USB aansluiting op het kruidvat tablet. Wel zo prettig met een dongel.

[ Voor 7% gewijzigd door LessRam op 02-04-2012 13:50 ]

Don't rely on their truth alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 12:33

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Same. heb die kruidvat 10" ook gekocht via internet.
Ben benieuwd hoe goed dat ding is! En of hij te rooten valt zodat er CM9 op kan met een overclockbare kernel. Wil er toch minimaal 1.5Ghz uit krijgen/

Plus, er staat bij ''HD Video''. Heeft dat ding dan hardware acceleratie met die A8 in bv. MX Player of BSPlayer zodat er fatsoenlijk 720p MKV's op afgespeeld kunnen worden?

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Laatst online: 14-09 18:11
Nu komt er ook in belgie een android tablet in de folder. Ik vraag me alleen af of dit dezelfde is?
Zie: http://nl.kruidvat.be/dom...azine.html#/spreadview/8/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep is dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVL

LVL

Imprezzion schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:45:
Ben benieuwd hoe goed dat ding is! En of hij te rooten valt zodat er CM9 op kan met een overclockbare kernel. Wil er toch minimaal 1.5Ghz uit krijgen/

Plus, er staat bij ''HD Video''. Heeft dat ding dan hardware acceleratie met die A8 in bv. MX Player of BSPlayer zodat er fatsoenlijk 720p MKV's op afgespeeld kunnen worden?
Als je tablet de Rockchip RK2918 heeft kan hij vloeiend 1080P afspelen, en als hij de Allwinner A10 heeft kan hij 2160P en 1080P 3D vloeiend afspelen. (Volgens mij heeft de 10" van kruidvat de RK2918)
Een video van 720P gaat met gemak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Ja, maar geldt dit ook voor MKV files met HW acceleratie? M'n Xperia Arc telefoon zou het qua hardware ook makkelijk moeten kunnen, en MP4 1080P werkt dan ook, MKV's kan ik however niet met HW Acceleratie draaien en SW mode is te zwak op die Arc.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Imprezzion schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:45:

Als er een Alwinner/Boxchip A10 in zit wordt het lastig, heb ondertussen 3 verschillende tablets met een A10 in mijn handen gehad (en geroot), geen enkele van deze tablets vond het leuk om hoger dan 1.2 te gaan. Sterker nog de meesten stonden standaard op 1.0 terwijl op de doos 1.2 stond :P

De betreffende tablets:
- Teclast P76TI (meerderen getest)
- Ainol Novo Aurora
- Ainol Novo ELF
Imprezzion schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:58:
Ja, maar geldt dit ook voor MKV files met HW acceleratie? M'n Xperia Arc telefoon zou het qua hardware ook makkelijk moeten kunnen, en MP4 1080P werkt dan ook, MKV's kan ik however niet met HW Acceleratie draaien en SW mode is te zwak op die Arc.
Hmz, zal het zo even proberen op mijn Novo ELF die op de zelfde processor loopt ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Dat zou ik erg op prijs stellen als je dat even wilt testen.

Offtopic:
M'n Arc met CM7.2.0 doet probleemloos 1.6Ghz op standaard voltage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor velen is de vraag of Skype wel werkt op een tablet hét kriterium maar er is -en met name voor de goedkopere tablets- een uitstekend alternatief, nl. de app TANGO. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:58
Kun je daarmee je Skype contacten bellen? Ook beschikbaar voor Win/Mac/Linux?

[ Voor 30% gewijzigd door guapper op 02-04-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
https://online.kruidvat.n...roid40TabletPC10inch.html

Het lijkt me niet dat voor minder dan €150 een beter apparaat te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMJLA
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
chronoz schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:15:
https://online.kruidvat.n...roid40TabletPC10inch.html

Het lijkt me niet dat voor minder dan €150 een beter apparaat te vinden is?
Wie?

Het is een behoorlijk uitdagende vraag van chronoz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
Artikel komt altijd op voorraad;) maar is altijd de eerste actiedag (dinsdag) alweer uitverkocht.. :P
LessRam schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:14:
Ik heb de Kruidvat 10inch maar besteld online. Altijd als ik naar een Kruidvat winkel ga voor een aanbieding krijg ik als antwoord "Nee, ze zijn allemaal verkocht" (Vraag me altijd af of ze het product in kwestie echt wel op voorraad hadden...) Heb er maar meteen een etui incl. toetsenbord bij gekocht, haalt een beetje het effect weg van touchpad, maar zal toch even gewenningtijd nodig hebben om echt lekker met een touchpad toetsenbord overweg te kunnen, ben nogal aktief op veel fora.
Met name het eigen NL forum voor deze Cherry en de aanwezigheid van de officiele market, hebben me over de streep getrokken.

Edit; oh, en er zit een gewone USB aansluiting op het kruidvat tablet. Wel zo prettig met een dongel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdl25
Mensen... help me te kiezen aub: gaan voor de samsung galaxy tab 10.1 of voor dit goedkopere alternatief: http://www.loveandroid.nl/n90.html

HELP! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Over de vraag of de 10" Kruidvat nu 512MB of 1GB heeft:
http://www.tabletsupport....?tid=205&pid=1521#pid1521

Het zou 512MB zijn, omdat de tablets naar wens van de klant gefabriceerd worden.
Ook las ik op die site dat er van de 4GB opslag maar 3,23GB gezien wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door BounceMeister op 02-04-2012 22:07 . Reden: 3,32 - > 3,23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:59

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ben op zoek naar een tablet en kwam daarbij dit topic tegen, en zag dat er gepraat werd over de Android Tablet bij de Kruidvat. Nu ben ik wat verder gaan zoeken en kwam ik het volgende tegen:

Deze tablet van Yarvik: Klik

Staat deze niet gewoon gelijk aan de tablet van Kruidvat: [url="Klik"]https://online.kruidvat.nl/product/68433/Android40TabletPC10inch.html[/url]?

In het filmpje lijken ze namelijk sprekend op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
BounceMeister schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:32:
Over de vraag of de 10" Kruidvat nu 512MB of 1GB heeft:
http://www.tabletsupport....?tid=205&pid=1521#pid1521

Het zou 512MB zijn, omdat de tablets naar wens van de klant gefabriceerd worden.
Ook las ik op die site dat er van de 4GB opslag maar 3,23GB gezien wordt.
die 3,23GB maak ik me niet zo druk over, zo duur is een 32GB microSD nu ook niet meer.
Die 512MB RAM vind ik spannender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guapper schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:35:
Kun je daarmee je Skype contacten bellen? Ook beschikbaar voor Win/Mac/Linux?
Staat los van Skype en sinds kort ook beschikbaar voor Windows, google maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Een Windows versie had ik zo snel niet gevonden, maar het punt is dat wanneer je hele netwerk zich op Skype bevind het nog niet zo makkelijk is om over te stappen. Wel goed om te zien dat er weer een serieuze optie bij is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HishamK
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 21:50
Werkt skype een beetje soepel op de kruidvat tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog niemand hem ?? Want ik krijg hem pas vrijdag ben ik bang. Zit helaas een accesoire bij met een levertijd van 5 werkdagen, en ik denk niet dat ze ze apart van elkaar opsturen helaas...

En ik ben heel benieuwd wat de ervaring is! Weet wel dat ik direct een update erop zet, die op het forum staat van cherry. Dit schijnt nogal te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Ik heb hem vandaag binnen. De 10" versie als PostNL het niet verprutst.
T&T geeft aan onderweg dus...

Ga ervaringen posten zodra ik iets weet ;)

EDIT: T&T geeft aan: Bezorgd om 10:21. M'n ma is dus thuis denk ik hehe. Ben nu op m'n stage/werk dus vanavond pas proberen :(

[ Voor 30% gewijzigd door Imprezzion op 03-04-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook besteld via kruidvat online ? Want dan zou er dus een t&t bij zitten... Dus dan kan ik het ook zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Yep, via kruidvat online. Kreeg een mailtje de volgende ochtend met een T&T code. (Zondag besteld, gister code, vandaag binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das shit, dus dan krijgen wij hem nog lang niet binnen.. houden ze zich dus wel aan de regel van ca 5 werkdagen :/
Nja dan nog maar ff wachten :) Kan ik mooi jullie reacties even lezen omtrent de tablet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:22:
das shit, dus dan krijgen wij hem nog lang niet binnen.. houden ze zich dus wel aan de regel van ca 5 werkdagen :/
Nja dan nog maar ff wachten :) Kan ik mooi jullie reacties even lezen omtrent de tablet!
net bij de kruidvat gehaald de 10,1 ' versie
Het merk is Cherry..
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/etx9dghmd/IMG_20120403_WA0000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 10:23
Zou je een kleine review kunnen geven van de eerste indrukken? Snelheid, bouwkwaliteit, enz?
Als het wat is fiets ik zo ook naar de dichtstbijzijnde kruidvat(en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 20:19
helaas kan ik nu niet meer info geven, het is niet van mij, hebt het voor iemand gekocht. Niet erg netjes als je er nu even flink op ga spelen.

sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazytaxi819
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 09:25
@ Wai_AM

staat er wel op de doos de specs? bv resolutie? (is deze 1024x600 pixels)? En geheugen is 512mb? of toch 1gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:14
Ik heb de Kruidvat 10" net ook binnengekregen.

Specs op de doos:
Systeem specificaties M-1007:
- LCD van 10.1 inch met 800 * 480 pixels
- 1.2GHz Cortex A8 processor met 3d versneller
- 512MB intern geheugen
- Ingebouwd 4GB flashgeheugen
- Wifi-verbinding
- Camera
- Micro-SD-kaartgleuf
- Ingebouwde luidsprekers
- Voorgeïnstalleerde toepassingen waaronder een alarmklok, contactpersonen en een kalender.
Van de 4Gb ziet hij onder "opslag" 1x 2GB en 1x 1.2GB

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdpijl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 08:39
@crazytaxi819

specificaties http://www.tabletsupport....d=205&highlight=resolutie

maar dan 512MB ipv 1GB

(oeps, bovenstaande post met specs lijkt waarschijnlijker....)

[ Voor 19% gewijzigd door mdpijl op 03-04-2012 13:40 . Reden: onjuiste info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
Resolutie komt ook niet overeen, in jouw link staat nl 1024 * 600 terwijl op mijn doos dus 800 * 480 staat

[ Voor 6% gewijzigd door BSTNjitRam op 03-04-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 14:59
Ik tiep dit vanaf kruidvat tablet (10").
Ding is opzich wel okay.
Nadelen tot nu toe:
resolutie is 1024*550, cpu draait op 1ghz. specs kloppen dus niet helemaal met de ad.
De standaard browser is vrij traag, maar opera doet het wel rap.
Geheugen is idd 512mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Dat ding wordt dus even flink op z'n staart getrapt als ik hem heb geroot.

Zou je misschien wat voor me willen doen?
Checken of 720p MKV files soepel afspelen. Dat wil ik stervens graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
heb je een linkje naar een bestand welke je wilt dat ik test?
Skype lijkt trouwens goed te werken,heb het alleen nog niet heel uitgebreid getest en market/gmail/maps zijn standaard al geinstalleerd.

[ Voor 53% gewijzigd door Mod_Aap op 03-04-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
@Mod_aap: hoe ben je er achter gekomen dat de resolutie 1024 * 550 is?
Komt idd niet overeen met wat er op de doos staat, maar hogere resolutie lijkt me altijd beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet je direct de update erop die op het support forum staat ? Of laat je hem zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Heb android system info geinstalleerd geen idee hoe accuraat het is.
Update voor volledige market lijkt me niet nodig aangezien de market er al op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mod_Aap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:44:
Ding is opzich wel okay.
Nadelen tot nu toe:
resolutie is 1024*550, cpu draait op 1ghz. specs kloppen dus niet helemaal met de ad.
De standaard browser is vrij traag, maar opera doet het wel rap.
Geheugen is idd 512mb
Met de update kun je dus misschien de cpu wel hoger draaien. (is bij een paar gelukt schijnt)
En de nodige zaken worden geupgrade en geminimaliseerd voor een optimaal gebruik.
Daarom ga ik het zeer zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 21:36

JW1

Heeft de 7" tablet van de Kruidvat ook Bluetooth? Ik wil hem graag gebruiken voor navigatie waarbij ik dan een BT-muis koppel.
Een ingebouwde GPS-chip in een tablet voor deze prijs zou helemaal mooi zijn, maar verwacht ik al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mod aap, hoe bevalt tie ? Snelheid van reageren, filmpjes, internet etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Heb de update gedaan, icoontjes zijn kleiner geworden en heb nu root toegang.
Tablet crashed trouwens op 1.2ghz :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dan blijft tie dus op de normale snelheid bij jou. Kon wezen dat je 1 van de gelukkkigen was bij wie die ook goed werkte op 1.2

Nu weet ik niet precies wat root is ? Kun je dat uitleggen ?
Is hij ook sneller geworden na de update ? Of merk je totaal geen verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mod_Aap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:13:
Heb de update gedaan, icoontjes zijn kleiner geworden en heb nu root toegang.
Tablet crashed trouwens op 1.2ghz :(
Dat is minder.
Dat icoontjes kleiner zijn geworden kan je waarschijnklijk verwijten dat je resolutie wat hoger is nu, maar kan het mis hebben.

Hij is bij mij ook onderweg, maar mocht het niet bevallen kan ik het bij de kruidvat filliaal weer retourneren?
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:14:
Oke, dan blijft tie dus op de normale snelheid bij jou. Kon wezen dat je 1 van de gelukkkigen was bij wie die ook goed werkte op 1.2

Nu weet ik niet precies wat root is ? Kun je dat uitleggen ?
Is hij ook sneller geworden na de update ? Of merk je totaal geen verschil ?
Wellicht je even inlezen op google? Staat stervensvol informatie over root, waarom wel waarom niet etc.
1 ding verklap ik je wel, met rooten kan je oa je clockspeed van je tab aanpassen:).
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:15:
gegoogled en inmiddels door wat root toegang is.
:>

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 03-04-2012 15:17 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gegoogled en inmiddels door wat root toegang is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Tot 1,1ghz lijkt goed te gaan, Daarboven crashed de tablet. Resolutie lijkt wel omhaag te zijn gegaan, heb wel het idee dat er wordt gedownscaled en dat het scherm niet echt 1024*550 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hij loopt soepel, draait alles mooi af en het belangrijkste uiteraard: alles werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:34:
Maar hij loopt soepel, draait alles mooi af en het belangrijkste uiteraard: alles werkt ?
Is het niet handiger om gewoon te kopen, kijken of het wat is en zo nee weer terug te brengen?
Nothing personal, maar ik denk dat dit soort posts beetje irritant over komen :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:34:
Het loopt wel aardig (niet zo soepel als ik zou willen, het duur meestal toch wel even voordat een app is opgestart)
Alles werkt sowieso ja, en tot nu toe ook stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Ik ga over 15 minuten naar huis, dan ga ik meteen met de standaard firmware aan de gang, eerst even geen update, en ik kijk wel even hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mod_Aap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:41:
[...]

Het loopt wel aardig (niet zo soepel als ik zou willen, het duur meestal toch wel even voordat een app is opgestart)
Alles werkt sowieso ja, en tot nu toe ook stabiel.
Oke mooi, toch een goede update geweest. Dan is dat ook het 1e wat ik ga doen.
Quad schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:39:
[...]

Is het niet handiger om gewoon te kopen, kijken of het wat is en zo nee weer terug te brengen?
Nothing personal, maar ik denk dat dit soort posts beetje irritant over komen :).
Was niet mijn bedoeling. Ben gewoon erg nieuwschierig omdat het mijn 1e tablet word. Overigens is deze al besteld, maar moet ik nog 3 werkdagen wachten......
Ik zal mijn post tot een minimum beperken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
@MisterX2, vind het niet erg om je vragen te beantwoorden, hopelijk helpt het ook de andere die mogelijk nog twijvelen.

Voor zover ben ik opzich wel tevreden over de tablet, het ding is niet super maar dat had ik ook niet verwacht voor 140 euro. Het is gewoon leuk speelgoed voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand enig id wat de afmetingen van de nieuwe 10inch kruidvat tablet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mod_Aap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:44:
Ding is opzich wel okay.
Nadelen tot nu toe:
Is het niet logisch daar de onscreenbuttons wellicht 50 pixels innemen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kruidvat tablets zijn dus de ( 10")Cherry M-1007 en ( 7")Cherry M-677, dit staat namelijk op de doos die ik in de vitrine bekeken heb vandaag.
Voor deze modellen is ook een ondersteunend forum op http://www.tabletsupport.eu/cherry/forumdisplay.php?fid=1
Alleen de formaten zijn hier ook niet te vinden en werden ook gevraagd, verder zijn alle specs en een eerste modificatie wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Quad schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:17:
[...]

Is het niet logisch daar de onscreenbuttons wellicht 50 pixels innemen?
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar dan zou de resolutie moeten wijzigen wanneer je de tablet 90 graden draait.
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:23:
De kruidvat tablets zijn dus de ( 10")Cherry M-1007 en ( 7")Cherry M-677, dit staat namelijk op de doos die ik in de vitrine bekeken heb vandaag.
Voor deze modellen is ook een ondersteunend forum op http://www.tabletsupport.eu/cherry/forumdisplay.php?fid=1
Alleen de formaten zijn hier ook niet te vinden en werden ook gevraagd, verder zijn alle specs en een eerste modificatie wel te vinden.
Het vorige 7" model wat de kruidvat uitbracht had ook al de volgende naam :Cherry Modelnummer PC677 / M-677
lijkt niet echt logisch om 2 verschillende tablets de zelfde naam te geven !! toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Hij draait wel op 1024x600.
Dat zegt Androids eigen Instellingen centrum ten minste als je bij spellen kijkt onder Aanpassen aan schermresolutie. Daar staat: Huidige Resolutie: 1024x600.

Ik zal hem even updaten. Dan rooten als dat nog nodig is, en kijken wat er allemaal mogelijk mee is.
Opera werkt zeer snel, zelfs met de originele fw.

Enige wat me heel erg opviel is de vertraging in het typen. Als ik wat type met het on screen keyboard zit er echt een dikke delay in het aanraken van de toets en het op het scherm komen van de letters of het woord.

Misschien is dit met de update wel weg hoor.

Voor de rest erg tevreden over het ding tot nu toe! Scherm werkt lekker! Aanrakingsgevoeligheid is erg hoog en de helderheid / kleuren zijn ook erg goed.

EDIT: Lange boot tijden voor dit ding trouwens.
Maar om terug te komen, heb geupdate en die delay in het toetsenbord is weg en apps starten een STUK rapper.

Ik ga nu met de standaard videoplayer en met MX Player + ARMv7 Codecs even MKV H.264 720p playback testen.

[ Voor 15% gewijzigd door Imprezzion op 03-04-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Die van mij doet het al niet meer, heeft twee uur op standby gestaan en ik krijg de tablet nu met geen mogelijkheid meer aan. :(
Dus die kan weer ram richting Kruidvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

720p MKV's zijn super soepel zowel met de eigen player als met MX Player.
De eigen player gebruikt interne HW acceleratie en dat werkt perfect.
Hardware acceleratie voor MX Player is beschikbaar voor alle formaten met de ARMv7 codec pack.

Engie wat ik merk is als je de tablet stevig beetpakt dan zie je van die vlekken in het scherm komen. Zo van als je op het scherm drukt, maar dan van achteren.

En de kijkhoek is vrij zielig... Scherm wordt al gauw donkerder en kleuren vervagen al snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Mod_Aap schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:49:
Die van mij doet het al niet meer, heeft twee uur op standby gestaan en ik krijg de tablet nu met geen mogelijkheid meer aan. :(
Dus die kan weer ram richting Kruidvat.
http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessRam
Imprezzion schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 18:13:
EDIT: Lange boot tijden voor dit ding trouwens.
Maar om terug te komen, heb geupdate en die delay in het toetsenbord is weg en apps starten een STUK rapper.
Zit nog met smart op mijn Kruidvat/Cherry 10" te wachten (5 dagen levertijd voor de kaft+keyboard, met een beetje pech wordt dat dus zelfs na de pasen....). Maar ben al wel nieuwsgierig over wat je bedoeld met updaten. Ik begreep namelijk dat ie standaard al met Android 4.0.3 zou zijn. Welke update heb jij het dan over?

[ Voor 5% gewijzigd door LessRam op 03-04-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:06

nwagenaar

God, root. What's the differen

Ik heb zelf de 7" net bij de Kruidvat opgehaald (de 10" vind ik net niet handzaam genoeg en de 7" ligt lekker in de hand voor mijn doeleinden zoals ebooks lezen en dergelijke).

Direct maar even die update er opgezet, maar helaas ben ik nu Liveplay in één keer kwijt. Ik heb het vermoeden dat ik eerst maar even de volledige update erop moet zetten.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
LessRam schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:12:
[...]

Zit nog met smart op mijn Kruidvat/Cherry 10" te wachten (5 dagen levertijd voor de kaft+keyboard, met een beetje pech wordt dat dus zelfs na de pasen....). Maar ben al wel nieuwsgierig over wat je bedoeld met updaten. Ik begreep namelijk dat ie standaard al met Android 4.0.3 zou zijn. Welke update heb jij het dan over?
Dat had ik al geprobeerd en dat werkte niet.
Uiteindelijk even in de usb poort gestoken, toen begon hij te laden (hoewel de accu nog bijna vol was) en daarna deed hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LessRam schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:12:
[...]

Maar ben al wel nieuwsgierig over wat je bedoeld met updaten. Ik begreep namelijk dat ie standaard al met Android 4.0.3 zou zijn. Welke update heb jij het dan over?
Zal deze modificatie wel zijn :
http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imprezzion

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Update is inderdaad die ja.

Nog wel een probleem ontdekt, maar dat is meer softwarematig / CPU limited.

Een video met HW Decoding kan GEEN screen rotation toepassen helaas.
Andersom / op de kop is de kijkhoek beter maar ja kun je niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:46
Voor de yarvik 260 kun je een android 4.0.3 update downloaden, maar als ik de site zo zie heb je dan nog steeds gewoon die getjar market.

Op http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=191 staat echter dat je na het flashen van een cherry tablet naar 4.0.3 'volledige store toegang' hebt (is dat het zelfde als android market / google play?)

Klopt dat ? En kan je die cherry rom ook gewoon installeren op een yarvik of kruidvat tablet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De afmetingen van de M-1007 zijn:

27 x 16,5 cm

De afmetingen van het scherm zijn:

22 x 12,5 cm
Pagina: 1 ... 30 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.