Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de TomTec ATP7483 Excellent 8" gehaald bij Bart Smit overlaatsts (2 stuks, me schoonpa wilde er ook 1)
Ben gewoon op een iPad 2 te werken, maar m'n voorkeur gaat uit naar Android en deze tablet was een mooie koop voor kennis te maken met een Android tablet (heb al een rooted/custom rom HTC Hero), Na wat googlen hier terecht gekomen, kan niet wachten tot er een makkelijke snelle manier is om het toestel te rooten en te voorzien van een custom rom :), Na het lezen van dit topic zie ik dat het goed vorderd, Alvast bedankt aan de mensen die hier hard met bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:09:
Ik heb de TomTec ATP7483 Excellent 8" gehaald bij Bart Smit overlaatsts (2 stuks, me schoonpa wilde er ook 1)
Ben gewoon op een iPad 2 te werken, maar m'n voorkeur gaat uit naar Android en deze tablet was een mooie koop voor kennis te maken met een Android tablet (heb al een rooted/custom rom HTC Hero), Na wat googlen hier terecht gekomen, kan niet wachten tot er een makkelijke snelle manier is om het toestel te rooten en te voorzien van een custom rom :), Na het lezen van dit topic zie ik dat het goed vorderd, Alvast bedankt aan de mensen die hier hard met bezig zijn.
Er is al een xiron 8 forum, er zijn al twee custom roms te laden met root acces

palmE2 i-pad HTC HD2 S4 xiron 8" ipad3 nexus7 nexus10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, moet er om 1 of andere reden volledig naast gekeken hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:25

Toppertje

www.davideografie.nl

laat maar.

[ Voor 96% gewijzigd door Toppertje op 11-10-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:16:
Nee laat maar.
Android 2.0
Geen market, 800MHz, resistief scherm...
http://www.slatedroid.com.../Pandigital_Novel_Hacking

Nog een exotische, Yipad a 79,-
http://www.all-gadgets.eu...pad-geen-129-maar-79.html

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op zondag 11 september 2011 @ 01:18:
Heel verhaal over de Kijkshop Polaroid.
(lange quotes mogen ingekort worden voor de leesbaarheid)
vraag cq toevoeging

het apparaat dat ik heb gekocht doet het redelijk wifi is niet echt stabiel en je mag echt niet ver van de router zitten.

ik heb fring geInstalleerd en ik kan wel horen wat de ander zegt maar mijn microfoon werkt maar een heeeeeeeeeel klein beetje
de ander hoort iets ver in de verte

de microfoon doet het wel weer redelijk bij de opname app

wie heeft een idee watr dit kan zijn?

wim

[ Voor 81% gewijzigd door PaT op 12-10-2011 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Vandaag heeft Wehkamp de dagaanbieding met de Bebook BE-112 Live voor €199.-

Heeft iemand hier al ervaring mee? En ik kan niet echt iets vinden over custom roms voor dit speeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvedebe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 19:46
PsycoHero schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:54:
Gisteren had Vandaag heeft Wehkamp de dagaanbieding met de Bebook BE-112 Live voor €199.-
Is nu weer 'gewoon' € 239

[ Voor 3% gewijzigd door esvedebe op 14-10-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus 1966 schreef
Geplaatst op zondag 11 september 2011 01:18

--------------------------------------------------------------------------------
Spelletjes.
Ik heb angry-birds rio er op gezet, dit loopt niet echt vloeiend maar is speelbaar ( als je niet veeleisend bent ).
Wordfreud is daarin tegen een genot.

Hoi, ik heb zo,n polaroid tablet gekocht en ik wil er wordfeud op spelen maar het lukt mij op geen enkele manier om het er op te zetten. Ik heb het via google account geprobeerd het lukt niet,geprobeerd via een sd-kaartje het lijkt wel of het apparaat het niet ondersteunt. Hoe heb jij dat dan gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:00:
Amadeus 1966 schreef

--------------------------------------------------------------------------------
Spelletjes.
Ik heb angry-birds rio er op gezet, dit loopt niet echt vloeiend maar is speelbaar ( als je niet veeleisend bent ).

Hoi, ik heb zo,n polaroid tablet gekocht en ik wil er wordfeud op spelen maar het lukt mij op geen enkele manier om het er op te zetten. Ik heb het via google account geprobeerd het lukt niet,geprobeerd via een sd-kaartje het lijkt wel of het apparaat het niet ondersteunt. Hoe heb jij dat dan gedaan?
Angry Birds loopt beter als je de achtergrond (klik op 'raderwieltje' beginscherm) uitschakelt. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Laatst online: 16-09 16:05
Gisteren (15/10/2011) was de Arnova 10 in de aanbieding bij de Paradigit, en voor 100 euro kon ik hem niet laten liggen.

Alleen zit ik een beetje met een ROM dilemma: Arnova heeft een update van 7 september 2011 (android Eclair), en er is een community firmware van 17 april 2011 (Froyo). In die Froyo update zitten ook nog de telefoonfuncties en dergelijke ingebakken, maar zit wel een werkende market. De Eclair is waarschijnlijk zuiniger met de batterij, en de webcam enzo werken nog.

Wat te doen? Ik heb ze beide al geladen en kom er niet echt uit...

Het toetsenbord werkt wel sneller in de officiele firmware, maar "appslib" heeft praktisch geen apps, en ook niet Hacker's keyboard wat ik wel erg fijn vind werken (alleen voor 2.2 of hoger).

[ Voor 14% gewijzigd door citruspers op 15-10-2011 17:38 ]

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
citruspers schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:37:
Gisteren (15/10/2011) was de Arnova 10 in de aanbieding bij de Paradigit, en voor 100 euro kon ik hem niet laten liggen.
Goede tip, ik zie hem ook op de website staan. Gek genoeg 19 euro goedkoper dan de 8" versie, is de batterijduur vergelijkbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
De 4Gb en de 8 GB zijn identiek verder. M'n chef had de 4GB gekocht.

tot nu toe is het wel een fijne tablet voor de prijs. angry brids loopt niet echt op Froyo en wss ook niet op de officiele firmware. Maar voor browsen enzo...(scherm is wel resistief)

EDIt, oh de 8", geen idee. Ik heb wel de 7" zien staan voor 99 euro, maar die heeft geen gpu aan boord dus daar kan je niet echt film op kijken. De 10" speelt vloeiend 720P af, iig het voorbeeldfilmpje :)

[ Voor 28% gewijzigd door citruspers op 15-10-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de tablet van de Blokker (Xiron Android Excellent Tablet 8) te gaan kopen.
Alleen heb ik een paar keer gelezen, dat de android market het niet doet. Dit is voor mij wel van groot
belang. Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja, kun je dan ook op Whatsapp?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Bij de meeste onofficiele tablets werkt de market niet, darvoor moet je vaak een custom firmware downloaden. Meestal staat er wel een alternatieve market op, of kan je zelf .apk (installatiebestanden) inladen.

Het is vaak wel wat gepruts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08-2020
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:05:
Ik ben van plan om de tablet van de Blokker (Xiron Android Excellent Tablet 8) te gaan kopen.
Alleen heb ik een paar keer gelezen, dat de android market het niet doet. Dit is voor mij wel van groot

Alvast bedankt
De xiron 8 heeft een eigen forum, daar kun je alles vinden, googlemarket werkt.

palmE2 i-pad HTC HD2 S4 xiron 8" ipad3 nexus7 nexus10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt
Market werkt : vink bij Instellingen->Toepassingen de onderste optie (Google applications) aan. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt
Ik heb hem vandaag gehaald en een prima tablet, heb Whatsapp geinstalleerd en werkt perfect.Alle apps die ik er op heb gezet van Android market werken goed , een aanrader echt waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

Het kruidvat heeft een tablet on-line gezet. Iemand ervaring met dit tablet? Hij heeft in ieder geval google market en 140 euro is niet duur zo op het eerste gezicht.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigmafan schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 08:54:
Het kruidvat heeft een tablet on-line gezet. Iemand ervaring met dit tablet? Hij heeft in ieder geval google market en 140 euro is niet duur zo op het eerste gezicht.
Dat is de Dropad/Herotab A8/C8, dus is wel een mooie prijsje als je 2 jaar garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 10:07:
[..Kruidvat tablet....]

Dat is de Dropad/Herotab A8/C8, dus is wel een mooie prijsje als je 2 jaar garantie hebt.
Weet je zeker dat dit dezelfde is? Bij het Kruidvat staan de specs namelijk als 800x600 terwijl die voor de Dropad/Herotab op 800x480 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigmafan schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 19:40:
[...]

Weet je zeker dat dit dezelfde is? Bij het Kruidvat staan de specs namelijk als 800x600 terwijl die voor de Dropad/Herotab op 800x480 staan.
Dag,

Ik zie nergens 800x600 staan. Ik weet dat de dropad 800x840 heeft, maar volgens mij heeft deze ook gewoon 800x840. alleen ik wil de underground rom gebruiken (slatedroid), nu wete ik niet ALS het een andere beeldscherm resolutie heeft of dit problemen kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kruidvat heeft nu een aanbieding van € 139 voor de volgende tablet:

- Supersnelle Samsung Cortex A8 1ghz processor.
- Helder 7’’ LED (16:9TFT) Capacitive ‘multi touch’ screen
voor een optimale touch besturing met meerder vingers.
- 4 GB intern geheugen uit te breiden tot 32 GB via micro SD.
- 512MB DDR2 grafische chip met 3D accelerator voor optimal video prestaties.
- Ingebouwde camera.
- WIFI 802.11 b/g voor draadloos internet.
- HDMI output met full HD ondersteuning.
- Gravity Sensor reageert op draaien van het scherm of bij 3D games.
- Ondersteuning voor 3G dongle via mini USB.
- Besturingssysteem: Android 2.2 OS.
- Ondersteuning Adobe DRM bookstore en de officiële ‘Google Market’ voor
het downloaden leukste Apps.
- Ingebouwde speaker.
- Extra sterke accu voor tot wel 5 uur internet gebruik (4800mAh).
- Modern strak design met metalen afwerking.
- 2 jaar garantie met servicedesk ondersteuning.

http://online.kruidvat.nl...72/Android22TabletPC.html

Zo op het eerste gezicht ziet hij er wel goed uit. Wat zijn nog meer de (negatieve) verschillen tussen deze en de hannspad behalve het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:35:
Ik zie nergens 800x600 staan. Ik weet dat de dropad 800x840 heeft, maar volgens mij heeft deze ook gewoon 800x840. alleen ik wil de underground rom gebruiken (slatedroid), nu wete ik niet ALS het een andere beeldscherm resolutie heeft of dit problemen kan geven?
Als je de folder van het kruidvat opent, staan op pagina 7 de specs, daar staat 800x600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enigmafan schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:01:
[...]

Als je de folder van het kruidvat opent, staan op pagina 7 de specs, daar staat 800x600.
OK dank je, heb hem nu besteld, in de hoop dat het een dropad was. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
citruspers schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:37:
Alleen zit ik een beetje met een ROM dilemma: Arnova heeft een update van 7 september 2011 (android Eclair), en er is een community firmware van 17 april 2011 (Froyo). In die Froyo update zitten ook nog de telefoonfuncties en dergelijke ingebakken, maar zit wel een werkende market. De Eclair is waarschijnlijk zuiniger met de batterij, en de webcam enzo werken nog.

Wat te doen? Ik heb ze beide al geladen en kom er niet echt uit...
Heb je ondertussen al wat meer ervaring opgedaan met de "community" firmware? Ik heb het nog niet aangedurfd, alleen de officiele tot nog toe, wel geupdate. Ik kom wel knullige dingen tegen, zoals "files" ==> USB ==> copy ==> niets! Het lijkt allemaal een beetje ongetest in elkaar gezet te zijn.

Offtopic: heeft iemand enig idee waarom Android-apparaten zo stug vasthouden aan oudere versies van Android? Waarom niet (zoals ik gewend ben als Linux-gebruiker) bij elke update gewoon de laatste versie van de software er op zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:07:
OK dank je, heb hem nu besteld, in de hoop dat het een dropad was. :-(
Je mag hem nog binnen 7 dagen terugsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
zag op bol.com dag aanbieding van de Yarvik TAB250 - 7 inch. Heeft iemand ervaring met dit apparaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

soccerroos schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:01:
zag op bol.com dag aanbieding van de Yarvik TAB250 - 7 inch. Heeft iemand ervaring met dit apparaat ?
Wat ik met google kan vinden is het allemaal erg negatief.
Ik denk dat je voor dat geld (of een klein beetje meer) veel beter kunt krijgen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Gutteguttegut schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 12:35:
[...]
Wat ik met google kan vinden is het allemaal erg negatief.
Ik denk dat je voor dat geld (of een klein beetje meer) veel beter kunt krijgen.
ik zoek eigenlijk een mooi ding voor niet te veel geld maar waarmee je toch goed kunt internetten ( flash ) en ook ( kleine ) games op kunt zetten zoals de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
RemcoDelft schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:10:
[...]

Heb je ondertussen al wat meer ervaring opgedaan met de "community" firmware? Ik heb het nog niet aangedurfd, alleen de officiele tot nog toe, wel geupdate. Ik kom wel knullige dingen tegen, zoals "files" ==> USB ==> copy ==> niets! Het lijkt allemaal een beetje ongetest in elkaar gezet te zijn.

Offtopic: heeft iemand enig idee waarom Android-apparaten zo stug vasthouden aan oudere versies van Android? Waarom niet (zoals ik gewend ben als Linux-gebruiker) bij elke update gewoon de laatste versie van de software er op zetten?
Ik ben ondertussen weer teruggegaan naar de geupdate firmware op de Arnova site. Froyo is leuk, en het is fijn om een app store te hebben, maar het toetsenbord reageert gewoon niet lekker met de custom firmware, en de accuduur lijkt echt korter. Ik heb wat losse APK's gedownload, en de GetJar app store werkt ook (die van amazon helaas niet), dus ik heb er op staan wat ik nodig heb.

Het is niet ideaal, maar het werkt goed genoeg voor mij. Misschien komt er nog een community froyo build op basis van de nieuwe firmware op de Arnova site, maar voorlopig volstaat dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Niet online

enigmafan

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:37:
Kruidvat heeft nu een aanbieding van € 139 voor de volgende tablet:

Zo op het eerste gezicht ziet hij er wel goed uit. Wat zijn nog meer de (negatieve) verschillen tussen deze en de hannspad behalve het scherm?
Het is, zo zag ik inmiddels in de winkel, de D-MEDIA ATM3470.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek voor mijn zoon van bijna 11 een leuke tablet.. :)

Hij wil hiermee graag op internet en spelletjes als Angy Birds, Wordfeud e.d doen.
Iemand advies?
Hij wilde de Qware Tablet 10 inch kopen(zaterdag 29 okt in een dag aanbieding bij intertoys) maar weet niet of dit wat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 20:00:
Amadeus 1966 schreef

Spelletjes.

Wordfeud heb ik gewoon vanaf het www gedownload en als Apk bestand via usb op de tablet geplaatst en van daaruit geinstaleerd.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 22:24:
Ik zoek voor mijn zoon van bijna 11 een leuke tablet.. :)

Hij wil hiermee graag op internet en spelletjes als Angy Birds, Wordfeud e.d doen.
Iemand advies?
Hij wilde de Qware Tablet 10 inch kopen(zaterdag 29 okt in een dag aanbieding bij intertoys) maar weet niet of dit wat is...
Ik kan zo snel die dag aanbieding niet vinden maar voor 199,- vind ik het teveel geld.
Kijk maar eens in dit forum naar bijvoorbeeld de Hannspree Hannspad

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Amadeus1966

Kan je op die polaroid tablet van de kijkshop ook whatsapp op gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Deja Vu......
Whatsup werk via Internet/wifi dus theoretisch moet het kunnen.
Zou zeggen gewoon proberen, uiteindelijk heb je niets te verliezen.
Eraf halen kan altijd weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Amadeus1966

Zou je voor mij kunnen uittesten op jou polaroid tablet om te kijken of hij echt werkt :p .Ik wil hem namelijk alleen aanschaffen als het ook echt daadwerkelijk whatsapp op werkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check zelf of er een simkaartslot in zit, if so, werkt het, anders niet

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:08:
@Amadeus1966

Zou je voor mij kunnen uittesten op jou polaroid tablet om te kijken of hij echt werkt :p .Ik wil hem namelijk alleen aanschaffen als het ook echt daadwerkelijk whatsapp op werkt :p
Zou je graag willen helpen, doch de tablet is inmiddels niet meer in mijn bezit.
Mischien dat iemand je hiermee verder kan helpen.

Btw het heeft niets met een sim of i.d. te maken, daar deze aplicatie werkt via internet/wifi

[ Voor 9% gewijzigd door Amadeus1966 op 19-10-2011 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Inmiddels ben ik weer terug gegaan naar de custom froyo build voor mijn Arnova 10. De appstore is voor mij toch wel belangrijk en redelijk wat apps werken niet op 2.1 Eclair. Het toetsenbord heb ik ook acceptabel snel gekregen door suggesties, en de toets popups uit te zetten, en met de applicatie Hacker's keyboard vind ik het acceptabel typen (wel even de key scaling op 600% zetten).

Ik denk dat ik er nog wel een opvouwbaar toetsenbordje van DX bij koop, want typen op een touchscreen ligt me eigenlijk gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 03:21:
[...]

Zou je graag willen helpen, doch de tablet is inmiddels niet meer in mijn bezit.
Mischien dat iemand je hiermee verder kan helpen.

Btw het heeft niets met een sim of i.d. te maken, daar deze aplicatie werkt via internet/wifi
Ok dankje voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
hi,

ik ben compleet nieuw wat tablets betreft, en als ik alles zo eens bekijk, vind ik het niet verwonderlijk dat ik de weg kwijt raak.

De vraag is vast al eens eerder gesteld, maar hier op dit forum staat zóveel, dat ik nog geen zinnig besluit kan nemen, dus ik gooi het er maar gewoon uit.

Wat ik van de tablet hoop te verwachten is (zonder hacken of tweaken etc, gewoon out of the box):

- goede leesbaarheid buiten en in de auto (moet nog wel eens langere tijd in de auto wachten)

- redelijk snel (moet niet persé de snelste zijn)

- Windows media center TV opnamen van de PC erop kunnen zetten (liefst via wifi thuis netwerkje) en afspelen

- WiFi voor internet en thuis netwerk

- liefst 10"

- HDMI out zou leuk zijn, maar niet noodzakelijk

- SDHC memory tot 32 GB

- USB (host?) poort om er evt een USB powered externe HDD op aan te sluiten, zodat ik niet ook nog een extra power adapter mee hoef te nemen voor onderweg

- USB (host?) poort voor een USB G3 dongle om via provider te internetten

- budget is 100 tot 150 euro, komt niet op 10 of 20 euro aan, maar maximaal 200 euro

Wat design betreft spreekt Archos me wel erg aan, maar ik weet niet veel van de ondersteuning en betrouwbaarheid......

Mocht dit bericht in een verkeerd topic staan, dan graag corrigeren......

M.vr.gr.,
Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
De Arnova 10 die ik heb voldoet redelijk aan je eisen voor een lage prijs, zolang je opnamen maar 720p of minder zijn. Het is niet de snelste, en het touchscreen is niet zo goed, maar als je primair video wil kijken is dat geen probleem (door de aparte video processor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
@ Dirk,lange wachtijden in de auto?
Vrachtwagen?

Video's zijn geen probleem, diverse formaten worden ondersteunt.
Mocht dat niet lukken kun je ze altijd nog omzetten/converteren ( Flv to Avi is een leuk programma met veel mogelijkheden, ook kun je hiermee je audio "boosten" ).

Een extra HDD?
Op een 32 gig SD kaart kun je al redelijk veel media op kwijt.
Een handje vol goedkope usb sticks en je hebt de wereld aan media.
Weet namelijk niet of android de partitietabellen kan lezen van grote schijven.
Leesbaarheid is wel goed te noemen, maar je hebt wel te maken met lichtinval en zeker in de auto.

Voor rond de 150,- moet dat zeker wel lukken, heb je niet de snelste maar is wel werkbaar.
De meeste ( zo niet alle ) zijn uitgerust met wifi.
Een internetdongel moet mijn inziens geen probleem opleveren,mits dat deze ondersteunt wordt door android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
citruspers schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 13:09:
Inmiddels ben ik weer terug gegaan naar de custom froyo build voor mijn Arnova 10. De appstore is voor mij toch wel belangrijk en redelijk wat apps werken niet op 2.1 Eclair. Het toetsenbord heb ik ook acceptabel snel gekregen door suggesties, en de toets popups uit te zetten, en met de applicatie Hacker's keyboard vind ik het acceptabel typen (wel even de key scaling op 600% zetten).
Tnx, dan wil ik deze toch ook eens gaan proberen. Kan je mij (voor de zekerheid) vertellen welke firmware je exact gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

enigmafan schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:29:
[...]

Het is, zo zag ik inmiddels in de winkel, de D-MEDIA ATM3470.
Heeft er al iemand ervaring met dit tablet te koop bij de Kruidvat?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
@Amadeus1966:
Amadeus1966 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:55:
@ Dirk,lange wachtijden in de auto?
Vrachtwagen?
Ja joh, niet altijd hoor, maar het is zo vervelend he..... op radio raak je ook wel een keer "uitgekeken"... en na een koffie of 3 ben je ook wel toe aan wat anders.....

Maar goed, tot 150 euro is er dus wel wat te koop dus, dat weet ik, maar als je alles goed kan overzien, wat is dan tot die prijs de beste keus???

Ik bedoel, je kan zoveel soorten / merken kiezen...... Archos, Arnova, Yarvik, Epad's / Apad's etc, Intertois, Bart Smit, Blokker etcetera..... noem maar op. :?

Laat ik het dan zo stellen, wat is vlgns jullie de beste keus als ik het volgende wil:

- 10", goed leesbaar bij daglicht in de auto!! (zoek ik dan ontspiegeld glas of juist niet??)
- 4GB HDD
- SDHC memory slot tot 32 GB
- Wifi
- USB host port (memory sticks voor filmpjes en evt aansl. van een dongle met 3G voor internet)
- is 1 Ghz een must of kan ik ook bijv met 800 Mhz uit de voeten?

Oh ja, de tablet wordt voortdurend in de tas / koffer vervoerd, dus moet ie net als de baas niet al te snel buigen of barsten......

Nou, ik ben benieuwd.......

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
@citruspers:
citruspers schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:50:
De Arnova 10 die ik heb voldoet redelijk aan je eisen voor een lage prijs, zolang je opnamen maar 720p of minder zijn. Het is niet de snelste, en het touchscreen is niet zo goed, maar als je primair video wil kijken is dat geen probleem (door de aparte video processor).
Welke heb je dan precies? Er zijn er nogal wat typen van geloof ik. En is ie zo uit de doos goed bruikbaar, of moet ik er eerst aan "sleutelen"? Want dat gaat vast niet goed..... :-( 8)7

En speelt ie de Windows Media Center TV-opnames ook zó af? Of moeten die dan weer eerst geconverteerd worden, want daar heb ik geen tijd voor.... :'(

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

dirkhimself schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:21:
@citruspers:

[...]

Welke heb je dan precies? Er zijn er nogal wat typen van geloof ik. En is ie zo uit de doos goed bruikbaar, of moet ik er eerst aan "sleutelen"? Want dat gaat vast niet goed..... :-( 8)7

En speelt ie de Windows Media Center TV-opnames ook zó af? Of moeten die dan weer eerst geconverteerd worden, want daar heb ik geen tijd voor.... :'(

Dirk
Er zijn players in de Android Market die aardig wat formaten kan afspelen. Op mijn HTC Desire heb ik Rockplayer draaien.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Amadeus1966 schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:55:

Voor rond de 150,- moet dat zeker wel lukken, heb je niet de snelste maar is wel werkbaar.
De meeste ( zo niet alle ) zijn uitgerust met wifi.
Een internetdongel moet mijn inziens geen probleem opleveren,mits dat deze ondersteunt wordt door android.
Zou een Archus Arnova 10 G2 8GB iets voor me zijn dan? Kan er een 2e hands kopen voor 140 E. Is een paar weekjes oud.

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
jules schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:24:
[...]

Er zijn players in de Android Market die aardig wat formaten kan afspelen. Op mijn HTC Desire heb ik Rockplayer draaien.
Ongetwijfeld, maar speelt ie dan ook die Windows Media Center TV-opnames af zonder eerst te moeten converteren??

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
@ Dirk
Herr Collega ;)
Mischien heb je hier iets aan......
Heb even wat info opgezocht
http://www.tabletguide.nl/tablets/archos-arnova-10/

Voor wat het opbergen betreft daar heb je hele mooi foudraaltjes voor,
sommigen zelfs inclusief toestenbord.

Maar persoonlijk vind ik een laptop/netbook toch pracktischer op de wagen.
Deze kan je gemakkelijker op de tafel kwijt, anders moet je weer iets verzinnen
waar de tablet in/op kan rusten.

Voor wat je mediaopnames betreft, welk formaat worden deze opgenomen?
Ik gebruik voor android QQ-player, bevalt mij goed.
Daarbij zet ik alles wel om naar 3GP met Flv to Avi, met het geluid op 200%
Soms is het geluid wat aan de zachte kant,en als je op een lawaaierige lokatie staat is dat vrij storend.

[ Voor 25% gewijzigd door Amadeus1966 op 20-10-2011 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Amadeus1966 schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 00:51:
@ Dirk
Herr Collega ;)
Mischien heb je hier iets aan......
Heb even wat info opgezocht
http://www.tabletguide.nl/tablets/archos-arnova-10/

Voor wat het opbergen betreft daar heb je hele mooi foudraaltjes voor,
sommigen zelfs inclusief toestenbord.

Maar persoonlijk vind ik een laptop/netbook toch pracktischer op de wagen.
Deze kan je gemakkelijker op de tafel kwijt, anders moet je weer iets verzinnen
waar de tablet in/op kan rusten.
bedankt, ik zelf heb ook wel aan een 10" netbook gedacht, dan heb je je eigen bekende Windows 7, kan zó in je thuisnetwerkje, even kopieren, en met Media Player speel je alles af, en een 3G dongle is dan ook geen probleem, maar ja, je bent zó 250 euro leger....

En ik heb géén vaste wagen, dus ik moet 'm dan wel steeds mee zeulen in de tas.... en omdat ik geen vaste wagen heb zit er ook al wat gereedschap in, eten, drinken, de chauffeursbijbel (geintje _O- ) en dan nóg eens 1,3 kilo..... niet zo'n zin in. Maar praktisch gezien heb je natuurlijk wel gelijk.

staat je PM aan? heb nog wat offtopic vraagjes..... d:)b

dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
dirkhimself schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 23:21:
@citruspers:

[...]

Dirk
Ik heb de eerste Arnova 10" (niet de G2), dus nog met resistief scherm, in plaats van capacitief. Ik vond hem uit de doos niet goed bruikbaar, zo had hij bijvoorbeeld geen market aan boord waardoor apps installeren een pain in the ass is.
Het installeren van een andere firmware is heel simpel. De firmware staat een paar posts terug in een linkje (kasty froyo dacht ik). Je sluit je tablet aan op de PC, kopieert een bestandje genaamd update.img, als hij klaar is trek je de kabel er uit en hij geeft vanzelf een update melding. Het ding herstart, gaat wat zaken regelen en 10 minuten later krijg je een welkomstscherm :)

Windows media center TV opnamen, welk formaat is dat? Mpeg2 nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
citruspers schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 10:48:
[...]
Windows media center TV opnamen, welk formaat is dat? Mpeg2 nog steeds?
tja, dat weet ik niet helemaal zeker, Windows 7 heeft een andere extensie dan Windows Vista, maar je kan ze omzetten van 7 naar Vista formaat (ms-drv o.i.d.).

D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archos heeft met de G9 tablets (zowel 8" als 10") met capacitief scherm een scherpe aanbieding in huis (resp. 249.= en 299.= euro ) en beiden draaien op Android 3.1, vraag is alleen of deze tablets ook zo goed zijn als Archos belooft in zijn nieuwsbulletins !

Link naar betr. Archos site : http://www.archos.com/pro...x.html?country=nl&lang=en

Zeer benieuwd naar ervaringen met deze nieuwe tablets !

Groet, Leen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:39
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:35:
Archos heeft met de G9 tablets (zowel 8" als 10") met capacitief scherm een scherpe aanbieding in huis (resp. 249.= en 299.= euro ) en beiden draaien op Android 3.1, vraag is alleen of deze tablets ook zo goed zijn als Archos belooft in zijn nieuwsbulletins !

Link naar betr. Archos site : http://www.archos.com/pro...x.html?country=nl&lang=en

Groet, Leen.
Archos had/heeft een marktaandeel van 20% in Frankrijk(Apple met 70% was/is de koploper) en in Nederland staat die nog altijd op derde plaats als het om verkoopaantallen van tablets gaat(achter Samsung en Apple.
Geen onbekende en exotische tablets zijn het dus.

Archos Gen9 tablets: Archos 80 / 101
- 10", goed leesbaar bij daglicht in de auto!! (zoek ik dan ontspiegeld glas of juist niet??)
Arnova 10 G2 is dan niet de beste keuze voor jou. Maar IPS, Pixel Qi of iets soortgelijks zul je niet snel vinden voor 150 EUR.

[ Voor 12% gewijzigd door exelletor op 21-10-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
[

Arnova 10 G2 is dan niet de beste keuze voor jou. Maar IPS, Pixel Qi of iets soortgelijks zul je niet snel vinden voor 150 EUR.
Nook Color voor 150 euro importeren? Heb ik ook gedaan. :) Die heeft een IPS scherm, Cortex A8 (overclockbaar tot 1.3ghz) met gpu. Cyanogenmod7 erop! Ik kan zelfs Gameloft's 9MM en Sacred Oddysey vloeiend draaien. GPS ondersteuning door USB Host, Bluetooth etc...

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

exelletor schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:41:
[...]

Archos had/heeft een marktaandeel van 20% in Frankrijk(Apple met 70% was/is de koploper) en in Nederland staat die nog altijd op derde plaats als het om verkoopaantallen van tablets gaat(achter Samsung en Apple.
Geen onbekende en exotische tablets zijn het dus.

Archos Gen9 tablets: Archos 80 / 101

[
De boven besproken Arnova is ook een Archos product dus evenmin een onbekend noch exotisch tablet ! :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WVSint
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-09 06:29
Ik ben op zoek naar een android tablet met GPS om te gebruiken voor navigatie en af en toe te gebruiken om te kunnen internetten / mail lezen.

Mijn voorkeur gaat uit naar een 7 inch capacitive scherm voor maximaal zo'n USD 200.

Op bijvoorbeeld "Ali Express" zijn er genoeg te koop met/zonder 3G, langzamer/sneller.

Ik lees echter weinig in de fora over de kwaliteit van de ingebouwde GPS functionaliteit van deze chinese tablets of over de spiegeling van de schermen.

Kunnen jullie mij verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Dit topic is niet bedoeld voor "wat moet ik kopen " vragen. We verwachten dat je zelf in staat bent om zelfstandig tot een beslissing te komen. Heb je diverse tablets bekeken en kom je er dan nog niet uit, maak dan gerust een topic aan en geef dan duidelijk aan wat je zelf allemaal al hebt gedaan en wat voor jou het belangrijkste is.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb laatst voor € 40 een Onda VX580R tablet via focalprice gekocht. Echt een leuk apparaatje! De beeldkwaliteit is goed, scherm is redelijk groot 5", speelt video goed af (tot 720P) en heeft een speakertje, microsd en tv out. Het is alleen jammer dat er geen GPS/WIFI op zit.

Ik kwam erachter dat er een firmwareupgrade bestaat.

ftp://ftp.onda.com.cn/download/driver/oamp3/vx580R/ (dit is voor de vx580R)

ftp://ftp.onda.com.cn/download/driver/oamp3/ (dit is voor een aantal Onda modellen)

Ik zie ook dat er custom firmwares worden gemaakt voor deze tablet. Orgineel is het android 2.1, maar er zijn ook firmwares met 2.3 uit. Misschien straks zelfs ICS.

//Het wordt als een tablet verkocht. Misschien is het meer een PMP dan een tablet.

[ Voor 6% gewijzigd door tdn135 op 23-10-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:35:
Archos [...] G9 tablets
[...]
De Archos G9 80 kreeg een goede beoordeling in hun review op Engadget. Een 3G module kost €50 euro. Daarmee kom je op €350 voor een 10" 3G Tablet met Honeycom.

Ik zit serieus na te denken over een 10" met 3G, maar wacht even af wat Asus doet met de Transformer Prime en de Padfone. Bovendien, ICS komt er aan: ik wil niet met Honeycomb opgezadeld zitten terwijl software massaal naar ICS overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 00:08:
@Amadeus1966

Nope, geen Simkaartslot.

Ben zelf nog steeds bezig om de gewone markte erop te zetten, wil niet...

Rooten leek te werken maar ook niet, laatste weken ligt hij min of meer in de hoek :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 23:25:
[...]

Nope, geen Simkaartslot.

Ben zelf nog steeds bezig om de gewone markte erop te zetten, wil niet...

Rooten leek te werken maar ook niet, laatste weken ligt hij min of meer in de hoek :/
Vriendelijk dank voor de info. Dat word dus maar een android phone halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esvedebe
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 19:46
Via Groupon een RATAB10-05 10'' Tablet voor € 174.
Betekent een stylus automatisch dat er een resistief scherm in zit? Ook al is 'ie multitouch?

[ Voor 6% gewijzigd door esvedebe op 27-10-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo

ik heb even een vraagje,
ik heb een kijkshop tablet gekocht, alleen nu wil ik graag wordfeud spelen, alleen ik kan hem niet downloaden. de site zegt dat er geen endroid telefoons gekoppeld zijn aan mijn account.
ik heb netjes een gmail aangemaakt en toch pakt hij die niet. weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 12:54:
hallo

ik heb even een vraagje,
ik heb een kijkshop tablet gekocht, alleen nu wil ik graag wordfeud spelen, alleen ik kan hem niet downloaden. de site zegt dat er geen endroid telefoons gekoppeld zijn aan mijn account.
ik heb netjes een gmail aangemaakt en toch pakt hij die niet. weet iemand hoe dit kan en hoe dit op te lossen is?
Hallo Daantje,

er zijn meer markets zoals App Centre en 1Mobile Market, ff downloaden en dan kan je de meeste apps gewoon vinden, ik heb wordfeud ook via 1Mobile Market gedownload !

Simpelweg deze alternatieve markets op jouw tablet installeren als app en je kan aan de slag ermee.

Je kan dat rechtstreeks via de browser van jouw tablet doen (ff Googelen !) en direct installeren of -met een tussenstap als apk bestand- via de pc (ook ff Googelen !), downloaden, je krijgt dan apk bestandje dat je op sd kaartje zet, dat in tablet en daar file opzoeken, openen/installeren of via apk-installer installeren, succes ! >:)

Gr.
Leen.

EDIT

PS: er is NOG een alternatieve, goed werkende market, nl. Slide Me (Sam 4.1), ff zoeken via google. :Y

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Voor de liefhebbers en eigenaren van de Polaroid MPC700G 7″ tablet ( kijkshop ).
Hier zijn geen reguliere updates voor handen, laat staan ondersteuning.
Een beetje speurwerk op het internet leerde mij dat de Uberoid v9.1.2 firmware ook compatible is met de voorgenoemde tablet.
In het keuze menu van de changer.bat is het optie 2

http://www.ohwzo.nl/2011/...1-wm8650-android-tablets/

Alles draait soepel en heb nog geen nadelen ondervonden.

( voor de volgers van dit topic, deze tablet is inmiddels weer terug in mijn bezit )

[ Voor 10% gewijzigd door Amadeus1966 op 28-10-2011 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
esvedebe schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 08:35:
Via Groupon een RATAB10-05 10'' Tablet voor € 174.
Betekent een stylus automatisch dat er een resistief scherm in zit? Ook al is 'ie multitouch?
+1 dat wil ik ook wel weten. Ziet er goed uit voor die prijs. Is dit een lookalike van een ´bekende´ excoot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Klankima schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 18:15:
[...]

Ik heb deze link gebruikt http://www.android-suppor...-2-2-2-s7v100r001c98b021/
Met deze uitleg kwam ik er uit.
Hier ook gedownload.

Deze kan je ook nog gebruiken http://www.androidtablets...s7-s7v100r001c98b021.html
hi,

de uitgepakte files / dload directory moeten toch via de PC (WIN 7) op een op dit systeem met FAT32 geformatteerd SDHC schijfje gekopieerd worden, en daarna in de S7 gestoken en opgestart worden?

Mijn PC is echter helemaal NTFS, kan ik dan wel dat schijfje formatteren met FAT32?

D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ja hoor, geen probleem.
Rechtsklikken, formateren als.................
Moet geen probleem geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Amadeus1966 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 19:10:
Ja hoor, geen probleem.
Rechtsklikken, formateren als.................
Moet geen probleem geven.
ok, bedankt zeg! d:)b

Nog zo wat:

Ding gaat veel rond gesleept worden in de tas dus ik wil er eigenlijk zo'n cover met extern keyboardje bij voor USB of Bluetooth.

Zoiets als dit dus:

http://www.ebay.nl/itm/28...%3D1&_rdc=1#ht_4084wt_960

Iemand suggesties? Ervaringen? USB mag, maar Bluetooth is misschien beter.

Kan je trouwens 2 bluetooth apparaten tegelijk pairen met de S7? BT-Keyboard en BT-headset?

DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
2x bleutooth op 1 machine/ontvanger?
Denk dat dat vragen om moeilijkheden is ( geheel zeker durf ik het niet te stellen ).
Usb kan gesplit worden, denk dat je daar minder problemen ondervindt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Amadeus1966 schreef op zaterdag 29 oktober 2011 @ 23:22:
2x bleutooth op 1 machine/ontvanger?
Denk dat dat vragen om moeilijkheden is ( geheel zeker durf ik het niet te stellen ).
Usb kan gesplit worden, denk dat je daar minder problemen ondervindt
OK, dus beter usb keyboardje en bt headsetje?

HEEFT IEMAND VAN JULLIE DAT AL EENS GETEST ZO'N USB KEYBOARDJE OP DE S7???

dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 15:52
Waarom schreeuw je zo Dirk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Hier is of was iemand die een dergelijk setje had aangeschaft.
Meende ook dat hij er iets over geschreven had.

Hier ergens..............
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

[ Voor 33% gewijzigd door Amadeus1966 op 30-10-2011 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Het lijkt mij dat je bluetooth best met twee apparaten kunt pairen.
Ik zou ook niet weten waarom dit niet zou kunnen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Zou zeggen probeer het eens.
Zoekoptie Google "multipairing".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
sorry, was niet zo bedoeld, want:
Amadeus1966 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:50:
Hier is of was iemand die een dergelijk setje had aangeschaft.
Meende ook dat hij er iets over geschreven had.

Hier ergens..............
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets
dit had ik al eens gelezen, maar het gaat me er dus specifiek om of iemand al eens een USB keyboardje succesvol gebruikt heeft met de (sorry pacificocean): HUAWEI S7 IDEOS...... het was dus alleen maar om even duidelijkheid te scheppen, vandaar, het was geen stemverheffing.....

dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
madmaus schreef op maandag 12 september 2011 @ 10:58:
Voor tablet zijn ook universele cases beschikbaar met toetsenbord.

Werkt opzich best prima. Ik weet alleen niet of je ook nog een muis kan aansluiten dmv een usb splitter.

[afbeelding]

Je hebt alleen wel een USB ingang nodig en een connecter voor groot naar klein USB.
hi madmaus, heb je deze toevallig (succesvol?) op de Huawei S7 Ideos getest?

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
sjaool schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 15:55:
Het lijkt mij dat je bluetooth best met twee apparaten kunt pairen.
Ik zou ook niet weten waarom dit niet zou kunnen.
Amadeus1966 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 17:35:
Zou zeggen probeer het eens.
Zoekoptie Google "multipairing".
bedankt, goede tip, even snel gedaan, maar dit lijkt voornamelijk te gaan over meerdere toestellen op één headset, of meerdere headsets op één toestel..... ?? In dat geval trouwens zou ook míjn wens in vervulling moeten kunnen gaan:

één BT headset en één BT keyboardje op één S7........

Dus als iemand daar iets over weet, houd ik me aanbevolen.

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
He, Dirk.
Tablet, keyboard ..........Straks de muis er nog bij aan en je hebt bijna je netbook hahaha ( gekheid ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Amadeus1966 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:15:
He, Dirk.
Tablet, keyboard ..........Straks de muis er nog bij aan en je hebt bijna je netbook hahaha ( gekheid ).
ja, inderdaad, maar een S7-103 voor 139,00 EU-freekin'-RO's kon ik gewoon niet laten liggen, en ik weet niet eens hoeveel RAM en ROM of er ingebouwd zit.... weet jij dat misschien? Stond er niet bij op de verkoop pagina. Ze staan nu op ebay voor 149.... de reviews van de S7 zijn best goed, en eerlijk gezegd vind ik 'm ook gewoon MOOI, en daar ben ik best gevoelig voor, met een mooi zilveren beugeltje aan de achterkant, en dat is voor "kraaien" nou eenmaal onweerstaanbaar.... woehoehoehoe!!! :*)

Bovendien scheelt het best wat gewicht in die tas die toch al aardig wat weegt.....

Oh ja, en op zondag past ie precies in de binnenzak van mijn pak! Jaja, die heb ik ook! LOL _O-

Dan natuurlijk wel ee'm 't geluud uut zett'n..... :o

En dan nog zo'n fraai lederen hoesje eromheen, 32GB micro SDHC, carcharger, USB converter cable, wauw, ik wordt al helemaal gaar...... zal deze week wel binnenkomen......

Hopelijk gaat dat upgraden naar 2.2 een beetje, ik heb hier nog nooit mee gewerkt..... Zijn daar trouwens goede instructies voor? Dat ik daar niet tegen een |:( oploop...!!?!

D-bone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Er zijn wel tuto's voor, doch ik zou eerst even de tablet leren kennen zoals hij is.
Ik stuur je wel even een PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Amadeus1966 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 23:29:
Er zijn wel tuto's voor, doch ik zou eerst even de tablet leren kennen zoals hij is.
Ik stuur je wel even een PB
doe ik, dankie

d:)b

dj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi hoi,

ik heb een vraag aan : Amadeus1966 !
ik zag in eerdere berichten dat je ook een polaroid tablet MPCS700 hebt !
ik zou echt heel graag word feud erop willen zetten, maar krijg het niet voor elkaar ?
op de market die er al standaard opstaat daar staat word feud niet bij...en via het internet krijg ik het ook echt niet voor elkaar ?

help ! ?

mvg eveline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

@Eveline88, welkom op GoT :)

Als je een bericht hebt voor 1 persoon dan kun je deze persoon een DM sturen door dit -> Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif icoon onder zijn/haar naam aan te klikken. Veel plezier toegewenst op GoT !

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 08:11:
hoi hoi,

ik heb een vraag aan : Amadeus1966 !
ik zag in eerdere berichten dat je ook een polaroid tablet MPCS700 hebt !
ik zou echt heel graag word feud erop willen zetten, maar krijg het niet voor elkaar ?
op de market die er al standaard opstaat daar staat word feud niet bij...en via het internet krijg ik het ook echt niet voor elkaar ?

help ! ?

mvg eveline
ff 'marketfix' uitvoeren, zie elders in deze topic, anders ff googele *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kickassmen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 23:05
Op dealextreme nu ook een 7"capacative tablet voor 150 dollar in de Offers sectie van de site:

http://offers.dealextreme.com/team.php?id=325

Less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Ik ben gelieft................

Inderdaad "even" marketfix uitvoeren.
Doch is dat niet voor iedereen even duidelijk.

Maar buiten dat, niet alles hoeft via de diverse markets naar binnen gehaalt te worden.
Google is voor het zoeken van dergelijke stukjes software ideaal.

Gewoon in het google zoekvenster invullen "word feud.apk download" en dan op zoeken klikken.
De eerste hit leverde bij mij al de gewenste resultaten.
Gek genoeg lukt dit ook met andere zaken.

Na de download en het eventuele uitpakken heb je een wonderschoon apk bestandje.
Dit bestandje plaats je ergens op je tab.
Daarna ga je met de filebrowser of soortgelijk iets, naar dat bestandje en instaleer je deze.
Soms wil je tablet wel eens tegengas geven en begint dan te zeuren over onbekende bronnen.
Deze dien je dan nog even aan te vinken waarna je weer probeert om het apk-tje te instaleren.
Deze instellingen kun je vinden in instellingen/applicaties/ onbekende bronnen.
Deze dient aangevinkt te zijn.

Ik heb evelien maar even een DMetje gestuurt, ik vermoed dat ze het niet echt begrijpt hoe het e.e.a. hier werkt.
Dan help ik haar via DM wel verder.

[ Voor 7% gewijzigd door Amadeus1966 op 31-10-2011 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Bart Smit: Tomtec 8 inch Tablet Excellent met Android 2.3 voor 149 euro nu met 10% korting. Met verzendkosten, net geen 130 euri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:27
Even een vraag voor de technici.

Ik heb een half jaar geleden een 8" Android 2.2 tablet gekocht, volgens mij een Herotab M801.

Nu heb ik de tablet per ongelijk een keer helemaal leeg laten lopen, hierna kreeg ik de tablet met geen mogelijkheid weer aan, ook niet met de lader aangesloten. Kan ik de accu's compleet omzeilen en de lader direct aansluiten op de + en - draad van de tablet.

Het idee is dat ik de tablet dat nog als soort van mediaplayer thuis kan gebruiken.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank B268 schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 21:25:
Bart Smit: Tomtec 8 inch Tablet Excellent met Android 2.3 voor 149 euro nu met 10% korting. Met verzendkosten, net geen 130 euri...
De Tomtec is nu echt voor €127,50 te koop bij de Bart Smit (online). Ze beweren dat je 10% korting (tot 6 november) krijgt op tablets, maar ik kreeg toch echt 15%

Klaarblijkelijk alleen bij internet bestellingen en afhalen in de winkel ! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
@Quincy

Door verbinden is een mogelijkheid.
Verstandiger is mischien om de tab te openen en te kijken naar wat voor cellen er in zitten.
Gelijk ook even noteren de voltage en amperage en om wat voor een cel het gaat ( Nihm of NC of Liion ).
Deze gegevens neem je mee, of liever nog de gehele accu en ga hiermee naar een electronica boer.
Je kan ook terecht bij de betere modelbouwwinkel ( voor radiografische modelbouw ) deze hebben meestal diverse soorten cellen te koop.
Of je kijkt even bij Conrad electronics, www.conrad.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Tomtec 8 wel interessante prijs maar dit is echt de grootste bullshit:
quote: Bart Smit website
Dankzij het unieke beeldformaat (..) kijk je nu comfortabeler naar je favoriete film.
4:3 staat me wel tegen. Jammer dat dat intertoysding overal op is.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Beetje intertoy's laat zo'n ding wel via een ander filiaal komen.
Maar dat dingetje van Dirkhimself is ook niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

True, maar als je zo'n dingetje voor je werk wilt gebruiken zijn de eBays en DealExtremes opeens lame. +btw +invoerrechten +douanekosten +nadenken +administratie +regelen.. meh

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Pagina: 1 ... 20 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.