Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2011 @ 22:03:
[...]
Heb je volgende email al geprobeerd : benelux-sales@archos.com ?
Ik heb hier nog steeds m'n hoop op gevestigd.

FNAC is behoorlijk frustrerend:
In response to your query, here are some advices to return your order website :

You can also call us at the 0033.1.53.56.28.80 (cost of an international call) from monday ti saturday, 9.00 to 19.30.

See you soon on www.fnac.com
Dat nummer is een fax 8)7

Commentaar van Patricia van FNAC hierop: "The 0033.1.53.56.28.80 (cost of an international call) from monday ti saturday, 9.00 to 19.30 is the only number available ."
Ik word gek 8)7 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door RemcoDelft op 16-09-2011 16:33 ]

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
@ sonnaville.
Je hebt pb

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Verwijderd

Takkiedroid1970 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 14:03:
Kent iemand deze tablet? (of iemand ervaring met de 7 inch versie)
http://www.medialine-tabletpc.nl/pdfs/i10AU16.pdf
Komt uit Nederland en had er zelf nog nooit van gehoord.
Leuk dat er een nederlandse leverancier is die zich op de tabletmarkt stort (al zal het apparaat waarschijnlijk niet in nederland gemaakt worden :-( ) V.w.b. specs ziet hij er wat mij betreft zeker goed uit. Ik denk echter dat de prijsstelling te hoog is. Als ik deze tablet 1:1 vergelijk met de nog op de markt te verschijnen archos 8inch 80 gen 9 dan heb je voor ongeveer 315,- plus eventueel 50,- voor de gps uitbreiding een ARM OMAP 4 1.5 GHz dual core processor, en 250gb opslagruimte. Wat natuurlijk nog niet te vergelijken is is de beeldkwaliteit en snelheid e.d. dat kan natuurlijk pas als ze allebei in de winkel liggen.
7inch is naar mijn persoonlijke mening net iets te klein. Ik heb nu een goedkoop chineesje met 8inch en dat bevalt net iets beter. Succes in ieder geval!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 22:59
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:28:
[...]

Leuk dat er een nederlandse leverancier is die zich op de tabletmarkt stort (al zal het apparaat waarschijnlijk niet in nederland gemaakt worden :-( ) V.w.b. specs ziet hij er wat mij betreft zeker goed uit. Ik denk echter dat de prijsstelling te hoog is. Als ik deze tablet 1:1 vergelijk met de nog op de markt te verschijnen archos 8inch 80 gen 9 dan heb je voor ongeveer 315,- plus eventueel 50,- voor de gps uitbreiding een ARM OMAP 4 1.5 GHz dual core processor, en 250gb opslagruimte. Wat natuurlijk nog niet te vergelijken is is de beeldkwaliteit en snelheid e.d. dat kan natuurlijk pas als ze allebei in de winkel liggen.
7inch is naar mijn persoonlijke mening net iets te klein. Ik heb nu een goedkoop chineesje met 8inch en dat bevalt net iets beter. Succes in ieder geval!
De nieuwe tablet van MediaLink is een 10-inch variant. Dus wanneer je deze zou willen vergelijken, zou je dat moeten doen met een Archos 101 gen 9. Maar dan nog heb ik het idee dat de Archos goedkoper is.

• Sier
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 09:49
De Archos G9 lijn staat in de Pricewatch. Ziet er goed uit! http://tweakers.net/price...2lqmo4UhbGfqb8f5uj7Q8Yvj8

[ Voor 64% gewijzigd door Sier op 17-09-2011 15:45 ]

Apple iPhone 16 Pro - HP Envy x360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Afbeeldingslocatie: http://www.pandawill.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/i/m/image_64617_239_2361_1_59_7_639_1_1561_1_240_1_40_1_876_1_911_1_1000_1_266_1_114_1_1241.jpg

Ik kwam net deze tablet tegen:
http://www.pandawill.com/...tandby-silver-p49475.html

Ziet er vrij leuk uit, al vind ik de prijs wel erg hoog voor een china-tablet.
Er is ook een youtube video, het lijkt toch allemaal wel erg goed te werken.
YouTube: T16 Android 3.1 Bluetooth Tegra2 T250 Dual Core CPU IPS Tablet - YouTube

Edit:
Er is ook een vrij positieve review te vinden:
http://www.talkandroid.co...dual-core-cpu-review.html

[ Voor 30% gewijzigd door G33st op 18-09-2011 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Wat denken jullie van deze tablet? Het ziet er voor die prijs wel leuk uit, maar er zijn 101 alternatieven en ik zie door de bomen het bos niet echt meer. Alle hedendaagse tablets lijken op gingerbread of honeycomb te draaien en wellicht moet je op custom ROMs niet rekenen. De Flytouch 5 zit kwa prijs heel dicht in de buurt, maar die heeft dan weer een resistief scherm.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Petervanakelyen schreef op zondag 18 september 2011 @ 20:34:
Wat denken jullie van deze tablet? Het ziet er voor die prijs wel leuk uit, maar er zijn 101 alternatieven en ik zie door de bomen het bos niet echt meer. Alle hedendaagse tablets lijken op gingerbread of honeycomb te draaien en wellicht moet je op custom ROMs niet rekenen. De Flytouch 5 zit kwa prijs heel dicht in de buurt, maar die heeft dan weer een resistief scherm.
Misschien dat je zou kunnen kijken naar de Hannspad, deze kost 30 euro meer, maar beschikt daarbij wel over een Tegra2 processor. Op de Hannspad is het ook mogelijk om een Honeycomb rom te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, wel storend aan de Polaroid tablet is het spontaan verspringen van de achtergrond..

Kan het mapje waarin ze staan ook niet vinden }:|

Iemand een idee?

• krullenbol
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:14
Ik heb gisteren mijn nieuwe WoPad i7 binnen gekregen, gekocht bij pandawill. Hartstikke leuk apparaatje, werkt uit de doos al prima, maar vandaag toch maar rooted custom ROM erop gezet, nu nog beter!
Mooi scherp scherm, 5 points multi touch, echt een mini iPad. Heb ik overigens ook maar die is echt een stuk vlotter op internet, maar dit is een prima video afspeler met hdmi-uitgang, full size usb.

Nu nog hopen dat de hackers ondersteuning voor een externe bluetooth dongle aan de praat krijgen, maar schijnt erg moeilijk te zijn.

Jaap

• Amadeus1966
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:54:
Hm, wel storend aan de Polaroid tablet is het spontaan verspringen van de achtergrond..

Kan het mapje waarin ze staan ook niet vinden }:|

Iemand een idee?
Ben ik ook al mee bezig geweest.
Het enige programma wat ik ken wat verder kan graven en zaken kan verwijderen is Rootexlorer.
Maar daarvoor moet je eerst het apparaat zelf geroot hebben.
Yep en daar gaan we de bietenbrug op, hoe krijg je het ding geroot..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn Zenithink 280 C91 ontvangen. Werkt op zich lekker. Maar is inderdaad android 2.2 ipv 2.3
Zijn er al mensen die deze tablet ook al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:28:
Als ik deze tablet 1:1 vergelijk met de nog op de markt te verschijnen archos 8inch 80 gen 9
dan heb je voor ongeveer 315,- plus eventueel 50,- voor de gps uitbreiding
GPS zit er al in, de dongle is er voor 3G mogelijkheden. Tevens kost de 250GB versie minder dan 315,00 euro

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Zit te twijfelen. Wellicht kunnen jullie mij helpen in mijn keuze.
De hannspad met A9 processor of de nwe archos 10 g2 A8 cortex processor met android 2.3?
Wil er eventueel een custom rom opgooien.
Snelheid is voor mij erg belangrijk.

welke moet ik nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:01
sattertje schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:30:
De hannspad met A9 processor of de nwe archos 10 g2 A8 cortex processor met android 2.3?

welke moet ik nemen?
Met Custom Roms moet de Hannspad sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op donderdag 22 september 2011 @ 00:37:
[...]

Ben ik ook al mee bezig geweest.
Het enige programma wat ik ken wat verder kan graven en zaken kan verwijderen is Rootexlorer.
Maar daarvoor moet je eerst het apparaat zelf geroot hebben.
Yep en daar gaan we de bietenbrug op, hoe krijg je het ding geroot..........
Geprobeerd mailtje te sturen naar Polaroid met de vragen:
Waarom de gewone market niet geïnstalleerd kan worden en het wallpaper verhaal...

Werd niet verstuurd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Dat probleem ken ik.........
Klos je een heel verhaal in en dan wil je het versturen...........werkt die #@$ site niet mee.

persoonlijk begin ik een beetje te denken dat Polaroid zich maar beter met zonnebrillen kan bezighouden.
Krijgen ze tenminste geen lastige vragen....................

Vind het meer dan een kwalijke zaak, en nergens is dat apparaat bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

welke moet ik nemen?
We verwachten dat je dat zelf kan beslissen. Dit topic is hier niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Laatst online: 11:50

welke moet ik nemen?
Ga je nog *ooit* video bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inderdaad ook de polaroid en inmiddels al een aantal apk's gehad, maar krijg iedere keer de melding dat er een fout is opgetreden met het parseren.

Ik kan geen enkele app installeren. heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 16:06:
Heb inderdaad ook de polaroid en inmiddels al een aantal apk's gehad, maar krijg iedere keer de melding dat er een fout is opgetreden met het parseren.

Ik kan geen enkele app installeren. heeft iemand anders dit ook?
Met een paar apps. gehad...

Maar heb er inmiddels wel één en ander opstaan :Y

Ook hier vanaf pc naar SD kaart en daarvandaan geïnstalleerd...no problem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op maandag 26 september 2011 @ 01:45:
Dat probleem ken ik.........
Klos je een heel verhaal in en dan wil je het versturen...........werkt die #@$ site niet mee.

persoonlijk begin ik een beetje te denken dat Polaroid zich maar beter met zonnebrillen kan bezighouden.
Krijgen ze tenminste geen lastige vragen....................

Vind het meer dan een kwalijke zaak, en nergens is dat apparaat bekend.
Inderdaad, op de Polaroid site niet te vinden...

Verwijderd

Kwam deze 8" Tom Tec tablet, met CAPACITIEF scherm en 1.2 Ghz processor tegen in Bart Smit klaasboek :

http://www.bartsmit.com/t...excellent-met-android-2-3

De prijs : 149 euro m.i. scherp geprijst ! :P

Vreemd is dat ook Game Plaza exact zelfde ad voert, ook 149 euro maar dan RESISTIEF scherm !

Ook Blokker voert dezelfde tablet, ook 149 euro : http://www.blokker.nl/web...egoryId=&productId=106060 :Y

Wie heeft er al ervaring met een van deze tablets ?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2011 02:01 ]

• MooiNietDus
  • Laatst online: 26-11-2022
Heeft iemand ervaring met de AOSON Wopad M12; en vooral de kwaliteit van het IPS paneel? Op de videos op youtube zien de viewing angels er goed uit, maar ik zie hoor liever ook wat van echte gebruikers....

• OnlyRinaldo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 15:58
Heeft iemand al een ZTE V9 Light gehaald bij The Bell Company? Ben benieuwd of deze een beetje goed is en/of simlock vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amadeus1966 schreef op zondag 11 september 2011 @ 01:18:
De kijkshop polaroid.

Mijn bevindingen tot dusver..............
................ weinige ramgeheugen.
Bedankt voor de uitgebreide beschrijving! Ik kan er met Google idd ook weinig info over vinden.

Heb ik zo snel nog niet kunnen vinden, maar het is niet een capacitief touchscreen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:16:
[...]

Bedankt voor de uitgebreide beschrijving! Ik kan er met Google idd ook weinig info over vinden.

Heb ik zo snel nog niet kunnen vinden, maar het is niet een capacitief touchscreen neem ik aan?
Noop, werk met stylus.
Maar dat gaat vrij vlot, ook met de vingers is het goed werken met deze tab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furacao86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 01:54:
Kwam deze 8" Tom Tec tablet, met CAPACITIEF scherm en 1.2 Ghz processor tegen in Bart Smit klaasboek :

Vreemd is dat ook Game Plaza exact zelfde ad voert, ook 149 euro maar dan RESISTIEF scherm !

Ook Blokker voert dezelfde tablet, ook 149 euro : http://www.blokker.nl/web...egoryId=&productId=106060 :Y

Hiervoor een account aangemaakt, normaal meer van een lurker

Deze vandaag op de kop getikt bij de Blokker, prijskwaliteit verhouding is top, zeker als je bedenkt dat het inderdaad met capacitief scherm werkt. Snelle respons, doet wat ie moet doen, kortom bedankt voor de tip!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furacao86 schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 18:49:
[...]

Hiervoor een account aangemaakt, normaal meer van een lurker

Deze vandaag op de kop getikt bij de Blokker, prijskwaliteit verhouding is top, zeker als je bedenkt dat het inderdaad met capacitief scherm werkt. Snelle respons, doet wat ie moet doen, kortom bedankt voor de tip!

:)
Benieuwd naar jouw ervaringen: zit originele Market er ook op en is 'ie (aangezien 1,2 Ghz processor) inderdaad zo snel als de advertentie beweert ? :Y :N

Thx voor info en groet, Leen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er stond vandaag ook een artikel over goedkope tablets in de Telegraaf. http://telegraaf-i.telegr...af/_main_/2011/09/30/009/ conclusie : Goedkope tablets schieten tekort in kwaliteit en hebben verouderde software. Je kan beter een dure apple of samsung kopen. Wat een onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:39:
Goedkope tablets schieten tekort in kwaliteit en hebben verouderde software. Je kan beter een dure apple of samsung kopen. Wat een onzin!
Hoezo is dat onzin? Tenzij je je dagelijks op een forum als deze zit te oriënteren is dat advies prima vind ik. Gewoon een willekeurige no-name b-merk meuktablet kopen en verwachten dat alles meteen out of the box goed (genoeg) werkt kan helaas niet. Een iPad of Tab uitpakken en je hebt een prima apparaat. Een simpele Blokker of Intertoys tab uitpakken en het gedoe begint pas. Voor de gemiddelde weinig wetende consument is zo'n a-merk apparaat gewoon verreweg de allerbeste keuze, al kost het veel meer.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furacao86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-07-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 23:18:
[...]

Benieuwd naar jouw ervaringen: zit originele Market er ook op en is 'ie (aangezien 1,2 Ghz processor) inderdaad zo snel als de advertentie beweert ? :Y :N

Thx voor info en groet, Leen. ;)
Nu dagje mee gespeeld, normale android market zit er gewoon bij (moest die wel even zoeken in de instellingen waar je kan selecteren om m weer te geven of niet) en snelheid heb ik niets over te klagen, respons is snel, capicatief scherm werkt strak, internet gaat prima, filmpjes afspelen ook. Daarnaast werkt het ding uit de doos meteen, apps als openoffice en andere applicaties zitten er al op; alleen opladen en google account instellen en gaan. Na ongeveer een dag aan gehad met verschillend gebruik nog steeds 90+% batterij dus daar ook niks over te klagen. :)

Na een dag spelen, beste aankoop die ik in een lange tijd voor 150e heb gedaan. Ik weet niet hoe gewild ie in de mod community zal zijn, maar als gemiddelde gebruiker zeer tevreden. Nogmaals dank voor de heads up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Vandaag de Blokker uitvoering gehaald en ook ik vind het een prima apparaat voor het geld. Alleen zit er volgens de van huis uit geinstalleerde ES Task Manager een 1GHz processor in i.p.v. 1,2GHz. :?

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08-2020
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 01:54:

Heb de xiron 8 inch blokker 600 x 800 capacief multitutch (2 punts) met 2918 processor (cortex a8).
Qadrant app geeft 1080 aan.

palmE2 i-pad HTC HD2 S4 xiron 8" ipad3 nexus7 nexus10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
Nog aanvulling op xiron 8" van blokker:
Processor 2918 cortex a8, 512mb ram, 4 gb rom. Scherm 800x600 capacitief multitouch 2 punts.
Geen hdmi uit, wel mini usb en normale usb host female. Toetsenbord werkt.
Gmarkt werkt. Wifi niet erg gevoelig.
Mooi schem,kijkhoek beperkt.
Z4root, gingerbreak werkt niet.
zoek driver voor win7 64bit voor 29xx, dan via windows rooten en cyanomod recovery er op zetten.
Weet niet hoe tab in recovery te zetten.
ben wel tevreden, heb ook ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boertjeg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 19:13
voor wat extra basis info over de mogelijke prestaties van de 2918 chipset in de bartsmit/eplaza/blokker tablet:
http://www.rock-chips.com...d=79&width=830&height=500
Mijn grootste vraag is of deze ook in de 99,- versie van de bartsmit zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guy5927
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-07-2017
ik heb zo'n zwarte vodafone 3G USB-stick-modem met simkaart ... hoe kan ik uitmaken welke 7-inch capacitief tablet hiermee overweg kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik post dit nu vanaf de 8" blokker tablet.
Apparaat bevalt goed, 8" is een mooie maat. Precies groot genoeg om in portrait mode met twee duimen te typen. Passende hoesjes zijn helaas lastig te vinden. Heb overwogen om een 10" hoes in te korten, maar voorlopig gaat er de buitenkant van een agenda omheen. Stealth!
De kijkhoek is asymmetrisch: beeld wordt snel donker naar onderen toe, maar blijft zijdelings goed (landscape orientatie)
Over de batterijduur nog weinig te melden, eerst een paar keer ont/opladen. Heb er zeker drie uur apps mee geinstalleerd / uitgeprobeert.
De accellerometer lijkt afgesteld te zijn op landscape gebruik. Sommige apps gaan daar niet goed mee om. Er is een setting om de orientatie aan te passen, zonder het gewenste effect.(reboot nodig?)
De speaker had wat beter geplaatst mogen zijn. Als je het device plat op tafel legt hoor je bijna niks meer...

Dit klinkt misschien wat negatief maar afgezien van bovenstaande punten is het een prima apparaat.

Edit: quadrant score 1431

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:59:
Apparaat bevalt goed, 8" is een mooie maat. Precies groot genoeg om in portrait mode met twee duimen te typen. Passende hoesjes zijn helaas lastig te vinden. Heb overwogen om een 10" hoes in te korten, maar voorlopig gaat er de buitenkant van een agenda omheen. Stealth!
De kijkhoek is asymmetrisch: beeld wordt snel donker naar onderen toe, maar blijft zijdelings goed (landscape orientatie)
Over de batterijduur nog weinig te melden, eerst een paar keer ont/opladen. Heb er zeker drie uur apps mee geinstalleerd / uitgeprobeert.
De accellerometer lijkt afgesteld te zijn op landscape gebruik. Sommige apps gaan daar niet goed mee om. Er is een setting om de orientatie aan te passen, zonder het gewenste effect.(reboot nodig?)
De speaker had wat beter geplaatst mogen zijn. Als je het device plat op tafel legt hoor je bijna niks meer...

Dit klinkt misschien wat negatief maar afgezien van bovenstaande punten is het een prima apparaat.

Passende 8" hoes hier te vinden : http://www.battal.nl/webs...s-voor-8-inch-tablet.html kost 12,45 euro.

Gebruik er zelf eentje voor mijn Herotab 8", prima ding ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 02:36:
[...]

Passende 8" hoes hier te vinden : http://www.battal.nl/webs...s-voor-8-inch-tablet.html kost 12,45 euro.

Gebruik er zelf eentje voor mijn Herotab 8", prima ding ! :)
Ja, inmiddels deze neopreen en eentje met keyboard gevonden. Lang leve de online shops, want in de fysieke winkels zijn alleen 7 en 10 inch hoezen te vinden.
Gemiste kans voor blokker / bart smit / e-plaza. Ik neem aan dat anderen ook een hoes bij hun device willen.

OT: Terwijl ik bij de e-plaza naar een hoes zocht, stond daar ook de bijna identieke tomtec versie, met op de voorkant van de doos "capacitive", maar in kleinere letters aan de zijkant "resistive". 't Is voor de consument al onduidelijk genoeg, maar als de makers het zelf niet eens weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catr schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 15:42:
[...]
Heb de xiron 8 inch blokker 600 x 800 capacief multitutch (2 punts) met 2918 processor (cortex a8).
Qadrant app geeft 1080 aan.
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 01:59:
...
Nou, tot zover dus het nut van quadrant om iets te zeggen over hoe snel een tablet is. Is er een betere manier om snelheid van tablets te vergelijken? Vooral bij dit soort onbekendere merken is het wel handig om iets van een idee te hebben wat het apparaat daadwerkelijk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
Heb met quadrant nog wat metingen gedaan op de xiron 8", waardes nu tussen 1480 en 1504.
Blijkbaar is mijn tablet ingelopen, de eerste meting was een paar dagen geleden 1040.
Het operatingsysteem staat blijkbaar in gecomprimeerde vorm bij rk29xx tablets als read only geflashd,
Je moet een geroote boot.img flashen. Op internet zijn voor de cube u9gt roms te downloaden.
Deze tab heeft de zelfde specificaties, alleen 7" maar wel 600x800.
Op slatedroid.com is het een en ander te vinden.
Maar eerst een backup maken van de rom van de xiron, maar weet niet hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
Quadrant is geen vergelijk, en is zeker geen maatstaf.
Ik heb deze diverse keren gedaan onder gelijke omstandigheden en vreemd genoeg steed andere waarden.
Nog niet eens een constante gemiddelde.

Ik heb eerder een stukje geschreven over mijn bevindingen omtrend deze app
Maar zal hem hier even heen halen.............

Getest werd op een samsung smartphone S5660

Als je een benchmark uitvoert na een reboot of deze uitvoert na een week gebruik..........
Dat laatste geeft natuurlijk ook een andere waarde.

Ik heb dan ook serieuse twijfels over dit soort programma's.

Zal de benchmark wel even "benchmarken"...........m.a.w ik zal Quadrant even een paar keer laten draaien.
Onder bepaalde omstandigheden of dezelfde omstandigheden zouden de waarden dicht bij elkaar moeten liggen.

Zal beginnen met een verse reboot.
Quadrant geeft na de reboot1006 aan.
Na gebruik van gps en de daarbij behorende software, een spelletje te hebben gespeelt
staat mijn nu op 1019.....vreemd ( er zijn nu meer processen actief dan na de reboot, dus de waarde hoort lager te zijn ).
Nu na een kort videootje met qqplayer staat de bench op 1025.
Direct na deze bench nogmaal de bench gedraait en nu ook weer verschillende waarden.
Na 1 x 1025
Na 2 x 1087
Na 3 x 1094

Reboot
Kleine kanttekening, na de eerste reboot was de waarde 1006

1 x 1029 ( was eerst dus 1006 )
2 x 1067
3 x 1038
4 x 1042
5 x 1055

Toegegeven dit quadrant tooltje ziet er grafisch wel stoer uit.
Maar ik hecht geen waarde aan deze uitslagen, zeker gezien de waarden van de testen die ik gedraait heb.
De laatste testen heb ik achter elkaar gedraait en de uitslagen zijn mij te verschillend.
Zeker na een reboot ( de 1006 tegenover de 1029 ).
Als deze cijfers een vaste waarde hadden, kon je er nog een leuk gemiddelde van maken.
Dus de cijfers van cyanogenmod hebben in mijn optiek geen realistische betekenis.

Wow.............de meter staat nu op 1197
Geweldige app.......zeer geloofwaardig

Ik ga nog even door, mischien haal ik de 1500 wel ..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens, quadrant is niet zo'n beste benchmark. Een beetje ruis op de meting is te verwachten, maar 7% is echt teveel. Een sprong in performance verwacht ik alleen als je de app voor de tweede keer draait vanwege caching. Dus: benchmark meerdere keren draaien, en dan je statistiek erop loslaten.
Hopelijk zegt dat al iets meer dan "draait Angry Birds soepel?"

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2011 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 10:35:
[...]

Ja, inmiddels deze neopreen en eentje met keyboard gevonden. Lang leve de online shops, want in de fysieke winkels zijn alleen 7 en 10 inch hoezen te vinden.
Gemiste kans voor blokker / bart smit / e-plaza. Ik neem aan dat anderen ook een hoes bij hun device willen.

OT: Terwijl ik bij de e-plaza naar een hoes zocht, stond daar ook de bijna identieke tomtec versie, met op de voorkant van de doos "capacitive", maar in kleinere letters aan de zijkant "resistive". 't Is voor de consument al onduidelijk genoeg, maar als de makers het zelf niet eens weten...
Leuk te horen dat je geslaagd bent voor die hoes; niet alleen e-plaza zegt resistief maar ook game-plaza, vreemd ! :?

De Blokker/Xirion is dus WEL capacitief of ook niet ? :Y :N

Ben benieuwd, wil er nl. ook eentje bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:30:
[...]

Leuk te horen dat je geslaagd bent voor die hoes; niet alleen e-plaza zegt resistief maar ook game-plaza, vreemd ! :?

De Blokker/Xirion is dus WEL capacitief of ook niet ? :Y :N

Ben benieuwd, wil er nl. ook eentje bestellen.
De xiron 8" is capacitief multitouch 2 vingers, scrolt in browser sneller dan mijn ipad1.
Volgens mij is wifi n.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxitpro
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-03-2020
isioDe nieuwe Bart Smit tomtec 7 game tablet van 99,99 bevat ook de rk2918, Is lekker vlot heeft standaard
google market, ik vind de wifi redelijk. ik heb de tablet nu een week en voor net geen 100 euro bevalt die prima.
Alleen ontbreekt het een beetje aan i/o aansluitingen. De tablet heeft alleen een mini usb aansluitng.
Verder een resistief dualtoch screen, op de doos staat zowel capacitief als resistief maar het is toch echt resistief. Er valt goed mee te werken

Info uit quadrant

Hardware :RK29board
Klokfreq 1008Mhz

[ Voor 6% gewijzigd door voxitpro op 02-10-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 11:19
De 8 inch van bart smit is capacitive en voor die 149 euro echt een leuk dingetje moet ik zeggen na 1,5 dag.
het ding speelt 720p mkv zonder probleem en gaat best een tijdje mee op een lading. 8 inch is ook een leuk maatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
catr schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 19:46:
[...]

De xiron 8" is capacitief multitouch 2 vingers, scrolt in browser sneller dan mijn ipad1.
Volgens mij is wifi n.
Zou je dat Wifi-N kunnen nakijken? Dat is voor mij namelijk een must i.v.m. de netwerkconfiguratie hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
TheMOD schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:54:
[...]

Zou je dat Wifi-N kunnen nakijken? Dat is voor mij namelijk een must i.v.m. de netwerkconfiguratie hier :)
Volgens elxir is de link speed 150Mbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMOD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-08 14:48
catr schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 22:09:
[...]

Volgens elxir is de link speed 150Mbps
Thx, dat klinkt iig naar N :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoinkyNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:08
catr schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 16:04:
Heb met quadrant nog wat metingen gedaan op de xiron 8", waardes nu tussen 1480 en 1504.
Blijkbaar is mijn tablet ingelopen, de eerste meting was een paar dagen geleden 1040.
Het operatingsysteem staat blijkbaar in gecomprimeerde vorm bij rk29xx tablets als read only geflashd,
Je moet een geroote boot.img flashen. Op internet zijn voor de cube u9gt roms te downloaden.
Deze tab heeft de zelfde specificaties, alleen 7" maar wel 600x800.
Op slatedroid.com is het een en ander te vinden.
Maar eerst een backup maken van de rom van de xiron, maar weet niet hoe dat moet.
Ik heb de Tom Cat versie van de Bart Smit, lijkt precies het zelfde. Ben je al wat verder gekomen? ADB werkt bij mij wel (Bijvoorbeeld adb.exe shell reboot), maar rooten is nog niet gelukt.

't lijkt er op dat je een SD-kaartje met Recovery er in moet doen, en dat hij daar dan vanaf boot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de Xiron 8" Excellent tablet gekocht bij Blokker. Deze was nu eenmaal dichterbij dan Bart Smit ☺!

Dingetje is een goede koop als je niet te veel voor een tablet wilt betalen.

Volgens mij wordt deze gemaakt door Hyundai. De Hyundai variant heet h700. Deze lijkt er namelijk wel verdacht veel op. Meer dan de eerder genoemde Cube.

Enige verschil is 8 GB flash i.p.v. 4 GB en een HDMI uitgang.

Zie: www.hyundai-digital.cn/products/show.asp?xid=353

Heb hier nog geen custom ROM voor kunnen vinden.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2011 17:40 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
SpoinkyN L

Werk zelf met win7 64bit,
Denk dat ik niet de goede driver heb. Bij configuratie--> aparaatbeheer bij schijfstations ATP7483 USB usb device.
Volgens mij moet daar iets met 29xx staan.
Wil je chekken wat er bij jouw staat?
in cmd venster geeft adb shell reboot een foutmelding.

droidexplorer in windows geeft wel toegang tot tablet.
graag reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar een Tom Tec Excellent 8 gehaald bij de Bart Smit.
M'n eerste wrijfapparaat. :)
Het duurde even voordat ik doorhad dat de plastic beschermlaag nog op het scherm zat, het past precies.
De snelheid is niet 1.2GHz maar 1GHz. Onder Quadrant Standard Edition haal ik een score van 1316.
M'n Windows 7 PC hing de eerste dat ik 'm via USB aansloot, hierna geen problemen meer.
Wat ik raar vind is dat de batterij van 5000mAh 2-3 uur meegaat en de 3000mAh van de Tom Tec 7" versie ook 2-3 uur zou meegaan.
Het geluid had wel wat harder gemogen. Verders wel blij mee, het voelt degelijk aan zowel de hardware als de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoinkyNL
catr schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 18:50:
SpoinkyN L

Werk zelf met win7 64bit,
Denk dat ik niet de goede driver heb. Bij configuratie--> aparaatbeheer bij schijfstations ATP7483 USB usb device.
Volgens mij moet daar iets met 29xx staan.
Wil je chekken wat er bij jouw staat?
in cmd venster geeft adb shell reboot een foutmelding.

droidexplorer in windows geeft wel toegang tot tablet.
graag reactie
Bij mij staat er HTC Dream Composite ADB Interface

Ik denk dat ik deze drivers gebruikt heb: http://attachments.xda-de...entid=300646&d=1269842487

Vergeet niet USB-Debugging aan te zetten in Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 21:07
Ik heb ook gisteren de Excelent 8 (Cortex 1,2Ghz) gekocht bij de Bart Smit. Nu heb ik samen met SpoinkyNL de meeste one-click root applicaties (Super One Click, Z4Root, Gingerbreak) al geprobeerd en dit lijkt niet werken.

Nu is het mij opgevallen dat er dichtbij de powerknopje een resetknopje zit, zou je met deze niet in (een) recovery achtig iets moeten komen?

Edit: Nee, dit zorgt ervoor dat het stroom even wordt onderbroken.

[ Voor 9% gewijzigd door WesleyB op 03-10-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
WesleyB schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 21:40:
Ik heb ook gisteren de Excelent 8 (Cortex 1,2Ghz) gekocht bij de Bart Smit. Nu heb ik samen met SpoinkyNL de meeste one-click root applicaties (Super One Click, Z4Root, Gingerbreak) al geprobeerd en dit lijkt niet werken.

Nu is het mij opgevallen dat er dichtbij de powerknopje een resetknopje zit, zou je met deze niet in (een) recovery achtig iets moeten komen?
Bij de rk29xx processors wordt cramfs file system gebruikt, hierbij worden de files gecomprimeerd en zijn read only.
Daardoor werken alle root tools niet. De enige manier is om de in de boot.img iets te veranderen en dan weer terug te flashen. dat moet dus via de pc met adb.
Op slatedroid forum is wendal bezig met de cube u9GT, daar is het rooten al gelukt. Die heeft een tool waarmee je de rom uitpakt , iets verandert en dan weer terugflasht.
Zoek maar eens op "writable /system for RK29xx
Ben voorzichtig, wil geen brick overhouden.
Met zijn allen moet het wel lukken.
succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appul
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 10:37
voor drivers voor de RK2918 kun je hier een pakketje downloaden.

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over internet snelheid op de tablet.
Ik heb op de desktop zo'n 30Mb/5Mb maar op de tablet maar 7,6Mb/5Mb over 802.11n. (getest op speedtest.nl en speedtest.tele2.nl) Is het normaal dat een tablet langzamer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
appul schreef op maandag 03 oktober 2011 @ 22:09:
voor drivers voor de RK2918 kun je hier een pakketje downloaden.

Klik
Kijk zo komen we ergens! :)
Ik heb even snel gekeken, maar dit lijken op het eerste gezicht géén ADB drivers te zijn.

Edit: Ben even de .inf ingedoken en de apparaat id's komen niet overeen met de Excelent 8, ik kan de .inf aanpassen maar ik denk niet dat dat echt een oplossing bied.

Edit 2: Ik heb de driver werkend gekregen en kan het installeren, maar ik krijg hierbij wel een foutmelding dat het apparaat niet gestart kan worden, ga morgenavond weer op onderzoek uit.

Edit 3: Ik heb het flash programma zover gekregen dat de Excelent 8 word gevonden. Zie screenshots.

Afbeeldingslocatie: http://usework.nl/drivers.png

Ik heb het flash programma zover gekregen dat de Excelent 8 word gevonden. Dit kreeg ik eerst.

Afbeeldingslocatie: http://usework.nl/tablet/geendrivers.PNG

En nu ben ik tot dit resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://usework.nl/tablet/weldrivers.PNG

[ Voor 49% gewijzigd door WesleyB op 03-10-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Nou ik vond het dus ook wel een leuk speelgoedje, wat net binnen het speelgoedbudget viel, dus heb ik ook de Xiron 8" tablet gekocht.

Rooten met de bestaande exploits lukte niet, het lijkt allemaal goed beveiligd, of nog niet compatible. Een alternatief is om gewoon een aangepaste firmware erop te schrijven, maar dan heb je de basisfirmware eerst nodig: Xiron / Blokker hebben volgens mij geen site waar je die kan downloaden.

Gelukkig had de eerder genoemde Hyundai H700 (goed gevonden mpandroid!) wel een firmware op de site staan. Dit apparaat is identiek aan de Xiron, met uitzondering van de HDMI output tussen het resetknopje en de 5VDC ingang. Met de wendal scripts heb ik Superuser.apk en su in deze firmware geïntegreerd, het risico genomen en de boel op m'n apparaat geflashed. En..... root!

Volgens mij waren de wendal scripts achteraf niet nodig, want met de "adb shell" heb ik direct root, zonder "su" te typen. Dit moet ik nog even verifiëren, want opzich zou het wel grappig zijn als Hyundai standaard root toegang op z'n apparaten geeft.

Ook sprak mijn Android chinees, maar het was een kwestie van even het menu'tje doorbladeren om hem weer op Engels te zetten. Verder lijkt alles goed te werken.

Verder op de dag zal ik, voor wie dat wil, een stappenplannetje opzetten.

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Erik Jan : Mooi man!
Ben ik zeer blij mee.
Ik kijk uit naar het stappenplan.

Ik denk zelf dat de HDMI uitgang ook in de Xiron/TomTec variant op het systemboard aanwezig is.
Waarschijnlijk zal er alleen een opening in de behuizing gemaakt moet worden.
Als iemand hem ooit eens open maakt dan horen wij het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
Goed nieuws, ik kijk ook uit naar het stappenplan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ainol NOVO7 is ook al een tijdje uit.

Degelijk product, behalve dan de scherm resolutie, dat had wel wat hoger gemogen...

http://tabletrepublic.com...-photos-specs/2011/10/01/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
Bij ons (WesleyB en SpoinkyNL) is het ook gelukt. Als Erik Jan het straks niet online zet, doen wij het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Stond nog in m'n browser open... :(
Xiron ATP ATP7483 Excellent 8 flashen
Waarschuwing 1: alleen JIJ bent verantwoordelijk als je hiermee het apparaat vernielt. Niet ik, noch Tweakers.

Waarschuwing 2: deze methode is veel gevaarlijker dan rooten met een exploit!

Waarschuwing 3: Xiron heeft v.z.i.w. de originele firmware nergens ter download staan. Er is geen weg terug!
Firmware bouwen
Benodigdheden:Stap 1: Hyundai update.img bouwen.
In de map van de H700 firmware, navigeer naar de map met mkupdate.bat, en dubbelklik daarop. Je krijgt nu een ~200 mb grote update.img.

Stap 2: Update.img uitpakken.
Parkeer deze file in de map van RK29xx_firmware_tool_v2.1, en noem 'm "wendal.img". Start RK29xxunpack.bat en kies optie 1 (type 1 en enter). Exit met 3. Bekijk de gebeurtenissen in het script (rk29xx_rom_tools.lua), als er iets mis gaat.

Stap 3 (optioneel): Aanpassingen.
Pas de systeembestanden aan in system map, om de ROM verder te customizen (bv. taal naar Engels). Vergeet niet de juiste rechten voor elk bestand met chmod te zetten.

Stap 4: wendal_new.img genereren.
Start RK29xxunpack.bat en kies optie 2. Exit met 3. Als het goed is verschijnt er nu een wendal_new.img. Dit is de firmware die je op het apparaat moet flashen.
Apparaat flashen
Benodigdheden:Stap 1: Zet het apparaat in LOADER mode.
Haal alle stekkers uit het apparaat. Vervolgens, terwijl je de "M" knop (bovenop het apparaat) ingedrukt houdt, doe je de volgende dingen:
  • stroom stekkertje (5VDC) erin,
  • USB stekker naar je computer erin,
  • klik op de reset knop, met een ijzerdraadje o.i.d. in het kleine gaatje tussen aanknop en 5VDC.
Je kunt nu de "M" knop loslaten.

Stap 2: Installeer rockusb driver voor jouw OS en architectuur.
Spreekt voor een Tweaker voor zich. Als het goed is wordt er nu een "RK29 Device" herkent.

Stap 3: Start RKDeviceManage.exe, selecteer de firmware (wendal_new.img), en klik op "upgrade".

Stap 4: Wachten en niets doen... je tablet reboot vanzelf. Na een tijdje overstoort laden en installeren is ie klaar. En spreekt hij Chinees.

This can no longer be ignored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
Je kunt hem in Nederlands zetten, wij hadden het zelf ook al uitgevonden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoinkyNL
WesleyB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 22:08:
Je kunt hem in Nederlands zetten, wij hadden het zelf ook al uitgevonden ^^
Update!
Afbeeldingslocatie: http://spoinky.nl/images/Root.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
SpoinkyNL en ik zijn bezig met een eigen gemaakte variant van de H700 firmware. Als iemand deze flasht is deze standaard al Engels en zijn de japanse applicaties eruit gehaald.

Alvast een kleine impressie inclusief vingervlekken:
Afbeeldingslocatie: http://usework.nl/tablet/snippit1.jpg

Als er interesse is willen wij dit graag weten, dan gaan we alle mogelijkheden bekijken om het flashen/rooten van de Excellent8 zo gemakkelijk mogelijk te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
Zeker interesse!!
Mooi dat jullie met wat aanwijzingen zover gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Iemand met connecties in India ?? Tablet voor $30 ...

http://sakshattablet.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 10:34:
Iemand met connecties in India ?? Tablet voor $30 ...

http://sakshattablet.org/
Harddrive 32 GB :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furacao86 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 13:50:
[...]

Nu dagje mee gespeeld, normale android market zit er gewoon bij (moest die wel even zoeken in de instellingen waar je kan selecteren om m weer te geven of niet) en snelheid heb ik niets over te klagen, respons is snel, capicatief scherm werkt strak, internet gaat prima, filmpjes afspelen ook. Daarnaast werkt het ding uit de doos meteen, apps als openoffice en andere applicaties zitten er al op; alleen opladen en google account instellen en gaan. Na ongeveer een dag aan gehad met verschillend gebruik nog steeds 90+% batterij dus daar ook niks over te klagen. :)

Na een dag spelen, beste aankoop die ik in een lange tijd voor 150e heb gedaan. Ik weet niet hoe gewild ie in de mod community zal zijn, maar als gemiddelde gebruiker zeer tevreden. Nogmaals dank voor de heads up!
Hallo,

hoe heb jij de officiele Market op jouw Blokker 8" tablet gezet; heb net mijn tablet binnen gekregen maar ik kan via 'instellingen' geen directe instelling vinden waardoor de Market er wel op staat.

Ben benieuwd hoe jij dat gedaan hebt !

Alvast bedankt en vr.gr.

Leen Tinga

lctinga@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Ik vind de Zenithink ZT-280 C71 ook een interessante tablet. Hij is $150 bij MeriMobiles.com.
Hij heeft een Cortex A9 1Ghz processor, een 7" 800*480 scherm met 5 point multitouch, en Android 2.3. http://www.merimobiles.co..._C71_7inch_p/meri2642.htm

In dit filmpje haalt hij bij Quadrant boven de 2000.
YouTube: Zenithink C71 Cortex A9 1GHz 4GB Android Tablet PC - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 12:40:
[...]

Hallo,

hoe heb jij de officiele Market op jouw Blokker 8" tablet gezet; heb net mijn tablet binnen gekregen maar ik kan via 'instellingen' geen directe instelling vinden waardoor de Market er wel op staat.

Ben benieuwd hoe jij dat gedaan hebt !

Alvast bedankt en vr.gr.

Leen Tinga

lctinga@home.nl
Vink bij Instellingen->Toepassingen de onderste optie (Google applications) aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
catr schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:34:
Zeker interesse!!
Mooi dat jullie met wat aanwijzingen zover gekomen zijn.
Ik heb ook zeker interesse, tijd voor een apart topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highsider
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2021
WesleyB schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 23:06:
SpoinkyNL en ik zijn bezig met een eigen gemaakte variant van de H700 firmware. Als iemand deze flasht is deze standaard al Engels en zijn de japanse applicaties eruit gehaald.

Alvast een kleine impressie inclusief vingervlekken:
[afbeelding]

Als er interesse is willen wij dit graag weten, dan gaan we alle mogelijkheden bekijken om het flashen/rooten van de Excellent8 zo gemakkelijk mogelijk te maken!
Hallo,
ik heb ook de Bart Smit 8" Tablet.
Zeker interesse in de H700 firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
AIXGOD schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:58:
[...]

Ik heb ook zeker interesse, tijd voor een apart topic?
Denk dat de tijd daarvoor rijp is, alle instructies voor rooten en customroms mooi bijmekaar.
wil jij het dan openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyB
SpoinkyNL en ik zijn heel druk bezig met een custom rom, gaat helemaal goed komen! We zijn nu bezig met tweaks die er hopelijk voor gaan zorgen dat de tablet een beetje sneller gaat reageren. We zijn druk aan het testen, er kan binnenkort een download verwacht worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Niet online
WesleyB schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:10:
SpoinkyNL en ik zijn heel druk bezig met een custom rom, gaat helemaal goed komen! We zijn nu bezig met tweaks die er hopelijk voor gaan zorgen dat de tablet een beetje sneller gaat reageren. We zijn druk aan het testen, er kan binnenkort een download verwacht worden!
Ben zeker geïnteresseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sier
Ik heb vandaag de It-works TM701 gekocht bij BCC. ( http://www.bcc.nl/product/it-works-tm701 ) Leuk dingetje, alleen ik vraag me af hoe ik de Android market er precies op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat de Polaroid MPCS700 nog maar 77 euro kost.
http://www.kijkshop.nl/pr...mpcs700/?utm_source=email

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Maar dan nog...lijkt me niet echt een heel erg interessante tablet.
Ik denk dat er veel prijs verschuivingen gaan komen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3m3d7
WesleyB schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:10:
Geweldig, ik kijk er naar uit.
catr schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 20:08:
[...]

Denk dat de tijd daarvoor rijp is, alle instructies voor rooten en customroms mooi bijmekaar.
wil jij het dan openen?
Uhm, ik wil best een topic openen maar heb inhoudelijk niet zoveel (als in bijna niets) te melden, zou het niet handiger zijn als de mensen die daadwerkelijke met het rooten en de roms bezig zijn dit zouden doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pafdaddy schreef op woensdag 05 oktober 2011 @ 19:22:
[...]

Vink bij Instellingen->Toepassingen de onderste optie (Google applications) aan.
Thx, werkt als een tierelier ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
AIXGOD schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 08:36:
[...]

Geweldig, ik kijk er naar uit.

[...]

Uhm, ik wil best een topic openen maar heb inhoudelijk niet zoveel (als in bijna niets) te melden, zou het niet handiger zijn als de mensen die daadwerkelijke met het rooten en de roms bezig zijn dit zouden doen?
Gewoon een tuto neer klossen, de rest volgt vanzelf.
Let wel dat altijd weer mensen zijn die het beter weten en dan jouw werk afkraken.
Je kent het spreekwoordt mischien wel, de beste stuurlui staan aan wal.
Je kunt ook een groeiende tuto/topic maken, waarin je je stappen vermeld wat je doet en waar het goed gaat en waar het mis gaat.

Ik heb een dergelijk topic lopen elders op het www, deze loopt al meer dan een jaar.
(Gezien dat dit niet over computers e.d. gaat hou ik dat terzijde.)
Je krijgt op deze wijze dan veel input, waaruit je dan weer zaken kunt evalueren en/of gebruiken.
Vooral dat laatste houdt houd zo'n topic levend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

android market werkt wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, bij mij wel na deze tip :

"Vink bij Instellingen->Toepassingen de onderste optie (Google applications) aan."

Tablet werkt nu als een tierelier en dat voor die prijs, had nl. nog 10.= aanbiedings registratiekorting ! :Y

Thx all voor advies ! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ga vandaag ook de Blokker/Bart Smit 8"halen. Lijkt me toch de meest interessante voor deze prijs. Meer dan 150€ wil ik er niet aan uitgeven omdat ik er alleen op vakantie echt gebruik van zal maken. Hoop wel dat er veel custom roms komen want flashen van Android is verslavend.

Zijn deze gewoon bij iedere Blokker of Bart Smit te koop? Er staat namelijk niet duidelijk op de websites dat de tablets ook in de winkel te koop zijn. Hier lees ik echter anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 15:02:
Ik ga vandaag ook de Blokker/Bart Smit 8"halen. Lijkt me toch de meest interessante voor deze prijs. Meer dan 150€ wil ik er niet aan uitgeven omdat ik er alleen op vakantie echt gebruik van zal maken. Hoop wel dat er veel custom roms komen want flashen van Android is verslavend.

Zijn deze gewoon bij iedere Blokker of Bart Smit te koop? Er staat namelijk niet duidelijk op de websites dat de tablets ook in de winkel te koop zijn. Hier lees ik echter anders.
Bij mij in Uden liggen zowel bij Blokker als bij Bart Smit de 8" tablets op voorraad in de beide winkels ! :Y

De tablets alle twee bekeken: zijn m.i. exact hetzelfde, mijn keuze viel op Blokker ivm. 10.= euro aanbiedings registratie korting die ik nog had. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catr
Heb een nieuw topic geopend voor de blokker/bart smit 8" tablet, naam:
Het xiron 8 RK2918 blokker/bart smit android 2.3 Topic

graag verder hier voor dit 8" tablet
weet nog niet hoe ik een foto moet toevoegen.
Catrinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
heb ook de blokker versie gehaald. eerste indruk is goed! resolutie alleen wat laag, maar vergelijk dan ook met Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Een Pandigital Novel 7 inch Android tablet is nu in de aanbieding op iBood voor €76,

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Brad Pitt schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 00:04:
Een Pandigital Novel 7 inch Android tablet is nu in de aanbieding op iBood voor €76,
Heb hem besteld.
PW verschil is maar liefst 100,-!
Dus meer dan 50% korting .. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Nee laat maar.
Android 2.0
Geen market, 800MHz, resistief scherm...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 10:54
Conclusie review Engadget:

As we stated at the start, we actually can't believe that Novel has made its way onto so many shelves across the country -- just Googling the product name shows that it's being sold at tons of popular retailers. The poor touchscreen, sluggish processor and sometimes confusing interface cripple the device to the point where it can't even manage its main task of turning pages and providing a comfortable reading experience. There's no beating around the bush on this one -- those looking for a cheap e-reader will be better suited by the WiFi-equipped $149 Nook or $139 Kindle. As for those looking for a solid performing, cheap tablet that can manage e-books and surfing the web in full color, well, for that we all still wait...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:56
Net een review gelezen waarin het apparaat echt kompleet afgefakkeld werd. Verder kost ie in de vs ook zo'n 70 dollar, dus zo schokkend laag is de prijs nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Mmm geannuleerd, heb een Archos 5 gehad, en geen zin in een nog een rang lagere tablet :(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

@quad, verstandig - voor dat geld heb je een leukere avond als je in de pub gaat eten en een biertje erbij drinkt. iBood heeft een beetje last van de populariteit. Vroeger (drie vier jaar geleden) hadden ze nog wel leuke aanbiedingen maar nu half Nederland de site checked wordt het voor hun ook steeds moeilijker om wat leuks te vinden wat je met grote aantallen kan verkopen. Heb hier keuken apparatuur staan voor 30% van de prijs, dat zie je niet meer. Net zoals een action, die openen steeds meer winkels maar je ziet daardoor het 'verrassende' aanbod afnemen ten gunste van het vaste assortiment 'net niet' (kocht daar nog wel eens gitaren voor EUR 12, kon je net 1 avond op spelen en dan terplekke de openhaard/het kampvuur in - onbetaalbaar!)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Pagina: 1 ... 19 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.