Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Woudtwe schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:07:
[...]

Vind je je M9 niet stabiel dan? Ik heb nooit vastlopers ofzo hoor met mn M9. Wat ik me voor kan stellen is dat de Wifi misschien beter is en evt de batterijduur. Maar heb zelf geen samsung, dus kan niet precies het verschil vertellen.

Officieel is de hardware van de M9 beter, maar samsung zal wel betere drivers enz hebben waarschijnlijk.
Ja ik vind de M9 stabiel zat, maar de samsung wil ik er eigelijk gewoon bij en beetje goed kunnen interneten zonder dat de wifi wegvalt. en kijken of het scherm goed en helder is en dat voor 125 € lijkt me niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:26:
[...]

Dit is er mis met de Allwinner A31

http://www.topnotchtablet...-A31-To-Buy-or-Not-to-Buy

Misschien moeten ze de naam wijzigen in Allloser.
De GPU is sneller, en SD write speeds zijn significant sneller. Grote kans dat je dat in het algemeen wel duidelijk merkt. Applicaties die zwaar op de CPU leunen en niet of nauwelijks multi-threaded zijn, komen er slechter af.

Het is dus zeker geen slechtere chip, maar zeker ook niet heel veel beter. Ik zou er iig niet meer of minder voor lappen dan een RK3066-variant.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:26:
[...]

Dit is er mis met de Allwinner A31

http://www.topnotchtablet...-A31-To-Buy-or-Not-to-Buy

Misschien moeten ze de naam wijzigen in Allloser.
Dat verhaal bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexanderjcs
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-03-2020
ja ik zag deze 7 inch quadcore met alle goede specs, ik heb hem erbij besteld voor naar werk toe.

link: http://www.ahappydeal.com/product-133911.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:59
kolk11 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:41:
[...]
Als hij al wel leverbaar is hoop ik spoedig reviews te vinden en dan met name over hoe de tablet presteert met 1 gb RAM, de 2 GB versie ben ik nog nergens tegen gekomen. Kan ik eindelijk zelf ook een keus maken. (Chuwi V88, V88S of Pipo U8).
Als iemand meer weet of gevonden heeft ... Graag delen!
Er zijn meer bedrijven die de whitelabel Chuwi V88s gebruiken.
ICOO Icou Fatty II is hetzelfde apparaat als de V88s, en is al leverbaar.

Zelf moet ik een keuze maken tussen de Icou Fatty II en de Vido Mini One. De Chuwi V88 is al afgevallen voor mij. De Vido Mini One heeft dezelfde specs ongeveer, maar dan wat betere wifi. En de Fatty II is dus gewoon een V88s, maar ik wil dus ook eerst weten hoe goed 1 GB nou werkt.....

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
maartend schreef op zondag 23 juni 2013 @ 19:14:
[...]

Dat verhaal bedoelde ik.
Dat verhaal is gewoon specs nog een keer theoretisch uitleggen.
Sluit ook aan op wat ik al vertelde.
Ik geloof niet dat mensen in praktijk een enorm verschil ervaren.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08 12:57
Kodess schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:20:
[...]

Zelf moet ik een keuze maken tussen de Icou Fatty II en de Vido Mini One. De Chuwi V88 is al afgevallen voor mij. De Vido Mini One heeft dezelfde specs ongeveer, maar dan wat betere wifi. En de Fatty II is dus gewoon een V88s, maar ik wil dus ook eerst weten hoe goed 1 GB nou werkt.....
Kodess schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:20:
[...]

net nog even gekeken op merimobiles met couponcode search heb je de v88s voor 170 dollar in huis via dhl morgen toch maar eens contact leggen of de chuwi v88s werkelijk op voorraad is. kan ik je straks vertellen hoe goed 1gb ram werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Ik wil hem niet eens gebruiken voor zware dingen, gewoon wat couch surfing en youtube misschien...

Ik ben heel benieuwd, ik heb ook liever Chuwi dan Icoo ook al is het exact dezelfde tablet :P

Als die goed werkt bestel ik hem ook, en anders wordt het toch de Vido Mini One, die het ook heel goed doet, 2GB ram maar wel ietsje minder batterij.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:59
kolk11 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 22:45:
[...]

[...]

net nog even gekeken op merimobiles met couponcode search heb je de v88s voor 170 dollar in huis via dhl morgen toch maar eens contact leggen of de chuwi v88s werkelijk op voorraad is. kan ik je straks vertellen hoe goed 1gb ram werkt :P
Ik heb gisteravond een bericht gestuurd naar merimobiles, hij is daar op voorraad kreeg ik net terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Waarom kiezen jullie eigenlijk voor de V88s ?
als ik het goed lees zit er 1GB ddr in terwijl de gewone V88 2GB ddr heeft..

Trouwens hier is de V88s iets goedkoper en sneller in huis.

http://www.aliexpress.com...-1-1G-Ram/1013400089.html

En de V88 met 2GB op Ali met DHL verzending is maar 18 $ duurder.

http://www.aliexpress.com...Screen-2GB/888774393.html
G33st schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:17:
[...]

Ik heb gisteravond een bericht gestuurd naar merimobiles, hij is daar op voorraad kreeg ik net terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
diquan2001 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:38:

[...]
Ik snap je verbazing. Ik heb nog niet besloten vannacht weer gedacht aan de v88 8)7 Betere camera's en idd 2 GB maar de V88S heeft een beter wifi ontvangst en minder behuizingsproblemen (kieren en uitstekende sd kaart). Maar... Ik twijfel nog steeds. Bedankt voor het meedenken neig nu weer meer naar de v88 (grote community en ondersteuning is wel van belang, die is er voor de v88s (nog) niet))

Iemand een idee waar je het verschil in 1GB ram en 2 GB ram vooral zal merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Het verschil zal je waarschijnlijk merken bij multi-tasking en apps met veel resources.

Ze hebben allemaal dezelfde chipset, dus in principe is het dezelfde "community".
De V88 had die afschuwelijke microSD kaart port die uitstak -_-
en natuurlijk de teleurstellende wifi ja. Camera's van een tablet ga ik zeker nooit gebruiken, dus dat is voor mij geen punt.

En de Vido Mini One is eigenlijk een V88, maar dan met minder wifi problemen en een passende microSD kaart port. Ook is hij dunner en heeft hij minder bezel dan de V88.
Enige reden dat ik de Mini One nog niet koop is omdat ik de V88s mooier vind :D

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Kodess schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:15:
Het verschil zal je waarschijnlijk merken bij multi-tasking en apps met veel resources.

Ze hebben allemaal dezelfde chipset, dus in principe is het dezelfde "community".
De V88 had die afschuwelijke microSD kaart port die uitstak -_-
en natuurlijk de teleurstellende wifi ja. Camera's van een tablet ga ik zeker nooit gebruiken, dus dat is voor mij geen punt.

En de Vido Mini One is eigenlijk een V88, maar dan met minder wifi problemen en een passende microSD kaart port. Ook is hij dunner en heeft hij minder bezel dan de V88.
Enige reden dat ik de Mini One nog niet koop is omdat ik de V88s mooier vind :D
Batterij van de Mini One is wel kleiner, 4000 tegenover 5000 in de Chuwi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
diquan2001 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:38:

[...]
Ik kom op verschil incl dhl en orignele chuwi smartcase op 157 dollar voor de v88s en 187 Dollar voor de v88 zit toch 30 dollar tussen. Ik blijf vooral de brede ondersteuning voor de v88 via verschillende fora een groot voordeel vinden. Kortom ik ben er nog niet uit. Kom ook nog niet echt duidelijke reviews van de v88s tegen.

[ Voor 12% gewijzigd door kolk11 op 24-06-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
kolk11 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:43:
[...]

Ik kom op verschil incl dhl en orignele chuwi smartcase op 157 dollar voor de v88s en 187 Dollar voor de v88 zit toch 30 dollar tussen. Ik blijf vooral de brede ondersteuning voor de v88 via verschillende fora een groot voordeel vinden. Kortom ik ben er nog niet uit. Kom ook nog niet echt duidelijke reviews van de v88s tegen.
Waar kom jij op 157 uit voor de v88s met smartcase en DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
G33st schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:58:
[...]

Waar kom jij op 157 uit voor de v88s met smartcase en DHL?
aliexpress; http://www.aliexpress.com...een-2G-RAM/823027867.html

Twijfel nog steeds goedkope gok (v88s) of stabiele duurdere koop maar beter weten wat je krijgt (v88) zeg jij er eens wat zinnigs over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
kolk11 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:01:
[...]

Twijfel nog steeds goedkope gok (v88s) of stabiele duurdere koop maar beter weten wat je krijgt (v88) zeg jij er eens wat zinnigs over :)
Het uitsteken van de Micro SD kaart lijkt me zelf vrij onhandig. Daarbij is een goede Wifi ontvangst in de tuin ook wel lekker, wat dat betreft die v88s. Zit alleen een beetje met de 1GB vs. 2GB. Weet niet echt wat de invloed daarvan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Nou als ik vergelijk met mijn Nexus4, die heeft 2GB en werkt prima.
TF201 1GB en werkt kak, maar dat is ivm de gekozen NAND van Asus.

Als ik kijk naar hoeveel RAM de apps gebruiken op mijn Nex4 dan lijkt 1 GB mij genoeg voor een tablet waar ik alleen maar op wil consumeren (surfen, film kijken, gebruiken als xbmc remote)

Ennn correctie, op mijn nex4 neem ik 1 GB in idle en heb ik 1 GB vrij....
hmm

[ Voor 11% gewijzigd door Kodess op 24-06-2013 14:31 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
kolk11 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:01:
[...]

Deze link gaat trouwens om een gewone v88 met 1GB niet om een v88s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
G33st schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:28:
[...]

Deze link gaat trouwens om een gewone v88 met 1GB niet om een v88s.
Nee, de details hebben ze per ongeluk gecopied, maar de titel en plaatjes zijn de v88s dus dan is het wel de v88s.
ET is niet een held in alle details goed neer zetten.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 00:25
Heerlijk de discussie hier, maar door jullie zit ik nu te twijfelen tussen 3 apparaten...

De Chuwi V88 (2GB)
De Pipo U8 (die nog moet komen zeer binnenkort)
De Vido Mini One

To be contiuned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Catdogsf schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:09:
Heerlijk de discussie hier, maar door jullie zit ik nu te twijfelen tussen 3 apparaten...

De Chuwi V88 (2GB)
De Vido Mini One

To be contiuned
Graag gedaan |:( ik heb de pipo u8 ook nog ergens op mijn lijstje staan. Het vervelende is alleen met die nieuwkomers dat je uiteindelijk niet echt op een releasedate zit te wachten maar op de eerste zinnige reviews en unboxing videos en je nooit weet hoe lang dit duurt voordat deze beschikbaar zijn.

Wat maakt dat je nog geen keus hebt gemaakt? over de Vido en de V88 is al aardig wat bekend toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Catdogsf schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:09:

De Chuwi V88 (2GB)
De Vido Mini One

To be contiuned
Vido Mini One heeft een batterij van 4000, waar de Chuwi 5000mAh heeft. Keuze lijkt me eenvoudig (buiten de Pipo om dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Haha, ik zou dus de voor de Vido gaan, ik koop de tablet namelijk niet om mee te nemen ergens naar toe :)
En daar zou ik dan battery packs voor hebben.
Plus het zou maar 2 uurtjes schelen max.

Die Pipo gooit voor mij het meeste roet in het eten.... Pipo is namelijk wel een merk waarvan ik kwaliteit verwacht.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:11
Martijn13 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:45:
Zo, net even wat plaatjes geschoten van de VOYO A15. Plaatjes zijn klikbaar.

Verder nog een aantal opmerkingen: de A15 wordt vrij warm tijdens actief gebruik, de camera is echt ruk in het donker en de netspanningsadapter wordt heet. De degelijkheid (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen van een Chinees apparaat) en de specs maken dit echter ruimschoots goed.

Als ik nog dingen moet testen of ergens foto's van moet nemen, vraag maar raak.
Bedankt voor de foto's, ik zit ook deze tablet te overwegen. Volgens mij ben je wel echt het mannetje in de trein met zo'n big ass scherm ;)
Dat hij vrij warm wordt komt waarschijnlijk door de Samsung exynos processor / Mali-T604 GPU. Nexus 10 schijnt hier ook last van te hebben en die huist hetzelfde beest.

De net aangekondigde Ramos X1 lijkt me overigens ook wel zeer interessant. Ongeveer zelfde prijspunt volgens mij en die heeft nog een stuk hogere PPI.

[ Voor 8% gewijzigd door addictive_rhymz op 24-06-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Laatst online: 15:55
G33st schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:15:
[...]

Vido Mini One heeft een batterij van 4000, waar de Chuwi 5000mAh heeft. Keuze lijkt me eenvoudig (buiten de Pipo om dan).
Maar de Mini One heeft een SD card die niet uitsteekt (met risico op verlies) en de kloon iPad case en smartcovers passen daar op. Die laatste past ook op de Chuwi, maar is dan net te klein, waardoor je 'm moeilijk open krijgt.
De pipo u9... leuk maar waarschijnlijk een stukje duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
kolk11 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:14:
[...]

Graag gedaan |:( ik heb de pipo u8 ook nog ergens op mijn lijstje staan. Het vervelende is alleen met die nieuwkomers dat je uiteindelijk niet echt op een releasedate zit te wachten maar op de eerste zinnige reviews en unboxing videos en je nooit weet hoe lang dit duurt voordat deze beschikbaar zijn.

Wat maakt dat je nog geen keus hebt gemaakt? over de Vido en de V88 is al aardig wat bekend toch?
Me keuze was eerst op de chuwi v88 gevallen, maar vlak daarna hoorde ik al kleine dingetjes dat ik dacht van ff wachten (niet zo'n goede wifi, behuizing die niet helemaal dicht is...)
Vido is voor de rest wel zeker interessant, maar toen kwam weer iemand met het feit dat 1 dezer dagen de pipo u8 uitkomt, dus ja vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Kwa prestaties zijn ze allemaal gelijk, ze kopen namelijk allemaal dezelfde onderdelen :P
De Chuwi V88 was gewoon de eerste van deze reeks.

Het is dus voornamlijk behuizing, die dus ook invloed heeft op de wifi kwaliteit en hoe groot de batterij is die er inpast. En het stomme dat ze de hoeveelheid RAM aanpassen...... trouwens, de Vido Mini One heeft een kleiner broertje, de Vido Mini S: precies hetzelfde met 1 GB RAM...

Heeft iemand een 1GB RAM Android device waarmee hij tevreden is?

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
Kodess schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:51:
Kwa prestaties zijn ze allemaal gelijk, ze kopen namelijk allemaal dezelfde onderdelen :P
De Chuwi V88 was gewoon de eerste van deze reeks.

Het is dus voornamlijk behuizing, die dus ook invloed heeft op de wifi kwaliteit en hoe groot de batterij is die er inpast. En het stomme dat ze de hoeveelheid RAM aanpassen...... trouwens, de Vido Mini One heeft een kleiner broertje, de Vido Mini S: precies hetzelfde met 1 GB RAM...

Heeft iemand een 1GB RAM Android device waarmee hij tevreden is?
Mijn mening is dat ik nooit voor een 1GB versie zal gaan, als je weet dat je voor 10 euro meer 2GB krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Als ik vanavond geen ICOO Fatty 2 of Chuwi V88s kan vinden met 2GB ben ik bang dat ik ga voor de Mini One....

Pipo U8 zal namelijk niet zoveel beter zijn.... een behuizing kan maar zoveel doen. En de Chuwi, ICOO en Vido zijn allemaal van in ieder geval degelijke kwaliteit kwa bouw.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
Het is wel mooi hoor de pipo u8 ---> http://www.banggood.com/P...d-4_2-Tablet-p-76422.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Crap... nou bedankt, ik twijfel weer 8)7
Hij heeft ook nog een 4700 batterij....

Maar is degehele achterkant nou aluminium of iets dergelijks? :?
En wat is die ESC knop naast de powerknop xD

[ Voor 6% gewijzigd door Kodess op 24-06-2013 16:03 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
Kodess schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:03:

4800 batterij...

ESC zou niet weten waar het voor diend, dat je misschien meteen terug gaat naar je homescreen ofzo...
Achterkant lijkt erop, maar komt misschien dat er zoveel is ingezoomd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Zie ik nu goed dat die Pipo U8 een speaker aan de voorzijde heeft?

[ Voor 36% gewijzigd door guapper op 24-06-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
:( ..... ja
Het wordt steeds moeilijker....
Behalve dan die belachelijke ESC knop, ik wil zo min mogelijk knoppen :P

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
Kodess schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:38:
Je kan ook zeiken om het zeiken zeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Je moet ergens op kiezen he ;)
Tja, ik vind het wel serieus raar hoor... de knop is evengroot als de power knop :|

Ik zou nog steeds denk ik voor de Vido kiezen, front speaker zou ik waarschijnlijk toch niet zo vaak gebruiken.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Ik heb op slatedroid de vraag gesteld of de Vido Mini One ook reageert op magneten, zoals de chuwi dat doet.
Antwoord is nu
no, I think not
jammer.

.

.
Kodess schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:38:
Vijl je die er toch gewoon af...

[ Voor 35% gewijzigd door guapper op 24-06-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Tja, dat is wel een min puntje van die magneten. Maar ik wil hem dus als woonkamer tablet dus gebruik wel gewoon Gravity Screen Off. Zodra je hem op pakt gaat ie aan.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Kodess schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:03:
Tja, dat is wel een min puntje van die magneten. Maar ik wil hem dus als woonkamer tablet dus gebruik wel gewoon Gravity Screen Off. Zodra je hem op pakt gaat ie aan.
Mis ik iets? welke magneten en welke tablet. Lijkt me handig gravity screen off.
edit: goed lezen sorry

[ Voor 3% gewijzigd door kolk11 op 24-06-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
Ik heb ook de gok gewaagd. Voor het eerst een grote order uit China. De Voyo A15 met leren hoes bij SPEmall besteld met express delivery.
Ik wilde eerst voor de Nexus 10 gaan, maar heb geen familie in het buitenland en dan zou het toch wel een kostbaar grapje worden. Dit lijkt me een zeer mooi alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Voor diegene die ook een losse 3G dongle zoeken die werkt met de Pipo M8pro, de 3G hdspa 1901F-1 (sku35518 bij pw) werkt goed. Wel eerst een NL provider via de pc instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

Momenteel aan het denken om een Pipo U1 Pro te bestellen.

Ben op zoek naar een tablet van
-om en nabij 7 inch,
-met de mogelijkheid om .mkv af te spelen (iig HD content).
-Scherm hoeft niet perse 720p of 1080p te zijn. 1280x800 lijkt me voldoende.
-Minstens 1gb aan RAM. De prijs wil ik graag laag houden, zo mogelijk op of net onder de 100 euro.

Minder belangrijke items:
- 32 GB opslag (niet echt n groot probleem als het 16 is, als het geheugen maar uitbreidbaar is)
- Frontcam
- Micro-HDMI

Andere gegadigden zijn dan misschien de window n70, Novo 7 Flame en de Onda V712.

Nog suggesties voor tabs die in dit 'segment' vallen? Het is allemaal beetje in de trent van Nexus 7. Maar dan voor 100 euro of minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashmaster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-07-2024
Kodess schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:03:

De ESC knop werkt als een "terug" knop. Ga je dus telkens een stapje mee terug, eindigend om t homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Quellien schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 06:03:
Momenteel aan het denken om een Pipo U1 Pro te bestellen.

Ben op zoek naar een tablet van
-om en nabij 7 inch,
-met de mogelijkheid om .mkv af te spelen (iig HD content).
-Scherm hoeft niet perse 720p of 1080p te zijn. 1280x800 lijkt me voldoende.
-Minstens 1gb aan RAM. De prijs wil ik graag laag houden, zo mogelijk op of net onder de 100 euro.

Minder belangrijke items:
- 32 GB opslag (niet echt n groot probleem als het 16 is, als het geheugen maar uitbreidbaar is)
- Frontcam
- Micro-HDMI

Andere gegadigden zijn dan misschien de window n70, Novo 7 Flame en de Onda V712.

Nog suggesties voor tabs die in dit 'segment' vallen? Het is allemaal beetje in de trent van Nexus 7. Maar dan voor 100 euro of minder :)
Je kan misschien de hyundai t7 nog overwegen? Opslaggeheugen is maar 8 gb, maar wel een betere processor en gps. Verder bluetooth, hdmi, dual camera, usb otg. Battery gaat wel maar 3 uur mee, maar dat is vrees ik bij de anderen niet anderrs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Luky
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:46
Vandaag mijn PIPO M9 binnen gekregen

Ik had hem hier besteld http://dealsprime.com/tab...0-rk3188-1-8ghz-16gb.html

Wat mij nu opvalt is
Op de doos staat 1.6GHZ aangegeven en op de site 1.8GHZ

En dat laatste zie ik op bijna alle sites staan
Zijn er hier soms verschillende versies van

Op het toestel staat wel de Android 4.2.2

Moet ook eerlijk zeggen dat hij deftig verpakt was netjes een EU adapter bij zit en een hoesje om hem op te bergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Mr Luky schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:08:
[...]

Wat mij nu opvalt is
Op de doos staat 1.6GHZ aangegeven en op de site 1.8GHZ

En dat laatste zie ik op bijna alle sites staan
Zijn er hier soms verschillende versies van
[...]
De RK3188 chipset heeft een maximale (theoretische?) snelheid van 1,8Ghz, maar draait momenteel niet sneller stabiel dan op 1,6Ghz.
Misschien dat hier ooit nog een update voor komt, maar ik zou er niet op rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Luky
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:46
guapper schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:49:
[...]

De RK3188 chipset heeft een maximale (theoretische?) snelheid van 1,8Ghz, maar draait momenteel niet sneller stabiel dan op 1,6Ghz.
Misschien dat hier ooit nog een update voor komt, maar ik zou er niet op rekenen.
Thx voor deze snelle reaktie
Maw een beetje misleidende reklame maar wat doet het er toe.

Voor hetgeen mijn vrouw hem gaat gebruiken ( Facebook , snel iets opzoeken op het net en een spelletje spelen ) gaat hij zeker voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Ik twijfel nu tussen de V88s en de Vido Mini One. Dit omdat de Vido Mini One waarschijnlijk wel in iPad mini cases past. Kan iemand mij er meer over vertellen of dit past? Ik zou graag een iPad mini 360 degree case halen.

V88s kost $154 inclusief hoesje en DHL shipping.
Vido Mini One kost $173 inclusief DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
De Vido past precies.
Op youtube is er iemand die ook reageert op de comments.
YouTube: Vido Mini One 7.85in Android 4.1.1 - Early Review
Hij heeft 2 iPad Mini cases er perfect omheen gekregen.

Zo.. die V88s is wel heel veel cheaper... Jammer van die 1 GB.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

Kasj schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:54:
[...]

Je kan misschien de hyundai t7 nog overwegen? Opslaggeheugen is maar 8 gb, maar wel een betere processor en gps. Verder bluetooth, hdmi, dual camera, usb otg. Battery gaat wel maar 3 uur mee, maar dat is vrees ik bij de anderen niet anderrs.
Ah idd! Thanks! Moet er nog maar eens goed over na gaan denken :) Zit nu in Australië en wil toch wel erg graag een tablet. Twijfel nog of ik hem hier naartoe laat komen of later bestel en naar Nederland laat komen.

In ieder geval bedankt voor de suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
De cases ben ik niet eens zo in geïnteresseerd, maar een werkende smartcover zou toch wel erg fijn zijn.
Ik vind dat op onze iPad mini heel fijn, en zou dit toch erg graag gebruiken op een chinapad. Desnoods verplaats ik de magneet.
De Chuwi v88 wordt ook geleverd met een cover waar een magneet in zit, en wanneer je die sluit gaat het scherm daarwerkelijk uit. Aangezien die andere 7.85" pads toch ongeveer zo niet precies dezelfde printplaat gebruiken zou het geen groot probleem mogen zijn voor de fabrikanten om dit te implementeren. Als het ff kan compatible met de positie van de magneet zoals die in de iPad toegepast wordt. Clonen is op z'n leukst als je het echt goed doet natuurlijk.

edit:
helaas ontkennend antwoord ontvangen op de vraag of de Vido mini One reageert op een magneet:
I gave it a shot unfortunately there was no reaction

[ Voor 10% gewijzigd door guapper op 25-06-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:04
weet iemand wat de laatste firmware is van pipo?
daar zit ook een speciale pipo launcher op toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Voor de M8pro is dat 4.2.2. En bij de fabrieksrom zit er inderdaad een pipo launcher in.Vandaag net toevallig er op gezet.

[ Voor 64% gewijzigd door starcopy op 25-06-2013 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03:04
ja heeft iemand een linkje naar de laatste Pipo m9 firmware (zonder 3g)
en wat is momenteel de beste rom voor de pipo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-05 11:17
Aggressor schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:01:
ja heeft iemand een linkje naar de laatste Pipo m9 firmware (zonder 3g)
en wat is momenteel de beste rom voor de pipo?
Tip: http://www.flashmyandroid...splay.php?881-Pipo-Max-M9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/13.jpg

Iemand enig idee wat dit voor USB aansluiting is en wat voor kabel je hier voor nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
addictive_rhymz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:03:
[afbeelding]

Iemand enig idee wat dit voor USB aansluiting is en wat voor kabel je hier voor nodig hebt?
Dat is een mini USB3 aansluiting. Gewoon mini USB past hier ook in (links), maar dan heb je de snelheid van USB1/2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
guapper schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:21:
[...]

Dat is een mini USB3 aansluiting. Gewoon mini USB past hier ook in (links), maar dan heb je de snelheid van USB1/2
Ah oke bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Nog een voordeel van de Vido: Laad op via USB, dat doen de andere niet.

Wel ben ik teruggekomen op minimaal 2 GB Ram....
Als ik nu zou kopen zou het de Vido Mini One worden, maar als ik een paar weken kan wachten wil ik nog kijken wat mensen vinden van de V88s en de Pipo U8

Dit is trouwens een interessante post: http://mikecanex.wordpres...-ipad-mini-clone-notes-4/

De ICOO Fatty II (Clone van de Chuwi V88s) heeft nu ook een keyboard case met smart-sleep functionaliteit.

[ Voor 29% gewijzigd door Kodess op 26-06-2013 15:20 ]

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:59

S2K

Zo de FNF IFive X2 is binnen. Werkt prima, niet zo soepel als de Hyundai T7S, maar ruim voldoende. Hij laadt gelukkig ook via USB op en het scherm ziet er echt erg goed uit. 8.9" is een mooi formaat. Ben benieuwd hoe lang hij het op deze grote accu gaat uithouden, dat was voor mij toch wel de belangrijkste reden om te upgraden. Moest wel 27€ BTW betalen, maar weer geen invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net de V88s besteld vanwege het idee dat in de nieuwere versie de kinderziektes eruit zijn. de 1 gb ram moet genoeg zijn aangezien de nexus 7 ook maar 1 gb heeft. alleen voor multitasking en zwaardere apps kan het een voordeel zijn maar voor de lichte games, videos, browsing etc. moet het genoeg zijn.

ook de bouwkwaliteit lijkt me beter. de v88 had een compleet metalic backcover en daardoor had men problemen met het hoe het beeldscherm erin paste (niet genoeg lijm en uitstekende hoeken). nu met de plastic rand moet dit beter zijn. ook de wifi zal waarschijnlijk beter werken nu er minder metaal is dat stoort.

ik zal een review schrijven zodra ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs.vdh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-08 08:46
Kan iemand testen of er een externe harde schijf aangesloten kan worden op de Chuwi V88, de PIPO M8 PRO en de PIPO M9?

Ik zou de tablet graag gebruiken om op vakantie films te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:27

RobertowNL

For your gear!

gijs.vdh schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:11:
Kan iemand testen of er een externe harde schijf aangesloten kan worden op de Chuwi V88, de PIPO M8 PRO en de PIPO M9?

Ik zou de tablet graag gebruiken om op vakantie films te kijken.
Gisteren toevallig met de M8 pro geprobeerd en met een externe voeding (2 USB naar 1 mini USB kabel) werkt het. De andere kabel had ik gisteren even in een laptop maar een powerbank of 12 --> 5 volt daalsluiting in een auto moet ook lukken.

[ Voor 13% gewijzigd door RobertowNL op 28-06-2013 13:18 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drschizo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-12-2022
addictive_rhymz schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:03:
[afbeelding]

Ik neem aan dat dat je voyo a15 is?
Ik ben hier ook zeer geinteresseerd in.
vooral de 10.000 mah accu lijkt me ideaal voor mijn lange vluchten op vakantie e.d. Ik hoop dat hij het ook lang volhoudt met die resolutie en de exynos 5250.
Kan je misschien een kleine review geven? Bouwkwaliteit en hoe de tablet reageert?

En wat zijn je eerste ervaringen er mee?

[ Voor 3% gewijzigd door drschizo op 28-06-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijs.vdh
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-08 08:46
RobertowNL schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:18:
[...]

Gisteren toevallig met de M8 pro geprobeerd en met een externe voeding (2 USB naar 1 mini USB kabel) werkt het. De andere kabel had ik gisteren even in een laptop maar een powerbank of 12 --> 5 volt daalsluiting in een auto moet ook lukken.
Erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
drschizo schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:30:
[...]

Ik neem aan dat dat je voyo a15 is?
Ik ben hier ook zeer geinteresseerd in.
vooral de 10.000 mah accu lijkt me ideaal voor mijn lange vluchten op vakantie e.d. Ik hoop dat hij het ook lang volhoudt met die resolutie en de exynos 5250.
Kan je misschien een kleine review geven? Bouwkwaliteit en hoe de tablet reageert?

En wat zijn je eerste ervaringen er mee?
Die foto is van iemand anders in dit topic. Ik verwacht dat de DHL maandag met mijn Voyo voor de deur staat. Laat ik dan net voor 3 weken op vakantie vertrokken zijn dus dat gaat nog wel even duren. Ik zal t.z.t. mijn ervaring mededelen.

Die mega accu was voor mij ook een goed argument. Het is wel nodig met zo'n scherm maar de standby tijd moet toch wel heel erg hoog zijn denk ik zo. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wkrooshof
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 15:53
Hallo iedereen, ik ben een beetje aan het meelezen en ben eigenlijk ook geïnteresseerd in een tablet voor mijn vakantie (12 augustus vlieg ik). Dus wil ik eigenlijk asap een 7" tablet kopen :)

Deze moet niet te duur zijn en toch redelijke specificaties hebben: dual core/1gb ram en een prima scherm.

om en nabij de 100/150 euro.

Suggesties? Of heeft iemand er toevallig nog 1 liggen?

Edit: http://www.ebay.com/itm/7...Nov05&hash=item2a2c88cede
zoiets?

[ Voor 17% gewijzigd door Wkrooshof op 28-06-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Vanochtend mijn FNF IFive X2 ontvangen. Mijn pakket was ook opgemaakt, en ik moest 29,20 euro bijbetalen. Maar eerste indruk is positief, mooi scherm, redelijk geluid, degelijk. Ze hadden er een screenprotector bijgeleverd, maar die is dermate groot dat hij over de speakertjes valt, dus die gebruik ik niet. Zat ook een voedingsadapter en een stylus bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Chuwi V88 (RK3188 quad core, 2GB ram)
Chuwi V88s (RK3188 quad core, 1GB)
Vido Mini One (RK3188 quad core, 2GB ram)
Pipo U8 (RK3188 quad core, 2GB ram)

En vast nog wel mooi. Het mooiste is dat ze allemaal tussen dat bedrag vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wkrooshof
Is er ook nog een webshop die jullie aanraden? dx/dhgate noem maar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Over het algemeen is Ethernal Team een betrouwbare verkoper. Deze verkoopt via Aliexpress.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wkrooshof
ET-team neem ik aan?

Nog een kleine vraag, ik ga dus over pak 'm beet 6 weken op vakantie. stel dat de 'border-control' het gaat controleren, over hoeveel weken zou ik het dan binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Dan zou ik voor DHL gaan (of UPS) dan is het pakketje er over het algemeen tussen 3 en 8 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Wkrooshof schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:42:
ET-team neem ik aan?

Nog een kleine vraag, ik ga dus over pak 'm beet 6 weken op vakantie. stel dat de 'border-control' het gaat controleren, over hoeveel weken zou ik het dan binnen hebben?
Ik had ´m met DHL binnen een week. Dat was 4 dagen afhandeling Aliexpress, 3 dagen DHL.

De mijne was ook opengemaakt door border/control, ergo de toeslag van 29 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
R Kuipers schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 23:06:
[...]

Ik had ´m met DHL binnen een week. Dat was 4 dagen afhandeling Aliexpress, 3 dagen DHL.

De mijne was ook opengemaakt door border/control, ergo de toeslag van 29 euro
ik heb woensdag een chuwi v88s besteld.
donderdag kreeg ik bericht dat hij verstuurd is (full shipment) en kreeg ik een dhl trackingnummer.
tot op heden kan ik het pakketje nog niet tracken. hopelijk komt dat dit weekend en krijg ik het pakketje begin deze week. na ontvangst zal ik mijn bevindingen posten.

ik heb de nieuwste firmware al gedownload met het chinese programma thunder kan er geen woord van lezen maar het is wel gelukt. ook de benodigde flashtools zaten in deze package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drschizo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-12-2022
addictive_rhymz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:59:
[...]

Die foto is van iemand anders in dit topic. Ik verwacht dat de DHL maandag met mijn Voyo voor de deur staat. Laat ik dan net voor 3 weken op vakantie vertrokken zijn dus dat gaat nog wel even duren. Ik zal t.z.t. mijn ervaring mededelen.

Die mega accu was voor mij ook een goed argument. Het is wel nodig met zo'n scherm maar de standby tijd moet toch wel heel erg hoog zijn denk ik zo. :9
Wel spijtig dat je hem dan niet gelijk kan testen. Hoop dat het wat is. Misschien wacht ik het niet eens af en bestel ik hem zelf ook. Voor die prijs niet eens zo'n gek apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
drschizo schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 15:29:
[...]

Wel spijtig dat je hem dan niet gelijk kan testen. Hoop dat het wat is. Misschien wacht ik het niet eens af en bestel ik hem zelf ook. Voor die prijs niet eens zo'n gek apparaat.
Ja inderdaad, voor het geld lijkt het me een erg mooi speeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 20:58
Heeft iemand de Cube U35GT overwogen? Het is vergelijkbaar met de Chuwi V88s, maar:

Nadeel:
- 4000mah i.p.v. 5000mah batterij,
- geen Bluetooth,
- alleen frontcamera,
- 8GB geheugen i.p.v. 16GB.

Voordeel:
- 1 mm dunner dan Chuwi V88s,
- ongeveer 30 dollar goedkoper dan Chuwi V88s.

Is het verschil 30 dollar waard?

[ Voor 57% gewijzigd door Geen12 op 01-07-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
Hmmm, mijn Pipo M9 start niet meer op :( Toestel was gewoon aan het opladen en start nu niet meer op...

Iemand die weet hoe je het toestel kan resetten of wat de opties zijn nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Geen12 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:54:
Heeft iemand de Cube U35GT overwogen? Het is vergelijkbaar met de Chuwi V88s, maar dan met 4000mah i.p.v. 5000mah batterij. Prijsverschil is ongeveer 30 dollar.
hmm 2GB ram ipv de 1 van de V88s. Maar wel geen bluetooth.
Eerlijk gezegd nog niet naar gekeken, zal is wat beter kijken als ik thuis ben...

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Ramos W17 Pro is inmiddels ge-upgrade : heeft nu Quadcore processor en 18 Gb storage !

Link : http://www.ramos-tablet.c...droid-tablet-pc-16gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 20:58
Kodess schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:08:
[...]

hmm 2GB ram ipv de 1 van de V88s. Maar wel geen bluetooth.
Eerlijk gezegd nog niet naar gekeken, zal is wat beter kijken als ik thuis ben...
Er bestaan 2 versies: 1GB en 2GB ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Quad Core ATM7029

Koop dan niks ..Die ATM7029 niet echt de snelste CPU van tegenwoordig :'(
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:10:
De Ramos W17 Pro is inmiddels ge-upgrade : heeft nu Quadcore processor en 18 Gb storage !

Link : http://www.ramos-tablet.c...droid-tablet-pc-16gb.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
Ik lees nu vanaf mijn vakantie adres dat mijn Voyo A15 bij de buurvrouw is afgeleverd. Is het normaal dat zo'n aangetekend pakket zomaar aan de buren wordt gegeven? Ze heeft vast de doos niet op beschadigingen gecheckt. Dus als DHL hem heeft gesloopt ben ik screwed. Ik ben benieuwd naar andere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Zal vast niet aangetekend zijn. De postbode hoeft waarschijnlijk alleen maar een handtekening te hebben van de ontvanger.
Je zou de buurvrouw kunnen vragen om je een foto van het pakketje te sturen. Kun je in ieder geval zien of het onbeschadigd is aan de buitenkant.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 08:40
Stancke schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:07:
Hmmm, mijn Pipo M9 start niet meer op :( Toestel was gewoon aan het opladen en start nu niet meer op...

Iemand die weet hoe je het toestel kan resetten of wat de opties zijn nu?
Aan je pc hangen en een nieuwe rom installeren denk. Of heb je dat al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
sjaool schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:44:
Zal vast niet aangetekend zijn. De postbode hoeft waarschijnlijk alleen maar een handtekening te hebben van de ontvanger.
Je zou de buurvrouw kunnen vragen om je een foto van het pakketje te sturen. Kun je in ieder geval zien of het onbeschadigd is aan de buitenkant.
Oké ik dacht dat DHL express sowieso aangetekend was. Ik blijf het vreemd vinden. Nu heb ik gelukkig fijne buren maar elders zou een buur er mee aan de haal kunnen gaan ofzoiets, wie is dan verantwoordelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

DHL is in dat geval volgens mij verantwoordelijk.
Een handtekening moeten zetten voor een pakketje betekent dus niet automatisch dat iets aangetekend is.
Vaak moet er ook getekend worden als er een trackingcode afgegeven is door de verzender.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal

ik heb een PIPOM9 besteld via Eternal Team. Betaling ok, processing ok. Ik kreeg een tracking-nummer voor DHL, maar op de site van DHL krijg ik de melding dat die tracking code niet bestaat.

Am I screwed of gewoon een beetje ongeduldig. :-)

Overigens nog eens bedankt voor de vele info hier. Lang gelurkt, eindelijk de stap gezet :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperbag24
  • Laatst online: 05-07 17:48
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:28:
Allemaal

ik heb een PIPOM9 besteld via Eternal Team. Betaling ok, processing ok. Ik kreeg een tracking-nummer voor DHL, maar op de site van DHL krijg ik de melding dat die tracking code niet bestaat.

Overigens nog eens bedankt voor de vele info hier. Lang gelurkt, eindelijk de stap gezet :-)
het kan zijn dat de code nog niet werkt begint deze DHL code met een 8 dan is dit een verzend referentie en kan je deze via de DHL website invullen bij referentie van verzender en daarna kun je gelijk je zending volgen

http://www.dhl.nl/nl/expr...referentie_verzender.html

hoop je hiermee op weg te helpen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diquan2001 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:24:
Quad Core ATM7029

Koop dan niks ..Die ATM7029 niet echt de snelste CPU van tegenwoordig :'(

[...]
Is dat dezelfde discussie als betr. de allwinner en de rockchip ? Kortom, zijn er benchmarks die bewijzen dat de ATM een slechte keuze is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Ramos W17 Pro is ge-upgrade : nu quadcore ATM7029 processor en 18 Gb storage.

Nu wordt er beweerd dat de ATM processor niet bepaald de snelste is maar zijn daar daadwerkelijke bewijzen voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:28:
Allemaal

ik heb afgelopen woensdag een v88s bij et team besteld...
donderdag kreeg ik een mail 'full shipment was made' en kreeg ik een dhl code
tot gister geen trackinginfo nummer niet gevonden
pas gisteren kreeg ik dat het pakket was aangekondigd bij DHL en vanmorgen kwam de boel op gang.
hij ligt nu bij een sorteerfaciliteit in HongKong.

beetje geduld komt het vast goed. het lijkt erop dat et team de 3 dagen processing volledig gebruikt. en dan werkdagen wel te verstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Waar een RK3188 makkelijk een Antutu Score van 16000 + haalt
Komt de ATM7029 maar tot een 12000 + Score.

Nou weet ik wel Benchmarks zegt sommige van jullie niets .
Maar het geeft wel een indicatie .

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=9CTnJe5eUvo]

Spoel door tot 20.03 Min.
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:51:
[...]

Is dat dezelfde discussie als betr. de allwinner en de rockchip ? Kortom, zijn er benchmarks die bewijzen dat de ATM een slechte keuze is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kolk11 & @paperbag24 Bedankt voor de info. Ik zal verder geduld hebben. Met meer dan 46000 transacties zullen ze wel redelijk te vertrouwen zijn... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 17:33
Gister een Pipo M8 Pro gekocht bij lightake, lijkt in eerste instantie duur maar express shipping kostte maar een dollar of 4, dus uiteindelijk was ik goedkoper uit. Bovendien kreeg ik 5% korting op het totaalbedrag na het invoeren van de couponcode "JULY5".

Weet iemand hoe groot de kans is dat ik straks douanekosten moet gaan betalen? en hoe hoog is dit bedrag ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
-ION- schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:53:
Gister een Pipo M8 Pro gekocht bij lightake, lijkt in eerste instantie duur maar express shipping kostte maar een dollar of 4, dus uiteindelijk was ik goedkoper uit. Bovendien kreeg ik 5% korting op het totaalbedrag na het invoeren van de couponcode "JULY5".

Weet iemand hoe groot de kans is dat ik straks douanekosten moet gaan betalen? en hoe hoog is dit bedrag ongeveer?
20 of 21% van wat je tablet kost he.
Ik weet niet hoe groot die kans is.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Na een tijdje weggeweest te zijn ben ik er weer met een Uitgebreide Review .

De Chuwi V88 RK3188 .

In deze Review bespreek ik de bouwkwaliteit,Benchmarks,Multimedia enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kodess
Top!
Ik was al op jouw review aan het wachten.

Enyaq iV 80 - 5135 Wp

Pagina: 1 ... 71 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.