Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:35
Ik heb vandaag de gok genomen om een VOYO A15 (URL: http://www.spemall.com/vo...s-Bluetooth-2G-16G_g.html) te bestellen. Specs zien er echt super uit, zeker voor die prijs.

De reden dat ik hem besteld heb is voornamelijk de schermgrootte van 11.6" icm. de hoge resolutie. Ik was al een tijdje op zoek naar een tablet om mijn bladmuziek te gaan vervangen, maar ik vond de 10" tablets die hier verkrijgbaar zijn net te klein (heb ervaringen met een 300T). Een maatje groter in combinatie met een goede resolutie zou betekenen dat ik ruim 700 euro moest neerleggen voor een Windows tablet en dat was me echt net even te veel.

Nu ben ik voor iets meer dan de helft klaar en dat is dan inclusief verzendkosten, tablethouder, statief en bluetooth voetpedalen.

Als het apparaat is gearriveerd zal ik mijn ervaringen nog wel een keer delen. Ik heb mijn twijfels over de bouwkwaliteit, maar voor deze prijs kan je je niet echt een buil vallen. Veel meer dan wat development en digitaal archiveren ga ik er toch niet mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ik heb deze Voyo A15 ook al op het oog .
Dus graag hoor ik jou mening over deze tablet .
Laat het ons even weten als je wilt .. ;)
Martijn13 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:49:
Ik heb vandaag de gok genomen om een VOYO A15 (URL: http://www.spemall.com/vo...s-Bluetooth-2G-16G_g.html) te bestellen. Specs zien er echt super uit, zeker voor die prijs.

De reden dat ik hem besteld heb is voornamelijk de schermgrootte van 11.6" icm. de hoge resolutie. Ik was al een tijdje op zoek naar een tablet om mijn bladmuziek te gaan vervangen, maar ik vond de 10" tablets die hier verkrijgbaar zijn net te klein (heb ervaringen met een 300T). Een maatje groter in combinatie met een goede resolutie zou betekenen dat ik ruim 700 euro moest neerleggen voor een Windows tablet en dat was me echt net even te veel.

Nu ben ik voor iets meer dan de helft klaar en dat is dan inclusief verzendkosten, tablethouder, statief en bluetooth voetpedalen.

Als het apparaat is gearriveerd zal ik mijn ervaringen nog wel een keer delen. Ik heb mijn twijfels over de bouwkwaliteit, maar voor deze prijs kan je je niet echt een buil vallen. Veel meer dan wat development en digitaal archiveren ga ik er toch niet mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:35
diquan2001 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:42:

[...]
Lijkt me sterk dat de processor die resolutie aankan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Het zijn ongeveer dezelfde specs als mijn Oude Nexus 10
Dus ik denk dat dat wel goed zit hoor. ;)
Pashtun schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 07:36:
[...]

Lijkt me sterk dat de processor die resolutie aankan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:59
B_FORCE schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:04:
[...]

@Negakinu
Stabiel als in vastlopers enzo?
Minder FC's, minder plotse reboots, vloeiender in het gebruik, grotere app-compatibiliteit.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

Zenix schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:02:
Ik heb nu een Nexus 7, maar die vind ik toch wat traag.
Graag zou ik een snellere tablet willen met dezelfde eigenschappen als de Nexus 7 maar dan een stuk sneller. Mijn budget is max 150 euro, graag hoor ik eventuele suggesties.

Heb gekeken naar de Hyundai T7S die leek mij wel wat, maar of die nou veel beter is dan de Nexus 7?
Als je nog even wacht komt als het goed is Asus met de opvolger van de Nexus 7. Wanneer weet ik niet, maar op gsmarena zijn er al wat dingen over voorbij gekomen.

Zelf ben ik ook opzoek naar een mooi geprijsde tablet, vervelendste is.. is dat die allemaal 7.0" of 10.1" zijn, terwijl ik iets daar tussenin (8.0" tot 8.9") zoek met 16:9 of 16:10 verhoudingen. :') Die zijn alleen niet zo gunstig geprijsd ivt de specs. Tenminste dat geldt voor de tablets die ik tot nu toe heb gezien, kent er iemand nog één met een goede prijs/kwaliteit verhouding die aan de volgende kenmerken voldoet?:

- Tussen de 8.0" en de 9.0".
- Schermverhouding 16:9 of 16:10.
- Absoluut geen crappy resolutie van 840x400 ofzo, graag iets hoger natuurlijk.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Zelf ben ik ook opzoek naar een mooi geprijsde tablet, vervelendste is.. is dat die allemaal 7.0" of 10.1" zijn, terwijl ik iets daar tussenin (8.0" tot 8.9") zoek met 16:9 of 16:10 verhoudingen. :') Die zijn alleen niet zo gunstig geprijsd ivt de specs. Tenminste dat geldt voor de tablets die ik tot nu toe heb gezien, kent er iemand nog één met een goede prijs/kwaliteit verhouding die aan de volgende kenmerken voldoet?:

Je kan eens naar de ifive x2 kijken of de pipo m7 (pro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals meerdere hier is ook mijn oog gevallen op de Chuwi V88, maar ik wacht nog even totdat de 4.2.2 ROM helemaal lekker werkt en er hopelijk ook wat hardware tweaks worde gedaan... dat laatste heeft Chuwi trouwens gisteren aangekondigd.

Verder ben ik ook nog een beetje in dubio of ik niet voor de ICOO Fatty 2 ga. Heeft een nog betere batterij dan de Chuwi V88 en wat andere optimalisaties. Ik kan er alleen geen draadje op een forum over vinden met ervaringen en custom ROM's. Of heeft 1 van jullie die wel gevonden? Kortom ik wacht het nog even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
diquan2001 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:42:
Ja, ga ik zeker doen! Vanmorgen bevestiging gekregen dat de tablet was verstuurd, dus ik hoop over twee weken wel wat ervaringen te kunnen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Kasj schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:17:
[...]
Je kan eens naar de ifive x2 kijken of de pipo m7 (pro).
Bedankt! Zijn beide zéér interessant vind ik, volgens mij ook praktisch geen verschillen? De Pipo is iets duurder, maar als dat alles is ga ik voor de iFive X2..

Maar weet iemand waarom die verschillen in de prijs zo belachelijk hoog zijn? In China kost ie blijkbaar ongeveer €135,-! (daar zou ik niet eens over nadenken :9 meteen halen voor die prijs!). Ik snap dat er winst bij moet komen voor de verkoper.. maar die gooien er dik €30,- bovenop. (20% van de prijs zowat!).

Is er niet iemand die binnenkort naar China toe gaat hier? :P

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
GS88 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:13:
[...]

Bedankt! Zijn beide zéér interessant vind ik, volgens mij ook praktisch geen verschillen? De Pipo is iets duurder, maar als dat alles is ga ik voor de iFive X2..

Maar weet iemand waarom die verschillen in de prijs zo belachelijk hoog zijn? In China kost ie blijkbaar ongeveer €135,-! (daar zou ik niet eens over nadenken :9 meteen halen voor die prijs!). Ik snap dat er winst bij moet komen voor de verkoper.. maar die gooien er dik €30,- bovenop. (20% van de prijs zowat!).

De eerste reacties op slatedroid over de ifive klinken positief! Mooi design ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
Heb net me chuwi helemaal kapot gemaakt , heb hem in stukken gebroken , was hem helemaal zat ,

Nooit meer dat ik zulke chineese troep bestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Pashtun schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:50:
Heb net me chuwi helemaal kapot gemaakt , heb hem in stukken gebroken , was hem helemaal zat ,

Been there...done that :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
poema schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:53:
[...]

Been there...done that :)
Haha , eerlijk gezegd het voelde wel goed :) , opluchting , wel een dure maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pashtun schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:50:

Kan het mij helemaal voorstellen. Goed-koop is niet altijd duurkoop, maar ik snap nu wel waarom (gerenommeerde) merken hoger in prijs zijn: het is meestal allemaal veel beter voor elkaar qua afwerking, software en service. Je krijgt beslist geen 'iPad-kloon'' voor de helft van het geld, zoals zovelen blijkbaar denken. En veel merk-tablets hebben toch wel een 'x-factor', iets wat bij de 'chinese troep' mist. Maar het is ook wel eens leuk om een goedkope tablet te kopen om vervolgens binnenstebuiten te keren en deze uiteindelijk als ultieme afrekening voor de vele uren tweaken en het nog steeds niet goed functioneren tegen een muur finaal kapot te gooien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Negakinu schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:06:
[...]

Minder FC's, minder plotse reboots, vloeiender in het gebruik, grotere app-compatibiliteit.
Ok, maar zijn daar dan meer verhalen van bekent?
Is er een logische reden dat een A31 minder "stabiel" zou zijn dan een RK3188?

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Jammer om te zien dat je het leven van je V88 hebt beeindigd .
Wat bracht je tot deze gruwelijke daad ??

Ik dacht dat je net blij was dat je hem aan de praat had gekregen .

Ik heb totaal geen problemen met mijn V88 hij draait echt super met de Timeless ROM.
Pashtun schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:57:
[...]

Haha , eerlijk gezegd het voelde wel goed :) , opluchting , wel een dure maarjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:19
Pashtun schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:57:
[...]

Te laat natuurlijk, maar misschien beter om je de volgende keer uit te leven op de DOOS.
Daarmee scheur je de frustraties ook lekker van je af.. lucht heerlijk op.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

had onlangs een Chuwi V88 besteld maar omdat m'n charger ontplofte is ook de tablet beschadigd.
Ik wil em wel terugsturen naar China, maar moet met een track and trace nummer zijn en met belgische post kost dat maar liefst 64€!!
Zijn er vanuit België alternatieven? Ik zie dat dat bij PostNL slechts 24,30€ is. Kan ik als Belg gewoon een nederlands postkantoor binnenstappen en zoiets verzenden? Ik woon namelijk nogal dicht bij de grens.

thx,

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:04:
Hoi,

had onlangs een Chuwi V88 besteld maar omdat m'n charger ontplofte is ook de tablet beschadigd.
Ik wil em wel terugsturen naar China, maar moet met een track and trace nummer zijn en met belgische post kost dat maar liefst 64€!!
Zijn er vanuit België alternatieven? Ik zie dat dat bij PostNL slechts 24,30€ is. Kan ik als Belg gewoon een nederlands postkantoor binnenstappen en zoiets verzenden? Ik woon namelijk nogal dicht bij de grens.

thx,

Jan
Je kan zo een NL postkantoor binnenstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx, had geen idee of je daar een returnadres moet opzetten met woonplaats in Nederland ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:44:
thx, had geen idee of je daar een returnadres moet opzetten met woonplaats in Nederland ofzo..
Is volgens mij niet verplicht en anders kan je altijd een adresje verzinnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:23
Beginnersvraag omtrent de Pipo M9:

Ik krijg de Pipo M9 donderdag binnen. Heb het forum even doorgenomen,maar nog een vraag over het volgende: kan ik deze tablet direct goed gebruiken bij ontvangst, of is het slim er een ROM op te zetten?

Indien het slim is er directe en ROM op te zetten, wat raden jullie dan aan voor een beginner? Is er ergens een tutorial beschikbaar, deze heb ik nog niet voorbij zien komen namelijk.

:)

[ Voor 6% gewijzigd door MaStar op 19-06-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Is er trouwens een reden waarom mensen een 1280X800 (of in gelijke orde van grootte) kiezen, tov een Retina 2048x1536 scherm?

De prijzen liggen namelijk niet heel erg ver uit elkaar.
Zo liggen de prijzen van de Pipo M6, M7, M8 en M9 behoorlijk dicht bij elkaar.
Wat is dan de reden om geen Pipo M6 te nemen?

Een reden kan de snelheid zijn.
Tablets met dezelfde CPU/GPU met een lagere resolutie, scoren over het algemeen een stuk hoger.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
MaStar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:39:
Beginnersvraag omtrent de Pipo M9:

Ik krijg de Pipo M9 donderdag binnen. Heb het forum even doorgenomen,maar nog een vraag over het volgende: kan ik deze tablet direct goed gebruiken bij ontvangst, of is het slim er een ROM op te zetten?

Indien het slim is er directe en ROM op te zetten, wat raden jullie dan aan voor een beginner? Is er ergens een tutorial beschikbaar, deze heb ik nog niet voorbij zien komen namelijk.

:)
Als beginner doe je er goed aan om gewoon lekker van je tablet te gaan genieten.

Als je later alsnog de behoefte voelt om er een andere ROM op te zetten ga je je eerst in de materie verdiepen, en komt daarna met gerichte vragen terug over dingen die je niet begrijpt on/of graag wil weten.

Bezint eer gij met flashen begint: menig tweaker bezoekt tegenwoordig de lokale flash-a-holics bijeenkomsten om over hun verslaving te praten.
B_FORCE schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:55:
Is er trouwens een reden waarom mensen een 1280X800 (of in gelijke orde van grootte) kiezen, tov een Retina 2048x1536 scherm?

De prijzen liggen namelijk niet heel erg ver uit elkaar.
Zo liggen de prijzen van de Pipo M6, M7, M8 en M9 behoorlijk dicht bij elkaar.
Wat is dan de reden om geen Pipo M6 te nemen?

Een reden kan de snelheid zijn.
Tablets met dezelfde CPU/GPU met een lagere resolutie, scoren over het algemeen een stuk hoger.
tablets/telefoons met een lagere resolutie reageren vaak beter en zijn (stukken) sneller. Een verdubbeling van resolutie vraagt 4x zoveel rekenkracht.

[ Voor 26% gewijzigd door guapper op 19-06-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:15
GS88 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:44:
[...]

Als je nog even wacht komt als het goed is Asus met de opvolger van de Nexus 7. Wanneer weet ik niet, maar op gsmarena zijn er al wat dingen over voorbij gekomen.

http://www.saturn.nl/mcs/...73,610692.html?langId=-11

Zou wel ff wachten tot het weer 16% korting is of geen 21%btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
guapper schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:21:
[...]

Als beginner doe je er goed aan om gewoon lekker van je tablet te gaan genieten.

Als je later alsnog de behoefte voelt om er een andere ROM op te zetten ga je je eerst in de materie verdiepen, en komt daarna met gerichte vragen terug over dingen die je niet begrijpt on/of graag wil weten.

Bezint eer gij met flashen begint: menig tweaker bezoekt tegenwoordig de lokale flash-a-holics bijeenkomsten om over hun verslaving te praten.
Oke. Het antwoord is dat is dus 'gewoon' aan de slag kan en met Playstore alle apps kan raadplegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Voor de geinteresseerden van de FNF Ifive X2 .

Hier is de Complete Unboxing & Review van Audiology.

Al met al best een goede Keuze als ik het goed lees.. :)

http://theaudiology.blogs...w-of-fnf-ifive-x2-89.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
MaStar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:17:
[...]

Oke. Het antwoord is dat is dus 'gewoon' aan de slag kan en met Playstore alle apps kan raadplegen?
Die vraag kan ik niet voor je beantwoorden, maar het ligt voor de hand om eerst ff te kijken of het werkt.
Indien het niet werkt kun je waarschijnlijk genoeg informatie vinden hoe het werkend te krijgen, en als dat niet lukt stel je die vraag hier. De Chuwi wordt goed verkocht, en er zijn diverse forums waar je veel informatie kunt vinden. Meestal is het niet nodig om voor de Play store alleen een andere ROM te flashen.
Het leukste is dat je al doende de nodige dingen leert, waar je later nog veel plezier aan zult beleven en je zult beter begrijpen hoe android werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Mijn Pipo M9 net door de buren bezorgd :).

[ Voor 81% gewijzigd door MaStar op 19-06-2013 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:59

S2K

diquan2001 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:31:

Ik heb er gisteren eentje besteld, huidige Hyundai T7s is me toch net wat te klein en deze tablet heeft echt een mooie prijs. Ben benieuwd hoe snel hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timberman18
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Heb nu de Pipo m8pro twee weken in bezit maar heb sinds gisteravond een vervelend probleem, touchscreen werkt niet meer. Ik krijg me tablet niet unlocked en de reset knop (aan de achterzijde) lijkt er niet te zijn of al dan niet te werken. Iemand een idee hoe ik hem kan reseten? Draai overigens een custom rom (riley rom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
diquan2001 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:31:

Ziet er beter uit dan de Chuwi V88, waar ik nog steeds over zat te twijfelen, denk toch dat ik eerder voor deze zal gaan....

Weet jij de beeldverhouding van de FNF lfive X2? (4:3, 16:9, 16:10?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
S2K schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:34:
[...]

Ik heb er gisteren eentje besteld, huidige Hyundai T7s is me toch net wat te klein en deze tablet heeft echt een mooie prijs. Ben benieuwd hoe snel hij binnen is.
Waar heb je hem gekocht en wat was je ervoor kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smashmaster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-07-2024
GS88 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:13:
[...]

"Toevallig" zit ik nu in China!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Catdogsf schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 02:13:
[...]

Ziet er beter uit dan de Chuwi V88, waar ik nog steeds over zat te twijfelen, denk toch dat ik eerder voor deze zal gaan....

Weet jij de beeldverhouding van de FNF lfive X2? (4:3, 16:9, 16:10?)
16:10. Hou er wel rekening mee dat de ifive nog behoorlijker groter en zwaarder is dan bijvoorbeeld de chuwi en de beeldverhouding compleet anders.

Ik snap de twijfels over de chuwi wel. Je kan anders ook eens kijken nar de vido m1 of nog 5 dagen wachten op de pipo u8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:59

S2K

Catdogsf schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 02:13:
[...]

Waar heb je hem gekocht en wat was je ervoor kwijt?
Op aliexpress, was 201.59US$ incl DHL shipping verkoper YKST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08 12:57
Zit zelf ontzettend te twijfelen: Heb 3 chinezen gehad waaronder smartq ten3 en smartq T30 de laatste heb ik nogsteeds, maar backlight bleed en dode pixel...
Mijn ervaring is opzich goed maar als ik de ipad van mijn ouders pak merk ik het verschil. Vooral als het gaat om precisie van het touchscreen. Ik moet de T30 soms echt wat vaker aanraken voor hij reageert.

Ik wil nu eigenlijk een kleinere tablet gaan bestellen IPAD Mini formaat. De Chuwi V88 lijkt me aantrekkelijk enige minpunt wat ik heb kunnen zien is de niet sluitende behuizing. Anderzijds denk ik; ik koop nu gewoon een keer een duur model met garantie en ik ga voor de IPAD Mini. Geen gezeik gewoon garantie lekker makkelijk.

Nu is mijn vraag kan iemand met een chuwi en IPAD ervaring mij vertellen of dit het prijsverschil van 200 euro waard is en wat dan het verschil maakt (behalve de prijs en garantie)

verder kwam ik dit nog tegen:
Als dit bericht klopt komt er dus een design verandering aan voor de v88 tbv wifi ontvangst en mogelijk dus ook het behuizings probleem?

http://mikecanex.wordpres...ignificant-design-change/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
kolk11 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:38:

Ik wil nu eigenlijk een kleinere tablet gaan bestellen IPAD Mini formaat. De Chuwi V88 lijkt me aantrekkelijk enige minpunt wat ik heb kunnen zien is de niet sluitende behuizing. Anderzijds denk ik; ik koop nu gewoon een keer een duur model met garantie en ik ga voor de IPAD Mini. Geen gezeik gewoon garantie lekker makkelijk.

Nu is mijn vraag kan iemand met een chuwi en IPAD ervaring mij vertellen of dit het prijsverschil van 200 euro waard is en wat dan het verschil maakt (behalve de prijs en garantie)
Deze vraag is erg moeilijk te beantwoorden, want het hangt van veel zaken af. Duidelijk mag inmiddels zijn dat je met de Chuwi (en waarschijnlijk de meeste chinapads), altijd wel een ergernisje gaat vinden en dat je er niet gemakkelijk mee terug kunt naar de verkopende partij. Ook moet je vaak nog even tweaken om de tablet echt lekker te laten lopen en gebruik te kunnen maken van apps in de playstore etc.

Ik heb zelf geen ipad mini, maar wel een normale ipad. De behuizing oogt net wat strakker en voelt degelijker aan. De bouwkwaliteit van het glas van de touchscreen vind ik veel beter. Verder gaat de batterij van een ipad echt nog steeds een stuk langer mee dan die van de chuwi en is de wifi ontvangst beter van kwaliteit. Accessoires zijn moeilijk te krijgen, dus de chuwi zit nu in een blackberry playbook sleeve.

Mijn chuwi heeft inderdaad last van kiertjes in het scherm die kraken als je op die plekken aanraakt. In een donkere omgeving zie je het backlight door de randen heen schijnen. Wifi ontvangst vind ik maar zo zo in vergelijking tot andere apparaten. Het scherm is erg goed en schijnt hetzelfde scherm te zijn als in de ipad mini, maar aan de linker kant zie ik donkere patronen in een witte achtergrond. Waarschijnlijk omdat er hardware van binnenuit tegenaan drukt. Formaat en gewicht is verder prima. T.o.v. ipad heb je natuurlijk wel een hdmi uitgang, usb en sd ondersteuning.

Software matig werkt het verder eigenlijk allemaal wel prima. Heb weinig last/irritatie van lag en en er zijn inmiddels best wel wat custom roms om te draaien. Hier komt het vooral op persoonlijke voorkeur aan voor het meer gesloten ios of android. Groot voordeel in android vind ik wel dat het eenvoudiger is om via nas video en muziek te streamen via bijvoorbeeld xbmc.

Een van de redenen voor mij om een chinapad te kopen is naast de prijs juist het plezier van het klooien met zo'n ding. Verder gebruik ik het echt hoofdzakelijk voor browsen, im'en, youtube etc en dat gaat allemaal hartstikke prima. En inderdaad: fijne wetenschap van de lage prijs is dat je er niet al te lang om wakker hoeft te liggen zijn als het ding een keer op de grond stuitert (of uit frustratie tegen de muur wordt gegooid).

Kortom: wil je er geen omkijken naar en geen ergernissen over bouwkwaliteit dan zou ik zeker voor de ipad mini gaan.

Heb je het geld niet (of er niet voor over) en vind je het erg om wat risico te nemen en te tweaken dan kan een chinapad een prima oplossing zijn.

Als ik een maand terug in de tijd zou kunnen dan had ik overigens waarschijnlijk de vido m1 mini of de pipo u8 verkozen boven de chuwi. Maar hier zal ook ongetwijfeld van alles op aan te merken zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Kasj schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:19:
[...]

Deze vraag is erg moeilijk te beantwoorden.......
.........................
Als ik een maand terug in de tijd zou kunnen dan had ik overigens waarschijnlijk de vido m1 mini of de pipo u8 verkozen boven de chuwi. Maar hier zal ook ongetwijfeld van alles op aan te merken zijn....
Allereerst bedankt voor je uitgebreide reactie. Grappig dat je over de u8 begint want ook hier heb ik uitgebreid naar gekeken maar... volgens mij is deze nog niet leverbaar? Voordeel t.o.v. de Chuwi is dan ook dat er voor de Chuwi ondertussen een aardige community is.

Tweaken en flashen mag ik zelf ook altijd graag doen. Wel wil ik dat ik muziek en film van mijn NAS (DNLA) kan streamen. Met android geen probleem, maar begrijp ik goed dat dit met Apple nog maar de vraag is of dit gaat lukken?

Tot slot geef je aan dat battery life van de apple significant beter is. Op zich maakt voor mij de batterylife mij niet eens zoveel uit maar... ik wil wel graag dat deze lang stand by kan staan. Hoe is dat met de chuwi v88?
Mijn T30 loopt in standby in een dag toch leeg.

Samengevat 2 vragen.

Kan apple (ipad mini) streamen van mijn NAS (DNLA)
Wat is de standby tijd van de Chuwi v88 (en de Ipad mini?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
kolk11 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:12:
[...]

Kan apple (ipad mini) streamen van mijn NAS (DNLA)
Wat is de standby tijd van de Chuwi v88 (en de Ipad mini?)
Op de eerste vraag kan ik geen waterdicht antwoord geven, maar mijn eigen ervaring is dat apple formaten zoals mkv niet goed ondersteund. Jailbreaken en xbmc draaien lost dit volgens mij wel voor een groot deel op.

Ik schat ongeveer 6 a 7 uur met de chuwi te kunnen werken. Gedurende een nacht (uurtje of 8) loopt de battery ongeveer 10% leeg.

Ps: volgens mij wordt de u8 op 25 juni gelanceerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Kasj op 20-06-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Mijn VOYO A15 is vanmorgen aangekomen. Bizar snel eigenlijk, aangezien het apparaat dinsdagavond (Nederlandse tijd) op de post is gegaan in HK.

Nog een uurtje wachten tot ik klaar ben met werken en naar huis kan. Vanavond dus rustig het pakketje uitpakken, dan hoop ik komend weekend de eerste ervaringen met jullie te kunnen delen. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 09:33
Waar heb je hem besteld? Wil de VOYO A15 ook graag hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Zo dat is echt snel zeg ..

Zou je mischien een paar goede foto's ervan willen maken ?
Graag van alle kanten aansluitpunten speakers enz enz.

Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden .
Martijn13 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:17:
Mijn VOYO A15 is vanmorgen aangekomen. Bizar snel eigenlijk, aangezien het apparaat dinsdagavond (Nederlandse tijd) op de post is gegaan in HK.

Nog een uurtje wachten tot ik klaar ben met werken en naar huis kan. Vanavond dus rustig het pakketje uitpakken, dan hoop ik komend weekend de eerste ervaringen met jullie te kunnen delen. Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:39

Q-bone

Dusss...

Iemand ervaring met hoe je de chuwi v88 oplaad? geen enkele oplader (via de microusb) lijkt te weken. Heb met max 1 ampere opladers geprobeerd. Heb ik een zwaardere nodig? Het lijkt me toch dat het gewoon moet opladen...

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Q-bone schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:22:
Iemand ervaring met hoe je de chuwi v88 oplaad? geen enkele oplader (via de microusb) lijkt te weken. Heb met max 1 ampere opladers geprobeerd. Heb ik een zwaardere nodig? Het lijkt me toch dat het gewoon moet opladen...
Je kan uberhaupt niet via micro usb opladen, als het goed is heb je een aparte lader meegeleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Kasj schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:08:
[...]

Op de eerste vraag kan ik geen waterdicht antwoord geven, maar mijn eigen ervaring is dat apple formaten zoals mkv niet goed ondersteund. Jailbreaken en xbmc draaien lost dit volgens mij wel voor een groot deel op.

Ik schat ongeveer 6 a 7 uur met de chuwi te kunnen werken. Gedurende een nacht (uurtje of 8) loopt de battery ongeveer 10% leeg.

Ps: volgens mij wordt de u8 op 25 juni gelanceerd.
Geen MKV's kunnen streamen vind ik wel een groot minpunt
3 dagen stand by vind ik genoeg (haaltie dat echt?)
Ik neig toch meer en meer naar de chuwi!

Ik kom op 190 dollar uit incl shipping dhl en case. iemand nog tips voor goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey luitjes

Ik meen dat ik het al eerder heb gevraagd, en het zal vast wel is al voorbij zijn gekomen (al heb ik deze forum tig maal gelezen en niet gevonden)
waarom geeft cpumasterpro aan dat mijn cube u30gt2 draait op 1.6Ghz en kan ik niet sneller zetten terwijl ik overal lees dat hij een 1.8Ghz quadcore moet zijn?
Er zit ook geen reset (voor paperclip op) dus hoe reset ik hem?

BvB dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Martijn13 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:17:

Info please! Dit zou voor mij de ideale comic reader zijn! :D Impressies?

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Even een snelle eerste reactie over de VOYO A15:

Redelijk zwaar apparaat, dit is niet een device dat je lang in je handen wilt houden. Op schoot of op een bureau heb je daar uiteraard geen last van. Specs zijn prima, wel een beetje lag in de playstore. Browsen gaat soepel, 1080P heb ik nog niet geprobeerd. Afwerking valt me echt 100% mee (ja echt) en ik heb op geen enkel moment het idee dat het apparaat uit elkaar gaat vallen.

Op de doos en inhoud zie je regelmatig het cctv.com logo terugkomen. Er staat ook een app van ze geïnstalleerd volgens mij, maar mijn Chinees is slecht dus dat weet ik niet zeker :+. Ik heb in ieder geval het vermoeden dat zij enige invloed hebben gehad tijdens de ontwerp- en/of productiefase.

Het scherm is verder echt hardstikke prima en is helderder dan de 300T waar ik wel vaker mee werk.

Ik heb de A15 bij spemall.com gekocht, trouwens. Morgen zal ik een aantal foto's maken en een iets uitgebreidere post schrijven, nu weer verder spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Q-bone schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:22:
Als ik me niet vergis moet de connector iets langer zijn dan bij een standaard kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
Kasj schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 07:43:
[...]

16:10. Hou er wel rekening mee dat de ifive nog behoorlijker groter en zwaarder is dan bijvoorbeeld de chuwi en de beeldverhouding compleet anders.

Ik snap de twijfels over de chuwi wel. Je kan anders ook eens kijken nar de vido m1 of nog 5 dagen wachten op de pipo u8.
Hahahaha, bedankt dat je me weer extra laat twijfelen door te zeggen dat er een pipo u8 gaat aankomen, lol! Ik wacht dan nog wel ff wat langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Negakinu schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:19:
[...]
Info please! Dit zou voor mij de ideale comic reader zijn! :D Impressies?
Hmm, voor comics vind ik persoonlijk een 4:3 verhouding prettiger in gebruik, maar 11.6" is wel lekker natuurlijk. Het gewicht lijkt me ook wat té om onderuitgezakt op de bank mee te hangen. just my 2cts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Ik zelf ga denk ik binnekort toch wel voor de iFive X2. Maar moet eerst voor me vrouw een tablet halen.

Ze wilt een 10.1" en ik wil haar overtuigen van een Chinese tablet, welke biedt het meeste bang for bucks? Het budget is max. €200,- ... maar hoe minder het kost (moeten natuurlijk wel goede specs/support, etc. zijn), hoe makkelijker ik haar over kan halen.

Wat ik zelf heb gedaan in me zoektocht:
- Resolutie niet lager dan 1280x720(/800).
- Gezocht op de RK3188 (waarom weet ik eigenlijk ook niet, ik hoorde dat dat een goede processor was, en zag dat het een quad-core was.. weet niet welke nog meer redelijk krachtig zijn en goed).
- Minimaal 1GB RAM. Liever 2GB RAM, maar niet noodzakelijk.
- Totale prijs niet hoger dan €200,-

Wat ik tot nu toe onder andere heb gevonden:
de Freelander PD900

Nou heb ik een aantal vragen die niet beantwoord worden door een lijstje met specs of iets dergelijks..
- Weet iemand hoe het zit met de bouwkwaliteit van het ding en de support m.b.t. updates en dergelijke?
- Ik weet ook niet welke webshops wel/niet betrouwbaar zijn. (heb alleen bij focalprice, lightake en dx eerder spullen gehaald)

En:
- Zijn er misschien betere 10.1" tablets die b.v. hetzelfde bieden voor minder geld, of heel populair zijn omdat de specs/prijs geweldig zijn? .. Wat is de beste/populairste 10.1" tablet van het moment?

[ Voor 8% gewijzigd door GS88 op 21-06-2013 13:01 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
GS88 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:58:
Wat ik tot nu toe onder andere heb gevonden:
de Freelander PD900

Nou heb ik een aantal vragen die niet beantwoord worden door een lijstje met specs of iets dergelijks..
- Weet iemand hoe het zit met de bouwkwaliteit van het ding en de support m.b.t. updates en dergelijke?
- Ik weet ook niet welke webshops wel/niet betrouwbaar zijn. (heb alleen bij focalprice, lightake en dx eerder spullen gehaald)
Er is nog veel meer te krijgen. Van wat ik ervan weet zijn de pipo m9 en de cube u30gt2 populair en dat betekent veel community ondersteuning. Je kan ook nog naar retina modellen kijken, zoals cube u5gt en de chuwi v99.

Qua bestellen heb ik goede ervaring met aliexpress.com en daar dan de goed beoordeelde sellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Kasj schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:19:
[...]

Ik heb zelf geen ipad mini, maar wel een normale ipad. De behuizing oogt net wat strakker en voelt degelijker aan. De bouwkwaliteit van het glas van de touchscreen vind ik veel beter.
@Kasj (of ieder ander die vergelijkingsmateriaal heeft) Tot slot nog één vraag je hebt er al wel iets over gezegd maar valt er nog meer te zeggen over de touchscreen ervaring op de chuwi v88 t.o.v. de ipad. Zeker op zon klein scherm zou ik me kapot irriteren aan slechte response van het scherm. Wil je daar nog iets over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Zo, net even wat plaatjes geschoten van de VOYO A15. Plaatjes zijn klikbaar.

Lekker Chinees, zo'n groot geprint logo op de achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/01.jpg

De achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/02.jpg

Made in China:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/03.jpg

Voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/04.jpg

Asus T300T:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/05.jpg

Naast elkaar:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/06.jpg

Kleurweergave is prima; de T300T is wat aan de fletse kant vergeleken met het scherm van de A15, maar dat komt wellicht door de screenprotector.
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/07.jpg

Er zitten twee speakers in, de sleuven zijn netjes afgewerkt. Geluidsweergave is redelijk voor een tablet.
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/08.jpg

Er is een hoekje dat niet helemaal netjes is afgewerkt. Op de foto lijkt het erger dan het is, de gap is hooguit een halve millimeter en zit alleen in het afgeronde gedeelte.
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/09.jpg

Alle andere hoeken zijn keurig:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/10.jpg

Front-facing camera:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/11.jpg

Hoofdtelefoonaansluiting, microfoon en 5v-aansluiting:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/12.jpg

HDMI & USB 3:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/13.jpg

MicroSD:
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/14.jpg

Volumeknoppen en powerbutton: met name de powerbutton is wat onhandig geplaatst, ik zet de tablet regelmatig uit als ik het volume probeer aan te passen.
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/15.jpg

De USB aansluiting is wat goedkoop, de kabel is gemakkelijk heen en weer te bewegen en los te halen. Zie de foto's hieronder.
Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/17.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.martijnkruit.nl/diversen/voyo_a15/thumb/18.jpg

Al met al ben ik heel erg in mijn nopjes met deze aankoop. Ondanks de USB-aansluiting en dat ene hoekje bij het scherm heb ik het idee dat deze tablet veel meer solide aanvoelt dan de T300T. Waarschijnlijk komt dat door het gewicht in combinatie met de achterkant (die niet meegeeft als je de tablet vasthoudt, itt. de T300T). Verder hoor je geen gekraak en zit er, ondanks de grootte van het apparaat, geen flex in whatsoever. Nu eens kijken of het apparaat in de praktijk op kan boksen tegen de Europese tegenhangers.

Verder nog een aantal opmerkingen: de A15 wordt vrij warm tijdens actief gebruik, de camera is echt ruk in het donker en de netspanningsadapter wordt heet. De degelijkheid (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen van een Chinees apparaat) en de specs maken dit echter ruimschoots goed.

Als ik nog dingen moet testen of ergens foto's van moet nemen, vraag maar raak.

[ Voor 0% gewijzigd door Martijn13 op 21-06-2013 15:51 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Hey Top man !!

Dankje voor de duidelijke foto´s en eerste gedachtes over deze Voyo A15.

Hoe zit het met het scherm eigenlijk is hij echt scherp ?
Zou je mischien ook een paar Benchmarks willen uitvoeren ?

Als ik het zo bekijk word dit mischien voor mij ook wel een bestellertje ;)
Martijn13 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:45:
Zo, net even wat plaatjes geschoten van de VOYO A15. Plaatjes zijn klikbaar.

Lekker Chinees, zo'n groot geprint logo op de achterkant:
[afbeelding]

De achterkant:
[afbeelding]

Made in China:
[afbeelding]

Voorkant:
[afbeelding]

Asus T300T:
[afbeelding]

Naast elkaar:
[afbeelding]

Kleurweergave is prima; de T300T is wat aan de fletse kant vergeleken met het scherm van de A15, maar dat komt wellicht door de screenprotector.
[afbeelding]

Er zitten twee speakers in, de sleuven zijn netjes afgewerkt. Geluidsweergave is redelijk voor een tablet.
[afbeelding]

Er is een hoekje dat niet helemaal netjes is afgewerkt. Op de foto lijkt het erger dan het is, de gap is hooguit een halve millimeter en zit alleen in het afgeronde gedeelte.
[afbeelding]

Alle andere hoeken zijn keurig:
[afbeelding]

Front-facing camera:
[afbeelding]

Hoofdtelefoonaansluiting, microfoon en 5v-aansluiting:
[afbeelding]

HDMI & USB 3:
[afbeelding]

MicroSD:
[afbeelding]

Volumeknoppen en powerbutton: met name de powerbutton is wat onhandig geplaatst, ik zet de tablet regelmatig uit als ik het volume probeer aan te passen.
[afbeelding]

De USB aansluiting is wat goedkoop, de kabel is gemakkelijk heen en weer te bewegen en los te halen. Zie de foto's hieronder.
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Al met al ben ik heel erg in mijn nopjes met deze aankoop. Ondanks de USB-aansluiting en dat ene hoekje bij het scherm heb ik het idee dat deze tablet veel meer solide aanvoelt dan de T300T. Waarschijnlijk komt dat door het gewicht in combinatie met de achterkant (die niet meegeeft als je de tablet vasthoudt, itt. de T300T). Verder hoor je geen gekraak en zit er, ondanks de grootte van het apparaat, geen flex in whatsoever. Nu eens kijken of het apparaat in de praktijk op kan boksen tegen de Europese tegenhangers.

Verder nog een aantal opmerkingen: de A15 wordt vrij warm tijdens actief gebruik, de camera is echt ruk in het donker en de netspanningsadapter wordt heet. De degelijkheid (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen van een Chinees apparaat) en de specs maken dit echter ruimschoots goed.

Als ik nog dingen moet testen of ergens foto's van moet nemen, vraag maar raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kasj

Ik zie dat je naar de PIPO M9 verwijst. Mijn voorkeur gaat daar naar uit.

Alleen heb ik een aantal vragen hieromtrent:
* Wat is het verschil tussen PIPO M9 en PIPO MAX M9
* Is de PIPO M9 automatisch geroot of toch niet?
* Zit er op AliExpress altijd een EU-stekker bij of niet?

Sorry als deze vragen nogal 'banaal' lijken, maar ik snap het niet meer allemaal...

Oh ja, ik volg dit topic overigens al maanden als lurker... Hoewel ik soms het bos door de bomen niet zie, blijft het wel zeer boeiend en smullen van all things tech die hier tevoorschijn komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:42
hallo niels als je wilt heb je nog wel een link voor je van aliexpress waar je hem kan bestellen.
ik was in totaal 190 euro kwijt ongeveer.

EU spul zit ebrij, screen protector, mooie leren case.
Wordt verzonden met DHL. Hij is vandaag binnen gekomen. (geen extra kosten hoeven betalen)

En je moet wel ff vragen of ze op de bon zetten "Digital Photo frame 25 usd"

en weet iemand wat de laatste beste rom is voor de pipo m9? (zonder chinees spul)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Agressor: die link is wel een goed idee ja.

En is dat dan de Pipo Max M9 of Pipo M9 (kan er echt niet aan uit) :-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
http://www.aliexpress.com...Hz-IPS-2GB/751239160.html

op de doos staat pipo max 9 ... maar volgens mij is het hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Agressor: bedankt. Ben er in één keer een keyboard case aan het bijkopen. Lijkt me wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
diquan2001 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:05:
Hey Top man !!

Dankje voor de duidelijke foto´s en eerste gedachtes over deze Voyo A15.

Hoe zit het met het scherm eigenlijk is hij echt scherp ?
Zou je mischien ook een paar Benchmarks willen uitvoeren ?

Als ik het zo bekijk word dit mischien voor mij ook wel een bestellertje ;)
Het scherm is echt prima. Ik zal binnenkort nog wel een paar foto's nemen. Wat voor benchmarks wil je dat ik uitvoer? Ik ben een diehard WP7/8 user en dit is de eerste keer dat ik wat dieper in Android duik. Ik heb geen idee wat voor benches er allemaal zijn.

Inmiddels ook mijn eerste obstakel tegengekomen, het pairen met mijn bluetooth pedalen gaat goed, maar vervolgens wordt er geen keypress doorgegeven (of iig niet verwerkt). Dat terwijl het op de 300T prima werkt. Jammer dit, aangezien dit de enige reden was dat ik het apparaat heb gekocht. Dan maar de laatste firmware versie downloaden en installeren, kijken of het dan wel wil werken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 09:13
Nu zag ik het laatst al staan en nu weer. Bluetooth pedalen? WTH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Klinkt steeds beter die Voyo A15 .

Draai is de Antutu,Epic Citadel & Quadrant Benchmark

Ben wel benieuwd naar de Scores :)

Ik weet het zegt niet alles over een Tablet maar het geeft wel een indicatie .
Martijn13 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:37:
[...]

Het scherm is echt prima. Ik zal binnenkort nog wel een paar foto's nemen. Wat voor benchmarks wil je dat ik uitvoer? Ik ben een diehard WP7/8 user en dit is de eerste keer dat ik wat dieper in Android duik. Ik heb geen idee wat voor benches er allemaal zijn.

Inmiddels ook mijn eerste obstakel tegengekomen, het pairen met mijn bluetooth pedalen gaat goed, maar vervolgens wordt er geen keypress doorgegeven (of iig niet verwerkt). Dat terwijl het op de 300T prima werkt. Jammer dit, aangezien dit de enige reden was dat ik het apparaat heb gekocht. Dan maar de laatste firmware versie downloaden en installeren, kijken of het dan wel wil werken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
maartend schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:44:
Nu zag ik het laatst al staan en nu weer. Bluetooth pedalen? WTH?
http://www.namm.org/files...urn%20Press%20Release.pdf

Ik speel in vrij veel orkesten en ben overgstapt op pdf'jes om mn muziek vanaf te lezen. De pedalen gebruik ik om van pagina te wisselen. Het scheelt een gigantische hoeveelheid papier die ik moet meenemen. Ik vond de resolutie van de 300T alleen te laag (+ hij was niet van mij), dus heb ik de A15 gekocht.

Als ik de tablet en de pedalen niet gepaired krijg, dan gaat hij het huis dus weer uit en zoek ik een nieuwe oplossing :)
diquan2001 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:52:
Klinkt steeds beter die Voyo A15 .

Draai is de Antutu,Epic Citadel & Quadrant Benchmark

Ben wel benieuwd naar de Scores :)

Ik weet het zegt niet alles over een Tablet maar het geeft wel een indicatie .
Ik ga nu naar een vergadering, zal vanavond als ik thuis ben de benches even draaien.

[ Voor 22% gewijzigd door Martijn13 op 21-06-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
kolk11 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:17:
[...]

@Kasj (of ieder ander die vergelijkingsmateriaal heeft) Tot slot nog één vraag je hebt er al wel iets over gezegd maar valt er nog meer te zeggen over de touchscreen ervaring op de chuwi v88 t.o.v. de ipad. Zeker op zon klein scherm zou ik me kapot irriteren aan slechte response van het scherm. Wil je daar nog iets over zeggen?
Ik heb over de response weinig klachten. Gewoon goed vergelijkbaar met een ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:21:

Alleen heb ik een aantal vragen hieromtrent:
* Wat is het verschil tussen PIPO M9 en PIPO MAX M9
* Is de PIPO M9 automatisch geroot of toch niet?
* Zit er op AliExpress altijd een EU-stekker bij of niet?
Heb geen m9, maar de max lijkt het meest recente model. Denk niet dat ie automatisch geroot is, maar dat is eenvoudig zelf te doen.

Aggressor heeft de EU adapter vraag al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Martijn13 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 18:20:
[...]

Als ik de tablet en de pedalen niet gepaired krijg, dan gaat hij het huis dus weer uit en zoek ik een nieuwe oplossing :)
Dibs! ;) Ik geef hem wel een veilig nieuw huis hoor.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Hier wat benches van de A15.

AnTuTu: https://www.dropbox.com/s...t_2013-06-22-02-17-39.png
Epic Citadel: https://www.dropbox.com/s...t_2013-06-22-02-20-43.png
Quadrant: https://www.dropbox.com/s...t_2013-06-22-02-22-53.png
Negakinu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:09:
[...]

Dibs! ;) Ik geef hem wel een veilig nieuw huis hoor.
Goed om te weten ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Martijn13 op 22-06-2013 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
de chuwi v88 krijgt een nieuw design.
weet iemand of deze versie al te koop is en waar?

daarnaast heeft chuwi firmware android 4.2.2 gereleased.
iemand al ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:32
Ik ben een Mac gebruiker. Kan ik ook onder OSX dmv Phoenixsuite er v1.35 op me F9X Nextway zetten en kan iemand me dat uitleggen ( op zijn kinderjournaal's ) aub ?

[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 22-06-2013 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
kolk11 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 07:41:

iemand al ervaringen?
Volgens mij is deze versie nog niet te koop, maar als ik het goed heb begrepen is deze maar 1gb versus 2gb in de standaard chuwi. De nieuwe versie is wel als rebrand te koop als de Icoo Fatty 2 (mooie naam voor een mini pad) geloof ik, met een 5500mah batterij. Er wordt gesproken over 10 uur werktijd.

http://mikecanex.wordpres...oo-fatty-2-gets-reviewed/

[ Voor 6% gewijzigd door Kasj op 22-06-2013 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
Dankje voor de Benchmarks .

Do scores zien er zeker niet slecht uit voor een 1080 scherm
en de 5250 CPU .

Ik ga er toch serieus over nadenken om deze ook te gaan bestellen . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Laatst online: 14:09
kolk11 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 07:41:

iemand al ervaringen?
Exact hetzelfde uiterlijk als de ICOO Fatty II. Allen de ICOO heeft een accu van 5500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen week mijn Pipo M9 met wifi ontvangen.
Bestelling via aliexpress en levering via DHL. (3 dagen vanuit China WOW)
Betaalde kosten in totaal 210 USD (199 USD tablet en 11 USD DHL kosten)
en geen inklaringskosten!!!!!!

De verkoper was denk ik niet zo blij want ik denk dat de gehanteerde prijs niet juist was; nergens is/was de prijs zo goedkoop als wat ik betaald heb namelijk ongeveer 155 Euro inclusief verzenden. Hij probeerde om de shipment tijd stilletjes te laten verlopen maar helder als ik was heb ik deze "gewoon" op langer gezet ;-)
Fijn zo'n voordeeltje in deze dure tijd.

Ik kom van een onda VI40 single core 1,5Ghz en wat een verschil is deze tablet; wat een superaankoop.
Build kwaliteit, scherm, wifi, snelheid, geluid; alles is super.

Ik heb bewust gekozen voor een IPS II scherm omdat de retina schermen veel meer energie en processorkracht vreten. Dan maar een ietsje minder schermkwaliteit (al is de Pipo echt fantastisch hoor!) en meer accucapaciteit en rekenkracht!

Ik kan de Pipo M9 echt aanraden! Koop er wel meteen een goede cover bij; de tablet is vrij glad en je laat hem eenvoudig vallen (waar hij denk ik niet tegen kan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 10:02:
Afgelopen week mijn Pipo M9 met wifi ontvangen.
Bestelling via aliexpress en levering via DHL. (3 dagen vanuit China WOW)
Betaalde kosten in totaal 210 USD (199 USD tablet en 11 USD DHL kosten)
en geen inklaringskosten!!!!!!

De verkoper was denk ik niet zo blij want ik denk dat de gehanteerde prijs niet juist was; nergens is/was de prijs zo goedkoop als wat ik betaald heb namelijk ongeveer 155 Euro inclusief verzenden. Hij probeerde om de shipment tijd stilletjes te laten verlopen maar helder als ik was heb ik deze "gewoon" op langer gezet ;-)
Fijn zo'n voordeeltje in deze dure tijd.

Ik kom van een onda VI40 single core 1,5Ghz en wat een verschil is deze tablet; wat een superaankoop.
Build kwaliteit, scherm, wifi, snelheid, geluid; alles is super.

Ik heb bewust gekozen voor een IPS II scherm omdat de retina schermen veel meer energie en processorkracht vreten. Dan maar een ietsje minder schermkwaliteit (al is de Pipo echt fantastisch hoor!) en meer accucapaciteit en rekenkracht!

Ik kan de Pipo M9 echt aanraden! Koop er wel meteen een goede cover bij; de tablet is vrij glad en je laat hem eenvoudig vallen (waar hij denk ik niet tegen kan!)
Toch een link naar de verkoper voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Kasj schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:19:
[...]

Volgens mij is deze versie nog niet te koop, maar als ik het goed heb begrepen is deze maar 1gb versus 2gb in de standaard chuwi. De nieuwe versie is wel als rebrand te koop als de Icoo Fatty 2 (mooie naam voor een mini pad) geloof ik, met een 5500mah batterij. Er wordt gesproken over 10 uur werktijd.

Dat ziet er dan ook weer erg aantrekkelijk uit maar vooralsnog weinig online support. Dat vind ik wel een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hallo wat is nou de laatste en beste firmware voor de pipo max m9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch een link naar de verkoper voor me?
Natuurlijk alleen nu wel wat duurder.
wel weer met extra discount:
http://www.aliexpress.com...z-2GB-16GB/844210030.html

Ik weet even niet zo snel hoe ik een plaatje kan invoegen (zien is geloven) maar heb er echt 199,00 voor betaald. In het weekend van bestellen was er een 15% discount actie.

Overigens was er bij levering nog een aangename verrassing; De allerlaatste android 4.2.2. stond er op.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2013 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ja die had ik er ook op, daar zit ook een speciale pipo launcher bij..
welke firmware is dat trouwens?

ik heb nu 1 van herijah geflasht, maar die is niet zo super :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn13
Nou, het is me gelukt om de A15 te bricken 8)7

Update gedownload en op een microsd gezet, update uitgevoerd, device doet daarna een reboot en reageert vervolgens niet meer. Scherm blijft zwart. Van de zomer ga ik daar wel een keer rustig naar kijken, nu heb ik daar geen tijd/zin voor.

Uiteindelijk toch maar voor optie B (eerst optie A) gegaan en een Nexus 10 besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-09 09:33
Heb de Voyo A15 ook maar besteld bij Spemall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
ff terug naar de oude ROM .

Mischien werkt je A15 dan gewoon weer .
Martijn13 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:03:
Nou, het is me gelukt om de A15 te bricken 8)7

Update gedownload en op een microsd gezet, update uitgevoerd, device doet daarna een reboot en reageert vervolgens niet meer. Scherm blijft zwart. Van de zomer ga ik daar wel een keer rustig naar kijken, nu heb ik daar geen tijd/zin voor.

Uiteindelijk toch maar voor optie B (eerst optie A) gegaan en een Nexus 10 besteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:19:
[...]

Vorige week had ik het hier ook al opgemerkt dat er een nieuw Chuwi design zou zijn. Ik heb het sindsdien in de gaten gehouden en mijn vermoeden is dat de nieuwe Chuwi V88S hier te vinden is... bijkomstig voordeel. Hij kost ook nog eens minder (net alsde fatty 2). Nadeel blijft wel dat de 2GB versies blijkbaar lastig aan te komen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:48:
[...]

Vorige week had ik het hier ook al opgemerkt dat er een nieuw Chuwi design zou zijn. Ik heb het sindsdien in de gaten gehouden en mijn vermoeden is dat de nieuwe Chuwi V88S hier te vinden is... bijkomstig voordeel. Hij kost ook nog eens minder (net alsde fatty 2). Nadeel blijft wel dat de 2GB versies blijkbaar lastig aan te komen zijn.
Ook ik volg deze ontwikkelingen op de voet. Had mezelf voorgenomen om vandaag de chuwi v88 te bestellen maar heb besloten toch nog even te wachten op de Chuwi V88s en de pipo U8. Beiden zijn volgens mij nog niet leverbaar. Reviews zijn dan ook nog niet te vinden evenals ondersteuning of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
kolk11 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:18:
[...]

Ook ik volg deze ontwikkelingen op de voet. Had mezelf voorgenomen om vandaag de chuwi v88 te bestellen maar heb besloten toch nog even te wachten op de Chuwi V88s en de pipo U8. Beiden zijn volgens mij nog niet leverbaar. Reviews zijn dan ook nog niet te vinden evenals ondersteuning of heb ik iets gemist?
Het lijkt er op dat hij op MeriMobiles gewoon leverbaar is?
150 dollar, en met een 5% coupon code $142.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terwijl alles duurder wordt lijkt het of de prijzen van onbekende en exotische tablets steeds voordeliger worden of ze blijven gelijk met steeds betere specificaties en ook lokale importeurs zitten niet stil, ja ze overrulen soms zelfs de bekende stunters als Intertoys-, BartSmit-, Kruidvat- en Trekpleisteraanbiedingen door met 7" tablets te komen met quadcore processors voor nog geen honderd euro !

Deze kwam ik tegen en ten bewijze hier even paar links :

Aoson 723 QuadCore:

Spam, dus weg

Onda V701S QuadCore

Spam, dus weg

Ramos W17Pro QuadCore

Spam, dus weg

Wellicht zijn er inmiddels meer en ik heb geen idee of dat dit nu veel prijsvoordelen biedt tov. eigen import maar het bewijst dat de prijzen voor onbekende exotische (chinese) tablets wel heel erg scherp gaan afsteken tegen de grote merken en zelfs veel interessanter beginnen te worden dan NL folderaanbiedingen van genoemde stunters.

Zijn er al veel ervaringen met genoemde tablets en de betreffende importeur ?

[ Voor 22% gewijzigd door janvanduschoten op 09-08-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kolk11
G33st schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:53:
[...]

Het lijkt er op dat hij op MeriMobiles gewoon leverbaar is?
150 dollar, en met een 5% coupon code $142.
Ik betwijfel of deze werkelijk al leverbaar is. Op aliexpress wordt hij ook wel aangeboden maar nog maar zeer beperkt. Op veel chinese sites is de prijs nog niet bekend of staat er nog niet leverbaar. Ook vind ik nog geen enkele review. Ik denk dat wanneer je nu besteld je order een week op processing zal staan voordat er werkelijk verzonden gaat worden.

Als hij al wel leverbaar is hoop ik spoedig reviews te vinden en dan met name over hoe de tablet presteert met 1 gb RAM, de 2 GB versie ben ik nog nergens tegen gekomen. Kan ik eindelijk zelf ook een keus maken. (Chuwi V88, V88S of Pipo U8).
Als iemand meer weet of gevonden heeft ... Graag delen!

[ Voor 27% gewijzigd door kolk11 op 23-06-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:39:
Terwijl alles duurder wordt lijkt het of de prijzen van onbekende en exotische tablets steeds voordeliger worden of ze blijven gelijk met steeds betere specificaties en ook lokale importeurs zitten niet stil, ja ze overrulen soms zelfs de bekende stunters als Intertoys-, BartSmit-, Kruidvat- en Trekpleisteraanbiedingen door met 7" tablets te komen met quadcore processors voor nog geen honderd euro !

Zijn er al veel ervaringen met genoemde tablets en de betreffende importeur ?
Er op hopend dat je hier niet zit te spammen zal ik antwoord geven

ja, ik heb ervaring met retailheaven.nl

Ik ben er erg tevreden over. In tegenstelling tot marktplaats importeurs die ze kopen maar vervolgens geen service geven doen zij dat dus wel.
garantiegevallen worden gewoon bij hun afgehandeld, en ze helpen ook met normale vragen. Ik heb er nog geen tablet besteld, maar wel 3 telefoon. En daar ben ik dus erg tevreden mee.
En ze volgen absoluut op de voet wat er te krijgen is in hongkongistan. Ze hebben ook al audio en meer van dat spul.

Je betaald absoluut meer, maar je hebt geen gezeik met douane, DOA, garantie en meer van dat spul. Was mij zeer de moeite waard.

Oja, wel een ding onthouden, ze hebben dingen op voorraad, ook veel dingen niet. Daar zul je dus altijd even op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:50:
[...]

Er op hopend dat je hier niet zit te spammen zal ik antwoord geven

ja, ik heb ervaring met retailheaven.nl

Ik ben er erg tevreden over. In tegenstelling tot marktplaats importeurs die ze kopen maar vervolgens geen service geven doen zij dat dus wel.
garantiegevallen worden gewoon bij hun afgehandeld, en ze helpen ook met normale vragen. Ik heb er nog geen tablet besteld, maar wel 3 telefoon. En daar ben ik dus erg tevreden mee.
En ze volgen absoluut op de voet wat er te krijgen is in hongkongistan. Ze hebben ook al audio en meer van dat spul.

Je betaald absoluut meer, maar je hebt geen gezeik met douane, DOA, garantie en meer van dat spul. Was mij zeer de moeite waard.

Oja, wel een ding onthouden, ze hebben dingen op voorraad, ook veel dingen niet. Daar zul je dus altijd even op moeten wachten.
Bedankt voor info martend, ik vond ze door te zoeken naar goedkope quadcore 7" tablets want daar zijn er mi. niet zoveel van en de "stunters" gaan niet verder dan dualcore dus tov daarvan kan het wel interessant zijn hoewel ik niet weet wat de ervaringen met deze quadcore budgettablets zijn daar hoop ik via dit forum wat meer over te horen, ben benieuwd want ik vind zulke prijzen wel een marktdoorbraak tenzij die rechtstreeks via China nog veel voordeliger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:09:
[...]

Bedankt voor info maartend, ik vond ze door te zoeken naar goedkope quadcore 7" tablets want daar zijn er mi. niet zoveel van en de "stunters" gaan niet verder dan dualcore dus tov daarvan kan het wel interessant zijn hoewel ik niet weet wat de ervaringen met deze quadcore budgettablets zijn daar hoop ik via dit forum wat meer over te horen, ben benieuwd want ik vind zulke prijzen wel een marktdoorbraak tenzij die rechtstreeks via China nog veel voordeliger worden.
Ik begreep dat je bij die 4-core moet letten op de processor. Neem geen Allwinner, dan kun je beter een goede dualcore pakken.
Maar als de chat bij hun online is willen ze je absoluut helpen in je zoektocht. Zo kwam ik aan mijn eerste telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
maartend schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:19:
[...]

Ik begreep dat je bij die 4-core moet letten op de processor. Neem geen Allwinner, dan kun je beter een goede dualcore pakken.
Maar als de chat bij hun online is willen ze je absoluut helpen in je zoektocht. Zo kwam ik aan mijn eerste telefoon.
Wat zou er mis moeten zijn met Allwinner CPU's?
En diverse reviews komen ze qua snelheid best goed uit de verf.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
B_FORCE schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:22:
[...]

Wat zou er mis moeten zijn met Allwinner CPU's?
En diverse reviews komen ze qua snelheid best goed uit de verf.
Ik zeg ook maar wat ik lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
maartend schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:33:
[...]

:+

Ok.
Volgens mij ontlopen de twee elkaar niet zo qua snelheid.
De Allwinner A31 lijkt wat beter voor games, aangezien de GPU een stuk beter is dan de Rockchip
Daar staat tegenover dat de CPU van Rockchip weer wat sneller is.
Als je dus vooral games speelt is misschien een A31 beter, overal performance lijkt mij de RK3188 beter.

Ik weet alleen niet hoe het zit met stabiliteit.
Volgens Negakinu zou Rockchip stabieler moeten zijn, maar tot nu heb ik daar nog niet veel over kunnen vinden.

De rest komt denk ik aan op persoonlijke voorkeur.
Zo hebben Allwinner A31 tablets eigenlijk nooit Bluetooth aan boord

[ Voor 8% gewijzigd door B_FORCE op 23-06-2013 16:14 ]

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Ik heb even een vraag ik kan dus een samsung tablet tab 2 10 inc kopen voor 125 euro, maar heb nu een pipo m9 zit er veel veschil in. samsung lijkt mij stabieler of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudtwe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 08:40
agaam schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:02:
Ik heb even een vraag ik kan dus een samsung tablet tab 2 10 inc kopen voor 125 euro, maar heb nu een pipo m9 zit er veel veschil in. samsung lijkt mij stabieler of niet.
Vind je je M9 niet stabiel dan? Ik heb nooit vastlopers ofzo hoor met mn M9. Wat ik me voor kan stellen is dat de Wifi misschien beter is en evt de batterijduur. Maar heb zelf geen samsung, dus kan niet precies het verschil vertellen.

Officieel is de hardware van de M9 beter, maar samsung zal wel betere drivers enz hebben waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:33:
[...]

Dit is er mis met de Allwinner A31

http://www.topnotchtablet...-A31-To-Buy-or-Not-to-Buy

Misschien moeten ze de naam wijzigen in Allloser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 11:37
Ik heb een Pipo m9 v1. Weet iemand of die gebruikt kan worden op een 5 ghz netwerk? Ik wil namelijk een nieuwe router kopen omdat het hier een beetje druk is op 2.4. Maar ik kan nergens vinden of de Pipo m9 dit kan?
Pagina: 1 ... 70 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.