nadroJ schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:26:
Heeft iemand een idee hoelang het kan duren voordat je een reactie krijgt van een medewerker van Dell? Heb vanochtend gechat met M. Haddad. Ik wilde ipv McAfee en DataSafe een verlicht toetsenbord. Heb de hele configuratie gemaild en ben ik afwachting op zijn reactie. Hopelijk duurt het niet al te lang.
Ik heb ook eerst met Mohammed Haddad in de chat gezeten en toen aan de lijn gehangen. Ik moet zeggen dat ik deze medewerker best wel heel erg strontvervelend vond:
1. In de chat: Op de vraag of er een B3 stepping of ouder moeder bord in zat was het antwoord 'ja'.
Toen ik duidelijk maakte dat je een 'dit of dat' vraag niet met 'ja' kan beantwoorden werd ik doorverwezen naar de technische dienst (als je het antwoord niet weet, dan moet je dat zeggen, niet eerst foutieve info geven).
2. Later aan de telefoon heb ik hem letterlijk 4 keer moeten vertellen dat ik ECHT geen recovery dvd's wou ('wilt u recovery dvd's' 'nee danku', 'maar die heeft u echt nodig meneer' 'nee danku', 'u kunt hiermee uw laptop herstellen als hij kapot gaat' 'nee danku', 'u weet zeker dat u geen recovery dvd's wilt' 'ja').
3. Rest van de stappen ging redelijk soepel. Afgezien dat hij de software niet kon verwijderen en geen 10% korting kon geven, maar hij zou proberen 5% te regelen. Was ik niet zo blij mee, maar ok.
4. Ik werd pas echt vrolijk toen ik de offerte zag waar hij doodleuk een XPS17 met andere specs op had gezet. Op mijn mail 'dit is een xps17, ik wou een xps15' heb ik nooit reactie gehad. Op mijn volgende 3 mails ook niet.
5. Twee dagen later nog niks van hem gehoord, dus gewoon nog een keer naar Dell gebeld en een andere medewerkster aan de lijn gekregen die wel de antivirus/backup software kon verwijderen, backlit toetsenbord en 10% korting kon regelen.
Lang verhaal kort:
Mijn ervaring met M. Haddad is dat je kan wachten tot je een ons weegt.
(Al is dat vermoedelijk alleen zo als je om korting of het verwijderen van software vraagt)
-edit-
Weet iemand toevallig of je bij Dell klachten in kan dienen over medewerkers? Ik wil hem niet ontslagen hebben ofzo, maar ik wil opzich wel ergens melden dat hij verkeerde offertes opstelt, niet reageert op ontvangen mails en erg onplezant is om mee aan de telefoon te hangen.
-edit2-
Heb met Nadia Anoui m'n order geregeld. Nadia_Anoui@dell.com.
[
Voor 15% gewijzigd door
job_h op 31-03-2011 19:07
]