[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste
Acties:
  • 86.183 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Wat is eigenlijk de beste manier om met de accu om te gaan?
Ik zal de eerste tijd de laptop niet erg veel gebruiken met de accu.
Moet ik de accu eruit halen zodat deze de capaciteit behoud?
Of maakt het niet uit dat de accu erin zit als de laptop de hele tijd op netstroom zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Ik heb 2 games gespeeld:
-Left for Dead 4, deze liep erg soepel
- Killing Floor, deze liep niet soepel (kan liggen aan dat ik de install van een andere computer gewoon gekopieeert had).

Is er een mogelijkheid om de GPU en CPU op max te zetten als ik een game speel? Dus dat ze niet zich aanpassen aan de belasting?

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

picardo schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:41:
[...]

Ik wilde wat zeggen maar had het al gevonden ..

Heeft iemand al pittige games gespeeld met deze laptop ?

Ik heb bijv. homefront gespeeld. Maar op Low settings . anders liep ie niet zo soepel..

Volgens mij moet dat beter kunnen of niet ?
Dat idee heb ik ook, haal ook niet echt de verwachte framerates. Heb league of legends geprobeerd en daar haal ik 35fps op de hoogste settings. Dat terwijl ik op dezelfde settings 60fps haal op full hd met mijn 4,5 jaar oude desktop. Heb de nieuwste drivers van Dell gedownload, maar dit maakt het niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RommelD schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:02:
Is er een mogelijkheid om de GPU en CPU op max te zetten als ik een game speel? Dus dat ze niet zich aanpassen aan de belasting?
Waarom zou je dat willen? Je games gaan daar niet sneller van lopen ofzo..

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor settings gebruik je dan met wow?
alles high/ultra?
zelf heb ik alles op high/ultra met me desktop en aa en vsync uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:09:
wat voor settings gebruik je dan met wow?
alles high/ultra?
zelf heb ik alles op high/ultra met me desktop en aa en vsync uit
Wat is AA? :D
En uhh, heb hem op High settings met vsync idd uit en shadow detail heb ik maar op low gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Voor de mensen met tegenvallende prestaties, kijk eens of je computer wel echt gebruik maak van de Nvidia videokaart en niet die van intel. Kun je ergens instellen. Als ik de verhalen hier moet geloven via een programma van Nvidia zelf en via rechtermuisknop en dan de goeie graka kiezen
(ik heb de mijne nog niet binnen dus kan je het niet zeggen ;-))

LOL is trouwens verslavend.. Niet goed voor mijn studie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-08 18:15
Zojuist mijn bestelling afgerond!
  • i7-2720QM
  • gt 540 (tjah weg gegooid geld eigenlijk...)
  • 4GB ram (zelf naar 8GB upgraden)
  • 500GB hdd
  • 9-cel accu
  • Backlit keyboard
Het is mij vandaag nog wel gelukt 10% korting via de telefoon te krijgen waardoor het te betalen bedrag op 1225,09 euro kwam

Nu geduldig wachten :-(

Als iemand nog 10% korting los wil krijgen via een telefonische bestelling, vraag dan naar HAIATE HAIDOUNE. Ik ondervond totaal geen problemen om de 10% korting bij haar los te krijgen :P

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:26:
LOL? je bedoeld WOW? :P

[ Voor 15% gewijzigd door databit op 28-03-2011 18:33 . Reden: Wil geen dubbelpost maken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08-2020
En welke code heb jij gebruikt Databit?

Waarom is het geld voor de 540m weggegooid, ik neem aan dat je de 540m eventueel zelf hoger kan clocken als de 525? of zijn het exact dezelfde kaarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:26:
Voor de mensen met tegenvallende prestaties, kijk eens of je computer wel echt gebruik maak van de Nvidia videokaart en niet die van intel. Kun je ergens instellen. Als ik de verhalen hier moet geloven via een programma van Nvidia zelf en via rechtermuisknop en dan de goeie graka kiezen
(ik heb de mijne nog niet binnen dus kan je het niet zeggen ;-))

Al naar gekeken, was niet het probleem bij mij. Dus of ik overschat de videokaart, of er is iets anders niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:50:
[...]

Al naar gekeken, was niet het probleem bij mij. Dus of ik overschat de videokaart, of er is iets anders niet goed.
Ik hoop dat het iets anders is, anders heb ik de videokaart ook overschat...

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poen17 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:38:
En welke code heb jij gebruikt Databit?

Waarom is het geld voor de 540m weggegooid, ik neem aan dat je de 540m eventueel zelf hoger kan clocken als de 525? of zijn het exact dezelfde kaarten
kaarten zijn exact hetzelfde, alleen andere clock rates.
daarom is overclocken niet gevaarlijk want als de 540 et aankan, kan de 525 dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rtzrs schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:20:
[...]

Wat is AA? :D
En uhh, heb hem op High settings met vsync idd uit en shadow detail heb ik maar op low gezet.
en fps is boven de 60????
excuses voor de dubbelpost btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:18:
[...]

en fps is boven de 60????
excuses voor de dubbelpost btw
Uhh, in stormwind met alle ventjes die hier rondlopen loopt hij tussen de 45 - 69 fps, ligt er net aan waar ik heen kijk. En dit dus op high quality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:17:
[...]

kaarten zijn exact hetzelfde, alleen andere clock rates.
daarom is overclocken niet gevaarlijk want als de 540 et aankan, kan de 525 dat ook
Hmm ok, dus het is niet zo dat de 540M nog sneller geclocked kan worden dan de 525. Is wellicht de 2gig ram waard te nemen? ik weet dat je de 2gig nooit zal halen, maar wellicht dat je wel eens meer dan 1 gig nodig zou kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-09 10:07
Hoe kan je de 525 sneller laten lopen ? Ik kan het zogauw niet vinden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poen17 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 19:21:
[...]

Hmm ok, dus het is niet zo dat de 540M nog sneller geclocked kan worden dan de 525. Is wellicht de 2gig ram waard te nemen? ik weet dat je de 2gig nooit zal halen, maar wellicht dat je wel eens meer dan 1 gig nodig zou kunnen hebben?
zal waarschijnlijk wel kunnen hoor.
maar wat ik bedoelde is dat je de 525 evensnel kunt laten lopen als de 540.
waars. nog wel wat hoger.
dat je de 540 ook kunt overclocken, kan dan ook denk ik alleen dat boeit me niet echt.
als ik hem binne heb zet ik hem op de snelheden van de 540, en voor de rest blijf ik er vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-07 10:59
Mensen die inmiddels al de xps15 binnen hebben : Wat vinden jullie van de webcam?

Ik kan dat echt geen HD webcam noemen, het ziet er werkenlijkwaar spuuglelijk uit.
M'n non-HD webcam ziet er gewoon nog beter uit ook nog.

Zijn er nog settings waar je aan moet schroeven? zou toch gewoon out-of-the-box moeten werken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Is er iemand die mij kan vertellen welke cd/dvd tjes hij meegeleverd heeft gekregen om dingen te restoren. Ik heb een SSD in mijn nieuwe laptopje geplaatst maar zou toch wel graag PowerDVD zoals dat op de originele HDD stond gebruiken, maar heb geen schijfje daarvan erbij ontvangen. Zijn er mensen die wel schijfjes van de software hebben ontvangen en welke software precies.

[ Voor 15% gewijzigd door boaty op 28-03-2011 20:41 ]

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspergk
  • Laatst online: 04-02 08:12
databit schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:31:
Zojuist mijn bestelling afgerond!
  • i7-2720QM
  • gt 540 (tjah weg gegooid geld eigenlijk...)
  • 4GB ram (zelf naar 8GB upgraden)
  • 500GB hdd
  • 9-cel accu
  • Backlit keyboard
Het is mij vandaag nog wel gelukt 10% korting via de telefoon te krijgen waardoor het te betalen bedrag op 1225,09 euro kwam

Nu geduldig wachten :-(

Als iemand nog 10% korting los wil krijgen via een telefonische bestelling, vraag dan naar HAIATE HAIDOUNE. Ik ondervond totaal geen problemen om de 10% korting bij haar los te krijgen :P

[...]

LOL? je bedoeld WOW? :P
haha die haiate haidoune heeft mij ook geholpen, het enige probleem met haar is dat ik dat mens amper kan verstaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Nee echt LOL ;) League of Legends. Zojuist weer ff gratis gespeeld met Caitlyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:41
Ik heb mijn xps 15 ook sinds vanmorgen binnen!

Vind het een super apparaat, ik loop er alleen tegenaan dat de fan regelmatig (lees 1x per een aantal minuten )even begint de draaien en vervolgens weer rustig wordt. Herkennen meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12
Mrk87 schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:39:
Ik heb mijn xps 15 ook sinds vanmorgen binnen!

Vind het een super apparaat, ik loop er alleen tegenaan dat de fan regelmatig (lees 1x per een aantal minuten )even begint de draaien en vervolgens weer rustig wordt. Herkennen meer mensen dit?
Heb ik ook, best irritant! Weet iemand wat je er aan kan doen?
Ik heb al even in 't bios gekeken maar kan daar niet direct een instelling vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

performance moest trouwens nog beter worden met games want van wat ik tot nu toe heb opgezocht blijkt dat games op de intel integrated graphics draaien aangezien de drivers voor de 500 serie nog niet bestaan oid.
is bevestigd op de nvidia site btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 22:13:
performance moest trouwens nog beter worden met games want van wat ik tot nu toe heb opgezocht blijkt dat games op de intel integrated graphics draaien aangezien de drivers voor de 500 serie nog niet bestaan oid.
is bevestigd op de nvidia site btw
linkje?
(op de site van dell staat een driver die geupdate is op 27 maart, deze heb ik en nog geen goede performance)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Je kunt handmatig toepassingen dwingen de nVidia te pakken. Rechterklik op desktop >> nVidia config >> 3D settings >> application settings.

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
Na een middag/avond met de laptop te hebben gespeeld vind ik het een geweldig apparaat.
Werkt prima!
Ja de fan slaat soms aan, maar dat vind ik niet zo boeiend, want erg veel lawaai maakt dat ook weer niet.
Net WoW gespeeld, wezen Raiden(Boss fight met meerdere mensen), dit werkt echt prima, rond de 60 - 80 fps tijdens fights.
De laptop word idd ook wel wat warm, maar valt na mijn idee reuze mee, de fan slaat daarom natuurlijk wat vaker en langer aan.
Het geluid van de laptop is echt super! ja me logitech audio setje klinkt mooier, maar dat is ook logisch!

Eind conclusie: wat een geweldig apparaat!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-07 15:46
Ik heb er ook een middagje mee gespeeld had eerst t probleem dat tobo instellingen hele tijd naar nl sprongen ipv internationaal. Heel erg vervelend maar na ff zoeken op internationaal gezet. En ik had cod 4 even geinstaleerd en pakde idd de intel gpu. Had maar 15 frames ofzo na t goed instellen van optimus een betere frames van 60 op hoogste instellingen.

de laptop heeft eg een super geluid.

mijn enige vraag nog is hoe kan ik nou de 525 overclocken kan iemand me zeggen welke tool ik moet gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
SecretChaos schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:30:

mijn enige vraag nog is hoe kan ik nou de 525 overclocken kan iemand me zeggen welke tool ik moet gebruiken ?
Dat vraag ik me dus ook af, als iedereen zegt dat het eigenlijk dezelfde kaarten zijn en het veilig te overclocken is, waarom kan ik via google o.i.d. niks vinden over het overclocken van deze videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Jippie, hij is binnen.
Volgens UPS kon hij dus alleen maar worden geleverd op het vooraf aangegeven adres, en ik was dus heel de dag niet thuis.
Komt de buurvrouw vanavond langs met een zwarte door van Dell :) .

Ik doe verder geen games, maar wel muziek mixen, het klinkt nu al goed zonder dat ik m'n koptelefoon aanzet.

Lekker snel, en dat verlichte toetsenbord is ook mooi.

Ik ben blij, en vindt het nu al jammer dat ik naar bed moet en morgen weer moet werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rtzrs schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:49:
[...]

Dat vraag ik me dus ook af, als iedereen zegt dat het eigenlijk dezelfde kaarten zijn en het veilig te overclocken is, waarom kan ik via google o.i.d. niks vinden over het overclocken van deze videokaart.
Je vind niets omdat deze kaart nog maar net uit is (al hebben ze het op notebookreview.com vast al wel geprobeerd) ;)
Maar ik ga ervan uit dat MSI Afterburner of Rivatuner wel gewoon werkt, moet je even naar de nieuwste versie zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Laatst online: 14:07
gister mijn xps L502 binnengekregen 1 probleem dell data safe geeft aan dat de herstelpartitie niet aanwezig is of is beschadigd en ik kan dus geen herstel dvd of usb stick maken heeft iemand een oplossing.

heb dell al via de site bericht, maar hoop dat er hier oiemand een oplossing heeft

[ Voor 17% gewijzigd door baco101 op 29-03-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk0Ne
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:12
baco101 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:02:
gister mijn xps L502 binnengekregen 1 probleem dell data safe geeft aan dat de herstelpartitie niet aanwezig is of is beschadigd en ik kan dus geen herstel dvd of usb stick maken heeft iemand een oplossing.

heb dell al via de site bericht, maar hoop dat er hier oiemand een oplossing heeft
http://support.euro.dell....=DSN_353561&isLegacy=true
Heb je het zo geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P33R
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 14:13
de cd recovery disk die je voor 5 euro bij je dell kon aanschaffen is dit in windows disk of een cd die je c-schijf herstelt vanaf de recovery partitie??

heb de cd niet,,, heb ik dan dus eigenlijk niets aan de recovery partitie?

verders erg mooie laptop. ventilator spint af en toe even wat harder, niet echt boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P33R schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 10:50:
de cd recovery disk die je voor 5 euro bij je dell kon aanschaffen is dit in windows disk of een cd die je c-schijf herstelt vanaf de recovery partitie??
Dit is een DVD met volledige Windows-installatie erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb net mijn XPS15 binnen. Mooi ding, alleen ben ik niet helemaal blij met hoe hij afgeleverd is.

Ten eerste zat de cover onderop de laptop niet goed gemonteerd:

Afbeeldingslocatie: http://img219.imageshack.us/img219/4371/p1000221f.th.jpg

Dit heb ik inmiddels gefixed door hem los te schroeven en hem er opnieuw in te zetten, maar toch niet fijn dat die plaat een hele tijd zo gebogen heeft gezeten.

Verder sluit de linkerkant van de palmrest niet mooi aan op de behuizing. Daar zit wat ruimte en speling:

Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/3700/p1000224i.th.jpg

Is dit laatste 'normaal' of heb ik een maandagochtend model? Zouden jullie dit accepteren of zou je hem terugsturen naar Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
VanRoyal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:13:
Ik heb net mijn XPS15 binnen. Mooi ding, alleen ben ik niet helemaal blij met hoe hij afgeleverd is.

Ten eerste zat de cover onderop de laptop niet goed gemonteerd:

[afbeelding]

Dit heb ik inmiddels gefixed door hem los te schroeven en hem er opnieuw in te zetten, maar toch niet fijn dat die plaat een hele tijd zo gebogen heeft gezeten.

Verder sluit de linkerkant van de palmrest niet mooi aan op de behuizing. Daar zit wat ruimte en speling:

[afbeelding]

Is dit laatste 'normaal' of heb ik een maandagochtend model? Zouden jullie dit accepteren of zou je hem terugsturen naar Dell?
Ik zou minimaal contact opnemen met dell je koopt een laptop voor een flink bedrag.
Dan mag je zeker verwachten dat hij in goede staat aankomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VanRoyal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:13:
Dit is wel vreemd, ja. Ik zou hem ter reparatie op laten halen, mits je hem kan missen. Het lijkt mij dat dit euvel in de toekomost alleen maar een grotere bron van ergernis zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Ik erger me er nu al aan, dus ik ga idd even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
ja dat ging niet maar heb ze aan de lijn gehad en ff de procedure doorlopen hoe je nu de verborgen recovery patitie kunt benaderen via F8,had ik al gelezen maar okay heb het gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
VanRoyal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 11:32:
Ik erger me er nu al aan, dus ik ga idd even bellen.
is wel balen zeg wat gaan ze eraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
Weet iemand nog een 10% korting code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
baco101 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:51:
[...]

is wel balen zeg wat gaan ze eraan doen?
Weet ik nog niet. Heb een mail gestuurd met linkjes naar de foto's, leek me wat praktischer. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patbott
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 22:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
Daar staat blijkbaar geen code van 10% die nog geldig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11
poen17 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:22:
Daar staat blijkbaar geen code van 10% die nog geldig is...
Jawel, beter kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
COUPON CODE: 4323K1QRGMSWVG = was geldig tot 23 maart, niet 30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
Godsamme wat is het ongelooflijk irritant zeg om via die vertyfte dell medewerkers een laptop te bestellen, tot nu toe 2x de verkeerde offerte gekregen terwijl je nog wel zo duidelijk bent... coupon codes waarvan zelfs op de dell website staat dat ze geldig zijn, maar wanneer je een medewerker, of een zogenoemde 'account manager' aan de lijn hebt de code maar tot vorige week geldig 'volgens afdeling marketing'

ongelooflijk wat hebben die lui een ontiegelijke rot baan zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
poen17 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:28:
Dan mag iemand mij uitleggen waarom ik die code op 25 maart gebruikt hebt en waarom hij bij mijn dell account nog steeds tussen mijn coupons staat met vervaldatum 30-4-2011?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
Yep, bij mij zelfs 1 mei... waarom werken ze niet gewoon op de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
poen17 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:28:
[...]

4323K1QRGMSWVG heb ik 1 minuut binnen gekregen als dell mail.
die worden wel vaker verlengd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
Beste teutates, zou u mij die email kunnen doorsturen? russel80@live.nl

ze vragen namelijk om bewijs..

[ Voor 19% gewijzigd door poen17 op 29-03-2011 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
poen17 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:38:
Beste teutates, zou u mij die email kunnen doorsturen?
ze vragen namelijk om bewijs..
Verstuurd is wel voor de studio xps laptop maar wordt door (sommige/meeste) geacepteerd ..... werkt daar nogal chaotisch geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Ik werd net opgebeld door een medewerkster van Dell. Ze had mijn mail ontvangen en heeft de melding 'geëscaleerd'. Ze heeft vervolgens toestemming gekregen om de laptop te vervangen. Ik kon er voor kiezen om de laptop pas op te laten halen wanneer de nieuwe geleverd was, maar ik heb geen haast dus ik heb aangegeven dat ze hem al eerder mogen ophalen, dus dat wordt a.s. donderdag gedaan. Ik heb ook geen zin om deze helemaal te moeten inrichten om dit vervolgens bij de nieuwe ook weer te doen.

Wordt nu weer wachten op de nieuwe dus. Beetje jammer dat hij niet in één keer in orde was, maar verder wel netjes opgelost zo.

Eerste indruk trouwens: wow wat een mooi scherm en damn wat een geluid voor een laptop! En minder zwaar dan ik dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
Teutates schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:48:
Verstuurd is wel voor de studio xps laptop maar wordt door (sommige/meeste) geacepteerd ..... werkt daar nogal chaotisch geloof ik :P
Zou je 'm ook naar mij kunnen mailen?

edit
danku!

[ Voor 6% gewijzigd door job_h op 29-03-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
job_h schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:04:
[...]

Zou je 'm ook naar mij kunnen mailen?
fixed :)

Maar jongens de code is genoeg :P
Zal vanavond anders een schermafbeelding uploaden en in het waardentopic posten :P (of iemand anders die sneller is)

[ Voor 3% gewijzigd door Teutates op 29-03-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
kan het kwaad om de update vd driver voor de Nvidia GT525m te downloaden via de site van dell is nogal wat 155 mb.
ik kan na het opgeven van mijn servicetag een hele zooi driver updates binnenhalen, maar ik vertrouw het niet zo omdat toen in de "udate" voor de bios gedownload had en die wilde installeren werd ik gewaarschuwd dat ik de bios naar een oudere versie zou flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poen17
Ik moest echt speciaal de email doorsturen, anders kunnen ze met een smoesje komen dat het niet meer geldig is (een employee van Dell, afdeling zakelijk)

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 09-04-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patbott
Weet iemand hoe je makkelijk het beschermkaartje uit kaartlezer krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patbott
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
Dit was de screenshot welke ik toegestuurd heb (en uiteindelijk geaccepteerd is):
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/3604/dellvoucher.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
VanRoyal schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:20:
[...]

Weet ik nog niet. Heb een mail gestuurd met linkjes naar de foto's, leek me wat praktischer. Even afwachten dus.
Al een reactie op je mail gehad ?
Vind wel interessant om te weten hoe ze hier mee omgaan :)

Voor wie het "moet/wil" bewijzen er staat een screenshot van de nieuwsbrief in de dell waardebonnen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Teutates schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:51:
[...]

Al een reactie op je mail gehad ?
Vind wel interessant om te weten hoe ze hier mee omgaan :)

Voor wie het "moet/wil" bewijzen er staat een screenshot van de nieuwsbrief in de dell waardebonnen topic
Ja, zie VanRoyal in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 3"

Ik moet, volgens de status pagina, echter wel wachten tot 16-05 (!!) voordat hij geleverd wordt. Nou is dat een uiterlijke datum, maar een schatting van 1,5 maand is wel erg lang. Tegen die tijd is die laptop waarschijnlijk alweer in prijs gedaald. Morgen toch maar weer even bellen om te kijken of ze dat niet kunnen verkorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
ik had achteraf toch denk ik beter het HD sherm moeten bestellen maar vond 200 euri's wel erg duur, ben niet echt ontevreden over mijn scherm maar denk dat ik happier had geweest met een HD scherm.

later maar vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wet kopen op afstand is ook nog een optie. De B156HW01 v4/7 zijn vrij moeilijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• databit
Hm... het geld is gisteren meteen zodra ik het over gemaakt had afgeschreven, maar heb tot op heden nog geen orderbevestiging gekregen. Zou dit niet iets moeten zijn wat automatisch gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
databit schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:11:
Hm... het geld is gisteren meteen zodra ik het over gemaakt had afgeschreven, maar heb tot op heden nog geen orderbevestiging gekregen. Zou dit niet iets moeten zijn wat automatisch gebeurd?
Bij mij duurde dat ook even, 3-4 dagen ofzo, zat het weekend dan wel weer tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:15
Heeft iedereen met 4gb ze gekregen met een enkele samsung strip? Is dual channel niet veel sneller, en 2x2gb goedkoper voor dell? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

2x2GB lijkt mij idd goedkoper voor Dell. Volgens de configuratie op de site krijg je ook 2x2GB. Weet je zeker dat je 1x4GB gekregen hebt dan? :)
Ik neem aan dat je de l502x hebt. Welke versie heb je (M01, ..., M06?) En welke configuratie?
Mijne is vandaag in Duitsland aangekomen (hij kwam op een vroeger tijdstip aan dan dat hij vertrok, hoe kan dat toch ;)) Dus het duurt nog ff voordat ik hier iets over kan zeggen

Ik heb: M05 / 2630QM / FHD / 4GB / 500GB / 6300 WiFi+BT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dejagan
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:15
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 01:05:
2x2GB lijkt mij idd goedkoper voor Dell. Volgens de configuratie op de site krijg je ook 2x2GB. Weet je zeker dat je 1x4GB gekregen hebt dan? :)
Ik neem aan dat je de l502x hebt. Welke versie heb je (M01, ..., M06?) En welke configuratie?
Mijne is vandaag in Duitsland aangekomen (hij kwam op een vroeger tijdstip aan dan dat hij vertrok, hoe kan dat toch ;)) Dus het duurt nog ff voordat ik hier iets over kan zeggen

Ik heb: M05 / 2630QM / FHD / 4GB / 500GB / 6300 WiFi+BT
Ja, cpu-z geeft het aan, en ik heb even onder het luikje gekeken en daar zit maar 1 module. Dus het is echt zo! ik was ook verbaasd. Wel mooi ivm uitbreidbaarheid! :)

Het is een M01 met FHD

Ik heb mijne binnengehad op maandag, en hij is echt zo geweldig, FullHD scherm is van prachtige kwaliteit _/-\o_ ik heb kwa audio en video nog geen betere laptop gezien wat dat betreft. Alleen de standaard image die er op stond was niet te harden. Dus maar eventjes schone windows 7 install gedaan.

Maar ik ben echt zeer te spreken over de laptop en kan hem echt aanraden! :P

[ Voor 20% gewijzigd door Dejagan op 30-03-2011 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• helloitsme
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12
skommers schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:41:
Heeft iedereen met 4gb ze gekregen met een enkele samsung strip? Is dual channel niet veel sneller, en 2x2gb goedkoper voor dell? :?
Volgens cpu-z heb ik 2x2 (nanya technology). CPU-Z geeft overigens geen dual channel aan (?)

Laptop: L502X I5 2520M, heb nog niet onder het luikje gekeken..

[ Voor 8% gewijzigd door helloitsme op 30-03-2011 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skommers schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 00:41:
Soms doen ze 2x2, soms 1x4. Het ligt er denk ik maar net aan wat ze op voorraad hebben.
Wat betreft het snelheidsverschil tussen single- en dual-channel, dit is in de praktijk vaak zeer klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
weet iemand welk prgramma opgestart moet worden als windows opstart, zodat multi touch op het touchpad blijft werken?

heb nu heel veel uitgeschakeld met als gevolg dat het multi touch niet meer werkt, ik laat synap

dit is wat ik wel en niet laat opstarten:

Nee HKCU:Run Eraser F:\Program Files\Eraser\eraser.exe -hide
Nee HKCU:Run msnmsgr "C:\Program Files (x86)\Windows Live\Messenger\msnmsgr.exe" /background
Ja HKLM:Run Malwarebytes' Anti-Malware "F:\Program Files (x86)\Malwarebytes' Anti-Malware\mbamgui.exe" /starttray
Ja HKLM:Run RtHDVBg C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RAVBg64.exe /MAXX3
Ja HKLM:Run NVHotkey rundll32.exe C:\Windows\system32\nvHotkey.dll,Start
Ja HKLM:Run IgfxTray C:\Windows\system32\igfxtray.exe
Ja HKLM:Run HotKeysCmds C:\Windows\system32\hkcmd.exe
Ja HKLM:Run Persistence C:\Windows\system32\igfxpers.exe
Ja HKLM:Run FreeFallProtection C:\Program Files (x86)\STMicroelectronics\AccelerometerP11\FF_Protection.exe
Ja HKLM:Run BTMTrayAgent rundll32.exe "C:\Program Files (x86)\Intel\Bluetooth\btmshell.dll",TrayApp
Ja HKLM:Run QuickSet c:\Program Files\Dell\QuickSet\QuickSet.exe
Ja HKLM:Run IntelTBRunOnce wscript.exe //b //nologo "C:\Program Files\Intel\TurboBoost\RunTBGadgetOnce.vbs"
Ja HKLM:Run egui "F:\Program Files\ESET\ESET Smart Security\egui.exe" /hide /waitservice
Ja HKLM:Run SynTPEnh %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
Ja HKLM:Run DellStage "C:\Program Files (x86)\Dell Stage\Dell Stage\stage_primary.exe" "C:\Program Files (x86)\Dell Stage\Dell Stage\start.umj" --startup
Nee HKLM:Run Adobe ARM "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe"
Nee HKLM:Run Adobe Reader Speed Launcher "C:\Program Files (x86)\Adobe\Reader 10.0\Reader\Reader_sl.exe"
Nee HKLM:Run BCSSync "F:\Program Files\Microsoft Office\Office14\BCSSync.exe" /DelayServices
Nee HKLM:Run Dell DataSafe Online C:\Program Files (x86)\Dell\Dell Datasafe Online\NOBuClient.exe
Nee HKLM:Run Dell Webcam Central "C:\Program Files (x86)\Dell Webcam\Dell Webcam Central\WebcamDell2.exe" /mode2
Nee HKLM:Run IntelWireless "C:\Program Files\Common Files\Intel\WirelessCommon\iFrmewrk.exe" /tf Intel Wireless Tray
Nee HKLM:Run RTHDVCPL C:\Program Files\Realtek\Audio\HDA\RtkNGUI64.exe -s
Ja HKLM:RunOnce Launcher C:\Program Files (x86)\Dell DataSafe Local Backup\Components\Scheduler\Launcher.exe
Ja HKLM:RunOnce DSUpdateLauncher "C:\Program Files (x86)\Dell DataSafe Local Backup\Components\DSUpdate\hstart.exe" /NOCONSOLE /D="C:\Program Files (x86)\Dell DataSafe Local Backup\Components\DSUpdate" /RUNAS "C:\Program Files (x86)\Dell DataSafe Local Backup\Components\DSUpdate\DSUpd.exe"
Ja HKLM:RunOnce STToasterLauncher C:\Program Files (x86)\Dell DataSafe Local Backup\toasterLauncher.exe

[ Voor 86% gewijzigd door baco101 op 30-03-2011 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
Als je
Ja HKLM:Run SynTPEnh %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
Op laat starten dan zou het denk ik toch gewoon moeten werken...
Je hebt geen services uitgezet?

edit
@gerjaknut, dat zie ik ja, daarom vind ik 't ook vreemd :p

[ Voor 200% gewijzigd door job_h op 30-03-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjaknut
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-04 07:31
gheghe als het goed is wordt deze gewoon opgestart ;) ik heb niet gek veel bijzonders gezien... extra instellingen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Is zo'n i5-2520m nu sneller als een 'oude' i7-740qm? Als ik de benchmarks op notebookcheck (http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html) en hier op tweakers vergelijk lijken ze min of meer hetzelfde. Zijn er dan voordelen / redenen om voor de ene of de andere te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
@job h en gerjaknut

bedankt voor de reacties maar wat ik ook doe, heb zelf een nieuwe driver opgehaald bij dell het werkt nog niet, misschien moet ik de bijgeleverde cd met driver and utils eens bekijken.
wat bedoel je met extra instellingen?

touchpad werkt gewoon alleen de multi gestures werkt niet

heb het weer aan de praat gekregen.

nogmaals bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door baco101 op 30-03-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:59
janvanmil schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:42:
Is zo'n i5-2520m nu sneller als een 'oude' i7-740qm? Als ik de benchmarks op notebookcheck (http://www.notebookcheck....Benchmarklist.2436.0.html) en hier op tweakers vergelijk lijken ze min of meer hetzelfde. Zijn er dan voordelen / redenen om voor de ene of de andere te gaan?
Sowieso de TDP van de i5 die lager is, en dat is dus gezond voor je accu :)

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TDP != verbruik
janvanmil schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:42:
Hij is iets trager in cinebench multi, maar singlecore is hij echt veel sneller, ik zou daarom zeker voor de i5 gaan.
Hij is ook nog eens *stukken* zuiniger, de i7 is een echt hongerig beest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
zou iemand me kunnen zeggen met de nieuwe xps 15 FHD wat voor een scherm hij erin heeft ? want ik ben niet tevreden over t 720p scherm en wil het gaan verangen door een FHD is dit toevallig dan de B156HW01 V.7?

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt.

De makkelijker te vinden B156HW01 v4 is hetzelfde scherm, maar dan met matte coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
bedankt ik heb op ebay de B156HW01 V.7 voor 100 euries gevonden. denk dat ik me die ga aanschaffen v7 is dus beter ?

edit: sorry ik las matige coating. welke is in joun opinie beter v4 of v7 ?
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:57:
Klopt.

De makkelijker te vinden B156HW01 v4 is hetzelfde scherm, maar dan met matte coating.

[ Voor 10% gewijzigd door SecretChaos op 30-03-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NIET doen, ik heb nog geen enkele seller gevonden welke daadwerkelijk v7 panelen op vooraad heeft, ze shippen allemaal stiekem "compatibele" kutpanelen welke waarschijnlijk nog slechter zijn als je huidige scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
okj bedankt. en de v4 via ebay kan ik wel doen of ook liever niet ?
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:59:
NIET doen, ik heb nog geen enkele seller gevonden welke daadwerkelijk v7 panelen op vooraad heeft, ze shippen allemaal stiekem "compatibele" kutpanelen welke waarschijnlijk nog slechter zijn als je huidige scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, op notebookreview loopt een thread met welke sellers wel/niet te vertrouwen zijn over het leveren van de juiste panelen.
...En die kosten geen €100, maar wat meer.

Hier dus: http://forum.notebookrevi...01x-lcd-display-swap.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
Heel erg bedankt voor je hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:53:
TDP != verbruik

[...]

Hij is iets trager in cinebench multi, maar singlecore is hij echt veel sneller, ik zou daarom zeker voor de i5 gaan.
Hij is ook nog eens *stukken* zuiniger, de i7 is een echt hongerig beest.
ok bedankt, qua verbruik dus zuiniger, qua singlecore veel sneller. Maar ga ik dat laatste echt merken tijdens normale (email, office en internet) werkzaamheden of alleen tijdens CAD etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De i5 is waarschijnlijk marginaal sneller in normaal gebruik, maar ik denk niet dat je dat gaat merken.
Ik zou sowieso de i5 nemen omdat deze simpelweg veel zuiniger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlBundy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 03:10
Woei, nadat vrijdag mijn laptop is opgehaald omdat hij was geleverd met een defecte rechtermuisknop, is hij vanmiddag alweer bezorgd! Ze hebben er een nieuwe mousepad ingezet, nu hopen dat alles het blijft doen :)

***** Excellent cron job. Will run again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
Wie heeft crysis 2 al gespeeld ... MOet zeggen loopt lekker ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

picardo schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:07:
Wie heeft crysis 2 al gespeeld ... MOet zeggen loopt lekker ...
Ben hem nu aan het downloaden. Deze game is voor mij een test of deze laptop een beetje wat kan op 3D Vlak. Crysis 2 is toch wel een van de zwaarste spellen nu.

Dell heeft trouwens contact met me opgenomen om het feit dat de laptop telkens onder stroom staat als ik hem in het stopcontact steek. Kijken wat hun reactie wordt! (Tevens nog even gemeld dat ik een Software Refund wil, weet iemand hoeveel geld je uiteindelijk terug krijg van dit?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecretChaos
heeft iemand van jullie ervaring met de lvds kabel bestellen V73D3 of 0V73D3 ? ik heb net gebeld maar kon hem niet krijgen helaas moet nu een andere manier zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Tip voor mensen die bij een redelijk groot bedrijf werken: Vraag je IT afdeling of ze een HDMI->DVI kabel hebben voor je. Meestal hebben ze veel van deze kabels (komen meestal mee met bestelde moederborden) en kan je gratis een kabel krijgen! (Heeft mij in iedergeval weer geld bespaard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• picardo
RommelD schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:05:
[...]

Ben hem nu aan het downloaden. Deze game is voor mij een test of deze laptop een beetje wat kan op 3D Vlak. Crysis 2 is toch wel een van de zwaarste spellen nu.

Dell heeft trouwens contact met me opgenomen om het feit dat de laptop telkens onder stroom staat als ik hem in het stopcontact steek. Kijken wat hun reactie wordt! (Tevens nog even gemeld dat ik een Software Refund wil, weet iemand hoeveel geld je uiteindelijk terug krijg van dit?)
Laat even weten wat jou ervaringen met het spel zijn . En welke instellingen je dan gebruikt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:00
Iemand al de nieuwe BIOS versie A04 geinstalleerd op zijn XPS? Ik ga hem er nu even opzetten.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 21:58
Ik hem mijn xps ook net ontvangen(eindelijk).
met i5-2410m, 4 gig, GT525 zonder HD scherm

Even een snelle eerste indruk.
Positief:
Geluid is echt super voor een laptop.
Behuizing zit goed in elkaar en is erg imo
toetsenbord typt geweldig.
Snel!
Was bang voor het scherm maar dit valt me niet tegen. Heb geen HD-scherm genomen aangezien ik 75% van de tijd werk aan een bureau met extra HD-scherm

Negatief
Er zat al een klein vies plekje op de bovenkant wat er niet af wil, en de doos was al behoorlijk beschadigd.
De dvd drive zit een beetje slapjes gemonteerd, zit meer speling op als ik gewend ben laptops. (alleen als hij open staat natuurlijk)
Fan slaat redelijk vaak aan.(nog geen temps bekeken)
Oplader is ontzettend zwaar en samen met de laptop vind ik dit wel tegenvallen als hij in de tas mee moet.

Tot nu toe toch wel tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slow whoop
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
De Asus N53SV-SZ016V lijkt me een geduchte concurrent voor de XPS 15. De Asus kost bij bol.com nu nog geen € 950.

Als ik de Dell XPS 15 met dezelfde processor (Intel Core i7 2630QM), dezelfde grafische kaart (GeForce GT540M), 6GB geheugen, en het full HD scherm configureer kom ik op € 1199.

Dan heb ik in de XPS 15 wel een snellere harde schijf (7200 rpm) als in de Asus 95400 rpm), maar verder zie ik niet zo veel verschillen voor die € 250 prijsverschil. De Asus heeft nog een numeriek toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

slow whoop schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:46:
De Asus N53SV-SZ016V lijkt me een geduchte concurrent voor de XPS 15. De Asus kost bij bol.com nu nog geen € 950.

Als ik de Dell XPS 15 met dezelfde processor (Intel Core i7 2630QM), dezelfde grafische kaart (GeForce GT540M), 6GB geheugen, en het full HD scherm configureer kom ik op € 1199.

Dan heb ik in de XPS 15 wel een snellere harde schijf (7200 rpm) als in de Asus 95400 rpm), maar verder zie ik niet zo veel verschillen voor die € 250 prijsverschil. De Asus heeft nog een numeriek toetsenbord.
Daar ga je bij 2 dingen al de fout in, sowieso niet voor de GT540M gaan aangezien het dezelfde kaart is als de 525M
En je moet nooit bij Dell een geheugen upgrade doen => is veel te duur
Als je die twee dingen dus niet doet en zelf los 6GB er van maakt (4GB erbij prikken of als je geluk hebt 2GB), hoe groot is het verschil dan? (geen tijd om het nu uit te zoeken ;))
En tevens heb je dan een véél beter scherm bij de Dell

Ik meen dat je zonder het geheugen erbij rond de 980 euro uitkomt? Dat is inclusief verzendkosten, btw en korting

[ Voor 6% gewijzigd door Markos op 31-03-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 21:58
Het net even in everest alles doorgekeken en mijn geheugen staat daar op 609 mhz. Is dit normaal?
het zou toch 1333 mhz moeten zijn ofniet?
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
een vraag over de levertijden? dat kan in Dell levertijden topic